[ZT] Cryptocurrencies - handel & koers #5 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 113 ... 223 Laatste
Acties:
  • 1.466.300 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mindcre8r schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 11:55:
[...]

Ja me2, hier heb ik dus een flinke som in zitten met een doorlooptijd van minstens een jaar. deze geloof ik.
Zelfde geloof heb ik in GUTS bijvoorbeeld, blij dat ik daar optijd bij was en ben benieuwd hoe de waarde gaat verlopen vanaf de 20e als de tokens overgezet gaan worden en wanneer ze op exchanges komen.
Ik heb zelf ook Guts, kan je die in je etherwallet laten staan of bewaar jij dit ergens anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie004
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 12-11-2024
ViNOK16Bit schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 09:03:
[...]

Bitstamp en Ledger Nano S werken fijn samen. Snel traden met BTC, ETH, BCH, LTC, XRP
Dankjewel! Ga straks even een account aanmaken en kijken hoe het allemaal werkt daar! Thanks!

~ Kwaliteit staat boven alles!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-09 22:23

NoE

Que?

heb ik weer, verkoop ik BTC voor wat verge, terwijl de BTC omhoog springt, sta ik gelijk in de min... (BTC wise) :+

[ Voor 5% gewijzigd door NoE op 16-12-2017 14:47 ]

We love the smell of innovation in the morning!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie004
Vannacht om 01:50 bij LiteBit paar honderd XRP gekocht, alleen staat hij nog steeds op 'afronden'... Meer mensen hier last van? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimTube
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 29-03 18:36
RustStorm schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 14:43:
[...]

Daar maak ik me dus ook zorgen om. Maar ik kan niet zo veel doen behalve afwachten en hopen dat ze een nieuw adres genereren en m'n aankoop daarheen verzenden. Ik heb er eerlijk gezegd een hard hoofd in en verwacht dat ze de order zullen cancellen uiteindelijk.
Maar als je bij LiteBit besteld en je wilt het in je LiteBit wallet hebben dan klik je gewoon op die knop toch? En dan genereert de site een adres voor je. Ik neem aan dat je dat hebt gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie004
Yep hier ook last van met Safari. Enige oplossing is om Google Chrome te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k995
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-04 20:45
Wou nog een munt kopen maar waarom zou ik iets kopen met bitcoin voor de moment ? Gaat door het dak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RustStorm
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19:42
Robbie004 schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 14:48:
Vannacht om 01:50 bij LiteBit paar honderd XRP gekocht, alleen staat hij nog steeds op 'afronden'... Meer mensen hier last van? :(
Jazeker. Je hebt zeker een LiteBit wallet gebruikt om het naartoe te verzenden? Ik heb daar op dit moment last van met m'n Verge.

@TimTube Uiteraard. :) Dit krijg ik te zien als ik op dit walletadres zoek geen goed teken hè. :|

[ Voor 19% gewijzigd door RustStorm op 16-12-2017 14:52 ]

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 19:58

Ethirty

Who...me?

Even voor alle nieuwkomers en beginners die denken dat het makkelijk is geld te verdienen met koersverschillen:

Mijn eigen eerste ervaring met arbitrage valt gelijk al tegen. Kooporder gevult tegen de lagere prijs, maar de verkooporder tegen de hogere prijs nog altijd niet, doordat de koers ineens naar beneden zakte.
Gevolg: extra LTC, die gelijk al in de min staan. :+

Maar ik wacht de verkooporder nog even af. Als het een beetje meezit later vandaag alsnog ingevuld en dan heb ik toch weer €100 verdiend (ik zal hier maar niet zeggen welk bedrag daarvoor nodig was :') ).

#team_UTC+1

An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper  Mini '12 i7/16/256  Air '13 i5/8/256  iPad mini 5 64GB  iPhone SE 128GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21:11
Ethirty schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 14:51:
Even voor alle nieuwkomers en beginners die denken dat het makkelijk is geld te verdienen met koersverschillen:

Mijn eigen eerste ervaring met arbitrage valt gelijk al tegen. Kooporder gevult tegen de lagere prijs, maar de verkooporder tegen de hogere prijs nog altijd niet, doordat de koers ineens naar beneden zakte.
Gevolg: extra LTC, die gelijk al in de min staan. :+

Maar ik wacht de verkooporder nog even af. Als het een beetje meezit later vandaag alsnog ingevuld en dan heb ik toch weer €100 verdiend (ik zal hier maar niet zeggen welk bedrag daarvoor nodig was :') ).
Waar trade je of wil je inwisselen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k995
Vraag me eigenlijk af of het goed is voor alt coins (waarde in euro dan) als bitcoin stijgt?

Of dalen al die munten even hard als bitcoin stijgt en houd de markt zo elkaar in evenwicht? Moet dan wel bijna manueel gebeuren bij elke bitcoin verandering.

Iemand een idee van?

ALs ik afga op coinigy "balance" is louter door de bitcoin stijging er 2000euro bij mijn totaal gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caspervc
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21:24
Kak.

Had 5000 XVG staan in een counpouch wallet en kom d'r nu pas achter dat 't zooitje is gehackt en dat ik ws mijn coins kwijt ben. Net nu ze 4x zo hoog staan als aangekocht ☹

Tja, leermoment maar toch... Ga ze ws niet meer terug zien..

MY24 Volvo XC40 Recharge SMER Fjord Blue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
Even ter check: ik lees veel over problemen bij verificatie bij Bittrex. Zijn er nog andere aandachtspunten dan alleen je volledige namen (zoals op paspoort) ter verificatie ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimTube
  • Laatst online: 29-03 18:36
RustStorm schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 14:49:
[...]

Jazeker. Je hebt zeker een LiteBit wallet gebruikt om het naartoe te verzenden? Ik heb daar op dit moment last van met m'n Verge.

@TimTube Uiteraard. :) Dit krijg ik te zien als ik op dit walletadres zoek geen goed teken hè. :|
LiteBit heeft geen XRP wallet.

En nee, lijkt me niet helemaal in orde. Maar even je ticket afwachten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RustStorm
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19:42
TimTube schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 14:56:
[...]

LiteBit heeft geen XRP wallet.

En nee, lijkt me niet helemaal in orde. Maar even je ticket afwachten..
Ik zie zojuist dat het er toch doorheen is gekomen en m'n bestelling is afgerond. Nu nog wat confirmations afwachten en ik heb gelukkig m'n aankoop ontvange.

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timberly2
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06:27
Goed, de Iconomi waardering gaat voor de markt blijkbaar niet op qua boekwaarde, koers blijft hangen op 1,70.

Maar wat als we bij Binance een rekensommetje loslaten. Dan kom ik toch tot een 'ondergewaardeerde' coin. Een bedrijf dat daadwerkelijk omzet boekt.

Eind Q3 hadden ze al 5mln tokens BNB winst, 1mln daarvan is gebruikt t.b.v. buyback.
Toen hadden ze 450k users. https://support.binance.com/hc/en-us/articles/115002178952

Situatie nu o.b.v. november 2017 report: https://support.binance.c...ce-Monthly-Data-Report-5-

>1,5mln users. Dus exponentiële groei, >1mln users erbij in 2 maand tijd!
Flink wat handelsparen toegevoegd, allerlei BNB/Altcoin paartjes en wat USDTs.

