[ZT] Cryptocurrencies - handel & koers #5 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 122 ... 223 Laatste
Acties:
  • 1.466.309 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-10 17:38
GeeMoney schreef op maandag 18 december 2017 @ 13:06:
[...]

Raak nu niet gelijk in paniek als iets zakt... IOTA is sinds vanochtend weer wat aan het opkrabbelen.
Mijn strategie is hodl tot je minimaal je inleg eruit kan halen. Als je dan nog steeds uit wilt stappen gewoon doen en niet meer naar de koers kijken want voor hetzelfde geldt stijgt hij als een gek door maar "that's life".
Ik heb nog steeds vertrouwen in IOTA en ik heb ze dan ook relatief vroeg gekocht. (600 stuks a $0.62).
Nu heb ik er inmiddels 750 met een klein beetje daytraden van kunnen maken. (100 Verkocht@ $4.92 en en 150 terug gekocht @ $3.02)
Het is meer vervelend al mijn geld zit nu vast
Als ik iets winstgevender zie kan ik ook niet kopen dus dat is ook weer verlies.
Was van plan te verkopen en in dip weer terug te kopen. Maar nu ben ik afhankelijk van wanneer ik weer aan mijn tokens mag komen. En dat vind ik toch wel een slechte eigenschap van iota. Zie vaker berichten over niet kunnen withdraw maar kopen/verkopen ging nog nu dus ook al niet meer.

"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi,

Ik kom niet op de fee pagina bij Gdax?
Weet iemand de kosten daar van een order en van fiat withdrawl?

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeMoney
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13:11
Verwijderd schreef op maandag 18 december 2017 @ 14:16:
Hoi,

Alvast bedankt
0,15 cent via SEPA.
ErikRo schreef op maandag 18 december 2017 @ 14:12:
[...]

Het is meer vervelend al mijn geld zit nu vast
Als ik iets winstgevender zie kan ik ook niet kopen dus dat is ook weer verlies.
Was van plan te verkopen en in dip weer terug te kopen. Maar nu ben ik afhankelijk van wanneer ik weer aan mijn tokens mag komen. En dat vind ik toch wel een slechte eigenschap van iota. Zie vaker berichten over niet kunnen withdraw maar kopen/verkopen ging nog nu dus ook al niet meer.
Zeker als day trader is het noodzaak om Dollars te hebben op de exchanges waar je handelt.
Je wilt niet afhankelijk zijn van de koop/verkoop van een bestaande coin om een move te maken.
Je zou dan dus je huidige munten wat moeten afbouwen en de Dollars gebruiken die daar uit komen.
Betekend dus dat je nu wat geduld moet hebben of dat je moet bijstorten :P .

[ Voor 62% gewijzigd door GeeMoney op 18-12-2017 14:19 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• f4stf0rw4rd
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 08:58
Verwijderd schreef op maandag 18 december 2017 @ 14:16:
Hoi,

Alvast bedankt
Nu werd mijn eerste lmgtfy reactie blijkbaar weg gemodereerd, maar het was serieus de 2e link wanneer je het had ge-Googled. Een beetje eigen initiatief mogen we hierop GoT toch wel verwachten mods?

Zeker, maar LMGTFY links zijn not-done en worden zonder pardon weggehaald

[ Voor 8% gewijzigd door .oisyn op 18-12-2017 14:31 ]

hier stond ooit een hoop info over wat eens een vet cool wrede configuratie was....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intouss
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 27-08-2021
,
ik heb op een exchange flink wat RPX (red pulse) staan. nu de waarde toch wel aanzienlijk word. wil ik dit graag overzetten naar een wallet. ik heb een nano ledger, maar geloof niet dat deze coins ondersteund worden.
kan iemand mij eenvoudig uitleggen hoe ik die coins van de exchange naar een soort neon wallet kan overzetten?
[/quote]

Kan gewoon op je Neo wallet,heb ik zelf gedaan i.v.m. de airdrop,NEON kan ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand misschien wanneer Binance weer gebruikt kan worden? De update zou 30 minuten duren maar inmiddels zijn we al een uur verder en ik wil m'n POWR verkopen ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atvokado
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 26-11-2023
Verwijderd schreef op maandag 18 december 2017 @ 14:39:
Weet iemand misschien wanneer Binance weer gebruikt kan worden? De update zou 30 minuten duren maar inmiddels zijn we al een uur verder en ik wil m'n POWR verkopen ;(
Hij doet het alweer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McPoowl
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11-10 13:46
Verwijderd schreef op maandag 18 december 2017 @ 14:39:
Je kunt weer hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebbelx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09:10
Zit iemand in lisk? 2 kenissen investeren hierin op lange termijn en zoals ik zie is deze de laatste dagen enorm aan het stijgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanalologo
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 19-11-2023
Rebbelx schreef op maandag 18 december 2017 @ 14:40:
Zit iemand in lisk? 2 kenissen investeren hierin op lange termijn en zoals ik zie is deze de laatste dagen enorm aan het stijgen...
https://www.tradingview.c...e-Chart-12-December-2017/
Afbeeldingslocatie: https://www.tradingview.com/i/xMeONMsK/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie004
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 12-11-2024
PilatuS schreef op zondag 17 december 2017 @ 21:01:
[...]

XRP gaat geen 25 dollar waard worden binnen 1 jaar. Zelfs 5 dollar zie ik niet zomaar gebeuren. Iedereen die denkt dat het 20 tot 25 dollar waard gaat worden binnen 1 jaar moet zichzelf misschien maar even laten nakijken.
Doktersafspraak zojuist gemaakt :(

~ Kwaliteit staat boven alles!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie004
Ook weer zoiets he, haal je XRP van GateHub af naar Ledger, moet er perse 30 XRP op GateHub blijven staan. Soort van anti-spam protocol van hun, man man man. Boefjes zijn het hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wielhelm
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-10 22:55

wielhelm

80/86 ST bladebladed

Robbie004 schreef op maandag 18 december 2017 @ 14:46:
Ook weer zoiets he, haal je XRP van GateHub af naar Ledger, moet er perse 30 XRP op GateHub blijven staan. Soort van anti-spam protocol van hun, man man man. Boefjes zijn het hoor.
Valt wel mee toch? de eerste 20 XRP heb ik van ze gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Heb toch maar wat VEN en ICX ingeslagen. Kan een stomme zet zijn geweest, maar we zien wel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie004
wielhelm schreef op maandag 18 december 2017 @ 14:48:
[...]

Valt wel mee toch? de eerste 20 XRP heb ik van ze gekregen.
Valt gelukkig mee inderdaad, maar alsnog... Ik heb helaas niks van ze gekregen haha. Het is trouwens ook gelukt met Plus500, minimaal moest ik 150 euro hebben om te kunnen opnemen, nu ineens 90 euro na een flinke mail te hebben gestuurd. Happy me!

Hoop dat het snel op de rekening staat. Alles mooi veilig op de Ledger hebben staan vind ik toch een beter idee. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wielhelm

wielhelm

80/86 ST bladebladed

Robbie004 schreef op maandag 18 december 2017 @ 14:52:
[...]

Valt gelukkig mee inderdaad, maar alsnog... Ik heb helaas niks van ze gekregen haha. Het is trouwens ook gelukt met Plus500, minimaal moest ik 150 euro hebben om te kunnen opnemen, nu ineens 90 euro na een flinke mail te hebben gestuurd. Happy me!

