Hoe kan het eigenlijk dat je deposit adres van bitcoin of ltc op Gdax altijd veranderd? Op bittrex ben ik gewend dat je 1 adres voor elke munt hebt en die ook houd. Normaal stuur ik eerst een klein bedrag om te testen of ik het goed gekopieerd hebt, alleen als het adres telkens verandert werkt dat niet. Iemand een tip om 100% zeker te zijn dat je het niet verkeerd kopieert? Gaat om een transactie van Bittrex naar Gdax, dus die QR code scannen kan dan ook niet.
Hi!
Naar weken van lezen en collega’s die zeggen dat ik moet investeren in blockchain vandaag mijn eerste hoopje BTC gekocht.
Heb nu een verificatie lopen bij Binance. Ze geven aan dat dit +/- 48 uur kan duren. Mensen die hier ervaring mee hebben?
Ben van plan om een deel van de BTC te HOLD’en en verder wat te gaan traden. Op dit moment trekt Ripple, Vechain en Verge mij enorm aan.
Dit lijken me leuke coins om op in te zetten.
Naar weken van lezen en collega’s die zeggen dat ik moet investeren in blockchain vandaag mijn eerste hoopje BTC gekocht.
Heb nu een verificatie lopen bij Binance. Ze geven aan dat dit +/- 48 uur kan duren. Mensen die hier ervaring mee hebben?
Ben van plan om een deel van de BTC te HOLD’en en verder wat te gaan traden. Op dit moment trekt Ripple, Vechain en Verge mij enorm aan.
het zou 48 uur moeten duren, maar ik wacht al 3 dagen op goedkeuringdChained schreef op maandag 18 december 2017 @ 23:52:
Hi!
...........................
Goed plan! Dank voor de tip!PilatuS schreef op maandag 18 december 2017 @ 23:42:
[...]
Koop BTC bij Bitonic en gebruik iets als Changelly om het om te zetten in ETH ?
~ Kwaliteit staat boven alles!
Verwijderd
Idem hier. Heb je de DRGN ook weer verstuurd naar myetherwallet? Ik wel, maar het lukt me nog niet om DRGN (via https://ethplorer.io) zichtbaar te maken in de wallet._Christiaan_ schreef op maandag 18 december 2017 @ 23:26:
[...]
Heb hier vanavond wat van gekocht en lijkt de goede kant op te gaan.Kostte wat moeite via Etherdelta maar hopelijk gaat het lonen. (moest eerst ETH kopen van mn BTC op Bittrex, daarna ETH overmaken naar Etherdelta, daarna smart contract kopen op etherdelta wat niet meteen lukte omdat ik per ongeluk te lage fee had ingesteld).
Misschien maakt hij wel de opmerking in de hoop dat er iemand anders een "advanced" verklaring heeft die de "niet advanced" lezers niet direct zien?Cis schreef op maandag 18 december 2017 @ 22:23:
[...]
Waarom? Heb je een verklaring? TA misschien? Of zie je (contra)verbanden met andere coins?
zo'n oneliner heeft echt geen nut in dit topic. Voegt niks toe en is binnen 5 minuten alweer waardeloos
Toevallig, kijk net 1 seconde op LiteBit, direct een nieuwe voorraad van alles. Direct maar ETH ingeslagen...
Ik wil toch ook wel even kwijt en hoop ik dat ze bij Litebit meelezen dat het toch wel erg matig is hoe dingen gaan daar nu.
Iedere keer als er een lichting coins beschikbaar komt dan zijn deze in 5 minuten op.
Eerlijk gezegd geloof ik er helemaal niks van dat de coins die zogenaamd beschikbaaar zijn overeenkomen met het aantal wat ze laten zien.
Alle verschillende soorten coins zijn namelijk iedere keer op het zelfde moment op, dat is me nu toch al een keer of 5 op gevallen in 2 dagen tijd. Da's toch wel raar he. Je zou denken dat de ene coin wat langer nodig heeft om uitverkocht te raken dan de ander.
De tellers van de verschillende coins beginnen op verschillende aantallen, maar eindigen allemaal tegelijk op 0. Ik vind het knap.
Nu extra vervelend omdat ik een hele avond zit te wachten omdat ik vermoed dat om 12.00u er coins beschikbaar komen, in dit geval om 23.55u waren alle coins weer in 'grote' getale aanwezig, maar ik kon niks kopen omdat ik nog op mijn dag limiet zat. Exact om 12.00u waren de coins op, maar nu heb ik weer een nieuwe dag limiet, waar ik nu niks aan heb want de coins zijn op.
Ik weet niet hoor, maar Litebit zit de boel wel een beetje voor de gek te houden hier.. beetje jammer allemaal..
Iedere keer als er een lichting coins beschikbaar komt dan zijn deze in 5 minuten op.
Eerlijk gezegd geloof ik er helemaal niks van dat de coins die zogenaamd beschikbaaar zijn overeenkomen met het aantal wat ze laten zien.
Alle verschillende soorten coins zijn namelijk iedere keer op het zelfde moment op, dat is me nu toch al een keer of 5 op gevallen in 2 dagen tijd. Da's toch wel raar he. Je zou denken dat de ene coin wat langer nodig heeft om uitverkocht te raken dan de ander.
De tellers van de verschillende coins beginnen op verschillende aantallen, maar eindigen allemaal tegelijk op 0. Ik vind het knap.
Nu extra vervelend omdat ik een hele avond zit te wachten omdat ik vermoed dat om 12.00u er coins beschikbaar komen, in dit geval om 23.55u waren alle coins weer in 'grote' getale aanwezig, maar ik kon niks kopen omdat ik nog op mijn dag limiet zat. Exact om 12.00u waren de coins op, maar nu heb ik weer een nieuwe dag limiet, waar ik nu niks aan heb want de coins zijn op.
Ik weet niet hoor, maar Litebit zit de boel wel een beetje voor de gek te houden hier.. beetje jammer allemaal..
[ Voor 12% gewijzigd door smokeandnoise op 19-12-2017 00:05 ]
Litebit verkoopt coins als het hun goed uitkomt. Zijn er grote bewegingen in de koers is het iedere keer hetzelfde verhaal daar.smokeandnoise schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 00:03:
Nog niet, het staat nu nog op Etherdelta (was al laat, morgen weer verder).Verwijderd schreef op maandag 18 december 2017 @ 23:55:
[...]
Idem hier. Heb je de DRGN ook weer verstuurd naar myetherwallet? Ik wel, maar het lukt me nog niet om DRGN (via https://ethplorer.io) zichtbaar te maken in de wallet.
Bij 40 gwei is hij er in no time doorheenR4m0n_46 schreef op maandag 18 december 2017 @ 23:27:
[...]
Wat voor fee heb je uiteindelijk ingesteld? Gas limit en price.
Vgm zit hij bij mij ook vast
NOSIG
Heeft bij mij meer dan een week geduurdHaskoF schreef op maandag 18 december 2017 @ 23:53:
[...]
het zou 48 uur moeten duren, maar ik wacht al 3 dagen op goedkeuring

Dat is precies wat ik ook denk.PilatuS schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 00:05:
[...]
Litebit verkoopt coins als het hun goed uitkomt. Zijn er grote bewegingen in de koers is het iedere keer hetzelfde verhaal daar.
En dan excuus voor het ongemak op de site zetten, terwijl de helft van de zogenaamde chaos en runs die op coins plaatsvind gewoon in scene is gezet.
[ Voor 86% gewijzigd door smokeandnoise op 19-12-2017 00:07 ]
AnyCoinDirect heeft ETH ook in stock.
Na betaling heeft het ongeveer 15min op pending gestaan, maar ik heb de ETH toch ontvangen.
Na betaling heeft het ongeveer 15min op pending gestaan, maar ik heb de ETH toch ontvangen.
[ Voor 139% gewijzigd door Anton.net op 19-12-2017 00:12 ]
Denk het ook hoor dat LiteBit ons voor de gek houdt, maar goed, ze hebben lage fees en je kan direct met iDeal betalen. Alleen de tijden zijn zoooo wisselvallig steeds voor koop/verkoop.
Geen idee waar jij dat ziet maar alles staat op 0...Robbie004 schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 00:01:
Toevallig, kijk net 1 seconde op LiteBit, direct een nieuwe voorraad van alles. Direct maar ETH ingeslagen...
Oei.. Is maar even afwachten dan. Hopelijk heb ik geluk anders mis ik wellicht de coins die ik nu op het oog heb.
Is er een exchange waar verificatie snel gaat of is het allemaal totaal random?
Gisteren kon ik ook vanaf 23.55u kopen, toen had ik mijn dag limiet nog niet bereikt, en om 0.01 een 2e order geplaatst met weer het maximum wat ik mocht besteden (wegens mijn verificatie die er nog niet door is)Robbie004 schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 00:07:
Denk het ook hoor dat LiteBit ons voor de gek houdt, maar goed, ze hebben lage fees en je kan direct met iDeal betalen. Alleen de tijden zijn zoooo wisselvallig steeds voor koop/verkoop.
Daarom kon ik zojuist pas na 0.00u weer kopen, maar toen was de beschikbaarheid al weer 0.
Jammer dat er zo met klanten wordt om gegaan.
Ging heel snel! Ze hadden er ongeveer 41. Na betaling zag ik elke coin weer op 0 staan. Bestelling is ook inmiddels afgerond maar nog niks ontvangen, duurt eveeeen!Soeski schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 00:09:
[...]
Geen idee waar jij dat ziet maar alles staat op 0...
Edit: ontvangen op de Ledger Wallet!
[ Voor 5% gewijzigd door Robbie004 op 19-12-2017 00:12 ]
Vanaf 23.55 tot 0.00u waren er coins van alle soorten in verschillende aantallen, die waren allemaal tegelijk uitverkocht, en zo gaat het de hele tijd.Soeski schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 00:09:
[...]
Geen idee waar jij dat ziet maar alles staat op 0...
Als je dan F5 doet zie je alle tellers keihard naar beneden gaan, maar ze eindigen tegelijk op 0.
Erg makkelijk te scripten zo iets. En behoorlijk klant onvriendelijk.
[ Voor 3% gewijzigd door smokeandnoise op 19-12-2017 00:13 ]
Gebruik ook bitfinex, maar daar heb ik me (nog) niet geverifieerd, gewoon wat BTC naar toe verstuurd en sindsdien lekker verdiend...dChained schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 00:09:
[...]
Oei.. Is maar even afwachten dan. Hopelijk heb ik geluk anders mis ik wellicht de coins die ik nu op het oog heb.
Kan altijd nog coins naar litebit terug sturen en uit laten betalen, als je nog niet geverifieerd ben.
Maar als je op litebit moet wachten voor coins

Zal wel hun verdienmodel zijn denk ik, wanneer de koers iets hoger is dan gemiddeld van diezelfde dag en dan snel een aantal in de verkoop gooien. Erg jammer dat ze zo met mensen omgaan, mocht het werkelijk zo zijn.smokeandnoise schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 00:10:
[...]
Jammer dat er zo met klanten wordt om gegaan.
Of je doet zeg maar IETS meer moeite en schrijft je gewoon in op een fatsoenlijke exchange waar je fiat deponeert (of BTC gekocht bij Bitonic ofzo) en daar je ETH koopt. We weten nu wel dat Litebit zo werkt, dat is niet iets van de laatste maanden.Robbie004 schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 00:13:
[...]
Zal wel hun verdienmodel zijn denk ik, wanneer de koers iets hoger is dan gemiddeld van diezelfde dag en dan snel een aantal in de verkoop gooien. Erg jammer dat ze zo met mensen omgaan, mocht het werkelijk zo zijn.
No offense, maar dit soort posts vallen in de categorie “de kraken servers zijn ruk”, en hoeft niet 3 x per uur gemeld te worden door iemand.
Is verificatie niet verstandiger i.v.m. kans op coins verliezen of iets dergelijks? Anders kan ik Binance ook al gaan gebruiken namelijk.Dummy5 schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 00:12:
[...]
