[ZT] Cryptocurrencies - handel & koers #5 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 138 ... 223 Laatste
Acties:
  • 1.466.081 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 17:16
Waar halen jullie je nieuws vandaan om te kiezen waar je die dag / tijdsbestek geld in gaat pompen? Heel veel mensen gebruiken Reddit / Twitter maar daar kan ik altijd maar weinig boeiends op filteren of het is zo onoverzichtelijk dat ik daar niets mee kan.

Ik check dit topic, slack kanaal, en ook wel beetje twitter (alleen is moeilijk filteren), maar dat moet veel efficiënter kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caritius
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 19-09-2024
Rubberen schreef op woensdag 20 december 2017 @ 21:05:
Verbaasd me telkens weer in hoeveel verschillende coins personen gelijkertijd in investeren.

Voor zover ik weet is er nog geen enkele wallet die ze allemaal kan bijhouden.. Staan jullie dan met 10 wallets op jullie desktop?
Zelf heb ik de BTC, ETH. XLM, XRP op mijn Nano ledger S staan. Verge op de electrum XVG desktop wallet, en Cardano op de Daedalus desktop wallet (mac). Naga via MEW (Myetherwallet)

Had ook graag alles op een device, maar dat is vooralsnog niet mogelijk helaas... :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeriJC
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 11-09 15:51
Cogy schreef op woensdag 20 december 2017 @ 21:06:
[...]

Oké, maar vanmiddag stond XVG op +180%, en later weer rond de +80%. En nu weer op +130%
Als je dit dan had bij +180% verkocht en rond de +80% weer koopt haal je er toch leuke winst uit of zitten jullie dus inderdaad te hodlen en af te wachten..
Tsja, dat weet je altijd pas achteraf he... mijn ervaring is dat met dat soort timings je in de praktijk net zo vaak wint als verliest. Dus ik doet het niet of nauwelijks meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16-09 16:10
MuFFIN 007 schreef op woensdag 20 december 2017 @ 20:55:
[...]

Interessant, heb een vergelijkbaar bedrag maar gesplitst in meer currencies:
- 25% BTC
- 25% ETH
- 10% LTC
- 10% BCCash
- 10% DASH
- 10% ZCash
- 10% Ripple

Tot nu toe waardevermeerdering portfolio ~€50 over ca drie dagen. Geen verkeerd rendement :)
Zeker niet, eerst maar eens kijken wat die 4 van mij doen, wellicht later verder opsplitsen. Vind 300 euro meer dan zat om eens te bekijken wat het doet. Wellicht later eens kijken naar actief handelen, maar momenteel echt geen tijd voor, dus dan maar even zo. 300 euro puur op bitcoin zetten doet ook niks, dat is enkele eurotjes handel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 16:12
GustavSan schreef op woensdag 20 december 2017 @ 21:08:
[...]

Zou ik inderdaad doen als ik bv €1000+ erin had zitten, maar bij een paar honderd euro is het nauwelijks de moeite waard (toch?).
Als je dat met 300 euro zou doen, en je hebt 30 euro winst. Dan kan je de volgende keer 330 euro inzetten. Als daarop de winst ook 10% is is dat 33 euro ipv die 30 eerder.. Zo gaat het steeds sneller.
Kost alleen zooo veeeel tijd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Streskip
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 16-09 00:34
technoaddict schreef op woensdag 20 december 2017 @ 21:10:
[...]

Als je dat met 300 euro zou doen, en je hebt 30 euro winst. Dan kan je de volgende keer 330 euro inzetten. Als daarop de winst ook 10% is is dat 33 euro ipv die 30 eerder.. Zo gaat het steeds sneller.
Maar ook steeds minder tijd :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
MuFFIN 007 schreef op woensdag 20 december 2017 @ 21:06:
[...]

Voor kleine bedragen / coins gebruik ik gewoon de exchange wallets.
Zelfde. Heb nu 300 euro gesplitst door vieren, houdt ik voorlopig lekker op de exchange. Mede omdat als ik snel wil reageren door te handelen, met die wallets er tijd overheen gaat, en soms veel te grote fee's wat bij dit soort bedraagjes gewoon teveel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RedHat schreef op woensdag 20 december 2017 @ 21:08:
Waar halen jullie je nieuws vandaan om te kiezen waar je die dag / tijdsbestek geld in gaat pompen? Heel veel mensen gebruiken Reddit / Twitter maar daar kan ik altijd maar weinig boeiends op filteren of het is zo onoverzichtelijk dat ik daar niets mee kan.

Ik check dit topic, slack kanaal, en ook wel beetje twitter (alleen is moeilijk filteren), maar dat moet veel efficiënter kunnen.
Zou de subreddit van desbetreffende munt in de gaten houden, alhoewel daar ook veel fanboys zijn die hun eigen munt de hemel in prijzen. Verder vind ik deze site ook altijd makkelijk om evenementen in de gaten te houden over de munten die je bezit of wilt bezitten: http://coinmarketcal.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caritius
De laatste BTC transactie naar de exchange kostte bijna 10,-... lucratief is 't zeker :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AJM
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16-09 21:29

AJM

RedHat schreef op woensdag 20 december 2017 @ 21:08:

Deze site refreshen en kijken bij de tabel "Top Exponential Volume Surge"
https://beta.digitalassetdb.com/
Assets with average daily volume above $100k and 24h volume at least 5x above their average daily volume. Possible Pump-And-Dump.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cogy
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 13-02-2022
technoaddict schreef op woensdag 20 december 2017 @ 21:10:
[...]