Hoop dat het snel op de rekening staat. Alles mooi veilig op de Ledger hebben staan vind ik toch een beter idee. :)
Hier trouwens nog wat extra info:

https://support.gatehub.net/hc/en-us/articles/115003269345

Was ook toevallig net gatehub aan het leeg trekken naar mij eden wallet.
Het blijkt dus dat je per connected gateway ook 5XRP kwijt bent.

de trustlines kan je verwijderen. het minimum is 20

En voor je EDEN wallet ben je dan ook weer 20XRP kwijt.... en eigenlijk wil ik een ledger gaan kopen. zo gaat het wel heel hard :)

[ Voor 3% gewijzigd door wielhelm op 18-12-2017 15:01 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeeuw
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-10 19:48

Zeeuw

5.6

Voor diegene die HODLen, tot hoe ver willen jullie gaan?

We pakken voor het gemak BTC. Als je 1BTC voor 10.000 euro heb gekocht dan is het bijna vanzelfsprekend dat je deze laat staan en niet bij 15.000 euro een gat in de lucht springt.

Maar stel je hebt in het begin eens 100BTC gekocht. Had je deze dan bij een waarde van 1000 euro al verkocht? Misschien kon je er destijds mooi je huis mee aflossen. Bij de huidige waarde kun je er lekker rustig van leven. Of willen jullie doorgaan tot de BTC 100.000+ euro waard is en dan je jacht van 50m in Monaco aanleggen?

Read the badge, Bitch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-08 18:02
Zeeuw schreef op maandag 18 december 2017 @ 15:03:

We pakken voor het gemak BTC. Als je 1BTC voor 10.000 euro heb gekocht dan is het bijna vanzelfsprekend dat je deze laat staan en niet bij 15.000 euro een gat in de lucht springt.

Maar stel je hebt in het begin eens 100BTC gekocht. Had je deze dan bij een waarde van 1000 euro al verkocht? Misschien kon je er destijds mooi je huis mee aflossen. Bij de huidige waarde kun je er lekker rustig van leven. Of willen jullie doorgaan tot de BTC 100.000+ euro waard is en dan je jacht van 50m in Monaco aanleggen?
Dat is natuurlijk voor iedereen anders, en ook erg moeilijk. Stel je legt 1000 euro in, en je zegt vooraf; bij 10.000 verkoop ik. Dan zul je zien op het moment dat je bij 10.000 komt dat je gaat twijfelen. Simpelweg omdat de groei zo hard gaat dat je niet al dat extra geld wilt missen. Met als risico dat de winst daarna zakt of zelfs verdwijnt. Dus denk dat niemand dat zomaar kan zeggen.

PSN/Steam: Xamsix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caspervc
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12:06

Ha grappige vraag.
Ik heb gezegd: als ik 40 word (5 jaar) verkoop ik alles, of als ik kan cashen voor een nieuwe auto (Lexus IS300h) :9~

MY24 Volvo XC40 Recharge SMER Fjord Blue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmerd
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 07-10 00:03
Rebbelx schreef op maandag 18 december 2017 @ 14:40:
:Y

Yup, 60% van mijn portfolio bestaat uit LISK. Goede roadmap, uniek product en een goed team. Ondanks dat ze wat vertraging hebben geloof ik echt in LISK. Eind februari is de rebrand aangekondigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1. Deze vraag is voor iedereen persoonlijk anders en kun jij alleen voor jezelf beantwoorden.
2. Voor een jacht van 50m heb je een stuk meer btc / geld nodig ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nemesis2212
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-12-2024

jacht van 50meter? pfff we gaan niet voor de sloeberboten he :9 ik investeer for the long term, dus met een beetje geluk (helemaal de hele goedkope munten) kunnen er sommige nog x10 of x100 gaan qua waarde. Stel ik leg 1000 euro in, dan ben ik heel blij als ik er 100.000 euro uit kan halen. 10k is leuk maar niet sprong waardig idd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• OzzieMann
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 12:07

OzzieMann

PSN: OzzieMann

Ik heb als doel om door middel van traden op binance zoveel mogelijk BTC bij elkaar te sparen. Had ik begin vorige week nog maar 0,48 BTC in bezit is het door XRP inmiddels leuk opgelopen tot 1,33 BTC. Met 0,5 BTC blijf ik doorhandelen en alles wat daarboven staat zet ik eens in de zoveel tijd in m'n Mycellium wallet.
Heb voor mezelf besloten dat ik voor het eerst in mijn leven McAffee geloof en HODL dus minstens tot 2020.

https://untappd.com/user/OzzBier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:23

Ik ga serieus overwegen om (het grootste gedeelte) te verkopen als ik er een huis mee kan kopen. Maar gezien ik in de buurt van Genève woon, nu in FR zit, maar naar CH wil verhuizen en er qua ruimte niet op achteruit wil gaan vergeleken met m'n huidige huurwoning, betekent dat alles wat interessant is minstens een miljoen kost.

Dus voorlopig HODL ik nog lekker een tijdje door :)

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
OzzieMann schreef op maandag 18 december 2017 @ 15:10:
[...]

Ik heb als doel om door middel van traden op binance zoveel mogelijk BTC bij elkaar te sparen. Had ik begin vorige week nog maar 0,48 BTC in bezit is het door XRP inmiddels leuk opgelopen tot 1,33 BTC. Met 0,5 BTC blijf ik doorhandelen en alles wat daarboven staat zet ik eens in de zoveel tijd in m'n Mycellium wallet.
Heb voor mezelf besloten dat ik voor het eerst in mijn leven McAffee geloof en HODL dus minstens tot 2020.
En wanneer ben je ingestapt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RustStorm
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11:49

Goede vraag! :) Zoals ik al diverse malen heb aangegeven ben ik een holder en ik vermoed dat ik pas over ga tot fiat wanneer het inderdaad richting tonnenwerk... Maar uiteindelijk weet je het nooit zeker hoe het zal gaan verlopen, dus ik zie het wel te zijner tijd.

Voor hetzelfde geldt gaan alle brokers op een gegeven moment: jammer maar helaas, we kopen helemaal niets meer in, succes met je coins en bedankt voor alles! ;)

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Railgunner
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12:30

Ik doe zelf pas sinds kort mee met een bescheiden bedrag. Maar stel dat ik ooit 1.000 euro had ingelegd en dat dit nu 10.000 waard is, dan denk ik dat ik mijn oorspronkelijke inleg er uit zou halen zodat ik geen verlies kan lijden. De overige 9.000 zou ik lekker laten staan om te zien wat er verder nog mogelijk is. Zelf ben ik redelijk behoudend met geldzaken, dus als die 9.000 verder groeit en ik op een gegeven moment 10% van mijn hypotheek kan aflossen (dat is voor mij het jaarlijkse maximum), dan zou ik dat doen zodat die winst vast binnen is. De rest zou ik dan wederom laten staan en een jaar later opnieuw bekijken.

Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dick Turpin
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 14-09-2022
Dick Turpin schreef op maandag 18 december 2017 @ 09:13:
Strat vs XRP

Verhoudt de token Strat zich t.o.v. van het bedrijf Stratis zoals de XRP tot het bedrijf Ripple.

