[ZT] Cryptocurrencies - handel & koers #5 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 118 ... 223 Laatste
Acties:
  • 1.466.306 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k995
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-04 20:45
pirodr01 schreef op zondag 17 december 2017 @ 14:19:
[...]

Wat is men hier toch druk om elkaar de les te lezen...dus hij mag voor zichzelf de afweging niet maken tussen een nieuwe telefoon of zijn investering nog wat langer laten staan? Wat mag je dan wel met je opbrengst doen? Dit is toch een logische gedachtegang?
Idd als je in cryptio stapt met 100 euro om er 1000 van te maken voor een iphone x wees blij dat je dit hebt en haal die eruit en koop je iphone x.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MaStar
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 06:44
Brainalyser1st schreef op zondag 17 december 2017 @ 15:01:
Kan je EMC2 kopen op een exchange of ergens anders waar je niet verified voor hoeft te zijn? Ik google ernaar maar vind alleen dat je het op Poloniex, Bittrex en Cryptopia kan kopen. Maar volgens mij moet je voor die exchanges verified zijn :(
EMC2 gewoon te koop bij Bitrrex, zonder dat je gevalideerd bent!
Net voor 100 euro wat aangekocht / 0.00594263 BTC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GustavSan
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 15-09 16:34
MaStar schreef op zondag 17 december 2017 @ 15:38:
[...]

Kun je rechtstreeks naar Bittrex euro's storten of alleen in BTC via andere partijen (bv coinbase)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirodr01
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 28-06-2024
MaStar schreef op zondag 17 december 2017 @ 15:38:
[...]

Kijk hier goed mee uit, je kunt inderdaad aankopen voor je gevalideerd bent maar je geld er niet terug uit halen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MaStar
pirodr01 schreef op zondag 17 december 2017 @ 15:42:
[...]

Kijk hier goed mee uit, je kunt inderdaad aankopen voor je gevalideerd bent maar je geld er niet terug uit halen...
True. Validatie-proces bij Bittrex is al in gang gezet. Kan 1-2 dagen duren.
Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
GustavSan schreef op zondag 17 december 2017 @ 15:41:
[...]

Kun je rechtstreeks naar Bittrex euro's storten of alleen in BTC via andere partijen (bv coinbase)?
Ik doe dat via Bitonic.nl
Gaat relatief snel - 5 minuutjes

Acties:
  • +16 Henk 'm!

• Sanalologo
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 19-11-2023
Kan er niet een soort van ''gevorderde'' topic komen? gaat alleen nog maar over ''waar kan ik dit kopen?'" waar kan ik dit kopen?'' ''hoe werkt dit? hoe werkt dat''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainalyser1st
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21-09 10:21
MaStar schreef op zondag 17 december 2017 @ 15:42:
[...]

True. Validatie-proces bij Bittrex is al in gang gezet. Kan 1-2 dagen duren.
Thanks!
Gaat dat zo snel, had je voor deze exchange 2 id's nodig, mijn ID is op dit moment verlopen en ik heb ook geen paspoort, enkel mijn rijbewijs. En ik lees hier ook veel mensen die het niet fijn vinden dat hun ID in handen is van dergelijke exchanges. Worden deze gegevens opgeslagen na het verificatieproces, en wat zijn de gevaren als mijn ID in handen van iemand anders komt, ik zou hem bijvoorbeeld ook kunnen laten vallen op straat...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TKroon
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
GovertNL schreef op zondag 17 december 2017 @ 15:22:
Wat is dat met die website van Binance?

Ik kom gewoon met geen mogelijkheid ingelogd. Niet via de app en ook niet via mijn laptop.
Weet zeker dat ik alles goed invul. Zit telkens aan mijn limiet met proberen in te loggen. Dan kan ik het weer 2 uur niet proberen.
Je moet na het automatisch invullen van je wachtwoord even een paar seconden wachten voordat je op inloggen klikt. Waarom weet ik niet, maar anders blijft hij hangen op inloggen en doet hij niks.

Daikin Altherma 3 LT 8 kW + 14,2 kWp PV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaStar schreef op zondag 17 december 2017 @ 15:42:
[...]

Ik doe dat via Bitonic.nl
Gaat relatief snel - 5 minuutjes
In plaats van Bitonic kun je beter kopen via BL3P (eerst verficatie vereist), dat is de exchange van Bitonic en die hanteert een gunstigere koers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MaStar
Brainalyser1st schreef op zondag 17 december 2017 @ 15:48:
[...]

Gaat dat zo snel, had je voor deze exchange 2 id's nodig, mijn ID is op dit moment verlopen en ik heb ook geen paspoort, enkel mijn rijbewijs. En ik lees hier ook veel mensen die het niet fijn vinden dat hun ID in handen is van dergelijke exchanges. Worden deze gegevens opgeslagen na het verificatieproces, en wat zijn de gevaren als mijn ID in handen van iemand anders komt, ik zou hem bijvoorbeeld ook kunnen laten vallen op straat...
Alleen Paspoort en Selfie. Het blijft een risico - alleen wil ik mijn geld er nog wel vanaf kunnen halen en soms uitbetalen vanaf Bittrex . Daarvoor is validatie wel een must ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

CT schreef op zondag 17 december 2017 @ 15:17:
DGB is ineens in de lift :o ik had de hoop opgegeven na mijn overtuigende koop maanden terug, wat uiteindelijk ook meteen de top was (en volgens mij vele met mij). Maar geHODLeriseert omdat verkopen zo pointless was kwa weggegooid geld.. Maar als ik nu verkoop draai ik al weer bijna break-even _/-\o_
Alleen nu is de vraag: waarom stijgt het ineens? :+
Paar weken terug al voorspelt door een koers analist, munt bevind zich in ideale omstandigheden om door te groeien naar 64 cent op korte termijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k995
Sanalologo schreef op zondag 17 december 2017 @ 15:43:
Kan er niet een soort van ''gevorderde'' topic komen? gaat alleen nog maar over ''waar kan ik dit kopen?'" waar kan ik dit kopen?'' ''hoe werkt dit? hoe werkt dat''
Idd heb ik ook al gezegd al die practische vragen -> ander topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:38

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

Verwijderd schreef op zondag 17 december 2017 @ 15:53:
[...]

