[ZT] Cryptocurrencies - handel & koers #5 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 145 ... 223 Laatste
Acties:
  • 1.466.127 views

• Lennardnl
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 25-08 11:28
Machlah schreef op donderdag 21 december 2017 @ 19:40:
[...]

Wat is precies de top x? Random een paar munten kiezen en dan zo een sheet maken zegt me niet zoveel.
Het zijn de coins die op 29 november 2013 bovenaan op Coinmarketcap stonden. Dat waren er maar 37, dus het zijn zeker geen random munten.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
H6nsvV379 schreef op donderdag 21 december 2017 @ 19:41:
Eerste regel..bij beleggen.
KOOP ALLEEN MET GELD WAT JE MISSEN KAN !
Alles weg ? dan moet er geen man overboord zijn, maar zover laat niemand het komen...toch?
Je hebt je ups en downs , dat is het leuke van dit spel.
Want dat moet het in mjn ogen wel blijven !!!
Haal je veel winst ..Hartstikke leuk.
Weinig winst ? Harstikke leuk en een boel geleerd.
Glazenbol ? was dat maar waar.
Fout, eerste regel bij beleggen: investeer niet in iets wat je niet begrijpt. :)
De reacties hier ondersteunen dat.

• H6nsvV379
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15-01 20:39
RaptorXS schreef op donderdag 21 december 2017 @ 19:44:
[...]

Fout, eerste regel bij beleggen: investeer niet in iets wat je niet begrijpt. :)
Ja maar dat is voor de meeste tegen dovenmans oren , denk je niet ??????

• Jaïr.exe
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 16-09 12:35
Ga lekker maar op BTC blijven ookal daalt die. Tenzij er een onverwachte nieuwsbericht komt en ik het in minder dan 5 min. na release heb gelezen. Dan dump ik al mijn valuta voor een 10% stijging in de eerste 30 min om daarna eruit te gaan.

Soort van (soms fake) nieuwsrace.

• PuckStar
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 28-08 23:37
Weet iemand een goeie portfolio website waar ik handmatig mijn trades/portfolio in kan zetten (dus zonder link met mijn wallets) en dan ook kan aangeven op welke exchange ik het gekocht heb.
Zoiets als de Bockfolio app, maar dan een website.

Ik heb al even gezocht maar nog niet echt gevonden.

[My Home Automations]

• akaQ
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 19-09 17:35
[...]

Fact, enkel word de markt nu bepaald door gelukzoekers. Kan jij nog zoveel vertrouwen hebben in product X, als het gros van de aandeelhouders enkel wist wil pakken en daarna massaal dumpt schiet je daar dus niets mee op.

• Machlah
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-09 19:15
Lennardnl schreef op donderdag 21 december 2017 @ 19:43:
[...]

Het zijn de coins die op 29 november 2013 bovenaan op Coinmarketcap stonden. Dat waren er maar 37, dus het zijn zeker geen random munten.
Ah ok, my bad. Dan is het wel een interessante sheet. Ik ken er werkelijk maar 2 van jouw sheet, hou me dan ook pas een half jaartje bezig met crypto.

• Arrien
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
PuckStar schreef op donderdag 21 december 2017 @ 19:46:
Weet iemand een goeie portfolio website waar ik handmatig mijn trades/portfolio in kan zetten (dus zonder link met mijn wallets) en dan ook kan aangeven op welke exchange ik het gekocht heb.

Cointracking.info

http://www.avfoto.nl

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 12-09 15:17
[...]

Precies de insteek die ik neem. Ik ben alleen bezig met dingen waar ik echt in geloof en waarvan ik weet dat het bestaan ervan een meerwaarde heeft of kan hebben.

Ik verbaas me dan ook wel als je mensen ziet die honderden/duizenden euro's in iets stoppen en de meest basale dingen van cryptocurrencies niet lijken te snappen. :P

• lighting_
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 05-09 16:48
jordyc schreef op donderdag 21 december 2017 @ 19:41:
[...]

hmm..... dan moet ik net in de juiste munten zitten, want behalve litecoin groeit bij mij alles gestaag met uitschieters verge. powerledger en ripple.

Over ripple gesproken, deze blijft lekker stabiel op z'n uitschieters naar boven na. Ik denk dat dit toch wel goede tekenen zijn voor verdere adoptatie van deze munt. Als het volume nog verder toeneemt doordat banken er daadwerkelijk gebruik van maken zou dit een perfect alternatief worden om de rol van tether en bitcoin over te nemen als benchmark coins. Dus dat we dadelijk alles af gaan zetten tegen hoeveel ripples iets waard is.

Of ben ik nu veels te veel bezig met wishfull thinking?
een ripple zou niet heel veel waard moeten zijn.
Er zijn momenteel 38 mld in omloop met max 100 mld
daarvan zou 50 mld in de vrije loop worden gebracht.
Zover ik van de techniek begrepen heb zal een overboeking met van een bedrag van een bank via ripple gaan. En aangezien dit goedkoop moet gebeuren kan een ripple nooit veel waard worden.
En wat is de toevoeging de ripple op de markt te gooien voor burgers terwijl alleen de banken er gebruik van maken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jt81
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 05-06-2024
C6DL schreef op donderdag 21 december 2017 @ 19:36:
Jemig, de kraken euro koers is echt de weg volledig kwijt.. loopt bijna 900 euro achter momenteel :D
Zal waarschijnlijk komen omdat veel mensen uitstappen naar fiat op kraken om naar hun rekening te storten. En dus zijn er vooral XBT->EUR transacties.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• poderosoo
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 01:13
[...]

Naar mijn mening is dit topic ook voornamelijk slow-chat over coins die schommelen elke 5 minuten. En veelste weinig over achterliggende techniek/whitepapers/toepassingen/etc. Laatste keer dat ik hier uberhaubt 'blockchain' heb gelezen is volgensmij al weer een tijd gelezen.

Wot-stats

• Mitsah
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-10-2024
Poh, net op rtl nieuws een Duitse kerel die een hal in Limburg heeft gehuurd waar honderden computers van particulieren staan om Bitcoins te minen.
Die kerel had in 2012 30.000 bitcoins verkocht. Zou nu een waarde hebben van €500.000,- 😳

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17:11

Bezulba

Formerly known as Eendje

poderosoo schreef op donderdag 21 december 2017 @ 19:52:
[...]

Naar mijn mening is dit topic ook voornamelijk slow-chat over coins die schommelen elke 5 minuten. En veelste weinig over achterliggende techniek/whitepapers/toepassingen/etc. Laatste keer dat ik hier uberhaubt 'blockchain' heb gelezen is volgensmij al weer een tijd gelezen.
wat er in het mooie rose blok staat:

Wat willen we hier niet zien?
Algemene vragen over cryptocurrencies (wallet software, blockchain technologie, etc.). Plaats die in Bitcoin en overige cryptocurrencies #3.

dus tjah, no wonder dat je dat soort dingen niet zit hier.

blup

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Machlah
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-09 19:15
Mitsah schreef op donderdag 21 december 2017 @ 19:52:
Poh, net op rtl nieuws een Duitse kerel die een hal in Limburg heeft gehuurd waar honderden computers van particulieren staan om Bitcoins te minen.
Die kerel had in 2012 30.000 bitcoins verkocht. Zou nu een waarde hebben van €500.000,- 😳
Ik zou nog ff in de herhaling kijken want iets klopt er niet aan dit verhaal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• errrrrnie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-08 17:33
Doe mij 30.000 bitcoins voor die prijs

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:15
Lennardnl schreef op donderdag 21 december 2017 @ 19:35:
[...]

Wat heeft Bitcoin wat de altcoins niet hebben?
Bewezen (technische) stabilitieit. Bitcoin bestaat inmiddels al bijna 9 jaar en heeft in die tijd eigenlijk geen grote problemen gehad. Voor zover ik weet is er maar 2 keer een incident geweest met Bitcoin zelf (dus niet met een dienstverlener / exchange). Altcoins met experimentele features zijn erg interessant, maar een goede trackrecord op het gebied van stabiliteit is essentieel.

Daarnaast heeft Bitcoin een vrij groot en actief team van ontzettende bekwame ontwikkelaars. Veel altcoins hebben, zeker in het begin, een klein team van een man of 3 die echt de technische knowhow hebben om bij te dragen aan het project. Daarnaast heeft Bitcoin al aangetoond dat het continuiteit heeft op dit gebied, want er zijn ontwikkelaars vertrokken en vervangen zonder dat het project hier onder heeft geleden.

Dergelijke zaken zijn niet heel erg flashy, maar ze zijn wel ontzettend belangrijk voor een systeem waar zoveel geld in omgaat.
Het wordt echt onhoudbaar met die hoge fees en lange transactietijden; laat staan als er echt massa-adoptie aan gaat komen of de prijs nog verder omhoog gaat. Bitcoin is gedoemd te verdwijnen, tenzij ze grote stappen nemen en de huidige problemen voortvarend gaan aanpakken.
Schaling is moeilijk. Cryptocurrencies die beweren dat even een-twee-drie op te lossen, moeten met argwaan worden bekeken. Veel altcoins zijn nu snel en goedkoop, maar zijn nog nooit op grote schaal getest. Belangrijk voorbeeld: Ethereum. Goedkope en snelle transacties werden vaak als voordelen genoemd, maar toen men crypto-katjes ging bakken op de blockchain, slibte de boel daar heel snel dicht. En dat was slechts 1 applicatie die daadwerkelijk gebruikt werd. Hoe zou dat moeten gaan als er tientallen of honderden apps op gaan draaien? Granted, Ethereum werkt ook aan oplossingen, maar het geeft aan dat het allemaal niet zo triviaal is.

Het is te simpel om te zeggen dat een altcoin die op papier interessante eigenschappen heeft, superieur is voordat deze echt op de schaal van Bitcoin getest is. Dat wil natuurlijk niet zeggen dat er op altcoin-gebied niets is dat potentie heeft. Maar altcoin met potentie hebben we in de afgelopen jaren al regelmatig gezien. En veel daarvan redden het uiteindelijk niet, om welke reden dan ook.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

• Jaïr.exe
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 16-09 12:35
akaQ schreef op donderdag 21 december 2017 @ 19:47:
[...]

Fact, enkel word de markt nu bepaald door gelukzoekers. Kan jij nog zoveel vertrouwen hebben in product X, als het gros van de aandeelhouders enkel wist wil pakken en daarna massaal dumpt schiet je daar dus niets mee op.
Inderdaad, maar in plaats van een uitkering willen we meer BTC.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• poderosoo
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 01:13
Bezulba schreef op donderdag 21 december 2017 @ 19:52:
[...]

wat er in het mooie rose blok staat:

Algemene vragen over cryptocurrencies (wallet software, blockchain technologie, etc.). Plaats die in Bitcoin en overige cryptocurrencies #3.

dus tjah, no wonder dat je dat soort dingen niet zit hier.
Nee, je leest niet goed, in het roze blok staat 'vragen over blockchain'. Ik heb het over verder inhoudelijke discussie over waarom bijvoorbeeld NEO beter is dan Ethereum door verschillende consensus-mechanisme bijvoorbeeld. Naar mijn mening zijn dit juist dingen die iets toevoegen om tot weloverwogen aankopen te komen, in plaats van: Hur hur mijn coin is 1% omhoog gegaan.

Wot-stats

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Naar het verleden kijken is zinloos, je kan het toch niet veranderen.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ADR3
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 18-09 20:31
Junia schreef op donderdag 21 december 2017 @ 19:00:
[...]

En om heel eerlijk te zijn snap ik ook hier geen reet van. Op elke fatsoenlijke exchange kun je vrijwel elke munt traden voor de 3 grote jongens (BTC, ETH en LTC). Maar toch, als BTC ploft, dan gaan ETH en LTC net zo hard mee.
Als je als handelaar in ethereum zit en je ziet dat de bitcoin een correctie krijgt kan je daar geld op verdienen.Er zijn in beginsel twee mogelijke manieren om dat te doen en een derde als consequentie van één van de opties. Beschouw de volgende situaties:

A. Handelaren blijven in ethereum zitten (ethereum daalt niet) tot de bitcoin een dieptepunt haalde en zet je vervolgens op het dieptepunt je ethereum om in bitcoins en je profiteer van de stijging die op de correctie volgt. Echter als dat op massale schaal gebeurt dan heeft dat de consequentie dat de ethereum daalt op het moment dat bitcoin weer stijgt dan moet je maar net snel genoeg zijn om te profiteren. Als je te laat bent dan is de ethereum al te ver gedaalt op het moment van omzetten met als gevolg dat je minder winst maakt.
Dat kan je omzeilen door je ethereum om te zetten in usdt op het moment dat je ziet dat de bitcoin een correctie krijgt. Dan krijg je manier B.

