https://coinmarketcap.com/currencies/yenten/
Wie nog relatief goedkoop wil aankopen zie https://coinsmarkets.com/trade-BTC-YTN.htm
Prijs is wel aan het stijgen.
Oeh staat idd net een nieuw bericht op hun twitter, 12 PM PST. Dat is idd 9 uur 's avonds Nederlandse tijd. Komt mooi uit, dan zit ik helemaal klaar om evt. actie te nemenSanalologo schreef op maandag 18 december 2017 @ 20:09:
[...]
9 uur savonds Nederlandse tijd als ik het goed berekend heb. Ben benieuwd.
NOSIG
https://www.timeanddate.c...cement%21&font=slab&csz=1Sanalologo schreef op maandag 18 december 2017 @ 20:09:
[...]
9 uur savonds Nederlandse tijd als ik het goed berekend heb. Ben benieuwd.
12 uur in de middag...
Universa
POWR
XEM
TokenPay
Stratis
TRX
Request Network
Ethos
Zelf neig ik nu te investeren in Ethos/TRX voor 2018. Keuzes

Heb uit dit lijstje ook Ethos...ziet er goed uit imo.MaStar schreef op maandag 18 december 2017 @ 20:30:
Welke nieuwkomer - underdog heeft één van jullie?
Universa
POWR
XEM
TokenPay
Stratis
TRX
Request Network
Ethos
POWR, REQ en EthosMaStar schreef op maandag 18 december 2017 @ 20:30:
Welke nieuwkomer - underdog heeft één van jullie?
Universa
POWR
XEM
TokenPay
Stratis
TRX
Request Network
Ethos
Om te HODL-EN of short term?pirodr01 schreef op maandag 18 december 2017 @ 20:31:
[...]
Heb uit dit lijstje ook Ethos...ziet er goed uit imo.
- Er zit een goed, intelligent team achter met een berg ervaring.
- Het is begonnen als een Disney github project.
- De coins werden tijdens de ico op een eerlijke manier verdeeld
- Er is een "dragonscore" dwz hoe langer je je dragons vasthoudt hoe meer voordeel je krijgt bij partijen die op basis van dragonchain gaan bouwen
- En dan nu wat de meeste het belangrijkst vinden: tijdens de ico waren de coins 0,05 waard. Vandaag zijn ze over de euro gegaan terwijl ze nu alleen nog via kleinere exchanges te krijgen zijn. Dus nu is nog steeds een goed moment om in te springen.
- check hun website, lees de visie en de whitepaper en dan snap je dat dit een potentieel erg sterke coin is.
Team adviseert trouwens nadrukkelijk en sterk om niet te sellen. Ze hebben bijv ook de huidige 3 exchanges niet officieel gecommuniceerd.
ligt een beetje aan wat ie gaat doen...als ie opeens gaat verdubbelen of zo haal ik er een deel uit denk ik, de rest inderdaad zien wat 2018 gaat brengen...
Ben in iedergeval erg benieuwd. morgen om 5:00 in de nacht word de coin ook gelist op OkeX.p0st schreef op maandag 18 december 2017 @ 15:45:
[...]
Ik zou nog even niet uitgaan van een bullrun, een coin die eergisteren nog 11 cent waard was en nu voor 2 dollar over de toonbank gaat... Het kan natuurlijk wel, maar een aardige correctie ligt meer voor de hand. Supply is 400.000.000 coins he
Ga lekker fietsen.Yarisken schreef op maandag 18 december 2017 @ 20:15:
Blablablabla
[ Voor 45% gewijzigd door Wietsee. op 18-12-2017 21:05 ]
Kopen/verkopen kan gewoon. Alleen deposit/withdraw nietGrooV schreef op maandag 18 december 2017 @ 21:06:
Bittrex heeft in eens GLD under maintenance gezet... wilde net gaan verkopen, lekker dan. Kondigen ze dit niet ergens aan?
Ik zie geen trades namelijk, zal wel aan mij liggen danerrrrrnie schreef op maandag 18 december 2017 @ 21:09:
[...]
Kopen/verkopen kan gewoon. Alleen deposit/withdraw niet
Van de drie developers is dit voor twee eerste baan, andere heeft vier jaar werkervaring. Nu denk ik zelf dat korte termijn succes van ICOs meer te maken heeft met marketing dan developers (en misschien lange termijn ook wel), maar zoveel ervaring is dat toch niet?r_acker schreef op maandag 18 december 2017 @ 20:49:
De altcoin Dragonchain is hier nog niet veel genoemd. Houd deze echter in de gaten.
Daar lijkt het zeker op ja!shoombak schreef op maandag 18 december 2017 @ 21:08:
Zit ETH ineens stiekem op een all time high?
Bedankt voor je tip! Weet je wanneer deze op de grotere exchanges beschikbaar komt?r_acker schreef op maandag 18 december 2017 @ 20:49:
De altcoin Dragonchain is hier nog niet veel genoemd. Houd deze echter in de gaten.
