J zegt dat die vorige week daalde en daarna zeg je dat het geen effect heeft?Verwijderd schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 18:55:
[...]
Vorig weekend daalde hij doordat er futures online gingen.
Die futures hebben totaal geen invloed op de koers van BTC.
Je kan net zo simpel goud kopen hoor: maakt een rekening bij iets als keytrade (of nl equivalent) en koopt goud, duurt evenlang als de meeste lijken te spenderen om bitcoin te kopen.lighting_ schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 18:45:
[...]
Mijn mening is dat het naast goud zal bestaan.
Ik heb btc maar geen stukjes goud. Die koop je ook niet met een paar klikken en hou je onder je kussen.
Uiteindelijk had het geen effect. Was gewoon FUD. Ook ik heb verkocht op 11.3k euro. Het was een onzeker moment. Voor de super fanatiekelingen, in eind 2013 had ik 5.5 BTC wat uiteindelijk met 50% verlies heb moeten verkopen omdat het ook einde verhaal werd. Daar leek het wel op.Dav0s schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 18:57:
[...]
J zegt dat die vorige week daalde en daarna zeg je dat het geen effect heeft?
Als jij het zegt, moet het wel waar zijn..oisyn schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 18:33:
[...]
Hij gaat naar de $1 miljard volgens .oisyn. Dus...

#team_UTC+1
An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper Mini '12 i7/16/256 Air '13 i5/8/256 iPad mini 5 64GB iPhone SE 128GB
Heb hier helaas exact hetzelfde gedaan. Je zag op dat moment de koers over een paar uur steeds verder wegzakken en op het moment dat de 11.3k was bereikt (en dus verkocht) zag je hem weer als een gek omhoog klimmen naar de 12+ waarna alle 'onzekerheid' weg leek te zijn.com2,1ghz schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 19:00:
[...]
Uiteindelijk had het geen effect. Was gewoon FUD. Ook ik heb verkocht op 11.3k euro.
Bad memories
Verwijderd
Je kan echt al tig jaar short gaan op bitcoin exchanges.lighting_ schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 18:51:
[...]
Tenzij de stijging komt door kopers die bij short postie futures gaan dumpen.
Maar volgens mij is short gaan op btc kostbaar en doet niet elke broker.
Maar ik kan nu vrij snel geld pinnen en in een winkel betalen. Dat zie ik met de bitcoin onder de huidige omstandigheden niet meer gebeuren. De bitcoin loopt naar mijn mening nu tegen zijn technische grenzen aan. De transactiekosten zijn te hoog en het duurt te lang.ik weet niks schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 18:19:
[...]
Heb je wel eens geprobeerd grote bedragen bij de bank op te halen? Dat duurt nog veel langer...
Ik denk dat het plafond daardoor bij 30.000 euro echt wel is bereikt en een betere munt het dan overneemt.
Ontvang je het. Waar hou je het thuis.k995 schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 18:59:
[...]
Je kan net zo simpel goud kopen hoor: maakt een rekening bij iets als keytrade (of nl equivalent) en koopt goud, duurt evenlang als de meeste lijken te spenderen om bitcoin te kopen.
Etc etc.
Mijn IOTA verkocht, als LTC naar Bittrex overgemaakt en er via BTC -> ADA en XVG van gekocht. Maar, toen ik ADA kocht ging de aankoop niet helemaal lekker, ik had er al 250 en wilde er 350 bijkopen, door een vage error heb ik er blijkbaar 2 x 350 bijgekocht. Nu dus 950 ADA, gelukkig lijkt dat prima uit te pakken 
Ben ik de enige die regelmatig bij Bittrex de melding krijgt dat historische orders opnieuw worden gevuld? Door de groene pop-up rechts onderin.
Ben ik de enige die regelmatig bij Bittrex de melding krijgt dat historische orders opnieuw worden gevuld? Door de groene pop-up rechts onderin.
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Verwijderd
De FUD zorgde voor de daling.Dav0s schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 18:57:
[...]
J zegt dat die vorige week daalde en daarna zeg je dat het geen effect heeft?
De futures zelf geen ene malle moer.
Je kunt sinds een week in futures handelen en BTC gaat net zoals voorheen gewoon als een tierelier omhoog.
ditto, nu nog maar een fractie van de BTC die ik 2 weken geleden had. ach ja...Junia schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 19:08:
[...]
Heb hier helaas exact hetzelfde gedaan. Je zag op dat moment de koers over een paar uur steeds verder wegzakken en op het moment dat de 11.3k was bereikt (en dus verkocht) zag je hem weer als een gek omhoog klimmen naar de 12+ waarna alle 'onzekerheid' weg leek te zijn.
Bad memories
We love the smell of innovation in the morning!
Krijg continu oude meldingen als popup. Vooral als ik via meerdere manieren inlog. Of meerdere pagina's open heb staan.Taro schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 19:22:
Geen idee wat het veroorzaakt maar irritant is het wel.
Ook de vertragingen die er af en toe zijn met het verwerken van orders.
Vaak gaat dit gepaard met de 20 popups die er achter elkaar komen van aankopen/verkopen en annulaties.
D&D enthousiast en overmatig 3D printer, dus nu ook 3D printservice en mini's: MJG-3d.nl
Iemand die hier al van gehoord had?
Reddcoin
https://www.google.nl/url...Vaw1ZChNVM0k593Zmas1SX8mk
https://coinmarketcap.com/currencies/reddcoin/
Reddcoin
https://www.google.nl/url...Vaw1ZChNVM0k593Zmas1SX8mk
https://coinmarketcap.com/currencies/reddcoin/
Burp
bittrex trekt het iig niet meer. Service not available...
Heb wat ADA bij Binance gekocht. ook de app even gedownload. Wow wat een verademing.
Binance heeft bij far de beste app van het moment, snel, overzichtelijk en de mogelijkheid voor buy en sell.
Overweeg nu serieus alles bij Binance onder te brengen.
Binance heeft bij far de beste app van het moment, snel, overzichtelijk en de mogelijkheid voor buy en sell.
