[ZT] Cryptocurrencies - handel & koers #5 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 143 ... 223 Laatste
Acties:
  • 1.466.102 views

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09:13
RedHat schreef op donderdag 21 december 2017 @ 14:12:
Is het mogelijk trouwens om in Binance een mooi overzichtje te krijgen van welke eenheid je hebt gekocht, voor welke prijs en welke stijging / daling tov de actuele prijs dat is?

Ik kan onderin naast orders wel op order history klikken en dan staan daar de orders en voor welke prijs gekocht, maar echt een lekker overzicht krijg ik nog steeds niet.

Binance iOS app krijg ik ook nog steeds 404 op, dus kan ik helaas niet installeren
Jep :)
Orders -> trade history

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

• mitchdc
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 09-07 11:47
(jarig!)
Bij Binance kan je niet via Sepa betalen (of CC of iDeal ;))?

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09:13
Xfix schreef op donderdag 21 december 2017 @ 14:21:
[...]

Nope :) Daar heb je toch echt Kraken oid voor nodig.

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

• Steefmeister
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 22:33
Ik heb toch weer besloten om wat te gaan doen met de crypto's. Eerder een hele discussie met vrouwtje gehad over Ripple (toen ze nog op 0,17 cent stonden ;( ). Voorheen wilde ze niet dat ik geld erin stopte. Nu de huidige koers laten zien en we mogen inmiddels wat doen.

Hink toch een beetje op twee gedachten.. weer even wachten dat de munt wat terug gaat zakken naar +/- 0,60 cent of gaat deze toch door naar +1 euro en waarschijnlijk in 2018 naar de 2 euro?

Het blijft allemaal maar gissen natuurlijk. Ik heb veel gelezen over ripple en mij verbaasde het dat de munt zolang zo laag heeft gestaan. Ik heb door de diverse artikelen ook best het idee dat deze komend jaar naar 2 euro gaat stijgen. Op gevoel dus alsnog een goed moment om in te stappen...

• XenRave
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 21-07 19:59
maniac_1979 schreef op donderdag 21 december 2017 @ 14:19:
XRP blijft langzaam stijgen *O*
Nu toch echt wel boven de dollar op binance.
Ze hebben toch geen aankondigingen meer gedaan.
Het verleden leert me dat XRP nooit echt beweegt op golven n.a.v. aankondigingen, zelfs bij goed nieuws (bijvoorbeeld dat meerdere banken in Japan gebruik maken van Ripple om transacties te doen) blijft de coin stabiel. Soms heel erg chill (in het geval van negatieve media aandacht), soms heel erg frustrerend (in het geval van positieve media aandacht).

Al denk ik dat het in dit geval wel zo is dat XRP stijgt door de hype rondom alle crypo's in het algemeen. Ben dan ook bang voor een flinke correctie, maar dat geldt voor alle coins nu.

• Gecko123
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 04-09 07:09
Steefmeister schreef op donderdag 21 december 2017 @ 14:24:
Ik heb toch weer besloten om wat te gaan doen met de crypto's. Eerder een hele discussie met vrouwtje gehad over Ripple (toen ze nog op 0,17 cent stonden ;( ). Voorheen wilde ze niet dat ik geld erin stopte. Nu de huidige koers laten zien en we mogen inmiddels wat doen.

Hink toch een beetje op twee gedachten.. weer even wachten dat de munt wat terug gaat zakken naar +/- 0,60 cent of gaat deze toch door naar +1 euro en waarschijnlijk in 2018 naar de 2 euro?

Het blijft allemaal maar gissen natuurlijk. Ik heb veel gelezen over ripple en mij verbaasde het dat de munt zolang zo laag heeft gestaan. Ik heb door de diverse artikelen ook best het idee dat deze komend jaar naar 2 euro gaat stijgen. Op gevoel dus alsnog een goed moment om in te stappen...
Kijk is naar de charts. Welk instapmoment? Gewoon instappen met iets dat je kan missen.

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 18-09 15:17

hmr

Gecko123 schreef op donderdag 21 december 2017 @ 14:29:
[...]

Kijk is naar de charts. Welk instapmoment? Gewoon instappen met iets dat je kan missen.
Precies dit... wellicht ook goed voor de topic warning. Niemand heeft hier een glazen bol. Gouden regel voor beleggen (voor particulieren). Beleg niet met geld dat je niet kan missen.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Redax
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 26-08 15:52
maniac_1979 schreef op donderdag 21 december 2017 @ 14:19:
XRP blijft langzaam stijgen *O*
Nu toch echt wel boven de dollar op binance.
Ze hebben toch geen aankondigingen meer gedaan.
Kwestie van vraag-aanbod. Gezien alle nieuwsberichten rondom Bitcoin is de interesse in andere munten ook enorm gestegen. En Ripple is op dit moment geloof ik de nummer vier munt, als ik mij niet vergis.

Hier staat geen lijstje met willekeurige spullen die ik bezit.

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 09:36
XenRave schreef op donderdag 21 december 2017 @ 14:28:
[...]

Al denk ik dat het in dit geval wel zo is dat XRP stijgt door de hype rondom alle crypo's in het algemeen. Ben dan ook bang voor een flinke correctie, maar dat geldt voor alle coins nu.
Ik wacht al een maand op een flinke correctie om bij te kunnen kopen.. omdat het pijn doet nu bij te kopen als je 500% lager al een boel kocht. :+

• maniac_1979
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 25-07 08:18
Prosac schreef op donderdag 21 december 2017 @ 14:34:
[...]

Ik wacht al een maand op een flinke correctie om bij te kunnen kopen.. omdat het pijn doet nu bij te kopen als je 500% lager al een boel kocht. :+
Hier hetzelfde......kocht in op 0.19.
Wil er binnenkort mijn inleg toch wel uithalen....

• Yerap
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 01-09-2023
Ik ben ook ingestapt op XRP, op bitstamp wordt nu aan de 1 dollar muur gesnoept. Binnen een half uur is er nu een kwart af. Kan snel gaan.

• XenRave
Prosac schreef op donderdag 21 december 2017 @ 14:34:
[...]