24hr volume trekt ook flink aan en dit platform lijkt de instroom van gebruikers en volume goed te kunnen handelen.

Als je wat aannames maakt dan kom ik tot een waardering van ~775mln, zie plaatje: https://imgur.com/a/5eYjK

Met circulating supply van 100mln zou je kunnen waarderen op 7,7$ per coin met de volgende aannames:
1. Aanname dat volume op 1,7mrd blijft hangen. Met huidige groeicijfers is dat conservatief.
2. Transactiekosten nu nog 0,05%, gaat in toekomst naar 0,1% dus ook conservatief.
3. Winstmarge 50% eventueel optimistisch. Aan andere kant, enige kosten is IT.
4. Winst x 5? geen idee welke multiplier logisch is. Maar dan kom ik al tot waardering van 775mln.

Kanttekeningen: 200mln is total supply. Maar met de verwachte winst voor Q4 en komende kwartalen gaan die 100mln uitstaand snel 'geburned' worden.

Verwachting is winst minimaal x3 voor Q4 o.b.v. users en volume dus straks ook 3mln tokens burned. Exponentiële groei wordt altijd onderschat door mensen. Dit gaat globaal en schaalt als een malle. Ook bij een crashende markt zullen zij de volumes draaien waardoor omzet gegarandeerd lijkt. Tenzij we er met z'n allen na een paar maand weer mee stoppen. Andere risico's: regulering en hacks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-09 22:23

NoE

Que?

k995 schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 14:52:
Vraag me eigenlijk af of het goed is voor alt coins (waarde in euro dan) als bitcoin stijgt?

Of dalen al die munten even hard als bitcoin stijgt en houd de markt zo elkaar in evenwicht? Moet dan wel bijna manueel gebeuren bij elke bitcoin verandering.

Iemand een idee van?

ALs ik afga op coinigy "balance" is louter door de bitcoin stijging er 2000euro bij mijn totaal gekomen.
Meeste paren staat tegen BTC, dus als de BTC stijgt gaat de gepaarde alt coin, relatief gezien achteruit qua BTC waarde. Dollar/EURO wise zal deze niet wijzigen daar deze waarde statisch is. Ik heb zojuist op een stijg moment van wat BTC, verge gekocht en ja sta qua BTC op een achterstand nu. Dollar/wise iets op vooruit maar ja de BTC gaat harder...

oftwel ik hoop dat Verge wat harder gaat lopen nog dan de BTC op korte termijn.

We love the smell of innovation in the morning!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie004
RustStorm schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 14:49:
[...]

Verzonden naar mijn GateHub, daarna naar mijn Ledger. 3 dagen terug was het bijna instant, nu nog steeds niks... Inmiddels tickets aangemaakt... Zucht!

[ Voor 59% gewijzigd door Robbie004 op 16-12-2017 15:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rookert25
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 10-10 11:07
Timberly2 schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 15:02:
Goed, de Iconomi waardering gaat voor de markt blijkbaar niet op qua boekwaarde, koers blijft hangen op 1,70.

Maar wat als we bij Binance een rekensommetje loslaten. Dan kom ik toch tot een 'ondergewaardeerde' coin. Een bedrijf dat daadwerkelijk omzet boekt.

Eind Q3 hadden ze al 5mln tokens BNB winst, 1mln daarvan is gebruikt t.b.v. buyback.
Toen hadden ze 450k users. https://support.binance.com/hc/en-us/articles/115002178952

Situatie nu o.b.v. november 2017 report: https://support.binance.c...ce-Monthly-Data-Report-5-

>1,5mln users. Dus exponentiële groei, >1mln users erbij in 2 maand tijd!
Flink wat handelsparen toegevoegd, allerlei BNB/Altcoin paartjes en wat USDTs.

24hr volume trekt ook flink aan en dit platform lijkt de instroom van gebruikers en volume goed te kunnen handelen.

Als je wat aannames maakt dan kom ik tot een waardering van ~775mln, zie plaatje: https://imgur.com/a/5eYjK

Met circulating supply van 100mln zou je kunnen waarderen op 7,7$ per coin met de volgende aannames:
1. Aanname dat volume op 1,7mrd blijft hangen. Met huidige groeicijfers is dat conservatief.
2. Transactiekosten nu nog 0,05%, gaat in toekomst naar 0,1% dus ook conservatief.
3. Winstmarge 50% eventueel optimistisch. Aan andere kant, enige kosten is IT.
4. Winst x 5? geen idee welke multiplier logisch is. Maar dan kom ik al tot waardering van 775mln.

Kanttekeningen: 200mln is total supply. Maar met de verwachte winst voor Q4 en komende kwartalen gaan die 100mln uitstaand snel 'geburned' worden.

Verwachting is winst minimaal x3 voor Q4 o.b.v. users en volume dus straks ook 3mln tokens burned. Exponentiële groei wordt altijd onderschat door mensen. Dit gaat globaal en schaalt als een malle. Ook bij een crashende markt zullen zij de volumes draaien waardoor omzet gegarandeerd lijkt. Tenzij we er met z'n allen na een paar maand weer mee stoppen. Andere risico's: regulering en hacks.
Denk dat kosten wel wat meer zijn dan IT, denk ook aan support, compliance (!) zoals legal issues en privacyverordening in Europa.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rudy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 24-06-2024
Ligone schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 14:18:
[...]

Op welke exchange zit je? Op bitfinex staan geen van deze... :?
De meeste kun je halen op Binance en Bittrex. Ik vind het ook niet de fijnste exchanges.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k995
NoE schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 15:14:
[...]

Meeste paren staat tegen BTC, dus als de BTC stijgt gaat de gepaarde alt coin, relatief gezien achteruit qua BTC waarde. Dollar/EURO wise zal deze niet wijzigen daar deze waarde statisch is. Ik heb zojuist op een stijg moment van wat BTC, verge gekocht en ja sta qua BTC op een achterstand nu. Dollar/wise iets op vooruit maar ja de BTC gaat harder...

oftwel ik hoop dat Verge wat harder gaat lopen nog dan de BTC op korte termijn.
Maar de koers is toch louter gebaseerd op wat de markt dan vraagt. Niemand is toch bezig met "de waarde van bitcoin is de laatste uur met +10% gegaan dus vraag ik voor alt coin -10% ?

Denk wel dat de markt uiteindelijk reageert maar met vertraging?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matadores
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 22:43
Even een vraagje mbt de Jaxx wallet en het shapeshiften: als ik al mijn BTC wil omzetten naar bijvoorbeeld LTC dan blijft er altijd een plukje BTC achter. Ik kan dus nooit de BTC wallet leegtrekken. Hoe kan ik dit voorkomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timberly2
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06:27
Rookert25 schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 15:18:
[...]

Denk dat kosten wel wat meer zijn dan IT, denk ook aan support, compliance (!) zoals legal issues en privacyverordening in Europa.
Helemaal eens, ik had er ook al bij gezet dat dat evt optimistisch is. Ik kan die inschatting niet goed maken. Feit blijft wel dat het businessmodel an sich rete interessant is qua scaling.

Plus het feit dat bij een dalende markt zij ook hun omzet nog pakken. (Moet niet iedereen helemaal weglopen natuurlijk ;)).

Munten zoals Golem, GNOSIS, Ardor, Bytecoin, noem maar op, ik zie niet in hoe die hun huidige waarde rechtvaardigen of hoe hun businessmodel dit in de toekomst rechtvaardigt. Laat staan dat er al omzet wordt gedraaid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-10 16:03

mindcre8r

Tradepedia

Verwijderd schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 14:44:
[...]

Ik heb zelf ook Guts, kan je die in je etherwallet laten staan of bewaar jij dit ergens anders?
Kan je laten staan, en per 20 december verplaatsen naar elke Wallet die erc20 ondersteund

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn LTC is na een paar uur nog niet aangekomen van coinbase/GDAX naar binance LTC wallet. Nou las ik ergens dat GDAX de transfer als complete kan melden terwijl ze hem nog niet eens aan de blockchain hebben toegevoegd. Dit zal natuurlijk met extreme drukte te maken hebben maar dan zie je ook gelijk het nadeel, je mist allemaal mooie kansen op coins die het goed doen op dit moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NinTeNdO_FrEaK schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 13:51:
[...]

Ben zomaar benieuwd, aan welk feit zou je je dan strafbaar maken in jouw ogen?
IMisschien even nadenken over het feit dat je zomaar iemand anders zijn BSN of een niet bestaande op je eigen id aan het knutselen bent?.

Wat dacht je van ID fraude.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 15:45:
Mijn LTC is na een paar uur nog niet aangekomen van coinbase/GDAX naar binance LTC wallet. Nou las ik ergens dat GDAX de transfer als complete kan melden terwijl ze hem nog niet eens aan de blockchain hebben toegevoegd. Dit zal natuurlijk met extreme drukte te maken hebben maar dan zie je ook gelijk het nadeel, je mist allemaal mooie kansen op coins die het goed doen op dit moment.
Ben benieuwd hoe lang dat duurt en hoeveel de kosten bedragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Matadores schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 15:24:
Even een vraagje mbt de Jaxx wallet en het shapeshiften: als ik al mijn BTC wil omzetten naar bijvoorbeeld LTC dan blijft er altijd een plukje BTC achter. Ik kan dus nooit de BTC wallet leegtrekken. Hoe kan ik dit voorkomen?
Gebruik een wallet die de fee goed kan berekenen en dan de max bepaald wat je kan versturen. Het is prima mogelijk om 0.013443543 BTC te versturen en dat de balans daarna op 0 komt te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acidrain
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:25
Matadores schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 15:24:
Hou je er rekening mee dat de fee bij het shapeshiften binnen Jaxx best hoog is? Beter verhandelen op een exchange zoals Binance oid.
Volgens mij krijg je hem op 0 door op max te klikken net onder het invul veld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Ik heb na 10+ dagen eindelijk mijn IOTA transacties van pending naar confirmed status kunnen omzetten. Mocht iemand hier ook mee zitten, gebruik dan de nodes:

- http://iota.pathin.net:14265
- http://node.lukaseder.de:14265

Even een paar keer rebroadcasten en reattachen, 10 minuten wachten en dan zou het goed moeten gaan.

Met dank aan Reddit. Succes!

[ Voor 16% gewijzigd door Taro op 16-12-2017 16:50 ]

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08 10:39
heren, vraag.

vorige week maandag en dinsdag een withdraw gedaan via coinbase, stond de volgende dag op de rekening.

nu heb ik vanaf woensdag/do/vrij ook withdraws gedaan echter deze heb ik nog niet ontvangen, dit zal maandag komen neem ik aan? gaat om zo'n slordige 8 duizend.. op de mail stond dat ik het vandaag zou ontvangen.

gaat dit altijd wel goed dat withdrawen vanaf coinbase?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

shakespeare schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 16:53:
heren, vraag.

vorige week maandag en dinsdag een withdraw gedaan via coinbase, stond de volgende dag op de rekening.

nu heb ik vanaf woensdag/do/vrij ook withdraws gedaan echter deze heb ik nog niet ontvangen, dit zal maandag komen neem ik aan? gaat om zo'n slordige 8 duizend.. op de mail stond dat ik het vandaag zou ontvangen.

Ja, Coinbase is wat dat betreft prima te vertrouwen. Meestal 1-2 dagen te vroeg. Ik heb donderdag een withdrawal gedaan, die staat voor dinsdag gepland, maar ik verwacht hem maandag. Komt goed!

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Viep
  • Laatst online: 23-07-2022
NinTeNdO_FrEaK schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 13:51:
[...]

Ben zomaar benieuwd, aan welk feit zou je je dan strafbaar maken in jouw ogen?
Artikel 225 Wetboek van Strafrecht.

1 Hij die een geschrift dat bestemd is om tot bewijs van enig feit te dienen, valselijk opmaakt of vervalst, met het oogmerk om het als echt en onvervalst te gebruiken of door anderen te doen gebruiken, wordt als schuldig aan valsheid in geschrift gestraft, met gevangenisstraf van ten hoogste zes jaren of geldboete van de vijfde categorie.

2 Met dezelfde straf wordt gestraft hij die opzettelijk gebruik maakt van het valse of vervalste geschrift als ware het echt en onvervalst dan wel opzettelijk zodanig geschrift aflevert of voorhanden heeft, terwijl hij weet of redelijkerwijs moet vermoeden dat dit geschrift bestemd is voor zodanig gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
Taro schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 16:54:
[...]

Ja, Coinbase is wat dat betreft prima te vertrouwen. Meestal 1-2 dagen te vroeg. Ik heb donderdag een withdrawal gedaan, die staat voor dinsdag gepland, maar ik verwacht hem maandag. Komt goed!
ok, want ik had woensdag ( ochtend vroeg ) al een withdraw gedaan.. die had ik al moeten hebben ? of zal dit dan maandag worden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

shakespeare schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 17:00:
[...]

ok, want ik had woensdag ( ochtend vroeg ) al een withdraw gedaan.. die had ik al moeten hebben ? of zal dit dan maandag worden ?
Als het goed is heb je een bericht van ze gekregen op het moment dat je dit in gang hebt gezet met wat de te verwachten datum is. Meestal is dat in de praktijk 1 dag eerder. Ik verwacht dus maandag. Maar, maakt het heel veel uit of het maandag of dinsdag is? Als het maar spoedig wordt overgemaakt toch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
Taro schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 17:03:
[...]

