[ZT] Cryptocurrencies - handel & koers #5 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 156 ... 223 Laatste
Acties:
  • 1.466.158 views

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• C6DL
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 16-09 19:31
PilatuS schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 21:30:
[...]

Verkopen met verlies is het domste wat je kan doen. Mogelijk sta je een paar maanden in de min, maar de kans dat je weer in de plus komt te staan is vele malen groter dan dat het verlies blijft. Zelfs al heb je ingekocht op de top is het gewoon lang genoeg vasthouden.
waar baseer je dat op?
we kunnen ook zakken tot 500 dollar en daar blijven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 19:17

Ethirty

Who...me?

Swerfer schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 21:28:
[...]

Het is altijd zonde om iets in waarde te zien dalen, ook als het dikke winst is. Maar ja, gewoon hodlen want de koers loopt vanzelf wel weer op.

Het is niet zo dat ik uit paniek ga verkopen of zo, maar ik zie liever $16.000 dan $10.000 in BTC...
Uiteraard, dat hebben we het liefst allemaal. :)
Ik heb net als velen ook geld zien verdampen, alleen niet zo veel.

#team_UTC+1

An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper  Mini '12 i7/16/256  Air '13 i5/8/256  iPad mini 5 64GB  iPhone SE 128GB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yarisken
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 20-09 03:16
Denk dat we nog enkele rode dagen voor de boeg hebben. Is volop in de media geweest dat bitcoin zo gezakt is en denk dat vele hun geld even gaan terugtrekken.
Daarna gaan we heel 2018 to the moon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinny1
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19:33
qwd2 schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 20:49:
Ik snap eigenlijk niet waarom iedere nieuwkomer zo graag op coinbase wilt traden?
Koop je BTC in bij Bitonic, Satos, Bitrush en nog vele andere partijen, geef als wallet address de address op van je exchange deposit address en koop dan je andere altcoins?

Btw, ik zit al sinds 2014 in de crypto en coinbase was voor mij en velen niet interessant. Hoezo nu wel? :+
Ik snap anders niet waarom alleen nieuwkomers coinbase gebruiken. ik heb meedere keren SEPA overboekingen gedaan welke altijd de volgende ochtend op coinbasw staan. Vervolgens via gdax BTC/ETH/LTC kopen hup naar binance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 00:41
C6DL schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 21:31:
[...]

waar baseer je dat op?
we kunnen ook zakken tot 500 dollar en daar blijven
Bitcoin is hot, crypto is hot. Mensen zien dat tot nu toe de koers altijd hersteld is stevig is blijven groeien.
Dat gaat niet van de een op de andere dag zónder dat er hier aanleiding voor is kapot.

Kijk, als een exchange als bitfinex, bitstamp of gdax kapot gaat, dán pas kunnen we dat soort bedragen wellicht verwachten.

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ribo89
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 01:55
Weet iemand misschien hoe het volgende kan? Ik heb zojuist 0,5 LTC naar vanuit Bitstamp naar Binance verstuurd. Binance laat een balance zien van 0,5 LTC. Betaalt Bitstamp de transactiekosten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IThengelo
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 29-05 10:34
Welke Exchanges gebruiken jullie het meest voor jullie arbitrage rondjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:34

RSP

Ribo89 schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 21:35:
Weet iemand misschien hoe het volgende kan? Ik heb zojuist 0,5 LTC naar vanuit Bitstamp naar Binance verstuurd. Binance laat een balance zien van 0,5 LTC. Betaalt Bitstamp de transactiekosten?
Exact hetzelfde? Of gewoon afgerond?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rubberen
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 20:07
.

[ Voor 99% gewijzigd door Rubberen op 22-12-2017 21:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubberen
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 20:07
Na lang wachten tot de correctie ging komen, eindelijk men eerst btc gekocht! (voor een klein bedrag voor de duidelijkheid)

Aangekocht aan 11430 op bitstamp!

Spannend :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

Vinny1 schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 21:34:
[...]

Ik snap anders niet waarom alleen nieuwkomers coinbase gebruiken. ik heb meedere keren SEPA overboekingen gedaan welke altijd de volgende ochtend op coinbasw staan.
De andere kant op gaat wel een stuk trager. Inmiddels een hele week voorbij. Het gaat niet altijd even soepel.

#team_UTC+1

You can call me McOverloper  Mini '12 i7/16/256  Air '13 i5/8/256  iPad mini 5 64GB  iPhone SE 128GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robino007
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 18-09 19:54
Rubberen schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 21:39:
Na lang wachten tot de correctie ging komen, eindelijk men eerst btc gekocht! (voor een klein bedrag voor de duidelijkheid)

Aangekocht aan 11430 op bitstamp!

Spannend :+
Veel plezier met het handelen, wat ben je van plan? Hodl of het in alts gooien?
Ik ben altijd wel benieuwd met wat voor een idee mensen instappen.
Ik zit momenteel in ADA/TRX/XVG/BTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ribo89
RSP schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 21:36:
[...]

Exact hetzelfde? Of gewoon afgerond?
Inderdaad exact hetzelfde. Had verwacht dat er iets van 0,49xxxxxx op de balance zou staan, maar dat is niet het geval. Niet dat ik klaag natuurlijk 8)7 . Maar als dit standaard zou zijn dan is helemaal interessant om op Bitstamp LTC/ETH/BTC te kopen en door te sturen naar andere exchanges.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik weet niks
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 15-01 23:32
Ik vond het vandaag wel weer een leerzame dag. Ondanks dat je er van uit hoort te gaan dat de BTC zomaar binnen een dag gehalveerd kan zijn ga je in goede tijden bijna geloven dat de sky de limit is, zo erg dat je zelfs geneigd bent om extra geld in te zetten tijdens all time high, gelukkig niet gedaan :)

Hopelijk staat iedereen weer met beide benen aan de grond, ik wel tenminste.

