[ZT] Cryptocurrencies - handel & koers #5 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 112 ... 223 Laatste
Acties:
  • 1.466.297 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djès1698
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 25-10-2020
whut ik wil btc exporteren uit exodus maar dat kost me aan 12 euro blockchain is dit er niet een beetje over? |:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xeoMe
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12:21
Djès1698 schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 23:46:
whut ik wil btc exporteren uit exodus maar dat kost me aan 12 euro blockchain is dit er niet een beetje over? |:(
Misschien heb je hier iets aan:
YouTube: How to Reduce Bitcoin Transaction Fees on Exodus using Blockchain.info

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

flexje schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 23:24:
Graag jullie hulp.

Ik zit net rond te snuffelen in mijn dropbox en ik kom het volgende tegen in een BTC mapje:
mbhd-bc90576a-01388d0a-143e1785-c61e26e9-99fa28ad-20161117212427.zip.aes

Ik weet dat ik voorheen op mn mac os x de app multibit gebruikte voor btc en waarschijnlijk heb ik een exportje gemaakt van iets...

Hoe krijg ik dit weer geopend of geimporteerd?
lijkt erop dat je de wallet(s) gezipped heb en toen aes encrypted? sowieso als je het encryptiewachtwoord niet meer weet is het een verlorenzaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Nu online
Ligt het aan mij of mis ik nieuws over streamr cq. datacoin? Het concept is prima, maar zie niet waarom hij op Bitfinex zo rap gaat de laatste dagen. Zelfs flinke walls worden goed weg gegeten.

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13:17

Ethirty

Who...me?

Nou ja. Al dagen bezig geverifieerd te worden op Coinbase/Gdax, upload ik zojuist mijn documenten mét afgeplakt bsn en het was in een paar minuten geregeld. Geen idee of dat toeval is of niet, maar blij dat het dus kennelijk zonder bsn ook prima kan.

#team_UTC+1

An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper  Mini '12 i7/16/256  Air '13 i5/8/256  iPad mini 5 64GB  iPhone SE 128GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alive
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 08-10 19:29
Ik kreeg zojuist ook via de coinbase android app ook mijn 2e legitimatie er door heen bij coinbase (en dus gdax). Ik had al eerder mijn rijbewijs zonder BSN erdoor heen gekregen via de app en probeerde mijn paspoort zonder BSN via de site te verifiëren wat steeds niet lukte maar zojuist via de app wel. (Of diegene die nu controleert vindt alles goed ;-))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Tsja, nu de crypto handel mainstream wordt trekt het ook aandacht:
https://www.nu.nl/interne...-witwassen-voorkomen.html

KYC, Know Your Customer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 18:47:
[...]

dat laatste is hardstikke strafbaar.
Waarom? Het is eerder strafbaar dat dergelijke bedrijven deze informatie van je hebben/vragen.

Zeker omdat ik zelf dit normaliter block, maar de ID door bedrijven als Airbnd en sommige exchanges gewoon geweigerd wordt.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

RaptorXS schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 00:59:
Tsja, nu de crypto handel mainstream wordt trekt het ook aandacht:
https://www.nu.nl/interne...-witwassen-voorkomen.html

KYC, Know Your Customer :)
Beetje laat, alle grote partijen deden dat allang. Op zich niet gek als je 100en miljoenen per jaar verwerkt voor derden.
NinTeNdO_FrEaK schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 01:08:
[...]

Waarom? Het is eerder strafbaar dat dergelijke bedrijven deze informatie van je hebben/vragen.

Zeker omdat ik zelf dit normaliter block, maar de ID door bedrijven als Airbnd en sommige exchanges gewoon geweigerd wordt.
Airbnb is net verplicht gesteld alle Nederlandse bsn's te verwijderen omdat dat in strijd is met onze wet.

[ Voor 34% gewijzigd door Ethirty op 16-12-2017 01:09 ]

#team_UTC+1

You can call me McOverloper  Mini '12 i7/16/256  Air '13 i5/8/256  iPad mini 5 64GB  iPhone SE 128GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reucht
  • Laatst online: 12:27
Ik vind heel dat gedoe met Bitfinex toch maar louche. Ik kan de impact niet inschatten, maar als er effectief iets aan de hand is... Als je ziet hoe de markt al reageert op een bericht a la "Ripple test bestaand netwerk in Japan met grote bank X", dan is heel dat Tether-verhaal een bom.

Mij lijkt 0.5% fake geld niet zo'n big deal, maar op termijn wel aangezien er gigantische %-en gehaald worden. Dit zou willen zeggen dat de markt kunstmatig opgeblazen wordt met geld dat niet bestaat. Als je kijkt naar de top20 van coins, de groei van de afgelopen 30 dagen: er is geen enkele coin die op verlies staat. Integendeel, het merendeel staat op +100% groei. Er is uiteraard ook een massale toevloed van nieuw geld, elke Jan met de pet wil nu bitcoins, maar als Bitfinex gewoon kan beleggen/gokken/speculeren (schrappen wat niet past) met geld dat niet bestaat, dan zijn ze net een bank? Ze maken zelf geld bij uit gebakken lucht, strijken enorme winsten op omdat het %-en zijn op gigantische bedragen en bij eventuele verliezen is er geen probleem, want zo lang niet iedereen zijn geld tegelijk op wil nemen, komt daar nooit iemand achter? We opereren nu ook in een grijze zone zonder garanties, dus mja.. En nu lees ik dat er "warranty canaries" (serieus, wie komt hier op?!) zijn weggenomen van Twitter, wat zou kunnen wijzen op "legal action".

Ik heb wat gedronken en misschien slaagt het op niks, maar ik ben wel geinteresseerd in andere meningen hierover (hopelijk meer verstandige :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie004
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 12-11-2024
Zucht, ben dus al een tijdje bezig om extra XRP bij te kopen voor 02:15 uur... Geen enkele site heeft voorraad of ik kan niet met iDeal betalen. LiteBit heeft al de hele dag totaal geen voorraad. Wat nu? :F Laat tot nu toe alles mooi op de Ledger staan, want van verkopen komt er nu toch niks bij LiteBit.

Wat is (volgens jullie) nou echt de snelste/beste website om te kunnen traden wanneer je iets verwacht qua stijging/daling? Waarmee ik snel tussen de Ledger en de exchange kan wisselen voor in- en verkoop?

~ Kwaliteit staat boven alles!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LED-Maniak
  • Nu online
...aanmelden bij een fatsoenlijke beurs is natuurlijk het snelste.

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie004
LED-Maniak schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 01:34:
...aanmelden bij een fatsoenlijke beurs is natuurlijk het snelste.
Snap ik, zal hiervoor Poloniex gaan gebruiken. Werkt tussen goed tussen de Ledger Wallet en wallet daar? Is hier geen fatsoenlijke Nederlandse variant van...?

[ Voor 8% gewijzigd door Robbie004 op 16-12-2017 01:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
  • Nu online
Ja, waarom niet?
Als je constant overstuurt zou ik wel de fees en de snelheid van transacties in de gaten houden.

