Ik heb geklikt op; gebruik litebit wallet. (verge)
Hopelijk is jouw weergeving die vd toekomst
Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold
Betreffende de CME BTC futures opening vannacht
Ik ook een paar uur geleden en ook nog niets in de litebit wallet.LadyDaily schreef op zondag 17 december 2017 @ 19:09:
[...]
Ik heb geklikt op; gebruik litebit wallet. (verge)
Mijn vorige transacties bij litebit zijn altijd goed gegaan dus ik denk gewoon even geduld hebben.

Maar heb je ook dat er bij status afgerond staat?Idanue schreef op zondag 17 december 2017 @ 19:14:
[...]
Ik ook een paar uur geleden en ook nog niets in de litebit wallet.
Mijn vorige transacties bij litebit zijn altijd goed gegaan dus ik denk gewoon even geduld hebben.
Had ik net ook, terwijl ik wist dat mijn ww klopte... Heb hem toen maar gereset.GovertNL schreef op zondag 17 december 2017 @ 16:39:
[...]
Klopt dat moet ik ook doen! Vreemd. Ik geef het wel even op. Morgen opnieuw proberen.
Ja, zie het al. Foutje idd. Ik zat in december 2018 te kijken ipv 2017.Korkss schreef op zondag 17 december 2017 @ 19:12:
[...]
Hopelijk is jouw weergeving die vd toekomst
Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.
Yup afgerond en als ik op het Ontvangstadres klik krijg ik : Error! : ******JkFr1FW1zkVx67T1Jmcagf****** not found.LadyDaily schreef op zondag 17 december 2017 @ 19:16:
[...]
Maar heb je ook dat er bij status afgerond staat?

Maar een klein beetje paniek op dit moment, ga er van uit dat het goed komt.
Klopt! Hier precies hetzelfde!Idanue schreef op zondag 17 december 2017 @ 19:19:
[...]
Yup afgerond en als ik op het Ontvangstadres klik krijg ik : Error! : ******JkFr1FW1zkVx67T1Jmcagf****** not found.![]()
Ook lichte paniek.....maar als het er meer zijn dan zal het vast niks zijn.
duurt even, maar het komt goed. Had hetzelfde vanmiddag.LadyDaily schreef op zondag 17 december 2017 @ 19:23:
[...]
Klopt! Hier precies hetzelfde!
Ik heb exact het zelfde. Ook de zelfde fout melding in de blockchainLadyDaily schreef op zondag 17 december 2017 @ 19:23:
[...]
Klopt! Hier precies hetzelfde!
Man man man, wat een zielig geneuzel hier, toch maar eens zoeken naar wat anders.....
Sorry hoor maar wat verwacht je in een crypto topic?RaptorXS schreef op zondag 17 december 2017 @ 19:34:
Man man man, wat een zielig geneuzel hier, toch maar eens zoeken naar wat anders.....
bnb? Tuurlijk! Korting is korting.Verwijderd schreef op zondag 17 december 2017 @ 19:43:
Traden bij Binance, wat doen jullie?
Via BNC coins met 50 procent korting of niet?
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Wat bedoel je??Verwijderd schreef op zondag 17 december 2017 @ 19:43:
Traden bij Binance, wat doen jullie?
Via BNC coins met 50 procent korting of niet?
50 procent korting waarop ....
op feesWorstkaas schreef op zondag 17 december 2017 @ 19:46:
[...]
Wat bedoel je??
50 procent korting waarop ....
Zijn er hier nog mensen die recent ervaringen hebben met Bitstamp ? Vorige week via SEPA voor het eerst een bedrag op mijn account gestort. Bleek dat het was overgemaakt van onze en/of rekening die op naam van mijn vrouw staat (als 1e naam) Kreeg een bericht dat de naam niet overeenkwam en ze het niet konden storten. Kreeg de optie om het terug te laten boeken (a 25 Euro kosten) of het op een account van mijn vrouw te laten storten.
Heb ze een bericht gestuurd met daarbij rekeningafschrift waarop duidelijk beide namen op de rekening staan. Hierop nog steeds geen reactie gehad. Ook een mail naar support gestuurd met het verzoek het geld te storten en anders op het account van mijn vrouw (speciaal aangemaakt nav hun bericht) te storten. Tot op heden nog niks gezien of gehoord.
Weinig slechte dingen over ze gelezen dus geloof wel dat het goed komt, maar is wel irritant dat het allemaal zo lang duurt en mijn geld nog ergens "zweeft". Iemand anders nog ervaringen of tips ??
Heb ze een bericht gestuurd met daarbij rekeningafschrift waarop duidelijk beide namen op de rekening staan. Hierop nog steeds geen reactie gehad. Ook een mail naar support gestuurd met het verzoek het geld te storten en anders op het account van mijn vrouw (speciaal aangemaakt nav hun bericht) te storten. Tot op heden nog niks gezien of gehoord.
Weinig slechte dingen over ze gelezen dus geloof wel dat het goed komt, maar is wel irritant dat het allemaal zo lang duurt en mijn geld nog ergens "zweeft". Iemand anders nog ervaringen of tips ??
Al het kleine geneuzel over help dit over komt me wat moet ik doen. Help deze exchange duurt lang, help ik kan niks kopen, help hoe moet ik coins kopen. Ik snap heel goed wat hij bedoeld. Het voorstel dat eerder genoemd werd om een advanced topic aan te maken heeft mijn voorkeur ook.Idanue schreef op zondag 17 december 2017 @ 19:40:
[...]
Sorry hoor maar wat verwacht je in een crypto topic?
Bears and Bulls
Je kunt het ook positief zien, er komt een hoop nieuw geld in de markt bij als je een toename ziet van dergelijke reactiesRaptorXS schreef op zondag 17 december 2017 @ 19:34:
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Wat meer inhoud en minder davidgilmour bijv.Idanue schreef op zondag 17 december 2017 @ 19:40:
[...]
Sorry hoor maar wat verwacht je in een crypto topic?
Het is maar goed dat ik ergens anders modereer
Verwijderd
Hee jongens, ik probeer nu al de laatste 4 dagen wat ripple coins te kopen bij litebit.eu
Maar dat lijkt dus onmogelijk. Hoe vaak refreshen ze hun supply daar? Want at this rate kan ik nooit coins kopen. Of waar kopen jullie je ripple coins. (NXT, Ethereum hetzelfde, maar dat geven ze al aan op hun frontpage, ook geen idee hoe lang dat nog gaat duren).
Thanks!
Maar dat lijkt dus onmogelijk. Hoe vaak refreshen ze hun supply daar? Want at this rate kan ik nooit coins kopen. Of waar kopen jullie je ripple coins. (NXT, Ethereum hetzelfde, maar dat geven ze al aan op hun frontpage, ook geen idee hoe lang dat nog gaat duren).
Thanks!
Ik vraag me wel af wat er dan meer "advanced" uit de bus gaat komen? Een topic dat telkens in gang geschopt moet worden met hoe coin X wel niet aan het stijgen is? Dan kan er beter wat allerhande tussen staan, dan zit er leven in en "af en toe" wordt er met een beetje geluk een vraag van een beginner beantwoord door een "gevorderde".mindcre8r schreef op zondag 17 december 2017 @ 19:53:
[...]
Al het kleine geneuzel over help dit over komt me wat moet ik doen. Help deze exchange duurt lang, help ik kan niks kopen, help hoe moet ik coins kopen. Ik snap heel goed wat hij bedoeld. Het voorstel dat eerder genoemd werd om een advanced topic aan te maken heeft mijn voorkeur ook.

Wat is dan advanced?mindcre8r schreef op zondag 17 december 2017 @ 19:53:
[...]
Al het kleine geneuzel over help dit over komt me wat moet ik doen. Help deze exchange duurt lang, help ik kan niks kopen, help hoe moet ik coins kopen. Ik snap heel goed wat hij bedoeld. Het voorstel dat eerder genoemd werd om een advanced topic aan te maken heeft mijn voorkeur ook.
Ik heb op dit moment genoeg bitcoin om iedere 2 dagen een maandloon te kunnen incasseren maar ik doe het niet en ipv daarvan neem ik een deel van mij winst en koop er altcoins voor.
Mag ik dan in het advanced topic of hoor ik er niet bij omdat ik niet te beroerd ben om beginners in dit topic te helpen?
Bitcoin kopen en dan via een exchangeVerwijderd schreef op zondag 17 december 2017 @ 19:59:
Hee jongens, ik probeer nu al de laatste 4 dagen wat ripple coins te kopen bij litebit.eu
Thanks!
https://ripple.com/xrp/buy-xrp/Verwijderd schreef op zondag 17 december 2017 @ 19:59:
Thanks!
www.degroot-it.nl
Je mag er alleen in als je kunt aantonen dat je je eerste BTC gekocht hebt voor onder de 500 euroIdanue schreef op zondag 17 december 2017 @ 20:00:
[...]
Wat is dan advanced?
Ik heb op dit moment genoeg bitcoin om iedere 2 dagen een maandloon te kunnen incasseren maar ik doe het niet en ipv daarvan neem ik een deel van mij winst en koop er altcoins voor.
Mag ik dan in het advanced topic of hoor ik er niet bij omdat ik niet te beroerd ben om beginners in dit topic te helpen?
Hier nog een positief berichtje over Kraken, wel uit 2015
[ Voor 11% gewijzigd door Bartske op 17-12-2017 20:06 ]
's Avonds thuiskomen en 14 pagina's moeten inhalen x 7 dagen per week, is ook geen optie. Je ziet volgens mij vier duidelijke onderwerpen:Ligone schreef op zondag 17 december 2017 @ 20:00:
[...]
Ik vraag me wel af wat er dan meer "advanced" uit de bus gaat komen? Een topic dat telkens in gang geschopt moet worden met hoe coin X wel niet aan het stijgen is? Dan kan er beter wat allerhande tussen staan, dan zit er leven in en "af en toe" wordt er met een beetje geluk een vraag van een beginner beantwoord door een "gevorderde".
- Eerste aankopen (Stijgend aantal)
- ICO's
- Vragen en gesprekken over handel in het algemeen
- En gezeik over Kraken
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Verwijderd
En vergeet de dagelijkse voorspelling van je weet wel wie van Davidgilmour nietTaro schreef op zondag 17 december 2017 @ 20:03:
[...]
's Avonds thuiskomen en 14 pagina's moeten inhalen x 7 dagen per week, is ook geen optie. Je ziet volgens mij vier duidelijke onderwerpen:Als je dus topics zou hebben als Getting started, ICO's en dit topic (waarbij je Kraken uit de startpost haalt), dan ben je al een heel eind.
- ICO's
- En gezeik over Kraken
75% van m'n spaargeld zien verdampen in IOTA.
Dom dom dom, ben ingestapt in de buurt van de ATH rond de € 3,70
Verwijderd
Spreiden. Spreiden. Spreiden.ShininNL schreef op zondag 17 december 2017 @ 20:08:
Zelfs met coins!