- Er is een "dragonscore" dwz hoe langer je je dragons vasthoudt hoe meer voordeel je krijgt bij partijen die op basis van dragonchain gaan bouwen
- En dan nu wat de meeste het belangrijkst vinden: tijdens de ico waren de coins 0,05 waard. Vandaag zijn ze over de euro gegaan terwijl ze nu alleen nog via kleinere exchanges te krijgen zijn. Dus nu is nog steeds een goed moment om in te springen.
- check hun website, lees de visie en de whitepaper en dan snap je dat dit een potentieel erg sterke coin is.
Team adviseert trouwens nadrukkelijk en sterk om niet te sellen. Ze hebben bijv ook de huidige 3 exchanges niet officieel gecommuniceerd.
Verwijderd
Gaan er nog mensen extra inzetten op Cardano Ada?
Ik zit te twijffelen of ik nog moet instappen, had dat dom twee weken geleden moeten doen.
Als deze vraag niet in dit forum thuis hoort? Sorry daarvoor dit is de eerste keer dat ik reageer.
Groetjes, Freek
BlockfolioGoEV6 schreef op maandag 18 december 2017 @ 19:58:
Ik zoek een Android app waarmee in de waardeontwikkeling van mijn coins kan bijhouden. Tips?
Toevallig vanavond wat ingestoken!r_acker schreef op maandag 18 december 2017 @ 20:49:
Heeft iemand dit al voorgehad?? Bij verdere uitleg krijg ik iets dat er een chargeback ofso zou zijn kunnen gebeurd. Geen idee wat dit is en hoe ik dit kan oplossen.
Als 2de reden geven ze op dat ik meer info moet geven dat ik wel degelijk de eigenaar ben van de rekening..
Man man wat een rotzooi zijn die Exchanges toch.. het enige wat ik heb gedaan is een bedrag overgeschreven op mijn coinbase ACC vanuit een sepa rekening. Ik heb zelfs nog geen coins gekocht, aangezien ik de koers nog even wou afwachten.
Is er iemand die dit ook heeft voorgehad?
Denk dat ADA nog een mooie move omhoog kan maken nu,dus in dat opzicht denk ik dat je nog kan instappen.Verwijderd schreef op maandag 18 december 2017 @ 21:20:
Hoi allemaal,
Ik zit te twijffelen of ik nog moet instappen, had dat dom twee weken geleden moeten doen.
Als deze vraag niet in dit forum thuis hoort? Sorry daarvoor dit is de eerste keer dat ik reageer.
Groetjes, Freek
Op de lange termijn is ada sowieso een goede aankoop.
Misschien heb je het wel eens eerder gepost maar welke coins heb je?Rannasha schreef op maandag 18 december 2017 @ 15:10:
[...]
Ik ga serieus overwegen om (het grootste gedeelte) te verkopen als ik er een huis mee kan kopen. Maar gezien ik in de buurt van Genève woon, nu in FR zit, maar naar CH wil verhuizen en er qua ruimte niet op achteruit wil gaan vergeleken met m'n huidige huurwoning, betekent dat alles wat interessant is minstens een miljoen kost.
Dus voorlopig HODL ik nog lekker een tijdje door
[ Voor 14% gewijzigd door FreeShooter op 18-12-2017 21:26 ]
Klinkt alsof je initiële storting om jezelf te verifiëren niet goed is aangekomen en teruggestort, probeer dat eens opnieuw, maar zorg wel dat je naam van je account matched met die op je rekening.Rubberen schreef op maandag 18 december 2017 @ 21:22:
Bij verdere uitleg krijg ik iets dat er een chargeback ofso zou zijn kunnen gebeurd. Geen idee wat dit is en hoe ik dit kan oplossen.
Als 2de reden geven ze op dat ik meer info moet geven dat ik wel degelijk de eigenaar ben van de rekening..
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
U kunt een aankoop pas voltooien nadat u deze bij de uitgever van de kaart hebt geautoriseerd.
Moet ik bij de Rabo de aankoop autoriseren? Zou niet weten waar ik dat moet doen?
Geld is duidelijk van mijn rekening afgegaan (te zien in bank app). Ook staat het bedrag in mijn coinbase account.Taro schreef op maandag 18 december 2017 @ 21:27:
[...]
Klinkt alsof je initiële storting om jezelf te verifiëren niet goed is aangekomen en teruggestort, probeer dat eens opnieuw, maar zorg wel dat je naam van je account matched met die op je rekening.
Meestal zie je direct na je aankoop een klein banklogo en draaiende cirkel langskomen. Op dat moment wordt dit automatisch gedaan. Ik heb echter in 50% van de gevallen dat dit niet lukt en dan mislukt de aankoop. Je kunt het soms ook even in een andere browser proberen.technoaddict schreef op maandag 18 december 2017 @ 21:30:
Als ik mijn CC wil gebruiken op Coinbase krijg ik deze melding:
U kunt een aankoop pas voltooien nadat u deze bij de uitgever van de kaart hebt geautoriseerd.
Moet ik bij de Rabo de aankoop autoriseren? Zou niet weten waar ik dat moet doen?
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Ah, nog maar eens proberen danTaro schreef op maandag 18 december 2017 @ 21:32:
[...]
Meestal zie je direct na je aankoop een klein banklogo en draaiende cirkel langskomen. Op dat moment wordt dit automatisch gedaan. Ik heb echter in 50% van de gevallen dat dit niet lukt en dan mislukt de aankoop. Je kunt het soms ook even in een andere browser proberen.