Dat klopt, maar morgen gaat er een tweede exchange voor bitcoin futures online. Blijft toch vaak buy the rumour, sell the news. Stijgen naar een event toe, en als het dan daadwerkelijk gebeurt zakt het weer in.Verwijderd schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 19:26:
[...]
De FUD zorgde voor de daling.
De futures zelf geen ene malle moer.
Je kunt sinds een week in futures handelen en BTC gaat net zoals voorheen gewoon als een tierelier omhoog.
Wat denken jullie dat de 18de gaat gebeuren? Stijging of een nieuwe dip en waarom? Ik lees dat mensen een dip verwachten omdat grote spelers meer bitcoins willen hebben, maar dat zij niet op een piek kopen. Dus daarom shorten ze bitcoin en verkopen ze hun gedeelte bitcoins om zo een dip te laten ontstaan. Wanneer de bitcoin dan gedaald is, kopen ze weer in. Jim Cramer heeft volgens mij deze tactiek ook toegepast.
Andere mensen verwachten een stijging omdat steeds meer mensen de markt instappen waaronder de grote spelers. Echter is dit de enige rede die ik tot nu kan vinden.
Andere mensen verwachten een stijging omdat steeds meer mensen de markt instappen waaronder de grote spelers. Echter is dit de enige rede die ik tot nu kan vinden.
https://bithomp.com/explo...wLEFajEeCJwtQJsCTYt9qXKsu
900 miljoen ripple
Kan iemand uitleggen waarom er niets gebeurt met de koers
900 miljoen ripple
het enige wat ik mis bij Binance, is ondersteuning binnen Coinigy maar meer het feit dat je niet bij een buy/sell actie een tussenscherm krijg van "overzicht/bevestiging". het is gelijk bam.. ingezet...akaQ schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 19:54:
Heb wat ADA bij Binance gekocht. ook de app even gedownload. Wow wat een verademing.
Verwijderd
Vorige week zakte het juist in.Dav0s schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 19:55:
[...]
Dat klopt, maar morgen gaat er een tweede exchange voor bitcoin futures online. Blijft toch vaak buy the rumour, sell the news. Stijgen naar een event toe, en als het dan daadwerkelijk gebeurt zakt het weer in.
Sterker nog, om 5 minuten voordat je futures kon kopen zakte ie als een tierelier met een paar procent om daarna exact om 12:00 uur als een tierelier omhoog te gaan.
zou mooi zijn, terug inkoop momentjeVerwijderd schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 19:57:
[...]
Vorige week zakte het juist in.
Sterker nog, om 5 minuten voordat je futures kon kopen zakte ie als een tierelier met een paar procent om daarna exact om 12:00 uur als een tierelier omhoog te gaan.
Ik gebruik de delta app voor m'n portfolio. Top app! Echter, ik krijg geen alerts die ik heb ingesteld. De alert wordt wel uitgezet op het moment dat ie getriggerd wordt, maar ik ontvang geen notificatie. Wat kan hiervan de oorzaak zijn?
Dat weet niemand. De enige die de btc kunnen beïnvloeden zijn degene die ontzettend veel in portefeuille hebben. En die verkopen denk ik niet. Ik dacht begin deze week ook dat de koers zou zakken. En als je nu koopt om te dumpen moet je wel diepe zakken hebben. Elke keer als je koopt stijgt de prijs.Munns schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 19:55:
Wat denken jullie dat de 18de gaat gebeuren? Stijging of een nieuwe dip en waarom? Ik lees dat mensen een dip verwachten omdat grote spelers meer bitcoins willen hebben, maar dat zij niet op een piek kopen. Dus daarom shorten ze bitcoin en verkopen ze hun gedeelte bitcoins om zo een dip te laten ontstaan. Wanneer de bitcoin dan gedaald is, kopen ze weer in. Jim Cramer heeft volgens mij deze tactiek ook toegepast.
Heeft de app ook de rechten om notificaties te mogen versturen?radem205 schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 19:58:
Ik gebruik de delta app voor m'n portfolio. Top app! Echter, ik krijg geen alerts die ik heb ingesteld. De alert wordt wel uitgezet op het moment dat ie getriggerd wordt, maar ik ontvang geen notificatie. Wat kan hiervan de oorzaak zijn?
Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G
Ripple is geen gewone vraag/aanbod munt er is een oneindige voorraad van indien nodig die ze zo kunnen inbrengen .Dummy5 schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 19:57:
900 miljoen ripple![]()
Wat bepaalt de koers dan?k995 schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 20:07:
[...]
Ripple is geen gewone vraag/aanbod munt er is een oneindige voorraad van indien nodig die ze zo kunnen inbrengen .
MY24 Volvo XC40 Recharge SMER Fjord Blue
Zitten de meeste Bitcoin-handelaren in de EU?
Mij viel het namelijk op dat er vandaag overdag veel koerswijzigigen waren, en vanaf zo'n half 6 het zeer stabiel blijft.
Mij viel het namelijk op dat er vandaag overdag veel koerswijzigigen waren, en vanaf zo'n half 6 het zeer stabiel blijft.
Speel ook Balls Connect en Repeat
Neen, deze transactie is gedaan bij ripple zelf en niet op een exchange. Deze 900 miljoen mogen ook niet zomaar gedumpt worden op een exchange, hier zitten regels aan verbonden.k995 schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 20:07:
[...]
Ripple is geen gewone vraag/aanbod munt er is een oneindige voorraad van indien nodig die ze zo kunnen inbrengen .
Er is geen oneindige voorraad. 100 miljard max. waarvan 55 miljard nu in escrow,
Euh je snapt toch dat de meeste handel in goud virtueel is? Ze sturen echt geen klompen met goud op hoor.lighting_ schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 19:22:
[...]
Ontvang je het. Waar hou je het thuis.
Etc etc.
Je koopt iets zoals GBS (=GOLD BULLION SEC) dat gekoppeld is aan de goudprijs.
dit viel me ook op altijd hopen dat de koers stijgt als ik slaapOnbekend schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 20:11:
XRP coins zijn rechtstreeks bij Ripple gekocht, en staan niet op de exchanges waar jij en ik van kopen. Dus vandaar dat dit niet direct invloed heeft op de prijs. Alleen zijn er nu weer minder te koop bij Ripple..Dummy5 schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 19:57:
900 miljoen ripple![]()
Einde van de middag opent Amerika, en een stukkie later Japan en Zuid-Korea.Onbekend schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 20:11:
Die nemen het grootste handelsvolume voor hun rekening.