Paar weken terug al voorspelt door een koers analist, munt bevind zich in ideale omstandigheden om door te groeien naar 64 cent op korte termijn.
haha 64 cent is wel erg optimistisch, 10cent zou ik al erg fijn vinden, maar als iedereen die 'analist' geloofd zal het sowieso wel weer als een gek gaan stijgen, ik hou het iig ff nauwlettend in de gaten. B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 05-10 22:12

_Christiaan_

Master of SOG

Stokstaart schreef op zondag 17 december 2017 @ 14:46:
[...]

Ik heb ook wat EMC2 op de kop getikt in de verwachting dat er in ieder geval een mooie run aan zit te komen..
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/Omwc3CU.png

Hij lijkt te zijn begonnen! Kan nu niet kopen, mijn bitcoin transactie is nog pending. Grrrr :'(

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 16:06
_Christiaan_ schreef op zondag 17 december 2017 @ 15:58:
[...]

[afbeelding]

Hij lijkt te zijn begonnen! Kan nu niet kopen, mijn bitcoin transactie is nog pending. Grrrr :'(
Hij zakt wel weer wat terug voor de echte run.. Het is nog geen 19 december :9

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaastengel
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 24-09 21:56
GovertNL schreef op zondag 17 december 2017 @ 15:22:
Wat is dat met die website van Binance?

Ik kom gewoon met geen mogelijkheid ingelogd. Niet via de app en ook niet via mijn laptop.
Weet zeker dat ik alles goed invul. Zit telkens aan mijn limiet met proberen in te loggen. Dan kan ik het weer 2 uur niet proberen.
Ik heb nog geen probleem gehad met binance, werkt altijd met 2FA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CT schreef op zondag 17 december 2017 @ 15:57:
[...]

haha 64 cent is wel erg optimistisch, 10cent zou ik al erg fijn vinden, maar als iedereen die 'analist' geloofd zal het sowieso wel weer als een gek gaan stijgen, ik hou het iig ff nauwlettend in de gaten. B)
Kan zijn maar ik heb door zijn analyses al 3 keer de boot gemist als beginner. Verge had hij eerder op de radar dan Mcafee net zoal LTC voor het aan zijn absurde opmars begon. Heel wat geld gemist hierdoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smok84
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 11-10 13:51
Stokstaart schreef op zondag 17 december 2017 @ 16:08:
[...]

19 december? please elaborate :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
Verwijderd schreef op zondag 17 december 2017 @ 15:53:
[...]

Welke analist volg je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RustStorm
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:22
Ik merk dat ik op dit moment aan het vechten ben tegen emotie-handelen. Verge gekocht gisteren en op dit moment prima profit er uit gehaald. Maar het loopt weer wat terug, waardoor profit afneemt... is niet erg, maar dan gaat de vraag spelen: pakken wat je pakken kan op dit moment of holden. :) fascinerend hoe dit een mentaal spel is eigenlijk.

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GovertNL
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 20-08 17:21
TKroon schreef op zondag 17 december 2017 @ 15:48:
[...]

Je moet na het automatisch invullen van je wachtwoord even een paar seconden wachten voordat je op inloggen klikt. Waarom weet ik niet, maar anders blijft hij hangen op inloggen en doet hij niks.
Too many invalid logins. Try again later 8)7

Verschillende browsers ondertussen ook geprobeerd. Reddit staat ook vol met klachten van de afgelopen weken/maanden. Heel vreemd dit. Wachtwoord al keer veranderd. Ook geen zin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 02-10 09:33
RustStorm schreef op zondag 17 december 2017 @ 16:22:
Ik merk dat ik op dit moment aan het vechten ben tegen emotie-handelen. Verge gekocht gisteren en op dit moment prima profit er uit gehaald. Maar het loopt weer wat terug, waardoor profit afneemt... is niet erg, maar dan gaat de vraag spelen: pakken wat je pakken kan op dit moment of holden. :) fascinerend hoe dit een mentaal spel is eigenlijk.
Tsja dat moet je zelf weten.... ik hou ze vast ... en met mij velen volgens mij :)

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is een irritante kerel en hij verkoopt zijn adviezen nu en andere cursussen maar 3 keer op rij had hij het bij het rechte eind voor een bull run. Op youtube onder de naam financial freedom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18:05

13art

Moderator Mobile
RustStorm schreef op zondag 17 december 2017 @ 16:22:
Haha zat met dezelfde gedachte vandaag. Vorige week ZEC gekocht, maar dat doet niet veel, toen keek ik vandaag nog wat verder terug in de tijd en zag dat het sowieso, op wat golfbewegingen na, niet veel gedaan had.

Besloten ZEC te verkopen en er Ripple voor terug te nemen. Maar ja of dat nu zo verstandig was..... Toen bedacht ik me ook dat het wellicht beter was om een offline wallet te nemen en die voor een tijd weg te legen, want bij een exchange is de kans toch erg groot dat je toch net even weer iets anders wil omdat dat aan het stijgen is terwijl je eigen coins blijven hangen.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matadores
  • Laatst online: 19:19
MaStar schreef op zondag 17 december 2017 @ 15:51:
[...]

Alleen Paspoort en Selfie. Het blijft een risico - alleen wil ik mijn geld er nog wel vanaf kunnen halen en soms uitbetalen vanaf Bittrex . Daarvoor is validatie wel een must ;)
Ik wacht al 2 weken op validatie bij Bittrex....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RustStorm
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:22
dave1972 schreef op zondag 17 december 2017 @ 16:24:
[...]

