[ZT] Cryptocurrencies - handel & koers #5 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 116 ... 223 Laatste
Acties:
  • 1.466.305 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 02-10 09:33
Boltinus schreef op zondag 17 december 2017 @ 10:45:
[...]

Heb niet de moeite genomen om het op de % nauwkeurig uit te rekenen.
En jij heb het signaal van 03:45 gebruikt om uit te stappen.
En het signaal 07:00 om weer in te stappen op 241
Ik heb het niet uitgerekend dat deed litebit voor mij .... overigens ben ik op advies van een naaste niet uitgestapt ....wel ingestapt _/-\o_

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Wel lekker wakker worden zo met alle muntjes (behalve IOT natuurlijk) in de plus.

Nog even een tip voor iedereen die een overzichtelijk beeld van zijn/haar portfolio wil hebben: Delta app.
Android: Google Play: Delta - Bitcoin, ICO & Cryptocurrency Portfolio
IOS: https://itunes.apple.com/...rtfolio/id1288676542?mt=8
Windows Phone: hahahahaha

Weet niet of ik m'n ADA en XVG nog lang ga vasthouden. Denk dat er wel wat dipjes aan zitten te komen want deze groei is niet vast te houden.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emielos
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 09-06-2022
Ik heb wat verge gekocht via litbit alleen lees hier dat dat niet echt ideaal is qua koers. Welk platform kan ik hier het beste voor gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emielos
  • Laatst online: 09-06-2022
Planespotter schreef op zondag 17 december 2017 @ 11:00:
Wel lekker wakker worden zo met alle muntjes (behalve IOT natuurlijk) in de plus.

Nog even een tip voor iedereen die een overzichtelijk beeld van zijn/haar portfolio wil hebben: Delta app.

Weet niet of ik m'n ADA en XVG nog lang ga vasthouden. Denk dat er wel wat dipjes aan zitten te komen want deze groei is niet vast te houden.
Mag ik vragen welk platform jij gebruikt? ik ga bijkomen wanneer er een correctie/daling is geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

emielos schreef op zondag 17 december 2017 @ 11:05:
[...]

Mag ik vragen welk platform jij gebruikt? ik ga bijkomen wanneer er een correctie/daling is geweest.
Voor XVG gebruik ik Binance.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markprinsen
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 28-12-2022
Ben heel benieuwd wat XVG gaat doen als ze na het weekend in Azië en USA wakker worden. Grootste stijging is toch in het weekend geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boltinus
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 14-09 10:42
emielos schreef op zondag 17 december 2017 @ 11:00:
Ik heb wat verge gekocht via litbit alleen lees hier dat dat niet echt ideaal is qua koers. Welk platform kan ik hier het beste voor gebruiken?
Als je een beetje inzicht wil hebben in koersverlopen over tijd, zou ik kiezen voor tradingview charts.
Gratis app via de browser met naar mijn mening genoeg tools voor een beginnende handelaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wikacota
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-10 13:21
Planespotter schreef op zondag 17 december 2017 @ 11:00:

Jij hebt nog (vol) vertrouwen in IOTA?
Heb er zelf ook nog en houd ze voorlopig vast maar er komt natuurlijk een grens waarop je ze van de hand doet.

Weet niet of deze al voorbij was gekomen maar kan natuurlijk over alle ALTS gaan
https://www.huffingtonpos..._5a32fdb5e4b0e7f1200cf982

Ik denk alleen dat door de negatieve trend een groot deel van de mensen van plan is bij $3,- te verkopen waardoor het aandeel nog verder wegzakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freestyler2
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online

freestyler2

Moderator

Xlm gaat ook lekker de laatste paar dagen. Ik verwacht dat hij net zo zal stijgen als de Ripple.

Tenzij je naam Google is hou op met te doen alsof je alles weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

wikacota schreef op zondag 17 december 2017 @ 11:09:
[...]

Heb er zelf ook nog en houd ze voorlopig vast maar er komt natuurlijk een grens waarop je ze van de hand doet.

Weet niet of deze al voorbij was gekomen maar kan natuurlijk over alle ALTS gaan

Ik denk alleen dat door de negatieve trend een groot deel van de mensen van plan is bij $3,- te verkopen waardoor het aandeel nog verder wegzakt.
Ik heb vertrouwen in de achterliggende technologie van IOTA (Tangle) en daarbij is mijn hoofdregel dat ik niet met verlies verkoop. Al moet ik coins tot m'n dood houden, zodra de cijfers rood zijn houd ik ze.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Ben ik de enige die na het withdrawen op Bittrex en het invoeren van 2FA altijd wordt uitgelogd? Daarna moet ik weer inloggen, krijg ik de melding dat ik een nieuw IP heb (is ivm IPv6), krijg ik een mail om dat te bevestigen en dan ben ik weer ingelogd. Dit is allemaal erg omslachtig...

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wikacota
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-10 13:21
Taro schreef op zondag 17 december 2017 @ 11:12:
Ben ik de enige die na het withdrawen op Bittrex en het invoeren van 2FA altijd wordt uitgelogd? Daarna moet ik weer inloggen, krijg ik de melding dat ik een nieuw IP heb (is ivm IPv6), krijg ik een mail om dat te bevestigen en dan ben ik weer ingelogd. Dit is allemaal erg omslachtig...
Ik heb het ook ja. Zal wel security wise zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technorabilia
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 15:32
Ripple heb ik pas paar dagen geleden gekocht maar dat lijkt niet echt een goede keuze. Lijn daalt gestaag. Idem voor Qash. Iota twijfel ik ook over.

Maar Cardano en Verge... :)

👉🏻 Blog 👈🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WishmasterNL
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-10 21:23

WishmasterNL

XBOX: WishmasterNLD

Net te lang getwijfeld of ik mn eerste munt wilde kopen. In mijn geval 2000 XVG.

Knoop doorgehakt, zijn ze alweer uitverkocht bij Litebit. En binnen 5 min! Nu maar weer afwachten.

