[ZT] Cryptocurrencies - handel & koers #5 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 111 ... 223 Laatste
Acties:
  • 1.466.297 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CorvusGS
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 03-07 22:28
Rannasha schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 15:38:

Dit is niet correct. Wat het geval is dat 20% van alle Bitcoins in een set van 112 adressen zitten. Maar veel van de adressen met een groot saldo zijn cold wallet adressen van exchanges. Deze exchanges hebben vele gebruikers en veel van hen gebruiken de exchange ook als een soort wallet-dienst.
De #1 zou de Bitfinex cold wallet zijn...

Mijn advies is ook om weg te blijven van HLN.be, het afvoerputje van de Belgische journalistiek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackssonss
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 22-09 11:38
Heeft iemand hier Reddcoin, Dogecoin, ArtByte of NEM?

Wat zijn jullie ervaringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jackssonss schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 16:21:

Zit zelf in NEM. Degelijke munt naar mijn idee met een goed idee erachter. De NEM software is op een professionele wijze ontwikkeld. NEM is eigenlijk afkomstig uit de NXT community, maar heeft zich daar van ontdaan. Het is een POS coin welke een energiezuinig consensus heeft. Moet nog veel gebeuren, maar stijgt de laatste tijd gestaag en is er wel eentje voor in de toekomst...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackssonss
Verwijderd schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 16:27:
[...]

Zit zelf in NEM. Degelijke munt naar mijn idee met een goed idee erachter. De NEM software is op een professionele wijze ontwikkeld. NEM is eigenlijk afkomstig uit de NXT community, maar heeft zich daar van ontdaan. Het is een POS coin welke een energiezuinig consensus heeft. Moet nog veel gebeuren, maar stijgt de laatste tijd gestaag en is er wel eentje voor in de toekomst...
Ik hou hem in de gaten en hij gaat inderdaad geleidelijk omhoog. Nou ja, geleidelijk, vanaf 4 december j.l., meer dan verdubbeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Machlah
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 09-10 12:15

Heb je zelf al wat onderzoek gedaan? Naar mijn mening is NEM de enige serieuze coin in dit rijtje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jackssonss schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 16:29:
[...]

Ik hou hem in de gaten en hij gaat inderdaad geleidelijk omhoog. Nou ja, geleidelijk, vanaf 4 december j.l., meer dan verdubbeld.
Ennn hij is nu nog redelijk goedkoop. Nu even veel inslaan, op een pump de helft verkopen om je inzet weer terug te krijgen en je speelt de rest gratis mee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• radem205
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-02-2022
Bij Binance heb ik (als voorbeeld) 5 coins gekocht, maar ik krijg uiteindelijk 4,992372349 vanwege de fee. Het maximale aantal coins wat ik dan weer kan verkopen is 4. Hoe kan dit? Zo blijft er wel veel aan de strijkstok hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorvusGS
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 03-07 22:28
radem205 schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 16:34:
Bij Binance heb ik (als voorbeeld) 5 coins gekocht, maar ik krijg uiteindelijk 4,992372349 vanwege de fee. Het maximale aantal coins wat ik dan weer kan verkopen is 4. Hoe kan dit? Zo blijft er wel veel aan de strijkstok hangen.
Sommige coins (zoals NEO) kan je niet als fracties versturen op hun blockchain.

Optie is bijhouden op de exchange of omruilen voor iets anders.

EDIT: je zegt verkopen, dus niet versturen naar een andere wallet? Over welke coin gaat het?

[ Voor 8% gewijzigd door CorvusGS op 15-12-2017 16:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JustC
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09-10 11:34
Jasper schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 15:57:
[...]

[...]

Hier nog een. 320% rendement inmiddels :*)
Gaat lekker zo , zit ook op de 356%.

De eerste keer dat ik hodl ipv daytrade en gelijk een goede te pakken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bakkels
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 19-05-2021
Nou, ze sparen zichzelf niet in die blog zeg. Ook wel eens goed om te lezen in plaats van al die pr prietpraat.
Ben benieuwd of het inderdaad een stuk soepeler gaat lopen. Blijf toch fan van hun interface en dat je rechtstreeks fiat kan storten en opnemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wietsee.
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 10:05
Bakkels schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 16:44:
[...]

Nou, ze sparen zichzelf niet in die blog zeg. Ook wel eens goed om te lezen in plaats van al die pr prietpraat.
Ben benieuwd of het inderdaad een stuk soepeler gaat lopen. Blijf toch fan van hun interface en dat je rechtstreeks fiat kan storten en opnemen.
Afgelopen week op een avond tussen alle f5 momenten een SEPA transactie ingediend, volgende ochtend op de rekening. Klasse, ondanks de hondsberoerde performance.

Web Enrichment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• radem205
  • Laatst online: 02-02-2022
Jasper schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 15:57:
[...]

[...]

Hier nog een. 320% rendement inmiddels :*)
Hoe komen jullie aan informatie over een nieuwe of opkomende munt en schatten jullie in of hiermee succes te behalen valt? Gaan jullie dan alle informatie van een munt vergaren en deze tot in detail doornemen? Ik zie namelijk op coinmarketcap.com een hele lijst met munten die mogelijk potentie hebben, maar om nauw alle munten af te gaan en hierover informatie te vergaren, dat zie ik niet zitten (qua tijd).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

radem205 schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 16:48:
[...]

