If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Mag ik vragen of je deze week toevallig een withdrawal hebt gedaan? Misschien dat ik me gewoon wat te druk maar, omdat ik zo veel posts op Reddit zie dat het al 1-2 weken duurt..theorganiser schreef op donderdag 21 december 2017 @ 16:48:
[...]
al een paar keer gedaan, en dan binnen 2-3 dagen op me rekening.
Even wat naanceringCrypts schreef op donderdag 21 december 2017 @ 16:50:
[...]
Even wat nuancering, dat percentage is een 24h difference. Heeft dus niet direct iets te maken met de huidige stijging. Ander puntje is dat etn alleen verhandelbaar is op Cryptopia. Heb daar wel een account maar geen tegoed op het moment maar kan me voorstellen dat het geen populaire exchange is hier.
Ik weet niet wat die J McAfee allemaal aan het doen is, maar hij weet nu wel telkens de markt op zijn op kop te zetten.
De daling is sinds 1500 bezig heb ik het idee.
Maar uiteindelijk zal de rust wel weer wederkeren lekker holden
Steam/Origin: BobbLeeSwaggr BF V stats
Ik zag z'n tweet net ook, toen stond ie op +2%...Crypts schreef op donderdag 21 december 2017 @ 16:50:
[...]
Even wat nuancering, dat percentage is een 24h difference. Heeft dus niet direct iets te maken met de huidige stijging. Ander puntje is dat etn alleen verhandelbaar is op Cryptopia. Heb daar wel een account maar geen tegoed op het moment maar kan me voorstellen dat het geen populaire exchange is hier.
Mcafee gaat trouwens vanaf nu iedere dag een coin tweeten, dus goed in de gaten houden.
Hoop dat hij cardano en vechain gaat hypen
Klopt! Maar hij komt letterlijk vanaf - 2 % of iets dergelijks naar nu 60% in een klein uur, dus rap gaat het wel. Vind het bizar dat zo'n guru zo veel invloed heeft. Heb zelf een paar tientjes er tegen aan gegooid om te kijken wat het doet, heb zelf ook meer op Binance staan.Crypts schreef op donderdag 21 december 2017 @ 16:50:
[...]
Die guru heeft miljoenen, dus iedere keer ergens een paar ton in stoppen en daarna hypen.martijn0523 schreef op donderdag 21 december 2017 @ 17:00:
[...]
Klopt! Maar hij komt letterlijk vanaf - 2 % of iets dergelijks naar nu 60% in een klein uur, dus rap gaat het wel. Vind het bizar dat zo'n guru zo veel invloed heeft. Heb zelf een paar tientjes er tegen aan gegooid om te kijken wat het doet, heb zelf ook meer op Binance staan.
Slimme guru!
XRP = trash
Verwijderd
Precies, en omdat 1 iemand prijs x op een bepaald moment voor iets over heeft betekend niet dat de hele markt dit heeftKain_niaK schreef op donderdag 21 december 2017 @ 15:48:
[...]
Ja de huidige prijs maal het maximale aanbod, in het geval van het crypto het aantal munten dat al in omloop is gebracht en bij de meeste betekend dat dat ze gemined zijn (maar niet bij allemaal). Het is een vrij nutteloos nummertje want elke keer als er iemand bitcoin forkt, bij voorbeeld bij bitcoin gold en die gold ook nog eens verhandelt word op exchanges dan komt er een zooi market cap uit het niks bij.
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Professioneel Heftruck Syndroom
Of je kijkt niet elke minuut naar de koersNeFoRcE schreef op donderdag 21 december 2017 @ 17:11:
Wat fluctueren de munten enorm nu. Ripple net nog op 1 eur verkoop, nu veel lager, net als vele andere munten. Lijkt een trent te worden dat ze einde van de dag flink inkakken. Als ze maar wel weer bijtrekken.
Komt wel weer goed
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Geen touw aan vast te knopen.NeFoRcE schreef op donderdag 21 december 2017 @ 17:11:
Wat fluctueren de munten enorm nu. Ripple net nog op 1 eur verkoop, nu veel lager, net als vele andere munten. Lijkt een trent te worden dat ze einde van de dag flink inkakken. Als ze maar wel weer bijtrekken.
Zcash en monero duikelen zomaar 10/15%
Als je geen automatische koop of verkoop orders plaatst ben je altijd te laat.
Same here! Had moeten verkopen op 0,00001, maar helaas niet gedaan. Hierdoor loopt het nu wel behoorlijk snel. Panic sell is aanlokkelijk, maar ik denk geen verstandige keuze.shakespeare schreef op donderdag 21 december 2017 @ 17:18:
ben benieuwd of verge nog gaat stijgen vandaag.. had mooie gains.. maar nu is dit allemaal verloren;)
Volgens mij gewoon een pump&dump hoor... stond net op 750 doordat een order twv 1.2 BTC op 750s stond, inmiddels weer op 580s. Heb toch even snel 25k gekocht voor wat winst te maken!Crypts schreef op donderdag 21 december 2017 @ 17:05:
Het ging mij er meer om dat het stijgingspercentage werd gebruikt van de 24h difference, ik zie mensen dit wel vaker doen maar dat zegt meestal dus niet gek veel. Ik gebruik Cryptopia een enkele keer voor arbitrage overigens, soms zitten er erg interessante verschillen tussen. Ik weet verder niet veel van deze exchange dus of het veilig e.d. is geen idee. Ik doe dit alleen met beperkte bedragen en tot nu gaat dat goed.
En als je al een stoploss order plaatst, moet de exchange hem ook weten te verwerken en een goede match vinden.lighting_ schreef op donderdag 21 december 2017 @ 17:15:
[...]
