[ZT] Cryptocurrencies - handel & koers #5 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 123 ... 223 Laatste
Acties:
  • 1.466.309 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k995
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-04 20:45
Tominatie schreef op maandag 18 december 2017 @ 16:36:
Ik vraag me af hoe het nou zit met Tether (USDT), ik las hier laatst dat de Bitcoin eigenlijk kunstmatig enorm in waarde stijgt door 'nep geld' wat uit Tether afkomstig is. Nu snap ik dat niet zo goed, iemand die mij hier meer over kan vertellen?
De bewering is dat die 1 op 1 met een VS dollar staat. Voor elke USDT zou er dus in het bedrijf 1 dollar moeten zitten als "onderpand" .

De vraag is natuurlijk is dit zo en "drukken" ze niet gewoon zelf geld bij door af en toe wat tether bij te creeren.

Indien het laatste dan kan dat idd gebruikt worden om BTC of andere munten) te kopen wat de prijs zou opdrijven .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BurnsMM
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 12-10 22:01
Swerfer schreef op maandag 18 december 2017 @ 16:19:
Mijn tactiek nadat ik te veel aan het day traden was en een paar keer de mist in ben gegaan.

Ik heb nu BTC en volg het schema zoals in onderstaand Excel bestand. Niet helemaal, want de winst wat eigenlijk na 4 maanden uitbetaald had moeten zijn is al na 10 dagen bereikt. Mijn inleg in augustus heb ik in ieder geval al weer terug.

BTC-Schema

Edit: Ik ben met dit schema gestart dat mijn BTC bij elkaar 10.000 Euro waard was.
Volgens mij houd dit schema geen rekening met het feit dat als jij EUR 1.000 verkoopt, het geen 1 Bitcoin meer blijft. Na de eerste verkoop zal dit nog 0,913 zijn (1.000 van 10.000 is 0,1 Bitcoin inleveren) en zo verder. Met dit gegeven zit jij eind 2018 nog maar op een kwart bitcoin. En daarna gaat het nog harder met EUR 2.000 per maand.

Met een snelle berekening kom jij maart 2019 uit op nog 0,04602 bitcoin. De maand er is het negatief.

[ Voor 15% gewijzigd door BurnsMM op 18-12-2017 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onnaj
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16:26
j0ppie schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 08:38:
[...]

https://coinmarketcap.com/currencies/ripple/#markets
Onderaan staan alle markets. Zoals je ziet kan de prijs per market verschillen. Je kunt er voor kiezen om over te boeken naar een andere market.
Dat zou kunnen alleen moet ik bij Gatehub 50 XRP laten staan en dat vind ik zonde. Laat het daar toch voorlopig maar even staan. Wil het toch niet op korte termijn verkopen en ik hoop dat mocht de waarde stijgen ze de fees ook weer wat aanpassen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Ah, aan de pol hierboven te zien hoor ik eindelijk eens bij 'de 1%' :+
Ik denk overigens nog lang niet aan uitbetalen, heb het idee dat het allemaal nog wel wat gekker kan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSim1986
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23-06 14:47
Luuk schreef op maandag 18 december 2017 @ 16:46:
Ik denk overigens nog lang niet aan uitbetalen, heb het idee dat het allemaal nog wel wat gekker kan ;)
pff wat een luxe als je zoveel knaken erin hebt zitten.. 8)7 8)7 :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lighting_
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 05-09 16:48
k995 schreef op maandag 18 december 2017 @ 16:41:
[...]

De bewering is dat die 1 op 1 met een VS dollar staat. Voor elke USDT zou er dus in het bedrijf 1 dollar moeten zitten als "onderpand" .

De vraag is natuurlijk is dit zo en "drukken" ze niet gewoon zelf geld bij door af en toe wat tether bij te creeren.

Indien het laatste dan kan dat idd gebruikt worden om BTC of andere munten) te kopen wat de prijs zou opdrijven .
tether verplicht zichzelf niet om het om te zetten naar dollars.
Want natuurlijk ontzettend dubieus is.
het zou allemaal via Bitfinex gebeuren maar ik zie nergens tether staan als wallet

[ Voor 6% gewijzigd door lighting_ op 18-12-2017 16:57 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:55
Tominatie schreef op maandag 18 december 2017 @ 16:36:
Ik vraag me af hoe het nou zit met Tether (USDT), ik las hier laatst dat de Bitcoin eigenlijk kunstmatig enorm in waarde stijgt door 'nep geld' wat uit Tether afkomstig is. Nu snap ik dat niet zo goed, iemand die mij hier meer over kan vertellen?
USDT is een crypto-token dat door het bedrijf Tether wordt uitgegeven. Tether zegt dat USDT 1:1 om te wisselen is voor USD, maar omdat ze al lange tijd problemen hebben met hun bank-relaties, kunnen ze die ruil in veel gevallen (voornamelijk voor kleine hoeveelheden) niet waarmaken.

Altcoin exchanges, die geen mogelijkheid tot fiat-stortingen of opnames hebben, bieden vaak een BTC/USDT paar aan om hun gebruikers toch een soort pseudo-fiat te bieden. Daarnaast biedt Bitfinex de mogelijkheid om een USD saldo in USDT te laten uitbetalen.

Omdat USDT een crypto-token is, is op de blockchain eenvoudig te volgen hoeveel USDT er in omloop zijn. Zo nu en dan komt er dan ook het bericht dat er X aantal USDT bij zijn gekomen. De bankrekening van Tether is daarentegen niet zomaar in te zien. Normaalgesproken zou Tether minstens 1 USD op hun rekening moeten hebben voor iedere USDT die in omloop is, om de belofte dat USDT 100% gedekt is waar te maken.