En nu weer snel naar de >$20k ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:34

RSP

Ribo89 schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 21:44:
[...]

Inderdaad exact hetzelfde. Had verwacht dat er iets van 0,49xxxxxx op de balance zou staan, maar dat is niet het geval. Niet dat ik klaag natuurlijk 8)7 . Maar als dit standaard zou zijn dan is helemaal interessant om op Bitstamp LTC/ETH/BTC te kopen en door te sturen naar andere exchanges.
LTC fees zijn laag, maar zeker niet 0. Hopelijk krijg je niet alsnog een correctie, maar ik zou er wel rekening mee houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinny1
  • Laatst online: 19:33
pirodr01 schreef op donderdag 21 december 2017 @ 10:33:
Meer mensen die AION overwegen? Zojuist gelanceerd op Binance, groot team, actief op twitter...
Na wat research zojuist wat gekocht, lijkt me een goede munt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

RSP schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 21:46:
[...]

LTC fees zijn laag, maar zeker niet 0. Hopelijk krijg je niet alsnog een correctie, maar ik zou er wel rekening mee houden.
Maar het scheelt niet heel veel. Kraken vraagt 0,001LTC, dat is pak em beet €0,20. Eigenlijk zou de fee slimmer moeten schalen met de koers, dan zou BTC ook wat betaalbaarder blijven.

#team_UTC+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieB
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21-09 09:48
Het is alweer behoorlijk bijgetrokken. Nog maar 9% in de min tov gisteren, moet wel bijgezegd worden dat ik op het laagste punt een shitload aan REQ heb bijgekocht vandaag :*)

Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wietsee.
  • Registratie: April 2010
  • Nu online
Ethirty schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 21:41:
[...]

De andere kant op gaat wel een stuk trager. Inmiddels een hele week voorbij. Het gaat niet altijd even soepel.
Gistermiddag een SEPA overschrijving gedaan vanuit Kraken naar mijn bankrekening, zelfde middag nog ontvangen. Wou dit eerst doen via Coinbase wegens de hogere koers, maar na de melding 'SEPA delayed 10 days etc.' dit gelukkig niet gedaan :).

Web Enrichment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vipers120
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 18:07
Wat ik niet helemaal snap, waarom zijn alle coins zo 'gekoppeld' aan de koers van Bitcoin? Ik bedoel, litecoin, Bitcoin cash enzo snap ik maar iets als riplple, met een heel ander idee als Bitcoin, waarom stijgt deze niet terwijl Bitcoin daalt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-07 14:21

NoE

Que?

Ondanks dat het marge* geld is, is het altijd jammer als je net te laat was met uitstappen, voordat het dal begon. (goed gelovig, ondanks alle tekenen: BCH/BTC clash en LTC... ach ja een pluk BTC uitgehaald en iemand blijgemaakt tegen een koers van 11.6k.

hoop dat de Aziaten de boel nu heel laten en het een beetje weer laten doorstijgen. Het is gewoon te spannend om te gaan slapen zo.

* ingestapt in Augustus.

[ Voor 3% gewijzigd door NoE op 22-12-2017 21:51 ]

We love the smell of innovation in the morning!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ethirty schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 20:57:
[...]

Je bent kennelijk alleen de basisprincipes vergeten, die hier uitgebreid als waarschuwing in de startpost staan. Ook zijn hier zelden mensen die beweren dat de steiging oneindig is, (grote) correcties horen er al jaren bij.

Lullig voor je als je serieus bent, maar ik kan geen medelijden met je hebben. Al je spaargeld in crypto stoppen en dan in blinde paniek verkopen, om dan vervolgens hier te komen doen alsof dat onze schuld is. :?
ik wou niet zeggen dat ik hier fake info kreeg misschien foute verwoording maar het kan mij niet meer schelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yarisken
Verwijderd schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 21:52:
[...]

ik wou niet zeggen dat ik hier fake info kreeg misschien foute verwoording maar het kan mij niet meer schelen
Hoeveel ben je kwijt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

vipers120 schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 21:49:
Wat ik niet helemaal snap, waarom zijn alle coins zo 'gekoppeld' aan de koers van Bitcoin? Ik bedoel, litecoin, Bitcoin cash enzo snap ik maar iets als riplple, met een heel ander idee als Bitcoin, waarom stijgt deze niet terwijl Bitcoin daalt?
De waarde van Bitcoin drukt al vanaf het begin een stempel op alles. First mover advantage, de grote jongens zitten in BTC en de rest volgt. Volgens mij altijd al zo geweest. En ik zie nog geen tekenen dat dat gaat veranderen.

#team_UTC+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ongeveer de helft van mijn spaargeld, 30.000 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eiland
  • Laatst online: 20-09 23:58
Verwijderd schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 21:54:
[...]

Je had ook beter niet in emotie kunnen handelen bij bitcoin loont het om geduldig te zijn al moet je een jaar wachten (ik) verwacht dat het vanzelf terug komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paradoXical
  • Laatst online: 12-07 16:41

paradoXical

The ParadoX

Tominatie schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 00:55:
Hoi, ik wil even wat melden over Stellar Lumens. Ik zelf ben erg fan van deze coin en zie er erg veel potentie in. Jed McCaleb, de stichter van Stellar is een enorm ervaren programmeur met veel ervaring in de crypto space, hij is bijvoorbeeld ook stichter van Ripple die hij in 2014 verliet voor dit nieuwe project (fork). Stellar en Ripple en Stellar lijken eigenlijk niet erg op elkaar, ook al wordt dat vaak gezegd. Een paar verschillen, ik ga er niet te diep op in als je het interessant vindt vooral googelen!
- Stellar is minder gericht op enkel banken maar ook op de 'normale mens'
- Stellar is meer gedecentraliseerd
- Stellar is non-profit. Terwijl Ripple geld wil verdienen aan zijn oplossingen voor banktransacties etc.

