[ZT] Cryptocurrencies - handel & koers #5 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 131 ... 223 Laatste
Acties:
  • 1.466.316 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb van de onrust gebruik gemaakt om wat extra REQ in te kopen voor 1450 satoshi ($0,24), hopelijk blijkt dat over een paar weken/maanden een goede zet geweest te zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Malarky
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09-10 22:02

Malarky

Wils voor wat ieder

De opvolger van BTC heeft zich vanavond eindelijk geopenbaard. DASH.

Geeft in de vrije val van BTC geen krimp, geen enkele krimp in USDT. Alles wat BTC verliest in % komt er bij Dash/BTC instant bij. Ik heb heel wat crashes van heel wat coins gezien, maar dit is nieuw. LTC, XMR, allemaal het klassieke verhaal, hard onderuit als BTC crashed.

Zijn ook altijd coins die juist omhoog gaan als btc crashed, maar dat is dan deze dan die. Dat rockstable karakter zegt mij meer. Ook BCH leverde tot 10% in zojuist, uiteraard weer teruggeveerd maar toch.

Excuses Monero gaat nu helemaal aan, maar dat is om dollar te corrigeren.

[ Voor 13% gewijzigd door Malarky op 20-12-2017 02:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k53
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 02-11-2024

k53

Te laat om Bitcoin Cash te kopen nu? Of goed instapmoment?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14:40

Tourniquet

Hiya, fellas!

Een aantal insiders wel gok ik:

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DRczsbWWAAIxG3s?format=png

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-09 22:23

NoE

Que?

ondanks dat ik de rust wilde bewaren, heb ik perongeluk BCH gekocht tegen een veeeeeels te hoge koers. ondanks dat ik de order op bittrex cancelde is ie door gegaan.... &*(@&!# zooi. 2000 dollar poef weg

We love the smell of innovation in the morning!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k53

k53

NoE schreef op woensdag 20 december 2017 @ 02:21:
ondanks dat ik de rust wilde bewaren, heb ik perongeluk BCH gekocht tegen een veeeeeels te hoge koers. ondanks dat ik de order op bittrex cancelde is ie door gegaan.... &*(@&!# zooi. 2000 dollar poef weg
Dan verkoop je dat toch gewoon terug? Koers is nog aan het stijgen neem ik aan, of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lighting_
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 05-09 16:48
NoE schreef op woensdag 20 december 2017 @ 02:21:
Is aan het stijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoE

NoE

Que?

ik heb nog ff 0.281 |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k53

k53

Wat bedoel je met "ik heb nog ff 0.281"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• almiros
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 27-07-2023
Misschien een stomme vraag maar heb zojuist wat Litecoin gestuurd naar mijn binance account, wil daarmee andere coins kopen. Kan dit of moet dit per se Bitcoin zijn die ik dan verder kan inruilen voor andere coins?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onionchopper
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 25-12-2020
Je bedoelt 0.281 bitcoin / bcash? Per ongeluk de 1 en de 8 verwisselt?... Balen hoe dan ook. Maar het stijgt nu achterlijk hard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-10 17:38
Iemand soms futures gekocht die gokte op een Bitcoin daling en die nu succesvol de Bitcoin koers manipuleert?

[ Voor 7% gewijzigd door ErikRo op 20-12-2017 02:32 ]

"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gecoordineerde shit, mensen die BCH inkopen zonder reden dan een BTC dump en dan ineens op coinbase een nieuwe munt aanbieden waar mensen naartoe kunnne vluchten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16:38
almiros schreef op woensdag 20 december 2017 @ 02:30:
Misschien een stomme vraag maar heb zojuist wat Litecoin gestuurd naar mijn binance account, wil daarmee andere coins kopen. Kan dit of moet dit per se Bitcoin zijn die ik dan verder kan inruilen voor andere coins?
Kan USDT, BNB, ETH en BTC zijn

MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• almiros
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 27-07-2023
MrBlueEyes schreef op woensdag 20 december 2017 @ 02:32:
[...]

Kan USDT, BNB, ETH en BTC zijn
thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoE

NoE

Que?

onionchopper schreef op woensdag 20 december 2017 @ 02:31:
[...]

Je bedoelt 0.281 bitcoin / bcash? Per ongeluk de 1 en de 8 verwisselt?... Balen hoe dan ook. Maar het stijgt nu achterlijk hard.
Ja. qua BTC wallet waarde sta ik nog in de plus, maar dat komt omdat BTC nu zakt en BCH nog stijgt. gaat op en neer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k53

k53

Kan iemand kort dat hele bitcoin vs. bitcoin cash verhaal eens verduidelijken? Ik meen enkel te weten dat Bitcoin Cash een fork van bitcoin is en dat ene Roger Ver daar bij betrokken is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 13-10 15:18
Als het waar is dat er insider info is gelekt alvorens Bitcoin Cash online kwam, dan is dat vrij ernstig. Er is een paar uur voor het online kwam een plotseling (heftige) volume toename te zien.

https://twitter.com/bitcoinization/status/943282398128517120

Wat zeggen we hier van? Ontwikkelaar van Viacoin vond ook API calls van Coinbase m.b.t. BCC. Ik vind het maar wat eigenaardig allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Danny.G schreef op woensdag 20 december 2017 @ 02:35:
Als het waar is dat er insider info is gelekt alvorens Bitcoin Cash online kwam, dan is dat vrij ernstig. Er is een paar uur voor het online kwam een plotseling (heftige) volume toename te zien.

Wat zeggen we hier van? Ontwikkelaar van Viacoin vond ook API calls van Coinbase m.b.t. BCC. Ik vind het maar wat eigenaardig allemaal.
Eigenlijk zie je dit continue toch?
Dingen als: Nieuws om 15:00 maar vanaf 14:40 werd er gekocht.
De schaal lijkt alleen groter nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02:34

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Modbreak:Een vriendelijke doch dringende herinnering dat slow chat nog steeds niet is toegestaan

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14:40

Tourniquet

Hiya, fellas!

