Tijdelijke correctie na paar weken goed risen.?
Misschien moet je even iets verder kijken dan de korte termijn. Ja als bitcoin faalt gaat alles onderuit. Maar dat is de enige manier waarop BCH mogelijk als opvolger wordt gezien en gaat groeien. Ze vinden het dus niet erg als de hele markt nu instort zolang daar op de lange temijn BCH als winnaar uitkomt.Verwijderd schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 12:25:
[...]
Bitcoin Cash zakte net het hardst van de top 20 (bijna -6% in een uur)
Ethereum heeft nog meer schalingsproblemen dan Bitcoin.com2,1ghz schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 12:31:
Denk dat ethereum meer kans maakt om de troon over te nemen.
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Hier hetzelfde, had er tot een paar weken geleden nog 680.000. (ongeveer 1500 euro waard toen)thunder8 schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 11:57:
[...]
In het begin nog flink wat van gemined. Destijds een deel omgezet in andere coins, maar nog steeds een wallet met bijna 117k over. Staat me niet in de weg en de laatste tijd flinke stijgingen gezien. Net als Blackcoin, die is de afgelopen dag ook ineens erg veel gestegen. (vanochtend voor het laatst gekeken)
Toen omgezet naar XRP en ETH.
Welke coins gebruiken jullie om je fondsen tussen exchanges te transfereren?
Ik heb dit weekend een deel van mijn bitcoin verzilverd, rest weer apart gezet. Daarna mijn Bitcoin cash geclaimed en overgezet naar een nieuwe wallet.
Nu staat mijn pc te stampen om de Bitcoin gold te claimen, die ik daarna wil verkopen, zodat ik daar andere meer beloftevolle coins voor kan aanschaffen. Aangezien die op zeer weinig exchanges te verkopen is, zal ik het geld na verkoop over willen zetten naar een andere exchange voor aanschaf van de juiste coins.
Ik heb dit weekend een deel van mijn bitcoin verzilverd, rest weer apart gezet. Daarna mijn Bitcoin cash geclaimed en overgezet naar een nieuwe wallet.
Nu staat mijn pc te stampen om de Bitcoin gold te claimen, die ik daarna wil verkopen, zodat ik daar andere meer beloftevolle coins voor kan aanschaffen. Aangezien die op zeer weinig exchanges te verkopen is, zal ik het geld na verkoop over willen zetten naar een andere exchange voor aanschaf van de juiste coins.
PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL
Verwijderd
Uiteraard. Het ging om de suggestie dat de plotselinge koersdalingen mogelijk kwamen door het nieuws dat Emil Oldenburg al zijn BTC heeft verkocht. Als dát de reden zou zijn, dan sneed hij zichzelf toch ook aardig in de vingers, want in die korte paniek ging zijn BCH toch het hardst naar beneden. Gisteren, vóór het nieuws heeft BCH het super gedaan.Mirved schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 12:29:
[...]
Misschien moet je even iets verder kijken dan de korte termijn. Ja als bitcoin faalt gaat alles onderuit. Maar dat is de enige manier waarop BCH mogelijk als opvolger wordt gezien en gaat groeien. Ze vinden het dus niet erg als de hele markt nu instort zolang daar op de lange temijn BCH als winnaar uitkomt.
Lijkt mij dus niet de reden.
Overigens komt de markt alweer wat tot rust, en BHC plust het laatste uur juist.
Paniek om niks volgens mij
Wat zijn de meningen hier over ReddCoin? Ik heb wat teruggezocht in het topic, maar weinig schokkends. Ik lees dat het potentie heeft omdat het vooral richt op Social Media en momenteel weinig concurrentie heeft.
"That's what I do. I drink and I know things."
Ondanks de daling staan mijn POWR, XVG en ADA er nog redelijk bij.
Allereerst Frozenhands is beter dan weakhands in cryptocurrency.Frozenhands schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 12:42:
Wat zijn de meningen hier over ReddCoin? Ik heb wat teruggezocht in het topic, maar weinig schokkends. Ik lees dat het potentie heeft omdat het vooral richt op Social Media en momenteel weinig concurrentie heeft.
Niet alle coins worden hier besproken, je kan beter op Reddit en coin review websites kijken naar de reacties, als je specifiek naar een coin zoekt.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Dat heb ik voornamelijk al gedaan en lees wisselende reacties, dus vandaar dat ik het aan mijn Nederlandse co-handelaren vraagJumpman schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 12:44:
[...]
Allereerst Frozenhands is beter dan weakhands in cryptocurrency.
Niet alle coins worden hier besproken, je kan beter op Reddit en coin review websites kijken naar de reacties, als je specifiek naar een coin zoekt.
Ik meen dat hier laatst een site gepost werd waar je kon zien hoeveel coin x procentueel gestegen waren per dag/week?
Weet iemand welke dit was?
https://coinmarketcap.com/gainers-losers/ ?Pierlala schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 12:49:
Ik meen dat hier laatst een site gepost werd waar je kon zien hoeveel coin x procentueel gestegen waren per dag/week?
