https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Die duikt de hele dag al naar beneden, dus die heb ik al niet eens meegerekend.lighting_ schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 22:26:
[...]
alleen bcc komt er redelijk ongeschonden uit
"That's what I do. I drink and I know things."
Verwijderd
Dan zit je er met zo een €5.000 inCis schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 22:23:
[...]
Idd, zo'n klap op btc, eth en ltc tegelijk. Kan bijna niet. Een hoop stoplosses zijn weer afgegaan denk ik![]()
![]()
Gelukkig had ik geen SL... Maar wel ff 400 euro armer in 20 minuten tijd
Jij laat je gegevens zeker automatisch invullen? Dan moet je eerst even het email veld en/of wachtwoord veld aantikken. Dan kan je vervolgens wel inloggenemielos schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 09:11:
meer mensen die niet kunnen inloggen via binance? Voer de correcte gegevens in en druk op inloggen. Vervolgens is de aanmeldknop grijs en kom ik geen stap verder.
Probeer in te loggen met iPhone via de website.
Wagerr is een moeilijke. Ik had er een tijd terug ook echt geen vertrouwen meer in maar als ze effectief 6 devs aan hun team hebben toegevoegd en een werkend testnet hebben tegen 15 januari zoals onlangs aangekondigd, dan kan er iets moois van komen.Lollercopter schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 17:28:
Zijn er nog mensen met Wagerr hier, WGR ? Ik had er 3990 sinds de ico, hierna enorm in btc / eth gedaald maar klimt nu de afgelopen maand gestaag uit het dal. (+158% t.o.v. bitcoin)
Mainnet launch is 15 januari, de stijging komt hierdoor. Ik heb zelf eerlijk gezegd weinig vertrouwen in het team dus ik heb mijn winst inmiddels afgeroomd, laat er nog 990 staan. Ik denk dat hij nog wel gestaag door gaat stijgen tot 15-01-2018 en dan afhankelijk van het resultaat inelkaar zakt of verder gaat moonen...
Ik vind het idee en de economics goed dus als ze het waarmaken, dan zie ik een mooie toekomst voor deze coin. Een gokje waard voor een kleine som. (Pun intended)
Q6700 @ 3400Mhz | 2*2GB | Ati 4870 512MB
vandaag van 1900 naar 2300.Frozenhands schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 22:27:
[...]
Die duikt de hele dag al naar beneden, dus die heb ik al niet eens meegerekend.
Deels herstel volgt vrij snel.Frozenhands schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 22:24:
[...]
Je zou haast denken dat één iemand/groep alles loopt te dumpen...
Eigenlijk moet ik hier gewoon orders voor klaar hebben staan. Gewoon 1 ltc op 280, 1 op 288 en ik op 294. Binnen enkele minuten pik je 10tallen euro's mee.
Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.
Dat moet toch wel georganiseerd zijn... Geeft toch wel een beetje een wrang gevoel dat je op een markt speelt waar zoiets kan gebeuren...Frozenhands schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 22:24:
[...]
Je zou haast denken dat één iemand/groep alles loopt te dumpen...
Sorry, je hebt gelijk. Ik las verkeerd, excuses.
Het zou ook heel goed met de hack te maken kunnen hebben die vanmorgen heeft plaatsgevonden. Dat de groep die hun buit nu aan het uitkeren is..Ligone schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 22:29:
[...]
Dat moet toch wel georganiseerd zijn... Geeft toch wel een beetje een wrang gevoel dat je op een markt speelt waar zoiets kan gebeuren...
Nu zit ik even met het volgende. Het is nu wel interessant om met deze droppende BTC om wat extra te kopen voor andere ALT Coins.
Wat is jullie mening?
Ik heb ook een leuke computer..
Nu of ergens midden in de nacht of volgende week/maand? Moeilijk zicht tot hoe diep het gaat zaken tenzij je een glazenbol hebt. Ik zou me niet verbazen als we wakker worden morgenvroeg en er 25% weg is van Bitcoin ipv de 8% van nu..deppenboks schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 22:31:
Volgens mij is het spel op de wagen nu. Kopenkopenkopen!
nu XLM even deels verkopen...https://www.tradingview.com/chart/XLMBTC/RyWLxis5-XLM-LONG-Opportunity-200-Potential/
[ Voor 67% gewijzigd door LievenH op 19-12-2017 22:37 . Reden: foutje ]
Verwijderd
Wonderbaarlijk
Waar keken we naar?
