[ZT] Cryptocurrencies - handel & koers #5 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 140 ... 223 Laatste
Acties:
  • 1.466.085 views

• two-one
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 12-06 21:58
fry_35 schreef op donderdag 21 december 2017 @ 08:18:
[...]
Ja, heb al eerder ETH gekocht bij bitonic,
Da's knap, volgens mij verkopen ze die niet

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kain_niaK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

BoomSmurf schreef op donderdag 21 december 2017 @ 06:41:
[...]

Wat een haat voor BCH zie ik hier de hele tijd. Is dat niet iets voor /r/bitcoin en /r/btc om uit te vechten ?

Als je denkt dat BCH gaat stijgen zou ik er geld in stoppen in plaats van zeuren over een of andere gast die wèl fan is van BCH 8)7

Levert mij in ieder geval goed op... conspiracy theories hebben we voor beide kanten en volgens mij is dit niet de thread daarvoor.
Het hersenspoelen werkt echt blijkbaar, zo een gigantisch cult vorming rond bitcoin. Kun je voorstellen als Amerikanen beginnen roepen dat de Canadese dollar een scam is en dat alleen de Amerikaanse dollar en echte dollar is? 8)7

Of dat er een louche figuur is die miljarden euro's heeft en dat we daarom maar de euro moeten boycotten? 8)7

En dan nog eventjes een leuke plaatje over Tether met wat statistieken.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/xXr4Y0C.jpg

Verder niks aan de hand hoor, alle crypto prijs groei dit jaar is volledig organisch. Komt allemaal goed, we gaan naar de maan met onze lambo's!
/sarcasme

[ Voor 37% gewijzigd door Kain_niaK op 21-12-2017 08:56 ]

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

• Noedels
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 04-09-2021
Even een klein beetje verwarring, wellicht dat jullie het kunnen verduidelijken...
Ik zie dat BCC en BCH door elkaar gebruikt worden bij diverse aanbieders en dat ze dus ook niet altijd Bitcoin Cash verstaan onder BCC. Bij Litebit staat BCC voor Bitcoin Cash, maar ik zie op Reddit dat BCC ook de ISO is voor Bitcoin Connect.

Nu gebruik ik Binance en heb daar gisteren eea aan BCC gekocht. Maar Binance geeft naast de ISO naam geen volledige naam. Weet iemand of ik nu Bitcoin Cash gekocht heb of Bitcoin Connect?

• NLRev0lution
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 20-07 21:50
Noedels schreef op donderdag 21 december 2017 @ 08:51:
Even een klein beetje verwarring, wellicht dat jullie het kunnen verduidelijken...
Ik zie dat BCC en BCH door elkaar gebruikt worden bij diverse aanbieders en dat ze dus ook niet altijd Bitcoin Cash verstaan onder BCC. Bij Litebit staat BCC voor Bitcoin Cash, maar ik zie op Reddit dat BCC ook de ISO is voor Bitcoin Connect.

Nu gebruik ik Binance en heb daar gisteren eea aan BCC gekocht. Maar Binance geeft naast de ISO naam geen volledige naam. Weet iemand of ik nu Bitcoin Cash gekocht heb of Bitcoin Connect?
Mijn eerste google hit op "Binance BCC":
https://support.binance.c...0922291-Bitcoin-Cash-BCC-

PSN/XBL/Steam: NLRev0lution

• nemesis2212
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-12-2024
Verwijderd schreef op donderdag 21 december 2017 @ 08:45:
[...]

Dat is zeker lekker wakker worden. Jij hebt dan wel vroeg ingekocht zeg! Lekker HODL en dus maar?
vroeg ingekocht? baseer je dat op het aantal? gistermiddag kon je er nog 30k voor 100 euro kopen...dus het is maar hoe je lekker vroeg bekijkt...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Noedels
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 04-09-2021
Bedankt en duidelijk.
(sorry voor niet zelf google op die manier te gebruiken..... )

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:04
jorisdeket schreef op donderdag 21 december 2017 @ 08:42:
Aan iedereen die willen zich laten misleiden met pumps & dumps en denken dat ze op deze manier snel geld kunnen verdienen, door hoog te verkopen en laag inkopen. Dit resulteert in 99% in verlies en nog belangrijker een mindere gunstige prijs om meer geld te verdienen.... tuurlijk ik hoor je nu al zeggen: ik heb op 5 min bv 300$ kunnen cashen. Je vergeet wel dat je minder gunstige plek in de coin opgeeft... projecten kiezen waar je ingelooft en vast houden. Dit resultaat brengt meer geld op langer termijn. Of verkoop een klein deel van je winstgevende coin en speel daar mee. En gaat 1 van coin hard naar beneneden... blijf dan rustig en handel niet naar emotie. Dit is mij persoonlijke mening. Succes😁
Dit zijn precies de redenen dat ik niet kan kopen of verkopen via mijn telefoon. Ik wil dit soort pitfalls en daydtrading voorkomen vanwege emotionele beslissingen. Ik ben juist blij met mijn huidige keuze omdat die redelijk bedacht was aan de hand van een trend die ik dacht te zien en dat werd bevestigd.

Wat jij nu zegt zie ik bijna as we speak bij Reddcoin en Verge gebeuren :P

• nemesis2212
radem205 schreef op donderdag 21 december 2017 @ 08:23:
Hmmm, het gaat momenteel niet zo lekker met XVG. HODL'en jullie 'm nog of is dit de neergang?
aparte comment voor een munt die 90% in de plus staat over 24 uur 8)7

• Cogy
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 13-02-2022
nemesis2212 schreef op donderdag 21 december 2017 @ 08:54:
[...]

aparte comment voor een munt die 90% in de plus staat over 24 uur 8)7
correctie +63%

• nemesis2212
oh nee paniek

• Cogy
Nee, absoluut niet. Inkopen juist.

Gisteren gedeelte verkocht met +120
Dus ben blij dat hij nu weer lager staat.