Danny.G schreef op woensdag 20 december 2017 @ 02:35:

Coinbase is al begonnen met indekken:
https://twitter.com/coinbase/status/943290391419174912

Kan wellicht nog wel een staartje krijgen.

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lijkt erop dat je geen Bitcoin cash kan verkopen op GDAX, die hele 8/9 k prijs is dus nergens op gebeaseerd , naja geen volume

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2017 02:44 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 13:19
Saturnus schreef op woensdag 20 december 2017 @ 02:37:
[...]

Eigenlijk zie je dit continue toch?
Dingen als: Nieuws om 15:00 maar vanaf 14:40 werd er gekocht.
De schaal lijkt alleen groter nu.
Nogal iets te perfect getimed voor onaangekondigde vervroeging van de update door Coinbase.
k53 schreef op woensdag 20 december 2017 @ 02:35:
Kan iemand kort dat hele bitcoin vs. bitcoin cash verhaal eens verduidelijken? Ik meen enkel te weten dat Bitcoin Cash een fork van bitcoin is en dat ene Roger Ver daar bij betrokken is...
Bcash is een Bitcoin-fork die gesteund wordt door o.a. Roger Ver (fanatic), Jihan Wu (miner), Craig Wright (professioneel leugenaar). Deze chain omvat geen segwit, wel grotere blocks en een sneller veranderende difficulty. Het claimt daarmee 'de echte Bitcoin' te zijn en het Bcash-kamp aast op de brand Bitcoin. Een switch in market cap moet dan eerst bereikt worden.
Tourniquet schreef op woensdag 20 december 2017 @ 02:42:
[...]

Coinbase is al begonnen met indekken:
https://twitter.com/coinbase/status/943290391419174912

Kan wellicht nog wel een staartje krijgen.
Volgens mij ooit gwlezen dat Brian Armstrong ook 'om' was naar Bcash.
Verwijderd schreef op woensdag 20 december 2017 @ 02:44:
Lijkt erop dat je geen Bitcoin cash kan verkopen op GDAX, die hele 8/9 k prijs is dus nergens op gebeaseerd , naja geen volume
Lijkt heel erg nep inderdaad. Bijna kunstmatig vastgezet daar.

[ Voor 10% gewijzigd door The Redman op 20-12-2017 02:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k53

k53

The Redman schreef op woensdag 20 december 2017 @ 02:44:
[...]

Bcash is een Bitcoin-fork die gesteund wordt door o.a. Roger Ver (fanatic), Jihan Wu (miner), Craig Wright (professioneel leugenaar). Deze chain omvat geen segwit, wel grotere blocks en een sneller veranderende difficulty. Het claimt daarmee 'de echte Bitcoin' te zijn en het Bcash-kamp aast op de brand Bitcoin. Een switch in market cap moet dan eerst bereikt worden.
[...]
Ok, thanks! Helder!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k53

k53

Heeft een daling van de BTC koers eigenlijk een rechtstreekse daling op de waarde van altcoins? Indirect kan ik me voorstellen dat er vertrouwen uit de cryptomarkt verdwijnt en dat dus ook deels op de koers van een aantal altcoins gaat wegen.

Met een rechtstreeks effect bedoel ik dat de waarde van altcoins in BTC wordt uitgedrukt. Wanneer1 btc nog maar half zoveel waard zou zijn, worden altcoins dan met zn' allen ook gehalveerd in waarde (uitgedrukt in euro of us dollar)?

Bijvoorbeeld: een bepaalde coin is vandaag 0,1 BTC waard. Wanneer de eurokoers van de BTC 15.000 euro is , is de altcoin dus 1.500 euro waard.
Neem nu dat er een hele dag geen handel is in die altcoin, maar een BTC is de volgende dag nog maar 7.500 euro waard, is de waarde van die altcoin dan ook nog maar 750 euro?

Of wordt de eurowaarde van een altcoin niet door de koers van de BTC bepaald maar rechtstreeks in euro of usd?

Iemand die hier raad mee weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16:38
k53 schreef op woensdag 20 december 2017 @ 02:56:
Heeft een daling van de BTC koers eigenlijk een rechtstreekse daling op de waarde van altcoins? Indirect kan ik me voorstellen dat er vertrouwen uit de cryptomarkt verdwijnt en dat dus ook deels op de koers van een aantal altcoins gaat wegen.

Met een rechtstreeks effect bedoel ik dat de waarde van altcoins in BTC wordt uitgedrukt. Wanneer1 btc nog maar half zoveel waard zou zijn, worden altcoins dan met zn' allen ook gehalveerd in waarde (uitgedrukt in euro of us dollar)?

Bijvoorbeeld: een bepaalde coin is vandaag 0,1 BTC waard. Wanneer de eurokoers van de BTC 15.000 euro is , is de altcoin dus 1.500 euro waard.
Neem nu dat er een hele dag geen handel is in die altcoin, maar een BTC is de volgende dag nog maar 7.500 euro waard, is de waarde van die altcoin dan ook nog maar 750 euro?

Of wordt de eurowaarde van een altcoin niet door de koers van de BTC bepaald maar rechtstreeks in euro of usd?

Iemand die hier raad mee weet?
Uitbetalen gaat via BTC,ETH of LTC meestal, dusja zit er aan vast. Er is natuurlijk wel kans dat de altcoin meer waard wordt in BTC.

MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:36

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Ik heb in ieder geval de BCH bijgeschreven gezien op Coinbase. Net gekeken hoe ik deze om kan zetten naar XMR maar de meeste conversie sites hebben op dit moment BCH disabled of kom ik op een heel slechte deal uit (Evercoin b.v $4000 BCH naar XMR waarbij je er $1200 voor krijgt).

Gekeken op: evercoin, litebit, anycoindirect, shapeshift. Nog andere tips?

Voor nu maar even holden. Buy/Sell werkt niet maar Send/Receive was niet disabled (geen idee of dat werkt maar het proberen waard).

De afgelopen uren waren in ieder geval weer wat spannender dan afgelopen dagen :P

edit: hmm Coinbase heeft zijn BCH glitch uit de statistieken gegooid lijkt het. De prijs heeft een uur lang op +- $8000 gehangen en het zou mij niet verbazen als sommige personen daar misbruik van gemaakt hebben. (hoi Roger!) Straks eerst eens BCH dumpen en daarna op zoek naar een vervanger voor Coinbase.

[ Voor 28% gewijzigd door sh4d0wman op 20-12-2017 04:38 ]

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoomSmurf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13-06 16:50

BoomSmurf

Am-Ende!

.oisyn schreef op woensdag 20 december 2017 @ 01:35:
[...]

Het is meer dat ik er al maanden op zit, en het net zo goed nog even had kunnen laten staan. Maar net op de dag dat ik verkoop, gaat BCH/BTC +73% 8)7
Had ik vorige week met ETH. Verkocht 15 minuten voor 'ie aan die spectaculaire run begon 8)7

Gelukkig vandaag geknald met BCH.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MaZo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Geen paniek, is gewoon weer een natuurlijke correctie. Die moest wel komen na zo’n onnatuurlijke stijging. Het hele netwerk is verstopt met niet uitgevoerde transacties en de kosten per transactie liggen momenteel tussen de $8-$34!

Leuk voor Roger Ver en vriendjes, maar BTC stijgt alweer en BCH gaat gedumpt worden zodra Coinbase het “gratis geld” released aan gebruikers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cis
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 03-10 12:14

Cis

MaZo schreef op woensdag 20 december 2017 @ 05:57:
Geen paniek, is gewoon weer een natuurlijke correctie. Die moest wel komen na zo’n onnatuurlijke stijging. Het hele netwerk is verstopt met niet uitgevoerde transacties en de kosten per transactie liggen momenteel tussen de $8-$34!

Leuk voor Roger Ver en vriendjes, maar BTC stijgt alweer en BCH gaat gedumpt worden zodra Coinbase het “gratis geld” released aan gebruikers.
Volgens mij stijgt BTC helemaal niet. En LTC en ETH ook niet.
Dit zou wel eens een langdurige correcte kunnen zijn die al lang op de loer lag. De geldpomper, de normale man, is weer even genezen van alle ATH's en beseft dat je ook veel geld kan verliezen.

Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08 10:39
Wanneer start het traden van bcc op gdax? Daar stond niks over in het mailtje.

Als je goedkoop btc wilt kopen zou ik zeggen kijk hoever die zakt en pak je kans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShininNL
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 14:52
Straks even snel al m'n munten van coinbase/gdax afhalen, niet meer te vertrouwen die site. Ik voel een 2e mtgox aan komen, maar dan een inside job.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• robb.
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14-10 17:22
De waarde van mijn portfolio is de afgelopen 24u met 20% gedaald. Valt ff tegen na de (absurde) stijging van 750% in de afgelopen 1,5 week!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11:59

p0st

Dutch Reefer

robb. schreef op woensdag 20 december 2017 @ 07:14:
De waarde van mijn portfolio is de afgelopen 24u met 20% gedaald. Valt ff tegen na de (absurde) stijging van 750% in de afgelopen 1,5 week!
Precies haha! Who are we kidding here :9 gewoon rustig hodlen en even terugkijken op je "1W grafiek" i.p.v. je 24u grafiek 8)

Interessant project trouwens, leuk om alvast te minen: https://www.reddit.com/r/STRAKSproject/

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robb.
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14-10 17:22
p0st schreef op woensdag 20 december 2017 @ 07:25:
[...]

Precies haha! Who are we kidding here :9 gewoon rustig hodlen en even terugkijken op je "1W grafiek" i.p.v. je 24u grafiek
Precies! Maar het "ik verander alles in goud" gevoel heeft even een deukje opgelopen door 3 aangekochten munten die (nog) niet renderen.

HOOOOOODDDDDDLLLLLLL!!!!! *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 14-10 19:36
robb. schreef op woensdag 20 december 2017 @ 07:28:
[...]

Precies! Maar het "ik verander alles in goud" gevoel heeft even een deukje opgelopen door 3 aangekochten munten die (nog) niet renderen.

HOOOOOODDDDDDLLLLLLL!!!!! *O*
Handel op GDAX stil gelegd..

edit: of vastgelopen, heel weinig beweging iig.

[ Voor 7% gewijzigd door Stokstaart op 20-12-2017 07:45 ]

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wietsee.
  • Laatst online: 07:41
Is Gdax serieus een afrader nu? Wou BTC sturen voor SEPA uitbetaling.
Even in dubio nu...