Geen touw aan vast te knopen.
Zcash en monero duikelen zomaar 10/15%
Als je geen automatische koop of verkoop orders plaatst ben je altijd te laat.
Monkey business: pay peanuts, get monkeys
Veel mensen die net zijn ingestapt en enorm panic sellen omdat de koers even dropt, denk dat juist alle nieuwe instroom en onervareheid voor veel onrust zorgt.
Plust een coin en iedereen wil mee, daalt hij een beetje dan stapt iedereen weer uit.
Krijg het idee dat er niet veel mensen echt naar de coin meer kijken.
Creyptopia lagt zo hard dat ik de buy order niet eens kan halen zo snel stijgt ETN...Lucky0wn schreef op donderdag 21 december 2017 @ 17:22:
[...]
Volgens mij gewoon een pump&dump hoor... stond net op 750 doordat een order twv 1.2 BTC op 750s stond, inmiddels weer op 580s. Heb toch even snel 25k gekocht voor wat winst te maken!
4 orders verder en de prijs is 40 satoshi gestegen... en nog geen ETN
[ Voor 8% gewijzigd door Lucky0wn op 21-12-2017 17:28 ]
Verwijderd
Same here, wacht al 3 dagen op een litebit btc transactieUtke56 schreef op donderdag 21 december 2017 @ 16:02:
Iemand dit ook meegemaakt?
Gisteren laatste restje Bitcoin vanuit mijn Litebit wallet naar Bittrex gestuurd. Kreeg ik de melding op Litebit "Manual Check by Litebit". Euh ok..... Deze melding is inmiddels verdwenen, maar als ik kijk naar transacties vanuit mijn Litebit wallet op blockchain.org zie ik de transactie niet terugkomen, ook niet onder TXID referentie. Het restje Bitcoin is wel gewoon uit mijn wallet gegaan. What is going on here? Nog maar even wachten?
ja denk ik ook.. in die momenten denk ik had ik die 500euro mag gepakt..akaQ schreef op donderdag 21 december 2017 @ 17:26:
Alles stijgt weer, POWR, XVG, ADA.
Veel mensen die net zijn ingestapt en enorm panic sellen omdat de koers even dropt, denk dat juist alle nieuwe instroom en onervareheid voor veel onrust zorgt.
Plust een coin en iedereen wil mee, daalt hij een beetje dan stapt iedereen weer uit.
Ik vind het ook niet echt een hele fijne exchange, als ik er wat doe dan doe ik dat op een tweede laptop met enkel Cryptopia open in een scherm. Op een of andere manier is het idd enorm traag... Dus wellicht een tip?Lucky0wn schreef op donderdag 21 december 2017 @ 17:28:
[...]
Creyptopia lagt zo hard dat ik de buy order niet eens kan halen zo snel stijgt ETN...
4 orders verder en de prijs is 40 satoshi gestegen... en nog geen ETN
Ik heb alleen op het moment nergens iets van tegoed staan wat ik daar kan gebruiken zonder eerst dik de min in te duiken... Nou ja volgende keer beter, ik zou dan overigens ltc kopen op dit moment en die terugzetten naar Bitstamp en daar weer verkopen. Daar zit/zat een leuk verschilletje tussen.
[ Voor 22% gewijzigd door Crypts op 21-12-2017 17:31 ]
https://twitter.com/rogerkver/status/943874193967468544
Zonde
nemesis2212 schreef op donderdag 21 december 2017 @ 16:25:
[...]
ik wil niet persee de party pooper zijn maar waarom denk je dat wij een oplossing hebben voor jouw vraag? wij hebben 0 invloed op transacties, alleen exchange of broker en jezelf hebben dat. Dus wat wil je van ons?
enige wat ik kan zeggen is: het komt wel goed. (sommige mensen schieten al in de stress als hij na 1 minuut niet op de rekening of wallet staan) dat is het spel. als je er teveel met je emoties mee bezig ben is het niet voor jou(in general) denk ik
138 satoshi hoger moeten kopen na 8 orders... Zo verdampt je winst wel snel...Crypts schreef op donderdag 21 december 2017 @ 17:30:
[...]
Ik vind het ook niet echt een hele fijne exchange, als ik er wat doe dan doe ik dat op een tweede laptop met enkel Cryptopia open in een scherm. Op een of andere manier is het idd enorm traag... Dus wellicht een tip?
Ik heb alleen op het moment nergens iets van tegoed staan wat ik daar kan gebruiken zonder eerst dik de min in te duiken... Nou ja volgende keer beter, ik zou dan overigens ltc kopen op dit moment en die terugzetten naar Bitstamp en daar weer verkopen. Daar zit/zat een leuk verschilletje tussen.
zucht.. me btc is nog niet over op cryptopia ik wou vanmiddag ETN en 2 andere coins kopen omdat ik er wel toekomst in zie.. nu heb ik vanmiddag te dure btc gekocht en de boot ook nog gemistLucky0wn schreef op donderdag 21 december 2017 @ 17:28:
[...]
Creyptopia lagt zo hard dat ik de buy order niet eens kan halen zo snel stijgt ETN...
straks dan maar al wel lekker in de andere 2 stappen en ETN op dit moment even z'n ding laten doen en miss later alsnog instappen
Ik ben nu sinds een 2tal weken met cryptocurrencies, en heb hier en daar al een kleine winst gemaakt door adviezen en te hodlen.
Ik handel voornamelijk via binance.