• maniac_1979
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 25-07 08:18
https://oracletimes.com/g...ple-xrp-today-or-go-home/

Vraag me toch af of die lui (die die artikels schrijven) zelf ook in Ripple zitten?
Ik heb er zelf ook een aantal, gekocht op 0,19 euro
Benieuwd wat de toekomst brengt.....

[ Voor 6% gewijzigd door maniac_1979 op 21-12-2017 08:59 ]

• nemesis2212
Cogy schreef op donderdag 21 december 2017 @ 08:57:
[...]

Nee, absoluut niet. Inkopen juist.

Gisteren gedeelte verkocht met +120
Dus ben blij dat hij nu weer lager staat.
true inkopen laag of in een dip maakt waarschijnlijk kerst nog mooier :P

• BBBrt
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 22:31
jorisdeket schreef op donderdag 21 december 2017 @ 08:42:
Aan iedereen die willen zich laten misleiden met pumps & dumps en denken dat ze op deze manier snel geld kunnen verdienen, door hoog te verkopen en laag inkopen. Dit resulteert in 99% in verlies en nog belangrijker een mindere gunstige prijs om meer geld te verdienen.... tuurlijk ik hoor je nu al zeggen: ik heb op 5 min bv 300$ kunnen cashen. Je vergeet wel dat je minder gunstige plek in de coin opgeeft... projecten kiezen waar je ingelooft en vast houden. Dit resultaat brengt meer geld op langer termijn. Of verkoop een klein deel van je winstgevende coin en speel daar mee. En gaat 1 van coin hard naar beneneden... blijf dan rustig en handel niet naar emotie. Dit is mij persoonlijke mening. Succes😁
je zegt het er gelukkig bij, maar dat is een mening, geen wetenschap. bij een steady groeiende munt heb je gelijk, maar juist op deze markt zijn plussen en minnen van tientallen procenten per dag bijna 'normaal'. dan is er juist voor de slimme daytrader relatief meer te verdienen! ;)

• Url
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 21-05 20:46

Url

rechargingshow.com

Hallo iedereen,

Sinds begin deze maand maar mee gegaan in de crypto investeringen en tot nu toe gaan de zaken goed.
Ik lees dit topic nu al een tijdje mee en vind het wel grappig dat ik niemand hier over XRB(Raiblocks) hoor. Deze coin stijgt als een malle en is nog nieteens op een grote exchange. Heb die dingen gekocht toen ze 50 cent waren en ze zijn nu 4,25 dus gaat wel lekker. Mijn portfolio is verder:

- XRB
- IOTA (Niet zoveel als ik zou willen maar doordat ik ze niet van binance af kon halen dacht ik f it... ruil wel voor iets anders)
- Ark
- REQ
- BAT
- XRP
- XLM
- SC (Nog hele kleine coin maar heb ze gekocht op 0,4 cent ongeveer. Ze zijn nu 2 cent dus deze HODL ik lekkert.)
- TRX
- XVG

Zoals julliie kunnen zien is het aardig wat maar ik houd van spreiden :D.

Rechargingshow | rechargingshow.com

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 17-09 15:20
BBBrt schreef op donderdag 21 december 2017 @ 09:00:
[...]

je zegt het er gelukkig bij, maar dat is een mening, geen wetenschap. bij een steady groeiende munt heb je gelijk, maar juist op deze markt zijn plussen en minnen van tientallen procenten per dag bijna 'normaal'. dan is er juist voor de slimme daytrader relatief meer te verdienen! ;)
De slimme daytrader ja, maar ik denk dat daar hier maar een paar zitten en veel mensen die denken dat ze een slimme daytrader zijn omdat ze de afgelopen maanden in een bullmarkt getradet hebben en het dan heel lastig is om verlies te maken. ;)

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09-08 18:30

MeltedForest

Lenny-t

Verwijderd schreef op donderdag 21 december 2017 @ 08:45:
[...]

Dat is zeker lekker wakker worden. Jij hebt dan wel vroeg ingekocht zeg! Lekker HODL en dus maar?
Ingekocht in Mei, de waarde (in €) is sindsdien +700%.

Verwijderd

nemesis2212 schreef op donderdag 21 december 2017 @ 08:53:
[...]

vroeg ingekocht? baseer je dat op het aantal? gistermiddag kon je er nog 30k voor 100 euro kopen...dus het is maar hoe je lekker vroeg bekijkt...
Nee gebaseerd op je % winst. Als ik dat vergelijk met mijne die lager is, en ik was naar mijn idee op tijd.. Dus vandaar.

Maar ik vraag me af hoe het gaat lopen met RDD, ben benieuwd

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08 10:39
zit te dubben om voor 1500 ripple te halen.. zie deze nog wel naar de 1 dollar etc.. gaan.

Hoe zitten jullie hierin ?

• nemesis2212
Verwijderd schreef op donderdag 21 december 2017 @ 09:09:
[...]

Nee gebaseerd op je % winst. Als ik dat vergelijk met mijne die lager is, en ik was naar mijn idee op tijd.. Dus vandaar.

Maar ik vraag me af hoe het gaat lopen met RDD, ben benieuwd
same, na zo'n stijging heb je altijd sellers en nieuwe instappers dus zal nog wel groeien komende tijd.

• pirodr01
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 28-06-2024
shakespeare schreef op donderdag 21 december 2017 @ 09:10:
zit te dubben om voor 1500 ripple te halen.. zie deze nog wel naar de 1 dollar etc.. gaan.

zou k niet lang wachten...98 cent op t moment :P

• nemesis2212

https://coinmarketcap.com/currencies/ripple/

hij zit er zo goed als op 1 dollar. ik heb echter geen idee hoeveel ripple nog kan groeien maar te laat ben je niet denk ik

• Mirved
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09-09 14:09

Is al 1 dollar

• hansdegit
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 17:30

Op basis waarvan? Lijkt een beetje een self-fulfilling prophecy te worden, dat hele XRP evangelie. Er is inmiddels in dit forum zoveel geschreven over XRP dat je die vraag niet zou moeten stellen.

Gitje's Stroomfabriek: 6095 Wp Yingli Panda, 2520 Wp Suntech, Tigo Monitoring & Schaduwmanagement, Kostal Piko 10.1

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19:05

hmr

Bartske schreef op donderdag 21 december 2017 @ 09:05:
[...]

De slimme daytrader ja, maar ik denk dat daar hier maar een paar zitten en veel mensen die denken dat ze een slimme daytrader zijn omdat ze de afgelopen maanden in een bullmarkt getradet hebben en het dan heel lastig is om verlies te maken. ;)
Maak dat deze mensen dan niet slim? :P

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20:49
nemesis2212 schreef op donderdag 21 december 2017 @ 09:10:
[...]

same, na zo'n stijging heb je altijd sellers en nieuwe instappers dus zal nog wel groeien komende tijd.
Gisteren toen de groei net begonnen was mijn XVG ingewisseld voor RDD. Uiteindelijk maakte ik gisteravond verlies en twijfelde ik of ik zou verkopen voordat ik naar bed zou gaan. Ik dacht Fuck it, het is allemaal gokken, lekker laten staan. Ondanks de toch wel negatieve berichten hier. Zo zie je maar, het was een goeie gok dit keer om RDD te houden.

• maniac_1979
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 25-07 08:18
Is al 1 dollar? Waar dan?

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 17-09 15:20
hmr schreef op donderdag 21 december 2017 @ 09:12:
[...]

Maak dat deze mensen dan niet slim? :P
Zodra ze stoppen met traden en hodlen (of alles verkopen) zodra de markt meer bearish wordt wel ;)

• NLRev0lution
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 20-07 21:50

PSN/XBL/Steam: NLRev0lution

• mrstylo
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 02-09 15:10

• jorisdeket
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 23-08-2021
Wil alleen nog toevoegen dat mensen bang zijn dat hun munt klapt als een bubbel. Ik weet niet precies hoeveel de totale waarde is van cryptocurreny maar geloof dit een kleine 400.000.000 $ is een ongeveer 80, 75% in bezit door bitcoin. Al het "nieuw geld" wat dit jaar is bijgegreven is obnormaal. De juiste cijfers heb ik niet. De markt is zich aan het verspreiden. Op dit korte temijn zie ik geen coins crashen. Laat niet weg daar er veel scam coins zijn... er wordt wel belegd. We staan in de kinderschoenen. Zie bitcoin als de Sony van vroeger. De nokia, de ericsson...kijk naar hun white papers, road maps. Nu lijkt het op een wild wild west. Iedereen wil een graantje mee pikken. Uiteindelijk zal de wereld niet meer zonder de blockchain kunnen en banken, regeringen zullen moeten overstappen...nieuwe stap in de toekomst. Dit is mij persoonlijke mening. 😁

• DH1337
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 23-06-2023
1 $ dollar is wel een magische grens... die zal dan wel even gaan dippen om vervolgens weer hoger te gaan..

• hmr

hmr

mrstylo schreef op donderdag 21 december 2017 @ 09:15:
[...]

Binance loopt bijna met 10 cent achter dan
Weet je zeker dat je het niet op euro's op heb staan?

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• banaanbanaan
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 08-04-2023
hmr schreef op donderdag 21 december 2017 @ 09:15:
[...]

Weet je zeker dat je het niet op euro's op heb staan?
bittrex ook 88 dollar cent

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hmr

hmr

Nu coin cap ook.. rond 0830 was hij 1 dollar +... ach we zien wel over een jaar :)

hmr hodl-ed zijn 3600 ripples :)

[ Voor 6% gewijzigd door hmr op 21-12-2017 09:18 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• handige_harrie
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:00

handige_harrie

Kill Bill Vol.1

jorisdeket schreef op donderdag 21 december 2017 @ 09:15:
Wil alleen nog toevoegen dat mensen bang zijn dat hun munt klap als een bubbel. Ik weet niet precies hoeveel de totale waarde is van cryptocurreny maar geloof dit een kleine 400.000.000 $ is een ongeveer 80, 75% in bezit door bitcoin. Al het "nieuw geld" wat dit jaar is bijgegreven is obnormaal. De juiste cijfers heb ik niet. De markt is zich aan het verspreiden. Op dit korte temijn zie ik geen coins crashen. Laat niet weg daar er veel scam coins zijn... er wordt wel belegd. We staan in de kinderschoenen. Zie bitcoin als de Sony van vroeger. De nokia, de ericsson...kijk naar hun white papers, road maps. Nu lijkt het op een wild wild west. Iedereen wil een graantje mee pikken. Uiteindelijk zal de wereld niet meer zonder de blockchain kunnen en banken, regeringen zullen moeten overstappen...nieuwe stap in de toekomst. Dit is mij persoonlijke mening. 😁
Voor de cijfers die je noemt:
https://coinmarketcap.com/
Helemaal bovenaan (ten tijde van deze post): $640B marketcap, BTC dominance 44.8%.

• jorisdeket
handige_harrie schreef op donderdag 21 december 2017 @ 09:19:
[...]

Helemaal bovenaan (ten tijde van deze post): $640B marketcap, BTC dominance 44.8%.
Thanks, had gisteren nog gekeken... mss niet goed opgelet. Maar dat is bewijst wel dat de markt aan het verspreiden is. Thanks😁

• RideWithUz
  • Laatst online: 11-04-2024
even een vraagje over de ICX icon , je kan deze in de myetherwallet zetten, kan je die dan ook doorzetten naar de ledger wallet nano ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:08

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

..Uiteindelijk zal de wereld niet meer zonder de blockchain kunnen en banken, regeringen zullen moeten overstappen...nieuwe stap in de toekomst. Dit is mij persoonlijke mening. 😁
Als morgen bitcoin (of blockchain) verdwijnt draait de wereld vrolijk verder ... de impact wordt over het algemeen wel erg overdreven. En 'moeten' overstappen? van wat? op wat? hoe? :7

Ik zie het meer als 'Golden Ten', het is dus geen gokken maar een behendigheidsspel :+

Verwijderd

technoaddict schreef op donderdag 21 december 2017 @ 09:13:
[...]

Gisteren toen de groei net begonnen was mijn XVG ingewisseld voor RDD. Uiteindelijk maakte ik gisteravond verlies en twijfelde ik of ik zou verkopen voordat ik naar bed zou gaan. Ik dacht Fuck it, het is allemaal gokken, lekker laten staan. Ondanks de toch wel negatieve berichten hier. Zo zie je maar, het was een goeie gok dit keer om RDD te houden.
Vandaag zal hij ook nog verder stijgen vermoed ik. Alleen dan kijken of het zijn waarde een beetje weet te houden

• mrstylo
ik weet niks schreef op woensdag 20 december 2017 @ 23:05:
[...]

Ziet er wel leuk uit,Ik zie alleen niet wat er 'world changing' aan moet zijn. John McAfee twittert:

This is a world changing coin and a world changing concept. I urged them to let me assist. The ICO has just begun.

Maar als John het twittert dan moet het wel zo zijn....
Je merkt wel dat steeds meer marketeers ermee bemoeien. Vaak hele mooie sites en best mooi verhaal. Maar ik vind hun verhaal eigenlijk wel tegenvallen.

Maar 0.1 eth is wel een goedkope gok.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dannelini
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 04-06 10:38
Url schreef op donderdag 21 december 2017 @ 09:00:
Hallo iedereen,

Sinds begin deze maand maar mee gegaan in de crypto investeringen en tot nu toe gaan de zaken goed.
Ik lees dit topic nu al een tijdje mee en vind het wel grappig dat ik niemand hier over XRB(Raiblocks) hoor.
Inderdaad! Raibocks heeft een insane scalability en transactie concept wat nu al werkt. Deze week ook ingestapt. Helaas nog niet echt mainstream omdat het op twee k*t exchanges staat. Wel een tip om even te bekijken, coin zou geweldige potentie kunnen hebben voor het heen en weer sturen van crypto naar exchanges o.i.d. :D

• jorisdeket
handige_harrie schreef op donderdag 21 december 2017 @ 09:19:
[...]

https://coinmarketcap.com/charts/ heb ik gekeken en ja de dominance is aan het veranderen vanaf 11 maart 2017... heb verkeerd gekeken

• wielhelm
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-09 22:55

wielhelm

80/86 ST bladebladed

klein vraagje, als ik nou 400 XRP overmaak naar binance (of een andere exchange) staat hier dan ook gelijk 20XRP vast welke ik niet kan verhandelen?

Of geld de 20XRP enkel voor wallets?

• jorisdeket
CT schreef op donderdag 21 december 2017 @ 09:28:
[...]

Als morgen bitcoin (of blockchain) verdwijnt draait de wereld vrolijk verder ... de impact wordt over het algemeen wel erg overdreven. En 'moeten' overstappen? van wat? op wat? hoe? :7

Ik zie het meer als 'Golden Ten', het is dus geen gokken maar een behendigheidsspel :+
Uiteindelijk hoe meer mensen er in stappen. hoe meer geld de banken en de economie zal mislopen en weet maar zeker dat ze dit niet leuk gaan vinden. ik las dat de bv dat de G20 bij elkaar komt om hierover te praten. We zullen het mee maken. Nu lijkt het meer op een casino. Maar weet maar zeker dat er veel mensen veel geld verliezen... Dit ga je horen nadat de verhalen opduiken. Er is geen controle nu, en daar hebben we voor gekozen. :*)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Machlah
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-09 19:15
jorisdeket schreef op donderdag 21 december 2017 @ 09:33:
[...]

https://coinmarketcap.com/charts/ heb ik gekeken en ja de dominance is aan het veranderen vanaf 11 maart 2017... heb verkeerd gekeken
Je market cap zat er ook een ‘kleine’ fractie naast ;-)

• Crypts
  • Laatst online: 20-02-2021
wielhelm schreef op donderdag 21 december 2017 @ 09:36:
klein vraagje, als ik nou 400 XRP overmaak naar binance (of een andere exchange) staat hier dan ook gelijk 20XRP vast welke ik niet kan verhandelen?

Of geld de 20XRP enkel voor wallets?
Geen idee maar vanaf de meeste exchanges kun je je hele tegoed gewoon overzetten. Ik doe dat eigenlijk aan de lopende band. :)

Verge is leuk, maak daar elke keer korte ritjes op. Inkopen en zodra het verschil 50 sat is meteen weer eruit duwen, dat is meestal echt minuten werk maar met 10000 stuks per keer gaat dat toch wel lekker. Vanmorgen ook mijn nlg eruit gegooid, nostalgie is leuk maar laat de schoorsteen niet roken. :P

Jammer dat xrp op Binance eigenlijk consequent hoger staat dan op Bittrex, heb naar mijn zin iets teveel geld bij onze chinese vrienden staan en daar wil ik een groot deel van terugzetten. Moet alleen wel een beetje redelijk timen wil ik daar niet op inleveren of 'lang' moeten wachten tot de koers juist is.

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• oldgrumpy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 17-09 08:51
voor de NXT hodl-ers onder on die wachten op de IGNIS airdrop op 28 dec.
Op Bittrex krijg je ze automatisch:

https://support.bittrex.c...irdrop-to-Nxt-NXT-holders

• vpfshinobi
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 25-05-2023
Vraagje, ik heb enkele limit orders geplaatst op altcoins op bittrex. Deze staan echter nog open omdat de coin nooit tot die lage value is geraakt.
Indien ik de order cancel ben ik dan de fee kwijt?

Alvast bedankt voor de info

• Crypts
  • Laatst online: 20-02-2021
vpfshinobi schreef op donderdag 21 december 2017 @ 09:49:
Vraagje, ik heb enkele limit orders geplaatst op altcoins op bittrex. Deze staan echter nog open omdat de coin nooit tot die lage value is geraakt.

Nope. ;)

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

• Lennardnl
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 25-08 11:28
vpfshinobi schreef op donderdag 21 december 2017 @ 09:49:

Je betaalt pas fee op het moment dat je order er door gaat.

• _Christiaan_
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15-09 13:31

_Christiaan_

Master of SOG

mikedhanpat schreef op donderdag 21 december 2017 @ 08:39:
[...]