Het bedrijf Ripple kan mega worden, zonder dat de XRP sky high gaat.
Is dat ook zo bij Stratis en Strat?
Niemand?
Of is dit een onzinnige vraag 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanalologo
Dick Turpin schreef op maandag 18 december 2017 @ 15:16:
[...]

Niemand?
Of is dit een onzinnige vraag 8)7
Is appels met peren vergelijken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Rannasha schreef op maandag 18 december 2017 @ 15:10:
[...]

Ik ga serieus overwegen om (het grootste gedeelte) te verkopen als ik er een huis mee kan kopen. Maar gezien ik in de buurt van Genève woon, nu in FR zit, maar naar CH wil verhuizen en er qua ruimte niet op achteruit wil gaan vergeleken met m'n huidige huurwoning, betekent dat alles wat interessant is minstens een miljoen kost.

Dus voorlopig HODL ik nog lekker een tijdje door :)
Dacht dat mensen die in Genève werken juist in Frankrijk willen wonen i.v.m. gunstiger leven? Of werk je daar (nog) niet (ik woon in Zürich ;))?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migila
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 29-11-2023
Ik heb niet direct een doel. Voorlopig hold'en, denk dat het echt nog heel veel gaat stijgen.
Wat wel een idee is wat ik misschien wil gaan doen, holden tot het een behoorlijk bedrag is en dan af en toe iets eraf halen.
Dus wachten tot het boven de 100k is en dan af en toe iets eraf halen, paar % is dan al een maand salaris en die paar % groeit dan snel weer aan. Uiteraard is dit speculeren maar dit is wel hoe ik het graag zou zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 12:07

OzzieMann

PSN: OzzieMann

shoombak schreef op maandag 18 december 2017 @ 15:12:
[...]

En wanneer ben je ingestapt?
In BTC? Of in XRP? BTC toen deze rond €3K stond, XRP toen deze op €0,16-€0,20 stond (elke keer wat bijgekocht). Verder heb ik nu nog flink wat ander spul, XVG, ADA, TRX, NEM, NAV, POE.
Totale waarde op dit moment 1,33 BTC, waarvan 0,83 BTC dus in de Mycellium wallet.

Initiële inleg €3000,-. Met XRP vorige week inmiddels wel €2750 eruit gehaald, verkocht op €0,70 teruggekocht op €0,616 en later dit zelfde grapje XRP verkocht op €0,65 en teruggekocht €0,602.
Huidige netto inleg dus €250,-.

https://untappd.com/user/OzzBier

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rannasha
MaZo schreef op maandag 18 december 2017 @ 15:19:
[...]
Dacht dat mensen die in Genève werken juist in Frankrijk willen wonen i.v.m. gunstiger leven? Of werk je daar (nog) niet (ik woon in Zürich ;))?
offtopic:
Mensen die in Genève werken, wonen veelal in Frankrijk omdat het goedkoper is. Als land is CH een stuk beter dan FR, dus als geld geen bezwaar is, dan zullen de meesten liever in CH wonen. Idem hier. Ik woon nu 4 jaar in FR en dat gaat prima, maar als ik vrije keuze had, dan stak ik de grens over. En als BTC dusdanig veel verder stijgt dat ik hypotheekloos kan wonen in CH, dan gaat dat ook zeer serieus overwogen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racquemis
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-10 09:41
Dank zij het vroeg erbij zijn met een altcoin heb ik nu na een half jaar een portfolio met waarde van voor mij meerdere jaarsalarissen. Gerealiseerd met een zeer minimale inleg.

Het bedrag is zo hoog dat het begint te kriebelen om het eraf te halen, maar aan de andere kant staat de altcoin nog in zijn kinderschoenen en heeft het veel potentieel om nog verder te groeien.

Hoe maken jullie een afweging in zo'n situatie?
Wat zou het punt zijn waarop jullie zonder twijfel zouden converten naar fiat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-09 11:20

thunder8

Het gedonder begint weer.

Ik heb dit weekend mijn eerste deel (0,23) btc verkocht op 16600 euro/btc. Dit is voor mij in eerste instantie een leuke uitbetaling voor een initiële 600€ investering.

De rest laat ik rustig staan voor de toekomst en bij bepaalde punten room ik een gedeelte af. Dan pak ik misschien niet de volle winst in de toekomst, maar ik blijf dan ook niet met een waardeloze cryptowallet zitten, mocht het ooit toch in elkaar storten als een kaartenhuis. En mocht dat in de toekomst gaat gebeuren, kan het zijn dat ik weer wat fiat in crypto doe om op de bodem weer in te stappen.

Wel ga ik binnenkort mijn BTG omzetten naar een paar coins die beloftevol zijn en dan hodlen.

PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemesis2212
racquemis schreef op maandag 18 december 2017 @ 15:25:
Dank zij het vroeg erbij zijn met een altcoin heb ik nu na een half jaar een portfolio met waarde van voor mij meerdere jaarsalarissen. Gerealiseerd met een zeer minimale inleg.

Het bedrag is zo hoog dat het begint te kriebelen om het eraf te halen, maar aan de andere kant staat de altcoin nog in zijn kinderschoenen en heeft het veel potentieel om nog verder te groeien.

snap dat je niet meteen met cijfers wil komen maar iets meer achtergrond is wel handig. wat was je initiele inleg en op welke coins. en meerdere jaarsalarissen van een vuilnisman of een dokter verschillen nogal, dus geen idee over welke waarde je spreekt. stel je hebt 100 euro ingelegd en nu een ton, tja dan zou ik deel zeker eraf halen en de rest als inleg gebruiken om nog meer te verdienen straks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gewoon inleg en misschien wat extra's eraf halen. De rest laten staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanalologo
nemesis2212 schreef op maandag 18 december 2017 @ 15:28:
[...]

snap dat je niet meteen met cijfers wil komen maar iets meer achtergrond is wel handig. wat was je initiele inleg en op welke coins. en meerdere jaarsalarissen van een vuilnisman of een dokter verschillen nogal, dus geen idee over welke waarde je spreekt. stel je hebt 100 euro ingelegd en nu een ton, tja dan zou ik deel zeker eraf halen en de rest als inleg gebruiken om nog meer te verdienen straks
Wat maakt het uit of hij vuilnisman is of dokter? verhouding blijft het zelfde. voor mij kan 1000 euro heel veel zijn terwijl het voor jou een weekloon is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Laatst online: 12:05

Bij het afbetalen van mijn hypotheek + iets extra. Financiële onafhankelijkheid is iets wat maar voor weinigen is weggelegd. 'Iedereen' heeft nu de illusie dat ie van 100 eu nog 100 btc kan maken. Dat kost je een godsvermogen aan tijd, energie en research. En het kan wel, maar het is niet voor iedereen weggelegd.

Je kan niet altijd right on the money zitten, en ja als je begint met veel funds kun je je kansen spreiden zoals je zegt. Als ik voor elke shitcoin a 1000 eu coins koop en 5 jaar wacht zal ik er wel zijn (zou je zeggen) maar het is geen garantie en we hebben nog geen maandenlange laat staan jarenlange bear market gezien.

Het zou zomaar afgelopen kunnen zijn met de pret.

Trouwens als jij nog zo veel potentie in die coin ziet, kun je ook delen welke coin, dan kunnen wij nog wel even mee profiteren.

