|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
yes. Ze melden ook bij het overmaken dat her langer dan normaal kan duren.shakespeare schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 10:10:
knappe vertraging in de SEPA withdrawl van coinbase... meer mensen last van ?
Onjuist, het is 12:00 ('s middags dus)deamz0r schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 09:41:
[...]
00:00, ezelsbruggetje: AM = Ah man, wat vroeg en je vergeet het nooit meer :-)
Het is:
10:00 AM
11:00 AM
12:00 PM
01:00 PM
etc
Daarom is dat hele AM/PM systeem zo onlogisch als de pest, maar zo werkt het wel.
Omdat NXT wordt gezien als een 13 in een dozijn coin en iedereen puur aan het speculeren is op de koersverhoging door de airdrop?pven schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 10:09:
[...]
Ik las ook weer verhalen dat dat mee gaat vallen. De ellende is natuurlijk dat niemand het zeker weet.
Zijn er in het verleden, BTC niet mee gerekend, geen soortgelijke gevallen geweest?
Ik zou deze coin minimaal 2 en misschien wel 3 dagen voor de airdrop wegdoen.
Waves daarentegen, gaat erg lekker nu en gaat nog een hele mooie stijging tegemoet met het nieuws in de komende 2 weken.
Het is 21.00u Nederlandse tijd. (https://www.worldtimebuddy.com/pst-to-netherlands-amsterdam)Junia schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 10:15:
[...]
Omdat NXT wordt gezien als een 13 in een dozijn coin en iedereen puur aan het speculeren is op de koersverhoging door de airdrop?
Ik zou deze coin minimaal 2 en misschien wel 3 dagen voor de airdrop wegdoen.
Waves daarentegen, gaat erg lekker nu en gaat nog een hele mooie stijging tegemoet met het nieuws in de komende 2 weken.
Maar ik vind het ook erg rustig. Gister wat gekockt met de verwachting dat hij vandaag al redelijk gestegen zou zijn.
Helaas is het omgekeerde waar...
Wat ik hier lastig aan vind is dat ik niet zo goed zie hoe het zich onderscheidt van Salt. Waarom zou het een betere munt zijn? Uiteindelijk lijkt het me dat er plek is voor 1 van tweeën, op de lange termijn. Maar de vraag is dan welke.ADR3 schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 05:25:
[...]
Ik zie hier zeer veel potentie in. Het lijkt veel op SALT en als ik de whitepaper/website/team vergelijk zie ik geen reden waarom ze een minder product zouden hebben. De Dapp is ook al werkende en daar zijn ook al leningen verkregen. Met een beetje geluk stijgt die de komende maand naar de zelfde hoogte als SALT, die is nu iets van 10x zo groot. Het is ook nog maar pas verkrijgbaar op exchanges (een week op binance). Het wachten is nog op wat meer bekendheid, hij staat bijvoorbeeld nog niet op livecoin en veel andere exchanges.
Edit: Voor degene die ook geïnteresseerd zijn hier een korte review:
YouTube: ICO Review: ETHLend (LEND) - Democratizing Lending
T-8one schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 09:25:
[...]
100% rendement blijkbaar
RTLZ komt met een grote cryptoshow
https://www.onlineseminar...n-en-de-were/#description
Ik bedoel in de toekomst. Welk probleem lost deze coin op dat hem uniek maakt. Welk toekomstig gebruik gaat deze coin zien dat hem enige waarde geeft. Of zitten jullie hier maar wat te gokken in de hoop dat iemand anders met de gebakken peren zit als het inzakt omdat de coin totaal nutteloos isRustStorm schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 09:24:
[...]
Sinds het instappen een verdrievoudiging van de inleg.
[ Voor 7% gewijzigd door Mirved op 19-12-2017 10:22 ]
Verwijderd
ik heb bitcoins ingekocht, als status staat afgerond maar ik heb niets ontvangen bij Binance. Servicedesk van Litebit is natuurlijk onbereikbaar.
[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2017 10:24 ]
Klopt, anycoin is ok. Wel van te voren altijd even berekenen tegen welke koers je eigenlijk koopt.DeeSung schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 01:18:
Wat me opvalt is dat anycoindirect goedkoper is dan litebit. En je kan daar ook met ideal betalen.
Bitcoin is, zeker bij kleine hoeveelheden ,, duur.
De overige munten zijn 4% goedkoper.
etherdelta, binanceDH1337 schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 10:29:
Iemand een tip waar je veel soorten coins kan verhandelen?
www.degroot-it.nl
Ddos attack?
