Vergeef me mijn onwetendheid, ik ben pas 3 maanden met cryptocurrency aan het rotzooien, maar wordt met Cardano de cryptomunt Ada bedoeld? Met een Google kom ik via Cardano op Ada uit, en Ada kan ik wel weer terugvinden op Bittrex...
Sinds mijn XVG nog steeds bij Litebit op de wallet staan, misschien eens tijd om deze over te storten naar Bittrex?
weer naast de boot gevist bij LB kon geen order plaatsen via mijn phone
zolang je er niet mee wil traden of uitbetalen maakt het weinig uit waar het staat toch (broker of exchange)?WishmasterNL schreef op woensdag 20 december 2017 @ 15:34:
Sinds mijn XVG nog steeds bij Litebit op de wallet staan, misschien eens tijd om deze over te storten naar Bittrex?
[ Voor 3% gewijzigd door nemesis2212 op 20-12-2017 15:35 ]
Dat klopt! Zo heeft elke munt z'n afkorting die terug te vinden is in de exchange.Detlev schreef op woensdag 20 december 2017 @ 15:34:
Vergeef me mijn onwetendheid, ik ben pas 3 maanden met cryptocurrency aan het rotzooien, maar wordt met Cardano de cryptomunt Ada bedoeld? Met een Google kom ik via Cardano op Ada uit, en Ada kan ik wel weer terugvinden op Bittrex...
Ada is idd de afkorting voor Cardano.Detlev schreef op woensdag 20 december 2017 @ 15:34:
Ik begrijp binance niet goed volgens mij, hoe je met waarde wisselende BTC andere waarde wisselende coins kunt kopen. Als ik Verge wil kopen, dan is die (op dit moment) 0.00000815 $0.14, maar als ik dit het aantal bitcoins omreken naar dollars zit kom ik op $0.16.
Is het verschil een fee wat je betaalt?
[ Voor 6% gewijzigd door Kevinjanssenz op 20-12-2017 15:37 ]
Intel Core i5-8600 - GeForce GTX 1080Ti
klopt.Kevinjanssenz schreef op woensdag 20 december 2017 @ 15:36:
Ik begrijp binance niet goed volgens mij, hoe je met waarde wisselende BTC andere waarde wisselende coins kunt kopen. Als ik Verge wil kopen, dan is die (op dit moment) 0.00000815 $0.14, maar als ik dit het aantal bitcoins omreken naar dollars zit kom ik op $0.16.
Dat is het hem dus net. Al ben ik er nog niet helemaal uit.nemesis2212 schreef op woensdag 20 december 2017 @ 15:35:
[...]
zolang je er niet mee wil traden of uitbetalen maakt het weinig uit waar het staat toch (broker of exchange)?
In het kader van buy low, sell high, repeat?
Kevinjanssenz schreef op woensdag 20 december 2017 @ 15:36:
Vind ik zelf ook heel erg lastig, om te zien voor hoeveel echt fiat geld je iets hebt gekocht, en hoeveel winst je maakt bij eventuele verkoop. Door die fee's en omzettingen en schommelingen van beide coins kan het soms aardig tegenzitten.
Verwijderd
Ik heb het nooit over dump gehad.Widow schreef op woensdag 20 december 2017 @ 13:50:
[...]
En een paar pagina's terug ging het nog over het opzetten van een pump & dump groep hier. Mooie ideologische gedachte
Apart, ik kan hem echt nergens binnen Bittrex met een verwijzing naar Cardano terug vinden, zelfs niet op de Ada pagina. Zelfs XEM staat gewoon uitgeschreven als NewEconomyMovement op de handelspagina. Duurde voor mij ook een tijdje voor ik doorhad wat 'tether' betekende en dat het eigenlijk een soort imitatiedollar is. Of zo leg ik hem zelf dan maar uit.
Ik ben bijvoorbeeld ook IOTA nog niet tegengekomen op Bittrex, heeft die ook een schuilnaam of is die gewoon niet gelist op Bittrex?
Als je zeker weet dat je langere tijd wil gaan hodl-en dan zou ik het niet op een exchange laten staan als het om grotere bedragen gaat.WishmasterNL schreef op woensdag 20 december 2017 @ 15:40:
[...]
Dat is het hem dus net. Al ben ik er nog niet helemaal uit.
In het kader van buy low, sell high, repeat?
https://www.bittrex.com/Market/Index?MarketName=BTC-ADADetlev schreef op woensdag 20 december 2017 @ 15:41:
[...]
Apart, ik kan hem echt nergens binnen Bittrex met een verwijzing naar Cardano terug vinden, zelfs niet op de Ada pagina. Zelfs XEM staat gewoon uitgeschreven als NewEconomyMovement op de handelspagina. Duurde voor mij ook een tijdje voor ik doorhad wat 'tether' betekende en dat het eigenlijk een soort imitatiedollar is. Of zo leg ik hem zelf dan maar uit.
[ Voor 198% gewijzigd door -Skyhawk- op 20-12-2017 15:44 ]
Is er een nieuwe link voor de slowchat of een telegram groep eventeventueel ueel. De link op dit forum werkt niet.
