[ZT] Cryptocurrencies - handel & koers #5 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 139 ... 223 Laatste
Acties:
  • 1.466.084 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mozes123
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 21-06-2024
Taro schreef op woensdag 20 december 2017 @ 22:56:
BCH gaat toch wel weer omhoog en BTC blijft maar dalen. Ik had van beide munten exact evenveel op GDAX staan (puur toeval) en zojuist toch maar BTC verkocht. Ik zie al de hele dag de BTC waarde van mijn portfolio omhoog gaan, maar de Dollar waarde dalen. Je kunt je echter afvragen hoeveel de BTC waarde nog waard is als BCH blijft stijgen en BTC blijft dalen.

Viel me overigens ook op dat Coinbase vanochtend BCH als linker/eerste coin had staan bij de "kopen" optie en die inmiddels op de 2e plaats staat. Vooral nieuwe mensen in dit wereldje zouden dan mogelijk per ongeluk BCH ipv BTC kunnen kopen. En om mij heen zie ik alle starters in ETH, LTC en andere alts stappen, nagenoeg niemand in BTC, waarschijnlijk omdat 0,001 BTC minder fijn voelt dan 1 of 0,1 van een andere coin.
Zo denk ik er ook over. Ik heb ook enkele maal 10% winst genomen vandaag op alts om meer BTC te krijgen die in Dollarwaarde enkel maar daalt. We kunnen enkel maar hopen dat BTC terug omhoog gaat dan zeker?
Gelukkig ook al enkele goede trades op Kraken kunnen zodat ik daar meer €'s zie :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ribo89
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 16-09 20:34
Jay-v schreef op woensdag 20 december 2017 @ 22:58:
Naar aanleiding van dit bericht mijn LTC verkocht. Ik weet niet of het een goede move is maar wacht wel even tot de storm voorbij is met opnieuw inkopen. Andere mensen ook uitgestapt?
Zelf op $340 vandaag ingestapt omdat ik dacht dat dit bericht niet heel veel impact zou hebben, maar na de daling vanmiddag uitgestapt aangezien het blijkbaar toch meer ophef veroorzaakt dan ik dacht. Zeker ook in combinatie met de verhalen van de "oprichter" van bitcoin.com die uit bitcoin stapt omdat hij er geen vertrouwen meer in heeft. Wacht wel op een nieuw instapmoment aangezien ik wel een stijging verwacht van Litecoin zolang Bitcoin nog gebukt gaat onder de hoge transactiekosten. Bcash wil ik in ieder geval liever niet mijn vingers aan branden, omdat met geen mogelijkheid is in te schatten wanneer die club hun pump & dumps uitvoert en ik vind dat Bcash geen langetermijn oplossing biedt (nog afgezien van de mensen die erachter zitten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17:02

Ethirty

Who...me?

Jay-v schreef op woensdag 20 december 2017 @ 22:58:
Naar aanleiding van dit bericht mijn LTC verkocht. Ik weet niet of het een goede move is maar wacht wel even tot de storm voorbij is met opnieuw inkopen. Andere mensen ook uitgestapt?
Ik hou ze nog vast, met dik 800% in de plus heb ik wat speelruimte O-)

#team_UTC+1

An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper  Mini '12 i7/16/256  Air '13 i5/8/256  iPad mini 5 64GB  iPhone SE 128GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GustavSan
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 15-09 16:34
jt81 schreef op woensdag 20 december 2017 @ 22:46:
Ik dacht gisteren na de zoveelste uitschieter van XVG dat ik toch echt te laat was om nog in te stappen. Maar na de BCH crash en het zakken van de alts toch maar ingestapt.

Gisteravond dus 5000 XVG gekocht voor 422 satoshi per stuk. (totaal 0.02115275)
Vanmiddag bij de eerste tekenen van dippen de helft verkocht op 691. Dit leverde me bijna de investering weer terug op: 0.01723182

Netto betekent dit dat ik 2500 XVG overhoud met een gemiddelde inleg van:
(0.02115275 - 0.01723182) / 2500 = 157 satoshi.

Ben ik uiteindelijk toch nog laag ingestapt ;)
Mooi gedaan :)

Ik heb een lekenvraag. Kan je bij Cryptopia XVG verkopen en dan bv tijdelijk niks doen met het geld? Of moet je telkens een andere coin kopen in de tussentijd? Ik heb bv 2000XVG dat ik even wil verkopen. Hoe gaat dit precies te werk? Of werk je met een andere exchange?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C6DL
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 16-09 19:31
Bitcoin gaat heerlijk naar beneden,
winst verdampt aardig, altijd lastig met deze dagen.. nog een stukje winst pakken, uitstappen en later weer instappen.. of toch blijven zitten in de trein en hopen dat we niet veel lager gaan :P

[ Voor 19% gewijzigd door C6DL op 20-12-2017 23:25 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• xoniq
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21:32
C6DL schreef op woensdag 20 december 2017 @ 23:25:
winst verdampt aardig, altijd lastig met deze dagen.. nog een stukje winst pakken, uitstappen en later weer instappen.. of toch blijven zitten in de trein en hopen dat we niet veel lager gaan :P
Zelfs als ie nog lager gaat, gewoon HODL'en komt ie er vanzelf weer bovenop. BTC is gewoon een coin waar je geduld moet hebben, die komt er altijd wel weer bovenop, alleen niet zo bijster hard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
C6DL schreef op woensdag 20 december 2017 @ 23:25:
Idd bij mij hetzelfde, ik blijf lekker zitten. Het doet pijn aan mijn ogen om alleen BCH te zien stijgen maar ik heb er alle vertrouwen in dat de BTC community sterker is dan die van Roger Ver _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik weet niks
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 15-01 23:32
GustavSan schreef op woensdag 20 december 2017 @ 23:24:
[...]

Mooi gedaan :)

Ik heb een lekenvraag. Kan je bij Cryptopia XVG verkopen en dan bv tijdelijk niks doen met het geld? Of moet je telkens een andere coin kopen in de tussentijd? Ik heb bv 2000XVG dat ik even wil verkopen. Hoe gaat dit precies te werk? Of werk je met een andere exchange?
Cryptopia ken ik niet. Indien ze geen fiat hebben is er vaak wel USDT te verkrijgen, deze is 1:1 aan de USD gekoppeld. Zo kan je redelijk veilig uitstappen zonder al te grootte schommelingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuFFIN 007
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 08-09 00:23
En die stijging van Bitcoin Gold dan? Denken jullie dat die gewoon op succes van BCH meeliften of hebben die ook van zichzelf wel een bepaald bestaansrecht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-07 14:21

NoE

Que?