[ Voor 15% gewijzigd door lighting_ op 19-12-2017 22:41 ]
of opnieuw op een ATH staatrobino007 schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 22:41:
Toch maar even mijn btc verkocht nu het toch wel hard zakt, ik wacht even tot morgenochtend om te zien of het stabiliseert of verder zakt.

Zo lekker slapen en hopelijk snel betere tijden.
Tesla M3LR '21
Geen paniek in ieder geval! Na veel lezen hier hoop ik de klassieke beginners fout niet te maken door in paniek de boel te gaan verkopen.
Echt waar? Je handelt ergens in waarvan velen het primaire USP vinden dat er geen overheidsregulering is (voorlopig). En dan is het vreemd dat mensen dus zaken doen die je liever niet hebt?Ligone schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 22:29:
[...]
Dat moet toch wel georganiseerd zijn... Geeft toch wel een beetje een wrang gevoel dat je op een markt speelt waar zoiets kan gebeuren...
man man manrobino007 schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 22:41:
Toch maar even mijn btc verkocht nu het toch wel hard zakt, ik wacht even tot morgenochtend om te zien of het stabiliseert of verder zakt.
wat een interessante 'HODL' tactieken hebben mensen hier toch (niet specifiek jou hoor)
Ik zie het weer als een mooi uitverkoop moment op de markt
Dus inkopen!
Als de kleding in de sale gaat, en er gaat 20% af dan koop je toch ook die fijne sokken die je altijd al kocht.
Als later blijkt dat er ook nog een surprise 40% sale periode is dan koop je dan gewoon nog weer meer bij.
Want we weten vooraf niet of er nog een extra surprise discount komt...
Mijn gridcoin staat nog groen weergegevenPlanespotter schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 22:44:
Lekker man. Louter rode cijfertjes in m'n Delta appMaar komt ook wel weer goed, geen paniek.
Zo lekker slapen en hopelijk snel betere tijden.
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
12 × LG 330Wp (Enphase) | Daikin FTXM-N 3,5+2,0+2,0kW | Panasonic KIT-WC03J3E5 3kW
Mja... vreemd... Laat ons zeggen dat ik blijkbaar de mogelijkheden van het ontbreken van die regulering een beetje onderschat! Niet dat ik nu pro regulering benSissors schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 22:45:
[...]
Echt waar? Je handelt ergens in waarvan velen het primaire USP vinden dat er geen overheidsregulering is (voorlopig). En dan is het vreemd dat mensen dus zaken doen die je liever niet hebt?
Tuurlijk.... We gaan even van -11% wat het nu is met 20% omhoog in 12 uurtjes

Er wordt een spel gespeeld.
Dit spel heb ik 12 november 2017 ook al een keer gezien.lighting_ schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 22:53:
Iemand pumpt bcc op. De rest daalt
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Verwijderd
Roger Ver is bezig.lighting_ schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 22:53:
Iemand pumpt bcc op. De rest daalt
En hij blijft maar gaan :-) 21e komen ze met hun beta platform en in 2018 moet het helemaal los gaan. Ik ben fan van HVN (he dat rijmt)Verwijderd schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 19:38:
[...]
Toch maar even mijn account gereactiveerd om te bedanken voor deze tip!
K20A daily :-)
Dit bedoel je? https://www.reddit.com/r/...ake_over_bitcoin_this_is/Jumpman schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 22:56:
[...]
Dit spel heb ik 12 november 2017 ook al een keer gezien.
Dat is precies wat de vrienden van BCH aan t doen zijn straksBlord schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 22:57:
Mooie koopmoment voor de BTC. Effe mijn Bitcoin Cash dumpen.
Klopt, hier goed zichtbaar: https://coinmarketcap.com/currencies/bitcoin-cash/.
Vind 't alleen lastig te timen, voor hetzelfde gaat staat 'ie morgen inderdaad op -25%, zoals @Lambo LP670 SV terecht aankaartte. Overweeg daarom in etappes van een paar uur te kopen, al kan dat natuurlijk ook betekenen dat ik ze straks veel te duur heb. Ach, wanneer doe je het goed hè?