Gebruik ook bitfinex, maar daar heb ik me (nog) niet geverifieerd, gewoon wat BTC naar toe verstuurd en sindsdien lekker verdiend...
Kan altijd nog coins naar litebit terug sturen en uit laten betalen, als je nog niet geverifieerd ben.
Maar als je op litebit moet wachten voor coinsdan zijn we grijs voor we ze een keer te pakken hebben
Kent iemand de coin Waltonchain? Kwam het tegen op reddit en spreekt me wel aan. Werken samen met de Chinese overheid (Meer info: Https://medium.com/@timva...right-future-ad4b5cc8c084) Iemand hier al bekend mee?
Tja, t is wel erg overduidelijk wat er gebeurt, ik ga er geen tijd meer aan besteden en mijn heil ergens anders zoeken.
Verwijderd
Het staat er op!_Christiaan_ schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 00:06:
[...]
Nog niet, het staat nu nog op Etherdelta (was al laat, morgen weer verder).
[...]
Bij 40 gwei is hij er in no time doorheenSucces!
If you're using MyEtherWallet, you can add the DRGN token by loading tokens then adding a custom token:
Token Contract Address: 0x419c4db4b9e25d6db2ad9691ccb832c8d9fda05e
Symbol: DRGN
Decimals: 18
Bij bitfinex is alleen verificatie nodig voor fiat geld boekingen. Je kan gewoon btc naar toe sturen en handelen op de coins die ze hebben.dChained schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 00:09:
[...]
Ze hebben weliswaar niet alles. En er is een drempel wanneer je wilt terugboeken. Iets van 250 dollar. Je kan dat per coin checken.
[ Voor 9% gewijzigd door lighting_ op 19-12-2017 00:34 ]
Had precies hetzelfde probleem gisteravond en vanmorgen. Toen maar bij anycoindirect.eu gekocht. Zelfs lagere prijs en snelle levering.smokeandnoise schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 00:22:
Tja, t is wel erg overduidelijk wat er gebeurt, ik ga er geen tijd meer aan besteden en mijn heil ergens anders zoeken.
Gebruiken jullie een wallet voor XVG, ADA en XLM?
Met name voor XVG (Verge) ben ik op zoek naar een wallet die zonder problemen werkt onder Windows 7/10. Ik las namelijk op Reddit dat de Electrum wallet voor Verge soms connection problemen heeft, aangezien ik geen coins wil hebben die niet meer terug te sturen naar een Exchange zijn nadat je ze in een wallet hebt geplaatst, vraag ik mij af of er echt betrouwbare wallets zijn voor XVG, ADA en XLM. Iemand een idee?
Met name voor XVG (Verge) ben ik op zoek naar een wallet die zonder problemen werkt onder Windows 7/10. Ik las namelijk op Reddit dat de Electrum wallet voor Verge soms connection problemen heeft, aangezien ik geen coins wil hebben die niet meer terug te sturen naar een Exchange zijn nadat je ze in een wallet hebt geplaatst, vraag ik mij af of er echt betrouwbare wallets zijn voor XVG, ADA en XLM. Iemand een idee?
Wat zijn de bevindingen over ETHlend,
Lijkt met een coin die wel snel richting de dollars gaat?
Wat willen we hier **NIET** zien?
* Vragen over wallets
* Discussies over coins en blockchain
* Welke coin je moet kopen
* Opmerkingen over de huidige koers van coin X
* Slowchat
* REFERRAL LINKS!
* Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen
Lees de topicwaarschuwing hierboven in het rode vlak AANDACHTIG door voor je reageert.
Wat me opvalt is dat anycoindirect goedkoper is dan litebit. En je kan daar ook met ideal betalen.
* Vragen over wallets
* Discussies over coins en blockchain
* Welke coin je moet kopen
* Opmerkingen over de huidige koers van coin X
* Slowchat
* REFERRAL LINKS!
* Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen
Lees de topicwaarschuwing hierboven in het rode vlak AANDACHTIG door voor je reageert.
Wat me opvalt is dat anycoindirect goedkoper is dan litebit. En je kan daar ook met ideal betalen.
15 december toevallig op de gok gekocht voor $0.042379 (4591 stuks) tot heden geen spijt van gehad. (125eu-170eu profit zien komen en gaan)loki53221 schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 01:16:
HODL AND LETS FLY TO THE MOON!xeoMe schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 01:22:
[...]
15 december toevallig op de gok gekocht voor $0.042379 (4591 stuks) tot heden geen spijt van gehad. (125eu-170eu profit zien komen en gaan)
Binance
https://untappd.com/user/OzzBier
Ik zie hier zeer veel potentie in. Het lijkt veel op SALT en als ik de whitepaper/website/team vergelijk zie ik geen reden waarom ze een minder product zouden hebben. De Dapp is ook al werkende en daar zijn ook al leningen verkregen. Met een beetje geluk stijgt die de komende maand naar de zelfde hoogte als SALT, die is nu iets van 10x zo groot. Het is ook nog maar pas verkrijgbaar op exchanges (een week op binance). Het wachten is nog op wat meer bekendheid, hij staat bijvoorbeeld nog niet op livecoin en veel andere exchanges.loki53221 schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 01:16:
Edit: Voor degene die ook geïnteresseerd zijn hier een korte review:
YouTube: ICO Review: ETHLend (LEND) - Democratizing Lending
[ Voor 15% gewijzigd door ADR3 op 19-12-2017 05:47 ]
Heb niet veel staan bij coinbase (130 euro inleg ofzo maar) kan het geloof ik wel weghalen, maar niet bijkopen of verhandelen. Hele situatie kan zomaar weken duren had ik al gelezenRubberen schreef op maandag 18 december 2017 @ 21:57:
[...]
Heb jij al daadwerkelijk coins aangekocht? Ik namelijk niet, gewoon geld op mijn ACC geplaatst.
Ik merk wel dat ik mijn geld kan terug overschrijven naar mijn bank. Tenzij dat hij bij de laatste stap dan toch een error zou moeten geven. Ik ben dit ook van plan als het nog 2 dagen zo blijft, maar uit jouw reactie kan ik afleiden dat dit probleem dus gewoon blijft aangezien de support het te druk heeft

Jammer genoeg weinig reacties hierop. Wellicht meer iets voor Bitcoin en overige cryptocurrencies #3SleepTwitch schreef op maandag 18 december 2017 @ 22:51:
Hoe denken jullie hier over de 'strijd' tussen BTC / BCH?