Sommigen beweren dat dit niet zo is en dat Tether USDT in omloop brengt zonder dat daar USD-stortingen van klanten tegenover staan. Deze USDT zou dan op de markt worden gebracht om BTC mee te kopen. Dit zou extra koop-druk op BTC (en andere cryptocurrencies) geven, zonder dat daar daadwerkelijk geld tegenover staat. Tether is nauw verbonden aan Bitfinex en de theorie is dan ook dat Bitfinex via deze constructie een hypothetisch tekort aan geld probeert weg te werken.

Er is geen bewijs voor deze theorie. Er is ook geen bewijs voor de ontkenning ervan. Tether zegt bezig te zijn met een uitgebreide audit. Ze hebben de tussentijdse bevindingen van het audit-bedrijf gepubliceerd over de stand van zaken in September. Toen bezat Tether net zoveel USD als dat er USDT in omloop waren.

Een probleem met de theorie is dat dit een erg opzichte method zou zijn voor Bitfinex om geld te printen. Omdat USDT op de blockchain leven, is iedereen getuige van de schepping ervan. Als Bitfinex oneerlijk zou willen handelen, dan zouden ze simpelweg in hun database het eigen account een hoger saldo geven en daarmee Bitcoin kopen. Zo'n actie zou net zo min door een audit heenkomen, maar het zou voor de buitenwereld volkomen onzichtbaar zijn en daarom minder argwaan opwekken.
lighting_ schreef op maandag 18 december 2017 @ 16:51:
[...]

tether verplicht zichzelf niet om het om te zetten naar dollars.
Want natuurlijk ontzettend dubieus is.
Dat is standaard Amerikaanse contract-terminologie. Ze houden zoveel mogelijk rechten in eigen hand. Er wordt veel te veel ingezoomed op dat stukje uit de T&C van Tether. Veel bedrijven hebben vergelijkbare dubieuze paragrafen in hun voorwaarden, waarin staat dat het bedrijf bijna alles mag en de klant bijna nergens recht op heeft.

[ Voor 9% gewijzigd door Rannasha op 18-12-2017 16:58 ]

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12-10 18:06

Swerfer

Hmm...

BurnsMM schreef op maandag 18 december 2017 @ 16:41:
[...]

Volgens mij houd dit schema geen rekening met het feit dat als jij EUR 1.000 verkoopt je Bitcoin geen 1 meer blijft maar na de eerste verkoop 0,995 en zo verder. Als dat klopt dan zit je eind 2017 nog maar op een halve bitcoin. En daarna gaat het nog harder met EUR 2.000 per maand.
Daar houd de tabel wel rekening mee. Neem de 11500. Ik haal daar 1000 Euro uit en dan heb ik dus 10500 over met minder BTC. 10500 + 15% = 12075 Euro. Ja, ik heb steeds minder BTC, maar zolang ik bij 15% stijging weer wat uit laat betalen, dan blijft het schema werken. En omdat de BTC meer waard wordt, gaat de afname in BTC steeds langzamer...

Kijk maar naar de onderste rij. Als er 36x 15% stijging is zou de inleg 1.5 miljoen waard zijn (ik geloof er niet echt in, maar we hebben ons al meer verbaasd over de BTC). In de laatste kolom echter is de waarde 'maar' 275000 waard, omdat ik steeds een deel BTC verkoop... Als die 275000 is bereikt, dan heb ik echter wel 84000 Euro eruit gehaald, zie bovenste rij.

[ Voor 3% gewijzigd door Swerfer op 18-12-2017 16:59 ]

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BurnsMM
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 12-10 22:01
Swerfer schreef op maandag 18 december 2017 @ 16:55:
[...]

Daar houd de tabel wel rekening mee. Neem de 11500. Ik haal daar 1000 Euro uit en dan heb ik dus 10500 over met minder BTC. 10500 + 15% = 12075 Euro. Ja, ik heb steeds minder BTC, maar zolang ik bij 15% stijging weer wat uit laat betalen, dan blijft het schema werken.

Kijk maar naar de onderste rij. Als er 36x 15% stijging is zou de inleg 1.5 miljoen waard zijn (ik geloof er niet echt in, maar we hebben ons al meer verbaasd over de BTC). In de laatste kolom echter is de waarde 'maar' 275000 waard, omdat ik steeds een deel BTC verkoop... Als die 275000 is bereikt, dan heb ik echter wel 84000 Euro eruit gehaald, zie bovenste rij.
Ik zie het verschil al. Jij hebt in regel 3 en verder de actuele waarde ingevuld (17.000) en ik ben met 10.000 gaan rekenen daardoor kom ik veel lager uit.

Succes met deze methode:).

[ Voor 52% gewijzigd door BurnsMM op 18-12-2017 17:14 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sanalologo
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 19-11-2023
''French finance minister calls for bitcoin regulation debate at G20''

“There is evidently a risk of speculation. We need to consider and examine this and see how (...) with all the other G20 members we can regulate bitcoin.”

Ben benieuwd..

[ Voor 50% gewijzigd door Sanalologo op 18-12-2017 17:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MaZo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Trent900 schreef op maandag 18 december 2017 @ 15:48:
[...]

ICX was eergisteren helemaal geen 11 cent waard. Hij werd op een andere exchange al verhandeld. Concept van ICX is echt wel goed.

ICO prijs was destijds 2500ICX per ETH.
ICX is in feite de Koreaanse ETH. Heeft een samenwerking met 27 banken, 7 ziekenhuizen, 3 universiteiten. Heeft bestaande producten en apps. Het open source project van de achterliggende techniek (Loopchain) wordt financieel gesteund door de Koreaanse regering. Heeft dezelfde eigenaar als Coinone.