Als het goed is heb je een bericht van ze gekregen op het moment dat je dit in gang hebt gezet met wat de te verwachten datum is. Meestal is dat in de praktijk 1 dag eerder. Ik verwacht dus maandag. Maar, maakt het heel veel uit of het maandag of dinsdag is? Als het maar spoedig wordt overgemaakt toch :)
ja klopt het stond op vandaag echter de withdraws van maandag/dinsdag zijn al overgemaakt een dag later. vanaf woensdag niks meer ontvangen.. gewoon een dagje geduld hebben dus ? het gaat mij er meer om dat ik zeker moet weten dat dit goed gaat haha.. gaat om veel geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21:58
Zucht. Ik wou voor de lol een munt kopen waar ik me niet in had verdiept. Puur voor de fun had ik voor 125 euro Dogecoins gekocht. 2 dagen geleden dacht ik, ik kan dat geld veel beter in een munt stoppen waar ik me wel op heb ingelezen, en waar de vooruitzichten voor komende dagen misschien wel heel rooskleurig zijn. Dus ik eergister verkocht, stijgt de munt opeens 90%. Ook zonder kennis van een munt is hodl het beste :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

shakespeare schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 16:53:
heren, vraag.

Van Coinbase zelf:
Due to high transaction volume, we are currently experiencing delays processing wire transfers. Wire deposits and withdrawals may be delayed by up to 3 business days.
https://status.coinbase.com/incidents/p9r8swts79xd

#team_UTC+1

You can call me McOverloper  Mini '12 i7/16/256  Air '13 i5/8/256  iPad mini 5 64GB  iPhone SE 128GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
ik heb geen wire transfer gedaan.. gewoon sepa..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spl3ndr
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09-03 07:53
Jammer dat ik te laat ben voor Bittrex. Ik had graag wat ADA gekocht.
Het is een gok natuurlijk of de munt effectief meegaat met de grotere jongens.
Er bestaan erg veel altcoins met elk hun goede eigenschappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Ik ben ook net te laat voor Bittrex. Echt heel jammer vind ik het niet, het haalt mooi het initiele enthousiasme er even uit voor je onbezonnen dingen doet ;) Ben nu lekker aan het inlezen overal en een selectie aan het maken van cryptocurrency die ik in de gaten ga houden de komende 2 weken. Ik heb in dat lijstje ook al verwachtingen geschetst om te kijken of ik het geleerde al kan bewijzen. Mocht dit zo zijn denk ik binnen nu en 2 weken de eerste investering daadwerkelijk pas te doen :)

Overigens jammer dat EnjinCoin nog niet met EUR of USD te kopen is, een microtransactionmodel klinkt ontzettend interessant en zo logisch dat ik hier zeker oren naar heb. Vooral als ik de roadmap zie en dan door heb dat het helemaal niet tot minecraft beperkt blijft maar op veel andere platformen uitgerold kan gaan worden.

[ Voor 24% gewijzigd door Schuey op 16-12-2017 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

shakespeare schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 17:12:
[...]

ik heb geen wire transfer gedaan.. gewoon sepa..
Denk in dit geval dat dat op hetzelfde neerkomt. Bij zustersite Gdax staat naast "US Wires Degraded Performance" ook "SEPA Transfers Degraded Performance".

;)

#team_UTC+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

technoaddict schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 17:10:
Zucht. Ik wou voor de lol een munt kopen waar ik me niet in had verdiept. Puur voor de fun had ik voor 125 euro Dogecoins gekocht. 2 dagen geleden dacht ik, ik kan dat geld veel beter in een munt stoppen waar ik me wel op heb ingelezen, en waar de vooruitzichten voor komende dagen misschien wel heel rooskleurig zijn. Dus ik eergister verkocht, stijgt de munt opeens 90%. Ook zonder kennis van een munt is hodl het beste :)
Dat is voor iedereen denk ik wel herkenbaar, maar wat je niet moet vergeten is dat je mogelijk via een andere weg dezelfde stijging hebt ontvangen.

Een aantal maanden geleden heb ik 27.500 XVG gekocht @ 70 S, toen nog 0,01 Dollar per stuk. Ze stegen naar 171 @ 0,01 Dollar per stuk. Toen heb ik ze verkocht. Ondertussen gedaald naar 70, nu staan ze op 151, maar, wel a 0,03 Dollar per stuk. Zou ik ze dus gehouden hebben, dan had ik nu +-800 Dollar gehad voor een investering van 275 Dollar. Ik heb dit geld echter destijds in BTC en LTC gestoken, die inmiddels ook 3-6x over de kop zijn gegaan.

Ik baal dus ergens van het feit dat ik ze toen heb verkocht, MAAR, via een andere weg heb ik eigenlijk een grotere stijging meegemaakt en dat moet je niet vergeten. Tenzij je natuurlijk alles tijdelijk in EURO of USDT hebt gestald, dan heb je inderdaad iets misgelopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand raad aub...ik heb sinds een tijdje een walmet bij coinbase. Altijd alles goed verlopen en geld da gestort werd naar mijn wallet stond er na 2 dagen op. Echter heb ik verleden week een storting gedaan maar deze is nog steeds niet aangekomen...Mijn referentiemededeling die ik moest gebruiken is juist dus daar ligt het niet aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

Verwijderd schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 17:20:
Weet iemand raad aub...ik heb sinds een tijdje een walmet bij coinbase. Altijd alles goed verlopen en geld da gestort werd naar mijn wallet stond er na 2 dagen op. Echter heb ik verleden week een storting gedaan maar deze is nog steeds niet aangekomen...Mijn referentiemededeling die ik moest gebruiken is juist dus daar ligt het niet aan.
Kijk eens 2 posts boven je ;)

#team_UTC+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roytoch
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08:48

Roytoch

Nietes

Taro schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 17:16:
[...]
Ik heb dit geld echter destijds in BTC en LTC gestoken, die inmiddels ook 3-6x over de kop zijn gegaan.
Ik houd 2 portfolio's bij: mijn echte, en een HODL portfolio waarin ik net doe alsof alles BTC/ETH (whatever ik toen gekocht heb) is gebleven. Kan ik mooi zien of mijn heen-en-weer schuiven zin heeft gehad (zowaar positief kunnen beantwoorden trouwens).

Welles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

spl3ndr schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 17:12:
Jammer dat ik te laat ben voor Bittrex. Ik had graag wat ADA gekocht.
Het is een gok natuurlijk of de munt effectief meegaat met de grotere jongens.
Er bestaan erg veel altcoins met elk hun goede eigenschappen.
Ik heb de afgelopen tijd ook een aantal anderen geholpen die "met spoed iets wilden kopen" op Bittrex. Ik vind het prima om bijv. ETH, BTC of LTC te ontvangen en dat voor 100% voor de dan geldende koers om te zetten naar ADA of iets anders. Daarna maak ik het direct over naar een lokaal wallet adres om discussie achteraf te vermijden. Ik wil er niet dag en nacht mee bezig zijn en uiteraard zelf geen risico lopen, maar een ander helpen is prima. DM mij even.

