heb ook verkocht.. 160 dollar winst maar jammer had meer moeten kopen.
nu wachten tot een dip denk ik... die zal wel fors zijn.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Daling is al een minuut of 20 a 30 bezig volgens mij. Het is allemaal een kwestie van op tijd reageren. Daarvoor moet je het constant in de gaten houden..
Ben ook aan t wachten...hoop voor de munt zelf wel dat ie boven de 10ct weet te blijven.shakespeare schreef op woensdag 20 december 2017 @ 13:28:
heb ook verkocht.. 160 dollar winst maar jammer had meer moeten kopen.
Ik heb deze vraag voorbij zien komen op Reddit een aantal dagen terug en het schijnt op het verlanglijstje van features te staan maar heeft geen hoge prioConsequator schreef op woensdag 20 december 2017 @ 13:30:
Iets heel anders..
ik heb bij Binance wat lopen rommelen de afgelopen weken en nu heb ik een aantal wallets met kleine beetjes.
Is er een manier om dat allemaal wat op te schonen zonder te hoeven wachten totdat de munt een paar duizend $ waard is zodat de fractie genoeg waarde heeft om te kunnen verkopen ?
Het gaat niet om grote bedragen (centen tot enkele euro) maar het is het principe :-)
Why waste time say lot word when few word do trick? | Tweakblog: durt.nl
Daar had ik er 50.000 van, maar ik heb ze al verkocht met 100% winst (55 euro naar 110 euro). Ik zie dat ze nu weer stijgen inderdaad. Ik durf ze nu niet meer te kopen eigenlijk.ceetje13 schreef op woensdag 20 december 2017 @ 13:34:
Reddcoin is gelanceerd lijkt het
ik zelf heb de laatste tijd veel kleine bedragen gekocht bij litebit en zit nu ook te kijken hoe ik kan verkopen maar ondanks dat litebit in het verleden gehacked is (zoals zoveel platformen) vraag ik me af waarom je litebit niet vertrouwd? puur uit interesse.Verwijderd schreef op woensdag 20 december 2017 @ 13:22:
[...]
Ja ik twijfel een beetje, ook omdat ik Litebit niet helemaal vertrouw...
AMD Ryzen 5800X3D, Gigabyte Aorus B550 ITX, AMD RX6900XT, 32GB Corsair DDR4
Zou op zich wel mee willen gaan in de stijgende lijn van nu. Maar wil eerst dat XVG weer wat meer klimt na die dip van net, om het rendabel om te wisselen voor BTC.ceetje13 schreef op woensdag 20 december 2017 @ 13:34:
Reddcoin is gelanceerd lijkt het
Even om het goed te snappen. Je koopt tijdens ICO 50k van die coins voor €0.0011 per coin en verkoopt ze een tijdje later voor €0.0022 per coin. Heb je bij die €55 dan niet zoiets van 'Ik wacht gewoon tot het einde van dagen tot die coin bv €0.50 ofzo waard is? Of vertrouw je de munt vooraf al totaal niet?Tim de Jong schreef op woensdag 20 december 2017 @ 13:37:
[...]
Daar had ik er 50.000 van, maar ik heb ze al verkocht met 100% winst (55 euro naar 110 euro). Ik zie dat ze nu weer stijgen inderdaad. Ik durf ze nu niet meer te kopen eigenlijk.
Dan maar een ijsco minderSup4rdurt schreef op woensdag 20 december 2017 @ 13:32:
[...]
Ik heb deze vraag voorbij zien komen op Reddit een aantal dagen terug en het schijnt op het verlanglijstje van features te staan maar heeft geen hoge prio

[ Voor 8% gewijzigd door Theniers op 20-12-2017 13:44 ]
Een kleiner verschil in prijs dan 1 satoshi is niet mogelijk.Theniers schreef op woensdag 20 december 2017 @ 13:43:
Reddcoin laat bij mij op Bittrex een rare grafiek zien:
[afbeelding]
Iemand een verklaring voor al die boxplots met een identieke grootte? Gewoon geen volume de afgelopen periode?
als je kijkt naar de grafiek op coinmarketcap kan je zien dat er constant (lijkt het) buys en sells zijn. niet de standaard grafiek die je bij andere coins ziet.Theniers schreef op woensdag 20 december 2017 @ 13:43:
[afbeelding]
Iemand een verklaring voor al die boxplots met een identieke grootte?