Ik kreeg de indruk dat het gewoon een fork was die is gemaakt om een paar Chinese miners nog meer macht te geven en als ik op r/btc kijk bestaat die hele meute wel uit een stel gehersenspoelde sekteleden met 'Satoshi's vision' en 'the origional whitepaper' als enige mantra, maar desondanks hebben ze wel een punt wb de complete onbruikbaarheid van Bitcoin als bruikbare currency op dit moment. Toen ik een paar weken geleden mijn BCH heb geclaimed was ik toch wel positief verrast over het feit dat ik niet te maken had met idiote fee's.
Nu ben ik zelf een ontzettende leek op dit gebied en op basis van wat inlezen van de voor- en tegenargumenten denk ik zelf niet dat het tot in de eeuwigheid opschalen van blocks een juiste oplossing is, maar het krampachtig vast te houden aan blocks van 1MB snap ik ook niet, temeer omdat BTC in een ver verleden helemaal geen vaste blockgrootte had.
Hoe denken jullie hier over? Heeft BCH een kans om de dominante coin te worden in de toekomst als BTC te lang wacht met het implementeren oplossingen voor het schaalbaarheidsprobleem?
heeft idd potentie!ADR3 schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 05:25:
[...]
Ik zie hier zeer veel potentie in. Het lijkt veel op SALT en als ik de whitepaper/website/team vergelijk zie ik geen reden waarom ze een minder product zouden hebben. De Dapp is ook al werkende en daar zijn ook al leningen verkregen. Met een beetje geluk stijgt die de komende maand naar de zelfde hoogte als SALT, die is nu iets van 10x zo groot. Het is ook nog maar pas verkrijgbaar op exchanges (een week op binance). Het wachten is nog op wat meer bekendheid, hij staat bijvoorbeeld nog niet op livecoin en veel andere exchanges.
Edit: Voor degene die ook geïnteresseerd zijn hier een korte review:
YouTube: ICO Review: ETHLend (LEND) - Democratizing Lending
Koop gewoon BTC bij Bitonic en gebruik shapeshift.io om te te exchangen naar je ETH wallet. Wellicht niet de goedkoopste methode maar het werkt wel altijd en snel en als je toch wilt HODLen dan maken die fees ook niet uit.
Dit inderdaad, al het gezeur is weg als je een normale beurs als Bitstamp en Binance/Bittrex gebruikt, je kiest er zelf voor.paul-s83 schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 00:21:
[...]
Of je doet zeg maar IETS meer moeite en schrijft je gewoon in op een fatsoenlijke exchange waar je fiat deponeert (of BTC gekocht bij Bitonic ofzo) en daar je ETH koopt. We weten nu wel dat Litebit zo werkt, dat is niet iets van de laatste maanden.
No offense, maar dit soort posts vallen in de categorie “de kraken servers zijn ruk”, en hoeft niet 3 x per uur gemeld te worden door iemand.
LTC gaat een run naar naar USD 400 maken denk ik. Het klopt dat BCH vanaf 1-1-18 op Coinbase is toch? Zal voor veel mensen “de goedkope Bitcoin” zijn denk ik, zal waarschijnlijk snel naar $5.000 gaan..
Waarom denk je dat hij naar de 5000 gaat? dat is toch wel een vrij forse stijging.Rookert25 schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 07:35:
[...]
Dit inderdaad, al het gezeur is weg als je een normale beurs als Bitstamp en Binance/Bittrex gebruikt, je kiest er zelf voor.
LTC gaat een run naar naar USD 400 maken denk ik. Het klopt dat BCH vanaf 1-1-18 op Coinbase is toch? Zal voor veel mensen “de goedkope Bitcoin” zijn denk ik, zal waarschijnlijk snel naar $5.000 gaan..
Wil mn BTC overzetten van coinbase naar GDAX maar daar geraak ik maar niet binnen. Heb mn rijbewijs doorgegeven, foto van mezelf ook doorgegeven maar steeds melding dat er teveel traffic is....Kan toch niet?
Ze hebben de laatste tijd wel vaker drukte bij coinbase/gdax, staat ook op hun statuspagina. Komt wel goed, duurt alleen even.Rebbelx schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 07:59:
Wil mn BTC overzetten van coinbase naar GDAX maar daar geraak ik maar niet binnen. Heb mn rijbewijs doorgegeven, foto van mezelf ook doorgegeven maar steeds melding dat er teveel traffic is....Kan toch niet?
Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing.
Wat moet ik dan doen ? Steeds opnieuw proberen tot het werkt ? Wil namelijk zo meteen een coin kopen via gdax...Widow schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 08:00:
[...]
Ze hebben de laatste tijd wel vaker drukte bij coinbase/gdax, staat ook op hun statuspagina. Komt wel goed, duurt alleen even.
Bij mij was het een kwestie van geduld. Indien gewenst kun je altijd op andere plekken tegen (ongeveer) dezelfde koers direct kopen, en verzenden naar Coinbase/Gdax wanneer je de mogelijkheid hebt. Bitonic en BTCDirect zijn hier voorbeelden van.Rebbelx schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 08:03:
[...]
Wat moet ik dan doen ? Steeds opnieuw proberen tot het werkt ? Wil namelijk zo meteen een coin kopen via gdax...
Spreken we over uren of dagen ?yrref schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 08:06:
[...]
Bij mij was het een kwestie van geduld. Indien gewenst kun je altijd op andere plekken tegen (ongeveer) dezelfde koers direct kopen, en verzenden naar Coinbase/Gdax wanneer je de mogelijkheid hebt. Bitonic en BTCDirect zijn hier voorbeelden van.