MuFFIN 007 schreef op woensdag 20 december 2017 @ 23:29:
En die stijging van Bitcoin Gold dan? Denken jullie dat die gewoon op succes van BCH meeliften of hebben die ook van zichzelf wel een bepaald bestaansrecht?
die moet ik nog claimen, maar heb nog geen iphone wallet gevonden die het ondersteund

We love the smell of innovation in the morning!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
xoniq schreef op woensdag 20 december 2017 @ 23:28:
[...]

Zelfs als ie nog lager gaat, gewoon HODL'en komt ie er vanzelf weer bovenop. BTC is gewoon een coin waar je geduld moet hebben, die komt er altijd wel weer bovenop, alleen niet zo bijster hard.
Dat hoop je, prima hoor, maar, wel goed er rekening mee te houden dat dat geen 100% zekerheid is. Zo sta ik er in ieder geval zelf in, tot 2 weken geleden dacht ik er ook zo over, nu twijfel ik meer en meer.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jorisdeket
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 23-08-2021
Heb geen glazen bol met al die pump & dumps vandaag... denk 12000 voor BTC en 5500 voor BCH of BBC. Maar dat zal gelijdelijk terug herpakken deze week. Veel nieuwe mensen die op de piek zijn meegelift...Vuile media en telgram praktijken. Makkelijk geld vedienen als je juiste kanalen hebt. Dit is gewoon een persoonlijke voorspelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcdronkz
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16-04 12:44
Inmiddels een dag verder, en nog steeds geen BCH-tegoed bijgeschreven op m'n Coinbase-acccount. En dat terwijl ik toch echt BTC had op 1 augustus jl.

Iemand hetzelfde probleem? Wat te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22:09
Hmmm, zo'n 2u geleden LTC gekocht maar volgens blockcypher staat deze nog op 0/6 confirmations (en heb hem dus ook nog niet in binance).

Een andere transfer eerder vandaag was met 5 minuten gedaan en dacht dat LTC altijd wel snel was. Is een dergelijke vertraging (bij LTC) normaal en waar kan dit aan liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C6DL
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 16-09 19:31
xoniq schreef op woensdag 20 december 2017 @ 23:28:
[...]

true that, maar toch hoeft er weinig te gebeuren, verkoop ik mijn BTC en ga ik ook over naar BCH ;w

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BoomSmurf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13-06 16:50

BoomSmurf

Am-Ende!

jorisdeket schreef op woensdag 20 december 2017 @ 23:33:
Vuile media en telgram praktijken. Makkelijk geld vedienen als je juiste kanalen hebt.
Het is ook niet alsof er al de hele week constant goed nieuws over BCH was. Dat de prijs omhoog zou gaan was redelijk duidelijk. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoomSmurf

BoomSmurf

Am-Ende!

mcdronkz schreef op woensdag 20 december 2017 @ 23:35:
Inmiddels een dag verder, en nog steeds geen BCH-tegoed bijgeschreven op m'n Coinbase-acccount. En dat terwijl ik toch echt BTC had op 1 augustus jl.

Iemand hetzelfde probleem? Wat te doen?
Support ticket openen? Duurt altijd wel ontzettend lang voor je antwoord krijgt bij Coinbase/GDAX. Als je antwoord krijgt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jorisdeket
BoomSmurf schreef op woensdag 20 december 2017 @ 23:37:
[...]

Het is ook niet alsof er al de hele week constant goed nieuws over BCH was. Dat de prijs omhoog zou gaan was redelijk duidelijk. :')
Paniek sells😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dChained
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 02-09 12:27
Ik denk dat Navcoin flink gaat stijgen omdat ze zojuist NavPay voor Android en browser hebben gelanceerd. Vind het een tof product. Helaas heb ik de coins niet omdat het niet beschikbaar is op Litebit en ik niet op een exchange zit die deze coin heeft.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flexje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-09 23:12

flexje

got-father

Twijfel erg aan ADA op het ogenblik. Denk eraan om helft in te ruilen voor ICX en andere helft voor Ripple.

"Try not to become a man of success but rather to become a man of value..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik weet niks
Of een mooie kans om je aantal BTC's uit te breiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuFFIN 007
  • Laatst online: 08-09 00:23
Zojuist 0.1 ETH overgeheveld naar Binance en daar hoopjes XVG en ICX van gekocht. Vind het welletjes voor vandaag, BCH is er morgen ook nog wel. Eerder op de dag leek BTC zich te herpakken dus BCH verkocht, maar nu voorzichtig weer iets teruggekocht nu stijging doorzet zodat ik een 50/50 verhouding BTC / BCH heb. Lijkt me redelijk veilig voor vannacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb net een account aangemaakt op binance. Probeer nu voor 100 e BTC te kopen ergens maar dat is niet eens mogelijk tegenwoordig?
Kocht jaren geleden gewoon btc via bitonic maar die heb ik helaas allemaal uitgegeven op dnm :O
Maar wil dus graag 2 alt coins kopen, vind het wel interessant allemaal. Heel de tijd het idee dat ik de boot mis word een beetje irritant ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
Ter info, BCC/BTC is gewoon een BitCoin Cash / BitCoin pair toch? Kom geregeld zowel BCH als BCC als afkorting tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
dChained schreef op woensdag 20 december 2017 @ 23:38:
Ik denk dat Navcoin flink gaat stijgen omdat ze zojuist NavPay voor Android en browser hebben gelanceerd. Vind het een tof product. Helaas heb ik de coins niet omdat het niet beschikbaar is op Litebit en ik niet op een exchange zit die deze coin heeft.. :(
Ik volg Nav ook al een tijdje en het ziet er inderdaad allemaal prima uit. Maar ik weet niet in hoeverre je de eventuele stijging die (misschien) nog gaat komen kan koppelen aan NavPay. In een klein maandje is hij namelijk van een kleine 1$ naar 3$ geschoten (wellicht als gevolg van de aankondiging van diezelfde Navpay) Iedergeval, prima coin om te HODLEN voor de lange termijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisdeket
ik weet niks schreef op woensdag 20 december 2017 @ 23:41:
[...]