Hoe komen jullie aan informatie over een nieuwe of opkomende munt en schatten jullie in of hiermee succes te behalen valt? Gaan jullie dan alle informatie van een munt vergaren en deze tot in detail doornemen? Ik zie namelijk op coinmarketcap.com een hele lijst met munten die mogelijk potentie hebben, maar om nauw alle munten af te gaan en hierover informatie te vergaren, dat zie ik niet zitten (qua tijd).
De juiste Telegram groepen volgen en je heeel goed inlezen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustC
  • Laatst online: 09-10 11:34
radem205 schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 16:48:
[...]

Inlezen en het blijft een beetje gokken wanneer een munt echt los gaat.

Ik kijk vooral naar whitepaper en de daarbij horende road map. Request network is daar een voorbeeld van.

Zo heb ik lisk ontdekt dus informatie vergaren is cruciaal en je moet echt achter het product staan dat is mijn inzet in ieder geval.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwammen
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 07-10 19:18
Verwijderd schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 16:53:
[...]

De juiste Telegram groepen volgen en je heeel goed inlezen...
Suggesties voor groepen? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Machlah
  • Laatst online: 09-10 12:15
donderdag 2 november 2017 09:11

BekijkBookmarkRapporteerQuote0Henk 'm!
pattatje

Stratis valt hard. Mooi moment om groots in te slaan. Ik geloof er echt wel in dat in dit geval Stratis weer omhoog gaat. Helaas voor de zoveelste keer zijn er geen coins aan te schaffen via Litebit. Hoe toevallig weer. Was 2 dagen geleden ook al. Wordt zo moe van Litebit!
Hier op tweakers komen ook genoeg tips voorbij. Je moet alleen wel zelf onderzoek wat de waarde van een tip is :-)

[ Voor 64% gewijzigd door Machlah op 15-12-2017 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09-10 22:29

p0st

Dutch Reefer

yosh1 schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 17:04:
[...]

Suggesties voor groepen? ;)
Ja als je wat tips hebt, graag! Ik doe nu alles op basis van DYOR en Reddit, maar dat eindigt soms/vaak in FOMO helaas :9

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viep
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 23-07-2022
robb. schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 07:07:
[...]

Ik ben ook aan het wachten op de verificatie. Echt heel irritant dat dit zo lang duurt. Bij welke Exchange loop je wel soepel door dit proces?
Afgelopen week bij verschillende exchanges verificatie geprobeerd. Niet doorheen te komen. Kraken had ik al maar dje kraakt voorlopig nog.
Vanochtend bittrex maar eens geprobeerd. Binnen een kwartiertje account aangemaakt en geverifieerd. :) Schiet mij maar lek. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Check-mate
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 08-05-2018
Zojuist met m'n 1e ICO meegedaan, Deepbrain Chain, meer mensen hier in?

Ook nog een praktische vraag, ik zou graag bij Bittrex voor coins zowel een stop-loss als een take profit zetten. Ik kan er echter maar 1 van de 2 doen, als ik bijv. 1 btc heb en voor die 1 btc een stop-loss zet komt die btc bij reserved te staan, en kan ik geen order meer zetten op die coin met take profit. Hoe lossen jullie dit op? Op 50% een stop-loss en 50% een take profit is ook niet ideaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 02-10 09:33
Vind de val van stratis nog wel meevallen eerlijk gezegd d:)b

[ Voor 71% gewijzigd door dave1972 op 15-12-2017 17:23 ]

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mich
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08:57
https://www.jelurida.com/ico

Is er iemand die hier iets van afweet?

Voor elke NXT in je wallet krijg je 0.5 IGNIS. Ze hebben al voor 15 mjn zelf verkocht dus het lijkt iets veel belovend te zijn.

Ik heb de NXT wallet gedownload maar die is best complex...

[ Voor 13% gewijzigd door Mich op 15-12-2017 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jack_
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09-10 00:25
argon007 schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 16:02:
[...]

Maar wel transactiekosten aan uw been...
Ja, 0,25 procent bij de meeste exchanges of zelfs 0 procent als maker fee op gdax. Nog altijd minder als de 10-20 procent spread tussen buy en sell bij een broker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freestyler2
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online

freestyler2

Moderator

Waarom kan je op kraken eigenlijk niet alle cryptos kopen die er zijn, of op zijn minst de top 100 oid. Tuurlijk ik snap dat dit momenteel geen prio heeft, maar zal dit in de toekomst wel erbij komen? Lijkt me voor alle partijen een win win situatie.

Tenzij je naam Google is hou op met te doen alsof je alles weet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Goeie tip trouwens van iemand eerder om 2 documenten te laten verifieren op coinbase dan ben je gelijk geverifieerd op GDAX en krijg je niet dat gedoe om voor een webcam te moeten zitten voor een selfie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mich
Verwijderd schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 17:45:
Goeie tip trouwens van iemand eerder om 2 documenten te laten verifieren op coinbase dan ben je gelijk geverifieerd op GDAX en krijg je niet dat gedoe om voor een webcam te moeten zitten voor een selfie.
Heb je op die documenten nog iets weg gehaald? Of heb je gewoon een id of rijbewijs volledig ingescant?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matadores
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 10-10 21:54

Psssst hier een tip: VERGE (XVG).
Waarom? Omdat John McAfee dat zegt... :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technorabilia
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 10-10 15:30
Weet iemand een online NEM/XEM wallet waar ik makkelijk even wat kan parkeren?