B.Als ik in ethereum zit en je ziet een correctie aankomen van de bitcoin dan zet je je ethereum om in USDT die staat immers stabiel vast. Op het dieptepunt zet je je USDT om in bitcoin en profiteer je van de sterke stijging die meestal na zo'n correctie volgt. Het gevolg van optie B is dat als handelaren massaal dit
en masse volgen dat dan ethereum bijna net zo hard daalt als de bitcoin.

Optie B heeft weer een nieuwe situatie tot gevolg namelijk situatie C.

C. Het gevolg van optie B is dat het niet meer uit maakt dat je van ethereum naar bitcoin moet om te profiteren. Je kunt immers van Ethereum naar USDT in het begin van de start van de correctie en vervolgens ga je weer naar ethereum op het dieptepunt.

Optie c zie je het vaakst en zie je vaker bij sterke stijgingen dan bij minder sterke stijgingen. Optie a zie je vooral bij BCash en het gevolg is dus het omgekeerde verband die je daar soms ziet. Ook deze is vaak afhankelijk van de sterkte van de daling van bitcoin. Bij sterke dalingen valt men vaak vanzelf weer terug op optie C.
De reden dat je optie C zo vaak ziet is inherent aan het feit dat cryptocurrencies zeer speculatief zijn. Als er éénmaal een verband opgemerkt wordt door de handelaren. Wordt dit verband vanzelf zelf sterker doordat men hierop gaat anticiperen. Misschien was het verband ooit niet zo sterk tussen het dalen van bitcoin en de rest van de altcoins. Maar als er ook maar een klein verband is gaan steeds meer handelaren dit verband zien, hierop speculeren, en wordt het verband steeds sterker naarmate tot je de situatie quo hebt zoals die nu is; een sneeuwbaleffect.
Bovendien was er altijd al een dergelijk verband aanwezig tussen vele altcoins en bitcoin vanwege de vele altcoins die alleen handelsparen hebben met bitcoin. Dat idee van een dergelijk verband kan ook overgeslagen zijn naar de grote coins die wel naar de dollar kunnen worden omgezet.

Althans dit is hoe ik denk hoe het zit :+ Verbeter me gerust als ik fout zit.

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 12-09 15:17
Rannasha schreef op donderdag 21 december 2017 @ 19:55:
[...]
Schaling is moeilijk. Cryptocurrencies die beweren dat even een-twee-drie op te lossen, moeten met argwaan worden bekeken. Veel altcoins zijn nu snel en goedkoop, maar zijn nog nooit op grote schaal getest. Belangrijk voorbeeld: Ethereum. Goedkope en snelle transacties werden vaak als voordelen genoemd, maar toen men crypto-katjes ging bakken op de blockchain, slibte de boel daar heel snel dicht. En dat was slechts 1 applicatie die daadwerkelijk gebruikt werd. Hoe zou dat moeten gaan als er tientallen of honderden apps op gaan draaien? Granted, Ethereum werkt ook aan oplossingen, maar het geeft aan dat het allemaal niet zo triviaal is.
Mwoah, dat ligt toch eerder aan de implementatie van Ethereum zelf? Zij laten de smart contracts toch ook over diezelfde blockchain lopen als de reguliere transacties, waardoor je met zo'n cryptokitties-fiasco een aardig volle blockchain krijgt? Dat is vragen om problemen natuurlijk. correct me if I'm wrong ;)

Gelukkig zijn zij, maar ook anderen al bezig hiermee, waar een aantal het al geïmplementeerd hebben.

• Harmvdw
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17-09 16:24
Wel bijzonder om te zien dat mijn exchange met "grote bekende coins" 35% gekelderd is qua usd (auw)
Terwijl de exchanges met mijn alt coins in usd nagenoeg nog gelijk zijn.
Ik had de alts toch meer afhankelijk verwacht

• lighting_
Lennardnl schreef op donderdag 21 december 2017 @ 19:35:
[...]

Wat heeft Bitcoin wat de altcoins niet hebben?

Volgens mij is dat alleen de naamsbekendheid. Er zijn coins die stukken beter zijn dan Bitcoin. Het wordt echt onhoudbaar met die hoge fees en lange transactietijden; laat staan als er echt massa-adoptie aan gaat komen of de prijs nog verder omhoog gaat. Bitcoin is gedoemd te verdwijnen, tenzij ze grote stappen nemen en de huidige problemen voortvarend gaan aanpakken.
je kan de Lightning Netwerk testen.
Die zit nu op te testomgeving
https://htlc.me/

en koop je iets op deze site
https://yalls.org/

• Mitsah
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-10-2024
errrrrnie schreef op donderdag 21 december 2017 @ 19:54:
[...]

Doe mij 30.000 bitcoins voor die prijs
Sorry, typfoutje... Paar nullen te weinig. €500.000.000,-

• Tourniquet
  • Laatst online: 17-09 17:30

Tourniquet

Hiya, fellas!

lighting_ schreef op donderdag 21 december 2017 @ 20:05:
[...]

je kan de Lightning Netwerk testen.
Die zit nu op te testomgeving
https://htlc.me/

en koop je iets op deze site
https://yalls.org/
Of een lekkere blockaccino bij Starblocks. ;)

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

• lighting_
Alleen die werkt momenteel niet. Je krijgt een error. Maar werkt wel goed

• DeArmeStudent
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 03-05-2024
Taro schreef op donderdag 21 december 2017 @ 19:33:
BCH stijgt weer op GDAX, ze gaan of BTC/BCH of BCH/EUR snel openen: https://status.gdax.com/incidents/51pnkvm843hq
Elke keer dat de bitcoin of ethereum dreigt in te storten, stoppen ze de handel om te voorkomen dat iedereen met bitcoins of ethereum zijn vertrouwen verliest in de waarde van de cryptocurrenties. Dit staat lijnrecht tegenover het vrije handelsverkeer waar de blockchain voor staat en deze handelingen doen op langere termijn meer kwaad dan goed. Cryptocurrenties als betaalmiddel falen desastreus omdat iedereen hodl en wanneer er nu ineens wel iemand zijn Bitcoins bijvoorbeeld wil verhandelen voor cash, dan zakt de koers zo dramatisch dat de handel gelijk wordt stilgelegd...ik zou zeggen: laat gewoon correcties toe, des te stabiele blijft de koers in de toekomst.

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

lighting_ schreef op donderdag 21 december 2017 @ 20:10:
[...]

Alleen die werkt momenteel niet. Je krijgt een error. Maar werkt wel goed
Ah, ok! Paar dagen geleden deed ie het ook goed.

Voor degenen die niet weten hoe het Lightning-netwerk werkt:

• jffry90
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 13-09 23:38
Zijn er meer die problemen hebben bij Bittrex met onderstaande melding
MIN_TRADE_REQUIREMENT_NOT_MET

Krijg regelmatig deze melding terwijl ik naar mijn weten boven de minimale inleg van 0,001BTC zit.