Of lees anders gewoon ff de OP en een aantal pagina's van dit forum...
nee.DarkShadow schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 10:31:
Is Bittrex down, krijg error van cloudflare dat mijn ip er niet op mag kijken, ook met de phone via 3g.
Ddos attack?
[ Voor 8% gewijzigd door Machlah op 19-12-2017 10:33 ]
ja , voorraad op.THxZ0NE schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 10:33:
Weten jullie waarom Litebit steeds maar 0 coins beschikbaar heeft van bijvoorbeeld Bitcoin en Litecoin?
www.degroot-it.nl
Zogenaamd hierom: https://support.litebit.e...5001019350-Geen-voorraad-THxZ0NE schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 10:33:
Weten jullie waarom Litebit steeds maar 0 coins beschikbaar heeft van bijvoorbeeld Bitcoin en Litecoin?
omdat ze steeds een x bedrag coins hebben en ze binnen no time weg zijn...THxZ0NE schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 10:33:
Met half uurtje announcement EMC2
Verwijderd
Best goed...HaskoF schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 10:08:
[...]
haha Nice. Dan ben je wel 1 van de weinige . En hoe doe je het?
Ben eind Juni ingestapt eerst met 150 euro.. en later wat meer bij gestort.. in totaal met $1300 eigen inleg
En wacht ook nog op TEZOS ik heb zelfs meegedaan aan een ICO...
Denk jij dat er een andere reden is dan?0xygen schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 10:34:
[...]
Zogenaamd hierom: https://support.litebit.e...5001019350-Geen-voorraad-
ook wel benieuwd naar... flinke duit mee gewonnen in het weekendsmok84 schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 10:36:
Verge groeit wel aardig, was daar nog nieuws mee? Vind wel prima natuurlijk.
Met half uurtje announcement EMC2Ben benieuwd
Verwijderd
Deze announcement komt toch pas om 9 uur vanavond?DH1337 schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 10:37:
[...]
ook wel benieuwd naar... flinke duit mee gewonnen in het weekend
Ik dacht vanavond pas?smok84 schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 10:36:
Verge groeit wel aardig, was daar nog nieuws mee? Vind wel prima natuurlijk.
Met half uurtje announcement EMC2Ben benieuwd
Hier is Bittrex ook niet bereikbaar. Zowel via thuis IP, als met VPN en een ander extern IP adres.DarkShadow schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 10:31:
Is Bittrex down, krijg error van cloudflare dat mijn ip er niet op mag kijken, ook met de phone via 3g.
Ddos attack?
Ik had deze linkVerwijderd schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 10:38:
[...]
Deze announcement komt toch pas om 9 uur vanavond?
https://www.timeanddate.c...cement%21&font=slab&csz=1
Ik kan me voorstellen met inachtneming dat zij hun crypto's ook van exchanges plukken dat de verkoop van Litebit gelimiteerd worden door de daglimieten waaraan ook zij hebben te voldoen bij de exchanges..
Denk dat dit over Verge gaat... maar weet dan niemand iets van de coins waar je geld in steekt?! Je kunt toch op zijn minst wel wat nieuws zelf vinden?! Is ook al een aantal keer besproken de afgelopen dagen.Verwijderd schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 10:38:
[...]
Staat op de verkeerde tijdzone volgens mij.
Verwijderd
Hmm vreemd, vraag me af waar die dan vandaan komt

12 Pm PST is als het goed is 21:00 NL tijd
Met vergeVerwijderd schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 10:38:
[...]
even de www. weghalen, dan werkt het hier gewoon als normaal.-Skyhawk- schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 10:38:
[...]
Hier is Bittrex ook niet bereikbaar. Zowel via thuis IP, als met VPN en een ander extern IP adres.
als 1 coin op 0 staan, dan staan alle coins op 0 bij litebit. zij hebben de laatste paar dagen een aantal keer per dag een voorraad die al snel weer op nul staat als je er niet snel bij bent.THxZ0NE schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 10:33:
zodra je wel voorraad ziet dan hebben alle coins voorraad en kan je inkopen.
Verwijderd
Wacht. Die afkortingen die ik koop op Binance en Bittrex. Zitten daar coins achter?Machlah schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 10:39:
[...]
