[ZT] Cryptocurrencies - handel & koers #5 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 133 ... 223 Laatste
Acties:
  • 1.466.424 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smokeandnoise
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 27-10 00:37
the-edge schreef op woensdag 20 december 2017 @ 12:03:
Hmm, ik wilde wat XVG kopen, maar het minimum bij liteBit is €100.. Kan ik ergens voor bijv. €50 kopen?
Hier kan je tot 100,- euro kopen met alleen telefonische registratie

https://anycoindirect.eu/...da-4608-92ae-d109817ad30d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Horla
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-10 15:29
Weet iemand eigenlijk waarom MLN de laatste het zo goed doet? Ik geloof wel in het project (wel extreem slechte communicatie) maar vind het toch redelijk vreemd omdat die voorheen heel stabiel was.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frozenhands
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 07-10 19:58
the-edge schreef op woensdag 20 december 2017 @ 12:03:
Hmm, ik wilde wat XVG kopen, maar het minimum bij liteBit is €100.. Kan ik ergens voor bijv. €50 kopen?
Waarom niet gewoon €100 als je dat makkelijk kan terugverdienen? Bovendien is XVG er lastig te verkrijgen.

"That's what I do. I drink and I know things."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mirved
  • Registratie: Oktober 2009
  • Nu online
Het is een soort fraude waarmee je willens en wetens probeert andere mensen te duperen.

https://www.investopedia.com/terms/p/pumpanddump.asp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the-edge
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 28-10 16:20
smokeandnoise schreef op woensdag 20 december 2017 @ 12:03:
[...]

Hier kan je tot 100,- euro kopen met alleen telefonische registratie

https://anycoindirect.eu/...da-4608-92ae-d109817ad30d
Geen XVG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeIT
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 28-10 22:52

CodeIT

Code IT

Mirved schreef op woensdag 20 december 2017 @ 12:05:
[...]

Het is een soort fraude waarmee je willens en wetens probeert andere mensen te duperen.

https://www.investopedia.com/terms/p/pumpanddump.asp
Volgens mij geldt dat wel voor een gereguleerde markt zoals aandelen, maar niet voor ongereguleerde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemesis2212
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-12-2024
Frozenhands schreef op woensdag 20 december 2017 @ 12:04:
[...]

Waarom niet gewoon €100 als je dat makkelijk kan terugverdienen? Bovendien is XVG er lastig te verkrijgen.
lastig? er zijn tig exchanges/brokers die het verkopen. voorraad schaars bij de brokers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Horla
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-10 15:29
Ofwel is het fraude ofwel niet. Een soort fraude bestaat niet. Het is moreel verwerpelijk maar aangezien er geen regulering is, niet illegaal.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Was een leuk nachtje. Veel rode cijfers maar de stabilisatie is alweer ingezet bij veel muntjes en de raket genaamd XVG zorgt voor aardige compensatie.

Portfolio is nu helemaal klaar voor 2018. Paar stille slapers die hopelijk wakker worden als de grote exchanges bereikt worden maar voor de rest veel vertrouwen voor het komende jaar.

Lijstje:
XVG
XLM
ETH
FUN
REQ
DRGN
ICX
TRX
XRB
INS (ICO)
Universa (ICO)

HODL ftw!

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• brentnl
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 28-09 23:00
Frozenhands schreef op woensdag 20 december 2017 @ 11:47:
[...]

Ik ben ook aan boord gesprongen :o Litebit had ze opeens weer naar paar keer refreshen ;w
Ik had er al 1000 van een week geleden, en zojuist bij EMC2 toch maar m'n verlies gepakt en omgewisseld in 2000 extra XVG. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:28
Pump & Dumps worden gezien als een vorm van beleggingsfraude, enigszins afhankelijk van het land en de precieze aard van de P&D. Enkel met een groepje mensen iets opkopen en daarna verkopen is geen probleem, maar de meeste serieuze P&Ds gaan gepaard met allerlei berichten over hoe geweldig de coin wel niet is. Bewuste misleiding om mensen buiten de P&D-groep aan te zetten tot het kopen, zodat de P&D leden hun aankopen met winst kunnen dumpen.

Crypto is een beetje het wilde westen van investeren/speculeren, dus dit soort dingen vliegen vaak onder de radar. Maar dat neemt niet weg dat je met het actief meedoen aan P&Ds je legaal op behoorlijk donkergrijs gebied begeeft.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masterrobo
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 28-10 00:39
Planespotter schreef op woensdag 20 december 2017 @ 12:08:
Was een leuk nachtje. Veel rode cijfers maar de stabilisatie is alweer ingezet bij veel muntjes en de raket genaamd XVG zorgt voor aardige compensatie.

Portfolio is nu helemaal klaar voor 2018. Paar stille slapers die hopelijk wakker worden als de grote exchanges bereikt worden maar voor de rest veel vertrouwen voor het komende jaar.