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchMan
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-01 11:53

DutchMan

NederlandseMan

(jarig!)

Ik ben nu bijna drie maanden bezig en heb al een leuk bedrag opgebouwd maar in mijn ogen nog niet genoeg om er iets af te halen. Ik moet wel zeggen dat je op een gegeven moment in een modus komt te zitten dat je denkt dat je het nog even moet laten staan omdat je het idee heb dat het steeds meer kan worden. En hier kan je heel lang in blijven hangen. ;)

Als je een leuke winst heb behaald kan je zowiezo je inleg er uit halen. Het is zowiezo goed om een keer een deel van je winst te pakken en uit te laten betalen, gewoon om voor jezelf die stap te zetten. Betaal er bijv. een klein deel van je huis mee af, of leningen.

Why live life if u cannot remember it when you are dead ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-09 22:23

NoE

Que?

Sanalologo schreef op maandag 18 december 2017 @ 15:29:
[...]

Wat maakt het uit of hij vuilnisman is of dokter? verhouding blijft het zelfde. voor mij kan 1000 euro heel veel zijn terwijl het voor jou een weekloon is..
ligt er ook aan hoe die 1000 euro besteed is. je moet maar net de juiste muntjes gekocht hebben (en niet verkocht zoals ik...)

We love the smell of innovation in the morning!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rookert25
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 12-10 12:11

Mooi man, gefeliciteerd :)

Haal er dan 1.5 jaarsalaris uit zodat je - afhankelijk van je baanzekerheid - op iets kan terugvallen. Dat is veel belangrijker dan potentiële winsten, daar koop je geen brood of benzine van. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09:18

Zit er vanaf eind 2013 in (eerste btc gekocht op 180euro), heb bij 13000 eur een gedeelte verkocht, ben nu wel van plan te hodlen voor een paar jaar (of mocht het echt gek worden allemaal bij 50.000 euro/btc).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben ook een half jaar geleden begonnen. Ik heb vandaag mijn positie vertienvoudigd (jeeujj). Ik ga vanavond mezelf een mooi kerstcadeau geven en mijn inleg er af halen. De rest laat ik lekker staan voor 2019. Ik verwacht nog veel van de cryptomarkt, maar ik vind het toch nog zo onzeker dat ik alvast mijn inleg terug neem en een gedeelte van mijn winst pak (-/+ 25%).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemesis2212
Sanalologo schreef op maandag 18 december 2017 @ 15:29:
[...]

nou ik vind een verschil van salaris ipv 30-40k per jaar of 100K per jaar wel groot. Gaat ook niet om of het subjectief veel is voor iemand of niet, gaat om het totaalbedrag. zoals vele hier al zeggen idd, sowieso je inleg en deel winst eruit halen. met de rest zou ik zelf door investeren maar dit verschilt voor iedereen. mocht het wel om ton(nen) gaan dan zou ik daar zeker groot deel van laten storten op je bank helemaal met een lage inleg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanalologo
nemesis2212 schreef op maandag 18 december 2017 @ 15:36:
[...]

nou ik vind een verschil van salaris ipv 30-40k per jaar of 100K per jaar wel groot. Gaat ook niet om of het subjectief veel is voor iemand of niet, gaat om het totaalbedrag. zoals vele hier al zeggen idd, sowieso je inleg en deel winst eruit halen. met de rest zou ik zelf door investeren maar dit verschilt voor iedereen. mocht het wel om ton(nen) gaan dan zou ik daar zeker groot deel van laten storten op je bank helemaal met een lage inleg
Vind ik niet. Als ik een miljoen op mijn rekening heb staan, dan is een ton een stuk minder waard dan wanneer ik 10.000 op mijn rekening heb. Daarom maakt een bedrag ook totaal niet uit want die waarde kan jij niet bepalen voor iemand anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09:18
nemesis2212 schreef op maandag 18 december 2017 @ 15:36:
[...]

Hij komt uit 1989 en is process automation engineer, ga uit van een salaris van 40-50K bruto denk ik?

offtopic:
maar goed, we dwalen af :+

Mijn einsteinium inleg van gister gaat alweer lekker, is toch alweer wat gestegen. Ben benieuwd naar morgen.

[ Voor 10% gewijzigd door Bartske op 18-12-2017 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orf
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12:51

orf

Bartske schreef op maandag 18 december 2017 @ 15:33:
[...]

Zit er vanaf eind 2013 in (eerste btc gekocht op 180euro), heb bij 13000 eur een gedeelte verkocht, ben nu wel van plan te hodlen voor een paar jaar (of mocht het echt gek worden allemaal bij 50.000 euro/btc).
Grappig, ik zit er ook vanaf eind 2013 in en heb met een koers van iets boven de €13k de helft verkocht. Eind 2015 heb ik ook al eens de helft verkocht, na 2 jaar op een verlies van 8k gestaan te hebben. Toen ik eind 2015 op winst stond heb ik ongeveer mijn inleg eruit gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• labtech
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23-04-2019

Ik heb het altijd als een geintje gezien en heb wat (< 1 BTC) bij elkaar gesprokkeld door Minen. De laatste weken af en toe voor een klein beetje geld wat gekocht, ik denk dat er alles bij elkaar nog geen 500 euro in zit. Mijn strategie is HODLen, totdat ik met 50% van de waarde van de crypto's de hypotheek of een groot gedeelte daarvan kan aflossen. En mocht de boel in elkaar klappen, dan is er geen man overboord.
Een van de zaken waar je wel weerstand tegen moet bieden is vrouwlief....Die wil nu cashen, "want als het in elkaar klapt hebben we helemaal niks". Dat klopt inderdaad , maar na 100 keer het verhaal van de pizza van 10.000 BTC verteld te hebben geloof ik dat ze het snapt.

Zou ik er fors fiat in gestoken hebben zou het een ander verhaal zijn.

Mocht ik er tijd voor hebben dan is de strategie om door wat te handelen meer BTC / ETH / LTC te verkrijgen.

Verder adviseer ik al mijn vrienden om in plaats van een kerst/oudejaars staatslot (waarvan je bijna 100% zeker weet dat je dat geld kwijt bent), die 100 euro in BTC / ETH / LTC te steken. Daarmee heb je in ieder geval nog de kans op een leuke winst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12:44

p0st

Dutch Reefer

Nickkok schreef op maandag 18 december 2017 @ 13:29:
Vandaag is ICON (ICX) gelist op binance. Na een flinke dump door de token houders die ze voor 11 cent hebben gekocht nu de weg omhoog geslagen. Met een mooi concept en 400 miljoen coins kan dit wel eens een heel mooi koopje zijn. Op dit moment zo’n $2.30
Ik zou nog even niet uitgaan van een bullrun, een coin die eergisteren nog 11 cent waard was en nu voor 2 dollar over de toonbank gaat :) ... Het kan natuurlijk wel, maar een aardige correctie ligt meer voor de hand. Supply is 400.000.000 coins he :)

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanalologo
labtech schreef op maandag 18 december 2017 @ 15:43:
[...]