Heren (en dames),
Ik ben de laatste weken enorm aan het binnenlopen en wil in ieder geval mijn inleg even in fiat uit laten betalen. Zodat ik zonder zorgen verder kan speculeren. Heeft iemand al ervaring en/of tips over hoe het beste (dus met zo laag mogelijke kosten) vanaf je exchange (zit zelf op Bitfinex en Binance) geld op je bankrekening krijgt? Ik hoop niet het eerst doorsluizen naar bijvoorbeeld Litebit om het daar dan tegen 10% minder te verkopen. Hoewel de rendementen gigantisch zijn vind ik dat toch zonde van de verdiensten.
Hopelijk heeft iemand een goede tip! Kan me voorstellen dat anderen hier op een gegeven moment gebruik van willen maken. B.v.d.
Ik ben de laatste weken enorm aan het binnenlopen en wil in ieder geval mijn inleg even in fiat uit laten betalen. Zodat ik zonder zorgen verder kan speculeren. Heeft iemand al ervaring en/of tips over hoe het beste (dus met zo laag mogelijke kosten) vanaf je exchange (zit zelf op Bitfinex en Binance) geld op je bankrekening krijgt? Ik hoop niet het eerst doorsluizen naar bijvoorbeeld Litebit om het daar dan tegen 10% minder te verkopen. Hoewel de rendementen gigantisch zijn vind ik dat toch zonde van de verdiensten.
Hopelijk heeft iemand een goede tip! Kan me voorstellen dat anderen hier op een gegeven moment gebruik van willen maken. B.v.d.
Via Binance omzetten naar BTC, ETH of LTC en uit laten betalen via CoinbaseMalawolar schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 08:22:
Heren (en dames),
Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G
Via kraken werkt erg goed vindt ik zelf. En goedkoop.Malawolar schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 08:22:
Heren (en dames),
Heeft iemand een verklaring waarom Augur (REP) zo hard is gestegen ? Kan er maar weinig over vinden.
https://coinmarketcap.com/currencies/augur/historical-data/
Zal dit te maken hebben met mijn verkochte coinsv
of met de aankomende release datum?
Voor degene die zeggen dat het mijn verkoop te maken heeft en of ik dat niet vooraf kon delen, ik heb dat een tijd geleden al gemeld
Zal dit te maken hebben met mijn verkochte coinsv

Voor degene die zeggen dat het mijn verkoop te maken heeft en of ik dat niet vooraf kon delen, ik heb dat een tijd geleden al gemeld
[ Voor 4% gewijzigd door freestyler2 op 19-12-2017 08:38 ]
Tenzij je naam Google is hou op met te doen alsof je alles weet.
Ik heb er hier iets over gelezen, en sindsdien heb ik al 62% rendementfreestyler2 schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 08:37:
Heeft iemand een verklaring waarom Augur (REP) zo hard is gestegen ? Kan er maar weinig over vinden.
Zal dit te maken hebben met mijn verkochte coinsvof met de aankomende release datum?
Bubbel of geen bubbel. Ik wil een deel van mijn winst veilig zetten op mijn bankrekening. Maar hoe kan ik dat het beste doen? Crypto omzetten in BTC → Bitonic → Bankrekening? Of is er een andere manier met minder kosten (1 BTC @ Bitonic is marge van ~€400 als 'kosten').
Moet je dan steeds opnieuw proberen inloggen ? Ik heb namelijk front en back van rijbewijs geupload + foto doorgestuurd...Ik vermoed dat het nu gewoon kwestie van wachten is ?
Ik zou je adviseren eens wat vaker te holdenfreestyler2 schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 08:37:
Zal dit te maken hebben met mijn verkochte coinsvof met de aankomende release datum?
Het is niet de eerste foute gok van je
Kijk eens 5 posts naar boven..Vilscon schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 08:50:
Bubbel of geen bubbel. Ik wil een deel van mijn winst veilig zetten op mijn bankrekening. Maar hoe kan ik dat het beste doen? Crypto omzetten in BTC → Bitonic → Bankrekening? Of is er een andere manier met minder kosten (1 BTC @ Bitonic is marge van ~€400 als 'kosten').
Verwijderd
Al enkele weken ben ik me aan het verdiepen in cryptomunten. voorlopig enkel nog wat gekocht via een account van litebit. Nu heb ik ook een account aangemaakt op binance en wilde ik daar 100 € opzetten om wat actiever te traden. gisterenavond heb ik dan ethereum gekocht via btc direct en door sturen naar binance . Aangezien er nog altijd niks op de account staat begin ik te denken dat ik een beginnersfout gemaakt heb. Je kan enkel Bitcoin op binance zetten waarschijnlijk ?
Ik ben wel benieuwd naar de daytraders hier: zijn jullie ene beetje succesvol op de exchanges en hoe krijgen jullie het voor elkaar om op het juiste moment in de juiste coin te stappen om vervolgens na een korte tijd weer om te zetten naar meer btc dan initiele "inleg"? Ik begrijp dat inlezen en voelsprieten etc etc ongetwijfeld een rol spelen, maar er moet een "gouden regel" zijn waar iedere daytrader zich aan houdt? reden van mij vraag: ik wil er eens mee gaan stoeien over niet al te lange tijd, maar wel enigszins "goed" voorbereid zijn alvorens ik in de wereld dat zich exchange noemt te storten.
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
Kunnen we niet een apart topic openen met exchange gerelateerde vragen? Met name voor registratie en verificatie?
Haha iets met RippleGeeMoney schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 08:50:
[...]
Ik zou je adviseren eens wat vaker te holden.
Het is niet de eerste foute gok van je.
Maar misschien heb ik toch een paar coins achter gehouden en had ik meer winst kunnen pakken dus HODL is zo'n slecht idee nog niet
Die is er alHarmvdw schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 08:54:
Kunnen we niet een apart topic openen met exchange gerelateerde vragen? Met name voor registratie en verificatie?
Algemene vragen over cryptocurrencies (wallet software, blockchain technologie, etc.). Plaats die in Bitcoin en overige cryptocurrencies #3.