Denk dat dit over Verge gaat... maar weet dan niemand iets van de coins waar je geld in steekt?! Je kunt toch op zijn minst wel wat nieuws zelf vinden?! Is ook al een aantal keer besproken de afgelopen dagen.
yup net de boot gemist....nemesis2212 schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 10:40:
[...]
als 1 coin op 0 staan, dan staan alle coins op 0 bij litebit. zij hebben de laatste paar dagen een aantal keer per dag een voorraad die al snel weer op nul staat als je er niet snel bij bent.
zodra je wel voorraad ziet dan hebben alle coins voorraad en kan je inkopen.

Het begint wel echt irritante vormen aan te nemen het aantal mensen dat met van die onbenullige vragen over brokers komen. Zit niet te miepen dat er 0 coins available zijn, of dat het te duur is. Het is jouw keus om je vrijwillig te laten naaien door hun, dit is onversneden ongereguleerde kapitalisme ... je hoeft het niet daar te kopen toch ? Natuurlijk zijn ze niet in onderhoud maar wachten ze om hun coins voor meer $$$ aan jouw te slijten.
Als ik daar de eigenaar de was had ik ook een scriptje gemaakt, als coin x% stijgt dan stop verkoop tot stijging voorbij is zodat je kan verkopen aan mensen die op de top inkopen hopelijk. Als coins x% dalen probeer dan direct te verkopen, totdat ze onder eigen inkoop prijs gaan dan hodlen net zo lang tot je ze weer met winst kan slijten...
[ Voor 23% gewijzigd door Lollercopter op 19-12-2017 10:46 ]
Augur (rep) is 70% gestegen de afgelopen 24 uur maar daar hoor je hier bijna niemand over.Lollercopter schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 10:41:
Confido is 10% up laatste 24 uur![]()
Deze markt is nu officieel echt losgeslagen, zelfs scamcoins stijgen LOL
Het begint wel echt irritante vormen aan te nemen het aantal mensen dat met van die onbenullige vragen over brokers komen. Zit niet te miepen dat er 0 coins available zijn, of dat het te duur is. Het is jouw keus om je vrijwillig te laten naaien door hun, dit is onversneden ongereguleerde kapitalisme ... je hoeft het niet daar te kopen toch ? Natuurlijk zijn ze niet in onderhoud maar wachten ze om hun coins voor meer $$$ aan jouw te slijten.
En deze is lekker makkelijk op Kraken beschikbaar
Het is natuurlijk een mooi middel om de prijzen wat omhoog te gooien.
Je creëert een schaarste, om vervolgens je coins voor een hogere prijs te kunnen slijten omdat iedereen die wilt ongeacht de koers.
Ik heb overigens ontzettend veel geld verloren door pure greed, eerst te vroeg uitstappen, dan te laat toch weer instappen (dikke fomo) en vervolgens veel verliezen. Had ik een paar aankopen goed gehold, dan had ik nu zeker het dubbele gehad van wat ik nu heb.
Verwijderd
Ik was blijkbaar vergeten van de transactie te veriferenVerwijderd schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 09:53:
[...]
Heb je het wel naar je ETHERUM adres gestuurd?
Per coin krijg je een adres op Binance.
En over die bonussen, de beurzen staan op hoogste punt in jaren en in de USA op recordhoogtes. Als wat beleggers daar wat winsten nemen en in crypto steken, dan beginnen we pas.
Crypto staat echt pas in de beginnerschoenen. Over 100 jaar betalen we niet meer wereldwijd in euros en dollars. Dat is echt verleden tijd.

edit: gelukt ...
Dat is toch een aankondiging van een grote aankondiging door 1 van de founders?RemkoDJ schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 10:54:
EMC2 aankoniging is idd om 21:00 NL tijd.
https://twitter.com/einst...status/942828566961586177
Ik vond het een vage tweet destijds, hij kondigt zijn eigen aankondiging aan zonder verdere details.
Het is een post van gister...GeeMoney schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 10:56:
[...]
Dat is toch een aankondiging van een grote aankondiging door 1 van de founders?
Ik vond het een vage tweet destijds, hij kondigt zijn eigen aankondiging aan zonder verdere details.
Ben benieuwd naar de toekomst van stratis. Het is een mooi platform.
OnjuistSissors schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 10:13:
[...]
Onjuist, het is 12:00 ('s middags dus)
Het is:
10:00 AM
11:00 AM
12:00 PM
01:00 PM
etc
Daarom is dat hele AM/PM systeem zo onlogisch als de pest, maar zo werkt het wel.
Wat je zegt is wel gangbaar (en imho ook wel logisch dat 12:00 geen andere aanduiding heeft dan 12:01), maar er is niets "officieels".