Ik was er ook helemaal uit, ik heb vanmiddag bij de eerste dip weer wat gekocht. Momenteel nog bezig.mcdronkz schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 23:02:
Vlak voor de introductie van futures m'n BTC met een prima winst verkocht. Met deze dip lijkt het zo zachtjes aan toch weer tijd te worden om te gaan kopen.
Vind 't alleen lastig te timen, voor hetzelfde gaat staat 'ie morgen inderdaad op -25%, zoals @Lambo LP670 SV terecht aankaartte. Overweeg daarom in etappes van een paar uur te kopen, al kan dat natuurlijk ook betekenen dat ik ze straks veel te duur heb. Ach, wanneer doe je het goed hè?
Ik heb via litebit bitcoin gekocht en nu ben ik al vanaf 13:00 aan het wachten tot dat deze op binance komen te staan.
Op litebit staat dat de transactie is afgerond.
Dat ik even moet wachten oké, maar 10 uur.....
Ik zal dat Reddit threadje nog eens lezen, maar ik begrijp nog niet zo goed waarom dit gebeurt (afgezien van dat de eigenaar BCH cryptomunt nr1 wil maken)
Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.
Verwijderd
Zonet Bitcoin gekocht op Bitkassa, naar Binance gestuurd. Was binnen een half uurtje gepiept.LadyDaily schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 23:05:
Is er de laatste tijd een enorme wachttijd voordat je bitcoin op je exchange hebt staan?
Ik heb via litebit bitcoin gekocht en nu ben ik al vanaf 13:00 aan het wachten tot dat deze op binance komen te staan.
https://blockchain.info/nl/unconfirmed-transactionsLadyDaily schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 23:05:
Is er de laatste tijd een enorme wachttijd voordat je bitcoin op je exchange hebt staan?
215k en counting. Even je fee per byte checken bij blockchain.info en dan kun je wel checken hoe snel je transactie erdoor kan zijn.
Tesla M3LR '21
Verwijderd
Ik ga morgen even 1 miljoen BCC-tjes dumpen.
De man achter Bcash Roger Ver en zijn partner in crime Jihan Wu (Bitmain) schijnen behoorlijk diepe zakken te hebben ja.Cis schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 23:07:
Hoeveel geld moet er wel niet zitten bij die BCH eigenaren? Of zijn zij in staat op coins "bij te drukken" zoals de ECB dat doet?
Ik zal dat Reddit threadje nog eens lezen, maar ik begrijp nog niet zo goed waarom dit gebeurt (afgezien van dat de eigenaar BCH cryptomunt nr1 wil maken)
#metoo, dacht ik ook, groot deel 16.0, plukje 15,7 en 15,5... dus van mij mag ie weer omhoogJumpman schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 23:04:
[...]
Ik was er ook helemaal uit, ik heb vanmiddag bij de eerste dip weer wat gekocht. Momenteel nog bezig.
We love the smell of innovation in the morning!
Waar heb je voor die (dollar?) prijzen ingekocht?NoE schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 23:10:
[...]
#metoo, dacht ik ook, groot deel 16.0, plukje 15,7 en 15,5... dus van mij mag ie weer omhoog
euri helaasJumpman schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 23:12:
[...]
Waar heb je voor die (dollar?) prijzen ingekocht?
Professioneel Heftruck Syndroom
Ah, ik dacht al, bij alle grote Exchanges niet zo laag geweest.
Meer dan -15% gebeurt maar zelden. Iets van 10 tot 15% is wel zo'n beetje de max de laatste maanden.mcdronkz schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 23:02:
Er staat dat er geen transactie is gevonden. Kan ik er vanuit gaan dat ik mijn geld kwijt ben?Planespotter schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 23:08:
[...]
https://blockchain.info/nl/unconfirmed-transactions
215k en counting. Even je fee per byte checken bij blockchain.info en dan kun je wel checken hoe snel je transactie erdoor kan zijn.