[ Voor 8% gewijzigd door freestyler2 op 19-12-2017 08:56 ]
Ik had hier ook last van, er gebeurde steeds niet en je zit vrij snel aan je maximum pogingen per dag. Bij mij was de truc om document te uploaden via de Coinbase Android app, daar blijft hij wel mooi staan i.p.v. dat je steeds mag heruploaden. Hij was ook letterlijk in minuten goedgekeurd, daarna kon ik meteen terecht op GDAX.Rebbelx schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 07:59:
On topic: ik ben een van die mensen die het plezier van cryptohandel wat laat heeft ontdekt. Afgelopen tijd met een bescheiden tientje wat rondgehandeld om me meer vertrouwd te maken met de verschillende exchanges en het daytraden. Eigenlijk vooral in LTC en BTC. Inmiddels een stuk vertrouwder met alles.
Nu wil ik graag wat groter instappen, ik wacht op een SEPA-betaling richting GDAX. Wil in eerste instantie op 75% BTC en 25% LTC, omdat ik in LTC wel toekomst zie en denk dat die zeker t.o.v. BTC nog een sprong kan maken. Later wat BTC richting Binance om wat in kleinere alts te investeren.
Ik verwacht niet dat BTC/EUR veel zal zakken komende weken zo tegen de kerst. Daarom wil ik zodra mijn fiat beschikbaar is gewoon gaan kopen, hopelijk kan ik een kleine korte dip meepakken bij de aanschaf. Hoe kijken jullie hier tegenaan? Aankopen of liever wachten tot een nieuwe koersdaling?
Is het momenteel happy hour? Alle coins schieten zo de hoogte in vandaag. Er mag wel eens een correctie gebeuren, kan ik weer eens inkopen.
Nu zit ik te twijfelen wat ik ga nemen.
bestaat er een website waar je met Paypal crypto's kan kopen en door kan sturen naar je desbetreffende adres?
Gaat een spannende week worden. Iedereen krijgt zijn salaris en en kerstbonus. Heel veel nieuwe mensen die in de crypto willen. Of dit gaat keihard stijgen en dat we met de boot mee gaan, of keihard crashen.
Normaal is er nog een redelijke dip maar als je de afgelopen 2 weken gaat kijken dan zie je dat meerdere coins zich in het groen bevinden en al meerdere malen over de kop zijn gegaan.
Ben benieuwd. Ik zit in Neo, Waves, Ripple en Stellars. Gisteren helaas LTC omgeruild voor Neo op 255 euro.
Normaal is er nog een redelijke dip maar als je de afgelopen 2 weken gaat kijken dan zie je dat meerdere coins zich in het groen bevinden en al meerdere malen over de kop zijn gegaan.
Ben benieuwd. Ik zit in Neo, Waves, Ripple en Stellars. Gisteren helaas LTC omgeruild voor Neo op 255 euro.
Bedenk wel dat een 13e maand iets typisch Nederlands is en dat de crypto markt nou niet bepaald om Nederland draait. Natuurlijk zal er wat extra geld worden gespendeerd, maar verwacht er op totaal niet te veel van.Sunri5e schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 09:04:
[...]
Dat denk ik niet. Eerder nieuwe geld van de 13e maand die mensen gaan besteden.
google eens op "christmas bonus"Daniel-p schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 09:06:
[...]
Bedenk wel dat een 13e maand iets typisch Nederlands is en dat de crypto markt nou niet bepaald om Nederland draait. Natuurlijk zal er wat extra geld worden gespendeerd, maar verwacht er op totaal niet te veel van.
meer mensen die niet kunnen inloggen via binance? Voer de correcte gegevens in en druk op inloggen. Vervolgens is de aanmeldknop grijs en kom ik geen stap verder.
Probeer in te loggen met iPhone via de website.
dat is circa 85% van een week salaris. Dat is natuurlijk wel "gratis" geld voor mensen, maar geen maand salarissen zoals hier in Nederland. Mijn gevoel is meer dat die Amerikanen dit zullen spenderen voor de kerst inkopen dan dit extra in de crypto markt zullen steken.
In principe maakt het weinig uit...we zijn vannacht gestegen van een kleine 600m naar 636m...en dat zonder kerstbonussen nog...Daniel-p schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 09:13:
[...]
dat is circa 85% van een week salaris. Dat is natuurlijk wel "gratis" geld voor mensen, maar geen maand salarissen zoals hier in Nederland. Mijn gevoel is meer dat die Amerikanen dit zullen spenderen voor de kerst inkopen dan dit extra in de crypto markt zullen steken.
Nee hoor, eindejaars bonussen zijn veel internationaler dan dat. Ik werk in Zwitserland waar de meeste werkgevers een 13e maand uitbetalen.Daniel-p schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 09:06:
[...]
Bedenk wel dat een 13e maand iets typisch Nederlands is en dat de crypto markt nou niet bepaald om Nederland draait. Natuurlijk zal er wat extra geld worden gespendeerd, maar verwacht er op totaal niet te veel van.
Het vakantiegeld dat je in Nederland in mei / juni krijgt (en dat wettelijk verplicht is!) is eerder iets typisch Nederlands.
|| Vierkant voor Wiskunde ||
zit iemand hier ook in red pulse. zelf meegedaan aan de ICO, en na een vrij lange tijd van dalingen istie de afgelopen dagen als een malle gestegen. zelf kon ik geen nieuws erover vinden..
is nu nog alleen te koop op 2 kleine flut koreaanse exchanges. als deze straks naar een paar grote gaan waar echt volume is, kan hij nog wel eens echt doorknallen denk ik.
is nu nog alleen te koop op 2 kleine flut koreaanse exchanges. als deze straks naar een paar grote gaan waar echt volume is, kan hij nog wel eens echt doorknallen denk ik.
En zo leer ik weer meer en meer.Rannasha schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 09:16:
[...]
Nee hoor, eindejaars bonussen zijn veel internationaler dan dat. Ik werk in Zwitserland waar de meeste werkgevers een 13e maand uitbetalen.
Het vakantiegeld dat je in Nederland in mei / juni krijgt (en dat wettelijk verplicht is!) is eerder iets typisch Nederlands.
Wel is het mogelijk om vakantiegeld per maand te ontvangen ipv per jaar. Dat zie je vaak met Amerikaanse bedrijven in Nederland.Rannasha schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 09:16:
[...]