Edit: net na het posten nog even gekeken. En ze zijn weer beschikbaar.
Nu trotse bezitter van mn eerste crypto munt

[ Voor 25% gewijzigd door WishmasterNL op 17-12-2017 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junia
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12:27
WishmasterNL schreef op zondag 17 december 2017 @ 11:14:
Net te lang getwijfeld of ik mn eerste munt wilde kopen. In mijn geval 2000 XVG.

Knoop doorgehakt, zijn ze alweer uitverkocht bij Litebit. En binnen 5 min! Nu maar weer afwachten.
Waarom heb je voor XVG gekozen? Zo ver ik hier terug lijk te lezen is er weinig reden voor de hele stijging van afgelopen dagen, anders dan dat meneer McAfee hier iets over heeft gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greyfox
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 03-10 13:26

Greyfox

MSX rulez

freestyler2 schreef op zondag 17 december 2017 @ 11:10:
Xlm gaat ook lekker de laatste paar dagen. Ik verwacht dat hij net zo zal stijgen als de Ripple.
Waarop baseer je dat?

MSX 2 rulez more

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HarmoniousVibe
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-10 19:46
kraades schreef op zondag 17 december 2017 @ 11:14:
Ripple heb ik pas paar dagen geleden gekocht maar dat lijkt niet echt een goede keuze. Lijn daalt gestaag. Idem voor Qash. Iota twijfel ik ook over.

Maar Cardano en Verge... :)
Tsja hij is net keer 3 gegaan. Je hebt echt op de piek gekocht dus ik vind het niet meer dan logisch dat de prijs wat stabiliseert. Sowieso moet je van XRP geen quick wins verwachten. De echte kracht zit in de middellange tot lange termijn door de manier van governance, de technische ontwikkelingen en de potentie om Swift te vervangen voor interbancaire transacties. Voordat hij zo naar boven ging heeft de munt heel lang stabiel rond de 20 eurocent gestaan terwijl BTC LTC ETH en de rest maar stegen en stegen. Ripple daarentegen is ook nooit in een vrije val geraakt, behalve dan als correctie na een korte en hoge piek

12 × LG 330Wp (Enphase) | Daikin FTXM-N 3,5+2,0+2,0kW | Panasonic KIT-WC03J3E5 3kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexFL
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 16:11
Junia schreef op zondag 17 december 2017 @ 11:16:
[...]

Waarom heb je voor XVG gekozen? Zo ver ik hier terug lijk te lezen is er weinig reden voor de hele stijging van afgelopen dagen, anders dan dat meneer McAfee hier iets over heeft gezegd.
Ik denk niet dat het veel met McAfee te maken heeft, de wereld ontwaakt en henk & ingrid willen crypto's hebben, en bitcoin is natuurlijk veel te duur, daar kunnen ze geen hele van bezitten.. Dus dan maar een coin van een paar cent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junia
Wuzi schreef op zondag 17 december 2017 @ 11:27:
[...]

Ik denk niet dat het veel met McAfee te maken heeft, de wereld ontwaakt en henk & ingrid willen crypto's hebben, en bitcoin is natuurlijk veel te duur, daar kunnen ze geen hele van bezitten.. Dus dan maar een coin van een paar cent.
Ik vermoed dat je nog best eens dicht bij de waarheid kan zitten, kijkende naar Dogecoin die op zijn ATH zit met een flinke % increase van de afgelopen dagen... :P

Maar waarom dan XVG, er zijn tig andere munten die minder dan een cent waard zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirodr01
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 28-06-2024
Junia schreef op zondag 17 december 2017 @ 11:29:
[...]

Ik vermoed dat je nog best eens dicht bij de waarheid kan zitten, kijkende naar Dogecoin die op zijn ATH zit met een flinke % increase van de afgelopen dagen... :P

Maar waarom dan XVG, er zijn tig andere munten die minder dan een cent waard zijn.
Wat bij mij ook meegespeeld heeft is dat XVG door een aantal youtubers is genoemd die ik volg. Tot nu toe met heel prettig resultaat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djès1698
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 25-10-2020
Is het mogelijk om op binance te een order te zetten van stel dat de coin dropt tot die waarde dat ik ze verkoop? Is dit de stop limit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matadores
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 13:34
Taro schreef op zondag 17 december 2017 @ 11:12:
Ik heb hetzelfde en idd erg irritant :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 02-10 09:33
[...]

Wriath en anonimiteit dat is de sleutel van de stijging. Henk en Ingrid hebben miss iets invloed maar niet in die mate zoals het nu omhoog gaat.

Mijn naam is Henk aangenaam oOo

[ Voor 3% gewijzigd door dave1972 op 17-12-2017 11:36 ]

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cis
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 03-10 12:14

Cis

BTC koers op 19700, na 3 dagen flinke stijging. Ik ben heel benieuwd wat komende uren gaat brengen. Ik ben uitgestapt op 19400, en hoop op een correctie.
Iemand anders een andere mening toebedeeld?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/51GPAXF7jCzJF4exk8t55e2c/full.png

[ Voor 8% gewijzigd door Cis op 17-12-2017 11:40 ]

Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crypto558
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 11-03-2023
Met de komst van Wraith Protocol, RSK Smart Contracts, potentieel om bij meerdere exchanges te worden gelist en ook nog de komst van atomic swaps denk ik zeker dat deze een goede toekomst voor zich heeft.
Junia schreef op zondag 17 december 2017 @ 11:16:
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 06:44
[...]

Henk & Ingrid zitten echt nog niet in die Altcoins. Niet in die grote mate. Die kopen hun BTC bij zo'n automaat in de speelgoedwinkel, tegen te hoge fees ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
Cis schreef op zondag 17 december 2017 @ 11:36:
BTC koers op 19700, na 3 dagen flinke stijging. Ik ben heel benieuwd wat komende uren gaat brengen. Ik ben uitgestapt op 19400, en hoop op een correctie.

[afbeelding]
Mijn idee is dat het nog veel harder door gaat stijgen. En er voorlopig nog geen dip komt.
De stijging is nog pas maar begonnen ;)

Waarom ben je eigenlijk uitgestapt? De koers is niet te voorspellen. HOLD en wacht een aantal jaar...

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Cliffie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12:41

Cliffie

Trompetslet

MaStar schreef op zondag 17 december 2017 @ 11:37:
[...]