Ik heb het altijd als een geintje gezien en heb wat (< 1 BTC) bij elkaar gesprokkeld door Minen. De laatste weken af en toe voor een klein beetje geld wat gekocht, ik denk dat er alles bij elkaar nog geen 500 euro in zit. Mijn strategie is HODLen, totdat ik met 50% van de waarde van de crypto's de hypotheek of een groot gedeelte daarvan kan aflossen. En mocht de boel in elkaar klappen, dan is er geen man overboord.
Een van de zaken waar je wel weerstand tegen moet bieden is vrouwlief....Die wil nu cashen, "want als het in elkaar klapt hebben we helemaal niks". Dat klopt inderdaad , maar na 100 keer het verhaal van de pizza van 10.000 BTC verteld te hebben geloof ik dat ze het snapt.

Zou ik er fors fiat in gestoken hebben zou het een ander verhaal zijn.

Mocht ik er tijd voor hebben dan is de strategie om door wat te handelen meer BTC / ETH / LTC te verkrijgen.

Verder adviseer ik al mijn vrienden om in plaats van een kerst/oudejaars staatslot (waarvan je bijna 100% zeker weet dat je dat geld kwijt bent), die 100 euro in BTC / ETH / LTC te steken. Daarmee heb je in ieder geval nog de kans op een leuke winst.
Ik vertel om deze reden ook zo weinig mogelijk aan mijn wederhelft betreft mijn portfolio waarde. Dit soort ''gezeik'' legt namelijk weer een extra druk op je hele handelen.

Ik zelf ga gewoon lekker hodlen, misschien aankomend jaar een deel uitcashen voor een leuke vakantie.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Rannasha
Sanalologo schreef op maandag 18 december 2017 @ 15:46:
[...]

Ik vertel om deze reden ook zo weinig mogelijk aan mijn wederhelft betreft mijn portfolio waarde. Dit soort ''gezeik'' legt namelijk weer een extra druk op je hele handelen.
Betere wederhelft regelen ;)

Die van mij weet precies hoeveel we (-> gemeenschap van goederen) hebben en (HEEL BELANGRIJK!) wat te doen om toegang te hebben tot de coins als er iets met mij gebeurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie004
wielhelm schreef op maandag 18 december 2017 @ 14:55:
[...]

Hier trouwens nog wat extra info:

https://support.gatehub.net/hc/en-us/articles/115003269345

Was ook toevallig net gatehub aan het leeg trekken naar mij eden wallet.
Het blijkt dus dat je per connected gateway ook 5XRP kwijt bent.

de trustlines kan je verwijderen. het minimum is 20

En voor je EDEN wallet ben je dan ook weer 20XRP kwijt.... en eigenlijk wil ik een ledger gaan kopen. zo gaat het wel heel hard :)
Dat gaat wel heel hard inderdaad als ze deze normen hanteren! Gelukkig alles nog op een Cold Wallet en even kijken waar ik in ga investeren. ETH en NEO vind ik momenteel wel heel aantrekkelijk om te kopen. Beide zowat 55% gestegen afgelopen week!

Ledger is echt een aanrader, geweldig apparaat. Je zal versteld staan hoe geavanceerd zo'n klein apparaatje is!

[ Voor 6% gewijzigd door Robbie004 op 18-12-2017 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trent900
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-12-2022
p0st schreef op maandag 18 december 2017 @ 15:45:
[...]

Ik zou nog even niet uitgaan van een bullrun, een coin die eergisteren nog 11 cent waard was en nu voor 2 dollar over de toonbank gaat :) ... Het kan natuurlijk wel, maar een aardige correctie ligt meer voor de hand. Supply is 400.000.000 coins he :)
ICX was eergisteren helemaal geen 11 cent waard. Hij werd op een andere exchange al verhandeld. Concept van ICX is echt wel goed.

ICO prijs was destijds 2500ICX per ETH.

[ Voor 7% gewijzigd door Trent900 op 18-12-2017 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racquemis
  • Laatst online: 11-10 09:41
Sanalologo schreef op maandag 18 december 2017 @ 15:38:
[...]

Vind ik niet. Als ik een miljoen op mijn rekening heb staan, dan is een ton een stuk minder waard dan wanneer ik 10.000 op mijn rekening heb. Daarom maakt een bedrag ook totaal niet uit want die waarde kan jij niet bepalen voor iemand anders.
Het gaat er niet om hoeveel het is.
voor mij is het in iedergeval een bedrag waarbij ik echt aan het twijfelen sla.
In 2012 was ik in het bezit van een redelijk groot aantal bitcoins die ik natuurlijk veels te vroeg verkocht heb.
Kon me vorig jaar echt voor de kop slaan toen in de koerst van BTC zag.

Ik wil natuurlijk niet weer zo'n fout maken. Zeker niet nu de munt nog maar in de kinderschoenen staat.
Aan de andere kant, het kan ook zo maar voorbij zijn.

De inleg heb ik er al uit gehaald.
Misschien moet ik gewoon eens wat meer ervan af halen, kijken hoe comfortabel ik er mee ben.
Beginnen bij een procent ofzo?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• wielhelm

wielhelm

80/86 ST bladebladed

Mijn doel is om er zonnepanelen van te kopen.
Zo heb ik er de komende 15 jaar iets aan.

350 euro ingestapt , sta nu op 750 euro dus ik heb nog een weg te gaan :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DH1337
  • Laatst online: 23-06-2023
Sanalologo schreef op maandag 18 december 2017 @ 15:46:
[...]

Ik zelf ga gewoon lekker hodlen, misschien aankomend jaar een deel uitcashen voor een leuke vakantie.
herkenbaar!!! de ene ochtend denk je yes en de andere denk je SHITTT waar ben ik aan begonnen.. wederhelft weet dat ik er mee bezig ben maar wat de inhoud is.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orf
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12:51

orf

Rannasha schreef op maandag 18 december 2017 @ 15:47:
[...]

Die van mij weet precies hoeveel we (-> gemeenschap van goederen) hebben en (HEEL BELANGRIJK!) wat te doen om toegang te hebben tot de coins als er iets met mij gebeurt.
Ik heb in januari een afspraak met een notaris om te bespreken hoe je dit qua erfrecht goed kan regelen. Bedoeld als brainstorm omdat de notaris het interessante materie vindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brick5492
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 06-10 17:58

Ik zou 50/50 doen. :) Lekker genieten van die 50% die je eraf haalt, je leeft toch maar een keer! En de helft laten staan zodat je mocht het extreem veel worden je niet baalt. Mocht je totale investering over een paar jaar bijvoorbeeld 4 miljoen zijn ipv 8 miljoen, moet je niet zeuren en heb je toch al dikke winst. :P

Sommige alts kunnen heel mooi worden, maar sommige worden ook snel verlaten als het misgaat. Op deze manier geniet je van je geld en spreid je het risico.

Offtopic: goed gedaan met die alt! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DH1337
[...]

dat heb ik haar haarfijn uitgelegd... maar of het kwartje gevallen is...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GeoHound
  • Laatst online: 01-10-2024
wielhelm schreef op maandag 18 december 2017 @ 15:48:
Mijn doel is om er zonnepanelen van te kopen.
Zo heb ik er de komende 15 jaar iets aan.