[ Voor 6% gewijzigd door LadyDaily op 19-12-2017 23:23 ]
oei 14 772 nu op bitonic ik wil ook weer instappen maar hij wisselt me veels te veel. Een aantal keer gehad dat die 700 dollar op en neer gaat in een mum van tijd
Verwijderd
en over 5 min kan het weer geheel anders zijn.NoE schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 23:18:
BCH daalt alweer, en BCT gaat weer gestaag omhoog
Ik ben voor 200 weer ingestapt! Zag hem gaan. Het was nu of nooit! Hopen dat het zo blijft en niet naar beneden gaat. Heb nu weet BTC om te handelen.banaanbanaan schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 23:17:
[...]
oei 14 772 nu op bitonic ik wil ook weer instappen maar hij wisselt me veels te veel. Een aantal keer gehad dat die 700 dollar op en neer gaat in een mum van tijd
Ik heb ook een leuke computer..
'DCA'mcdronkz schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 23:02:
Vlak voor de introductie van futures m'n BTC met een prima winst verkocht. Met deze dip lijkt het zo zachtjes aan toch weer tijd te worden om te gaan kopen.
Dollar cost averaging
Wikipedia: Dollar cost averaging
Neem gewoon meerdere orders op in het order boek:
1: vanaf op start punt waar jij wil kopen, x% van wat je wil kopen(niet te groot, zodat je bij verdere dips nog omlaag kunt met je gemiddelde cost)
2: bv -5% vanaf startpunt, opnieuw x% kopen (je gemiddelde prijs is dan -2.5% van waar je gestart bent)
3: bv -5% vanaf punt 2, 2x% (je nieuwe gemiddelde is dan -6.25% vanaf startpunt.)
4: bv -5% vanaf punt 3, 4x%
etc
Dat kun je zo diep instellen als je zelf bang bent dat de drop mogelijk kan worden.
Mocht de drop tegenvallen dan heb je minder gekocht dan je misschien wou, maar je hebt iig wel wat gekocht voordat het terug omhoog ging
Percentages zijn een voorbeeld.
3x raden wie er een bericht aan het posten was en nu tegen een prijs aan zit te kijken van 400 euro meer..Tranzy schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 23:20:
[...]
Ik ben voor 200 weer ingestapt! Zag hem gaan. Het was nu of nooit! Hopen dat het zo blijft en niet naar beneden gaat. Heb nu weet BTC om te handelen.
Elke keer als de koers van BTC zakt en iedereen 'het grote gevaar' recht op zich af ziet komen, zie je hier in veel berichten de twijfel: verkopen of toch houden? 'Vluchten of toch blijven staan?'
En dan is er elke keer weer iemand die cool blijft en roept "HODL!".
Om één of andere reden moet ik dan altijd aan deze scene denken.
"HODL... HODL... HODDDLLLLL!"

Note: Behaalde resultaten uit het 'verleden', zijn geen garantie voor de toekomst.
En in de film liep het ook maar gedeeltelijk goed af.

De totale marketcap is bijna x3 gegaan in de afgelopen maand, een paar keer correction van 10% a 20% is volkomen normaal om enigszins 'duurzaam' te groeien, alhoewel daar natuurlijk met crypto al weinig sprake van is in het algemeen. Daarnaast door zo'n correction zijn er waarschijnlijk flink wat stop-loss orders afgegaan wat het erger doet lijken dan het daadwerkelijk is.NeFoRcE schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 23:14:
Het is echt bizar zoals de coins schommelen. BTC, LTC, Doge, en nog vele anderen kelderen als de titanic naar de bodem. Mijn netto winst t.o.v. gisteravond is met 10% afgenomen. Zal dit komen door het nieuws dat de 'oprichter' van bitcoin.com ermee gekapt is?

Ik had vanmiddag al mijn BCH omgezet in BTC. Dus ik druk gewoon op dat rode knopje, want dan geeft ie het maximum wat je kunt verkopen. Alles goed en wel.
Dat dacht ik. Want toen ik daarnet keek, had ik ineens nog maar 144 XRP terwijl ik daarvoor 300 had. Blijkbaar heeft hij die gebruikt om de fee van bovenstaande trade mee te betalen

Nou ja, linksom of rechtsom moest ik toch die fees betalen, en XRP staat nu lager dan vanmiddag. Maar wel zuur dit. Ben blij dat ik het nu opmerk en niet als XRP flink gestegen is
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Vriend van mij is vandaag zijn ingelegde bedrag bij Binance kwijtgeraakt.. Hij heeft er gisteren vanaf Bitonic wat voorraad btc naar toe gestuurd. Deze zijn aangekomen.