Geen paniek, ik had gisteren exact hetzelfde. Maar na enkele uren is het keurig in de wallet van LiteBit terecht gekomen.Idanue schreef op zondag 17 december 2017 @ 19:19:
[...]
Yup afgerond en als ik op het Ontvangstadres klik krijg ik : Error! : ******JkFr1FW1zkVx67T1Jmcagf****** not found.![]()
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
Ik denk dat het al zou helpen om dit topic te splitsen in twee nieuwe topics:Taro schreef op zondag 17 december 2017 @ 20:03:
[...]
's Avonds thuiskomen en 14 pagina's moeten inhalen x 7 dagen per week, is ook geen optie. Je ziet volgens mij vier duidelijke onderwerpen:Als je dus topics zou hebben als Getting started, ICO's en dit topic (waarbij je Kraken uit de startpost haalt), dan ben je al een heel eind.
- ICO's
- En gezeik over Kraken
1. Handel en Koers
2. Exchanges en wallets
Zit natuurlijk wel wat overlap in, maar op die manier kun je veel vragen over exchanges en de bijbehorende withdrawels, accounts, fees, traagheid, etc. scheiden van de bespreking van de handel en koersontwikkelingen.
eensCounter_culture schreef op zondag 17 december 2017 @ 20:11:
[...]
Ik denk dat het al zou helpen om dit topic te splitsen in twee nieuwe topics:
1. Handel en Koers
2. Exchanges en wallets
Zit natuurlijk wel wat overlap in, maar op die manier kun je veel vragen over exchanges en de bijbehorende withdrawels, accounts, fees, traagheid, etc. scheiden van de bespreking van de handel en koersontwikkelingen.
Nee, zet het wel vast voor een bepaalde tijd. Geloof, net als met aandelen, niet zo in timing door daytraden.MaStar schreef op zondag 17 december 2017 @ 12:23:
[...]
Verhandel je dit (dagelijks) bij ups-downs of zet je het ook vast voor de komende maanden?
Maar denk dus wel dat ik binnenkort mijn initiele inleg cash. Beleggingstechnisch gekke keus, gevoelsmatig beter.
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Ik gooi een balletje op in het feedback gedeelte.Ligone schreef op zondag 17 december 2017 @ 20:00:
[...]
Ik vraag me wel af wat er dan meer "advanced" uit de bus gaat komen? Een topic dat telkens in gang geschopt moet worden met hoe coin X wel niet aan het stijgen is? Dan kan er beter wat allerhande tussen staan, dan zit er leven in en "af en toe" wordt er met een beetje geluk een vraag van een beginner beantwoord door een "gevorderde".
[ Voor 8% gewijzigd door mindcre8r op 17-12-2017 20:20 ]
Bears and Bulls
litebit krijgt maandag weer nieuwe aanwas. Gewoon af en toe refreshen.Verwijderd schreef op zondag 17 december 2017 @ 19:59:
Thanks!
Keertje uitproberen dacht ik, misschien easy met traden... maar jeeezusss... posities worden zomaar gesloten na 24 uur lijkt het wel... totaal geen contact te krijgen met hun. Weg 100 euro, gadverdamme! Klaplopers bij Plus500. Strontziek van man...Robbie004 schreef op zondag 17 december 2017 @ 00:05:
Van de week Plus500 geprobeerd, grootste spijt ooit... Kan minimaal met 150 euro uitchecken naar eigen rekening. Moest 100 euro overmaken, na 4 dagen eindelijk verificatie voltooid en adresgegevens niet voltooid. Heel apart.
Dat noem ik nog eens prutsers... man man man, dieven zijn het. Reageren op mails, ho maar... Klaplopers.
Dus toch maar terug naar de cold-wallet en LiteBit... Pfffffffffff.
Wat raden jullie aan? Nogmaals 100 euro overmaken zodat ik kan uitchecken daar? Minimaal 150 euro om te kunnen uitbetalen. Anders ben ik 100 kwijt. Maar straks 200 kwijt... G*dver... Advies please!
Mooi terug naar Ledger en Bittrex aanmaken.
[ Voor 12% gewijzigd door Robbie004 op 17-12-2017 20:26 ]
~ Kwaliteit staat boven alles!
Geldt dit ook voor Verge? Want dan stop ik nu met refreshen..BFmango schreef op zondag 17 december 2017 @ 20:20:
[...]
litebit krijgt maandag weer nieuwe aanwas. Gewoon af en toe refreshen.
Wallet.oisyn schreef op zondag 17 december 2017 @ 20:19:
[modbreak]Het zou de heren (m/v/?) wel sieren als ze de discussie over wat ze in dit topic willen zien verplaatsen naar het feedbacktopic, ipv dit topic daarmee te vervuilen. Oh de ironie :z[/]
Exchange
Koers
Nieuws.
Verwijderd
Ik heb net ook een account op gatehub aangemaakt. Op mijn EURO account moet ik 5 dagen wachten voor verificatie. Maar als ik nu bij litebit een paar bitcoins aankoop. Dan kan ik die wel doorsturen naar gatehub, en via gatehub ripple kopen right?
Ja zeker kan dat!Verwijderd schreef op zondag 17 december 2017 @ 20:26:
Ik heb net ook een account op gatehub aangemaakt. Op mijn EURO account moet ik 5 dagen wachten voor verificatie. Maar als ik nu bij litebit een paar bitcoins aankoop. Dan kan ik die wel doorsturen naar gatehub, en via gatehub ripple kopen right?