Er zijn 100den zo een sites. De bekendste is coinmarketcap.comPierlala schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 12:49:
https://coin.fyiPierlala schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 12:49:
In elk geval kan het. Maar is het ook het slimst ivm alle kosten?Rebbelx schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 11:52:
Ik zie dit toch allemaal correct, niet ?!:
- BTC gekocht op Coinbase
- Doorgestuurd naar mijn binance BTC wallet
- Met deze BTC koop ik een andere coin
- Als ik tevreden ben met de opbrengst van deze coin en er wil uitstappen koop ik met deze coins weer BTC.
- Deze BTC stuur ik terug naar mijn coinbase BTC wallet
- Via coinbase kan ik dit omzetten naar EURO en doorsturen naar mijn rekening.
Correct ?
Kun je dit eens proberen met een x bedrag en nagaan wat je dan overhoudt (of in elk geval wat alle fees waren)?
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar sinds mijn schoonmoeder het over bitcoins heeft vrees ik dat het toppunt van de bubble in zicht komt.
Ik wil beginnen met handeldrijven op Bitstamp voor meerdere cryptomunten (XRP, ETH) en wil hiervoor een account aanmaken. Voor verificatie vragen ze je ID document en proof of residence. Ik ben er niet happig op om zomaar een volledige scan van mijn ID kaart op te sturen. Hoe hebben jullie dit gedaan?
Hebben jullie bijv je BSN nummer zwart gemaakt? Wat bedoelen ze met proof of residence. Inschrijving gemeente?
Alvast bedankt voor jullie reacties
Hebben jullie bijv je BSN nummer zwart gemaakt? Wat bedoelen ze met proof of residence. Inschrijving gemeente?
Alvast bedankt voor jullie reacties
Nee, als je schoonmoeder zegt dat ze een nieuwe auto heeft verdiend met Bitcoins, dan moet je je pas zorgen makenshoombak schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 12:55:
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar sinds mijn schoonmoeder het over bitcoins heeft vrees ik dat het toppunt van de bubble in zicht komt.
iemand die weer waar je XRB Raiblocks kan kopen ? is daar reeds een wallet voor ?
Vraag me af of mensen weten wat het lightning netwerk inhoud. Dit is niet dat alles opeens sneller wordt. Het is een laag over bitcoin heen met zoveel nadelen dat ik dit nooit in productie ga zien komen.lighting_ schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 12:23:
[...]
het lightning network moet dit toch allemaal oplossen?
Wilde altijd al iets over computers weten
Wel interessant dit. Ik heb hier drie weken geleden 10k doge en 10k myriad gekocht. Doge is +300% en Myriad +280%Rannasha schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 11:56:
[...]
Tsja, de crypto-markt kan ontzettend irrationeel zijn, dus wat dat betreft is alles mogelijk.
Maar: Dogecoin is ooit begonnen als een grap, een parodie. De coin voegt technisch niets toe, het is een directe fork van de Bitcoin/Litecoin codebranch. En er is geen noemenswaardige doorlopende ontwikkeling of roadmap.
Dogecoin zal nooit een global gebruikte cryptocurrency worden. Uiteindelijk zal de prijs naar 0 gaan. Of op de weg naar 0 de prijs nog een keer boven jouw aankoopprijs uitkomt, is onmogelijk te zeggen.
Gok dat ik maar ga cashen, ook al is het maar 70 euro winst. Die steek ik dan wel in Lisk oid.
Verwijderd
Hier the same....akaQ schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 12:43:
Ondanks de daling staan mijn POWR, XVG en ADA er nog redelijk bij.
BTC loopt al vast bij het verwerken van simpele transacties. Waarvan het Ethereum platform er gister meer dan een miljoen heeft verwerkt..oisyn schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 13:01:
[...]
Dat is natuurlijk een zinloze vraag. Het bitcoin netwerk kent dergelijke toepassingen niet.
Mooi artikel hierover: https://medium.com/@homak...ill-not-work-d1880e4bc294SirDarkAngel schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 12:58:
[...]
Vraag me af of mensen weten wat het lightning netwerk inhoud. Dit is niet dat alles opeens sneller wordt. Het is een laag over bitcoin heen met zoveel nadelen dat ik dit nooit in productie ga zien komen.
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting.
Ik ben benieuwd naar je technische onderbouwingSirDarkAngel schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 12:58:
[...]
Vraag me af of mensen weten wat het lightning netwerk inhoud. Dit is niet dat alles opeens sneller wordt. Het is een laag over bitcoin heen met zoveel nadelen dat ik dit nooit in productie ga zien komen.
https://medium.com/@jonal...ing-solution-1b8147650800Luuk schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 13:10:
[...]
Ik ben benieuwd naar je technische onderbouwing
Mercatox.com, wallet weet ik niet want ik had ze op die exchange staan.dennislangstraa schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 12:57:
iemand die weer waar je XRB Raiblocks kan kopen ? is daar reeds een wallet voor ?

Vond deze wel grappig, de relatieve fontsize van het 'p' woord

Bron: https://www.reddit.com/r/...ruuvi_partners_with_iota/

A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting.