Vandaag zat hij op het werk en wilde in de pauze even wat andere munten aanschaffen maar zijn complete voorraad was verdwenen! Hij heeft nog een mailtje van Binance ontvangen met de opmerking "If this transaction is not done by you please contact support' (of iets in die trant).
Hij heeft ook 2FA aanstaan, blijkbaar ging het daar ergens fout want die heeft hij twee keer in moeten voeren.. Hij zit op een Windows10 computer die helemaal up-to-date is en op een zeer goed (en gesloten) bedrijfsnetwerk (ik ga verder niet in op wat voor netwerk en de bedragen). Zéér vervelende voor hem! Ik voel me ook schuldig omdat ik hem ook op weg heb geholpen..)
Iemand dit ook wel eens meegemaakt bij Binance? Kan hij nog hopen of teruggave van het bedrag? Juist omdat Binance hem nog een mailtje heeft gestuurd (omdat ze misschien een compleet andere IP Adres zien bv?)
Zolang er maar meer mensen bijkopen in een dip dan dat er mensen verkopen in een dip komt alles weer op zijn pootjes terechtSteamwitz schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 23:25:
Volkomen off-topic, maar ik moet het toch even kwijt...
Elke keer als de koers van BTC zakt en iedereen 'het grote gevaar' recht op zich af ziet komen, zie je hier in veel berichten de twijfel: verkopen of toch houden? 'Vluchten of toch blijven staan?'
En dan is er elke keer weer iemand die cool blijft en roept "HODL!".
Om één of andere reden moet ik dan altijd aan deze scene denken.
"HODL... HODL... HODDDLLLLL!"
Note: Behaalde resultaten uit het 'verleden', zijn geen garantie voor de toekomst.
En in de film liep het ook maar gedeeltelijk goed af.![]()
Verwijderd
Die Roger Ver komt nog eens een keer een verkeerde gast tegen die veel geld dankzij hem verloren heeft en hem wat aandoet als hij achter dit soort acties zit.NoE schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 23:29:
Wat ik niet snap is dat die BCH gasten zo bewust pushen en manipuleren. Ze bereiken er alleen maar gezeur/onrust mee. Laat BCH netjes naast BTC leven, zoals LTC ook doet. win/win.
Is dit laatst veranderd of zo? Als ik de laatste tijd exchange aankopen daar doe krijg ik nooit de volle pond. Altijd minder doordat de fees worden betaald met de aangekochte coins..oisyn schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 23:31:
Kutbitfinex
Ik had vanmiddag al mijn BCH omgezet in BTC. Dus ik druk gewoon op dat rode knopje, want dan geeft ie het maximum wat je kunt verkopen. Alles goed en wel.
Dat dacht ik. Want toen ik daarnet keek, had ik ineens nog maar 144 XRP terwijl ik daarvoor 300 had. Blijkbaar heeft hij die gebruikt om de fee van bovenstaande trade mee te betalen. Die 300 XRP had ik daar staan voor mijn zwager die ik van de week voor hem heb gekocht. Dat wordt dus terugkopen.
Nou ja, linksom of rechtsom moest ik toch die fees betalen, en XRP staat nu lager dan vanmiddag. Maar wel zuur dit. Ben blij dat ik het nu opmerk en niet als XRP flink gestegen is

BCH heeft weinig meer te bieden dan BTC dus willen ze enig bestaansrecht hebben dan moeten ze wel de aanval openen.NoE schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 23:29:
Wat ik niet snap is dat die BCH gasten zo bewust pushen en manipuleren. Ze bereiken er alleen maar gezeur/onrust mee. Laat BCH netjes naast BTC leven, zoals LTC ook doet. win/win.
[ Voor 17% gewijzigd door LED-Maniak op 19-12-2017 23:34 ]
Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.
1x een naam verkeerd schrijven is ok, 2x niet.Verwijderd schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 23:32:
[...]
Die Roger Ven komt nog eens een keer een verkeerde gast tegen die veel geld dankzij hem verloren heeft en hem wat aandoet als hij achter dit soort acties zit.
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Met het risico dat ze gehackt worden.Blord schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 23:07:
Ik laat mijn fiat en BTC gewoon op de Stamp exchange staan. Voor zulke situatie is gewoon snel handelen vereist.