Hier nu een artikel op reddit met een recovery procedure voor mensen die nog coins in de wallet van EtherDelta hebben: https://www.reddit.com/r/...elta_dns_system_has_been/
Thanks. Ik heb gisteravond tijdens de hack ingelogd op Etherdelta, echter ik weet niet zeker of ik getroffen ben. De coins staan nog in mijn account namelijk. Inloggen op Etherdelta is op dit moment ook onmogelijk.

Ik heb gisteravond wel geprobeerd om mijn DRGN te withdrawen, maar dit was nog niet gelukt. Om de één of andere reden transfert hij 0,000000000000000926 DRGN i.p.v. 926 DRGN. Ws doet hij het in wei, dus straks nog een keer proberen en dan transferren naar een andere wallet.

NOSIG

• Harmvdw
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17-09 16:24
_Christiaan_ schreef op donderdag 21 december 2017 @ 09:58:
[...]

Thanks. Ik heb gisteravond tijdens de hack ingelogd op Etherdelta, echter ik weet niet zeker of ik getroffen ben. De coins staan nog in mijn account namelijk. Inloggen op Etherdelta is op dit moment ook onmogelijk.

Ik heb gisteravond wel geprobeerd om mijn DRGN te withdrawen, maar dit was nog niet gelukt. Om de één of andere reden transfert hij 0,000000000000000926 DRGN i.p.v. 926 DRGN. Ws doet hij het in wei, dus straks nog een keer proberen en dan transferren naar een andere wallet.
Ik heb net via https://deltabalances.github.io/ gecontroleerd of alles nog in mijn account stond, en laat het daar staan tot het weer opgelost is.

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03:16

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Dankzij Bitcoin Cash nu eindelijk in bezit van Monero. Had er al een tijdje naar gekeken maar geen zin om meer fiat in cryptocurrency te stoppen. Nu de helft van mijn Bitcoin Cash omgeruild. Wellicht later het restant.

Ik ben er van overtuigd dat een privacy coin toekomst heeft en mijn inziens is Monero hier de meest betrouwbare speler. Nadeel is dat het allemaal wat minder gebruiksvriendelijk is (voorbeeld: ik loop nu een wallet te syncen om mijn balance te bekijken, inmiddels maar met een viewkey op het web gekeken omdat dat sneller ging) en met PR achterlopen op Dash.

Mocht je het bij Coinbase hebben staan dan kun je het nu iig verzenden. Buy/Sell optie heb ik niet dus geen idee of dat al werkt. Eens kijken of dit nog iets met de BCH koers gaat doen de komende dagen.

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Verwijderd

sh4d0wman schreef op donderdag 21 december 2017 @ 10:04:
Dankzij Bitcoin Cash nu eindelijk in bezit van Monero. Had er al een tijdje naar gekeken maar geen zin om meer fiat in cryptocurrency te stoppen. Nu de helft van mijn Bitcoin Cash omgeruild. Wellicht later het restant.

Ik ben er van overtuigd dat een privacy coin toekomst heeft en mijn inziens is Monero hier de meest betrouwbare speler. Nadeel is dat het allemaal wat minder gebruiksvriendelijk is (voorbeeld: ik loop nu een wallet te syncen om mijn balance te bekijken, inmiddels maar met een viewkey op het web gekeken omdat dat sneller ging) en met PR achterlopen op Dash.

Mocht je het bij Coinbase hebben staan dan kun je het nu iig verzenden. Buy/Sell optie heb ik niet dus geen idee of dat al werkt. Eens kijken of dit nog iets met de BCH koers gaat doen de komende dagen.
Kijk naar Verge, is de concurrent voor Monero..
afgelopen week 700% rendement behaald..
Blijf nog even lekker op de raket zitten.. :o

• Guus Leeuwis
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Guus Leeuwis schreef op woensdag 20 december 2017 @ 20:55:
Dag collega Tweakers / coin-handelaars, :)

Zojuist bedacht ik me dat ik een Bitfinex account wil openen. :)
Want die hebben weer andere coins dan alléén Bittrex.

[modbreak] Voor het uitwisselen van invites is dit topic niet bedoeld. [/modbreak]
Helaas ... zojuist is Bitfinex afgesloten voor nieuwe accounts:
Thank you for your interest in opening a Bitfinex account. However, due to extraordinary demand, new account creation has been temporarily paused.

Bitfinex focuses on serving professional traders. The reason we have decided to temporarily stop accepting new accounts is that we cannot undermine the quality of our services for our existing traders by flooding the system with new, small accounts.

Please be patient while we expand infrastructure, services, and staff to meet the exponential rise in demand for new Bitfinex accounts.

This pause for new account creation is a temporary measure. New account registration will resume by January 15th, 2018 at the latest.

Thank you for your patience and understanding,
Bitfinex Management

• mrstylo
Verwijderd schreef op donderdag 21 december 2017 @ 10:09:
[...]

Kijk naar Verge, is de concurrent voor Monero..
afgelopen week 700% rendement behaald..
Blijf nog even lekker op de raket zitten.. :o
Anders Navcoin

• orange.x
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-07 10:57
Wel jammer dat als je weer geld wilt pompen dat Litebit niet echt meewerkt. Ze updaten echt te weinig wat mij betreft. Snap wel dat ze dat zelf ook wel willen maar dit kan soms wel frustrerend zijn.

Misschien eens verder kijken naar andere plekken waar ze online wallets incl <> euro verhandelen.

• smokeandnoise
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-04-2024
Navcoin timmers aardig aan de weg qua development. Gisterenavond is Navpay uitgebracht, oa voor Windows / Mac / Android. de iOS app zou na de 25e geleased worden. (al vraag ik me af of Apple dit toe gaat staan)

https://navcoin.org/news/

• Thalent
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 23-06 20:28

• Frozenhands
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 07-11-2024
orange.x schreef op donderdag 21 december 2017 @ 10:18:
Wel jammer dat als je weer geld wilt pompen dat Litebit niet echt meewerkt. Ze updaten echt te weinig wat mij betreft. Snap wel dat ze dat zelf ook wel willen maar dit kan soms wel frustrerend zijn.