Moet ik nog verder gaan? ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 09:31
Aangezien nieuws de koers duwt, waar halen jullie (snel) je nieuws? Geabonneerd op alle twitterkanalen? Of een website waar alles wordt verzameld?

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaskoF
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 08-10 14:33
MaZo schreef op maandag 18 december 2017 @ 17:05:
[...]
ICX is in feite de Koreaanse ETH. Heeft een samenwerking met 27 banken, 7 ziekenhuizen, 3 universiteiten. Heeft bestaande producten en apps. Het open source project van de achterliggende techniek (Loopchain) wordt financieel gesteund door de Koreaanse regering. Heeft dezelfde eigenaar als Coinone.

dus eigenlijk zeg je Iedereen instappen op ICX :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12-10 18:06

Swerfer

Hmm...

BurnsMM schreef op maandag 18 december 2017 @ 17:00:
[...]

Ik zie het verschil al. Jij hebt de nieuwe waarde ingevuld en niet meer de 10.000 daar zit mijn fout.

Succes met deze methode:).
Ik heb de tabel aangepast. Ik heb er de BTC achter gezet, even van 1BTC uitgegaan bij 11500 en dan zie je dat na 36x nog 0.18 BTC over is. Als de BTC daadwerkelijk 1.5 miljoen is na 36x, dan is 0.1821 BTC dus zo'n 275.000 Euro. De tabel klopt.

Edit:

Dank...

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
HaskoF schreef op maandag 18 december 2017 @ 17:11:
[...]

dus eigenlijk zeg je Iedereen instappen op ICX :P
Dat moet ieder voor zich weten. Ik ben geen zelfbenoemend expert. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Toevallig heb ik vanmiddag wat ICX gekocht op aanraden van een vriend die al wat langer handelt en het regelmatig juist heeft, maar heb je een link over die samenwerking met de banken etc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Niet online
Roger Ver zit z'n shitcoin ook weer lekker te pumpen zo te zien. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanalologo
Luuk schreef op maandag 18 december 2017 @ 17:18:
Roger Ver zit z'n shitcoin ook weer lekker te pumpen zo te zien. :+
Tja waarom zou bch achterblijven in deze markt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lighting_
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 05-09 16:48
Rannasha schreef op maandag 18 december 2017 @ 16:55:
[...]

Dat is standaard Amerikaanse contract-terminologie. Ze houden zoveel mogelijk rechten in eigen hand. Er wordt veel te veel ingezoomed op dat stukje uit de T&C van Tether. Veel bedrijven hebben vergelijkbare dubieuze paragrafen in hun voorwaarden, waarin staat dat het bedrijf bijna alles mag en de klant bijna nergens recht op heeft.
Volgens het artikel wilde iemand 1mln tether omzetten naar usd maar werd geweigerd.
Ik kan je hiermee al meteen zeggen dat deze currency als waarde 0 heeft als je niet op elk moment kan omzetten.

De miljoenen dollars zijn weg en ze zullen waarschijnlijk ook niet investeren in de techniek.
Tuurlijk heb je ook scam currencies maar die zijn niet meteen 1 dollar waard.

[ Voor 8% gewijzigd door lighting_ op 18-12-2017 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15:37
Bij Litebit is het alweer een tijdje zo dat elke munt 0 op voorraad heeft. Dat lijkt vooral een bug te zijn.
Weet iemand of er een patroon zit in het wel of niet beschikbaar hebben van coins? Bijvoorbeeld max 30 min 0 voorraad, daarna voor x tijd weer voorraad... Of is het echt random, en kan het nu net zo goed zijn dat er 4 uur lang geen voorraad is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sourcecode
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 09-04 21:30

sourcecode

Prepare for the next ATH

technoaddict schreef op maandag 18 december 2017 @ 17:26:
Bij Litebit is het alweer een tijdje zo dat elke munt 0 op voorraad heeft. Dat lijkt vooral een bug te zijn.
Weet iemand of er een patroon zit in het wel of niet beschikbaar hebben van coins? Bijvoorbeeld max 30 min 0 voorraad, daarna voor x tijd weer voorraad... Of is het echt random, en kan het nu net zo goed zijn dat er 4 uur lang geen voorraad is?
ik kan er ook nog geen grip op krijgen, wil een paar aankopen doen, echter 0 op request :)

Prepare for the next ATH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smokeandnoise
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-04-2024
Het patroon wat ik nu zie is dat ze inderdaad een paar uur niks hebben, en dan ineens voor alle munten tegelijk aantallen die binnen 10 minuten weer op zijn.

Ik zit al een uur te F5-en om iets te kunnen kopen. Een beetje irri is het wel ja..

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

wielhelm schreef op maandag 18 december 2017 @ 15:48:
Mijn doel is om er zonnepanelen van te kopen.
Zo heb ik er de komende 15 jaar iets aan.

350 euro ingestapt , sta nu op 750 euro dus ik heb nog een weg te gaan :)
Mijn doel is om eind 2020 een vliegticket te kopen om naar Belize te vliegen en mijn held John McAfee te bedanken.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• onionchopper
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 25-12-2020
Verwijderd schreef op maandag 18 december 2017 @ 17:32:
[...]