Tsja dat moet je zelf weten.... ik hou ze vast ... en met mij velen volgens mij :)
Ik heb nog geen besluit genomen, maar weet van mezelf dat ik eerder een holder-kinda-guy ben dan iemand die snel bam bam bam handelt als een malle. :) Och, time will tell eventually

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poderosoo
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 11-10 00:56
Verwijderd schreef op zondag 17 december 2017 @ 16:15:
[...]

Kan zijn maar ik heb door zijn analyses al 3 keer de boot gemist als beginner. Verge had hij eerder op de radar dan Mcafee net zoal LTC voor het aan zijn absurde opmars begon. Heel wat geld gemist hierdoor.
Je moet ook gewoon je je eigen research doen en niet naar andere luisteren.

Wot-stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 02-10 09:33
RustStorm schreef op zondag 17 december 2017 @ 16:26:
[...]

Ik heb nog geen besluit genomen, maar weet van mezelf dat ik eerder een holder-kinda-guy ben dan iemand die snel bam bam bam handelt als een malle. :) Och, time will tell eventually
Dan lekker wachten als je t niet nodig hebt en kijk wat er gebeurt. *O*

Samsung Flip 7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 16:06

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bonav
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 21-09 07:15
GovertNL schreef op zondag 17 december 2017 @ 16:23:
[...]

Too many invalid logins. Try again later 8)7

Verschillende browsers ondertussen ook geprobeerd. Reddit staat ook vol met klachten van de afgelopen weken/maanden. Heel vreemd dit. Wachtwoord al keer veranderd. Ook geen zin.
Met firefox moet ik een puzzeltje oplossen om in te loggen. Puzzelstuk naar rechts
verplaatsen en dan werkt het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GovertNL
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 20-08 17:21
bonav schreef op zondag 17 december 2017 @ 16:37:
[...]

Met firefox moet ik een puzzeltje oplossen om in te loggen. Puzzelstuk naar rechts
verplaatsen en dan werkt het.
Klopt dat moet ik ook doen! Vreemd. Ik geef het wel even op. Morgen opnieuw proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Kan je nagaan hoe vreselijk veel geld er nog aan de poorten staat te trappelen om binnen te komen nu verificatie op vrijwel alle exchanges en brokers heel lastig is of zelfs stilstaat (Bittrex)

Zolang dat nog duurt verwacht ik dat we nog lang niet klaar zijn met de huidige trent omhoog. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freestyler2
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online

freestyler2

Moderator

Sanalologo schreef op zondag 17 december 2017 @ 15:43:
Wanneer ben je gevorderd?

Als iemand het echt wist zou die denk ik hier niet zitten. De lat zal ergens gelegd moeten worden want het is nu inderdaad alle niveaus door elkaar heen. Maar dat is denk ik ook de kracht van cryptocurrency, iedereen kan meedoen. Het is net beleggen maar nu met een lagere instap mogelijkheid en niemand heeft de echte kennis.

Tenzij je naam Google is hou op met te doen alsof je alles weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 05-10 22:12

_Christiaan_

Master of SOG

Stokstaart schreef op zondag 17 december 2017 @ 16:08:
[...]

Zojuist gelukt. Heb op mn Mycelium wallet een priority order eruit gegooid. Met een fee van 377 sat/byte erdoorheen geramd en heb nu wat EMC2 gekocht. Kijken hoe de gok uitpakt.

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LadyDaily
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 27-12-2023
Nu blijft alles een beetje stabiel he. Zal dat veranderen om 00:00?

Heeft trouwens iemand NEM/XEM? Zo ja, welke wallet gebruik je?
Want over de NEM Wallet in playstore lees ik slechte ervaringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vdwbbj
  • Laatst online: 09:30
GovertNL schreef op zondag 17 december 2017 @ 16:39:
[...]

Klopt dat moet ik ook doen! Vreemd. Ik geef het wel even op. Morgen opnieuw proberen.
Als je je wachtwoord automatisch laat invullen door je browser, moet je het wachtwoord eerst leegmaken. En dan weer (laten) invullen.
Dat was bij mij tenminste de oplossing.
En dat puzzeltje heb ik ook soms. Soms een Captcha.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Sanalologo
freestyler2 schreef op zondag 17 december 2017 @ 16:44:
[...]

Wanneer ben je gevorderd?

Als iemand het echt wist zou die denk ik hier niet zitten. De lat zal ergens gelegd moeten worden want het is nu inderdaad alle niveaus door elkaar heen. Maar dat is denk ik ook de kracht van cryptocurrency, iedereen kan meedoen. Het is net beleggen maar nu met een lagere instap mogelijkheid en niemand heeft de echte kennis.
Gaat er ook niet om dat er alleen mensen mogen reageren die miljonair geworden zijn. Gaat er om dat er alleen nog maar wordt gesproken over ID verificatie, waar een coin te koop is en weet ik veel wat. De mensen die al wat langer in bitcoin zitten kunnen nu door de bomen het bos niet meer zien door al deze reacties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn muntje stijgt ook weer leuk, LTC dus, gewoon Hodlen dan maar.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2017 16:49 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• macapple82
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 08-04-2022
Ben het met Sanalologo eens, ik hoor alleen maar welke exchanges zitten jullie op, heb alleen maar problemen met verificatie blabla, welke munt moet ik kopen, weten jullie of ik nu moet uitstappen......de echte diepte zie ik de afgelopen tijd niet meer in dit forum. Het lijkt wel alsof iedereen denkt snel miljonair te kunnen worden.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

macapple82 schreef op zondag 17 december 2017 @ 16:54:
Ben het met Sanalologo eens, ik hoor alleen maar welke exchanges zitten jullie op, heb alleen maar problemen met verificatie blabla, welke munt moet ik kopen, weten jullie of ik nu moet uitstappen......de echte diepte zie ik de afgelopen tijd niet meer in dit forum. Het lijkt wel alsof iedereen denkt snel miljonair te kunnen worden.....
Ik niet hoor, ben bezig met een portfolio voor de langere termijn en wat kleine projecten met als doel zo snel mogelijk mijn inleg er uit te halen. De mazzelaars waren de early bitcoin kopers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HaskoF
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 08-10 14:33
Verwijderd schreef op zondag 17 december 2017 @ 13:18:
[...]