Of een mooie kans om je aantal BTC's uit te breiden.
Helemaal waar. De grote jongens verlaten het schip, nieuwkomers zetten klein in over het algemeen. BTC zakt... Grote jongens liften op die (Bliep) munt(BCH) mee. Tot wanneer? Dat is de vraag?Maar Springen dan terug op hun veilige BTC. Zo zie ik het

[ Voor 5% gewijzigd door jorisdeket op 20-12-2017 23:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik weet niks
xoniq schreef op woensdag 20 december 2017 @ 23:43:
Ter info, BCC/BTC is gewoon een BitCoin Cash / BitCoin pair toch? Kom geregeld zowel BCH als BCC als afkorting tegen.
BCC is dacht ik de oorspronkelijke afkorting die men wou gebruiken voor Bitcoin Cash, alleen deze was al in gebruik, klein detail....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• smokeandnoise
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-04-2024
Tominatie schreef op woensdag 20 december 2017 @ 23:44:
[...]

Ik volg Nav ook al een tijdje en het ziet er inderdaad allemaal prima uit. Maar ik weet niet in hoeverre je de eventuele stijging die (misschien) nog gaat komen kan koppelen aan NavPay. In een klein maandje is hij namelijk van een kleine 1$ naar 3$ geschoten (wellicht als gevolg van de aankondiging van diezelfde Navpay) Iedergeval, prima coin om te HODLEN voor de lange termijn.
Toch vraag ik me af wat er nu echt zo heel boeiend is aan deze coin, het doet niks meer dan je anonimiteit waarborgen, is dat nu echt zo'n halszaak voor het grote publiek? Verder biedt het weinig, behalve mooie pay clients dan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
jorisdeket schreef op woensdag 20 december 2017 @ 23:45:
[...]
Helemaal waar. De grote jongens verlaten het schip, nieuwkomers zetten klein in over het algemeen. Grote jongens liften op die (Bliep) munt(BCH) mee. Springen terug op hun veilige BTC. Zo zie ik het
Precies wat jij zegt, zo denk ik ook. Ik heb daarom zojuist besloten om 80% van wat ik heb in BTC te stoppen. Hopen dat dit goed uitpakt, zo niet, ik blijf HODLEN alleen al omdat BCH niet mag winnen! :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
ik weet niks schreef op woensdag 20 december 2017 @ 23:46:
[...]

BCC is dacht ik de oorspronkelijke afkorting die men wou gebruiken voor Bitcoin Cash, alleen deze was al in gebruik, klein detail....
Ah, dank, toch wel belangrijk detail omdat die afkorting wordt gebruikt voor BitConnect :-P. Was al even bang dat ik BitConnect te duur had gekocht :-P. Heb mijn paar tientjes in BTC omgezet naar BCC BCH omdat je aan BTC vrijwel niks verdient..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Eerder deze maand verloor BTC in 2,5 dag dik 20%, nu gaat het eigenlijk minder hard naar beneden. Weet iemand de (mogelijke) oorzaak van die hardere koers crash van laatst? Toen herpakte de koers zich binnen 5 dagen en kwam er vervolgens 2000 USD bovenop. Hopelijk gaat het nu weer zo... *fingers crossed*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dChained
Ik zie nu op Reddit alle alarm bellen af gaan over Etherdelta die gehacked is. Mensen worden doorverwezen naar fake websites: https://mobile.twitter.com/etherdelta

Ook kan ik zelf Binance niet meer laden waar mijn coins staan.. Meer mensen last van?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• appelflap1992
  • Laatst online: 19:42
dChained schreef op woensdag 20 december 2017 @ 23:50:
Ik zie nu op Reddit alle alarm bellen af gaan over Etherdelta die gehacked is. Mensen worden doorverwezen naar fake websites: https://mobile.twitter.com/etherdelta

Ook kan ik zelf Binance niet meer laden waar mijn coins staan.. Meer mensen last van?
Op binance geen problemen hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan etherdelta ook niet meer bereiken.. echter stonden al mijn coins op de gekoppelde ethereumwallet.. Geen idee wat er aan de hand is.. Net nazicht gedaan, mijn tokens en ethers staan nog op de wallet..
dChained schreef op woensdag 20 december 2017 @ 23:50:

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2017 23:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
smokeandnoise schreef op woensdag 20 december 2017 @ 23:48:
[...]

Toch vraag ik me af wat er nu echt zo heel boeiend is aan deze coin, het doet niks meer dan je anonimiteit waarborgen, is dat nu echt zo'n halszaak voor het grote publiek? Verder biedt het weinig, behalve mooie pay clients dan.
Eens maar dat heb ik bij enorm veel coins en toch stijgen ze. Het is meer omdat Navcoin nog relatief erg goedkoop is, gecombineerd met de lage circulating supply, waardoor ik er nog zeker groeipotentie in zie. Het is gewoon een prima coin, niet wereldschokkend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nielsjuhz
  • Laatst online: 09:32
Verwijderd schreef op woensdag 20 december 2017 @ 23:42:
Heb net een account aangemaakt op binance. Probeer nu voor 100 e BTC te kopen ergens maar dat is niet eens mogelijk tegenwoordig?
Kocht jaren geleden gewoon btc via bitonic maar die heb ik helaas allemaal uitgegeven op dnm :O
Maar wil dus graag 2 alt coins kopen, vind het wel interessant allemaal. Heel de tijd het idee dat ik de boot mis word een beetje irritant ook.
Gezien de dure miningfee's die je moet betalen kan je denk ik beter Eth of Litecoin kopen en die ruilen.
Hou je meer coins over. website die ik gebruik is anycoindirect.eu

Zo al Verge bijgekocht. Geinversteerd in ICX na aanleiding van berichten hier en DragonChain.

Ooh en voor de 2de keer sinds ik crypto koop verkeerde coin gekocht want het lijkt zoveel op elkaar ><

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• smokeandnoise
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-04-2024
Tominatie schreef op woensdag 20 december 2017 @ 23:52:
[...]

