Nog mensen hier die ICN wat nauwgezet volgen?
Vind de koersontwikkeling natuurlijk extreem tegenvallen. En dat voor een bedrijf dat al omzet draait. Nu zij het nog lange niet genoeg om de kosten te dekken, maar qua professionaliteit zijn ze wel goed bezig. Niet met alleen maar marketing komen zonder werkend product, nee, het product doet zijn werk goed.
Wachten is alleen nog op een beursnotering van een van hun fondsen. Dan kan het interessant worden!
Als crypto here-to-stay is, wat het ondertussen wel lijkt te zijn (het schaalt natuurlijk enorm snel, ik zag dat Binance >1,5m gebruikers heeft, en dat in een paar maand tijd).
Leuke aan Iconomi is, is dat zij zich gefund hebben vanuit de ICO, een jaar terug. Die holdings die ze nog steeds hebben beschouwen ze zelf als boekwaarde, toekomend aan de ICN token holders. Dit maakt dat ze voorlopig nog wel eventjes vooruit kunnen want zoals ik met huidige koersen bereken is die boekwaarde
~250mln $. Dat is fors meer dan de huidige koers. De Warren Buffets onder ons zouden natuurlijk zeggen dat bij huidige aandelenmarkten het noteren onder 'liquidatie' boekwaarde zelden tot nooit meer voorkomt, maar hier heb je er eentje

.
https://imgur.com/a/VhmqY
Zonder gekheid, ICN draait nog wel verlies, maar dat is in de orde van grootte van 1,5mln per jaar dacht ik.
Overigens vind ik ze over de kosten die ze maken ook bijzonder transparant, wat ze alleen maar siert! Qua corporate governance zijn er weinig teams die zich zo professioneel opstellen.
Qua omzet zal dit alleen maar stijgen naarmate er meer kapitaal in hun fondsen stroomt en ik heb er alle vertrouwen in dat ICN blijft performen.
[
Voor 5% gewijzigd door
Timberly2 op 15-12-2017 22:16
]