En die bepalen dus ook de koers
[ Voor 4% gewijzigd door RaptorXS op 16-12-2017 20:24 ]
Hoezo komt er instroom na de Kerst?Verwijderd schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 18:10:
[...]
Ja, soms zit er flink naast. Die grappenmaker had voorspeld dat Butcoin op $5,000 zou staan eind 2017.
Zat hij er ff flink naast!
Hij staat namelijk boven de $20.000 eind 2017. Maak je borst maar nat met alle nieuwe instroom na Kerst 2017.
Ik heb juist altijd het idee dat er een dipje tussen 2 en 5 uur 's nachts is.Djès1698 schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 20:16:
[...]
dit viel me ook op altijd hopen dat de koers stijgt als ik slaap
Hoe zit het eigenlijk met Ripple (XRP)? De afgelopen dagen lijkt de coin ontzettend populair om te kopen maar de koers blijft gelijk of zakt zelfs wat weg?

\O/ weeeee =[specs]=
Iedere (schoon)zoon gaat tijdens Kerst aan zijn (schoon)ouders vertellen hoeveel winst hij heeft gemaakt, dat ze ook moeten instappen en hij helpt ze die avond met een nieuw Coinbase account aan te maken. Met Thanksgiving zijn er 100.000+ nieuwe Coinbase accounts aangemaakt. Men verwacht dat dat rondom Kerst weer zal gebeuren.
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
En vergeet de 13e maand en winstuitkering van veel mensen nietTaro schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 20:27:
[...]
Iedere (schoon)zoon gaat tijdens Kerst aan zijn (schoon)ouders vertellen hoeveel winst hij heeft gemaakt, dat ze ook moeten instappen en hij helpt ze die avond met een nieuw Coinbase account aan te maken. Met Thanksgiving zijn er 100.000+ nieuwe Coinbase accounts aangemaakt. Men verwacht dat dat rondom Kerst weer zal gebeuren.
Aha op die manierTaro schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 20:27:
[...]
Wat is het verschil tussen Coinbase en Bittrex eigenlijk?
Ik verwacht inderdaad ook juist meer supply om de markt omdat mensen vaak iets willen gaan kopen tijdens de kerst en dus ruilen ze hun coins om in fiat.
Coinbase is een broker en zet je Euro's in bijv. BTC, ETH of LTC om. Bittrex is een Exchange, waar je bijv. de via Coinbase overgemaakte BTC of ETH omzet in altcoins, zoals NEO, ADA, XRP, etc. etc. etc. Daarna moet je altijd weer terug naar een broker om het geld terug te kunnen storten op je rekening.MaStar schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 20:28:
[...]
Aha op die manierWat een aantallen zeg. Tering.
Wat is het verschil tussen Coinbase en Bittrex eigenlijk?
Er was een grote test in japan vanochtend dacht ik, vandaar dat het de afgelopen dagen flink gestegen is. Maar besef ook dat de marketcap van XRP al vrij hoog is, dus ik verwacht hier geen spectaculaire stijgingen op korte termijn. Misschien dat het eind 2018 op €1,20 staat, maar besef je dat XRP dan op dezelfde marketcap zit als ETH nu... ik weet niet of dat heel reeel is.Energy99 schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 20:27:
Hoe zit het eigenlijk met Ripple (XRP)? De afgelopen dagen lijkt de coin ontzettend populair om te kopen maar de koers blijft gelijk of zakt zelfs wat weg?
Bijzonder om te zien hoe er door die sell walls heen gevreten wordt.
En een groot verschil met een tijd terug is dat bitcoin omhoog schiet terwijl de alts er weinig onder lijden.
En een groot verschil met een tijd terug is dat bitcoin omhoog schiet terwijl de alts er weinig onder lijden.
Why live life if u cannot remember it when you are dead ?
Tja als je bitcoin kunt kopen met geld dat je onbeperkt kan printen dan kan het hard gaan.DutchMan schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 20:56:
Bijzonder om te zien hoe er door die sell walls heen gevreten wordt.
en daar heb ik mijn beroep van gemaakt
Op Kraken momenteel 50.000 nieuwe accounts per dag, op Bitstamp 100.000. Ongelooflijke aantallen en niet vreemd dat de meeste exchanges wat moeite hebben met opschalen.Taro schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 20:27:
[...]
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
Supportlijn is gebroken. Had nog wat staan. Niet blij mee, dus twijfel of ik ze HODL, of dat ik ETH bijkoopEnergy99 schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 20:27:
Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.
Naast BTC (50%), Litecoin (25%) , ETH (25%) zou ik voor 2018 nog een aantal mogelijke potentials willen investeren (10-20%)
Na inlezen heb deze nu op het oog:
IOTA
AE
XVG
NEO
ADA
BCH
Welke zouden jullie hiervan kiezen, als meeste kanshebber om te HODL voor 2018-2019?
IOTA
AE
XVG
NEO
ADA
BCH
Welke zouden jullie hiervan kiezen, als meeste kanshebber om te HODL voor 2018-2019?
Ja, en we hebben ook allemaal een glazen bol!MaStar schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 20:29:
Zijn er Tweakers die door de verwachte stijging even 1k-2k extra inleggen om op die manier na kerst goed te kunnen cashen? De rest HODL-ens
Tips en adviezen zijn hier altijd juist.
Sarcasme modus off
[ Voor 11% gewijzigd door freestyler2 op 16-12-2017 21:10 ]
Tenzij je naam Google is hou op met te doen alsof je alles weet.
Verwijderd
Dan zou ik voor NEO gaan, de ICO's komen!... wellicht leuk om te checken:MaStar schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 21:07:
Naast BTC (50%), Litecoin (25%) , ETH (25%) zou ik voor 2018 nog een aantal mogelijke potentials willen investeren (10-20%)
IOTA
AE
XVG
NEO
ADA
BCH
YouTube: Top 3 Coins to Watch in January | WaBi, NEO, & Substratum!