Ripple gaat snel met erg lage kosten maar iets als bitcoin of ethereum kan erg lang duren en/of veel kosten. Daarnaast zou polo niet mijn eerste keuze zijn ivm. de uitdagingen met support als je problemen met je account hebt.

Ga eerder voor iets als bittrex, Bitfinex(gelimiteerde alts) of een van de anderen. Zijn geen Nederlandse alternatieven voor. Markt zou veel te klein zijn.

Voor diversificatie nog maar wat streamr, eth, btc en iota aangekocht. :)
Ripple juist net van de hand gedaan, zie niet waarom die 2 dollar waard zou moeten worden.

[ Voor 32% gewijzigd door LED-Maniak op 16-12-2017 01:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NinTeNdO_FrEaK schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 01:08:
[...]

jij bent verbaast dat het random wijzigen van een bsn nummer van een kopie identiteitsbewijs strafbaar is? hoe ziet jouw strafblad eruit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie004
Bittrex neemt nu geen nieuwe leden aan door te grote aanvraag. BItfinex is offline door DDoS aanvallen... Lekker dan. :( Is er misschien nog een ander goed alternatief naast een van deze exchanges?

New account registrations are currently suspended due to DDoS attacks. Thank you for your patience and understanding. Please come back and try again later.

[ Voor 12% gewijzigd door Robbie004 op 16-12-2017 01:59 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
LED-Maniak schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 00:35:
Ligt het aan mij of mis ik nieuws over streamr cq. datacoin? Het concept is prima, maar zie niet waarom hij op Bitfinex zo rap gaat de laatste dagen. Zelfs flinke walls worden goed weg gegeten.
Ik zag het vanavond ook voorbij komen idd..

Zo op het eerste gezicht ziet het er nogal vreemd uit.. (ik lees vnml in op Cryptocompare en Reddit). Op cryptocompare nog maar zes weken aanwezig en nu al op $0,32.. Op Reddit vergelijken ze zichzelf het liefste met IOTA en zetten ze zich er flink op af.. Een beetje de Samsung tactiek door zich af te zetten tegen Apple in hun marketing zodat mensen het daar mee gaan vergelijken :+

Edit: Voor de traders lijkt het me een fijne coin maar op de één of andere manier lijkt het mij geen duurzaam investering (maar ik kan het compleet fout hebben, Samsung heeft voor de rest gewoon fijne producten als je ervan houd, ik doelde puur op de marketing ;) )

[ Voor 15% gewijzigd door D-Ed op 16-12-2017 02:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-10 18:05
Robbie004 schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 01:58:
Bittrex neemt nu geen nieuwe leden aan door te grote aanvraag. BItfinex is offline door DDoS aanvallen... Lekker dan. :( Is er misschien nog een ander goed alternatief naast een van deze exchanges?

New account registrations are currently suspended due to DDoS attacks. Thank you for your patience and understanding. Please come back and try again later.
Binance

MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViNOK16Bit
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 10-10 23:26
Robbie004 schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 01:30:
Zucht, ben dus al een tijdje bezig om extra XRP bij te kopen voor 02:15 uur... Geen enkele site heeft voorraad of ik kan niet met iDeal betalen. LiteBit heeft al de hele dag totaal geen voorraad. Wat nu? :F Laat tot nu toe alles mooi op de Ledger staan, want van verkopen komt er nu toch niks bij LiteBit.

Wat is (volgens jullie) nou echt de snelste/beste website om te kunnen traden wanneer je iets verwacht qua stijging/daling? Waarmee ik snel tussen de Ledger en de exchange kan wisselen voor in- en verkoop?
Bitstamp en Ledger Nano S werken fijn samen. Snel traden met BTC, ETH, BCH, LTC, XRP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• akaQ
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 10-10 13:33
Volgens mij ligt Bittrex er nu helemaal uit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• H6nsvV379
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-10 17:06
Voor de gene die het nog niet gelukt is...vanmorgen heb ik weer eens een poging gedaan om me te identificeren bij Coinbase en Gdax.
Via de app van Coinbase vanmorgen om 6.00 uur ( waar ben ik in Godsnaam mee bezig ... :? ) kreeg ik na een uurtje de bevestiging binnen.
Ik had het al 5 dagen geprobeerd ook via de website van Gdax (met cam) dus voor allen ...Houd Moed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-10 16:17
akaQ schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 09:15:
Volgens mij ligt Bittrex er nu helemaal uit.
Geen problemen hier. Heb nog even ingelogd en een withdrawal gedaan.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

H6nsvV379 schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 09:20:
Voor de gene die het nog niet gelukt is...vanmorgen heb ik weer eens een poging gedaan om me te identificeren bij Coinbase en Gdax.
Via de app van Coinbase vanmorgen om 6.00 uur ( waar ben ik in Godsnaam mee bezig ... :? ) kreeg ik na een uurtje de bevestiging binnen.
Ik had het al 5 dagen geprobeerd ook via de website van Gdax (met cam) dus voor allen ...Houd Moed :)
Same here, na dagen van opnieuw documenten uploaden is het vanochtend opeens geregeld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
  • Laatst online: 10:43
Mich schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 19:59:
[...]

OP hoeveel cijfers?
En zowel in de tekst als op de code onder aan je pas?
Op alle cijfers. Alleen BSN verborgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
ViNOK16Bit schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 09:03:
[...]

Bitstamp en Ledger Nano S werken fijn samen. Snel traden met BTC, ETH, BCH, LTC, XRP
Gisteren keek ik een keer of 5 op Litebit. 2 keer was er voorraad, maar je moet er idd snel bij zijn.
Ik wacht nu op een terugstorting vanaf Gatehub. Ik ben niet geverifieerd bij Gatehub (lukt maar niet), maar ben er achter gekomen dat ik wel Ripple naar een ander adres kon sturen. Dus heb ik bij wijze van test 75 ripple naar Litehub gestuurd voor uitbetalen. Status is "Wordt verwerkt" wat wel lang duurt, maar zal vast goed komen. Als Verificatie nou helemaal niet lukt kan ik mn Ripple ook naar een andere Ripple wallet sturen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-10 10:26

spaceboy

Op grote hoogte

technoaddict schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 10:03:
[...]

Gisteren keek ik een keer of 5 op Litebit. 2 keer was er voorraad, maar je moet er idd snel bij zijn.
Ik wacht nu op een terugstorting vanaf Gatehub. Ik ben niet geverifieerd bij Gatehub (lukt maar niet), maar ben er achter gekomen dat ik wel Ripple naar een ander adres kon sturen. Dus heb ik bij wijze van test 75 ripple naar Litehub gestuurd voor uitbetalen. Status is "Wordt verwerkt" wat wel lang duurt, maar zal vast goed komen. Als Verificatie nou helemaal niet lukt kan ik mn Ripple ook naar een andere Ripple wallet sturen 8)7
Ik heb me nog niet in Ripple verdiept, maar dit soort grappen kost je toch wel steeds transactiekosten? Dat hele variabele transactie / fee gedoe in combinatie met brakke internet services en lousy support houdt me toch nog wat achterdochtig over dit hele cryptocurrency gebeuren (ook al doe ik vrolijk mee voor een paar knaken)... ;)

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RustStorm
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12:52
Ik ben ook bezig gegaan met verificatie op bittrex en coinbase. Bittrex geeft aan dat "The system says your ID was unreadable. Please make sure the photos or scans of your identification are free of glare, blur, and easily readable to the human eye." Interessant, want het is gewoon een heldere foto van m'n ID. Ook Coinbase kom ik niet door heen om wat voor een reden dan ook.

Dus, nu is het nog vroeg, nog een keer proberen denk ik. :)

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Katseviool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09-10 22:40
Timberly2 schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 22:14:
Nog mensen hier die ICN wat nauwgezet volgen?
Vind de koersontwikkeling natuurlijk extreem tegenvallen. En dat voor een bedrijf dat al omzet draait. Nu zij het nog lange niet genoeg om de kosten te dekken, maar qua professionaliteit zijn ze wel goed bezig. Niet met alleen maar marketing komen zonder werkend product, nee, het product doet zijn werk goed.
Wachten is alleen nog op een beursnotering van een van hun fondsen. Dan kan het interessant worden!
Als crypto here-to-stay is, wat het ondertussen wel lijkt te zijn (het schaalt natuurlijk enorm snel, ik zag dat Binance >1,5m gebruikers heeft, en dat in een paar maand tijd).

Leuke aan Iconomi is, is dat zij zich gefund hebben vanuit de ICO, een jaar terug. Die holdings die ze nog steeds hebben beschouwen ze zelf als boekwaarde, toekomend aan de ICN token holders. Dit maakt dat ze voorlopig nog wel eventjes vooruit kunnen want zoals ik met huidige koersen bereken is die boekwaarde ~250mln $. Dat is fors meer dan de huidige koers. De Warren Buffets onder ons zouden natuurlijk zeggen dat bij huidige aandelenmarkten het noteren onder 'liquidatie' boekwaarde zelden tot nooit meer voorkomt, maar hier heb je er eentje ;).

https://imgur.com/a/VhmqY

Zonder gekheid, ICN draait nog wel verlies, maar dat is in de orde van grootte van 1,5mln per jaar dacht ik.
Overigens vind ik ze over de kosten die ze maken ook bijzonder transparant, wat ze alleen maar siert! Qua corporate governance zijn er weinig teams die zich zo professioneel opstellen.
Qua omzet zal dit alleen maar stijgen naarmate er meer kapitaal in hun fondsen stroomt en ik heb er alle vertrouwen in dat ICN blijft performen.
Heb geen ICN maar wel BLX, maar zoals je al aangeeft is dit wel een voorbeeld. Mooi werkend product, verschillende DAA managers en alles voelt gewoon heel professioneel aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemesis2212
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-12-2024
technoaddict schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 10:03:
[...]

als het goed is krijg je van litebit een mail om je withdrawal naar je bank te confirmen. als je dat niet doet wordt het niet uitbetaald en krijg je het weer op je wallet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
spaceboy schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 10:09:
[...]

Ik heb me nog niet in Ripple verdiept, maar dit soort grappen kost je toch wel steeds transactiekosten? Dat hele variabele transactie / fee gedoe in combinatie met brakke internet services en lousy support houdt me toch nog wat achterdochtig over dit hele cryptocurrency gebeuren (ook al doe ik vrolijk mee voor een paar knaken)... ;)
Om eerlijk te zijn ben ik ook nog aan het verkennen.
Dat verifieren is een pain in the ass, maar als je het op de manier doet zoals zij het willen moet het lukken. Als je doopnamen op je ID documenten hebt staan maak dan een account aan met als voornaam je doopnaam. Niet je roepnaam. Want als je naam op je ID niet overeenkomt met je accountnaam gaat het fout.

Ik heb nu een euro of 500 in meerdere munten gestopt. Vooral via Litebit, en ook daar in de Wallet opgeslagen. Ik heb geluk gehad met Litecoin wat opeens hard steeg, en heb 125 euro inleg in een week tijd zien groeien naar 250. Winst uitgekeerd, wat goed ging.
Die 70 euro aan Ripple bij Gatehub heb ik al een half jaar staan. Mn broertje zei DIE moet je kopen toentertijd.. En daar ben ik hem wel dankbaar voor :) Wel beetje jaloers dat hij een half jaar terug 500 euro erin had gestopt, maar dat gun ik hem ;)
Verder is het vooral voor de lol. Merk wel dat het een hobby is geworden, ondanks dat ik nog steeds moet verkennen.. Het traden, dus Crypto voor Cypto inwisselen heb ik nog niet eens gedaan. Ik ben ook meer van het type "lekker makkelijk doen". Ik koop wat op Litebit, zet het daar in een Wallet, en als het goed gaat verkoop ik het of HODL ik.

Wel heb ik nu een verified account bij Coinbase (verificatie moet je echt via een app op je telefoon doen). Volgende stap is gebruik maken van Coinbase en bijvoorbeeld Binance.com. Dat traden wil ik ook een keer doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
nemesis2212 schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 10:16:
[...]

als het goed is krijg je van litebit een mail om je withdrawal naar je bank te confirmen. als je dat niet doet wordt het niet uitbetaald en krijg je het weer op je wallet.
Dat krijg je volgens mij alleen als je vanuit je Wallet op Litebit opneemt. Althans, ik kreeg elke keer een mail als ik dat deed om te bevestigen.

Bij de transfer van Gatehub naar Litebit heb ik die mail niet gehad.. Zie wel waar het naar toe gaat. Misschien moet ik nu nog wachten tot het weekend voorbij is.
Ik heb wel een return adres (gewoon wallet ID Gatehub) ingevuld voor als het mis gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ppie
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 21:13:
[...]

Als ik op schiphol ben douw ik me paspoort in dat apparaat en wordt een foto van me gemaakt en ben ik na 10 seconden verified.
Bittrex verdient een paar miljard dollar per dag, ze kunnen toch wel zo een scanner van Schiphol kopen?
Bittrex is niet gekoppeld aan het nederlandse BSN register. Het is echt appels met peren vergelijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
Even een vraagje, ik heb wil op Bitstamp met een tweede account gaan handelen en dit gescheiden houden van mijn hoofdaccount dus ik heb net een tweede account aangemaakt maar zie nu dat je ook sub accounts kunt aanmaken? Ik gebruik ook cointracking om eea in beeld te krijgen en houden en het is de bedoeling dat beide accounts financieel echt gescheiden van elkaar blijven. In cointracking heb ik de optie een tweede api koppeling toe te voegen met een apart label dus dat is niet zo het probleem maar ik snap niet goed hoe Bitstamp geldstromen op sub accounts verwerkt.

Wat is nu handig? Dat tweede account als losstaand gebruiken of onder mijn hoofdaccount een subaccount hangen? :?

