Ik haal uit je post dat je er met iig €1000 in zit. Als je gemiddelde winst van 50% per week aanhoudt heb je eind volgend jaar ruwweg 1.4 miljard euro. Wiskunde onderwijs valt toch weer tegen...Malawolar schreef op zondag 17 december 2017 @ 12:45:
Wel denk ik dat er inderdaad veel teveel geld wordt neergelegd voor iets wat enkel een ruilmiddel is en nog niet geaccepteerd. Uiteindelijk gaan er maar 4 a 5 coins met enige ruilwaarde overblijven, maar tot de grote instanties niet met belastingmaatregelen etc komen (duurt sowieso wel tot 2019 imo), blijf ik mooi dagelijks handelen met de winst die ik nu heb. Als de gemiddelde winsten van 50% per week aanhouden kan ik in ieder geval m'n studieschuld in een keer aflossen eind volgend jaar![]()
Natuurlijk ga je niet 50% winst per week halen (en daarom is de rest van je post ook vooral een gevalletje survivors bias, degene die erop achteruit gaan posten dat hier niet. Natuurlijk is momenteel aantal mensen dat winst maakt wel significant hoger dan verlies).