Mijn idee is dat het nog veel harder door gaat stijgen. En er voorlopig nog geen dip komt.

Waarom ben je eigenlijk uitgestapt? De koers is niet te voorspellen. HOLD en wacht een aantal jaar...
Meeste mensen doen niet aan HOLD, die denken de markt te kunnen timen, met als resultaat dit topic met 100000 miljoen berichten :P

17x DMEGC DM300-M156-60BK @ Enphase | 3300Wp Oost & 1800Wp West (Gouda)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morelleth
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 07:41

[afbeelding]
Ook rond die koers eruit gegaan (althans mijn initiele inleg van 2 maamden geleden eruit gehaald)

Verwacht zodra die de 20k aantikt wel een terugval naar ca 17k misschien zelfs 16k maar dieper ook niet.
Maar goed dat is puur op gevoel. 15 tot 20% daling na een piek is wel vaker geweest.
Een complete crash na nog lager mag natuurlijk ook dan koop ik het wel weer an mass in. 😁

D&D enthousiast en overmatig 3D printer, dus nu ook 3D printservice en mini's: MJG-3d.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Droplollie
  • Laatst online: 10-10 13:18
Zie sinds een paar dagen flinke koersstijging van Tron (TRX). Ook flinke toename in volume. Iemand hier die wat meer wat van deze coin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexFL
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 16:11
MaStar schreef op zondag 17 december 2017 @ 11:36:
[...]

Henk & Ingrid zitten echt nog niet in die Altcoins. Niet in die grote mate. Die kopen hun BTC bij zo'n automaat in de speelgoedwinkel, tegen te hoge fees ;)
Ik ben zo'n automaat nog nergens in NL tegen gekomen, ik denk eerder dat ze hun muntjes makkelijk met ideal op litebit kopen en daar is o.a. ripple, verge, doge te koop aan kleine prijsjes.

En zulke "lokale" handelaren zal elk land wel hebben.

En ja misschien zijn het niet Henk & Ingrid van in de 50, maar wel Daan en Ilse van in de 30 die er collega's of vrienden over horen.

[ Voor 11% gewijzigd door AlexFL op 17-12-2017 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• o-TANK-o
  • Laatst online: 20-02-2018
Morelleth schreef op zondag 17 december 2017 @ 11:39:
[...]

Ook rond die koers eruit gegaan (althans mijn initiele inleg van 2 maamden geleden eruit gehaald)

Verwacht zodra die de 20k aantikt wel een terugval naar ca 17k misschien zelfs 16k maar dieper ook niet.
Maar goed dat is puur op gevoel. 15 tot 20% daling na een piek is wel vaker geweest.
Een complete crash na nog lager mag natuurlijk ook dan koop ik het wel weer an mass in. 😁
Ik blijf lekker holden, verwacht juist als de 20k wordt gehaald hij nog wel even doorschiet door al de media hype die er dan weer bij komt ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Theniers
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 04-06 23:31

[afbeelding]
'The Big Evens' waren in het verleden correctie momenten, maar sinds de 10k hebben we dat eigenlijk niet meer gezien. Een tijdelijke dip misschien maar die werd vaak binnen 2-3 dagen weer opgekocht.

Ik heb mij te vaak gebrand aan uitstappen (ADA gekocht op 0.02 - uitgestapt op 0.13, LTC gekocht op 86 - uitgestapt op 92, BTC gekocht op 12200 - uitgestapt op 14200)...

Mijn situatie zegt natuurlijk niks over die van jou, maar ik ben nu een overtuigd HODLér.

Morgen start CME wel met hun futures, misschien dat enig effect heeft op BTC.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Counter_culture
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 13-09 09:16
wikacota schreef op zondag 17 december 2017 @ 11:09:
[...]

Inderdaad lastig en herkenbaar, maar ik ga mijn restant IOTA's lekker HODLen. Ik heb mijn IOTA's gekocht op $0,37 en heb vervolgens een aantal keer porties verkocht:

-Op 1,25 (want hij was immers al zo'n 300 procent in waarde gestegen)
-Op 2,95 (want veel hoger zag ik hem niet meer komen)
-Op 5,25 (want dit moest toch wel echt de top zijn)
-Op 4,50 (toch nog een stukje winst pakken nadat de dip was ingezet)
-Op 4,00 (paar dagen geleden want wilde instappen in ADA).

Je ziet dat er nu een hoop negativiteit is rond IOTA. Deels terecht, deels FUD in mijn ogen. Ik zie de koers nog best dalen naar rond de $2,50, maar vervolgens keert het tij wel weer een keer door positief nieuws en dan zitten we zo weer in een FOMO-hype waarbij de koers weer verdubbelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Droplollie schreef op zondag 17 december 2017 @ 11:40:
Zie sinds een paar dagen flinke koersstijging van Tron (TRX). Ook flinke toename in volume. Iemand hier die wat meer wat van deze coin?
Afgelopen week twee ladingen bijgekocht en staat in mijn portfolio op 265% in de plus.. Had er al 500 via een airdrop maar nu veel meer _/-\o_

Vnml nog veel praatjes op Twitter van de initiatiefnemer dus hoop dat de aankondigen snel concreet worden maar verhaal en netwerk van meneer Sun ziet er goed uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaskoF
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 08-10 14:33
Na 4 dagen eindelijk geverifeerd op coinbase. Nu kan ik via coinbase naar binance overmaken om te beginnen met het kopen van altcoins.

Echter staan ze nu best wel hoog.
Ik had Verge, ADA en EOS op het oog.
Is het handig om nu in te stappen of kan ik beter wachten? Wat denken jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanalologo
  • Laatst online: 19-11-2023
HaskoF schreef op zondag 17 december 2017 @ 11:49:
Na 4 dagen eindelijk geverifeerd op coinbase. Nu kan ik via coinbase naar binance overmaken om te beginnen met het kopen van altcoins.

Wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
Dan kan je nog lang wachten ;) zeiden ze bij de BTC ook een maand geleden.
Mijn tactiek: instappen - de markt is toch niet te voorspellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idanue
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 11:10
o-TANK-o schreef op zondag 17 december 2017 @ 11:43:
[...]

Ik blijf lekker holden, verwacht juist als de 20k wordt gehaald hij nog wel even doorschiet door al de media hype die er dan weer bij komt ;)
Daar zit ik ook een beetje op te hopen. :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15:57
MaStar schreef op zondag 17 december 2017 @ 11:51:
[...]

Dan kan je nog lang wachten ;) zeiden ze bij de BTC ook een maand geleden.
Mijn tactiek: instappen - de markt is toch niet te voorspellen.
Verge en ADA kopen lijkt me echt niet slim na een 100% stijging in 1 dag. Maar goed, wie weet stijgen ze nog 1000% door, wie zal het zeggen in cryptoland. Alleen kopen als je van plan bent te hodlen voor een tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junia
Ik ben op het moment aan het kijken naar Einsteinium. Schijnbaar is er een 'mind blowing' event op de 19e, echter zie je hier nu (nog) niks van terug op de koers.

Iemand anders die al in Einsteinium zit en hier iets van verwacht op de korte termijn?

http://www.coincalendar.info/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheeler 2
  • Laatst online: 02-12-2021
[...]

Dat is niet leuk. het is leuker om soms even wat winst in je handen te hebben.
Ik heb nu voor het eerst alle munten op hold gezet en er ook een paar voor de lange termijn vastgezet. ik zie nu dat dat op dit moment lonender is. Maar ja, morgen kan de hele zooi ook instorten natuurlijk.
Ik vind het hoe dan ook moeilijk om vast te stellen wanneer je bij de piek moet verkopen. Dat zal wel komen doordat ik geen glazen bol heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utke56
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 01-08 18:42
Utke56 schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 11:27:
Ik heb nog een x aantal Ripple in mijn Gatehub Wallet. Ik wil deze graag naar Bittrex / Bitfinex overzetten. Iemand enig idee hoe? Dien ik eerst om te zetten? Ik zie bij send payments geen XRP staan. Dank!
Anyone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
Junia schreef op zondag 17 december 2017 @ 11:57:
Ik ben op het moment aan het kijken naar Einsteinium. Schijnbaar is er een 'mind blowing' event op de 19e, echter zie je hier nu (nog) niks van terug op de koers.

Iemand anders die al in Einsteinium zit en hier iets van verwacht op de korte termijn?

https://coinmarketcap.com/currencies/einsteinium/

Kijk eens naar de koers op 6 december ;) Voor zover ik weet komt dat door de announcement dat ze een announcement gaan maken.

https://twitter.com/einst...36182110515326981?lang=en

[ Voor 12% gewijzigd door Bartske op 17-12-2017 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
wheeler 2 schreef op zondag 17 december 2017 @ 11:58:
[...]

Dat is niet leuk. het is leuker om soms even wat winst in je handen te hebben.
Ik heb nu voor het eerst alle munten op hold gezet en er ook een paar voor de lange termijn vastgezet. ik zie nu dat dat op dit moment lonender is. Maar ja, morgen kan de hele zooi ook instorten natuurlijk.
Ik vind het hoe dan ook moeilijk om vast te stellen wanneer je bij de piek moet verkopen. Dat zal wel komen doordat ik geen glazen bol heb.
Dat is ook giga-lastig, omdat je het niet kan voorspellen ;)

Welke currencies heb je voor lange termijn vastgezet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smokeandnoise
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-04-2024
Hi,

Ik wil voor een bedrag aan ripple gaan kopen, gewoon via bankoverschrijving. Waar kan dit?
Litebit heeft niks, en verder zie ik geen sites waar dit wel kan? (in NL)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

smokeandnoise schreef op zondag 17 december 2017 @ 11:59:
Hi,

Ik wil voor een bedrag aan ripple gaan kopen, gewoon via bankoverschrijving. Waar kan dit?
Litebit heeft niks, en verder zie ik geen sites waar dit wel kan? (in NL)
Als je 15-30 minuten wacht zijn er weer genoeg xrp beschikbaar via litebit.eu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• o-TANK-o
  • Laatst online: 20-02-2018
Bartske schreef op zondag 17 december 2017 @ 11:55:
[...]

Verge en ADA kopen lijkt me echt niet slim na een 100% stijging in 1 dag. Maar goed, wie weet stijgen ze nog 1000% door, wie zal het zeggen in cryptoland. Alleen kopen als je van plan bent te hodlen voor een tijd.
Verge gekocht op 40 sat en verkocht op 100 sat. Toch winst gemaakt maar had zo veel meer kunnen zijn :9~ , zit nu toch te twijfelen om weer in te stappen rond de 350 sat. Als deze door stijgt net als iota laatst dan valt er nog veel winst te behalen.
Heeft minder circulating supply dan Cardano ADA, en deze staat al op ongeveer 50cent nu.. Zal me niets verbazen als Verge nog eens x10 gaat de komende dagen. Maar kan natuurlijk net zo goed een flinke correctie krijgen. Dus nu de vraag of we de gok moeten nemen of niet 8)7

Edit; Gisteren ook zal zitten twijfelen toen het rond de 200 sat stond.. Misschien toch maar gewoon de knoop doorhakken :X

[ Voor 6% gewijzigd door o-TANK-o op 17-12-2017 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smokeandnoise
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-04-2024
Verwijderd schreef op zondag 17 december 2017 @ 12:01:
[...]

Als je 15-30 minuten wacht zijn er weer genoeg xrp beschikbaar via litebit.eu
thnx :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junia
Bartske schreef op zondag 17 december 2017 @ 11:58:
[...]

Kijk eens naar de koers op 6 december ;) Voor zover ik weet komt dat door de announcement dat ze een announcement gaan maken.

Ah, nu zie ik het. Ik dacht dat deze %increase te maken had met de hardfork van destijds. Alsnog vind ik de %increase meevallen, ga er nog eens over nadenken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bartske schreef op zondag 17 december 2017 @ 11:58:
[...]

?? wat bedoel je precies, ATH op 7dec?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
o-TANK-o schreef op zondag 17 december 2017 @ 12:01:
[...]

Verge gekocht op 40 sat en verkocht op 100 sat. Toch winst gemaakt maar had zo veel meer kunnen zijn :9~ , zit nu toch te twijfelen om weer in te stappen rond de 350 sat. Als deze door stijgt net als iota laatst dan valt er nog veel winst te behalen.
Heeft minder circulating supply dan Cardano ADA, en deze staat al op ongeveer 50cent nu.. Zal me niets verbazen als Verge nog eens x10 gaat de komende dagen. Maar kan natuurlijk net zo goed een flinke correctie krijgen. Dus nu de vraag of we de gok moeten nemen of niet 8)7
Ik had toevallig gister ADA gekocht op 1464, nu net verkocht voor 2605. Met zo'n winst in 1 dag neem ik zeker genoegen, als hij nog doorstijgt jammer dan maar ik zou meer balen als hij weer terugzakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordyc
  • Laatst online: 10:08
o-TANK-o schreef op zondag 17 december 2017 @ 12:01:
[...]

Edit; Gisteren ook zal zitten twijfelen toen het rond de 200 sat stond.. Misschien toch maar gewoon de knoop doorhakken :X
Ik zeg instappen en je stop loss goed bijhouden. Er staat veel op de planning voor deze munt en vooral nu met al dat gedoe rond het niet meer anoniem maken van wallets/coins zijn dit mooie plekjes waar de anarchisten en al naar toe duiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SniperEye
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15:19
MaZo schreef op zondag 17 december 2017 @ 04:50:
Haha die Verge (XVG) zeg! Gisterochtend EUR 315 ingelegd, en die zijn met dank aan John McAfee’s tweets nu al het drievoudige waard!
Ik lig ook op de grond te rollen van het lachen van de koersstijging. Hoe lang dat zo blijft is ook maar de vraag natuurlijk.

Ik was overigens al dagen op zoek naar de verklaring van deze koersstijging. En gevonden in jouw reactie hier op het forum. Top!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheeler 2
  • Laatst online: 02-12-2021
MaStar schreef op zondag 17 december 2017 @ 11:59:
[...]

Dat is ook giga-lastig, omdat je het niet kan voorspellen ;)

Welke currencies heb je voor lange termijn vastgezet?
bitcoin, litecoin en neo.
En ik denk nog over etherrum en bitcoin cash.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
Waar zijn IOT en ADA het beste te koop?
Bittrex heeft deze munten niet

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• oldgrumpy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 10-10 12:19
MaStar schreef op zondag 17 december 2017 @ 12:09:
Bittrex heeft wel ADA

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Bittrex heeft wel ADA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boltinus
Junia schreef op zondag 17 december 2017 @ 11:57:

Als je in begin november had gekocht had je al 2500% winst kunnen pakken begin december.
Dus of dingen al in de prijs zitten verwerkt ... goede vraag met nu alweer een halvering vanuit de top ... wie weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

En IOTA kan je het beste op Binance kopen, niet op Bitfinex.

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utke56
Taro schreef op zondag 17 december 2017 @ 12:14:
[...]

Waarom niet op Bitfinex?
Taro schreef op zondag 17 december 2017 @ 12:14:
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Droplollie
  • Laatst online: 10-10 13:18
Ik heb een aantal maanden geleden op Bitcoins ingezet. Laatste paar maanden gestart met traden met o.a. ETH, ADA, LTC, NEO en XVG. Gaat allemaal hartstikke goed. Ik heb ook daadwerkelijk geld ingezet wat ik kwijt kan. Ik ben me bewust dat de koers ineens flink zal dalen. Met name bij BTC en ETH (heb ik echt voor HODL) vind ik dat geen probleem. Ik blijf wel zitten en hoop dat het allemaal weer hersteld. Mijn grootste angst is dat ik niet meer kan uitbetalen, vanwege wat voor reden dan ook. Is dit reëel?

Om die reden overweeg ik om het geld dat ik heb ingezet eruit te halen en vanaf nu alleen nog maar met winst (inzet is in die paar maanden ongeveer +300% gegaan) verder te handelen. Gevoelsmatig ben ik dan dus met 'gratis geld' aan het handelen. Ik weet dat beleggen niet zo werkt (handel al jaren in aandelen), maar heb met Crypto toch een andere houding dan met aandelen. Herkennen jullie dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Droplollie schreef op zondag 17 december 2017 @ 12:19:
Ik heb een aantal maanden geleden op Bitcoins ingezet. Laatste paar maanden gestart met traden met o.a. ETH, ADA, LTC, NEO en XVG. Gaat allemaal hartstikke goed. Ik heb ook daadwerkelijk geld ingezet wat ik kwijt kan. Ik ben me bewust dat de koers ineens flink zal dalen. Met name bij BTC en ETH (heb ik echt voor HODL) vind ik dat geen probleem. Ik blijf wel zitten en hoop dat het allemaal weer hersteld. Mijn grootste angst is dat ik niet meer kan uitbetalen, vanwege wat voor reden dan ook. Is dit reëel?

Om die reden overweeg ik om het geld dat ik heb ingezet eruit te halen en vanaf nu alleen nog maar met winst (inzet is in die paar maanden ongeveer +300% gegaan) verder te handelen. Gevoelsmatig ben ik dan dus met 'gratis geld' aan het handelen. Ik weet dat beleggen niet zo werkt (handel al jaren in aandelen), maar heb met Crypto toch een andere houding dan met aandelen. Herkennen jullie dit?
Erg herkenbaar. Het voelt niet 'net zo echt' als normaal beleggen. Tenminste, voor mij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MaStar
HaskoF schreef op zondag 17 december 2017 @ 11:49:

Zojuist Verge als ADA aangekocht! 10% van mijn totale portefeuille. Om te HOLD-en! _/-\o_
Gewoon aantal maanden vasthouden. Je kan wachten tot je een ons weegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske

Ik zou lekker je initiele inleg eruit halen, dat heb ik (en velen met mij) jaren geleden ook al gedaan. Of koop er iets voor (ben bijvoorbeeld 2 maanden geleden op vakantie geweest van een klein gedeelte van mn bitcoins), als het dan naar 0 gaat heeft het je in ieder geval iets opgeleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
Ik heb een aantal maanden geleden op Bitcoins ingezet. Laatste paar maanden gestart met traden met o.a. ETH, ADA, LTC, NEO en XVG. Gaat allemaal hartstikke goed.
Verhandel je dit (dagelijks) bij ups-downs of zet je het ook vast voor de komende maanden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markprinsen
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 28-12-2022
Jazeker hier ook. Als er echt echt veel mensen geld gaan onttrekken uit hun wallets bij bijvoorbeeld litebit dan hebben we een waanzinnig groot probleem. Ik speel inmiddels alleen met mijn 'winst' verder maar dan nog bekijk je de huidige koers als 'bezit' en valt het toch zwaar tegen als je dat ineens afschrijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanalologo
  • Laatst online: 19-11-2023

Vind dit persoonlijk een rare redenering, als je daar bang voor bent moet je al je geld weg halen. Je ''winst'' is ook gewoon geld toch? als je aangeeft dat je je inleg kan missen, wat is het verschil tussen je winst en je inleg? vertegenwoordigd precies de zelfde waarde, geld = geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SDMSIM
  • Laatst online: 12-11-2020
Sanalologo schreef op zondag 17 december 2017 @ 12:23:
[...]

Vind dit persoonlijk een rare redenering, als je daar bang voor bent moet je al je geld weg halen. Je ''winst'' is ook gewoon geld toch? als je aangeeft dat je je inleg kan missen, wat is het verschil tussen je winst en je inleg? vertegenwoordigd precies de zelfde waarde, geld = geld.
Mwah vind ik niet. Ik vind het niet raar dat je misschien af en toe wat geld uitcasht. Niet zozeer omdat je het nou per se nodig hebt, maar zo verlies je in ieder geval niet de waarde van het geld. En zo kan je ook blijven controleren of dit wel allemaal goed blijft gaan. Heb zelf ook mijn originele inleg laten uitbetalen :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boltinus
MaStar schreef op zondag 17 december 2017 @ 12:22:
[...]

Zojuist Verge als ADA aangekocht! 10% van mijn totale portefeuille. Om te HOLD-en! _/-\o_
Gewoon aantal maanden vasthouden. Je kan wachten tot je een ons weegt.
ADA in de gaten houden of de 2572 houdbaar is, anders 2502 in zicht

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ik weet niks
  • Laatst online: 15-01 23:32
Voor wie het live wil zien: BTC tikt spoedig de $20k aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utke56
Boltinus schreef op zondag 17 december 2017 @ 12:27:
[...]

Bedoel je hiermee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Laatst online: 11-10 22:33

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
En wederom afgewezen door GDAX. 2x wegens een "unknown reason", 1x omdat mijn ID niet leesbaar zou zijn, en 1x omdat ik niet zou lijken op mijn ID 8)7.

Nu maar opnieuw gedaan met een iets lagere res scan van alleen het plastic (dat kwam er bij een bekende van me ook doorheen), en een foto gemaakt met mijn paspoort in mijn hand. Fingers crossed }:|

.edit: nou, dat is gelukt :). Ter referentie, het was een scan van mijn paspoort (alleen het plastic) met een breedte van zo'n 1000 pixels, en daarnaast een foto met mijn webcam waarbij ik mijn paspoort ook vasthield.

Nu blijkbaar nóg een verificatie (rijbewijs of ID-kaart) 8)7

[ Voor 28% gewijzigd door .oisyn op 17-12-2017 15:38 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HaskoF
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 08-10 14:33
Hoe lang duurt het overmaken van gdax naar binance?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boltinus
Als hij hierboven bounced, is er zicht op hoger, maar anders kan er een daling worden ingezet.
Voor nu neutraal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ieperlingetje
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
.oisyn schreef op zondag 17 december 2017 @ 12:34:
En wederom afgewezen door GDAX. 2x wegens een "unknown reason", 1x omdat mijn ID niet leesbaar zou zijn, en 1x omdat ik niet zou lijken op mijn ID 8)7.

Nu maar opnieuw gedaan met een iets lagere res scan van alleen het plastic (dat kwam er bij een bekende van me ook doorheen), en een foto gemaakt met mijn paspoort in mijn hand. Fingers crossed }:|
Voor- en achterkant van je ID inzenden + ID in handen houden bij protretfoto heeft bij mij alleszins geholpen bij verificatie.

Tijdmachine | Nieuws trends

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
Boltinus schreef op zondag 17 december 2017 @ 12:27:
[...]

Wat bedoel je hiermee? Ik wil het gewoon een jaar laten vaststaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
ik weet niks schreef op zondag 17 december 2017 @ 12:29:
Voor wie het live wil zien: BTC tikt spoedig de $20k aan
Waar live te zien? _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackssonss
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 22-09 11:38
Twijfel erover om door te gaan naar tier 3 bij Litebit. Je moet hiervoor een foto van de voor- en achterkant van je paspoort uploaden en een foto van jezelf met het paspoort naast je gezicht. In het laatste geval geef je dus ook je BSN.

Hebben jullie dit gedaan bij Litebit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:48

beany

Meeheheheheh

Op een exchange naar keuze :?

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boltinus
MaStar schreef op zondag 17 december 2017 @ 12:39:
[...]

Wat bedoel je hiermee? Ik wil het gewoon een jaar laten vaststaan.
Dan geen zorgen, gewoon meegaan in de ritten en waar mogelijk in de dips bijkopen als je er vertrouwen in hebt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Boltinus schreef op zondag 17 december 2017 @ 12:38:
[...]

Als hij hierboven bounced, is er zicht op hoger, maar anders kan er een daling worden ingezet.
Voor nu neutraal.
Met andere woorden, het kan alle kanten op. :+

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Malawolar
  • Laatst online: 23-01-2021
Inmiddels ben ik twee weken bezig met het dagelijks inkopen en verkopen van cryptomunten; en ik vond het het wel waard om even mijn ervaringen te delen. In twee weken tijd heb ik op onder andere gehandeld in de volgende coins: BTC, ETH, IOTA, NEO, ADA, XVG, Ripple, ARK en LTC.

Steeds vaker zie ik nieuwsberichten voorbij komen; "stap er niet in, niemand weet echt wat het doet", "ga niet met je 13e maand in crypto" etc etc. In twee weken tijd heb ik dankzij waardevolle tips van onder andere dit forum (bedankt, daardoor in ADA en LTC gestapt), mijn inzet al terug verdiend. Met name door ETH en XVG overigens. Mijn mening is dat de voordelen blijven opwegen tegen de nadelen, ja er gaat wel eens iets onderuit (IOTA ben ik op 4.5 ingestapt, Ripple ook net iets te laat), maar zodra je in ieder geval in een dal (of wat er op lijkt) instapt, kan de schade niet heel groot worden. Daarentegen zijn de klappers die je maakt door met veel potentieel goede munten mee te zitten dusdanig hoog dat dit de verliezen ruimschoots overtreft. Dat terwijl ik overal slechts voor zo'n 2 a 300 euro in zit en ik dom ben geweest door bij Litebit o.a. steeds voor eigenlijk te kleine bedragen BTC te kopen (je kan beter in een keer 2000 euro BTC kopen en het dan verspreiden). Bij Verge inmiddels al 4x een klein deel verkocht, bij de stijging van ETH heb ik voornamelijk weer geïnvesteerd in andere coins.

Wel denk ik dat er inderdaad veel teveel geld wordt neergelegd voor iets wat enkel een ruilmiddel is en nog niet geaccepteerd. Uiteindelijk gaan er maar 4 a 5 coins met enige ruilwaarde overblijven, maar tot de grote instanties niet met belastingmaatregelen etc komen (duurt sowieso wel tot 2019 imo), blijf ik mooi dagelijks handelen met de winst die ik nu heb. Als de gemiddelde winsten van 50% per week aanhouden kan ik in ieder geval m'n studieschuld in een keer aflossen eind volgend jaar :9~ _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Egbert1907
  • Laatst online: 30-01-2021
weet iemand of je LTC kunt overschrijven van Bitstamp naar Gdax.
En zo ja hoe.
Ik weet het zo snel niet te vinden.

Al gevonden...denk ik

[ Voor 9% gewijzigd door Egbert1907 op 17-12-2017 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boltinus
Luuk schreef op zondag 17 december 2017 @ 12:45:
[...]

Met andere woorden, het kan alle kanten op. :+
Wat ik nu aan signaal krijg is omlaag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freestyler2
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online

freestyler2

Moderator

Mark my words en thank me later ;)

Over halfjaar ontvang ik graag een update van je.

Tenzij je naam Google is hou op met te doen alsof je alles weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k995
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-04 20:45
Gisteren alles (behalve wat in cold wallet zit) uit BTC gehaald en in SNT, QTUM & BAT gestoken.

Resp 45 - 7 & 17% winst . Geen slechte dag.

LTC , BTC (groot deel van de rest van de wallet) ook ford omhoog.

Raar dat je er op een dag een maandloon ziet bijkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utke56
Boltinus schreef op zondag 17 december 2017 @ 12:38:
[...]

Voor nu neutraal.
Zeg dan niets.... waarom zou dat het bounce moment kunnen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k995
Utke56 schreef op zondag 17 december 2017 @ 12:53:
[...]

Zeg dan niets.... waarom zou dat het bounce moment kunnen zijn?
Gisteren ging hij op dit niveau keihard omlaag. Mij is het momenteel te riskant BTC .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
"De Europese Unie heeft een akkoord bereikt over strengere regels voor de bitcoin en andere cryptovaluta. De regels moeten witwassen en het financieren van terrorisme voorkomen.

Volgens de nieuwe regels mogen er geen anonieme transacties meer plaatsvinden op handelsplatformen van cryptovaluta. Ook mag er niet langer anoniem betaald worden met prepaidkaarten.

De handelsplatformen en aanbieders van zogenaamde 'wallets' voor cryptovaluta moeten hun gebruikers voortaan identificeren."

Mijn vraag is dan in hoeverre dit invloed heeft op anonieme coins als Monero, die juist door deze eigenschap enorm populair zijn. Iemand die zich eraan durft te wagen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utke56
k995 schreef op zondag 17 december 2017 @ 12:54:
[...]

Gisteren ging hij op dit niveau keihard omlaag. Mij is het momenteel te riskant BTC .
Te riskant BTC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k995
Tominatie schreef op zondag 17 december 2017 @ 12:55:
"De Europese Unie heeft een akkoord bereikt over strengere regels voor de bitcoin en andere cryptovaluta. De regels moeten witwassen en het financieren van terrorisme voorkomen.

Volgens de nieuwe regels mogen er geen anonieme transacties meer plaatsvinden op handelsplatformen van cryptovaluta. Ook mag er niet langer anoniem betaald worden met prepaidkaarten.

De handelsplatformen en aanbieders van zogenaamde 'wallets' voor cryptovaluta moeten hun gebruikers voortaan identificeren."

Mijn vraag is dan in hoeverre dit invloed heeft op anonieme coins als Monero, die juist door deze eigenschap enorm populair zijn. Iemand die zich eraan durft te wagen?
Tja de exchange weet toch wie je bent en wat je koopt ?

Lijkt me weinig effect te hebben op de gewone exchanges, eerder de "koop nu 1 bitcoin met je visa " met enkel je mail als login.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoEV6
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online
Malawolar schreef op zondag 17 december 2017 @ 12:45:
Inmiddels ben ik twee weken bezig met het dagelijks inkopen en verkopen van cryptomunten; en ik vond het het wel waard om even mijn ervaringen te delen. In twee weken tijd heb ik op onder andere gehandeld in de volgende coins: BTC, ETH, IOTA, NEO, ADA, XVG, Ripple, ARK en LTC.

Steeds vaker zie ik nieuwsberichten voorbij komen; "stap er niet in, niemand weet echt wat het doet", "ga niet met je 13e maand in crypto" etc etc. In twee weken tijd heb ik dankzij waardevolle tips van onder andere dit forum (bedankt, daardoor in ADA en LTC gestapt), mijn inzet al terug verdiend. Met name door ETH en XVG overigens. Mijn mening is dat de voordelen blijven opwegen tegen de nadelen, ja er gaat wel eens iets onderuit (IOTA ben ik op 4.5 ingestapt, Ripple ook net iets te laat), maar zodra je in ieder geval in een dal (of wat er op lijkt) instapt, kan de schade niet heel groot worden. Daarentegen zijn de klappers die je maakt door met veel potentieel goede munten mee te zitten dusdanig hoog dat dit de verliezen ruimschoots overtreft. Dat terwijl ik overal slechts voor zo'n 2 a 300 euro in zit en ik dom ben geweest door bij Litebit o.a. steeds voor eigenlijk te kleine bedragen BTC te kopen (je kan beter in een keer 2000 euro BTC kopen en het dan verspreiden). Bij Verge inmiddels al 4x een klein deel verkocht, bij de stijging van ETH heb ik voornamelijk weer geïnvesteerd in andere coins.

Wel denk ik dat er inderdaad veel teveel geld wordt neergelegd voor iets wat enkel een ruilmiddel is en nog niet geaccepteerd. Uiteindelijk gaan er maar 4 a 5 coins met enige ruilwaarde overblijven, maar tot de grote instanties niet met belastingmaatregelen etc komen (duurt sowieso wel tot 2019 imo), blijf ik mooi dagelijks handelen met de winst die ik nu heb. Als de gemiddelde winsten van 50% per week aanhouden kan ik in ieder geval m'n studieschuld in een keer aflossen eind volgend jaar :9~ _/-\o_
Interessant. Ik ben benieuwd in welke wallet je al die cryptomunten bewaard. Heb nu alleen ETH maar wil ook in bijvoorbeeld DNA gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boltinus
k995 schreef op zondag 17 december 2017 @ 12:54:
[...]

Geen bounce onderweg naar 2385

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• k995
Voor je het weet koop je op ATH en zakt de koers in voor een week.

Me zo al 2 maal verbrand waarop je of een fors verlies pakt of hoopt dat de hoge koers ooit gevenaard word.

Je kan toch nooit uitstappen op het allerhoogste dus als je 10-20-30-40-50% winst hebt waarom nog risico lopen op minder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
k995 schreef op zondag 17 december 2017 @ 12:52:
Gisteren alles (behalve wat in cold wallet zit) uit BTC gehaald en in SNT, QTUM & BAT gestoken.

Resp 45 - 7 & 17% winst . Geen slechte dag.

LTC , BTC (groot deel van de rest van de wallet) ook ford omhoog.

Raar dat je er op een dag een maandloon ziet bijkomen.
Handel je dagelijks of een belegging voor de langere termijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utke56
k995 schreef op zondag 17 december 2017 @ 12:57:
[...]

Voor je het weet koop je op ATH en zakt de koers in voor een week.

Me zo al 2 maal verbrand waarop je of een fors verlies pakt of hoopt dat de hoge koers ooit gevenaard word.

Je kan toch nooit uitstappen op het allerhoogste dus als je 10-20-30-40-50% winst hebt waarom nog risico lopen op minder?
Ooit geëvenaard? Je bedoeld binnen een week ofzo? Over het algemeen zie je dat een coin zich ergens wel weer keer hersteld. Ik zie vooral dat je met panic sellen erg de mist in kunt gaan. Ik vind je adviezen een beetje houtje touwtje

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Cis
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 03-10 12:14

Cis

[...]

Ik ben uitgestapt omdat ik verwacht dat er een dip komt naar 18600-19000. En die kans acht ik groter dan de kans dat we blijven stijgen naar 21000. Kwestie van afwegen dus :)
Cliffie schreef op zondag 17 december 2017 @ 11:38:
[...]

Meeste mensen doen niet aan HOLD, die denken de markt te kunnen timen, met als resultaat dit topic met 100000 miljoen berichten :P
Ik heb liever een miljoen berichten over eventuele koerswijzigingen, met beargumentering (al dan niet gegrond), dan al die berichten over de verificatie van identificatie op GDAX, binance, bittrex O-) :z

Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirodr01
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 28-06-2024
Er staat iig een hele flinke sell-wall te wachten rond de 20K.
Pagina: 1 ... 116 ... 223 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~[font=,24]ZERO TOLERANCE! LEES DIT EERST VOOR JE POST!~[/]
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken.

Wat willen we hier niet zien?
  • Algemene vragen over cryptocurrencies (wallet software, blockchain technologie, etc.). Plaats die in Bitcoin en overige cryptocurrencies #3.
  • "De Kraken servers zijn ruk". Nee echt? Ja, echt waar. Het is al heel lang ruk. Het hoeft niet elke dag weer eens vermeld te worden.
  • Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
  • Crypto en belasting. Hier offtopic, kan worden besproken in het bovengenoemde topic. Suggesties om te frauderen (zoals hiet niet netjes opgeven van je vermogen) worden niet gewaardeerd.
  • Vragen die al zijn beantwoord in de topicstart of de topic zelf. Gebruik de search!
  • Linkdrops. Begeleid links naar grote lappen tekst of video met een korte samenvatting (als die niet al gegeven is). Als jij iets interessant vindt om te delen, zeg er dan bij waarom je het interessant vindt.
  • Referrals. Ten overvloede, want dit staat ook in het algemene beleid van GoT.
  • Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen.
  • Slowchat. Dit betreft dus óók reacties als "Bitcoin nu op $2800", "ETH daling is ingezet" , "To the moon!" en meer van zulks. Er is een speciaal Slack kanaal opgezet door de community waar veel van de hier actieve posters te vinden zijn: click
~[font=,16]Posts die hieraan voldoen worden vanaf nu zonder pardon en zonder notificatie verwijderd, sancties volgen bij herhaling.~[/]

Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, het reilen en zeilen van exchanges, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om :).

~[html]<script type="text/javascript"> document.addEventListener("DOMContentLoaded", function() { if (document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value == "") document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value= "Wat willen we hier **NIET** zien?\n* Vragen over wallets\n* Discussies over coins en blockchain\n* Welke coin je moet kopen\n* Opmerkingen over de huidige koers van coin X\n* Slowchat\n* REFERRAL LINKS!\n* Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen :)\n\nLees de topicwaarschuwing hierboven in het rode vlak AANDACHTIG door voor je reageert."; }); </script>~[/html]