Ben ik ook benieuwd naar, heb je dit al gedaan met BTC?
Het heeft ongeveer 30 minuten geduurd

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Rookert25
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 12:11
Ik denk dat er wat strenger gemod mag worden, zoals ik GoT ken van vroeger. Feit is wel dat dit forum meeste NL-talige kennis bezit. Heb zelf geen tijd om goede OP te schrijven maar dat zou alvast veel helpen.

Ben benieuwd hoe de nieuwe instappers reageren op een bear market zoals september :+ Ging toen van 250% winst naar -10%, dat was even slikken. Gaat nu uiteraard weer goed, maar je moest geen weak hands hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goedemiddag,

Ik kan het helaas nergens teruglezen, ben ook een noob hierzo.
Maar waar kan ik momenteel verge kopen en welk wallet kan ik gebruiken. Ik gebruike litebit.eu maar daar is niets beschikbaar. En de wallets die je kunt downloaden van verge functioneren niet (krijg dezelfde foutmelding die ik bij andere tweakers heb gelezen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lighting_
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 05-09 16:48
Rookert25 schreef op zondag 17 december 2017 @ 17:04:
Ik denk dat er wat strenger gemod mag worden, zoals ik GoT ken van vroeger. Feit is wel dat dit forum meeste NL-talige kennis bezit. Heb zelf geen tijd om goede OP te schrijven maar dat zou alvast veel helpen.

Ben benieuwd hoe de nieuwe instappers reageren op een bear market zoals september :+ Ging toen van 250% winst naar -10%, dat was even slikken. Gaat nu uiteraard weer goed, maar je moest geen weak hands hebben.
We hebben idd nog geen daling gekend de laatste weken. Zou goed zijn voor wat rust.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boltinus
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 14-09 10:42
Een tijd terug hadden we NEO, iedereen 'in slaap gevallen' en laten deze munt in 24 uur ongemerkt 30% oplopen ... en ik hoor niemand 8)7

Heeft de afgelopen dagen ook al eens bijna 70% gedaan ... wakker worden jongens 8)

[ Voor 24% gewijzigd door Boltinus op 17-12-2017 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirodr01
Meer mensen van plan om rond 00:00 uur vanavond de opening van de beurs te volgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k995
Momenteel zit ik in deze voor de komende paar dagen :

LTC
ETH
BTC
XLM
QRL
MTL
DASH
BCC
EMC2
LMC
PAY
SC
MANA

[ Voor 5% gewijzigd door k995 op 17-12-2017 17:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pirodr01
k995 schreef op zondag 17 december 2017 @ 17:11:

LTC
ETH
BTC
XLM
EUR
QRL
MTL
DASH
BCC
EMC2
LMC
PAY
SC
MANA
pfoeh wat een lijst. Hier BTC, LTC, NEO, Verge, Wabi, ADA en SUB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunri5e
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-10 22:37

LTC
ETH
BTC
XLM
QRL
MTL
DASH
BCC
EMC2
LMC
PAY
SC
MANA
Geen Waves?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k995
By 01 January 2018
Bitcoin Cash (BCH)
BCH on GDAX/Coinbase

Hmm kan groot zijn voor BCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boltinus

LTC
ETH
BTC
XLM
QRL
MTL
DASH
BCC
EMC2
LMC
PAY
SC
MANA
Hier alleen maar top 25 marketcap coins ... sorry :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirodr01
k995 schreef op zondag 17 december 2017 @ 17:15:
By 01 January 2018
Bitcoin Cash (BCH)
BCH on GDAX/Coinbase

Hmm kan groot zijn voor BCH
Bron?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15:57
Boltinus schreef op zondag 17 december 2017 @ 17:10:
Een tijd terug hadden we NEO, iedereen 'in slaap gevallen' en laten deze munt in 24 uur ongemerkt 30% oplopen ... en ik hoor niemand 8)7

Heeft de afgelopen dagen ook al eens bijna 70% gedaan ... wakker worden jongens 8)
Als je naar de afgelopen maand en NEO/BTC kijkt staat hij nog gewoon op -30%, verslaat BTC dus zeker niet. Maar goed, ik heb begin december gekocht om te HODLen en ben benieuwd wat de toekomst brengt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k995
Nee misschien als onder de 0.0005 BTC .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
https://blog.coinbase.com...bitcoin-cash-8a67a7e8dbdf
We are planning to have support for bitcoin cash by January 1, 2018, assuming no additional risks emerge during that time.
Was een half jaar geleden al bekend, weinig nieuws dus.

[ Voor 16% gewijzigd door Luuk op 17-12-2017 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Nog meer Bitcoin Cash nieuws:
At Blockchain, we're passionate about building products you'll love and are always looking for new, meaningful ways to empower you to interact with the digital economy. In October, we launched limited support for Bitcoin Cash. Since then, we've listened to your feedback and are excited to announce that your Blockchain wallet will now fully support Bitcoin Cash!

You now have access to a full suite of options where you can easily toggle between digital currencies to send and request funds, safely manage balances, and monitor market prices all from one central location.
Bron: email van blockchain.info, vandaag verkregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boltinus
Bartske schreef op zondag 17 december 2017 @ 17:18:
[...]

Als je naar de afgelopen maand en NEO/BTC kijkt staat hij nog gewoon op -30%, verslaat BTC dus zeker niet. Maar goed, ik heb begin december gekocht om te HODLen en ben benieuwd wat de toekomst brengt.
In begin december hebben zich er meer mensen in verslikt.
Niet omdat de coin het niet goed zou gaan doen, maar door de plotselinge forse stijging van BTC.
Denk dat iedereen elke keer weer verbaasd staat hoe groot de invloed is van BTC als die plotseling een run maakt van $1000,- binnen enkele uren.