Mijn vraag is nu wat te doen als ik vind dat de tijd rijp is om te incasseren.
hypothetisch : Mijn TRX staat op een all-time high en ik wil verkopen. Via binance ben ik "verplicht" om TRX om te ruilen naar BTC of ETH. Tot zover is alles duidelijk. Maar wat als BTC en/of ETH ook in een neerwaarse spiraal beland zijn op dat moment?
Dan smelt de winst toch weg als sneeuw voor de zon?
Mis ik een alternatief?
En net op tijd voor het dipje eruit gestapt. toch 60 satoshi per stuk winst gepaktbanaanbanaan schreef op donderdag 21 december 2017 @ 17:34:
[...]
zucht.. me btc is nog niet over op cryptopia ik wou vanmiddag ETN en 2 andere coins kopen omdat ik er wel toekomst in zie.. nu heb ik vanmiddag te dure btc gekocht en de boot ook nog gemist![]()
straks dan maar al wel lekker in de andere 2 stappen en ETN op dit moment even z'n ding laten doen en miss later alsnog instappenik denk dat nu veel mensen uit paniek door de daling van btc in paniek in andere alts stappen waaronder ETN die een mooie is om op mee te liften na het twitter bericht.
ja klopt..spl3ndr schreef op donderdag 21 december 2017 @ 17:37:
Ik heb een praktisch vraagje tussendoor.
Ik ben nu sinds een 2tal weken met cryptocurrencies, en heb hier en daar al een kleine winst gemaakt door adviezen en te hodlen.
hypothetisch : Mijn TRX staat op een all-time high en ik wil verkopen. Via binance ben ik "verplicht" om TRX om te ruilen naar BTC of ETH. Tot zover is alles duidelijk. Maar wat als BTC en/of ETH ook in een neerwaarse spiraal beland zijn op dat moment?
Mis ik een alternatief?
zelf stap ik altijd weer naar een andere stabiele alt zoals ripple. vaak was het ook zo dat als btc zakt dat bitcoin cash steeg dus dan stap je bijv daarin.
op bittrex kun je het ook omzetten naar usdt en dan op een later moment weer terug instappen.
persoonlijk had ik Tron gehold.. daar zie ik juist wel toekomst in.
Daarom hypothetisch. Tron houdt ik vast. Die is bezig aan een mooie trend.banaanbanaan schreef op donderdag 21 december 2017 @ 17:41:
[...]
ja klopt..
zelf stap ik altijd weer naar een andere stabiele alt zoals ripple. vaak was het ook zo dat als btc zakt dat bitcoin cash steeg dus dan stap je bijv daarin.
op bittrex kun je het ook omzetten naar usdt en dan op een later moment weer terug instappen.
persoonlijk had ik Tron gehold.. daar zie ik juist wel toekomst in.
Nee, het heeft alleen zin als je in een alt stapt die zelf direct verhandelbaar is tegen fiat (en waarvan de koers minder daalt dan de btc). Persoonlijk hou ik altijd maar gewoon vast wat ik heb en hoop dat de btc weer snel op niveau is. De alts zie je dan ook weer terug veren naar hun oorspronkelijke niveau..spl3ndr schreef op donderdag 21 december 2017 @ 17:37:
Ik heb een praktisch vraagje tussendoor.
Mis ik een alternatief?
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Het gaat meer om wat BTC doet dan wat die alt doet.akaQ schreef op donderdag 21 december 2017 @ 17:26:
Alles stijgt weer, POWR, XVG, ADA.
[ Voor 7% gewijzigd door Luca op 21-12-2017 17:56 ]
Dan gaat die natuurlijk naar de maan... Ver gaat even cashen.Rookert25 schreef op donderdag 21 december 2017 @ 17:32:
Bitcoin Cash-fanaat Roger Ver promoot VeChain:
https://twitter.com/rogerkver/status/943874193967468544
Zonde![]()
http://www.zerohedge.com/...lie-lee-sold-his-litecoin
Maar het lijkt mij wat vergezocht, toch? Zou er geen meer geschikte Coin zijn voor FB?
[ Voor 95% gewijzigd door defiant op 21-12-2017 21:57 ]
OkeX betreft de exchange. Staat op Mr. Sun z'n Twitter.Monkeydancer schreef op donderdag 21 december 2017 @ 18:17:
Had plukje TRX gekocht. Springt op en neer, maar jammer genoeg moet de daling van Bitcoin weer mijn feestje verpesten. Ik ben benieuwd op welke exchange TRX morgen gereleased wordt. Kan leuk worden.
haal er niet in paniek 1 van marktplaats oidHeyGGL schreef op donderdag 21 december 2017 @ 18:13:
Iemand nog een Ledger Nano S over? (omg. Amsterdam) Zijn erg schaars momenteel..
Ik heb er zelf ook zitten kijken maar bij 2 adverteerders was het folie al weg om de verpakking e.d. en het zal heus niet allemaal mis zijn maar voor hetzelfde geld is er wel mee gerommeld oid.
kijk anders even tijdelijk voor offline wallets om de periode te overbruggen.
cryptomaan is trouwens een NL dealer voor de Ledger en die had vd week nog wel Ledger op voorraad.
Ja inderdaad, van Marktplaats wil ik hem niet. Cryptomaan heeft 'm niet meer in voorraad helaas.. Rustig je geduld bewaren, de gouden regel in cryptoland.banaanbanaan schreef op donderdag 21 december 2017 @ 18:18:
[...]
haal er niet in paniek 1 van marktplaats oid![]()
Ik heb er zelf ook zitten kijken maar bij 2 adverteerders was het folie al weg om de verpakking e.d. en het zal heus niet allemaal mis zijn maar voor hetzelfde geld is er wel mee gerommeld oid.
cryptomaan is trouwens een NL dealer voor de Ledger en die had vd week nog wel Ledger op voorraad.