👉🏻 Blog 👈🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freestyler2
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online

freestyler2

Moderator

Mich schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 17:46:
[...]

Heb je op die documenten nog iets weg gehaald? Of heb je gewoon een id of rijbewijs volledig ingescant?
Je moet het volledig inscannen zonder aanpassingen anders keuren ze je aanmelding niet goed.

Tenzij je naam Google is hou op met te doen alsof je alles weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
freestyler2 schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 18:01:
[...]

Je moet het volledig inscannen zonder aanpassingen anders keuren ze je aanmelding niet goed.
Hoe gek ben je dan 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als ze het accepteren met dingen geblurred kan iemand deze ook gewoon misbruiken in die geblurde staat, want blijkbaar is dat valide.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheeler 2
  • Laatst online: 02-12-2021
[...]

Dan laat ik coinbase maar aan mij voorbij gaan. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mindcre8r
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-10 16:03

mindcre8r

Tradepedia

[...]

Ik heb m anders zonder bsn goedgekeurd gekregen.

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
OT: https://www.rijksoverheid...komen-met-kopie-id-bewijs
Gaat trouwens best wel lekker met de LTC momenteel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentvdh
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16-12-2024
Matadores schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 17:50:
[...]

Heb je zelf XVG? Zo ja, welke wallet gebruik je. Ik lees dat er (momenteel) problemen met de Electrum wallet en de XVG app. Geen verbinding etc.

Geen zin dat er wat misgaat met versturen naar m'n wallet. Of gaat het proces nu gewoon goed ondanks dat het niet overal lekker wordt weergegeven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OllyNL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08-10 11:06
Ik wil eigenlijk weg van coinbase vanwege hun bizarre fees, maar nog meer omdat ze segwit niet implementeren..

Wat is een goed alternatief in europa waar ze segwit wel supporten en ook euro koersen hebben en veilig zijn? Bitstamp lijkt goed, zijn wel ooit gehacked. (overigens wel klanten tegemoet gekomen schijnt)

Bvd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Ik snap dat je liever geen kopie van je ID opstuurt maar het wantrouwen is wel overdreven groot vind ik. Coinbase is echt een enorm bedrijf, met een enorme omzet en enorm veel gebruikers. Ik schat de kans toch niet enorm groot dat zij ID fraude gaan plegen of dat hackers er met de ID's vandoor gaan. Die zullen dan toch liever met de bitcoins aan de haal gaan :+.

(Tip: je kan je BSN bijvoorbeeld ook bewerken en getalletjes veranderen met paint als je het allemaal echt niet vertrouwd!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bakkels
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 19-05-2021
Tominatie schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 18:44:
Ik snap dat je liever geen kopie van je ID opstuurt maar het wantrouwen is wel overdreven groot vind ik. Coinbase is echt een enorm bedrijf, met een enorme omzet en enorm veel gebruikers. Ik schat de kans toch niet enorm groot dat zij ID fraude gaan plegen of dat hackers er met de ID's vandoor gaan. Die zullen dan toch liever met de bitcoins aan de haal gaan :+.

(Tip: je kan je BSN bijvoorbeeld ook bewerken en getalletjes veranderen met paint als je het allemaal echt niet vertrouwd!)
Een praktische tip hierbij: verander of blur dan ook de code die onderaan je paspoort staat want daar staat je BSN ook gewoon in namelijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tominatie schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 18:44:

dat laatste is hardstikke strafbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RustStorm
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10-10 21:06
[...]

Dat geven ze ook aan bij Bittrex. documenten mogen op geen enkele manier gemanipuleerd zijn... dus BSN verwijderen is a no-go volgens de tekst... wat de praktijk uitwijst weet ik niet, maar ik vind het echt belachelijk mocht dit daadwerklijk waar zijn. Ik zal dit weekend een poging wagen tot het insturen van gemanipuleerde identificatie.

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ener103
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-10 14:31
wheeler 2 schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 18:16:
[...]

Dan laat ik coinbase maar aan mij voorbij gaan. :)
Ben ook 3 dagen met coinbase en gdax bezig geweest. Verschillende keren id geüpload met bsn onzichtbaar gemaakt maar zonder opgaaf van reden rejected. Nou je hoort eigenlijk helemaal niks. Door af en toe in je account te kijken zie je pending staan. Op een gegeven moment zie je staan dat je account nog niet verified is.
Gisteren account aangemaakt op bittrex met zelfde documenten en binnen 1/2 dag accpeted.
Ik laat coinbase ook maar links liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RideWithUz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 11-04-2024
Heb je zelf XVG? Zo ja, welke wallet gebruik je. Ik lees dat er (momenteel) problemen met de Electrum wallet en de XVG app. Geen verbinding etc.
Ik had met de Windows app verbindingsproblemen
Nu Android app met tor bot gedownload. Werkt als een tierelier. Goed beveiligd via vingerafdruk en password. XVG van bittrex naar wallet binnen 5 minuten binnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matadores
  • Laatst online: 10-10 21:54
Vincentvdh schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 18:37:
[...]