Disclaimer: Ja, ik weet dat het discussie kan oproepen of gezeik kan opleveren, maar als iemand anders ermee geholpen is, dan ben ik daar ook blij mee, zou het zelf ook waarderen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn overschrijving is een SEPA overschrijving en is verleden week vrijdag gebeurd. Dit is nu toch al meer dan een week geleden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k995
Rest Bitcoin verkocht geloof toch echt dat het niet verder kan, we zien wel .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
Verwijderd schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 17:20:
heb ik ook.. volgens mij hebben ze issues.. een backlog.. drukke business op het moment. je hoeft je volgens mij geen zorgen te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• com2,1ghz
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:18
Nou daar is de reguliere dip na een bull rush. Je ziet ook activiteit in LTC, ETH en Ripple nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lighting_
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 05-09 16:48
k995 schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 17:28:
Ik zou niet weten waarom.
BTC is voor de gewone man nogal makkelijk verkrijgbaar. En je kan met een zeer laag bedrag meedoen.
De exposure van de media is giga. Het lijkt of bij elke waarschuwing de BTC sterker uitkomt.
Er is veel spaargeld aan de zijlijn en rente bijna 0 is.
Aangezien er maar een beperkt aantal zijn zal de vraag ook alleen maar stijgen.
Iedereen ziet het als een store value voor in geval van crisis en die gaat er komen.
Voor degene die veel hebben gecashed snap ik het wel. Maar hou tenminste wat achter de hand
Uiteraard heb ik geen glazen bol. Want we hebben het effect van de futures nog niet gezien.

[ Voor 6% gewijzigd door lighting_ op 16-12-2017 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VBS835
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 05-10 22:11
k995 schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 17:28:
Ik wacht al een paar dagen op een dip om in te springen maar die blijft verder stijgen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k995
lighting_ schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 17:34:
[...]

ik zou niet weten waarom.
BTC is voor de gewone man nogal makkelijk verkrijgbaar. En je kan met een zeer laag bedrag meedoen.
De exposure van de media is giga. Het lijkt of elke waarschuwing de BTC sterker uitkomt.
Er is veel spaargeld aan de zijlijn en rentes bijna 0 is.
Aangezien er maar een beperkt aantal zijn zal de vraag ook alleen maar stijgen.
Iedereen ziet het als een store value voor in geval van crisis en die gaat er komen.
Uiteraard heb ik geen glazen bol. Want we hebben het effect van de futures nog niet gezien.
Om terug te kopen als terug lager staat .

18 700 USDT verkocht, terug wat gekocht op 18 375.

Als er crisis komt denk ik dat veel mensen hun geld juist uit crypto gaan halen om die crisis de baas te kunnen.
VBS835 schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 17:35:
[...]

Ik wacht al een paar dagen op een dip om in te springen maar die blijft verder stijgen 8)7
Idd ik ook eigenlijk vind alles boven 15000 euro/16500 dollar te hoog voor de moment.

[ Voor 14% gewijzigd door k995 op 16-12-2017 17:38 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Ook maar even ingestapt in XVG en WaBi. Geen hele hoge stakes (beide ~7% van m'n portfolio) maar genoeg om het leuk te houden voor een langdurige HODL-periode.

Portfolio nu:
1: BTC
2: XLM
3: XLR
4: ADA
5: IOT
6: XVG
7: WaBi

En nog naar wat nieuwe ICO's aan het kijken. INS ziet er veelbelovend uit. Team met heel erg veel ervaring in de investeringswereld (geleid door iemand met een Harvard MBA) en een visie m.b.t. de voedingsindustrie waar ik mij helemaal in kan vinden. Enige vraagtekens die ik nog heb is of het realistisch is om retailers volledig over te slaan in de keten tussen consument en fabrikant. Maar als dat lukt d.m.v. INS dan is het werkelijk een pareltje.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

VBS835 schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 17:35:
[...]

Ik ken al 20 mensen die wachten op een dip. Half uur geleden heeft ie de 16.650 euro aangeraakt. Drie weken geleden stond die op 8.000 euro. Toen wachtten ze ook op een dip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k995
Verwijderd schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 17:47:
[...]

Ik ken al 20 mensen die wachten op een dip. Half uur geleden heeft ie de 16.650 euro aangeraakt. Drie weken geleden stond die op 8.000 euro. Toen wachtten ze ook op een dip.
8 december ging die van 15 000-> 11 000 , een dip dus . Als je enkel de hoogste waardes neemt zakt die idd nooit ;-)

Is het niet vandaag dan misschien morgen of overmorgen. Zolang hij maar onder de waardes zakt waar je verkocht maak je winst.

Nog maar 1 keer gehad dat dit niet (op BTC ) lukte.

[ Voor 18% gewijzigd door k995 op 16-12-2017 17:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

k995 schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 17:50:
[...]

8 december ging die van 15 000-> 11 000 , een dip dus . Als je enkel de hoogste waardes neemt zakt die idd nooit ;-)

Is het niet vandaag dan misschien morgen of overmorgen. Zolang hij maar onder de waardes zakt waar je verkocht maak je winst.

Nog maar 1 keer gehad dat dit niet (op BTC ) lukte.
Die dip kwam doordat er heel veel FUD was omtrent de futures.
Hele grote jongens hadden zich heeeeeel zwaar ingekocht in BTC sn zouden hem terugbrengen naar 5.000 euro.

Wat bleek? Niks, nada niente.
Nu speet FOMO bij iedereen. Die BTC gaat namelijk naar 500.000 dollar in drie jaar volgens John Mcafee. Of een miljoen. Als je nu een losse bitcoin bezit ben je straks miljonair!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
mannen.. heb net litecoins naar kraken gestuurd. 6+ confirmations allemaal goed.. maar op kraken nog op confirming.. daar moet die 12+ blocks hebben ? je ziet er max maar 6 op blockcypher ?

edit reeds binnen! ;)

[ Voor 6% gewijzigd door shakespeare op 16-12-2017 18:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infectious
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 14-10-2023
Ik ben me sinds een week of twee toch maar gaan verdiepen in crypto. Horen jullie natuurlijk al jaren dagelijks, en de laatste tijd weer steeds meer, maar goed. Ik heb een aantal afwegingen gemaakt voor mezelf, en ondanks dat het een risicovol moment is lijkt het me toch leuk om een bedrag waarvan ik het bereid ben kwijt te raken te gaan investeren. En dan dacht ik specifiek aan wat langere termijn vast houden van munten die nu nog wat klein zijn maar potentie hebben groter te worden (ook net als bijna iedereen natuurlijk) .

Mijn idee was om naar een aantal munten te kijken die zich richten op micro/nano transacties, omdat ik denk dat dat iets is waar vraag naar zou kunnen zijn vanuit de tech sector. Machine to machine zie ik wel wat in. Ook geloof ik zelf in iets wat een alternatief bied op het hele energie intensieve, en dan kom je toch al gauw weer uit op iets wat een alternatief biedt op de blockchain. Op basis van mijn geringe kennis en kort onderzoek denk ik daarbij vooral aan iota, raiblocks, en byteball.

Maar goed, nu probeer ik uit te vinden hoe ik daar het beste in stap. De basics zijn natuurlijk overall te vinden en heb ik ook al gelezen, maar ik wilde het toch graag even cross-checken met mensen die hier al langer mee bezig zijn.