Tja, het is ook haast onmogelijk om inkoop en verkoop perfect te timen. Tegelijkertijd, als je al een boel hebt gekocht op 500% minder zit je hoe dan ook al goed nu dus mag er eigenlijk geen reden tot klagen zijn :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Noedels
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 04-09-2021
errrrrnie schreef op donderdag 21 december 2017 @ 14:08:
[...]

Bittrex was ik gisteren binnen 20 min gevalideerd.
Hoe is dat jou gelukt? Ik krijg op Bittrex enkel de melding dat zij geen nieuwe registranten accepteren op dit moment.

• remcoXP
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17-09 12:53
wijs om NXT te kopen? want op 28 december wordt een snapshot gemaakt en krijg je gratis ignix
https://www.jelurida.com/ico

Gadget-freakz.com. Feedback en tips zijn welkom.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• descon
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01:16
remcoXP schreef op donderdag 21 december 2017 @ 14:39:
wijs om NXT te kopen? want op 28 december wordt een snapshot gemaakt en krijg je gratis ignix
https://www.jelurida.com/ico
Ik verwacht een dump na 28 dec...buy the rumor...sell the news

• triplezimmie
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 22-09-2022
descon schreef op donderdag 21 december 2017 @ 14:39:
[...]

Ik verwacht een dump na 28 dec...buy the rumor...sell the news
Ik verwacht ook een dump, maar aan de andere kant, dan heb je wel Ignis tokens. Die zijn momenteel 2,65USD!

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Prosac
XenRave schreef op donderdag 21 december 2017 @ 14:37:
[...]

Tja, het is ook haast onmogelijk om inkoop en verkoop perfect te timen. Tegelijkertijd, als je al een boel hebt gekocht op 500% minder zit je hoe dan ook al goed nu dus mag er eigenlijk geen reden tot klagen zijn :P
Ik kan het wel relativeren hoor. Heb er niet echt last van, maar toch..
Zo kocht ik voor de grap 20.000 verge voor onder de 50 euro.
Dan zit je een half jaar later toch een beetje van: "mmm... had ik nou maar wel al het spaargeld, het huis, vrouw en kinderen erin gestoken" :P O-)

[ Voor 3% gewijzigd door Prosac op 21-12-2017 14:42 ]

• HaskoF
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 22-05-2024
Prosac schreef op donderdag 21 december 2017 @ 14:41:
[...]

Ik kan het wel relativeren hoor. Zo kocht ik voor de grap 20.000 verge voor onder de 50 euro.
Dan zit je een half jaar later toch een beetje van: "mmm... had ik nou maar wel al het spaargeld, het huis, vrouw en kinderen erin gestoken" :P O-)
HAhaha Nice +1

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• biggydeen2
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 27-08 20:38
Gecko123 schreef op donderdag 21 december 2017 @ 14:29:
[...]

Juist, en dat is dus exact hoe iedereen die nieuw is gaat beginnen. In de chart staat alle informatie die je nodig hebt om te bepalen wanneer je wel of juist niet moet instappen. Instappen op een hoogtepunt (ATH) is gewoon niet slim. Simpelweg omdat de kans groter is dat de koers gaat zakken.

Steefmeister had dus moeten instappen toen de koers nog wel laag stond. Nu de koers op vrijwel zijn hoogtepunt staat niet. Dat is juist de omgekeerde wereld maar veel mensen die niet ervaren zijn met handelen denken zo.

Hoeveel gehypte coins ik hier al wel niet voorbij heb zien komen. Mensen stappen in en zijn daarna verbaasd dat de boel weer inzakt.

Dit is dus juist een moment om NIET in te stappen in Ripple. Dat wil niet zeggen dat je geen winst kunt pakken maar de kans is gewoon kleiner. En dat is uiteindelijk waar succesvolle handel om draait: het berekenen van je kansen. Doe je dat niet ben je simpelweg aan het gokken.

• FlyEragon
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17-09 16:24

FlyEragon

Alien Monkeys

[...]

Ik kan het wel relativeren hoor. Zo kocht ik voor de grap 20.000 verge voor onder de 50 euro.
Dat gevoel heb ik nu veel minder, dan voordat ik begonnen was met crypto. Want als er nu iets over de kop gaat doe ik meestal meteen verkopen, om later hopelijk bij een dip weer te kunnen kopen. Maar op lange termijn kan je de onzin coins vaak beter houden, en er elke maand weer 50 euro in een shizzle coin steken. Meeste risico, maar ook meeste kans op succes denk ik.

• XenRave
[...]

Ik kan het wel relativeren hoor. Heb er niet echt last van, maar toch..
Zo kocht ik voor de grap 20.000 verge voor onder de 50 euro.
Haha, fair enough! Toch jammer dat ik met Verge en Sia niet mee heb gedaan.. wellicht toch overwegen een account aan te maken op een van de sites waar ik die kan traden. Kraken doet helaas niet aan die kleintjes, dammit.

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Gewoon HODLEN dames, dan komt alles goed

Verwijderd

[...]

Tsja haha, shoulda coulda woulda. Ik denk altijd maar, pak een coin die nummer 800 staat kwa marketcap met zeer dubieuze reputatie. Stop je daar nu 10k in? Zo zou het toen ook hebben gevoeld.

• XenRave
biggydeen2 schreef op donderdag 21 december 2017 @ 14:42:
[...]
Doe je dat niet ben je simpelweg aan het gokken.
Handelen in crypto is één en al gokken toch...

• descon
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01:16
XenRave schreef op donderdag 21 december 2017 @ 14:45:
[...]

Vind poker een betere vergelijking...als je een beetje inleest heb je zelf ook nog wat invloed.

Ik zou het een kansspel noemen :*)

• appelflap1992
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 09:37
Paquito schreef op donderdag 21 december 2017 @ 14:09:
[...]

Ik heb al mijn coins bij Anycoindirect besteld. Snelle verzending. Overmaken Sepa was ook binnen 2 dagen gepiept. Geen problemen. Ook via e-mail snelle support, binnen 1 dag reactie. Toen de live chat nog online was zelfs directe service. Ze hebben in korte tijd veel gebruikers gekregen denk ik, waardoor het drukker is. Echter, uit alle brokers vond ik Anycoin de betrouwbaarste.
Zolang het goed gaat dan denk ik.. wacht nog op neo van afgelopen zondag en ze reageren nergens op

• hmr

hmr

descon schreef op donderdag 21 december 2017 @ 14:46:
[...]