Misschien eens verder kijken naar andere plekken waar ze online wallets incl <> euro verhandelen.
Persoonlijn vind ik dit wel een beetje kort door de bocht. Want stel ze doen het zoals jij het wil, dan is het misschien niet meer goed te beheersen en vliegt de website er constant uit. Dan kan jij en alle anderen niet meer bij hun muntjes wanneer ze graag willen verkopen omdat het muntje net goed staat.

Mijn mening is hoe Litebit het nu doet, prima is.

"That's what I do. I drink and I know things."

• Lollercopter
  • Laatst online: 16:46
Guus Leeuwis schreef op donderdag 21 december 2017 @ 10:11:
[...]

Helaas ... zojuist is Bitfinex afgesloten voor nieuwe accounts:

[...]
Zijn er nog meer mensen long in BNB (Binance) ? >:) :9~

Binance vind ik echt een geweldige exchange, eigenlijk nooit gezeik gewoon. Ik ben daar niet eens geverifieerd en je kan gewoon traden als een malle. Snelle deposits / withdrawls en geeft geen krimp ondanks de explosie aan nieuwe accounts. Mijns inziens is het een coin ook nog eens met intrinsieke waarde (bedrijf dat bakken met geld verdiend), uniek in deze markt. Het enige risico is denk ik dat bij een hack de waarde van deze coin ineens kan tanken. Ik denk alleen dat als binance gehackt word dat de gehele markt een optater gaat krijgen. :)

• orange.x
Frozenhands schreef op donderdag 21 december 2017 @ 10:19:
[...]

Persoonlijn vind ik dit wel een beetje kort door de bocht. Want stel ze doen het zoals jij het wil, dan is het misschien niet meer goed te beheersen en vliegt de website er constant uit. Dan kan jij en alle anderen niet meer bij hun muntjes wanneer ze graag willen verkopen omdat het muntje net goed staat.

Het is niet zo dat ik fel ben hoor. Maar het is wel net ff jammer dat als je wilt dat het niet kan. En ze geven ook niet aan wanneer wel dan. Als iedereen massaal zit te refreshen, heb je denk ik ook niet zoveel aan als beheerder... Maargoed ik ga er vanuit dat ALS ze dat inzicht hadden ze dat wel zouden tonen, scheelt voor mij in ieder geval wat gedoe :)

Vanochtend namelijk wat LTC verkocht om in andere te stoppen, maar sinds 6:30 (ik was te vroeg wakker helaas) geen koopmogelijkheid meer geweest. Gelukkig staat het een beetje stil voor wat ik wil maar toch.

[ Voor 11% gewijzigd door orange.x op 21-12-2017 10:22 ]

• technorabilia
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 15-09 14:44
Frozenhands schreef op donderdag 21 december 2017 @ 10:19:
[...]

Niet mee eens. Gistermiddag wat Verge verkocht. Daarna duurt het een paar uur voordat je credits krijgt en sindsdien geen nieuwe voorraad. En als er voorraad is dan is dit binnen letterlijk 5 minuten uitverkocht. Eigenlijk dus onbruikbaar als je wat actief wilt handelen.

👉🏻 Blog 👈🏻

• pirodr01
kraades schreef op donderdag 21 december 2017 @ 10:22:
[...]

Niet mee eens. Gistermiddag wat Verge verkocht. Daarna duurt het een paar uur voordat je credits krijgt en sindsdien geen nieuwe voorraad. En als er voorraad is dan is dit binnen letterlijk 5 minuten uitverkocht. Eigenlijk dus onbruikbaar als je wat actief wilt handelen.
Litebit is ook niet bedoeld om te handelen, maar om in- en te verkopen.

• orange.x
[...]

Je moet het eigenlijk niet vergelijken met een exchange he, want dat zijn ze niet. Maar ik deel je mening, het mag allemaal soms wat sneller weer op voorraad zijn maar ze zullen wel afhankelijk zijn.

• Dick Turpin
  • Laatst online: 14-09-2022
[...]

Is er vandaag al voorraad geweest? Mijn F5 knop is versleten..

• Thalent
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 23-06 20:28
[...]

Als je actief wilt handelen moet je zorgen dat je een voorraad op een exchange hebt staan zoals bijvoorbeeld binance.

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 17-09 15:10
[...]

ja dat klopt maar je kan nergens meer op als je wil handelen :)

• toorts
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12-09 15:43
pirodr01 schreef op donderdag 21 december 2017 @ 10:23:
[...]

Litebit is ook niet bedoeld om te handelen, maar om in- en te verkopen.
handelen

 handelen werkw.Uitspraak: [ˈhɑndələ(n)] Verbuigingen: handelde (verl.tijd enkelv.) Verbuigingen: heeft gehandeld (volt.deelw.) Toon alle vervoegingen 1) kopen en verkopen Voorbeeld: `Hij handelt in oud ijzer.`Synoniem: ...
Gevonden op http://www.woorden.org/woord/handelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• paul-s83
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22:33
McAfee is de nieuwe Fontas? (sorry dit is alleen voor mensen die al jaren in het werelde zitten >:) )

[ Voor 13% gewijzigd door paul-s83 op 21-12-2017 10:27 ]

• orange.x
D'r is nu voorraad, heb mijn aankopen kunnen doen! Kan ik nu weer lekker achterover leunen :P Of echt iets gaan doen dan!

• nemesis2212
er is nu voorraad, als je er snel bij wilt zijn (litebit)

• technorabilia
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 15-09 14:44
Thalent schreef op donderdag 21 december 2017 @ 10:24:
Als je actief wilt handelen moet je zorgen dat je een voorraad op een exchange hebt staan zoals bijvoorbeeld binance.
Ja snap ik wel. Alleen ik zou graag mijn voorraad op bitfinex/binance aanvullen met de opbrengst uit wat ik bij litebit heb staan. Ik dacht dit te doen door wat btc te kopen van mijn credits en deze over te zetten. Maar ik denk dat het bijna sneller is om mijn euros eerst naar mijn bankrekening te zetten...........
Dick Turpin schreef op donderdag 21 december 2017 @ 10:24:
Sinds gistermiddag niets.