Nu kom ik bij het interessante voor de echte beleggers. Er gaat een gerucht dat https://fairx.io/ een gloednieuwe gedecentraliseerde fiat <-> crypto exchange gaat worden met XLM als tradingspaar; dus X/XLM. Dit kan ik ondersteunen met een paar feiten: Stellar heeft sinds kort een partnership met IBM. De eigenaar van IBM, Michael Dowling is ook de 'eigenaar' van het project: fairx.io
Een ondersteunend argument dat dit waar kan zijn is de laatste uitgevoerde 'stresstest' waar ze $2 triljoen door het Stellar netwerk lieten gaan. Waarschijnlijk om te testen of XLM de drukte wel aan zou kunnen eenmaal een bepalende factor geworden op fairx.io.

Ik ben in iedergeval super hyped voor dit project en van Stellar dus ga er 100% zeker meer bijkopen.
Daarbij komt er ook nog een partnership met http://yicex.com/ die Stellar nog toegankelijker gaan maken.

Ik zeg niet dat je moet kopen, het blijft een gok.
Ik heb vandaag flink wat zitten lezen, en lijkt me een hele interessante coin, ook rdelijk zijn waarde behouden. Je moet ook sentiment niet afvlakken, ik heb op FeatherCoin gigantsich veel winst gepakt. BitCoin, LiteCoin, FeatherCoin, veel mensen zien Goud, Zilver, Brons. Als goud veel waard is zal brons zilver en brons vanzelf meestijgen.

Ja ik handel veel op sentimenten, Ripple, Stellar. Ben voor 10.000 ingestapt, hopelijk brengt dat raketje ons omhoog :+

She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBorg
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20-09 18:24

TheBorg

Resistance is futile.

NoE schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 21:51:
Het is gewoon te spannend om te gaan slapen zo.
Dan ben je totaal verkeerd bezig.

Als ik koop dat zet ik de verkoop order er meteen in. Meestal pak ik een procent of 5 tot 10. Dus ik koop bijv. Bitcoin op 13200 en dan zet ik meteen een verkoop order er in op 14200. Misschien ben ik daarom niet de persoon die 30% winst pakt, maar ik ben al helemaal niet de persoon die verlies pakt.

Daalt de koers dan koop ik bij elke daling van 500 of 1000 punten gewoon bij en zet ik de verkoop order er ook meteen in.

Met een beetje geduld pak ik dus altijd winst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als beginneling vond ik het een heel leerrijke dag. Ben pas sinds half november me aan het verdiepen in cryptovaluta en hoe meer ik ervan weet hoe meer het me fasineerd . Mede door dit forum te volgen toch maar alles gehodl'd vandaag en tot nu toe geen spijt van gehad.(zelfs nog beetje bijgekocht). Vandaag ook enkele paniek berichten gekregen van collega's en in tegenstelling tot mijn raad verkochten ze toch bijna alles ... tijd zal uitwijzen wie er gelijk had :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoE

NoE

Que?

Verwijderd schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 21:52:
[...]

Toen ik begon... "heeeel lang geleden", oftewel afgelopen augustus, stortte het ook in. ik ging van inleg 5000 euro naar 3800 euro. ik schrok mij wezenloos. zo van heb ik weer.... niet veel later ATH en nog wat meer chrashes mee geemaakt. de oude generatie met >1BTC voor weinig maken zich al helemaal niet druk maar "newcoiners" die moeten echt de kat uit de boom kijken. Ook ik heb de fout gemaakt om her-in-te-stappen op pluk op 16000, plukje 15700 en plukje 15600... en ook ik verkocht een plukje tegen 11.6... maar ja wie weet stort het vannacht in naar 7000, dan heb je het goed gedaan en kan je meer BTC terug kopen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C6DL
[...]

What? in welk tijdbestek ben je dit kwijt geraakt dan? deze maand?
en wat nu? ga je weer vol erin? of lesje geleerd?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Zo, lekkere lange werkdag achter de rug. Heel wat alerts vanuit Delta gekregen met steeds hogere rode cijfertjes maar geen moment paniek gevoeld. Dat is het voordeel van enkel investeren wat je bereid bent te verliezen :> Inmiddels alweer bijna op een break even punt maar het grootste gedeelte van m'n portfolio heeft gelukkig een groen kleurtje dus niets te klagen.

Hoop wel van harte dat m'n Dragonchain ook eens gaat bijtrekken want dat is de enige alt in m'n portfolio die echt achterblijft op de rest.

Was weer vermakelijk deze dag :9

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoE

NoE

Que?

TheBorg schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 21:56:
[...]

Dan ben je totaal verkeerd bezig.

Als ik koop dat zet ik de verkoop order er meteen in. Meestal pak ik een procent of 5 tot 10. Dus ik koop bijv. Bitcoin op 13200 en dan zet ik meteen een verkoop order er in op 14200. Misschien ben ik daarom niet de persoon die 30% winst pakt, maar ik ben al helemaal niet de persoon die verlies pakt.

Daalt de koers dan koop ik bij elke daling van 500 of 1000 punten gewoon bij en zet ik de verkoop order er ook meteen in.

helemaal mee eens! zo heb ik het ook lange tijd gedaan en is het echter bij mijn laatste trade fout gegaan. ook vanwege wat priveomstandigheden en hoopte op korte termijn herstel. (en ben gaan slapen zonder verkoop order)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21:39
kaasaanfiets schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 21:10:
Weet iemand nog een betrouwbare site waar ik via Ideal BTC of Ripple kan kopen?
Ik kocht alles via bitoinc maar die heeft nu een minimale inleg van 1000 euro en dat is teveel voor mij.

Litebit heeft geen ripple in de aanbieding en doet moeilijk met nieuwe registratie. Ik kwam ook crypto500.nl tegen maar ik ken de site niet en weet niet of die betrouwbaar is.
Al iets gevonden? ;)

Bitonic kan je alleen voor +1.000 euro kopen.