Gisteren werd ik ook weer gebeten tijdens mijn uitbreiding van mijn ETH portfolio :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• C6DL
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 16-09 19:31
pirodr01 schreef op zondag 17 december 2017 @ 17:10:
Meer mensen van plan om rond 00:00 uur vanavond de opening van de beurs te volgen?
Yes, ben vooral benieuwd wat er gaat gebeuren,
ik gok zelf juist een daling ipv stijging dit keer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirodr01
C6DL schreef op zondag 17 december 2017 @ 17:24:
[...]

Yes, ben vooral benieuwd wat er gaat gebeuren,
ik gok zelf juist een daling ipv stijging dit keer
Vanwaar dat vermoeden? Het is wel interessant dat nu de beurs samenvalt met de hobbel van 20K...ik vermoed zelf dat door de injectie van kapitaal die sell-wall opeens verdwijnt en we er 2 of 3k boven gaan eindigen...maar dat is enkel onderbuikgevoel (en een beetje hoop ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cis
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 03-10 12:14

Cis

pirodr01 schreef op zondag 17 december 2017 @ 17:10:
Vandaag bleek de weerstand van $20k te groot. Ben idd heel benieuwd wat er vannacht gaat gebeuren, maar ik ga er niet voor wakker blijven. Ik stel denk ik een sell in op 19.830.
En een buy op 19.001 en op 18.001.
In het geval dat er een uitbraak richting 21.000 komt, komt er sowieso ook weer een retracement naar <20k, dus genoeg tijd om dan alsnog in te stappen :)

Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C6DL
pirodr01 schreef op zondag 17 december 2017 @ 17:26:
[...]

Vanwaar dat vermoeden? Het is wel interessant dat nu de beurs samenvalt met de hobbel van 20K...ik vermoed zelf dat door de injectie van kapitaal die sell-wall opeens verdwijnt en we er 2 of 3k boven gaan eindigen...maar dat is enkel onderbuikgevoel (en een beetje hoop ;) )
In bitcoinland gebeurt meestal het tegenovergestelde,
en de stijging van de afgelopen dagen waar nog geen correctie op gekomen is..
Ik gok terug naar 18k.. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boltinus
C6DL schreef op zondag 17 december 2017 @ 17:29:
[...]

In bitcoinland gebeurt meestal het tegenovergestelde,
en de stijging van de afgelopen dagen waar nog geen correctie op gekomen is..
Ik gok terug naar 18k.. >:)
Sta hier voorgesorteerd op een kleine daling van BTC naar $18290, $17430 en $16650 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C6DL
Inmiddels ben ik verified op Coinbase,
Gdax lukt me helaas nog niet.

Waarom zou je voor gdax kiezen om te handelen boven coinbase?
Heb hier ook even op gegoogled.. gdax is wat meer geavanceerd begrijp ik.
Nog meer redenen? of beter gezegd, waarom zou coinbase niet voldoen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

C6DL schreef op zondag 17 december 2017 @ 17:38:

Zoek eens in dit topic naar de combinatie van GDAX en fee's en Coinbase en fee's :)

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cis

Cis

Na lang zoeken heb ik 1 iemand gevonden die precies dezelfde vraag had als jij. Zie topic op reddit:

https://www.reddit.com/r/...se_fees_gdax_vs_coinbase/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C6DL
Taro schreef op zondag 17 december 2017 @ 17:41:
[...]

Zoek eens in dit topic naar de combinatie van GDAX en fee's en Coinbase en fee's :)
Ik zag het inderdaad zojuist
Thanks, dan maar weer de verificatie molen in :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• k995

Gdax=coinbase

Echter zijn de fees (aka kosten) beel lager bij gdax EN krijg je betere rates.

Koop dus 1 BTC en je bespaard je enkele honderden euro's en alles wat je moet doen is via wallets je geld van coinbase naar gdax zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k995
C6DL schreef op zondag 17 december 2017 @ 17:42:
[...]

Ik zag het inderdaad zojuist
Thanks, dan maar weer de verificatie molen in :X
Is dezelfde login/pw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C6DL
Dat snap ik, maar gdax heeft een extra stuk nodig om je ook daar te verifieren

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ethirty
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 19:47

Ethirty

Who...me?

C6DL schreef op zondag 17 december 2017 @ 17:47:
[...]

Dat snap ik, maar gdax heeft een extra stuk nodig om je ook daar te verifieren
Gewoon via de coinbase app een 2e document uploaden is alles wat nodig is.

#team_UTC+1

An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper  Mini '12 i7/16/256  Air '13 i5/8/256  iPad mini 5 64GB  iPhone SE 128GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricvdp
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 07-10 12:12
Ethirty schreef op zondag 17 december 2017 @ 17:49:
[...]

Gewoon via de coinbase app een 2e document uploaden is alles wat nodig is.
Dit ben ik al een aantal dagen aan het proberen (via de GDax site dan), steeds mijn maximum aantal pogingen bereikt zonder dat het lukt..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rookert25
Bartske schreef op zondag 17 december 2017 @ 17:18:
[...]

Ik hold hem sinds eind juli en qua prijs is dat inderdaad niet top geweest, heel veel opportunity costs moeten dragen (hij staat bijna 4x lager dan zijn BTC ATH in augustus), maar tegelijkertijd is er erg veel daadwerkelijk ontwikkeld op de achtergrond. De visie achter het project is niets minder dan groots en ze hebben de funding en partners om een heel ecosysteem te bouwen wat in te passen is wetgeving van de verscheidene markten waar ze willen optrekken. 2018 gaat dit echt van de grond komen, niet vanwege hype, maar gewoon omdat er daadwerkelijk zaken voor elkaar worden gekregen.

NEO heeft alle functies van Ethereum, maar een meer ambiteuze agenda. In januari/februari komen de eerste grote ICO's (zoals Ethereum dat ook heeft) op NEO's platform en dan zullen meer mensen zien wat voor potentie NEO heeft.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Alamo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11:08
Maar eens mijn ervaring delen, en dan ben ik benieuwd naar jullie ideeën over 'hoe nu verder'.