Lijstje:
XVG
XLM
ETH
FUN
REQ
DRGN
ICX
TRX
XRB
INS (ICO)
Universa (ICO)

HODL ftw!
ICX is zeker een hele goede pick, ik denk echt dat de Koreanen die op gaan eten als ie verschijnt op een Koreaanse exchange.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23-10 15:28
Planespotter schreef op woensdag 20 december 2017 @ 12:08:

Lijstje:
XVG
XLM
ETH
FUN
REQ
DRGN
ICX
TRX
XRB
INS (ICO)
Universa (ICO)

HODL ftw!
Gaaf! Welke verdeling per munt t.o.v. je totale portfiolio ;)? Ben daar wel benieuwd naar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 08:05
Lees de afgelopen week ook redelijk veel over POWR. Ziet er ook aardig uit, volgens mij kwam hij hier ook al eens voorbij. Meer mensen bekend met deze munt of zitten er al in?

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
Zelf heb ik net nog voor 200 euro Verge gekocht XVG.
Wellicht niet handig omdat het in de bull-run zit, maar verwacht op komende aanknodigingen dat deze nog wel doorstijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirved
  • Nu online
Horla schreef op woensdag 20 december 2017 @ 12:08:
Ofwel is het fraude ofwel niet. Een soort fraude bestaat niet. Het is moreel verwerpelijk maar aangezien er geen regulering is, niet illegaal.
De soort is: beleggingsfraude.

Dat er geen toezicht is betekend betekend niet dat het legaal is. Er is gewoon vastgelegd in wet welke praktijken illegaal zijn.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• DBreda
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16-10 17:42
Wow dit is heel tof! IOTA voor gemeente Haarlem.

"In opdracht van de gemeente Haarlem hebben ICTU en Xurux een proof of concept ontwikkeld voor het verifiëren van waardepapieren via de publieke IOTA-blockchain. Met de keuze voor IOTA wordt een aantal bezwaren van met name de Bitcoin blockchain weggenomen, zoals hoog energie verbruik, transactiekosten en de relatief lage transactiesnelheid."

Bron: https://xurux.nl/haarlem-...rstrekken-waardepapieren/

Misschien ook iets voor een artikel op Tweakers? Nieuws is van vanochtend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
MaStar schreef op woensdag 20 december 2017 @ 12:12:
Zelf heb ik net nog voor 200 euro Verge gekocht XVG.
Wellicht niet handig omdat het in de bull-run zit, maar verwacht op komende aanknodigingen dat deze nog wel doorstijgt.
Waar heb je die gekocht?

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
Bittrex gewoon ;) Exchange.
Had al wat - nu is Verge grootste deel van mijn portefeuille (20%)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C6DL
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 16-09 19:31

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 28-10 19:34
DBreda schreef op woensdag 20 december 2017 @ 12:13:

"In opdracht van de gemeente Haarlem hebben ICTU en Xurux een proof of concept ontwikkeld voor het verifiëren van waardepapieren via de publieke IOTA-blockchain. Met de keuze voor IOTA wordt een aantal bezwaren van met name de Bitcoin blockchain weggenomen, zoals hoog energie verbruik, transactiekosten en de relatief lage transactiesnelheid."

Inderdaad cool! Wat is onze gemeente toch vooruitstrevend :)F

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirved
  • Nu online
CodeIT schreef op woensdag 20 december 2017 @ 12:07:
[...]

Volgens mij geldt dat wel voor een gereguleerde markt zoals aandelen, maar niet voor ongereguleerde.
Nee hoor net zoals moord niet legaal is op internationale wateren. Dat er geen toezicht op dit moment is betekend niet dat alles mag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim de Jong
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 13-04 20:26
Charlie Lee heeft al zijn Litecoin (LTC) verkocht:
https://news.bitcoin.com/...he-sold-all-his-litecoin/
https://www.businessinsid.../?international=true&r=UK

Zal dit invloed hebben op de waarde van Litecoin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemesis2212
  • Laatst online: 14-12-2024
tenzij je continue wil F5'en om te kijken of ze 1 minuut voorraad hebben kan je het hier kopen idd. wel zonde want litebit had 2 weken geleden hier nog helemaal geen last van en had bijna altijd voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozenhands
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 07-10 19:58
Ik had op litebit gekocht voor 500€

"That's what I do. I drink and I know things."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• borbit
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 17-06 13:27
DBreda schreef op woensdag 20 december 2017 @ 12:13:

Hoorde het vanochtend al op de radio langskomen. Zeker iets voor een artikel op Tweakers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 10-10 00:00

MeltedForest

Lenny-t

DennusB schreef op woensdag 20 december 2017 @ 12:14:
[...]

Daar is ie niet op voorraad!
Waarom handel je dan niet gewoon op een Exchange?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yarisken
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10:29
Hmm ik heb voor 67 euro een 10K verge gekocht. Staat nu dik 800 euro.
Gewoon zot :p. Denk dat het nog wel 10000 euro gaat worden. Holden ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirodr01
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 28-06-2024
Hij doet t wel met integere bedoeling...ik hoop dat het grote publiek dit zo opvangt. Wel een beetje ongelukkige timing nu met de toetreding van BCH op coinbase op vrijwel dezelfde dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim de Jong
  • Laatst online: 13-04 20:26
DennusB schreef op woensdag 20 december 2017 @ 12:14:
[...]