Zijn stijgingen en dalingen van 1 satoshiTheniers schreef op woensdag 20 december 2017 @ 13:43:
[afbeelding]
Iemand een verklaring voor al die boxplots met een identieke grootte? Gewoon geen volume de afgelopen periode?
Heb hetzelfde gehad maar nu bij Binance wel mn thuis gevonden...fijne exchange..yorroy schreef op woensdag 20 december 2017 @ 13:44:
Litebit gaat behoorlijk wat klandizie missen als ze zo doorgaan, dit is niet te doen zo.
Ik probeer al een tijdje Verge/XVG te krijgen. Nu heb ik op de zoveelste exchange (Binance) maar weer een account aangemaakt. Bittrex neemt geen nieuwe accounts meer aan.
Vervelende is dat ik nu eerst weer met bitcoins moet gaan schuiven vanaf Kraken. Maar het schuiven van Bitcoins van Kraken naar mijn Bread wallet heeft vorige week ook al 5 dagen geduurd.
Moet zeggen dat het er niet makkelijker op wordt..
[ Voor 14% gewijzigd door GrooV op 20-12-2017 13:46 ]
Beide...verdiep je in de munt op twitter, youtube, facebook, etc...dan krijg je vanzelf een idee van de moon-capaciteit...maar zoals Verge nu tekeer gaat bv had vrijwel niemand kunnen voorspellen.Danny.G schreef op woensdag 20 december 2017 @ 13:45:
Ik vraag me af op basis waarvan jullie je geld stoppen in coins. Je ziet hier wel eens coins voorbij komen waarbij ik me afvraag wat het nut er nou precies van is.
Is dat door het moon-gehalte, of is dat om de daadwerkelijke mogelijkheden en of het bestaan ervan ook echt een meerwaarde heeft? Oftewel: is het vooral voor het geld, of is het voor de technologie?
Ik vertrouw de munt niet. Veel mensen zeggen dat het een sam is. Misschien hebben ze het fout, maar ik durf er niet te veel geld in te steken.GustavSan schreef op woensdag 20 december 2017 @ 13:43:
[...]
Even om het goed te snappen. Je koopt tijdens ICO 50k van die coins voor €0.0011 per coin en verkoopt ze een tijdje later voor €0.0022 per coin. Heb je bij die €55 dan niet zoiets van 'Ik wacht gewoon tot het einde van dagen tot die coin bv €0.50 ofzo waard is? Of vertrouw je de munt vooraf al totaal niet?
Hoevaak is het onderwerp de onderliggende tech? Daar zit je antwoord...Danny.G schreef op woensdag 20 december 2017 @ 13:45:
Oftewel: is het vooral voor het geld, of is het voor de technologie?
[ Voor 5% gewijzigd door Paprika op 20-12-2017 13:48 ]
Litecoin kopen van je bitcoin en dat versturen naar de litecoin wallet van je andere exchange. Scheelt fees en is vele malen sneller.yorroy schreef op woensdag 20 december 2017 @ 13:44:
Litebit gaat behoorlijk wat klandizie missen als ze zo doorgaan, dit is niet te doen zo.
Ik probeer al een tijdje Verge/XVG te krijgen. Nu heb ik op de zoveelste exchange (Binance) maar weer een account aangemaakt. Bittrex neemt geen nieuwe accounts meer aan.
Vervelende is dat ik nu eerst weer met bitcoins moet gaan schuiven vanaf Kraken. Maar het schuiven van Bitcoins van Kraken naar mijn Bread wallet heeft vorige week ook al 5 dagen geduurd.
Moet zeggen dat het er niet makkelijker op wordt..
Combinatie van beide, de technologie waarvan ik denk dat het veel geld gaat opleveren. Ben zelf enthousiast over blockchain icm supply chain dus ik heb munten als Modum (MOD) en het pas gelanceerde WaBi, maar ook bijvoorbeeld GET.Danny.G schreef op woensdag 20 december 2017 @ 13:45:
Ik vraag me af op basis waarvan jullie je geld stoppen in coins. Je ziet hier wel eens coins voorbij komen waarbij ik me afvraag wat het nut er nou precies van is.
Is dat door het moon-gehalte, of is dat om de daadwerkelijke mogelijkheden en of het bestaan ervan ook echt een meerwaarde heeft? Oftewel: is het vooral voor het geld, of is het voor de technologie?
Verwijderd
Ik zit er voor de ideologie in. Net als de oprichter van Litecoin.Danny.G schreef op woensdag 20 december 2017 @ 13:45:
Sarcastisch bedoeld? Voor mij is de tech weldegelijk belangrijk namelijk, waar baseer je anders je gevoel op?Paprika schreef op woensdag 20 december 2017 @ 13:48:
[...]
Hoevaak is het onderwerp de onderliggende tech? Daar zit je antwoord...
En een paar pagina's terug ging het nog over het opzetten van een pump & dump groep hier. Mooie ideologische gedachteVerwijderd schreef op woensdag 20 december 2017 @ 13:49:
[...]
Ik zit er voor de ideologie in. Net als de oprichter van Litecoin.
Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing.
BlijkbaarVerwijderd schreef op woensdag 20 december 2017 @ 13:49:
[...]
Ik zit er voor de ideologie in. Net als de oprichter van Litecoin.
Niet sarcastisch. Het "gevoel" dat je noemt gaat immers om hoeveel geld je verwacht/hoopt/wilt/droomt verdienen toch? Fiat om precies te zijn...pirodr01 schreef op woensdag 20 december 2017 @ 13:49:
[...]
Sarcastisch bedoeld? Voor mij is de tech weldegelijk belangrijk namelijk, waar baseer je anders je gevoel op?
[ Voor 7% gewijzigd door Paprika op 20-12-2017 13:51 ]
Hoeveel potentie een munt heeft...uiteraard om er zelf aan te verdienen, maar ook omdat het product wat bijdraagt (een WaBi bijvoorbeeld. En waarom ik BCH mijd, ondanks ik eraan had kunnen verdienen).Paprika schreef op woensdag 20 december 2017 @ 13:50:
[...]
Niet sarcastisch. Het "gevoel" dat je noemt gaat immers om hoeveel geld je gaat verdienen toch? Fiat om precies te zijn...
En wat is de SMART specificatie van die potentie van de munt voor "jou" (jou = de markt denk ik)? Juist...pirodr01 schreef op woensdag 20 december 2017 @ 13:52:
[...]
Hoeveel potentie een munt heeft...uiteraard om er zelf aan te verdienen, maar ook omdat het product wat bijdraagt (een WaBi bijvoorbeeld. En waarom ik BCH mijd, ondanks ik eraan had kunnen verdienen).
[ Voor 3% gewijzigd door Paprika op 20-12-2017 13:54 ]
Ik weet dat.Ribo89 schreef op woensdag 20 december 2017 @ 13:30:
Iemand die weet of @Rannasha een Binance account heeft? Wil een nieuw account aanmaken vanwege risicospreiding en kan een referral code opgeven. Waardeer zijn bijdragen in dit topic en voor mij persoonlijk maakt het toch geen verschil volgens mij.
|| Vierkant voor Wiskunde ||
Geen idee wat je daarmee bedoelt..Paprika schreef op woensdag 20 december 2017 @ 13:53:
[...]
En wat is de SMART specificatie van die potentie van de munt voor jou? Juist...
Lastig, valt voor je denk ik weinig aan te doen.GrooV schreef op woensdag 20 december 2017 @ 13:46:
Iemand een idee om in contact te komen met Bittrex? BTC-GLD staat al een paar dagen under maintenance, en ze reageren niet op support & twitter en mijn winst is langzaam aan het verdampen.
Als dit zo doorgaat haal ik straks alles weg bij Bittrex
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
Zelf heb ik ook bij Bittrex de GLD aangeschaft. Hij ging daarna binnen een uur 100% omhoog. Dit schijnt de reden te zijn dat hij nu geblokkeerd staat.GrooV schreef op woensdag 20 december 2017 @ 13:46:
Iemand een idee om in contact te komen met Bittrex? BTC-GLD staat al een paar dagen under maintenance, en ze reageren niet op support & twitter en mijn winst is langzaam aan het verdampen.