Jawel. Als je er niet mee wil traden of uitbetalen, zet je het naar je eigen wallet. Zolang de coins niet in je wallet staan en je dus controle erover hebt, zijn de coins niet van jou. Gaat de broker of exchange failliet of sluit die zijn deuren, ben je in veel gevallen je coins kwijt.nemesis2212 schreef op woensdag 20 december 2017 @ 15:35:
[...]
zolang je er niet mee wil traden of uitbetalen maakt het weinig uit waar het staat toch (broker of exchange)?
Ontopic, XVG zit toch tegen een aardige sellwall aan te hikken. Ben benieuwd of deze nog geslecht gaat worden binnenkort.
PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL
Cardano's ticker is ADA en wordt gek genoeg ook als 'Ada' omschreven, in plaats van Cardano.Detlev schreef op woensdag 20 december 2017 @ 15:41:
[...]
Ik ben bijvoorbeeld ook IOTA nog niet tegengekomen op Bittrex, heeft die ook een schuilnaam of is die gewoon niet gelist op Bittrex?
En IOTA is niet beschikbaar op Bittrex, daarvoor zul je naar Binance of Bitfinex moeten.
Als je het niet zeker weet, of gewoon iets wil opzoeken waar iets te traden is, kun je coinmarketcap.com gebruiken.Detlev schreef op woensdag 20 december 2017 @ 15:41:
[...]
Als je daar op ADA zoekt, komt er ook netjes Cardano bij te staan
Handige aan die site is dat je bijvoorbeeld ook kunt zien welke munt op welke exchanges te vinden is.
Tja, ben zelf altijd lomp en schat stijging/daling altijd verkeerd in. In dat kader kan ik beter HODL-en.descon schreef op woensdag 20 december 2017 @ 15:41:
[...]
Als je zeker weet dat je langere tijd wil gaan hodl-en dan zou ik het niet op een exchange laten staan als het om grotere bedragen gaat.
In dit geval laten storten in een eigen wallet of op Litebit laten staan?
Aan de andere kant, als ik het wel goed inschat kan ik het beter overzetten naar Bittrex en hoog verkopen en weer lager inkopen...
Het gaat hier totaal niet om wereldschokkende bedragen
me2...volg m op de voet. Ethos is ook flink aan t branden opeens!thunder8 schreef op woensdag 20 december 2017 @ 15:43:
[...]
Ontopic, XVG zit toch tegen een aardige sellwall aan te hikken. Ben benieuwd of deze nog geslecht gaat worden binnenkort.
Ah, handige site, die coinmarketcap.com. Wat bepaalt of een exchange een bepaalde munt wel of niet voert? Randomness?McPoowl schreef op woensdag 20 december 2017 @ 15:44:
[...]
Als je het niet zeker weet, of gewoon iets wil opzoeken waar iets te traden is, kun je coinmarketcap.com gebruiken.
Als je daar op ADA zoekt, komt er ook netjes Cardano bij te staan
Handige aan die site is dat je bijvoorbeeld ook kunt zien welke munt op welke exchanges te vinden is.
Weet ik niet precies; volgens mij moet het team achter de munt een aanvraag doen bij de exchanges waar ze gelist willen worden. Per exchange kunnen er natuurlijk bepaalde voorwaarden aan zitten, wanneer een exchange een coin list.Detlev schreef op woensdag 20 december 2017 @ 15:47:
[...]
Ah, handige site, die coinmarketcap.com. Wat bepaalt of een exchange een bepaalde munt wel of niet voert? Randomness?
Liever Verge richting de 100 dollar pushen. Heb er sinds juni 17,000 gekocht haha
Afgelopen weken een stijging van bijna 400% meegemaakt met Cardano. Best spectaculair!Counter_culture schreef op woensdag 13 december 2017 @ 21:56:
[...]
ik enthousiast ben over Cardano an sich, maar ook wel omdat het één van de weinige coins is waarvan de koers de afgelopen twee weken niet zoveel heeft gedaan en ik - wellicht volledig ten onrechte - hoop dat deze ergens in de komende weken ook een spectaculaire stijging gaat laten zien
[ Voor 15% gewijzigd door robb. op 20-12-2017 15:50 ]
Zo, na een kleine correctie op de stijging van Bitcoin Cash is hij nu weer flink op stoom aan het komen en naar de 3770 USD gegaan.. Ik ben heel erg benieuwd of dit nog door gaat zetten door Coinbase. En met name wat er gebeurt op 20 december als er ook daadwerkelijk gehandeld kan worden. Dit zou wel eens een mooie kerst kunnen worden.
12 × LG 330Wp (Enphase) | Daikin FTXM-N 3,5+2,0+2,0kW | Panasonic KIT-WC03J3E5 3kW
Vandaag weer wat leuks bijgekocht.. Ico Skychaintoken pre sale voor $0.50 per stuk..
Iemand die hier ook mee bezig is? ben wel erg benieuwd of ik hier de enige ben
http://skychain.global/#header-top
Iemand die hier ook mee bezig is? ben wel erg benieuwd of ik hier de enige ben
De exchange drukt een fysieke munt met daarop aan de ene kant het logo van de cryptocurrency en aan de andere kant een plaatje van een biertje. Die munt gooien ze in de lucht en als hij landt met het logo boven, dan wordt die cryptocurrency toegevoegd. En in het andere geval gaat men lekker een biertje doen.Detlev schreef op woensdag 20 december 2017 @ 15:47:
[...]
Ah, handige site, die coinmarketcap.com. Wat bepaalt of een exchange een bepaalde munt wel of niet voert? Randomness?