Waar kan je nu nog snel aan bitcoins komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C6DL
NoE schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 22:00:
[...]

helemaal mee eens! zo heb ik het ook lange tijd gedaan en is het echter bij mijn laatste trade fout gegaan. ook vanwege wat priveomstandigheden en hoopte op korte termijn herstel. (en ben gaan slapen zonder verkoop order)
Hoe los je dit op als je op kraken zit?
hier hebben ze geen stop loss meer :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wheeler 2
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 02-12-2021
Verwijderd schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 19:21:
[...]

Vraag dat aan die Koreanen die voor $23,000 BTC hebben gekocht deze week.
Dat treft. Koreanen betalen hier geen belasting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bottie
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10-07 15:48
Planespotter schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 22:00:
Zo, lekkere lange werkdag achter de rug. Heel wat alerts vanuit Delta gekregen met steeds hogere rode cijfertjes maar geen moment paniek gevoeld. Dat is het voordeel van enkel investeren wat je bereid bent te verliezen :> Inmiddels alweer bijna op een break even punt maar het grootste gedeelte van m'n portfolio heeft gelukkig een groen kleurtje dus niets te klagen.

Hoop wel van harte dat m'n Dragonchain ook eens gaat bijtrekken want dat is de enige alt in m'n portfolio die echt achterblijft op de rest.

Was weer vermakelijk deze dag :9
Inderdaad, geen stress. Mijn inleg is er al lang uit en het is spelen met de winst van toen. Vandaag op Poli alleen al van +/- 13k$ naar 19.5k$ :9

Maar stress ... Van het moment het me stress bezorgt stop ik er mee ;w

http://airteamimages.com/bram-botterman_pid1007.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoE

NoE

Que?

C6DL schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 22:01:
[...]

Hoe los je dit op als je op kraken zit?
hier hebben ze geen stop loss meer :(
ik realiseerde mij net dat ik wel een verkoop doel had echter ging ie de andere kant op :+ en ook ik kan geen stop loss order indienen als er al een verkoop (hoger) order instaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robino007
  • Laatst online: 18-09 19:54
wheeler 2 schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 22:02:
[...]

Dat treft. Koreanen betalen hier geen belasting
Mijn Buren anders wel hoor, zijn toch echt Koreanen.
OT: Probeer inderdaad wat hier boven staat als je niet van de hodl bent, kleine stop en losjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yarisken
[...]

Ok dat is veel geld ... Begrijp dat je pissed bent. Ben je het kwijt of zijn je coins zwaar gezakt ?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

C6DL schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 22:00:
[...]

What? in welk tijdbestek ben je dit kwijt geraakt dan? deze maand?
en wat nu? ga je weer vol erin? of lesje geleerd?
De laatste dagen. Maar als je 30k kwijt bent bij een koers van 16k, dan heb je er bijna een ton in moeten steken. Ik snap niet hoe je dat soort bedragen op rood of zwart kan zetten als dat bijna alles is wat je hebt. 8)7

#team_UTC+1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Bottie schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 22:03:
[...]

Inderdaad, geen stress. Mijn inleg is er al lang uit en het is spelen met de winst van toen. Vandaag op Poli alleen al van +/- 13k$ naar 19.5k$ :9

Maar stress ... Van het moment het me stress bezorgt stop ik er mee ;w
Oh ik heb wel stress gekend hoor toen ik begon met crypto. Maar toen had ik ook gewoon teveel erin zitten en was ik in de veronderstelling dat ik wel ff rijk zou worden in een week. Een flinke dip en heel wat slapeloze nachten later stond ik weer met beide benen op de grond en heel wat minder geld op de bank. Daar leer je van en zorgt er alleen maar voor dat je je meer gaat inlezen in munten en de algehele technologie achter crypto alvorens je er weer geld in pompt.

Als je echt zeker bent van een munt (de visie, het team, de whitepaper) dan lig je echt niet wakker van een dip zoals vandaag.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mellamel
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 23-05-2024
Zou iemand mij het principe van een stop limit order op binance willen uitleggen?
Bij stop moet een bedrag invullen als wanneer de koers daar onder komt dat de order automatisch afgaat om te verkopen maar wat vul je bij limit in?

Bedankt voor de uitleg .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

Mellamel schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 22:09:
Zou iemand mij het principe van een stop limit order op binance willen uitleggen?
Bij stop moet een bedrag invullen als wanneer de koers daar onder komt dat de order automatisch afgaat om te verkopen maar wat vul je bij limit in?

Bedankt voor de uitleg .
De stop prijs is de trigger prijs, de limit prijs waarvoor die in het orderboek komt. Staat gewoon in de TS.

#team_UTC+1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobbieB
Haha, even voor de context, hieronder een grafiek van LTC van de afgelopen maand. De crash van vandaag is echt een pukkel. Over een week zijn we het alweer vergeten...
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/sb55pqB_d.jpg?maxwidth=640&shape=thumb&fidelity=medium

[ Voor 10% gewijzigd door RobbieB op 22-12-2017 22:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mellamel
Ethirty schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 22:11:
[...]

De stop prijs is de trigger prijs, de limit prijs waarvoor die in het orderboek komt. Staat gewoon in de TS.
Die zouden inprincipe hetzelfde kunnen zijn?
Of is dat iets wat normaal niet gedaan wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
Kopen als het bloed door de straat gaat.
Ik wil bijkopen.

Maar waar kan je op dit moment, als alternatief van Bitonic, nog Bitcoins kopen?

Bitonic -> alleen nog maar 1k storting;
bitmymoney -> sturen naar Exchange niet mogelijk
Bitkassa -> eerst bankverificatie

Zijn er nog andere opties om even goed in te slaan in deze dip? ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

MaStar schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 22:17:
Kopen als het bloed door de straat gaat.
Ik wil bijkopen.

Maar waar kan je op dit moment, als alternatief van Bitonic, nog Bitcoins kopen?