Heb ik verschillende redenen voor; BTC is op het moment compleet onbruikbaar met die idiote fee's, en als ik er eerlijk naar kijk -zoals ik naar alts kijk, wil ik geen geld steken in een niet-werkend product / waar ik niet in geloof, wat BTC op dit moment is ondanks deze maand van ATH's.
Daarnaast ik heb nu mijn inleg + een maandsalaris overgemaakt en is het geld wat ik er nu nog in heb zitten gewoon 'gratis geld', wat ook een hoop rust geeft.
Voor welke alts heb je gekozen?SleepTwitch schreef op donderdag 21 december 2017 @ 18:23:
Zojuist de keuze gemaakt om al mn BTC te verkopen en nu dus voor 100% in alts te zitten.
Heb ik verschillende redenen voor; BTC is op het moment compleet onbruikbaar met die idiote fee's, en als ik er eerlijk naar kijk -zoals ik naar alts kijk, wil ik geen geld steken in een niet-werkend product / waar ik niet in geloof, wat BTC op dit moment is ondanks deze maand van ATH's.
Daarnaast ik heb nu mijn inleg + een maandsalaris overgemaakt en is het geld wat ik er nu nog in heb zitten gewoon 'gratis geld', wat ook een hoop rust geeft.
Ik hoor het hier wel vaker dat de fee’s kut zijn van BTC. Echter aan jouw post leid ik af dat het tegenwoordig goedkoper is om altcoins met dollars of euro’s te kopen dan met btc? Klopt dit?SleepTwitch schreef op donderdag 21 december 2017 @ 18:23:
Zojuist de keuze gemaakt om al mn BTC te verkopen en nu dus voor 100% in alts te zitten.
Sta er ook een stuk minder goed voor dan 12 uur geleden maar ik weet dat het in cryptoland van het ene op het andere moment kan veranderen.
HODL is het toverwoord en als je dat niet kan dan zijn cryptos misschien niets voor jou.
IOTA, Stratis, OmiseGo, NEO, Ethos (voorheen BitQuence), BinanceCoin, Modum, Monero, WaBi en GET, maar die is nog net uit de ICO fase en wacht om gelist te worden
Ik krijg hier af en toe het idee dat HODL inhoudt dat je 48 uur niet handelt in een coinPlanespotter schreef op donderdag 21 december 2017 @ 18:32:
Geen stress joh. Heb soms het idee dat sommige mensen iedere minuut hun Blockfolio/Delta apps aan het refreshen zijn. Dan maak je jezelf helemaal gek (heb ik zelf ook ondervonden) en dat leidt uiteindelijk tot panic sells waar je heel veel spijt van kunt krijgen (ook zelf ondervonden).
Sta er ook een stuk minder goed voor dan 12 uur geleden maar ik weet dat het in cryptoland van het ene op het andere moment kan veranderen.
HODL is het toverwoord en als je dat niet kan dan zijn cryptos misschien niets voor jou.
Any errors in spelling, tact, or fact are transmission errors.
Nee, dat is niet wat ik bedoelde. Misschien is het wel zo hoor dat het goedkoper is om op de ETH markt wat te kopen, maar dat weet ik niet. Wat bij mij de druppel is geweest is het feit dat ik bijna €100 aan fee kwijt was om mn BTC op de Ledger te zetten, dus ik zou meer betalen om BTC er op te krijgen dan die ledger zelf kost. Mocht ik BTC dan ooit weer er af halen zou datzelfde geintje weer spelen, al schijnen de Tx fees dan ietjes lager te zijn vanwege SegWit support op de ledger.Rubberen schreef op donderdag 21 december 2017 @ 18:32:
[...]
Ik hoor het hier wel vaker dat de fee’s kut zijn van BTC. Echter aan jouw post leid ik af dat het tegenwoordig goedkoper is om altcoins met dollars of euro’s te kopen dan met btc? Klopt dit?
Ik had al een 25% BTC / 75% alt verdeling in mn portfolio en zat al een tijdje te denken om te gaan cashen zodat ik mijn inleg en een deel van de winst gewoon veilig had gesteld.
Mjah xvg maakte net ook weer een gek sprongetje, kan natuurlijk zijn dat mensen een beetje gek worden cq in paniek raken van het gedoe en naar alts gaan.Junia schreef op donderdag 21 december 2017 @ 18:38:
Wat ik raar vind is dat op het moment zowel BCH als BTC aan het dalen zijn. Dit heb ik nog niet eerder gezien in de afgelopen hectische week.... kan het ook niet verklaren.
Mij maakt het niet meer uit, de tijd die je kwijt bent met je afvragen waarom kun je beter besteden aan het op of juist van de trein springen om maximaal te profiteren.
Om heel eerlijk te zijn voelt het meer aan alsof het de afgelopen 1.5 week gewoon geheel bergafwaarts aan het gaan is. De lucky few alts die opeens een boost krijgen daargelaten.Crypts schreef op donderdag 21 december 2017 @ 18:41:
[...]
Mjah xvg maakte net ook weer een gek sprongetje, kan natuurlijk zijn dat mensen een beetje gek worden cq in paniek raken van het gedoe en naar alts gaan.![]()
Mij maakt het niet meer uit, de tijd die je kwijt bent met je afvragen waarom kun je beter besteden aan het op of juist van de trein springen om maximaal te profiteren.
Litecoin en Ether ook.Junia schreef op donderdag 21 december 2017 @ 18:38:
Wat ik raar vind is dat op het moment zowel BCH als BTC aan het dalen zijn. Dit heb ik nog niet eerder gezien in de afgelopen hectische week.... kan het ook niet verklaren.