Het is soms zelf zo als ik handmatig de prijs van mijn bod aanpas naar beneden of boven dat hij hem dan wel pakt...

• BFmango
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15-12-2024
Ik laat deze correctie lekker zijn gang gaan, maar vind het wel vreemd. Er lijkt geen aanleiding te zijn, behalve het akkefietje van gisteren met BCH. Alsof iedereen nu paniekeert en dat daardoor de koers in elkaar zakt.

• Lennardnl
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 25-08 11:28
jffry90 schreef op donderdag 21 december 2017 @ 20:16:
Zijn er meer die problemen hebben bij Bittrex met onderstaande melding
MIN_TRADE_REQUIREMENT_NOT_MET

Krijg regelmatig deze melding terwijl ik naar mijn weten boven de minimale inleg van 0,001BTC zit.

Het is soms zelf zo als ik handmatig de prijs van mijn bod aanpas naar beneden of boven dat hij hem dan wel pakt...
Heb je hier iets aan?
https://support.bittrex.c...What-are-my-trade-limits-

• wally228
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 09-10-2021
heeft iemand een idee wat er mis is met de euro koers van ripple op kraken ?
kan gewoon nie kopen .. iemand een idee

• C6DL
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 16-09 19:31
wally228 schreef op donderdag 21 december 2017 @ 20:19:
heeft iemand een idee wat er mis is met de euro koers van ripple op kraken ?
kan gewoon nie kopen .. iemand een idee
Er is wel meer mis met kraken
Vooral de euro btc koers.. Haha

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 11:25
BFmango schreef op donderdag 21 december 2017 @ 20:17:
Ik laat deze correctie lekker zijn gang gaan, maar vind het wel vreemd. Er lijkt geen aanleiding te zijn, behalve het akkefietje van gisteren met BCH. Alsof iedereen nu paniekeert en dat daardoor de koers in elkaar zakt.
In notime van $6K naar $20K. Dan is een correctie naar $15K niet bijzonder toch? Zeker niet met alle extra mediahaat, Bcash-aanval, snel toenemende scalingproblemen en actievere altcoins.

• jtewelde
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 09-05-2022
PuckStar schreef op donderdag 21 december 2017 @ 19:46:

https://coinlib.io/portfolio

• wally228
C6DL schreef op donderdag 21 december 2017 @ 20:20:
[...]

Er is wel meer mis met kraken
Vooral de euro btc koers.. Haha
dit is echt wel raar
ik kan gewoon nie kopen

[ Voor 5% gewijzigd door wally228 op 21-12-2017 20:22 ]

• C6DL
wally228 schreef op donderdag 21 december 2017 @ 20:20:
[...]

dit is echt wel raar
ik kan gewoon nie kopen
1200€ verschil zelfs

• Monkeydancer
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 19-09 14:15
wat is de echte koers op dit moment? waar kan ik het beste kijken ipv kraken?

Monkey business: pay peanuts, get monkeys

• jffry90
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 13-09 23:38
Dit had ik inderdaad ook gevonden.
Hier staat dus "The minimum trade value for orders is 100,000 Satoshis (.00100000). There is also a minimum trade quantity."
Maar wanneer ik een order plaats die hoger ligt dan det minimum word deze soms niet geaccepteerd.

• wally228
in dollar geen probleem maar in euro lukt nie en blijft maar dalen

• lighting_
Tourniquet schreef op donderdag 21 december 2017 @ 20:13:
[...]

Ah, ok! Paar dagen geleden deed ie het ook goed.

Voor degenen die niet weten hoe het Lightning-netwerk werkt:

[video]
In welk opzichte moet dit de fees verlagen?
Dit is toch geen oplossing als je je BTC van en naar een exchange stuurt en ontvangt. Want op de balance blijven de BTC gevangen tot het kanaal wordt opgeheven.
Zelfs als betaal oplossing is het half bakken. Stel ik wil je eenmalig betalen dan moet die ene betaling toch gevalideerd worden om het werkelijk in je account te krijgen. Bijna alle betaaltransacties zijn eenmalig

[ Voor 3% gewijzigd door lighting_ op 21-12-2017 20:29 ]

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 11:25
Monkeydancer schreef op donderdag 21 december 2017 @ 20:26:
[...]

wat is de echte koers op dit moment? waar kan ik het beste kijken ipv kraken?
Al eens gegoogeld?
https://www.cryptocompare.com/coins/btc/markets/EUR

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Kijktip: https://www.rtlz.nl/crypt...show-bubbel-of-gouden-zet
begint om 20.30 , en erger je niet om de domheid daar :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16:54
Voor de meeste mensen hier gok ik dat je er weinig van zult leren :P

Mijn YouTube

• Damien
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-08 13:05

Damien

-iwnl-

Lennardnl schreef op donderdag 21 december 2017 @ 19:43:
[...]

Wel rekening houden met het feit dat je nu over een iets meer volwassen (al vraag je het je soms af) markt praat dan in 2013, waar het nog grotendeels in zijn kinderschoenen zat en iedereen een graantje probeerde mee te pikken. De top 20 van nu, kun je in mijn ogen niet vergelijken met de top 20 van 2013. Met name met het verstrekken van whitepapers is er meer inzicht gekomen in waar je in investeert, ipv dat je je geld naar een mooie naam toespeelt.

Dus holden bij een bedrijf waar een fatsoenlijke visie achter zit, een solide groep aan investeerders, interesse van enkele grote bedrijven en een systeem die ook daadwerkelijk een bedreiging kan vormen voor een bitcoin is geen slechte gedachte.

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

• Monkeydancer
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 19-09 14:15
Bedankt voor je linkje. Het beangstigd me wel dat exchanges gewoon tickers hebben met valse of foutieve informatie. Had bijna op marketprice verkocht terwijl op de ticker 11.050 stond.

Hetzelfde was toen met Coinbase met de "it's over 9000" BCH grapje, wat vervolgens instort na het hervatten van de handel met 5000+. Langste rode kaars die ik ooit gezien heb :o

Monkey business: pay peanuts, get monkeys

• wally228
hier zit toch wel veel geld imo ik haal aan dat er iets mis is met de euro koers op kraken en die knalt nadien van0.715 naar 0.82 in no time ... toeval ?.