Bitonic -> alleen nog maar 1k storting;
bitmymoney -> sturen naar Exchange niet mogelijk
Bitkassa -> eerst bankverificatie

Zijn er nog andere opties om even goed in te slaan in deze dip? ;)
Lees anders even de 1000 suggesties uit dit topic terug.
Mellamel schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 22:14:
[...]

Die zouden inprincipe hetzelfde kunnen zijn?
Of is dat iets wat normaal niet gedaan wordt?
Dat bepaal je helemaal zelf. ;)

[ Voor 19% gewijzigd door Ethirty op 22-12-2017 22:18 ]

#team_UTC+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mellamel
Ethirty schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 22:18:
[...]

[...]

Dat bepaal je helemaal zelf. ;)
Mag ik vragen hoe jij dat normaal gesproken doet? :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
Ethirty schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 22:18:
[...]

Zoveel lees ik er niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mellamel schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 22:20:
[...]

Vooral dat "even". Ik begrijp de vraagstelling wel en overal gelden nu hoge buy in bedragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17:13

Tourniquet

Hiya, fellas!

Ethirty schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 22:06:
[...]

De laatste dagen. Maar als je 30k kwijt bent bij een koers van 16k, dan heb je er bijna een ton in moeten steken. Ik snap niet hoe je dat soort bedragen op rood of zwart kan zetten als dat bijna alles is wat je hebt. 8)7
Hij heeft gekocht op €16.000 en verkocht op €9.500 en €30.000 verlies.

Dat betekent dat hij ongeveer 4,6 BTC heeft gekocht op €16.000, is ongeveer 74K. Maar inderdaad onverantwoord om dat te doen met al je spaargeld. Harde les zo.

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickelodeon
  • Laatst online: 29-08 19:19
Verwijderd schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 22:22:
[...]

Vooral dat "even". Ik begrijp de vraagstelling wel en overal gelden nu hoge buy in bedragen.
Komende paar dagen ga je met creditcard moeten inkopen denk ik...
Aangezien de banken niet veel zullen doen in het weekend en kerst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemesis2212
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-12-2024
Tourniquet schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 22:23:
[...]

Dat betekent dat hij ongeveer 4,6 BTC heeft gekocht op €16.000, is ongeveer 74K. Maar inderdaad onverantwoord om dat te doen met al je spaargeld. Harde les zo.
ja als je gaat verkopen op verlies...beter hodlen dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

Mellamel schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 22:20:
[...]

Niet. Te veel geld mee verloren door de volatiliteit. :+
Je bent niet de enige getuige de veelvuldig terugkerende vragen. Eigen inzet wordt wel een beetje verlangt.

#team_UTC+1

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 19:37
nemesis2212 schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 22:25:
[...]

ja als je gaat verkopen op verlies...beter hodlen dan
Sowieso nooit al je spaargeld erin steken, misschien 10% ofzo. Zo zonde, laat dat een les voor iedereen hier zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 21:13
Ugh, helaas hele avond afwezig geweest dus niet kunnen kopen doen de BTC rond de 11-12k stond... Zie dat hij nu weer (wat) aan het stijgen is dus om nu weer te gaan bijkopen, meh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
Ethirty schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 22:26:
[...]

Niet. Te veel geld mee verloren door de volatiliteit. :+

[...]

Je bent niet de enige getuige de veelvuldig terugkerende vragen. Eigen inzet wordt wel een beetje verlangt.
Done. Alleen houden de opties die ik lees een beetje op ;)

Bitonic -> alleen boven +1k euro stortingen
Coinbase -> Due to today's high traffic, buys and sells may be intermittently offline.
Bitkassa -> bankverificatie nodig
Bitmymoney -> geen mogelijkheid naar Exchange / offline
bitrush -> Offline
Satos -> bizar hoge transactierate / geen goede wisselkoers

[ Voor 8% gewijzigd door MaStar op 22-12-2017 22:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaStar schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 22:28:
[...]

Done. Alleen houden de opties die ik lees een beetje op ;)

Bitonic -> alleen boven 1k
Coinbase -> Due to today's high traffic, buys and sells may be intermittently offline.
Bitkassa -> verificatie nodig - bank
Bitmymoney -> geen mogelijkheid naar Exchange / offline
Bedankt voor je eigen inzet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NoE

NoE

Que?

dennislangstraa schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 20:48:
[...]

Was net te laat voor de ico sale, ga deze zeker meenemen, binnen een paar weken op de grote exchanges dus nu snel slag slaan, heeft de NGC een eigen wallet of kan je hem ook op bijvoorbeeld myetherwallet zetten ?
da's toch die coin die Roger Ver heeft gepromoot? ik heb nou niet zo goede nasmaak overgehouden van die gast...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

Tourniquet schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 22:23:
[...]

Ik heb in mijn hoofd wat bedragen afgerond voor dramatisch effect, maar mijn punt blijft staan. :)

#team_UTC+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wallstreet en de andere grote partijen hebben hun posities weer lekker kunnen versterken over de hele breedte. Inmiddels wel geleerd om nooit aan panic sell meer te doen. Dan maar wat langer wachten tot ik weer in de plus sta.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MaStar
Opties voor bitcoin aankoop die niet meer mogelijk zijn:
  • Bitonic -> alleen boven +1k euro stortingen
  • Coinbase -> Due to today's high traffic, buys and sells may be intermittently offline.
  • Bitkassa -> bankverificatie nodig
  • Bitmymoney -> geen mogelijkheid naar Exchange / offline
  • bitrush -> Offline
  • Satos -> bizar hoge transactierate / geen goede wisselkoers
  • Anycoindirect -> U kunt maximaal €101,00 besteden met de betaalmethode
  • [i]LiteBit -> geen optie om te kopen -> registratie uitgeschakeld
Moet dit op een andere manier?