Vind poker een betere vergelijking...als je een beetje inleest heb je zelf ook nog wat invloed.

Ik zou het een kansspel noemen :*)
Gokken = kansspel.

Kansspel is spel waarbij de speler geen enkele mate van invloed heeft op de uitkomst .. :)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• StefanG85
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 16:27
triplezimmie schreef op donderdag 21 december 2017 @ 14:41:
[...]

Ik verwacht ook een dump, maar aan de andere kant, dan heb je wel Ignis tokens. Die zijn momenteel 2,65USD!
Ja, maar dan heeft iedereen z'n IGNIS-tokens. Dus kan je ook een dump verwachten van IGNIS ;)

• biggydeen2
XenRave schreef op donderdag 21 december 2017 @ 14:45:
[...]

Nee hoor, het is simpelweg kansberekening. De informatie die je daarvoor nodig hebt staat in de charts. De coin en de huidige prijs maakt niet eens uit.

Professionele handelaren weten voordat ze buy orders plaatsen wat hun kansen zijn.

• cooLopke
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 17-09 23:00
Iemand nog vertragingen met coinbase. Ik heb afgelopen vrijdag een overschrijving uitgevoerd en geld staat er nog steeds niet op, terwijl dit normaal 1-2 werkdagen zou moeten duren??

• Cis
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-09 21:09

Cis

cooLopke schreef op donderdag 21 december 2017 @ 14:51:
Iemand nog vertragingen met coinbase. Ik heb afgelopen vrijdag een overschrijving uitgevoerd en geld staat er nog steeds niet op, terwijl dit normaal 1-2 werkdagen zou moeten duren??
Ja, ik denk dat ze het druk hebben na het kleine akkefietje van BCH... ;-)

Ik heb een uitbetaling aangevraagd. Duurt ook al 3 dagen. Hoop toch wel snel wat te ontvangen, want ik verwacht binnenkort een telefoontje van MtGox dat ze een kameraad hebben gevonden ... :+

Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.

• thunder8
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-09 11:20

thunder8

Het gedonder begint weer.

Cis schreef op donderdag 21 december 2017 @ 14:53:
[...]

Ja, ik denk dat ze het druk hebben na het kleine akkefietje van BCH... ;-)

Ik heb een uitbetaling aangevraagd. Duurt ook al 3 dagen. Hoop toch wel snel wat te ontvangen, want ik verwacht binnenkort een telefoontje van MtGox dat ze een kameraad hebben gevonden ... :+
Laten we hopen van niet, zit ook nog op een leuk bedrag te wachten van Gdax sinds maandagavond. Verder heb ik er niets meer staan.

PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL

• Kevinjanssenz
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 20-04-2022
cooLopke schreef op donderdag 21 december 2017 @ 14:51:
Dinsdag overgeboekt, zit nog in de 1-2 dagen maar hoop 't snel te ontvangen voor alles de pan uit schiet :)

Intel Core i5-8600 - GeForce GTX 1080Ti

• Theniers
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 04-06 23:31
biggydeen2 schreef op donderdag 21 december 2017 @ 14:51:
[...]

Nee hoor, het is simpelweg kansberekening. De informatie die je daarvoor nodig hebt staat in de charts. De coin en de huidige prijs maakt niet eens uit.

Professionele handelaren weten voordat ze buy orders plaatsen wat hun kansen zijn.
En dat maakt tradebots die grafieken lezen zo interessant.

• tha_crazy
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23:57

tha_crazy

Mafketel

XRP staat bij bittrex bij mij op
Wallet Disabled - performing routine maintenance

Apart.....
De prijs is ook gelijk gigantisch gestegen op deze exchange....

Verwijderd

MTL (metal), Monaco (MCO) ook lekker aan het stijgen.

• dj_tjerk
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-09 12:48
hmr schreef op donderdag 21 december 2017 @ 14:48:
[...]

Gokken = kansspel.

Kansspel is spel waarbij de speler geen enkele mate van invloed heeft op de uitkomst .. :)
Helaas/gelukkig is het andersom. Als kans enige mate van invloed heeft op winnen of verliezen kan het worden aangemerkt als kansspel. Zie de uitspraak rondom poker.

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08 10:39
haha verge knalt in elkaar... :) weer winst pleiten.. gewoon hodl denk ik ?

• biggydeen2
Dat is wel interessant maar zoals het artikel ook beschrijft werkt dat in de praktijk niet echt. Mensen denken bij TA alleen aan het voorspellen van de toekomst. Maar die kun je niet voorspellen. Je kunt echter wel kijken naar het verleden. Daar staat alle informatie in die je nodig hebt om te bepalen wat er in de toekomst zou kunnen gebeuren. Maar er zijn wel degelijk cryptotrading bots waar je wel slapend rijk van wordt.

• Caritius
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 19-09-2024
shakespeare schreef op donderdag 21 december 2017 @ 15:01:
hodl voor mij iig :)

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 18-09 15:41
ik wel iig kan zo maar weer stijgen maar goed heb geen glazen bol hier he 8)

• hmr

hmr

dj_tjerk schreef op donderdag 21 december 2017 @ 14:59:
[...]

Helaas/gelukkig is het andersom. Als kans enige mate van invloed heeft op winnen of verliezen kan het worden aangemerkt als kansspel. Zie de uitspraak rondom poker.
Excuus, door mijn luiheid wat te kort door de bocht gegaan.

Kansspel = gelegenheid te geven om mede te dingen naar prijzen of premies, indien de aanwijzing der winnaars geschiedt door enige kansbepaling waarop de deelnemers in het algemeen geen overwegende invloed kunnen uitoefenen.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Prosac
Verwijderd schreef op donderdag 21 december 2017 @ 14:45:
[...]

Tsja haha, shoulda coulda woulda. Ik denk altijd maar, pak een coin die nummer 800 staat kwa marketcap met zeer dubieuze reputatie. Stop je daar nu 10k in? Zo zou het toen ook hebben gevoeld.
Ja precies. Het was -samen met reddcoin, ook al 10x over de kop- een aankoop om in 2019 ofzo nog eens naar te kijken. Niet verwacht dat Verge ineens zo hard zou gaan. Gewoon lekker. En wel een reden om in 2018 nog eens wat tientjes kapot te maken op de shitcoins. You never know.