Litbit is ook weer bezig. 5.2m Verge beschikbaar maar op het scherm staat dat ze nog steeds in onderhoud zijn (sinds gister middag al) ondertussen daalt het aantal berge wel. Hoe dan?!
Ok, maarden blijft het dus tobben met bitcoin...?SirDarkAngel schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 12:58:
[...]
PARTNERS; Weer een nieuwe buzzword erbijSteeringWheel schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 13:14:
Vond deze wel grappig, de relatieve fontsize van het 'p' woord![]()
[afbeelding]
Monkey business: pay peanuts, get monkeys
Verwijderd
Coinmarketcap is m.i. de beste. Ter aanvulling op dit lijstje: hier staan ook alle kleintjes tussen die vanzelfsprekend die de top/flop lijst domineren. Persoonlijk vind ik het handigst om 'm op View All te zetten ( https://coinmarketcap.com/all/views/all/ ) en dan te selecteren op laatste uur, dag of week. Of op marketcap, dan heb je van de grootste al een goed beeld.
Wat betreft snelheden van transacties blijft het voorlopig zo. Er komt vast een nieuw voorstel op termijn wat de schaalbaarheid vergroot, maar op korte termijn is er niets. Er is volgens mij een ander topic om dit te bespreken, laten we bij deze weer terug gaan naar traden van cryptocurrencies.wheeler 2 schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 13:16:
[...]
Ok, maarden blijft het dus tobben met bitcoin...?
Wat is dat toch met de Bitcoin de laatste week, alles blijft maar stijgen, behalve bitcoin. Of zit nou echt iedereen te wachten op hun kerstbonus om die om te zetten in bitcoin? Zou haast mijn bitcoin omzetten in een altenatief.wheeler 2 schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 13:16:
[...]
Ok, maarden blijft het dus tobben met bitcoin...?
Je hebt de sheets van afgelopen 9 maanden niet bekeken neem ik aan?Matadores schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 13:20:
[...]
Wat is dat toch met de Bitcoin de laatste week, alles blijft maar stijgen, behalve bitcoin. Of zit nou echt iedereen te wachten op hun kerstbonus om die om te zetten in bitcoin? Zou haast mijn bitcoin omzetten in een altenatief.
Hij is alleen maar aan het stijgen, dat er af een toe een dip is, is redelijk normaal hoor bij dergelijke stijgingen.
Twee maanden geleden ingestapt op 6200 dollar en staat nu op 18k + .maar potverdikkeme waarom stijgt hij niet
[ Voor 9% gewijzigd door GeeMoney op 19-12-2017 13:22 ]
Dan heb je de charts niet goed in de gaten gehouden. Van het weekend heeft bitcoin kort aan de 20k$ en 17K€ gestaan. Een veel beter moment is er niet geweest de afgelopen week. Heb zelf op 16k6€ een deel uitbetaald die nu via SEPA onderweg is naar mijn bankrekening.Matadores schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 13:20:
[...]
Wat is dat toch met de Bitcoin de laatste week, alles blijft maar stijgen, behalve bitcoin. Of zit nou echt iedereen te wachten op hun kerstbonus om die om te zetten in bitcoin? Zou haast mijn bitcoin omzetten in een altenatief.
verkopen via je wallet?emielos schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 13:15:
Litbit is ook weer bezig. 5.2m Verge beschikbaar maar op het scherm staat dat ze nog steeds in onderhoud zijn (sinds gister middag al) ondertussen daalt het aantal berge wel. Hoe dan?!
Kopen verkopen kan dus niet omdat ze in onderhoud zijn zegt mijn scherm. Litbit heeft het duidelijk moeilijk met deze aantallen van mensen.
Gewoon het vermogen opgeven, ook wat je in crypto hebt zitten. Per saldo is de vermogensbelasting een lachtertje bij de rendementen die crypto op dit moment laat zien. En je bent legaal bezig, kan het uitkeren en eventueel die dikke auto kopen, zonder een centje pijn. Word je ermee gepakt dat je het niet hebt opgegeven zijn de boetes en naheffingen hoog genoeg om het nooit weer te doen.
https://www.robeco.nl/act...gensbelasting-betalen.jsp
https://www.robeco.nl/act...gensbelasting-betalen.jsp
je kan wel verkopen naar litebit credits wat gelijk staat aan euro's. dit kan je dan naar je bank over laten maken of opnieuw investeren in andere coinsemielos schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 13:36:
[...]
Kopen verkopen kan dus niet omdat ze in onderhoud zijn zegt mijn scherm. Litbit heeft het duidelijk moeilijk met deze aantallen van mensen.
verkopen(direct naar bank) is wel onmogelijk op moment ivm maintenance idd
in mijn wallet niet, en heb er vanochtend nog een dikke 1000 verkocht. via mijn wallet, welliswaar naar credits...emielos schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 13:36:
[...]
Ik onderschrijf je punt maar je voorbeeld is wat ongelukkig gekozen. Kunst is vrijgesteld van vermogen, en is dus een mogelijke investering om je vermogen belastingvrij in te parkerenGreyfox schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 13:33:
Zelfde geldt voor het kopen van een duur schilderij op 30 december, dat blijft vermogen maar dan in een andere vorm.