Je moet gewoon door alle berichten scrollen en alles snel bekijken totdat je bij een berichtje bent gekomen wat je aandacht trekt. Zo kost het je niet veel tijd. Je hoeft toch ook niet al het geneuzel te lezen als je daar de tijd niet voor hebtRaptorXS schreef op zondag 17 december 2017 @ 19:34:
Vanwaar de liefde voor Coinbase/GDAX hier, terwijl je zelfs op LiteBit een lagere prijs lijkt te betalen per BTC?
Ja. Ik weet niet precies hoe het werkt, maar litebit koopt gewoon rechten voor x euro bij een exchange of andere broker onafhankelijk vd munten die ze verkopen. Dat gaat maandag pas weer (banken open, lekker ironisch).smokeandnoise schreef op zondag 17 december 2017 @ 20:23:
[...]
Geldt dit ook voor Verge? Want dan stop ik nu met refreshen..
Maar dat is toch standaard bij Plus500? Je hebt neem ik aan Futures ingekocht?Robbie004 schreef op zondag 17 december 2017 @ 20:22:
[...]
Keertje uitproberen dacht ik, misschien easy met traden... maar jeeezusss... posities worden zomaar gesloten na 24 uur lijkt het wel... totaal geen contact te krijgen met hun. Weg 100 euro, gadverdamme! Klaplopers bij Plus500. Strontziek van man...
Mooi terug naar Ledger en Bittrex aanmaken.
Ik vermoed dat Litbit het bizar druk is ik wacht al ruim een week op coins van een cancelled order. Reageren tot nu toe ook niet op tickets etc.Verwijderd schreef op zondag 17 december 2017 @ 19:59:
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Ja klopt is standaard, kwam er te laat achter, grrrrr. Heb daar inderdaad in Bitcoins geïnvesteerd, in de hoop dat het omhoog gaat en dan kan uitchecken bij 150 euro+... Maar schiet niet echt op. Zal ik 100 euro extra overmaken en dan uitchecken met bijna 200 euro na een beetje opgelopen verlies?Cis schreef op zondag 17 december 2017 @ 20:28:
[...]
Maar dat is toch standaard bij Plus500? Je hebt neem ik aan Futures ingekocht?
Nieuw hier, 2 weken geleden begonnen traden, (na het eerst een aantal weken gevolgd te hebben en hier meegelezen) met 500 euro in IOTA gestapt na hier over de aankomende stijging gelezen te hebben.
Het is inmiddels gegroeid naar 2000 euro dus dit gaat tot nu toe erg goed!
Leuke bezigheid, er gaat wel veel tijd in zitten
Het is inmiddels gegroeid naar 2000 euro dus dit gaat tot nu toe erg goed!
Leuke bezigheid, er gaat wel veel tijd in zitten
Gouden regel in aandelen: nooit willen overcompenserenRobbie004 schreef op zondag 17 december 2017 @ 20:30:
[...]
Ja klopt is standaard, kwam er te laat achter, grrrrr. Heb daar inderdaad in Bitcoins geïnvesteerd, in de hoop dat het omhoog gaat en dan kan uitchecken bij 150 euro+... Maar schiet niet echt op. Zal ik 100 euro extra overmaken en dan uitchecken met bijna 200 euro na een beetje opgelopen verlies?
Koop van het resterende bedrag een leuke tracker in tech ofzo. Heb je over 5 jaar 160 euro, en sluit je je account.
En in de tussentijd start je met Coinbase ofzo
En: dit is geen bindend advies. Slechts een idee.
IOTA gaaaaat.
Alles hoog behalve IOTA, moest een keer komen, bijgekocht en weer bijgekocht en nu is hij "eindelijk" weer eens los van de relatief vlakke lijn
Alles hoog behalve IOTA, moest een keer komen, bijgekocht en weer bijgekocht en nu is hij "eindelijk" weer eens los van de relatief vlakke lijn
Powerplants: 6375Wp Yingli Panda & 5440Wp SF170s: http://pvoutput.org/list.jsp?userid=34987
Er zijn vaak vragen gesteld over arbitrage tussen verschillende exchanges Dat blijkt vaak lastig i.v.m. slecht werkende exchanges, fees, wachttijden etc. Nu heeft Binance veel trading pairs in BTC, ETH, BNB en USDT. Heeft er iemand wel eens arbitrage geprobeerd binnen één exchange. Geen idee of de prijzen veel verschillen. Maar ergens moeten vast wel mogelijkheden zijn toch? Of zie ik iets over het hoofd?
Ik zie nog niks speciaals?prelude36a schreef op zondag 17 december 2017 @ 20:40:
IOTA gaaaaat.
Zoiets is inderdaad ook nog een idee. Denk dat ik er maar Ripple/0,005 BTC van ga kopen en dan afwachten... Wel jammer dat het nu allemaal op de Ledger staat behalve de laatste paar van Plus500. Never nooit meer hun!Cis schreef op zondag 17 december 2017 @ 20:39:
[...]
Gouden regel in aandelen: nooit willen overcompenseren
Koop van het resterende bedrag een leuke tracker in tech ofzo. Heb je over 5 jaar 160 euro, en sluit je je account.
En in de tussentijd start je met Coinbase ofzo
En: dit is geen bindend advies. Slechts een idee.
[ Voor 10% gewijzigd door Robbie004 op 17-12-2017 20:45 ]
Verwijderd
Wauw, bij litebit kan je zelfs geen Bitcoins meer kopen. Dat is toch wel tamelijk lame. Ik vraag me af of er nog wel munten verkocht worden daar.
"Helaas hebben wij op dit moment niet voldoende voorraad om uw bestelling te kunnen verwerken. Lees meer over hoe voorraad wordt bepaald."
"Helaas hebben wij op dit moment niet voldoende voorraad om uw bestelling te kunnen verwerken. Lees meer over hoe voorraad wordt bepaald."