• C6DL
De kraken koers is redelijk recht getrokken
Ik denk dat iemand heerlijk verdiend heeft dmv arbitrage

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Twijfels
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 19-09 22:10
Toch jammer dat je met bitcoin tegenwoordig haast verplicht bent om met de meute mee te doen en te hodlen. 9 uur geleden van mn wallet naar Bittrex bitcoins verstuurd a zo'n 350 sat/B (4,5% kosten 8)7 ) en nog altijd geen confirmatie gehad... Dat terwijl m'n wallet verwachte na 4 uur een eerste confirmatie te krijgen.
En iemand die weet hoelang het na die eerste confirmatie dan nog zal duren voor ik kan traden? Helaas bedacht ik me 5 minuten na het versturen pas dat ik het direct had moeten verkopen aan Bitonic/BTCDirect/Litebit en dan ETH/LTC of iets dergelijks kopen en naar Bittrex sturen :z

Bitcoin is inmiddels totaal onbruikbaar geworden imo, zelfs als 'value store' zie ik er geen echte toekomst in. Kwestie van tijd tot de grote exchanges meer munten gaan verhandelen tegen USD/EUR, je ziet ook aan de BTC dominance al dat die (afgezien van een piek deze maand) aardig achteruit loopt. Daarnaast ook nog eens de onrust van de afgelopen dagen (Roger Ver etc....) denk ik dat het voor nieuwe instappers ook niet interessanter gaat worden.

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

lighting_ schreef op donderdag 21 december 2017 @ 20:27:
[...]

In welk opzichte moet dit de fees verlagen?
Dit is toch geen oplossing als je je BTC van en naar een exchange stuurt en ontvangt. Want op de balance blijven de BTC gevangen tot het kanaal wordt opgeheven.
Zelfs als betaal oplossing is het half bakken. Stel ik wil je eenmalig betalen dan moet die ene betaling toch gevalideerd worden om het werkelijk in je account te krijgen. Bijna alle betaaltransacties zijn eenmalig
Het idee is dat de load op de Bitcoin-blockchain wordt verlaagd doordat bijna alle huis-tuin-en-keukentransacties op de side-chain plaatsvinden waardoor de waardevolle ruimte op de blockchain efficienter kan worden gebruikt. Dat wordt natuurlijk allemaal buiten het zicht van een eindgebruiker geregeld via software (bijv. wallet-apps of applicaties). Tante Truus zal zich niet druk hoeven te maken over het openen en sluiten van channels. Voor eenmalige transacties kan ik me voorstellen dat je die dan het goedkoopste via een dienst a la BitPay/CoPay of wat dan ook doet waarbij die dienst al allerlei channels naar Lightning-hubs heeft openstaan.

Dit is althans de voorstelling die ik erbij heb, maar misschien zie ik het verkeerd, heb verder te weinig technische kennis hiervan. Ook wel offtopic hier trouwens. ;)

• wally228
C6DL schreef op donderdag 21 december 2017 @ 20:43:
da was wel gemakkelijk geld

• scrappy.doo
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 13:48
Ik heb wat BTG op binance staan, maar helaas kun je er daar niet verder mee handelen. Graag zou ik de BTG willen omzetten in ICX. Wat ik heb bedacht: BTG naar Bitfinex sturen, daar BTG verhandelen voor iets met lage fees... ETH of LTC? Die dan weer sturen naar Binance, omzetten naar BTC en dan weer ICX kopen..... jemig kan dit niet makkelijker!?

• Utke56
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 01-08 18:42
Verwijderd schreef op donderdag 21 december 2017 @ 17:29:
[...]

Same here, wacht al 3 dagen op een litebit btc transactie |:(
Echt belachelijk.

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08 10:39
C6DL schreef op donderdag 21 december 2017 @ 20:43:
ik wel iig.. ff weer 2a300 ballen gratis.

• m0ridin
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 07:41
Hmmm, zit even te denken wat handig is...

Vannacht is mijn aankoop van LTC naar binance doorgekomen, nu alles zo aan het dalen is vraag ik me af of het uberhaupt zinnig is die te traden naar BTC om dan weer door te gaan naar alt-coins oid of gewoon even afwachten.

(Geen paniek hier btw, merk het allemaal wel... gewoon even echt geen idee wat handig/verstandig is.)

Mijn plan was eigenlijk wachten tot de daling stabiliseert en dan de BTC aan te schaffen.

• com2,1ghz
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01:02
Waarom kopen jullie geen LTC, ETH of een ander alt coin? Je kan die gewoon naar je exchange toe storten en die omzetten in BTC oid. En ja je betaald waarschijnlijk 0.15% kosten aan de exchange hiervoor.

• Twijfels
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 19-09 22:10
com2,1ghz schreef op donderdag 21 december 2017 @ 20:54:
Waarom kopen jullie geen LTC, ETH of een ander alt coin? Je kan die gewoon naar je exchange toe storten en die omzetten in BTC oid. En ja je betaald waarschijnlijk 0.15% kosten aan de exchange hiervoor.
Als je BTC in je wallet hebt zitten en je de keuze hebt tussen verkopen aan Bitonic etc voor een belachelijke prijs, of voor een (eveneens belanchelijke maar) minder hoge fee versturen naar een exchange dan is die laatste een betere optie normaal gesproken. Ware het niet dat BTC vandaag gestaag daalt en het dus helaas nu een keer beter was geweest om de eerste optie te kiezen.

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17:11

Bezulba

Formerly known as Eendje

poderosoo schreef op donderdag 21 december 2017 @ 19:56:
[...]

Nee, je leest niet goed, in het roze blok staat 'vragen over blockchain'. Ik heb het over verder inhoudelijke discussie over waarom bijvoorbeeld NEO beter is dan Ethereum door verschillende consensus-mechanisme bijvoorbeeld. Naar mijn mening zijn dit juist dingen die iets toevoegen om tot weloverwogen aankopen te komen, in plaats van: Hur hur mijn coin is 1% omhoog gegaan.
volgens mij lees jij niet goed.

Kijk eens naar hoe dit topic heet. Handel en Koers.

Alle discussie over dat X beter is dan Y omdat technologie Z gebruikt word hoort in het andere topic.

blup

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 19-09 21:51
Ik heb al 1 of 2 keer hier een reacite gezien over de LTO tokens van https://www.livecontracts.io/
Nu heb ik die al 2 dagen overwogen, maar nog even mee gewacht. Nu had ik het er vandaag nog met iemand F2F over en ging naar de site maar ineens staat de pre-sale timer ineens bijna een maand verder op 20 Januari. Maar dit was toch echt vandaag of morgen uit mijn hoofd.
Iemand enig idee waarom dit met een maand verlengd is ? Want ik kan er op de site niks over terugvinden.