Daar is ie niet op voorraad!
Bijna alles staat op 0 beschikbaar bij Litebit. Ik weet niet of het mogelijk is om toch te kopen. Gisteren stond een groot gedeelte in onderhoud trouwens:
- Ardor
- ARK
- Decred
- Ethereum
- Ethereum Classic
- Expanse
- Lisk
- Monero
- NEM
- Nxt
- Ripple
- Rise
- Ubiq
- Verge
- Waves
- Zcash

Ook hebben ze het betaalsysteem voor uitbetalen aangepast. Je moet cryptocurrencies nu eerst omzetten naar credits. Daarna kan je een uitbetaling aanvragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jt81
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 05-06-2024
Het eerste waar ik aan moet denken als ik dit lees is of het niet een reactie is op die bitcoin gast die gisteren alles had verkocht. Charlie zijn posts kennende moet je alles met een koreltje zout nemen namelijk...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

MaStar schreef op woensdag 20 december 2017 @ 12:11:
[...]

Gaaf! Welke verdeling per munt t.o.v. je totale portfiolio ;)? Ben daar wel benieuwd naar.
XVG (17.7%)
XLM (11.7%)
ETH (11.2%)
FUN (10.7%)
REQ (10.5%)
DRGN (9.9%)
ICX (8.2%)
TRX (7.5%)
XRB (6.4%)

En de ICOs maken de laatste procenten vol (maar ga veel dieper in Universa zodra ze de exchanges hitten).

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sovieto
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 09:56
caspervc schreef op woensdag 20 december 2017 @ 11:42:
[...]

Grenen mijn 5k Vergeten ben ik kwijt door die coinpouch hackers 😩😩😩
Pff ik baal hier ook zo. 26500 Verge kwijt door die hack. In het begin dacht ik ach tis maar €150, maar nu... Was toch een mooie 1600% winst geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 28-10 11:34

FlyEragon

Alien Monkeys

Ik werd gek van het micro managen en heb alles op XVG gezet. Alles of niets. Ben ik tenminste gauw klaar mee als het misgaat :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb gisteren m'n laatste coins uit Bitfinex gehaald (IOTA omgezet naar XRP, want andere coins kan je niet versturen onder de 250 dollar waarde, de gangsters)

Nu alles bijna op Binance gezet. M'n laatste BTC-waarde ook naar daar gestuurd (kan wel even duren wss)
Meer spreiden over coins waar ik iets voor voel.
Had al Wabi, ETH en XRP, nu beetje VEN, WAVES EN XVG bijgevoegd.
En als die BTC aankomt, terug omzetten naar IOTA.
De transactiekost voor BTC is me veel te hoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• radem205
  • Laatst online: 02-02-2022
FlyEragon schreef op woensdag 20 december 2017 @ 12:26:
Ik werd gek van het micro managen en heb alles op XVG gezet. Alles of niets. Ben ik tenminste gauw klaar mee als het misgaat :+
Datzelfde heb ik ook gedaan. Alleen nu is het de grote vraag wanneer het verstandig is om te stoppen / uit te stappen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
FlyEragon schreef op woensdag 20 december 2017 @ 12:26:
Verwacht je zo'n grote stijging dan de komende tijd? Why

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

MaStar schreef op woensdag 20 december 2017 @ 12:29:
[...]

XVG is nu al een paar keer moon gegaan in anderhalve week tijd ofzo. Op een gegeven moment zou het een keer op moeten houden zou je zeggen. Wel de ultieme FOMO-coin vooralsnog :+

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon
  • Laatst online: 28-10 11:34

FlyEragon

Alien Monkeys

MaStar schreef op woensdag 20 december 2017 @ 12:29:
[...]
Geen flauw idee, het is toch een grote kermis. We zien het wel. Maar alle gekheid op een stokje, XVG is op zich natuurlijk geen slechte coin. Had ik er maar eerder meer gekocht, met dat gevoel heb ik er nu alles ingezet. FOMO YOLO 8)7 *Slecht advies natuurlijk. Maargoed, het is een beetje gekkewerk dat daytraden voor als je het voor de lol erbij doet. Daarom ga ik een tijdje holden denk ik.

[ Voor 17% gewijzigd door FlyEragon op 20-12-2017 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pirodr01 schreef op woensdag 20 december 2017 @ 12:20:
[...]

Hij doet t wel met integere bedoeling...ik hoop dat het grote publiek dit zo opvangt. Wel een beetje ongelukkige timing nu met de toetreding van BCH op coinbase op vrijwel dezelfde dag.
Definieer “integer”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirodr01
Nouja, integer, ik vind het wel mooi hoe hij zelf aangeeft dat hij het succes van Litecoin niet in verband wil brengen met persoonlijk gewin...maar dus enkel voor het succes van de munt zelf wil gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jaïr.exe
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 09:12
Planespotter schreef op woensdag 20 december 2017 @ 12:29:
[...]