Was laats ook bij Bitonic, niets spannends.Verwijderd schreef op zondag 17 december 2017 @ 20:43:
Wauw, bij litebit kan je zelfs geen Bitcoins meer kopen. Dat is toch wel tamelijk lame. Ik vraag me af of er nog wel munten verkochten worden daar.
Hij staat 50 nu op €3,20, hoe kun je dan 75% kwijt zijn???ShininNL schreef op zondag 17 december 2017 @ 20:08:
Probeerde zojuist eens uit of ik m'n coins op LiteBit kon verkopen voor fiat... is die optie tijdelijk uitgeschakeld. ^_^ Blijft een interessante site. 
JAmmer om te zien dat Verge omlaag blijft gaan. Ik raak niet zo snel in paniek, dus zal het lekker holden, maar toch wel vreemd hoe het werkt...
JAmmer om te zien dat Verge omlaag blijft gaan. Ik raak niet zo snel in paniek, dus zal het lekker holden, maar toch wel vreemd hoe het werkt...
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
Holden is de key iddRustStorm schreef op zondag 17 december 2017 @ 20:47:
Probeerde zojuist eens uit of ik m'n coins op LiteBit kon verkopen voor fiat... is die optie tijdelijk uitgeschakeld. ^_^ Blijft een interessante site.

Samsung Flip 7
Ben stiekem nest wel benieuwd wat de XRP over 1 jaar waard zal zijn in euro. Er wordt gezegd rond de 20 - 25 USD, moet haalbaar zijn denk ik.
Probeer anders eens bitkassa.nlVerwijderd schreef op zondag 17 december 2017 @ 20:43:
Wauw, bij litebit kan je zelfs geen Bitcoins meer kopen. Dat is toch wel tamelijk lame. Ik vraag me af of er nog wel munten verkocht worden daar.
Een paar keer gekocht daar en ging prima, lager dan gdax.
Verwijderd
Ok ga ook eens bij Bitonic proberen(wel een minimum van 0,010 bitcoins). Ik heb een account bij gatehub, en ik moet bij bitonic een bitcoin wallet opgeven waar ze het naar kunnen doorsturen. Kan ik dat rechtstreeks naar mijn gatehub account doen? Of moet ik even een bitcoin wallet downloaden/installeren en dat ertussen nemen?MaStar schreef op zondag 17 december 2017 @ 20:45:
[...]
Was laats ook bij Bitonic, niets spannends.
Thanks guys!
Waarop baseer je dat dan?Robbie004 schreef op zondag 17 december 2017 @ 20:53:
Ben stiekem nest wel benieuwd wat de XRP over 1 jaar waard zal zijn in euro. Er wordt gezegd rond de 20 - 25 USD, moet haalbaar zijn denk ik.
XRP is namelijk iets anders dan het Ripple protocol waar de banken mee bezig zijn.
En er zijn er tientallen miljarden van.
Ik neem alvast een hapje van mijn schoen. Jij ook?Robbie004 schreef op zondag 17 december 2017 @ 20:53:
20-25 USDRobbie004 schreef op zondag 17 december 2017 @ 20:53:
Wat is je bron.
Droom verderRobbie004 schreef op zondag 17 december 2017 @ 20:53:
Er zijn er 38,739,144,847 in omloop. Dat zou XRP veel meer waard maken dan BTC

Ach market cap zegt ook niet altijd alles. Er van uitgaande dat ripple 25 waard is, moet bitcoin ook wel echt flink gestegen zijn.PilatuS schreef op zondag 17 december 2017 @ 20:59:
[...]
Droom verder
XRP gaat geen 25 dollar waard worden binnen 1 jaar. Zelfs 5 dollar zie ik niet zomaar gebeuren. Iedereen die denkt dat het 20 tot 25 dollar waard gaat worden binnen 1 jaar moet zichzelf misschien maar even laten nakijken.Sanalologo schreef op zondag 17 december 2017 @ 21:00:
[...]
Ach market cap zegt ook niet altijd alles. Er van uitgaande dat ripple 25 waard is, moet bitcoin ook wel echt flink gestegen zijn.
Met potentieel 100 mld stuksPilatuS schreef op zondag 17 december 2017 @ 20:59:
[...]
Droom verder
Verge maakt meer kans met een cap van ***************PilatuS schreef op zondag 17 december 2017 @ 20:59:
[...]
Droom verder
verkeerd gelezen, maar geloof wel in de potentie van Verge.
[ Voor 14% gewijzigd door akaQ op 17-12-2017 21:06 ]
Vind het inderdaad ook wat vergezocht, wat loze getallen schreeuwen. Echter denk ik dat de positiviteit van Ripple gehyped wordt, maar de negatieve kanten (de coin staat los van het bedrijf) ook geen hout snijden. Het bedrijf Ripple gaat uiteraard wat met hun coin doen, het hoeft inderdaad niet, maar waarom denk je dat ze het op hebben gezet en er tests mee uitvoeren. Tuurlijk blijft het verband met elkaar houden.MaStar schreef op zondag 17 december 2017 @ 20:58:
[...]
20-25 USDHij is nu 0,60. Zie dat niet zo snel gebeuren.
Wat is je bron.
Verder zeker eens dat er bronnen wel gemeld mogen worden (hoe zwak die ook zijn). Het oeverloze geroeptoeter van sommigen is onnodig het topic vullen met content als het nergens op gebaseerd is.
Wat is jouw verwachting van de Ripple?Malawolar schreef op zondag 17 december 2017 @ 21:05:
[...]