Geen zin dat er wat misgaat met versturen naar m'n wallet. Of gaat het proces nu gewoon goed ondanks dat het niet overal lekker wordt weergegeven?
Ik heb het vooralsnog in op Bittrex staan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Djès1698
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 25-10-2020
Bittrex of binance? En waarom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Munns
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 25-09 18:18
Ik heb XVG op binance staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirodr01
  • Laatst online: 28-06-2024
Ik ook, ik wil er vlot mee kunnen schuiven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Egbert1907
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 30-01-2021
Waar krijg ik het makkelijkst mijn fiat naar toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-10 21:52
[...]

Vandaag geverifieerd bij Coinbase. Stukje papier over mijn BSN gedaan, ging allemaal prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentvdh
pirodr01 schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 19:20:
Ik ook, ik wil er vlot mee kunnen schuiven.
Hoe kan ik het best XVG naar Binance sturen? Momenteel heb ik alles op Kraken en nog wat XRP op Gatehub.

- Andere coin kopen op Kraken en vervolgens deze sturen naar Binance
- Kopen via bijv. Litebit en daar het XVG adres invullen wat bij deposits in Binance wordt weergegeven?

Hier: https://support.binance.c...er-and-Deposit-on-Binance staan bij stap twee slechts een paar coins, maar neem aan dat deze how to verouderd is en het gewoon rechtstreeks naar XVG deposit kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanmiddag hier al gemeld, maar dus een verkooporder gedaan met Bitonic (die overigens echt qua klantenservice met stappen achteruit gaan (geen telefoonnummer meer en reageren op berichten duurt dus blijkbaar tegenwoordig al dagen) met te lage fee gestuurd.

Ik heb een fee gebruikt van 50,9sat/B. Is dit zo weinig dat ik echt de volledige 2 weken moet gaan uitzingen, of wordt die nog ergens opgepakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-10 16:03

mindcre8r

Tradepedia

Ik hoor trouwens om mij heen dat mensen de bitcoin niet meer vanaf bittrex kunnen transferen. Meer mensen last van?

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirodr01
  • Laatst online: 28-06-2024
Vincentvdh schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 19:45:
[...]

Hoe kan ik het best XVG naar Binance sturen? Momenteel heb ik alles op Kraken en nog wat XRP op Gatehub.

- Andere coin kopen op Kraken en vervolgens deze sturen naar Binance
- Kopen via bijv. Litebit en daar het XVG adres invullen wat bij deposits in Binance wordt weergegeven?

Hier: https://support.binance.c...er-and-Deposit-on-Binance staan bij stap twee slechts een paar coins, maar neem aan dat deze how to verouderd is en het gewoon rechtstreeks naar XVG deposit kan?
Wat precies de beste manier is zal per situatie wat verschillen, ik heb litecoin overgemaakt naar Binance omdat ik daar redelijk wat van had, daar ingeruild voor BTC en daarna XVG gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aurora
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 08-10 17:48
technoaddict schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 19:25:
[...]

Vandaag geverifieerd bij Coinbase. Stukje papier over mijn BSN gedaan, ging allemaal prima :)
Inderdaad, dat wilde ik ook net aangeven. Stukje papier werkte toentertijd bij mij ook.

Don't forget the Cloud is just someone else's computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flexje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:07

flexje

got-father

Iemand van jullie in het bezit van nxt coins en waarom gekocht?

"Try not to become a man of success but rather to become a man of value..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mich
Aurora schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 19:57:
[...]

Inderdaad, dat wilde ik ook net aangeven. Stukje papier werkte toentertijd bij mij ook.
OP hoeveel cijfers?
En zowel in de tekst als op de code onder aan je pas?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aurora
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 08-10 17:48
Mich schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 19:59:
[...]

OP hoeveel cijfers?
En zowel in de tekst als op de code onder aan je pas?
Op alle BSN cijfers! Ging trouwens om een oud rijbewijs, die een paar weken geleden verlopen is :') Op dat rijbewijs stond het BSN nummer alleen nog aan de achterzijde.

Don't forget the Cloud is just someone else's computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackssonss
Matadores schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 17:50:
[...]

Haha. Ja, ik las het. Laat ik die nou net al hebben gekocht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arrien
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Is het niet ongelooflijk riskant om al je persoonsgegevens, inclusief paspoort, rijbewijs en bankgegevens zomaar door te sturen? Als die in verkeerde handen vallen kun je echt grote problemen krijgen.

Je weet dat elke site/bedrijf gehacked is, of anders binnenkort gehacked zal worden.
Daarom zit ik nu op Litebit (die inderdaad ook al eerder gehacked is |:( ) en Binance omdat je daar minder gegevens hoeft door te sturen om toch mee te kunnen doen met crypto.

http://www.avfoto.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eindhovenfinest
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 06-10 10:25
Arrien schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 20:27:
Is het niet ongelooflijk riskant om al je persoonsgegevens, inclusief paspoort, rijbewijs en bankgegevens zomaar door te sturen? Als die in verkeerde handen vallen kun je echt grote problemen krijgen.