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
dinsdag 02:13, Pacific Time (PT) is
dinsdag 11:13, Gelderland (CET)
Dus dan toch pas over een 10 uur zoiets
Ik heb er in ieder geval wel een aantal gekocht
Misschien omdat het nu nog maar 45% is?Tinusvolkel schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 10:44:
[...]
Augur (rep) is 70% gestegen de afgelopen 24 uur maar daar hoor je hier bijna niemand over.
En deze is lekker makkelijk op Kraken beschikbaar
45% vind jij niet de moeite waardTommytentje schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 11:18:
[...]
Misschien omdat het nu nog maar 45% is?
Verwijderd
Mooi moment om in te stappen!lighting_ schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 11:18:
op dit moment een correctie.
en nog maar 35%Tinusvolkel schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 11:20:
[...]
45% vind jij niet de moeite waardmaar voor mij is ie al verdubbeld, dus ik ben blij
Alle coins hebben last van een dipje op dit moment, ben benieuwd hoe ver het doorzet...
idd, heel bizar, alle coins zakkenTommytentje schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 11:24:
[...]
en nog maar 35%
Alle coins hebben last van een dipje op dit moment, ben benieuwd hoe ver het doorzet...
te laat, het is alweer omhoog. oh nee toch niet, snel kopen!!!! wacht, the flippening, alles zit in Bitcoin superplatinumdiamant.
is niet zo gek als je ziet dat er binnen een half uur tijd de marketcap van 641 miljard naar 615 miljard is gedaald. gaat echt nergens over die verschillen in zulke korte tijd.
je hebt echt stalen zenuwen nodig en altijd een koop of verkoop zetten.nemesis2212 schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 11:33:
[...]
is niet zo gek als je ziet dat er binnen een half uur tijd de marketcap van 641 miljard naar 615 miljard is gedaald. gaat echt nergens over die verschillen in zulke korte tijd.
Heb daarmee flink winst gemist. Dat heb ik nu wel geleerd.
Dit kan toch haast niet anders dan dat er grootmachten bezig zijn met een marktoverkoepelende manipulatie...nemesis2212 schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 11:33:
[...]
Begrijp me niet verkeerd, ik hodl vrolijk verder en ik heb er vertrouwen in dat het goed zal gaan. Maar hoe het mogelijk is om binnen een half uur zo'n flashcrash te zien. En dit is niet de eerste keer.
Verwijderd
Automatische stop lossers die afgaan.Junia schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 11:36:
[...]
Dit kan toch haast niet anders dan dat er grootmachten bezig zijn met een marktoverkoepelende manipulatie...
Begrijp me niet verkeerd, ik hodl vrolijk verder en ik heb er vertrouwen in dat het goed zal gaan. Maar hoe het mogelijk is om binnen een half uur zo'n flashcrash te zien. En dit is niet de eerste keer.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2017 11:38 ]
Ja, dit verbaats me ook.Junia schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 11:36:
[...]
Dit kan toch haast niet anders dan dat er grootmachten bezig zijn met een marktoverkoepelende manipulatie...
Het rare is dat ik niet begrijp dat alle coins zakken.
Moest er nu door manipulatie(pump/dump) een coin in een hal uur 50% zakken. Dat zou ik nog begrijpen maar hoe slaag je erin om alle coins op zelfde ogenblik te latten zakken????
Welkom bij de macht van Bitcoinoldgrumpy schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 11:38:
[...]
Ja, dit verbaats me ook.
Het rare is dat ik niet begrijp dat alle coins zakken.
Moest er nu door manipulatie(pump/dump) een coin in een hal uur 50% zakken. Dat zou ik nog begrijpen maar hoe slaag je erin om alle coins op zelfde ogenblik te latten zakken????
Binnen 2 uur tijd is de winst van afgelopen weg foetsie
Nee. Woef.emielos schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 11:48:
Wat zijn hier de meningen over de doge currency? Potentie of?
|| Vierkant voor Wiskunde ||
schijnbaar doet niemand er meer ontwikkeling voor. Jammer want ik heb er nog 6000 vanemielos schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 11:48:
blup
nope zit er ook al een tijdje in met verlies..... ziet er niet goed uit... maar ja wat te doen? verlies accepteren of vasthouden...
Holy fuck, ze konden het dus nog idioter maken door meerdere manieren door elkaar te gebruiken. Nou ja, I stand corrected.oisyn schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 11:02:
[...]