[ Voor 16% gewijzigd door MaStar op 22-12-2017 22:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

MaStar schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 22:35:
  • Coinbase -> Due to today's high traffic, buys and sells may be intermittently offline.
  • bitrush -> Offline
Probeer eens een Exchange in je lijstje op te nemen, nog een betere prijs ook. ;)

#team_UTC+1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frozenhands
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 07-11-2024
Die boefjes van Litbit hebben de instap verhoogd naar €250 voor elke munt als ik het zo een beetje bekijk. Heeft iemand hierover communicatie voorbij zien van komen? Ik niet namelijk en zie verder ook geen melding in dit topic ervan of via een e-mail bericht. Niet dat het mij iets uitmaakt, dit weerhoudt sommige mensen ook van het instappen. Maar een beetje transparantheid vanuit een organistatie stel ik meestal wel op 'prijs'.

"That's what I do. I drink and I know things."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viep
  • Laatst online: 23-07-2022
  • bitrush -> Offline
BTCDirect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieB
  • bitrush -> Offline
Anycoindirect werkt wel, maar ook hoge transactiebedragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
Werkt ook niet - Beste Trader, de drukte is het netwerk wisselvallig. Dit kan tot enkele dagen duren. Houd hier rekening mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
TheBorg schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 21:56:
[...]

En die verkoop je dan voor?
_O_

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• banaanbanaan
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 08-04-2023
Frozenhands schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 22:36:
Die boefjes van Litbit hebben de instap verhoogd naar €250 voor elke munt als ik het zo een beetje bekijk. Heeft iemand hierover communicatie voorbij zien van komen? Ik niet namelijk en zie verder ook geen melding in dit topic ervan of via een e-mail bericht. Niet dat het mij iets uitmaakt, dit weerhoudt sommige mensen ook van het instappen. Maar een beetje transparantheid vanuit een organistatie stel ik meestal wel op 'prijs'.
je hebt wel gelijk maar toch snap ik het wel..

ik denk dat ze ik weet niet hoeveel vragen krijgen van mensen die voor tientjes werk in willen stappen.

op Facebook e.d. lees je soms ook hele verhalen dat de boel niet werkt e.d. en om het uur posten ze een vraag en uiteindelijk zijn er 10 mensen bezig met iemand die 20 euro inleg heeft..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

Frozenhands schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 22:36:
Als iedereen voor een tientje of minder koopt raakt alles zeker weten overbelast. Een aantal exchanges hebben maanden terug al een eind gemaakt aan het (ver)kopen van 0,000001 BTC.

#team_UTC+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozenhands
Begrijp mij niet verkeerd, ik vind het prima dat ze het verhoogd hebben en als de kwaliteit hiermee omhoog gaat is het allemaal prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaStar schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 22:37:
[...]

Werkt ook niet - Beste Trader, de drukte is het netwerk wisselvallig. Dit kan tot enkele dagen duren. Houd hier rekening mee
uurtje geleden nog Ethereum gekocht en overgezet naar binance. in 10 min stond het erop. Bitcoin kan natuurlijk wel lastiger zijn ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
RobbieB schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 22:37:
[...]

Werkt ook niet -> U kunt maximaal €101,00 besteden met de betaalmethode iDEA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onbekend
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23:19

Onbekend

...

Bartske schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 22:26:
[...]

Sowieso nooit al je spaargeld erin steken, misschien 10% ofzo. Zo zonde, laat dat een les voor iedereen hier zijn.
Jouw reactie van 10% zet me eigenlijk aan het denken. In dit jaargetijde kom je vaak bij vrienden en familie op bezoek en zal ongetwijfeld het onderwerp over de cryptocoins boven tafel komen.
Het Nibud geeft een richtlijn van wat mensen als buffer moeten aanhouden, maar (nog) niks over "experimenten" met geld.

Als mensen graag willen beginnen met de cryptocoins, zou ik ze denk ik adviseren om max. 10% van (totaal spaargeld - geadviseerde buffer) te gebruiken om te gokken met cryptocoins, En adviseren om de eerste maand met max. 100 euro te beginnen.
Zou dat een goede richtlijn zijn? :)

Speel ook Balls Connect en Repeat

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Crypts
  • Laatst online: 20-02-2021
RSP schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 21:08:
Jij niet nee, maar je buurman die vorige week 'ook bitcoins' heeft gekocht wel denk ik ...
Dan had de buurman een andere hobby moeten zoeken. ;)

Ik snap sommige mensen/posts gewoon niet, als je werkt lever je arbeid in ruil voor loon. Als je handelt 'speculeer' je met geld om er meer geld van te maken. Werken levert dus altijd loon op met als tegenprestatie tijd en moeite. Handel kost je geld, dat kun je verliezen of je kunt er veel meer van maken. Als mensen nu eens op deze manier naar crypto's gaan kijken dan scheelt dat zoveel ellende...

Het is niet gek veel anders dan een partij opkopen om op de markt te gaan staan en erachter komen dat niemand je zooi wil hebben. Dat is gewoon het ondernemers risico.
Als het een sure bet was stond iedereen wel met zijn waar op de markt toch? :)

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wokkelz
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-09 18:30
RobbieB schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 22:37:
[...]

https://www.litebit.eu/nl/kopen Al is de voorraad nu 0, kan over 5 min weer voorraad zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
Verwijderd schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 22:45:
[...]

uurtje geleden nog Ethereum gekocht en overgezet naar binance. in 10 min stond het erop. Bitcoin kan natuurlijk wel lastiger zijn ....
Account aanmaken daar niet meer mogelijk:

Registreren is tijdelijk niet mogelijk. Vanwege de drukte hebben wij besloten tijdelijk geen nieuwe registraties te accepteren. Wij richten ons op de verwerking van de huidige aanvragen en doen er alles aan om zo snel mogelijk weer nieuwe registraties te accepteren. Onze excuses voor het ongemak.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MaStar
wokkelz schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 22:48:
[...]

https://www.litebit.eu/nl/kopen Al is de voorraad nu 0, kan over 5 min weer voorraad zijn.
LiteBit klantregistratie gepauzeerd
We hebben tijdelijk registratie uitgeschakeld.