[ Voor 16% gewijzigd door technorabilia op 21-12-2017 10:28 ]

👉🏻 Blog 👈🏻

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 12-09 15:17
Gaat dit het nieuwe Litebit voorraad topic worden of zo? :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nemesis2212
nemesis2212 schreef op donderdag 21 december 2017 @ 10:26:
er is nu voorraad, als je er snel bij wilt zijn (litebit)
aaaand its gone. letterlijk 1 minuut haha

• pirodr01
inkoop en verkoop kan onder handelen vallen inderdaad. Denk dat de oudijzerboer echter niet zijn handelwaar elke keer opnieuw inkocht en verkocht. Litebit is niet om te traden maar om in te kopen of om je coins weer om te ruilen in fiat. Dat doen ze overigens trouwens prima, gisterenmiddag om laten zetten in fiat en nu vanochtend al netjes op mijn bankrekening.

• Dick Turpin
  • Laatst online: 14-09-2022
Dick Turpin schreef op donderdag 21 december 2017 @ 10:24:
[...]

Litebit had zojuist weer voorraad.
Met het volgende:

XVG
XRP
VTC
Strat
Navcoin

gaan we de kerstvakantie in.

Verwijderd

Achja,

Litebit heeft wel een unieke positie. logisch dat iedereen wil inkopen en verkopen. Ze moeten ook wel belachelijk veel liquide middelen hebben om het bij te houden. het is ook nog altijd een commerciële organisatie die wel moet afwegen hoeveel ze op voorraad gaan nemen. Bij een crash zijn ze namelijk gewoon de zak.

Geef ze ook de kans om aan de nieuwe vraag te voldoen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arnold
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:37
Dick Turpin schreef op donderdag 21 december 2017 @ 10:28:
[...]

Litebit had zojuist weer voorraad.
Met het volgende:

XVG
XRP
VTC
Strat
Navcoin

gaan we de kerstvakantie in.
even een tip: vermeld geen aantallen. Iedereen kan dan je vermogen eenvoudig achterhalen.
Zeker als er flinke koersstijgingen zijn lijkt me dat geen gewenste situatie...

• lighting_
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 05-09 16:48
Verwijderd schreef op donderdag 21 december 2017 @ 10:29:
Achja,

Litebit heeft wel een unieke positie. logisch dat iedereen wil inkopen en verkopen. Ze moeten ook wel belachelijk veel liquide middelen hebben om het bij te houden. het is ook nog altijd een commerciële organisatie die wel moet afwegen hoeveel ze op voorraad gaan nemen. Bij een crash zijn ze namelijk gewoon de zak.

Geef ze ook de kans om aan de nieuwe vraag te voldoen.
Misschien dat ze daarom kleine voorraden aanhouden.
Maar je kan beter naar bitfinex (momenteel gesloten voor nieuwe leden) en Binance gaan omdat je zonder legitimatie kan handelen.

• C6DL
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 16-09 19:31
Arnold schreef op donderdag 21 december 2017 @ 10:31:
[...]

even een tip: vermeld geen aantallen. Iedereen kan dan je vermogen eenvoudig achterhalen.
Zeker als er flinke koersstijgingen zijn lijkt me dat geen gewenste situatie...
Sla je nu niet door?

• pirodr01
Meer mensen die AION overwegen? Zojuist gelanceerd op Binance, groot team, actief op twitter...

• orange.x
Er zit wat in, weet je hoeveel racefietsen er gestolen werden omdat men hun Strava profiel publiek hadden en mensen ongeveer konden achterhalen welke fiets waar stond vanwege GPS start en stop, en wanneer ze weg zijn etc... En wat heeft het voor nut verder :)

• Machlah
orange.x schreef op donderdag 21 december 2017 @ 10:34:
[...]

Er zit wat in, weet je hoeveel racefietsen er gestolen werden omdat men hun Strava profiel publiek hadden en mensen ongeveer konden achterhalen welke fiets waar stond vanwege GPS start en stop, en wanneer ze weg zijn etc... En wat heeft het voor nut verder :)
Ik zou dit soort gegevens ook liever niet weg geven. Je weet maar nooit.

• C6DL
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 16-09 19:31
orange.x schreef op donderdag 21 december 2017 @ 10:34:
[...]

In het spaartopic hier op GOT, staan zelfs honderden posts hoeveel spaargeld iedereen heeft.

• Machlah
C6DL schreef op donderdag 21 december 2017 @ 10:35:
[...]

In het spaartopic hier op GOT, staan zelfs honderden posts hoeveel spaargeld iedereen heeft.
Er is toch ook een topic met werk/inkomen? Daar noemt ook iedereen zijn salaris/bonus etc op. Snap nooit dat mensen dat zomaar delen!

• T-8one
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-09 15:04

T-8one

take it easy, take a sisi

pirodr01 schreef op donderdag 21 december 2017 @ 10:33:
Meer mensen die AION overwegen? Zojuist gelanceerd op Binance, groot team, actief op twitter...
lol 60% stijging in het laatste uur. Lekker hoor :)
Verder nog nooit van gehoord, maargoed ik leer elke dag nieuwe 'interessante' coins kennen.

GP 32 the most powerfull handheld in the world :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 12-09 15:17
C6DL schreef op donderdag 21 december 2017 @ 10:35:
[...]

Spaargeld staat op een bank en dat alleen al is een groot verschil.

• Robsnor
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 27-05 10:51
Pepernoot schreef op donderdag 21 december 2017 @ 10:36:
Beste mensen,

Bestel GEEN munten bij AnyCoinDirect! Ik wacht nu al meer dan 24 uur op mijn BTC en ze reageren niet op tickets / emails.

Wel is natuurlijk mijn geld van mijn rekening afgeschreven.

Meer mensen met dit probleem?
Gister hier wat litecoins besteld.
Duurde inderdaad erg lang, maar heb ze vanochtend ontvangen

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08 10:39
Beste mensen,

Bestel GEEN munten bij AnyCoinDirect! Ik wacht nu al meer dan 24 uur op mijn BTC en ze reageren niet op tickets / emails.

nee, gelijk verstuurd. geen probleem.