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

• mathijsv
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08:23
jorisdeket schreef op woensdag 20 december 2017 @ 22:05:
Mensen, vergeet ICX zeker niet. Een hele belangrijke speler op het gebied van crytocurrency😁 Doe je research🤔 2 dagen geleden op de exchange verschenen. 0,10$ was de voorverkoop start was $3.- hangt rustig ook na vandaag rond de $2.- Volgende week open voor de Koreanse markt en eind van deze maand is mainnet aan de beurt. Grote dingen👍👍 Zal snel naar de postitie van NEO klimmen. Maar nogmaals doe je research😉
Bedankt voor de tip en je nuttige bijdragen aan dit topic. Ik bezit zelf ook ICX, maar vroeg me het volgende toch wel af: ben je niet juist bang voor een massale dump van ICX als deze coin volgende week op de Koreaanse exchanges verschijnt (in plaats van een pump)? Wellicht is een groot deel van de deelnemers aan de ICO zelf Koreaans, waarvan merendeel misschien wel alleen handelt op de Koreaanse beurzen? (en dus dán pas kan dumpen)?

• radiance2012
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 16-01 22:24
Na 1 maand en 11 dagen eindelijk verified bij Bittrex. Mocht na het sturen van een support ticked opnieuw mijn ID en selfie uploaden. ID verloopt 2 Jan 2018 8)7 ....en BSN met de natte vinger gedaan O-)

• jorisdeket
  • Laatst online: 23-08-2021
Zie ik nou spoken of wordt BCH of BCC kunstmatig op 3000 gehouden door onze vriend roger? 8)7

• RoelZ
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18-09 13:35
Heeft iemand een tip voor het volgende?

Ik heb alleen BTC op Coinbase staan.
Wil twee keer een klein bedrag (0.001) naar twee afzonderlijke adressen overmaken, maar wil zelf de fee kunnen betalen (heb nml geen haast).

Wat zou mijn beste scenario zijn?

Mijn gedachte was: vrienden met een account op blockchain.info raadplegen..
Echter heb ik helaas geen (btc) vrienden :P

Help!

p.s: het is gewoon als leuk kerst cadeau bedoeld (paper xmas wallets)

- Creating more joy for people who interact with our digital world

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• shakespeare
er gaan geruchten rond van een samenwerking tussen facebook en litecoin... dat zou natuurlijk een boost veroorzaken. doe er je voordeel mee..

• Mozes123
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 21-06-2024
jorisdeket schreef op donderdag 21 december 2017 @ 21:09:
Zie ik nou spoken of wordt BCH of BCC kunstmatig op 3000 gehouden door onze vriend roger? 8)7
BCH heeft bijna de 2000 geraakt vandaag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

shakespeare schreef op donderdag 21 december 2017 @ 21:11:
er gaan geruchten rond van een samenwerking tussen facebook en litecoin... dat zou natuurlijk een boost veroorzaken. doe er je voordeel mee..
En waar is dit op gebaseerd?..

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

kevz schreef op donderdag 21 december 2017 @ 20:29:
[...]

Voor de meeste mensen hier gok ik dat je er weinig van zult leren :P
Leren, nee. Maar het valt me eigenlijk alles mee, best leuk tot nu toe en goede discussies.

• jorisdeket
  • Laatst online: 23-08-2021
Mozes123 schreef op donderdag 21 december 2017 @ 21:12:
[...]

BCH heeft bijna de 2000 geraakt vandaag.
Ik denk dat ie toen is gaan stressen... en wat van zijn verzameling BTC in zijn muntje heeft gestopt...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• argon007
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 15:22
RoelZ schreef op donderdag 21 december 2017 @ 21:09:
Heeft iemand een tip voor het volgende?

Ik heb alleen BTC op Coinbase staan.
Wil twee keer een klein bedrag (0.001) naar twee afzonderlijke adressen overmaken, maar wil zelf de fee kunnen betalen (heb nml geen haast).

Wat zou mijn beste scenario zijn?

Mijn gedachte was: vrienden met een account op blockchain.info raadplegen..
Echter heb ik helaas geen (btc) vrienden :P

Help!

p.s: het is gewoon als leuk kerst cadeau bedoeld (paper xmas wallets)
Zoek even op Youtube/Google naar "Coinbase GDAX no fee".
Succes

• Ethirty
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 08:00

Ethirty

Who...me?

En ik maar denken dat het op tv was. }:|

#team_UTC+1

An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper  Mini '12 i7/16/256  Air '13 i5/8/256  iPad mini 5 64GB  iPhone SE 128GB

• Mozes123
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 21-06-2024
jorisdeket schreef op donderdag 21 december 2017 @ 21:16:
[...]

Ik denk dat ie toen is gaan stressen... en wat van zijn verzameling BTC in zijn muntje heeft gestopt...
10 minuten geleden dan toch. Klimt weer lichtjes omhoog nu.

• Junia
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19-09 22:11
jorisdeket schreef op donderdag 21 december 2017 @ 21:09:
Vind het heel erg lollig om te zien, lijkt er net op alsof iemand het BCH kamp een koekje van eigen deeg wilt geven. In het afgelopen anderhalve uur zie je na elke pump een directe harde dump :p

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

Ik wist dat LTC hard ging maar ik besefte me niet dat de koers dit jaar met 85000% gestegen is (aldus RTLZ) :X

Geen wonder dat er een beetje correctie gaande is :P

#team_UTC+1

You can call me McOverloper  Mini '12 i7/16/256  Air '13 i5/8/256  iPad mini 5 64GB  iPhone SE 128GB

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
jorisdeket schreef op donderdag 21 december 2017 @ 21:16:
[...]

Kan je misschien de transacties linken waaruit dit blijkt? Of andere bronnen? Of ben je gewoon in het rond aan het lullen?

Serieus niet overal hoeft hard bewijs voor te zijn, maar op niburu.nl zouden ze nog vinden dat hier wel erg weinig bewijs voor is.

Overigens begrijp ik uberhaupt hier niet de haat tegen BCH. Sowieso is die grotere block size natuurlijk niet de oplossing voor alles, het schaalt maar beperkt. Tegelijk van wat ik nu heb gelezen is mijn conclusie dat Lightning Network een zinvolle aanvulling op BTC kan zijn, maar de handel wel veel meer gaat centraliseren. Daarnaast wordt gedaan alsof het LN de oplossing is voor elke capaciteitsproblemen, voor transacties fees, voor de snelheid van transacties en voor honger in Afrika. Maar mijn eigen conclusie is dat hoewel LN zal helpen, het ook lang niet zo'n groot effect gaat hebben als een hoop lijken te denken. En je hebt een enorm effect nodig wil je ook voor langere termijn het BTC capaciteitsprobleem oplossen.