Met de kennis van nu kun je toen niks. ;)

• Steefmeister
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 22:33
[...]

Juist, en dat is dus exact hoe iedereen die nieuw is gaat beginnen. In de chart staat alle informatie die je nodig hebt om te bepalen wanneer je wel of juist niet moet instappen. Instappen op een hoogtepunt (ATH) is gewoon niet slim. Simpelweg omdat de kans groter is dat de koers gaat zakken.

Steefmeister had dus moeten instappen toen de koers nog wel laag stond. Nu de koers op vrijwel zijn hoogtepunt staat niet. Dat is juist de omgekeerde wereld maar veel mensen die niet ervaren zijn met handelen denken zo.

Hoeveel gehypte coins ik hier al wel niet voorbij heb zien komen. Mensen stappen in en zijn daarna verbaasd dat de boel weer inzakt.

Dit is dus juist een moment om NIET in te stappen in Ripple. Dat wil niet zeggen dat je geen winst kunt pakken maar de kans is gewoon kleiner. En dat is uiteindelijk waar succesvolle handel om draait: het berekenen van je kansen. Doe je dat niet ben je simpelweg aan het gokken.
De chart wil ook niet alles zeggen. Voorheen wat gedaan met Vertcoin. Deze volgde eigenlijk al continu hetzelfde patroon: zakken naar ongeveer naar 0,50 en dan weer stijgen naar +/- 1 euro. Totdat deze doorsteeg naar 8 euro.

Hoe meer ik over Ripple lees hoe meer een dergelijk scenario reeeel lijkt. Zou me niets verbazen wanneer de toevoeging aan coinbase ook weer voor een enorme boost gaat zorgen.

Hoe dan ook.. gissen blijft het altijd ;)

• Prosac
Valt wel mee, de munt maakt al dagen deze schommeling door.

• Impry
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 18-09 19:52

Impry

Rallymedia.nl

Ik zit er nu al wel een tijdje in, maar volgende is nog onduidelijk voor me, hopelijk kan ik het een beetje helder uitleggen.
Als de prijs van BTC hard zakt gaan veel altcoins mee naar beneden. Niet alleen qua koersverloop, maar ook qua waarde.
Nu kun je op exchanges vaak kiezen tussen bijv. XRP/BTC of XRP/USD.
Stel dat je helemaal uit BTC wilt, maar vol wil gaan voor alts.
Kun je dan met bovenstaande keuze nog invloed uitoefenen op je portfoliowaarde bij een sterke BTC-daling. Zodat je nog wel profit maakt, ondanks dat BTC inkakt.

Rallymedia op YouTube - Rallymedia Facebook

• Lucky0wn
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06:00
bie100 schreef op donderdag 21 december 2017 @ 15:04:
[...]

ik wel iig kan zo maar weer stijgen maar goed heb geen glazen bol hier he 8)
Ik wacht na gisteren een leuke winst van 100 euro gepakt te hebben, eventjes op de daling om een leuke voorraad te kopen om te HODLEN.

Heb nog 0.05 BTC op m'n mobile wallet staan welke ik ook even wil omzetten in iets doordat BTC momenteel daalt. Ik twijfel alleen waarin...

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

Prosac schreef op donderdag 21 december 2017 @ 15:06:
[...]

Valt wel mee, de munt maakt al dagen deze schommeling door.
True, ondertussen even bijgekocht op 729
Ripple was ook een leuke, gekocht op 5520, verkocht voor 6500 ^^

Nu even wachten tot die weer zakt

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-09 20:43
Ripple blijft het ook nog steeds erg goed doen.
Ik snap de basis waarop een munt stijgt maar snap er weinig van waarom bijvoorbeeld Ripple niet corrigeert.
Xfix schreef op donderdag 21 december 2017 @ 14:21:
[...]

Ik deed gewoon bitonic -> Binance.

[ Voor 41% gewijzigd door RedHat op 21-12-2017 15:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HaskoF
Ik heb net een overboeking gedaan met XRP van Binance naar Kraken en het duurde best wel lang :P In ongeveer een minuut stond het het bijgeschreven bij Kraken.

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
StefanG85 schreef op donderdag 21 december 2017 @ 14:48:
[...]

Ja, maar dan heeft iedereen z'n IGNIS-tokens. Dus kan je ook een dump verwachten van IGNIS ;)
Daar ben ik ook bang voor, dat NXT en IGNIS gedumpt worden. Maar eerst maar eens aan IGNiS zien te komen ...

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• poderosoo
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 15-09 13:22
RedHat schreef op donderdag 21 december 2017 @ 15:09:
Ripple blijft het ook nog steeds erg goed doen.
Ik snap de basis waarop een munt stijgt maar snap er weinig van waarom bijvoorbeeld Ripple niet corrigeert.

[...]

Ik deed gewoon bitonic -> Binance.
Lees de post van biggydeen2 hier een paar posts boven eens, en neem daarbij support en resistance levels mee dan kom je een aardig eind.

Wot-stats

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• biggydeen2
Steefmeister schreef op donderdag 21 december 2017 @ 15:06:
[...]

De chart wil ook niet alles zeggen. Voorheen wat gedaan met Vertcoin. Deze volgde eigenlijk al continu hetzelfde patroon: zakken naar ongeveer naar 0,50 en dan weer stijgen naar +/- 1 euro. Totdat deze doorsteeg naar 8 euro.

Hoe meer ik over Ripple lees hoe meer een dergelijk scenario reeeel lijkt. Zou me niets verbazen wanneer de toevoeging aan coinbase ook weer voor een enorme boost gaat zorgen.

Hoe dan ook.. gissen blijft het altijd ;)
Dus je wist al dat je niet moest inkopen op 1 euro en wel op 0.50. En dat is exact wat ik bedoel. Je hebt gebruik gemaakt van informatie uit het verleden. Als dit (bij wijze van) al 10 keer eerder is gebeurt in een bepaalde tijdsframe is de kans vrij groot dat het weer gebeurt. En daar pak je de winst. Als het dan niet gebeurt wil niet zeggen dat je geen goeie keuze hebt gemaak, juist wel!