Je weet dat elke site/bedrijf gehacked is, of anders binnenkort gehacked zal worden.
Daarom zit ik nu op Litebit (die inderdaad ook al eerder gehacked is |:( ) en Binance omdat je daar minder gegevens hoeft door te sturen om toch mee te kunnen doen met crypto.
Bij het openen van een bankrekening / financieel product is dit toch niet anders? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technorabilia
Ik heb nu diverse coins verspreid staan over Bitfinex, Binance, Litebit, ...
Deze sites ga ik af om te kijken wat de stand van zaken is. Echt een goed overzicht heb ik niet direct.
Hoe doen jullie dit?

👉🏻 Blog 👈🏻

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thechib12
  • Laatst online: 10-10 20:30
kraades schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 20:54:
Ik heb nu diverse coins verspreid staan over Bitfinex, Binance, Litebit, ...
Deze sites ga ik af om te kijken wat de stand van zaken is. Echt een goed overzicht heb ik niet direct.
Hoe doen jullie dit?
Blockfolio vind ik wel fijn. OVerizcht van alle munten op een plek

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
thechib12 schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 20:58:
[...]

Blockfolio vind ik wel fijn. OVerizcht van alle munten op een plek
Delta app _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hershel
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-09 17:54
Dit kan ik beamen. Mooi vormgegeven en overzichtelijke app, mogelijkheid om alerts in te stellen, te kiezen van welke exchange je de koers trackt etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junia
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-10 12:28
Heeft iemand misschien wat meer info over litecoin? Vanuit technisch oogpunt lijkt hij mij erg ondergewaardeerd, maar ik begrijp totaal niet waarom hij een paar dagen geleden opeens to the moon ging, gevolgd door een (logische) correctie. Om vervolgens vandaag weer flink te stijgen. Ik kan echter geen nieuwsberichten of iets vinden waarom hij nu zo stijgt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

j0ppie schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 08:17:
Bittrex heeft het idd erg druk. Ik wacht ook op verificatie. Vind het wel goed dat ze een stop hebben gezet op nieuwe aanmeldingen. las ook dat ze veel personeel trainen. Ze kunnen het niet aan, ik denk dat het allemaal komt door de 10k bitcoin gekte. Global news zet wel wat in actie natuurlijk.
Als ik op schiphol ben douw ik me paspoort in dat apparaat en wordt een foto van me gemaakt en ben ik na 10 seconden verified.
Bittrex verdient een paar miljard dollar per dag, ze kunnen toch wel zo een scanner van Schiphol kopen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rox92
  • Laatst online: 06:43
Verwijderd schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 21:13:
[...]

Als ik op schiphol ben douw ik me paspoort in dat apparaat en wordt een foto van me gemaakt en ben ik na 10 seconden verified.
Bittrex verdient een paar miljard dollar per dag, ze kunnen toch wel zo een scanner van Schiphol kopen?
Eerder iets van 4.804.510,51 euro per dag..... Alsnog veel geld maar geen paar miljard! :+
Tja probeer eens op schiphol met 100.000 mensen dat apparaat te gebruiken tegelijkertijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H6nsvV379
  • Laatst online: 03-10 17:06
Ik heb geld overgemaakt naar "Kraken " gewoon zoals het moet, maar ik zie mijn centjes al 3 dagen op "on hold " staan :-(
Geen idee waarom...en wat kan ik nu doen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentvdh
H6nsvV379 schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 21:19:
Ik heb geld overgemaakt naar "Kraken " gewoon zoals het moet, maar ik zie mijn centjes al 3 dagen op "on hold " staan :-(
Geen idee waarom...en wat kan ik nu doen ?
Is je naam op Kraken exact hetzelfde als de naam die gekoppeld is aan je bankrekening? Als dat niet zo is zorgt dit voor vertraging.

Ik heb eergister nog fiat overgemaakt naar Kraken. Overgeboekt rond 10u in de ochtend. Stond om 14.15 op m'n Kraken account beschikbaar om te handelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SDMSIM
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 12-11-2020
Vincentvdh schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 21:23:
[...]

Is je naam op Kraken exact hetzelfde als de naam die gekoppeld is aan je bankrekening? Als dat niet zo is zorgt dit voor vertraging.

Ik heb eergister nog fiat overgemaakt naar Kraken. Overgeboekt rond 10u in de ochtend. Stond om 14.15 op m'n Kraken account beschikbaar om te handelen :)
Ik heb exact hetzelfde, wacht al drie weken. Wss komt je naam dat niet overeen met de naam van je rekeningnummer. Bij mij ook gezeur vanwege doopnamen enzo. En de klantenservice werkt niet echt mee, heb al zoveel screenshots moeten sturen maar ze blijven zeuren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H6nsvV379
SDMSIM schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 21:25:
[...]

Ik heb exact hetzelfde, wacht al drie weken. Wss komt je naam dat niet overeen met de naam van je rekeningnummer. Bij mij ook gezeur vanwege doopnamen enzo. En de klantenservice werkt niet echt mee, heb al zoveel screenshots moeten sturen maar ze blijven zeuren...
Dan zal het waarschijnlijk dan 1 letter van mijn "doopnaam " zijn dus een letter extra.. 8)7
Die staat wel op mijn bankrekening maar gebruik te hem niet bij het invullen van de gegevens van "Kraken"

Ga maar gelijk een berichtje sturen ....ze hebben daar verder toch niks te doen.... |:(

[ Voor 3% gewijzigd door H6nsvV379 op 15-12-2017 21:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SDMSIM
H6nsvV379 schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 21:41:
[...]