Twijfel erg of ik gewoon ff moet cashen.
Als dit de voorbode is dat iedereen naar de alt gaat, zal de trend nog wel even doorzetten...
Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.
Jup maarja ik kijk zo even en dat is in het verleden ook wel eens gebeurd dus ik hou gewoon lekker vast iets wat iedereen moet doenJunia schreef op donderdag 21 december 2017 @ 18:45:
[...]
Om heel eerlijk te zijn voelt het meer aan alsof het de afgelopen 1.5 week gewoon geheel bergafwaarts aan het gaan is. De lucky few alts die opeens een boost krijgen daargelaten.
Ik koop via Binance, en heb alleen de IXT in mijn portefeuille.
Stel ik verkoop, worden dit dan automatisch Bitcoins?
En zo ja, hoe krijg ik dit zo snel mogelijk als harde valuta in handen?
want eigenlijk wil ik nu gaan wachten op een high en dan alles verkopen, en instappen als alles weer laag is.
Maar dat gaat dus niet omdat je een coin valuta op binance moet hebben staan, die dus met dezelfde gang mee daalt...
Hoor het graag thanks.
Ik hou ze ook vast, niet daarvan. Maar normaliter valt het deels te verklaren, ofwel door nieuws, een hack of een aanval vanuit het BCH kamp. Op dit moment lijkt het mij dat er juist cash de markt in zou moeten vloeien en er is veelal positief nieuws, maar toch een neergaande trend.xeoMe schreef op donderdag 21 december 2017 @ 18:49:
[...]
Jup maarja ik kijk zo even en dat is in het verleden ook wel eens gebeurd dus ik hou gewoon lekker vast iets wat iedereen moet doen![]()
[afbeelding]
Nee, een hoop panic sellers en nieuwkomers zorgen voor deze dalingVerwijderd schreef op donderdag 21 december 2017 @ 18:51:
[...]
Dankzij die actie van Roger Fer is het vertrouwen even weg in BTC , BCH en Coinbase.
Fijne actie was dat van hem. Hij kan straks niet meer op straat rijden met zijn Lamborghini.
No offense maar dat ligt dan echt aan jou... De totale market cap ligt nog steeds bijna 20% hoger dan een week geleden. Dat de huidige gang van zaken wellicht niet in jouw straatje past zegt natuurlijk niks over de totale markt.Junia schreef op donderdag 21 december 2017 @ 18:45:
[...]
Om heel eerlijk te zijn voelt het meer aan alsof het de afgelopen 1.5 week gewoon geheel bergafwaarts aan het gaan is. De lucky few alts die opeens een boost krijgen daargelaten.
Bedoel bovenstaande absoluut niet verkeerd overigens.
Excuses voor de slowchat, maar begin echt steeds meer en meer het idee te krijgen dat iedereen in de crypto markt wordt bespeelt.
Edit: toevalligerwijs ook in de BCH hoek hetzelfde te zien bij Coinbase.
[ Voor 75% gewijzigd door Junia op 21-12-2017 18:54 ]
Hu? Ik heb er vanmiddag drie besteld bij Ledger zelf.. Gewoon voorraad hoor..HeyGGL schreef op donderdag 21 december 2017 @ 18:13:
Iemand nog een Ledger Nano S over? (omg. Amsterdam) Zijn erg schaars momenteel..
Heb geen glazen bolRaptorXS schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 18:17:
[...]
Een echte crash van de BTC, richting de 12K ofzo zou wel eens goed zijn.
De "snelle" jongens verkopen in paniek en zie je hier niet meer op het forum en een hoop "veelbelovende" ICO's etc.kunnen dan ook de deur sluiten
Verwijderd
We hebben juist meer nieuwkomers nodig die nu voor 15K een goedkope bitcoin kopen die 20K waard was.C6DL schreef op donderdag 21 december 2017 @ 18:52:
[...]
Nee, een hoop panic sellers en nieuwkomers zorgen voor deze daling
Jep daar ben ik het met je eens, al word het wel irritant dat menig volk hier totaal in paniek is bij een daling zoals deze. Leestip:Junia schreef op donderdag 21 december 2017 @ 18:50:
[...]
Ik hou ze ook vast, niet daarvan. Maar normaliter valt het deels te verklaren, ofwel door nieuws, een hack of een aanval vanuit het BCH kamp. Op dit moment lijkt het mij dat er juist cash de markt in zou moeten vloeien en er is veelal positief nieuws, maar toch een neergaande trend.
https://cointelegraph.com/news/early-bitcoin-investor-says-bitcoin-could-drop-50-before-going-higher
Oké cointelegraph
Gewoon op de site van de fabrikant bestellen. Binnen een week in huis (mijne vandaag binnen)banaanbanaan schreef op donderdag 21 december 2017 @ 18:18:
[...]
haal er niet in paniek 1 van marktplaats oid![]()
Daikin Altherma 3 LT 8 kW + 14,2 kWp PV
Ik vind het gewoon apart. Je hebt in de meeste gevallen BTC nodig om zaken te doen op een crypto - crypto exchange. BTC wordt altijd gehandeld mits er veel geïnvesteerd moet worden in alt coins. Toen kwam opeens het schikeffect met BCH en nu zitten we in een downtrend.C6DL schreef op donderdag 21 december 2017 @ 18:49:
Ben werkelijk benieuwd wat er bij de 15k gaat gebeuren, een downtrend richting de 10, of terug herstellen naar boven.. spannend
Tegenwoordig geef ik zelf meer de voorkeur aan ethereum om op binance en bitrex alts in te kopen. Veel sneller en veel minder gevoelig aan schommelingen.
