Het is meer vervelend al mijn geld zit nu vastGeeMoney schreef op maandag 18 december 2017 @ 13:06:
[...]
Raak nu niet gelijk in paniek als iets zakt... IOTA is sinds vanochtend weer wat aan het opkrabbelen.
Mijn strategie is hodl tot je minimaal je inleg eruit kan halen. Als je dan nog steeds uit wilt stappen gewoon doen en niet meer naar de koers kijken want voor hetzelfde geldt stijgt hij als een gek door maar "that's life".
Ik heb nog steeds vertrouwen in IOTA en ik heb ze dan ook relatief vroeg gekocht. (600 stuks a $0.62).
Nu heb ik er inmiddels 750 met een klein beetje daytraden van kunnen maken. (100 Verkocht@ $4.92 en en 150 terug gekocht @ $3.02)
Als ik iets winstgevender zie kan ik ook niet kopen dus dat is ook weer verlies.
Was van plan te verkopen en in dip weer terug te kopen. Maar nu ben ik afhankelijk van wanneer ik weer aan mijn tokens mag komen. En dat vind ik toch wel een slechte eigenschap van iota. Zie vaker berichten over niet kunnen withdraw maar kopen/verkopen ging nog nu dus ook al niet meer.
"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant