Als je op binance onder history kijkt zou je je order moeten zien. Kan op dit moment wel ff duren, het is onwijs druk. Ik wacht al ongeveer een half uur op het normaal gesproken snelle litecoin.emielos schreef op woensdag 20 december 2017 @ 19:38:
Eindelijk voor elkaar gekregen om btc te kopen via litebit. Meteen getransporteerd naar binance. Bij litebit staat die op afgerond. Hoelang duurt het ongeveer voor dat die op binance staat?
Iemand een idee wanneer die order live gaan op gdax? Had dat niet om 19:00 moeten gebeuren? Of is gdax aan het overleggen met roger omdat het allemaal wat tegenvalt?
Why live life if u cannot remember it when you are dead ?
Had al gemoeten idd...of nouja, vanaf 19:00 uur...volgens mij zijn ze bang om de vinger uit de dam te trekkenDutchMan schreef op woensdag 20 december 2017 @ 19:39:
Iemand een idee wanneer die order live gaan op gdax? Had dat niet om 19:00 moeten gebeuren? Of is gdax aan het overleggen met roger omdat het allemaal wat tegenvalt?
Iemand enig idee hoe dat werkt bij een post-only orderbook, zoals BCH nu bij GDAX? @Rannasha toevallig?
Natuurlijk kun je het orderboek nu gaan vullen. Maar je wordt niet gematcht met bestaande orders, want het is post-only. Ik neem aan dat die orders dan ook geweigerd worden. Maar wie bepaalt dan het middelpunt? First come, first serve? Dus als de eerste persoon dan zegt "ik koop 0,001 BCH voor $10k", dan kan niemand meer sell orders daaronder plaatsen?
Natuurlijk kun je het orderboek nu gaan vullen. Maar je wordt niet gematcht met bestaande orders, want het is post-only. Ik neem aan dat die orders dan ook geweigerd worden. Maar wie bepaalt dan het middelpunt? First come, first serve? Dus als de eerste persoon dan zegt "ik koop 0,001 BCH voor $10k", dan kan niemand meer sell orders daaronder plaatsen?
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Ze zouden minimaal een uur wachten na 18:00, dus ja dat kan nog lang duren. Er staan inmiddels flinke sellwalls:pirodr01 schreef op woensdag 20 december 2017 @ 19:41:
[...]
Had al gemoeten idd...of nouja, vanaf 19:00 uur...volgens mij zijn ze bang om de vinger uit de dam te trekken
https://www.gdax.com/trade/BCH-BTC
https://www.gdax.com/trade/BCH-USD
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
https://www.theverge.com/...ork-insider-trading-probe
Weten jullie hierover toevallig?
Ik denk dat de handel in bitcion cash stil is gelegd
[ Voor 17% gewijzigd door klie2003 op 20-12-2017 19:43 ]
Weet het niet zeker. Maar Gdax is wel vaker in post-only gegaan en dan werkt het zoals je aangeeft: Je kunt orders plaatsen die niet gematched worden, de rest wordt geweigerd. Maar dat gebeurde altijd bij een bestaand orderboek, waar om een of andere reden het nodig was om de handel even te bevriezen..oisyn schreef op woensdag 20 december 2017 @ 19:42:
Iemand enig idee hoe dat werkt bij een post-only orderbook, zoals BCH nu bij GDAX? @Rannasha toevallig?
Dit heeft te maken met het feit dat BCash in de aanloop naar de Gdax/Coinbase listing sterk is gestegen. Er zijn serieuze vermoedens dat er een aantal dingen niet helemaal netjes zijn verlopen. Zeker gezien de Coinbase roadmap van een paar dagen geleden enkel BCash withdrawal als "projected" had staan (en dingen als handel totaal niet op de roadmap stonden) (bron).klie2003 schreef op woensdag 20 december 2017 @ 19:42:
https://www.theverge.com/...ork-insider-trading-probe
Merk op dat op Coinbase de fiat-deposits (iig de Amerikaanse, weet niet of het ook voor EUR geldt) onder het Amerikaanse depositogarantiestelsel (FDIC) vallen. Dat betekent dat er een forse extra laag aan control zit en geintjes als insider trading zijn dan absoluut not done.
[ Voor 36% gewijzigd door Rannasha op 20-12-2017 19:47 ]
|| Vierkant voor Wiskunde ||
Hmm.. wat verwachten jullie? Verstandig om de BCH te verkopen.. of juist vasthouden nu. Het is zo'n bizarre happening de laatste +-24 uur rond om de BCH, ik ben het overzicht nogal kwijt
Is het verstandiger om het met ETH te kopen dan met BTC? Laatste heb ik namelijk zojuist gedaan.NeFoRcE schreef op woensdag 20 december 2017 @ 19:39:
[...]
even teruglezen: op een site ETH kopen, dit naar je Binance account storten, dan traden naar Verge.
Al deze stappen kun je in zo'n 25 minuten afgehandeld hebben.
BTC kan ook idd, wellicht wat hogere fees.dChained schreef op woensdag 20 december 2017 @ 19:46:
[...]
Is het verstandiger om het met ETH te kopen dan met BTC? Laatste heb ik namelijk zojuist gedaan.
Professioneel Heftruck Syndroom
Transactie kosten op het netwerk zijn gok ik veeel lager bij ETH dan bij BTC.. dus je houdt onder de streep meer 'geld' over op Binance met ETH.dChained schreef op woensdag 20 december 2017 @ 19:46:
[...]
Is het verstandiger om het met ETH te kopen dan met BTC? Laatste heb ik namelijk zojuist gedaan.
Het lijkt me waarschijnlijk dat het zo gegaan is, want als ze zelf een middelpunt hadden bepaald voor de order books publiek open gingen, dan zou er denk ik geen 10% verschil zijn tussen het EUR en USD startpunt zoals nu (4329 USD vs 4100 EUR (4870 USD)) maar hadden ze dat wel gebalanceerd. Vreemde praktijken..oisyn schreef op woensdag 20 december 2017 @ 19:42:
Maar wie bepaalt dan het middelpunt? First come, first serve? Dus als de eerste persoon dan zegt "ik koop 0,001 BCH voor $10k", dan kan niemand meer sell orders daaronder plaatsen?
Ik heb ze allang verkocht maar als ik ze nu nog had zou ik ze ASAP verkopen voor deze (belachelijke) prijs van 4k+.masterjula schreef op woensdag 20 december 2017 @ 19:46:
Hmm.. wat verwachten jullie? Verstandig om de BCH te verkopen.. of juist vasthouden nu. Het is zo'n bizarre happening de laatste +-24 uur rond om de BCH, ik ben het overzicht nogal kwijt
Het lijkt mij evident dat Coinbase iedereen zit te belazeren met deze acties.Rannasha schreef op woensdag 20 december 2017 @ 19:44:
[...]
Weet het niet zeker. Maar Gdax is wel vaker in post-only gegaan en dan werkt het zoals je aangeeft: Je kunt orders plaatsen die niet gematched worden, de rest wordt geweigerd. Maar dat gebeurde altijd bij een bestaand orderboek, waar om een of andere reden het nodig was om de handel even te bevriezen.
[...]
Dit heeft te maken met het feit dat BCash in de aanloop naar de Gdax/Coinbase listing sterk is gestegen. Er zijn serieuze vermoedens dat er een aantal dingen niet helemaal netjes zijn verlopen. Zeker gezien de Coinbase roadmap van een paar dagen geleden enkel BCash withdrawal als "projected" had staan (en dingen als handel totaal niet op de roadmap stonden) (bron).
Merk op dat op Coinbase de fiat-deposits (iig de Amerikaanse, weet niet of het ook voor EUR geldt) onder het Amerikaanse depositogarantiestelsel (FDIC) vallen. Dat betekent dat er een forse extra laag aan control zit en geintjes als insider trading zijn dan absoluut not done.
- Toevallig een grote hoeveelheid BCH pumps de afgelopen dagen
- Coinbase die 'uit het niets' aankondigt BCH te gaan supporten binnen een termijn van 48 uur (of was het zelfs minder?)
- Coinbase die 'opeens' de handel maar halt vanwege een intern onderzoek... right
Deze timing kan toch nooit kloppen in deze periode. Wat krijgen we straks? Weer een massive bitcoin dip en toevalig wordt tegelijkertijd de BCH trading weer enabled?
[ Voor 3% gewijzigd door Junia op 20-12-2017 19:53 ]
Op GDAX staan momenteel 6280 BCH in de verkoop voor $4329,52, en 512 BCH in de aankoop voor $4329,51. Een vergelijkbare verhouding bij BCH/BTC. Kies jij maarmasterjula schreef op woensdag 20 december 2017 @ 19:46:
Hmm, trouwens wel interessant. De mid market price staat dus op resp. $4329,52 en 0.28 BTC. Op diezelfde exchange gaat 0.28 BTC voor $4704. Ruwweg een $400 prijsverschil met het BCH/USD paar. Dat is leuk arbitreren
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Voor hoeveel heb je ze verkocht? Ja het bizarre is.. ik dacht zodra het instart verkoop ik ze snel. Maar blijft maar stijgen en stijgen.. te bizar. Dus vandaar ook mijn eerdere verhaal. Tis erg lastig te volgen allemaal.Luuk schreef op woensdag 20 december 2017 @ 19:50:
[...]
Ik heb ze allang verkocht maar als ik ze nu nog had zou ik ze ASAP verkopen voor deze (belachelijke) prijs van 4k+.
GDAX gaat over enkele minuten los: https://twitter.com/GDAX/status/943554739463004162
"Trading will be enabled on the BCH-USD order book at 11am PST. If significant volatility is observed, GDAX will pause trading."
"Trading will be enabled on the BCH-USD order book at 11am PST. If significant volatility is observed, GDAX will pause trading."
Verwijderd
Zijn er meer mensen die problemen hebben met Litebit? Jaja ze hebben weer voorraad... Bij mij blijft ie in de checkout hangen op Working...
Litebit geeft steeds witte pagina's.....Verwijderd schreef op woensdag 20 december 2017 @ 19:57:
Zijn er meer mensen die problemen hebben met Litebit? Jaja ze hebben weer voorraad... Bij mij blijft ie in de checkout hangen op Working...
Min 100 EUR willen ze hebben bij Litebit, daar ga ik niet in meeVerwijderd schreef op woensdag 20 december 2017 @ 19:57:
Het is denk ik erg druk bij LiteBit, er kan de hele avond al maar een paar minuten gehandeld worden en dan ligt het weer stil...
Hebben? Bedoel je minimale inleg?MuFFIN 007 schreef op woensdag 20 december 2017 @ 19:58:
[...]
Min 100 EUR willen ze hebben bij Litebit, daar ga ik niet in mee
Ja, krijg melding minimale buy order voor Verge 100 EUR..
Na twee jaar op non-actief te zijn gegaan nu weer tijd om me er in te storten. Zie dat het IRC channel aardig leeg gestroomt is, en dat de invite link in de TS en footer voor Slack out-dated is. Waar kan ik slow-chat volgen om er sneller in te komen?
Vanmiddag gekocht. Ik hoop van wel...Sbakker1982 schreef op woensdag 20 december 2017 @ 20:01:
Stappen er mensen nu nog in op de Reddcoin? Gaat hij naar de 0,01?
Voor een bedrijf als deze is pakweg 100 slechte reacties op Twitter echt compleet irrelevantpirodr01 schreef op woensdag 20 december 2017 @ 19:59:
au au au wat krijgen ze er van langs
https://twitter.com/GDAX/status/943554739463004162

https://www.profitconfide...mit-pilot-ripple-program/
Zou dit er voor kunnen zorgen dat Ripple uit zijn dipje kruipt en weer omhoog gaat?
Zou dit er voor kunnen zorgen dat Ripple uit zijn dipje kruipt en weer omhoog gaat?
As we speak heeft litebit weer 900.000 verge coins beschikbaar.
Gaat wel hard weg trouwens.
https://www.gdax.com/trade/BCH-USD is weer los!
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
uhuh...maar twitter is slechts 1 van de kanalen waar ze met de grond gelijk worden gemaakt...BoomSmurf schreef op woensdag 20 december 2017 @ 20:03:
[...]
Voor een bedrijf als deze is pakweg 100 slechte reacties op Twitter echt compleet irrelevant
Logica proberen te halen uit stijgingen heb ik al lang losgelaten. Gewoon meerijden op de wavesOepsje schreef op woensdag 20 december 2017 @ 19:33:
Ik snap die opmars van Verge ook niet echt, een coin als NavCoin heeft toch veel meer potentie dan Verge? Enkel omdat McAffee even een tweetje de wereld in gooit knalt deze ophoog?
[ Voor 19% gewijzigd door JorzoR op 20-12-2017 20:08 ]
3x niks uitmaken is ook niks uitmakenpirodr01 schreef op woensdag 20 december 2017 @ 20:04:
[...]
uhuh...maar twitter is slechts 1 van de kanalen waar ze met de grond gelijk worden gemaakt...

Klopt omdat er één persoon er hoop verkocht afgelopen twee uur.-=tracko=- schreef op woensdag 20 december 2017 @ 20:04:
As we speak heeft litebit weer 900.000 verge coins beschikbaar.
"That's what I do. I drink and I know things."
Hoe de F kan BCH omhoog gaan qua prijs

5x zoveel verkopers, maar toch gaat de prijs keihard omhoog.
[ Voor 13% gewijzigd door Junia op 20-12-2017 20:08 ]
Ik heb al een paar jaar wat BTC op Coinbase staan waar ik nooit echt naar om heb gekeken. Sinds de prijsstijging ben ik mij er toch wat meer in gaan verdiepen en nu heb ik gister dus ook BCH gekregen, deze wil ik nu verkopen op GDAX. Op welk bedrag zouden jullie de sell limit zetten?
Volgens mij kuntstmatig.Junia schreef op woensdag 20 december 2017 @ 20:07:
[...]
Verwachtte vraag was groter dan het aanbod, het leek alleen even of het bruut ging dalen omdat de prijs zo'n $500 boven BitFinex lag en je alleen het topje van het orderbook kon zien. We zijn ook eerst daar naartoe gezakt voor het terug omhoog ging. Nu is het afwachten.Junia schreef op woensdag 20 december 2017 @ 20:07:
[...]
Waar volg jij dit? Ik volg diverse charts maar zie slechts een lichte stijging..Junia schreef op woensdag 20 december 2017 @ 20:07:
[...]
Op reddit werd echter wel opgemerkt (heb het linkje even niet paraat) dat de buy spree zo ongeveer van start ging op hetzelfde moment dat iemand had ontdekt dat BCH terug te vinden was als trading pair in de API. En is er dus al dan niet bewust gelekt.Rannasha schreef op woensdag 20 december 2017 @ 19:44:
Dit heeft te maken met het feit dat BCash in de aanloop naar de Gdax/Coinbase listing sterk is gestegen. Er zijn serieuze vermoedens dat er een aantal dingen niet helemaal netjes zijn verlopen. Zeker gezien de Coinbase roadmap van een paar dagen geleden enkel BCash withdrawal als "projected" had staan (en dingen als handel totaal niet op de roadmap stonden) (bron).
Dames en heren, dit forum is zo enorm gegroeid en de berichten stromen in sneltreinvaart binnen. Zoveel dat dit forum niet meer helemaal te volgen is als je er 10 uur niet op hebt gekeken. Toch probeer ik zoveel mogelijk terug te lezen, eenmaal thuis. Maar de laatste tijd lees ik eigenlijk veel te veel over litebit en zijn probs. Dit is geen kritiek of aanval op jullie, ik vind dit topic heel leuk mede door iedereen die berichten post maar ik hoop dat we de berichten over dit soort zaken met zijn allen proberen te beperken en het vooral gaan hebben over de koersen, coins en noem het maar op. Verder veel liefde naar deze behulpzame community
Sorry voor mijn advies om te wachten tot XVG weer op 0.38 staat.Nielsjuhz schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 20:50:
[...]
Ik kan je vertellen. i was like Bill ><
Koste me 30 IOTA helaas ><
Maar zit te twijfelen om XVG bij te kopen of te spreiden en DragonChain bij te kopen gezien mensen hierboven aangeven dat er zeker nog een groei in zit.
De belegger heeft anders bepaald: massaal inkopen en 200% binnen 2 dagen realiseren. Niet natuurlijk, maar wel realiteit.
Na vannacht vraag ik me echt af in wat voor wereld de crypto zich bevindt. Het lijkt meer roulette, of het spelletje hoger/lager. En misschien moeten we het wel helemaal niet vergelijken met beleggen. Maar is het gewoon een andere wereld.
Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.
True, dat was mij toevallig ook net opgevallen. Ik had een BCH transactie toen ik net een import deed in een andere tool. Deze transactie is van een paar dagen terug. Geen idee waarom, had niks meer op Coinbase staan..oisyn schreef op woensdag 20 december 2017 @ 20:14:
[...]
Op reddit werd echter wel opgemerkt (heb het linkje even niet paraat) dat de buy spree zo ongeveer van start ging op hetzelfde moment dat iemand had ontdekt dat BCH terug te vinden was als trading pair in de API. En is er dus al dan niet bewust gelekt.
[ Voor 5% gewijzigd door JorzoR op 20-12-2017 20:20 ]
Voor nieuwe mensen is het ook erg lastig, omdat er weinig touw aan vast te knopen isCis schreef op woensdag 20 december 2017 @ 20:16:
[...]
Sorry voor mijn advies om te wachten tot XVG weer op 0.38 staat.
De belegger heeft anders bepaald: massaal inkopen en 200% binnen 2 dagen realiseren. Niet natuurlijk, maar wel realiteit.
Na vannacht vraag ik me echt af in wat voor wereld de crypto zich bevindt. Het lijkt meer roulette, of het spelletje hoger/lager. En misschien moeten we het wel helemaal niet vergelijken met beleggen. Maar is het gewoon een andere wereld.
Het is ook niet te vergelijken met beleggen of andere zaken. De winsten die er momenteel behaald mee worden, hoevaak een muntje om de kop gaat is gewoon te bizar.Cis schreef op woensdag 20 december 2017 @ 20:16:
[...]