(of het heeft iets te maken met het te verwachten handelsvolume en de te verwachten inkomsten, afgezet tegen de te verwachten kosten voor implementatie, die afhankelijk zijn van de complexiteit van de wallet en in hoeverre deze lijkt op die van andere cryptocurrencies, en de potentiele extra kosten vanwege support tickets. De stabiliteit / bruikbaarheid van het netwerk weegt mee in dat laatste, want een buggy product levert meer gezeur op)
|| Vierkant voor Wiskunde ||
Even voor mijn beeld: Verge is enorm gestegen - daalt nu.
Is het nu verstandig om te sellen of juist HODL-en? Hoe kijken jullie tegen zo'n vraagstuk?
Is het nu verstandig om te sellen of juist HODL-en? Hoe kijken jullie tegen zo'n vraagstuk?
Ik ga voor het biermuntjesprincipe. Dat klink heel plausibelRannasha schreef op woensdag 20 december 2017 @ 15:52:
[...]
De exchange drukt een fysieke munt met daarop aan de ene kant het logo van de cryptocurrency en aan de andere kant een plaatje van een biertje. Die munt gooien ze in de lucht en als hij landt met het logo boven, dan wordt die cryptocurrency toegevoegd. En in het andere geval gaat men lekker een biertje doen.
(of het heeft iets te maken met het te verwachten handelsvolume en de te verwachten inkomsten, afgezet tegen de te verwachten kosten voor implementatie, die afhankelijk zijn van de complexiteit van de wallet en in hoeverre deze lijkt op die van andere cryptocurrencies, en de potentiele extra kosten vanwege support tickets. De stabiliteit / bruikbaarheid van het netwerk weegt mee in dat laatste, want een buggy product levert meer gezeur op)
Who knows...maar ik heb vertrouwen in dat ie nog verder gaat stijgen.MaStar schreef op woensdag 20 december 2017 @ 15:52:
Einsteinium is erg gedaald afgelopen dagen, nu vroeg ik mij af, wanneer bijkopen? Wanneer doen jullie dat met het juiste gevoel? Hij is nu een soort van stabiel, daling gestopt. Is dit dan juist een goede kans of wachten totdat deze weet gaat stijgen?
Verder heb ik een redelijk uitgebreid portfolio, veel altcoins ondertussen, alles nog lekker in de plus, en soms daytraiden, maar vooral hodlen of eerst de inleg eruit krijgen en dan de rest laten staan/groeien. Nu wordt de waarde significant, en wil t naar paper wallet krijgen (van de Exchange af). Hebben jullie dan ook serieus 20 wallets geïnstalleerd? Nano S ondersteunt net de helft dus lastig.. tips?
Verder heb ik een redelijk uitgebreid portfolio, veel altcoins ondertussen, alles nog lekker in de plus, en soms daytraiden, maar vooral hodlen of eerst de inleg eruit krijgen en dan de rest laten staan/groeien. Nu wordt de waarde significant, en wil t naar paper wallet krijgen (van de Exchange af). Hebben jullie dan ook serieus 20 wallets geïnstalleerd? Nano S ondersteunt net de helft dus lastig.. tips?
Persoonlijk heb ik 140% gemaakt in een dagje traden met geld wat ik aan de zijlijn had staan van Request network dus ik heb mijn positie in verge verkocht en weer munten bij gekocht.MaStar schreef op woensdag 20 december 2017 @ 15:52:
Ging redelijkerwijs van 170 euro naar 420 euro dus herinvesteren is mijn motto.
Houden, aantal keren heen en weer zal het wel doen. Dus nu weer een dipje en paar uur later weer een stijging omdat andere mensen nu ook weer op de verge boot willen. Wat je wel kan doen is verkopen en hopen op een lage dip en weer kopen. Maar dat is mij teveel gedoe en de tijd niet waard.MaStar schreef op woensdag 20 december 2017 @ 15:52:
Zou dr bij wegblijven momenteel...nieuws niet gevolgd?Bobje schreef op woensdag 20 december 2017 @ 15:54:
Einsteinium is erg gedaald afgelopen dagen, nu vroeg ik mij af, wanneer bijkopen? Wanneer doen jullie dat met het juiste gevoel? Hij is nu een soort van stabiel, daling gestopt. Is dit dan juist een goede kans of wachten totdat deze weet gaat stijgen?
Bij een volatiele munt als Verge kan dit wel ontzettend lonen...heb vandaag zonder in te leggen mijn aantal Verge coins bijna verdubbeld...snel verdiendFlyEragon schreef op woensdag 20 december 2017 @ 15:54:
[...]
Houden, aantal keren heen en weer zal het wel doen. Dus nu weer een dipje en paar uur later weer een stijging omdat andere mensen nu ook weer op de verge boot willen. Wat je wel kan doen is verkopen en hopen op een lage dip en weer kopen. Maar dat is mij teveel gedoe en de tijd niet waard.
Hij is niet aan het dalen. Zit nu al 2 uur rond deze prijs.MaStar schreef op woensdag 20 december 2017 @ 15:52:
Oftewel: HODL en zet desnoods voor de zekerheid een stop-loss. Ik heb liever dat ik een deel van de winst zie verdampen, dan dat ik nu mijn coins zou verkopen en de koers ineens weer omhoog zie vliegen.