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Buy the IOTA rumour: https://www.reddit.com/r/.../7kt4ke/new_announcement/
https://venturebeat.com/2...sts-in-the-future-of-iot/
https://blog.iota.org/wel...a-foundation-3a3835e0fc06
https://venturebeat.com/2...sts-in-the-future-of-iot/
https://blog.iota.org/wel...a-foundation-3a3835e0fc06
[ Voor 53% gewijzigd door SteeringWheel op 19-12-2017 14:16 . Reden: extra linkjes toegevoegd ]
Het percentage wordt vanaf 2018 jaarlijks herzien en inderdaad (deels) gekoppeld aan de actuele spaarrente. Dus het wordt langzaam maar zeker een realistischer percentage.lighting_ schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 14:17:
percentage is onzin.
Ze zouden de spaarpercentage moeten nemen en die is nagenoeg 0.
Maar gaan ervan uit dat je gaat beleggen. Spaarzame burgers betalen hierdoor meer dan ze aan rente ontvangen. En dat is bijna 1.2%.
Is dat dan maar eigen schuld? nee want met beleggen loop je risico dat je vermogen vele malen minder wordt.
Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema
Ik heb de hele belastingdiscussie overigens even verplaatst naar het bitcoin topic
[ Voor 4% gewijzigd door .oisyn op 19-12-2017 14:35 ]
Gefeliciteerd, je hebt je eerste panic flash crash overleeft (hoop ik)BobbLeeSwaggr schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 12:03:
[...]
Ik zit nog niet super lang in, voor mij de eerste keer dat ik dit meemaak.
Iemand enige idee hoe het komt dat dit in één keer over alle coins gaat?
waar de top 100 eerder heel hard in de plus stond, staat zijn er afgelopen uur maar 2 met minimale plus.
Ik weet het advies, hodl, maar toch het voelt niet fijn.
Zal wel het gebrek aan ervaring zijn
Ben eigenlijk een beetje klaar met Bittrex, GLD staat nog steeds in onderhoud (heel toevallig tijdens de ATH)
Kan er niet mee traden, niks. Ook geen aankondiging gehad of iets dergelijks, vertrouw het voor geen cent
Kan er niet mee traden, niks. Ook geen aankondiging gehad of iets dergelijks, vertrouw het voor geen cent
“Choosing IOTA as the first investment is based on the fact that we have been working with IOTA for quite some time and are very impressed by the founding team and the IOTA community. And IOTA has the potential to solve some fundamental problems in the DLT for IoT, namely the scalability and transaction cost issues. The IOTA technology is still at an early stage. However, this could become a big breakthrough for the IoT industry if it is getting more mature in the future.”
Stel je voor dat andere partijen die de data marketplace testen ook nog eens een flink aantal tokens afnemen (Microsoft bv)....
Haha ja ik leef nog,Junia schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 14:33:
[...]
Gefeliciteerd, je hebt je eerste panic flash crash overleeft (hoop ik)
Gewoon alles lekker laten staan.
Goed om een keer mee te maken. alles staat nog steeds lekker in de plus.
Maar het voelt toch kwetsbaar.
Steam/Origin: BobbLeeSwaggr BF V stats
thanks, het werd al behoorlijk boring met dat belasting gepraat..oisyn schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 14:29:
[mbr]Ik heb de hele belastingdiscussie overigens even verplaatst naar het bitcoin topic[/]
terug naar belangrijkere dingen....groene cijfers
Ik kwam net op youtube en leuk stukje van dwdd tegen uit 2013 toen de BTC op 140$ stond. Toen hadden ze het al over de tulpenmania hahaha. Voor wie geïnteresseerd is: YouTube: Alexander klupping over de bitcoin. DWDD 5-4-2013
Zou hij nog gaan stijgen, tot nog toe gebeurt er weinig.RemkoDJ schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 10:54:
EMC2 aankoniging is idd om 21:00 NL tijd.
https://twitter.com/einst...status/942828566961586177
Het is nog vroeg in Amerika..Pierlala schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 14:52:
[...]
Zou hij nog gaan stijgen, tot nog toe gebeurt er weinig.
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Nog mensen die QTUM in hun wallet hebben ? Deze kan je ook in je Ledger nano S zetten ? Zit aardig in de lift ....
Is dit nog steeds het geval wanneer Ethereum overschakelt op Casper (dus van proof of work naar proof of stake)?.oisyn schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 12:36:
[...]
Ethereum heeft nog meer schalingsproblemen dan Bitcoin.
22:00 LT pas announcement, wat die ook mag zijin.Pierlala schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 14:52:
[...]
Dus verwacht zelf pas dat er dan een steiging zal zijn.
Gewoon allemaal kopen hier, dan steigt die zoiezo
Proof of Stake vs Proof of Work heeft niet bijzonder veel invloed op de mate waarin een blockchain-cryptocurrency kan schalen. Het verandert alleen de manier waarop blocks gevonden worden, niet de capaciteit of frequentie daarvan.Opi schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 14:59:
[...]