Klinkt een beetje alsof je vriend naar een verkeerde website is gegaan met een nep login scherm. Daar hebben ze hem tweemaal om zijn 2-factor gevraagd en daarna zijn account leeg getrokken. Tenminste, zo'n zelfde scam had je voor bittrex, waarbij de eerste keer 2-factor is om in te loggen, en de tweede keer gebruiken ze om de API te koppelen. Daarom vragen ze nu bij bittrex om je ip te valideren als er op een nieuw adres wordt ingelogd..D-Ed schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 23:31:
Vervelend verhaal..:
Vriend van mij is vandaag zijn ingelegde bedrag bij Binance kwijtgeraakt.. Hij heeft er gisteren vanaf Bitonic wat voorraad btc naar toe gestuurd. Deze zijn aangekomen.
Vandaag zat hij op het werk en wilde in de pauze even wat andere munten aanschaffen maar zijn complete voorraad was verdwenen! Hij heeft nog een mailtje van Binance ontvangen met de opmerking "If this transaction is not done by you please contact support' (of iets in die trant).
Hij heeft ook 2FA aanstaan, blijkbaar ging het daar ergens fout want die heeft hij twee keer in moeten voeren.. Hij zit op een Windows10 computer die helemaal up-to-date is en op een zeer goed (en gesloten) bedrijfsnetwerk (ik ga verder niet in op wat voor netwerk en de bedragen). Zéér vervelende voor hem! Ik voel me ook schuldig omdat ik hem ook op weg heb geholpen..)
Iemand dit ook wel eens meegemaakt bij Binance? Kan hij nog hopen of teruggave van het bedrag? Juist omdat Binance hem nog een mailtje heeft gestuurd (omdat ze misschien een compleet andere IP Adres zien bv?)
Zou gewoon het grootste deel HODL'en in een wallet, en een klein deel op de exchange laten om snel mee te handelen, waarbij het verlies bij een hack hooguit de winst is, of zelfs minder. Het verplaatsen van de BTC is gewoon ruk door de steeds hogere fees.
Verder wat IOTA en ADA verkocht vandaag en een leuk rendement gepakt. Binnenkort lager terugkopen, want beide zie ik nog grote sprongen maken.
Het is een beetje tegenstrijdig:LED-Maniak schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 23:32:
[...]
Is dit laatst veranderd of zo? Als ik de laatste tijd exchange aankopen daar doe krijg ik nooit de volle pond. Altijd minder doordat de fees worden betaald met de aangekochte coins.
Daar staat duidelijk "currency you receive" (BCH in mijn geval). Maar toch vond ie dat ik er te weinig had, en dus pakt ie het maar weg bij de eerste de beste beschikbare currency in mijn exchange wallet.Fee type for Exchange orders
This setting concerns Exchange orders. However, please note that if your account does not hold sufficient balance in the fee currency the platform will automatically apply the fee to the first available balance.
[*] Currency Exchange Fee Fees will be taken in the currency you receive (BTC if you buy BTC/USD or USD if you sell BTC/USD for example).
[ ] Asset Trading Fee Fees will be taken in the default currency set above.
[ Voor 13% gewijzigd door .oisyn op 19-12-2017 23:47 ]
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Vanaf bittrex ,zonder 2FA, moet je withdraw orders bevestigen via je mail. Hierbij misschien ook?timojansen schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 23:47:
Iemand die weet waarom het zo lang duurt voordat coins vanuit blockchain naar Binance zijn gestuurd? Ik wacht nu al bijna 2 dagen alleen er blijft maar "in afwachting" staan.
Weer een raadsel opgelost. Thanks..oisyn schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 23:45:
[...]
Het is een beetje tegenstrijdig:
[...]
Daar staat duidelijk "currency you receive" (BCH in mijn geval). Maar toch vond ie dat ik er te weinig had, en dus pakt ie het maar weg bij de eerste de beste beschikbare currency in mijn exchange wallet.
Te vinden onder settings -> fees
Fee type for Exchange orders
This setting concerns Exchange orders. However, please note that if your account does not hold sufficient balance in the fee currency the platform will automatically apply the fee to the first available balance.
Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.
Klinkt plausibel idd.. Omdat hij op zijn werkcomputer zat heeft hij niet de directe link gebruikt die ik hem heb gestuurd van Binance... Damn zeg... Echt echt balen..onionchopper schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 23:42:
[...]