Mijn doel is om eind 2020 een vliegticket te kopen om naar Belize te vliegen en mijn held John McAfee te bedanken.
Ik zou alleen niet naast hem gaan wonen ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gaan er nog meer mensen naar de NEO meetup in amsterdam? heb me net ingeschreven!

http://lifeofcrypto.nl/neo-naar-nederland/

[ Voor 61% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2017 17:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• armageddon_2k1
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-07 10:18
Luuk schreef op maandag 18 december 2017 @ 16:46:
Gewoon uit interesse, daytrade jij actief in crypto? Of doe je het, voor de 'lol', naast werk?

Ik ben natuurlijk, zoals zovelen, lekker laat eraan begonnen, maar ben toch blij met mn 200% over de afgelopen 1,5e maand. Het is maar wisselgeld waar ik mee speel, maar leuk is het wel. Aan de andere kant moet je wel echt een kneus zijn wil je geen succes hebben in deze markt. Beetje jammer dat ik 4 jaar geleden ooit 2 BTC had....

[ Voor 6% gewijzigd door armageddon_2k1 op 18-12-2017 18:03 ]

Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:33

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
lighting_ schreef op maandag 18 december 2017 @ 17:21:
[...]

Volgens het artikel wilde iemand 1mln tether omzetten naar usd maar werd geweigerd.
Volgens het artikel ja. Het was een Turk btw. Enig bewijs dat hij dat idd probeerde heeft hij nooit laten zien.
Ik kan je hiermee al meteen zeggen dat deze currency als waarde 0 heeft als je niet op elk moment kan omzetten.
Omzetten kan direct bij Bitfinex en als trading pair bij Kraken. Alwaar hij momenteel op $1,0000000 staat, dus veel wantrouwen heeft men blijkbaar niet.

[ Voor 33% gewijzigd door .oisyn op 18-12-2017 18:19 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• radem205
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-02-2022
Ik ben benieuwd waar jullie op inzetten voor aankomende nacht....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ribo89
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 09:17
Sanalologo schreef op maandag 18 december 2017 @ 17:19:
[...]

Tja waarom zou bch achterblijven in deze markt?
Ik begrijp ook eerlijk gezegd niet waarom je in Bcash ( :+ ) zou investeren in plaats van Litecoin. Volgens mij vergelijkbare transactiekosten, maar zonder al het politieke geneuzel. Litecoin doet volgens mij ook veel meer aan ontwikkeling en heeft Charlie Lee als gezicht van de munt. Maargoed, Roger Ver heeft die Koreanen tot nu toe zo gek gekregen om erin te investeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yarisken
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13:11
Heb nu 2 coins en beide enorm gestegen.
Verge x5 sinds aankoop en yenten x10 sinds aankoop.
Myriad wilde ik ook aankopen maar is enorm doorgestegen, echt vervelend.
Heb echt het gevoel dat alles wat ik aanraak verandert in goud :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yarisken schreef op maandag 18 december 2017 @ 18:07:
Heb nu 2 coins en beide enorm gestegen.
Verge x5 sinds aankoop en yenten x10 sinds aankoop.
Myriad wilde ik ook aankopen maar is enorm doorgestegen, echt vervelend.
repelsteeltje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k995
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-04 20:45
Nee die dwerg he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yarisken
Gewoon crazy die prijzen. Speel al lang op de beurs en daar ben je blij met 10 procent rendement op 1 jaar. Hier is het 1000 procent op 4 weken .....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-09 15:27

spacer

SAP nerd

ICX heeft een flinke daling, kan nog wel eens interessant zijn om in te stappen.
Vooral als deze inderdaad zoveel potentie heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yarisken schreef op maandag 18 december 2017 @ 18:13:
[...]

Gewoon crazy die prijzen. Speel al lang op de beurs en daar ben je blij met 10 procent rendement op 1 jaar. Hier is het 1000 procent op 4 weken .....
jah leip he, vraag me af hoeland dit nog duurt, de totale marketcap zal nog wel verdubbelen in 2018

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yarisken schreef op maandag 18 december 2017 @ 18:13:
[...]

Welke munten ga je straks kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferra
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Is de Verge, XVG, bubbel alweer geknald? Wat zeggen jullie, holden of weg ermee?

[ Voor 7% gewijzigd door Ferra op 18-12-2017 18:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TQAirstrike
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 07-10 13:54
Ik heb 3 weken geleden wat Etherium gekocht op litebit, maar daar staat alles nu op 0 qua voorraad. Waar kopen jullie tegenwoordig altcoins?

Heb mijn hele portfolio al in binance staan, maar wil graag bij kopen :)

www.instagram.com/thomas.bartelds

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TQAirstrike
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 07-10 13:54
Sbakker1982 schreef op maandag 18 december 2017 @ 18:17:
Is de VERGE bubbel alweer geknald? Wat zeggen jullie, holden of weg ermee?
John MCaffee heeft het getypte met een tweet, lees verder niet veel goede dingen over Verge (Developer die de tijdlijn niet na komt en mensen uitscheld op fora etc)

Ik heb alles verkocht wat ik had van verge in de MCaffee hype :)

www.instagram.com/thomas.bartelds

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yarisken
Verwijderd schreef op maandag 18 december 2017 @ 18:16:
[...]

Welke munten ga je straks kopen?
Had myriad op het oog maar beetje te hoog nu. Ik ga ReddCoin kopen als het eindelijk terug beschikbaar is op litebit ....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luuk
  • Niet online
armageddon_2k1 schreef op maandag 18 december 2017 @ 18:02:
[...]

Gewoon uit interesse, daytrade jij actief in crypto? Of doe je het, voor de 'lol', naast werk?