[ Voor 13% gewijzigd door Monkeydancer op 21-12-2017 18:58 ]
En om heel eerlijk te zijn snap ik ook hier geen reet van. Op elke fatsoenlijke exchange kun je vrijwel elke munt traden voor de 3 grote jongens (BTC, ETH en LTC). Maar toch, als BTC ploft, dan gaan ETH en LTC net zo hard mee.Monkeydancer schreef op donderdag 21 december 2017 @ 18:55:
[...]
Ik vind het gewoon apart. Je hebt in de meeste gevallen BTC nodig om zaken te doen op een crypto - crypto exchange. BTC wordt altijd gehandeld mits er veel geïnvesteerd moet worden in alt coins. Toen kwam opeens het schikeffect met BCH en nu zitten we in een downtrend.
Vind ik idd ook vreemd. Ik vermoed dat dat komt doordat de btc voor de gewone man misschien toonbeeld is voor alle crypto's. En dus niet alleen zn btc zal verkopen..Junia schreef op donderdag 21 december 2017 @ 19:00:
[...]
En om heel eerlijk te zijn snap ik ook hier geen reet van. Op elke fatsoenlijke exchange kun je vrijwel elke munt traden voor de 3 grote jongens (BTC, ETH en LTC). Maar toch, als BTC ploft, dan gaan ETH en LTC net zo hard mee.
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Lol, waar?Junia schreef op donderdag 21 december 2017 @ 18:53:
Ennnn de Bitcoin pump lijkt te zijn begonnen...
Excuses voor de slowchat, maar begin echt steeds meer en meer het idee te krijgen dat iedereen in de crypto markt wordt bespeelt.
Edit: toevalligerwijs ook in de BCH hoek hetzelfde te zien bij Coinbase.
Jongens (en meisjes) ook in een dalende markt kun je geld verdienen, in plaats van klagen kun je ook lekker gaan handelen en het volume opkrikken. Dat kan ook zorgen voor wat meer vertrouwen en een stabielere koers. Niet noodzakelijkerwijs in die volgorde.Junia schreef op donderdag 21 december 2017 @ 19:00:
[...]
En om heel eerlijk te zijn snap ik ook hier geen reet van. Op elke fatsoenlijke exchange kun je vrijwel elke munt traden voor de 3 grote jongens (BTC, ETH en LTC). Maar toch, als BTC ploft, dan gaan ETH en LTC net zo hard mee.
Ik doe me best maar kraken werkt niet meeCrypts schreef op donderdag 21 december 2017 @ 19:08:
[...]
Jongens (en meisjes) ook in een dalende markt kun je geld verdienen, in plaats van klagen kun je ook lekker gaan handelen en het volume opkrikken. Dat kan ook zorgen voor wat meer vertrouwen en een stabielere koers. Niet noodzakelijkerwijs in die volgorde.
Ik snap er geen reet van...
Nu er futures bestaan van BTC is het doel van de algo's die deze futures traden om zo veel mogelijk munt uit de zak van de kleine man te schudden. Alle fundamentele redenatie kan het raam uit...Vind ik idd ook vreemd...
En iederen die sinds een paar maanden aan het traden is in cryptomunt heeft hier veel lol aan gekregen maar alleen omdat het omhoog ging.
Ik heb hem van Hardware Wallet Shop. Binnen 2 dagen in huis.HeyGGL schreef op donderdag 21 december 2017 @ 18:22:
[...]
Ja inderdaad, van Marktplaats wil ik hem niet. Cryptomaan heeft 'm niet meer in voorraad helaas.. Rustig je geduld bewaren, de gouden regel in cryptoland.
Klopt het dan dat een groot gedeelte hiervan naar de Alt coins zal gaan of drukken mensen op de pay out knop, om al dan niet later weer in te stappen
[...]
Dan is het game over.
Precies dan is het afgelopen met de pret...rustig doorgaan met adem halen....wie verkopen wil neemt zijn verlies en wie hodl komt straks weer als winnaar uit de bus..
Ja voor de Bitcoin is het over, maar kan de rest/alt coins niet bestaan zonder de Bitcoin dan?H6nsvV379 schreef op donderdag 21 december 2017 @ 19:23:
[quote]Verwijderd schreef op donderdag 21 december 2017 @ 19:20:
[...]
Dan is het game over.
Precies dan is het afgelopen met de pret...rustig doorgaan met adem halen....wie verkopen wil neemt zijn verlies en wie hodl komt straks weer als winnaar uit de bus..
als je gewoon hold is er toch niet zoveel aan de hand?
De overheid en de moderne slaaf maar er zit een kern van waarheid in.
Verwijderd
Haha. Aan wie ga je die dan nog verkopen? Scheringa?Sam2013 schreef op donderdag 21 december 2017 @ 19:25:
[...]
Ja voor de Bitcoin is het over, maar kan de rest/alt coins niet bestaan zonder de Bitcoin dan?
niemand weet of holden uiteindelijk aan het langste eind gaat trekken.
Als de bitcoin ECHT tot de 0 grens komt en niet meer overeind komt, dan kun je holden wat je wilt.
Uiteindelijk blijft het speculeren, en de mensen die nu het hardst holden roepen, stappen echt wel uit als de koerst 90% inzakt.
Is dat geschreven door een medewerker van De Speld?RaptorXS schreef op donderdag 21 december 2017 @ 19:26:
Voor de aluhoedjes denkers: http://xandernieuws.punt....n-burgers-in-beslag-nemen
De overheid en de moderne slaaf maar er zit een kern van waarheid in.