Als dit zo doorgaat haal ik straks alles weg bij Bittrex
Ja natuurlijk was het niet Warren Buffett die riep. op het diepte punt niet uitstappen maar bij kopen.MaStar schreef op woensdag 20 december 2017 @ 10:03:
Zijn er nog Tweakers die juist nu nog bijkopen en zo ja, welke munten? Lijkt me op zich geen verkeerd moment, ook net zo voor kerst.
Ben benieuwd
DigiByte heeft het block-interval van de 10 minuten die BTC gebruikt verlaagt naar 15 seconden. Dit verlaagt de waarde die een bevestiging heeft en zorgt voor een boel extra orphan-blocks, wat verspilde energie is.DeeSung schreef op woensdag 20 december 2017 @ 14:02:
Echter wil ik nu wat anders bijkopen. DigiByte.
Gebaseerd op de bitcoin blockchain alleen dan 40x sneller volgensmij is dit sneller dan BTC,LTC,VTC,VIA en NLG
|| Vierkant voor Wiskunde ||
Lekker! Hier wil ik ze ook inkopen voor een bankje. Maar litebit duurt weer eens met voorraadtheorganiser schreef op woensdag 20 december 2017 @ 14:10:
nou laat maar stijgen die XVG, zojuist begonnen met binance.
hopelijk dat het goed gaat, voor 500 euro ingekocht nu.
Professioneel Heftruck Syndroom
Doe jezelf een groot plezier...kijk ff op binance.comNeFoRcE schreef op woensdag 20 december 2017 @ 14:11:
[...]
Lekker! Hier wil ik ze ook inkopen voor een bankje. Maar litebit duurt weer eens met voorraadF5 knop wordt al aardig transparant hier.
Verleiding kunnen weerstaan als het even dipt zoals zonet was gebeurd. Gewoon holden voor een week o.i.dtheorganiser schreef op woensdag 20 december 2017 @ 14:10:
nou laat maar stijgen die XVG, zojuist begonnen met binance.
hopelijk dat het goed gaat, voor 500 euro ingekocht nu.
waarom niet op een exchange kopen? heb je veel meer waar voor je geld en altijd aanbod..NeFoRcE schreef op woensdag 20 december 2017 @ 14:11:
[...]
Lekker! Hier wil ik ze ook inkopen voor een bankje. Maar litebit duurt weer eens met voorraadF5 knop wordt al aardig transparant hier.
Account aanmaken op https://anycoindirect.eu/nl en binance.com.NeFoRcE schreef op woensdag 20 december 2017 @ 14:11:
[...]
Kan je beter ETH kopen bij Anycoindirect ivm de fee'sEdman schreef op woensdag 20 december 2017 @ 14:14:
[...]
Account aanmaken op https://anycoindirect.eu/nl en binance.com.
Bitcoin kopen op Anycoindirect en versturen naar BTC wallet adres op Binance.com. Op binance.com op de exchange inwisselen voor XVG.
idd, of https://bitonic.nl, heeft ook vaak wel redelijke prijzen.Edman schreef op woensdag 20 december 2017 @ 14:14:
[...]
Bitcoin kopen op Anycoindirect en versturen naar BTC wallet adres op Binance.com. Op binance.com op de exchange inwisselen voor XVG.
Dan zit je met aardig hoge fee toch van BTC? Ik heb nu wel wat btc, maar wil ik liever gewoon behouden. De fee is nu wel zo hoog dat 't weinig uitmaakt of je nu bij litebit koopt of via binance denk ik?Edman schreef op woensdag 20 december 2017 @ 14:14:
[...]
[ Voor 6% gewijzigd door NeFoRcE op 20-12-2017 14:16 ]
ALs je je BTC wilt behouden hoef je niet naar Binance...binance gebruik je alleen voor andere coins. Met huidige koers heb je die fee er zo weer uitNeFoRcE schreef op woensdag 20 december 2017 @ 14:16:
[...]