Onjuist. Wikipedia: 12-hour clock
Wat je zegt is wel gangbaar (en imho ook wel logisch dat 12:00 geen andere aanduiding heeft dan 12:01), maar er is niets "officieels".
Verwijderd
Mijn keus viel op kraken, maar de server werkt voor geen meter, wekt allemaal weinig vertrouwen. Toen bitstamp geprobeerd, maar ook het zelfde gelazer, wel prompte mailtjes maar die moeten gelijk weer ID-documenten hebben, lekker kopieën van je paspoort inscannen, klinkt goed. Toen even naar litebit gekeken, maar daar hebben ze bv. geen ripple, die ik (om reden geen idee) ook wilde hebben. Ziet er ook niet handig uit.
Heb ik pech vanochtend? Lijkt me leuk allemaal, maar betrouwbaar komt het nog niet over.
- BTC gekocht op Coinbase
- Doorgestuurd naar mijn binance BTC wallet
- Met deze BTC koop ik een andere coin
- Als ik tevreden ben met de opbrengst van deze coin en er wil uitstappen koop ik met deze coins weer BTC.
- Deze BTC stuur ik terug naar mijn coinbase BTC wallet
- Via coinbase kan ik dit omzetten naar EURO en doorsturen naar mijn rekening.
Correct ?
Verwijderd
Je gaat anders laag uitstappen en over een paar minuten, uren, dagen met FOMO hoog instappen.
Als je goed leest in dit topic, zijn de dingen waar je tegenaanloop niet van vandaag..Verwijderd schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 11:51:
Na me ingelezen te hebben, dacht ik ook eens een account op een exchange aan te maken, gewoon om te zien hoe het allemaal werkt. Snel geld verdienen was niet het idee, ik wilde gewoon vertrouwd raken met de techniek (als consument), dan word je minder snel een dino. Totnogtoe is het geen goede ochtend.
Mijn keus viel op kraken, maar de server werkt voor geen meter, wekt allemaal weinig vertrouwen. Toen bitstamp geprobeerd, maar ook het zelfde gelazer, wel prompte mailtjes maar die moeten gelijk weer ID-documenten hebben, lekker kopieën van je paspoort inscannen, klinkt goed. Toen even naar litebit gekeken, maar daar hebben ze bv. geen ripple, die ik (om reden geen idee) ook wilde hebben. Ziet er ook niet handig uit.
Heb ik pech vanochtend? Lijkt me leuk allemaal, maar betrouwbaar komt het nog niet over.
Alles knalt keihard omlaagHaskoF schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 11:43:
Wow stond ik nog vanmorgen met een winst van 200 op mijn inleg, is de winst nu verdampt haha.
Binnen 2 uur tijd is de winst van afgelopen weg foetsie
Ja jij hebt pech, verder is echt iedereen louter positief over kraken en litebit in de afgelopen 250 pagina’s in deze thread...Verwijderd schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 11:51:
Na me ingelezen te hebben, dacht ik ook eens een account op een exchange aan te maken, gewoon om te zien hoe het allemaal werkt. Snel geld verdienen was niet het idee, ik wilde gewoon vertrouwd raken met de techniek (als consument), dan word je minder snel een dino. Totnogtoe is het geen goede ochtend.
CorrectRebbelx schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 11:52:
Ik zie dit toch allemaal correct, niet ?!:
- BTC gekocht op Coinbase
- Doorgestuurd naar mijn binance BTC wallet
- Met deze BTC koop ik een andere coin
- Als ik tevreden ben met de opbrengst van deze coin en er wil uitstappen koop ik met deze coins weer BTC.
- Deze BTC stuur ik terug naar mijn coinbase BTC wallet
- Via coinbase kan ik dit omzetten naar EURO en doorsturen naar mijn rekening.
Correct ?
Wilde altijd al iets over computers weten
Stalen ballen laten zien en nu massaal inkopen.Verwijderd schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 11:52:
De markt is nerveus. Het advies hierbij js HODL.
Je gaat anders laag uitstappen en over een paar minuten, uren, dagen met FOMO hoog instappen.
Serieus niet zo'n gek idee. Dit hebben we al 100x eerder gezien, en na een paar dagen is alles weer terug bij het oude.
het is een letterlijke troll coin. gaat over een hondenras en meme's. als ik hier goede winst mee ga pakken over een jaar lach ik mij echt kapot.emielos schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 11:48:
Verwijderd
Paar uren.Junia schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 11:54:
[...]
Stalen ballen laten zien en nu massaal inkopen.
Serieus niet zo'n gek idee. Dit hebben we al 100x eerder gezien, en na een paar dagen is alles weer terug bij het oude.