Ik ben rond juni (net ná een flinke stijging van ETH) begonnen met crypto kopen. Eerst ETH. Voor een deel omdat dit me interesseert, maar ook omdat de spaarrentes echt dramatisch zijn. Dus, doel: een leuk zakcentje 'bijverdienen' met geld dat ik 'over' heb. Day trading is niet echt iets voor mij. Heb getracht de exchanges te doorgronden maar ik moet daarvoor te veel tijd investeren die ik niet heb. Dan maar gewoon op de lange termijn kijken.

Ik ben dus begonnen met ETH, kort daarna ook LTC. Meteen natuurlijk een kleine daling meegepakt (naïef om op dat moment in te stappen, maar goed, weer van geleerd). Een paar maanden gebeurde er heel erg weinig, maar met de boom van de afgelopen weken werd het me toch een partij heet onder de voeten. LTC op een gegeven moment 600% van m'n inzet... ik hield het niet meer. Dus besloten het totaalbedrag dat ik in crypto heb geïnvesteerd eruit te halen. Zo voelde ik me 'veilig', en ga ik nu verder met 'extra geld'. Zag hier al eerder zo'n denkwijze terug komen en herkende me daar wel in, al weet ik dat ik als ik dit 'extra geld' zou verliezen waarschijnlijk net zo chagrijnig zal zijn.

Onlangs voor een habbekrats wat Dogecoin gekocht (als grapje eigenlijk), prompt is ie 50% in de plus.
Heb ook wat BTC, maar mag eigenlijk geen naam hebben. Van DASH heb ik de grote stijging helaas net gemist, maar heb daar ook maar heel weinig van.

Ik ben af en toe wel aan het kijken naar het kopen van de kleine munten (buiten de top 15), maar merk dat ik dat toch erg veel gedoe vind. Wéér een nieuwe wallet, en waar moet ik dat dan weer wisselen.

Ik heb best wat zitten lezen over crypto, snap nu de diverse termen (ik ben dus een HODLer), en ik word hier allemaal erg blij van maar realiseer me wel dat de manier waarop deze markt gaat (keihard omhoog) wel een keer gaat afremmen. Mijn gevoel is echter dat dat in 2018 nog niet gaat gebeuren, dus ik voel me vrij goed bij het idee dat ik de komende maanden elke keer nog wat bij koop.

Tot slot, ik heb her en der (misschien ook wel hier) gelezen dat je het zo kan doen: koop kleine crypto's, hoop dat die naar de maan gaan, en wissel dat uiteindelijk om voor BTC. Maar dan ga je er vanuit dat BTC een store of value is en blijft, lijkt me. Zijn hier mensen die zo denken? Zo ja, komt er dan een punt waarop je uit BTC gaat stappen? Wat zijn jullie ideeën over deze strategie?

PS. Ik volg op twitter @NicTrades, die heeft mij al een aantal keer op het goede spoor gezet.

:w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freestyler2
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online

freestyler2

Moderator

Sanalologo schreef op zondag 17 december 2017 @ 16:46:
[...]

Gaat er ook niet om dat er alleen mensen mogen reageren die miljonair geworden zijn. Gaat er om dat er alleen nog maar wordt gesproken over ID verificatie, waar een coin te koop is en weet ik veel wat. De mensen die al wat langer in bitcoin zitten kunnen nu door de bomen het bos niet meer zien door al deze reacties.
Daar heb je ook gelijk in, daar is dit topic niet voor bedoeld.

Algemene vragen over cryptocurrencies (wallet software, blockchain technologie, etc.). Plaats die in Bitcoin en overige cryptocurrencies #3.

Tenzij je naam Google is hou op met te doen alsof je alles weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ppie
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Rookert25 schreef op zondag 17 december 2017 @ 17:59:
[...]

Ik hold hem sinds eind juli en qua prijs is dat inderdaad niet top geweest, heel veel opportunity costs moeten dragen (hij staat bijna 4x lager dan zijn BTC ATH in augustus), maar tegelijkertijd is er erg veel daadwerkelijk ontwikkeld op de achtergrond. De visie achter het project is niets minder dan groots en ze hebben de funding en partners om een heel ecosysteem te bouwen wat in te passen is wetgeving van de verscheidene markten waar ze willen optrekken. 2018 gaat dit echt van de grond komen, niet vanwege hype, maar gewoon omdat er daadwerkelijk zaken voor elkaar worden gekregen.

NEO heeft alle functies van Ethereum, maar een meer ambiteuze agenda. In januari/februari komen de eerste grote ICO's (zoals Ethereum dat ook heeft) op NEO's platform en dan zullen meer mensen zien wat voor potentie NEO heeft.
Leuke analyse, en je maakt zeker punten. Maar het is ook een stukje psychologie/sociologie. Bitcoin valt constant als naam. Ethereum is ook al meerdere keren gevallen. Daarnaast een stuk langer in de game. Naamsbekendheid is minstens zo belangrijk als technische aspecten. Dit kan ook een reden zijn waarom bitcoin het beter doet. Sterker nog, ik ben daar van overtuigd. Waarde van de coins hangt niet af van hoe goed ze technisch zijn. Maar van wat men er voor geeft. Er zit zeker een verband tussen deze 2 variabelen. Maar er is meer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squixx
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 10-10 21:05
Ik geloof dat op de lange termijn btc geen store of value meer blijft, maar waarschijnlijk iets als XRP (ripple) wel. Eth / LTC wellicht ook wel. IMO gaat het er vooral om of er veel fiat/currency paren zijn, waardoor de waarde redelijk stabiel kan blijven ondanks de bitcoin..

De markt in de gaten houden het komende jaar zal daar wel meer duidelijkheid over geven

android since G1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirodr01
coredalae schreef op zondag 17 december 2017 @ 18:14:
[...]

Ik geloof dat op de lange termijn btc geen store of value meer blijft, maar waarschijnlijk iets als XRP (ripple) wel. Eth / LTC wellicht ook wel. IMO gaat het er vooral om of er veel fiat/currency paren zijn, waardoor de waarde redelijk stabiel kan blijven ondanks de bitcoin..

De markt in de gaten houden het komende jaar zal daar wel meer duidelijkheid over geven
Ripple kan volgens mij nooit een store of value worden omdat er simpelweg te veel van zijn. Ik denk dat bitcoin altijd zijn inconische waarde zal houden zolang crypto bestaat, een beetje zoals een picasso of een exclusieve oldtimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k995
Alamo schreef op zondag 17 december 2017 @ 18:10:
Tot slot, ik heb her en der (misschien ook wel hier) gelezen dat je het zo kan doen: koop kleine crypto's, hoop dat die naar de maan gaan, en wissel dat uiteindelijk om voor BTC. Maar dan ga je er vanuit dat BTC een store of value is en blijft, lijkt me. Zijn hier mensen die zo denken? Zo ja, komt er dan een punt waarop je uit BTC gaat stappen? Wat zijn jullie ideeën over deze strategie?

PS. Ik volg op twitter @NicTrades, die heeft mij al een aantal keer op het goede spoor gezet.

:w
Ik doe zo, de helft zit in vaste(alhoewel als je de schommelingen ziet) waardes zoals LTC ETh & BTC

De rest in losse munten die soms dagelijks wisselen en idd altijd terug naar BTC.

Als 1 van die vaste waardes naar een ATH of er voorbij gaat transfers ik meestal wat naar losse munten tot die terug zakt en dan koop ik die terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirodr01
k995 schreef op zondag 17 december 2017 @ 18:22:
[...]

Ik doe zo, de helft zit in vaste(alhoewel als je de schommelingen ziet) waardes zoals LTC ETh & BTC

De rest in losse munten die soms dagelijks wisselen en idd altijd terug naar BTC.

Als 1 van die vaste waardes naar een ATH of er voorbij gaat transfers ik meestal wat naar losse munten tot die terug zakt en dan koop ik die terug.
Ik heb een vast bedrag in BCH en LTH voor de lange termijn, en daarnaast een redelijk vast bedrag waarmee ik met alts kloot...zodra de opbrengst daarvan boven een bepaald bedrag komt room ik de helft af naar fiat, en de helft herinvesteer ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idanue
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 11:10
Boltinus schreef op zondag 17 december 2017 @ 17:33:
[...]

Sta hier voorgesorteerd op een kleine daling van BTC naar $18290, $17430 en $16650 :)
Ik ben nog niet zo heel zeker van een grote drop dus hier op €16200, €16100 en €16000, hopen op een klein dipje en dan weer verder omhoog. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ppie
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
pirodr01 schreef op zondag 17 december 2017 @ 18:25:
[...]

Ik heb een vast bedrag in BCH en LTH voor de lange termijn, en daarnaast een redelijk vast bedrag waarmee ik met alts kloot...zodra de opbrengst daarvan boven een bepaald bedrag komt room ik de helft af naar fiat, en de helft herinvesteer ik.
Je genereert dus inkomen, en bouwt geen vermogen op. Tenzij je natuurlijk iets opbouwt met de fiat. Dit is meteen het nadeel, ik merk steeds dat ik niet wil uitbetalen omdat ik met mijn winst wil investeren. Hierdoor komt er nooit een payout. En als alles straks wel ineens barst ben ik de sjaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirodr01
j0ppie schreef op zondag 17 december 2017 @ 18:31:
[...]

Je genereert dus inkomen, en bouwt geen vermogen op. Tenzij je natuurlijk iets opbouwt met de fiat. Dit is meteen het nadeel, ik merk steeds dat ik niet wil uitbetalen omdat ik met mijn winst wil investeren. Hierdoor komt er nooit een payout. En als alles straks wel ineens barst ben ik de sjaak.
Door telkens de helft van de winst van het door mijzelf vastgestelde bedrag weg te zetten bouw ik juist in fiat op, en in crypto, waar ook telkens de helft van blijft staan. Op deze manier heb ik mijn initiële inleg er inmiddels uit, en bouw ik winst op in zowel crypto als fiat, en doordat mijn bedrag in crypto hierdoor blijft stijgen behaal ik dat bedrag ook steeds sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idanue
j0ppie schreef op zondag 17 december 2017 @ 18:31:
[...]
Dit is meteen het nadeel, ik merk steeds dat ik niet wil uitbetalen omdat ik met mijn winst wil investeren. Hierdoor komt er nooit een payout. En als alles straks wel ineens barst ben ik de sjaak.
Dan ben je iig niet de enige sjaak, ik weiger het ook om uit te betalen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel-p
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09:58
Idanue schreef op zondag 17 december 2017 @ 18:27:
[...]

Ik ben nog niet zo heel zeker van een grote drop dus hier op €16200, €16100 en €16000, hopen op een klein dipje en dan weer verder omhoog. :P
Of je haalt Euro en dollar door elkaar of je maakt een typo. Maar de €16k zit ie al onder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
pirodr01 schreef op zondag 17 december 2017 @ 17:13:
[...]

pfoeh wat een lijst. Hier BTC, LTC, NEO, Verge, Wabi, ADA en SUB.
Welke verhoudingen?speel je om te hodl-en?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirodr01
MaStar schreef op zondag 17 december 2017 @ 18:40:
[...]

Welke verhoudingen?speel je om te hodl-en?
Verschilt een beetje, een aantal voor hodl idd, sowieso de BTC en LTH...de alts gebaseerd op gevoel en de markt/nieuwtjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idanue
Daniel-p schreef op zondag 17 december 2017 @ 18:37:
[...]

Of je haalt Euro en dollar door elkaar of je maakt een typo. Maar de €16k zit ie al onder?
Op dit moment €16545 op GDAX.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel-p
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09:58
Idanue schreef op zondag 17 december 2017 @ 18:44:
[...]

Op dit moment €16545 op GDAX.
Ah, ik volg kraken, daar 15.850!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k995
XDN & GNT toegevoegd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Idanue
Daniel-p schreef op zondag 17 december 2017 @ 18:47:
[...]

