Zo denk ik er ook over. Ik heb ook enkele maal 10% winst genomen vandaag op alts om meer BTC te krijgen die in Dollarwaarde enkel maar daalt. We kunnen enkel maar hopen dat BTC terug omhoog gaat dan zeker?Taro schreef op woensdag 20 december 2017 @ 22:56:
BCH gaat toch wel weer omhoog en BTC blijft maar dalen. Ik had van beide munten exact evenveel op GDAX staan (puur toeval) en zojuist toch maar BTC verkocht. Ik zie al de hele dag de BTC waarde van mijn portfolio omhoog gaan, maar de Dollar waarde dalen. Je kunt je echter afvragen hoeveel de BTC waarde nog waard is als BCH blijft stijgen en BTC blijft dalen.
Viel me overigens ook op dat Coinbase vanochtend BCH als linker/eerste coin had staan bij de "kopen" optie en die inmiddels op de 2e plaats staat. Vooral nieuwe mensen in dit wereldje zouden dan mogelijk per ongeluk BCH ipv BTC kunnen kopen. En om mij heen zie ik alle starters in ETH, LTC en andere alts stappen, nagenoeg niemand in BTC, waarschijnlijk omdat 0,001 BTC minder fijn voelt dan 1 of 0,1 van een andere coin.
Gelukkig ook al enkele goede trades op Kraken kunnen zodat ik daar meer €'s zie :-)