:/

tussenstand, waar niet mogelijk is aan te kopen:
  • bitrush -> Offline
  • [i]LiteBit -> geen optie om te kopen -> registratie uitgeschakeld [i]bl3p-> Vanwege grote toeloop kunnen wij tot nader order helaas geen nieuwe aanmeldingen verwerken.

[ Voor 53% gewijzigd door MaStar op 22-12-2017 22:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozenhands
MaStar schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 22:51:
[...]

LiteBit klantregistratie gepauzeerd
We hebben tijdelijk registratie uitgeschakeld.

:/

tussenstand, waar niet mogelijk is aan te kopen:
  • bitrush -> Offline
  • [i]LiteBit -> geen optie om te kopen -> registratie uitgeschakeld
Dat zat er dik in.

Ik heb zojuist XMY gekocht, zit een goede gedachte achter, de devs zijn meer actief geworden nadat de munt meer waard is geworden. Ik zie het goed tegemoet.

[ Voor 9% gewijzigd door Frozenhands op 22-12-2017 22:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
  • Laatst online: 20-02-2021
Even ander vraagje, ik heb 1,5 uur geleden wat Stealthcoin/xst gekocht en getransferred van Bittrex naar Cryptopia maar het weigert bijgeschreven te worden. Dit is de hash. Gaat er iets verkeerd oid? Er zijn maar 20 confirmations nodig en inmiddels staat hij op 70...

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkeHenk
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 27-08 17:09
Onbekend schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 22:47:
[...]

Jouw reactie van 10% zet me eigenlijk aan het denken. In dit jaargetijde kom je vaak bij vrienden en familie op bezoek en zal ongetwijfeld het onderwerp over de cryptocoins boven tafel komen.
Het Nibud geeft een richtlijn van wat mensen als buffer moeten aanhouden, maar (nog) niks over "experimenten" met geld.

Als mensen graag willen beginnen met de cryptocoins, zou ik ze denk ik adviseren om max. 10% van (totaal spaargeld - geadviseerde buffer) te gebruiken om te gokken met cryptocoins, En adviseren om de eerste maand met max. 100 euro te beginnen.
Best een goede richtlijn. Ik heb 20% erin gestoken omdat ik het kan missen. Who knows. Adviseer ze dan ook om met zichzelf af te spreken hun initiële inzet eruit te halen als alles verdubbeld is ;).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobbieB
Lol, het feit dat alle Exchanges en aankoopplatforms geen registraties meer aannemen laat wel zien dat ondanks de dip er nog steeds meer mensen in willen springen. Mijn portfolio staat inmiddels ook weer op dezelfde waarde als 3 dagen geleden. Het is zo volatiel als de pest, maar als je gewoon rustig blijft en lekker bijkoopt als ze in de uitverkoop zijn als vandaag dan gaat het een mooie laatste weken van 2017 worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woohooo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:19

Woohooo

Smilie, James Smilie

RobbieB schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 22:56:
Lol, het feit dat alle Exchanges en aankoopplatforms geen registraties meer aannemen laat wel zien dat ondanks de dip er nog steeds meer mensen in willen springen. Mijn portfolio staat inmiddels ook weer op dezelfde waarde als 3 dagen geleden. Het is zo volatiel als de pest, maar als je gewoon rustig blijft en lekker bijkoopt als ze in de uitverkoop zijn als vandaag dan gaat het een mooie laatste weken van 2017 worden.
De dip duurt niet lang dit keer of dit is de bulltrap/return to normale phase... Na 1 dag zit ik ook weer terug op het oude niveau

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 18:34:
Hallo ,

ik heb nu net een coinbase account aangemaakt en heb net foto's doorgestuurd van mijn id-kaart en zit dus nog in het verificatie proces .

ik wil nu 0.09 btc kopen via een goede site .

2 vraagjes :

kan ik al wel voor 1000 euro bitcoin ontvangen op mijn adres van coinbase terwijl ik nog niet gevrifieerd ben ?

en

wat is volgens jullie een goede site om btc te kopen ?

alvast bedankt
??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

Hij praat ook gewoon onzin want of de account activatie is opgeschort of je moet wachten op een transactieverificatie.

Van wat ik gevonden heb zijn er nu geen alternatieven zonder bank verificatie of werkende registratie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MaStar
Klopt. Bitcoin op dit moment gewoon nergens meer te kopen.
  • bitrush -> Offline
  • LiteBit -> geen optie om te kopen -> registratie uitgeschakeld
    [i]bl3p-> Vanwege grote toeloop kunnen wij tot nader order helaas geen nieuwe aanmeldingen verwerken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argon007
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 20:21
Coinbase werkt hier anders perfect om BTC aan te kopen hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaStar schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 22:58:
  • bitrush -> Offline
    [i]bl3p-> Vanwege grote toeloop kunnen wij tot nader order helaas geen nieuwe aanmeldingen verwerken.
ik heb mij net geregistreerd op coinbase en wil 1k uitgeven aan coins via bitonic , echter ben ik nog niet klaar met verifieren dmv een id kaart, kan ik al wel voor 1000 euro kopen en deze laten storten op het adres van mijn coinbase wallet die nog niet klaar is met verifieren ?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Onbekend schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 22:47:
[...]

Ik adviseer mensen er alleen in te steken wat ze niet erg vinden om kwijt te raken. Wat zou je in een casino maximaal uitgeven? Dat is wel een goede vraag meestal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ribo89
RSP schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 21:46:
[...]