Om te beginnen moet ik natuurlijk fiat geld voor crypto munten inwisselen. Hier heb ik al twee keuzes voor fiat munt; ik heb namelijk euro's in Nederland en dollars in Amerika. Ik heb echter geen long term woon adres in Amerika, dus belastingtechnisch is het vast het handigst om euro's te gebruiken (niet in de zin van ontduiken, maar gewoon om ingewikkelde situaties te voorkomen). Misschien ook wel voor verification purposes. Daar kan ik zelf nog wel wat uitgebreider naar kijken.

Maar dan moet ik dus een crypto munt aanschaffen om in te stappen. Op de internet guides (gebaseerd op een iota aanschaf) vind ik dat je dan aan BTC of ETH moet denken. Ik zie steeds dat er allerlei referral acties zijn waarbij je een percentage meer kan krijgen, en ook dat je moet letten op transaction fees. Dus ik moet een exchange kiezen waar ik mijn fiat tegen ETH/BTC kan ruilen, en dan degene met de laagste kosten/hoogste bonus.

Vervolgens moet ik die munt naar een exchange krijgen waar de munten die ik wil hebben verkocht worden. Voor iota is dit vooral bitfinex en binance, waar de eerste geen aanmeldingen toestaat momenteel en de tweede momenteel niet uitkeert naart iota wallets. Nu vraag ik me dus af hoe groot het risico is om munten op zo'n exchange te hebben staan, gezien de spannende berichten die je af en toe leest. Ik denk dat het in principe best een poosje moet kunnen bij zo'n grotere exchange als binance, en dan zodra het kan naar een Eigen iota wallet, misschien zodra er een betere uitkomt dan die er momenteel is.

Heb ik hiermee de basis goed begrepen? Een exchange zoeken waar ik BTC of ETH kan kopen voor euro's met zo'n goed mogelijke ratio tussen bonus en transaction fees, dit naar iets als binance overzetten, en dan daar munten kopen. Waarschijnlijk, als ik het langere tijd vast wil houden, dit dan naar een wallet overzetten, en niet te veel beinvloed raken door de volatility die bij ditsoort investeringen hoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mich
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:54
Ik zit met een aantal crypto's bij hitbtc.

Ik wil enkele verplaatsen naar een offline wallet.

Nu kost het bij NXT slechts 3 NXT's als Fee. +-2 dollar
Bij dash kost het 0.03 = is +- 27 dollar
Bij Monero is het 0.09 = +- 20 dollar.

Zijn het voor die onderste 2 normale fees?
Waarom moet dit zo duur zijn en is dat bij andere exchanges ook zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

Verwijderd schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 17:56:
Hele grote jongens hadden zich heeeeeel zwaar ingekocht in BTC sn zouden hem terugbrengen naar 5.000 euro.
Bronnen?
Die BTC gaat namelijk naar 500.000 dollar in drie jaar volgens John Mcafee. Of een miljoen. Als je nu een losse bitcoin bezit ben je straks miljonair!
Stemmingmakerij. Meneer McAfee neem ik al jaren niet meer serieus.

#team_UTC+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

shakespeare schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 17:58:
mannen.. heb net litecoins naar kraken gestuurd. 6+ confirmations allemaal goed.. maar op kraken nog op confirming.. daar moet die 12+ blocks hebben ? je ziet er max maar 6 op blockcypher ?

edit reeds binnen! ;)
Heb zojuist IOTA op Binance naar LTC omgezet en naar Bittrex verstuurd, duurt ook langer dan normaal. Soms zijn we gewoon verwend :) Gewoon afwachten inderdaad, vooralsnog lijkt het altijd goed te komen, dus gewoon vertrouwen hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• k995
[...]

Nu speet FOMO bij iedereen. Die BTC gaat namelijk naar 500.000 dollar in drie jaar volgens John Mcafee. Of een miljoen. Als je nu een losse bitcoin bezit ben je straks miljonair!
Meen je dat nu?

16 miljoen bitcoins tegen 500 000 euro = 8 000 000 000 000 euro totaal of 8000 miljard .

Hele crypto markt nu is 6-700 miljard .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou ja, hier een voorbeeld
Verwijderd schreef op donderdag 7 december 2017 @ 03:12:
[...]

CME zal vast flink inkopen en dan flink short gaan en een panic sell veroorzaken door hun coins in de uitverkoop te doen. En de schaapjes volgen wel. Daana rapen ze de coins van alle paniekverkopers op en verdienen dus 2x. Het doel van Wallstreet is om de hele Bitcoinmarkt over te nemen en de meeste mensen die er nu in zitten eruit te werken. Ik verwachte een pump, waar ze nu waarschijnlijk al mee bezig zijn. en ergens eind Januari een flinke dump om de schaapjes eruit te schudden.

Gewoon niet meegaan in de paniek dan mislukt deze hele actie en dan hopelijk stappen ze snel weer uit Cryptos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• croc
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13-05 14:37
k995 schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 18:02:
[...]

Meen je dat nu?

16 miljoen bitcoins tegen 500 000 euro = 8 000 000 000 000 euro totaal of 8000 miljard .

Een jaar geleden was het nog maar 16 miljard. Dus x40 op een jaar gegaan... Reken maar uit wat mogelijk is. Ik zeg niet dat het zo zal zijn, geloof het zelf ook niet echt. But who knows 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
[...]
Dit dus!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dav0s
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-09 09:09

Dav0s

Hr?

[...]

Ik raad je toch echt nog eens aan te heroverwegen hoe zwaar je tilt aan de mening van McAfee. De man roept maar wat. Je komt er zelf in ieder geval niet heel betrouwbaar door over... ;)

Leuk detail: gisterochtend riep ie dat SAFEX helemaal de shit was, dat het merendeel van zijn portfolio er uit bestaat en dat het groter ging worden dan Bitcoin (dus >500.000 dollar blijkbaar). Gisteravond is SAFEX van alle exchanges afgegooid en nu kan je er nergens meer in handelen... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

Verwijderd schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 18:05:
[...]

Nou ja, hier een voorbeeld

[...]
Daar staat niks in over dat ze de koers naar 5000 wilden helpen. Ook is dat een gevoel van 1 van de medeposters hier.

Zoals k995 al aangeeft zou er dan een marketcap van 8 biljard moeten komen, een veelvoud van het GDP van de USA - 1 van de rijkste en machtigste landen ter wereld... Niet heel waarschijnlijk in mijn ogen.

Na wat gepuzzel en gereken is het resultaat van mijn eerste arbitrage poging na aftrek van alle bijkomende kosten een schamele 2%. En ik kan waarschijnlijk een week wachten tot mijn fiat weer teruggeboekt is.

#team_UTC+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ethirty schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 18:00:
[...]

Meneer McAfee neem ik al jaren niet meer serieus.
Ja, soms zit er flink naast. Die grappenmaker had voorspeld dat Butcoin op $5,000 zou staan eind 2017.

Zat hij er ff flink naast!

Hij staat namelijk boven de $20.000 eind 2017. Maak je borst maar nat met alle nieuwe instroom na Kerst 2017.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik weet niks
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 15-01 23:32
k995 schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 18:02:
[...]

Meen je dat nu?