Vind het inderdaad ook wat vergezocht, wat loze getallen schreeuwen. Echter denk ik dat de positiviteit van Ripple gehyped wordt, maar de negatieve kanten (de coin staat los van het bedrijf) ook geen hout snijden. Het bedrijf Ripple gaat uiteraard wat met hun coin doen, het hoeft inderdaad niet, maar waarom denk je dat ze het op hebben gezet en er tests mee uitvoeren. Tuurlijk blijft het verband met elkaar houden.
Verder zeker eens dat er bronnen wel gemeld mogen worden (hoe zwak die ook zijn). Het oeverloze geroeptoeter van sommigen is onnodig het topic vullen met content als het nergens op gebaseerd is.
Heren/sames beleggers,
Ik denk ook eindelijk in te stappen in de crypto currency en dan wel in Ripple XRP.X.
Ik heb me aangemeld bij bitstamp en coinbasee( doet alleen maar Litecoin, Bitcoin en Ethereum) op dit moment.
Als bij gatehub een gateway will conencten moet ik kiezen ik een curency =selecteren. Is zie daar EUR sta en XRP, welke moet ik hier kiezen? Mijn gevoel zegt EUR omdat ik via een banktransfer geld wilt overmaken naar mijn account en vanuit daaruit XRP will aanschaffen. Iemand die naast de startpost nog een handleiding heeft liggen of ergens op internet weet? Of eventuele tips?
Moet ik bij Bitstamp eerst Bitcoins kopen en dan deze converteren naar XRP en hoe zit het bij Gatehub?
Ik denk ook eindelijk in te stappen in de crypto currency en dan wel in Ripple XRP.X.
Ik heb me aangemeld bij bitstamp en coinbasee( doet alleen maar Litecoin, Bitcoin en Ethereum) op dit moment.
Als bij gatehub een gateway will conencten moet ik kiezen ik een curency =selecteren. Is zie daar EUR sta en XRP, welke moet ik hier kiezen? Mijn gevoel zegt EUR omdat ik via een banktransfer geld wilt overmaken naar mijn account en vanuit daaruit XRP will aanschaffen. Iemand die naast de startpost nog een handleiding heeft liggen of ergens op internet weet? Of eventuele tips?
Moet ik bij Bitstamp eerst Bitcoins kopen en dan deze converteren naar XRP en hoe zit het bij Gatehub?
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Zou mooi zijn.. ben nu al zeer tevreden met mijn aankoop van 50 euro een aantal maanden geleden..akaQ schreef op zondag 17 december 2017 @ 21:03:
[...]
Verge maakt meer kans met een cap van ***************
verkeerd gelezen, maar geloof wel in de potentie van Verge.
Je weet dat zelf Ripple zegt dat mensen niet zouden moeten investeren in XRP ?Malawolar schreef op zondag 17 december 2017 @ 21:05:
[...]
Vind het inderdaad ook wat vergezocht, wat loze getallen schreeuwen. Echter denk ik dat de positiviteit van Ripple gehyped wordt, maar de negatieve kanten (de coin staat los van het bedrijf) ook geen hout snijden. Het bedrijf Ripple gaat uiteraard wat met hun coin doen, het hoeft inderdaad niet, maar waarom denk je dat ze het op hebben gezet en er tests mee uitvoeren. Tuurlijk blijft het verband met elkaar houden.
XRP is de afgelopen 7 dagen met 200% omhoog gegaan. Nu instappen is zeer risicovol.FrankGuthrie schreef op zondag 17 december 2017 @ 21:07:
[ Voor 15% gewijzigd door PilatuS op 17-12-2017 21:10 ]
246/247 gemaakt, gaat iets omhoog, maar hou rekening met 206 voor nu (ergste geval 172, maar dan ben ik negatief)RustStorm schreef op zondag 17 december 2017 @ 20:47:
Jammer om te zien dat Verge omlaag blijft gaan. Ik raak niet zo snel in paniek, dus zal het lekker holden, maar toch wel vreemd hoe het werkt...
Iemand hier die SALT of LEND bezit? Was fan van SALT, maar kwam gister LEND tegen en ben meteen fan. Kwam dit ook net tegen op twitter:
$SALT 500 mil mcap. Only fiat loans. No product yet.
$LEND 40 mil mcap. Crypto and fiat loans. Product released yesterday. On binance
Leuke buy opportunity lijkt me.
$SALT 500 mil mcap. Only fiat loans. No product yet.
$LEND 40 mil mcap. Crypto and fiat loans. Product released yesterday. On binance
Leuke buy opportunity lijkt me.
Die tests van afgelopen dagen hebben nauwelijks effect gehad op de koers, alleen het nieuws over dat er tests waren heeft de munt doen stijgen. Dat er überhaupt tests door Aziatische banken gedaan worden, betekent dat er vertrouwen zit, ook al lukt het allemaal niet direct. Binnen een jaar verwacht ik dat eventuele kinderziektes wel weggeprogrammeerd worden aangezien er nu goed veel geld in zit. Zal dus zeker gaan stijgen voor de holders onder ons. Maar hoeveel, dat is niet te zeggen. In ieder geval durf ik met grote zekerheid te stellen dat het niet meer dan 20% zal gaan zakken en kans heeft op meer dan verdubbelen bij goed nieuws. Oftewel, prima investering.
Verder in dit topic zou de baas/oprichter van litecoin dit ook hebben gezegd over de litecoin.PilatuS schreef op zondag 17 december 2017 @ 21:09:
[...]
Je weet dat zelf Ripple zegt dat mensen niet zouden moeten investeren in XRP ?
[...]