Iedereen probeert toch een winst te behalen. Dat is toch juist het traden, hoog verkopen en laag inkopen.

Iedereen kocht vanmorgen de BTC omdat deze juist laag stond en omdat men er vanuit dat deze weer stijgt, en wat ook gebeurde.

Natuurlijk, veel geld inzetten, veel geld verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
Cogy schreef op woensdag 20 december 2017 @ 21:16:
[...]

Iedereen probeert toch een winst te behalen. Dat is toch juist het traden, hoog verkopen en laag inkopen.

Iedereen kocht vanmorgen de BTC omdat deze juist laag stond en omdat men er vanuit dat deze weer stijgt, en wat ook gebeurde.

Natuurlijk, veel geld inzetten, veel geld verdienen.
Óf veel verliezen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DVDL
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 16-09 19:06
Iemand enig idee wat de stijging is van DGB de laatste paar dagen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ybos
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 16-09 21:41
RvV schreef op woensdag 20 december 2017 @ 20:29:
[...]

Volgens mij kan dat niet en krijg je dan automatisch een market order.
Dat kan zeker, heb ik vorige week nog gepresteerd }:O :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• banaanbanaan
  • Laatst online: 08-04-2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_president
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 17-05 22:10
Paresto schreef op woensdag 20 december 2017 @ 21:03:
[...]

Ja, ze hebben meerdere features die wel interessant kunnen zijn. Los van hun Frankfurt beurs notering, en rijke hoofdinvesteerder. Dat laatste gebruiken ze wel iets wat teveel als marketing item imo :X

(NGC will be listed on 22nd December 2017 (06:00 PM UTC)... to be continued
Is er ook al bekend op welke Exchange?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tito129
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:23
jammer dat ik mijn verge niet kan verkopen omdat ik het bij litebit heb staan nog.
Wilde graag mijn initiële inleg eruit halen. Nu een mooi rendement van boven de 100%.

We gaan het beleven hoe het morgen is. Stijgt het gestaag door of wordt het vannacht gedumpt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ravinez
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 15-09 21:44
El_president schreef op woensdag 20 december 2017 @ 21:24:
[...]

Is er ook al bekend op welke Exchange?
Op hitbtc.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16:24
Rubberen schreef op woensdag 20 december 2017 @ 21:05:
Verbaasd me telkens weer in hoeveel verschillende coins personen gelijkertijd in investeren.

Voor zover ik weet is er nog geen enkele wallet die ze allemaal kan bijhouden.. Staan jullie dan met 10 wallets op jullie desktop?
Gewoon vasthouden en HODLen. Soms voor maanden. Dan hoef je dagelijks geen actie te ondernemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik weet niks
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 15-01 23:32
Afgelopen 24 uur goede zaken gedaan met BTC en BCH. Gisteravond heb ik BTC omgeruild voor BCH en straks weer terug geruild voor BTC. Ruim 50% winst behaald aan dit avontuur, leuke manier om je BTC te vermeerderen.Al zal het waarschijnlijk door de meeste niet zo gewaardeerd worden.

Ben benieuwd waar BCH eindigd, inmiddels zit BTC/BCH al weer bijna onder de 0.2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wii4all schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 23:16:
Ter info voor bitfinex heb je nu een uitnodiging nodig om een account aan te maken.
Is er een Tweaker die mij wil uitnodigen op Bitfinex???? Help, ik wil traden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dChained
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 02-09 12:27
Meneer McAfee heeft een coin waarvan de ICO net is begonnen de hemel in geprezen > https://www.sether.io/
Wat denken jullie hierover?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MinasM
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 23-04-2024
technoaddict schreef op woensdag 20 december 2017 @ 20:33:
[...]

Heb mn XVG ingeruild voor Reddcoin. Benieuwd waar het heen gaat.
Waarom eigenlijk? Die gaan allebei aardig de laatste dag(en)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boefs
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 16-03 09:36
Verge: hou er rekening mee dat Changelly ineens geen XGV meer exchanged en je dus zonder trading exchange niet meer makkelijk naar euro’s kan. Litebit neemt geloof ik ook geen XVG aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HarmoniousVibe
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:15
ik weet niks schreef op woensdag 20 december 2017 @ 21:29:
Afgelopen 24 uur goede zaken gedaan met BTC en BCH. Gisteravond heb ik BTC omgeruild voor BCH en straks weer terug geruild voor BTC. Ruim 50% winst behaald aan dit avontuur, leuke manier om je BTC te vermeerderen.Al zal het waarschijnlijk door de meeste niet zo gewaardeerd worden.

Ben benieuwd waar BCH eindigd, inmiddels zit BTC/BCH al weer bijna onder de 0.2.
Ik ook, alleen zondag al, omdat ik dacht dat die futures de prijs zouden drukken. Heb ze een paar uur geleden ook al weer verkocht (voor EUR) @ €3500, heel dicht bij de ATH.

Puur geluk, maar mij hoor je niet klagen.. Heb een hele mooie verdubbeling gedaan tov zondag. Eigenlijk mijn eerste poging tot day-trading. Het meeste geld heb ik zitten in coins waar ik echt in geloof, met name Ripple.

12 × LG 330Wp (Enphase) | Daikin FTXM-N 3,5+2,0+2,0kW | Panasonic KIT-WC03J3E5 3kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ybos
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 16-09 21:41
Verwijderd schreef op woensdag 20 december 2017 @ 21:34:
[...]