Ik ben natuurlijk, zoals zovelen, lekker laat eraan begonnen, maar ben toch blij met mn 200% over de afgelopen 1,5e maand. Het is maar wisselgeld waar ik mee speel, maar leuk is het wel. Aan de andere kant moet je wel echt een kneus zijn wil je geen succes hebben in deze markt. Beetje jammer dat ik 4 jaar geleden ooit 2 BTC had....
Ik trade eigenlijk bijna niet. Ben met een paar duizend euro ingestapt vlak voor de 2013 rally. redelijk op de top wat verkocht maar het grootste deel aangehouden. In '14 en '15 nog een paar bitcoins bijgekocht en wat kunnen verdienen aan de Waves en Lisk ICO's waar ik aan meedeed.

Het enige handelen dat ik nu nog doe is het zo snel mogelijk verkopen van gratis fork shitcoin's voor meer BTC :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smokeandnoise
Litebit heeft weer goodies.. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirodr01
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 28-06-2024
Is de Verge, XVG, bubbel alweer geknald? Wat zeggen jullie, holden of weg ermee?
Ik houd ze nog eventjes vast, nu verkopen levert toch niet heel veel op...denk dat er nog wel een sprintje in zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woohooo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:14

Woohooo

Smilie, James Smilie

Ik hou ze nog lekker vast tot de volgende run. Zit voorlopig nog heel ruim boven mijn aankoop prijs. :9~

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Soeski
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-10 08:19
Hmm, ETH bij Litebit 658 EUR, bij Coinbase 624 EUR. Nogal een verschil zeg... jammer dat ik ze nu niet kan overzetten naar Litebit, worden ze spontaan meer waard zonder te handelen :+

Kennen jullie het probleem dat je eigenlijk niet meer in nog meer altcoins wil investeren, dan toch een "leuke" ziet, wat opzoekt, en dan denkt... ja dan moet ik dus een andere verkopen (discipline!) .... om vervolgens toch je bankpas/cc maar te trekken om ze _ook_ te hebben? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
Zag het :)
Na wat leeswerk op internet heb ik besloten om de niet veel besproken coin Monero te kopen. Litebit heeft geen Wallet voor Monero, dus is dit gelijk mijn 1e ervaring met een Wallet (gewoon de officiele Monero Wallet) op mijn telefoon. Deze wil ik voor de langere termijn vasthouden, aangezien er veel van wordt verwacht in 2018.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirodr01
Soeski schreef op maandag 18 december 2017 @ 18:40:
Hmm, ETH bij Litebit 658 EUR, bij Coinbase 624 EUR. Nogal een verschil zeg... jammer dat ik ze nu niet kan overzetten naar Litebit, worden ze spontaan meer waard zonder te handelen :+

Kennen jullie het probleem dat je eigenlijk niet meer in nog meer altcoins wil investeren, dan toch een "leuke" ziet, wat opzoekt, en dan denkt... ja dan moet ik dus een andere verkopen (discipline!) .... om vervolgens toch je bankpas/cc maar te trekken om ze _ook_ te hebben? :)
Haha ja, herkenbaar :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beepee
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 07-10-2022
Yarisken schreef op maandag 18 december 2017 @ 18:07:
Ahhh wat kuuuttt! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• o-TANK-o
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 20-02-2018
Ben vanochtend uitgestapt op 300sat, en nog wat Vechain bijgekocht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yarisken
ik zie niks, 20 keer liggen refreshen ... klote zeg
Soit ik heb de coin te pakken die me rijk zal maken. De andere coins is wat speelgeld.

[ Voor 17% gewijzigd door Yarisken op 18-12-2017 18:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Soeski schreef op maandag 18 december 2017 @ 18:40:

Haha ja joh, lig ondertussen in de goot, maar heb wel crypto:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smokeandnoise
Yarisken schreef op maandag 18 december 2017 @ 18:44:
[...]

ik zie niks, 20 keer liggen refreshen ... klote zeg
Het is al weer op ja zie ik, ik denk dat de volgende ronde over een paar uur pas is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirodr01
smokeandnoise schreef op maandag 18 december 2017 @ 18:50:
[...]

Het is al weer op ja zie ik, ik denk dat de volgende ronde over een paar uur pas is.
Jeetje wat een gedoe bij litebit laatste tijd zeg...waarom gebruik je niet gewoon binance? Bijna geen verificatie gedoe en makkelijk switchen tussen verschillende munten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• technoaddict
Verwijderd schreef op maandag 18 december 2017 @ 18:44:
[...]

Haha ja joh, lig ondertussen in de goot, maar heb wel crypto:P
Begon 3 weken terug met 20 euro. Werd al snel 50 erbij. Snel daarna toch nog ff 100 extra. Dont tell my wife! Nu 3 weken later zit ik op een euro of 600, en heb ik mijn vrouw verteld over mijn inleg :) Dat deed (durfde) ik overigens pas toen ik enkele munten 100% winst had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smok84
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 11-10 13:51
Lijkt wel weer redelijk in de lift :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• degroot
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 18 december 2017 @ 17:32:
[...]

´Hij woont toch al lang niet meer in Belize?

www.degroot-it.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebbelx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09:10
Morgen nog es 300 investeren in een crypto...welke staat laag en heeft goede kans om serieuze pump te krijgen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

degroot schreef op maandag 18 december 2017 @ 18:53:
[...]

´Hij woont toch al lang niet meer in Belize?
die hoeft niet meer op belize te komen denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Repi3
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Rebbelx schreef op maandag 18 december 2017 @ 18:58:
Morgen nog es 300 investeren in een crypto...welke staat laag en heeft goede kans om serieuze pump te krijgen?
Morgen komt er nieuws omtrent emc2 ...
is de laatste dag al wat aan het pompen, mss een momentje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• armageddon_2k1
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-07 10:18
technoaddict schreef op maandag 18 december 2017 @ 18:41:
[...]
Na wat leeswerk op internet heb ik besloten om de niet veel besproken coin Monero te kopen.
Ik besteed vrij weinig tijd aan cryptos en zelfs ik ken Monero....zo weinig besproken is ie dus niet lijkt me.

Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Ligone
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-09 15:26

Ligone

Moeha!

technoaddict schreef op maandag 18 december 2017 @ 18:52:
[...]

Begon 3 weken terug met 20 euro. Werd al snel 50 erbij. Snel daarna toch nog ff 100 extra. Dont tell my wife! Nu 3 weken later zit ik op een euro of 600, en heb ik mijn vrouw verteld over mijn inleg :) Dat deed (durfde) ik overigens pas toen ik enkele munten 100% winst had.
Zeg, wordt es wat meer "vent" >:) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebbelx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09:10
Ik heb trouwens op coinbase geregistered met mn id, nadien wil ik inloggen op gdax zn vraagt ie nog naar mn rijbewijs. Ik heb dit geupload maar dan telt iets af naar 5min en krijg ik melding dat ik het later opnieuw moet proberen.... Normaal ?

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• degroot
  • Niet online
technoaddict schreef op maandag 18 december 2017 @ 18:52:
[...]

Nootjes werk >:) mijn collega begon in juni met 3.000. Vrouw kwaad.
nu 85.000 , vrouw heel erg blij :+

www.degroot-it.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-10 08:19
Rebbelx schreef op maandag 18 december 2017 @ 19:05:
Ik heb trouwens op coinbase geregistered met mn id, nadien wil ik inloggen op gdax zn vraagt ie nog naar mn rijbewijs. Ik heb dit geupload maar dan telt iets af naar 5min en krijg ik melding dat ik het later opnieuw moet proberen.... Normaal ?
Jep... duurt langer. Heb het ook al 2x gedaan, en 2x afgewezen. Waarom is niet bekend. Misschien omdat ik nu een baard heb en op de foto nog niet.... 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stokstaart
technoaddict schreef op maandag 18 december 2017 @ 18:41:
[...]

Zag het :)
Na wat leeswerk op internet heb ik besloten om de niet veel besproken coin Monero te kopen. Litebit heeft geen Wallet voor Monero, dus is dit gelijk mijn 1e ervaring met een Wallet (gewoon de officiele Monero Wallet) op mijn telefoon. Deze wil ik voor de langere termijn vasthouden, aangezien er veel van wordt verwacht in 2018.
De 'niet veel besproken coin' Monero?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 16:24
Rebbelx schreef op maandag 18 december 2017 @ 18:58:
DZR schijnt bizar te zijn. Iets met doe zelf research en lees de topic regels |:(

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Repi3
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
degroot schreef op maandag 18 december 2017 @ 19:07:
[...]

altijd leuk om es te weten hoe het traject is afgelegd.
tips naar anderen toe ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• degroot
  • Niet online
Repi3 schreef op maandag 18 december 2017 @ 19:13:
[...]

altijd leuk om es te weten hoe het traject is afgelegd.
tips naar anderen toe ;)
in het begin wat leren net als iedereen. Daarna vol in de ico's gegaan. Uiteraard degelijk research gedaan en dat begint zich nu goed uit te betalen met WABI,VEN,IKON.
Ook nog mooie run op NEO gemaakt, gekocht voor 5 en verkocht voor 40.
Heef tot vorige week zo rond de 35 blijven hangen ,. nu de bovenstaande ico's allemaal een boost krijgen gaat het hard ineens.
En niet handelen op bittrex/kraken etc. De coins die daarop komen zijn al vaak paar goed over de kop gegaan. Ze komen vaak eerst op EtherDelta uit , daar zijn de echte klappers te maken.

www.degroot-it.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junia
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08:22
[...]

Bedant voor de samenvatting, ben hier nu ook even ingestapt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

degroot schreef op maandag 18 december 2017 @ 19:18:
[...]

in het begin wat leren net als iedereen. Daarna vol in de ico's gegaan. Uiteraard degelijk research gedaan en dat begint zich nu goed uit te betalen met WABI,VEN,IKON.
Ook nog mooie run op NEO gemaakt, gekocht voor 5 en verkocht voor 40.
Heef tot vorige week zo rond de 35 blijven hangen ,. nu de bovenstaande ico's allemaal een boost krijgen gaat het hard ineens.
En niet handelen op bittrex/kraken etc. De coins die daarop komen zijn al vaak paar goed over de kop gegaan. Ze komen vaak eerst op EtherDelta uit , daar zijn de echte klappers te maken.
Misschien is het een domme vraag maar welke kanalen volg jij om te weten dat er ergens een ICO wordt opgezet? Ben pas geleden begonnen met crypto en het lijkt me veel effectiever om wat geld in een veelbelovende ICO te investeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paquito
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Op quote las ik over LTO, een nieuwe coin. http://www.quotenet.nl/Ni...-Ether-is-een-scam-208104

Vanaf 1-1-18 willen ze starten. https://www.livecontracts.io/
Pre-sale loopt al enige tijd.

Ik kan er verder weinig over vinden. Ze hebben grote woorden 'Ethereum is een scam!'.

Verder wat artikelen gelezen over Ethereum. https://www.thesoholoft.c...-as-Year-End-Draws-Closer

Waarin wordt voorspelt dat de koers wellicht tot 900 dollar zal stijgen voor einde dit jaar.
Zelf waarschijnlijk nog wat ETH inkopen.

En wat is jullie ervaring met Waves Wallet voor alt coins?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da_PSI
  • Laatst online: 12:26
[...]