350 euro ingestapt , sta nu op 750 euro dus ik heb nog een weg te gaan :)
heb precies hetzelfde, 350 euro ingelegd, en nu op 750 euro. wil naar de 1000 en dan me inleg eruit halen.
en dan rest laten staan tot ik er wat nuttigs uit kan halen( afbetaling van studieschuld/huis/zonnepanelen). is misschien niet zoveel als sommige andere hier op het forum. maar haal er voldoende voldoening en spanning uit om het leuk te maken.

kan helaas ook geen grotere risico's veroorloven dus, this will do :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 12-10 16:12

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

[...]

Ik heb inmiddels ook aardig wat (maar toch nog steeds <1 BTC) bij elkaar gesprokkeld, en mijn ouders weten ook hoe veel ik heb. En nog een aantal vrienden (die niet precies weten hoe veel). Mijn ouders laten me wel redelijk met rust (ik heb van 100 euro inleg een véél groter bedrag 'gemaakt'), maar vrienden liggen me iedere keer te be-kotsen met dezelfde dingen: "ik zou verkopen!!1!".

Natuurlijk begint het best een leuk bedrag te worden, maar ik wil wachten tot ik minstens een halve ton in BTC heb. En dan nog weet ik niet of ik wil verkopen.
racquemis schreef op maandag 18 december 2017 @ 15:48:
[...]

In 2012 was ik in het bezit van een redelijk groot aantal bitcoins die ik natuurlijk veels te vroeg verkocht heb.

Ik wil natuurlijk niet weer zo'n fout maken. Zeker niet nu de munt nog maar in de kinderschoenen staat.

Misschien moet ik gewoon eens wat meer ervan af halen, kijken hoe comfortabel ik er mee ben.
Tja, die 'fout' heb ik ook gemaakt (anders had ik als 19 jarige een mooi huis zonder hypotheek kunnen kopen :+). Ik heb er mentaal gezien jaren over gedaan, maar heb mij erbij neergelegd.

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• alki
  • Nu online
Afgelopen jaar 1500 euro ingelegd nu 20k, van een deel vd winst een leuke andere auto gekocht deze week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmvdw
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12:38
[...]

Die van mij heeft een idee, maar wil het niet weten ivm de stress die het kan geven,

Maar inderdaad goed idee om eens uit te leggen hoe ze er bij kan in geval van nood.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DH1337
kuusj98 schreef op maandag 18 december 2017 @ 15:54:
[...]

Ik heb inmiddels ook aardig wat (maar toch nog steeds <1 BTC) bij elkaar gesprokkeld, en mijn ouders weten ook hoe veel ik heb. En nog een aantal vrienden (die niet precies weten hoe veel). Mijn ouders laten me wel redelijk met rust (ik heb van 100 euro inleg een véél groter bedrag 'gemaakt'), maar vrienden liggen me iedere keer te be-kotsen met dezelfde dingen: "ik zou verkopen!!1!".

Natuurlijk begint het best een leuk bedrag te worden, maar ik wil wachten tot ik minstens een halve ton in BTC heb. En dan nog weet ik niet of ik wil verkopen.

[...]

Tja, die 'fout' heb ik ook gemaakt (anders had ik als 19 jarige een mooi huis zonder hypotheek kunnen kopen :+). Ik heb er mentaal gezien jaren over gedaan, maar heb mij erbij neergelegd.
voor 100 euro aan btc gekocht toen ze nog 10 euro waren het stuk... recent 9 verkocht :)

bank is niet blij met me! maar ik zelf wel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie004
Bittrex en Bitfinex werken beide niet... Ze nemen geen nieuwe leden aan... Grrrr. Iemand een ander goed alternatief voor traden (lees: snel uitcashen)? Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

alki schreef op maandag 18 december 2017 @ 15:55:
Afgelopen jaar 1500 euro ingelegd nu 20k, van een deel vd winst een leuke andere auto gekocht deze week.
Zo zat ik altijd te grappen dat ik een auto wilde kopen van Bitcoin. Nu moet ik weer lachen, want als ik wil is dat binnen een dag gedaan :+ Heb er al 1'tje, dus vind het wel goed.
DH1337 schreef op maandag 18 december 2017 @ 15:56:
[...]

voor 100 euro aan btc gekocht toen ze nog 10 euro waren het stuk... recent 9 verkocht :)

Haha kan ik me indenken! Mijn ouwe zegt nu ook al "ik zou de helft verkopen". Mijn moeder is dan weer meer van het "nu zou ik ook wachten en kijken wat het doet" principe.

Heb 100 Euro aan BTC (0.007BTC lol) overgemaakt via Bitonic als zijnde kerstbonus voor mezelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemesis2212
[...]

en de belastingdienst zegt ook dankje wel ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Railgunner

Waarom is de bank niet blij?

Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Morelleth
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 12-10 23:35
kuusj98 schreef op maandag 18 december 2017 @ 15:58:
[...]

Zo zat ik altijd te grappen dat ik een auto wilde kopen van Bitcoin. Nu moet ik weer lachen, want als ik wil is dat binnen een dag gedaan :+ Heb er al 1'tje, dus vind het wel goed.

[...]

Haha kan ik me indenken! Mijn ouwe zegt nu ook al "ik zou de helft verkopen". Mijn moeder is dan weer meer van het "nu zou ik ook wachten en kijken wat het doet" principe.

Heb 100 Euro aan BTC (0.007BTC lol) overgemaakt via Bitonic als zijnde kerstbonus voor mezelf.
Was de fee al niet bijna 50% van je kerst bonus dan?

D&D enthousiast en overmatig 3D printer, dus nu ook 3D printservice en mini's: MJG-3d.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

Morelleth schreef op maandag 18 december 2017 @ 15:59:
[...]

Was de fee al niet bijna 50% van je kerst bonus dan?
Ja die is dan wel weer om te huilen :X Maar nee, was iets van 7 euro. Ook belachelijk, maar goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k995
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-04 20:45
racquemis schreef op maandag 18 december 2017 @ 15:48:
[...]

Speel het veilig. IK heb liever de helft rendement minder en weten dat een groot deel veilig is gelijk wat dan meer rendement met risico op alles te verliezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DH1337
nemesis2212 schreef op maandag 18 december 2017 @ 15:59:
[...]

en de belastingdienst zegt ook dankje wel ;w
zolang ik voor 1 januari niet meer dan 50 K heb aan gezamelijk vermorgen niet :) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DH1337
Railgunner schreef op maandag 18 december 2017 @ 15:59:
[...]

Waarom is de bank niet blij?
omdat ik veel sneller aflos dan ik de hypotheek heb aangegaan :) dan accepteer ik maar de 2% boete :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iksie
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18-06 17:10
Een vriend van me wees me op Crypto500, een Nederlands platform waar je met euro's kunt traden op de koersverandering van crypto's. Dit kan met een hefboomconstructie blijkbaar. Ik zie dit echter niet echt als traden (je krijgt immers ook geen coins) maar eerder gokken.
Iemand hier ervaring mee? Is dit een betrouwbare site?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• f4stf0rw4rd
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 08:58
f4stf0rw4rd schreef op maandag 18 december 2017 @ 14:25:
[...]

