Ik denk het wel. Heel veel mensen vermijden graag Etherdelta.kickbakker schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 20:03:
[...]
Dragonchain zit al op 280 miljoen marketcap. zit daar dan nog wel heel veel rek in?
Wacht maar tot 'ie een ''bekende'' exchange hit. Etherdelta is te omslachtig voor veel mensen dus 100% dat er nog veel rek in zit.kickbakker schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 20:03:
[...]
Dragonchain zit al op 280 miljoen marketcap. zit daar dan nog wel heel veel rek in?
Tesla M3LR '21
Wat is lange termijn idd...ik ga er zelf vanuit in ieder geval in 2018 nog met crypto bezig te zijn...daarnaast denk ik dat er inderdaad heel veel ICO's zullen verdwijnen, maar tussen al die meuk zit denk ik ook de volgende Google of Facebook, en ik denk dat de techniek veel gaat veranderen/toevoegen in de toekomst.Xander25 schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 20:00:
Ik lees dat enkelen hier voor de lange termijn in cryptocurrency geïnvesteerd hebben, zelf zie ik het veel meer als een korte termijn investering. Ik geloof zeker in de achterliggende technieken, maar durf niet te zeggen of er over 3-5 jaar (als je dat al 'lang' wilt noemen) nog steeds zoveel verschillende munten zijn, laat staan alle ICO's die in de tussenliggende periode gelanceerd worden. Hoe zien jullie dat?
Overigens denk ik dat de grootste bedreiging op de korte termijn niet een (zware) crash is, maar eerder regulation, zie ook artikel op het FD vandaag https://fd.nl/economie-po...-willen-bitcoin-reguleren
Oprichter bitcoin.com verkoopt alles: 'Munt is onbruikbaar geworden'
https://www.ad.nl/economi...ikbaar-geworden~a34aa643/
Tenzij je naam Google is hou op met te doen alsof je alles weet.
Sanalologo schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 19:42:
[...]
Wat is er zo vernieuwend aan dan? aan dat universa.
kijk een blockcat bijv.
Adnanos schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 19:40:
[...]
Ik kijk vooral uit naar Universa.
https://medium.com/univer...e-token-sale-10aeebacf5d6
Ik wou dat ik meer had gekocht tijdens de ico
Edit: en DRGN. Volgens mij gaan de draken pas echt beginnen vliegen als ze op een normale exchange komen
Wauw, dit geeft wel perfect weer in wat voor bubbel wel leven. Het lijkt wel alsof we ons geld gratis weggeven. Ik heb nog nooit gehoord van deze 4 teams en heb dus even hun website even bekeken. Er is me geen 1 keer iets opgevallen wat ik nog niet eerder gelezen heb. Zelfs sommige afbeeldingen op de website zelf komen bekend voor. Ik begrijp het goed, mocht alles op de juiste plek vallen dan valt er allemaal goed geld mee te verdienen maar begrijp ook goed dat zodra de bitcoin prijs in elkaar stort alle altcoins meegenomen worden (kijk maar even naar de grafieken) en zeker dergelijke 13 in een dozijn ICO's geen langdurige waarde bevatten. (Ja er is altijd de kans dat dit toevallig geen 13 in een dozijn munt is en toevallig keer 1000% doet, maar dat heeft heel vaak niets te maken met de techniek, omdat dit nou eenmaal zo'n gekke markt is)Oepsje schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 19:49:
[...]
Of een Neblio die totaal over het hoofd gezien wordt...
Nog even een mooie infographic voor het perspectief: https://elementus.io/token-sales-history
Oud nieuws.. Is een statement puur uit eigen belang (hij wil Bitcoin Cash op numero uno).freestyler2 schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 20:13:
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Een hoogstaand gevalletje FUD.freestyler2 schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 20:13:
Dikke onzin dus.
Iemand die hier meer van weet..
Alle transacties van ARK Coin zijn hier na te gaan : https://explorer.arkcoin.net/
Maar ook hier : https://explorer.ark.io/blocks/1
Alleen bij die 2e werkt het allemaal niet, en mijn Deskop Client kan ook geen data ophalen voor mijn wallets, en dat terwijl de verbinding met het netwerk 'healthy' is.
Iemand op het forum van Ark heeft er ook een een paar uur last mee, maar we lijken de enige te zijn ?
https://forum.ark.io/topic/573/ark-block-explorer-502
Alle transacties van ARK Coin zijn hier na te gaan : https://explorer.arkcoin.net/
Maar ook hier : https://explorer.ark.io/blocks/1
Alleen bij die 2e werkt het allemaal niet, en mijn Deskop Client kan ook geen data ophalen voor mijn wallets, en dat terwijl de verbinding met het netwerk 'healthy' is.
Iemand op het forum van Ark heeft er ook een een paar uur last mee, maar we lijken de enige te zijn ?
https://forum.ark.io/topic/573/ark-block-explorer-502
Ik ben nog aan het bijkomen van het nieuws van BOSCH: https://www.forbes.com/si...-technology/#3c54c3936260
Wat is het tof om te zien dat een munt/techniek waar ik al van de zomer mee bezig ben nu echt gaat knallen! Mijn gemiddelde prijs zit op $0,97 en heb hem zien zakken naar $0,37.. Het nieuws wat nu de wereld inrolt gaat de komende weken veel betekenen voor het team. Andere partijen die nu aan het testen zijn gaan dit nieuws over Bosch natuurlijk ook flink bestuderen. Ik kan me voorstellen dat ook daar sneller stappen gezet gaan worden om IOTA wel of niet te omarmen..
Ondertussen begint Verge ook weer te klimmen en is mijn andere investering ook aan het klimmen, me is happy
Wat is het tof om te zien dat een munt/techniek waar ik al van de zomer mee bezig ben nu echt gaat knallen! Mijn gemiddelde prijs zit op $0,97 en heb hem zien zakken naar $0,37.. Het nieuws wat nu de wereld inrolt gaat de komende weken veel betekenen voor het team. Andere partijen die nu aan het testen zijn gaan dit nieuws over Bosch natuurlijk ook flink bestuderen. Ik kan me voorstellen dat ook daar sneller stappen gezet gaan worden om IOTA wel of niet te omarmen..