Sorry voor mijn advies om te wachten tot XVG weer op 0.38 staat.
Neem bijvoorbeeld ReddCoin, die is NU 160% over de kop gegaan.
[ Voor 4% gewijzigd door Frozenhands op 20-12-2017 20:21 ]
Xvg is echt een feestje voor mij, hopen dat het doorgaat.
Terinkjes, bijna een hele hele grove fout gemaakt. Ik wilde een order plaatsen om mijn verlies te beperken als BCH straks onder de 3000 zou komen. Maar ik was even vergeten dat dit helemaal niet kan op Kraken.
Godzijdank is Kraken crappy en kreeg ik een foutmelding. Anders was nu iemand heel erg blij geworden met hele goedkope BCHs...
Godzijdank is Kraken crappy en kreeg ik een foutmelding. Anders was nu iemand heel erg blij geworden met hele goedkope BCHs...

coin-talk-team.slack.comUltraSub schreef op woensdag 20 december 2017 @ 20:01:
Na twee jaar op non-actief te zijn gegaan nu weer tijd om me er in te storten. Zie dat het IRC channel aardig leeg gestroomt is, en dat de invite link in de TS en footer voor Slack out-dated is. Waar kan ik slow-chat volgen om er sneller in te komen?
www.degroot-it.nl
Ik vraag me af waar het stopt. Het project is niet heel groot qua developers etc en er is een flinke supply. Ruikt naar een enorme pump voor mijn gevoel. Ergens gaat dit klappen lijkt me.robino007 schreef op woensdag 20 december 2017 @ 20:25:
het ultieme jaargetijde.... | #!/usr/bin/girl | Art prints and fun
Dat roept men ook over andere munten, maar toch gaat het vrolijk door allemaal.zomertje schreef op woensdag 20 december 2017 @ 20:26:
[...]
Ik vraag me af waar het stopt. Het project is niet heel groot qua developers etc en er is een flinke supply. Ruikt naar een enorme pump voor mijn gevoel. Ergens gaat dit klappen lijkt me.
Is invite nodig, en die heb ik natuurlijk niet
Verwijderd
Zou graag nog wat bij kopen via Litebit
Is er iemand die weet wanneer de volgende lading komt????
Tominatie in "[ZT] Cryptocurrencies - handel & koers #5"Verwijderd schreef op woensdag 20 december 2017 @ 20:28:
Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.
Totaal niet relevant voor dit topic, gewoon zo af en toe kijken is mijn advies en dan niet vervolgens klagen: "Ja, maar het is pas vanaf €100 en dat heb ik NIET"Verwijderd schreef op woensdag 20 december 2017 @ 20:28:
Volgens mij kan dat niet en krijg je dan automatisch een market order.HenkEisDS schreef op woensdag 20 december 2017 @ 20:26:
Terinkjes, bijna een hele hele grove fout gemaakt. Ik wilde een order plaatsen om mijn verlies te beperken als BCH straks onder de 3000 zou komen. Maar ik was even vergeten dat dit helemaal niet kan op Kraken.
Y'24
Ik post alleen mijn gevoel hierover. Er zit minder basis onder dan bijvoorbeeld Stratis en die pumpt lang niet zo gek.Frozenhands schreef op woensdag 20 december 2017 @ 20:27:
[...]
Dat roept men ook over andere munten, maar toch gaat het vrolijk door allemaal.
het ultieme jaargetijde.... | #!/usr/bin/girl | Art prints and fun
Bevestiging voor mijzelf: klopt het dat het in de meerderheid van de gevallen gunstiger is een coin direct via een buyservice (zoals litebit) te kopen ipv je btc/eth van bijv kraken naar andere exchange te verhuizen en daar zelf te kopen?
Heb mn XVG ingeruild voor Reddcoin. Benieuwd waar het heen gaat.Sbakker1982 schreef op woensdag 20 december 2017 @ 20:31:
Reddcoin bijna 0,01.... dit is niet meer normaal
risky goktechnoaddict schreef op woensdag 20 december 2017 @ 20:33:
[...]
Heb mn XVG ingeruild voor Reddcoin. Benieuwd waar het heen gaat.
Ik heb mijn XVG laten staan...technoaddict schreef op woensdag 20 december 2017 @ 20:33:
[...]