[mbr]Zeker, maar LMGTFY links zijn not-done en worden zonder pardon weggehaald[/]
Ok, goed om te weten :) Zal me voortaan niet aan de laksheid van anderen storen en een direct linkje posten ;)

hier stond ooit een hoop info over wat eens een vet cool wrede configuratie was....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

DH1337 schreef op maandag 18 december 2017 @ 16:01:
[...]

zolang ik voor 1 januari niet meer dan 50 K heb aan gezamelijk vermorgen niet :) ;)
Daarom laat ik die van mij nog fijn in BTC staan tot sowieso 2 januari 2018. Je moet de waarde van 1 januari 2017 opgeven als ik het goed begrepen heb, dus dan hoef ik nog geen grote bedragen aan box3 belasting af te dragen. Gaat toch ook omhoog naar 30K of is dat later pas?

Ach ja, ik klaag niet, liever wel vermogensbelasting moeten betalen dan het niet hebben lijkt me :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10-10 12:39

Tourniquet

Hiya, fellas!

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pirodr01
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 28-06-2024
Iksie schreef op maandag 18 december 2017 @ 16:06:
Een vriend van me wees me op Crypto500, een Nederlands platform waar je met euro's kunt traden op de koersverandering van crypto's. Dit kan met een hefboomconstructie blijkbaar. Ik zie dit echter niet echt als traden (je krijgt immers ook geen coins) maar eerder gokken.
Iemand hier ervaring mee? Is dit een betrouwbare site?
Volgens mij kun je je geld beter in coins zelf investeren..

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Sanalologo
Hoe vaak per dag bekijken jullie eigenlijk je portfolio waarde? nu het steeds meer begint te worden irriteer ik me wel aan mezelf door steeds te gaan kijken, vooral omdat ik het grootste gedeelte gewoon aan het holden ben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Sanalologo schreef op maandag 18 december 2017 @ 16:12:
Hoe vaak per dag bekijken jullie eigenlijk je portfolio waarde? nu het steeds meer begint te worden irriteer ik me wel aan mezelf door steeds te gaan kijken, vooral omdat ik het grootste gedeelte gewoon aan het holden ben.
haha precies. WIl ook blockfolio eraf gooien en gewoon over een maand weer eens kijken. Bij Holden ga je het niet eraf halen, dus waarom kijken:p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DH1337
kuusj98 schreef op maandag 18 december 2017 @ 16:08:
[...]

Daarom laat ik die van mij nog fijn in BTC staan tot sowieso 2 januari 2018. Je moet de waarde van 1 januari 2017 opgeven als ik het goed begrepen heb, dus dan hoef ik nog geen grote bedragen aan box3 belasting af te dragen. Gaat toch ook omhoog naar 30K of is dat later pas?

Ach ja, ik klaag niet, liever wel vermogensbelasting moeten betalen dan het niet hebben lijkt me :+
Dan pleeg je fraude, want het is wel jouw vermogen wat je in box 3 moet opgeven. Mijn Tip is: uitbetalen en auto oid dergelijks van kopen...

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Rannasha
Een interessante blog om te volgen (vooral voor altcoin traders / hodlers) is:

http://blog.mclain.ca/buy...ies-for-365-days-week-18/ (dit is een link naar de meest recente post)

Het is een blog van een Canadees die een aantal maanden terug de top 30 cryptocurrencies (uiteindelijk werden het er 31 door een foutje) heeft gekocht voor ~$10 in iedere cryptocurrency. En wekelijks houdt hij de voortgang van z'n investering bij. Deze week inclusief een grafiek die deze voortgang vergelijkt met de prijsontwikkeling van Bitcoin.

De voorlopige conclusie is dat hij een mooie winst heeft gemaakt, maar het beter had gedaan als hij simpelweg BTC had gekocht.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Railgunner
kuusj98 schreef op maandag 18 december 2017 @ 16:08:

Klopt, de grens voor de VRH gaat per 1-1-2018 naar 30K per persoon. Maar of je je geld in bitcoins of op de bank hebt staan, maakt voor het bepalen van je vermogen, en daarmee samenhangend het betalen van de belasting niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DH1337
Railgunner schreef op maandag 18 december 2017 @ 16:15:
[...]

Klopt, de grens voor de VRH gaat per 1-1-2018 naar 30K per persoon. Maar of je je geld in bitcoins of op de bank hebt staan, maakt voor het bepalen van je vermogen, en daarmee samenhangend het betalen van de belasting niet uit.
ahh mooi dan is het 60K gezamelijk vermogen :) iets meer buffer :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

DH1337 schreef op maandag 18 december 2017 @ 16:14:
[...]

Dan pleeg je fraude, want het is wel jouw vermogen wat je in box 3 moet opgeven. Mijn Tip is: uitbetalen en auto oid dergelijks van kopen...
Heb letterlijk een tik op m'n hoofd gehad afgelopen weekend, klopt wat je zegt. Ik bedoelde eigenlijk dat de waarde op 1 januari 2017 een stuk vriendelijker is dan die op 1 januari 2018 (als de prijzen een beetje hetzelfde blijven). Vermogensbelasting vind ik nogmaals niet erg (ik bedoel, die paar tientjes..).

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Swerfer
  • Laatst online: 12-10 18:06

Swerfer

Hmm...

Mijn tactiek nadat ik te veel aan het day traden was en een paar keer de mist in ben gegaan.

Ik heb nu BTC en volg het schema zoals in onderstaand Excel bestand. Niet helemaal, want de winst wat eigenlijk na 4 maanden uitbetaald had moeten zijn is al na 10 dagen bereikt. Mijn inleg in augustus heb ik in ieder geval al weer terug.

BTC-Schema

Edit: Ik ben met dit schema gestart dat mijn BTC bij elkaar 10.000 Euro waard was.

[ Voor 6% gewijzigd door Swerfer op 18-12-2017 16:20 ]

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k995
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-04 20:45
Rannasha schreef op maandag 18 december 2017 @ 16:15:

http://blog.mclain.ca/buy...ies-for-365-days-week-18/ (dit is een link naar de meest recente post)

Het is een blog van een Canadees die een aantal maanden terug de top 30 cryptocurrencies (uiteindelijk werden het er 31 door een foutje) heeft gekocht voor ~$10 in iedere cryptocurrency. En wekelijks houdt hij de voortgang van z'n investering bij. Deze week inclusief een grafiek die deze voortgang vergelijkt met de prijsontwikkeling van Bitcoin.

De voorlopige conclusie is dat hij een mooie winst heeft gemaakt, maar het beter had gedaan als hij simpelweg BTC had gekocht.
Hij heeft natuurlijk gekocht toen dat bitcoin relatief laag stond De kans dat bitcoin * 2 gaat tov andere coins is veel en veel kleiner.

Als je louter hold zou ik idd 1 van de /een aantal van de grote munten nemen anders met traden zijn alt-coins veel aantrekkelijker en krijg je een veel hoger rendement dan bij bitcoin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DH1337
kuusj98 schreef op maandag 18 december 2017 @ 16:18:
[...]