Ondertussen begint Verge ook weer te klimmen en is mijn andere investering ook aan het klimmen, me is happy
is gelukt. Staat vandaag erg hoogDanny.G schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 20:17:
[...]
Een hoogstaand gevalletje FUD.
Dikke onzin dus.
Of je nou voor of tegen BCH bent, je kan er van vinden wat je wil maar het is en blijft een coin waar winst te behalen valt.Stokstaart schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 20:14:
[...]
Oud nieuws.. Is een statement puur uit eigen belang (hij wil Bitcoin Cash op numero uno).
Ik heb in kunnen stappen toen hij nog op 570euro stond. Dat was vlak voordat de hekse jacht echt op gang kwam tegen BTC. Ik denk dat hij nog wel veel verder zal gaan stijgen. "Uiteindelijk"
Why live life if u cannot remember it when you are dead ?
Helemaal gelijk, maar zo gaat dat toch met start ups? en ja, in deze crypto wereld wordt er inderdaad zomaar een hoop geld in projecten gepompt. Maar er zullen altijd meer start ups falen dan dat er slagen.walletje-w schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 20:13:
[...]
[...]
[...]
Wauw, dit geeft wel perfect weer in wat voor bubbel wel leven. Het lijkt wel alsof we ons geld gratis weggeven. Ik heb nog nooit gehoord van deze 4 teams en heb dus even hun website even bekeken. Er is me geen 1 keer iets opgevallen wat ik nog niet eerder gelezen heb. Zelfs sommige afbeeldingen op de website zelf komen bekend voor. Ik begrijp het goed, mocht alles op de juiste plek vallen dan valt er allemaal goed geld mee te verdienen maar begrijp ook goed dat zodra de bitcoin prijs in elkaar stort alle altcoins meegenomen worden (kijk maar even naar de grafieken) en zeker dergelijke 13 in een dozijn ICO's geen langdurige waarde bevatten. (Ja er is altijd de kans dat dit toevallig geen 13 in een dozijn munt is en toevallig keer 1000% doet, maar dat heeft heel vaak niets te maken met de techniek, omdat dit nou eenmaal zo'n gekke markt is)
Nog even een mooie infographic voor het perspectief: https://elementus.io/token-sales-history
Zou ik een Nano Ledger S bestellen vanaf officiële site of van een site zoals Cryptomaan.nl?
Officiële site lijkt me het veiligst maar zal wellicht langer duren, dus bij deze vraag ik me af, is dit een betrouwbare verdeler en heeft iemand hier al eerder hun hardware wallet via besteld zonder problemen?
Alvast bedankt.
Officiële site lijkt me het veiligst maar zal wellicht langer duren, dus bij deze vraag ik me af, is dit een betrouwbare verdeler en heeft iemand hier al eerder hun hardware wallet via besteld zonder problemen?
Alvast bedankt.
officiële site, dag later in de bus!ziny schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 20:31:
Zou ik een Nano Ledger S bestellen vanaf officiële site of van een site zoals Cryptomaan.nl?
Alvast bedankt.
Eerste hit op Google: ja https://www.webwinkelkeur.nl/leden/Cryptomaan_1202685.htmlziny schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 20:31:
Alvast bedankt.
Op 26 November heb ik er één besteld via de officiele site, de 29ste was die binnen.Wellicht duurt het nu iets langer ivm de drukte rondom kerst.ziny schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 20:31:
Alvast bedankt.
Hier ook snel gekregen (black friday besteld, levering aan het begin van de week).
Ik had hem in 2 dagen in huis via Cryptomaan. Prima bedrijf.ziny schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 20:31:
Alvast bedankt.
Cryptomaan is een officiële reseller van Ledger (staat vermeld op de Ledger website), dus het maakt niet veel uit welke van de twee je kiest.ziny schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 20:31:
Alvast bedankt.
|| Vierkant voor Wiskunde ||
Binance verificatie na 1 dag afgekeurd. Zou dat kunnen zijn omdat ik een ID kaart gebruik met een blur over mijn BSN?
Ik twijfel zelf nog over Verge. Mijn gevoel zegt dat het te laat is om in te stappen, zeker omdat de coin nu weer stijgt. Hoe denken jullie hierover?
Ik twijfel zelf nog over Verge. Mijn gevoel zegt dat het te laat is om in te stappen, zeker omdat de coin nu weer stijgt. Hoe denken jullie hierover?
Ze hebben alleen geen voorraad en sturen je door naar de officiële Ledger site.Rannasha schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 20:37:
[...]
Cryptomaan is een officiële reseller van Ledger (staat vermeld op de Ledger website), dus het maakt niet veel uit welke van de twee je kiest.
Ik wil hem ook aanschaffen maar IOTA staat (nog) niet bij de ondersteunde munten..
Wat blijft ETH toch een mooi muntje. Lijkt overal redelijk zonder slag of stoot tussendoor te glippen en is bezig richting 1000$ ATH (duurt nog wel even hoor)...
Ook hier wordt ETH (qua koers) nauwelijks besproken, valt me op.
(En ook het handelsvolume op GDAX is erg laag voor ETH. Veel minute-candlesticks zijn niet eens aanwezig
)
LTC is ook niet echt hip meer, maar ook daar valt goed geld in te verdienen. Technische analyses wijzen richting 500$ long term.
Al die kleine coins vind ik lastig. Ja, er valt veel geld te verdienen, dat zie ik hier ook veelvuldig terugkomen. Maar voor mijn gevoel zijn het veelal toevalstreffers of 1dagsvliegen. Als er ergens een positief woordje wordt gedaan, schiet de koers direct +100% omhoog, om vervolgens na een aantal weken weer op z'n oude niveau te zitten (of veeeel lager). Een technische analyse valt er niet op los te laten omdat te volatiliteit echt TE hoog is.