Ligt aan de fee natuurlijk maar naar mijn weten zijn brokers altijd een stuk duurder dan met exchanges werken. Als jij je BTC bijv. naar Ripple of Litecoin omzet en het dan naar een andere exchange stuurt is het echt wel een stuk goedkoper. Ligt er ook maar net aan in welk volume jij coins wilt aanschaffen, hele grote hoeveelheden ga je echt wel voelen in je portemonnee als je koopt via litebitMuFFIN 007 schreef op woensdag 20 december 2017 @ 20:31:
Bevestiging voor mijzelf: klopt het dat het in de meerderheid van de gevallen gunstiger is een coin direct via een buyservice (zoals litebit) te kopen ipv je btc/eth van bijv kraken naar andere exchange te verhuizen en daar zelf te kopen?

Precies andersom. Al kan de btc transaction fee je natuurlijk wel nekken bij kleine bedragen (beter verplaats je ltc of eth ofzo)MuFFIN 007 schreef op woensdag 20 december 2017 @ 20:31:
Heb ook net de risky gok gewaagd.technoaddict schreef op woensdag 20 december 2017 @ 20:33:
[...]
Hopelijk krijgen we gelijk :-)
Zelfs Doge stijgt, de Joke-coin.Sbakker1982 schreef op woensdag 20 december 2017 @ 20:31:
Reddcoin bijna 0,01.... dit is niet meer normaal
Verwijderd
En dan met de intentie te HODL'en of bij de piek te cashen? Zelf heb ik er ook aardig wat voor een prima prijs dus ik ben benieuwd wat dan handig is.oldgrumpy schreef op woensdag 20 december 2017 @ 20:40:
[...]
Heb ook net de risky gok gewaagd.
Hopelijk krijgen we gelijk :-)
Mijn ETH withdrawal fee bij Kraken is 0.005ETH = 3.5 EUR, dat is een stuk forser dan wat ik op Litebit zie toch?.oisyn schreef op woensdag 20 december 2017 @ 20:38:
[...]
Precies andersom. Al kan de btc transaction fee je natuurlijk wel nekken bij kleine bedragen (beter verplaats je ltc of eth ofzo)
Ik kijk het vanavond even aan. Blijft nu redelijk stabiel, stijgt niet of daalt niet.Verwijderd schreef op woensdag 20 december 2017 @ 20:45:
[...]
En dan met de intentie te HODL'en of bij de piek te cashen? Zelf heb ik er ook aardig wat voor een prima prijs dus ik ben benieuwd wat dan handig is.
Heb al wel leuke winst te pakken in 2 uurtjes, al baal ik dat ik gestart ben met weinig.
Als de winst weg is verkoop ik waarschijnlijk, want ik heb geen flauw idee waar het heen kan gaan met deze coin.
Wellicht dat dit al vaker aangedragen is, maar ik kan moeilijk geloven dat de 'externe' exchanges altijd onderhoudt moeten plegen om momenten dat Litebit de hardlopers niet meer heeft. Kan aan mij liggen natuurlijk... Waar zou dit aan liggen eigenlijk? te weinig liquiditeit van die boys
XVG hodl, gaat al weken goed. never change a winning team. gaat ook op voor crypro's
Verwijderd
Ik ben gelukkig eergister ingestapt en vandaag nog wat extra, dus dat lijkt voor mij in ieder geval goed. Hopen dat het stabiel blijft inderdaad.technoaddict schreef op woensdag 20 december 2017 @ 20:46:
[...]
Ik kijk het vanavond even aan. Blijft nu redelijk stabiel, stijgt niet of daalt niet.
Heb al wel leuke winst te pakken in 2 uurtjes, al baal ik dat ik gestart ben met weinig.
Als de winst weg is verkoop ik waarschijnlijk, want ik heb geen flauw idee waar het heen kan gaan met deze coin.
En ik zoek nog steeds 1 (of meerdere) coins om het weer op de stallen mocht ik het verkopen..
Ik heb nu 300 euro gesplitst in 25% BTC (puur als handel valuta), 25% Verge, 25% IOTA en 25% TRON. Ben benieuwd waar dit basis portfolio komende tijd heen gaat.
Stijgt nu ook weer lekker door inderdaad, ben benieuwd waar ons schip strandt.akaQ schreef op woensdag 20 december 2017 @ 20:49:
XVG hodl, gaat al weken goed. never change a winning team. gaat ook op voor crypro's
Dag collega Tweakers / coin-handelaars,
Zojuist bedacht ik me dat ik een Bitfenix account wil openen.
Want die hebben weer andere coins dan alléén Bittrex.
Voor het uitwisselen van invites is dit topic niet bedoelt.
Zojuist bedacht ik me dat ik een Bitfenix account wil openen.
Want die hebben weer andere coins dan alléén Bittrex.
Voor het uitwisselen van invites is dit topic niet bedoelt.
