[ZT] Cryptocurrencies - handel & koers #5 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 120 ... 223 Laatste
Acties:
  • 1.466.309 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loki53221
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 06-05 10:34
Oepsje schreef op zondag 17 december 2017 @ 22:16:
[...]

Ik ook, flinke stijging gehad dus ik houd wel rekening met een correctie maar aangezien ik die zaken altijd slecht inschat ga ik ze gewoon voor de lange termijn holden.
Zelfde geldt voor mij met verge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oepsje
  • Registratie: Juni 2013
  • Nu online
loki53221 schreef op zondag 17 december 2017 @ 22:18:
[...]

Zelfde geldt voor mij met verge.
Met Verge dit weekend ook even meegelift, maar nu weer omgezet naar NavCoin. Wat mij betreft heeft die laatste alles wat Verge heeft en meer.. Daarnaast kan ik die mooi staken en komen ze een dezer dagen met NavPay op de proppen waar ik ook wel verwachtingen van heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 05-10 22:12

_Christiaan_

Master of SOG

Sanalologo schreef op zondag 17 december 2017 @ 22:06:
Cordano lijkt weer te willen klimmen, niet verwacht, hoop profit uitgecashed. Ben benieuwd.. gekke dagen, alles staat in het groen op Binance..
Idd, maar bitcoin staat nu wel tegen de $20k aan te hikken, flink weerstandje.

Zelfs IOTA gaat weer omhoog en daar ben ik wel blij mee :)

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aurora
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 08-10 17:48
Heeft niemand hier toevallig een paar dagen geleden bij Changelly voor XRP gewisseld? Een hoop mensen (Reddit, Twitter) klagen al dagenlang dat hun transactie bij Changelly bleef hangen. Achteraf zijn transacties voltooid, maar de crypto blijkt bij vrijwel niemand aan te zijn gekomen. Bij mij ook niet. En de output transaction hash blijkt bij niemand te bestaan! :?

En als kers op de taart? Changelly reageert op vrijwel niemand die over XRP begint te praten! Geen antwoorden en geen commentaar. Ik ben bang dat ze iets verkloot hebben. Op Twitter begint het al over scammerspraktijken en dergelijken. Zo ver wil ik niet gaan, maar deze situatie is wel heel merkwaardig.

Don't forget the Cloud is just someone else's computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Ik zou nu zeker niet in XRP gaan investeren, de hele stijging die het doormaakte was gebaseerd op de testen door Japanse banken. Als alternatief zou ik voor XLM gaan nu het nog relatief goedkoop is. Naar mijn idee kan het net als XRP echt nog wel naar 50/60 cent op korte termijn. Er gaan geruchten dat de app Kik, vergelijkbaar met Whatsapp iets met Stellar Lumens gaat doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lighting_
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 05-09 16:48
_Christiaan_ schreef op zondag 17 december 2017 @ 22:28:
[...]

Idd, maar bitcoin staat nu wel tegen de $20k aan te hikken, flink weerstandje.

Zelfs IOTA gaat weer omhoog en daar ben ik wel blij mee :)
Iota is in beta fase. Ik heb de gelikte YouTube filmpjes gezien maar hecht er geen waarde aan. Het werkt ook nog niet goed. Als je niet elke keer een nieuw adres opgeeft om te versturen dan ben je ze kwijt. Er zijn technische bedenkingen. Technisch kan ik het ook niet uitleggen maar wat ze beweren is nog theorie zover ik begreep. En investeren in een theorie is mij te ver gezocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loki53221
lighting_ schreef op zondag 17 december 2017 @ 22:36:
[...]

Iota is in beta fase. Ik heb de gelikte YouTube filmpjes gezien maar hecht er geen waarde aan. Het werkt ook nog niet goed. Als je niet elke keer een nieuw adres opgeeft om te versturen dan ben je ze kwijt. Er zijn technische bedenkingen. Technisch kan ik het ook niet uitleggen maar wat ze beweren is nog theorie zover ik begreep. En investeren in een theorie is mij te ver gezocht.
Begreep dat streamr datacoin de coin is die je in de gaten moet houden als je van Iota tech houdt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infectious
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 14-10-2023
loki53221 schreef op zondag 17 december 2017 @ 22:38:
[...]

Begreep dat streamr datacoin de coin is die je in de gaten moet houden als je van Iota tech houdt
En wat denk je over RaiBlocks en Byteballs? Ook vergelijkbare tech

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intouss
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 27-08-2021
Ik denk dat Red Pulse RPX het leuk gaat doen de komende tijd ,dit in het kielzog van NEO.
Het is weinig zinvol om achter al die flink gestegen alt coins aan te lopen en Hi te kopen.