Is dit nog steeds het geval wanneer Ethereum overschakelt op Casper (dus van proof of work naar proof of stake)?
|| Vierkant voor Wiskunde ||
Geen idee, vraag me zelf ook af of hij vlak voor of pas na de anoucement zal gaan stijgen...Pierlala schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 14:52:
[...]
Augur ging zojuist op Bittrex van 0.003 naar 0.01 in ~30 minuten tijd. Dat zijn praktijken waar ik erg sterke vraagtekens bij zet.
Waarom zijn exchanges hier niet tegen beschermt? +300% in 30 minuten breekt alle limit orders van de gebruikers...
Waarom zijn exchanges hier niet tegen beschermt? +300% in 30 minuten breekt alle limit orders van de gebruikers...
Gaat Ethereum naar mij overschakelen?Opi schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 14:59:
[...]
Is dit nog steeds het geval wanneer Ethereum overschakelt op Casper (dus van proof of work naar proof of stake)?
MY24 Volvo XC40 Recharge SMER Fjord Blue
Raiden is de schaaloplossing waar ze nu aan het werken zijn.Opi schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 14:59:
[...]
Ja. Ik hoop dat je wat ruimte gemaakt hebt op je computer hiervoor

|| Vierkant voor Wiskunde ||
Dan word hij waarschijnlijk gepumpt door pumpgroups...Theniers schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 15:07:
Augur ging zojuist op Bittrex van 0.003 naar 0.01 in ~30 minuten tijd. Dat zijn praktijken waar ik erg sterke vraagtekens bij zet.
Wat speculatie, zien jullie de bitcoin nog terug kruipen naar de 20k?
Ziet er somber uit de weg naar beneden
Ben ik ook erg benieuwd naar.....of is dit het begin van het einde......C6DL schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 15:16:
Het gaat vandaag omlaag na een enorme stijging dit jaar, niet normaal die grafieken. En dan nu na 1 dag paniek dat het er somber uit ziet?C6DL schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 15:16:
Waar gaat dit over?
Ik zie het nog als een nieuwe "correctie" op de stijging van vorig weekend
kijk eerst naar de vraag die je stelt. vraag daarna jezelf af of iemand daar antwoord op heeft....nee niemand weet dat.C6DL schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 15:16:
je kan je eigen vraag beantwoorden...
ik kan net zo goed vragen of er een kans is dat ik de staatsloterij win. ja de kans is er maar is niet zeker...
ps: ik denk dat een waarzegger je het beste kan helpen. die weten alles toch! of bel anders astro tv vanacht om 2 uur. die kunnen je ook wel helpen denk ik
[ Voor 28% gewijzigd door nemesis2212 op 19-12-2017 15:21 ]
Idd

Edit: ging over Augur(rep)....
[ Voor 7% gewijzigd door Tinusvolkel op 19-12-2017 15:22 ]
mensen niet zo dramatischLadyDaily schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 15:17:
[...]
Ben ik ook erg benieuwd naar.....of is dit het begin van het einde......

Ik vind het bewonderenswaardig dat mensen zo snel in een "dip" terecht raken als een coin 2 dagen geen stijging heeft gehad. Het lijkt wel een standaard te zijn geworden dat elke coin elke dag +10 procent moet doen ofzo.C6DL schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 15:16:

Vergeet niet waar BTC dit jaar vanaf is gekomen. De stijging is echt enorm en het is daarom helemaal niet gek dat er even een pauze in zit. In het verleden zag je dit soort dingen wel vaker voorkomen en dan gaat BTC plotseling weer omhoog.
Persoonlijk denk ik dat hij even een beetje gas terug neemt, en daarna weer hard omhoog gaat. De mensen/developers met belang in BTC laten het echt niet afsterven.
Y'24
Strik erom en weg ermeeTinusvolkel schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 15:21:
[...]
Idd(heb ze afgelopen donderdag voor 29 euro ps gekocht) alleen nu goed in de gaten houden...
Shit mijn glazenbol werkt niet meer.C6DL schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 15:16:
Dit zijn normale dips bij Bitcoin. Niemand kan voorspellen hoe en of die dip voortduurt en wanneer we weer de weg naar boven gaan vinden. Gezien de koers van Bitcoin, zijn dit helemaal geen rare dips. Als hij 2000 euro naar boven kan in 1-2 dagen, kan dat ook de andere kant op. Het zijn geen aandelen die max 10% op een dag pakken, als het heel hard gaat.
Wordt nog leuk als er zich weer iets vergelijkbaars als de 'China FUD' zich voor gaat doen. Gouden handel voor psychologenRvV schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 15:22:
[...]
Ik vind het bewonderenswaardig dat mensen zo snel in een "dip" terecht raken als een coin 2 dagen geen stijging heeft gehad. Het lijkt wel een standaard te zijn geworden dat elke coin elke dag +10 procent moet doen ofzo.![]()
Vergeet niet waar BTC dit jaar vanaf is gekomen. De stijging is echt enorm en het is daarom helemaal niet gek dat er even een pauze in zit. In het verleden zag je dit soort dingen wel vaker voorkomen en dan gaat BTC plotseling weer omhoog.