Dan zit je met aardig hoge fee toch van BTC? Ik heb nu wel wat btc, maar wil ik liever gewoon behouden. De fee is nu wel zo hoog dat 't weinig uitmaakt of je nu bij litebit koopt of via binance denk ik?
Daarnaast duurt het nu lang toch voor je btc hebt ivm de verwerkingstijden?
IkVerwijderd schreef op woensdag 20 december 2017 @ 11:34:
[...]
Wie wil lid worden van mijn tweakers pumpgroep?
Verwijderd
Wabi dusHaskoF schreef op woensdag 20 december 2017 @ 14:19:
Alle XVG verkocht en ben aan het kijken waar ik het nu in kan investeren?
Iemand tips?
Owh dat wist ik niet xD bedankt👍🏿.Rannasha schreef op woensdag 20 december 2017 @ 14:06:
[...]
DigiByte heeft het block-interval van de 10 minuten die BTC gebruikt verlaagt naar 15 seconden. Dit verlaagt de waarde die een bevestiging heeft en zorgt voor een boel extra orphan-blocks, wat verspilde energie is.
Zo revolutionair is DigiByte niet.
XVG, we gaan weer 🚀🚀🚀HaskoF schreef op woensdag 20 december 2017 @ 14:19:
Iemand tips?
zonde, je wilt dus niet nog meer winst?HaskoF schreef op woensdag 20 december 2017 @ 14:19:
Iemand tips?
Waarom? Ik begrijp dat niet helemaal, hoeveel geld heb je ermee gepakt?HaskoF schreef op woensdag 20 december 2017 @ 14:19:
Iemand tips?
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Ook al mn Verge verkocht op 900 sat...en weer vol ingekocht op 693hmr schreef op woensdag 20 december 2017 @ 14:22:
[...]
Waarom? Ik begrijp dat niet helemaal, hoeveel geld heb je ermee gepakt?
Ik wil juist mijn Ripple positie dumpen om mijn Verge positie te versterken bij de eerste dip
Ze gaan wel hard omhoog sinds 12.00uDeeSung schreef op woensdag 20 december 2017 @ 14:20:
[...]
Owh dat wist ik niet xD bedankt👍🏿.
Met al dat negatieve gedoe omtrend transaction times van BTC verwacht ik dat nieuwe coins die dit aankaarten een boost krijgen in hun waarde.
in ripple heb ik echt veeeel vertrouwen.. daar kijk ik gewoon 2 jaar niet naar om.hmr schreef op woensdag 20 december 2017 @ 14:22:
[...]
Waarom? Ik begrijp dat niet helemaal, hoeveel geld heb je ermee gepakt?
Ik wil juist mijn Ripple positie dumpen om mijn Verge positie te versterken bij de eerste dip
Klopt, er hangt een ginormous sell wall vanaf 300 euro up (al sinds de laatste bull run vorige week).Widow schreef op woensdag 20 december 2017 @ 13:08:
[...]
Het blijft een beetje vreemd. Ik heb het idee dat de munt niet echt boven de 300EUR wilt komen. Elke keer als dat gebeurd, kakt ie vrij snel weer in. Maar goed, waar hebben we het over, de munt zit pas een week op dat niveau. Er zijn genoeg voorspellingen op bijv. tradingview die verwachten op korte termijn richting de 500USD zal gaan, mogelijk nog hoger zelfs.
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Zo doe ik dat ook, met Litecoin of Ripple. Vooraf even checken welke de beste conversie met BTC heeft. Nauwelijks fee en minutenwerk.Hoogie2004 schreef op woensdag 20 december 2017 @ 13:48:
[...]
Litecoin kopen van je bitcoin en dat versturen naar de litecoin wallet van je andere exchange. Scheelt fees en is vele malen sneller.
Ja klopt, ten tijde van die bull run was de sell wall echt een sell-vlakte, het was niet raar dat ie zo enorm steeg in een korte tijd. Toch hoop ik dat die munt eens gaat doorzetten, de voorspellingen zijn er wel, maar tot op heden blijft het sukkelen rond de 270-280 met af en toe een uitschieter.Stokstaart schreef op woensdag 20 december 2017 @ 14:27:
[...]