Geld dat betaalt moet worden bepaald dat.Detlev schreef op woensdag 20 december 2017 @ 15:47:
[...]
https://steemit.com/news/...p-hours-before-the-fiascopirodr01 schreef op woensdag 20 december 2017 @ 15:31:
Coinbase kan zichzelf nog wel s aardig in de voet geschoten hebben vannacht...
https://www.reddit.com/r/CoinBase/
Aluhoedje
Nee? Kleine update?pirodr01 schreef op woensdag 20 december 2017 @ 15:55:
[...]
Zou dr bij wegblijven momenteel...nieuws niet gevolgd?
wat is jouw persoonlijke motivatie en waar gekocht?MichawwZki schreef op woensdag 20 december 2017 @ 15:51:
Vandaag weer wat leuks bijgekocht.. Ico Skychaintoken pre sale voor $0.50 per stuk..
Iemand die hier ook mee bezig is? ben wel erg benieuwd of ik hier de enige ben![]()
Echt zo lelijk dit...hoop dat die hele bitcoin cash crasht en uit de top10 verdwijnt.
Ik had gistermiddag ook al aardig wat ETH verplaatst naar Binance. Nog steeds pendingpirodr01 schreef op woensdag 20 december 2017 @ 15:31:
Coinbase kan zichzelf nog wel s aardig in de voet geschoten hebben vannacht...
https://www.reddit.com/r/CoinBase/
Is er hier iemand die de afgelopen dagen via Coinbase fiat heeft overgemaakt naar z'n eigen IBAN?
Ik lees op Reddit dat het enorm lang duurt bij mensen voordat het geld op hun rekening staat en ik twijfel of ik me via Coinbase moeten laten uitbetalen.
Ik lees op Reddit dat het enorm lang duurt bij mensen voordat het geld op hun rekening staat en ik twijfel of ik me via Coinbase moeten laten uitbetalen.
beter transporteren naar litebit en daar uitbetalen...TimTube schreef op woensdag 20 december 2017 @ 16:05:
Is er hier iemand die de afgelopen dagen via Coinbase fiat heeft overgemaakt naar z'n eigen IBAN?
ik zou t er nu niet op gokken...TimTube schreef op woensdag 20 december 2017 @ 16:05:
Ondertussen stijgt Dash ook maar door...1600 dollar inmiddels...paar dagen geleden nog ruim onder de 1000..
[ Voor 12% gewijzigd door pirodr01 op 20-12-2017 16:07 ]
Verwijderd
Die Roger Fer gaat binnenkort niet meer op straat durven lopen. Mark my words. Hij heeft heel veel mensen boos gemaakt.pirodr01 schreef op woensdag 20 december 2017 @ 15:57:
[...]
Echt zo lelijk dit...hoop dat die hele bitcoin cash crasht en uit de top10 verdwijnt.
Heb maandag na mijn rekening verificatie meteen een uitbetaling gedaan op Gdax (is coinbase) Die is nog niet op mijn bankrekening verschenen. Volgens de site zou dat morgenavond rond 9 uur moeten gebeuren.TimTube schreef op woensdag 20 december 2017 @ 16:05:
PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL
Zou toch ook wat zijn haha...de eerste bitcoin aanslag (waar we van wetenVerwijderd schreef op woensdag 20 december 2017 @ 16:08:
[...]
Die Roger Fer gaat binnenkort niet meer op straat durven lopen. Mark my words. Hij heeft heel veel mensen boos gemaakt.
vanmiddag toevallig was fiat uitbetaald via BL3P en had het binnen 3 uur op m'n bank al...TimTube schreef op woensdag 20 december 2017 @ 16:05:
Lol nee die is lekker betrouwbaar steeds in onderhoud
Ik zou een andere exchange gebruiken en eventueel omzetten naar LTC en dan uitbetalen.DH1337 schreef op woensdag 20 december 2017 @ 16:06:
[...]
beter transporteren naar litebit en daar uitbetalen...
voor verkoop niet... maar exchange naar LTC of ETH en dan cashen dan wel niet via LBTheDudez schreef op woensdag 20 december 2017 @ 16:10:
[...]
Ik zou een andere exchange gebruiken en eventueel omzetten naar LTC en dan uitbetalen.
Valt tot nu toe mee in mijn ogen, maar goed ieder heeft zijn eigen ervaringen ermee.TheDudez schreef op woensdag 20 december 2017 @ 16:10:
[...]
Ik zou een andere exchange gebruiken en eventueel omzetten naar LTC en dan uitbetalen.
"That's what I do. I drink and I know things."
Verwijderd
Dit gaat nu niet goed met Bitcoin. Die Roger dumpt alles.
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2017 16:26 ]
Omdat iemand zijn eigen idee wat hij beter vindt promoot? Of omdat mensen het niet aan kunnen als BTC een beetje daalt nadat hij idioot omhoog is geknalt? Echt waar, wat een gehuil om niks van @Verwijderdpirodr01 schreef op woensdag 20 december 2017 @ 16:09:
[...]
Zou toch ook wat zijn haha...de eerste bitcoin aanslag (waar we van weten)
Ja inderdaad... Op het moment van mijn post hing 'ie nog rond de $ 0,13, dus ik ben zeer tevreden...robb. schreef op woensdag 20 december 2017 @ 15:49:
[...]
Afgelopen weken een stijging van bijna 400% meegemaakt met Cardano. Best spectaculair!