En ook de belastingdienst :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

da_PSI schreef op maandag 18 december 2017 @ 19:38:
[...]

de belasting die je betaald is peanuts, aangezien het word gezien als een belegging!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stokstaart
Paquito schreef op maandag 18 december 2017 @ 19:36:
Op quote las ik over LTO, een nieuwe coin. http://www.quotenet.nl/Ni...-Ether-is-een-scam-208104

Vanaf 1-1-18 willen ze starten. https://www.livecontracts.io/
Pre-sale loopt al enige tijd.

Ik kan er verder weinig over vinden. Ze hebben grote woorden 'Ethereum is een scam!'.

Verder wat artikelen gelezen over Ethereum. https://www.thesoholoft.c...-as-Year-End-Draws-Closer

Waarin wordt voorspelt dat de koers wellicht tot 900 dollar zal stijgen voor einde dit jaar.

Waar sta jij op de foto? >:) ;)

Op zich een goed verhaal, alleen zie ik nog erg weinig internationale aandacht voor de ICO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• degroot
  • Niet online
da_PSI schreef op maandag 18 december 2017 @ 19:38:
[...]

Nee hoor. Deze maand uitcashen en inlossen op de hypotheek.

+ wat hierboven gezegd word, tis maar een bepaald percentage wat je betaald over je vermogen boven de 50K ( als je fiscaal partner hebt )

[ Voor 25% gewijzigd door degroot op 18-12-2017 19:46 ]

www.degroot-it.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-10 06:44
[...]

Wow - welke munten moet je dan wel niet gehad hebben :D
Lekker hoor. 85k.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
Interessant: YouTube: Request Network Price Undervalued? Better Than Paypal?
Heb er 500e in totaal in geinvesteerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paquito
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Stokstaart schreef op maandag 18 december 2017 @ 19:42:
[...]

Waar sta jij op de foto? >:) ;)

Op zich een goed verhaal, alleen zie ik nog erg weinig internationale aandacht voor de ICO.
Ik heb er niets mee te maken.

Ik volg dit topic al wel enige maanden. Maar nooit echt gereageerd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirodr01
MaStar schreef op maandag 18 december 2017 @ 19:45:
[...]

Lekker hoor. 85k.
Paar keer het geluk treffen dat een munt een paar keer op de kop gaat en het lef hebben daar een leuk bedrag op in te willen zetten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirodr01
Vind t ook een interessante coin, vandaag ook wat van ingeslagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tito129
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:38
pirodr01 schreef op maandag 18 december 2017 @ 19:46:
[...]

Paar keer het geluk treffen dat een munt een paar keer op de kop gaat en het lef hebben daar een leuk bedrag op in te willen zetten..
Dat is de munt die we allemaal zoeken.
Ben wel bang dat er steeds meer munten bij komen en er een ontzettende verschraling komt.
Zie nu door de bomen het bos al soms niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tito129 schreef op maandag 18 december 2017 @ 19:47:
[...]

Dat is de munt die we allemaal zoeken.
Ben wel bang dat er steeds meer munten bij komen en er een ontzettende verschraling komt.
Zie nu door de bomen het bos al soms niet meer.
Kijk eens naar THEKEY, heel mooi project ook verschillende prijzen gewonnen al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• degroot
  • Niet online
pirodr01 schreef op maandag 18 december 2017 @ 19:46:
[...]

Klopt, hij heeft bijvoorbeeld ook in Agrello en Monetha gezeten. Zouden helemaal de shit zijn. beste teams etc etc. Maar uiteindelijk zijn die zwaar gecrashed na hun release op exchanges.
Maar daarmee leer je wel de pareltjes herkennen. Zo was Agrello heel mooi aangeprezen. Prachtig team , fantastisch product. Maar het product bestond nog niet. Er was verder nog niks. Na hun ICO hebben ze zwaar gefaalt in marketing etc.
Daarmee ga je dus beter op onderzoek uit , en in ICO´s investeren die al een werkend product hebben ( WABI bijvoorbeeld )

[ Voor 28% gewijzigd door degroot op 18-12-2017 19:50 ]

www.degroot-it.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
degroot schreef op maandag 18 december 2017 @ 19:48:
[...]

Klopt, hij heeft bijvoorbeeld ook in Agrello en Monetha gezeten. Zouden helemaal de shit zijn. beste teams etc etc. Maar uiteindelijk zijn die zwaar gecrashed na hun release op exchanges.
Wat zijn zijn picks voor 2018 ;) Of zit nog in zijn portefeuille

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

degroot schreef op maandag 18 december 2017 @ 19:48:
[...]

Ik heb dus ook agrello, trek nu weer een btje bij, maar staat nog steeds verlies vergeleken bij de ico waarde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanalologo
Verwijderd schreef op maandag 18 december 2017 @ 19:48:
[...]

Kijk eens naar THEKEY, heel mooi project ook verschillende prijzen gewonnen al.
Mooi project, vind het alleen jammer dat je op zn minst aan 0.1btc moet afnemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirodr01
uhuh, het is lastig met de wildgroei aan coins momenteel. Veelal met zelfde mooie site en verhaal. Daarna is het een markt die gedreven wordt door reacties op nieuwtjes, emotie en sentiment, waarin de prijsschommelingen ongekend zijn en je timing dus bijna perfect moet zijn...en je eigenlijk dus ook gewoon een hele bak geluk nodig hebt. Ach, we komen waarschijnlijk hoe het ook loopt, in ieder geval in de geschiedenisboeken :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sanalologo schreef op maandag 18 december 2017 @ 19:51:
[...]