Waarom zou je dan wel Ripple kopen terwijl die op zijn hoogte punt staat? Dat Vertcoin naar 8 euro zou doorstijgen kon niemand weten. En waar Ripple naar toe gaat weet ook niemand. Het enige wat je wel weet is dat de koers op vrijwel het hoogste punt staat. Dus de kans is simpelweg groter dat de koers zal dalen dan verder zal stijgen.

Alles wat je over Ripple leest maakt niet uit. Dat weet iedereen namelijk al en zit dus al in de prijs verwerkt. Tenzij je net iets positiefs/belangrijks gelezen hebt wat nog niemand weet. Maar die kans is vrij klein.

Het is geen gissen, maar kansberekening. Alleen als je niet precies weet hoe je je kansen moet berekenen is het inderdaad gissen :)

• bie100
Lucky0wn schreef op donderdag 21 december 2017 @ 15:08:
[...]

Ik wacht na gisteren een leuke winst van 100 euro gepakt te hebben, eventjes op de daling om een leuke voorraad te kopen om te HODLEN.

Heb nog 0.05 BTC op m'n mobile wallet staan welke ik ook even wil omzetten in iets doordat BTC momenteel daalt. Ik twijfel alleen waarin...
tja twijfel heeft iedereen wel, kocht DigiByte maar niet uit wijsheid en maakte daar winst op 8)7 blijft toch vaak een gok

• Dick Turpin
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 14-09-2022
Zojuist de Navpay app in gebruik genomen.
De Navcoins overgezet van Litebit naar de app.

Nu kun je in de app ook via Changelly crypto's kopen.
De POWR vind ik wel interessant, dus ik vul in dat ik voor 100 euro POWR's wil kopen.
Dan verschijnt er in beeld dat ik er 66 en een beetje krijg, terwijl de koers € 1,04 is.
100 / 1,04= 96

Wat doe ik verkeerd of wat begrijp ik niet?

• Lucky0wn
bie100 schreef op donderdag 21 december 2017 @ 15:18:
[...]

tja twijfel heeft iedereen wel, kocht DigiByte maar niet uit wijsheid en maakte daar winst op 8)7 blijft toch vaak een gok
Ik neig vooral naar Electroneums en Ripple maar wacht even m'n twijfel af haha

• hmr

hmr

Lucky0wn schreef op donderdag 21 december 2017 @ 15:22:
[...]

Ik neig juist om mijn ripple positie te dumpen en vol mijn XVG portfolio te spekken. Echter FOMO houdt mij enorm tegen op dit moment...

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• bie100
Lucky0wn schreef op donderdag 21 december 2017 @ 15:22:
[...]

nee helemaal goed bij twijfel nooit doen _/-\o_

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

hmr schreef op donderdag 21 december 2017 @ 15:22:
[...]

Ik neig juist om mijn ripple positie te dumpen en vol mijn XVG portfolio te spekken. Echter FOMO houdt mij enorm tegen op dit moment...
Kan je hem dumpen naar de 6000 ofzo op bittrex, dan stap ik weer in namelijk :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dawizze
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 18-09 21:13
Ik zag een tijdje terug de coin ethlend voorbij komen, werd toen als 'weer een nieuwe coin' gecategoriseerd..
Vind het eigenlijk wel een interessant concept, een gedecentraliseerd leen platform. (concept is volgens mij ook sterker dan dat van SALT)
Heb begin december getwijfeld om in te kopen, x 3 ondertussen.. Maar ik geloof dat dit er eentje is om in de gaten te houden. Staat qua market cap nog laag dus zit volgens mij veel potentieel in..

Zijn er nog mensen die er zo over denken?

[ Voor 5% gewijzigd door dawizze op 21-12-2017 15:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

biggydeen2 schreef op donderdag 21 december 2017 @ 15:15:
[...]

Waarom zou je dan wel Ripple kopen terwijl die op zijn hoogte punt staat? Dat Vertcoin naar 8 euro zou doorstijgen kon niemand weten. En waar Ripple naar toe gaat weet ook niemand. Het enige wat je wel weet is dat de koers op vrijwel het hoogste punt staat. Dus de kans is simpelweg groter dat de koers zal dalen dan verder zal stijgen.

Het is geen gissen, maar kansberekening. Alleen als je niet precies weet hoe je je kansen moet berekenen is het inderdaad gissen :)
Op basis van de Ripple historie is de kans groter dat die niet flink gaat zakken. Die is nooit meer dan 10% teruggevallen, ook niet na de grote koersstijging van 14-12. Ik verwacht dat de Ripple rustig omhoog kruipt, met hopelijk een piek als er weer een groot bedrijf bekend maakt met Ripple te gaan werken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sanalologo
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 19-11-2023
dawizze schreef op donderdag 21 december 2017 @ 15:25:
Ik zag een tijdje terug de coin ethlend voorbij komen, werd toen als 'weer een nieuwe coin' gecategoriseerd..
Vind het eigenlijk wel een interessant concept, een gedecentraliseerd leen platform. (concept is volgens mij ook sterker dan dat van SALT)
Heb begin december getwijfeld om in te kopen, x 3 ondertussen.. Maar ik geloof dat dit er eentje is om in de gaten te houden. Staat qua market cap nog laag dus zit volgens mij veel potentieel in..

Heb het hier een weekje geleden ofzo over gehad, sinds toen een mooie winst gepakt, en hodl voor de longrun. Moet op zn misnt naar 4 dollar gaan, kleinere marketcap dan SALT en zijn al een stuk verder in ontwikkeling. Alleen kwa marketing lopen ze blijkbaar achter op SALT.

• HeyGGL
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 07-08-2024
Morgen gaat TRX naar OKEx exchange, ik heb even ge-googled, maar OKEx lijkt niet heel bekend. Weet iemand of dit een grote en daar lokaal bekende exchange is?

• HaskoF
HeyGGL schreef op donderdag 21 december 2017 @ 15:27:
Morgen gaat TRX naar OKEx exchange, ik heb even ge-googled, maar OKEx lijkt niet heel bekend. Weet iemand of dit een grote en daar lokaal bekende exchange is?
Staat op nr 5
https://www.worldcoinindex.com/exchange

• HeyGGL
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 07-08-2024

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 21 december 2017 @ 15:25:
[...]