En ik ben nu ook erg blij met mijn restant IOTA overigens, compenseert op dit moment mooi voor het verlies op mijn overige coins de afgelopen 24 uur (BTC, ETH, ADA, NEO, ICX, REQ, SUB, WABI).
Of cryptocoins nu echt meetellen in het investmentwereldje, zullen we aan de bekende "bankers-solution" van de eer aan zichzelf houden, kunnen zien.Verwijderd schreef op woensdag 20 december 2017 @ 16:08:
[...]
Die Roger Fer gaat binnenkort niet meer op straat durven lopen. Mark my words. Hij heeft heel veel mensen boos gemaakt.
Benieuwd welke methode ie gaat kiezen...
Verwijderd
Die BCH groep is bezig met de “flippening”Sissors schreef op woensdag 20 december 2017 @ 16:14:
[...]
Omdat iemand zijn eigen idee wat hij beter vindt promoot? Of omdat mensen het niet aan kunnen als BTC een beetje daalt nadat hij idioot omhoog is geknalt? Echt waar, wat een gehuil om niks van @Verwijderd
Hun aanval lijkt succesvol aan het worden.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2017 16:24 ]
Hmmm, 1 van mijn 'bier en crypto impuls' brainfarts was trouwens het kopen van DogeCoin... (Don't ask why)
Nu kan ik die niet direct naar binance transferren (verificatie voor poloniex kan ik vanavond pas doen, daar is ie wel supported geloof ik) dus ik zit even te kijken wat handig is...
Mijn idee is nu hem via shapeshift om te zetten naar LTC die ik dan op binance wil gooien om wat mee te gaan doen (daar dan wel weer omzetten naar BTC). Op de een of andere manier voelt dit allemaal enorm inefficient, maar zie niet zo snel wat anders... Behalve wachten op poloniex en daar direct naar sturen.
Reden voor de LTC tussenstap is het feit dat dit een stuk sneller is en ik dacht dat de fees hierop een stuk lager zijn, correct?
En ook al is de waarde van dogecoin nu zo'n 20% gedaald sinds ik kocht, denk dat ik mijn verlies maar neem (gaat ook maar om 2 tientjes, dus geen stress) want veel meer zal het niet gaan worden
Nu kan ik die niet direct naar binance transferren (verificatie voor poloniex kan ik vanavond pas doen, daar is ie wel supported geloof ik) dus ik zit even te kijken wat handig is...
Mijn idee is nu hem via shapeshift om te zetten naar LTC die ik dan op binance wil gooien om wat mee te gaan doen (daar dan wel weer omzetten naar BTC). Op de een of andere manier voelt dit allemaal enorm inefficient, maar zie niet zo snel wat anders... Behalve wachten op poloniex en daar direct naar sturen.
Reden voor de LTC tussenstap is het feit dat dit een stuk sneller is en ik dacht dat de fees hierop een stuk lager zijn, correct?
En ook al is de waarde van dogecoin nu zo'n 20% gedaald sinds ik kocht, denk dat ik mijn verlies maar neem (gaat ook maar om 2 tientjes, dus geen stress) want veel meer zal het niet gaan worden
Licht je nader toe.Verwijderd schreef op woensdag 20 december 2017 @ 16:14:
Dit gaat natuurlijk nu mis met Bitcoin. De Roger dumpt alles!
Ja? En dus? Wat is het probleem?Verwijderd schreef op woensdag 20 december 2017 @ 16:15:
[...]
Die BCH groep is bezig met de “flippening”
Hun aanval is succesvol aan het worden!
Vandaag om 18:00 Nederlandse tijd gaat Coinbase de handel op BCH weer open gooien. Vandaag stijgt ie op andere exchanges flink na de dip gisteren. Ik vind het spannend en zet al mijn speelgeld in op BCH.
Mbt het bericht dat medewerkers van coinbase met voorkennis hebben zitten handelen: het zijn net bankiers...
Mbt het bericht dat medewerkers van coinbase met voorkennis hebben zitten handelen: het zijn net bankiers...
de klanten van coinbase hebben toch gratis BCH ontvangen.HenkEisDS schreef op woensdag 20 december 2017 @ 16:21:
Vandaag om 18:00 Nederlandse tijd gaat Coinbase de handel op BCH weer open gooien. Vandaag stijgt ie op andere exchanges flink na de dip gisteren. Ik vind het spannend en zet al mijn speelgeld in op BCH.![]()
Als ze kunnen handelen gaan ze dan niet meteen de verkoop in
Ik wacht sinds donderdag. Transfers van de week ervoor en eerder waren er wel binnen 2 - 3 dagen. Hoop dat het er snel is en dat het allemaal goed gaat en liquide blijft nadat ze het totaal verprutst hebben vandaag. Alle crypto assets daar nu ook weggehaald, wil zo snel mogelijk niets meer te maken hebben met een exchange die meewerkt aan manipulatie.TimTube schreef op woensdag 20 december 2017 @ 16:05:
Welke van de Indicators gebruiken jullie zoal? (Binance) Ik kan zo snel even ook niet vinden waar al die leuke afkortingen voor staan.
Ik lees dat RDD veel potentie kan hebben.Tim de Jong schreef op woensdag 20 december 2017 @ 13:37:
[...]
Daar had ik er 50.000 van, maar ik heb ze al verkocht met 100% winst (55 euro naar 110 euro). Ik zie dat ze nu weer stijgen inderdaad. Ik durf ze nu niet meer te kopen eigenlijk.
XVG voor Privacy en RDD voor Social media. Maar het schijnt dat development al een tijdje stil ligt. (sinds 2016).
Zie nog even geen reden om het te doen. Iemand een andere mening?
Ik heb ook een leuke computer..
Heb er ook alles weggetrokken. Duidelijk signaal naar toesturen.Evianon schreef op woensdag 20 december 2017 @ 16:25:
[...]
Alle crypto assets daar nu ook weggehaald, wil zo snel mogelijk niets meer te maken hebben met een exchange die meewerkt aan manipulatie.
Nu krijg je dus ook dit gezeik;
https://twitter.com/Cointelegraph/status/943503089310621696
Staan er mooi op zo met elkaar.
[ Voor 16% gewijzigd door pirodr01 op 20-12-2017 16:30 ]
rdd goedkoop inkopen is een goede reden. als je met bv 100 euro winst hierin investeert why not. regelmatig swappen met coins kan wel helpen als je er winst op hebt gemaakt. niet alles op 1 horse inzettenTranzy schreef op woensdag 20 december 2017 @ 16:28:
[...]
Ik lees dat RDD veel potentie kan hebben.
XVG voor Privacy en RDD voor Social media. Maar het schijnt dat development al een tijdje stil ligt. (sinds 2016).
Ik heb in beiden geïnvesteerd en ga nu rustig achterover zitten en hodlen. Ik heb vertrouwen in beide munten, de één vanwege zijn anonimiteit en RDD vanwege de weinige concurrentie op social media.Tranzy schreef op woensdag 20 december 2017 @ 16:28:
[...]
Ik lees dat RDD veel potentie kan hebben.
"That's what I do. I drink and I know things."
Verwijderd
Ben net ook even ingestapt, m'n eerste ICO.MichawwZki schreef op woensdag 20 december 2017 @ 15:51:
Iemand die hier ook mee bezig is? ben wel erg benieuwd of ik hier de enige ben![]()
Ik heb een MyEtherWallet aangemaakt om te ontvangen, dat is toch een goeie manier om uiteindelijk te ontvangen hé?
Die Exchanges blijft een moelijk verhaal, dat zou ook gedecentraliseerd moeten worden.pirodr01 schreef op woensdag 20 december 2017 @ 16:29:
[...]
Heb er ook alles weggetrokken. Duidelijk signaal naar toesturen.
Nu krijg je dus ook dit gezeik;
https://twitter.com/Cointelegraph/status/943503089310621696
Staan er mooi op zo met elkaar.
GP 32 the most powerfull handheld in the world :P
Je steekt ergens geld in, en je zoekt achteraf conformatie of de wallet goed is.. zou persoonlijk toch echt wat voorwerk doen..Verwijderd schreef op woensdag 20 december 2017 @ 16:32:
[...]
Ben net ook even ingestapt, m'n eerste ICO.
Ik heb een MyEtherWallet aangemaakt om te ontvangen, dat is toch een goeie manier om uiteindelijk te ontvangen hé?
Als ARK een succes wordt hebben we sowieso geen last meer van exchangesT-8one schreef op woensdag 20 december 2017 @ 16:34:
[...]
Die Exchanges blijft een moelijk verhaal, dat zou ook gedecentraliseerd moeten worden.
Die zijn er alT-8one schreef op woensdag 20 december 2017 @ 16:34:
[...]
Die Exchanges blijft een moelijk verhaal, dat zou ook gedecentraliseerd moeten worden.
WAVES heeft er al 1ruudvgeleuken schreef op woensdag 20 december 2017 @ 16:36:
[...]
Als ARK een succes wordt hebben we sowieso geen last meer van exchanges. Wat ben ik toch een fan van dat project. Ik zou zeggen: lees je in! https://ark.io/. Long time hodler en dat hoop ik ook lang te blijven!
Goed punt. Ik denk dat de aandacht juist positieve invloed zal hebben op de prijs. Maar helaas hebben we beide geen glazen bol.lighting_ schreef op woensdag 20 december 2017 @ 16:24:
[...]
de klanten van coinbase hebben toch gratis BCH ontvangen.
Als ze kunnen handelen gaan ze dan niet meteen de verkoop in
Die moet ik indd binnenkort eens uitproberen. Loopt dat een beetje?
GP 32 the most powerfull handheld in the world :P
Verwijderd
Wallet is pas van doen 7 januari, daarom dat ik zeker wil zijn.keanu_ schreef op woensdag 20 december 2017 @ 16:34:
[...]
Je steekt ergens geld in, en je zoekt achteraf conformatie of de wallet goed is.. zou persoonlijk toch echt wat voorwerk doen..
SCH tokens will be sent to your ERC20 wallet when the PRE-ICO is over on 07 January 2018 (23:59 CET).
Until this moment your tokens will be displayed only in SKYCHAIN Token Sale Client Area.
Die 'MyEtherWallet' is er één, maar is m'n eerste ervaring met ICO's, dus ik doe m'n voorwerk ook hier. ;-)
Wil niet voor verrassing staan.
Heb er zelf nog niet opgetrade, volgens mij wordt het wel steeds drukker. Is natuurlijk nog niet zo heel lang in de lucht, maar ziet erg erg netjes uit.T-8one schreef op woensdag 20 december 2017 @ 16:40:
[...]
Die moet ik indd binnenkort eens uitproberen. Loopt dat een beetje?
Verwijderd
Zojuist toch Reddcoin gekocht. Wel een goede munt denk ik.
Verge gelukkig al enige tijd geleden gekocht, dus blij mee
Zijn er meer mensen in voor de Reddcoin?
Voor de zomer 50.000 gekocht.. als shitcoin en een muntje om in 2020 ofzo nog eens naar te kijken. Maar hij stijgt nu ook wle hard.Verwijderd schreef op woensdag 20 december 2017 @ 16:50:
Verwijderd
Hier ook een poosje geleden er 10.000 gekocht. Nou ben ik een maand geleden begonnen met €50,- en nu is het iets meer dan het dubbele waard alleen zit hier het merendeel nu in BTC. Die daalt nu dus mijn winst daalt ook aardig.. Ik ga er van uit dat hij wel weer stijgt maar toch.Prosac schreef op woensdag 20 december 2017 @ 16:52:
[...]
Voor de zomer 50.000 gekocht.. als shitcoin en een muntje om in 2020 ofzo nog eens naar te kijken. Maar hij stijgt nu ook wle hard.
Wat is dan een goede en stabiele coin welke ik kan kopen waardoor ik niet te veel schommelingen heb? Nu verdamt het gewoon met BTC
CardanoVerwijderd schreef op woensdag 20 december 2017 @ 17:03:
[...]
Hier ook een poosje geleden er 10.000 gekocht. Nou ben ik een maand geleden begonnen met €50,- en nu is het iets meer dan het dubbele waard alleen zit hier het merendeel nu in BTC. Die daalt nu dus mijn winst daalt ook aardig.. Ik ga er van uit dat hij wel weer stijgt maar toch.
Wat is dan een goede en stabiele club welke ik kan kopen waardoor ik niet te veel schommelingen heb? Nu verdamt het gewoon met BTC
Reddcoin toevallig gisteren ook bekeken. omdat die zo goedkoop is en je er dan meten 10.000 van kan inkopen. Kwam erachter dat die ook al sinds 2014 aan de weg probeert te timmeren als social media betaalmiddel/waardering, maar dat is niet echt van de grond gekomen.Verwijderd schreef op woensdag 20 december 2017 @ 16:50:
Is het verstandig om BCH nog te houden tot bijv vanavond? Lijkt nog steeds te stijgen?
Academisch onderzochte en reviewde blockchain technologie voordat deze live komt.Verwijderd schreef op woensdag 20 december 2017 @ 17:06:
[...]
Dan zal ik die zsm eens bekijken. Waar is dit voor jou op gebaseerd dan?
Pakt alle tekortkomingen van andere coins en probeert dit beter te doen.
Prestaties tot nu toe.
Nee zonder dollen, ik ben niet iemand die jou heel erg goed kan vertellen wat hier goed aan is. Iets met ADD en het niet kunnen vertalen van brein naar pen/toetsenbord.
Ik zou zeggen, ga je eens verdiepen in Cardano en laat je overtuigen. Check bijvoorbeeld https://cardanoroadmap.com/ en https://whycardano.com/ en laat me nadien eens weten wat je er van vond. Geldt ook voor alle anderen die meelezen hier!
Yumyumyum NEO dipje.. even bijkopen en weer door
Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold
Precies weer hetzelfde spelletje als gisteren, bijna alle coins dalen en BCH stijgt maarKorkss schreef op woensdag 20 december 2017 @ 17:15:
Yumyumyum NEO dipje.. even bijkopen en weer door
Verwijderd
Voor de mensen die zenuwachtig worden van de koersdaling van bitcoin, lees even dit artikel. Er gaat straks weer licht aan de horizon verschijnen. Véél licht...
https://www.nu.nl/iexnl/5...300000-400000-dollar.html
Moeilijk om te zeggen wat er gaat gebeuren. Als het goed is gaat BCH trading weer open om 18:00 uur op gdax. Het kan twee kanten op gaan. Mensen zetten btc om naar bch of juist andersom. dat laatste lijkt me niet het meest voor de hand liggende omdat je ook op andere exchanges bch kan kopen.HaskoF schreef op woensdag 20 december 2017 @ 17:06:
Is het verstandig om BCH nog te houden tot bijv vanavond? Lijkt nog steeds te stijgen?
Feit is dat er voordat bch op gdax gezet werd de koerst wel erg snel omhoog ging. En we kennen allemaal wel het pump en dump verhaal.
Why live life if u cannot remember it when you are dead ?
waar heeft hij daarop gebaseerd?Verwijderd schreef op woensdag 20 december 2017 @ 17:16:
Voor de mensen die zenuwachtig worden van de koersdaling van bitcoin, lees even dit artikel. Er gaat straks weer licht aan de horizon verschijnen. Véél licht...![]()
Laten we eerst kijken naar het gevecht van nu.
De ontwikkelaars van BTC moeten toch echt wat meer aan marketing doen.
[ Voor 7% gewijzigd door lighting_ op 20-12-2017 17:20 ]
ik hoop zo....dat BCH massaal gedumpt gaat worden.DutchMan schreef op woensdag 20 december 2017 @ 17:16:
[...]