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ppie
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Ik heb een 2de verificatie via google authenticator. Maar heb hier geen backup van. Weet iemand hoe je hier alsnog een backup van maakt? Zat te denken, straks crasht men phone oid...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
  • Laatst online: 20-02-2021
j0ppie schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 10:38:
Ik heb een 2de verificatie via google authenticator. Maar heb hier geen backup van. Weet iemand hoe je hier alsnog een backup van maakt? Zat te denken, straks crasht men phone oid...
De key die je krijgt bij het instellen van 2FA ergens opslaan of beter nog uitprinten en in de kluis. :) Als je deze niet meer hebt opnieuw instellen en alsnog doen.

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Djès1698
Ik had gisteren door een tip van iemand mijn exodus wallet geimporteerd in blockchain om zo de transactie fee te verminderen. ik heb alles verzonden naar binance dus er zou niets meer moeten in staan. de bitcoin is goed toegekomen in mijn adres van binance maar als ik mijn exodus bekijk staat er nog steeds hetzelfde bitcoin in alsof die niet verzonden is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Djès1698 schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 10:43:
Ik had gisteren door een tip van iemand mijn exodus wallet geimporteerd in blockchain om zo de transactie fee te verminderen. ik heb alles verzonden naar binance dus er zou niets meer moeten in staan. de bitcoin is goed toegekomen in mijn adres van binance maar als ik mijn exodus bekijk staat er nog steeds hetzelfde bitcoin in alsof die niet verzonden is?
Een bug in de matri...... ehm blockchain!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Djès1698
Verwijderd schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 10:45:
[...]

Een bug in de matri...... ehm blockchain!
zou ik nogmaals nu proberen de bitcoins te verzenden uit de exodus wallet? misschien zijn dit dan gratis bitcoins haha 8)7

Edit: het was dus te mooi om waar te zijn :+

[ Voor 7% gewijzigd door Djès1698 op 16-12-2017 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Limbeckx
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-10 12:57
Hallo. Sinds een weekje aan t traden met BTC en inmiddels IOTA (na de daling gekocht) en XRP (op verkeerd moment gekocht). Allemaal niet zo belangrijk eigenlijk. Ik heb geprobeerd om via mijn offline wallet BTC over te maken naar Binance alleen met te weinig miners fee (0,1 mBTC per kb) en nu hangt ie al langer dan een dag. Nu heb je de Transaction Accelerator van viabtc maar die zegt continu 'Submissions are beyond limit. Please try later.'. Heb om precies 10:00 geprobeerd omdat iemand zei dat bij hele uren de submissions worden gereset maar ook dat mocht niet baten.

Nu las ik iets over dat je een soort credit BTC transactie zou kunnen doen met een transactie die hogere miners fee heeft, om het geld aan te laten komen oid. Maar ik snap dat niet zo heel goed.

Weet iemand wat ik het best zou kunnen doen en hoeveel tijd het zou duren dat de transactie volledig geannuleerd wordt als ik helemaal niets doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik lees al een tijdje mee en heb hier al heel veel geleerd, thanx daarvoor!

Ik las vanmorgen dit https://www.wanttoknow.nl...om-wereldmunt-te-creeren/

Wat is jullie mening daarover? Is het conspiracy thinking of is het een geniale zet om juist te mensen die 'wantrouwend' tegenover overheden staan alvast mee te krijgen?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• mindcre8r
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-10 16:03

mindcre8r

Tradepedia

Cardano / ADA is aan zijn inzet begonnen, deze munt verwacht ik boven Bitcoin in marketcap eind volgend jaar. het is niet enkel de hoop omdat dit mijn grootste is in mijn portefeuille maar dat is vanwege het geloof in het product. even ter notitie voor mijzelf in december 2018: ik verwacht hem in de 2 cijfers tot zelfs 3 cijfers. huidige koers is 25 cent. kijken of ik gelijk krijg en kan stoppen met werken :P

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KunDun
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-10 10:33
Het is te merken dat de hype echt is los gebarsten, want op geen enkele exchange heb ik nog een account verificatie voor elkaar gekregen (Bittrex / Bitstamp etc..) en wacht al meer dan anderhalve week op bericht.

Ik zal geduld moeten hebben, wel een Ledger aangeschaft zodat ik al wel kan inkopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08-10 11:55
mindcre8r schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 11:16:
Cardano / ADA is aan zijn inzet begonnen, deze munt verwacht ik boven Bitcoin in marketcap eind volgend jaar. het is niet enkel de hoop omdat dit mijn grootste is in mijn portefeuille maar dat is vanwege het geloof in het product. even ter notitie voor mijzelf in december 2018: ik verwacht hem in de 2 cijfers tot zelfs 3 cijfers. huidige koers is 25 cent. kijken of ik gelijk krijg en kan stoppen met werken :P
even snel gekeken, maar zie de meerwaarde niet boven bijvoorbeeld ethereum? Smart contracts, decentralized computing, etc. is een space waar ethereum een grote voorsprong heeft.

Wat ze proberen over te brengen als uniqe selling point is dat het gebouwd is vanuit een "scientific philosophy". Dat zou een pro kunnen zijn, maar momenteel lopen ze volgens mij lichtjaren achter op ether, en een aantal andere platformen die zich richten op smart contracts, en met de snelheid (traagheid) van een empirisch proces zie ik ze dat niet inlopen.

kan misschien wel iets worden, maar binnen een jaar groter dan bitcoin.... dream on

[ Voor 5% gewijzigd door KingKoning op 16-12-2017 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r

mindcre8r

Tradepedia

KingKoning schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 11:25:
[...]

even snel gekeken, maar zie de meerwaarde niet boven bijvoorbeeld ethereum? Smart contracts, decentralized computing, etc. is een space waar ethereum een grote voorsprong heeft.

het enige wat ze zeggen is dat gebouwd is vanuit een "scientific philosophy". Dat zou een pro kunnen zijn, maar momenteel lopen ze volgens mij lichtjaren achter op ether, en een aantal andere platformen die zich richten op smart contracts, en met de snelheid (traagheid) van een empirisch proces zie ik ze dat niet inlopen.
Ether heeft nu ook PoS aangekondigd, dat had ADA al, dat zou nog enig roet in het eten kunnen gooien.

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 11:16:

Wat is jullie mening daarover? Is het conspiracy thinking of is het een geniale zet om juist te mensen die 'wantrouwend' tegenover overheden staan alvast mee te krijgen?
En IS is door Israel opgericht.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Oepsje
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 13:35
KingKoning schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 11:25:
[...]

Wat ze proberen over te brengen als uniqe selling point is dat het gebouwd is vanuit een "scientific philosophy". Dat zou een pro kunnen zijn, maar momenteel lopen ze volgens mij lichtjaren achter op ether, en een aantal andere platformen die zich richten op smart contracts, en met de snelheid (traagheid) van een empirisch proces zie ik ze dat niet inlopen.

kan misschien wel iets worden, maar binnen een jaar groter dan bitcoin.... dream on
Ada is veel meer dan dat. Check de whiteboard uitleg https://www.youtube.com/watch?v=Ja9D0kpksxw

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb juist gehoord dat Bitcoin een initiatief is van aliens om ons aardlingen van onze resources af te helpen zonder onnodig bloed te vergieten, daar bloed ook een resource is >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r

mindcre8r

Tradepedia

samengevat: bitcoin was crypto 1.0, ethereum 2.0 en cardano is 3.0, allemaal uit de hoed van de grondleggers?