Ook hier wordt ETH (qua koers) nauwelijks besproken, valt me op.
(En ook het handelsvolume op GDAX is erg laag voor ETH. Veel minute-candlesticks zijn niet eens aanwezig
LTC is ook niet echt hip meer, maar ook daar valt goed geld in te verdienen. Technische analyses wijzen richting 500$ long term.
Al die kleine coins vind ik lastig. Ja, er valt veel geld te verdienen, dat zie ik hier ook veelvuldig terugkomen. Maar voor mijn gevoel zijn het veelal toevalstreffers of 1dagsvliegen. Als er ergens een positief woordje wordt gedaan, schiet de koers direct +100% omhoog, om vervolgens na een aantal weken weer op z'n oude niveau te zitten (of veeeel lager). Een technische analyse valt er niet op los te laten omdat te volatiliteit echt TE hoog is.
Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.
XVG is nu +/- €0,06....Als jij verwacht dat het plafond rond €0,06 ligt zou ik zeker niet instappendChained schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 20:41:
Binance verificatie na 1 dag afgekeurd. Zou dat kunnen zijn omdat ik een ID kaart gebruik met een blur over mijn BSN?
Te laat? Echt niet hoor. Als Wraith Protocol uit komt, gaat die prijs alleen nog maar meer omhoog. Je kunt wachten op een dip of correctie, maar wat als dat niet gebeurt? Dan ben je (ongeveer) zoals Bill, en dat wil niemand.dChained schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 20:41:
Ik kan je vertellen. i was like Bill ><Danny.G schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 20:48:
[...]
Te laat? Echt niet hoor. Als Wraith Protocol uit komt, gaat die prijs alleen nog maar meer omhoog. Je kunt wachten op een dip of correctie, maar wat als dat niet gebeurt? Dan ben je (ongeveer) zoals Bill, en dat wil niemand.
Koste me 30 IOTA helaas ><
Maar zit te twijfelen om XVG bij te kopen of te spreiden en DragonChain bij te kopen gezien mensen hierboven aangeven dat er zeker nog een groei in zit.
Wow... ik ben geen actieve trader maar heb begin april 2327 ARDR gekocht voor destijds $45,- op basis van veel goede berichten die ik las over het hele ARD/NXT project.StefanG85 schreef op maandag 18 december 2017 @ 12:21:
[...]
https://www.jelurida.com/ignis-airdrop
Ik twijfel zeer wat ik moet doen, of de NXT net voor de snapshot verkopen (en een zeer goede winst pakken) of anticiperen op een goede prijs van IGNIS na de airdrop (en dus de verwachte daling van NXT voor lief nemen). Hoe denken jullie hierover?
Tijdje niet in de gaten gehouden en zat lang weinig beweging in maar
Nu toch maar (misschien te laat maar goed) ook wat NXT gekocht om de airdrop af te wachten, NXT client gedowload en zowel ARDR als NXT er naartoe gestuurd... nu maar afwachten of dit weer voor wat actie zorgt
Dit hele project ziet er erg nice uit!
Een pessimist is een realistische optimist
Nop, bij history > ledger kun je alle transacties zien, ook als je geld gestort hebt dan zie je hem daar tussen staan. De laatste twee stortingen staan daar dus ook niet tussen, de vorige laatste storting die wel gelukt was staat er wel tussen.jt81 schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 19:36:
[...]
Hmk, dat is idd vreemd dan. Als je je transactie log bekijkt zie je ook niks geks? (Een buy order die je dronken gemaakt hebt, of een andere gekke transactie?)
Houd ons op de hoogte, ik heb in kraken qua betrouwbaarheid (dus niet de performance) het meeste vertrouwen namelijk tot nu toe. Ik hoop dat dat zo blijft.
Ik zal nog wel een update plaatsen als er een reactie komt vanuit kraken.
Nog geen emc2 announcement, want slecht zeg.
weet iemand wat de announcement van einsteinium was?, komt een flink red candle aan...
so EMC2 ging ff onderuit!
Mooi moment voor mensen om nu in te stappen als je nog wat apart hebt staan;)
Had stoploss gezet, en goedkoper weer ingestapt, hopelijk kunnen we nog omhoog.jffry90 schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 21:05:
XVG: staat nu op 00000405, maar gaat nog wel terug naar 0000370, vermoed ik. Of zelfs lager. Daar zou ik dus, persoonlijk, nog even mee wachten. Zie bijv.Nielsjuhz schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 20:50:
[...]
Ik kan je vertellen. i was like Bill ><
Koste me 30 IOTA helaas ><
Maar zit te twijfelen om XVG bij te kopen of te spreiden en DragonChain bij te kopen gezien mensen hierboven aangeven dat er zeker nog een groei in zit.
Als ik het goed heb begrepen is het mogelijk BTC/ETH te kopen, deze te sturen naar Binance en daar om te zetten in XRP? Bij welke broker kan ik het voordeligst BTC of ETH kopen?
Ik zou gewoon iets meer geduld hebben. Er hoeft maar één rotte appel tussen te zitten in het hele proces.ziny schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 20:31:
Alvast bedankt.
Weer een mooie BCH pump aan de gang. Toen ik alles nog op Bittrex had staan wisselde ik af en toe nog wel even tussen BTC en BCH. Nu mijn BTC en LTC op GDAX staan en een plukje BCH op Bittrex, dus dat gaat niet zo makkelijk meer. Begin toch te twijfelen om ondanks de paar tijdelijke bans (ivm aantal inlogpogingen) die ik op Bittrex heb gehad weer een stukje BTC die kant op te doen. BCH heeft zijn marketing beter voor elkaar, BTC lift alleen mee op zijn eigen waarde en naam. BTC is minder bezig met zichzelf actief te promoten, waar BCH meelift op de Bitcoin naam en wel veel doet om zichzelf te promoten. Ik verwacht wel dat het verschil nog veel kleiner zal gaan worden.
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Ik had per ongeluk nog een buy order staan op 0.001, en die is er door. Laten we hopen dat het een goeie aankondiging isjffry90 schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 21:05:
Blaat!
Er waren toch geruchten dat BCH naar GDAX zou komen per 1 januari?Taro schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 21:07:
Weer een mooie BCH pump aan de gang. Toen ik alles nog op Bittrex had staan wisselde ik af en toe nog wel even tussen BTC en BCH. Nu mijn BTC en LTC op GDAX staan en een plukje BCH op Bittrex, dus dat gaat niet zo makkelijk meer. Begin toch te twijfelen om ondanks de paar tijdelijke bans (ivm aantal inlogpogingen) die ik op Bittrex heb gehad weer een stukje BTC die kant op te doen. BCH heeft zijn marketing beter voor elkaar, BTC lift alleen mee op zijn eigen waarde en naam. BTC is minder bezig met zichzelf actief te promoten, waar BCH meelift op de Bitcoin naam en wel veel doet om zichzelf te promoten. Ik verwacht wel dat het verschil nog veel kleiner zal gaan worden.
Zou je daar dan niet gewoon even op wachten? (of het nou waar is of niet...).
het pakt bij mij nog niet best uitIwes schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 21:08:
[...]
Ik had per ongeluk nog een buy order staan op 0.001, en die is er door. Laten we hopen dat het een goeie aankondiging is

op de twitter staat ook nog niks
Coinbase gaat BCH uitbetalen (nog mooi 0.086 tegoedCis schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 21:09:
[...]
Er waren toch geruchten dat BCH naar GDAX zou komen per 1 januari?
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Per 1 januari krijgen alle GDAX klanten hun BCH uitbetaald.Cis schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 21:09:
[...]
Er waren toch geruchten dat BCH naar GDAX zou komen per 1 januari?
Darn you IOTA, dat was het wachten waard

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.
BCH is vooral bezig met het zwart maken van BTC. Dit lijkt inmiddels een markt strategie. De houding van Roger Ver op social media is voor mij reden genoeg om geen BCH af te nemen, ongeacht de resultaten.Taro schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 21:07:
Bij mij ook niet, word momenteel zwaar gedumpt..banaanbanaan schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 21:10:
[...]
het pakt bij mij nog niet best uit![]()
op de twitter staat ook nog niks
Nieuws is er nog steeds niet

Einsteinium Fork 2 Announcement – Mining Algorithm Change
Einsteinium Foundation has decided to change the mining algorithm of our coin to make it ASIC resistant and GPU friendly. We are in the process now of partnering with a company to create miners and the new algorithm.
The decision was driven by two factors:
- As a coin that supports scientific research, it is our responsibility to stay at the forefront of crypto technologies and to develop the best features from our core development team. The crypto space is changing and growing at a remarkable speed and we will continue to be leading pioneers.
- We believe that all students of academia and science should be able to easily set up an EMC2 miner, enjoy and learn about mining, and save the coins to pay for their tuition/expenses, or just keep as a security for the future.
We want to spread the hash rate and unite developers and users to make EMC2 more accessible to people around the globe. As mainstream acceptance of crypto-currencies grows on a daily basis, we realize that we also have to adjust and make our chain more accessible to everyone.
EMC2 Foundation is researching the implementation of master nodes that would come at the same release with the new Algo. Before a final decision is made, we would like to hear from all of you in our community. We value your feedback and would love to hear any suggestions or thoughts. Let’s keep bitcointalk for general and light/fun discussions, and let’s move coin features (starting with masternodes discussion) related topics to our custom EMC2 forum. Url will be posted shortly.
We are always on the lookout for new talent, so please drop us a line if you are interested in joining our team. Our development team has a high turnover rate as new developers are always coming in and out of the project. The positions fill up quick, so let us know if you think you can add to our growing team.
Business Development updates will be posted separately, here are highlights:
- EMC2 is extremely active in the crypto space right now as we are in the process of working on more partnerships with other exchanges and businesses to further expand our foundation into more parts of the planet. Partnership with carriers through mobile payment gateway are first on our agenda.
- We are working on partnerships with BTM companies to make EMC2 Coins available at ATMs for purchase in 2018!
- We are working on cold storage devices like the Ledger Nano.
Happy Hollydays!
EMC2 Dev Team
Einsteinium Foundation has decided to change the mining algorithm of our coin to make it ASIC resistant and GPU friendly. We are in the process now of partnering with a company to create miners and the new algorithm.
The decision was driven by two factors:
- As a coin that supports scientific research, it is our responsibility to stay at the forefront of crypto technologies and to develop the best features from our core development team. The crypto space is changing and growing at a remarkable speed and we will continue to be leading pioneers.
- We believe that all students of academia and science should be able to easily set up an EMC2 miner, enjoy and learn about mining, and save the coins to pay for their tuition/expenses, or just keep as a security for the future.
We want to spread the hash rate and unite developers and users to make EMC2 more accessible to people around the globe. As mainstream acceptance of crypto-currencies grows on a daily basis, we realize that we also have to adjust and make our chain more accessible to everyone.
EMC2 Foundation is researching the implementation of master nodes that would come at the same release with the new Algo. Before a final decision is made, we would like to hear from all of you in our community. We value your feedback and would love to hear any suggestions or thoughts. Let’s keep bitcointalk for general and light/fun discussions, and let’s move coin features (starting with masternodes discussion) related topics to our custom EMC2 forum. Url will be posted shortly.
We are always on the lookout for new talent, so please drop us a line if you are interested in joining our team. Our development team has a high turnover rate as new developers are always coming in and out of the project. The positions fill up quick, so let us know if you think you can add to our growing team.
Business Development updates will be posted separately, here are highlights:
- EMC2 is extremely active in the crypto space right now as we are in the process of working on more partnerships with other exchanges and businesses to further expand our foundation into more parts of the planet. Partnership with carriers through mobile payment gateway are first on our agenda.
- We are working on partnerships with BTM companies to make EMC2 Coins available at ATMs for purchase in 2018!
- We are working on cold storage devices like the Ledger Nano.
Happy Hollydays!
EMC2 Dev Team
Jawel:DeadKnight schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 21:11:
[...]
Bij mij ook niet, word momenteel zwaar gedumpt..
Nieuws is er nog steeds niet
Los van dat ik het een goede beslissing vind om een coin ASIC resistant te maken, waren de verwachtingen groter dan het nieuws zelf. Zonde, ze moeten dit soort dingen gewoon meteen naar buiten brengen, zonder het eerst aan te kondigen. Het kan anders alleen maar tegenvallen.
Edit: Heb geen EMC2, ga ik vanwege dit nieuws ook niet aanschaffen. Hou het bij de andere ASIC resistant coin: VertCoin
[ Voor 11% gewijzigd door koku op 19-12-2017 21:15 ]
juist jaCis schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 21:06:
[...]
XVG: staat nu op 00000405, maar gaat nog wel terug naar 0000370, vermoed ik. Of zelfs lager. Daar zou ik dus, persoonlijk, nog even mee wachten. Zie bijv.
[afbeelding]
Goed voorbeeld van "buy the rumor, sell the news"
In dit geval bieden ze wel veel aanknopingspunten voor nog meer rumors. Ze hebben het over toekomstige partnerships, meer exchanges etc.armed2dateeth schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 21:14:
Goed voorbeeld van "buy the rumor, sell the news"
NOSIG
We zitten hier in het Handel en Koers topic he
Ik kan niet meepraten over blockchaining of spooning. Maar kan wel iets zeggen over eventuele koersen en hoe je daarbij moet handelen (don't buy at the top
Vandaag op tien minuten een account aangemaakt en lvl.2 authenticated. Als Belg heb ik een jpeg van voor- en achterkant van mijn rijbewijs genomen + selfie met rijbewijs. Was direct in orde.dChained schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 20:41:
Goh, wat een verrassing dat de aankondiging van Einsteinium tegen valt. Eerst lekker de boel hypen en daarna met een teleurstellende aankondiging doen. Prima gelegenheid voor wat insider trading.
|| Vierkant voor Wiskunde ||
Top advies!!Cis schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 21:18:
[...]
Ik kan niet meepraten over blockchaining of spooning. Maar kan wel iets zeggen over eventuele koersen en hoe je daarbij moet handelen (don't buy at the top)
Gaat hier niet lekker met EMC2 iig.
Mja denk zelf dat even holden wel verstandig is nu.
Ik ben benieuwd of je voorspelling klopt maar daarnet steeg hij ipv de voorspelde daling.Cis schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 21:18:
[...]
Ik kan niet meepraten over blockchaining of spooning. Maar kan wel iets zeggen over eventuele koersen en hoe je daarbij moet handelen (don't buy at the top)
Maar goed dit kan tijdelijk zijn
Verwijderd
Wie heeft vandaag de Nigeriaanse ( echt waar! )
ABCoin gekocht? 20, 30 keer over de kop vandaag.
https://coinmarketcap.com/currencies/abjcoin/
ABCoin gekocht? 20, 30 keer over de kop vandaag.
https://coinmarketcap.com/currencies/abjcoin/
Was mijn gevoel toch goed om op 0.00014 een sell te zettenjffry90 schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 21:05:
Ben eens benieuwd wat de actie van Tron op binance zal geven :2 auto's en wat iphones die weggegeven worden aan de mensen die het meeste trx handelen op binance. Wat zal dit spelletje doen met de markt ? Ben eens benieuwd en heb er geen zicht op.
Op Kraken is mijn verificatie eerder ook afgekeurd na het afschermen van wat informatie. Zij gaven aan omwille het KYC protocol geen aangepaste identificatie te mogen accepteren.Horla schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 21:20:
[...]
Vandaag op tien minuten een account aangemaakt en lvl.2 authenticated. Als Belg heb ik een jpeg van voor- en achterkant van mijn rijbewijs genomen + selfie met rijbewijs. Was direct in orde.
Wat is het voordeel van ASIC resistance? ASIC coins wil toch zeggen dat ze met GPU's zijn te minen, ASIC resistance coins dus met CPU? Of is dat klok-klepelkoku schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 21:13:
[...]
Los van dat ik het een goede beslissing vind om een coin ASIC resistant te maken, waren de verwachtingen groter dan het nieuws zelf. Zonde, ze moeten dit soort dingen gewoon meteen naar buiten brengen, zonder het eerst aan te kondigen. Het kan anders alleen maar tegenvallen.
Edit: Heb geen EMC2, ga ik vanwege dit nieuws ook niet aanschaffen. Hou het bij de andere ASIC resistant coin: VertCoin
GP 32 the most powerfull handheld in the world :P
Heeft er iemand nog ervaring met het acceleraten van een transactie? Normaal gesproken geef ik altijd voldoende fee mee, nu door een rekenfoutje is het een beetje aan de krappe kant met 380sat/b.
Ik zou hem er toch graag wat vlotter doorheen hebben, tips?

Y'24
Google is je beste vriend. ASIC heeft niets te maken met GPU/CPU mining en zorgt voor centralisatie i.v.m. hoge stroomkosten (azie) en aanschafprijzen (corporate).T-8one schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 21:23:
[...]
Wat is het voordeel van ASIC resistance? ASIC coins wil toch zeggen dat ze met GPU's zijn te minen, ASIC resistance coins dus met CPU? Of is dat klok-klepel
Ook CPUs en GPUs kunnen door grotere bedrijven groots worden ingeslagen, tegen lagere kosten. En aan de hoge stroomkosten verandert niks met CPU/GPU; die blijven hier nou eenmaal hoger.densoN schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 21:25:
[...]
Google is je beste vriend. ASIC heeft niets te maken met GPU/CPU mining en zorgt voor centralisatie i.v.m. hoge stroomkosten (azie) en aanschafprijzen (corporate).