XRP is de afgelopen 7 dagen met 200% omhoog gegaan. Nu instappen is zeer risicovol.
Waarom zouden ze dat zeggen?
.oisyn schreef op zondag 17 december 2017 @ 20:19:
[modbreak]Het zou de heren (m/v/?) wel sieren als ze de discussie over wat ze in dit topic willen zien verplaatsen naar het feedbacktopic, ipv dit topic daarmee te vervuilen. Oh de ironie :z[/]
offtopic:
Niet om de wijsneus uit te hangen, maar de echte ironie is dat er zo te lezen al maanden gevraagd wordt om een oplossing.
Niet om de wijsneus uit te hangen, maar de echte ironie is dat er zo te lezen al maanden gevraagd wordt om een oplossing.
Een waarschuwing aan nieuwe beleggers dat de koers ongezond snel groeit en terug kan vallen is wat anders dan zeggen dat je coin eigenlijk niet bedoeld was om iets waard te zijn. Al vraag ik me dan af waarom men ze überhaupt kan verhandelen.LadyDaily schreef op zondag 17 december 2017 @ 21:12:
[...]
Verder in dit topic zou de baas/oprichter van litecoin dit ook hebben gezegd over de litecoin.
Waarom zouden ze dat zeggen?
[ Voor 36% gewijzigd door Ethirty op 17-12-2017 21:17 ]
#team_UTC+1
An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper Mini '12 i7/16/256 Air '13 i5/8/256 iPad mini 5 64GB iPhone SE 128GB
Waarom zou ik niet in Ripple investeren als deze omhoog gaat. Ik ben supernoob, dus alles wat ik hieruit kan leren is meegenomen.PilatuS schreef op zondag 17 december 2017 @ 21:09:
[...]
XRP is de afgelopen 7 dagen met 200% omhoog gegaan. Nu instappen is zeer risicovol.
Russian Blue Neji
Kate Bush
Als iets net met 10 of 20% omhoog gegaan is kan dat natuurlijk prima. Wanneer iets met 200% omhoog gegaan is maakt dat de kans op een flinke drop veel groter. Je moet erbij zijn als het net omhoog gaat, niet als het net extreem omhoog gegaan is. Ja de kans bestaat dat er nog 100% bijkomt, maar dat er 40% vanaf gaat kan ook prima.FrankGuthrie schreef op zondag 17 december 2017 @ 21:17:
[...]
Waarom zou ik niet in Ripple investeren als deze omhoog gaat. Ik ben supernoob, dus alles wat ik hieruit kan leren is meegenomen.
Verder zijn de meningen over XRP verdeelt. Ik zou er eerst wat onderzoek naar doen voordat je er geld instopt. Persoonlijk denk ik dat er genoeg munten zijn die een betere keuze zijn.
Welke zou jij aanraden.PilatuS schreef op zondag 17 december 2017 @ 21:20:
[...]
Persoonlijk denk ik dat er genoeg munten zijn die een betere keuze zijn.
Ik hebt al wat af gegoogled en Ripple lijkt overal wel in de top investement te staan...
Russian Blue Neji
Kate Bush
Als je toch wil instappen in een coin die al best hoog staat zou ik het beetje voor beetje doen. Koop bij elke dip wat coins maar zet niet gelijk al je geld er in één keer in.
Kijk anders eerst even op de volgende site naar analyses over wat de koers "zou kunnen doen" met de coins waar je intresse in hebt.
https://www.tradingview.com/markets/cryptocurrencies/
Kijk anders eerst even op de volgende site naar analyses over wat de koers "zou kunnen doen" met de coins waar je intresse in hebt.
https://www.tradingview.com/markets/cryptocurrencies/
[ Voor 5% gewijzigd door DutchMan op 17-12-2017 21:25 ]
Why live life if u cannot remember it when you are dead ?
Je voorbeeld is beetje zoals Verge afgelopen 24 uur, gisteren toen ik naar bed ging was die 4 cent en toen ik wakker werd 6. Dan zakt ie weer beetje terug naar de 5 om vervolgens wat uur later richting de 8 te gaan maar weer snel terug te zakken naar 5..PilatuS schreef op zondag 17 december 2017 @ 21:20:
[...]
Als iets net met 10 of 20% omhoog gegaan is kan dat natuurlijk prima. Wanneer iets met 200% omhoog gegaan is maakt dat de kans op een flinke drop veel groter. Je moet erbij zijn als het net omhoog gaat, niet als het net extreem omhoog gegaan is. Ja de kans bestaat dat er nog 100% bijkomt, maar dat er 40% vanaf gaat kan ook prima.
Verder zijn de meningen over XRP verdeelt. Ik zou er eerst wat onderzoek naar doen voordat je er geld instopt. Persoonlijk denk ik dat er genoeg munten zijn die een betere keuze zijn.
Dat is dan nog op korte termijn. Op lange termijn kan iets wat enorm omhoog gegaan is ook langzaam wegzakken.Streskip schreef op zondag 17 december 2017 @ 21:46:
[...]
Je voorbeeld is beetje zoals Verge afgelopen 24 uur, gisteren toen ik naar bed ging was die 4 cent en toen ik wakker werd 6. Dan zakt ie weer beetje terug naar de 5 om vervolgens wat uur later richting de 8 te gaan maar weer snel terug te zakken naar 5..
Persoonlijk durf ik iets wat net 200% omhoog gegaan is niet meer te kopen. Leuk als je er bij 20% bij bent, maar na een extreme stijging nog gaan kopen is wel een beetje vragen om problemen.