Op basis van de Ripple historie is de kans groter dat die niet flink gaat zakken. Die is nooit meer dan 10% teruggevallen, ook niet na de grote koersstijging van 14-12.
#fakenews.
Ripple is vorige maand van 0,27 naar 0,22 teruggevallen in een paar dagen.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 21-12-2017 15:32 ]

• Lucky0wn
Verwijderd schreef op donderdag 21 december 2017 @ 15:25:
[...]

Op basis van de Ripple historie is de kans groter dat die niet flink gaat zakken. Die is nooit meer dan 10% teruggevallen, ook niet na de grote koersstijging van 14-12. Ik verwacht dat de Ripple rustig omhoog kruipt, met hopelijk een piek als er weer een groot bedrijf bekend maakt met Ripple te gaan werken.
Maar waarom ga je juist voor Ripple? Of puur speculatie?

• borbit
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 17-06 13:27
Ik zit bij Bittrex. Als ik het goed heb moet je daar iets van identificatie opsturen als je dollars wil kopen? Wat moet je precies overleggen? Ik voel me er niet echt prettig bij zomaar mijn paspoort aan ze te geven.

Verwijderd

HeyGGL schreef op donderdag 21 december 2017 @ 15:30:
[...]

Ah, bedankt! Dat wordt investeren :+
Vandaag ging SUB naar OKEx, momenteel ruim 15% in de plus... wellicht pak ik net als jou een paar TRX mee inderdaad :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kain_niaK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

xminator schreef op donderdag 21 december 2017 @ 11:00:
[...]

Begrijpen jullie eigenlijk überhaupt hoe de marketcap werkt?
Ja de huidige prijs maal het maximale aanbod, in het geval van het crypto het aantal munten dat al in omloop is gebracht en bij de meeste betekend dat dat ze gemined zijn (maar niet bij allemaal). Het is een vrij nutteloos nummertje want elke keer als er iemand bitcoin forkt, bij voorbeeld bij bitcoin gold en die gold ook nog eens verhandelt word op exchanges dan komt er een zooi market cap uit het niks bij.

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

Kain_niaK schreef op donderdag 21 december 2017 @ 15:48:
[...]

Ja de huidige prijs maal het maximale aanbod, in het geval van het crypto het aantal munten dat al in omloop is gebracht en bij de meeste betekend dat dat ze gemined zijn (maar niet bij allemaal). Het is een vrij nutteloos nummertje want elke keer als er iemand bitcoin forkt, bij voorbeeld bij bitcoin gold en die gold ook nog eens verhandelt word op exchanges dan komt er een zooi market cap uit het niks bij.
Dus eigenlijk net als dat er een block gemined wordt :+
Ook dan komt er market cap uit het niets bij ;)

:P

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 21 december 2017 @ 15:31:
[...]

#fakenews.
Ripple is vorige maand van 0,27 naar 0,22 teruggevallen in een paar dagen.
Dat is dan 18% over meerdere dagen en ging gewoon weer rustig omhoog. Valt toch wel mee? Ik bedoel gewoon te zeggen iedereen is zo wild van Verge, genoeg mensen hier die blijkbaar gekocht hebben op 13-16ct, terwijl die een week geleden nog onder de 2ct stond. Dan is een flinke koersdaling - als je het hebt over kansberekeningen want daar sloeg mijn opmerking eigenlijk op - veel voor de hand liggender voor bijv Verge dan de stabielere, langzaam omhoog kruipende Ripple.

Als je puur kijkt naar het koersverloop en je zoekt iets voor de langere termijn met zo min mogelijk risico, kun je veel beter Ripple inslaan dan Verge. Maar er zit natuurlijk een heel plan achter het product en het is uiteraard wel handig dat ook effe door te lezen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kain_niaK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

tha_crazy schreef op donderdag 21 december 2017 @ 15:50:
[...]

Dus eigenlijk net als dat er een block gemined wordt :+
Ook dan komt er market cap uit het niets bij ;)

:P
Nee want Bitcoin heeft momenteel iets van 16 or 18 miloen coins van de 21 miljoen die al gemined zijn. Doe dit maal de prijs en je hebt de market cap van Bitcoin. Als ik nu Bitcoin fork (laten we deze fork Bitcoin Henk noemen voor de grap) en iemand is bereid om 100 euro uit te geven voor een Bitcoin Henk dan is de market cap van Bitcoin Henk na deze verhandeling euro/Bitcoin Henk opeens 100 x 18 miljoen = 1,8 miljard euro. Allemaal gebaseerd op het clonen van wat software, een kleine wijziging en dan een iemand die een Bitcoin Henk voor 100 euro koopt.

Dit is dus niet helemaal hetzelfde als wanneer er nieuwe Bitcoin gemined worden.

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

Kain_niaK schreef op donderdag 21 december 2017 @ 15:57:
[...]

Nee want Bitcoin heeft momenteel iets van 16 or 18 miloen coins van de 21 miljoen die al gemined zijn. Doe dit maal de prijs en je hebt de market cap van Bitcoin. Als ik nu Bitcoin fork (laten we deze fork Bitcoin Henk noemen voor de grap) en iemand is bereid om 100 euro uit te geven voor een Bitcoin Henk dan is de market cap van Bitcoin Henk na deze verhandeling euro/Bitcoin Henk opeens 100 x 18 miljoen = 1,8 miljard euro. Allemaal gebaseerd op het clonen van wat software, een kleine wijziging en dan een iemand die een Bitcoin Henk voor 100 euro koopt.

Dit is dus niet helemaal hetzelfde als wanneer er nieuwe Bitcoin gemined worden.
Was ook enigszins sarcastisch bedoeld ;)

• Utke56
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 01-08 18:42
Iemand dit ook meegemaakt?

Gisteren laatste restje Bitcoin vanuit mijn Litebit wallet naar Bittrex gestuurd. Kreeg ik de melding op Litebit "Manual Check by Litebit". Euh ok..... Deze melding is inmiddels verdwenen, maar als ik kijk naar transacties vanuit mijn Litebit wallet op blockchain.org zie ik de transactie niet terugkomen, ook niet onder TXID referentie. Het restje Bitcoin is wel gewoon uit mijn wallet gegaan. What is going on here? Nog maar even wachten?