Waar heb je Ethos aangekocht? Bittrex en Binance niet te zien, kan dat?pirodr01 schreef op maandag 18 december 2017 @ 20:31:
[...]
Heb uit dit lijstje ook Ethos...ziet er goed uit imo.
Op binance wel, op BQX afkorting.MaStar schreef op maandag 18 december 2017 @ 21:35:
[...]
Waar heb je Ethos aangekocht? Bittrex en Binance niet te zien, kan dat?
maar ik zie dat op de blockchain.info nog steeds staan "Onbevestigde transactie"
iemand idee ?
Prepare for the next ATH
Thanks. Apart die andere afkorting
en Electronium?
Alleen nog op cryptopiaMaStar schreef op maandag 18 december 2017 @ 21:39:
[...]
Thanks. Apart die andere afkorting
en Electronium?
Paar weken terug ingeslagen, maar voor de long term.Verwijderd schreef op maandag 18 december 2017 @ 21:20:
Hoi allemaal,
Groetjes, Freek
Het is al weken heel druk op het netwerk: https://bitcoinfees.earn.com/sourcecode schreef op maandag 18 december 2017 @ 21:38:
Stuur 2 uur geleden wat bitcoin van litebit naar cryptopia
maar ik zie dat op de blockchain.info nog steeds staan "Onbevestigde transactie"
iemand idee ?
Als je de transactie bekijkt kan je ook de gebruikte fee zien. Daarmee kan je dus prima zien wanneer de transactie aan zou moeten komen.
Ondanks dat we het hier eigenlijk niet over mogen hebben in dit draadje, toch fijn om deze quote even mee te pikken. Fijn dat we iets meer "speling" krijgen, dat is dus idd 60k gezamenlijk, daar komen we nog niet aan haha! Ruimte voor groei dusRailgunner schreef op maandag 18 december 2017 @ 16:15:
[...]
Klopt, de grens voor de VRH gaat per 1-1-2018 naar 30K per persoon. Maar of je je geld in bitcoins of op de bank hebt staan, maakt voor het bepalen van je vermogen, en daarmee samenhangend het betalen van de belasting niet uit.
🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
toch vreemd want even ervoorPilatuS schreef op maandag 18 december 2017 @ 21:40:
[...]
Het is al weken heel druk op het netwerk: https://bitcoinfees.earn.com/
Als je de transactie bekijkt kan je ook de gebruikte fee zien. Daarmee kan je dus prima zien wanneer de transactie aan zou moeten komen.
stuur ik ook bitcoin van litebit naar binance.com
en dat was zeer snel in het account daar
Prepare for the next ATH

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Dan zal de fee wel anders geweest zijn. Als je ons niets verteld over de gebruikte fee is er trouwens ook niets over je vraag te zeggen. De fee bepaald alles, maar je zegt niet wat de fee in beide gevallen is.sourcecode schreef op maandag 18 december 2017 @ 21:43:
[...]
toch vreemd want even ervoor
stuur ik ook bitcoin van litebit naar binance.com
en dat was zeer snel in het account daar
Ik heb dit ook al even ruim een week al... kan ook niet op gdax. Heb rijbewijs en paspoort geverifieerd staan en zowel met cc gekocht als via bank geld overgemaakt.Rubberen schreef op maandag 18 december 2017 @ 21:22:
Momenteel kan ik geen buys doen op coinbase. ‘Buys currently disabeld’
Heeft iemand dit al voorgehad?? Bij verdere uitleg krijg ik iets dat er een chargeback ofso zou zijn kunnen gebeurd. Geen idee wat dit is en hoe ik dit kan oplossen.
Man man wat een rotzooi zijn die Exchanges toch.. het enige wat ik heb gedaan is een bedrag overgeschreven op mijn coinbase ACC vanuit een sepa rekening. Ik heb zelfs nog geen coins gekocht, aangezien ik de koers nog even wou afwachten.
Is er iemand die dit ook heeft voorgehad?
Coinbase support reageer door drukte gewoon niet. Nogal vervelend

En zijn 5 mensen die in bovenstaande poll hebben geselecteerd dat ze meer dan een miljoen erin hebben zitten... Maarja, ben je dan een whale?Stokstaart schreef op maandag 18 december 2017 @ 21:44:
Wat ik me afvroeg, zitten er 'whales' hier op tweakers?
Tourniquet in "[ZT] Cryptocurrencies - handel & koers #5"
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
BitcoinFreeShooter schreef op maandag 18 december 2017 @ 21:25:
Ik vind het toch nog moeilijk om objectieve informatie te vinden op internet. Hier valt het nog mee maar verder lijkt iedereen voornamelijk zijn eigen coins te promoten. Hoe doen jullie dit?
[...]
Misschien heb je het wel eens eerder gepost maar welke coins heb je?
|| Vierkant voor Wiskunde ||
Verwijderd
Dit lijkt me een mooi moment om in Vechain te stappen!Rookert25 schreef op maandag 18 december 2017 @ 14:00:
[...]
VeChain heeft net samen met PwC gepubliceerd dat ze de eerste smart-city van China gaan waar maken. Daarnaast zullen ze een exchange gaan oprichten voor wijnhandelaren.
Lees hier meer: https://cdn.vechain.com/v...nership_guian_release.pdf
https://twitter.com/vecha...status/942728716051816453
Oh sorry, ik heb ook al meer dan een miljoen ingevuld, maar ik dacht dat je naar de stand per december 2020 vroeg.Ginz schreef op maandag 18 december 2017 @ 21:46:
[...]
En zijn 5 mensen die in bovenstaande poll hebben geselecteerd dat ze meer dan een miljoen erin hebben zitten... Maarja, ben je dan een whale?
[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2017 21:50 ]
Ja bedoelde ook de kwantiteit, maar ook de handelingen die ermee gepaard gaanGinz schreef op maandag 18 december 2017 @ 21:46:
[...]
En zijn 5 mensen die in bovenstaande poll hebben geselecteerd dat ze meer dan een miljoen erin hebben zitten... Maarja, ben je dan een whale?
Ik zou best in de leer willen bij zo iemand tegen een bepaald percentage van mn winsten namelijk..
Alles lijkt op het punt staan om te exploderen.
Welke blogs of personen(twitter) volgen jullie?
BTCdirect is vergelijkbaar en een heel klein beetje goedkoper.daddycewl schreef op maandag 18 december 2017 @ 21:44:
Beetje frustrerend dat op Litebit al dagen nul coins te koop zijn. Iemand een tip waar je met het gemak van Litebit coins kunt aan- en verkopen zonder al te veel poespas?
Sterker nog.. VEN / AMB / MANA / CND --> allemaal risingLi1quid schreef op maandag 18 december 2017 @ 21:49:
Tjonge jongen, steeds wanneer ik naar de koersen kijk heb ik zin om er extra geld tegenaan te gooien.
Alles lijkt op het punt staan om te exploderen.
Welke blogs of personen(twitter) volgen jullie?
Als ik bv op https://nxtplatform.org/ignis-airdrop-information/ kijk dan lees ik:
En verder nog wat uitleg dat deze oa op Poloniex verhandeld wordt. Maar ik lees niet of ik het nou gewoon op Poloniex kan laten staan om voor IGNIS in aanmerking te komen.Every NXT holder will receive 0.5 IGNIS for every NXT token at the moment of the snapshot.
Iemand een idee hoe het zit?
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
geen idee had er net ook al last van met andere coin. toen ook geen orderbook en had nog open orders staan, dus twijfelde even wat ik zou doen, geen idee of het invloed had als de markt dan ineens weer open gaat wat/of dat iets doet. Heb nu al even een withdrawal open staan en die komt ook nog niet door, lijkt alsof ik hem nog kan cancellen..GrooV schreef op maandag 18 december 2017 @ 21:06:
Bittrex heeft in eens GLD under maintenance gezet... wilde net gaan verkopen, lekker dan. Kondigen ze dit niet ergens aan?
Heb jij al daadwerkelijk coins aangekocht? Ik namelijk niet, gewoon geld op mijn ACC geplaatst.Arnold schreef op maandag 18 december 2017 @ 21:45:
[...]
Ik heb dit ook al even ruim een week al... kan ook niet op gdax. Heb rijbewijs en paspoort geverifieerd staan en zowel met cc gekocht als via bank geld overgemaakt.
Coinbase support reageer door drukte gewoon niet. Nogal vervelend
Ik merk wel dat ik mijn geld kan terug overschrijven naar mijn bank. Tenzij dat hij bij de laatste stap dan toch een error zou moeten geven. Ik ben dit ook van plan als het nog 2 dagen zo blijft, maar uit jouw reactie kan ik afleiden dat dit probleem dus gewoon blijft aangezien de support het te druk heeft

Niet alleen bij Bittrex is het zo druk. Overal is het wel een gekkenhuis lijkt het. Ik denk de nieuwsberichten van Bitcoin een aardige karrentrekker is om de populariteit van cryptocurrencies fors aan te wakkeren onder de mensen.Rubberen schreef op maandag 18 december 2017 @ 21:57:
[...]
Heb jij al daadwerkelijk coins aangekocht? Ik namelijk niet, gewoon geld op mijn ACC geplaatst.
Ik merk wel dat ik mijn geld kan terug overschrijven naar mijn bank. Tenzij dat hij bij de laatste stap dan toch een error zou moeten geven. Ik ben dit ook van plan als het nog 2 dagen zo blijft, maar uit jouw reactie kan ik afleiden dat dit probleem dus gewoon blijft aangezien de support het te druk heeft
Hier staat geen lijstje met willekeurige spullen die ik bezit.
Je moet ze in de eigen NXT wallet houden en niet op de exchanges. Ik heb in ieder geval geen enkele exchange het zien bevestigen van de airdrop. Alhoewel, HitBTC zegt van wel: https://forum.hitbtc.com/...rdrop-for-all-nxt-holderspven schreef op maandag 18 december 2017 @ 21:54:
Ik kom er even niet aan uit met NXT. Ik wil mijn NXT ergens weg zetten, zodat ik straks IGNIS erbij krijg. Momenteel staan mijn NXT-coins op Poloniex. Is dat goed genoeg?