[ Voor 30% gewijzigd door Wietsee. op 20-12-2017 07:47 ]

Web Enrichment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
JackDashwood schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 23:45:
De boze mannen van Bitcoin Cash doen ook weer een poging. Een crypto waarvan de decentralisatie alleen maar af zal nemen in de toekomst heeft geen thuis in de crypto wereld naar mijn mening. Zonder de Bitcoin naam zouden ze sowieso geen cent waard zijn.
Is dat dan anders als bij Bitcoin? Als je kijkt hoe het in de praktijk werkt met zowel de grote miners als de exchanges is het nou niet bepaald decentraal. En het verhaal wat gisteren werd gepost over Lightning Networks heeft mij voorlopig iig wel ervan overtuigd dat dat ook niet de heilige graal is zoals het wordt voorgesteld. Op zijn minst gaat dat een hoop meer centralisatie weer opleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
Wietsee. schreef op woensdag 20 december 2017 @ 07:45:
Is Gdax serieus een afrader nu? Wou BTC sturen voor SEPA uitbetaling.
Even in dubio nu...
Ik moet zeggen dat het platform heel fijn is maar mijn vertrouwen in gdax is wel een beetje weg..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaskoF
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 08-10 14:33
GDAX en of coinbase is de grootste broker exchange in Amerika. Het is dus zeker niet af te raden. Ik ben er juist heel blii mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebbelx
  • Laatst online: 14:06
Nou nou toch wel zuur om de centen die ik de laatste weken had opgebouwd Weer te zien verdwijnen. Aan iedereen de raad HOLD. Iedereen voorspdldd dat de stijging niet kon aanhouden. Geef het een paar dagen en markt zal volgens mij terug opflakkeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
Rebbelx schreef op woensdag 20 december 2017 @ 07:49:
Nou nou toch wel zuur om de centen die ik de laatste weken had opgebouwd Weer te zien verdwijnen. Aan iedereen de raad HOLD. Iedereen voorspdldd dat de stijging niet kon aanhouden. Geef het een paar dagen en markt zal volgens mij terug opflakkeren
Dat opflakkeren gaat straks al gebeuren vermoed ik.. Dan rent iedereen weer heel hard naar de ingang..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebbelx
  • Laatst online: 14:06
Laten we hopen. Ver alles staat in rood op coinmarketcap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Ripple
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

Stokstaart schreef op woensdag 20 december 2017 @ 07:48:
[...]

Ik moet zeggen dat het platform heel fijn is maar mijn vertrouwen in gdax is wel een beetje weg..
MTgox was ook fijn }:O

XRP = trash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
Stokstaart schreef op woensdag 20 december 2017 @ 07:44:
[...]

Handel op GDAX stil gelegd..

edit: of vastgelopen, heel weinig beweging iig.
Dat laatste dan, het gaat met sprongen maar er wordt nog weldegelijk gehandeld op Gdax. :)

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
Er is volgens mij ontzettend veel manipulatie aan de gang bij gdax / coinbase.. Ik zie continu gigantische aankopen en het stilvallen van de fluctuaties. Moet een gekkenhuis zijn daar op kantoor..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Christiaan_
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 05-10 22:12

_Christiaan_

Master of SOG

Stokstaart schreef op woensdag 20 december 2017 @ 07:50:
[...]

Dat opflakkeren gaat straks al gebeuren vermoed ik.. Dan rent iedereen weer heel hard naar de ingang..
Als ik even naar mezelf kijk: had gistermiddag een beetje panic sell gedaan van m’n BTC @ $17750. En ik zit te azen om hier een slaatje uit te slaan en weer volle bak in te stappen als de paniek weer een beetje uit te tent is. Als de rest er ook zo in staat, gaat hij snel genoeg weer omhoog.

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeriJC
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 04-10 08:00
Misschien moeten we vandaag maar benoemen tot Stalen Ballen Dag ;-).

Ik ga ook voor HODL, maar moet bekennen dat ik de rode cijfers nu al wel lang vind duren. Voor mijn gevoel was de correctie terug omhoog andere keren al eerder ingezet.

Maar aan de andere kant: als je HODL't lijken alle koersen omlaag te (blijven) gaan, en als je even uitstapt lijken alle koersen juist te stijgen of in ieder geval aan het eind van de daling te zijn gekomen.

Vreemd psychologisch spelletje 8)7 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k995
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-04 20:45
JoeriJC schreef op woensdag 20 december 2017 @ 08:10:

Ik ga ook voor HODL, maar moet bekennen dat ik de rode cijfers nu al wel lang vind duren. Voor mijn gevoel was de correctie terug omhoog andere keren al eerder ingezet.

Maar aan de andere kant: als je HODL't lijken alle koersen omlaag te (blijven) gaan, en als je even uitstapt lijken alle koersen juist te stijgen of in ieder geval aan het eind van de daling te zijn gekomen.

IDD erg de winst van de laatste dagen gewoon te zien verdwijnen, doordat alles vast zit kan je ook moeilijk op nieuwe zaken inspelen zonder ergens verlies e nemen.

Altijd maar die keuzes keuzes.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
JoeriJC schreef op woensdag 20 december 2017 @ 08:10:

Ik wil niet vervelend zijn, maar heb je overwogen om alles te verkopen als je hier moeite mee hebt? Dit is volstrekt normaal bij BTC. Of kijk eens wat er in 2014+2015+2016 is gebeurd. Kijk eens naar https://www.coindesk.com/price/, en zet hem op verschillende tijdsvakken.

Dat mensen hier alleen aan mee doen voor gratis geld begrijp ik, dat doet veruit het merendeel. Maar degene die gewoon denken dat ze elke maand +100% gaan, of daar ook maar in de buurt komen, zijn extreem naiief imo.

[ Voor 11% gewijzigd door Sissors op 20-12-2017 08:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisdeket
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 23-08-2021
k995 schreef op woensdag 20 december 2017 @ 08:13:
[...]

IDD erg de winst van de laatste dagen gewoon te zien verdwijnen, doordat alles vast zit kan je ook moeilijk op nieuwe zaken inspelen zonder ergens verlies e nemen.