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oepsje
  • Laatst online: 13:35
mindcre8r schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 11:51:
[...]

samengevat: bitcoin was crypto 1.0, ethereum 2.0 en cardano is 3.0, allemaal uit de hoed van de grondleggers?
Haha ja dus dat mag je best wel met een korreltje zout nemen maar er zitten zeker wel interessante gedachten achter. Die treasury bijvoorbeeld vind ik echt geniaal klinken. Denk dat er wel veel potentie in het project zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r

mindcre8r

Tradepedia

Oepsje schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 11:53:
[...]

Haha ja dus dat mag je best wel met een korreltje zout nemen maar er zitten zeker wel interessante gedachten achter. Die treasury bijvoorbeeld vind ik echt geniaal klinken. Denk dat er wel veel potentie in het project zit.
Ja me2, hier heb ik dus een flinke som in zitten met een doorlooptijd van minstens een jaar. deze geloof ik.
Zelfde geloof heb ik in GUTS bijvoorbeeld, blij dat ik daar optijd bij was en ben benieuwd hoe de waarde gaat verlopen vanaf de 20e als de tokens overgezet gaan worden en wanneer ze op exchanges komen.

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• datisgaaf
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 19-09 00:31
Ik heb gisteren rond 8 uur ‘s avonds ook wat Ripple van gatehub naar Litebit gestuurd. Staat ook nog op “wordt verwerkt”. Terwijl de transfer direct goed gegaan is. Had tegelijkertijd ook wat verge naar litebit gestuurd en dat stond vrijwel direct op “klaar voor uitbetalen”.
technoaddict schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 10:25:
[...]

Dat krijg je volgens mij alleen als je vanuit je Wallet op Litebit opneemt. Althans, ik kreeg elke keer een mail als ik dat deed om te bevestigen.

Bij de transfer van Gatehub naar Litebit heb ik die mail niet gehad.. Zie wel waar het naar toe gaat. Misschien moet ik nu nog wachten tot het weekend voorbij is.
Ik heb wel een return adres (gewoon wallet ID Gatehub) ingevuld voor als het mis gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jack_
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09-10 00:25
Wietsee. schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 16:46:
[...]

Afgelopen week op een avond tussen alle f5 momenten een SEPA transactie ingediend, volgende ochtend op de rekening. Klasse, ondanks de hondsberoerde performance.
Ik ook en ben nu aan het kijken hoe ik mijn gekochte ltc eraf krijg. Niet te doen.. was super enthousiast dat het die ene dag zo goed werkte ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boefs
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 28-09 13:52
Iemand dit weleens gehad?

Account aangemaakt op GateHub, een paar dagen geleden. Als ik dan inlog staat er Signed in successfully. Please wait...

Daarna komt er echter niets, heb het al een paar keer uren laten staan maar een vervolgscherm komt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• appelflap1992
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 10-10 21:14
Ik lees dat er hier redelijk wat mensen op gatehub zitten.
Wie kan mij uitleggen waarom de netto wallet waarde in euro's altijd significant hoger is dan wanneer ik bij de exchange alles om wil ruilen naar euro's? Dat scheelt zo een procent of 5, terrwijl ze een fee van 0,2 procent hanteren en ja ik houdt er rekening mee dat je 40 ripples altijd in de wallet moeten hebben. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
interessant verhaal! zeker een om in de gaten te houden :)

Veel van de dingen die ze noemen staan ook op de ether roadmap, maar het hele academische idee maakt het wel interessant. Hij noemt een aantal potentieel goede ideeen.

[ Voor 5% gewijzigd door KingKoning op 16-12-2017 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• two-one
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 12-06 21:58

Nee joh, het is AI , waarschijnlijk van iets extraterrestrials : YouTube: Was bitcoin created by an artificial intelligence to rule the world?
óf we leven in een simulatie , iets anders kan bijna niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ybos
  • Laatst online: 10:03
Gisteravond blunder van de eeuw }:O

Avondje uit geweest, en had eerder die dag paar LTC verkocht. Dacht, zet voordat ik ga slapen nog snel een relatief lage buy limit order in, we zien of die gepakt word.
Heb ik dus met mn domme harses (geen drank op, was alleen laat) een lage limit sell order gemaakt.
Heb iemand 7 LTC cadeau gedaan voor 40 euro per stuk onder de marktwaarde :X
Geen wereldschokkend bedrag maar wel erg zuur geld ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJTimo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-10 16:03
ybos schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 12:49:
Gisteravond blunder van de eeuw }:O

Avondje uit geweest, en had eerder die dag paar LTC verkocht. Dacht, zet voordat ik ga slapen nog snel een relatief lage buy limit order in, we zien of die gepakt word.
Heb ik dus met mn domme harses (geen drank op, was alleen laat) een lage limit sell order gemaakt.
Heb iemand 7 LTC cadeau gedaan voor 40 euro per stuk onder de marktwaarde :X
Geen wereldschokkend bedrag maar wel erg zuur geld ;w
Op welke exchange heb je dat gedaan? Kan me bijna niet voorstellen dat je met 7 LTC de markt met 40 euro aanduwd. Dat is wel erg laag volume. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
KingKoning schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 12:23:
[...]

interessant verhaal! zeker een om in de gaten te houden :)

Veel van de dingen die ze noemen staan ook op de ether roadmap, maar het hele academische idee maakt het wel interessant. Hij noemt een aantal potentieel goede ideeen.
Idd interessant. ADA is zo'n coin die binnen notime op een dollar staat en waarbij je denkt, damn had ik er maar wat ingestopt doen 'ie nog een paar cent was. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 12:50
DJTimo schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 12:52:
[...]
Op welke exchange heb je dat gedaan? Kan me bijna niet voorstellen dat je met 7 LTC de markt met 40 euro aanduwd. Dat is wel erg laag volume. :?
Nee, hij heeft gewoon een prijs gevraagd die 40 euro minder was dan de marktprijs.

Ik zelf had dat toevallig ook deze week. Even een verkeerde instelling en weg was ie, binnen seconden. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ybos
DJTimo schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 12:52:
[...]
Kraken.
Als iemand gewoon een lage buy limit had staan (met dezelfde gedachte als ik van plan was) wordt de order gewoon uitgevoerd. Snap niet helemaal wat je bedoeld.
Misschien dat mijn lage sell ook wel gewoon gepakt is door een buy market order, aangezien daar bijstaat: best mogelijke buy optie op dat moment.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Crasheeee
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 07-10 19:42
Luuk schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 12:52:
[...]