Mooi project, vind het alleen jammer dat je op zn minst aan 0.1btc moet afnemen.
Dit was dus 1btc, nu verlaagd voor 3 weken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Paquito schreef op maandag 18 december 2017 @ 19:36:

Ja, hij gaat nu al goed omhoog vandaag, ethereum. Bleef wat achter bij BTC maar nu loopt ie netjes op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaJeroen
  • Laatst online: 30-03-2024
Wat verwachten jullie voor EMC2 vanavond/vannacht met hun aankondiging voor morgen? Word enorm gevote op de Cryptocalendar... heb dr maar snel wat van gekocht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoEV6
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16:08
Ik zoek een Android app waarmee in de waardeontwikkeling van mijn coins kan bijhouden. Tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• akaQ
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 10-10 13:33
bittrex lijkt er wederom uit te liggen. elke crypto nu NaN.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• radem205
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-02-2022
GoEV6 schreef op maandag 18 december 2017 @ 19:58:
Ik zoek een Android app waarmee in de waardeontwikkeling van mijn coins kan bijhouden. Tips?
Delta app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-09 22:23

NoE

Que?

ThaJeroen schreef op maandag 18 december 2017 @ 19:57:
Wat verwachten jullie voor EMC2 vanavond/vannacht met hun aankondiging voor morgen? Word enorm gevote op de Cryptocalendar... heb dr maar snel wat van gekocht!
baal dat ik ze ooit verkocht heb, alle 2000 stuks... wat verwacht met qua $ prijs nu?

We love the smell of innovation in the morning!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mirved
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-10 16:06
MaStar schreef op maandag 18 december 2017 @ 19:45:
[...]

Lekker hoor. 85k.
Als je 5000 euro in crypto had per 1-1 en niks verkocht hebt is het erg moeilijk om nu niet 75k+ te hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaJeroen
NoE schreef op maandag 18 december 2017 @ 20:01:
[...]

baal dat ik ze ooit verkocht heb, alle 2000 stuks... wat verwacht met qua $ prijs nu?
Hij is al aardig gepumpt vandaag. Maar verwacht vannacht meer omdat dan de release is van hun announcement. Bron: EMC2 pagina van Twitter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
Mirved schreef op maandag 18 december 2017 @ 20:01:
[...]

Als je 5000 euro in crypto had per 1-1 en niks verkocht hebt is het erg moeilijk om nu niet 75k+ te hebben
Hoe was de stand eind 2016 ten opzichte van nu eind 2017?
Veel verschil m.b.t. projecten etc. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sanalologo
ThaJeroen schreef op maandag 18 december 2017 @ 20:02:
[...]

Hij is al aardig gepumpt vandaag. Maar verwacht vannacht meer omdat dan de release is van hun announcement. Bron: EMC2 pagina van Twitter.
9 uur savonds Nederlandse tijd als ik het goed berekend heb. Ben benieuwd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MaStar
Dilemma voor het investeren in nieuwe crypto-projecten altijd weer: geld bijstorten (BTC) of bij de andere projecten 10% afsnoepen. Hmmmm >:)

Als mijn vrouw al weet dat ik 3k heb geinvesteerd gaat ze dat niet leuk vinden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaJeroen
Sanalologo schreef op maandag 18 december 2017 @ 20:09:
[...]

9 uur savonds Nederlandse tijd als ik het goed berekend heb. Ben benieuwd.
Ja en vaak is het zo dat de voordat de announcement is juist de grote FOMO begint :P
Pagina: 1 ... 123 ... 223 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~[font=,24]ZERO TOLERANCE! LEES DIT EERST VOOR JE POST!~[/]
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken.

Wat willen we hier niet zien?
  • Algemene vragen over cryptocurrencies (wallet software, blockchain technologie, etc.). Plaats die in Bitcoin en overige cryptocurrencies #3.
  • "De Kraken servers zijn ruk". Nee echt? Ja, echt waar. Het is al heel lang ruk. Het hoeft niet elke dag weer eens vermeld te worden.
  • Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
  • Crypto en belasting. Hier offtopic, kan worden besproken in het bovengenoemde topic. Suggesties om te frauderen (zoals hiet niet netjes opgeven van je vermogen) worden niet gewaardeerd.
  • Vragen die al zijn beantwoord in de topicstart of de topic zelf. Gebruik de search!
  • Linkdrops. Begeleid links naar grote lappen tekst of video met een korte samenvatting (als die niet al gegeven is). Als jij iets interessant vindt om te delen, zeg er dan bij waarom je het interessant vindt.
  • Referrals. Ten overvloede, want dit staat ook in het algemene beleid van GoT.
  • Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen.
  • Slowchat. Dit betreft dus óók reacties als "Bitcoin nu op $2800", "ETH daling is ingezet" , "To the moon!" en meer van zulks. Er is een speciaal Slack kanaal opgezet door de community waar veel van de hier actieve posters te vinden zijn: click
~[font=,16]Posts die hieraan voldoen worden vanaf nu zonder pardon en zonder notificatie verwijderd, sancties volgen bij herhaling.~[/]

Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, het reilen en zeilen van exchanges, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om :).

~[html]<script type="text/javascript"> document.addEventListener("DOMContentLoaded", function() { if (document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value == "") document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value= "Wat willen we hier **NIET** zien?\n* Vragen over wallets\n* Discussies over coins en blockchain\n* Welke coin je moet kopen\n* Opmerkingen over de huidige koers van coin X\n* Slowchat\n* REFERRAL LINKS!\n* Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen :)\n\nLees de topicwaarschuwing hierboven in het rode vlak AANDACHTIG door voor je reageert."; }); </script>~[/html]