Als ik bv op https://nxtplatform.org/ignis-airdrop-information/ kijk dan lees ik:
[...]
En verder nog wat uitleg dat deze oa op Poloniex verhandeld wordt. Maar ik lees niet of ik het nou gewoon op Poloniex kan laten staan om voor IGNIS in aanmerking te komen.
Iemand een idee hoe het zit?
NS FC: SW 2742 0448 8213
Met 'de eigen NXT wallet' bedoel je https://nxtplatform.org/download/ ? Daar heb ik even naar gekeken, dat is nogal een gepuzzel.Musta schreef op maandag 18 december 2017 @ 22:06:
[...]
Je moet ze in de eigen NXT wallet houden en niet op de exchanges. Ik heb in ieder geval geen enkele exchange het zien bevestigen van de airdrop. Alhoewel, HitBTC zegt van wel: https://forum.hitbtc.com/...rdrop-for-all-nxt-holders
#team_UTC+1
An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper Mini '12 i7/16/256 Air '13 i5/8/256 iPad mini 5 64GB iPhone SE 128GB
Het verschilt enorm, vorige week binnen een paar uur naar Coinbase, nu al paar dagen wachtende..Ethirty schreef op maandag 18 december 2017 @ 22:11:
Ik zie hier af en toe mensen "klagen" over dat het lang duurt om crypto over te maken. Ik mag nu wachten op 3 losse SEPA overboekingen voor ik weer geld kan investeren, dan merk je eigenlijk pas hoe ouderwets het bankensysteem is. Met een beetje mazzel is dat nog voor kerst, maar ik twijfel er aan.
ondanks dat veel mensen hier afgeven op kraken (en er zelfs een topicwarning over gaat) is als je erdoor komt afhandeling volgens mij wel goed. Vanmorgen gestort (rabobank) vanmiddag email dat mijn geld beschikbaar was.Ethirty schreef op maandag 18 december 2017 @ 22:11:
Ik zie hier af en toe mensen "klagen" over dat het lang duurt om crypto over te maken. Ik mag nu wachten op 3 losse SEPA overboekingen voor ik weer geld kan investeren, dan merk je eigenlijk pas hoe ouderwets het bankensysteem is. Met een beetje mazzel is dat nog voor kerst, maar ik twijfel er aan.
Deze week zou er ook een grote serverupdate (software/hardware i dont know) komen waardoor de cloudfare meldingen weg/minder moeten worden.
AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD
Hoe lang duurde bij jou de transactie van ETH naar de etherdelta smart contract? Ik heb per ongeluk een transaction fee gebruikt van 4 gwei (was de standaard value), waardoor hij nu lang over doet. Daarna nog een transactie gedaan @ 40 gwei, wat ruim voldoende zou moeten zijn. Echter die blijft ook maar duren (ws vanwege die 1e transactie).
NOSIG
https://www.jelurida.com/ignis-airdroppven schreef op maandag 18 december 2017 @ 22:08:
[...]
Met 'de eigen NXT wallet' bedoel je https://nxtplatform.org/download/ ? Daar heb ik even naar gekeken, dat is nogal een gepuzzel.
Staat een link in een van die afbeeldingen, ergens op de site van jelurida zag ik t ooit staan. Iikzelf ga niet voor de IGNIS tokens, heb wel heel wat NXT maar ben van plan om ze te sellen.
NS FC: SW 2742 0448 8213
Ik kon vanavond zonder problemen ETH kopen en withdraw'en richting een andere exchange. Zou er al iets verbeterd zijn? Vorige week had ik hier meerdere page refresh's voor nodig.harley schreef op maandag 18 december 2017 @ 22:20:
[...]
ondanks dat veel mensen hier afgeven op kraken (en er zelfs een topicwarning over gaat) is als je erdoor komt afhandeling volgens mij wel goed. Vanmorgen gestort (rabobank) vanmiddag email dat mijn geld beschikbaar was.
Deze week zou er ook een grote serverupdate (software/hardware i dont know) komen waardoor de cloudfare meldingen weg/minder moeten worden.
Ik heb nu vanaf NXTplatform de Android-client gedownload, daardoor heb ik een NXT-XXXX-YYYY-ZZZ-WWWW adres gekregen. Volgens mij kan ik nu vanaf Poloniex mijn NXT-coins withdrawen naar de Android-client. Maar ik doe het nog even niet, eerst goed inlezen.Musta schreef op maandag 18 december 2017 @ 22:21:
[...]
https://www.jelurida.com/ignis-airdrop
Staat een link in een van die afbeeldingen, ergens op de site van jelurida zag ik t ooit staan. Iikzelf ga niet voor de IGNIS tokens, heb wel heel wat NXT maar ben van plan om ze te sellen.
Waarom? Heb je een verklaring? TA misschien? Of zie je (contra)verbanden met andere coins?stefan1988 schreef op maandag 18 december 2017 @ 21:54:
ltc begint echt rap te stijgen nu
zo'n oneliner heeft echt geen nut in dit topic. Voegt niks toe en is binnen 5 minuten alweer waardeloos
Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.
Ik moet het eerst van Gdax afkrijgen, maar daarvoor moet ik eerst mijn bank nog bevestigen. Heen, terug en dan pas naar Kraken. In het weekend slapen de banken, dus die zijn pas vanochtend begonnen met werken.harley schreef op maandag 18 december 2017 @ 22:20:
[...]
ondanks dat veel mensen hier afgeven op kraken (en er zelfs een topicwarning over gaat) is als je erdoor komt afhandeling volgens mij wel goed. Vanmorgen gestort (rabobank) vanmiddag email dat mijn geld beschikbaar was.
#team_UTC+1
You can call me McOverloper Mini '12 i7/16/256 Air '13 i5/8/256 iPad mini 5 64GB iPhone SE 128GB
Ehm, 2 min. 16 gwei._Christiaan_ schreef op maandag 18 december 2017 @ 22:20:
[...]
Hoe lang duurde bij jou de transactie van ETH naar de etherdelta smart contract? Ik heb per ongeluk een transaction fee gebruikt van 4 gwei (was de standaard value), waardoor hij nu lang over doet. Daarna nog een transactie gedaan @ 40 gwei, wat ruim voldoende zou moeten zijn. Echter die blijft ook maar duren (ws vanwege die 1e transactie).
Hier ook 4 gwei per ongeluk_Christiaan_ schreef op maandag 18 december 2017 @ 22:20:
[...]
edit: Owh, nu net klaar. Mooi.
Tesla M3LR '21
Ik ben in het bezit van een Ledger nano s wallet.
Als je hoge bedragen HODL op je cold wallet (Ledger) en rond de 500 euro dagelijks handelt op een exchange heb je dan nog een extra (hot) wallet nodig die er tussen zit met betrekking tot veiligheid?
[ Voor 3% gewijzigd door Vinny1 op 18-12-2017 22:48 ]
In dat geval gebruik je voor je de exchange zelf, daar staan je coins/Euros/Dollars op. En de rest op je Ledger Nano.Vinny1 schreef op maandag 18 december 2017 @ 22:48:
Als je hoge bedragen HODL op je cold wallet (Ledger) en rond de 500 euro dagelijks handelt op een exchange heb je dan nog een extra (hot) wallet nodig die er tussen zit met betrekking tot veiligheid?
Ik kreeg de indruk dat het gewoon een fork was die is gemaakt om een paar Chinese miners nog meer macht te geven en als ik op r/btc kijk bestaat die hele meute wel uit een stel gehersenspoelde sekteleden met 'Satoshi's vision' en 'the origional whitepaper' als enige mantra, maar desondanks hebben ze wel een punt wb de complete onbruikbaarheid van Bitcoin als bruikbare currency op dit moment. Toen ik een paar weken geleden mijn BCH heb geclaimed was ik toch wel positief verrast over het feit dat ik niet te maken had met idiote fee's.
Nu ben ik zelf een ontzettende leek op dit gebied en op basis van wat inlezen van de voor- en tegenargumenten denk ik zelf niet dat het tot in de eeuwigheid opschalen van blocks een juiste oplossing is, maar het krampachtig vast te houden aan blocks van 1MB snap ik ook niet, temeer omdat BTC in een ver verleden helemaal geen vaste blockgrootte had.
Hoe denken jullie hier over? Heeft BCH een kans om de dominante coin te worden in de toekomst als BTC te lang wacht met het implementeren oplossingen voor het schaalbaarheidsprobleem?
Op welke site handel jij?OzzieMann schreef op maandag 18 december 2017 @ 15:23:
[...]
In BTC? Of in XRP? BTC toen deze rond €3K stond, XRP toen deze op €0,16-€0,20 stond (elke keer wat bijgekocht). Verder heb ik nu nog flink wat ander spul, XVG, ADA, TRX, NEM, NAV, POE.
Totale waarde op dit moment 1,33 BTC, waarvan 0,83 BTC dus in de Mycellium wallet.
Initiële inleg €3000,-. Met XRP vorige week inmiddels wel €2750 eruit gehaald, verkocht op €0,70 teruggekocht op €0,616 en later dit zelfde grapje XRP verkocht op €0,65 en teruggekocht €0,602.
Huidige netto inleg dus €250,-.
Ik denk dat voor XLM XEM XGV ADA en TRX het goed is om nu in te stappen. XRP volg ik al een tjid en kan zeggen dat dat iets voor midden lange termijn goed is, maar niet op korte termijn. laatste week is het gestegen door de proef in Japan en Korea volgens mij. Zal nog wel wat correcties hebben of iets stijgen. Ik verwacht wel dat het in 2018 rond de 1€ zal worden.Tominatie schreef op maandag 18 december 2017 @ 22:52:
Heb zowaar het idee dat XLM (Stellar) derest (XRP, XEM, ADA) achter nagaat en een mooie stijging gaat laten zien. Leuke community, steeds meer samenwerkingsverbanden, actieve devs, meetings. Het is gewoon een actieve coin... Ik ben er zojuist ingestapt en ik ga het wel meemaken. Ik hoor graag wat jullie denken
Mijn mening is nergens op gebaseerd, alleen op 'gut feeling'.