• Gecko123
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 04-09 07:09
[...]

Het is bij een stijging altijd speculeren tot hoever de koers stijgt. Dit kun je ook niet uit een chart halen. Daarom noemt men het ook speculeren. De koers kan zich in korte tijd gewoon verdubbelen dus ook je inleg.

Op het moment dat ik dit aan het typen ben is de koers XRP alweer met 10% gestegen. Om maar een voorbeeld te noemen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Morelleth
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09:12
(jarig!)
Gecko123 schreef op donderdag 21 december 2017 @ 16:02:
[...]

Het is bij een stijging altijd speculeren tot hoever de koers stijgt. Dit kun je ook niet uit een chart halen. Daarom noemt men het ook speculeren. De koers kan zich in korte tijd gewoon verdubbelen dus ook je inleg.

Op het moment dat ik dit aan het typen ben is de koers XRP alweer met 10% gestegen. Om maar een voorbeeld te noemen.
Om vervolgens alweer flink terug geschoten te zijn.

D&D enthousiast en overmatig 3D printer, dus nu ook 3D printservice en mini's: MJG-3d.nl

• C6DL
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 16-09 19:31
Morelleth schreef op donderdag 21 december 2017 @ 16:10:
[...]

Om vervolgens alweer flink terug geschoten te zijn.
Welke chart / site hou je dit in de gaten?

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 18-09 16:19
Is er weer iets aan de hand met de bitcoin?

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

• Morelleth
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09:12
(jarig!)
C6DL schreef op donderdag 21 december 2017 @ 16:11:
[...]

Welke chart / site hou je dit in de gaten?
Bittrex, binnen een half uur van 0.00065 naar 0,00077 en nu weer op de 0,00068.
Waarvan de laatste daling in 5 min.

Wil instappen, maar is nogal wispulturig.

D&D enthousiast en overmatig 3D printer, dus nu ook 3D printservice en mini's: MJG-3d.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• C6DL
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 16-09 19:31
Stokstaart schreef op donderdag 21 december 2017 @ 16:14:
Is er weer iets aan de hand met de bitcoin?
Wat dan?
We zitten in een neerwaartse trend de afgelopen dagen en die zet zich voort zoals je ziet ?

• Stokstaart
C6DL schreef op donderdag 21 december 2017 @ 16:15:
[...]

Wat dan?
We zitten in een neerwaartse trend de afgelopen dagen en die zet zich voort zoals je ziet ?
Mn resultaat in fiat was vanmorgen weer aardig op niveau maar nu weer flink gedaald.

• Crypts
  • Laatst online: 20-02-2021
TimTube schreef op donderdag 21 december 2017 @ 13:35:
[...]

@Crypts Kan je laten weten hoe lang de transfer er over deed? Verge zou vrij snel moeten zijn maar ik heb het zelf nog niet getest. Zit er ook aan te denken mijn Verge op Binance te zetten.
Exact 6 minuten van versturen van Bittrex tot de emailbevestiging van Binance dus dat is helemaal prima! _/-\o_ Kost ook maar iets van $0,03 per transactie. Ik denk dat dit mijn eerste keus gaat worden. :D

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

• poderosoo
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 15-09 13:22
C6DL schreef op donderdag 21 december 2017 @ 16:15:
[...]

Wat dan?
Dat zitten we niet, enkel als je hype coins hebt gekocht die nu correcten. Vandaag ATH globale marketcap ter indicatie 8)7

Wot-stats

• MuFFIN 007
  • Laatst online: 08-09 00:23
Zowel BTC als BCH lijken voor nu even de put in te duiken. Zojuist wat BTC bijgekocht, BCH vind ik voor nu even best. Hoef ik niet meer van te hebben voor nu; als het weer op 3.5k staat verkoop ik wat. Overweeg ook een deel van Ripple af te stoten als de €1 gehaald wordt, dan in minder dan een week 50% profit :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nemesis2212
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-12-2024
MuFFIN 007 schreef op donderdag 21 december 2017 @ 16:20:
Zowel BTC als BCH lijken voor nu even de put in te duiken. Zojuist wat BTC bijgekocht, BCH vind ik voor nu even best. Hoef ik niet meer van te hebben voor nu; als het weer op 3.5k staat verkoop ik wat. Overweeg ook een deel van Ripple af te stoten als de €1 gehaald wordt, dan in minder dan een week 50% profit :)
alles duikt de put in op het moment. alles in het rood (laatste uur), is gewoon een dipje. dont stress people.....

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Stokstaart
nemesis2212 schreef op donderdag 21 december 2017 @ 16:22:
[...]

alles duikt de put in op het moment. alles in het rood (laatste uur), is gewoon een dipje. dont stress people.....
We moeten gauw naar een systeem toe waarbij altcoins gewoon hun eigen waarde vertegenwoordigen ipv afhankelijk te zijn van btc..

• Agadir
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 27-07 20:27
nemesis2212 schreef op donderdag 21 december 2017 @ 16:22:
[...]

Nou niet alles. Mijn investering in Ripple is in 48 uur bijna verdubbeld ;) .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Adnanos
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 06-06-2024
dawizze schreef op donderdag 21 december 2017 @ 15:25:

Ik volg LEND al een paar dagen, maar ben zonet ingestapt op 389 SAT . Mooi project!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• nemesis2212
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-12-2024
TheDudez schreef op donderdag 21 december 2017 @ 16:21:
Ik heb voor het eerst een withdral gedaan bij Poloniex van ltc. Als test.

Maar ik kan hem nog steeds niet vinden.