XVG is nu al een paar keer moon gegaan in anderhalve week tijd ofzo. Op een gegeven moment zou het een keer op moeten houden zou je zeggen. Wel de ultieme FOMO-coin vooralsnog :+
Yup, ben er zelf in gegaan omdat het een leuke coin is met goede privacy mogelijkheden. Ingekocht op 0.00000415 en eruit op 0.00000680. Nu niet meer om kijken en even van de dag genieten. Later opnieuw inkopen als er een update is over de tech, maar kan de stress van FOMO stijgingen en dumps niet aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-10 23:34

thunder8

Het gedonder begint weer.

pirodr01 schreef op woensdag 20 december 2017 @ 12:35:
[...]

Nouja, integer, ik vind het wel mooi hoe hij zelf aangeeft dat hij het succes van Litecoin niet in verband wil brengen met persoonlijk gewin...maar dus enkel voor het succes van de munt zelf wil gaan.
Kan je natuurlijk ook makkelijk doen nadat de coin alleen dit jaar al van 4-5$ naar 335$ is gestegen. ;)

PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CM-Centurion
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 25-01-2020
[...]

“I’m not quitting Litecoin,” he wrote on Reddit. “I will still spend all my time working on Litecoin. When Litecoin succeeds, I will still be rewarded in lots of different ways, just not directly via ownership of coins. I now believe this is the best way for me to continue to oversee Litecoin’s growth.”

Klopt, ben ik ook mee eens!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• akaQ
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 28-10 18:16
gelukkig vroeg ingestapt met Verge. samen met ADA mijn long term coins. geen slechte keus gebleken.

Dus als jullie nu allemaal blijven bij kopen word ik heel blij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirodr01
thunder8 schreef op woensdag 20 december 2017 @ 12:37:
[...]

Kan je natuurlijk ook makkelijk doen nadat de coin alleen dit jaar al van 4-5$ naar 335$ is gestegen. ;)
Klopt, maar ik vind het alleen maar prettig dat hij eerlijk aangeeft dat hij zijn winst behaald heeft, schaapjes op het droge, en nu verder gaat werken vanuit ideologisch standpunt...daar voel ik me zelf prettiger bij dan iemand die het alleen maar voor het geld doet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

En daarom heeft ie alles verkocht op het hoogste punt en alles weggegeven.
Ik heb nog nooit zo hard gelachen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• radem205
Pff, XVG gaat echt hard zeg. Ik ben bang dat op een gegeven moment de prijs naar beneden keldert. Goed opletten geblazen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKnight
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-10 21:17
radem205 schreef op woensdag 20 december 2017 @ 12:40:
Pff, XVG gaat echt hard zet. Ik ben bang dat op een gegeven moment de prijs naar beneden keldert. Goed opletten geblazen.
Daarvoor heb ik mijn buy-order nu mooi op $0.06 staan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogje
  • Niet online
Pff, XVG gaat echt hard zet. Ik ben bang dat op een gegeven moment de prijs naar beneden keldert. Goed opletten geblazen.
Das vervelend als je net gekocht hebt. Ik sta nog op +1900% dus ik raak niet gauw in paniek :+

Any errors in spelling, tact, or fact are transmission errors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirodr01
Verwijderd schreef op woensdag 20 december 2017 @ 12:39:
[...]

En daarom heeft ie alles verkocht op het hoogste punt en alles weggegeven.
Ik heb nog nooit zo hard gelachen.
Mja je kunt er naar kijken hoe je wil...ik geloof niet dat ie de strijd niet aandurft met andere coins, volgens mij gaat het prima met litecoin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Li1quid
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09:57
Pff, XVG gaat echt hard zeg. Ik ben bang dat op een gegeven moment de prijs naar beneden keldert. Goed opletten geblazen.
Tuurlijk gaat dat gebeuren. Omdaarna opnieuw naar de maan te gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieB
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11:14
heeft Verge eigenlijk al een product? Het is echt schokkend dat bv. Cardano en EOS gewoon in de Top 10 staan terwijl ze nog geen enkel werkend product hebben... Als er dan ooit over een bubbel gesproken mag worden, dan zijn dit toch wel goede voorbeelden..

EDIT: had me nog niet verdiept in Verge, maar lijkt dus vooral een concurrent voor bv. Monero

[ Voor 15% gewijzigd door RobbieB op 20-12-2017 12:45 ]

Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 11:38

Hoogie2004

Whohooooo

Conditional sell op bittrex, pas hem geregeld aan, ongeveer 10% onder de huidige koers :) Beetje later ingestapt, dus heb liever die 100% van vandaag, dan dat het weer inkakt en ik terug bij af ben :+

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirodr01
Li1quid schreef op woensdag 20 december 2017 @ 12:42:
[...]