Maak aub hier ff een nieuw topic voor aan, dat kan nog wel nuttig zijn.
Ander krijgen we weer tig van dit soort noodkreten :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisdeket
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 23-08-2021
Tito129 schreef op woensdag 20 december 2017 @ 21:26:
jammer dat ik mijn verge niet kan verkopen omdat ik het bij litebit heb staan nog.
Wilde graag mijn initiële inleg eruit halen. Nu een mooi rendement van boven de 100%.

We gaan het beleven hoe het morgen is. Stijgt het gestaag door of wordt het vannacht gedumpt
Marktkapitaal is nu 2,3 biljoen $. Vandaag zien groeien van 1,8 naar 2,2 of nog meer...Snelle traders zullen inderdaad snel verkopen maar zoals ik die vroeg hebben gekocht is de boodschap HODL. Dit zie je overal in de forums verschijnen...enige geruststelling? :*)
Er was in het begin van de week een aanpassing van de koers vanwege een persoon die deze coin had in Januari 2017 inleg was 50.0000 dollar en verkocht op $0,06 resultaat 1,5 miljoen hahaha

[ Voor 13% gewijzigd door jorisdeket op 20-12-2017 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dano_nl
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-05 21:27

dano_nl

Meh

NeFoRcE schreef op woensdag 20 december 2017 @ 19:39:
[...]

even teruglezen: op een site ETH kopen, dit naar je Binance account storten, dan traden naar Verge.
Al deze stappen kun je in zo'n 25 minuten afgehandeld hebben.
true, thanks, ik begreep het patroon maar zag steeds geen voorraad op litebit, nu ETH gekocht en even kijken waar ik reddcoin kan traden

Meh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• com2,1ghz
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11:18
Boefs schreef op woensdag 20 december 2017 @ 21:35:
Verge: hou er rekening mee dat Changelly ineens geen XGV meer exchanged en je dus zonder trading exchange niet meer makkelijk naar euro’s kan. Litebit neemt geloof ik ook geen XVG aan.
Naar BTC of LTC omzetten en naar Kraken sturen, vanaf daar Sepa transactie naar je rekening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• akaQ
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 09-09 11:58
dano_nl schreef op woensdag 20 december 2017 @ 21:38:
[...]

true, thanks, ik begreep het patroon maar zag steeds geen voorraad op litebit, nu ETH gekocht en even kijken waar ik reddcoin kan traden
daling komt er sowieso, daar kan je vergif op innemen. vraag is alleen kan jij je hoofd dan koel houden? Heb je het vertrouwen op een nieuwe stijging met potentieel meer winst of kies je eieren voor je geld?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
dChained schreef op woensdag 20 december 2017 @ 21:34:
Meneer McAfee heeft een coin waarvan de ICO net is begonnen de hemel in geprezen > https://www.sether.io/

[...]

Iets zegt me dat meneer McAfee er niet armer op geworden is door dat berichtje op zijn twitter te posten. Ik ben een beetje huiverig tegenover ICO's, ze moeten echt iets nieuws hebben, iets toevoegen. Ik weet niet of dit het geval is bij sether.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 15:02
Ugh, net wat LTC gekocht via BTCDirect (als beginnende speler moet je toch eerst euros investeren ;) ) maar die moet mijn betaalmethode weer verifieren (ok, an sich logisch... alleen jammer dat je die mail pas krijgt NA het bestellen).

Al dat verifieren is wel tijdrovend, lastig om een beetje vlot te beginnen zo...

In hoeverre heeft het zin om te traden met kleinere bedragen? (Zeg onder de 50e per coin). Ik kan me voorstellen dat het betalen van de fees en dat soort zaken nogal invloed heeft op je rendement en het hier lastiger tegenop boksen is?

Sowieso vind ik het lastig inschatten wat het effect nou is steeds, kopen van LTC (niet heel voordelig want direct voor euros), die omgooien naar BTC voor traden (gaat ook niet gratis), vervolgens die traden voor alt-coins (weer wat afgesnoept) en als je die weer weg wil doen, hetzelfde verhaal.

Of zijn die percentages allemaal zo minimaal dat je daar normaal gesproken niet zoveel last van zal hebben.

Heb nu nog XVG, NAV, DOGE en XEM.... DOGE is een foutje geweest, wil ik weg doen maar even wachten tot ik op poloniex geverifieerd ben.

*edit*

Terwijl ik dit tik is de bestelling van btcdirect doorgekomen, sneller dan ik had gedacht... meevallertje.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mitsah
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-10-2024
In oktober Verge gekocht, had de stijging van de afgelopen week wel in de gaten en HODL en lekker, maar een rendement van ruim 2100% ziet er wel bizar uit en brengt me toch aan het twijfelen om ze uit m'n wallet naar bittrex te gooien en toch ff te verkopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim de Jong
  • Laatst online: 13-04 20:26
Expanse (EXP) stijgt ook goed. Heeft een nieuwe hoogste waarde gehaald (4,47 USD). Wat is jullie mening? Heeft deze munt een toekomst? Of gaat het waarschijnlijk niks worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
Mitsah schreef op woensdag 20 december 2017 @ 21:46:
In oktober Verge gekocht, had de stijging van de afgelopen week wel in de gaten en HODL en lekker, maar een rendement van ruim 2100% ziet er wel bizar uit en brengt me toch aan het twijfelen om ze uit m'n wallet naar bittrex te gooien en toch ff te verkopen...
Hoeveel heb je er? Al levensveranderend bedrag? ;)
Verge stijgt nog wel even door de komende tijd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Haassiej
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 28-08 17:19
Eind van de middag een limit order erin gezet voor Reddcoin met de veronderstelling dat deze wel die paar centen zou dalen. Kijk ik net, staat de order er nog steeds in omdat deze ruim verdubbeld is qua waarde :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ligone
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 25-08 22:40

Ligone

Moeha!