Klinkt een beetje alsof je vriend naar een verkeerde website is gegaan met een nep login scherm. Daar hebben ze hem tweemaal om zijn 2-factor gevraagd en daarna zijn account leeg getrokken. Tenminste, zo'n zelfde scam had je voor bittrex, waarbij de eerste keer 2-factor is om in te loggen, en de tweede keer gebruiken ze om de API te koppelen. Daarom vragen ze nu bij bittrex om je ip te valideren als er op een nieuw adres wordt ingelogd..
Het punt is, hij staat bij mij ingesteld als "current exchange pair". Dus waarom besluit hij dan dat ik er niet genoeg had, en haalt hij het ergens anders?
@D-Ed Laat m'n morgen eens in zijn history kijken. Ik ben wel benieuwd waar hij dan naartoe is gegaan.
[ Voor 20% gewijzigd door .oisyn op 19-12-2017 23:52 ]
[ Voor 91% gewijzigd door .oisyn op 19-12-2017 23:52 ]
Zal longterm wel gunstiger zijn voor de exchange. Ik probeer er altijd op te letten in fiat af te rekenen, ze verdienen al genoeg.LED-Maniak schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 23:32:
[...]
Is dit laatst veranderd of zo? Als ik de laatste tijd exchange aankopen daar doe krijg ik nooit de volle pond. Altijd minder doordat de fees worden betaald met de aangekochte coins.
Mijn fiat boven verwachting snel heen en weer kunnen pompen, maar nu probeer ik daar mijn voordeel uit te slaan en dat gaat voor geen meter. Koersen gaan zo snel dat ik mijn order er niet door krijg tegen mijn gewenste verschil.
Toch maar de gok genomen met 2 market ordertjes. Helaas maar 2,5%.
#team_UTC+1
An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper Mini '12 i7/16/256 Air '13 i5/8/256 iPad mini 5 64GB iPhone SE 128GB
Wat bedoel je precies? In zijn history staat idd dat er een uitgaande order is geweest.. Dat hij moet checken waarnaartoe? Kan hij (of Binance) daar nog iets mee dan..? Als het echt een verkeerde link via Google is geweest dan ben ik bang dat hij daar zelf verantwoordelijk voor is toch?.oisyn schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 23:49:
@LED-Maniak Ja dat quote ik letterlijk in mijn post.
Het punt is, hij staat bij mij ingesteld als "current exchange pair". Dus waarom besluit hij dan dat ik er niet genoeg had, en haalt hij het ergens anders?
@D-Ed Laat m'n morgen eens in zijn history kijken. Ik ben wel benieuwd waar hij dan naartoe is gegaan.
Balen dit zeg..
Misschien via de browserhistory nog achterhalen welke site het precies is geweest waar hij op terecht is gekomen? Als er echt een fake Binance fishingsite actief is, kunnen we misschien deze offline proberen te halen. Maar malware zou ik toch ook niet uit durven te sluiten.D-Ed schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 23:58:
[...]
Wat bedoel je precies? In zijn history staat idd dat er een uitgaande order is geweest.. Dat hij moet checken waarnaartoe? Kan hij (of Binance) daar nog iets mee dan..? Als het echt een verkeerde link via Google is geweest dan ben ik bang dat hij daar zelf verantwoordelijk voor is toch?
Balen dit zeg..
[ Voor 4% gewijzigd door Tourniquet op 20-12-2017 00:04 ]
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
Oja, tuurlijk! Ga ik doorgeven (en ik ga naar bedTourniquet schreef op woensdag 20 december 2017 @ 00:02:
[...]
Misschien via de browserhistory nog achterhalen welke site het precies is geweest waar hij op terecht is gekomen? Als er echt een fake Binance fishingsite actief is, kunnen we misschien deze offline proberen te halen.

Ik heb net volgens mij precies hetzelfde. Ik kom er alleen helemaal niet meer in. Inloggen lukt niet meer. Begin nu wel een beetje heel erg bang te worden. Ik ben echt aan het bidden. Ik zat gewoon op de binance app toen ik ineens uitgelogd werd en dat er iemand anders was ingelogd. Ik weer inloggen kwam ik erin en toen er gelijk weer uitgegooid. Nu werkt helemaal niks meer. Ik hoop echt dat dit een fout is.Tourniquet schreef op woensdag 20 december 2017 @ 00:02:
[...]