Heb letterlijk een tik op m'n hoofd gehad afgelopen weekend, klopt wat je zegt. Ik bedoelde eigenlijk dat de waarde op 1 januari 2017 een stuk vriendelijker is dan die op 1 januari 2018 (als de prijzen een beetje hetzelfde blijven). Vermogensbelasting vind ik nogmaals niet erg (ik bedoel, die paar tientjes..).
dat kan... in mijn geval was het iets meer ;) dus vandaar dat ik wijselijk heb afgelost en een mooie auto heb gekocht :) (skoda fabia - combi)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirodr01
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 28-06-2024
Sanalologo schreef op maandag 18 december 2017 @ 16:12:
Heel regelmatig idd, haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08:47

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Grappig, ik had zo'n zelfde conclusie getrokken hier. In € is het een goede winst, in BTC haal ik er minder uit dan dat ik erin had gestoken. De winst zit hem grotendeels in het stijgen van BTC.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WishmasterNL
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12:56

WishmasterNL

XBOX: WishmasterNLD

Hmm, de "waarschuwing" is inmiddels al vaker voorbij gekomen over Litebit.
Nu staat mn XVG wallet weer in onderhoud. Best vervelend.

Ben eergisteren ingestapt met 2000 XVG, en ja, die staat dik in de min. Jammer dan.

Was me nu aan het oriënteren op Bittrex. Verificatie is inmiddels voltooid.

Misschien een beter idee om mijn huidige XVG, indien de wallet uit onderhoud is bij Litebit, over te zetten naar Bittrex? En van daaruit XVG te ruilen tegen bijv BTC, LTC, NEO, EMC2, XRP, WAVES.

Ik ben maar een kleine speler, gezien mijn geringe bedrag wat er in zit, Maar vind het wel erg interessant.
Het is ook niet dat ik per se dikke winsten wil behalen.

[ Voor 4% gewijzigd door WishmasterNL op 18-12-2017 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rookert25
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 12-10 12:11

Als hij van mei tot oktober had gekeken had hij waarschijnlijk beter altcoins kunnen houden, nee? Het blijft een snapshot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 13:13

HaTe

haat niet

Swerfer schreef op maandag 18 december 2017 @ 16:19:
Mijn tactiek nadat ik te veel aan het day traden was en een paar keer de mist in ben gegaan.

Ik heb nu BTC en volg het schema zoals in onderstaand Excel bestand. Niet helemaal, want de winst wat eigenlijk na 4 maanden uitbetaald had moeten zijn is al na 10 dagen bereikt. Mijn inleg in augustus heb ik in ieder geval al weer terug.

BTC-Schema

Edit: Ik ben met dit schema gestart dat mijn BTC bij elkaar 10.000 Euro waard was.
Mooi plan, ik denk dat ik ook zoiets ga doen. Dan maar hopen dat die 15% ongeveer aan blijft houden.
Ik snap alleen even die datums in de eerste kolom niet? Snap het al :) Je loopt voor op schema

[ Voor 8% gewijzigd door HaTe op 18-12-2017 16:34 ]

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• metallicattim
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08:25
kuusj98 schreef op maandag 18 december 2017 @ 16:00:
[...]

Ja die is dan wel weer om te huilen :X Maar nee, was iets van 7 euro. Ook belachelijk, maar goed.
Hmm, doe ik iets verkeerds of anders? Als ik voor 300 euro BTC wil kopen via de Blockchain app, betaal ik 309 euro en krijg ik uiteindelijk voor 276 euro aan BTC, dus verlies 33 euro!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Ik vraag me af hoe het nou zit met Tether (USDT), ik las hier laatst dat de Bitcoin eigenlijk kunstmatig enorm in waarde stijgt door 'nep geld' wat uit Tether afkomstig is. Nu snap ik dat niet zo goed, iemand die mij hier meer over kan vertellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

metallicattim schreef op maandag 18 december 2017 @ 16:35:
[...]

Hmm, doe ik iets verkeerds of anders? Als ik voor 300 euro BTC wil kopen via de Blockchain app, betaal ik 309 euro en krijg ik uiteindelijk voor 276 euro aan BTC, dus verlies 33 euro!?
Ik heb 0.007x BTC verkocht via Bitonic. De prijs per BTC die je krijgt verschilt wel aardig als je kleinere bedragen wilt overmaken helaas. Maar goed, die paar euro verlies zijn heel jammer, maar ik lig er niet wakker van :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caeruleus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:42
Tominatie schreef op maandag 18 december 2017 @ 16:36:
Ik vraag me af hoe het nou zit met Tether (USDT), ik las hier laatst dat de Bitcoin eigenlijk kunstmatig enorm in waarde stijgt door 'nep geld' wat uit Tether afkomstig is. Nu snap ik dat niet zo goed, iemand die mij hier meer over kan vertellen?
Hier wordt eea soort van uitgelegd: https://www.bloomberg.com...-biggest-bitcoin-exchange

no animals were harmed during the production of this message

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• metallicattim
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08:25
kuusj98 schreef op maandag 18 december 2017 @ 16:37:
[...]

Ik heb 0.007x BTC verkocht via Bitonic. De prijs per BTC die je krijgt verschilt wel aardig als je kleinere bedragen wilt overmaken helaas. Maar goed, die paar euro verlies zijn heel jammer, maar ik lig er niet wakker van :P
Oh ja sorry, ben niet meer helemaal wakker... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BraX
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 03-10 14:17

Beetje het zelfde als wat deze coin probeert te doen: https://triaconta.com/
The Cryptocurrency that is 100% asset backed by the top 30 of all cryptocurrencies
Top 30 coins fonds. Is nog niet verhandelbaar volgens hun eigen website kent de coin alleen maar voordelen.
Pagina: 1 ... 122 ... 223 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~[font=,24]ZERO TOLERANCE! LEES DIT EERST VOOR JE POST!~[/]
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken.

Wat willen we hier niet zien?
  • Algemene vragen over cryptocurrencies (wallet software, blockchain technologie, etc.). Plaats die in Bitcoin en overige cryptocurrencies #3.
  • "De Kraken servers zijn ruk". Nee echt? Ja, echt waar. Het is al heel lang ruk. Het hoeft niet elke dag weer eens vermeld te worden.
  • Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
  • Crypto en belasting. Hier offtopic, kan worden besproken in het bovengenoemde topic. Suggesties om te frauderen (zoals hiet niet netjes opgeven van je vermogen) worden niet gewaardeerd.
  • Vragen die al zijn beantwoord in de topicstart of de topic zelf. Gebruik de search!
  • Linkdrops. Begeleid links naar grote lappen tekst of video met een korte samenvatting (als die niet al gegeven is). Als jij iets interessant vindt om te delen, zeg er dan bij waarom je het interessant vindt.
  • Referrals. Ten overvloede, want dit staat ook in het algemene beleid van GoT.
  • Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen.
  • Slowchat. Dit betreft dus óók reacties als "Bitcoin nu op $2800", "ETH daling is ingezet" , "To the moon!" en meer van zulks. Er is een speciaal Slack kanaal opgezet door de community waar veel van de hier actieve posters te vinden zijn: click
~[font=,16]Posts die hieraan voldoen worden vanaf nu zonder pardon en zonder notificatie verwijderd, sancties volgen bij herhaling.~[/]

Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, het reilen en zeilen van exchanges, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om :).

~[html]<script type="text/javascript"> document.addEventListener("DOMContentLoaded", function() { if (document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value == "") document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value= "Wat willen we hier **NIET** zien?\n* Vragen over wallets\n* Discussies over coins en blockchain\n* Welke coin je moet kopen\n* Opmerkingen over de huidige koers van coin X\n* Slowchat\n* REFERRAL LINKS!\n* Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen :)\n\nLees de topicwaarschuwing hierboven in het rode vlak AANDACHTIG door voor je reageert."; }); </script>~[/html]