Asic's zijn gespecialiseerde chips die maar 1 ding kunnen. Hierdoor is minen niet meer weggelegd voor iedereen. Maar dat is meer iets voor een ander topic.T-8one schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 21:23:
[...]
Wat is het voordeel van ASIC resistance? ASIC coins wil toch zeggen dat ze met GPU's zijn te minen, ASIC resistance coins dus met CPU? Of is dat klok-klepel
#team_UTC+1
An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper Mini '12 i7/16/256 Air '13 i5/8/256 iPad mini 5 64GB iPhone SE 128GB
Valt tot nog toe dus behoorlijk tegen, dat idee had ik bij de eerste tweet al.RemkoDJ schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 10:54:
EMC2 aankoniging is idd om 21:00 NL tijd.
https://twitter.com/einst...status/942828566961586177
Lijkt nu behoorlijk gedumpt te worden..
XVG ingestapt op $0.052 en is aan het stijgen sinds vanochtend.
[ Voor 8% gewijzigd door GeeMoney op 19-12-2017 21:29 ]
Werd 1 min voor negen al flink gedumptGeeMoney schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 21:28:
[...]
Valt tot nog toe dus behoorlijk tegen, dat idee had ik bij de eerste tweet al.

Ging in elk geval flink los op de EMC2-discord, sommige lui hebben flink wat geld verloren..
Nieuws was in elk geval wel 'mind-blowing'....
[ Voor 5% gewijzigd door DeadKnight op 19-12-2017 21:31 ]
Vind dit ook vrij asociaal, waarom zou je dit doen als team zijnde? je weet gewoon dat er een hoop mensen geld gaan verliezen. Heel aparte gang van zaken.DeadKnight schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 21:30:
[...]
Werd 1 min voor negen al flink gedumpt![]()
Ging in elk geval flink los op de EMC2-discord, sommige lui hebben flink wat geld verloren..
Nieuws was in elk geval wel 'mind-blowing'....
Verwijderd
Is dus feitelijk een scam. Emc2 schrap ik van mijn lijst met hun MINDBLOWING EVENT!GeeMoney schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 21:28:
[...]
Valt tot nog toe dus behoorlijk tegen, dat idee had ik bij de eerste tweet al.
Ja heel vreemd, ik hold nog even, misschien dom, lastig te zeggen.Sanalologo schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 21:33:
[...]
Vind dit ook vrij asociaal, waarom zou je dit doen als team zijnde? je weet gewoon dat er een hoop mensen geld gaan verliezen. Heel aparte gang van zaken.
Wat wel zo is, als men zo aankondiging doet en kost hoop mensen een geld.
Dan is vertrouwen van de munt snel nul, en dan zal de munt helemaal in waarde dalen op langere termijn.
we shall see
Maar je moet ook naar totaal plaatje kijken, you win some you lose some
[ Voor 5% gewijzigd door smok84 op 19-12-2017 21:36 ]
Ze waren een week ofwat geleden ook niet heel ijverig met het ontkrachten van de geruchten omtrent de samenwerking met Apple. Dat was voor mij al een teken om voorzichtig te zijn.Verwijderd schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 21:34:
[...]
Is dus feitelijk een scam. Emc2 schrap ik van mijn lijst met hun MINDBLOWING EVENT!
GP 32 the most powerfull handheld in the world :P
Vraag me wel af of je nog wel serieus genomen wordt met dergelijke acties. Dit terwijl er een goed verhaal achter zit.Djès1698 schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 21:22:
Ben eens benieuwd wat de actie van Tron op binance zal geven :2 auto's en wat iphones die weggegeven worden aan de mensen die het meeste trx handelen op binance. Wat zal dit spelletje doen met de markt ? Ben eens benieuwd en heb er geen zicht op.
Zo'n idee heb ik dus ook, gelukkig op tijd eruit gestapt!Verwijderd schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 21:34:
[...]
Is dus feitelijk een scam. Emc2 schrap ik van mijn lijst met hun MINDBLOWING EVENT!
Is er ook een mogelijkheid om op bittrex een vast getal neerzetten zodat hij ze automatisch verkoopt?
Wat een flater is dit zeg, maar hoort bij het spelletje. Even afwachten of de koers zich herstelt na deze dump, maar ik ben even klaar met Einsteinium.
Om mezelf maar eens te quoten...en een tip voor jullie...RvV schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 21:24:
Heeft er iemand nog ervaring met het acceleraten van een transactie? Normaal gesproken geef ik altijd voldoende fee mee, nu door een rekenfoutje is het een beetje aan de krappe kant met 380sat/b.Ik zou hem er toch graag wat vlotter doorheen hebben, tips?
Ik heb hem hier toegevoegd onder het mom van: "baat het niet dan schaad het niet".
http://confirmtx.com/
Het eerst volgende blok was hij er doorheen. Dat had ik eigenlijk niet verwacht, maar prima zo.
ba49087b371897000e7bf24e7e812b73f32daaf29ecd8087486f4e11951b9365
Y'24
Via type op 'conditional' zetten en dan 'sell when...'DeadKnight schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 21:36:
[...]
Zo'n idee heb ik dus ook, gelukkig op tijd eruit gestapt!
Is er ook een mogelijkheid om op bittrex een vast getal neerzetten zodat hij ze automatisch verkoopt?
Veel mensen denk ik. Maar zou me ook niet verbazen als de koers zich op een gegeven moment weer hersteld. Ik houd ze ook vast en tegen de tijd dat ik weer op het niveau van inleg zit dan doe ik ze wel van de hand voor iets anders.Master Jeff schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 21:36:
[...]
Wat een flater is dit zeg, maar hoort bij het spelletje. Even afwachten of de koers zich herstelt na deze dump, maar ik ben even klaar met Einsteinium.
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Makkelijkste verklaring is natuurlijk om zo een gedeelte van je eigen voorraad voor meer verkocht te hebben. Handel met voorkennis mag in de cryptowereld.Sanalologo schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 21:33:
[...]