Dit was wel te voorspellen....Maar wat ik wel heb geleerd is rustig te blijven...De Greed is vrij hoog en alle nieuwkomers hebben gratis geld geroken en willen niks verliezen. Je belegd en daar zit een risico aan vast.
Sommige grote jongens die al lang hun BTC vast hebben staan, hebben zich uit laten betalen. Dat heeft gevolgen voor de koers...En ja. BCH een lachertje...Manipulatie eerste klasse :O

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb geen moeite met koersdalingen, wel met georganiseerde manipulatie en misdaad.
Roger Ver en maten zit hier achter. Kijken hoe blij hij zal zijn als de hele markt op zijn gat gaat dankzij zijn actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• errrrrnie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-08 17:33
Verwijderd schreef op woensdag 20 december 2017 @ 08:26:
Ik heb geen moeite met koersdalingen, wel met georganiseerde manipulatie en misdaad.
Roger Ver en maten zit hier achter. Kijken hoe blij hij zal zijn als de hele markt op zijn gat gaat dank zij actie.
Hij en z'n maten (waaronder John Mcaffee) lachen zich de billen uit hun string waarschijnlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeriJC
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 04-10 08:00
Sissors schreef op woensdag 20 december 2017 @ 08:18:
[...]
Dat mensen hier alleen aan mee doen voor gratis geld begrijp ik, dat doet veruit het merendeel. Maar degene die gewoon denken dat ze elke maand +100% gaan, of daar ook maar in de buurt komen, zijn extreem naiief imo.
Ho ho, relax. Je trekt wel heel snel conclusies. Ik weet hoe het spelletje werkt, ik beleg al meer dan 15 jaar en ook in de crypto's draai ik al een tijdje mee. Lang genoeg om allerlei rode en groene periodes mee te hebben gemaakt.

Maar dat verandert niets aan het psychologisch spelletje dat ons brein met ons speelt.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Roger Ver en maten zit hier achter. Kijken hoe blij hij zal zijn als de hele markt op zijn gat gaat dank zij actie.
Boehoehoe, je handelt ergens in met als USP geen overheidsregulatie en je gaat zielig doen dat iemand de markt manipuleert voor een klein beetje. Net als continue gebeurd door allerlei groepen, maar doet eentje het van een munt waar jij niet achter staat dan is dat ineens het einde van de wereld.
Overigens op welke manier is het misdaad?

Wil je nou wel of geen gereguleerde munteenheid?

Als ze er inderdaad achter zitten, dan hebben ze tenminste er wat voor moeten doen. ITT degene achter de gemiddelde ICO, die niet meer doen dan Twitteren dat er een enorme aankondiging komt, en hun koers knalt 5x omhoog.

[ Voor 16% gewijzigd door Sissors op 20-12-2017 08:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

errrrrnie schreef op woensdag 20 december 2017 @ 08:29:
[...]

Hij en z'n maten (waaronder John Mcaffee) lachen zich de billen uit hun string waarschijnlijk
John McAfee die gaat zijn “dick” eaten als BTC op 31 december 2018 niet op 500.000 dollar staat.
Als hij het niet doet dan doen anderen het wel voor hem als hij hier achter zit.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ictnoob
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 13-10 21:24
Verwijderd schreef op woensdag 20 december 2017 @ 08:32:
[...]

John McAfee die gaat zijn “dick” eaten als BTC op 31 december 2018 niet op 500.000 dollar staat.
Als hij het niet doet dan doen anderen het wel voor hem als hij hier achter zit.
Dan gaan anderen zijn dick eaten? :Y)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RustStorm
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14-10 19:52
Zoals wel vaker in dit topic voorbij is gekomen, zijn dit soort momentjes toch juist fijn voor de instapper en sell high buy low kinda people? :) Ik bereid m'n portfolio nu gewoon wat uit met extra coins...

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jorisdeket
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 23-08-2021
Verwijderd schreef op woensdag 20 december 2017 @ 08:32:
[...]

John McAfee en XVG +43,50% gaat er een belletje rinkelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08 10:39
heb net via anycoindirect klein beetje btc naar GDAX verstuurd.. echter.. heb ik snel adres gecopy paste.. GDAX genereerd telkens nieuwe adres is dit te achterhalen of dit klopt.

En eenmaal aangekocht bij Anycoin krijg je wat je krijgt neem ik aan.. geen bullshit erna.. hoop ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morelleth
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 15:38
Heb er genoeg vertrouwen in om nog bij te kopen. Maar had dat al gisteren gedaan toen die op de 15k terug gezakt was.
Ach ja. Sta nog steeds zelfs met alle zakking en te duur bijkopen op +20%

D&D enthousiast en overmatig 3D printer, dus nu ook 3D printservice en mini's: MJG-3d.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13:40
k995 schreef op woensdag 20 december 2017 @ 08:13:
[...]

Gelukkig was ik enige tijd geleden al op Verge ingestapt (wel te laat, want was toen al $0,006, maar toch). Dat gaat tot nu toe nog steeds erg lekker en staat dik in het groen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirodr01
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 28-06-2024
Ook bijzonder..
Begrijp t op zich en vind t mooi standpunt, wel benieuwd wat dit met de markt gaat doen, zeker nu net na de lancering van BCH

https://twitter.com/SatoshiLite/status/943383615466979328

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k995
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-04 20:45
ksborg schreef op woensdag 20 december 2017 @ 08:39:
[...]

Gelukkig was ik enige tijd geleden al op Verge ingestapt (wel te laat, want was toen al $0,006, maar toch). Dat gaat tot nu toe nog steeds erg lekker en staat dik in het groen :)
Ja had ik ook alleen zoals steeds veel te snel uitgestapt.

Waar krijg je je tips vandaan? Moet toch ergens eens leren wanneer er huis uit te stappen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Trent900
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-12-2022
errrrrnie schreef op woensdag 20 december 2017 @ 08:29:
[...]

Hij en zijn maten komen op een gegeven moment de verkeerde gasten tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13:40
k995 schreef op woensdag 20 december 2017 @ 08:43:
[...]