Idd interessant. ADA is zo'n coin die binnen notime op een dollar staat en waarbij je denkt, damn had ik er maar wat ingestopt doen 'ie nog een paar cent was. :+
Of het is zo'n coin die binnen notime op 0 staat en we horen er nooit meer iets van.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Crasheeee schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 12:55:
[...]

Of het is zo'n coin die binnen notime op 0 staat en we horen er nooit meer iets van.
Kijkend naar het huidige sentiment lijkt het eerste me waarschijnlijker, maar natuurlijk is dat mogelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cis
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 03-10 12:14

Cis

Crasheeee schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 12:55:
[...]

En dat je volop had ingezet bij 0,60, omdat er iemand op T.net zei dat ie naar 1 euro zou gaan stijgen. :+

Ik heb 1 keer iemand hier gevolgd door Ripple te verkopen voor 20 cent (ingekocht voor 16 cent).
En met de huidige koers had ik 1000 euro winst gemaakt. Als ik 5 dagen langer had gewacht. :)

Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KingKoning
Luuk schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 12:52:
[...]

dat is meteen ook het verontrustende er van. De tech klinkt interressant, hoewel ik wel vind dat ze zich iets te veel afzetten tov Ethereum, maar hij is wel binnen no time de top 10 in gekomen.

Dat vind ik (zelfs voor crypto :+) dan wel iets te snel gaan. Er zijn maar 4 exchanges die hem aanbieden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Malawolar
  • Laatst online: 23-01-2021
Op welke exchanges bieden ze ADA aan dan?

Overigens gaat Verge weer als een speer. Inmiddels binnen een week 220% gepakt en m'n inleg er al uit. (en dat via Litebit met hun crimineel hoge fees)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Zou opzich wel wat dipjes kunnen waarderen. Wil heel graag wat muntjes toevoegen in m'n portfolio maar sommige blijven maar stijgen |:( Echt weer zo'n luxeprobleem hahaha.

Heb nu BTC, XLM, XRP, IOT & ADA in m'n portfolio dus op IOT na niets te klagen.

@Malawolar https://coinmarketcap.com/currencies/cardano/#markets

[ Voor 12% gewijzigd door London op 16-12-2017 13:01 ]

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
  • Laatst online: 02-10 09:33
Malawolar schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 13:00:
Op welke exchanges bieden ze ADA aan dan?

Overigens gaat Verge weer als een speer. Inmiddels binnen een week 220% gepakt en m'n inleg er al uit. (en dat via Litebit met hun crimineel hoge fees)
Yep verge gaat lekker.....en ik laat fijn alles staan *O* want heb het idee dat deze nog lang niet op zn top is ...

Samsung Flip 7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Matadores
  • Laatst online: 10-10 21:54
Matadores schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 17:50:
[...]

Psssst hier een tip: VERGE (XVG).
Waarom? Omdat John McAfee dat zegt... :*)
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJTimo
  • Laatst online: 09-10 16:03
ybos schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 12:54:
[...]

Kraken.
Als iemand gewoon een lage buy limit had staan (met dezelfde gedachte als ik van plan was) wordt de order gewoon uitgevoerd. Snap niet helemaal wat je bedoeld.
Misschien dat mijn lage sell ook wel gewoon gepakt is door een buy market order, aangezien daar bijstaat: best mogelijke buy optie op dat moment.
Als er aan de bid kant orders liggen op iedere paar cent naar beneden toe, met 0.1 LTC gemiddeld, dan ziet dat er zo uit

0.1 @ 249.99
0.07 @ 249.98
0.1 @ 249.96
0.14 @ 249.95
~~
~~
0.1 @ 209.99
0.1 @ 209.98

Dan vul je toch al die buy orders tot aan 7 loten totaal. Op een exchange met een beetje normaal volume zou je de markt echt niet meer dan een halve euro lager zetten kijkt me.

Ik gebruik Kraken niet, dus misschien ben ik niet bekend met hun ordermechanisme.... Een limit sell order ONDER de bid inleggen is effectief een market sell order, maar niet lager dan jouw aangegeven prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wallie Wallie
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 10-10 14:51
KingKoning schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 12:59:
[...]
... hoewel ik wel vind dat ze zich iets te veel afzetten tov Ethereum, maar hij is wel binnen no time de top 10 in gekomen....
Charles Hoskinson (de man achter Cardano) is een van de co-founders van ETH. En ze zien zich als de opvolger van ETH, en je afzetten tegen BTC heeft naar mijn idee geen meerwaarde.

Ikzelf zie wel toekomst voor Cardano, niet als vervanger, maar wel als een grote speler. Maar goed, ik zie ook zeker toekomst in ETH :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ybos
Danny.G schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 12:54:
[...]

Nee, hij heeft gewoon een prijs gevraagd die 40 euro minder was dan de marktprijs.

Ik zelf had dat toevallig ook deze week. Even een verkeerde instelling en weg was ie, binnen seconden. :P
Precies dit, superstom }:O

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AlxRoelofs
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 13:54
Matadores schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 17:50:
[...]
Psssst hier een tip: VERGE (XVG).
Waarom? Omdat John McAfee dat zegt... :*)
XVG gelukkig al gekocht toen hij op €0,006 stond. Altijd vertrouwen gehad in XVG voor eind 2017 - 2018.

Mooi om te zien dat ze nu aan een opmars bezig zijn. Mag van mij nog wel even door gaan. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

Ok, voor iemand die al een tijdje mee gaat, ga ik een enorme beginnersvraag stellen. :$

Ik wil LTC overzetten van Kraken naar GDAX. Maar tegen de tijd dat ik op Kraken mijn adres bevestigd heb, zie ik op GDAX al weer een nieuw adres. Kan ik nou nog wel overzetten naar dat oude adres, of is dat echt maar zo kort geldig? :?

Nevermind, al gevonden in de faq :$

[ Voor 6% gewijzigd door Ethirty op 16-12-2017 13:35 ]

#team_UTC+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r

mindcre8r

Tradepedia

KingKoning schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 12:59:
[...]

dat is meteen ook het verontrustende er van. De tech klinkt interressant, hoewel ik wel vind dat ze zich iets te veel afzetten tov Ethereum, maar hij is wel binnen no time de top 10 in gekomen.

Dat vind ik (zelfs voor crypto :+) dan wel iets te snel gaan. Er zijn maar 4 exchanges die hem aanbieden.
Met de kans dat coinbase hem straks gaat aanbieden....let dan maar eens op!

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C6DL
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 16-09 19:31
Ben zo benieuwd wanneer de 20k behaalt gaat worden! Of dat dit jaar gaat zijn.
Zojuist de 18 gepasseerd op bitstamp.

[ Voor 14% gewijzigd door C6DL op 16-12-2017 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Die exchanges kunnen overigens nog wel eens een probleem worden. Merk dat ze allemaal langzamer en langzamer worden. Terwijl ik dit typ kan ik op Bittrex alleen bij m'n wallet maar voor de rest is handelen onmogelijk omdat alle cryptos niet geladen worden.

