[ZT] Cryptocurrencies - handel & koers #5 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 117 ... 223 Laatste
Acties:
  • 1.466.305 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Malawolar schreef op zondag 17 december 2017 @ 12:45:
Wel denk ik dat er inderdaad veel teveel geld wordt neergelegd voor iets wat enkel een ruilmiddel is en nog niet geaccepteerd. Uiteindelijk gaan er maar 4 a 5 coins met enige ruilwaarde overblijven, maar tot de grote instanties niet met belastingmaatregelen etc komen (duurt sowieso wel tot 2019 imo), blijf ik mooi dagelijks handelen met de winst die ik nu heb. Als de gemiddelde winsten van 50% per week aanhouden kan ik in ieder geval m'n studieschuld in een keer aflossen eind volgend jaar :9~ _/-\o_
Ik haal uit je post dat je er met iig €1000 in zit. Als je gemiddelde winst van 50% per week aanhoudt heb je eind volgend jaar ruwweg 1.4 miljard euro. Wiskunde onderwijs valt toch weer tegen...
Natuurlijk ga je niet 50% winst per week halen (en daarom is de rest van je post ook vooral een gevalletje survivors bias, degene die erop achteruit gaan posten dat hier niet. Natuurlijk is momenteel aantal mensen dat winst maakt wel significant hoger dan verlies).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lighting_
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 05-09 16:48
pirodr01 schreef op zondag 17 december 2017 @ 13:03:
Er staat iig een hele flinke sell-wall te wachten rond de 20K.
bij de 10k ging de koers ook heel snel naar 8k.
Maar herstelde zich razendsnel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k995
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-04 20:45
MaStar schreef op zondag 17 december 2017 @ 12:58:
[...]

Handel je dagelijks of een belegging voor de langere termijn?
In het begin was het lange termijn nu dat het zo volatiel is dagelijks.

Dagelijks brengt me een pak meer op btw maar ja je steekt er wat tijd in als jet het grondig en veilig wil doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cis
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 03-10 12:14

Cis

En tegelijkertijd een heel laag handelsvolume. Ik denk dat de wereld afwacht (of net zoals ik met een kop koffie van de zondag geniet :> )

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/x4eM6ehkdgzFkVQ44pxmeyt7/full.png

[ Voor 12% gewijzigd door Cis op 17-12-2017 13:06 ]

Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malawolar
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 23-01-2021
GoEV6 schreef op zondag 17 december 2017 @ 12:56:
[...]

Interessant. Ik ben benieuwd in welke wallet je al die cryptomunten bewaard. Heb nu alleen ETH maar wil ook in bijvoorbeeld DNA gaan.
Staat wat op de exchange, staat wat op een externe harde schijf (voor de lange termijn), verder Exodus, Arkclient en nog wat in de Litebit wallet. Ook dit probeer ik zoveel mogelijk te spreiden. Geen man overboord als 1 van de wallets of exchanges gehacked wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirodr01
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 28-06-2024
lighting_ schreef op zondag 17 december 2017 @ 13:04:
[...]

bij de 10k ging de koers ook heel snel naar 8k.
Maar herstelde zich razendsnel.
Klopt, was leuk om te zien...ben benieuwd wat het openen van de beurs vanavond om 00:00 uur nog gaat toevoegen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheeler 2
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 02-12-2021
Jackssonss schreef op zondag 17 december 2017 @ 12:40:
Twijfel erover om door te gaan naar tier 3 bij Litebit. Je moet hiervoor een foto van de voor- en achterkant van je paspoort uploaden en een foto van jezelf met het paspoort naast je gezicht. In het laatste geval geef je dus ook je BSN.

Hebben jullie dit gedaan bij Litebit?
Ja, en als je de voorkant van je rijbewijs laat zien is het bsn niet zichtbaar.
de achterkant heb ik bewerkt en beide zijden met een watermerk bewerkt. Het is geaccepteerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k995
Utke56 schreef op zondag 17 december 2017 @ 12:59:
[...]

Ooit geëvenaard? Je bedoeld binnen een week ofzo? Over het algemeen zie je dat een coin zich ergens wel weer keer hersteld. Ik zie vooral dat je met panic sellen erg de mist in kunt gaan. Ik vind je adviezen een beetje houtje touwtje
Ik probeer te verkopen met een forse winst, panic sell zou zijn als je onder je investering verkoopt dat heb ik op tientallen orders van kopen/verkopen een 3 keer gedaan (en dan door onervarenheid vooral) .

De hele bedoeling is er toch geld uit halen? Dus laag kopen en hoog verkopen. Gewoon vasthouden in de daling hopen dat het weer meer zal stijgen later levert je niet noodzakelijk meer winst op.

Vergeet niet 50% winst op BTC zou betekenen dat tegenover gisteren de koers op 22000 euro nu moet staan en als je dat de dag/week erna weer wil 33 000. Makkelijker te reaslieren door lage crypto coins die soms 200% stijgen .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirodr01
https://coinmarketcap.com/

600m market cap en 20K bitcoin...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malawolar
  • Laatst online: 23-01-2021
Sissors schreef op zondag 17 december 2017 @ 13:04:
[...]