Dan zal het waarschijnlijk dan 1 letter van mijn "doopnaam " zijn dus een letter extra.. 8)7
Die staat wel op mijn bankrekening maar gebruik te hem niet bij het invullen van de gegevens van "Kraken"

Ga maar gelijk een berichtje sturen ....
Dat had ik dus ook ja. En nu al 3 weken met de support in de weer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentvdh
pirodr01 schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 19:55:
[...]

Wat precies de beste manier is zal per situatie wat verschillen, ik heb litecoin overgemaakt naar Binance omdat ik daar redelijk wat van had, daar ingeruild voor BTC en daarna XVG gekocht.
Ik kan via Kraken wel BTC of ETH kopen en naar Binance sturen. Vervolgens op Binance daar XVG van kopen. Ben ik dan met de 3x transactiekosten niet evenveel kwijt als de fee van bijvoorbeeld Litebit en maakt het weinig verschil?

Iemand die daar meer over kan vertellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• akaQ
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 10-10 13:33
SDMSIM schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 21:25:
[...]

Same, bittrex. doopnaam/roepnaam. en ivm drukte een niet echt vlotte support...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smok84
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 10-10 18:11
Die XVG doet niet veel op het moment.
Toch hoor ik continue dat mensen kopen, vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bas68
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 11-11-2024
akaQ schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 21:49:
[...]

Heb je wel een antwoord gekregen (anders dan een standaard reply met wat je wel/niet moet doen bij verificatie (lekker handig; achteraf))?

Ik heb 'tzelfde probleem maar nog geen enkel inhoudelijk antwoord gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• com2,1ghz
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-10 12:18
Voortaan via Happycoins of Litebit kopen en laten storten op je Kraken wallet. Is het meest snelle manier. Kost wel het meeste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technorabilia
Ik heb netjes alle transacties erin gezet en dat werkt prima. Alleen soms koop ik Bitcoin. Hoe voeg je dit toe? M.a.w. hoe vertegenwoordig de waarde van deze Bitcoins?

👉🏻 Blog 👈🏻

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

smok84 schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 21:49:
Die XVG doet niet veel op het moment.
Toch hoor ik continue dat mensen kopen, vreemd.
Enkele maanden geleden ging XVG ineens van 70 naar 171, daarna is hij langzaam weer naar 70 afgezakt en nu staat hij iets boven de 100. Ik heb er destijds een keer goed op meegelift, maar hij staat nog steeds veel lager dan toen en ik zie op dit moment geen reden om weer in te stappen. Begrijp ook niet zo goed waarom anderen dat wel zien, maar ik hoop voor ze dat ze gelijk krijgen :)

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• akaQ
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 10-10 13:33
bas68 schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 21:52:
[...]

Heb je wel een antwoord gekregen (anders dan een standaard reply met wat je wel/niet moet doen bij verificatie (lekker handig; achteraf))?

Ik heb 'tzelfde probleem maar nog geen enkel inhoudelijk antwoord gehad.
nope, standaart reply. al meer dan een week

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timberly2
  • Laatst online: 06:27
Nog mensen hier die ICN wat nauwgezet volgen?
Vind de koersontwikkeling natuurlijk extreem tegenvallen. En dat voor een bedrijf dat al omzet draait. Nu zij het nog lange niet genoeg om de kosten te dekken, maar qua professionaliteit zijn ze wel goed bezig. Niet met alleen maar marketing komen zonder werkend product, nee, het product doet zijn werk goed.
Wachten is alleen nog op een beursnotering van een van hun fondsen. Dan kan het interessant worden!
Als crypto here-to-stay is, wat het ondertussen wel lijkt te zijn (het schaalt natuurlijk enorm snel, ik zag dat Binance >1,5m gebruikers heeft, en dat in een paar maand tijd).

Leuke aan Iconomi is, is dat zij zich gefund hebben vanuit de ICO, een jaar terug. Die holdings die ze nog steeds hebben beschouwen ze zelf als boekwaarde, toekomend aan de ICN token holders. Dit maakt dat ze voorlopig nog wel eventjes vooruit kunnen want zoals ik met huidige koersen bereken is die boekwaarde ~250mln $. Dat is fors meer dan de huidige koers. De Warren Buffets onder ons zouden natuurlijk zeggen dat bij huidige aandelenmarkten het noteren onder 'liquidatie' boekwaarde zelden tot nooit meer voorkomt, maar hier heb je er eentje ;).

https://imgur.com/a/VhmqY

Zonder gekheid, ICN draait nog wel verlies, maar dat is in de orde van grootte van 1,5mln per jaar dacht ik.
Overigens vind ik ze over de kosten die ze maken ook bijzonder transparant, wat ze alleen maar siert! Qua corporate governance zijn er weinig teams die zich zo professioneel opstellen.
Qua omzet zal dit alleen maar stijgen naarmate er meer kapitaal in hun fondsen stroomt en ik heb er alle vertrouwen in dat ICN blijft performen.

[ Voor 5% gewijzigd door Timberly2 op 15-12-2017 22:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bas68
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 11-11-2024
akaQ schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 22:05:
[...]

nope, standaart reply. al meer dan een week
Zelfde dus. Ik snap ook niet wat er (door hun) te resolven valt eigenlijk, bij die roepnaam/doopnaam kwestie...