Tuurlijk gaat dat gebeuren. Omdaarna opnieuw naar de maan te gaan :)
Zojuist de top20 binnen gedenderd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• radem205
Hoogie2004 schreef op woensdag 20 december 2017 @ 12:44:
[...]

Conditional sell op bittrex, pas hem geregeld aan, ongeveer 10% onder de huidige koers :) Beetje later ingestapt, dus heb liever die 100% van vandaag, dan dat het weer inkakt en ik terug bij af ben :+
Ik zit op Binance. Daar is het vervelend dat deze condities niet in te stellen zijn (alleen Limit, Market en Stop Limit).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pirodr01
radem205 schreef op woensdag 20 december 2017 @ 12:45:
[...]

Ik zit op Binance. Daar is het vervelend dat deze condities niet in te stellen zijn (alleen Limit, Market en Stop Limit).
Je kunt toch gewoon een sell order plaatsen voor een bepaald bedrag? En deze annuleren en ophogen als je wil?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emielos
  • Laatst online: 09-06-2022
Je zou bijna zeggen dat er zo'n groep waar hier eerder over gesproken werd, achter de stijging van Verge zit. Deze stijging is echt niet normaal..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• radem205
pirodr01 schreef op woensdag 20 december 2017 @ 12:46:
[...]

Je kunt toch gewoon een sell order plaatsen voor een bepaald bedrag? En deze annuleren en ophogen als je wil?
Dat heb ik ook gedaan, maar helaas kan je niet met percentages werken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

pirodr01 schreef op woensdag 20 december 2017 @ 12:46:
[...]

Hij bedoelt andersom, ik heb een conditional sell 10% onder de marktprijs, dus ik verkoop mijn XVG voor bijv. 600, zodra de eerstevolgende verkoop lager of gelijk dan 605 is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirodr01
Hoogie2004 schreef op woensdag 20 december 2017 @ 12:48:
[...]

Hij bedoelt andersom, ik heb een conditional sell 10% onder de marktprijs, dus ik verkoop mijn XVG voor bijv. 600, zodra de eerstevolgende verkoop lager of gelijk dan 605 is.
Ahso :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:42

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

pirodr01 schreef op woensdag 20 december 2017 @ 12:41:
[...]

Mja je kunt er naar kijken hoe je wil...ik geloof niet dat ie de strijd niet aandurft met andere coins, volgens mij gaat het prima met litecoin.
en ik maar denken dat de filosofie van crypto valuta er was om het establishment op z'n grondvesten te laten schudden, een vervanger van het huidige 'fiat', los van centrale entiteiten en ver van de grote gemene corporaties..

wat een diep geloof heeft deze Lee zeg... oh wacht.. hij heeft niet juist al zijn 'fiat' omgezet in LTC maar andersom??? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poderosoo
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 28-10 10:53
RobbieB schreef op woensdag 20 december 2017 @ 12:42:
heeft Verge eigenlijk al een product? Het is echt schokkend dat bv. Cardano en EOS gewoon in de Top 10 staan terwijl ze nog geen enkel werkend product hebben... Als er dan ooit over een bubbel gesproken mag worden, dan zijn dit toch wel goede voorbeelden..
Volgensmij die wallet die ze hebben. Al is het naar mijn mening een mindere versie van Monero. Daarnaast investeer ik zelf zo min mogelijk in coins voor lange termijn die geen werkend product hebben of op korte termijn op de roadmap staat. Naar mijn mening zijn dit de coins die rock bottom gaan in het geval van een bear market. Daarnaast denk ik ook dat privacy coins als Monero en Verge institutionele adoptie in de weg staan, aangezien ze criminele organisaties kunnen faciliteren in witwassen.

Wot-stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 28-10 13:51
emielos schreef op woensdag 20 december 2017 @ 12:47:
Je zou bijna zeggen dat er zo'n groep waar hier eerder over gesproken werd, achter de stijging van Verge zit. Deze stijging is echt niet normaal..
Als ik dit topic alleen al zie met alle reacties en verschillende groepen in Telegram, dan kan ik niet anders concluderen dat de FOMO enorm is en dat iedereen zijn graantje wil meepikken. Dus niet eens een grote groep, eerder een grote groep random mensen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jovael
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 06:34
emielos schreef op woensdag 20 december 2017 @ 12:47:
Het is toch logisch, Verge staat vandaag met een artikel in de forbes en ze hebben net een promotievideo naar buiten gebracht.
Maar nee hoor, het ligt vast aan de grote boze groep :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oldgrumpy
  • Registratie: September 2013
Danny.G schreef op woensdag 20 december 2017 @ 12:49:
[...]