Ja had ik ook alleen zoals steeds veel te snel uitgestapt.

Waar krijg je je tips vandaan? Moet toch ergens eens leren wanneer er huis uit te stappen.
Ik heb eigenlijk initiëel heel veel ingelezen en vond dit een reële kanshebber om heel groot te worden. Ik weet niet of het exact dit artikel was dat me over de streep trok, maar het geeft wel aan hoeveel potentieel het heeft: https://medium.com/verge-...ith-protocol-bd1dfb289cda

Dat het nu ook nog eens ontzettend gehyped is, is misschien niet geweldig. Maar ik ben ervan overtuigd dat Verge heel groot kan worden en hou ze dan ook geduldig vast :). Overigens hebben ze afgelopen nacht op hun Facebook pagina ook nog een marketingfilmpje geplaatst over Wraith. Nog steeds geen nieuws wanneer het klaar is, maar het gaat nu al even goed genoeg :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Edwin88
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 03-10 23:05
Hoe is dat misdaad? Er zijn toch geen regels bij crypto? Als je regulering wilt moet je bij de normale banken blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirved
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 13:08
De hele bitcoin community is verziekt. Bitcoin Core is niet beter. Die staan volledig in het teken om hun bedrijfsponsors te pleasen en alle kritische discussies worden keihard gecensureerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deppenboks
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
https://www.emerce.nl/nie...-betalingssysteem-gefaald

Deze kan ook toegevoegd worden aan de bitcoin obituaries:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• smokeandnoise
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-04-2024
Ark heeft ook flink weten te profiteren van de dip en crash van gisteren, staat als een van de weinige coins flink hoger nu dan gisteren en vannacht.

Dat zegt toch wel iets over deze coin.

(Waar ik mooi ben ik gestapt op je juiste moment gisteren :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DH1337
  • Laatst online: 23-06-2023
Inderdaad een stuk winst zien verdampen....

Dogecoin word sowieso HODL....

Hopen dat ik wel nog een slaatje uit een andere coin kan slaan...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• argon007
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 11:30
Hmm, wat BTC inkopen nu? :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Trent900 schreef op woensdag 20 december 2017 @ 08:47:
[...]

Hij en zijn maten komen op een gegeven moment de verkeerde gasten tegen.
2Pac en Biggie Smalls wilden ook grote “players” worden. Kijk hoe het met ze afliep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ion
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

ion

smokeandnoise schreef op woensdag 20 december 2017 @ 09:03:
Ark heeft ook flink weten te profiteren van de dip en crash van gisteren, staat als een van de weinige coins flink hoger nu dan gisteren en vannacht.

Dat zegt toch wel iets over deze coin.

(Waar ik mooi ben ik gestapt op je juiste moment gisteren :-)
Dat zegt dus helemaal niks. Zoveel crypto's blijven overeind als de rest zakt. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rookert25
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 14:18
Op deze dagen is het altijd een goede test om te kijken of je goed bent in traden of dat je vooral geluk hebt.

Ik heb m’n kansen bij VeChain en NEO op lange termijn en maak me nul zorgen, dit zijn blijvertjes en evolueren vanzelf in winnaars.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Iedereen snel alles verpatsen, dumpen die handel! Moving money from the impatient to the patient.
Ik koop even wat BTC bij 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deppenboks
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
Rookert25 schreef op woensdag 20 december 2017 @ 09:08:
Op deze dagen is het altijd een goede test om te kijken of je goed bent in traden of dat je vooral geluk hebt.

Ik heb m’n kansen bij VeChain en NEO op lange termijn en maak me nul zorgen, dit zijn blijvertjes en evolueren vanzelf in winnaars.
Ik heb dat met NEO en Cardano (ADA)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Adnanos
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 06-06-2024
deppenboks schreef op woensdag 20 december 2017 @ 09:10:
[...]

Ik heb dat met NEO en Cardano (ADA)
Ik dan met VEN en Cardano :D

Dit is inderdaad een mooi moment om bij te kopen. Alles herhaalt zich gewoon weeral.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Adnanos schreef op woensdag 20 december 2017 @ 09:12:
[...]

Dit is inderdaad een mooi moment om bij te kopen. Alles herhaalt zich gewoon weeral.
Ik met VEN, IOTA, TRX en STRAT

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lasteraar
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-09 09:34
NEO ftw.

Vervelend zo'n dip. Maar over 3 maanden denken er een hoop ' had ik toen maar ....... '
Dat heb ik namelijk al herhaaldelijk gehad in 2017 :-)

De koers maakt gewoon weinig uit.
Je moet een begin- en een eindpunt hebben. Dus je start met een coin , en van te voren moet je eigenlijk al weten wanneer je uitstapt. Tot die tijd , HODL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeFoRcE
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14:30

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

Gezien bijv BTC een 'plafond' heeft aan de hoeveelheid munten, valt er dan niet een schatting toe doen wat deze munt maximaal waard wordt? Gevalletje vraag/aanbod.

Bijv, er bestaan nu X broden in NL, stel dat er niet meer bijgebakken kan worden. En met de hoeveelheid liefhebbers die er NU zijn, zonder inflatie, dan zou je toch kunnen zeggen dat een brood nooit meer waard wordt dan bijv 2,- ? Tenzij men brood eet, dan wordt de prijs hoger, of, er zijn meer geïnteresseerden, dan wordt de prijs ook hoger (meer vraag dan aanbod). Kortom, ik zou zeggen dat de prijs alleen maar kan stijgen naarmate we dichter bij 't plafond komen? Of ben ik nou krankjorum?