Eens maar dat heb ik bij enorm veel coins en toch stijgen ze. Het is meer omdat Navcoin nog relatief erg goedkoop is, gecombineerd met de lage circulating supply, waardoor ik er nog zeker groeipotentie in zie. Het is gewoon een prima coin, niet wereldschokkend.
Ik heb er redelijk wat van gekocht afgelopen dagen, maar ga vooral af op mijn gevoel dat deze volgend jaar x10 kan gaan, maar niet omdat die coin nou zo verschrikkelijk veelzijdig is en een grote levendige toekomst beschoren is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caritius
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 19-09-2024
Hoe veilig achten jullie Bittrex met de Authenticator + Withdraw WhiteList ingeschakeld?
Mocht er een hack plaatsvinden, dan is dat alsnog zinloos of? :o

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ethirty
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17:02

Ethirty

Who...me?

Tominatie schreef op woensdag 20 december 2017 @ 23:48:
[...]

Precies wat jij zegt, zo denk ik ook. Ik heb daarom zojuist besloten om 80% van wat ik heb in BTC te stoppen. Hopen dat dit goed uitpakt, zo niet, ik blijf HODLEN alleen al omdat BCH niet mag winnen! :( :(
Zolang je geen whale bent, klinkt dit echt als een enorm emotionele beslissing, nofi.

#team_UTC+1

An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper  Mini '12 i7/16/256  Air '13 i5/8/256  iPad mini 5 64GB  iPhone SE 128GB

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 12-09 15:17
Paresto schreef op woensdag 20 december 2017 @ 23:57:
Hoe veilig achten jullie Bittrex met de Authenticator + Withdraw WhiteList ingeschakeld?
Mocht er een hack plaatsvinden, dan is dat alsnog zinloos of? :o
Beveilig je eigen account zo goed mogelijk, maar als iemand toegang krijgt tot Bittrex hun back-end, dan is het toch wel een tikkeltje erger aangezien ze dan ook toegang kunnen krijgen tot alle wallets, van iedereen.

De 2FA en whithdraw whitelist is voor iemand die misschien toegang krijgt tot jouw account, maar als iemand veel dieper weet te gaan, dan kan iedereen de sjaak zijn. En dat is waarom je beter coins/tokens in een eigen private wallet kan zetten als je weet dat je er voorlopig toch niks mee zal doen. :)

Voor day-trading valt er wat voor te zeggen dat je dat op de exchange laat staan, maar grote bedragen blijf ik risky vinden.

[ Voor 7% gewijzigd door Luca op 21-12-2017 00:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Ethirty schreef op woensdag 20 december 2017 @ 23:57:
[...]

Zolang je geen whale bent, klinkt dit echt als een enorm emotionele beslissing, nofi.
Is het deels ook, ik vind Roger Ver gewoon vreselijk, ik gun hem geen succes. Maar buiten dat heb ik ook erg veel vertrouwen in de bitcoin, maar je hebt inderdaad gelijk :D

• Caritius
  • Laatst online: 19-09-2024
Helder, thanks :)

• lighting_
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 05-09 16:48
Ik denk dat dit nodig is omdat het te snel is gegaan. Dit is weer een grote test voor btc en de currency coins. Alleen roger ver is een vreselijk kerel. Helaas weet de gemiddelde btc koper het niet en stappen ze massaal op bch vermoed ik. Daarom vind ik het wel zo jammer dat de btc ontwikkelaars niet wat tegen ove zetten.

Verwijderd

Nielsjuhz schreef op woensdag 20 december 2017 @ 23:53:
[...]

Gezien de dure miningfee's die je moet betalen kan je denk ik beter Eth of Litecoin kopen en die ruilen.
Hou je meer coins over. website die ik gebruik is anycoindirect.eu

Zo al Verge bijgekocht. Geinversteerd in ICX na aanleiding van berichten hier en DragonChain.

Ooh en voor de 2de keer sinds ik crypto koop verkeerde coin gekocht want het lijkt zoveel op elkaar ><
Bedankt! Heb Ether gekocht en ze zijn nu onderweg naar Binance. Dan ga ik ook diezelfde kopen die jij noemt. Vind het wel een hoop gedoe.. crack bestellen uit Zuid Libië was een stuk eenvoudiger.

• ik weet niks
lighting_ schreef op donderdag 21 december 2017 @ 00:08:
Ik denk dat dit nodig is omdat het te snel is gegaan. Dit is weer een grote test voor btc en de currency coins. Alleen roger ver is een vreselijk kerel. Helaas weet de gemiddelde btc koper het niet en stappen ze massaal op bch vermoed ik. Daarom vind ik het wel zo jammer dat de btc ontwikkelaars niet wat tegen ove zetten.
Wat moeten de BTC ontwikkelaars er dan tegen over zetten? nog meer gemanipuleer?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Liberteh
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 16-09 19:20

Liberteh

All your base belong to me

lighting_ schreef op donderdag 21 december 2017 @ 00:08:
Je begint het te snappen. Probeer je steeds verder te distantiëren (emotioneel) van het toneelstuk.
De gemiddelde BTC koper stapt niet over naar BCH. Distantieer jezelf van het toneelstuk.

First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 05:36

Famous

R 400+

Mijn NAV staat er nog positief bij maar toch wel een coin die erg fluctueert.

De “grote” veranderingen in mijn wallet (10/20%) zijn vaak door deze coin, de rest blijft wel stabiel. Op deze ochtend bijna 50% erbij maar dat is alweer terug gezakt naar 20%.

Baal er nog wel van dat ik mijn gridcoin heb verkocht voor Ripple.. gridcoin leek niks te geven, geen plannen etc, maar enkele uren na verkoop toch goed gestegen waar Ripple juist daalde :+

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

• Pierlala
  • Laatst online: 22-07-2021

Pierlala

Hij bijt niet!

Verwijderd schreef op woensdag 20 december 2017 @ 23:52:
Ik kan etherdelta ook niet meer bereiken.. echter stonden al mijn coins op de gekoppelde ethereumwallet.. Geen idee wat er aan de hand is.. Net nazicht gedaan, mijn tokens en ethers staan nog op de wallet..

[...]
Hmmz, ik had de tijd er nog niet voor genomen om mijn aangekochte dragonchain naar mijn Metamask wallet over te zetten.
Ik zal het wel kwijt zijn ben ik bang ;(

• HenkEisDS
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23:41
RvV schreef op woensdag 20 december 2017 @ 20:29:
[...]

Volgens mij kan dat niet en krijg je dan automatisch een market order.
Getest met een klein bedrag en je hebt gelijk. Hij zet hem automatisch om naar marktwaarde.