[ Voor 24% gewijzigd door defiant op 20-12-2017 23:39 ]
Interessant, heb een vergelijkbaar bedrag maar gesplitst in meer currencies:xoniq schreef op woensdag 20 december 2017 @ 20:51:
Ik heb nu 300 euro gesplitst in 25% BTC (puur als handel valuta), 25% Verge, 25% IOTA en 25% TRON. Ben benieuwd waar dit basis portfolio komende tijd heen gaat.
- 25% BTC
- 25% ETH
- 10% LTC
- 10% BCCash
- 10% DASH
- 10% ZCash
- 10% Ripple
Tot nu toe waardevermeerdering portfolio ~€50 over ca drie dagen. Geen verkeerd rendement
Ik ben sinds deze week ook begonnen met traden. Bekijken jullie alles in USD of EUR, wat is handig?
In BTC. Omdat je anders nog steeds "verlies" hebt kunnen draaien en je het beter in BTC had kunnen laten staan.DeepSeven schreef op woensdag 20 december 2017 @ 20:55:
Ik ben sinds deze week ook begonnen met traden. Bekijken jullie alles in USD of EUR, wat is handig?
Duurt wel lang voordat m’n bestellingen in m’n wallet zitten op litebit. Zo kan ik niet snel anticiperen op die reddcoin...
bij mij ook.....Sbakker1982 schreef op woensdag 20 december 2017 @ 20:57:
Duurt wel lang voordat m’n bestellingen in m’n wallet zitten op litebit. Zo kan ik niet snel anticiperen op die reddcoin...

Vraagje,
Nu jullie zien dat XVG flink stijgt.. verkopen jullie deze dan bij een bepaalde prijs en als deze weer een stuk lager staat om weer in te kopen..
Of laten jullie dit juist staan, met de hoop dat dit nog hoger oploopt.
Nu jullie zien dat XVG flink stijgt.. verkopen jullie deze dan bij een bepaalde prijs en als deze weer een stuk lager staat om weer in te kopen..
Kan jouw 'redding' zijnSbakker1982 schreef op woensdag 20 december 2017 @ 20:57:
http://airteamimages.com/bram-botterman_pid1007.html
Is er een verklaring van de verdubbeling van Siacoin. Stijgt ook flink door valt me op.
Viel mij ook op. Zojuist deel BCH omgezet naar SIA. En het staat ook nog ergens te minen op de achtergrondbrnbtc schreef op woensdag 20 december 2017 @ 20:58:
Is er een verklaring van de verdubbeling van Siacoin. Stijgt ook flink door valt me op.

Had ze vorige week gekocht en mijzelf een doel gesteld en verkocht bij een rendement van > 100%. Inmiddels is de waarde nog een keer over de kop gegaan, maar daar had ik niet op kunnen anticiperen. Blij zijn met wat je er mee bereikt hebt en op naar de volgende. Dus als jij blij bent met het rendement en je verwacht niet dat het nog vele malen hoger zal worden, omzetten naar fiat/ltc/btc/whatever.Cogy schreef op woensdag 20 december 2017 @ 20:58:
Vraagje,
Voor je het weet zakt de koers weer en zit je jezelf weer af te vragen waarom je eerder niet tevreden was
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Ben ook benieuwd wat NAGA gaat doen. Hun platform spreekt mij erg aan.Paresto schreef op woensdag 20 december 2017 @ 20:53:
@xoniq Interessante combinatie, ben benieuwd
Momenteel zelf in Verge, Ripple, Stellar, Naga coin (pre-ico), BTC, eth waarbij die laatste het meest winstgeven is geweest tot nu toe.
Navcoin is ook in 1 keer aan een opmars begonnen.
Navcoin is ook ineens aan het stijgen zonder aanwijsbare reden. (op reddit gekeken, staat niks). Denk dat, als alternatief voor Verge, de navcoin ook interessant is, met name omdat er nog veel meer upside potential in zit.robino007 schreef op woensdag 20 december 2017 @ 20:25:
NOSIG
NAVpay-release?_Christiaan_ schreef op woensdag 20 december 2017 @ 21:00:
Navcoin is ook in 1 keer aan een opmars begonnen.
[...]
Navcoin is ook ineens aan het stijgen zonder aanwijsbare reden. (op reddit gekeken, staat niks). Denk dat, als alternatief voor Verge, de navcoin ook interessant is, met name omdat er nog veel meer upside potential in zit.
http://airteamimages.com/bram-botterman_pid1007.html
Hodlen!Cogy schreef op woensdag 20 december 2017 @ 20:58:
Vraagje,
Ja, ze hebben meerdere features die wel interessant kunnen zijn. Los van hun Frankfurt beurs notering, en rijke hoofdinvesteerder. Dat laatste gebruiken ze wel iets wat teveel als marketing item imokeanu_ schreef op woensdag 20 december 2017 @ 21:00:
[...]