Vind dit ook vrij asociaal, waarom zou je dit doen als team zijnde? je weet gewoon dat er een hoop mensen geld gaan verliezen. Heel aparte gang van zaken.
Ik had ze nog niet en heb er direct een aantal gekocht. Als ik naar de tijdlijn dan is de prijs op dit moment onder de prijs van voor de aankondiging.l3art schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 21:39:
[...]
Veel mensen denk ik. Maar zou me ook niet verbazen als de koers zich op een gegeven moment weer hersteld. Ik houd ze ook vast en tegen de tijd dat ik weer op het niveau van inleg zit dan doe ik ze wel van de hand voor iets anders.
Is er iemand die dit weet? Alvast bedankt!Mastasidaz schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 21:06:
Als ik het goed heb begrepen is het mogelijk BTC/ETH te kopen, deze te sturen naar Binance en daar om te zetten in XRP? Bij welke broker kan ik het voordeligst BTC of ETH kopen?
Heb de volgende keer a.u.b. wat meer geduld met het opnieuw stellen van een vraag van nog geen uur oud.
[ Voor 14% gewijzigd door defiant op 19-12-2017 22:46 ]
Ik zelf doe zaken met Bitfinex. Maar die heeft een minimum ingesteld. Voordeel is wel, eenvoudig betalen met iDEAL, en je kan ook BTC direct aan hun verkopen, dan heb je het binnen enkele uren op je rekening, ze maken het over vanaf een bank die de jouwe matched.Mastasidaz schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 21:46:
[...]
Is er iemand die dit weet? Alvast bedankt!
Eerst een normale wallet zoeken, zoals bijv. Blockchain, dan kan je het daarvandaan naar Bitfinex etc. sturen. (Kan ook direct, maar zou een wallet doen, en slechts het deel waarmee je wilt handelen naar Bitfinex sturen)
IOTA gaat trouwens hard ineens ..
Mijn sell order (geen stop limit want heb hem ingesteld na de announcement) is zojuist afgegaan op mijn originele aankoopprijsl3art schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 21:39:
[...]
Veel mensen denk ik. Maar zou me ook niet verbazen als de koers zich op een gegeven moment weer hersteld. Ik houd ze ook vast en tegen de tijd dat ik weer op het niveau van inleg zit dan doe ik ze wel van de hand voor iets anders.
NOSIG
Weer een mooi stuiter effect te zien, nu eerst de bal uit laten rollen.Rannasha schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 21:20:
Goh, wat een verrassing dat de aankondiging van Einsteinium tegen valt. Eerst lekker de boel hypen en daarna met een teleurstellende aankondiging doen. Prima gelegenheid voor wat insider trading.
Koersdoel voor mij 5800 - 5900
.
Youbit gekraakt. klanten 25% van hun cryto's kwijt
Bron erbij:intouss schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 21:52:
.
https://www.security.nl/p...sement+aan+na+nieuwe+hack
Bitcoinbeurs Youbit vraagt faillissement aan na nieuwe hack
De Zuid-Koreaanse bitcoinbeurs Youbit heeft faillissement aangevraagd nadat het voor de tweede keer dit jaar werd gehackt. In april wisten aanvallers bijna 4.000 bitcoins bij Youbit te stelen. Vandaag meldt de bitcoinbeurs dat het opnieuw slachtoffer van een hack is geworden en de aanvaller 17 procent van de bitcoins die het bezat heeft buitgemaakt. Om hoeveel bitcoins het precies gaat laat Youbit niet weten.
Ook worden er geen details gegeven over hoe de hack precies kon plaatsvinden. "Na het incident in het april hebben we onze best gedaan om de veiligheid, recruitment en systeembeheer te verbeteren en hebben de bitcoins in onze hot wallet verlaagd. Vanochtend hebben we door een hack onze wallet verloren", aldus de verklaring van Youbit. Verder meldt het bedrijf dat het vandaag faillissement zal aanvragen en alle operaties van de bitcoinbeurs heeft stopgezet. Klanten kunnen daardoor geen transacties meer uitvoeren of opnames doen. Youbit zegt dat het gaat kijken hoe het de schade voor klanten zoveel mogelijk kan beperken.
[ Voor 66% gewijzigd door xoniq op 19-12-2017 21:54 ]
Duidelijk, thanks! Ben ook een echte beginner dus al het advies is welkom.Danny.G schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 20:48:
[...]
Te laat? Echt niet hoor. Als Wraith Protocol uit komt, gaat die prijs alleen nog maar meer omhoog. Je kunt wachten op een dip of correctie, maar wat als dat niet gebeurt? Dan ben je (ongeveer) zoals Bill, en dat wil niemand.
Hmm.. Apart. Heb het nu opnieuw ingediend. Hoelaat had je het ingediend?Horla schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 21:20:
[...]
Vandaag op tien minuten een account aangemaakt en lvl.2 authenticated. Als Belg heb ik een jpeg van voor- en achterkant van mijn rijbewijs genomen + selfie met rijbewijs. Was direct in orde.
[ Voor 10% gewijzigd door dChained op 19-12-2017 21:56 ]
Dit soort reacties zijn niet de bedoeling en voegen niets toe.
[ Voor 80% gewijzigd door defiant op 19-12-2017 22:48 ]
Wat we in de gewone aandelen wereld al langer weten "Buy the Rumor, Sell the Facts ... just before"Verwijderd schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 21:34:
[...]
Is de BCH community weer eens bezig kansloze pogingen te ondernemen om nummer #1 te worden? Overal op reddit forums zijn ze actief.. Hoop dat ze crashen en dat BTC even zijn dominantie laat zien.
hierdoor
https://venturebeat.com/2...sts-in-the-future-of-iot/
Qua marketing doen ze het goed. Maar het product is tot nu toe echt niet goed werkbaar.
Alpha stage. Snap niet dat de grote jongens ook meedoen.