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Juist, echt zo'n leeg modewoord. Alsof het altijd slim is om vast te houden. Achteraf is alles makkelijk, maar niemand weet vooraf met zekerheid wat er gaat gebeuren. Ik houd nu ook vast maar ik weet pas over een paar weken of dat verstandig was..C6DL schreef op donderdag 21 december 2017 @ 19:28:
Dat "holden" steeds gebruikt wordt als argument bij alle doemscenario's, vind ik ook zo![]()
M'n plaatje uit juni dit jaar nog maar eens van stal halen. Als je in de top X van november 2013 in elke coin $100 gestopt zou hebben, zou je nu 2% verlies hebben gemaakt. Dat wordt vooral omhoog gehouden door een paar coins waar het heel goed mee is gegaan; de meeste coins zijn gewoon niets meer waard.C6DL schreef op donderdag 21 december 2017 @ 19:28:
Dat "holden" steeds gebruikt wordt als argument bij alle doemscenario's, vind ik ook zo![]()
Als de bitcoin ECHT tot de 0 grens komt en niet meer overeind komt, dan kun je holden wat je wilt.
Uiteindelijk blijft het speculeren, en de mensen die nu het hardst holden roepen, stappen echt wel uit als de koerst 90% inzakt.

Geen idee hoe die koersen nu zijn, maar van het overgrote deel uit die lijst hoor je nu helemaal niets meer. HODL'en is dus in de meeste gevallen niet de beste keuze die je kunt maken.
[ Voor 13% gewijzigd door Lennardnl op 21-12-2017 19:33 ]
Verwijderd
Uiteindelijk gaat Bitcoin weer naar een nieuw record. Kan over drie jaar zijn, kan over een week zijn.wheeler 2 schreef op donderdag 21 december 2017 @ 19:30:
[...]
Juist, echt zo'n leeg modewoord. Alsof het altijd slim is om vast te houden. Achteraf is alles makkelijk, maar niemand weet vooraf met zekerheid wat er gaat gebeuren. Ik houd nu ook vast maar ik weet pas over een paar weken of dat verstandig was..
Ik volg mijn verstand, bitcoin is her to stay!
nu ben ik helemaal de weg kwijt:o.Verwijderd schreef op donderdag 21 december 2017 @ 19:27:
[...]
Haha. Aan wie ga je die dan nog verkopen? Scheringa?
Jij zegt dus dat als de Bitcoin weg valt de alt coins autmatisch useless zijn?
Is dit niet ook gewoon een stukje marktwerking? Bitcoin is mega duur qua fee's ect en super traag.
Dat het vertrouwen daarin vroeg of laat wegvalt snap ik ook nog wel....
Maar is het dan niet logischer dat mensen wel in het concept geloven maar een andere vervanger oid pakken?
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Daarnaast was het ook gewoon wachten op een correctie na de explosieve groei van afgelopen tijd. Zou me niks verbazen als hij de 13k of 12k nog aantikt, voordat hij weer gaat stijgen.
Hoe weet je dat zo zeker?Verwijderd schreef op donderdag 21 december 2017 @ 19:33:
[...]
Uiteindelijk gaat Bitcoin weer naar een nieuw record. Kan over drie jaar zijn, kan over een week zijn.
Hodlen voor shitcoins is een gok. Hodlen voor top 10, top 20 coins is een prima strategie...Lennardnl schreef op donderdag 21 december 2017 @ 19:32:
[...]
M'n plaatje uit juni dit jaar nog maar eens van stal halen. Als je in de top X van november 2013 in elke coin $100 gestopt zou hebben, zou je nu 2% verlies hebben gemaakt. Dat wordt vooral omhoog gehouden door een paar coins waar het heel goed mee is gegaan; de meeste coins zijn gewoon niets meer waard.
[afbeelding]
Geen idee hoe die koersen nu zijn, maar van het overgrote deel uit die lijst hoor je nu helemaal niets meer. HODL'en is dus in de meeste gevallen niet de beste keuze die je kunt maken.
Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com
Wat heeft Bitcoin wat de altcoins niet hebben?Verwijderd schreef op donderdag 21 december 2017 @ 19:33:
[...]
Uiteindelijk gaat Bitcoin weer naar een nieuw record. Kan over drie jaar zijn, kan over een week zijn.
Volgens mij is dat alleen de naamsbekendheid. Er zijn coins die stukken beter zijn dan Bitcoin. Het wordt echt onhoudbaar met die hoge fees en lange transactietijden; laat staan als er echt massa-adoptie aan gaat komen of de prijs nog verder omhoog gaat. Bitcoin is gedoemd te verdwijnen, tenzij ze grote stappen nemen en de huidige problemen voortvarend gaan aanpakken.
Het gros van de altcoins staan in het rood, dus niet echt dat mensen naar altcoins gaan...jordyc schreef op donderdag 21 december 2017 @ 19:33:
Zou het niet gewoon zo zijn dat mensen zenuwachtig worden van al dat gedoe rond bitcoin en bitcoin cash dat er nu massaal naar de alt coins gegaan wordt? Veel coins zijn al dagen aan het stijgen, terwijl bitcoin daalt.
Daarnaast was het ook gewoon wachten op een correctie na de explosieve groei van afgelopen tijd. Zou me niks verbazen als hij de 13k of 12k nog aantikt, voordat hij weer gaat stijgen.
Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com
Ik mis enorm de kalmte in dit topic en met name goede discussies omtrent welke munt trending is of een goed potentieel voor de toekomst. Daarmee zeg ik niet dat het NIET aanwezig is, maar er zijn helaas erg veel posts over mensen die een enorm FOMO gehalte hebben.