Tsja, de crypto-markt kan ontzettend irrationeel zijn, dus wat dat betreft is alles mogelijk.DH1337 schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 11:50:
[...]
nope zit er ook al een tijdje in met verlies..... ziet er niet goed uit... maar ja wat te doen? verlies accepteren of vasthouden...
Maar: Dogecoin is ooit begonnen als een grap, een parodie. De coin voegt technisch niets toe, het is een directe fork van de Bitcoin/Litecoin codebranch. En er is geen noemenswaardige doorlopende ontwikkeling of roadmap.
Dogecoin zal nooit een global gebruikte cryptocurrency worden. Uiteindelijk zal de prijs naar 0 gaan. Of op de weg naar 0 de prijs nog een keer boven jouw aankoopprijs uitkomt, is onmogelijk te zeggen.
|| Vierkant voor Wiskunde ||
In het begin nog flink wat van gemined. Destijds een deel omgezet in andere coins, maar nog steeds een wallet met bijna 117k over. Staat me niet in de weg en de laatste tijd flinke stijgingen gezien. Net als Blackcoin, die is de afgelopen dag ook ineens erg veel gestegen. (vanochtend voor het laatst gekeken)Bezulba schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 11:49:
[...]
schijnbaar doet niemand er meer ontwikkeling voor. Jammer want ik heb er nog 6000 vanJe kan er ook niet mee traden op 99% vna de exchanges.
PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL
ja helaas dus mijn vingers aan gebrand.. zodra het break even is of minder dan 5% oftewel 5 euro dan stap ik uit de doge....Rannasha schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 11:56:
[...]
Tsja, de crypto-markt kan ontzettend irrationeel zijn, dus wat dat betreft is alles mogelijk.
Maar: Dogecoin is ooit begonnen als een grap, een parodie. De coin voegt technisch niets toe, het is een directe fork van de Bitcoin/Litecoin codebranch. En er is geen noemenswaardige doorlopende ontwikkeling of roadmap.
Dogecoin zal nooit een global gebruikte cryptocurrency worden. Uiteindelijk zal de prijs naar 0 gaan. Of op de weg naar 0 de prijs nog een keer boven jouw aankoopprijs uitkomt, is onmogelijk te zeggen.
Vanmorgen nog litecoins voor m'n ouders gekocht. Direct erna zakte de prijs, en dalende nu...
Professioneel Heftruck Syndroom
Het principe marketcap is al eens uitgelegd hier. Je weet dat in bovenstaande niet iemand 30 miljard ergens ingestopt of uitgehaald heeft, toch? Marketcap is een metric die weinig zin heeft om over tijd te volgen (e.g. marketcap toename of afname), het is een vermenigvuldiging van twee redelijk onafhankelijke dingen.nemesis2212 schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 11:33:
[...]
Ik zit nog niet super lang in, voor mij de eerste keer dat ik dit meemaak.Junia schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 11:54:
[...]
Stalen ballen laten zien en nu massaal inkopen.
Iemand enige idee hoe het komt dat dit in één keer over alle coins gaat?
waar de top 100 eerder heel hard in de plus stond, staat zijn er afgelopen uur maar 2 met minimale plus.
Ik weet het advies, hodl, maar toch het voelt niet fijn.
Zal wel het gebrek aan ervaring zijn
Steam/Origin: BobbLeeSwaggr BF V stats
Bitcoin gaat hard naar beneden, altcoins gaan erachteraan. Bitcoin gaat hard omhoog, alts gaan hard omlaag. Als Bitcoin sterk beweegt gaan alle alts naar beneden.BobbLeeSwaggr schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 12:03:
[...]
Ik zit nog niet super lang in, voor mij de eerste keer dat ik dit meemaak.
Iemand enige idee hoe het komt dat dit in één keer over alle coins gaat?
waar de top 100 eerder heel hard in de plus stond, staat zijn er afgelopen uur maar 2 met minimale plus.
Ik weet het advies, hodl, maar toch het voelt niet fijn.
Zal wel het gebrek aan ervaring zijn
Wilde altijd al iets over computers weten
Als je gevoel wil krijgen bij de praktische toepassing van de munten adviseer ik om een lokale wallet naar keuze te installeren en te kiezen voor een munt waar je ook in redelijk veel shops kunt betalen (zoals ethereum of litecoin, ik sla BTC bewust even over i.v.m. hoge transaction fees).