Verwijderd schreef op woensdag 20 december 2017 @ 21:34:
[...]

In mijn zoektocht hoe ik iemand kan uitnodigen kom ik tegen dat het eigenlijk gewoonweg gestopt is met het registreren van nieuwe gebruikers. officieel kan ik niks vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisdeket
Mitsah schreef op woensdag 20 december 2017 @ 21:46:
We zijn er in gestapt om er rijker van te worden, heel rijk 😉HODL is de boodschap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-09 14:32

RSP

Haassiej schreef op woensdag 20 december 2017 @ 21:50:
Eind van de middag een limit order erin gezet voor Reddcoin met de veronderstelling dat deze wel die paar centen zou dalen. Kijk ik net, staat de order er nog steeds in omdat deze ruim verdubbeld is qua waarde :o
En nog steeds is het centen werk. Ben vandaag ingestapt ondanks dat ATH. Het project klinkt echt top wat mij betreft. Mooi materiaal, prima boodschap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 17:16
Het is klaar met Verge / XVG, hij dropt als een malle nu. Ik denk dat hij heel hard gaat dippen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
MaStar schreef op woensdag 20 december 2017 @ 21:48:
[...]
Ik zie erg veel Verge voorbijkomen, is er iets gebeurt omtrent die coin? Denk dan aan een partnership of ander groot nieuws of is hij heel lang ondergewaardeerd geweest? Anders snap ik niet waarom jij zo stellig beweert dat hij wel even doorstijgt, misschien is het wel een klassieke P&D :? .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 16-09 00:41
Zojuist 4000 XVG gekocht voor 865 satoshi, stijgt ie ineens naar 967 satoshi, ik dus snel sellen, order is net weg en hij dropt naar 861 satoshi. Geluk gehad!

Mijn eerste poging tot daytraden _/-\o_

[ Voor 12% gewijzigd door Lucky0wn op 20-12-2017 21:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cogy
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 13-02-2022
Als jullie een bepaalde coin inwisselen, doen jullie dit dan naar de BTC of juist ETH aangezien deze stabieler is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitsah
MaStar schreef op woensdag 20 december 2017 @ 21:48:
[...]

Helaas slechts 5000. Was een pure gok en een van de eerste coins die ik kocht begin oktober.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

(newbie) Vraagje omtrent een verge aankoop van een paar uur geleden bij Litebit.
Heb net wat verge gekocht bij Litebit, en Litebit heeft dat netjes verwerkt ( status) verzamalen).
Nou had ik nog geen Verge wallet en heb er dus even snel een gedownload. Verge Tor wallet voor Android.
De wallet doet het volgens mij prima( geen connectie problemen) , maar het wallet adres is onbekend bij litebit. Echter deze is wel ingevoerd tijdens de transactie. Als ik nu op verge-blochain.info dat wallet adres invul meldt die not found.

Iemand enig idee of deze transactie dan spaak loopt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsjuhz
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 09:32
Cis schreef op woensdag 20 december 2017 @ 20:16:
[...]

Sorry voor mijn advies om te wachten tot XVG weer op 0.38 staat.
De belegger heeft anders bepaald: massaal inkopen en 200% binnen 2 dagen realiseren. Niet natuurlijk, maar wel realiteit.

Na vannacht vraag ik me echt af in wat voor wereld de crypto zich bevindt. Het lijkt meer roulette, of het spelletje hoger/lager. En misschien moeten we het wel helemaal niet vergelijken met beleggen. Maar is het gewoon een andere wereld.
Haha dat is idd jammer nu maarjah dat is de risico van het vak (of Gok in dit geval)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
Nielsjuhz schreef op woensdag 20 december 2017 @ 21:56:
[...]

Haha dat is idd jammer nu maarjah dat is de risico van het vak (of Gok in dit geval)
Zojuist aardig winstje gehaald ermee, al twijfel ik heel hard of ik het nog eens aandurf om te daytraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ls789
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 14-09 18:54
hmm net via litebit wat BTC gekocht... beetje dom maar mijn iphone laatst gereset en mijn Google authenticator zat daar dus op.

Ik kon de order plaatsen maar kan dus niet inloggen om te kijken wat de status is >.<..

Klopt het dat het een aantal uur/dagen kan duren voordat het is verwerkt?

request ingeschoten om mij te helpen weer toegang te krijgen maar denk dat dat wel even zal gaan duren helaas

[ Voor 16% gewijzigd door ls789 op 20-12-2017 21:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-07 14:21

NoE

Que?

mag ik nog wat van ADA verwachten? zakt aardig weg namelijk

We love the smell of innovation in the morning!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
Lucky0wn schreef op woensdag 20 december 2017 @ 21:54:
Zojuist 4000 XVG gekocht voor 865 satoshi, stijgt ie ineens naar 967 satoshi, ik dus snel sellen, order is net weg en hij dropt naar 861 satoshi. Geluk gehad!

Mijn eerste poging tot daytraden _/-\o_
Of je HODL gewoon ;) paar maandjes

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 08:00
NoE schreef op woensdag 20 december 2017 @ 21:59:
Die is voor de HODL..!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 12-09 15:17
RedHat schreef op woensdag 20 december 2017 @ 21:53:
Het is klaar met Verge / XVG, hij dropt als een malle nu. Ik denk dat hij heel hard gaat dippen 8)7
Nee, dat gebeurt pas zodra hij onder een support level komt, voor zover die gelden na zulke stijgingen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoE

NoE

Que?

heb er niet zoveel (1000), maar ok in de HODL bak ermee dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ligone schreef op woensdag 20 december 2017 @ 21:51:
[...]