Professioneel Heftruck Syndroom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13-10 16:25

FlyEragon

Alien Monkeys

NeFoRcE schreef op woensdag 20 december 2017 @ 09:14:
Gezien bijv BTC een 'plafond' heeft aan de hoeveelheid munten, valt er dan niet een schatting toe doen wat deze munt maximaal waard wordt? Gevalletje vraag/aanbod.

Bijv, er bestaan nu X broden in NL, stel dat er niet meer bijgebakken kan worden. En met de hoeveelheid liefhebbers die er NU zijn, zonder inflatie, dan zou je toch kunnen zeggen dat een brood nooit meer waard wordt dan bijv 2,- ? Tenzij men brood eet, dan wordt de prijs hoger, of, er zijn meer geïnteresseerden, dan wordt de prijs ook hoger (meer vraag dan aanbod). Kortom, ik zou zeggen dat de prijs alleen maar kan stijgen naarmate we dichter bij 't plafond komen? Of ben ik nou krankjorum?
Maximaal een paar miljoen, minimaal 0. Zoiets ongeveer. Alleen hangt het af van de interesse en vertrouwen van mensen daarin. Groot risico, groot potentieel rendement/ramp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Laatst online: 08:55
Ik wel. Had niet gedacht nog rond de 14k euro te kunnen kopen. Vond het al wat jammer dat ik de nachtdip naar 13k heb gemist, maar goed, dat is ook een lastige. Volgende week 18k euro?

En tsjah, bij de gereguleerde handel wordt er al zat gemanipuleerd, dat is hier al niet anders. Handel met voorkennis betreft een misdrijf. Handel met voorkennis bij crypto is niet strafbaar op dit moment. Ik zie beleggen in crypto op dit moment als grotendeels speculatief. BTC begint wel echt klote te worden. Een transactiefee van 26 euro op 1000 euro vind ik belachelijk...(anderzijds, creditcard anyone? Ook bijna 2% koersopslag bij betalen in vreemde valuta).

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

B-Bandit schreef op woensdag 20 december 2017 @ 09:21:
[...]

Ik wel. Had niet gedacht nog rond de 14k euro te kunnen kopen. Vond het al wat jammer dat ik de nachtdip naar 13k heb gemist, maar goed, dat is ook een lastige. Volgende week 18k euro?

En tsjah, bij de gereguleerde handel wordt er al zat gemanipuleerd, dat is hier al niet anders. Handel met voorkennis betreft een misdrijf. Handel met voorkennis bij crypto is niet strafbaar op dit moment. Ik zie beleggen in crypto op dit moment als grotendeels speculatief. BTC begint wel echt klote te worden. Een transactiefee van 26 euro op 1000 euro vind ik belachelijk...(anderzijds, creditcard anyone? Ook bijna 2% koersopslag bij betalen in vreemde valuta).
Die fees vallen nog wel mee, ik had laatst enkele normale aandelen in Amerika laten uitbetalen.
Totale som was 1200 euro, en moest 25 euro transactie kosten betalen. en daarnaast nog 25 euro transactiekosten om het op mijn rekening te krijgen..
Gewoon 4% foetsie.. :'(

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rookert25
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 14:18
Ik doe sinds de zomer niks meer met BTC. Het product is brak, de community is brak en naïef, de early adopters en grootbezitters manipuleren de markt en de use-case verandert met de richting van de wind (het is valuta, o nee het is goud, o nee het is (...).

Bij bepaalde altcoin-projecten kan ik tenminste (misschien ligt het gewoon aan mij) uitleggen waarom er wel onderliggende waarde is. Bij BTC heb ik dat totaal niet.

[ Voor 7% gewijzigd door Rookert25 op 20-12-2017 09:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Rookert25 schreef op woensdag 20 december 2017 @ 09:26:
Ik doe sinds de zomer niks meer met BTC. Het product is brak, de community is brak en naïef, de early adopters en grootbezitters manipuleren de markt en de use-case verandert met de richting van de wind (het is valuta, o nee het is goud, o nee het is (...).

Bij bepaalde altcoin-projecten kan ik tenminste (misschien ligt het gewoon aan mij) uitleggen waarom er wel onderliggende waarde is. Bij BTC heb ik dat totaal niet.
Hopelijk bedoel je hiermee dat je HODL’t ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adnanos
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 06-06-2024

Ik ben het met je eens. Het probleem is enkel dat alles gelinkt is aan BTC. Als iemand alts wilt kopen, heeft hij hier meestal eerst BTC voor nodig. En als de waarde van BTC daalt, daalt ook de waarde van de alts aangezien ze uitgedrukt wordt in satoshi.
Ik vraag mij af of dit ooit anders zal zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Adnanos schreef op woensdag 20 december 2017 @ 09:35:
[...]

Ik ben het met je eens. Het probleem is enkel dat alles gelinkt is aan BTC. Als iemand alts wilt kopen, heeft hij hier meestal eerst BTC voor nodig. En als de waarde van BTC daalt, daalt ook de waarde van de alts aangezien ze uitgedrukt wordt in satoshi.
Voorlopig niet denk ik, daarom zal de waarde van de BTC ook wel weer stijgen omdat mensen toch fiat geld willen verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
Adnanos schreef op woensdag 20 december 2017 @ 09:35:
[...]

Nee hoor, op de ETH markt worden ze uitgedrukt in.. ethoshi? :? :*)

Maar inderdaad, ik denk dat de BTC en zijn waarde vooralsnog het vertrouwen (of wantrouwen) van de maatschappij in crypto's weerspiegelt.