Moeilijk om te zeggen wat er gaat gebeuren. Als het goed is gaat BCH trading weer open om 18:00 uur op gdax. Het kan twee kanten op gaan. Mensen zetten btc om naar bch of juist andersom. dat laatste lijkt me niet het meest voor de hand liggende omdat je ook op andere exchanges bch kan kopen.
Feit is dat er voordat bch op gdax gezet werd de koerst wel erg snel omhoog ging. En we kennen allemaal wel het pump en dump verhaal.
Staat er vandaag / vannacht iets te gebeuren bij VeChain??
https://www.reddit.com/r/...p&utm_medium=comment_list
Alleen de boeken worden gevuld vanwege liquiditeit (post-only), hervatting van daadwerkelijke handel volgt pas (minimaal een uur) later.DutchMan schreef op woensdag 20 december 2017 @ 17:16:
[...]
Moeilijk om te zeggen wat er gaat gebeuren. Als het goed is gaat BCH trading weer open om 18:00 uur op gdax. Het kan twee kanten op gaan. Mensen zetten btc om naar bch of juist andersom. dat laatste lijkt me niet het meest voor de hand liggende omdat je ook op andere exchanges bch kan kopen.
https://status.gdax.com/
All BCH markets will remain cleared and offline until 9am PST 12/20/17. At that time, BCH markets will enter post-only mode for a minimum of one hour to allow liquidity to be established.
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
Verwijderd
Dat staat in het artikel. Maar het is niet bepaald serieus te nemen natuurlijk.lighting_ schreef op woensdag 20 december 2017 @ 17:19:
[...]
waar heeft hij daarop gebaseerd?
Laten we eerst kijken naar het gevecht van nu.
De ontwikkelaars van BTC moeten toch echt wat meer aan marketing doen.
Volgens mij wordt er dan bekeken welke wallets 250k of meer VEN hebben, omdat die in race zijn om masternodes te krijgenRebbelx schreef op woensdag 20 december 2017 @ 17:21:
Staat er vandaag / vannacht iets te gebeuren bij VeChain??
Dat soort uitspraken zijn echt geen zak waard, waarschijnlijk heeft hij zelf veel BTC en wil hij hiermee de prijs opvoeren. Momenteel lijkt het er niet op in ieder geval deze dip duurt al langer dan ik gehoopt had.Verwijderd schreef op woensdag 20 december 2017 @ 17:21:
[...]
Dat staat in het artikel. Maar het is niet bepaald serieus te nemen natuurlijk.
Vieze oplichters bij coinbase, m'n litecoin die ik daar wil wegsluizen staan al sinds 07.00 op pending
XVG daalt nu toch wel flink. Komt dit doordat alle altcoins een dipje hebben? Of maak ik me onterecht zorgen?
[ Voor 17% gewijzigd door radem205 op 20-12-2017 17:30 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
~[font=,24]ZERO TOLERANCE! LEES DIT EERST VOOR JE POST!~[/]
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken.
Wat willen we hier niet zien?
Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, het reilen en zeilen van exchanges, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om
.
~[html]<script type="text/javascript"> document.addEventListener("DOMContentLoaded", function() { if (document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value == "") document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value= "Wat willen we hier **NIET** zien?\n* Vragen over wallets\n* Discussies over coins en blockchain\n* Welke coin je moet kopen\n* Opmerkingen over de huidige koers van coin X\n* Slowchat\n* REFERRAL LINKS!\n* Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen :)\n\nLees de topicwaarschuwing hierboven in het rode vlak AANDACHTIG door voor je reageert."; }); </script>~[/html]
~[font=,24]ZERO TOLERANCE! LEES DIT EERST VOOR JE POST!~[/]
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken.
Wat willen we hier niet zien?
- Algemene vragen over cryptocurrencies (wallet software, blockchain technologie, etc.). Plaats die in Bitcoin en overige cryptocurrencies #3.
- "De Kraken servers zijn ruk". Nee echt? Ja, echt waar. Het is al heel lang ruk. Het hoeft niet elke dag weer eens vermeld te worden.
- Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
- Crypto en belasting. Hier offtopic, kan worden besproken in het bovengenoemde topic. Suggesties om te frauderen (zoals hiet niet netjes opgeven van je vermogen) worden niet gewaardeerd.
- Vragen die al zijn beantwoord in de topicstart of de topic zelf. Gebruik de search!
- Linkdrops. Begeleid links naar grote lappen tekst of video met een korte samenvatting (als die niet al gegeven is). Als jij iets interessant vindt om te delen, zeg er dan bij waarom je het interessant vindt.
- Referrals. Ten overvloede, want dit staat ook in het algemene beleid van GoT.
- Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen.
- Slowchat. Dit betreft dus óók reacties als "Bitcoin nu op $2800", "ETH daling is ingezet" , "To the moon!" en meer van zulks. Er is een speciaal Slack kanaal opgezet door de community waar veel van de hier actieve posters te vinden zijn: click
Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, het reilen en zeilen van exchanges, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om
~[html]<script type="text/javascript"> document.addEventListener("DOMContentLoaded", function() { if (document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value == "") document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value= "Wat willen we hier **NIET** zien?\n* Vragen over wallets\n* Discussies over coins en blockchain\n* Welke coin je moet kopen\n* Opmerkingen over de huidige koers van coin X\n* Slowchat\n* REFERRAL LINKS!\n* Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen :)\n\nLees de topicwaarschuwing hierboven in het rode vlak AANDACHTIG door voor je reageert."; }); </script>~[/html]