In mijn zoektocht hoe ik iemand kan uitnodigen kom ik tegen dat het eigenlijk gewoonweg gestopt is met het registreren van nieuwe gebruikers. officieel kan ik niks vinden...
Bedankt voor je zoektocht. Ik heb net even gezocht en kwam op een site terecht waar ze aangaven dat nog niemand tot bitfinex is toegelaten sinds die code vereist is.... Laat staan dat iemand weet hoe de code aan te verkrijgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• banaanbanaan
  • Laatst online: 08-04-2023
Danny.G schreef op woensdag 20 december 2017 @ 22:01:
[...]

Nee, dat gebeurt pas zodra hij onder een support level komt, voor zover die gelden na zulke stijgingen. ;)
idd

vandaag heeft die 2x de ath aangetikt terwijl die weer vanaf 10 cent kwam net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• appelflap1992
  • Laatst online: 14:21
Ik heb ook ada in mijn portfolio, enigste minner van vandaag maar ik hodl nog, verwacht hier veel van voor de lange termijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
MaStar schreef op woensdag 20 december 2017 @ 22:00:
[...]

Of je HODL gewoon ;) paar maandjes
Heb momenteel 10k electroneums die ik gemined heb als HODL projectje. Verwacht dat die binnenkort nog wel stijgen als ze op meerdere exchanges actief gaan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisdeket
Mensen, vergeet ICX zeker niet. Een hele belangrijke speler op het gebied van crytocurrency😁 Doe je research🤔 2 dagen geleden op de exchange verschenen. 0,10$ was de voorverkoop start was $3.- hangt rustig ook na vandaag rond de $2.- Volgende week open voor de Koreanse markt en eind van deze maand is mainnet aan de beurt. Grote dingen👍👍 Zal snel naar de postitie van NEO klimmen. Maar nogmaals doe je research😉

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Hoi, ik vind zelf dat ADA een hoop potentie heeft, het project is gewoonweg goed. Of je op korte termijn iets van een coin kan verwachten is natuurlijk lastig te zeggen maar je kan sites bekijken zoals https://coindar.org/; daar zie je een overzicht van een hele hoop evenementen die de verschillende coins hebben die hierdoor wellicht zullen gaan stijgen (kan je op anticiperen). Als je geen vertrouwen hebt in het project van ADA moet je er vooral niet instappen, dat is voor jezelf om te beslissen. Ik verwacht er zelf nog wel wat van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirodr01
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 28-06-2024
jorisdeket schreef op woensdag 20 december 2017 @ 22:05:
Mensen, vergeet ICX zeker niet. Een hele belangrijke speler op het gebied van crytocurrency😁 Doe je research🤔 2 dagen geleden op de exchange verschenen. 0,10$ was de voorverkoop start was $3.- hangt rusting ook na vandaag rond de $2.- Volgende week open voor de Koreanse markt en eind van deze maand is mainnet aan de beurt. Grote dingen👍👍 Zal snel naar de postitie van NEO klimmen. Maar nogmaals doe je research😉
Vandaag ook ingeslagen...denk dat ie nog wel flink kan klappen zodra ie in Korea beschikbaar wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jt81
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 05-06-2024
Ik zie de pump van reddcoin en heb direct de reddcoin die ik nog had liggen verkocht (in juni 20 euro, nu voor 80 euro verkocht. Maar 20 euro in btc destijds was nu meer waard geweest :D)

Ik denk dat die reddcoin vooral op beginners een aantrekkingskracht heeft. Vandaar dat ik ze in juni dit jaar ook kocht. Aan iedereen hier die nu koopt wil ik waarschuwen, houdt er rekening mee dat die zometeen weer keihard terugschiet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
dano_nl schreef op woensdag 20 december 2017 @ 21:38:
[...]

Cryptopia

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Op Twitter een melding over EtherDelta, de DNS is aangepast en verwijst naar een phishing site: https://twitter.com/EthereumBlue/status/943582980538281985. Ze adviseren de website niet te bezoeken.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caritius
Kwam niet verder dan de info op de official site:

Exchanges --> We plan to be listed amongst the largest cryptocurrency exchanges.

Maja, dat is ook weer relatief. Waar had jij die info vandaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 15:10
Tito129 schreef op woensdag 20 december 2017 @ 21:26:

hoe ga je ze dan verkopen als het niet via litebit kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkpeters
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 16-07 18:43
jt81 schreef op woensdag 20 december 2017 @ 22:06:
Ik zie de pump van reddcoin en heb direct de reddcoin die ik nog had liggen verkocht (in juni 20 euro, nu voor 80 euro verkocht. Maar 20 euro in btc destijds was nu meer waard geweest :D)

Ik denk dat die reddcoin vooral op beginners een aantrekkingskracht heeft. Vandaar dat ik ze in juni dit jaar ook kocht. Aan iedereen hier die nu koopt wil ik waarschuwen, houdt er rekening mee dat die zometeen weer keihard terugschiet.
Is dit niet weer een trucje van AlanMasters? Coin met lage marketcap promoten op tradingview nadat hij zelf eerst een beetje gepompt heeft, en nu zet de daling alweer in...
Prima om te volgen en een paar procentjes op te pakken, maar volgens mij zet hij expres geen probabilities bij de de 500% gain opportunities...

