Ugh, net wat LTC gekocht via BTCDirect (als beginnende speler moet je toch eerst euros investeren

) maar die moet mijn betaalmethode weer verifieren (ok, an sich logisch... alleen jammer dat je die mail pas krijgt NA het bestellen).
Al dat verifieren is wel tijdrovend, lastig om een beetje vlot te beginnen zo...
In hoeverre heeft het zin om te traden met kleinere bedragen? (Zeg onder de 50e per coin). Ik kan me voorstellen dat het betalen van de fees en dat soort zaken nogal invloed heeft op je rendement en het hier lastiger tegenop boksen is?
Sowieso vind ik het lastig inschatten wat het effect nou is steeds, kopen van LTC (niet heel voordelig want direct voor euros), die omgooien naar BTC voor traden (gaat ook niet gratis), vervolgens die traden voor alt-coins (weer wat afgesnoept) en als je die weer weg wil doen, hetzelfde verhaal.
Of zijn die percentages allemaal zo minimaal dat je daar normaal gesproken niet zoveel last van zal hebben.
Heb nu nog XVG, NAV, DOGE en XEM.... DOGE is een foutje geweest, wil ik weg doen maar even wachten tot ik op poloniex geverifieerd ben.
*edit*
Terwijl ik dit tik is de bestelling van btcdirect doorgekomen, sneller dan ik had gedacht... meevallertje.