Is er iemand bij wie dit resolved is en zoja, wat willen ze dan van je?

Je kunt niet met terugwerkende kracht je 'first name' veranderen naar wat in je paspoort/rijbewijs staat dus wat dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitsah
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-10-2024
Monaco flink in lift en meer waard dan Bitcoin 😳😂
https://www.worldcoinindex.com/coin/monaco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SDMSIM
Shit, ik wilde net kopen !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruudonline
  • Laatst online: 10-10 21:19
Helaas blijk je op Bittrex geen nieuwe accounts te kunnen aanmaken. Wilde het net voor mijn schoonvader doen, maar helaas.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lighting_
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 05-09 16:48
De correcte koers
https://coinmarketcap.com/currencies/monaco/

[ Voor 12% gewijzigd door lighting_ op 15-12-2017 22:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentvdh
Hoe kan zoiets ineens zoveel meer waard zijn? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirtyBird
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09:33

DirtyBird

Praktiserend denker

Vincentvdh schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 22:39:
Heb je HMQ gezien? Ik snap niet waar dit vandaan komt :s

Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RustStorm
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10-10 21:06
DirtyBird schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 22:43:
[...]

Heb je HMQ gezien? Ik snap niet waar dit vandaan komt :s
Ik zat er bij en ik keek er naar... missed the boat :P

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H6nsvV379
akaQ schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 21:49:
[...]

Ik heb tot nu toe alleen coins uit mijn wallets overgemaakt, naar de exchanges zonder problemen
Dacht zal even een reserve potje maken, met fiat ,voor als ik "vlug wil handelen ".
Dus kan ik bij bij de meeste exchanges problemen krijgen als ik het zo hoor, want ik gebruik de letter van mijn doopnaam nooit bij het invullen van mijn naam....
Goede les voor de starters onder ons...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 10-10 12:09

Ethirty

Who...me?

technoaddict schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 19:25:
[...]

Que?! Ik ben nu al bijna een week bezig, maar wordt continue met een unknown error afgebroken. :X

Vraag me wel af wat ze met al die foto's van mijn ID's doen. Allemaal bewaren? :?

Als het dit weekend nou nog niet lukt ga ik maar weer verder k*tten op Kraken om een ordertje te verkopen. :')

#team_UTC+1

An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper  Mini '12 i7/16/256  Air '13 i5/8/256  iPad mini 5 64GB  iPhone SE 128GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k995
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-04 20:45
Misschien voor toegang tot sites een apart topic?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Vincentvdh schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 22:39:
Ik heb nu 70 miljoen euro op mijn rekening, heb ze net verkocht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

k995 schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 22:54:
Misschien voor toegang tot sites een apart topic?
Voor handel heb je toch een account nodig op een site die werkt. Vind het wel interessant om te zien welke sites werken, of dat verificatie bij anderen wel lukt.

#team_UTC+1

You can call me McOverloper  Mini '12 i7/16/256  Air '13 i5/8/256  iPad mini 5 64GB  iPhone SE 128GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flexje

flexje

got-father

Hoe kan dat nou met Monaco??????

+223218%????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SDMSIM
flexje schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 22:56:

+223218%????
https://coinmarketcap.com/currencies/monaco/

Gewoon een bug zo te zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

flexje schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 22:56:

+223218%????
Als het te mooi is om waar te zijn, dan is het vast niet waar. ;)

Groter dan Bitcoin zie ik voorlopig voor andere coins ook nog niet gebeuren. En dan heb ik het niet zozeer over de marketcap, maar over de hoeveelheid geld die er daadwerkelijk in om gaat.

#team_UTC+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timberly2
Ethirty schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 22:58:
[...]

Als het te mooi is om waar te zijn, dan is het vast niet waar. ;)

Groter dan Bitcoin zie ik voorlopig voor andere coins ook nog niet gebeuren. En dan heb ik het niet zozeer over de marketcap, maar over de hoeveelheid geld die er daadwerkelijk in om gaat.
Bitcoin wordt voorlopig ook zeker niet in gehaald. Kijk alleen al naar dat first-mover advantage. Alle handelsparen zijn in bitcoin, alle exchanges zijn daarop geënt, alle arbitragebots, de media, noem maar op. Ethereum en USDT doen wat pogingen met andere handelsparen maar is weinig serieus qua volume. Meeste FIAT paren zijn bitcoin en andere gateways zoals bitonic.nl doen ook alleen maar BTC.

En aan de anderen, zo'n Monaco koers, tja met alle respect, dat kan je zelf ook wel bedenken dat dat niet klopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dav0s
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-09 09:09

Dav0s

Hr?

Ethirty schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 22:53:
[...]

Que?! Ik ben nu al bijna een week bezig, maar wordt continue met een unknown error afgebroken. :X

Vraag me wel af wat ze met al die foto's van mijn ID's doen. Allemaal bewaren? :?

Als het dit weekend nou nog niet lukt ga ik maar weer verder k*tten op Kraken om een ordertje te verkopen. :')
Volgens mij vallen die verificatieprocessen als eerste af als de druk op de site/exchange hoog is. Werkt dus het beste als je een traag handelsmoment pakt om het te proberen. Ben er ook een week mee bezig geweest, maar vanochtend ging het opeens even heel makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evianon
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 08-10 12:30
Timberly2 schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 22:14:
Nog mensen hier die ICN wat nauwgezet volgen?
Vind de koersontwikkeling natuurlijk extreem tegenvallen. En dat voor een bedrijf dat al omzet draait.
...
Iconomi is een prachtig bedrijf en een voorbeeld voor hoe het vaker zou moeten in Crypto.

Het probleem met de ICN token is echter dat het gerucht al lange tijd gaat dat de SEC dit wil aanmerken als een security. Als dat gebeurt, dan verdwijnt het vervolgens van Kraken en is het dus nergens meer te traden. Dit hangt al lang in de lucht en drukt de prijs enorm. Iconomi zelf is er vrij stil over, wat niet helpt.

Kan dus twee kanten op, ofwel er komt op een bepaald moment een officieel statement dat ICN niet als security zal worden gezien, waarna het op meerdere exchanges verhandeld kan worden en de prijs de lucht in schiet. Ofwel het wordt wél als security gezien, kan niet meer verhandeld worden en is vervolgens zo goed als waardeloos. De tweede mogelijkheid lijkt me zeer reëel. Een iets te grote gok dus voor de meeste traders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timberly2
Evianon schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 23:07:
[...]

Iconomi is een prachtig bedrijf en een voorbeeld voor hoe het vaker zou moeten in Crypto.

Het probleem met de ICN token is echter dat het gerucht al lange tijd gaat dat de SEC dit wil aanmerken als een security. Als dat gebeurt, dan verdwijnt het vervolgens van Kraken en is het dus nergens meer te traden. Dit hangt al lang in de lucht en drukt de prijs enorm. Iconomi zelf is er vrij stil over, wat niet helpt.

Kan dus twee kanten op, ofwel er komt op een bepaald moment een officieel statement dat ICN niet als security zal worden gezien, waarna het op meerdere exchanges verhandeld kan worden en de prijs de lucht in schiet. Ofwel het wordt wél als security gezien, kan niet meer verhandeld worden en is vervolgens zo goed als waardeloos. De tweede mogelijkheid lijkt me zeer reëel. Een iets te grote gok dus voor de meeste traders.
SEC aanmerking als security is het geval wanneer er buybacks plaats vinden. Maar die kan het ICN team ook weer cancellen lijkt me.
Echter zie ik ICN team ook nog wel zover gaan om als eerste SEC gereguleerd te worden. Ze waren ook als team voorloper met regulering in Europa met het ondertussen gestopte Cashila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flexje

flexje

got-father

Graag jullie hulp.

Ik zit net rond te snuffelen in mijn dropbox en ik kom het volgende tegen in een BTC mapje:
mbhd-bc90576a-01388d0a-143e1785-c61e26e9-99fa28ad-20161117212427.zip.aes

Ik weet dat ik voorheen op mn mac os x de app multibit gebruikte voor btc en waarschijnlijk heb ik een exportje gemaakt van iets...

Hoe krijg ik dit weer geopend of geimporteerd?

Pagina: 1 ... 111 ... 223 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~[font=,24]ZERO TOLERANCE! LEES DIT EERST VOOR JE POST!~[/]
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken.

Wat willen we hier niet zien?
  • Algemene vragen over cryptocurrencies (wallet software, blockchain technologie, etc.). Plaats die in Bitcoin en overige cryptocurrencies #3.
  • "De Kraken servers zijn ruk". Nee echt? Ja, echt waar. Het is al heel lang ruk. Het hoeft niet elke dag weer eens vermeld te worden.
  • Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
  • Crypto en belasting. Hier offtopic, kan worden besproken in het bovengenoemde topic. Suggesties om te frauderen (zoals hiet niet netjes opgeven van je vermogen) worden niet gewaardeerd.
  • Vragen die al zijn beantwoord in de topicstart of de topic zelf. Gebruik de search!
  • Linkdrops. Begeleid links naar grote lappen tekst of video met een korte samenvatting (als die niet al gegeven is). Als jij iets interessant vindt om te delen, zeg er dan bij waarom je het interessant vindt.
  • Referrals. Ten overvloede, want dit staat ook in het algemene beleid van GoT.
  • Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen.
  • Slowchat. Dit betreft dus óók reacties als "Bitcoin nu op $2800", "ETH daling is ingezet" , "To the moon!" en meer van zulks. Er is een speciaal Slack kanaal opgezet door de community waar veel van de hier actieve posters te vinden zijn: click
~[font=,16]Posts die hieraan voldoen worden vanaf nu zonder pardon en zonder notificatie verwijderd, sancties volgen bij herhaling.~[/]

Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, het reilen en zeilen van exchanges, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om :).

~[html]<script type="text/javascript"> document.addEventListener("DOMContentLoaded", function() { if (document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value == "") document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value= "Wat willen we hier **NIET** zien?\n* Vragen over wallets\n* Discussies over coins en blockchain\n* Welke coin je moet kopen\n* Opmerkingen over de huidige koers van coin X\n* Slowchat\n* REFERRAL LINKS!\n* Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen :)\n\nLees de topicwaarschuwing hierboven in het rode vlak AANDACHTIG door voor je reageert."; }); </script>~[/html]