Klopt, er hangt een ginormous sell wall vanaf 300 euro up (al sinds de laatste bull run vorige week).
Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing.
Je moet ook rekening houden met de koers en fee's dan, hé?NeFoRcE schreef op woensdag 20 december 2017 @ 14:41:
Hmm. Zojuist X etherium gekocht voor een bepaald bedrag. Staat nu bijgeboekt op Binance. Maar wanneer ik Exchange -> Basic doe, en XVG/ETH kies, krijg ik minder XVG dan wanneer ik het gewoon zou inkopen bij Litebit? Of zie ik iets over het hoofd?
Is de koers lager dan bij litebit? Want dan kan je mooi arbitreren.NeFoRcE schreef op woensdag 20 december 2017 @ 14:41:
Hmm. Zojuist X etherium gekocht voor een bepaald bedrag. Staat nu bijgeboekt op Binance. Maar wanneer ik Exchange -> Basic doe, en XVG/ETH kies, krijg ik minder XVG dan wanneer ik het gewoon zou inkopen bij Litebit? Of zie ik iets over het hoofd?
Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.
ze zijn aan t klootviolen met BCH...LED-Maniak schreef op woensdag 20 december 2017 @ 14:43:
[...]
Is de koers lager dan bij litebit? Want dan kan je mooi arbitreren.![]()
BCH is weer bezig hoor. Gaan ze een poging doen toch parity of zo?
Heb net een klein plukje bijgekocht. Ze zijn goed bezig en actief.pirodr01 schreef op woensdag 20 december 2017 @ 14:26:
Cardano opeens ook erg actief op Twitter...lopen januari te hypen...benieuwd wat die in petto hebben.
[ Voor 28% gewijzigd door Monkeydancer op 20-12-2017 14:53 ]
Monkey business: pay peanuts, get monkeys
same here. je moet maar net geluk hebben dat je voorraad ziet op de 1% van de tijd dat ze voorraad hebben op een dag... blijft heel vreemd dat ze alles op 0 zetten terwijl ik zeker weet dat ze echt nog wel voorraad hebben voor hoop coins.
Ik ben helaas niet bekend bij Litebit maar normaal staat er bij een transactie een block of transactie hash oid.LadyDaily schreef op woensdag 20 december 2017 @ 14:49:
Gisteren om 13 uur heb ik via litebit bitcoin verstuurd naar binance. Deze heb ik echter nog steeds niet binnen.
Als ik op de transactie klik op litebit dan staat er 0 .
Iemand enig idee?
Jammer dat ze nog geen product hebben.Monkeydancer schreef op woensdag 20 december 2017 @ 14:47:
[...]
Heb net een klein plukje bijgekocht. Ze zijn goed bezig en actief.
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting.
Heb al mn fiat weggetrokken bij CB. Ga wel naar CEX of Gemini..pirodr01 schreef op woensdag 20 december 2017 @ 14:45:
[...]
ze zijn aan t klootviolen met BCH...
https://twitter.com/Cointelegraph/status/943472465656901633
Dit duurt wel 1-2 uur....beebie121 schreef op woensdag 20 december 2017 @ 14:18:
heb ok op binance een accountje gemaakt. van Kucoin daaar voor €180 aan BTC heen gestuurd. Hoelang duurt dat voordat het bij binance is?
heb het nu een half uurtje geleden over gemaakt.
wil wel eens met wat meer muntjes gaan spelen.
mn REQ op kucoin is wel lekker gestegengekocth op 3.2 cent en nu iets van 23 cent waard.
Je moet bij het traden market ipv limit selecteren. Dat is bijna instant.NeFoRcE schreef op woensdag 20 december 2017 @ 15:02:
Heb nu op binance m'n ETH getrade naar XVG, 864 stuks. Deze staat nu bij 'open orders'. Nu is het een kwestie van wachten ofzo? Vind die trade-sites altijd zo mega onduidelijk.