Aan de ene kant gek, want als ik mijn coins voor minder kwijt wil dan moet ik daar de mogelijkheid tot hebben. Aan de andere kant wel logisch, want wie wil er nou voor minder verkopen dan de marktwaarde behalve als je de koers wil manipuleren? 8)7

:)

• JamoZ
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 30-03-2024
*Verkeerde topic...

[ Voor 99% gewijzigd door JamoZ op 21-12-2017 00:31 ]

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Nu online
JamoZ schreef op donderdag 21 december 2017 @ 00:30:
Sinds 2 dagen ben ik trots bezitter van wat kruimeltjes bitcoin. Heb me redelijk goed ingelezen en ben een eind gekomen.

Maar al snel ben ik tegen mijn eerste probleem aangelopen. Ik heb voor 30 euro aan bitcoins in mijn Electrum wallet staan, die ik graag naar mijn Coinbase wallet zou willen hebben aangezien ik daar ook al een aantal coins heb en ik alles graag overzichtelijk wil houden in het begin.

Maar nu krijg ik deze met geen mogelijkheid verzonden. Bij elke poging staat "This transaction requires a higher fee, or it will not be propagated by the network".

Nu heb ik al van alles geprobeerd, dynamic fee, manual fee, maar ik snap hier nog niet bijster veel van, en ben bang dat ik straks teveel inlever van mn toch al kleine hoopje bitcoins. Is het correct dat de fees op dit moment te hoog zijn om een kleine hoeveelheid als mijn bitcoins te verplaatsen?
De kosten voor een transactie kosten afhankelijk van het moment van verzenden al zo'n 20 euro. Als de fee te laag is wil geen miner hem opnemen in een block. Dus moet je de fee omhoog gooien.

Ik ben bang dat er maar weinig over blijft van die 30 euro. Welkom bij crypto en de problemen waar we tegenaanlopen. :) ;)

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

• JamoZ
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 30-03-2024
Ah kijk toch een reactie. Ja daar was ik al bang voor, om die reden ben ik ook aan het experimenteren met kleine bedragen.

Oh well, al doende leert men ;)

• Kaastengel
  • Laatst online: 10-08 19:33
Ik heb ook 24 uur geleden 35 euro van mijn electrum wallet overgemaakt naar coinbase, is nogsteeds pending met 0/6 confirms. Ik had de instellingen aangepast naar 50 satoshi/byte, je kan online ergens zien hoelang het ongeveer duurt per fee.
Hoop dat 't nog een beetje redelijk optijd aankomt, als het al aankomt ;(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dChained
Serieus.. Deze titel: Bitcoin Jesus on the rise of Bitcoin Cash. Ja, Roger Ver. Intervieuw met CNBC en dit zal wederom BCH laten stijgen ben ik bang.

https://www.cnbc.com/vide...rise-of-bitcoin-cash.html

• lighting_
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 05-09 16:48
ik weet niks schreef op donderdag 21 december 2017 @ 00:10:
[...]

Wat moeten de BTC ontwikkelaars er dan tegen over zetten? nog meer gemanipuleer?
Zoals je weet dien je ook open en te communiceren waar je mee bezig bent.
Als je niks zegt weten de gebruikers niet wat er gaat gebeuren en de roadmap is. In deze wereld waar communicatie en nieuws cruciaal is zouden ze dat moeten begrijpen. Niet iets op de website zetten. Maar op yt of nieuwkanaal en media. Zo werkt het.

Verwijderd

Krijg het niet voor elkaar om te traden met de android app van Binance. Krijg heel de tijd de failed melding..
Heb ook geen idee hoe t werkt eerlijk gezegd.. tik 75% aan en dan?

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 21-12-2017 00:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PapiAFCA
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14-12-2023
Verwijderd schreef op donderdag 21 december 2017 @ 00:45:
Krijg het niet voor elkaar om te traden met de android app van Binance. Krijg heel de tijd de failed melding..
Heb ook geen idee hoe t werkt eerlijk gezegd.. tik 75% aan en dan?
Moet je de app even helemaal afsluiten en opnieuw opstarten. Helpt meestal wel.

• almiros
  • Laatst online: 27-07-2023
Zojuist wat Cardano's overgezet naar binance..hier staat het al een tijdje op In use: en dan het bedrag in BTC. klopt dit dat het even duurt voordat het omgezet is als beschikbaar tegoed?

is al gelukt..

Wat zijn jullie voorspellingen voor 2018 qua coins? Zal de markt ooit stabiliseren en zouden er nog steed zoveel coins/tokens zijn zoals nu?

[ Voor 30% gewijzigd door almiros op 21-12-2017 02:38 ]

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Weer goed om te zien dat niet toegeven aan panic sellen (einsteinium daargelaten |:( ) wordt beloond. Al m'n altcointjes (m.u.v. DRGN) lekker in de plus met XVG als locomotief van de cryptotrein. Blijf het ongelooflijk vinden wat die coin doet.

Tesla M3LR '21

• Ferra
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Reddcoin stijgt nog steeds... nog geen massale dump...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BoomSmurf

BoomSmurf

Am-Ende!

dChained schreef op donderdag 21 december 2017 @ 00:34:
Serieus.. Deze titel: Bitcoin Jesus on the rise of Bitcoin Cash. Ja, Roger Ver. Intervieuw met CNBC en dit zal wederom BCH laten stijgen ben ik bang.

https://www.cnbc.com/vide...rise-of-bitcoin-cash.html
Wat een haat voor BCH zie ik hier de hele tijd. Is dat niet iets voor /r/bitcoin en /r/btc om uit te vechten ?

Als je denkt dat BCH gaat stijgen zou ik er geld in stoppen in plaats van zeuren over een of andere gast die wèl fan is van BCH 8)7

Levert mij in ieder geval goed op... conspiracy theories hebben we voor beide kanten en volgens mij is dit niet de thread daarvoor.

[ Voor 12% gewijzigd door BoomSmurf op 21-12-2017 06:56 . Reden: geen kleine meisjes meer, spelvouten, en meer info ]

• Cogy
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 13-02-2022
t.
BoomSmurf schreef op donderdag 21 december 2017 @ 06:41:
[...]

Wat een haat voor BCH zie ik hier de hele tijd. Is dat niet iets voor /r/bitcoin en /r/btc om uit te vechten ?

Als je denkt dat BCH gaat stijgen zou ik er geld in stoppen in plaats van zeuren als een klein meisje over een of andere gast die wel fan is van BCH. 8)7
Dit dus

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Thommie.nl
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 16-11-2022
Goedemorgen allemaal, Ik ben Sam 37 jaar en kijk sinds 2 dagen hier mee.
Ik Wilde jullie bedanken en dan een speciaal pluimpje voor bovenstaande forumlid.

10 dagen terug kocht ik mijn eerste Coin, de Litecoin en die ging direct goed. Van mijn vrouw moest ik direct uit betalen, dus mooi gecassht op 320. en dat heb ik dan ook maar gedaan he;) maar van de winst mocht ik verder "Spelen":). COinbase in die week ontrafeld als een grote boef die heel veel centjes makkelijk afpakt, maar ik zie dat dan maar als leergeld....

Dus op zoek naar wat meer diepgang dit forum gelezen en las iets over de XVG, die kon ik dus niet kopen via die site dus de stoute schoenen aangetrokken en mezelf aangemeld bij Binance, zoals hier ook uitgelegd werd op het forum. voor mij complete abracadabra maar op de een of andere manier toch coins vanaf coinbase naar binance wallet kunnen sturen en ik geloof dat ik het principe nu snap. Toch de XVG laten liggen omdat iemand zei dat hij op knappen stond hier.

Dus LTC verkocht op binance en alles gestopt in ICX conform bovenstaande tip (na wat naleeswerk natuurlijk). Wat mij aansprak was toch dat de munt behoorlijk hoog inkwam zetten en dat er nog geen toegang is van de doelmarkt zelf; Korea en mainnet. Daarnaast die IT gigant die erachter zit.

Uiteindelijk op Buy gedrukt op 2.10 USD, en nu al een mooie stijging. misschien is verkopen en kopen nu de beste optie, maar ik denk dat ik ze maar eens rustig laat staan. en bijstort om toch aan een bepaalde risico spreiding te gaan doen, terwijl ik er wel in geloof dat als iets goed is je best alles daarop kan zetten.

Dank aan alle!n en ik blijf zeker meelezen en als ik wat nuttigs heb zal ik me melden :>

• Harmvdw
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16:24
Pierlala schreef op donderdag 21 december 2017 @ 00:19:
[...]

Hmmz, ik had de tijd er nog niet voor genomen om mijn aangekochte dragonchain naar mijn Metamask wallet over te zetten.
Godver, hier ook :(
Hopelijk lossen ze het op

Verwijderd

Famous schreef op donderdag 21 december 2017 @ 00:15:
Mijn NAV staat er nog positief bij maar toch wel een coin die erg fluctueert.

De “grote” veranderingen in mijn wallet (10/20%) zijn vaak door deze coin, de rest blijft wel stabiel. Op deze ochtend bijna 50% erbij maar dat is alweer terug gezakt naar 20%.

Baal er nog wel van dat ik mijn gridcoin heb verkocht voor Ripple.. gridcoin leek niks te geven, geen plannen etc, maar enkele uren na verkoop toch goed gestegen waar Ripple juist daalde :+
Eens, al beweegt NAV in de basis toch behoorlijk mee met de rest. Deze maand nog steeds op ongeveer +120%. Niet slecht toch ;)
Verder staan mijn VIA, XVG en Stratis ook weer in de plus vanmorgen. Lekker wakker worden zo.

• wielhelm
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-09 22:55

wielhelm

80/86 ST bladebladed

Man man man , gisteren -10% gemiddeld op mijn portfolio, vanmorgen wakker worden met plus 20%.

XRP stijgt het hardst op dit moment.

• Rebbelx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13:42
Lol volgens coinmarketcap...Reddcoin +384%... crazy

• Vinny1
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 16-09 22:25
Zijn er veel op dit forum die nog bitcoin holden. Ik twijfel erg of ik alles omzet in altcoins of toch nog wat bitcoins hodl.

Ook vroeg ik mij af of ik het slim doe op deze manier met betrrekking tot fees.
Geld overmaken via sepa naar GDAX -- ETH kopen met euros -- ETH naar binance sturen -- ETH omwisselen voor altcoins

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Munns
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23-02 18:01
Mcafee gaat vandaag weer een coin tweeten. https://twitter.com/offic...mp%5Eserp%7Ctwgr%5Eauthor.
Vandaag weer een coin die gaat stijgen net als Verge?

Verwijderd

Munns schreef op donderdag 21 december 2017 @ 07:31:
Mcafee gaat vandaag weer een coin tweeten. https://twitter.com/offic...mp%5Eserp%7Ctwgr%5Eauthor.
Vandaag weer een coin die gaat stijgen net als Verge?
Weten we hoe laat? baasje market manipuleren, maar goed :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thommie.nl
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 16-11-2022
Rebbelx schreef op donderdag 21 december 2017 @ 07:23:
Lol volgens coinmarketcap...Reddcoin +384%... crazy
Onder welke code is reddcoin te vinden op Binance.com?

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:43
Sam2013 schreef op donderdag 21 december 2017 @ 07:37:
[...]

REDD staat niet op Binance

• Falcoo
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 08-09 14:27
Sam2013 schreef op donderdag 21 december 2017 @ 07:37:
[...]

Binance heeft ReddCoin niet. De ticker is in ieder geval RDD. Bittrex of cryptopia heeft hem bijv wel.
https://coinmarketcap.com/currencies/reddcoin/#markets

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:19

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Vinny1 schreef op donderdag 21 december 2017 @ 07:26:
Zijn er veel op dit forum die nog bitcoin holden. Ik twijfel erg of ik alles omzet in altcoins of toch nog wat bitcoins hodl.
Ja hoor, ik hold Bitcoin. Een paar dagen wat mindere koers is geen probleem. Transactie kosten maken mij ook niet zo veel uit want ik gebruik het als store of value dus heb daar weinig mee te maken.