Heb er een paar maanden geleden 100 gekocht voor €1.70Tominatie schreef op maandag 18 december 2017 @ 22:52:
Heb zowaar het idee dat XLM (Stellar) derest (XRP, XEM, ADA) achter nagaat en een mooie stijging gaat laten zien. Leuke community, steeds meer samenwerkingsverbanden, actieve devs, meetings. Het is gewoon een actieve coin... Ik ben er zojuist ingestapt en ik ga het wel meemaken. Ik hoor graag wat jullie denken

Bij twijfel : alletweeargon007 schreef op maandag 18 december 2017 @ 23:01:
Ik heb €78 aan Bitcoin staan om te traden met NXT of XLM. Twijfel twijfel...
Het is gelukt, dankzij deze reddit.
Ter info aan degenen die willen handelen met Etherdelta: vergeet niet de gas price in te stellen (40 gwei oid) rechtsboven! Anders raakt je transactie stuck. Als dat gebeurt, gebruik de eerdergenoemde link om hem weer los te krijgen.
NOSIG
Voor SEPA transacties is Kraken idd een erg goede partij.harley schreef op maandag 18 december 2017 @ 22:20:
[...]
Ze hebben dit weekend een aantal preliminary tests gedaan en zijn de laatste verificaties van de nieuwe trading engine aan het uitvoeren. Voorheen was het aantal errors rond de 30% bij mij, tijdens de tests was het rond 1%.
Waar kan je je inschrijven?Verwijderd schreef op maandag 18 december 2017 @ 17:50:
Gaan er nog meer mensen naar de NEO meetup in amsterdam? heb me net ingeschreven!
http://lifeofcrypto.nl/neo-naar-nederland/
Maar wat dan wel. Ik hodl mijn ripples voorlopig. Verder beetje aan het spelen met, gister QRL gekocht en vandaag verkocht. Nu EMC2, gewoon voor de gein eens kijken wat ze doen zonder verder in te lezen.
Ik had inderdaad ook al het idee dit weekend dat er verbetering in zat. Vaak na 2-3x lukte het wel, dat was wel anders.DaCoTa schreef op maandag 18 december 2017 @ 23:08:
[...]
Voor SEPA transacties is Kraken idd een erg goede partij.
Ze hebben dit weekend een aantal preliminary tests gedaan en zijn de laatste verificaties van de nieuwe trading engine aan het uitvoeren. Voorheen was het aantal errors rond de 30% bij mij, tijdens de tests was het rond 1%.
#team_UTC+1
Ik ken het gevoel is als een kraslotje kopen (met meer kans op winst) en hopen dat het de juiste isGuru1000 schreef op maandag 18 december 2017 @ 23:08:
Als ik zie wat een groei nxt, stratis, neo, ripple allemaal gemaakt hebben afgelopen maand vind ik het zelf momenteel niet echt lekker om daar in te stappen. tov vorige maand zijn ze volgens mij allemaal minimaal 2,5 keer zoveel geworden.
Maar wat dan wel. Ik hodl mijn ripples voorlopig. Verder beetje aan het spelen met, gister QRL gekocht en vandaag verkocht. Nu EMC2, gewoon voor de gein eens kijken wat ze doen zonder verder in te lezen.
Verwijderd
Laten we nu elke ochtend gewoon even met z’n allen afspreken welke van de 1500 coins we gezamenlijk gaan pumpen.Djès1698 schreef op maandag 18 december 2017 @ 23:10:
[...]
Ik ken het gevoel is als een kraslotje kopen (met meer kans op winst) en hopen dat het de juiste is
Laten we Confido voor de grap pumpen!Verwijderd schreef op maandag 18 december 2017 @ 23:11:
[...]
Laten we nu elke ochtend gewoon even met z’n allen afspreken welke van de 1500 coins we gezamenlijk gaan pumpen.
Haha goed ideeVerwijderd schreef op maandag 18 december 2017 @ 23:11:
[...]
Laten we nu elke ochtend gewoon even met z’n allen afspreken welke van de 1500 coins we gezamenlijk gaan pumpen.
Verwijderd
Degene die als eerste koopt mag als laatste verkopen.Djès1698 schreef op maandag 18 december 2017 @ 23:13:
[...]
Haha goed ideewel als ik als eerste mag kopen dan
Nee dan gewoon de GULDEN.. Beetje Hollands glorie op de cryptomarkt!
edit: net als de tulpen toen
[ Voor 7% gewijzigd door Stokstaart op 18-12-2017 23:21 ]
Denk als we dat met z'n allen redelijk voor elkaar krijgen dat het nog werkt voor ons ook, (als we dan ook afspreken direct weer op een bepaalde tijd te verkopen. Er zullen dan redelijk wat buitenlanders mee springen op de boot die er niks van begrijpen.Stokstaart schreef op maandag 18 december 2017 @ 23:20:
[...]
Nee dan gewoon de GULDEN.. Beetje Hollands glorie op de cryptomarkt!
edit: net als de tulpen toen
Zoals het nu gaat vraag ik me af waarom ik nog bitcoins heb. Transacties zijn een drama en ze zijn veel te duur. De bitcoin gaat naar mijn mening daardoor tegen een muur lopen die lager is dan 50.000.SleepTwitch schreef op maandag 18 december 2017 @ 22:51:
Hoe denken jullie hier over de 'strijd' tussen BTC / BCH?