15% ervan in XVG en 85% in ADA.MaStar schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 21:07:
NEO stijgt bijv. af en toe wel iets, maar staat in tegenstelling tot andere nieuwere coins redelijk stil.
Ps. BCH kan ook nog wel als verrassing langskomen. Maar met 10% ofzo schiet je niet zoveel op.
[ Voor 12% gewijzigd door Taro op 16-12-2017 21:14 ]
Eindelijk iemand die de munt op waarde schat.oisyn schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 18:33:
[...]
Hij gaat naar de $1 miljard volgens .oisyn. Dus...
je bedoelt hiermee dat het niet verstandig is om te investeren in Ripple op dit moment?Cis schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 21:05:
[...]
Supportlijn is gebroken. Had nog wat staan. Niet blij mee, dus twijfel of ik ze HODL, of dat ik ETH bijkoop
Ik heb echt een neus voor BTC. Na een aantal dagen te hebben afgewacht met m'n coins gisteren weer eens besloten om in fiat te stappen. Krijg je zo'n dag natuurlijk. Zit al de hele dag te wachten op de correctie nu. Het probleem is dat die pas komt als ik het opgeef en toch weer BTC terugkoop.

Groetjes, FaceDown.
Verge gaat heel lekker tijd terug 27000 stuks gekocht nu 1k eu waard. 😁 mooi geld voor een iPhone X
[Battle.net: Forsaken#22243]
IOT, XVG en ADA in die volgorde.MaStar schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 21:07:
IOTA
AE
XVG
NEO
ADA
BCH
Voor toelichting zie DM.
[ Voor 3% gewijzigd door London op 16-12-2017 21:30 ]
Tesla M3LR '21
Ik geef geen beleggingsadvies.hurmie schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 21:22:
[...]
je bedoelt hiermee dat het niet verstandig is om te investeren in Ripple op dit moment?
Maar als ik nu moest kiezen, zou ik inderdaad wachten. Er is duidelijk een neerwaartse trend.
Omslagpunten liggen, als ik zo kijk, op 0.000036, 0.000032 en 0.000029 btc.
Momenteel zitten we op 0.000038. dus een daling van 30% is niet ondenkbaar.
Trend vanaf 2 december is nu niet meer van toepassing maar ik verwacht vooralsnog wel een stijging naar 0.000070 (langere termijn)

Is er iets gaande met Verge? Eindelijk wat groei te zien ineens.
Ook zelfde verdeling in percentagePlanespotter schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 21:29:
[...]
IOT, XVG en ADA in die volgorde.
Voor toelichting zie DM.
John McAfee heeft wat positieve dingen er over verteld. Zijn twitter account ook wat links gedeelt.jorgen83 schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 21:32:
Is er iets gaande met Verge? Eindelijk wat groei te zien ineens.
https://cryptovest.com/ne...-price-doubles-overnight/
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Bestaat er een app welke een alert geeft wanneer het bid volume met x percentage toeneemt? Of wanneer de prijs binnen een bepaalde tijdspanne x percentage dit?
Tot zover zie ik alleen apps waarbij je een alert krijgt bij een fixed prijs.
Het probleem is dat ik niet constant naar het scherm kan kijken om de koers te volgen
maar zou graag direct kunnen handelen als er een fluctuatie is
Tot zover zie ik alleen apps waarbij je een alert krijgt bij een fixed prijs.
Het probleem is dat ik niet constant naar het scherm kan kijken om de koers te volgen
[ Voor 24% gewijzigd door AOC op 16-12-2017 21:41 ]
XVG zit nu ook in een stijging - eigenlijk al te laat in dit geval.
Wie herkent het volgende?
Je pakt een dikke winst in slechts een paar dagen, besluit uit te stappen, ben hartstikke blij, om vervolgens een dag later te doen beseffen dat je je winst nog kon verdrievoudigen. En je er weer de shit in heb
.. Terwje eigenlijk blij zou moeten zijn
Je pakt een dikke winst in slechts een paar dagen, besluit uit te stappen, ben hartstikke blij, om vervolgens een dag later te doen beseffen dat je je winst nog kon verdrievoudigen. En je er weer de shit in heb
als je winst pakt moet je gewoon blij zijn, we weten dat het ''risico'' er is dat het verder stijgt dus jah, keuzesC6DL schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 21:49:
Je pakt een dikke winst in slechts een paar dagen, besluit uit te stappen, ben hartstikke blij, om vervolgens een dag later te doen beseffen dat je je winst nog kon verdrievoudigen. En je er weer de shit in heb.. Terwje eigenlijk blij zou moeten zijn
\o.C6DL schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 21:49:
Je pakt een dikke winst in slechts een paar dagen, besluit uit te stappen, ben hartstikke blij, om vervolgens een dag later te doen beseffen dat je je winst nog kon verdrievoudigen. En je er weer de shit in heb.. Terwje eigenlijk blij zou moeten zijn
Daarom HODL!C6DL schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 21:49:
http://www.quotenet.nl/Ni...en-Niet-doen!-Dom!-208161Planespotter schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 21:29:
[...]
IOT, XVG en ADA in die volgorde.
Voor toelichting zie DM.
Waarom niet alleen de bitcoin voor HODL-en
[ Voor 15% gewijzigd door MaStar op 16-12-2017 21:55 ]
Iemand nog een goed alternatief aangezien bittrex geen nieuwe users aanneemt?
Dat is iets wat ik bedacht had te willen doen, maar toen bedacht had dat ik te lui was om het te doenMaStar schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 21:54:
[...]
http://www.quotenet.nl/Ni...en-Niet-doen!-Dom!-208161
Waarom niet alleen de bitcoin voor HODL-enBeter dan allemaal losse munten, volgens dit artikel.
Voor degenen die HODLEN; doen jullie aan dollar cost averaging of brengen jullie een lump sum in?
ik hodle bij BTC en een zeer klein gedeelte om te speculeren tussen altcoins.MaStar schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 21:54:
[...]
http://www.quotenet.nl/Ni...en-Niet-doen!-Dom!-208161
Waarom niet alleen de bitcoin voor HODL-enBeter dan allemaal losse munten, volgens dit artikel.
Kijk per dag naar de altcoins welke aan het stijgen is
Echt alleen voor de ervaring
[ Voor 6% gewijzigd door lighting_ op 16-12-2017 22:02 ]
Je moet ook niet uitstappen. Je kan je winst ook verzilveren door te verkopen en in een andere coin te stappen. Alleen fiat van maken als je het ook daadwerkelijk gaat besteden.C6DL schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 21:49:
Lijkt erop dat een rally naar de USD 20,000 is ingezet.
Bizar, wat een geld. Dat gezin dat 3 ton in op USD 3,000 BTC had ingezet staat op dik 1.5 miljoen euro winst in 3 maanden tijd, stalen balen hoor (als ze niet allang hebben uitgecashed/gediversifeerd).
Bizar, wat een geld. Dat gezin dat 3 ton in op USD 3,000 BTC had ingezet staat op dik 1.5 miljoen euro winst in 3 maanden tijd, stalen balen hoor (als ze niet allang hebben uitgecashed/gediversifeerd).
Dat vraag ik me af. Stel, stel, stel dat crypto echt de toekomst is en de rol van traditioneel geld overneemt. Wat dan?!Rookert25 schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 22:11:
Bizar, wat een geld.
Ja bizar.Rookert25 schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 22:11:
achteraf gezien een goede actie van dat gezin. Tja ik ben een te bange poepert, en ja heb helaas geen tientallen BTC te hodl. dus het is ook flink wat eigen geld geweest... tja dan ben je iets banger
Binancesjakkie123 schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 21:56:
Iemand nog een goed alternatief aangezien bittrex geen nieuwe users aanneemt?
Nouja, als het allemaal kut was gegaan had ie prima als spreker modaal kunnen verdienen met Ted-achtige talks over levenslessen en blabla. Wel respect voor het risico, zou het zelf niet hebben gedaan met een gezinNoE schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 22:14:
[...]
Ja bizar.
achteraf gezien een goede actie van dat gezin. Tja ik ben een te bange poepert, en ja heb helaas geen tientallen BTC te hodl. dus het is ook flink wat eigen geld geweest... tja dan ben je iets banger
Mijn VeChain gaat overigens steady, blij dat dit eindelijk ook wordt opgepikt, ben benieuwd naar de %-return op de verschillende niveaus van masternodes die ze aanbieden en straks passief inkomen opleveren. Beter dan de bank met 0.05%
Dan is crypto geld niks meer waard, netzoals de Euro nu ;-) Ten onder gegaan aan zijn eigen succes....Jackssonss schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 22:13:
[...]
Dat vraag ik me af. Stel, stel, stel dat crypto echt de toekomst is en de rol van traditioneel geld overneemt. Wat dan?!
Als crypto currencies echte de standaard worden, ga je geen winst meer behalen zoals nu. Je heb niks aan een munt die zo schommelt.
Doe mij ook zo'n printer dan...Kain_niaK schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 21:01:
[...]
Tja als je bitcoin kunt kopen met geld dat je onbeperkt kan printen dan kan het hard gaan.
Could have, would have, should have. Als we in 2013 wisten wat er ging gebeuren had iedereen hier nu onder een palmboom gezeten.C6DL schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 21:49:
Niet huilen om wat je had kunnen hebben, maar blij zijn met wat je hebt.
#team_UTC+1
You can call me McOverloper Mini '12 i7/16/256 Air '13 i5/8/256 iPad mini 5 64GB iPhone SE 128GB
AmenEthirty schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 22:25:
.
En niet overcompenseren door hogere risico's te nemen!
Als iedereen in 2013 had geweten dat het zo zou gaan, dan was het niet zo gegaan...Ethirty schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 22:25:
[...]
Doe mij ook zo'n printer dan...
[...]
Could have, would have, should have. Als we in 2013 wisten wat er ging gebeuren had iedereen hier nu onder een palmboom gezeten.
Ja, als je terug kijkt naar het verleden heb je veel boten gemist. Facebook, alphabet, exacte domeinnamen registreren/verkopen, etcetcEthirty schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 22:25:
[...]
Doe mij ook zo'n printer dan...
[...]
Could have, would have, should have. Als we in 2013 wisten wat er ging gebeuren had iedereen hier nu onder een palmboom gezeten.
Je hebt waarschijnlijk vandaag ook zeker 5 coins gezien die over 1 jaar 100x meer zijn geworden, maar ja. Ik had ook 1300 Walton voor USD 0.70 en weer verkocht voor iets daarboven tijdens China-ban (nu 13x meer waard). Litecoin was ook maar USD 25, maar deed tijden helemaal niks. Ethereum ging BTC overnemen (de flippening) maar gebeurde ook niet.Waterkoker schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 22:28:
[...]
Ja, als je terug kijkt naar het verleden heb je veel boten gemist. Facebook, alphabet, exacte domeinnamen registreren/verkopen, etcetc
Iedereen die lange termijn kan holden heeft of stalen ballen of is vergeten dat ie ze ooit had gekocht of kan er niet bij.
Tja het zijn die mensen die er op rekende toch de fiat te zien die de markt hun "beloofd" had die er misschien (volgend jaar al?) achter komen dat die fiat er helemaal niet is, en dat de hoge prijs die hun hypnotiseerde frauduleus was door wash trading, exchanges die sjoemelen met de cijfers, en meer dan 1000 miljoen Tether die in 1 jaar het systeem zijn ingepompt.
Ik heb een keer uitgerekend dat als ik op het juiste moment een aandeel van Bell had gekocht en die had verkocht op het juiste moment om vervolgens aandelen voor Microsoft voor te kopen en als ik die in 1999 had verkocht om aandelen Apple voor de kopen om die vervolgens in 2008 te verkopen voor GPU's en een programmeur om een versie van Bitcoin te maken die op GPU's werkt (een jaar voor de rest dat dit) en als ik al die Bitcoin in 2013 had verkocht en toen in 2014 weer had gekocht om ze in 2015 verkopen voor Ethereum en vervolgens mijn Ethereum in 2017 verkocht had voor Bitcoin Cash ....Rookert25 schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 22:33:
[...]
Je hebt waarschijnlijk vandaag ook zeker 5 coins gezien die over 1 jaar 100x meer zijn geworden, maar ja. Ik had ook 1300 Walton voor USD 0.70 en weer verkocht voor iets daarboven tijdens China-ban (nu 13x meer waard). Litecoin was ook maar USD 25, maar deed tijden helemaal niks. Ethereum ging BTC overnemen (de flippening) maar gebeurde ook niet.
Iedereen die lange termijn kan holden heeft of stalen ballen of is vergeten dat ie ze ooit had gekocht of kan er niet bij.
Nou dan had ik nu al het geld in de hele wereld in mijn handen.
Dus ja het was erg stom van mij om dat ene aandeel van Bell niet te kopen, wat is nu 5 dollar cent?
Wat ben ik toch een sukkel.
[ Voor 5% gewijzigd door Kain_niaK op 16-12-2017 22:38 ]
Jaren geleden al over Bitcoin gehoord, nooit echt in verdiept
Rond 2013/2014 stond de koers op bijna 1000 euro en kwam de Bitcoin weer even in het nieuws. Toen sprak men al over een bubbel op de radio. Uiteraard weer niet op gereageerd, want wie gaat er nou 1000 euro betalen voor iets wat op klappen staat?
Paar maanden geleden begon het fenomeen Bitcoin weer een hype te worden, mezelf meerdere malen voorgenomen om me er eens in te verdiepen. Helaas heb ik dagelijks slechts een uurtje tijd om achter mijn computer te zitten dus is het er niet echt van gekomen.
Mezelf de afgelopen week afgesloten van het normale rondje surfen en eindelijk begin ik er wat van te begrijpen.
In plaats van een straatje oudejaarsloten te kopen heb ik besloten om BTC te gaan kopen.
Vandaag eindelijk 2 documenten bij Coinbase (MET afgeplakt BSN) kunnen verifiëren en daarmee ook op GDAX in kunnen loggen.
Nu nog de aanschaf van de BTC zelf. Zal ik via SEPA naar Coinbase over maken, dat zal dan een aantal dagen duren. En dan binnen Coinbase BTC aankopen. Of via Bitonic, al duurt dat ook 1 werkdag ter verificatie als je voor het eerst koopt.
Ik begrijp dat ik bij Coinbase minder fee betaal omdat ik ze via GDAX kan kopen? Maar daar duurt het waarschijnlijk langer voordat ze mijn EUR ontvangen hebben dan bij Bitonic. Wat zou de verstandigste keuze zijn met de huidige koersstijging?

Rond 2013/2014 stond de koers op bijna 1000 euro en kwam de Bitcoin weer even in het nieuws. Toen sprak men al over een bubbel op de radio. Uiteraard weer niet op gereageerd, want wie gaat er nou 1000 euro betalen voor iets wat op klappen staat?

Paar maanden geleden begon het fenomeen Bitcoin weer een hype te worden, mezelf meerdere malen voorgenomen om me er eens in te verdiepen. Helaas heb ik dagelijks slechts een uurtje tijd om achter mijn computer te zitten dus is het er niet echt van gekomen.
Mezelf de afgelopen week afgesloten van het normale rondje surfen en eindelijk begin ik er wat van te begrijpen.
In plaats van een straatje oudejaarsloten te kopen heb ik besloten om BTC te gaan kopen.
Vandaag eindelijk 2 documenten bij Coinbase (MET afgeplakt BSN) kunnen verifiëren en daarmee ook op GDAX in kunnen loggen.
Nu nog de aanschaf van de BTC zelf. Zal ik via SEPA naar Coinbase over maken, dat zal dan een aantal dagen duren. En dan binnen Coinbase BTC aankopen. Of via Bitonic, al duurt dat ook 1 werkdag ter verificatie als je voor het eerst koopt.
Ik begrijp dat ik bij Coinbase minder fee betaal omdat ik ze via GDAX kan kopen? Maar daar duurt het waarschijnlijk langer voordat ze mijn EUR ontvangen hebben dan bij Bitonic. Wat zou de verstandigste keuze zijn met de huidige koersstijging?
Read the badge, Bitch!
Na een hele hoop lezen lezen en nog eens lezen en gedoe met verificaties is het me dan eindelijk gelukt om mijzelf te verifiëren bij Kraken. Heb zojuist ons eerste geld over geboekt om te gaan kijken of we er wat meer van kunnen maken. 
Daarbij was ik al geverifieerd bij Bittrex en Coinbase/GDAX. Binance en Bitstamp zijn van de week afgewezen maar heb ik opnieuw ingediend.
We gaan het zien waar het schip strand. Het bedrag wat we ingelegd hebben is in ieder geval een bedrag waar we niet van wakker hoeven te liggen maar wel naar ons idee wat leuks mee kunnen doen.
De verificaties bij Bittrex, Coinbase en GDAX was ik trouwens allemaal zo doorheen en heb een stukje papier over mijn BSN geplakt. Bij Coinbase en GDAX werd deze in eerste instantie geweigerd toen ik de Kopie ID app gebruikt had van de overheid maar nadat ik zelf het BSN had afgeplakt was er niets aan de hand. Zal er wel mee te maken hebben dat er software op de achtergrond het watermerk herkend.
Ik had me ook geregistreerd op BitBay maar kan er in dit topic weinig over vinden en na wat rond zoeken op Google word ik niet echt vrolijk van deze exchange. De site zelf ziet er echter wel netjes uit en kwam er terecht via https://coinlib.io. Top site trouwens, coinlib! Wet niet wie hem hier van de week poste maar vind het een super handige website.
Daarbij was ik al geverifieerd bij Bittrex en Coinbase/GDAX. Binance en Bitstamp zijn van de week afgewezen maar heb ik opnieuw ingediend.
We gaan het zien waar het schip strand. Het bedrag wat we ingelegd hebben is in ieder geval een bedrag waar we niet van wakker hoeven te liggen maar wel naar ons idee wat leuks mee kunnen doen.
De verificaties bij Bittrex, Coinbase en GDAX was ik trouwens allemaal zo doorheen en heb een stukje papier over mijn BSN geplakt. Bij Coinbase en GDAX werd deze in eerste instantie geweigerd toen ik de Kopie ID app gebruikt had van de overheid maar nadat ik zelf het BSN had afgeplakt was er niets aan de hand. Zal er wel mee te maken hebben dat er software op de achtergrond het watermerk herkend.
Ik had me ook geregistreerd op BitBay maar kan er in dit topic weinig over vinden en na wat rond zoeken op Google word ik niet echt vrolijk van deze exchange. De site zelf ziet er echter wel netjes uit en kwam er terecht via https://coinlib.io. Top site trouwens, coinlib! Wet niet wie hem hier van de week poste maar vind het een super handige website.
Wachten tot de huidige zeepbel uit elkaar spat, of als je zin hebt persoonlijk de zeepbel nog eventjes iets groter te maken .. ga je gang. De marktprijs van Bitcoin is bij elkaar gemanipuleerd, maar je hoeft me niet te geloven hoor. Koop maar Bitcoin en word maar lekker snel rijk.Zeeuw schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 22:37: Wat zou de verstandigste keuze zijn met de huidige koersstijging?
Gebaseerd op de huidige groei van de prijs heb ik berekend dat je ooit alles kunt kopen met nul Bitcoin. Mijn theorie hangt wel af van het bestaan van kleine bijna onzichtbare draadjes, die tether heten.
De echte waarde van Bitcoin schat ik momenteel onder de 5000, maar vermits het netwerk het echt niet meer aankan en er geen verbetering zichtbaar is kan het best zijn dat Bitcoin Core aan zijn laatste klim bezig is voordat het sterft. Ik zou Bitcoin Cash dan op zo'n 500 USD schaten, als dat gebeurd. En alle andere crypto een correctie van -80% of meer.
Maar goed dat kan nog wel even duren, dus je kunt best geluk hebben. Zorg wel dat je op tijd verkoopt via een exchange die ook effectief een bankrekening hebben en je ook nog eens geld gaan sturen. Wel zo handig, anders blijft het allemaal maar een droom.
[ Voor 84% gewijzigd door Kain_niaK op 16-12-2017 22:47 ]
LeukZeeuw schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 22:37:
Jaren geleden al over Bitcoin gehoord, nooit echt in verdiept![]()
Rond 2013/2014 stond de koers op bijna 1000 euro en kwam de Bitcoin weer even in het nieuws. Toen sprak men al over een bubbel op de radio. Uiteraard weer niet op gereageerd, want wie gaat er nou 1000 euro betalen voor iets wat op klappen staat?![]()
Ik zou altijd besparen op fees, juiste moment kan je nooit timen. Dat is ook meteen een goede les; denk nooit dat je slimmer bent dan deze markt want je hebt altijd een informatieachterstand, tenzij je 24 uur op Reddit en Twitter zit. Zelf zou ik daarna ook gaan kijken naar overige cryptoprojecten, altcoins, waar - vind ik persoonlijk - je meer bezig bent met een product dan pure speculatie.
Hallo mannen,
Op litebit.eu zijn de coins uitverkocht die ik wil kopen. Weet iemand nog een site waar je met euro coins kan kopen ?
Op litebit.eu zijn de coins uitverkocht die ik wil kopen. Weet iemand nog een site waar je met euro coins kan kopen ?
That would be me :)! Goed om te horen dat je er zo tevreden over bent. Ik zit nog niet heel lang ik het cryptowereldje (1,5 maand), maar dit is by far de beste site die ik tegen ben gekomen qua informatie en UX... dus spread the news!Radiance schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 22:38:
De site zelf ziet er echter wel netjes uit en kwam er terecht via https://coinlib.io. Top site trouwens, coinlib! Wet niet wie hem hier van de week poste maar vind het een super handige website.
BitonicYarisken schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 22:42:
Hallo mannen,
Koop LTC op Coinbase, stuur het naar een exchange waar je munten staan en verdien meteen geld door de idiote broker-fee van Litebit te vermijden.Yarisken schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 22:42:
Hallo mannen,
Anycoindirect. Heb zelf een tijd terug Monero en Stratis gekocht via heb. (Goede keuze geweest trouwens. Inmiddels beide +180%, tegenover 120% van bitcoin in dezelfde periode)Yarisken schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 22:42:
Hallo mannen,
Kies er 1 uit zou ik zeggen.Yarisken schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 22:42:
Hallo mannen,
https://cryptocoincharts.info/markets/info
#team_UTC+1
Nee, ik bedoel meer van: Ik ga nu kopen/geld overmaken.Kain_niaK schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 22:40:
[...]
Wachten tot de huidige zeepbel uit elkaar spat, of als je zin hebt persoonlijk de zeepbel nog eventjes iets groter te maken .. ga je gang.
Ik snap ook wel dat niemand kan weten hoe de koers verloopt want dan had ik gister het geld over moeten maken. Of vorige week, of vorige maand, of vorig jaar....
Ik heb begrepen dat Coinbase vertraagt is met fiat, dus misschien is het beter om Bitonic te gebruiken en een hogere fee voor lief te nemen. Of juist andersom?
Read the badge, Bitch!
sepa naar Coinbase/Gdax duurt 1 dag (weekend uitgezonderd). Op gdax idd dan kopen ipv coinbase scheelt wel wat. Check even of je daar nog extra voor moet verifieren of dat het zo voldoende is.Zeeuw schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 22:37:
Die verificatie bij Bitonic duurde bij mij hooguit een half uurtje nadat ik 1 cent met een betalingskenmerk die zij aanleverden over had gemaakt.Zeeuw schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 22:37:
Dan nu aan jou direct, bedankt voor het delen!Yarisken schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 22:42:
Hallo mannen,
Sorry hoor maar 80% van het verhandelde volume gebeurt op exchanges met Tether of vage koreanse exchanges zoals coinone. Je hebt dus een kans van 1/4 dat er een euro voor je overblijft om je ooit uit te betalen en hoe langer je wacht hoe lager die kans.Zeeuw schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 22:46:
[...]
Nee, ik bedoel meer van: Ik ga nu kopen/geld overmaken.
Ik snap ook wel dat niemand kan weten hoe de koers verloopt want dan had ik gister het geld over moeten maken. Of vorige week, of vorige maand, of vorig jaar....
Ik heb begrepen dat Coinbase vertraagt is met fiat, dus misschien is het beter om Bitonic te gebruiken en een hogere fee voor lief te nemen. Of juist andersom?
Er zit zo'n 1000 milljoen USD in de markprijs die er niet is en de market cap van 200 000 000 is bullshit. Ik geloof ook in crypto maar er is een dikke exit scam bezig en ik wil voorkomen dat je je investering kwijt raakt.
https://www.reddit.com/r/..._prints_another_100000000
Ik heb zelf Bitcoin Core, Bitcoin Cash en Ethereum maar dat heeft me niks gekost want ik ben al met bitcoin bezig sinds 2011. Ik denk dat alleen mijn Ethereum een paar jaar van nu in de plus zal zijn. Maar goed, wie ben ik. Er zijn zoveel mensen die echt geloven in de hoge prijs van Bitcoin, dat kan gewoon niet fout gaan!
[ Voor 15% gewijzigd door Kain_niaK op 16-12-2017 22:53 ]
Verwijderd
Dit is geen stelling, dit is een feit.Jackssonss schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 22:13:
[...]
Dat vraag ik me af. Stel, stel, stel dat crypto echt de toekomst is en de rol van traditioneel geld overneemt. Wat dan?!
Dan zijn wij, de ewrly adapters die vandaag instappen allemaal miljonairs.
Lees maar even wat John McAfee voorspelt!
[ Voor 8% gewijzigd door .oisyn op 16-12-2017 23:35 ]
Ik herken dat ook wel, ik blijf ook weg van Bitcoin, geloof ook dat het gebakken lucht is. Moet je maar eens googlen naar bittrex en Bitcoin uitbetalen. Lukt velen niet, er zijn al meer dan 200.000 tickets van gemeld.Kain_niaK schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 22:50:
[...]
Sorry hoor maar 80% van het verhandelde volume gebeurt op exchanges met Tether of vage koreanse exchanges zoals coinone. Je hebt dus een kans van 1/4 dat er een euro voor je overblijft om je ooit uit te betalen en hoe langer je wacht hoe lager die kans.
Er zit zo'n 1000 milljoen USD in de markprijs die er niet is en de market cap van 200 000 000 is bullshit. Ik geloof ook in crypto maar er is een dikke exit scam bezig en ik wil voorkomen dat je je investering kwijt raakt.
https://www.reddit.com/r/..._prints_another_100000000
Ik heb zelf Bitcoin Core, Bitcoin Cash en Ethereum maar dat heeft me niks gekost want ik ben al met bitcoin bezig sinds 2011. Ik denk dat alleen mijn Ethereum een paar jaar van nu in de plus zal zijn. Maar goed, wie ben ik. Er zijn zoveel mensen die echt geloven in de hoge prijs van Bitcoin, dat kan gewoon niet fout gaan!
https://twitter.com/Bittr...s/941381621659320320?s=08
Ada moet t m gaan doen en iota heb ik ook nog niet opgegeven.
Bears and Bulls
Dit topic is gesloten.
Let op:
~[font=,24]ZERO TOLERANCE! LEES DIT EERST VOOR JE POST!~[/]
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken.
Wat willen we hier niet zien?
Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, het reilen en zeilen van exchanges, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om
.
~[html]<script type="text/javascript"> document.addEventListener("DOMContentLoaded", function() { if (document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value == "") document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value= "Wat willen we hier **NIET** zien?\n* Vragen over wallets\n* Discussies over coins en blockchain\n* Welke coin je moet kopen\n* Opmerkingen over de huidige koers van coin X\n* Slowchat\n* REFERRAL LINKS!\n* Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen :)\n\nLees de topicwaarschuwing hierboven in het rode vlak AANDACHTIG door voor je reageert."; }); </script>~[/html]
~[font=,24]ZERO TOLERANCE! LEES DIT EERST VOOR JE POST!~[/]
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken.
Wat willen we hier niet zien?
- Algemene vragen over cryptocurrencies (wallet software, blockchain technologie, etc.). Plaats die in Bitcoin en overige cryptocurrencies #3.
- "De Kraken servers zijn ruk". Nee echt? Ja, echt waar. Het is al heel lang ruk. Het hoeft niet elke dag weer eens vermeld te worden.
- Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
- Crypto en belasting. Hier offtopic, kan worden besproken in het bovengenoemde topic. Suggesties om te frauderen (zoals hiet niet netjes opgeven van je vermogen) worden niet gewaardeerd.
- Vragen die al zijn beantwoord in de topicstart of de topic zelf. Gebruik de search!
- Linkdrops. Begeleid links naar grote lappen tekst of video met een korte samenvatting (als die niet al gegeven is). Als jij iets interessant vindt om te delen, zeg er dan bij waarom je het interessant vindt.
- Referrals. Ten overvloede, want dit staat ook in het algemene beleid van GoT.
- Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen.
- Slowchat. Dit betreft dus óók reacties als "Bitcoin nu op $2800", "ETH daling is ingezet" , "To the moon!" en meer van zulks. Er is een speciaal Slack kanaal opgezet door de community waar veel van de hier actieve posters te vinden zijn: click
Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, het reilen en zeilen van exchanges, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om
~[html]<script type="text/javascript"> document.addEventListener("DOMContentLoaded", function() { if (document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value == "") document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value= "Wat willen we hier **NIET** zien?\n* Vragen over wallets\n* Discussies over coins en blockchain\n* Welke coin je moet kopen\n* Opmerkingen over de huidige koers van coin X\n* Slowchat\n* REFERRAL LINKS!\n* Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen :)\n\nLees de topicwaarschuwing hierboven in het rode vlak AANDACHTIG door voor je reageert."; }); </script>~[/html]