Blijkt dus dat bij Bitstamp withdrawals van cryptocurrency (LTC, BTC, ETH, BCH) 'free of charge' zijn (https://www.bitstamp.net/fee_schedule/). Goed om te weten dus, zeker als je Bitcoin wil kopen en deze op een ledger wil zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17:13

Tourniquet

Hiya, fellas!

MaStar schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 22:58:
  • bitrush -> Offline
Gewoon afspreken met Vanesa1541 in het Vondelpark O-)

https://localbitcoins.com...ash-amsterdam-netherlands

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

Verwijderd schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 23:01:
[...]

ik heb mij net geregistreerd op coinbase en wil 1k uitgeven aan coins via bitonic , echter ben ik nog niet klaar met verifieren dmv een id kaart, kan ik al wel voor 1000 euro kopen en deze laten storten op het adres van mijn coinbase wallet die nog niet klaar is met verifieren ?
Misschien moet je gaan samenwerken met MaStar, die wil hetzelfde. Samen komen jullie er vast uit, hoeft het topic er niet mee vervuilt te worden.

#team_UTC+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onbekend
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23:19

Onbekend

...

ruudvgeleuken schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 22:54:
[...]

Best een goede richtlijn. Ik heb 20% erin gestoken omdat ik het kan missen. Who knows. Adviseer ze dan ook om met zichzelf af te spreken hun initiële inzet eruit te halen als alles verdubbeld is ;).
:) Dat laatste is wel een goede suggestie, maar zelf doe ik dat overigens niet.
Toen ik wat geld naar Kraken heb overgemaakt, heb ik in principe al meteen in gedachte dat ik dat geld nooit meer zal terug zien. Het is leuk als ik er meer geld van kan maken en ik zal erg balen als ik al mijn inleg kwijt zal zijn, maar ik lig er niet wakker van. :)

Speel ook Balls Connect en Repeat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
argon007 schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 23:00:
Coinbase werkt hier anders perfect om BTC aan te kopen hoor.
Wel als je geregistreerd bent ;). Anders werkt het ook niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toorts
  • Laatst online: 12-09 15:43
Verwijderd schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 23:01:
[...]

Ik heb zelf geen account bij coinbase, maar de wallet daar lijkt mij los te staan van de evt. aanschaf van bitcoins. Het lijkt mij dus dat je die wallet gewoon kan gebruiken zonder validatie van je gegevens.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ethirty schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 23:02:
[...]

Misschien moet je gaan samenwerken met MaStar, die wil hetzelfde. Samen komen jullie er vast uit, hoeft het topic er niet mee vervuilt te worden.
pff jij bent vast de gezelligste thuis .. kansloos weer . maar bedankt voor je hulp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

Ethirty schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 23:02:
[...]

En een reactie zoals dit zit men wel op te wachten? Ik even vele anderen willen hetzelfde als MaStar. Nu inkopen.

*thumbs down.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GustavSan
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 15-09 16:34
In hoeverre kunnen bedrijven als Coinbase de handel manipuleren? Hun businessmodel is verdienen aan transacties die nu wrs all time high zijn. Dus dan gaat het een dagje bergafwaarts. Ze leggen dan dus de handel stil. En dan bv alleen alle buy orders afhandelen in de queue om een positief beeld te scheppen. Koers draait bij en iedereen koopt weer lekker....of is dit te kort door de bocht?

[ Voor 3% gewijzigd door GustavSan op 22-12-2017 23:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ribo89
muusq schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 23:05:
[...]

Ik heb zelf geen account bij coinbase, maar de wallet daar lijkt mij los te staan van de evt. aanschaf van bitcoins. Het lijkt mij dus dat je die wallet gewoon kan gebruiken zonder validatie van je gegevens.
Kun je een withdrawal doen als je niet geverifieerd bent bij Coinbase? Zo niet, dan zou ik het niet adviseren.
Pagina: 1 ... 156 ... 223 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~[font=,24]ZERO TOLERANCE! LEES DIT EERST VOOR JE POST!~[/]
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken.

Wat willen we hier niet zien?
  • Algemene vragen over cryptocurrencies (wallet software, blockchain technologie, etc.). Plaats die in Bitcoin en overige cryptocurrencies #3.
  • "De Kraken servers zijn ruk". Nee echt? Ja, echt waar. Het is al heel lang ruk. Het hoeft niet elke dag weer eens vermeld te worden.
  • Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
  • Crypto en belasting. Hier offtopic, kan worden besproken in het bovengenoemde topic. Suggesties om te frauderen (zoals hiet niet netjes opgeven van je vermogen) worden niet gewaardeerd.
  • Vragen die al zijn beantwoord in de topicstart of de topic zelf. Gebruik de search!
  • Linkdrops. Begeleid links naar grote lappen tekst of video met een korte samenvatting (als die niet al gegeven is). Als jij iets interessant vindt om te delen, zeg er dan bij waarom je het interessant vindt.
  • Referrals. Ten overvloede, want dit staat ook in het algemene beleid van GoT.
  • Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen.
  • Slowchat. Dit betreft dus óók reacties als "Bitcoin nu op $2800", "ETH daling is ingezet" , "To the moon!" en meer van zulks. Er is een speciaal Slack kanaal opgezet door de community waar veel van de hier actieve posters te vinden zijn: click
~[font=,16]Posts die hieraan voldoen worden vanaf nu zonder pardon en zonder notificatie verwijderd, sancties volgen bij herhaling.~[/]

Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, het reilen en zeilen van exchanges, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om :).

~[html]<script type="text/javascript"> document.addEventListener("DOMContentLoaded", function() { if (document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value == "") document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value= "Wat willen we hier **NIET** zien?\n* Vragen over wallets\n* Discussies over coins en blockchain\n* Welke coin je moet kopen\n* Opmerkingen over de huidige koers van coin X\n* Slowchat\n* REFERRAL LINKS!\n* Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen :)\n\nLees de topicwaarschuwing hierboven in het rode vlak AANDACHTIG door voor je reageert."; }); </script>~[/html]