Uiteraard kun je een deel omwisselen en in alts omzetten. Compleet afstappen van een munt uit de top 10 zou ik niet zomaar doen. Over langere tijd zijn ze redelijk stabiel en stijgen door, soms extreem hoog. Je zou een deel in stabiele alts kunnen beleggen b.v. LTC/Monero/etc. en een ander deel van je geld op "McAfee coins" inzetten. Af en toe eens +500% of meer doen is ook leuk echter kun ze ook snel het rood in duiken :-)

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

• emielos
  • Laatst online: 09-06-2022
Icx ook een mooie stijging gehad. Fijn wakker worden zo je hebt ingekocht op 2.05

[ Voor 6% gewijzigd door emielos op 21-12-2017 07:59 ]

• robb.
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 22:32
Check Virtacoin, een shitcoin met bijna 10000% stijging!?! 8)7

• cooLopke
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 23:00
Ik heb een aantal dagen cryptocoins aangekocht via litebit en naar binance getransfered. Nu is mijn vraag hoe kan ik nu dit omzetten naar EUR of moet ik dit altijd omzetten naar bitcoin en vervolgens dan verkopen op litebit? Zeker aangezien ik merk dat je de populaire munten nooit kan verkopen op litebit.

• CT
  • Laatst online: 20:08

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

cooLopke schreef op donderdag 21 december 2017 @ 08:06:
of moet ik dit altijd omzetten naar bitcoin en vervolgens dan verkopen op litebit?
ja

• Noxa
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11:02
robb. schreef op donderdag 21 december 2017 @ 08:01:
Door dit soort pump & dumps is het toch bijna speculatief winstgevend om op elke shitcoin een paar 100tjes te zetten. Als je maar lang genoeg wacht komt er vanzelf een P&D voorbij en kun je cashen. Zijn er mensen hier die dit doen?

• wielhelm

wielhelm

80/86 ST bladebladed

cooLopke schreef op donderdag 21 december 2017 @ 08:06:
Ik heb een aantal dagen cryptocoins aangekocht via litebit en naar binance getransfered. Nu is mijn vraag hoe kan ik nu dit omzetten naar EUR of moet ik dit altijd omzetten naar bitcoin en vervolgens dan verkopen op litebit? Zeker aangezien ik merk dat je de populaire munten nooit kan verkopen op litebit.
Kraken

• BBBrt
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 22:31
Noxa schreef op donderdag 21 december 2017 @ 08:10:
[...]

Door dit soort pump & dumps is het toch bijna speculatief winstgevend om op elke shitcoin een paar 100tjes te zetten. Als je maar lang genoeg wacht komt er vanzelf een P&D voorbij en kun je cashen. Zijn er mensen hier die dit doen?
shitcoins wil ik het niet noemen, maar ik kijk naar lage waarde munten met een relatief hoog handelsvolume. daarna google ik even snel wat het ongeveer inhoudt en of het enigszins 'betrouwbaar' klinkt. zo heb ik laatst mijn handen van de cannabis-coin afgehouden :p

deze tactiek heeft me tot nu toe geen windeieren gelegd. eerst status, mana en cardano en de laatste 2 weken met tron en po.et. met de laatste vannacht nog een leuke klapper gemaakt...

• fry_35
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12-09 19:13
2 dagen geleden bij bitonic btc gekocht om te kunnen traden op de exchange voor ripples. Vanwege drukte (en de te lage fee vermoed ik die bitonic meegeeft) blijft de transactie nog steeds op unconfirmed staan. Ik zie de BTC wel in mijn ledger wallet. Kan ik de BTC nou nu al wel gewoon naar een exchange gooien of moet ik echt wachten op confirmation? Of loop ik het risico dat een exchange de transactie weigert en mijn BTC ergens in een black hole terecht komen? En wat als de transactie onbevestigd blijft en hij uit de mempool wordt gegooid over paar dagen?

Het is sowieso balen want ik wilde extra ripple bijkopen toen-ie op 0.59 stond en zie vandaag dat ie >0.70 is :-((( Verder daalt BTC ook en zie ik mijn unconfirmed transactie ook in waarde dalen....

• NLRev0lution
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 20-07 21:50
fry_35 schreef op donderdag 21 december 2017 @ 08:14:
2 dagen geleden bij bitonic btc gekocht om te kunnen traden op de exchange voor ripples. Vanwege drukte (en de te lage fee vermoed ik die bitonic meegeeft) blijft de transactie nog steeds op unconfirmed staan. Ik zie de BTC wel in mijn ledger wallet. Kan ik de BTC nou nu al wel gewoon naar een exchange gooien of moet ik echt wachten op confirmation? Of loop ik het risico dat een exchange de transactie weigert en mijn BTC ergens in een black hole terecht komen? En wat als de transactie onbevestigd blijft en hij uit de mempool wordt gegooid over paar dagen?

Het is sowieso balen want ik wilde extra ripple bijkopen toen-ie op 0.59 stond en zie vandaag dat ie >0.70 is :-((( Verder daalt BTC ook en zie ik mijn unconfirmed transactie ook in waarde dalen....
Je bent de rekeningverificatie proces al wel door?

PSN/XBL/Steam: NLRev0lution

• fry_35
NLRev0lution schreef op donderdag 21 december 2017 @ 08:15:
[...]

Je bent de rekeningverificatie proces al wel door?
Ja, heb al eerder BTC gekocht bij bitonic, dat ging wel goed en mijn rekening is al goedgekeurd (en bedrag afgeschreven). Hij blijft in de blockchain op unconfirmed staan en zie het correcte saldo dus wel in mijn ledger.

[ Voor 16% gewijzigd door fry_35 op 21-12-2017 10:35 . Reden: corrections ]

• Widow
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 25-08 10:41
wielhelm schreef op donderdag 21 december 2017 @ 07:20:
Man man man , gisteren -10% gemiddeld op mijn portfolio, vanmorgen wakker worden met plus 20%.

XRP stijgt het hardst op dit moment.
Lekker wakker worden is dat hé :+

Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing.

• radem205
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-02-2022
Hmmm, het gaat momenteel niet zo lekker met XVG. HODL'en jullie 'm nog of is dit de neergang?

• fry_35
Widow schreef op donderdag 21 december 2017 @ 08:22:
[...]

same here. Vooral ook gecharmeerd van monero in mijn portfolio. Hoor je de laatste tijd op topic hier weinig van, maar groeit stiekum wel door (met horten en stoten) :-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RustStorm
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16-09 06:41
radem205 schreef op donderdag 21 december 2017 @ 08:23:
Hmmm, het gaat momenteel niet zo lekker met XVG. HODL'en jullie 'm nog of is dit de neergang?
Niet zo een paniek, stijgt vanzelf wel weer. Ik hold hem sowieso nog wel eventjes. Alle koersen heeft z'n stijg en daalmomentjes, dat is bij deze niet anders.