Status geeft aan Complete:

2017-12-21 06:53:57 Address: Lbq81HUdPcUEQMoX3sKxCfo9n111Ny9NgL
Txid: 8018501b024b6584152ab3f3deb3efc7dde917157c67251af5624be36c86937a

Dit zou nu toch al overgemaakt moeten zijn toch?
ik wil niet persee de party pooper zijn maar waarom denk je dat wij een oplossing hebben voor jouw vraag? wij hebben 0 invloed op transacties, alleen exchange of broker en jezelf hebben dat. Dus wat wil je van ons?

enige wat ik kan zeggen is: het komt wel goed. (sommige mensen schieten al in de stress als hij na 1 minuut niet op de rekening of wallet staan) dat is het spel. als je er teveel met je emoties mee bezig ben is het niet voor jou(in general) denk ik

[ Voor 15% gewijzigd door nemesis2212 op 21-12-2017 16:28 ]

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Stokstaart schreef op donderdag 21 december 2017 @ 16:23:
[...]

We moeten gauw naar een systeem toe waarbij altcoins gewoon hun eigen waarde vertegenwoordigen ipv afhankelijk te zijn van btc..
Dan moet je kijken naar de USD waarde.

Verwijderd

Luuk schreef op donderdag 21 december 2017 @ 16:27:
[...]

Daar kun je wel naar kijken, maar omdat vrijwel alle altcoins verhandelt worden op BTC waarde zakken veel munten gewoon mee met de bitcoin op het moment dat die zakt.

Vandaag nog een lekkere winst gepakt op NXT dus die maakt de rest ruim goed die nu aan het dalen is.

• NeoflexNL
  • Laatst online: 08:32

NeoflexNL

Forever young

[...]

Is het niet zo dat de waarde wordt weergegeven in BTC, wat vervolgens wordt berekend naar USD?

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

• thunder8

thunder8

[...]

Die wordt berekend op basis van de koers naar BTC en dan de BTC koers naar USD. Je kan pas praten over een USD waarde zonder BTC invloed als elke coin rechtstreeks naar de USD of EUR kan worden getrade.

• Falcoo
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 00:10
Iemand ervaring met Coinbase withdrawals? Hoe lang kan het gemiddeld duren? (EUR naar bank)
Ik ben nu aan het wachten tot mijn verificatie gedaan is en daarna wil ik het naar mijn bank laten sturen, maar ik zie op Reddit veel mensen die na 1-2 weken nog steeds niks hebben ontvangen. :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thunder8

thunder8

Falcoo schreef op donderdag 21 december 2017 @ 16:30:
Iemand ervaring met Coinbase withdrawals? Hoe lang kan het gemiddeld duren? (EUR naar bank)
Ik ben nu aan het wachten tot mijn verificatie gedaan is en daarna wil ik het naar mijn bank laten sturen, maar ik zie op Reddit veel mensen die na 1-2 weken nog steeds niks hebben ontvangen. :X
Beetje teruglezen kan geen kwaad, afgelopen dagen genoeg posts over geweest.

• Falcoo
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 00:10
thunder8 schreef op donderdag 21 december 2017 @ 16:31:
[...]

Beetje teruglezen kan geen kwaad, afgelopen dagen genoeg posts over geweest.
Ik zag net je reactie van gisteren, dat je maandag ook een withdrawal hebt gedaan. Is deze inmiddels al binnen op je rekening? :?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• martijn0523
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 15-04-2024
Als lezer en niet zozeer reageerder toch even een mededeling: John McAfee heeft weer een altcoin aangeprezen, ETN staat al bijna op + 40% in 32 min, voor diegene die nog meewillen in de achtbaan

• willy83
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 13-06-2024
martijn0523 schreef op donderdag 21 december 2017 @ 16:42:
Als lezer en niet zozeer reageerder toch even een mededeling: John McAfee heeft weer een altcoin aangeprezen, ETN staat al bijna op + 40% in 32 min, voor diegene die nog meewillen in de achtbaan
Bedankt, zit helaas al een hele tijd op mijn BTC te wachten (niet slim eerste transfer) dit ergens rond hangt. Wel de fee al een keer verhoogd naar 1.3mBTC (pittige prijs).

Helaas trekt Verge de andere behaalde resultaten uiteindelijk in de min voor vandaag.

• theorganiser
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 17-09 13:51
Falcoo schreef op donderdag 21 december 2017 @ 16:30:
al een paar keer gedaan, en dan binnen 2-3 dagen op me rekening.
Pagina: 1 ... 143 ... 223 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~[font=,24]ZERO TOLERANCE! LEES DIT EERST VOOR JE POST!~[/]
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken.

Wat willen we hier niet zien?
  • Algemene vragen over cryptocurrencies (wallet software, blockchain technologie, etc.). Plaats die in Bitcoin en overige cryptocurrencies #3.
  • "De Kraken servers zijn ruk". Nee echt? Ja, echt waar. Het is al heel lang ruk. Het hoeft niet elke dag weer eens vermeld te worden.
  • Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
  • Crypto en belasting. Hier offtopic, kan worden besproken in het bovengenoemde topic. Suggesties om te frauderen (zoals hiet niet netjes opgeven van je vermogen) worden niet gewaardeerd.
  • Vragen die al zijn beantwoord in de topicstart of de topic zelf. Gebruik de search!
  • Linkdrops. Begeleid links naar grote lappen tekst of video met een korte samenvatting (als die niet al gegeven is). Als jij iets interessant vindt om te delen, zeg er dan bij waarom je het interessant vindt.
  • Referrals. Ten overvloede, want dit staat ook in het algemene beleid van GoT.
  • Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen.
  • Slowchat. Dit betreft dus óók reacties als "Bitcoin nu op $2800", "ETH daling is ingezet" , "To the moon!" en meer van zulks. Er is een speciaal Slack kanaal opgezet door de community waar veel van de hier actieve posters te vinden zijn: click
~[font=,16]Posts die hieraan voldoen worden vanaf nu zonder pardon en zonder notificatie verwijderd, sancties volgen bij herhaling.~[/]

Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, het reilen en zeilen van exchanges, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om :).

~[html]<script type="text/javascript"> document.addEventListener("DOMContentLoaded", function() { if (document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value == "") document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value= "Wat willen we hier **NIET** zien?\n* Vragen over wallets\n* Discussies over coins en blockchain\n* Welke coin je moet kopen\n* Opmerkingen over de huidige koers van coin X\n* Slowchat\n* REFERRAL LINKS!\n* Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen :)\n\nLees de topicwaarschuwing hierboven in het rode vlak AANDACHTIG door voor je reageert."; }); </script>~[/html]