• orange.x
Beste mensen,

Is dat niet ook een probleem van BTC zelf? Trage transacties? Heb bij mijn 1e bestellignen paar weken geleden ook BTC gehad en besteld en dat duurde toen ook al lang. Sinds het wat bekender is is het ook nog eens drukker geworden...

• Cogy
Beste mensen,

Gisteren daar BTC gekocht, duurde even maar gewoon ontvangen.

• nemesis2212
Danny.G schreef op donderdag 21 december 2017 @ 10:37:
[...]

idd, een bank hack je wat minder makkelijk dan een exchange of prive pc waar je wallets op staan..

• Arnold
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:37
Danny.G schreef op donderdag 21 december 2017 @ 10:37:
[...]

Precies dit.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rookert25
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 30-08 09:12
Dames, heren, maak een account bij Bitstamp aan en stop met gezeik hier over Litebit en andere brokers, altijd vooraad en nooit down. Dank u. :)

• Pepernoot
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 16-09 22:28
orange.x schreef op donderdag 21 december 2017 @ 10:37:
[...]

Is dat niet ook een probleem van BTC zelf? Trage transacties? Heb bij mijn 1e bestellignen paar weken geleden ook BTC gehad en besteld en dat duurde toen ook al lang. Sinds het wat bekender is is het ook nog eens drukker geworden...
Klopt, maar AnyCoinDirect heeft mijn munten nog niet verzonden, dus zijn nog niet aanwezig in de blockchain..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kain_niaK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

Wil alleen nog toevoegen dat mensen bang zijn dat hun munt klapt als een bubbel. Ik weet niet precies hoeveel de totale waarde is van cryptocurreny maar geloof dit een kleine 400.000.000 $ is een ongeveer 80, 75% in bezit door bitcoin. Al het "nieuw geld" wat dit jaar is bijgegreven is obnormaal. De juiste cijfers heb ik niet. De markt is zich aan het verspreiden. Op dit korte temijn zie ik geen coins crashen. Laat niet weg daar er veel scam coins zijn... er wordt wel belegd. We staan in de kinderschoenen. Zie bitcoin als de Sony van vroeger. De nokia, de ericsson...kijk naar hun white papers, road maps. Nu lijkt het op een wild wild west. Iedereen wil een graantje mee pikken. Uiteindelijk zal de wereld niet meer zonder de blockchain kunnen en banken, regeringen zullen moeten overstappen...nieuwe stap in de toekomst. Dit is mij persoonlijke mening. 😁
400 miljoen? Zit al jaren over de 10 miljard. Vorige jaar ongeveer 17 miljard en volgends de cijfers nu is de totale market cap momenteel 620 miljard waarvan Bitcoin, Bitcoin Cash en Ethereum samen ongeveer de helft van dat bedrag voor rekening houden. Maar goed ik geloof niet zo in die cijfertjes, laat er eerst maar die grote crash/correctie van alle crypto zijn. Als de market cap van alles dan nog boven de 17 miljard van vorig jaar zit, dan zit het wel snor. Maar 620 miljard is bullshit. :P

Hier kun je de cijfers zient --> https://coinmarketcap.com/

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

Verwijderd

Pepernoot schreef op donderdag 21 december 2017 @ 10:38:
[...]

Klopt, maar AnyCoinDirect heeft mijn munten nog niet verzonden, dus zijn nog niet aanwezig in de blockchain..
Ik zelf wacht al meer dan 2 dagen op de transfer van BTC tussen litebit en Binance dus het lijkt een groter probleem te zijn dan slechts aan 1 Exchange gerelateerd.

Verwijderd

https://coinmarketcap.com/currencies/ripple/#markets

Kijk eens naar de Ripple... 36% van de handel komt uit Korea, grotendeels via Bithumb (doet daar 1,15 ipv 1,00)
Pagina: 1 ... 140 ... 223 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~[font=,24]ZERO TOLERANCE! LEES DIT EERST VOOR JE POST!~[/]
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken.

Wat willen we hier niet zien?
  • Algemene vragen over cryptocurrencies (wallet software, blockchain technologie, etc.). Plaats die in Bitcoin en overige cryptocurrencies #3.
  • "De Kraken servers zijn ruk". Nee echt? Ja, echt waar. Het is al heel lang ruk. Het hoeft niet elke dag weer eens vermeld te worden.
  • Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
  • Crypto en belasting. Hier offtopic, kan worden besproken in het bovengenoemde topic. Suggesties om te frauderen (zoals hiet niet netjes opgeven van je vermogen) worden niet gewaardeerd.
  • Vragen die al zijn beantwoord in de topicstart of de topic zelf. Gebruik de search!
  • Linkdrops. Begeleid links naar grote lappen tekst of video met een korte samenvatting (als die niet al gegeven is). Als jij iets interessant vindt om te delen, zeg er dan bij waarom je het interessant vindt.
  • Referrals. Ten overvloede, want dit staat ook in het algemene beleid van GoT.
  • Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen.
  • Slowchat. Dit betreft dus óók reacties als "Bitcoin nu op $2800", "ETH daling is ingezet" , "To the moon!" en meer van zulks. Er is een speciaal Slack kanaal opgezet door de community waar veel van de hier actieve posters te vinden zijn: click
~[font=,16]Posts die hieraan voldoen worden vanaf nu zonder pardon en zonder notificatie verwijderd, sancties volgen bij herhaling.~[/]

Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, het reilen en zeilen van exchanges, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om :).

~[html]<script type="text/javascript"> document.addEventListener("DOMContentLoaded", function() { if (document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value == "") document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value= "Wat willen we hier **NIET** zien?\n* Vragen over wallets\n* Discussies over coins en blockchain\n* Welke coin je moet kopen\n* Opmerkingen over de huidige koers van coin X\n* Slowchat\n* REFERRAL LINKS!\n* Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen :)\n\nLees de topicwaarschuwing hierboven in het rode vlak AANDACHTIG door voor je reageert."; }); </script>~[/html]