Wel goed te zien dat zo goed als alle coins weer wat aan het stijgen zijn, na het paniekvoetbal van gisteren (daling van zo goed als alles behalve BCH).

Conclusie: holden is meestal een goede strategie. :)

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wielhelm

wielhelm

80/86 ST bladebladed

Klopt, de vraag is wel of het gezond is om wakker te worden en dan gelijk blockfolio te openen :)
Widow schreef op donderdag 21 december 2017 @ 08:22:
[...]

• S-1-5-7
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 21:53
robb. schreef op donderdag 21 december 2017 @ 08:01:
Pff aardig gek. Iemand verklaring?

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09-08 18:30

MeltedForest

Lenny-t

Lekker wakker worden met RDD +300%. Helaas heb ik er maar 1700 van :+

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:04
wielhelm schreef op donderdag 21 december 2017 @ 08:29:
Klopt, de vraag is wel of het gezond is om wakker te worden en dan gelijk blockfolio te openen :)

[...]
Ik deed het vannacht toen ik moest pissen nog :+

Gisterochtend ingestapt met Ripple, maar heb nu al spijt dat ik er Reddcoin niet bij genomen heb bijvoorbeeld. Aan de andere kant, ik moet mezelf een beetje limiteren en niet instappen op meer dan 1 coin in mijn eerste maand.. Al is de verleiding er zeker..

• mikedhanpat
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 31-01 10:58
Pierlala schreef op donderdag 21 december 2017 @ 00:19:
[...]

Hier nu een artikel op reddit met een recovery procedure voor mensen die nog coins in de wallet van EtherDelta hebben: https://www.reddit.com/r/...elta_dns_system_has_been/

• H6nsvV379
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15-01 20:39
Vinny1 schreef op donderdag 21 december 2017 @ 07:26:

zelfs nog bij gekocht....voor die prijs :)

• flexje
  • Laatst online: 15-09 23:12

flexje

got-father

MeltedForest schreef op donderdag 21 december 2017 @ 08:37:
Waar staan jouw reddcoins? Heb eigenlijk alleen een binance account en een ledger. Zou wel willen meeliften met reddcoin.

"Try not to become a man of success but rather to become a man of value..."

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09-08 18:30

MeltedForest

Lenny-t

flexje schreef op donderdag 21 december 2017 @ 08:40:
[...]

Waar staan jouw reddcoins? Heb eigenlijk alleen een binance account en een ledger. Zou wel willen meeliften met reddcoin.
Bittrex

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jorisdeket
Aan iedereen die willen zich laten misleiden met pumps & dumps en denken dat ze op deze manier snel geld kunnen verdienen, door hoog te verkopen en laag inkopen. Dit resulteert in 99% in verlies en nog belangrijker een mindere gunstige prijs om meer geld te verdienen.... tuurlijk ik hoor je nu al zeggen: ik heb op 5 min bv 300$ kunnen cashen. Je vergeet wel dat je minder gunstige plek in de coin opgeeft... projecten kiezen waar je ingelooft en vast houden. Dit resultaat brengt meer geld op langer termijn. Of verkoop een klein deel van je winstgevende coin en speel daar mee. En gaat 1 van coin hard naar beneneden... blijf dan rustig en handel niet naar emotie. Dit is mij persoonlijke mening. Succes😁

[ Voor 6% gewijzigd door jorisdeket op 21-12-2017 08:44 ]

• Cogy
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 13-02-2022
S-1-5-7 schreef op donderdag 21 december 2017 @ 08:29:
[...]

Pff aardig gek. Iemand verklaring?
Pumpgroups. Zal een flinke dip krijgen en dan is het klaar.

Stel, ik koop bij op anycoindirect, maar wil een andere munt. Zet dit om naar Binance.
Kopen jullie dan een bepaalde munt, waar je wel vertrouwen in hebt, of gewoon degene die op dat moment het laagste staat.

Verwijderd

MeltedForest schreef op donderdag 21 december 2017 @ 08:37:
Dat is zeker lekker wakker worden. Jij hebt dan wel vroeg ingekocht zeg! Lekker HODL en dus maar?
Pagina: 1 ... 139 ... 223 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~[font=,24]ZERO TOLERANCE! LEES DIT EERST VOOR JE POST!~[/]
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken.

Wat willen we hier niet zien?
  • Algemene vragen over cryptocurrencies (wallet software, blockchain technologie, etc.). Plaats die in Bitcoin en overige cryptocurrencies #3.
  • "De Kraken servers zijn ruk". Nee echt? Ja, echt waar. Het is al heel lang ruk. Het hoeft niet elke dag weer eens vermeld te worden.
  • Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
  • Crypto en belasting. Hier offtopic, kan worden besproken in het bovengenoemde topic. Suggesties om te frauderen (zoals hiet niet netjes opgeven van je vermogen) worden niet gewaardeerd.
  • Vragen die al zijn beantwoord in de topicstart of de topic zelf. Gebruik de search!
  • Linkdrops. Begeleid links naar grote lappen tekst of video met een korte samenvatting (als die niet al gegeven is). Als jij iets interessant vindt om te delen, zeg er dan bij waarom je het interessant vindt.
  • Referrals. Ten overvloede, want dit staat ook in het algemene beleid van GoT.
  • Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen.
  • Slowchat. Dit betreft dus óók reacties als "Bitcoin nu op $2800", "ETH daling is ingezet" , "To the moon!" en meer van zulks. Er is een speciaal Slack kanaal opgezet door de community waar veel van de hier actieve posters te vinden zijn: click
~[font=,16]Posts die hieraan voldoen worden vanaf nu zonder pardon en zonder notificatie verwijderd, sancties volgen bij herhaling.~[/]

Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, het reilen en zeilen van exchanges, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om :).

~[html]<script type="text/javascript"> document.addEventListener("DOMContentLoaded", function() { if (document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value == "") document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value= "Wat willen we hier **NIET** zien?\n* Vragen over wallets\n* Discussies over coins en blockchain\n* Welke coin je moet kopen\n* Opmerkingen over de huidige koers van coin X\n* Slowchat\n* REFERRAL LINKS!\n* Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen :)\n\nLees de topicwaarschuwing hierboven in het rode vlak AANDACHTIG door voor je reageert."; }); </script>~[/html]