Ah, ik volg kraken, daar 15.850!
Damn dat is toch best een groot verschil...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rookert25
j0ppie schreef op zondag 17 december 2017 @ 18:13:
[...]

Leuke analyse, en je maakt zeker punten. Maar het is ook een stukje psychologie/sociologie. Bitcoin valt constant als naam. Ethereum is ook al meerdere keren gevallen. Daarnaast een stuk langer in de game. Naamsbekendheid is minstens zo belangrijk als technische aspecten. Dit kan ook een reden zijn waarom bitcoin het beter doet. Sterker nog, ik ben daar van overtuigd. Waarde van de coins hangt niet af van hoe goed ze technisch zijn. Maar van wat men er voor geeft. Er zit zeker een verband tussen deze 2 variabelen. Maar er is meer!
Natuurlijk, er moet meer gepromoot worden. Maar dat gaat nu wel gebeuren denk ik. De subreddit van NEO heeft bijna 50.000 subscribers en steeds meer mensen hebben door dat je dividend ontvangt in de vorm van GAS, puur door het houden van NEO. Ik heb zelf de afgelopen maanden al enkele honderden dollars gratis ontvangen voor het houden van NEO op exchange Binance en wallet.

BTC genereert geen inkomen, Ether ook niet, LTC ook niet. NEO wel, dat is gewoon top, hoef je er niet naar om te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Rookert25 schreef op zondag 17 december 2017 @ 18:50:
[...]
BTC genereert geen inkomen, Ether ook niet, LTC ook niet. NEO wel, dat is gewoon top, hoef je er niet naar om te kijken.
Maar vergeet niet dat BTC wel een aanzienlijk rendement genereert en NEO relatief gezien een stuk minder. Ik heb een tijd lang NAV gestaked en NEO GAS laten genereren, maar dit kon niet op tegen het rendement dat BTC had. Iedere winst is natuurlijk meegenomen en dividend is leuk, maar rendement op BTC is in 9 van de 10 gevallen nóg leuker!

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rookert25
Taro schreef op zondag 17 december 2017 @ 18:54:
[...]

Maar vergeet niet dat BTC wel een aanzienlijk rendement genereert en NEO relatief gezien een stuk minder. Ik heb een tijd lang NAV gestaked en NEO GAS laten genereren, maar dit kon niet op tegen het rendement dat BTC had. Iedere winst is natuurlijk meegenomen en dividend is leuk, maar rendement op BTC is in 9 van de 10 gevallen nóg leuker!
Klopt, maar vandaag heeft NEO 43% stijging en dat gaat nog even door hoop ik :P

Je weet het niet, vind het opvallend dat alts vandaag hard stijgen, lijkt alsof er meer angst is voor futures trading uitbreiding over 4 uurtjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
Taro schreef op zondag 17 december 2017 @ 18:54:
[...]

Maar NEO kan ook nog wel eens richting de 2-4$ gaan stijgen. Zit veel potentie in.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• endness
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 21:00
^ NEO staat ondertussen op $68?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LadyDaily
  • Laatst online: 27-12-2023
Weet iemand toevallig hoe het zit met litebit en bestellingen....
Ik heb verge gekocht maar nu komen deze niet in wallet op litebit. Wel staat er bij bestelling dat hij is afgerond.
Wat moet ik hier nu mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cis

Cis

Bron?
Bij mij staat NEO op $234

[ Voor 8% gewijzigd door Cis op 17-12-2017 19:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanalologo
LadyDaily schreef op zondag 17 december 2017 @ 19:04:
Weet iemand toevallig hoe het zit met litebit en bestellingen....
Ik heb verge gekocht maar nu komen deze niet in wallet op litebit. Wel staat er bij bestelling dat hij is afgerond.
Wat moet ik hier nu mee?
Welk adres heb je opgegeven?
Pagina: 1 ... 118 ... 223 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~[font=,24]ZERO TOLERANCE! LEES DIT EERST VOOR JE POST!~[/]
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken.

Wat willen we hier niet zien?
  • Algemene vragen over cryptocurrencies (wallet software, blockchain technologie, etc.). Plaats die in Bitcoin en overige cryptocurrencies #3.
  • "De Kraken servers zijn ruk". Nee echt? Ja, echt waar. Het is al heel lang ruk. Het hoeft niet elke dag weer eens vermeld te worden.
  • Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
  • Crypto en belasting. Hier offtopic, kan worden besproken in het bovengenoemde topic. Suggesties om te frauderen (zoals hiet niet netjes opgeven van je vermogen) worden niet gewaardeerd.
  • Vragen die al zijn beantwoord in de topicstart of de topic zelf. Gebruik de search!
  • Linkdrops. Begeleid links naar grote lappen tekst of video met een korte samenvatting (als die niet al gegeven is). Als jij iets interessant vindt om te delen, zeg er dan bij waarom je het interessant vindt.
  • Referrals. Ten overvloede, want dit staat ook in het algemene beleid van GoT.
  • Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen.
  • Slowchat. Dit betreft dus óók reacties als "Bitcoin nu op $2800", "ETH daling is ingezet" , "To the moon!" en meer van zulks. Er is een speciaal Slack kanaal opgezet door de community waar veel van de hier actieve posters te vinden zijn: click
~[font=,16]Posts die hieraan voldoen worden vanaf nu zonder pardon en zonder notificatie verwijderd, sancties volgen bij herhaling.~[/]

Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, het reilen en zeilen van exchanges, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om :).

~[html]<script type="text/javascript"> document.addEventListener("DOMContentLoaded", function() { if (document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value == "") document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value= "Wat willen we hier **NIET** zien?\n* Vragen over wallets\n* Discussies over coins en blockchain\n* Welke coin je moet kopen\n* Opmerkingen over de huidige koers van coin X\n* Slowchat\n* REFERRAL LINKS!\n* Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen :)\n\nLees de topicwaarschuwing hierboven in het rode vlak AANDACHTIG door voor je reageert."; }); </script>~[/html]