Als ik dit topic alleen al zie met alle reacties en verschillende groepen in Telegram, dan kan ik niet anders concluderen dat de FOMO enorm is en dat iedereen zijn graantje wil meepikken. Dus niet eens een grote groep, eerder een grote groep random mensen.
idd en US en Korea moeten nog komen straks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirodr01
CT schreef op woensdag 20 december 2017 @ 12:49:
[...]

en ik maar denken dat de filosofie van crypto valuta er was om het establishment op z'n grondvesten te laten schudden, een vervanger van het huidige 'fiat', los van centrale entiteiten en ver van de grote gemene corporaties..

wat een diep geloof heeft deze Lee zeg... oh wacht.. hij heeft niet juist al zijn 'fiat' omgezet in LTC maar andersom??? :+
Het is ook nog geen 2018 toch? :P
Het klopt wat je zegt maar realiteit op dit moment is dat fiat voor nu nog wel handig is. Desalniettemin zou ik dit zelf niet gedaan hebben Charlie zijnde, maar is het voor mij ook geen reden om al mijn Litecoin nu meteen de dumpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dick Turpin
  • Laatst online: 14-09-2022
Zijn er bepaalde vaste tijdstippen waarop Litebit voorraad heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:42

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

pirodr01 schreef op woensdag 20 december 2017 @ 12:52:
[...]

Het is ook nog geen 2018 toch? :P
Het klopt wat je zegt maar realiteit op dit moment is dat fiat voor nu nog wel handig is. Desalniettemin zou ik dit zelf niet gedaan hebben Charlie zijnde, maar is het voor mij ook geen reden om al mijn Litecoin nu meteen de dumpen.
Vanuit het oogpunt van dit topic (handelen/koers) is het ook allemaal zeker niet een reden om het te dumpen.
Maar om nu meneer Lee op z'n grote 'blauwe' ogen te geloven met dit integere verhaal van'm, dat is natuurlijk pertinente onzin ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pirodr01
Dick Turpin schreef op woensdag 20 december 2017 @ 12:55:
Zijn er bepaalde vaste tijdstippen waarop Litebit voorraad heeft?
Vlak voor en vlak na ze meteen weer uitverkocht zijn. Nee, geen vaste tijdstippen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• radem205
XVG is gewoon verdubbeld in waarde in 1 ochtend 8)7

[ Voor 6% gewijzigd door radem205 op 20-12-2017 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pattatje
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 29-09 11:37
pirodr01 schreef op woensdag 20 december 2017 @ 12:56:
[...]

Vlak voor en vlak na ze meteen weer uitverkocht zijn. Nee, geen vaste tijdstippen.
Vaak in de ochtend heel vroeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dick Turpin
  • Laatst online: 14-09-2022
[...]

Dus F5-en als een malle..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-10 14:01

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

radem205 schreef op woensdag 20 december 2017 @ 12:57:
Wat mij betreft mag dat tot de Oudejaarsloterij elke dag wel gebeuren :) Verkoop ik gewoon de helft van mijn XVG-HODL en dan ga ik een maandje of wat op een zonnig eiland zitten.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

En vervijftienvoudigd in 8 dagen...

Ik moet even niet terugdenken aan 1,5 maand geleden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• banaanbanaan
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 08-04-2023
en ik zie hem echt nog naar de 20 cent gaan vandaag.. geen idee maar je leest er zoveel over op FB en forums iedereen wil Verge.. + de andere continenten moeten nog wakker worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirodr01
Inderdaad, of gewoon ff een account aanmaken op binance en daar alles vanuit de rust aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-09 15:27

spacer

SAP nerd

Enorme FOMO maar goed, ook mijn BTG omgezet in XVG :F.
Al die aandacht moet toch zorgen voor nog wat meer stijging :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirodr01
banaanbanaan schreef op woensdag 20 december 2017 @ 12:58:
[...]

en ik zie hem echt nog naar de 20 cent gaan vandaag.. geen idee maar je leest er zoveel over op FB en forums iedereen wil Verge.. + de andere continenten moeten nog wakker worden
Heb ook t vermoeden dat dit een gekke dag gaat worden idd :*)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sahara
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 19-10 12:21
[...]

Ik begrijp niet waarom er zoveel mensen zijn die van Litebit gebruik maken. Waarom niet gewoon via bijv. Bitonic een bitcoin kopen, transferen naar een exchange en daar wat dan ook van kopen? Gaat super snel, en bijna altijd voorraad (Bitonic heeft soms geen voorraad, maar binnen paar minuten is die weer bijgevuld).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• radem205
banaanbanaan schreef op woensdag 20 december 2017 @ 12:58:
[...]

Als het zo door gaat haalt ie met gemak de 20 cent. Heerlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirodr01
CT schreef op woensdag 20 december 2017 @ 12:56:
[...]

Vanuit het oogpunt van dit topic (handelen/koers) is het ook allemaal zeker niet een reden om het te dumpen.
Maar om nu meneer Lee op z'n grote 'blauwe' ogen te geloven met dit integere verhaal van'm, dat is natuurlijk pertinente onzin ;)
Ach ja, kijk ernaar hoe je wil. Belangrijkste is dat Litecoin weer enigszins aan t opkrabbelen is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caspervc
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 05:37
radem205 schreef op woensdag 20 december 2017 @ 13:02:
[...]