Ik haal uit je post dat je er met iig €1000 in zit. Als je gemiddelde winst van 50% per week aanhoudt heb je eind volgend jaar ruwweg 1.4 miljard euro. Wiskunde onderwijs valt toch weer tegen...
Natuurlijk ga je niet 50% winst per week halen (en daarom is de rest van je post ook vooral een gevalletje survivors bias, degene die erop achteruit gaan posten dat hier niet. Natuurlijk is momenteel aantal mensen dat winst maakt wel significant hoger dan verlies).
Ben een jurist, vandaar het gebruik 'in ieder geval', gewoon vanuit de ondergrens werken :9 Daarbij besef ik ook dat het niet zo keihard door kan blijven gaan. Het laatste wat je zegt is trouwens juist het punt dat ik wilde maken, als de totale markt blijft groeien dan zal ook de meerderheid over het algemeen winst behalen. Ben van mening dat je gewoon moet zorgen dat je geen verlies moet draaien en van daaruit best veel risico kan nemen, als je het maar een beetje spreidt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utke56
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 01-08 18:42
k995 schreef op zondag 17 december 2017 @ 13:09:
[...]

Ik probeer te verkopen met een forse winst, panic sell zou zijn als je onder je investering verkoopt dat heb ik op tientallen orders van kopen/verkopen een 3 keer gedaan (en dan door onervarenheid vooral) .

De hele bedoeling is er toch geld uit halen? Dus laag kopen en hoog verkopen. Gewoon vasthouden in de daling hopen dat het weer meer zal stijgen later levert je niet noodzakelijk meer winst op.

Vergeet niet 50% winst op BTC zou betekenen dat tegenover gisteren de koers op 22000 euro nu moet staan en als je dat de dag/week erna weer wil 33 000. Makkelijker te reaslieren door lage crypto coins die soms 200% stijgen .
Soms inderdaad..... nogmaals ik vind je adviezen ongefundeerd. Iedereen moet er uiteraard mee doen wij hij/zij wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viep
  • Laatst online: 23-07-2022
Tominatie schreef op zondag 17 december 2017 @ 12:55:
"De Europese Unie heeft een akkoord bereikt over strengere regels voor de bitcoin en andere cryptovaluta. De regels moeten witwassen en het financieren van terrorisme voorkomen.

Volgens de nieuwe regels mogen er geen anonieme transacties meer plaatsvinden op handelsplatformen van cryptovaluta. Ook mag er niet langer anoniem betaald worden met prepaidkaarten.

De handelsplatformen en aanbieders van zogenaamde 'wallets' voor cryptovaluta moeten hun gebruikers voortaan identificeren."

Mijn vraag is dan in hoeverre dit invloed heeft op anonieme coins als Monero, die juist door deze eigenschap enorm populair zijn. Iemand die zich eraan durft te wagen?
De wereld is groter dan Europa heb ik vroeger op school geleerd. Dus anonieme transacties blijven geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liberteh
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 18:19

Liberteh

All your base belong to me

k995 schreef op zondag 17 december 2017 @ 13:09:
[...]

Nee hoor, een panic sell kan ook een actie zijn waarbij je met winst verkoopt waarna de munt nog even een paar 100% doet. Maar terug kopen op de top is eigenlijk het domste wat je kan doen, want je bent al je winst zo weer kwijt. ;w

First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utke56
Paniek zaaien om niets. Ik zie ook slechts 5 posts van je op het crypto gedeelte van het forum. Wat is volgens jou het resultaat van die sell-wall?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pirodr01
Utke56 schreef op zondag 17 december 2017 @ 13:13:
[...]

Paniek zaaien om niets. Ik zie ook slechts 5 posts van je op het crypto gedeelte van het forum. Wat is volgens jou het resultaat van die sell-wall?
Wat heeft dat nou met paniek te maken, het was enkel een observatie. Het resultaat volgens mij is dat ie het in eerste instantie lastig gaat krijgen de 20K te passeren. Kan dat je goedkeuring verdragen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lighting_
Liberteh schreef op zondag 17 december 2017 @ 13:12:
[...]

Nee hoor, een panic sell kan ook een actie zijn waarbij je met winst verkoopt waarna de munt nog even een paar 100% doet. Maar terug kopen op de top is eigenlijk het domste wat je kan doen, want je bent al je winst zo weer kwijt. ;w
dit jaar is BTC 20x gegaan. Knappe jongen als je met kopen en verkopen 25x doet ofzo.
Totaal onrealistisch. En bijna niemand heeft de tijd. Want het gaat 24 uur door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liberteh

Liberteh

lighting_ schreef op zondag 17 december 2017 @ 13:16:
[...]

dit jaar is BTC 20x gegaan. Knappe jongen als je met kopen en verkopen 25x doet ofzo.
Totaal onrealistisch. En bijna niemand heeft de tijd. Want het gaat 24 uur door.
Doe 20x in een maand soms :P

First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utke56
[...]

Inderdaad al genoeg mensen voorbij zien komen "ik verkoop nu want is ATH". Dat klopt misschien voor die week. Ik wordt daarom ook altijd beetje kriebelig van termen als "ooit", "nooit", juist omdat die zo'n nieuw gedeelte is van onze economie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k995
Utke56 schreef op zondag 17 december 2017 @ 13:11:
[...]

Soms inderdaad..... nogmaals ik vind je adviezen ongefundeerd. Iedereen moet er uiteraard mee doen wij hij/zij wil.
Hoe dan ongefundeerd? Denk je dat BTC altijd op een ATH zal blijven staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HaskoF schreef op zondag 17 december 2017 @ 12:38:
Hoe lang duurt het overmaken van gdax naar binance?
Ben ik ook benieuwd naar, heb je dit al gedaan met BTC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liberteh

Liberteh

Utke56 schreef op zondag 17 december 2017 @ 13:17:
[...]

Inderdaad al genoeg mensen voorbij zien komen "ik verkoop nu want is ATH". Dat klopt misschien voor die week. Ik wordt daarom ook altijd beetje kriebelig van termen als "ooit", "nooit", juist omdat die zo'n nieuw gedeelte is van onze economie.
Na 6 jaar crypto snap ik ondertussen wel: niks is onmogelijk (tot dat ze de boel echt gaan reguleren)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheeler 2
  • Laatst online: 02-12-2021
[...]

Juist! Maar het is de laatste week wel heeeeel erg makkelijk. Ben benieuwd wat er gebeurd als alles volgende week instort en hoe snel het dan weer opkrabbelt.
Even goed nadenken of ik dan eerlijk over mijn verlies ga vertellen.
Ik vind het ook opmerkelijk dat iedereen vooraan staat om te vertellen dat we alleen geld erin steken dat we eventueel kunnen verliezen.
Ik ook en dat is in mijn geval :) ook zo, maar het is intussen wel erg veel geld waarvan je ook gezellig met vakantie kan gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Utke56
pirodr01 schreef op zondag 17 december 2017 @ 13:15:
[...]

Wat heeft dat nou met paniek te maken, het was enkel een observatie. Het resultaat volgens mij is dat ie het in eerste instantie lastig gaat krijgen de 20K te passeren. Kan dat je goedkeuring verdragen?
Akkkoord. ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15:57
[...]

je vergeet zelfs 3 nullen in je berekening, 1.4 biljoen ;)

Het is inderdaad heel makkelijk winst maken de afgelopen maanden, en omdat veel beginners een paar gelukkige keuzes hebben gemaakt wanen ze zich trading experts. Allemaal goed en aardig maar het zou goed zijn als nieuwe mensen die hier voor advies komen dat wel meenemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liberteh

Liberteh

k995 schreef op zondag 17 december 2017 @ 13:18:
[...]

Zo lang er nu groot geld binnenstroomt (blijft de marketcap in de gaten houden, dit gaat nu exponentieel hard), ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k995
[...]

Dat is wat ik zeg onder je investerring verkopen met verlies dat is een panic sell.
Aka zoals je gisteren zag rond 17k mensen die kopen en als BTC dan keihard inzakt verkopen .

Ik spreek van je winst pakken en ergens uitstappen dus niet met verlies maar ook niet hopen te verkopen op de ATH of de piek waar die momenteel inzit, dat heb je toch bijna nooit .

later terug instappen als je denkt dat het terug naar boven zal gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 05-10 22:12

_Christiaan_

Master of SOG

Junia schreef op zondag 17 december 2017 @ 11:57:
Ik ben op het moment aan het kijken naar Einsteinium. Schijnbaar is er een 'mind blowing' event op de 19e, echter zie je hier nu (nog) niks van terug op de koers.

Iemand anders die al in Einsteinium zit en hier iets van verwacht op de korte termijn?

http://www.coincalendar.info/
Ik zit hier ook sterk over na te denken. Ik wil mijn IOTA's misschien tijdelijk even inwisselen voor einsteinium (IOTA's staan toch geen grote dingen op de planning volgens mij). Ik ben geneigd te geloven dat het een grote announcement wordt, omdat als ze daarover liegen (bijv. een eenvoudige exchange listing), dan zou dat een beetje het einde van het vertrouwen en van de munt betekenen.

Any thoughts? :)

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utke56
k995 schreef op zondag 17 december 2017 @ 13:18:
[...]

Nee, de BTC zal voorlopig denk ik steeds op een nieuwe ATH uitkomen. Er bestaat niet zoiets als een vaste koers, voor geen enkele valuta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k995
Liberteh schreef op zondag 17 december 2017 @ 13:19:
[...]

Zo lang er nu groot geld binnenstroomt (blijft de marketcap in de gaten houden, dit gaat nu exponentieel hard), ja.
Dan maak je jezelf iets wijs, net zoals gisteren zal de koers inzakken en zal een groot deel een verlies slikken dat zijn nu eenmaal de wetmatigheden winst verlies is louter een geld transfer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liberteh

Liberteh

k995 schreef op zondag 17 december 2017 @ 13:22:
[...]

Dan maak je jezelf iets wijs, net zoals gisteren zal de koers inzakken en zal een groot deel een verlies slikken dat zijn nu eenmaal de wetmatigheden winst verlies is louter een geld transfer.
Hoe lang zit je al in deze materie? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirodr01
_Christiaan_ schreef op zondag 17 december 2017 @ 13:21:
[...]

Ik zit hier ook sterk over na te denken. Ik wil mijn IOTA's misschien tijdelijk even inwisselen voor einsteinium (IOTA's staan toch geen grote dingen op de planning volgens mij). Ik ben geneigd te geloven dat het een grote announcement wordt, omdat als ze daarover liegen (bijv. een eenvoudige exchange listing), dan zou dat een beetje het einde van het vertrouwen en van de munt betekenen.

Lastig, ik twijfel ook een beetje...ik heb eergisteren al mijn IOTA's met een klein beetje verlies ingeruild voor XVG en ADA en tot nu toe erg content met mijn ruil. Was het gedoe rondom IOTA een beetje zat. Einsteinium vind ik ook wel interessant, gezien de groei die zij onlangs hebben laten zien...de vraag is dan idd, hebben zij dat nog eens in zich?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utke56
[...]

Ik vind jou teksten echt onnavolgbaar. Wat bedoel je nu met "winst verlies is louter een geld transfer"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liberteh

Liberteh

pirodr01 schreef op zondag 17 december 2017 @ 13:24:
[...]

Lastig, ik twijfel ook een beetje...ik heb eergisteren al mijn IOTA's met een klein beetje verlies ingeruild voor XVG en ADA en tot nu toe erg content met mijn ruil. Was het gedoe rondom IOTA een beetje zat. Einsteinium vind ik ook wel interessant, gezien de groei die zij onlangs hebben laten zien...de vraag is dan idd, hebben zij dat nog eens in zich?
Je moet uitzoeken waarom ze stijgen. Beter nog: wees het voor. Bij grote aankondigingen vooraf kopen. Niet tijdens de "groene tijd". Dus niet zomaar kopen omdat ze gestegen zijn.... ?

Man man, de mensen die ik geadviseerd hebt Bitcoins te kopen, die houden het gewoon vast. Die hebben mij er genoeg over horen praten. Jullie zijn momenteel de spreekbuikjes voor al die mensen die op een dipje verkopen, zo voelt het.

[ Voor 15% gewijzigd door Liberteh op 17-12-2017 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k995
Utke56 schreef op zondag 17 december 2017 @ 13:21:
[...]

Nee, de BTC zal voorlopig denk ik steeds op een nieuwe ATH uitkomen. Er bestaat niet zoiets als een vaste koers, voor geen enkele valuta.
Je zegt het zelf voorlopig en dan? Nog 1-2% erbij op 1 dag? 1-2%omlaag? Vergeet niet 1-2% zijn schommelingen van enkele honderden euro's.

Of een crash een nieuwe 10-20% naar beneden?

Ik pak ondertussen 10-50% op andere crypto coins.

Is opnieuw de pennystock tegen gewone aandelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lighting_
[...]

iedereen beseft dat we geld kunnen verliezen.
Dat het een bubbel kan zijn. Dat hoef je ons niet te vertellen
Maar BTC heeft het al 8 jaar overleefd. Lijkt alleen maar sterker uit te komen.
20k is idd veel maar er zijn maar 17 mln coins en een paar miljoen die verloren zijn.
De vraag blijft groot. Verder moeten we afwachten waar het eindigt. In een leegloop of een
echte veilige haven tegen de overheid en crisis. Dan zal de munt harder stijgen en ergens op een punt stabiliseren. Gaat het naar de 50/100k dan zijn de uitslagen niet meer zo heftig en kan je gerust slapen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utke56
k995 schreef op zondag 17 december 2017 @ 13:25:
[...]

Je zegt het zelf voorlopig en dan? Nog 1-2% erbij op 1 dag? 1-2%omlaag? Vergeet niet 1-2% zijn schommelingen van enkele honderden euro's.

Crash? 10-20% naar beneden om vervolgens binnen no time gecorrigeerd te worden? Ik vind je vergelijking met pennystocks echt mank gaan; die zijn vaak gerelateerd aan infantiele, niet-liquide bedrijven met alle mogelijke risico's van dien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k995
Liberteh schreef op zondag 17 december 2017 @ 13:24:
[...]

Hoe lang zit je al in deze materie? :)
15+jaar op de beurs enkele maanden crypto .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirodr01
Liberteh schreef op zondag 17 december 2017 @ 13:25:
[...]

Je moet uitzoeken waarom ze stijgen. Beter nog: wees het voor. Bij grote aankondigingen vooraf kopen. Niet tijdens de "groene tijd". Dus niet zomaar kopen omdat ze gestegen zijn.... ?

Man man, de mensen die ik geadviseerd hebt Bitcoins te kopen, die houden het gewoon vast. Die hebben mij er genoeg over horen praten. Jullie zijn momenteel de spreekbuikjes voor al die mensen die op een dipje verkopen, zo voelt het.
Waar heb je t over? Wat een posts komen hier voorbij zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainalyser1st
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21-09 10:21
Heeft er iemand ervaring met MetaMask, een wallet als extension op je browser(Chrome of Firefox) als ik het goed zeg? Is het wel veilig en betrouwbaar? Iemand hier die het gebruikt? Ik lees overwegend slechte reviews sinds december, daarvoor overwegend positief. Komt dat doordat het netwerk overbelast is of door een update dat het niet meer goed werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junia
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18:06
pirodr01 schreef op zondag 17 december 2017 @ 13:24:
[...]

Gezien het nieuws en de huidige koersprijs voelt het voor mij heel erg aan alsof de koers nog een flinke sprong naar boven moeten gaan maken. Vervolgens is het echt geheel afhankelijk van het nieuws wat er gaat gebeuren... to the moon :+ of iedereen verliest alle vertrouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k995
Utke56 schreef op zondag 17 december 2017 @ 13:24:
[...]

Ik vind jou teksten echt onnavolgbaar. Wat bedoel je nu met "winst verlies is louter een geld transfer"?
Die grote pieken en dalen zijn echt wel het gevolg van mensen die verkopen met verlies soms.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Liberteh

Liberteh

k995 schreef op zondag 17 december 2017 @ 13:25:
[...]

Mijn doel is: zoveel mogelijk bitcoins vergaren. Wat is jouw doel? Wat jij nu beschrijft, gaat niet op tegen de statistieken. Het is heel simpel, luister goed: de enige reden waarom andere altcoins zo'n hoge waarde hebben is Bitcoin. De ENIGE reden. Echter, verliest bijna elke altcoin de strijd tegen Bitcoin, de waarde van een altcoin tegen over een Bitcoin is het afgelopen halfjaar echt keihard gekelderd. Dus, als jij aan het einde van de rit meer geld wil hebben dan win je altijd. Wil je aan het einde van rit niet meer hoeven te werken, verzamel dan zoveel mogelijk bitcoin met je trades in plaats van meer euro of dollar (die wordt toch wel hoger)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ybos
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 15:38
Zojuist een beetje "goudstof" veiliggesteld. Begin van het jaar snapte ik nog niks van de transactiekosten dus gokte ik maar een beetje met hoeveel ik overmaakte vanuit mn wallet. Daar stond enkele maanden geleden een bedrag in van paar tientjes. Nu inmiddels 160 euro, dus toch maar even overgezet naar kraken :)

(las laatst dat een dame, eigenaresse van een cafe tijdens de gold rush) meer dan 100 dollar per week uit de kruipruimte aan goudstof kon verzamelen van wat de mensen morsten, vond daarom de term goudstof wel passen hierboven :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utke56
k995 schreef op zondag 17 december 2017 @ 13:28:
[...]

15+jaar op de beurs enkele maanden crypto .
En dan met name in de pennystocks?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Liberteh

Liberteh

pirodr01 schreef op zondag 17 december 2017 @ 13:28:
[...]

Waar heb je t over? Wat een posts komen hier voorbij zeg.
Waar heb jij het over? Je vindt een munt interessant omdat ie stijgt.Dat is toch niet interessant. De reden waarom is interessant. Als er geen reden in is, ben jij straks de bagholder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intouss
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 27-08-2021
Valuta veranderen,vakje naast waar de hoeveelheid in moet vullen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liberteh

Liberteh

Utke56 schreef op zondag 17 december 2017 @ 13:30:
[...]

Oke. Ik ben van mening dat je best een beetje TA kan toepassen in Crypto maar voor de rest moet je al je kennis van stocks gewoon daar laten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirodr01
Liberteh schreef op zondag 17 december 2017 @ 13:31:
[...]

Waar heb jij het over? Je vindt een munt interessant omdat ie stijgt.Dat is toch niet interessant. De reden waarom is interessant. Als er geen reden in is, ben jij straks de bagholder.
De vraag was wat de aankondiging van MC2 zou gaan zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_

_Christiaan_

Master of SOG

Junia schreef op zondag 17 december 2017 @ 13:28:
[...]

Gezien het nieuws en de huidige koersprijs voelt het voor mij heel erg aan alsof de koers nog een flinke sprong naar boven moeten gaan maken. Vervolgens is het echt geheel afhankelijk van het nieuws wat er gaat gebeuren... to the moon :+ of iedereen verliest alle vertrouwen.
Idd. Ben echt heel benieuwd wat de 'mind blowing announcement' van EMC2 dan zal zijn. Enige wat we weten, is dat deze vooraankondiging op 30 november op twitter is gepubliceerd, dus ongeveer 3 weken van tevoren.

Stel dat het een samenwerkingsverband is met een aantal grote partijen, dan verwacht ik echt een grote sprong omhoog.

Ik denk dat ik gewoon de gok ga wagen met mn speelgeld wat nu in IOTA zit, en hopen op het beste.

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirodr01
Junia schreef op zondag 17 december 2017 @ 13:28:
[...]

Ja ik vind deze manier van aankondigen toch echt niet voldoende...ik lees hier en daar wel iets over een overname van Apple wat natuurlijk wel heel groot nieuws zou zijn...ik ga de 19e maar ad-hoc kijken wat er gebeurt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junia
pirodr01 schreef op zondag 17 december 2017 @ 13:33:
[...]

Ja ik vind deze manier van aankondigen toch echt niet voldoende...ik lees hier en daar wel iets over een overname van Apple wat natuurlijk wel heel groot nieuws zou zijn...ik ga de 19e maar ad-hoc kijken wat er gebeurt :)
Met alle insiders informatie die normaal over apple achtige praktijken naar voren komen lijkt dit mij heel erg sterk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirodr01
Junia schreef op zondag 17 december 2017 @ 13:34:
[...]

Met alle insiders informatie die normaal over apple achtige praktijken naar voren komen lijkt dit mij heel erg sterk.
Ja mij persoonlijk ook...ik wacht het ff af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_

_Christiaan_

Master of SOG

Junia schreef op zondag 17 december 2017 @ 13:34:
[...]

Klopt, in de tweet reacties zeggen ze namelijk zelf:
"Even though it is not excluded that we might work with Apple in the future, the big news is not about the contract at this time. It is something more important for Einsteinium @einsteiniumcoin"

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirodr01
_Christiaan_ schreef op zondag 17 december 2017 @ 13:36:
[...]

"Even though it is not excluded that we might work with Apple in the future, the big news is not about the contract at this time. It is something more important for Einsteinium @einsteiniumcoin"
Wauw, volgens hen nog belangrijker dan Apple...wel een beetje "do or die" met dit soort uitspraken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Junia
_Christiaan_ schreef op zondag 17 december 2017 @ 13:36:
[...]

Hoe kan iets belangrijker zijn dan een potentiele samenwerking met Apple :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_

_Christiaan_

Master of SOG

Samenwerking met NASA of met universiteiten oid?

NOSIG

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Junia schreef op zondag 17 december 2017 @ 13:37:
[...]

Hoe kan iets belangrijker zijn dan een potentiele samenwerking met Apple :+
Een getekende en wettelijke samenwerking met Apple.😂

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pirodr01
MAX3400 schreef op zondag 17 december 2017 @ 13:39:
[...]

Een getekende en wettelijke samenwerking met Apple.😂
Zoals die van IOTA met Microsoft? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junia
Hahah, hoewel ik alle reacties over Einsteinium erg leuk vind is het denk ik niet de bedoeling dat we dit soort slow-chat hier gaan houden. Het komt er op neer dat niemand een idee heeft wat er gaat gebeuren, maar dat er (in ieder geval bij mij) het gevoel leeft alsof de koers dus een flinke sprong zou moeten/kunnen gaan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k995
Liberteh schreef op zondag 17 december 2017 @ 13:29:
[...]

Mijn doel is: zoveel mogelijk bitcoins vergaren. Wat is jouw doel? Wat jij nu beschrijft, gaat niet op tegen de statistieken. Het is heel simpel, luister goed: de enige reden waarom andere altcoins zo'n hoge waarde hebben is Bitcoin. De ENIGE reden. Echter, verliest bijna elke altcoin de strijd tegen Bitcoin, de waarde van een altcoin tegen over een Bitcoin is het afgelopen halfjaar echt keihard gekelderd. Dus, als jij aan het einde van de rit meer geld wil hebben dan win je altijd. Wil je aan het einde van rit niet meer hoeven te werken, verzamel dan zoveel mogelijk bitcoin met je trades in plaats van meer euro of dollar (die wordt toch wel hoger)
Geld enkel als je alles altijd hold .

Echter zijn ondertussen de stijgingen bij alt coins veel groter dan bij BTC.

Ik ga natuurlijk altijd terug naar BTC als basis maar mijn rendement is nu veel hoger dan vroeger gewoon te holden . Enkele keren zelf omdat ik niet enkel een groot deel van de stijgingen van BTC meepak, als BTC wat blijft hangen steek ik het in alt coins die (meestal) wel stjigen) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 06:44
ybos schreef op zondag 17 december 2017 @ 13:30:
Zojuist een beetje "goudstof" veiliggesteld. Begin van het jaar snapte ik nog niks van de transactiekosten dus gokte ik maar een beetje met hoeveel ik overmaakte vanuit mn wallet. Daar stond enkele maanden geleden een bedrag in van paar tientjes. Nu inmiddels 160 euro, dus toch maar even overgezet naar kraken :)

(las laatst dat een dame, eigenaresse van een cafe tijdens de gold rush) meer dan 100 dollar per week uit de kruipruimte aan goudstof kon verzamelen van wat de mensen morsten, vond daarom de term goudstof wel passen hierboven :P )
Welke exchange zat je hiervoor dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k995
Utke56 schreef op zondag 17 december 2017 @ 13:30:
[...]

Nee een aantal aandelen (zoals apple) en voor de rest fondsen.

Zijn meestal verzamelingen van allerhande producten wijdverspreid om risico te beperken.

Rendement toen en nu is een veelvoud van verschil (was ik maar vroeger met crypto begonnen zeker als IT'er foei foei/dom dom)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edman
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Misschien gaan ze de 19e 'enkel' melden dat Einsteinium ook beschikbaar wordt voor de handel op Binance ofzo :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ybos
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 15:38
MaStar schreef op zondag 17 december 2017 @ 13:44:
[...]

Welke exchange zat je hiervoor dan?
"hoeveel ik overmaakt vanuit mn wallet" ;)
Restbedrag BTC zat nog in mn wallet op de laptop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou Tron (TRX) ook in de gaten houden. Justin Sun de nieuwe Mr Ma?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k995
Edman schreef op zondag 17 december 2017 @ 13:47:
Misschien gaan ze de 19e 'enkel' melden dat Einsteinium ook beschikbaar wordt voor de handel op Binance ofzo :?
coinbase misschien? Zou wel groot zijn voor hen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirodr01
k995 schreef op zondag 17 december 2017 @ 13:57:
[...]

coinbase misschien? Zou wel groot zijn voor hen.
Nah, dat lijkt me wel heel straf, EMC2 op coinbase...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edman
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Uit ander topic:
Albert Einstein first wife Mileva Marić who also happen to be physicist was born December 19. It was said that Mileva Marić made significant contribution in Albert Einsteins Nobel Prize equation E = mc2. hope they are not trolling us

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mellamel
  • Laatst online: 23-05-2024
Goedemiddag,

Ik heb zojuist wat BTC en ETH naar VeChain omgezet
Wat is nu dadelijk handig om te doen als ik wil verkopen? want ik wil beginnersfouten voorkomen.
Ik zit op binance en daar kan je VeChain alleen traden met BTC.

Ik hoor graag en alvast bedankt voor de tips _/-\o_

PS loop nog niet zolang mee in dit wereldje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanalologo
  • Laatst online: 19-11-2023
Mellamel schreef op zondag 17 december 2017 @ 14:07:
Goedemiddag,

Ik heb zojuist wat BTC en ETH naar VeChain omgezet
Wat is nu dadelijk handig om te doen als ik wil verkopen? want ik wil beginnersfouten voorkomen.
Ik zit op binance en daar kan je alleen VeChain alleen traden met BTC.

Ik hoor graag en alvast bedankt voor de tips _/-\o_

PS loop nog niet zolang mee in dit wereldje.
Waar zit je precies mee dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intelcorei7
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 25-10-2024
Ben toch blij dat ik gisteren mijn XVG niet heb verkocht (voor een Iphone X) :), nu nog stijgende. Ik hodl die XVG lekker een hele tijd.

[Battle.net: Forsaken#22243]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lighting_
Intelcorei7 schreef op zondag 17 december 2017 @ 14:09:
Ben toch blij dat ik gisteren mijn XVG niet heb verkocht (voor een Iphone X) :), nu nog stijgende. Ik hodl die XVG lekker een hele tijd.
Nu verkopen voor een iphone x of een grote kans dat de waarde de komende maanden stijgt. En je meerdere iPhone x kan kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Utke56 schreef op zondag 17 december 2017 @ 12:19:
[...]
Waarom niet op Bitfinex?
[...]
Ze hanteren een flexibele withdrawal limit (niet iedereen die hier dergelijke vragen stelt heeft er voldoende om daar aan te voldoen) en hun IOTA node heeft het zwaar door een wekenlange DDoS-aanval. IOTA erheen sturen of eraf halen kost je erg veel tijd en frustratie, ik kan er inmiddels over meepraten.

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mellamel
  • Laatst online: 23-05-2024
Sanalologo schreef op zondag 17 december 2017 @ 14:08:
[...]

Waar zit je precies mee dan?
Verkopen bij een gunstige BTC koerswaarde dus?
Wat een goede time kiezen qua verkopen tussen de koers van BTC en VeChain betekend?
Nogmaals excuses maar zit her en der met wat twijfels.
Misschien tips wat doen/wat handig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Munns
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 25-09 18:18
lighting_ schreef op zondag 17 december 2017 @ 14:10:
[...]

Nu verkopen voor een iphone x of een grote kans dat de waarde de komende maanden stijgt. En je meerdere iPhone x kan kopen.
Er was inderdaad een daling van bijna 80%. Blijven Hodlen, binnenkort naar de 10-20 cent omdat wraith and wallet updates komen. Tot nu toe is dit mijn beste coin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog_Martin
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11-10 21:15
Intelcorei7 schreef op zondag 17 december 2017 @ 14:09:
Sorry, maar als je aan je beleggingsportefeuille moet komen om dergelijke aankopen te doen dan ben je niet echt handig bezig. Aan ene kant omdat je dan wss. meer invested hebt dan je aankan om te verliezen, aan andere kant omdat je suboptimaal aan het investeren bent als je voor zulke externe redenen je strategie niet kan handhaven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
Wil vandaag nog investeren in WABI en IOTA. Om te HODL-en voor 2018.
Raden jullie hiervoor, op dit moment juist Bitfine of Binance aan qua gebruiksgemak voor NL-ers?

[ Voor 4% gewijzigd door MaStar op 17-12-2017 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 02-10 09:33
Munns schreef op zondag 17 december 2017 @ 14:14:
[...]

Er was inderdaad een daling van bijna 80%. Blijven Hodlen, binnenkort naar de 10-20 cent omdat wraith and wallet updates komen. Tot nu toe is dit mijn beste coin.
Precies dat idd .... leuk filmpje als deze niet al is voorbij gekomen YouTube: John McAfee live and Unsensored! Talking crypto and life!

Samsung Flip 7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

MaStar schreef op zondag 17 december 2017 @ 14:17:
Raden jullie hiervoor, op dit moment juist Bitfine of Binance aan qua gebruiksgemak voor NL-ers?
Zie mijn posts hierboven.

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• pirodr01
Hertog_Martin schreef op zondag 17 december 2017 @ 14:16:
[...]

Sorry, maar als je aan je beleggingsportefeuille moet komen om dergelijke aankopen te doen dan ben je niet echt handig bezig. Aan ene kant omdat je dan wss. meer invested hebt dan je aankan om te verliezen, aan andere kant omdat je suboptimaal aan het investeren bent als je voor zulke externe redenen je strategie niet kan handhaven.
Wat is men hier toch druk om elkaar de les te lezen...dus hij mag voor zichzelf de afweging niet maken tussen een nieuwe telefoon of zijn investering nog wat langer laten staan? Wat mag je dan wel met je opbrengst doen? Dit is toch een logische gedachtegang?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
Taro schreef op zondag 17 december 2017 @ 14:18:
[...]

Zie mijn posts hierboven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intelcorei7
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 25-10-2024
lighting_ schreef op zondag 17 december 2017 @ 14:10:
[...]

twijfelgeval, ik heb er 27000 tijd terug gekocht voor 80 euro nu rond de 1600 euro waard. Dus denk dat ik ze lekker houd en hopen dat ze 1 euro (of meer) gaan worden in de toekomst.

[Battle.net: Forsaken#22243]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 16:06
_Christiaan_ schreef op zondag 17 december 2017 @ 13:21:
[...]

Ik heb ook wat EMC2 op de kop getikt in de verwachting dat er in ieder geval een mooie run aan zit te komen..

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
Stokstaart schreef op zondag 17 december 2017 @ 14:46:
[...]

Ik heb ook wat EMC2 op de kop getikt in de verwachting dat er in ieder geval een mooie run aan zit te komen..
Waar is die verwachting op gebaseerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 16:06
MaStar schreef op zondag 17 december 2017 @ 14:49:
[...]

Waar is die verwachting op gebaseerd?
Op het bericht dat de 19e een 'mindblowing announcement' komt en dat veel mensen daarop zullen willen voorsorteren?

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GustavSan
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 15-09 16:34
Taro schreef op zondag 17 december 2017 @ 14:11:
[...]

Ze hanteren een flexibele withdrawal limit (niet iedereen die hier dergelijke vragen stelt heeft er voldoende om daar aan te voldoen) en hun IOTA node heeft het zwaar door een wekenlange DDoS-aanval. IOTA erheen sturen of eraf halen kost je erg veel tijd en frustratie, ik kan er inmiddels over meepraten.
Heb je een linkje naar de actuele getallen? Ik lees iets over 50 iota minimale limiet, maar ook over een minimale withdrawal waarde ($350)?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brainalyser1st
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21-09 10:21
Kan je EMC2 kopen op een exchange of ergens anders waar je niet verified voor hoeft te zijn? Ik google ernaar maar vind alleen dat je het op Poloniex, Bittrex en Cryptopia kan kopen. Maar volgens mij moet je voor die exchanges verified zijn :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smokeandnoise
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-04-2024
Verwijderd schreef op zondag 17 december 2017 @ 12:01:
[...]

Als je 15-30 minuten wacht zijn er weer genoeg xrp beschikbaar via litebit.eu
Joo.. we zij nu 3 uur verder, maar ik zie niks nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brainalyser1st schreef op zondag 17 december 2017 @ 15:01:
Kan je EMC2 kopen op een exchange of ergens anders waar je niet verified voor hoeft te zijn? Ik google ernaar maar vind alleen dat je het op Poloniex, Bittrex en Cryptopia kan kopen. Maar volgens mij moet je voor die exchanges verified zijn :(
Ja zat ook al te kijken en shapeshift/changelly hebben hem niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idanue
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 11:10
smokeandnoise schreef op zondag 17 december 2017 @ 15:07:
[...]

Joo.. we zij nu 3 uur verder, maar ik zie niks nog.
Blijven refreshen bij de kopen pagina, komt soms nieuwe beschikbaar.
Net nog wat kunnen kopen maar het is erg snel weg. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smokeandnoise
Ah ok. op die manier. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sourcecode
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 09-04 21:30

sourcecode

Prepare for the next ATH

Idanue schreef op zondag 17 december 2017 @ 15:10:
[...]

Blijven refreshen bij de kopen pagina, komt soms nieuwe beschikbaar.
Net nog wat kunnen kopen maar het is erg snel weg. :|
je kan beter vanacht kijken :)

Prepare for the next ATH

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

MaStar schreef op zondag 17 december 2017 @ 14:17:
Ik zit zelf bij Binance (eerste keuze was Bittrex maar verificatie is na ruim een maand nog in behandeling), bevalt me allemaal prima en heb nog nooit last gehad van een trage website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smokeandnoise
Ik ga even 5 minuten op de F5 knop drukken, en anders inderdaad vanavond meer even doen. thnx. :-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• .oisyn
  • Laatst online: 11-10 22:33

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Pff, E=mc2 komt uit de relativiteitstheorie. Hij heeft een Nobelprijs gehad voor het foto-elektrisch effect. (8>

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:38

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

DGB is ineens in de lift :o ik had de hoop opgegeven na mijn overtuigende koop maanden terug, wat uiteindelijk ook meteen de top was (en volgens mij vele met mij). Maar geHODLeriseert omdat verkopen zo pointless was kwa weggegooid geld.. Maar als ik nu verkoop draai ik al weer bijna break-even _/-\o_
Alleen nu is de vraag: waarom stijgt het ineens? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dav0s
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-09 09:09

Dav0s

Hr?

Verwijderd schreef op zondag 17 december 2017 @ 15:08:
[...]

Ja zat ook al te kijken en shapeshift/changelly hebben hem niet
Bij Cryptopia kan je volgens mij gewoon zo een account aanmaken BTC/ETH transferren en beginnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GovertNL
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 20-08 17:21
Wat is dat met die website van Binance?

Ik kom gewoon met geen mogelijkheid ingelogd. Niet via de app en ook niet via mijn laptop.
Weet zeker dat ik alles goed invul. Zit telkens aan mijn limiet met proberen in te loggen. Dan kan ik het weer 2 uur niet proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

GustavSan schreef op zondag 17 december 2017 @ 15:00:
[...]
Heb je een linkje naar de actuele getallen? Ik lees iets over 50 iota minimale limiet, maar ook over een minimale withdrawal waarde ($350)?
Nee, maar als je inlogt en op withdrawal klikt, dan kan je het daarna per munt zien als je doorklikt. Kan per seconde verschillen, maar altijd zo rond de 250-350 Dollar tot nu toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GustavSan
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 15-09 16:34
Taro schreef op zondag 17 december 2017 @ 15:23:
[...]

Nee, maar als je inlogt en op withdrawal klikt, dan kan je het daarna per munt zien als je doorklikt. Kan per seconde verschillen, maar altijd zo rond de 250-350 Dollar tot nu toe.
Ok. Thanks. Had er een paar voor hodl maar dat komt tegen die tijd wel goed dan :).
Pagina: 1 ... 117 ... 223 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~[font=,24]ZERO TOLERANCE! LEES DIT EERST VOOR JE POST!~[/]
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken.

Wat willen we hier niet zien?
  • Algemene vragen over cryptocurrencies (wallet software, blockchain technologie, etc.). Plaats die in Bitcoin en overige cryptocurrencies #3.
  • "De Kraken servers zijn ruk". Nee echt? Ja, echt waar. Het is al heel lang ruk. Het hoeft niet elke dag weer eens vermeld te worden.
  • Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
  • Crypto en belasting. Hier offtopic, kan worden besproken in het bovengenoemde topic. Suggesties om te frauderen (zoals hiet niet netjes opgeven van je vermogen) worden niet gewaardeerd.
  • Vragen die al zijn beantwoord in de topicstart of de topic zelf. Gebruik de search!
  • Linkdrops. Begeleid links naar grote lappen tekst of video met een korte samenvatting (als die niet al gegeven is). Als jij iets interessant vindt om te delen, zeg er dan bij waarom je het interessant vindt.
  • Referrals. Ten overvloede, want dit staat ook in het algemene beleid van GoT.
  • Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen.
  • Slowchat. Dit betreft dus óók reacties als "Bitcoin nu op $2800", "ETH daling is ingezet" , "To the moon!" en meer van zulks. Er is een speciaal Slack kanaal opgezet door de community waar veel van de hier actieve posters te vinden zijn: click
~[font=,16]Posts die hieraan voldoen worden vanaf nu zonder pardon en zonder notificatie verwijderd, sancties volgen bij herhaling.~[/]

Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, het reilen en zeilen van exchanges, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om :).

~[html]<script type="text/javascript"> document.addEventListener("DOMContentLoaded", function() { if (document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value == "") document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value= "Wat willen we hier **NIET** zien?\n* Vragen over wallets\n* Discussies over coins en blockchain\n* Welke coin je moet kopen\n* Opmerkingen over de huidige koers van coin X\n* Slowchat\n* REFERRAL LINKS!\n* Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen :)\n\nLees de topicwaarschuwing hierboven in het rode vlak AANDACHTIG door voor je reageert."; }); </script>~[/html]