Misschien via de browserhistory nog achterhalen welke site het precies is geweest waar hij op terecht is gekomen? Als er echt een fake Binance fishingsite actief is, kunnen we misschien deze offline proberen te halen. Maar malware zou ik toch ook niet uit durven te sluiten.
May Lyssa aid you
Verwijderd
Koersdaling? Die twee aanvallen op BTC zijn mislukt.2020Media schreef op woensdag 20 december 2017 @ 00:53:
Wordt de huidige koersdaling nou veroorzaakt door een "mempool attack"? En als dat zo is is het dan niet te makkelijk om koersdalingen teweeg te brengen op deze manier?
2700 bth. De rest blijft achter. Behoorlijk opgepomptVerwijderd schreef op woensdag 20 december 2017 @ 00:56:
[...]
Koersdaling? Die twee aanvallen op BTC zijn mislukt.

Dat is heel naar om te horen. Aan de andere kant is dit soort phishing zo common, dat je op z'n minst de labels 'slecht ingelezen' en 'nonchalant' verdient als je hierin trapt.D-Ed schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 23:49:
[...]
Klinkt plausibel idd.. Omdat hij op zijn werkcomputer zat heeft hij niet de directe link gebruikt die ik hem heb gestuurd van Binance... Damn zeg... Echt echt balen..
Wie had dit zien aankomen?.oisyn schreef op woensdag 20 december 2017 @ 01:29:
Ik heb mijn BCH idd te vroeg ingewisseld vanmiddag
Het is meer dat ik er al maanden op zit, en het net zo goed nog even had kunnen laten staan. Maar net op de dag dat ik verkoop, gaat BCH/BTC +73%

Yup, wel ideaal moment om te kopen natuurlijk. Maarja moeilijk inschatten hoever BTC zakt door de BCH pump.k53 schreef op woensdag 20 december 2017 @ 01:44:
Gordels aan aan blijven zitten
MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80
Is er ook daadwerkelijk Bcash bijgeschreven?KoploperMau schreef op woensdag 20 december 2017 @ 01:58:
Zojuist is in mijn Coinbase app ook Bitcoin Cash verschenen! Handelen is momenteel nog niet mogelijk, maar ik denk dat dat snel komt.
Dit topic is gesloten.
~[font=,24]ZERO TOLERANCE! LEES DIT EERST VOOR JE POST!~[/]
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken.
Wat willen we hier niet zien?
- Algemene vragen over cryptocurrencies (wallet software, blockchain technologie, etc.). Plaats die in Bitcoin en overige cryptocurrencies #3.
- "De Kraken servers zijn ruk". Nee echt? Ja, echt waar. Het is al heel lang ruk. Het hoeft niet elke dag weer eens vermeld te worden.
- Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
- Crypto en belasting. Hier offtopic, kan worden besproken in het bovengenoemde topic. Suggesties om te frauderen (zoals hiet niet netjes opgeven van je vermogen) worden niet gewaardeerd.
- Vragen die al zijn beantwoord in de topicstart of de topic zelf. Gebruik de search!
- Linkdrops. Begeleid links naar grote lappen tekst of video met een korte samenvatting (als die niet al gegeven is). Als jij iets interessant vindt om te delen, zeg er dan bij waarom je het interessant vindt.
- Referrals. Ten overvloede, want dit staat ook in het algemene beleid van GoT.
- Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen.
- Slowchat. Dit betreft dus óók reacties als "Bitcoin nu op $2800", "ETH daling is ingezet" , "To the moon!" en meer van zulks. Er is een speciaal Slack kanaal opgezet door de community waar veel van de hier actieve posters te vinden zijn: click
Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, het reilen en zeilen van exchanges, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om
~[html]<script type="text/javascript"> document.addEventListener("DOMContentLoaded", function() { if (document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value == "") document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value= "Wat willen we hier **NIET** zien?\n* Vragen over wallets\n* Discussies over coins en blockchain\n* Welke coin je moet kopen\n* Opmerkingen over de huidige koers van coin X\n* Slowchat\n* REFERRAL LINKS!\n* Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen :)\n\nLees de topicwaarschuwing hierboven in het rode vlak AANDACHTIG door voor je reageert."; }); </script>~[/html]