Persoonlijk denk ik dat hij even een beetje gas terug neemt, en daarna weer hard omhoog gaat. De mensen/developers met belang in BTC laten het echt niet afsterven.
Ik dacht op 19,5, gecombineerd met een aantal Koreaanse exchanges al dik over de 20k: we gaan over de 20k heen, snel bijkopen! Bleek een slecht planC6DL schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 15:16:
Maargoed, HODL. Hij kruipt vanzelf wel een keertje terug. Dit is uberhaupt nog geen correctie trouwens: een correctie zou terug naar de 10-15k zijn, misschien nog wel lager. Dan gaat het pas spannend worden. Tot nu volgen we gewoon wat je ook zag op 12-14 december.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Verwijderd
Ben bezig met het verdiepen in Cryptocurrency en wilde graag wat Waves kopen.
Als ik het goed begrijp kan ik Waves alleen kopen met andere Cryptocurrency zoals met BTC, ETH en LTC?
Nu zat ik aan het volgende te denken:
- Maakt het uit of ik het via BTC, ETH of TLC doe? En dan bedoel of de ene coin het makkelijker is om te ruilen voor Waves?
- Is het beter om meteen via een exchange site BTC te kopen i.p.v. op Bitonic?
Alvast bedankt.
Als ik het goed begrijp kan ik Waves alleen kopen met andere Cryptocurrency zoals met BTC, ETH en LTC?
Nu zat ik aan het volgende te denken:
- Via Bitonic 200 euro aan BTC kopen, waarbij ik gebruik maak van Blockchain.info wallet
- Via deze wallet mijn BTC overzetten naar een exchange site, zoals Bitfinex of Binance
- Op de betreffende exchange site BTC ruilen tegen Waves
- Waves op betreffende exchange site overzetten naar Waves Platform Wallet
- Maakt het uit of ik het via BTC, ETH of TLC doe? En dan bedoel of de ene coin het makkelijker is om te ruilen voor Waves?
Alvast bedankt.
Hebben jullie ook problemen met bitonic.nl? Gisteren werkte de site voor mij nog prima, maar nu krijg ik waarschuwingen over SLL certificaten en kan ik geen verbinding maken. Baart me toch zorgen.
Hoe meer mensen met deze gedachten hoe beter.C6DL schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 15:16:
Dan gaat ie extra hard omlaag en omhoog.
Liever alleen omhoog.
Maar er zijn zoveel panieksells.
Over paar maanden weer hetzelfde. Dan is het “gaat ie terug naar 25k” of is de bch dan de heerser
Man man man...C6DL schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 15:16:
Wat een paniekerige schapen zitten er toch in de crypto's
Eerst posten mensen 'hopen op een dip' om te kopen etc
dan is er een dip en is het gelijk PANIC SELL alles! OMG dit is het einde...
Ipv dan toeslaan en met korting inkopen.
Of posten mensen die gisteren 'NU' moesten kopen, want FOMO omhoog.
Doe eens relaxed mensen.
Buy low, sell high
Dus bijkopen in de dip
Precies, Augur gekocht op €26. Staat nu op Kraken op €90, maar op Bittrex op €100.. Nog even kijken of Kraken nog wat hoger gaat en dan SELL!
Mensen die nooit uberhaupt het koersverloop van BTC hebben gezien en nu erin gaan voor het gratis geld. Nu zal veruit de merendeel daarvoor het uiteindelijk doen, maar degene die op zijn minst een beetje weten wat Bitcoin is weten ook dat die continue omhoog, maar ook omlaag, aan het stuiteren is. En iedereen die basis wiskunde kan, weet dat die stijgingen die recentelijk zijn geweest gewoon niet vol te houden zijn, iig niet zonder correcties tussendoor.Grotman schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 15:18:
[...]
Het gaat vandaag omlaag na een enorme stijging dit jaar, niet normaal die grafieken. En dan nu na 1 dag paniek dat het er somber uit ziet?
Waar gaat dit over?
Nee, vanochtend nog mijn aller-aller-aller eerste inleg gedaan van 200euro, en vervolgens na rekening verificatie op mijn wallet gekregen. Daarna doorgestuurd naar Binance, om het vervolgens in ETH te steken.Infectious schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 15:25:
Hebben jullie ook problemen met bitonic.nl? Gisteren werkte de site voor mij nog prima, maar nu krijg ik waarschuwingen over SLL certificaten en kan ik geen verbinding maken. Baart me toch zorgen.
Ik zou me geen zorgen maken. Wellicht even je browser opschonen (clear cache/cookies etc).
LTC en ETH kennen wat lagere transferkosten. Je kan deze dan versturen naar de bijvoorbeeld de Waves wallet met ingebouwde exchange (DEX). Daar zou je ze dan kunnen wisselen naar Waves en heb je ze meteen apart staan.Verwijderd schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 15:25:
Ben bezig met het verdiepen in Cryptocurrency en wilde graag wat Waves kopen.