Nee hoor, eindejaars bonussen zijn veel internationaler dan dat. Ik werk in Zwitserland waar de meeste werkgevers een 13e maand uitbetalen.
Over "typisch Nederlands" gesproken; hier nog meer mensen die ook geld in de Gulden hebben zitten? Marketcap is natuurlijk niet te vergelijken met de grote jongens, echter door de nostalgische waarde heb ik er wel vertrouwen in. Zeker nu hij in een paar dagen tijd 100% gestegen is.
brentnl schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 09:21:
Over "typisch Nederlands" gesproken; hier nog meer mensen die ook geld in de Gulden hebben zitten? Marketcap is natuurlijk niet te vergelijken met de grote jongens, echter door de nostalgische waarde heb ik er wel vertrouwen in. Zeker nu hij in een paar dagen tijd 100% gestegen is.

@jasper7878 zit zelf ook in RPX, ingestapt toen het rond 0,037 cent was. Gaat idd lekker op dit moment, denk ook door de stijging van NEO ( was eerste ICO van hen) en Jonathan Ha was spreker op een financial event en kreeg daar goede reacties op, misschien daarom de stijging. Voor de rest weinig info, maar denk dat ze in 2018 pas echt door gaan knallen gezien hun roadmap.
Sinds het instappen een verdrievoudiging van de inleg.Mirved schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 09:23:
[...]
nostalgische waarde wat levert dat op tegenwoordig?
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
100% rendement blijkbaarMirved schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 09:23:
[...]
nostalgische waarde wat levert dat op tegenwoordig?

RTLZ komt met een grote cryptoshow
https://www.onlineseminar...n-en-de-were/#description
[ Voor 26% gewijzigd door T-8one op 19-12-2017 09:26 ]
GP 32 the most powerfull handheld in the world :P
Ik heb eind oktober voor 100€ Gulden gekocht, stond dacht ik op 0.084, nu op 0.146brentnl schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 09:21:
Dat, maar ook overheid (gemeenten en provincies) hebben het Individueel keuze budget (IKB) verplicht per 2016. Waarbij alle medewerkers zelf kunnen bepalen wanneer en hoe ze de uitkering willen ontvangen.com2,1ghz schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 09:19:
[...]
Wel is het mogelijk om vakantiegeld per maand te ontvangen ipv per jaar. Dat zie je vaak met Amerikaanse bedrijven in Nederland.
Ik heb er nog 10 euro in zitten, voornamelijk omdat ik ze gisteren allemaal verkocht heb via litebit aangezien het via de gulden app en via de desktop app weer eens niet mogelijk was om over te maken naar mijn bankrekening. Voornamelijk veel foutmeldingen van nocks.brentnl schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 09:21:
Tijdens het overmaken kwam ik 0,01 gulden tekort
je hebt wel gelijk qua nostalgische waarde, ik laat de rest dan ook maar staan.
Iemand nog wat over Emc2 gehoord.? Announcement is vandaag om 12u, maar markt blijft redelijk kalm.
ik denk zeker dat hoe meer aandacht de cryptocurrency krijgt, er vooralsnog veel mensen blijven instappen. Zeker gezien de 13e maand, kerstbonus en het gevoel van FOMO voor 2018T-8one schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 09:25:
[...]
100% rendement blijkbaar
RTLZ komt met een grote cryptoshow
https://www.onlineseminar...n-en-de-were/#description
21:00 uur Nederlandse tijd toch?leducw schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 09:28:
Iemand nog wat over Emc2 gehoord.? Announcement is vandaag om 12u, maar markt blijft redelijk kalm.
Ik heb mijn NXT-coins vanaf Poloniex naar mijn NXT-waller op mijn Android-foon over gemaakt. Daar zijn ze ook aan gekomen. Nu wil ik als laatste stap een message naar mezelf sturen zodat ik extra gevalideerd wordt. Maar dat message-scherm blijft klagen dat ik geen public key in heb gevuld, terwijl die optie er ook niet in zit. Iemand een idee hoe dat zit?
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
12u Nederlandse tijd als ik goed heb.pven schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 09:31:
[...]
21:00 uur Nederlandse tijd toch?
Ik heb mijn NXT-coins vanaf Poloniex naar mijn NXT-waller op mijn Android-foon over gemaakt. Daar zijn ze ook aan gekomen. Nu wil ik als laatste stap een message naar mezelf sturen zodat ik extra gevalideerd wordt. Maar dat message-scherm blijft klagen dat ik geen public key in heb gevuld, terwijl die optie er ook niet in zit. Iemand een idee hoe dat zit?
12PST las ik ergens, dat is 21:00 uur in Nederland. Maar misschien dat het weer veranderd is.
Waves doen het inderdaad goed ja. Ze pushen voornamelijk op transactiesnelheid dus ben benieuwd. Of de stijging is verklaarbaar door Ethereum.
Dit heb ik ook regelmatig, meestal helpt als ik een karakter toe voeg en daarna weer verwijder in het wachtwoord veld.emielos schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 09:11:
meer mensen die niet kunnen inloggen via binance? Voer de correcte gegevens in en druk op inloggen. Vervolgens is de aanmeldknop grijs en kom ik geen stap verder.
Dit is wel geheel willekeurig, meestal werkt het inloggen wel zoals het zou moeten maar er zitten ook momenten tussen dat ik moet rommelen met de invul velden om in te loggen
[ Voor 9% gewijzigd door sjorremans op 19-12-2017 09:37 ]
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Verwijderd
Gulden gaat niet alleen om de nostalgische waarde - de technologie erachter is oprecht erg goed en ze werken aan een grote update. Dat is ook waarom ik enkele weken Gulden aanraadde als goede investering, daar sta ik nog steeds achter alleen was het qua timing beter geweest een paar dagen geleden in te kopen. Nu heb ik toch een paar mooie 'moon missions' misgelopen omdat ik deze vasthield.brentnl schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 09:21:
De censuur in hun Slack is alleen te achterlijk voor woorden. Ik ben zojuist geband voor het 'bespreken van andere coins' omdat ik de stijging van NLG vergeleek met de rest van de markt (zonder daar specifieke coins te noemen)

Verwijderd
Ik denk dat ook steeds meer mensen het platform gaan gebruiken. Er moeten alleen meer munten beschikbaar worden, want dan heb je bijna geen exchange meer nodig.com2,1ghz schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 09:35:
Waves doen het inderdaad goed ja. Ze pushen voornamelijk op transactiesnelheid dus ben benieuwd. Of de stijging is verklaarbaar door Ethereum.