Het hangt af van de prijs die je aangeeft te willen betalen...is je bod lager dan de actuele waarde, dan heb je een open order die ingevuld wordt zodra de prijs zover daalt als jouw bod...bied je iets hoger dan de actuele waarde dan heb je de muntjes meteen..NeFoRcE schreef op woensdag 20 december 2017 @ 15:02:
Heb nu op binance m'n ETH getrade naar XVG, 864 stuks. Deze staat nu bij 'open orders'. Nu is het een kwestie van wachten ofzo? Vind die trade-sites altijd zo mega onduidelijk.
ja nu gewoon wachten.. je kunt je order als het goed is nog weer verwijderen als hij nog niet is gevuldNeFoRcE schreef op woensdag 20 december 2017 @ 15:02:
Eh dat ligt eraan of en wanneer je bidprijs wordt aangetikt..NeFoRcE schreef op woensdag 20 december 2017 @ 15:02:
Verwijderd
Ik heb precies hetzelfde probleem. Transactie is completed bij litebit maar op Binance nog niks verschenen. Onderhand wel een ticket gelogd. Bij jou al iets veranderd?LadyDaily schreef op woensdag 20 december 2017 @ 14:49:
Gisteren om 13 uur heb ik via litebit bitcoin verstuurd naar binance. Deze heb ik echter nog steeds niet binnen.
Als ik op de transactie klik op litebit dan staat er 0 .
Iemand enig idee?
Vond ik gisteren nog ook, maar wordt vanzelf duidelijker. Als je de aankoopprijs scherp heb ingezet en de waarde stijgt kan het zijn dat het dus altijd open blijft, totdat hij weer zakt naar het punt waarop jij de 'order' hebt ingezet. Beste kijk je in de lijst welke bedragen er wat sneller aan de beurt zijn en als je je ze echt snel wilt kopen moet je dus niet te scherp inzetten. Hoewel op binance de standaard instelling daarvoor altijd wel goed is om snel aan je coins te komen. Maar goed, in een stijgende lijn zal dat misschien dus niet werken.NeFoRcE schreef op woensdag 20 december 2017 @ 15:02:
Dank! Order even geannuleerd. Deze Hollander wilde natuurlijk voor een dubbeltje op de eerste rang. Nu halverwege die groene lijst links met veel coins, een tarief geselecteerd. Gaat het nu vast beterFlyEragon schreef op woensdag 20 december 2017 @ 15:05:
[...]
Vond ik gisteren nog ook, maar wordt vanzelf duidelijker. Als je de aankoopprijs scherp heb ingezet en de waarde stijgt kan het zijn dat het dus altijd open blijft, totdat hij weer zakt naar het punt waarop jij de 'order' hebt ingezet. Beste kijk je in de lijst welke bedragen er wat sneller aan de beurt zijn en als je je ze echt snel wilt kopen moet je dus niet te scherp inzetten. Hoewel op binance de standaard instelling daarvoor altijd wel goed is om snel aan je coins te komen. Maar goed, in een stijgende lijn zal dat misschien dus niet werken.
Veel plezierNeFoRcE schreef op woensdag 20 december 2017 @ 15:06:
[...]
Dank! Order even geannuleerd. Deze Hollander wilde natuurlijk voor een dubbeltje op de eerste rang. Nu halverwege die groene lijst links met veel coins, een tarief geselecteerd. Gaat het nu vast beter
Maak transacties met XPR meestal 2 a 5 minuten van exchange naar wallet naar exchange. Zeker geen bitcoin gebruiken met de achtelijke fees, transactie tijd en wisselende koers... XPR blijft altijd mooi in balans zeker handig met deze handelingen. NEO en XVG zijn nog sneller en bijna geen fees. SuccesVerwijderd schreef op woensdag 20 december 2017 @ 15:04:
[...]
Ik heb precies hetzelfde probleem. Transactie is completed bij litebit maar op Binance nog niks verschenen. Onderhand wel een ticket gelogd. Bij jou al iets veranderd?
[ Voor 4% gewijzigd door jorisdeket op 20-12-2017 15:10 ]
[ Voor 3% gewijzigd door m0ridin op 20-12-2017 15:25 ]
Verwijderd
Cardano is nog niet echt een raket die omhoog gaat. Ik zit in beide dus van mijn part gaan ze allebei naar de moon!Munns schreef op woensdag 20 december 2017 @ 15:16:
Nieuwe announcement van Cardano. Blijkaar is ook hun roadmap geupdate en wordt er iets gereleased januari. Net al me Verge coins verkocht op 0.13 per coin. Nu lekker ingestapt op de Cardano raket.