Ga dan naar een site zoals anycoindirect of een van de vele andere equivalenten en maak een klein bedrag over (niet meer dan 50 euro) en laat de cryptomunten storten op je lokale wallet.
Nu kun je in je lokale wallet adressen aanmaken en wat op en neer sturen zonder dat je al te veel risico loopt. Misschien zelfs een betaling doen als je dat wenst.
Naarmate je interesse groeit kun je besluiten om je aan te melden op een exchange. Een van de redenen om via een exchange je fiat om te zetten in crypto is de lagere exchange rate. Toch wil dit per exchange nog wel verschillen. Zo zit een coinbase als ik me niet vergis rond de 4% en zit GDAX (dezelfde back-end) op 0.25%. De meeste exchanges hanteren het KYC (Know-your-customer) protocol bij het aanmelden. Dit voelt sketchy, maar ze zijn dit verplicht. afhankelijk van waar ze opereren kunnen de voorwaarden (zoals het bedrag wat je zonder identificatie kan overmaken) verschillen.
Als je eenmaal gaat traden adviseer ik om eerst te leren hoe je crypto charts (zoals www.cryptowat.ch) moet lezen. Hiervoor vind je tal van video's op youtube. Ook kun je veel lezen op investopedia (zoals de betekenis van verschillende order types). Heb je geen zin om hier veel moeite in te steken, maar wil je toch graag een centje bij verdienen (gokken dat de markt blijft stijgen), verdeel dan je fiat over de top10 en doe een poging om er een jaar (of langer) vanaf te blijven.
Succes!
Verwijderd schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 11:51:
Ik reageer er eigenlijk nooit op al die mensen die over coin x en ICO y praten maar daarom zit ik ook alleen in ETH/BTC. Dat is de enige waar je een beetje zekerheid hebt. Bij de rest is de kans groot dat die zo weer op 10 cent staan. Als Bitcoin inzakt wat nog altijd sterk mogelijk is zakt de rest nog harder in elkaar. Dag al je centjesSirDarkAngel schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 12:04:
[...]
Bitcoin gaat hard naar beneden, altcoins gaan erachteraan. Bitcoin gaat hard omhoog, alts gaan hard omlaag. Als Bitcoin sterk beweegt gaan alle alts naar beneden.

Verwijderd
Dank u! Dan eerst maar eens met een lokale wallet aan de slag, mis ik wel een paar functies van een exchange, maar wel zelf de controle.densoN schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 12:05:
Je kunt kraken voorlopig beter vermijden.Systemen zijn gewoon erg instabiel.
Als je gevoel wil krijgen bij de praktische toepassing van de munten adviseer ik om een lokale wallet naar keuze te installeren en te kiezen voor een munt waar je ook in redelijk veel shops kunt betalen (zoals ethereum of litecoin, ik sla BTC bewust even over i.v.m. hoge transaction fees).
Ga dan naar een site zoals anycoindirect of een van de vele andere equivalenten en maak een klein bedrag over (niet meer dan 50 euro) en laat de cryptomunten storten op je lokale wallet.
Nu kun je in je lokale wallet adressen aanmaken en wat op en neer sturen zonder dat je al te veel risico loopt. Misschien zelfs een betaling doen als je dat wenst.
Naarmate je interesse groeit kun je besluiten om je aan te melden op een exchange. Een van de redenen om via een exchange je fiat om te zetten in crypto is de lagere exchange rate. Toch wil dit per exchange nog wel verschillen. Zo zit een coinbase als ik me niet vergis rond de 4% en zit GDAX (dezelfde back-end) op 0.25%. De meeste exchanges hanteren het KYC (Know-your-customer) protocol bij het aanmelden. Dit voelt sketchy, maar ze zijn dit verplicht. afhankelijk van waar ze opereren kunnen de voorwaarden (zoals het bedrag wat je zonder identificatie kan overmaken) verschillen.
Als je eenmaal gaat traden adviseer ik om eerst te leren hoe je crypto charts (zoals www.cryptowat.ch) moet lezen. Hiervoor vind je tal van video's op youtube. Ook kun je veel lezen op investopedia (zoals de betekenis van verschillende order types). Heb je geen zin om hier veel moeite in te steken, maar wil je toch graag een centje bij verdienen (gokken dat de markt blijft stijgen), verdeel dan je fiat over de top10 en doe een poging om er een jaar (of langer) vanaf te blijven.
Succes!