John Mcafee gaat er met zijn voorspelling van uit dat de Dollar zich zelf waardeloos print en daardoor iedereen overstapt op de BTC. Als dat gebeurd dan kan het makkkelijk richting die 500K-1M gaan, wie zal het zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Zometeen op 1 vandaag , NPO 1, de bitcoin op tv. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• k995
croc schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 18:07:
[...]

Een jaar geleden was het nog maar 16 miljard. Dus x40 op een jaar gegaan... Reken maar uit wat mogelijk is. Ik zeg niet dat het zo zal zijn, geloof het zelf ook niet echt. But who knows 8)7
Hele crypto markt niet enkel BTC en dat zijn redelijke aantallen hier gaat het over het HELE bnp van duitsland franrijk en het VK . Aka alles wat die 3 landen verdienen en uitgeven op een jaar zou men in bitcoin moeten stoppen.
ik weet niks schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 18:10:
[...]

John Mcafee gaat er met zijn voorspelling van uit dat de Dollar zich zelf waardeloos print en daardoor iedereen overstapt op de BTC. Als dat gebeurd dan kan het makkkelijk richting die 500K-1M gaan, wie zal het zeggen.
Je kan nu al niet betalen met bitcoin waarom zou men dan overstappen naar dat?

20-25-30k zie ik het nog halen cijfers zoals 500k+ zijn absurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djès1698
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 25-10-2020
hij riep ook koop verge dat is de shit en kijk vandaag maar: het is niet altijd zever dat hij roept

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik weet niks
k995 schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 18:16:

Heb je wel eens geprobeerd grote bedragen bij de bank op te halen? Dat duurt nog veel langer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dav0s

Dav0s

Hr?

Djès1698 schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 18:17:
hij riep ook koop verge dat is de shit en kijk vandaag maar: het is niet altijd zever dat hij roept
Wie heel veel roept, heeft vast ook wel eens per ongeluk gelijk...

Daarnaast zegt een kleine groei op het moment dat iemand met veel volgers zoiets zegt natuurlijk voor de hand liggend. Betekent niet dat het doorzet naar de gigantische waardes waar hij het over heeft (of stand houdt).

Ik maak me een beetje zorgen door opmerkingen als hierboven (edit: en hier onder) met bitcoin waardes van 50.000/100.000/500.000. Een bubbel klapt nooit als iedereen weet dat er kans is dat het een bubbel is. Dan is iedereen namelijk voorzichtig en op zijn hoede. Maar zodra steeds meer mensen denken dat de sky de limit is, komt het einde dichterbij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lighting_
k995 schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 18:16:
[...]

Hele crypto markt niet enkel BTC en dat zijn redelijke aantallen hier gaat het over het HELE bnp van duitsland franrijk en het VK . Aka alles wat die 3 landen verdienen en uitgeven op een jaar zou men in bitcoin moeten stoppen.

[...]

Omdat de btc digitale goud is.
De totale marktwaarde van goud is 7500 mld.
Stel de totale aantal btc is 15 mln.
Kom je uit op 500.000.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETHaaz
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
lighting_ schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 18:20:
[...]

Kom je uit op 500.000.
Maar welke aanname doe je hier bij? Dat iedereen over gaat naar goud en goud richting de 0 zakt?

Of dat BTC naast goud bestaat? Dan moet die 7500 mld ergens anders van komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• k995
ik weet niks schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 18:19:
[...]
Heb je wel eens geprobeerd grote bedragen bij de bank op te halen? Dat duurt nog veel langer...
Sorry slaat nergens op .

Kijk als de logica is dat de dollar waardeloos word en iedereen in crypto (en vooral bitcoin zijn geld steekt) dat is gewoonweg niet logisch? Waarom niet in aandelen? Mineralen? Andere munten? Allemaal stuk voor stuk makkelijker en stabieler dan bitcoin.

Ik denk dat er hier niemand al zijn hebben en houden in bitcoin steekt gewoon geld dat hij niet nodig heeft en met reden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djès1698
Dav0s schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 18:20:
[...]

Wie heel veel roept, heeft vast ook wel eens per ongeluk gelijk...

Daarnaast zegt een kleine groei op het moment dat iemand met veel volgers zoiets zegt natuurlijk voor de hand liggend. Betekent niet dat het doorzet naar de gigantische waardes waar hij het over heeft (of stand houdt).

Ik maak me een beetje zorgen door opmerkingen als hierboven (edit: en hier onder) met bitcoin waardes van 50.000/100.000/500.000. Een bubbel klapt nooit als iedereen weet dat er kans is dat het een bubbel is. Dan is iedereen namelijk voorzichtig en op zijn hoede. Maar zodra steeds meer mensen denken dat de sky de limit is, komt het einde dichterbij...
het was geen kleine groei maar hij is namelijk verdubbeld tenzij je meer gewoon bent haha maar ik ben nog een amateur ;) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junia
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14:36
k995 schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 18:26:
[...]

Sorry slaat nergens op .

Kijk als de logica is dat de dollar waardeloos word en iedereen in crypto (en vooral bitcoin zijn geld steekt) dat is gewoonweg niet logisch? Waarom niet in aandelen? Mineralen? Andere munten? Allemaal stuk voor stuk makkelijker en stabieler dan bitcoin.

Ik denk dat er hier niemand al zijn hebben en houden in bitcoin steekt gewoon geld dat hij niet nodig heeft en met reden.
Er is natuurlijk dat ene verhaal van die familie die alles hebben verkocht voor Bitcoins en op de camping gingen zitten. Toen ik dat nieuwsbericht hoorde was de koersprijs rond de 7k euro.... :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djès1698
Junia schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 18:28:
[...]

Er is natuurlijk dat ene verhaal van die familie die alles hebben verkocht voor Bitcoins en op de camping gingen zitten. Toen ik dat nieuwsbericht hoorde was de koersprijs rond de 7k euro.... :p
Die man werd als zot verklaart maar kijk nu ;) er zouden er meer zijn voorbeeld volgen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• k995
lighting_ schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 18:20:
[...]

Kom je uit op 500.000.
En dat is dus duizenden jaren van waarde verzameling.

Veel ervan gewoon niet als belegging maar als sieraden tot zelfs producten.

Of denk je dat plots iedereen goud dumpt, hun sierraden verkopen en alles in bitcoin steken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik weet niks
k995 schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 18:26:
[...]
Of ik die hypothese van John Mcafee steun is niet relevant, deze ga ik dus ook niet verdedigen, ik wou gewoon even uitleggen waar het vandaan kwam. Zoals vaak zal de waarheid wel in het midden liggen, dus: 250k-500k ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k995
[...]

Djès1698 schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 18:29:
[...]

Die man werd als zot verklaart maar kijk nu ;) er zouden er meer zijn voorbeeld volgen
Dat is gewoon onverantwoord gek gelijk hoe het uitdraaide .

[ Voor 37% gewijzigd door k995 op 16-12-2017 18:32 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• .oisyn
  • Laatst online: 22:33

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Die BTC gaat namelijk naar 500.000 dollar in drie jaar volgens John Mcafee.
Hij gaat naar de $1 miljard volgens .oisyn. Dus...