Nu zat ik aan het volgende te denken:Hierbij heb ik een aantal vragen:
- Via Bitonic 200 euro aan BTC kopen, waarbij ik gebruik maak van Blockchain.info wallet
- Via deze wallet mijn BTC overzetten naar een exchange site, zoals Bitfinex of Binance
- Op de betreffende exchange site BTC ruilen tegen Waves
- Waves op betreffende exchange site overzetten naar Waves Platform Wallet
Alvast bedankt.
Maar hoe dan...MeltedForest schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 15:29:
[...]
Precies, Augur gekocht op €26. Staat nu op Kraken op €90, maar op Bittrex op €100.. Nog even kijken of Kraken nog wat hoger gaat en dan SELL!
Geen nieuws niks, een munt waar je eigenlijk weinig over hoort, en poof+300% (op al een hoge prijs per coin)
Dit soort dingen beangstigen mij over de crypto markt
[ Voor 3% gewijzigd door Junia op 19-12-2017 15:31 ]
Verwijderd
Het blijft inderdaad een psychologisch interessant fenomeen inderdaad. Eerst schelden mensen dat ze geen toegang hebben en dat sites onbereikbaar zijn, vervolgens worden munten goedkoper en dan wil niemand ze meer.
Trouwens wel respect voor mensen die vanaf 2013 vast hebben gehouden. Dat was pas een 'echte dip' .
Trouwens wel respect voor mensen die vanaf 2013 vast hebben gehouden. Dat was pas een 'echte dip' .
Ik vermoed nog wel een correctie naar 14-15k. Dus HODlen kan ook een onjuist besluit zijn: je kunt ook uitstappen en op 16k weer instappen (anywhere in de komende dagen). Dat scheelt je 1,5k daling, wat ongeveer 7,5% isRichh schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 15:25:
[...]
Ik dacht op 19,5, gecombineerd met een aantal Koreaanse exchanges al dik over de 20k: we gaan over de 20k heen, snel bijkopen! Bleek een slecht plan
Maargoed, HODL. Hij kruipt vanzelf wel een keertje terug. Dit is uberhaupt nog geen correctie trouwens: een correctie zou terug naar de 10-15k zijn, misschien nog wel lager. Dan gaat het pas spannend worden. Tot nu volgen we gewoon wat je ook zag op 10-13 december.
geen beleggingsadvies
Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.
Verwijderd
Je kan LTC en ETH dus rechtstreeks sturen naar de officiële Waves Wallet en hoef dus niet Blockchain.info te gebruiken?thunder8 schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 15:30:
[...]
LTC en ETH kennen wat lagere transferkosten. Je kan deze dan versturen naar de bijvoorbeeld de Waves wallet met ingebouwde exchange (DEX). Daar zou je ze dan kunnen wisselen naar Waves en heb je ze meteen apart staan.
Je kan ook meteen je angek
Tulpenmania. Het is wat de gek ervoor geeft op het moment. Heb mij sinds gisteren pas verdiept, maar als nieuwkomer zie ik alleen maar 1 ding: Gekte, $$, gekte, $$ en cash grabs. Dollemans rit dus. Alle nieuws en aandacht maakt dat iedereen geinteresseerd is, en daarom ook zo nu en dan een shitcoin opeens stijgt dan weer daalt zonder echt dat er wat achter zit.Junia schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 15:31:
[...]
Maar hoe dan...
Geen nieuws niks, een munt waar je eigenlijk weinig over hoort, en poof+300% (op al een hoge prijs per coin)
uhuh...als ie daalt...als ie morgen omhoog stuitert ben je geld kwijt aan fee's en een duurdere bitcoin...Cis schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 15:33:
[...]
Ik vermoed nog wel een correctie naar 14-15k. Dus HODlen kan ook een onjuist besluit zijn: je kunt ook uitstappen en op 16k weer instappen (anywhere in de komende dagen). Dat scheelt je 1,5k daling, wat ongeveer 7,5% is
geen beleggingsadvies
Maakt mij niet zoveel uit, als trader profiteer je ervanJunia schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 15:31:
[...]
Maar hoe dan...
Alleen Kraken werkt niet zogoed mee, alleen maar cloudflare errors en inmiddels is het alweer redelijk gezakt.
Ja, ja, dat idee spint ook nog rond in mijn hoofdCis schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 15:33:
[...]
Ik vermoed nog wel een correctie naar 14-15k. Dus HODlen kan ook een onjuist besluit zijn: je kunt ook uitstappen en op 16k weer instappen (anywhere in de komende dagen). Dat scheelt je 1,5k daling, wat ongeveer 7,5% is
geen beleggingsadvies
En dat geldt voor iedere post hier
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
en zo zie ik het ook, je wil niet weten hoeveel geld erin wordt gepompt op het momentFlyEragon schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 15:34:
[...]
Tulpenmania. Het is wat de gek ervoor geeft op het moment. Heb mij sinds gisteren pas verdiept, maar als nieuwkomer zie ik alleen maar 1 ding: Gekte, $$, gekte, $$ en cash grabs. Dollemans rit dus. Alle nieuws en aandacht maakt dat iedereen geinteresseerd is, en daarom ook zo nu en dan een shitcoin opeens stijgt dan weer daalt zonder echt dat er wat achter zit.