Ik kreeg de indruk dat het gewoon een fork was die is gemaakt om een paar Chinese miners nog meer macht te geven en als ik op r/btc kijk bestaat die hele meute wel uit een stel gehersenspoelde sekteleden met 'Satoshi's vision' en 'the origional whitepaper' als enige mantra, maar desondanks hebben ze wel een punt wb de complete onbruikbaarheid van Bitcoin wb currency op dit moment. Toen ik een paar weken geleden mijn BCH heb geclaimed was ik toch wel positief verrast over het feit dat ik niet te maken had met idiote fee's.
Nu ben ik zelf een ontzettende leek op dit gebied en op basis van wat inlezen van de voor- en tegenargumenten denk ik zelf niet dat het tot in de eeuwigheid opschalen van blocks een juiste oplossing is, maar het krampachtig vast te houden aan blocks van 1MB snap ik ook niet, temeer omdat BTC in een ver verleden helemaal geen vaste blockgrootte had.
Hoe denken jullie hier over? Heeft BCH een kans om de dominante coin te worden in de toekomst als BTC te lang wacht met het implementeren oplossingen voor het schaalbaarheidsprobleem?
Nou ben ik gelukkig ook een leek, dus het zal wel meevallen, maar het zou ook zomaar kunnen dat er ruimte komt voor een nieuwe munt.
Ik heb te weinig kennis van bitcoin cash om in te kunnen schatten of dat een kansrijke munt is.
Heb hier vanavond wat van gekocht en lijkt de goede kant op te gaan.r_acker schreef op maandag 18 december 2017 @ 20:49:
NOSIG
Wat voor fee heb je uiteindelijk ingesteld? Gas limit en price._Christiaan_ schreef op maandag 18 december 2017 @ 23:26:
[...]
Heb hier vanavond wat van gekocht en lijkt de goede kant op te gaan.Kostte wat moeite via Etherdelta maar hopelijk gaat het lonen. (moest eerst ETH kopen van mn BTC op Bittrex, daarna ETH overmaken naar Etherdelta, daarna smart contract kopen op etherdelta wat niet meteen lukte omdat ik per ongeluk te lage fee had ingesteld).
Vgm zit hij bij mij ook vast
~ Kwaliteit staat boven alles!
The FOMO is strong in this oneRobbie004 schreef op maandag 18 december 2017 @ 23:33:
Ik MOET nu echt ETH kopen, maar er is gewoon geen enkele Broker die het nu verkoopt... LiteBit alles uitverkocht. Nieuwe voorraad, please?![]()
Zeker hahaha, wil er graag een paar kopen!
~ Kwaliteit staat boven alles!
Koop BTC bij Bitonic en gebruik iets als Changelly om het om te zetten in ETH ?Robbie004 schreef op maandag 18 december 2017 @ 23:33:
Ik MOET nu echt ETH kopen, maar er is gewoon geen enkele Broker die het nu verkoopt... LiteBit alles uitverkocht. Nieuwe voorraad, please?![]()
Dit topic is gesloten.
~[font=,24]ZERO TOLERANCE! LEES DIT EERST VOOR JE POST!~[/]
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken.
Wat willen we hier niet zien?
- Algemene vragen over cryptocurrencies (wallet software, blockchain technologie, etc.). Plaats die in Bitcoin en overige cryptocurrencies #3.
- "De Kraken servers zijn ruk". Nee echt? Ja, echt waar. Het is al heel lang ruk. Het hoeft niet elke dag weer eens vermeld te worden.
- Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
- Crypto en belasting. Hier offtopic, kan worden besproken in het bovengenoemde topic. Suggesties om te frauderen (zoals hiet niet netjes opgeven van je vermogen) worden niet gewaardeerd.
- Vragen die al zijn beantwoord in de topicstart of de topic zelf. Gebruik de search!
- Linkdrops. Begeleid links naar grote lappen tekst of video met een korte samenvatting (als die niet al gegeven is). Als jij iets interessant vindt om te delen, zeg er dan bij waarom je het interessant vindt.
- Referrals. Ten overvloede, want dit staat ook in het algemene beleid van GoT.
- Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen.
- Slowchat. Dit betreft dus óók reacties als "Bitcoin nu op $2800", "ETH daling is ingezet" , "To the moon!" en meer van zulks. Er is een speciaal Slack kanaal opgezet door de community waar veel van de hier actieve posters te vinden zijn: click
Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, het reilen en zeilen van exchanges, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om
~[html]<script type="text/javascript"> document.addEventListener("DOMContentLoaded", function() { if (document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value == "") document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value= "Wat willen we hier **NIET** zien?\n* Vragen over wallets\n* Discussies over coins en blockchain\n* Welke coin je moet kopen\n* Opmerkingen over de huidige koers van coin X\n* Slowchat\n* REFERRAL LINKS!\n* Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen :)\n\nLees de topicwaarschuwing hierboven in het rode vlak AANDACHTIG door voor je reageert."; }); </script>~[/html]