Daarbij ook duizenden mensen die tickets hebben of wachten op verificatie. Denk dat cryptos misschien iets te populair zijn :+

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
Verwijderd schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 01:50:
[...]

jij bent verbaast dat het random wijzigen van een bsn nummer van een kopie identiteitsbewijs strafbaar is? hoe ziet jouw strafblad eruit?
Ben zomaar benieuwd, aan welk feit zou je je dan strafbaar maken in jouw ogen?

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freestyler2
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online

freestyler2

Moderator

Wauw wat een hoop negativiteit over Litecoin (LTC).

Zelfs de oprichter Charlie Lee geeft als advies om (op dit moment en met andere woorden) niet te investeren in LTC.

" Charlie Lee [LTC]‏Geverifieerd account @SatoshiLite
11 dec.

Ok, sorry to spoil the party, but I need to reign in the excitement a bit...

Buying LTC is extremely risky. I expect us to have a multi-year bear market like the one we just had where LTC dropped 90% in value ($48 to $4). So if you can't handle LTC dropping to $20, don't buy! 😀
"

http://www.quotenet.nl/Ni...-extreem-risicovol-208072

Tenzij je naam Google is hou op met te doen alsof je alles weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• appelflap1992
  • Laatst online: 10-10 21:14
ik heb een doge wallet aangemaakt maar hij synchroniseert niet met het netwerk, staat loopt 4 jaar en 1 week achter.. en ik kan mijn adres niet vinden. Vind het er ook redelijk 1998 uit zien haha. Weet iemand wat ik verkeerd doe?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pirodr01
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 28-06-2024
Meer mensen hier die WaBi in de peiling hebben? Sinds kort op Binance en al een flinke sprong gemaakt, en moet nog gaan verschijnen op de Aziatische beurzen. Zijn ook al erg ver met hun product.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ruim een uur geleden via gdax wat LTC naar binance proberen te sturen naar mijn binance LTC wallet maar hij geeft helemaal niks aan onder history. Is dat normaal? dacht dat LTC snel van exchange naar exchange ging. Alles goed gecontroleerd alvorens de transfer te maken maar lijkt toch iets mis te zijn gegaan blijkbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malawolar
  • Laatst online: 23-01-2021
Great,

Bittrex laat geen nieuwe gebruikers meer toe door de drukte. Binance stuurt geen mailverificaties meer (zal ook wel door drukte komen?)

De overige twee exchanges voor ADA zijn in het Japans.. Nouja dan maar hopen op Binance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thy...
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 10:32
NinTeNdO_FrEaK schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 13:51:
[...]

Ben zomaar benieuwd, aan welk feit zou je je dan strafbaar maken in jouw ogen?
Valsheid in geschrifte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

Verwijderd schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 13:56:
Ruim een uur geleden via gdax wat LTC naar binance proberen te sturen naar mijn binance LTC wallet maar hij geeft helemaal niks aan onder history. Is dat normaal? dacht dat LTC snel van exchange naar exchange ging. Alles goed gecontroleerd alvorens de transfer te maken maar lijkt toch iets mis te zijn gegaan blijkbaar.
Kan je niks vinden over confirmations oid? Kraken naar Gdax was hier zojuist binnen een minuut of 20 compleet.

#team_UTC+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ethirty schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 14:01:
[...]

Kan je niks vinden over confirmations oid? Kraken naar Gdax was hier zojuist binnen een minuut of 20 compleet.
Gdax gaf een succesvolle confirmation aan maar als ik vervolgens mijn binance LTC wallet adres check bij blockchain explorer dan geeft hij niks aan. Number of confirmed transactions 0, First transaction Never, Last transaction Never, Total Received 0 LTC, Balance 0 LTC.

Die zijn we dus kwijt huh.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Rudy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 24-06-2024
Het gaat weer lekker hier hoor :) Ik heb laatst een paar juweeltjes ontdekt die ik even onder de aandacht wil brengen

NAVcoin https://navcoin.org anonymous dapps + staking
LINK https://testnet.smartcontract.com werkt samen met het echte swift payment network. End of year announcement verwacht
SALT https://saltlending.org platform gaat live binnen twee weken
ENJIN https://enjincoin.com minecraft plugin en java SDK in januari, wallet deze maand.
XLM https://stellar.org dit is een fork van Ripple, sommige mensen verwachten dat XLM de prijs beweging van ripple gaat volgen.

En nog een keer de daytrader must have websites https://coindar.org en https://cryptocalendar.pro . Als iemand nog vergelijkbare sites heeft graag een DM :)

Buiten de exchanges om houd ik vast: ADA, Bitshares, GRS en Wagerr.

2018 gaat het jaar worden van:
- gedecentraliseerde exchanges (waves, xlm, bitshares, blocknet)
- smart, interconnected blockchains (cardano, link, aion, loopring, 0x)
- off-chain data verbinden met blockchain (link, ethereum, cardano, volgens mij ook stratis?)
- cross-chain atomic swaps (grs, via).

Wat vertel ik de mensen die vragen waarin ze moeten investeren en een jaar niet meer naar om hoeven kijken? Cardano, EOS, Dash, zcash

[ Voor 19% gewijzigd door Rudy op 16-12-2017 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ybos
freestyler2 schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 13:51:
Wauw wat een hoop negativiteit over Litecoin (LTC).

Zelfs de oprichter Charlie Lee geeft als advies om (op dit moment en met andere woorden) niet te investeren in LTC.

" Charlie Lee [LTC]‏Geverifieerd account @SatoshiLite
11 dec.

Ok, sorry to spoil the party, but I need to reign in the excitement a bit...

Buying LTC is extremely risky. I expect us to have a multi-year bear market like the one we just had where LTC dropped 90% in value ($48 to $4). So if you can't handle LTC dropping to $20, don't buy! 😀
"

http://www.quotenet.nl/Ni...-extreem-risicovol-208072
Gister ook gelezen, maar waar zou het op gebaseerd zijn :?
aan de hand van dit nieuws iig weinig of geen reactie. Zou meneer Lee zelf gecasht hebben en laag weer in willen stappen :?

Aan de andere kant hoor je ook verhalen binnen een half jaar op 1000 euro, dus zeg het maar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirodr01
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 28-06-2024
Inderdaad, sterker nog, dat zegt hij er zelf ook over. Beetje gemengde berichtgeving vanuit hem ook dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ligone
  • Laatst online: 27-09 15:26

Ligone

Moeha!

Rudy schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 14:09:
Het gaat weer lekker hier hoor :) Ik heb laatst een paar juweeltjes ontdekt die ik even onder de aandacht wil brengen

NAVcoin https://navcoin.org anonymous dapps + staking
LINK https://testnet.smartcontract.com werkt samen met het echte swift payment network. End of year announcement verwacht
SALT https://saltlending.org platform gaat live binnen twee weken
ENJIN https://enjincoin.com minecraft plugin en java SDK in januari, wallet deze maand.
XLM https://stellar.org dit is een fork van Ripple, sommige mensen verwachten dat XLM de prijs beweging van ripple gaat volgen.
Op welke exchange zit je? Op bitfinex staan geen van deze... :?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 12:50
Dat is uiteraard niet wat Charlie bedoelt. Hij is gewoon heel eerlijk, en ik kan dat alleen maar waarderen. Mensen hebben kritiek op hem omdat hij geen vertrouwen in zijn eigen coin zou hebben, maar dat is echt de grootste onzin. Nu instappen is gewoon prima mogelijk, maar je moet wel goed weten dat de koers echt erg kan gaan kelderen nu de koersen van vrijwel alle coins/tokens zo enorm gestegen zijn afgelopen jaar. LTC is enorm gegroeid, BTC is enorm gegroeid, ETH, XRP, enzovoort. De FOMO is groot en Jan en alleman begint ineens met crypto terwijl een groot deel ervan geen idee heeft waar ze mee bezig zijn.