[ Voor 42% gewijzigd door Sissors op 21-12-2017 21:28 ]

• iNSANiTi
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online

iNSANiTi

...eM HaeY ! eNaSNi b2 ToG u

wally228 schreef op donderdag 21 december 2017 @ 20:41:
hier zit toch wel veel geld imo ik haal aan dat er iets mis is met de euro koers op kraken en die knalt nadien van0.715 naar 0.82 in no time ... toeval ?.
waar kan ik dit precies zien? en over welke koers heb je het euro/...?

* DPAD * : DF! LP U-D S939 V2N!C2 3K+ @ +2.8GHz 24/7 TR XP-90C - AMD GeekZ : LvL 2 #1 @ 3024Mhz

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ethirty schreef op donderdag 21 december 2017 @ 21:24:
Ik wist dat LTC hard ging maar ik besefte me niet dat de koers dit jaar met 85000% gestegen is (aldus RTLZ) :X

Geen wonder dat er een beetje correctie gaande is :P
Klopt niet. 3 dollar naar 300 dollar is +10000%.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NoE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-07 14:21

NoE

Que?

Verwijderd schreef op donderdag 21 december 2017 @ 21:27:
[...]

vandaar dat Slux ook zo blij is :)

We love the smell of innovation in the morning!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

Verwijderd schreef op donderdag 21 december 2017 @ 21:27:
[...]

De presentator is dan ook nogal skeptisch naar blockchain in het algemeen krijg ik de indruk.

Wel een aantal leuke dingen, zoals de bearwhale en het plunge protection team _O-

#team_UTC+1

• RoelZ
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18-09 13:35
argon007 schreef op donderdag 21 december 2017 @ 21:16:
[...]

Zoek even op Youtube/Google naar "Coinbase GDAX no fee".
Succes
Niet helemaal het antwoord op mijn vraag, want nu weet ik nog niet hoe ik de nieuwe BTC naar twee verschillende paper wallets krijg zonder extreme fees.
Maar zeker iets wat ik nog niet wist! "Maker fees"!

Dus erg bedankt voor deze eye-opener :9

- Creating more joy for people who interact with our digital world

• shakespeare
verge doet niet zoveel meer.. mischien toch maar uitstappen ? wat doen jullie ?

• ozero
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 12-11-2024

• m0ridin
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 07:41
Ach, vind het nog best leuk om te kijken moet ik eerlijk zeggen...

Natuurlijk ben ik er net 3 dagen geleden mee begonnen, then again... zelfs voor mij weinig tot niks nieuws. Maar meer algemeen interessant.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wally228
iNSANiTi schreef op donderdag 21 december 2017 @ 21:26:
[...]

waar kan ik dit precies zien? en over welke koers heb je het euro/...?
dat was xrp .;rippel .. op kraken;com
denk wel at deze link werkt voor jou
https://cryptowat.ch/kraken/xrpeur

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• henkpeters
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 16-07 18:43
mathijsv schreef op donderdag 21 december 2017 @ 21:08:
[...]

Bedankt voor de tip en je nuttige bijdragen aan dit topic. Ik bezit zelf ook ICX, maar vroeg me het volgende toch wel af: ben je niet juist bang voor een massale dump van ICX als deze coin volgende week op de Koreaanse exchanges verschijnt (in plaats van een pump)? Wellicht is een groot deel van de deelnemers aan de ICO zelf Koreaans, waarvan merendeel misschien wel alleen handelt op de Koreaanse beurzen? (en dus dán pas kan dumpen)?
ICX is zojuist als future voor HitBTC verschenen en lijkt aan de hand daarvan wat omhoog te gaan...

Wat niet weg neemt dat ik bovenstaande gedachtengang ook wel kan volgen en benieuwd ben naar meer verschillende visies hierop van andere tweakers :)

• jeroentjo
  • Laatst online: 13-08-2021
Die arbitrage op kraken met BTC en ETH was (is) echt niet normaal profitabel. Mag wat mij betreft wel vaker voorkomen. :+

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Frozenhands
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 07-11-2024
shakespeare schreef op donderdag 21 december 2017 @ 21:37:
Gewoon lekker uitstappen joh, doe je zelf een plezier en blijf dan ver weg van de muntjes

[ Voor 6% gewijzigd door Frozenhands op 21-12-2017 21:42 ]

"That's what I do. I drink and I know things."

• BFmango
jeroentjo schreef op donderdag 21 december 2017 @ 21:41:
Die arbitrage op kraken met BTC en ETH was (is) echt niet normaal profitabel. Mag wat mij betreft wel vaker voorkomen. :+
Vertel

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• rvT
  • Laatst online: 05-06-2019

rvT

Ongelofelijk hoe het niveau hier gedaald is. Ben echt blij dat ik het niet meer allemaal lees. Zorgt alleen maar voor FOMO en twijfelen aan je eigen beslissingen wat je alleen maar geld kost.

Ik kijk nu elke dag na mijn werk naar de koers en lees enkel mijn eigen tijdlijn op Twitter van de mensen die voor mij inspirerend zijn/de coins waar ik in investeer en waar ik de informatie van wil lezen. Bevalt me echt prima en is echt een stuk beter voor mijn nachtrust. Sowieso heerlijk dat ik mijn Walton niet meer mag verkopen aangezien dat het verliezen van mijn GMN als gevolg heeft. Prima stok achter de deur. _/-\o_

Verwijderd

Wat denken jullie van eth? Is goed gezakt maar staat nig altijd hoog tov paar weken geleden. Zou dit nog de moment zijn om in te stappen? Ik heb er wel geloof in maar twijfel nog ogk nog zou wachte of nu inkopen...

• jeroentjo
  • Laatst online: 13-08-2021
Wat ik ergens las was dat een (bear)whale aan het klooien met zijn ETH stack waardoor de prijs binnen een aantal uur van € 700 naar tussen de € 565 - €570 was gedaald. Dit kwam deels door een daling van Ethereum zelf maar dus ook door die whale(s). Het zou ook zeker kunnen dat de servers van kraken daarbij een rol hebben gespeeld. Wonder boven wonder werkte kraken een keer mee waardoor ik ongeveer op de laagst mogelijke prijs een aantal ETH kon kopen, daarna op een andere exchange met leuke winst verkocht.