Nu ben ik altijd in de war wat 12PM nou precies is: is dat nou 12:00 of 00:00 ?Our announcement will be made Dec. 19th at 12 pm PST]
Verwijderd
Ik ben enorm fan van Waves (net als StratisVerwijderd schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 09:37:
[...]
Ik denk dat ook steeds meer mensen het platform gaan gebruiken. Er moeten alleen meer munten beschikbaar worden, want dan heb je bijna geen exchange meer nodig.
PM is in de middag(12:00), AM is in de avond (00:00)pven schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 09:40:
[...]
[...]
Nu ben ik altijd in de war wat 12PM nou precies is: is dat nou 12:00 of 00:00 ?
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
00:00, ezelsbruggetje: AM = Ah man, wat vroeg en je vergeet het nooit meer :-)pven schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 09:40:
[...]
[...]
Nu ben ik altijd in de war wat 12PM nou precies is: is dat nou 12:00 of 00:00 ?
+9 uur vanwege PST, dus vanavond 9 uurdeamz0r schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 09:41:
[...]
00:00, ezelsbruggetje: AM = Ah man, wat vroeg en je vergeet het nooit meer :-)
We love the smell of innovation in the morning!
Insert 'yo, dat is wat ik je zeg'-tekst.
Maar ik ben wel erg benieuwd wat ze aan gaan kondigen. Verder nog mijn NXT-coins die in de NXT-wallet staan zodat ik IGNIS ga krijgen. Het wordt een spannend jaar.
Verwijderd
Heb je het wel naar je ETHERUM adres gestuurd?Verwijderd schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 08:53:
[...]
Al enkele weken ben ik me aan het verdiepen in cryptomunten. voorlopig enkel nog wat gekocht via een account van litebit. Nu heb ik ook een account aangemaakt op binance en wilde ik daar 100 € opzetten om wat actiever te traden. gisterenavond heb ik dan ethereum gekocht via btc direct en door sturen naar binance . Aangezien er nog altijd niks op de account staat begin ik te denken dat ik een beginnersfout gemaakt heb. Je kan enkel Bitcoin op binance zetten waarschijnlijk ?
Per coin krijg je een adres op Binance.
En over die bonussen, de beurzen staan op hoogste punt in jaren en in de USA op recordhoogtes. Als wat beleggers daar wat winsten nemen en in crypto steken, dan beginnen we pas.
Crypto staat echt pas in de beginnerschoenen. Over 100 jaar betalen we niet meer wereldwijd in euros en dollars. Dat is echt verleden tijd.
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2017 09:56 ]
Verwacht wel een enorme dump van NXT de 28epven schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 09:44:
[...]
Insert 'yo, dat is wat ik je zeg'-tekst.
Maar ik ben wel erg benieuwd wat ze aan gaan kondigen. Verder nog mijn NXT-coins die in de NXT-wallet staan zodat ik IGNIS ga krijgen. Het wordt een spannend jaar.
Dit topic is gesloten.
Let op:
~[font=,24]ZERO TOLERANCE! LEES DIT EERST VOOR JE POST!~[/]
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken.
Wat willen we hier niet zien?
Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, het reilen en zeilen van exchanges, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om
.
~[html]<script type="text/javascript"> document.addEventListener("DOMContentLoaded", function() { if (document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value == "") document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value= "Wat willen we hier **NIET** zien?\n* Vragen over wallets\n* Discussies over coins en blockchain\n* Welke coin je moet kopen\n* Opmerkingen over de huidige koers van coin X\n* Slowchat\n* REFERRAL LINKS!\n* Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen :)\n\nLees de topicwaarschuwing hierboven in het rode vlak AANDACHTIG door voor je reageert."; }); </script>~[/html]
~[font=,24]ZERO TOLERANCE! LEES DIT EERST VOOR JE POST!~[/]
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken.
Wat willen we hier niet zien?
- Algemene vragen over cryptocurrencies (wallet software, blockchain technologie, etc.). Plaats die in Bitcoin en overige cryptocurrencies #3.
- "De Kraken servers zijn ruk". Nee echt? Ja, echt waar. Het is al heel lang ruk. Het hoeft niet elke dag weer eens vermeld te worden.
- Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
- Crypto en belasting. Hier offtopic, kan worden besproken in het bovengenoemde topic. Suggesties om te frauderen (zoals hiet niet netjes opgeven van je vermogen) worden niet gewaardeerd.
- Vragen die al zijn beantwoord in de topicstart of de topic zelf. Gebruik de search!
- Linkdrops. Begeleid links naar grote lappen tekst of video met een korte samenvatting (als die niet al gegeven is). Als jij iets interessant vindt om te delen, zeg er dan bij waarom je het interessant vindt.
- Referrals. Ten overvloede, want dit staat ook in het algemene beleid van GoT.
- Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen.
- Slowchat. Dit betreft dus óók reacties als "Bitcoin nu op $2800", "ETH daling is ingezet" , "To the moon!" en meer van zulks. Er is een speciaal Slack kanaal opgezet door de community waar veel van de hier actieve posters te vinden zijn: click
Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, het reilen en zeilen van exchanges, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om
~[html]<script type="text/javascript"> document.addEventListener("DOMContentLoaded", function() { if (document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value == "") document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value= "Wat willen we hier **NIET** zien?\n* Vragen over wallets\n* Discussies over coins en blockchain\n* Welke coin je moet kopen\n* Opmerkingen over de huidige koers van coin X\n* Slowchat\n* REFERRAL LINKS!\n* Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen :)\n\nLees de topicwaarschuwing hierboven in het rode vlak AANDACHTIG door voor je reageert."; }); </script>~[/html]