[ Voor 21% gewijzigd door lighting_ op 19-12-2017 22:09 ]
Voor nu lijkt het ze te helpen als je kijkt naar de munten...Tominatie schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 22:06:
Is de BCH community weer eens bezig kansloze pogingen te ondernemen om nummer #1 te worden? Overal op reddit forums zijn ze actief.. Hoop dat ze crashen en dat BTC even zijn dominantie laat zien.
"That's what I do. I drink and I know things."
Als het nog in hun portfolio zit is het allemaal in theorie. Je had beter kunnen vragen wie heeft er meer euro's op zijn bankrekening gekregen dan hij aan bitcoin heeft uitgegeven.Tourniquet schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 19:21:
Misschien wel aardig om het resultaat van mijn poll van gisteren nog even te plaatsen:
[afbeelding]
Wat me het meest verbaast is het aantal stemmen.En we hebben dus 8 cryptomiljonairs onder ons (mits iedereen eerlijk heeft ingevuld).
en daar heb ik mijn beroep van gemaakt
Verwijderd
Zo, daar zitten mij toch een paar grote partijen de markt te bespelen. Wallstreet of de Aziaten?
nice, litebit had net voorraad, letterlijk 1 minuut. net te laat

Wie heeft er klamme handen?
(*kijkt naar IOTA)
(*kijkt naar IOTA)
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Interessant, maar wat ik mis is dat ik kan aangeven tegen welke exchange ik mijn portfolio wil aanhouden.RobbieB schreef op donderdag 14 december 2017 @ 15:17:
Er is sinds kort een nieuwe portfolio/currency monitor, coinlib.io
Ik moet zeggen dat ik er zwaar van onder de indruk ben.
Het geeft een overzicht van de currencies alla Coinmarketcap, maar naar mijn idee een stuk overzichtelijker. Daarnaast kun je je portfolio toevoegen waaruit ook zeer prettige grafische weergaves genegeerd worden, met daarnaast een prachtige live-view mogelijkheid.
Verder veel info over de coins en hoe deze over de verschillende exchanges verdeeld zijn etc.
Daarboven op een prachtige en prettige UI.. ik gebruik niets anders meer....
Misschien toevoegen aan de startpost?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Want ik zit via bitfinex maar geen idee wat coinlib aanhoud.
Ik heb het nu in Blockfolio (welliswaar alleen app) maar daar kun je het wel aangeven.
Idd, zo'n klap op btc, eth en ltc tegelijk. Kan bijna niet. Een hoop stoplosses zijn weer afgegaan denk ikVerwijderd schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 22:19:
Zo, daar zitten mij toch een paar grote partijen de markt te bespelen. Wallstreet of de Aziaten?
Gelukkig had ik geen SL... Maar wel ff 400 euro armer in 20 minuten tijd

Verwijderd schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 22:19:
Je zou haast denken dat één iemand/groep alles loopt te dumpen...Ligone schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 22:23:
[...]
Dat kan toch niet gewoon wat "de markt bespelen zijn"? Lijkt wel geautomatiseerd... Gewoonweg "alle" coins op hetzelfde moment de dieperik in en op hetzelfde moment weer omhoog???
"That's what I do. I drink and I know things."
alleen bcc komt er redelijk ongeschonden uitFrozenhands schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 22:24:
[...]
Je zou haast denken dat één iemand/groep alles loopt te dumpen...
Dit topic is gesloten.
Let op:
~[font=,24]ZERO TOLERANCE! LEES DIT EERST VOOR JE POST!~[/]
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken.
Wat willen we hier niet zien?
Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, het reilen en zeilen van exchanges, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om
.
~[html]<script type="text/javascript"> document.addEventListener("DOMContentLoaded", function() { if (document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value == "") document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value= "Wat willen we hier **NIET** zien?\n* Vragen over wallets\n* Discussies over coins en blockchain\n* Welke coin je moet kopen\n* Opmerkingen over de huidige koers van coin X\n* Slowchat\n* REFERRAL LINKS!\n* Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen :)\n\nLees de topicwaarschuwing hierboven in het rode vlak AANDACHTIG door voor je reageert."; }); </script>~[/html]
~[font=,24]ZERO TOLERANCE! LEES DIT EERST VOOR JE POST!~[/]
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken.
Wat willen we hier niet zien?
- Algemene vragen over cryptocurrencies (wallet software, blockchain technologie, etc.). Plaats die in Bitcoin en overige cryptocurrencies #3.
- "De Kraken servers zijn ruk". Nee echt? Ja, echt waar. Het is al heel lang ruk. Het hoeft niet elke dag weer eens vermeld te worden.
- Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
- Crypto en belasting. Hier offtopic, kan worden besproken in het bovengenoemde topic. Suggesties om te frauderen (zoals hiet niet netjes opgeven van je vermogen) worden niet gewaardeerd.
- Vragen die al zijn beantwoord in de topicstart of de topic zelf. Gebruik de search!
- Linkdrops. Begeleid links naar grote lappen tekst of video met een korte samenvatting (als die niet al gegeven is). Als jij iets interessant vindt om te delen, zeg er dan bij waarom je het interessant vindt.
- Referrals. Ten overvloede, want dit staat ook in het algemene beleid van GoT.
- Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen.
- Slowchat. Dit betreft dus óók reacties als "Bitcoin nu op $2800", "ETH daling is ingezet" , "To the moon!" en meer van zulks. Er is een speciaal Slack kanaal opgezet door de community waar veel van de hier actieve posters te vinden zijn: click
Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, het reilen en zeilen van exchanges, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om
~[html]<script type="text/javascript"> document.addEventListener("DOMContentLoaded", function() { if (document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value == "") document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value= "Wat willen we hier **NIET** zien?\n* Vragen over wallets\n* Discussies over coins en blockchain\n* Welke coin je moet kopen\n* Opmerkingen over de huidige koers van coin X\n* Slowchat\n* REFERRAL LINKS!\n* Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen :)\n\nLees de topicwaarschuwing hierboven in het rode vlak AANDACHTIG door voor je reageert."; }); </script>~[/html]