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k995
ik weet niks schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 18:31:
[...]

Of ik die hypothese van John Mcafee steun is niet relevant, deze ga ik dus ook niet verdedigen, ik wou gewoon even uitleggen waar het vandaan kwam. Zoals vaak zal de waarheid wel in het midden liggen, dus: 250k-500k ;)
Van mij mag het gerust eens er een dip is koop ik terug bitcoin en wacht op de volgende stijging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djès1698
k995 schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 18:32:
[...]

[...]

Dat is gewoon onverantwoord gek gelijk hoe het uitdraaide .
gek maar toch ook geniaal ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• k995
Nee gewoon onverantwoordelijk/gek en zelfs dom gelijk hoe het uitdraaide.

Er zat geen logica achter het is en blijft een pure gok.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18:21

Wom

Die pure gok met Verge waar ik het eerder over had begint een serieus succes te worden. Het doel wat ik er mee wilde bereiken is allang gepasseerd, dus maar voorzichtig eens naar fiat gaan brengen. Is mijn 13de maand ook weer binnen :+

BTC blijft me ook verbazen hoor. HODL all the way daar, maar toch.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djès1698
Wom schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 18:40:
Die pure gok met Verge waar ik het eerder over had begint een serieus succes te worden. Het doel wat ik er mee wilde bereiken is allang gepasseerd, dus maar voorzichtig eens naar fiat gaan brengen. Is mijn 13de maand ook weer binnen :+

BTC blijft me ook verbazen hoor. HODL all the way daar, maar toch.
inderdaad ben er ook niet kwaad voor dat ik gisteren een gokje gedaan heb om verge te kopen

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
_O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

[...]

Dan is natuurlijk wel de vraag wat zijn vermogen/investering op dat moment was. Veel mensen zullen met onderwaarde of 5-20k winst hun huis verkopen. Inboedel is doorgaans weinig waard. Als hij zijn huis afbetaald had, dan heeft hij nu een mooi resultaat, maar anders valt het relatief gezien wel mee. Laat hem dan max 4 BTC hebben, dan woont hij wel al geruime tijd op een camping, de huizenprijzen zijn inmiddels verder gestegen, notariskosten voor verkoop en aankoop, etc. Een nieuw huis terugkopen is dus duurder geworden sinds zijn verkoop en er zijn aanvullende kosten van zo maar 1 BTC.

Hij zal er vast beter van zijn geworden, maar, ik vraag me af wat hij er in de praktijk uiteindelijk aan over zal houden. Mocht hij zijn huis van minimaal 150k hebben afgelost en daarmee zijn ingestapt, tjah, dan heeft hij een mooie winst, maar dat verwacht ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lighting_
ETHaaz schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 18:25:
[...]

Maar welke aanname doe je hier bij? Dat iedereen over gaat naar goud en goud richting de 0 zakt?

Of dat BTC naast goud bestaat? Dan moet die 7500 mld ergens anders van komen.
Mijn mening is dat het naast goud zal bestaan.
Ik heb btc maar geen stukjes goud. Die koop je ook niet met een paar klikken en hou je onder je kussen. Door het ongelimiteerd drukken is er heel veel geld in de wereld. Dat blijft niet altijd op de spaarrekening staan.De obligatie markt is ook al 50.000 mld groot. En levert niks op.

[ Voor 10% gewijzigd door lighting_ op 16-12-2017 18:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornin1972
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 10-10 07:39

Bornin1972

Bornclean

Wat is de mogelijkheid dat BTC nog een serieuze dip maakt?
Staat er iets te gebeuren dat eventueel onzekerheid kan scheppen bij de beleggers?

Bornclean

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junia
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14:36
Bornin1972 schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 18:49:
Staat er iets te gebeuren dat eventueel onzekerheid kan scheppen bij de beleggers?
Nee, in tegenstelling. De 13e maandjes komen er voor veel mensen aan, wat door velen gezien wordt als een extratje waar je dus lekker gek mee kan doen ;)

Ik vermoed dat begin januari er misschien wel iets kan gebeuren met de prijs van BTC als er mogelijk weer een poging gedaan kan worden om BCC (of was het nou BCH) te pumpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lighting_
Tenzij de stijging komt door kopers die bij short postie futures gaan dumpen.
Maar volgens mij is short gaan op btc kostbaar en doet niet elke broker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dav0s

Dav0s

Hr?

Stijging nu kan ook komen doordat morgen weer meer futures online gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dav0s schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 18:51:
[...]

Stijging nu kan ook komen doordat morgen weer meer futures online gaan.
Vorig weekend daalde hij doordat er futures online gingen.
Die futures hebben totaal geen invloed op de koers van BTC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k995
lighting_ schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 18:51:
[...]

Tenzij de stijging komt door kopers die bij short postie futures gaan dumpen.
Maar volgens mij is short gaan op btc kostbaar en doet niet elke broker.
Het kost als de prijs blijft stijgen, als de prijs daalt heb je winst als je daarop inzet.
Pagina: 1 ... 113 ... 223 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~[font=,24]ZERO TOLERANCE! LEES DIT EERST VOOR JE POST!~[/]
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken.

Wat willen we hier niet zien?
  • Algemene vragen over cryptocurrencies (wallet software, blockchain technologie, etc.). Plaats die in Bitcoin en overige cryptocurrencies #3.
  • "De Kraken servers zijn ruk". Nee echt? Ja, echt waar. Het is al heel lang ruk. Het hoeft niet elke dag weer eens vermeld te worden.
  • Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
  • Crypto en belasting. Hier offtopic, kan worden besproken in het bovengenoemde topic. Suggesties om te frauderen (zoals hiet niet netjes opgeven van je vermogen) worden niet gewaardeerd.
  • Vragen die al zijn beantwoord in de topicstart of de topic zelf. Gebruik de search!
  • Linkdrops. Begeleid links naar grote lappen tekst of video met een korte samenvatting (als die niet al gegeven is). Als jij iets interessant vindt om te delen, zeg er dan bij waarom je het interessant vindt.
  • Referrals. Ten overvloede, want dit staat ook in het algemene beleid van GoT.
  • Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen.
  • Slowchat. Dit betreft dus óók reacties als "Bitcoin nu op $2800", "ETH daling is ingezet" , "To the moon!" en meer van zulks. Er is een speciaal Slack kanaal opgezet door de community waar veel van de hier actieve posters te vinden zijn: click
~[font=,16]Posts die hieraan voldoen worden vanaf nu zonder pardon en zonder notificatie verwijderd, sancties volgen bij herhaling.~[/]

Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, het reilen en zeilen van exchanges, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om :).

~[html]<script type="text/javascript"> document.addEventListener("DOMContentLoaded", function() { if (document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value == "") document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value= "Wat willen we hier **NIET** zien?\n* Vragen over wallets\n* Discussies over coins en blockchain\n* Welke coin je moet kopen\n* Opmerkingen over de huidige koers van coin X\n* Slowchat\n* REFERRAL LINKS!\n* Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen :)\n\nLees de topicwaarschuwing hierboven in het rode vlak AANDACHTIG door voor je reageert."; }); </script>~[/html]