Mooi samengevatm0ridin schreef op woensdag 20 december 2017 @ 15:21:
Onder het motto beter laat dan nooit ook maar in de cryptocurrencies gedoken, in eerste instantie wat coins gekocht bij litebit.eu (gemak dient de mens) omdat je daar met euros kon betalen en ze redelijk wat keuze hadden... (En meteen mijn eerste les, niet impulsief en met een drankje op deze beslissingen maken)
Nu ben ik toch wat verder aan het kijken en heb nu het volgende proces aangehouden:
1. Account aangemaakt op binance, level 2 verified nu
2. Account aangemaakt bij anycoindirect.eu (voor verificatie moest ik een order hebben van een week oud, tot dan level 1)
3. Voor 100e LTC gekocht en op binance laten storten
4. Daar LTC omgezet naar BTC via de exchange (kon niet 100% blijkbaar, zit nu nog met een minimale LTC hoeveelheid daar) voor verdere trades
5. Munt gekocht (XVG in dit geval) voor BTC via de exchange...
Is dit het 'handigste' proces zolang je nog geen degelijke hoeveelheid BTC hebt om te traden?
Van wat ik zie moet je meestal in BTC betalen dus komt het altijd neer op omzetten van je ALT coin naar BTC als je ermee wil handelen toch?
Verder ook een verificatie lopen op Kraken (duurt lang) en coinbase (same). Bittrex neemt even geen nieuwe accounts aan.
Overigens doe ik het met geld wat ik kan missen en wil ik beginnen met bijv een paar honderd tot 1000 euro. Zijn er dan nog bepaalde dingen waar ik extra aan moet denken?
Klopt ik moest er eigenlijk bij zeggen dat ik in de Cardano boot ben ingestapt die nu richting de raket vaart. Hopelijk binnenkort naar de moon.Verwijderd schreef op woensdag 20 december 2017 @ 15:23:
[...]
Cardano is nog niet echt een raket die omhoog gaat. Ik zit in beide dus van mijn part gaan ze allebei naar de moon!
Haha, thanks! Als het ook nog een samenvatting is van een juiste aanpak/proces ben ik helemaal gerustgesteld en tevreden
Ja dit is het beste wat je kan doen aangezien ltc binnen 10 min op je binance staat.m0ridin schreef op woensdag 20 december 2017 @ 15:21:
Onder het motto beter laat dan nooit ook maar in de cryptocurrencies gedoken, in eerste instantie wat coins gekocht bij litebit.eu (gemak dient de mens) omdat je daar met euros kon betalen en ze redelijk wat keuze hadden... (En meteen mijn eerste les, niet impulsief en met een drankje op deze beslissingen maken)
Nu ben ik toch wat verder aan het kijken en heb nu het volgende proces aangehouden:
1. Account aangemaakt op binance, level 2 verified nu
2. Account aangemaakt bij anycoindirect.eu (voor verificatie moest ik een order hebben van een week oud, tot dan level 1). Reden is dat litebit bijna nooit iets te koop heeft... hier kon ik voor 100e kopen zonder issues.
3. Voor 100e LTC gekocht en op binance laten storten
4. Daar LTC omgezet naar BTC via de exchange (kon niet 100% blijkbaar, zit nu nog met een minimale LTC hoeveelheid daar) voor verdere trades
5. Munt gekocht (XVG in dit geval) voor BTC via de exchange...
Is dit het 'handigste' proces zolang je nog geen degelijke hoeveelheid BTC hebt om te traden?
Van wat ik zie moet je meestal in BTC betalen dus komt het altijd neer op omzetten van je ALT coin naar BTC als je ermee wil handelen toch?
Verder ook een verificatie lopen op Kraken (duurt lang) en coinbase (same). Bittrex neemt even geen nieuwe accounts aan.
Overigens doe ik het met geld wat ik kan missen en wil ik beginnen met bijv een paar honderd tot 1000 euro. Zijn er dan nog bepaalde dingen waar ik extra aan moet denken?
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq