[ZT] Cryptocurrencies - handel & koers #5 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 115 ... 223 Laatste
Acties:
  • 1.466.304 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mindcre8r schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 23:11:
[...]

Ik herken dat ook wel, ik blijf ook weg van Bitcoin, geloof ook dat het gebakken lucht is. Moet je maar eens googlen naar bittrex en Bitcoin uitbetalen. Lukt velen niet, er zijn al meer dan 200.000 tickets van gemeld.
https://twitter.com/Bittr...s/941381621659320320?s=08

Ada moet t m gaan doen en iota heb ik ook nog niet opgegeven.
Iota. Over scam gesproken zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superpolm
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 07-10 11:09
[...]

Ik herken dat ook wel, ik blijf ook weg van Bitcoin, geloof ook dat het gebakken lucht is. Moet je maar eens googlen naar bittrex en Bitcoin uitbetalen. Lukt velen niet, er zijn al meer dan 200.000 tickets van gemeld.

iota is gecentraliseerd. en mensen raken met regelmaat coins kwijt als ze ze willen versturen. dus zou niet te enthousiast over iota worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01:01
[...]

Als BTC niet uitbetaald zou kunnen worden, kan geen enkele andere crypto worden uitbetaald. De koersen van vrijwel alle crypto's zijn van BTC afhankelijk, vaak voor meer dan 90%. Ethereum heeft een kans te overleven maar zal ook gigantisch in waarde dalen als BTC waarde daardoor zou verliezen.

Het is trouwens nergens bewezen dat er geen Tether backing is. Het tegenovergestelde is ook nooit bewezen maar er worden soms wel heel snel conclusies getrokken.

Daarnaast is 20% (?) van de totale beschikbare BTC niet te verkopen omdat mensen geen wachtwoord meer hebben bijvoorbeeld. Als 20% geen backing heeft is dat niet per se erg :P

Cryptocoins zijn om heel veel redenen een groot risico, maar het tether verhaal zie ik echt als FUD vanuit /r/btc, de hardcore aanhang van Bitcoin Cash dat denkt dat het een goed plan is on BTC te slopen om BCH het over te laten nemen. Zelfs als je BCH als 'de betere munt' ziet moet je inzien dat de manier waarop echt heel dom is...

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Ethirty
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11-10 19:58

Ethirty

Who...me?

Verwijderd schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 23:03:
[...]

Dit is geen stelling, dit is een feit.
Dan zijn wij, de ewrly adapters die vandaag instappen allemaal miljonairs.
Lees maar even wat John McAfee voorspelt!
Fijn dat je zo enthousiast bent, maar wil je hoop of meningen niet als feit verkopen?

Niemand weet wat er morgen, volgend jaar of over 10 jaar gebeurt. Voorlopig nemen de technische problemen rondom crypto alleen maar toe en is er na al die jaren nog steeds geen echte praktische toepassing. Volgens mij betaald nauwelijks iemand meer met btc, omdat de koers zo hard gaat.

#team_UTC+1

An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper  Mini '12 i7/16/256  Air '13 i5/8/256  iPad mini 5 64GB  iPhone SE 128GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argon007
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 13:29
Stel ik koop 1BTC op Paymium (1 BTC = €14100).
Ik transfereer die onmiddellijk naar GDAX (1 BTC = 16599,99). Dan ben ik na deze zet €2499,99 rijker (met natuurlijk nog de nodig fees er af. Klopt deze redenering of zit ik ergens fout?

Waarom blijven mensen dan die dure diensten als Bitonic en varianten gebruiken?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/CaYONNy3IiqEscjqnc8hBDSD/thumb.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C6DL
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 16-09 19:31
argon007 schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 23:22:
Ik transfereer die onmiddellijk naar GDAX (1 BTC = 16599,99). Dan ben ik na deze zet €2499,99 rijker (met natuurlijk nog de nodig fees er af. Klopt deze redenering of zit ik ergens fout?

[afbeelding]
Trek de fees er ook eens nog vanaf dan

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Trent900
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-12-2022
Verwijderd schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 23:03:
[...]

Lees maar even wat John McAfee voorspelt!
Dan noem je een naam op ook. Zit sowieso een tikkie los bij die kerel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argon007
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 13:29
Staat ook in mijn bericht aangegeven he :-)
maar stel nu nog 50% fees, dan heb je nog 1250 over...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Met alle verhalen over USDT/Tether, de BTC hype, etc. lijkt het mij wel interessant om te voorspellen wat er gebeurt als het geheel wel barst en instort. Als ik de top 10-20 van coinmarketcap.com optel, kom ik al snel boven de 500 Miljard Dollar uit. Stel dat dat binnen een paar dagen of weken ineens 0 Dollar waard is, wat zou dat dan voor gevolgen hebben? De marketcap is natuurlijk aantal munten x waarde, dus de uiteindelijke waarde is minder en natuurlijk zal dit niet zomaar helemaal naar 0 gaan, maar toch interessant om eens te bekijken.

Ik vermoed dat 95% van de mensen die in de crypto's zit dit geld wel kan missen, maar, ze kunnen het daarna niet meer binnen de bestaande economie besteden. Daar zal dus een lager bestedingspatroon optreden, al is dat niet direct te relateren aan de eventuele bubbel. Maar als je 500 Miljard Dollar vergelijkt met de economie binnen Europa, dan is het een aanzienlijk bedrag dat ineens verdwijnt. Aan de andere kant kan het alleen verdwijnen door mensen die hun geld er eerder uittrekken dan dat anderen dat doen, dat geld is dus niet weg, de vraag is of er dus echt veel geld definitief verloren gaat.

Hoe zien jullie dit? Heeft dit nog gevolgen buiten de crypto's of zal dat gemiddeld gezien ongemerkt blijven?

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilmundo
  • Registratie: April 2005
  • Niet online

[afbeelding]
De recent bijgewerkte prijzen zijn verre van 14.100. Elf uur terug stond de rest misschien ook op een vergelijkbaar niveau.

Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Taro schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 23:26:
Met alle verhalen over USDT/Tether, de BTC hype, etc. lijkt het mij wel interessant om te voorspellen wat er gebeurt als het geheel wel barst en instort. Als ik de top 10-20 van coinmarketcap.com optel, kom ik al snel boven de 500 Miljard Dollar uit. Stel dat dat binnen een paar dagen of weken ineens 0 Dollar waard is, wat zou dat dan voor gevolgen hebben? De marketcap is natuurlijk aantal munten x waarde, dus de uiteindelijke waarde is minder en natuurlijk zal dit niet zomaar helemaal naar 0 gaan, maar toch interessant om eens te bekijken.

Ik vermoed dat 95% van de mensen die in de crypto's zit dit geld wel kan missen, maar, ze kunnen het daarna niet meer binnen de bestaande economie besteden. Daar zal dus een lager bestedingspatroon optreden, al is dat niet direct te relateren aan de eventuele bubbel. Maar als je 500 Miljard Dollar vergelijkt met de economie binnen Europa, dan is het een aanzienlijk bedrag dat ineens verdwijnt. Aan de andere kant kan het alleen verdwijnen door mensen die hun geld er eerder uittrekken dan dat anderen dat doen, dat geld is dus niet weg, de vraag is of er dus echt veel geld definitief verloren gaat.

Hoe zien jullie dit? Heeft dit nog gevolgen buiten de crypto's of zal dat gemiddeld gezien ongemerkt blijven?
500 miljard. Man. Draghi zet de printers een weekje aan en je hebt 500 miljard.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

[afbeelding]
Toevallig 2 posts over gemaakt vandaag, maar het gaat zo hard dat ik ze even voor je heb teruggezocht.
Ethirty in "[ZT] Cryptocurrencies - handel & koers #5"

#team_UTC+1

You can call me McOverloper  Mini '12 i7/16/256  Air '13 i5/8/256  iPad mini 5 64GB  iPhone SE 128GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rookert25
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 12:11

Dit geld zit verspreid over 3-4 continenten, dus het heeft weinig impact. Reden ook waarom ECB en FED er weinig mee doen, er zit geen systeemrisico in, Jan Model is gewaarschuwd aan alle kanten en als de boel klapt heeft ie vette pech :) Terecht ook, niemand moet hier aan mee doen als je het niet kan missen, te hoog risico.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Verwijderd schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 23:27:
[...]
Hoe meer schulden, hoe meer geld er in omloop komt. Zijn mooie filmpjes van op YouTube. Zonder schulden is er maar weinig of geen geld. Draghi kan alleen bijprinten als er ergens meer schulden gecreëerd worden. Maar die moeten ooit worden afgelost, dat stellen we uit, we lenen nog meer, dus is er nog meer geld beschikbaar. Maar ergens stopt dat als het verschil te groot wordt.

Jij lijkt soms gewoon op een struisvogel :)

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lighting_
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 05-09 16:48
Verwijderd schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 23:27:
[...]

Nee hoor tot en met eind september 2018 is 2550 mld in Europa gepompt. Dan hebben we het nog niet over de fed china of japan erbij.
De rente op 0 geeft ook geen voldoening.
Ja als de afm ons gaat waarschuwen over een bubbel kunnen ze dat ook tegen draghi zeggen. Maar die helpt alleen naar Italië. Torenhoge schuld (130% bnp dat is 2500 mld euro) en bij een hoge rente zitten zij en de EU zwaar in de sh*t.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k995
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-04 20:45
Ethirty schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 23:29:
[...]

Toevallig 2 posts over gemaakt vandaag, maar het gaat zo hard dat ik ze even voor je heb teruggezocht.
"schamele 2%" ?

Wel ik heb al tot 5% gehad via arbitrage en dat is dus redelijk simpel.

ALs je dat elke week 1 keer doet heb je na een half jaar je geld verdubbeld.

Vind je nergens anders zou eenvoudig en met weinig risico hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k995

[afbeelding]
Die koers is niet juist (verschil is max enekel honderden)+ het duurt uren over te schijven met wat pech verlies je 10-20% Hell BTC is al 50% achteruit gegaan in die tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

k995 schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 23:36:
[...]

"schamele 2%" ?

Het koersverschil was ook groter, maar die ging ineens omlaag voor ik goed en wel beide orders rond had. Dan de kosten er nog af, daarna bleef er niet heel veel van over.

Het ging me er om dat het niet altijd zo makkelijk is als mensen denken. ;)

#team_UTC+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k995
Ethirty schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 23:41:
[...]

Het koersverschil was ook groter, maar die ging ineens omlaag voor ik goed en wel beide orders rond had. Dan de kosten er nog af, daarna bleef er niet heel veel van over.

Het ging me er om dat het niet altijd zo makkelijk is als mensen denken. ;)
Neen dat is zo en dat is wat bitcoin nu omhoog drijft iedereen die denkt even snel winst te cashen. Wel zoals altijd zullen diegene die weten waar ze mee bezig zijn juist op de val eruit gaan en de laatste zullen het gelach betalen. Dit is immers altijd een transfer van geld .

En ik ben er natuurlijk altijd of te laat bij of stap er te vroeg uit, vloek even en ben dan blij met 10-20-30% op een dag, veel meer dan gelijk welk ander product.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

ADA is inmiddels ook opgestegen! Wat gaat die hard omhoog vandaag. Gelukkig vanmiddag/vanavond een medetweaker nog kunnen helpen met het inkopen via Bittrex :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wallie Wallie
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 09:31
Taro schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 23:50:
ADA is inmiddels ook opgestegen! Wat gaat die hard omhoog vandaag. Gelukkig vanmiddag/vanavond een medetweaker nog kunnen helpen met het inkopen via Bittrex :)
Ja bizar. Ook blij dat ik vandaag op het juiste moment nog ADA heb ingekocht 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reucht
  • Laatst online: 11-10 12:27

Hier ben ik ook heel benieuwd naar, ik had gisteren hier ook iets gepost over Tether en de gevolgen, maar werd niet echt op gereageerd :P

Ik denk dat zo lang niet iedereen wil uitcashen, er geen probleem is. Er is momenteel zoveel echt geld in omloop en er komt dagelijks bij dat er voorlopig geen probleem is, maar als de percentages zo absurd blijven gaat die moment er echt wel komen. En dan gaat het snel gaan denk ik.

Momenteel trekt heel dat Tether gedoe op de echte wereld, in hoeverre de vergelijkingen met fractional reserve banking opgaan, laat ik in het midden. Maar de groei moet er zijn, ten koste van alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rookert25
Wallie Wallie schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 23:54:
[...]

Ja bizar. Ook blij dat ik vandaag op het juiste moment nog ADA heb ingekocht 8)
Volgens gaat alleen maar coins met hoge max supply omhoog, zodat iedereen er veel van kan kopen. Ben benieuwd of het vasthoudt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Babu-tzc
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 08-05 13:37
Ik ben op het moment mijn account in coinbase aan het opzetten via SEPA.
Nu is mijn vraag moet je een kopie van je rijbewijs uploaden, zo ja is het verstand om gevoelige informatie te anonimiseren of is het dan niet meer geldig?.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
Hoewel ik mezelf had beloofd niet meer op een all time high te kopen heb ik het toch weer gedaan 8)7

We zitten net mooi onder de $20.000 nu... Binnen enkele dagen gaan we daar doorheen gecombineerd met opnieuw alle media aandacht. Iedereen herinnert zich de $10.000 grens en daarbij de uitspraken 'het is niet te laat om te investeren' die werden weggezet als lachertje omdat de bel toch wel ging barsten. Nu gaan mensen denken dat investeren op dit moment toch niet zo gek is...

Dat maakt het risico alleen maar groter en groter natuurlijk, maar eventjes meeliften met deze lijn lijkt me haalbaar. Hopelijk :P

Of hij stort helemaal in door de sell orders op de 20k. You never know.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klie2003
  • Laatst online: 23-09 11:51
Babu-tzc schreef op zondag 17 december 2017 @ 00:02:
Nu is mijn vraag moet je een kopie van je rijbewijs uploaden, zo ja is het verstand om gevoelige informatie te anonimiseren of is het dan niet meer geldig?.
Je vraag is al eerder volgens mij gesteld hier in de forum.. Zoek het even op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie004
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 12-11-2024
Van de week Plus500 geprobeerd, grootste spijt ooit... Kan minimaal met 150 euro uitchecken naar eigen rekening. Moest 100 euro overmaken, na 4 dagen eindelijk verificatie voltooid en adresgegevens niet voltooid. Heel apart.

Dat noem ik nog eens prutsers... man man man, dieven zijn het. Reageren op mails, ho maar... Klaplopers.

Dus toch maar terug naar de cold-wallet en LiteBit... Pfffffffffff.

[ Voor 9% gewijzigd door Robbie004 op 17-12-2017 00:09 ]

~ Kwaliteit staat boven alles!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeeuw
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13:01

Zeeuw

5.6

Babu-tzc schreef op zondag 17 december 2017 @ 00:02:
Vandaag mijn rijbewijs en paspoort gevalideerd met afgeplakt BSN via de Coinbase app.

[ Voor 2% gewijzigd door Zeeuw op 17-12-2017 00:30 . Reden: Toevoeging van de manier van valideren ]

Read the badge, Bitch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k53
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 02-11-2024

k53

Op welke datum en uur worden de CME futures verhandeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wietsee.
  • Registratie: April 2010
  • Nu online
Zeeuw schreef op zondag 17 december 2017 @ 00:08:
[...]

Vandaag mijn rijbewijs en paspoort gevalideerd met afgeplakt BSN
Mijn rijbewijs is in de laatste 24 uur 5x afgekeurd. Mijn ID ging er met afgeplakt BSN wel in een keer doorheen. Bij het rijbewijs heb ik BSN de laatste keren niet eens meer afgeplakt, maar wat een achterlijk systeem.
Maar weer proberen 8)7 .

[ Voor 3% gewijzigd door Wietsee. op 17-12-2017 00:12 ]

Web Enrichment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheeler 2
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 02-12-2021
Zeeuw schreef op zondag 17 december 2017 @ 00:08:
[...]

Vandaag mijn rijbewijs en paspoort gevalideerd met afgeplakt BSN
Hier ook! Rijbewijs lukte pas via mobiele telefoon met afgeplakt ben nummer. De bewerkte foto uit de app van de overheid werd niet geaccepteerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klie2003
  • Laatst online: 23-09 11:51
Er is vanavond weer een explosie aan de gang met BTC. Het verbaast mij elke keer weer.
Wat is er aan de hand? Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-10 20:26
k53 schreef op zondag 17 december 2017 @ 00:09:
Op welke datum en uur worden de CME futures verhandeld?
Vanaf vanavond (=zondag) twaalf uur.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rookert25
Robbie004 schreef op zondag 17 december 2017 @ 00:05:
Van de week Plus500 geprobeerd, grootste spijt ooit... Kan minimaal met 150 euro uitchecken naar eigen rekening. Moest 100 euro overmaken, na 4 dagen eindelijk verificatie voltooid en adresgegevens niet voltooid. Heel apart.

Dat noem ik nog eens prutsers... man man man, dieven zijn het. Reageren op mails, ho maar... Klaplopers.

Dus toch maar terug naar de cold-wallet en LiteBit... Pfffffffffff.
Maar waarom gebruik je niet gewoon de bekende exchanges zoals Bittrex, Bitstamp of Binance? Maak het jezelf makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k53

k53

Rannasha schreef op zondag 17 december 2017 @ 00:22:
[...]

Vanaf vanavond (=zondag) twaalf uur.
Dus de nacht van zondag op maandag om 12u lokale tijd (Brussel)? Waar kan je dit soort info vinden?
Weet je ook wanneer de eerste CBOE future contracten aflopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
k53 schreef op zondag 17 december 2017 @ 00:26:
[...]

Dus de nacht van zondag op maandag om 12u lokale tijd (Brussel)? Waar kan je dit soort info vinden?
http://www.cmegroup.com/t...tract_specifications.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaskoF
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 08-10 14:33
Ik probeer de afgelopen dagen op verschillende exchanges te komen, maar blijf elke keer hangen op de verificatie. Kraken is een drama. Daar heb ik wel een geverifieerde account, maar kom er gewoon niet op.
Bittrex, bitstamp, bitfinex, binance en ga nu een poging wagen op Poloniex.

Ik heb coinbase, maar vanaf mijn denkstop kan ik niet op GDAX mijn 2e verificatie voltooien zonder webcam. En via de telefoon wil het niet lukken. Ik wil altcoins, kopen, maar lijk elke keer weer de boot te missen....
Echt :? |:( frustrerend

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rannasha
k53 schreef op zondag 17 december 2017 @ 00:26:
[...]

De CME website is een beetje onduidelijk hierover. Aan de ene kant zeggen ze dat ze op 18 december (maandag) beginnen, maar ze noemen daar geen tijdzone bij. Maar aan de andere kant geven ze aan dat hun standaard handelstijden zijn van 17:00 CT (= 00:00 CET) op zondag tot 16:00 CT (= 23:00 CET) op vrijdag (Ja, ondanks dat het Bitcoin futures zijn, gaat het niet non-stop door). Dit zijn tevens standaard tijden voor deze beursen. CBOE hanteert dezelfde tijden.

Dus het is niet helemaal duidelijk of ze om 17:00 CT op zondag beginnen, tegelijk met de opening van de handelsweek of dat ze tot een niet nader genoemd tijdstip op maandag wachten.

edit: @Luuk schept duidelijkheid met die link: Ze beginnen dus gewoon bij het begin van de handelsweek, zondag om 17:00 CT. Over 23.5 uur ongeveer.

Zie ook: http://www.cmegroup.com/trading/bitcoin-futures.html

CBOE futures zijn maandelijks, v.z.i.w.,dus de eerste serie loopt af in januari. De datum weet ik niet precies, dat moet je even googlen (ze hebben zeer gedetailleerde regels over hoe de settlement datum wordt bepaald iedere maand afhankelijk van weekenden, feestdagen, enz...).

[ Voor 5% gewijzigd door Rannasha op 17-12-2017 00:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik weet niks
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 15-01 23:32
HaskoF schreef op zondag 17 december 2017 @ 00:31:
Ik probeer de afgelopen dagen op verschillende exchanges te komen, maar blijf elke keer hangen op de verificatie. Kraken is een drama. Daar heb ik wel een geverifieerde account, maar kom er gewoon niet op.
Heb je het recent nog geprobeerd? Momenteel gaat het prima bij Kraken, alles komt in 1 keer door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeeuw

Zeeuw

5.6

Ik heb coinbase, maar vanaf mijn denkstop kan ik niet op GDAX mijn 2e verificatie voltooien zonder webcam. En via de telefoon wil het niet lukken. Ik wil altcoins, kopen, maar lijk elke keer weer de boot te missen....
Via de Coinbase app je 2de document opsturen dan hoef je je op GDAX niet te verifiëren met de webcam.

Ik heb de documenten zaterdag ochtend half 3 opgestuurd en binnen enkele minuten geaccepteerd.

Read the badge, Bitch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

klie2003 schreef op zondag 17 december 2017 @ 00:20:
Er is vanavond weer een explosie aan de gang met BTC. Het verbaast mij elke keer weer.
Ach, het is maar 20% in de laatste 36 uur. Ik sta er ook naar te kijken.
Vreemd dat LTC en ETH achterblijven , maar die halen het van de week wel in als BTC even tot stilstand komt, denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Laatst online: 11-10 22:33

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Best kans dat mensen een herhaling van vorige week verwachten.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CM-Centurion
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 25-01-2020
En misschien het punt 20k$ dat gehaald kan worden denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k995
CM-Centurion schreef op zondag 17 december 2017 @ 00:52:
[...]

En misschien het punt 20k$ dat gehaald kan worden denk ik.
Zakt juist in elkaar

Soms zie je wel grappig zaken zoals als de meeste orders rond 16791 zitten is er plots 1 100 euro lager, tikfout?

[ Voor 25% gewijzigd door k995 op 17-12-2017 01:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
De hoge prijs op Coinmarketcap.com is gedeeltelijk afhankelijk van de altcoins. Er staat 1 exchange met 1 altcoin exemplaar tussen wat een bizar rare prijs oplevert (44k$) en dus het gemiddelde vertekend.
Maar verder is Zuid Korea de prijs aan het pompen, samen met de FOMO richting de 20.000$ denk ik?
.oisyn schreef op zondag 17 december 2017 @ 00:49:
Best kans dat mensen een herhaling van vorige week verwachten.
Het grappige is... Als genoeg mensen daar in geloven, dan zal het ook daadwerkelijk gebeuren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik weet niks
  • Laatst online: 15-01 23:32
16kEuro lijkt weinig weerstand te hebben bij Kraken, wellicht een dipje tot 15kEuro?

of toch 15.9K euro, dipje lijkt ten einde

[ Voor 21% gewijzigd door ik weet niks op 17-12-2017 01:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stom vraag misschien. Maar is het mogelijk om te handelen in bitcoin zonder buy en sell fee’s te betalen?

Dus 0% maker en taker.

Als ik wil daytraden met 10k dan heb ik geen winst omdat 50 euro per inkoop+verkoop weggaat. Zelfs als de koers met 200 euro omhoog gaat maak je amper winst. 3-5 euro winst? Yoepie voor al dat risico en tijd

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rannasha
Verwijderd schreef op zondag 17 december 2017 @ 01:19:
Stom vraag misschien. Maar is het mogelijk om te handelen in bitcoin zonder buy en sell fee’s te betalen?

Dus 0% maker en taker.

Als ik wil daytraden met 10k dan heb ik geen winst omdat 50 euro per inkoop+verkoop weggaat. Zelfs als de koers met 200 euro omhoog gaat maak je amper winst. 3-5 euro winst? Yoepie voor al dat risico en tijd
Gdax heeft een 0% maker fee. Dus zolang je zorgt dat je altijd post-only limit orders gebruikt, betaal je daar niets en is ieder miniem koersverschil direct winst.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-10 12:42
k995 schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 23:36:
[...]

"schamele 2%" ?

De truuk met arbitrage is dat je aan beide kanten van de arbitrage al je funds moet hebben staan. Dus op de beurs met een lage koers moet je euro hebben staan, op de beurs met een hoge koers je BTC. Dan op beide beurzen je order doorvoeren op het moment waarop het koersverschil het grootste is, waardoor je vooraf al weet wat je winst. Pas daarna de BTC en euro naar de overkant sturen, waardoor je het koersrisico niet meer hebt. Je moet wel je kapitaal verspreiden over twee (of meer) beurzen, maar weet je precies vooraf wat je winst is en of je de arbitrage moet doen of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malarky
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09-10 22:02

Malarky

Wils voor wat ieder

Malarky schreef op woensdag 13 december 2017 @ 17:14:
[...]

Kijk dus zelf maar, alle pieken hebben enige logica. En als je zo redeneert, dan moet Dash nog komen. Ik geef hem zelf een koersdoel van 0.07BTC mee, gezien zijn vorige pieken. Maak er maar een tvp van 8)
Nou ik ben benieuwd, eerste tussenstop uiteraard op zijn 72u high btc koers, wat zal er morgen inzitten voor Dash? Tussen de 0.07 en 0.09 btc moet zeker lukken gezien hoe alle bijna alts afgelopen week hun btc year high hebben opgezocht.

Altijd natuurlijk een kansje dat het hier bij blijft, Ripple heeft ook niet doorgezet (vooralsnog).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bella82
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08-10 08:08
Wat willen we hier **NIET** zien?
* Vragen over wallets
* Discussies over coins en blockchain
* Welke coin je moet kopen
* Opmerkingen over de huidige koers van coin X
* Slowchat
* REFERRAL LINKS!
* Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen :)

Wat doen jullie met de winsten?
Gewoon storten naar jullie fiat-rekening of spullen kopen?
Zit in dubio; wil heel graag de winsten hebben, maar zit steeds in mijn achterhoofd met de belastingdienst.
Tevens ook al gekeken naar Spectrocoin; ben aan het wachten op de aanvraag.
Ben benieuwd hoe jullie het aanpakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k995
DaCoTa schreef op zondag 17 december 2017 @ 01:34:
[...]

De truuk met arbitrage is dat je aan beide kanten van de arbitrage al je funds moet hebben staan. Dus op de beurs met een lage koers moet je euro hebben staan, op de beurs met een hoge koers je BTC. Dan op beide beurzen je order doorvoeren op het moment waarop het koersverschil het grootste is, waardoor je vooraf al weet wat je winst. Pas daarna de BTC en euro naar de overkant sturen, waardoor je het koersrisico niet meer hebt. Je moet wel je kapitaal verspreiden over twee (of meer) beurzen, maar weet je precies vooraf wat je winst is en of je de arbitrage moet doen of niet.
Hmm dat is idd een goed tip bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k995
bella82 schreef op zondag 17 december 2017 @ 02:28:
Wat doen jullie met de winsten?
Gewoon storten naar jullie fiat-rekening of spullen kopen?
Zit in dubio; wil heel graag de winsten hebben, maar zit steeds in mijn achterhoofd met de belastingdienst.
Beetje bij beetje de winst afromen en naar verschillende rekeningen.

Is hier wel belgie en in principe geen belastingen (probleem is wel dat dit sommige maanden meer dan mijn normaal loon is dus geen idee wat ze doen als ze dat ooit merken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k53

k53

Op welke manier houden jullie de transactiekosten en mogelijke fees en wisselkoerskosten zo laag mogelijk?
Ik ben nu even bezig met wat cryptocurrencies aan te kopen en merk gewoon dat ik op voorhand niet genoeg naar de fees enzo gekeken heb. Heb hier al vele honderden euro's kosten en fees betaald.

Gisteren nog Cindicator (CND) gekocht:
- Eerst van mijn bankrekening naar Coinbase overgeschreven
- Dan met de euro's op coinbase bitcoins gekocht (en dus tegen een zeer hoge BTC koers op coinbase) + een dikke fee
- Dan de BTC naar Binance overgeschreven en daar ook een transactiekost betaald om de CND te kopen.
- Wanneer ik de mogelijke opbrengst er terug wil uit halen moet ik waarschijnlijk(?) het omgekeerde traject volgen en ben ik weer wisselkoersen, transactiekosten en fees aan het betalen...

Hoe doen jullie het om de kosten van € -> altcoins -> € zo laag mogelijk te houden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k995
k53 schreef op zondag 17 december 2017 @ 03:05:
Op welke manier houden jullie de transactiekosten en mogelijke fees en wisselkoerskosten zo laag mogelijk?
Ik ben nu even bezig met wat cryptocurrencies aan te kopen en merk gewoon dat ik op voorhand niet genoeg naar de fees enzo gekeken heb. Heb hier al vele honderden euro's kosten en fees betaald.

- Dan met de euro's op coinbase bitcoins gekocht (en dus tegen een zeer hoge BTC koers op coinbase) + een dikke fee
- Dan de BTC naar Binance overgeschreven en daar ook een transactiekost betaald om de CND te kopen.
- Wanneer ik de mogelijke opbrengst er terug wil uit halen moet ik waarschijnlijk(?) het omgekeerde traject volgen en ben ik weer wisselkoersen, transactiekosten en fees aan het betalen...

Hoe doen jullie het om de kosten van € -> altcoins -> € zo laag mogelijk te houden?
Coinbase is duur gebruik dan beter gsax ook van coinbase maar stukken goedkoper.

Ik werk.nog anders:
Geld overschrijven naar een goedkopere exchange zoals bitstamp. Daar LTC kopen en die dan verhuizen en omzetten naar btc op de exchange dat je wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeeuw

Zeeuw

5.6

k53 schreef op zondag 17 december 2017 @ 03:05:

Ik heb nog niets gekocht, maar wat ik begrepen heb kun je beter naar GDAX overschrijven. Daar betaal je 0% fee (alleen als je verkoopt een 0.3% fee) tegenover 1.49% (3.99% met creditcard, dit kan niet op GDAX) op Coinbase.

Hoe je het daarna moet doorsturen heb ik dus nog niet geprobeerd omdat ik nog nooit gekocht heb, maar op GDAX kun je ook LTC kopen en daar zijn de transactiekosten volgens mij ook lager.

En dan op Binance LTC verkopen voor een andere munt? Als dat mogelijk is.

Read the badge, Bitch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k53

k53

Kan je dan rechtstreeks euro's van je bankrekening naar GDAX overschrijven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeeuw

Zeeuw

5.6

Ja, onder je balance staan de opties deposit en withdraw, als je op deposit klikt krijg je alle info te zien om geld over te maken. Ook de optie om euro's van Coinbase naar GDAX over te zetten.

Read the badge, Bitch!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vermoed dat als BTC de 20.000 aantikt en de media hier weer prominent verslag over gaan doen, zich de komende tijd weer honderd duizenden gaan inschrijven bij coinbase. Je hebt vorige keer gezien wat het met die twee andere coins heeft gedaan.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MaZo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Haha die Verge (XVG) zeg! Gisterochtend EUR 315 ingelegd, en die zijn met dank aan John McAfee’s tweets nu al het drievoudige waard!

[ Voor 11% gewijzigd door MaZo op 17-12-2017 04:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Boy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:37

Boy

www.byoscoop.nl

MaZo schreef op zondag 17 december 2017 @ 04:50:
Haha die Verge (XVG) zeg! Gisterochtend EUR 315 ingelegd, en die zijn met dank aan John McAfee’s tweets nu al het drievoudige waard!
ja, inderdaad! Ik keek vanochtend en ik zie opeens dat m'n XVG 1061% winst heeft xD

Ik heb dat maanden geleden gekocht, toen ik net begon met crypto. Maar 3 tientjes of zo ingelegd toen, maar x10 is dat nog steeds wel leuke winst...maar ik blijf deze gewoon vasthouden.

M'n Tronix coins (500 die ik via een airdrop heb gekregen) zijn ondertussen van 1 euro naar 15 euro gegaan (in totaal). Die is ook enorm hard gestegen.

[ Voor 12% gewijzigd door Boy op 17-12-2017 06:14 ]

Naar de bioscoop? => gebruik de app op Byoscoop.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nickkok
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 17-12-2021
Ja, echt ongelooflijk! Ik zat er gisteren nog naar te kijken en dacht zal ik instappen? Uiteindelijk niet gedaan :(. Maar wat hier is gebeurd had ik nooit verwacht. Blijkbaar heeft deze rare meneer toch wel redelijk veel invloed op de cryptomarkt.

Gelukkig door een tip van iemand hier ChainLink gekocht en die was vanmorgen ook leuk gestegen. Erg bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• radem205
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-02-2022
Nu is het alleen de vraag wat het juiste moment is om uit te stappen. Is het aannemelijk dat de huidige trend nog doorzet? Wat is jullie mening?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robb.
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 13:06
ik kan sinds gisterenavond geen valuta meer vanuit de Litebit wallet naar een Exchange o.i.d. versturen. verzendscherm in litebit blijft hangen nadat ik op "opnemen" gedrukt heb.
meer mensen last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boy
  • Laatst online: 09:37

Boy

www.byoscoop.nl

radem205 schreef op zondag 17 december 2017 @ 07:06:
[...]

Nu is het alleen de vraag wat het juiste moment is om uit te stappen. Is het aannemelijk dat de huidige trend nog doorzet? Wat is jullie mening?
Ik heb geen idee, ik twijfel of ik de winst er nu uit moet halen om later weer meer te kopen, maar ben dan ook bang dat ik dan weer het moment mis als het weer x10 gaat. Ik denk dat ik het gewoon laat staan, wat volgens mij het beste advies is als je niet weet wat te doen :)

Stratis is ook weer aardig aan het stijgen, bijna op z'n ATH (waarop ik toen gekocht heb :+ )

[ Voor 8% gewijzigd door Boy op 17-12-2017 07:47 ]

Naar de bioscoop? => gebruik de app op Byoscoop.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
  • Laatst online: 02-10 09:33
[...]

Waarschijnlijk zet hij nog door...ik laat ze iig staan 😃

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferra
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Komt er uberhaupt wel wat bij litebit beschikbaar!? Bij mij staat alles al dagen op 0 beschikbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stephen.L
  • Laatst online: 26-03-2021
Sbakker1982 schreef op zondag 17 december 2017 @ 08:20:
Komt er uberhaupt wel wat bij litebit beschikbaar!? Bij mij staat alles al dagen op 0 beschikbaar
Er is gewoon veel vraag. Gewoon regelmatig de pagina verversen en hopen op het juiste moment te kijken dat er weer voorraad is.
Op deze pagina zie je de laatste transacties: https://www.litebit.eu/nl/volumes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stephen.L
dave1972 schreef op zondag 17 december 2017 @ 08:00:
[...]

Waarschijnlijk zet hij nog door...ik laat ze iig staan 😃
Mijn gedachte ook, zeker gezien de huidige markt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Niet online
[...]

Ik heb vanmorgen mijn winst gepakt en verkocht op 0.000003.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferra
  • Niet online
Stephen.L schreef op zondag 17 december 2017 @ 08:29:
[...]

Er is gewoon veel vraag. Gewoon regelmatig de pagina verversen en hopen op het juiste moment te kijken dat er weer voorraad is.
Op deze pagina zie je de laatste transacties: https://www.litebit.eu/nl/volumes
Dat wordt dus nachtwerk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• radem205
MaZo schreef op zondag 17 december 2017 @ 08:42:
[...]
Ik heb vanmorgen mijn winst gepakt en verkocht op 0.000003.
Een goede keuze lijkt mij. Ik laat m nog even staan. Heb je ze ingewisseld voor BTC's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Counter_culture
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 13-09 09:16
Taro schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 23:50:
Ben er ook erg blij mee inderdaad en inmiddels nog flink doorgestegen. Had twee dagen geleden ADA ingekocht op 12 en 13 cent, vanmorgen op 55 cent een deel gecasht en de rest blijft nog even staan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tito129
  • Laatst online: 13:07
Counter_culture schreef op zondag 17 december 2017 @ 08:56:
[...]

Ben er ook erg blij mee inderdaad en inmiddels nog flink doorgestegen. Had twee dagen geleden ADA ingekocht op 12 en 13 cent, vanmorgen op 55 cent een deel gecasht en de rest blijft nog even staan :)
Dacht dat bittrex gesloten was voor inschrijvingen. Probeer al een week ergens in te springen, maar kraken traag, gatehub geen verificatie etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• radem205
Counter_culture schreef op zondag 17 december 2017 @ 08:56:
[...]

Als je casht, zet je ze dan om in BTC of in fiat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind nog steeds de marges op Bitonic reuze meevallen. Kijk even mee voor de prijs per bitcoin (momentopname!) per exchange/broker:

Bitstamp: 16270 euro.
Kraken: 16180 euro.
Bitonic VERKOPEN: 16170 euro (slingert een beetje tussen 16150 en 16200).

Voor een broker is dit helemaal niet slecht? En al helemaal niet voor een betrouwbare Nederlandse partij. Ik vermoed dat ze de winst nu pakken met mensen die willen KOPEN. Maar wellicht variëren hun tactiek en marges van tijd tot tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mwa

mwa

Verwijderd schreef op zondag 17 december 2017 @ 09:12:
Ik vind nog steeds de marges op Bitonic reuze meevallen. Kijk even mee voor de prijs per bitcoin (momentopname!) per exchange/broker:

Bitstamp: 16270 euro.
Kraken: 16180 euro.
Bitonic VERKOPEN: 16170 euro (slingert een beetje tussen 16150 en 16200).

Voor een broker is dit helemaal niet slecht? En al helemaal niet voor een betrouwbare Nederlandse partij. Ik vermoed dat ze de winst nu pakken met mensen die willen KOPEN. Maar wellicht variëren hun tactiek en marges van tijd tot tijd.
Op GDAX verkoop je op dit moment tegen 16700. Kan dus best wel wat verschillen als je het over wat grotere bedragen spreekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Counter_culture
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 13-09 09:16
Tito129 schreef op zondag 17 december 2017 @ 09:05:
[...]

Dacht dat bittrex gesloten was voor inschrijvingen. Probeer al een week ergens in te springen, maar kraken traag, gatehub geen verificatie etc
Ik heb m'n ADA op Binance gekocht (getrade met IOTA).
radem205 schreef op zondag 17 december 2017 @ 09:05:
[...]

Als je casht, zet je ze dan om in BTC of in fiat?
Ik heb ongeveer 30 procent van m'n ADA omgezet naar BTC op Binance. En ik heb een "losse" wallet app waar ik wat BTC in heb staan, en van daaruit heb ik hetzelfde aantal BTC verkocht aan BTC Direct. Kostentechnisch vast niet de meest gunstige manier, maar bevalt mij wel vanwege het gemak en de snelheid. Dus via BTC omgezet naar fiat inderdaad, ik probeer me aan mijn eigen regel te houden om de helft van mijn winsten uit te cashen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dialmformark schreef op zondag 17 december 2017 @ 09:14:
[...]

Op GDAX verkoop je op dit moment tegen 16700. Kan dus best wel wat verschillen als je het over wat grotere bedragen spreekt.
Thanks. Blijkbaar koos ik net 2 ongunstige exchanges voor m'n vergelijking.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13:14
Ik moest m'n ma 15 euro terug betalen. Ik vroeg, mag ik het in een 'soort van Bitcoin' stoppen? Gisteren eind van de middag in Verge gestoken. Ze snapt er niks van dat het nu al bijna het dubbele waard is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Bittrex, bitstamp, bitfinex, binance en ga nu een poging wagen op Poloniex.

Welke coins wil je kopen? Heb gisteren ook voor iemand anders ADA @ 1934 gekocht die niet op Bittrex kon komen :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

technoaddict schreef op zondag 17 december 2017 @ 09:21:
Ik moest m'n ma 15 euro terug betalen. Ik vroeg, mag ik het in een 'soort van Bitcoin' stoppen? Gisteren eind van de middag in Verge gestoken. Ze snapt er niks van dat het nu al bijna het dubbele waard is :)
Ga je haar straks na het klappen van de bubble ook uitleggen dat het 1,5 cent waard is?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• mwa

mwa

Verwijderd schreef op zondag 17 december 2017 @ 09:25:
[...]

Ga je haar straks na het klappen van de bubble ook uitleggen dat het 1,5 cent waard is?
En dan voor straf de hele week de afwas doen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThijsM
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13:32
Zouden de futures ervoor zorgen dat de alts weer flink aan het plussen zijn ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
[...]

Deze houw ik niet lang vast :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Het enige noemenswaardige van Verge in de afgelopen week is de tweet van McAfee! En daarom is de koers x5 gegaan. Easy come, easy go.

[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2017 09:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• akaQ
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 10-10 13:33
Verwijderd schreef op zondag 17 december 2017 @ 09:34:
Het enige noemenswaardige van Verge in de afgelopen week is de tweet van McAfee! En daarom is de koers x5 gegaan. Easy come, easy go.
True, maar zo werkt de crypto wereld wel. Als er maar genoeg mensen geloven in een coin. Onderbouwt of niet, zal hij stijgen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Groenie
  • Laatst online: 09-10 17:51
Ik post hem weer eventjes, aangezien veel mensen dit topic lezen en binnen de tweakers slack hij steeds vaker gebruikt wordt.

Op http://www.cryptotracky.com/#!/overview-long kan je van de afgelopen 24u zien hoe alle coins zich op bittrex hebben gedragen met je eigen tijdsintervallen. Bittrex zelf toont alleen het verschil van 24u geleden.
Een coin die -20% staat bijvoorbeeld kan ondertussen wel +10% gedaan hebben in het afgelopen uur.

Zijn ook nog wat andere tools, zoals realtime tracker per seconde, kijk zelf maar even 8)

Website zou vrij voor zichzelf moeten spreken, voor vragen ben je welkom op slack.

PS: Website zelf is opensource, dus je kan zelf ook bijdragen aan verbeteringen, mijn dank naar de supporters tot nu toe _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• technoaddict
Groenie schreef op zondag 17 december 2017 @ 10:00:
Ik post hem weer eventjes, aangezien veel mensen dit topic lezen en binnen de tweakers slack hij steeds vaker gebruikt wordt.

Op http://www.cryptotracky.com/#!/overview-long kan je van de afgelopen 24u zien hoe alle coins zich op bittrex hebben gedragen met je eigen tijdsintervallen. Bittrex zelf toont alleen het verschil van 24u geleden.
Een coin die -20% staat bijvoorbeeld kan ondertussen wel +10% gedaan hebben in het afgelopen uur.

Zijn ook nog wat andere tools, zoals realtime tracker per seconde, kijk zelf maar even 8)

Website zou vrij voor zichzelf moeten spreken, voor vragen ben je welkom op slack.

PS: Website zelf is opensource, dus je kan zelf ook bijdragen aan verbeteringen, mijn dank naar de supporters tot nu toe _/-\o_
Thanks.
Ik gebruikte tot nu toe https://coinmarketcap.com/all/views/all/
Maar deze geeft info over meer timeframes.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stephen.L
De implementatie van het wraith protocol speelt ook mee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Groenie
  • Laatst online: 09-10 17:51
technoaddict schreef op zondag 17 december 2017 @ 10:08:
[...]

Thanks.
Ik gebruikte tot nu toe https://coinmarketcap.com/all/views/all/
Maar deze geeft info over meer timeframes.
Ja, is ook meer bedoeld van daytrading, en aangezien je je eigen intervals kan zetten kan je zelf bepalen wat lekker werkt voor je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
Stephen.L schreef op zondag 17 december 2017 @ 08:37:
[...]

Mijn gedachte ook, zeker gezien de huidige markt.
Volg verge maar eens en kijk wat ze nog in de pijpleiding hebben ... :Y

Edit : dat doe je al zo te lezen _/-\o_

[ Voor 8% gewijzigd door dave1972 op 17-12-2017 10:12 ]

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Niet online
radem205 schreef op zondag 17 december 2017 @ 08:52:
[...]

Een goede keuze lijkt mij. Ik laat m nog even staan. Heb je ze ingewisseld voor BTC's?
Ja, naar BTC. Of het verstandig was moet blijken, vooralsnog niet zo lijkt het. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Executor16
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
[...]

Of hij haalt 15,- Euro eruit en kan straks nog meer hebben of als 'de bubbel' klapt toch nog 15,15 Euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boltinus
  • Laatst online: 14-09 10:42
Hype + FOMO = 400% opletten geblazen dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
Executor16 schreef op zondag 17 december 2017 @ 10:13:
[...]

Of hij haalt 15,- Euro eruit en kan straks nog meer hebben of als 'de bubbel' klapt toch nog 15,15 Euro.
Sommige munten doe ik hodl. Zoals BTC en XRP.
Andere munten haal ik de winst weg en laat ik de inleg staan.
Soms haal ik alles weg, en dat heb ik net met Verge gedaan. Had 115 ingelegd, is nu 230.
30 naar me ma :) 200 heb ik dan weer beschikbaar voor daytraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
Boltinus schreef op zondag 17 december 2017 @ 10:29:
[...]

Hype + FOMO = 400% opletten geblazen dus!
617% volgens mij *O*

Samsung Flip 7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kwikbolojabi
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 06-11-2021
Volgens een collega (heb er nog niets meer over gevonden wegens gebrek aan tijd) heeft dit ook te maken met het feit dat Monero, Zcash en Verge geheimhouding garanderen en in die cryptomunten dus veel zwart geld kan versluisd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
Kwikbolojabi schreef op zondag 17 december 2017 @ 10:34:
[...]

Volgens een collega (heb er nog niets meer over gevonden wegens gebrek aan tijd) heeft dit ook te maken met het feit dat Monero, Zcash en Verge geheimhouding garanderen en in die cryptomunten dus veel zwart geld kan versluisd worden.
Precies dat, en daarom verwacht ik nog een sterkere groei. Al is mijn verwachting uiteraard niets waard _O-

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boltinus
  • Laatst online: 14-09 10:42
Heb niet de moeite genomen om het op de % nauwkeurig uit te rekenen.
En jij heb het signaal van 03:45 gebruikt om uit te stappen.
En het signaal 07:00 om weer in te stappen op 241

[ Voor 8% gewijzigd door Boltinus op 17-12-2017 10:49 ]

Pagina: 1 ... 115 ... 223 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~[font=,24]ZERO TOLERANCE! LEES DIT EERST VOOR JE POST!~[/]
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken.

Wat willen we hier niet zien?
  • Algemene vragen over cryptocurrencies (wallet software, blockchain technologie, etc.). Plaats die in Bitcoin en overige cryptocurrencies #3.
  • "De Kraken servers zijn ruk". Nee echt? Ja, echt waar. Het is al heel lang ruk. Het hoeft niet elke dag weer eens vermeld te worden.
  • Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
  • Crypto en belasting. Hier offtopic, kan worden besproken in het bovengenoemde topic. Suggesties om te frauderen (zoals hiet niet netjes opgeven van je vermogen) worden niet gewaardeerd.
  • Vragen die al zijn beantwoord in de topicstart of de topic zelf. Gebruik de search!
  • Linkdrops. Begeleid links naar grote lappen tekst of video met een korte samenvatting (als die niet al gegeven is). Als jij iets interessant vindt om te delen, zeg er dan bij waarom je het interessant vindt.
  • Referrals. Ten overvloede, want dit staat ook in het algemene beleid van GoT.
  • Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen.
  • Slowchat. Dit betreft dus óók reacties als "Bitcoin nu op $2800", "ETH daling is ingezet" , "To the moon!" en meer van zulks. Er is een speciaal Slack kanaal opgezet door de community waar veel van de hier actieve posters te vinden zijn: click
~[font=,16]Posts die hieraan voldoen worden vanaf nu zonder pardon en zonder notificatie verwijderd, sancties volgen bij herhaling.~[/]

Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, het reilen en zeilen van exchanges, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om :).

~[html]<script type="text/javascript"> document.addEventListener("DOMContentLoaded", function() { if (document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value == "") document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value= "Wat willen we hier **NIET** zien?\n* Vragen over wallets\n* Discussies over coins en blockchain\n* Welke coin je moet kopen\n* Opmerkingen over de huidige koers van coin X\n* Slowchat\n* REFERRAL LINKS!\n* Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen :)\n\nLees de topicwaarschuwing hierboven in het rode vlak AANDACHTIG door voor je reageert."; }); </script>~[/html]