Zolang je niet meer investeert dan je daadwerkelijk kunt verliezen is er niets aan de hand.
[ Voor 3% gewijzigd door Damien op 21-12-2017 19:39 ]
A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.
Er is maar één coin uit de top 10 die na 3,5 jaar nog steeds bestond.Swerfer schreef op donderdag 21 december 2017 @ 19:35:
[...]
Hodlen voor shitcoins is een gok. Hodlen voor top 10, top 20 coins is een prima strategie...
Nu is de tijd nu wel anders denk ik (volgens mij waren er destijds meer shitcoins die weinig toevoegden), maar het is goed om te beseffen dat HODL'en ook geen strategie is die gegarandeerd rendement geeft.
[ Voor 89% gewijzigd door defiant op 21-12-2017 21:55 ]
XRP = trash
Dat weet niemand zeker. Niemand heeft een glazen bol en niemand kan voorspellen hoe het zal verlopen met crypto. BTC kan over een jaar weer 10 cent waard zijn maar het kan ook zo zijn dat je met 1 BTC een Tesla kan kopen.
Word een beetje moe van de specalutieve vragen waar niemand antwoord op kan geven..
En ja HODL wordt al snel geroepen maar mensen die daadwerkelijk enkel hebben geïnvesteerd wat ze bereid zijn te verliezen verkiezen HODL boven met verlies je geld er weer uit trekken. Enkel de paniekzaaiers die extra hypotheken hebben afgesloten of de spaarpot van hun oma hebben leeggeroofd en hopen snel rijk te kunnen worden hebben geen vertrouwen in HODL omdat ze hele dagen hun Blockfolio app aan het refreshen zijn en met iedere koersdaling weer een tissue moeten pakken om de tranen te bedwingen.
Wat is precies de top x? Random een paar munten kiezen en dan zo een sheet maken zegt me niet zoveel.Lennardnl schreef op donderdag 21 december 2017 @ 19:32:
[...]
M'n plaatje uit juni dit jaar nog maar eens van stal halen. Als je in de top X van november 2013 in elke coin $100 gestopt zou hebben, zou je nu 2% verlies hebben gemaakt. Dat wordt vooral omhoog gehouden door een paar coins waar het heel goed mee is gegaan; de meeste coins zijn gewoon niets meer waard.
[afbeelding]
hmm..... dan moet ik net in de juiste munten zitten, want behalve litecoin groeit bij mij alles gestaag met uitschieters verge. powerledger en ripple.Swerfer schreef op donderdag 21 december 2017 @ 19:36:
[...]
Het gros van de altcoins staan in het rood, dus niet echt dat mensen naar altcoins gaan...
Over ripple gesproken, deze blijft lekker stabiel op z'n uitschieters naar boven na. Ik denk dat dit toch wel goede tekenen zijn voor verdere adoptatie van deze munt. Als het volume nog verder toeneemt doordat banken er daadwerkelijk gebruik van maken zou dit een perfect alternatief worden om de rol van tether en bitcoin over te nemen als benchmark coins. Dus dat we dadelijk alles af gaan zetten tegen hoeveel ripples iets waard is.
Of ben ik nu veels te veel bezig met wishfull thinking?
KOOP ALLEEN MET GELD WAT JE MISSEN KAN !
Alles weg ? dan moet er geen man overboord zijn, maar zover laat niemand het komen...toch?
Je hebt je ups en downs , dat is het leuke van dit spel.
Want dat moet het in mjn ogen wel blijven !!!
Haal je veel winst ..Hartstikke leuk.
Weinig winst ? Harstikke leuk en een boel geleerd.
Glazenbol ? was dat maar waar.
Dit topic is gesloten.
![]()
~[font=,24]ZERO TOLERANCE! LEES DIT EERST VOOR JE POST!~[/]
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken.
Wat willen we hier niet zien?
- Algemene vragen over cryptocurrencies (wallet software, blockchain technologie, etc.). Plaats die in Bitcoin en overige cryptocurrencies #3.
- "De Kraken servers zijn ruk". Nee echt? Ja, echt waar. Het is al heel lang ruk. Het hoeft niet elke dag weer eens vermeld te worden.
- Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
- Crypto en belasting. Hier offtopic, kan worden besproken in het bovengenoemde topic. Suggesties om te frauderen (zoals hiet niet netjes opgeven van je vermogen) worden niet gewaardeerd.
- Vragen die al zijn beantwoord in de topicstart of de topic zelf. Gebruik de search!
- Linkdrops. Begeleid links naar grote lappen tekst of video met een korte samenvatting (als die niet al gegeven is). Als jij iets interessant vindt om te delen, zeg er dan bij waarom je het interessant vindt.
- Referrals. Ten overvloede, want dit staat ook in het algemene beleid van GoT.
- Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen.
- Slowchat. Dit betreft dus óók reacties als "Bitcoin nu op $2800", "ETH daling is ingezet" , "To the moon!" en meer van zulks. Er is een speciaal Slack kanaal opgezet door de community waar veel van de hier actieve posters te vinden zijn: click
Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, het reilen en zeilen van exchanges, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om
~[html]<script type="text/javascript"> document.addEventListener("DOMContentLoaded", function() { if (document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value == "") document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value= "Wat willen we hier **NIET** zien?\n* Vragen over wallets\n* Discussies over coins en blockchain\n* Welke coin je moet kopen\n* Opmerkingen over de huidige koers van coin X\n* Slowchat\n* REFERRAL LINKS!\n* Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen :)\n\nLees de topicwaarschuwing hierboven in het rode vlak AANDACHTIG door voor je reageert."; }); </script>~[/html]