Het groeit allemaal snel, maar het kan ook allemaal een stevige correctie krijgen, waardoor het een tijd lang heel erg rustig zal worden. En daar is hij eerlijk over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RustStorm
Eerder vandaag wat Verge gekocht op LiteBit en het late versturen naar een wallet binnen hun website. MAar het staat er nog steeds niet op en wanneer je op het walletadres zoekt, dan is het niet te vinden. Zou jammer zijn als LiteBit er in dit geval en potje van heeft gemaakt. ;) Gelukkig ben ik (als het goed is) nu niet de gebeten hond, omdat zij zelf desbetreffend walletadres hebben gegenereerd op mijn account.

Heb een ticket ingeschoten en ben benieuwd wat er gaat gebeuren.

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
RustStorm schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 14:24:
Eerder vandaag wat Verge gekocht op LiteBit en het late versturen naar een wallet binnen hun website. MAar het staat er nog steeds niet op en wanneer je op het walletadres zoekt, dan is het niet te vinden. Zou jammer zijn als LiteBit er in dit geval en potje van heeft gemaakt. ;) Gelukkig ben ik (als het goed is) nu niet de gebeten hond, omdat zij zelf desbetreffend walletadres hebben gegenereerd op mijn account.

Heb een ticket ingeschoten en ben benieuwd wat er gaat gebeuren.
Eindelijk komt Verge in beweging, had al een deel verkocht na de eerste stijging, maar lijkt nu mooi door te zetten.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RustStorm
NinTeNdO_FrEaK schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 14:25:
[...]

Eindelijk komt Verge in beweging, had al een deel verkocht na de eerste stijging, maar lijkt nu mooi door te zetten.
Zou knap lullig zijn als ze m'n order cancellen en ik m'n geld terug krijg en het een situatie wordt waarbij de koers geleidelijk is geklommen richting hogere waarden. Ze zijn nu namelijk weer uitverkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
[...]

Het zou meer kunnen bewegen als Litebit wat voorraad had. Staat al een tijdje op 0 beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Welke wallet gebruiken jullie voor Verge?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Counter_culture
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 13-09 09:16
pirodr01 schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 13:56:
Meer mensen hier die WaBi in de peiling hebben? Sinds kort op Binance en al een flinke sprong gemaakt, en moet nog gaan verschijnen op de Aziatische beurzen. Zijn ook al erg ver met hun product.
Vanmorgen in een vlaag van FOMO gekocht :D

Het verhaal erachter klinkt goed en ze krijgen behoorlijk veel positieve aandacht, dus ik acht de kans wel groot dat er een mooie winst mee te behalen valt op de korte termijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimTube
  • Laatst online: 29-03 18:36
technoaddict schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 14:29:
[...]

Het zou meer kunnen bewegen als Litebit wat voorraad had. Staat al een tijdje op 0 beschikbaar.
RustStorm schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 14:28:
[...]

Zou knap lullig zijn als ze m'n order cancellen en ik m'n geld terug krijg en het een situatie wordt waarbij de koers geleidelijk is geklommen richting hogere waarden. Ze zijn nu namelijk weer uitverkocht.
Ik heb vanmiddag wat Verge gekocht bij LiteBit en het in m'n LiteBit wallet laten plaatsen en het was binnen 10 minuten geregeld.

Tevens is die "0 beschikbaar" van LiteBit echt een bug oid want wanneer dat er staat, staan alle munten op 0 beschikbaar en dat lijkt me sterk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dave1972
  • Laatst online: 02-10 09:33
Verwijderd schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 14:39:
[...]

Welke wallet gebruiken jullie voor Verge?
Ik die van litebit

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RustStorm
TimTube schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 14:41:
[...]

[...]

Ik heb vanmiddag wat Verge gekocht bij LiteBit en het in m'n LiteBit wallet laten plaatsen en het was binnen 10 minuten geregeld.
Daar maak ik me dus ook zorgen om. Maar ik kan niet zo veel doen behalve afwachten en hopen dat ze een nieuw adres genereren en m'n aankoop daarheen verzenden. Ik heb er eerlijk gezegd een hard hoofd in en verwacht dat ze de order zullen cancellen uiteindelijk.

Pagina: 1 ... 112 ... 223 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~[font=,24]ZERO TOLERANCE! LEES DIT EERST VOOR JE POST!~[/]
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken.

Wat willen we hier niet zien?
  • Algemene vragen over cryptocurrencies (wallet software, blockchain technologie, etc.). Plaats die in Bitcoin en overige cryptocurrencies #3.
  • "De Kraken servers zijn ruk". Nee echt? Ja, echt waar. Het is al heel lang ruk. Het hoeft niet elke dag weer eens vermeld te worden.
  • Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
  • Crypto en belasting. Hier offtopic, kan worden besproken in het bovengenoemde topic. Suggesties om te frauderen (zoals hiet niet netjes opgeven van je vermogen) worden niet gewaardeerd.
  • Vragen die al zijn beantwoord in de topicstart of de topic zelf. Gebruik de search!
  • Linkdrops. Begeleid links naar grote lappen tekst of video met een korte samenvatting (als die niet al gegeven is). Als jij iets interessant vindt om te delen, zeg er dan bij waarom je het interessant vindt.
  • Referrals. Ten overvloede, want dit staat ook in het algemene beleid van GoT.
  • Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen.
  • Slowchat. Dit betreft dus óók reacties als "Bitcoin nu op $2800", "ETH daling is ingezet" , "To the moon!" en meer van zulks. Er is een speciaal Slack kanaal opgezet door de community waar veel van de hier actieve posters te vinden zijn: click
~[font=,16]Posts die hieraan voldoen worden vanaf nu zonder pardon en zonder notificatie verwijderd, sancties volgen bij herhaling.~[/]

Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, het reilen en zeilen van exchanges, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om :).

~[html]<script type="text/javascript"> document.addEventListener("DOMContentLoaded", function() { if (document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value == "") document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value= "Wat willen we hier **NIET** zien?\n* Vragen over wallets\n* Discussies over coins en blockchain\n* Welke coin je moet kopen\n* Opmerkingen over de huidige koers van coin X\n* Slowchat\n* REFERRAL LINKS!\n* Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen :)\n\nLees de topicwaarschuwing hierboven in het rode vlak AANDACHTIG door voor je reageert."; }); </script>~[/html]