[...]
https://www.hln.be/geld/o...ikbaar-geworden~ae094c57/
ETH coins met fiat kopen --> op exchange omwisselen naar bitcoins --> met bitcoins NEO kopen op exchange
of
Bitcoins met fiat kopen --> op exchange omwisselen naar NEO
Leuk propoganda artikeltje. Deze gast zit achter Bitcoin Cash en die stijgt alleen maar als Bitcoin faalt. Dus leuk sensatie titel om Bitcoin zwart te maken.oldgrumpy schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 12:12:
Oprichter bitcoin.com verkoopt alles: “Munt is compleet onbruikbaar geworden”
Verwijderd
Mensen. Rustig. Je moet gewoon BTC en coins kopen.oldgrumpy schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 12:12:
Pas als Nina Brink de WOL- coin ICO aankondigt , dan moet je uitstappen.
Nu gewoon HODL!
of gewoon met ETH -> Neo kopen (Bittrex)Vinny1 schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 12:14:
Met betrekking tot fees en vertraging Is het beter om:
ETH coins met fiat kopen --> op exchange omwisselen naar bitcoins --> met bitcoins NEO kopen op exchange
of
Bitcoins met fiat kopen --> op exchange omwisselen naar NEO
Persoonlijk zou ik gewoon in ETH blijven zitten
Ja maar vele mensen die niet weten waar het over gaat, begrijpen dit niet.Mirved schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 12:14:
[...]
Leuk propoganda artikeltje. Deze gast zit achter Bitcoin Cash en die stijgt alleen maar als Bitcoin faalt. Dus leuk sensatie titel om Bitcoin zwart te maken.
Ze lezen alleen maar dat bitcoin verleden tijd is :-)
Dat lezen ze al 4 jaaroldgrumpy schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 12:15:
[...]
Ja maar vele mensen die niet weten waar het over gaat, begrijpen dit niet.
Ze lezen alleen maar dat bitcoin verleden tijd is :-)
/edit: te laat.
oldgrumpy schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 12:12:
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
het lightning network moet dit toch allemaal oplossen?oldgrumpy schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 12:12:
We love the smell of innovation in the morning!
Verwijderd
Bitcoin Cash zakte net het hardst van de top 20 (bijna -6% in een uur)Mirved schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 12:14:
[...]
Leuk propoganda artikeltje. Deze gast zit achter Bitcoin Cash en die stijgt alleen maar als Bitcoin faalt. Dus leuk sensatie titel om Bitcoin zwart te maken.
Wat is dit voor fakenieuws bende dan“Toen ik mijn stock verkocht, heeft me dat 50 dollar en 12 uur wachten gekost. Het is compleet onredelijk.”

Dit topic is gesloten.
~[font=,24]ZERO TOLERANCE! LEES DIT EERST VOOR JE POST!~[/]
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken.
Wat willen we hier niet zien?
- Algemene vragen over cryptocurrencies (wallet software, blockchain technologie, etc.). Plaats die in Bitcoin en overige cryptocurrencies #3.
- "De Kraken servers zijn ruk". Nee echt? Ja, echt waar. Het is al heel lang ruk. Het hoeft niet elke dag weer eens vermeld te worden.
- Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
- Crypto en belasting. Hier offtopic, kan worden besproken in het bovengenoemde topic. Suggesties om te frauderen (zoals hiet niet netjes opgeven van je vermogen) worden niet gewaardeerd.
- Vragen die al zijn beantwoord in de topicstart of de topic zelf. Gebruik de search!
- Linkdrops. Begeleid links naar grote lappen tekst of video met een korte samenvatting (als die niet al gegeven is). Als jij iets interessant vindt om te delen, zeg er dan bij waarom je het interessant vindt.
- Referrals. Ten overvloede, want dit staat ook in het algemene beleid van GoT.
- Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen.
- Slowchat. Dit betreft dus óók reacties als "Bitcoin nu op $2800", "ETH daling is ingezet" , "To the moon!" en meer van zulks. Er is een speciaal Slack kanaal opgezet door de community waar veel van de hier actieve posters te vinden zijn: click
Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, het reilen en zeilen van exchanges, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om
~[html]<script type="text/javascript"> document.addEventListener("DOMContentLoaded", function() { if (document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value == "") document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value= "Wat willen we hier **NIET** zien?\n* Vragen over wallets\n* Discussies over coins en blockchain\n* Welke coin je moet kopen\n* Opmerkingen over de huidige koers van coin X\n* Slowchat\n* REFERRAL LINKS!\n* Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen :)\n\nLees de topicwaarschuwing hierboven in het rode vlak AANDACHTIG door voor je reageert."; }); </script>~[/html]