Prepare for the next ATH
Voor alle "azijn-zeikerds" op mijn reply van zojuist..
Dit is precies wat mijn doel was, gewoon lekker wat posts over de KOERS waar dit topic over zou moeten gaan. Well done!
Dit is precies wat mijn doel was, gewoon lekker wat posts over de KOERS waar dit topic over zou moeten gaan. Well done!
Meestal zijn stijgingen best logisch te verklaren op basis van nieuws of een ondergewaardeerde potentie die door de markt wordt ontdekt. Dit zie je bijv bij ico's die dan +100% gaan, waar ik me best wat bij kan voorstellen.FlyEragon schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 15:34:
[...]
Tulpenmania. Het is wat de gek ervoor geeft op het moment. Heb mij sinds gisteren pas verdiept, maar als nieuwkomer zie ik alleen maar 1 ding: Gekte, $$, gekte, $$ en cash grabs. Dollemans rit dus. Alle nieuws en aandacht maakt dat iedereen geinteresseerd is, en daarom ook zo nu en dan een shitcoin opeens stijgt dan weer daalt zonder echt dat er wat achter zit.
Augur daarentegen? Iemand enig idee waarom deze het nu zo goed doet?
Als zelfs de oprichter van Bitcoin.com geen vertrouwen meer heeft in Bitcoin, kan dit het einde betekenen. Op dit moment ziet het er slecht uit. Steeds meer mensen beginnen de nadelen te zien.
Zou je er in ieder geval in verdiepen. Des te minder je het tussen wallets verstuurt, des te minder ben je kwijt aan fees. Ik heb de Wallet wel op mijn telefoon staan, maar nog geen transfers er naar toe. Zit nog te wachten tot ik mijn Bitcoin Gold heb kunnen claimen en kan omzetten naar andere coins, waaronder Waves.Verwijderd schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 15:33:
[...]
Je kan LTC en ETH dus rechtstreeks sturen naar de officiële Waves Wallet en hoef dus niet Blockchain.info te gebruiken?
Even een stuk naar boven lezen.Tim de Jong schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 15:40:
Als zelfs de oprichter van Bitcoin.com geen vertrouwen meer heeft in Bitcoin, kan dit het einde betekenen. Op dit moment ziet het er slecht uit. Steeds meer mensen beginnen de nadelen te zien.
[ Voor 28% gewijzigd door thunder8 op 19-12-2017 15:41 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
~[font=,24]ZERO TOLERANCE! LEES DIT EERST VOOR JE POST!~[/]
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken.
Wat willen we hier niet zien?
Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, het reilen en zeilen van exchanges, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om
.
~[html]<script type="text/javascript"> document.addEventListener("DOMContentLoaded", function() { if (document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value == "") document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value= "Wat willen we hier **NIET** zien?\n* Vragen over wallets\n* Discussies over coins en blockchain\n* Welke coin je moet kopen\n* Opmerkingen over de huidige koers van coin X\n* Slowchat\n* REFERRAL LINKS!\n* Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen :)\n\nLees de topicwaarschuwing hierboven in het rode vlak AANDACHTIG door voor je reageert."; }); </script>~[/html]
~[font=,24]ZERO TOLERANCE! LEES DIT EERST VOOR JE POST!~[/]
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken.
Wat willen we hier niet zien?
- Algemene vragen over cryptocurrencies (wallet software, blockchain technologie, etc.). Plaats die in Bitcoin en overige cryptocurrencies #3.
- "De Kraken servers zijn ruk". Nee echt? Ja, echt waar. Het is al heel lang ruk. Het hoeft niet elke dag weer eens vermeld te worden.
- Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
- Crypto en belasting. Hier offtopic, kan worden besproken in het bovengenoemde topic. Suggesties om te frauderen (zoals hiet niet netjes opgeven van je vermogen) worden niet gewaardeerd.
- Vragen die al zijn beantwoord in de topicstart of de topic zelf. Gebruik de search!
- Linkdrops. Begeleid links naar grote lappen tekst of video met een korte samenvatting (als die niet al gegeven is). Als jij iets interessant vindt om te delen, zeg er dan bij waarom je het interessant vindt.
- Referrals. Ten overvloede, want dit staat ook in het algemene beleid van GoT.
- Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen.
- Slowchat. Dit betreft dus óók reacties als "Bitcoin nu op $2800", "ETH daling is ingezet" , "To the moon!" en meer van zulks. Er is een speciaal Slack kanaal opgezet door de community waar veel van de hier actieve posters te vinden zijn: click
Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, het reilen en zeilen van exchanges, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om
~[html]<script type="text/javascript"> document.addEventListener("DOMContentLoaded", function() { if (document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value == "") document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value= "Wat willen we hier **NIET** zien?\n* Vragen over wallets\n* Discussies over coins en blockchain\n* Welke coin je moet kopen\n* Opmerkingen over de huidige koers van coin X\n* Slowchat\n* REFERRAL LINKS!\n* Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen :)\n\nLees de topicwaarschuwing hierboven in het rode vlak AANDACHTIG door voor je reageert."; }); </script>~[/html]