Ik heb de helft van mijn verge verkocht (voor deels Shift, Stratis en Neblio), helaas een deel al veel te vroeg (bij 100 procent in de plus). Maar ook omdat Verge anders een te groot deel (in fiat) van mijn totale (overigens bescheiden) portfolio had (en ik niet te afhankelijk wil zijn van 1 prima coin, maar die nu wel een erg grote pump gehad heeft)PilatuS schreef op zondag 17 december 2017 @ 21:49:
[...]
Dat is dan nog op korte termijn. Op lange termijn kan iets wat enorm omhoog gegaan is ook langzaam wegzakken.
Persoonlijk durf ik iets wat net 200% omhoog gegaan is niet meer te kopen. Leuk als je er bij 20% bij bent, maar na een extreme stijging nog gaan kopen is wel een beetje vragen om problemen.
[ Voor 7% gewijzigd door NinTeNdO_FrEaK op 17-12-2017 21:55 ]
Ps4/switch gamer
Heb in 2 dagen een paar honderd dollar gemaakt hiermee, echt puur gelukje :-)Prosac schreef op zondag 17 december 2017 @ 21:07:
[...]
Zou mooi zijn.. ben nu al zeer tevreden met mijn aankoop van 50 euro een aantal maanden geleden..
Cordano lijkt weer te willen klimmen, niet verwacht, hoop profit uitgecashed. Ben benieuwd.. gekke dagen, alles staat in het groen op Binance..
Bij kraken vind ik de Spread en Depth grafieken wel een interessant gegeven om te bepalen wanneer ik iets ga verhandelen. Maar wanneer je een order wil invoeren moet je terug naar je account en zijn de grafiekjes weer weg.
De koers en volume grafieken kan je wel apart openen, is dit ook mogelijk met de Spread en Depth grafiek?
p.s. geen lullige opmerkingen over Kraken, laatste dagen gaat het best aardig
De koers en volume grafieken kan je wel apart openen, is dit ook mogelijk met de Spread en Depth grafiek?
p.s. geen lullige opmerkingen over Kraken, laatste dagen gaat het best aardig
Waar kan ik Cordano aanschaffen want kan het zo moeilijk vinden?
Ik bedoelde cardano = ADA op binance en bittrex o.aalmiros schreef op zondag 17 december 2017 @ 22:11:
Hoe kun je nou traden als je dit soort info niet eens zelf kunt vinden?almiros schreef op zondag 17 december 2017 @ 22:11:
https://coinmarketcap.com/currencies/cardano/#markets
GP 32 the most powerfull handheld in the world :P
Ada zie ik wel long term.Sanalologo schreef op zondag 17 december 2017 @ 22:06:
Cordano lijkt weer te willen klimmen, niet verwacht, hoop profit uitgecashed. Ben benieuwd.. gekke dagen, alles staat in het groen op Binance..
Ik ook, flinke stijging gehad dus ik houd wel rekening met een correctie maar aangezien ik die zaken altijd slecht inschat ga ik ze gewoon voor de lange termijn holden.
Dit topic is gesloten.
Let op:
~[font=,24]ZERO TOLERANCE! LEES DIT EERST VOOR JE POST!~[/]
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken.
Wat willen we hier niet zien?
Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, het reilen en zeilen van exchanges, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om
.
~[html]<script type="text/javascript"> document.addEventListener("DOMContentLoaded", function() { if (document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value == "") document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value= "Wat willen we hier **NIET** zien?\n* Vragen over wallets\n* Discussies over coins en blockchain\n* Welke coin je moet kopen\n* Opmerkingen over de huidige koers van coin X\n* Slowchat\n* REFERRAL LINKS!\n* Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen :)\n\nLees de topicwaarschuwing hierboven in het rode vlak AANDACHTIG door voor je reageert."; }); </script>~[/html]
~[font=,24]ZERO TOLERANCE! LEES DIT EERST VOOR JE POST!~[/]
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken.
Wat willen we hier niet zien?
- Algemene vragen over cryptocurrencies (wallet software, blockchain technologie, etc.). Plaats die in Bitcoin en overige cryptocurrencies #3.
- "De Kraken servers zijn ruk". Nee echt? Ja, echt waar. Het is al heel lang ruk. Het hoeft niet elke dag weer eens vermeld te worden.
- Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
- Crypto en belasting. Hier offtopic, kan worden besproken in het bovengenoemde topic. Suggesties om te frauderen (zoals hiet niet netjes opgeven van je vermogen) worden niet gewaardeerd.
- Vragen die al zijn beantwoord in de topicstart of de topic zelf. Gebruik de search!
- Linkdrops. Begeleid links naar grote lappen tekst of video met een korte samenvatting (als die niet al gegeven is). Als jij iets interessant vindt om te delen, zeg er dan bij waarom je het interessant vindt.
- Referrals. Ten overvloede, want dit staat ook in het algemene beleid van GoT.
- Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen.
- Slowchat. Dit betreft dus óók reacties als "Bitcoin nu op $2800", "ETH daling is ingezet" , "To the moon!" en meer van zulks. Er is een speciaal Slack kanaal opgezet door de community waar veel van de hier actieve posters te vinden zijn: click
Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, het reilen en zeilen van exchanges, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om
~[html]<script type="text/javascript"> document.addEventListener("DOMContentLoaded", function() { if (document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value == "") document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value= "Wat willen we hier **NIET** zien?\n* Vragen over wallets\n* Discussies over coins en blockchain\n* Welke coin je moet kopen\n* Opmerkingen over de huidige koers van coin X\n* Slowchat\n* REFERRAL LINKS!\n* Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen :)\n\nLees de topicwaarschuwing hierboven in het rode vlak AANDACHTIG door voor je reageert."; }); </script>~[/html]