Ja en ondertussen probeer ik hem nog ergens te kopen... Bitrex account nog niet verified, Litebit heeft geen voorraad :(

MY24 Volvo XC40 Recharge SMER Fjord Blue

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ribo89
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 26-10 23:11
CT schreef op woensdag 20 december 2017 @ 12:56:
[...]

Ach, een Charlie Lee die zijn volgers waarschuwt voor een stijging van 200% van Litecoin (zijn eigen coin) zonder dat daar een directe reden voor is wekt bij in ieder geval meer sympathie op dan een Roger Ver die op elke mogelijke manier de waarheid verdraait om er zelf beter van te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DH1337
  • Laatst online: 23-06-2023
vandaag al 3 x naast de boot gepist....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
ik heb in november voor 15 euro 3200 verge gekocht maar begrijp dat jullie denken dat hij nog wel blijft stijgen? ik wil graag holden maar welke platform kan ik het beste volgen betreffende nieuws over de verge coins?

en waar zou ik ze het beste kunnen verkopen? als ik dat zou willen zag litebit voorbij komen maar hoor ook veel over kraken?

AMD Ryzen 5800X3D, Gigabyte Aorus B550 ITX, AMD RX6900XT, 32GB Corsair DDR4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirodr01
caspervc schreef op woensdag 20 december 2017 @ 13:03:
[...]

Ja en ondertussen probeer ik hem nog ergens te kopen... Bitrex account nog niet verified, Litebit heeft geen voorraad :(
Binance?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Widow
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 25-08 10:41
pirodr01 schreef op woensdag 20 december 2017 @ 13:03:
[...]

Ach ja, kijk ernaar hoe je wil. Belangrijkste is dat Litecoin weer enigszins aan t opkrabbelen is ;)
Het blijft een beetje vreemd. Ik heb het idee dat de munt niet echt boven de 300EUR wilt komen. Elke keer als dat gebeurd, kakt ie vrij snel weer in. Maar goed, waar hebben we het over, de munt zit pas een week op dat niveau. Er zijn genoeg voorspellingen op bijv. tradingview die verwachten op korte termijn richting de 500USD zal gaan, mogelijk nog hoger zelfs.

[ Voor 13% gewijzigd door Widow op 20-12-2017 13:09 ]

Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oldgrumpy
  • Registratie: September 2013
radem205 schreef op woensdag 20 december 2017 @ 13:02:
[...]

dat is wel heel optimistisch denk ik.
op een bepaald moment gaan er velen hun winst beginnen nemen.
Maar moest het gebeuren, hoor je mij niet klagen

[ Voor 7% gewijzigd door oldgrumpy op 20-12-2017 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirodr01
oldgrumpy schreef op woensdag 20 december 2017 @ 13:11:
[...]

jup...ik onder andere, net onder de piek uitgecasht...nu zo goedkoper terug kopen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11:16

p0st

Dutch Reefer

spacer schreef op woensdag 20 december 2017 @ 12:59:
Enorme FOMO maar goed, ook mijn BTG omgezet in XVG :F.
Al die aandacht moet toch zorgen voor nog wat meer stijging :P.
Ik durf dat echt niet aan, maar goed dat had ik met Raiblocks ook toen hij de 0,50 aantikte, en de 0,75, enz enz en ik heb ze nog steeds niet haha!

Verge werd een paar maanden geleden nog afgedaan als "shitcoin", wat heeft voor deze grote verandering gezorgd? Het hele wraith protocol werd destijds maar matig ontvangen...

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Streskip
  • Laatst online: 28-10 20:33
p0st schreef op woensdag 20 december 2017 @ 13:12:
[...]

Ik durf dat echt niet aan, maar goed dat had ik met Raiblocks ook toen hij de 0,50 aantikte, en de 0,75, enz enz en ik heb ze nog steeds niet haha!

Verge werd een paar maanden geleden nog afgedaan als "shitcoin", wat heeft voor deze grote verandering gezorgd? Het hele wraith protocol werd destijds maar matig ontvangen...
Er wordt hier op gepist maar McAfee schijnt er iets mee te maken hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goedemiddag,

Ik heb even een vraagje.

Mijn verge coins wil ik van Litebit naar een offline wallet over zetten.

Ik heb de Verge electrum wallet gedownload via de officiele website van Verge.

Het is alleen voor mijn niet duidelijk, hoe ik het ontvangstadres van de Verge Wallet kan vinden.
Ook staat alles in een python en volgens mij accepteert mijn pc het dat niet, want ik kan de bestanden niet goed openenen.

Iemand tips???

Alvast bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eergisteren getwijfeld tussen Verge en Stellar. Toch Stellar gekocht (voor de lange termijn). 8)7 Tsja het is vaak ook geluk hebben natuurlijk. Lekker voor degenen die de boot niet gemist hebben.