Ben ook benieuwd wat NAGA gaat doen. Hun platform spreekt mij erg aan.

(NGC will be listed on 22nd December 2017 (06:00 PM UTC)... to be continued
[ Voor 9% gewijzigd door Caritius op 20-12-2017 21:05 ]
Verbaasd me telkens weer in hoeveel verschillende coins personen gelijkertijd in investeren.
Voor zover ik weet is er nog geen enkele wallet die ze allemaal kan bijhouden.. Staan jullie dan met 10 wallets op jullie desktop?
Voor zover ik weet is er nog geen enkele wallet die ze allemaal kan bijhouden.. Staan jullie dan met 10 wallets op jullie desktop?
Oké, maar vanmiddag stond XVG op +180%, en later weer rond de +80%. En nu weer op +130%
Als je dit dan had bij +180% verkocht en rond de +80% weer koopt haal je er toch leuke winst uit of zitten jullie dus inderdaad te hodlen en af te wachten..
Als je lekker hodl is Blockfolio voldoende tochRubberen schreef op woensdag 20 december 2017 @ 21:05:
Verbaasd me telkens weer in hoeveel verschillende coins personen gelijkertijd in investeren.
Voor kleine bedragen / coins gebruik ik gewoon de exchange wallets.Rubberen schreef op woensdag 20 december 2017 @ 21:05:
Zou ik inderdaad doen als ik bv €1000+ erin had zitten, maar bij een paar honderd euro is het nauwelijks de moeite waard (toch?).Cogy schreef op woensdag 20 december 2017 @ 21:06:
[...]
Oké, maar vanmiddag stond XVG op +180%, en later weer rond de +80%. En nu weer op +130%
Als je dit dan had bij +180% verkocht en rond de +80% weer koopt haal je er toch leuke winst uit of zitten jullie dus inderdaad te hodlen en af te wachten..
Dit topic is gesloten.
Let op:
~[font=,24]ZERO TOLERANCE! LEES DIT EERST VOOR JE POST!~[/]
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken.
Wat willen we hier niet zien?
Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, het reilen en zeilen van exchanges, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om
.
~[html]<script type="text/javascript"> document.addEventListener("DOMContentLoaded", function() { if (document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value == "") document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value= "Wat willen we hier **NIET** zien?\n* Vragen over wallets\n* Discussies over coins en blockchain\n* Welke coin je moet kopen\n* Opmerkingen over de huidige koers van coin X\n* Slowchat\n* REFERRAL LINKS!\n* Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen :)\n\nLees de topicwaarschuwing hierboven in het rode vlak AANDACHTIG door voor je reageert."; }); </script>~[/html]
~[font=,24]ZERO TOLERANCE! LEES DIT EERST VOOR JE POST!~[/]
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken.
Wat willen we hier niet zien?
- Algemene vragen over cryptocurrencies (wallet software, blockchain technologie, etc.). Plaats die in Bitcoin en overige cryptocurrencies #3.
- "De Kraken servers zijn ruk". Nee echt? Ja, echt waar. Het is al heel lang ruk. Het hoeft niet elke dag weer eens vermeld te worden.
- Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
- Crypto en belasting. Hier offtopic, kan worden besproken in het bovengenoemde topic. Suggesties om te frauderen (zoals hiet niet netjes opgeven van je vermogen) worden niet gewaardeerd.
- Vragen die al zijn beantwoord in de topicstart of de topic zelf. Gebruik de search!
- Linkdrops. Begeleid links naar grote lappen tekst of video met een korte samenvatting (als die niet al gegeven is). Als jij iets interessant vindt om te delen, zeg er dan bij waarom je het interessant vindt.
- Referrals. Ten overvloede, want dit staat ook in het algemene beleid van GoT.
- Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen.
- Slowchat. Dit betreft dus óók reacties als "Bitcoin nu op $2800", "ETH daling is ingezet" , "To the moon!" en meer van zulks. Er is een speciaal Slack kanaal opgezet door de community waar veel van de hier actieve posters te vinden zijn: click
Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, het reilen en zeilen van exchanges, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om
~[html]<script type="text/javascript"> document.addEventListener("DOMContentLoaded", function() { if (document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value == "") document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value= "Wat willen we hier **NIET** zien?\n* Vragen over wallets\n* Discussies over coins en blockchain\n* Welke coin je moet kopen\n* Opmerkingen over de huidige koers van coin X\n* Slowchat\n* REFERRAL LINKS!\n* Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen :)\n\nLees de topicwaarschuwing hierboven in het rode vlak AANDACHTIG door voor je reageert."; }); </script>~[/html]