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

jeroentjo schreef op donderdag 21 december 2017 @ 21:41:
Jij komt überhaupt op Kraken? Ik heb de site zelden zo slecht gezien, zelfs inloggen is al een drama vergeleken met de "normale" traagheid. Verklaard gelijk ook de grote verschillen.

#team_UTC+1

• com2,1ghz
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01:02
Ethirty schreef op donderdag 21 december 2017 @ 21:48:
[...]

Jij komt überhaupt op Kraken? Ik heb de site zelden zo slecht gezien, zelfs inloggen is al een drama vergeleken met de "normale" traagheid. Verklaard gelijk ook de grote verschillen.
Ze zijn wel ietsje beter gevonden. Is toch een van de betere als het gaat om omzetten naar keiharde euro's.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• macapple82
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 08-04-2022
Je bent toch volwassen genoeg om zelf te bepalen wat je moet doen? Daar heb je echt niet de hulp nodig van de andere forumleden. Als je nu al zo denkt, denk ik dat je beter eruit kan stappen en een andere hobby moet gaan zoeken.

Ik ben het met de meeste forumleden eens, het niveau gaat echt met stappen achteruit. Alleen maar mensen die denken snel rijk te worden!!

[ Voor 14% gewijzigd door macapple82 op 21-12-2017 21:50 ]

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

Ethirty schreef op donderdag 21 december 2017 @ 21:35:
[...]

De presentator is dan ook nogal skeptisch naar blockchain in het algemeen krijg ik de indruk.

Wel een aantal leuke dingen, zoals de bearwhale en het plunge protection team _O-
De presentator wel idd, maar de gasten vond ik niet tegenvallen. Best goede onderwerpen en discussies. Als het nog terug te kijken is op RTLZ zou ik het iig wel aanraden voor nieuwkomers die wat meer willen weten.

• dave1972
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16-09 08:14
Heeft natuurlijk al een behoorlijke stap gemaakt he ( in mijn geval 600 %) en is nog niet uitgestapt, geduld is een schone zaak.

Samsung Flip 7

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

com2,1ghz schreef op donderdag 21 december 2017 @ 21:49:
[...]

Ze zijn wel ietsje beter gevonden. Is toch een van de betere als het gaat om omzetten naar keiharde euro's.
Ja, op rustige momenten van de dag. Maar ik heb zelden zoveel cloudflare errors bij elkaar gezien gewoon. En dan ga ik zo nog proberen of ik er iets van een ordertje door kan krijgen.

#team_UTC+1

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Steamwitz
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 10-09 21:36
Tourniquet schreef op donderdag 21 december 2017 @ 21:50:
[...]

De presentator wel idd, maar de gasten vond ik niet tegenvallen. Best goede onderwerpen en discussies. Als het nog terug te kijken is op RTLZ zou ik het iig wel aanraden voor nieuwkomers die wat meer willen weten.
Hij is terug te kijken op Youtube:
YouTube: RTLZ: De Grote Cryptoshow

• BFmango
jeroentjo schreef op donderdag 21 december 2017 @ 21:48:
[...]

Wat ik ergens las was dat een (bear)whale aan het klooien met zijn ETH stack waardoor de prijs binnen een aantal uur van € 700 naar tussen de € 565 - €570 was gedaald. Dit kwam deels door een daling van Ethereum zelf maar dus ook door die whale(s). Het zou ook zeker kunnen dat de servers van kraken daarbij een rol hebben gespeeld. Wonder boven wonder werkte kraken een keer mee waardoor ik ongeveer op de laagst mogelijke prijs een aantal ETH kon kopen, daarna op een andere exchange met leuke winst verkocht.
Ah, zo. Ik zag ook dat er een behoorlijk verschil was tussen de normale brokers. Bijna 1000 euro verschil tussen kopen/verkopen op twee verschillende grote betrouware NL brokers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

Tourniquet schreef op donderdag 21 december 2017 @ 21:50:
[...]

Ik heb alleen het laatste kwartiertje gezien, maar de gasten vond ik zeer professioneel overkomen en vooral die KPMG man hield het mooi algemeen over de technologie en mogelijkheden.

In ieder geval een aflevering die verplichte kost voor iedere beginner zou moeten worden imo. Ik ga in ieder geval de rest van de aflevering ook bekijken.

Damnit, ik heb de afgelopen paar dagen wat zitten prutsen met arbitrage en nu leek ik al door mijn level 3 tier van Kraken heen. Dat is 2 ton per maand en zoveel geld heb ik nog lang niet. Refreshen deed wonderen :P

#team_UTC+1

Pagina: 1 ... 145 ... 223 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~[font=,24]ZERO TOLERANCE! LEES DIT EERST VOOR JE POST!~[/]
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken.

• Algemene vragen over cryptocurrencies (wallet software, blockchain technologie, etc.). Plaats die in Bitcoin en overige cryptocurrencies #3.
  • "De Kraken servers zijn ruk". Nee echt? Ja, echt waar. Het is al heel lang ruk. Het hoeft niet elke dag weer eens vermeld te worden.
  • Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
  • Crypto en belasting. Hier offtopic, kan worden besproken in het bovengenoemde topic. Suggesties om te frauderen (zoals hiet niet netjes opgeven van je vermogen) worden niet gewaardeerd.
  • Vragen die al zijn beantwoord in de topicstart of de topic zelf. Gebruik de search!
  • Linkdrops. Begeleid links naar grote lappen tekst of video met een korte samenvatting (als die niet al gegeven is). Als jij iets interessant vindt om te delen, zeg er dan bij waarom je het interessant vindt.
  • Referrals. Ten overvloede, want dit staat ook in het algemene beleid van GoT.
  • Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen.
  • Slowchat. Dit betreft dus óók reacties als "Bitcoin nu op $2800", "ETH daling is ingezet" , "To the moon!" en meer van zulks. Er is een speciaal Slack kanaal opgezet door de community waar veel van de hier actieve posters te vinden zijn: click
~[font=,16]Posts die hieraan voldoen worden vanaf nu zonder pardon en zonder notificatie verwijderd, sancties volgen bij herhaling.~[/]

Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, het reilen en zeilen van exchanges, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om :).

~[html]<script type="text/javascript"> document.addEventListener("DOMContentLoaded", function() { if (document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value == "") document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value= "Wat willen we hier **NIET** zien?\n* Vragen over wallets\n* Discussies over coins en blockchain\n* Welke coin je moet kopen\n* Opmerkingen over de huidige koers van coin X\n* Slowchat\n* REFERRAL LINKS!\n* Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen :)\n\nLees de topicwaarschuwing hierboven in het rode vlak AANDACHTIG door voor je reageert."; }); </script>~[/html]