Toch durfde ik het vanmorgen niet alsnog aan om eerst BTC aan te schaffen en door te zetten naar een exchange (op Litebit kijk ik niet eens meer, volgens mij nu 98% van de tijd geen voorraad). Tegen die tijd begint de daling misschien wel in te zetten.

Ik lees optimistische, enthousiaste berichten dat die wel naar de 20ct kan gaan, maar omdat 'ie in een weekje 1300% pakt, verwacht ik dat die straks keihard weer gaat zakken.

Op hoeveel staat Verge vanavond, denken jullie? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahara
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 19-10 12:21
Verwijderd schreef op woensdag 20 december 2017 @ 13:16:
Goedemiddag,

Ik heb even een vraagje.

Mijn verge coins wil ik van Litebit naar een offline wallet over zetten.

Ik heb de Verge electrum wallet gedownload via de officiele website van Verge.

Het is alleen voor mijn niet duidelijk, hoe ik het ontvangstadres van de Verge Wallet kan vinden.
Ook staat alles in een python en volgens mij accepteert mijn pc het dat niet, want ik kan de bestanden niet goed openenen.

Iemand tips???

Alvast bedankt :)
Ik heb dezelfde vraag, maar ik las wel op reddit eerder dat er soms connection issues zijn met die Verge electrum wallet.. dus ik zou je aanraden om het uit te proberen met bijv. 10 XVG naar je wallet te sturen en ook terug naar litebit.. zodat je weet of het werkt. Ik heb het ook nog niet geprobeerd, maar zo zou ik het in elk geval doen. Straks zitten die Verge coins in je wallet, maar kan je ze niet naar de exchange sturen.. dat zou best wel klote zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jaïr.exe
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 09:12
Streskip schreef op woensdag 20 december 2017 @ 13:13:
[...]

Er wordt hier op gepist maar McAfee schijnt er iets mee te maken hebben...
En een bepaald lichaamsdeel van meneer McAfee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sahara schreef op woensdag 20 december 2017 @ 13:20:
[...]

Ik heb dezelfde vraag, maar ik las wel op reddit eerder dat er soms connection issues zijn met die Verge electrum wallet.. dus ik zou je aanraden om het uit te proberen met bijv. 10 XVG naar je wallet te sturen en ook terug naar litebit.. zodat je weet of het werkt. Ik heb het ook nog niet geprobeerd, maar zo zou ik het in elk geval doen. Straks zitten die Verge coins in je wallet, maar kan je ze niet naar de exchange sturen.. dat zou best wel klote zijn.
Ja ik twijfel een beetje, ook omdat ik Litebit niet helemaal vertrouw...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oldgrumpy schreef op woensdag 20 december 2017 @ 13:11:
[...]

Maar moest het gebeuren, hoor je mij niet klagen
Gaat ie al..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirodr01
uhuh...nu op t goede moment weer instappen...gratis muntjes ;)
Pagina: 1 ... 133 ... 223 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~[font=,24]ZERO TOLERANCE! LEES DIT EERST VOOR JE POST!~[/]
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken.

Wat willen we hier niet zien?
  • Algemene vragen over cryptocurrencies (wallet software, blockchain technologie, etc.). Plaats die in Bitcoin en overige cryptocurrencies #3.
  • "De Kraken servers zijn ruk". Nee echt? Ja, echt waar. Het is al heel lang ruk. Het hoeft niet elke dag weer eens vermeld te worden.
  • Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
  • Crypto en belasting. Hier offtopic, kan worden besproken in het bovengenoemde topic. Suggesties om te frauderen (zoals hiet niet netjes opgeven van je vermogen) worden niet gewaardeerd.
  • Vragen die al zijn beantwoord in de topicstart of de topic zelf. Gebruik de search!
  • Linkdrops. Begeleid links naar grote lappen tekst of video met een korte samenvatting (als die niet al gegeven is). Als jij iets interessant vindt om te delen, zeg er dan bij waarom je het interessant vindt.
  • Referrals. Ten overvloede, want dit staat ook in het algemene beleid van GoT.
  • Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen.
  • Slowchat. Dit betreft dus óók reacties als "Bitcoin nu op $2800", "ETH daling is ingezet" , "To the moon!" en meer van zulks. Er is een speciaal Slack kanaal opgezet door de community waar veel van de hier actieve posters te vinden zijn: click
~[font=,16]Posts die hieraan voldoen worden vanaf nu zonder pardon en zonder notificatie verwijderd, sancties volgen bij herhaling.~[/]

Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, het reilen en zeilen van exchanges, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om :).

~[html]<script type="text/javascript"> document.addEventListener("DOMContentLoaded", function() { if (document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value == "") document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value= "Wat willen we hier **NIET** zien?\n* Vragen over wallets\n* Discussies over coins en blockchain\n* Welke coin je moet kopen\n* Opmerkingen over de huidige koers van coin X\n* Slowchat\n* REFERRAL LINKS!\n* Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen :)\n\nLees de topicwaarschuwing hierboven in het rode vlak AANDACHTIG door voor je reageert."; }); </script>~[/html]