[ Voor 6% gewijzigd door henkpeters op 20-12-2017 22:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M'n XVG even vervangen voor ICX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poderosoo
  • Laatst online: 15-09 13:22
Taro schreef op woensdag 20 december 2017 @ 22:09:
Op Twitter een melding over EtherDelta, de DNS is aangepast en verwijst naar een phishing site: https://twitter.com/EthereumBlue/status/943582980538281985. Ze adviseren de website niet te bezoeken.
Daar staat mijn Wabi en OMG nog op de exchange... Had dat eigenlijk gewoon naar de wallet moeten halen. Zeker WaBi voor mid-term hodl.

Wot-stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15-09 13:31

_Christiaan_

Master of SOG

Taro schreef op woensdag 20 december 2017 @ 22:09:
Kut, heb daar vanavond nog ingelogd. Nu weer ingelogd (met cookie dus zonder gegevens in te voeren), ik zie mn DRGN daar nu nog staan. Wat te doen? Snel overhevelen naar een wallet?

[ Voor 3% gewijzigd door _Christiaan_ op 20-12-2017 22:22 ]

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Laatst online: 14:05

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
MuFFIN 007 schreef op woensdag 20 december 2017 @ 20:46:
[...]

Mijn ETH withdrawal fee bij Kraken is 0.005ETH = 3.5 EUR, dat is een stuk forser dan wat ik op Litebit zie toch?
Het gaat niet om die withdrawal fees, maar om het feit dat brokers een veel grotere spread kennen. Daar zijn ze doorgaans niet heel transparant in, maar over het algemeen ligt hun inkoopprijs een stuk lager dan de meeste exchanges, en hun verkoopprijs een stuk hoger. Je koopt en verkoopt dan ook van/aan hen, en niet aan een andere gebruiker op een exchange. Ze moeten zich indekken tegen koersschommelingen en er natuurlijk ook wat aan verdienen.

Kijk, het kan natuurlijk altijd dat je bij een broker een betere prijs kan krijgen dan bij die specifieke exchange waar jij zit. Maar uiteindelijk doet de broker zijn transacties ook weer op een (of meerdere) exchanges, en dat betekent dat jij daar dus ook een betere prijs kan krijgen.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

_Christiaan_ schreef op woensdag 20 december 2017 @ 22:22:
[...]
Kut, heb daar vanavond nog ingelogd. Nu weer ingelogd (met cookie dus zonder gegevens in te voeren), ik zie mn DRGN daar nu nog staan. Wat te doen? Snel overhevelen naar een wallet?
Grote kans dat je DNS nog gewoon naar het juiste IP verwees als je het juiste saldo zag, ik zou me dan niet direct zorgen maken, maar de website voor nu even sluiten, Twitter in de gaten houden en pas later weer inloggen.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PuckStar
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 28-08 23:37
Ligone schreef op woensdag 20 december 2017 @ 21:51:
[...]

@Verwijderd schijnt echt niet mogelijk te zijn nu: https://www.reddit.com/r/...one_seeking_invite_codes/

[My Home Automations]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_

_Christiaan_

Master of SOG

Taro schreef op woensdag 20 december 2017 @ 22:25:
[...]

Grote kans dat je DNS nog gewoon naar het juiste IP verwees als je het juiste saldo zag, ik zou me dan niet direct zorgen maken, maar de website voor nu even sluiten, Twitter in de gaten houden en pas later weer inloggen.
Right, had wel zojuist dus de site geopend zonder mn key in te voeren (was nog ingelogd met een cookie). Is dat dan ook gevaarlijk?

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k995
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-04 20:45
henkpeters schreef op woensdag 20 december 2017 @ 22:17:
[...]

Is dit niet weer een trucje van AlanMasters? Coin met lage marketcap promoten op tradingview nadat hij zelf eerst een beetje gepompt heeft, en nu zet de daling alweer in...
Prima om te volgen en een paar procentjes op te pakken, maar volgens mij zet hij expres geen probabilities bij de de 500% gain opportunities...
Inzet *2-3-4 dus wat maakt het uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rundfunk28
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 16:09
Ik doe mee. Req even omgewisseld voor icx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

_Christiaan_ schreef op woensdag 20 december 2017 @ 22:26:
[...]

Right, had wel zojuist dus de site geopend zonder mn key in te voeren (was nog ingelogd met een cookie). Is dat dan ook gevaarlijk?
Een phishing site zal waarschijnlijk alleen de voorpagina tonen en de login afvangen, de pagina's daarna zullen ze niet namaken. Zij kunnen dan via bijvoorbeeld de hosts file in Windows met die login alsnog op de juiste site inloggen en de coins in de tussentijd overmaken.

Aangezien zij die cookie waarschijnlijk niet zullen uitlezen, denk ik dat je geen risico loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZveenT
  • Laatst online: 14:27

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Houden jullie bij de investering in een coin rekening met wel of niet minable coins?

Investeer je liever in een minable coin of een niet minable coin?

Of maakt het je niks uit?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 20 december 2017 @ 22:34:
Houden jullie bij de investering in een coin rekening met wel of niet minable coins?

Investeer je liever in een minable coin of een niet minable coin?

Of maakt het je niks uit?
Een niet mineable coint is per definitie geen cryptocurrency.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

speciaal voor jou m'n ETH dan maar omgezet naar XVG om te HODLEN ;-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jt81
Ik dacht gisteren na de zoveelste uitschieter van XVG dat ik toch echt te laat was om nog in te stappen. Maar na de BCH crash en het zakken van de alts toch maar ingestapt.

Gisteravond dus 5000 XVG gekocht voor 422 satoshi per stuk. (totaal 0.02115275)
Vanmiddag bij de eerste tekenen van dippen de helft verkocht op 691. Dit leverde me bijna de investering weer terug op: 0.01723182

Netto betekent dit dat ik 2500 XVG overhoud met een gemiddelde inleg van:
(0.02115275 - 0.01723182) / 2500 = 157 satoshi.

Ben ik uiteindelijk toch nog laag ingestapt ;)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• macapple82
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 08-04-2022
Ik zie dat nieuwelingen zomaar afgaan op advies van forumleden.......doen jullie uberhaupt zelf aan onderzoek naar een bepaalde coin? Of volgen jullie blind het advies van bepaalde forumleden :? De reacties hier van de nieuwelingen als btc daalt is gewoon lachwekkend. En het woord HODL, krijg ik ook de kriebels van, denk dat de meeste zelf slim zijn om te bepalen wat ze moeten doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_

_Christiaan_

Master of SOG

Taro schreef op woensdag 20 december 2017 @ 22:30:
[...]

Een phishing site zal waarschijnlijk alleen de voorpagina tonen en de login afvangen, de pagina's daarna zullen ze niet namaken. Zij kunnen dan via bijvoorbeeld de hosts file in Windows met die login alsnog op de juiste site inloggen en de coins in de tussentijd overmaken.

Aangezien zij die cookie waarschijnlijk niet zullen uitlezen, denk ik dat je geen risico loopt.
Volgens één van de tweets zou je geen gele chat button zien op de phishing site. Deze zag ik daarnet wèl toen ik met mijn cookie inlogde. Dus dat bezoek was safe denk ik.

Echter eerder vanavond weet ik niet meer zeker of er een gele chat button was.

NOSIG

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
jt81 schreef op woensdag 20 december 2017 @ 22:46:
Ik dacht gisteren na de zoveelste uitschieter van XVG dat ik toch echt te laat was om nog in te stappen. Maar na de BCH crash en het zakken van de alts toch maar ingestapt.

Gisteravond dus 5000 XVG gekocht voor 422 satoshi per stuk. (totaal 0.02115275)
Vanmiddag bij de eerste tekenen van dippen de helft verkocht op 691. Dit leverde me bijna de investering weer terug op: 0.01723182

Netto betekent dit dat ik 2500 XVG overhoud met een gemiddelde inleg van:
(0.02115275 - 0.01723182) / 2500 = 157 satoshi.

Ben ik uiteindelijk toch nog laag ingestapt ;)
ha ik baal, bij 200 procent in de plus circa 2/3 van mijn verge verkocht. Enfin, alsnog mooie winst nu met de 1/3 die ik over had. Maar doet toch altijd pijn. HODL!

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soppie11
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14-09 19:05
macapple82 schreef op woensdag 20 december 2017 @ 22:46:
Ik zie dat nieuwelingen zomaar afgaan op advies van forumleden.......doen jullie uberhaupt zelf aan onderzoek naar een bepaalde coin? Of volgen jullie blind het advies van bepaalde forumleden :? De reacties hier van de nieuwelingen als btc daalt is gewoon lachwekkend. En het woord HODL, krijg ik ook de kriebels van, denk dat de meeste zelf slim zijn om te bepalen wat ze moeten doen.
Ik als nieuweling ben met het uitzoeken stiekem wel blij met wat aanwijzingen van deze forumleden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad, en andere fora + vooral twitter en artikels over de coins

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jt81
NinTeNdO_FrEaK schreef op woensdag 20 december 2017 @ 22:47:
[...]

ha ik baal, bij 200 procent in de plus circa 2/3 van mijn verge verkocht. Enfin, alsnog mooie winst nu met de 1/3 die ik over had. Maar doet toch altijd pijn. HODL!
Vooral naar de winst kijken.
De volgende keer als je 2/3 deel er uit haalt om je inleg veilig te stellen ben je misschien juist heel blij.
Het kan ook zomaar de andere kant op gaan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ik weet niks
soppie11 schreef op woensdag 20 december 2017 @ 22:47:
[...]

Ik als nieuweling ben met het uitzoeken stiekem wel blij met wat aanwijzingen van deze forumleden :)
Volgens mij zijn het veel al geen aanwijzingen, althans niet zo bedoeld. Misschien kan je het gebruiken als startpunt voor je eigen onderzoek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dChained
jorisdeket schreef op woensdag 20 december 2017 @ 22:05:
Mensen, vergeet ICX zeker niet. Een hele belangrijke speler op het gebied van crytocurrency😁 Doe je research🤔 2 dagen geleden op de exchange verschenen. 0,10$ was de voorverkoop start was $3.- hangt rustig ook na vandaag rond de $2.- Volgende week open voor de Koreanse markt en eind van deze maand is mainnet aan de beurt. Grote dingen👍👍 Zal snel naar de postitie van NEO klimmen. Maar nogmaals doe je research😉
Was er inderdaad al in geïnteresseerd en nu ben ik toch wel overtuigd. Heb net een klein plukje gekocht en ben benieuwd wat deze coin gaat doen. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• soppie11
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14-09 19:05
ik weet niks schreef op woensdag 20 december 2017 @ 22:51:
[...]

Volgens mij zijn het veel al geen aanwijzingen, althans niet zo bedoeld. Misschien kan je het gebruiken als startpunt voor je eigen onderzoek.
Eens, met deze aanwijzingen of startpunt voor onderzoek hoe je het ook wilt noemen zelf wat research doen en je eigen informed keuze maken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• poderosoo
  • Laatst online: 15-09 13:22
Volgens dat stuk zou die nog x35 gaan. Sorry hoor, maar dat zou praktisch gelijk staan aan de market cap van ethereum waar zeer veel Dapps op draaien. Daarentegen heeft xvg nauwelijks een werkend product, is voornamelijk gepumped door mcAffee en Forbes.

Wot-stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daardoor toch 1/3 van mijn inleg in XRP steken, voor de prijsstijging.
Ook de stijging van LTC meegepakt.
Nu vooral spreiding over munten waar ik na overal inlezen iets in zie.
WABI, XVG, WAVES, VEN, ICX
IOTA wil ik nog terug, maar wou vooral van Bitfinex af, dus die toen gewisseld naar XRP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoE

NoE

Que?

icx is niet op bittrex...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

BCH gaat toch wel weer omhoog en BTC blijft maar dalen. Ik had van beide munten exact evenveel op GDAX staan (puur toeval) en zojuist toch maar BTC verkocht. Ik zie al de hele dag de BTC waarde van mijn portfolio omhoog gaan, maar de Dollar waarde dalen. Je kunt je echter afvragen hoeveel de BTC waarde nog waard is als BCH blijft stijgen en BTC blijft dalen.

Viel me overigens ook op dat Coinbase vanochtend BCH als linker/eerste coin had staan bij de "kopen" optie en die inmiddels op de 2e plaats staat. Vooral nieuwe mensen in dit wereldje zouden dan mogelijk per ongeluk BCH ipv BTC kunnen kopen. En om mij heen zie ik alle starters in ETH, LTC en andere alts stappen, nagenoeg niemand in BTC, waarschijnlijk omdat 0,001 BTC minder fijn voelt dan 1 of 0,1 van een andere coin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robino007
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 15-09 21:56
ICX ziet er veelbelovend uit, voor mij persoonlijk hou ik het op XVG voor nu. Gewoon een gevoel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

Naar aanleiding van dit bericht mijn LTC verkocht. Ik weet niet of het een goede move is maar wacht wel even tot de storm voorbij is met opnieuw inkopen. Andere mensen ook uitgestapt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[b][message=53643949,noline]En om mij heen zie ik alle starters in ETH, LTC en andere alts stappen, nagenoeg niemand in BTC, waarschijnlijk omdat 0,001 BTC minder fijn voelt dan 1 of 0,1 van een andere coin.
en dan zijn er nog de hoge fees en trage snelheid, dan zijn XRP of IOTA een verademing, zeker als je met kleine bedragen speelt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dChained
robino007 schreef op woensdag 20 december 2017 @ 22:58:
ICX ziet er veelbelovend uit, voor mij persoonlijk hou ik het op XVG voor nu. Gewoon een gevoel.
Heb nu van beide een beetje maar twijfel of ik het overige hoopje bitcoin ook verplaats naar Binance en hiermee ga traden. Al denk ik dat BTC wel weer gaat stijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitsah
Zojuist een sellorder op mijn voorraadje Blocktix gezet, ruim 170% winst. Deze staan op Bittrex en ik wil nu deze waarde overhevelen naar Binance om daar ICX te kopen. Wat is het handigste en goedkoopste om dat te doen? Een op een overgooien of eerst omzetten naar andere coin (XPR, LTC) voor lagere fees?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik weet niks
dChained schreef op woensdag 20 december 2017 @ 21:34:
[...]
Ziet er wel leuk uit,Ik zie alleen niet wat er 'world changing' aan moet zijn. John McAfee twittert:

This is a world changing coin and a world changing concept. I urged them to let me assist. The ICO has just begun.

Maar als John het twittert dan moet het wel zo zijn....
Pagina: 1 ... 138 ... 223 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~[font=,24]ZERO TOLERANCE! LEES DIT EERST VOOR JE POST!~[/]
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken.

Wat willen we hier niet zien?
  • Algemene vragen over cryptocurrencies (wallet software, blockchain technologie, etc.). Plaats die in Bitcoin en overige cryptocurrencies #3.
  • "De Kraken servers zijn ruk". Nee echt? Ja, echt waar. Het is al heel lang ruk. Het hoeft niet elke dag weer eens vermeld te worden.
  • Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
  • Crypto en belasting. Hier offtopic, kan worden besproken in het bovengenoemde topic. Suggesties om te frauderen (zoals hiet niet netjes opgeven van je vermogen) worden niet gewaardeerd.
  • Vragen die al zijn beantwoord in de topicstart of de topic zelf. Gebruik de search!
  • Linkdrops. Begeleid links naar grote lappen tekst of video met een korte samenvatting (als die niet al gegeven is). Als jij iets interessant vindt om te delen, zeg er dan bij waarom je het interessant vindt.
  • Referrals. Ten overvloede, want dit staat ook in het algemene beleid van GoT.
  • Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen.
  • Slowchat. Dit betreft dus óók reacties als "Bitcoin nu op $2800", "ETH daling is ingezet" , "To the moon!" en meer van zulks. Er is een speciaal Slack kanaal opgezet door de community waar veel van de hier actieve posters te vinden zijn: click
~[font=,16]Posts die hieraan voldoen worden vanaf nu zonder pardon en zonder notificatie verwijderd, sancties volgen bij herhaling.~[/]

Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, het reilen en zeilen van exchanges, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om :).

~[html]<script type="text/javascript"> document.addEventListener("DOMContentLoaded", function() { if (document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value == "") document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value= "Wat willen we hier **NIET** zien?\n* Vragen over wallets\n* Discussies over coins en blockchain\n* Welke coin je moet kopen\n* Opmerkingen over de huidige koers van coin X\n* Slowchat\n* REFERRAL LINKS!\n* Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen :)\n\nLees de topicwaarschuwing hierboven in het rode vlak AANDACHTIG door voor je reageert."; }); </script>~[/html]