[ Voor 12% gewijzigd door Stokstaart op 20-12-2017 09:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d.j.hissink
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 21-09 17:55
Wie heeft ervaring met de gulden?
Wat zal deze gaan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon
  • Laatst online: 13-10 16:25

FlyEragon

Alien Monkeys

d.j.hissink schreef op woensdag 20 december 2017 @ 09:41:
Wat zal deze gaan doen?
Slowchat. Dit betreft dus óók reacties als "Bitcoin nu op $2800", "ETH daling is ingezet" , "To the moon!" en meer van zulks. Er is een speciaal Slack kanaal opgezet door de community waar veel van de hier actieve posters te vinden zijn: click

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-10 16:23

Bezulba

Formerly known as Eendje

Wat zal deze gaan doen?
bij producten die voor 99% drijven op "vroeger was alles beter" sentiment krijg ik per definitie al jeuk.. dan heb je imho geen inhoud alleen maar een imago.

Zelfde als De Giro waar je nu over hoort, 1 of andere louche beleggingssite met als enige pre dat ze de naam van vroeger te pakken hebben.

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
Wat zal deze gaan doen?
Ik heb er voor de grap wat in zitten.. Vooral omdat ik denk dat mensen inmiddels wel door krijgen dat de Bitcoin misschien vergankelijk is, maar crypto's / blockchain niet. En dus zal er op den duur wel een artikel worden geschreven over de altcoin NLG.

"Hollands glorie in de cryptocurrency, de toekomst van betalen in Nederland"?

En dan to the moon..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emielos
  • Laatst online: 09-06-2022
Zo iotha had vanochtend ook even een klapper. Iemand die de reden weet?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• paul-s83
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 16:47
Wat zal deze gaan doen?
Ja hier wel ervaring mee, heb er nog een paar liggen in een oude sok. Kan er helaas sinds 2002 niet meer mee betalen....

Ow je bedoelt de NLG coin, die kloon van Bitcoin zonder verdere use cases en ook maar enige toegevoegde waarde? Wat die gaat doen? Dat weten alleen de grote pump&dumpers die deze munt af en toe laten groeien zodat ze lekker kunnen verdienen aan die paar hollanders die deze munt kopen om nostalgische reden.

[ Voor 13% gewijzigd door paul-s83 op 20-12-2017 09:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Limbeckx
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15:05

Ik ben pas twee weken met BTC aan het speculeren dus dit is zeker geen mening van een expert maar wat ik er tot nu toe van gezien heb, komt het mij ook zo over als jij beschrijft.

De transactietijden en -kosten maken het onmogelijk om als een middels voor waarde overdracht (money transfer) te zien. Dan zijn er vervolgens mensen die zeggen dat het waarde opslag moet zijn maar als je ziet hoe de waarde kan schommelen en je hebt niets he (Goud kun je vast houden, BTC niet) zie ik niet hoe het als waarde opslag zou moeten dienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozenhands
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 07-10 19:58
Bitcoin exchange Coinbase allows trading in Bitcoin Cash
https://www.investing.com...g-in-bitcoin-cash-1012230

"That's what I do. I drink and I know things."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 16:17
Ik heb 75% van mijn BTC gisteren uitbetaald en de overige 25% heb ik om gezet in andere Coins. Sowieso vind ik het aantrekkelijker en ook leuker om in Alts te handelen. Overigens had ik geen grote bedragen in BTC zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Limbeckx
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15:05
emielos schreef op woensdag 20 december 2017 @ 09:51:
Zo iotha had vanochtend ook even een klapper. Iemand die de reden weet?
Zou het een correctie zijn van de stijging door het nieuws van gister? (Bosch en een venture capitalist). Heb ze weer eens te duur ingekocht :D Maakt niet uit. Komt wel weer goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• akaQ
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 14-10 21:33
Adnanos schreef op woensdag 20 december 2017 @ 09:12:
[...]

XVG en ADA, maak me ook zeker geen zorgen over zulke dagen.
Pagina: 1 ... 131 ... 223 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~[font=,24]ZERO TOLERANCE! LEES DIT EERST VOOR JE POST!~[/]
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken.

Wat willen we hier niet zien?
  • Algemene vragen over cryptocurrencies (wallet software, blockchain technologie, etc.). Plaats die in Bitcoin en overige cryptocurrencies #3.
  • "De Kraken servers zijn ruk". Nee echt? Ja, echt waar. Het is al heel lang ruk. Het hoeft niet elke dag weer eens vermeld te worden.
  • Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
  • Crypto en belasting. Hier offtopic, kan worden besproken in het bovengenoemde topic. Suggesties om te frauderen (zoals hiet niet netjes opgeven van je vermogen) worden niet gewaardeerd.
  • Vragen die al zijn beantwoord in de topicstart of de topic zelf. Gebruik de search!
  • Linkdrops. Begeleid links naar grote lappen tekst of video met een korte samenvatting (als die niet al gegeven is). Als jij iets interessant vindt om te delen, zeg er dan bij waarom je het interessant vindt.
  • Referrals. Ten overvloede, want dit staat ook in het algemene beleid van GoT.
  • Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen.
  • Slowchat. Dit betreft dus óók reacties als "Bitcoin nu op $2800", "ETH daling is ingezet" , "To the moon!" en meer van zulks. Er is een speciaal Slack kanaal opgezet door de community waar veel van de hier actieve posters te vinden zijn: click
~[font=,16]Posts die hieraan voldoen worden vanaf nu zonder pardon en zonder notificatie verwijderd, sancties volgen bij herhaling.~[/]

Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, het reilen en zeilen van exchanges, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om :).

~[html]<script type="text/javascript"> document.addEventListener("DOMContentLoaded", function() { if (document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value == "") document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value= "Wat willen we hier **NIET** zien?\n* Vragen over wallets\n* Discussies over coins en blockchain\n* Welke coin je moet kopen\n* Opmerkingen over de huidige koers van coin X\n* Slowchat\n* REFERRAL LINKS!\n* Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen :)\n\nLees de topicwaarschuwing hierboven in het rode vlak AANDACHTIG door voor je reageert."; }); </script>~[/html]