Volg verder de financiele coins zoals Monaco, Salt, Cardano etc +BNB ,heeft iedereen nodig die iets op Binance doet,Kucoin heeft ook zo'n munt KCS geeft ook rente.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aurora
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 08-10 17:48
Tominatie schreef op zondag 17 december 2017 @ 22:35:
Ik zou nu zeker niet in XRP gaan investeren, de hele stijging die het doormaakte was gebaseerd op de testen door Japanse banken. Als alternatief zou ik voor XLM gaan nu het nog relatief goedkoop is. Naar mijn idee kan het net als XRP echt nog wel naar 50/60 cent op korte termijn. Er gaan geruchten dat de app Kik, vergelijkbaar met Whatsapp iets met Stellar Lumens gaat doen.
Ik zit al een half jaar in XRP ;) En ook omdat ik het een interessant protocol vind.

Don't forget the Cloud is just someone else's computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanalologo
  • Laatst online: 19-11-2023
intouss schreef op zondag 17 december 2017 @ 22:41:
Ik denk dat Red Pulse RPX het leuk gaat doen de komende tijd ,dit in het kielzog van NEO.
Het is weinig zinvol om achter al die flink gestegen alt coins aan te lopen en Hi te kopen.

Volg verder de financiele coins zoals Monaco, Salt, Cardano etc +BNB ,heeft iedereen nodig die iets op Binance doet,Kucoin heeft ook zo'n munt KCS geeft ook rente.
Wat heeft red pulse dan? Hebben ze al een werkend product?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loki53221
Infectious schreef op zondag 17 december 2017 @ 22:41:
[...]

En wat denk je over RaiBlocks en Byteballs? Ook vergelijkbare tech
raiblocks zie ik niet zitten persoonlijk, byteballs is zeker een prospect! maar er komen wel dips binnekort dit is een long term hold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C6DL
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 16-09 19:31
Nog een uurtje jongens.. zitten jullie er ook klaar voor?
bak popcorn erbij..

Zitten jullie in de trein? of op de tribune?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infectious
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 14-10-2023
loki53221 schreef op zondag 17 december 2017 @ 22:51:
[...]

raiblocks zie ik niet zitten persoonlijk, byteballs is zeker een prospect! maar er komen wel dips binnekort dit is een long term hold
Dat ben ik zeker met je eens, over byteballs. Waarom zie je raiblocks niet zitten, als ik vragen mag? Vanwege het team (or lack thereof) dat erachter zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klie2003
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23-09 11:51
C6DL schreef op zondag 17 december 2017 @ 22:54:
bak popcorn erbij..

Voor wat?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pirodr01
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 28-06-2024
C6DL schreef op zondag 17 december 2017 @ 22:54:
bak popcorn erbij..

Op de bank ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loki53221
Infectious schreef op zondag 17 december 2017 @ 22:54:
[...]

Dat ben ik zeker met je eens, over byteballs. Waarom zie je raiblocks niet zitten, als ik vragen mag? Vanwege het team (or lack thereof) dat erachter zit?
Bitgrail ieuwww

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Cis
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 03-10 12:14

Cis

Ik zit klaar om kaartjes te kopen. Maar wel met discount :)

Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pirodr01
Cis schreef op zondag 17 december 2017 @ 22:57:
[...]

niet te lang meer wachten...straks ligt alles vast weer plat :*)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• loki53221

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klie2003
  • Laatst online: 23-09 11:51
En wat gaat er gebeuren volgens jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C6DL
Cis schreef op zondag 17 december 2017 @ 22:57:
[...]

Dat wil ik dus ook. alleen met kraken moet je vooraf gokken ipv op het moment zelf.
Want je order gaat er toch niet doorheen komen..
Lastig. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirodr01
klie2003 schreef op zondag 17 december 2017 @ 23:01:
En wat gaat er gebeuren volgens jullie?
Geen idee...zowel 25K als 15K zouden me niet verrassen eigenlijk..

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Junia
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08:22
De vorige keer was er wat rumoer voorafgaande aan de start van futures. Op dit moment lijkt eigenlijk niemand bang te zijn, hell, niet eens terughoudend.

Ik verwacht dat er vrijwel niks bijzonders gaat gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirodr01
Iemand toevallig nog een leuke livestream ergens?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Sanalologo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirodr01

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• C6DL

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pirodr01
Deze is ook zojuist online gekomen;

YouTube: TCG CRYPTO CME FUTRES LIVE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn exchange doet het niet meer (kraken), nog goeie waar ik het goed bij kan houden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 00:30
Verwijderd schreef op zondag 17 december 2017 @ 23:45:
Mijn exchange doet het niet meer (kraken), nog goeie waar ik het goed bij kan houden?
https://www.cryptocompare.com/coins/btc/markets/USD of /EUR. Zoek maar uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirodr01
Verwijderd schreef op zondag 17 december 2017 @ 23:45:
gdax?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er nog die u btc kopen? Ik ben al effe op een terugvam ant wachte ma die komt er maar ni...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22:59
Junia schreef op zondag 17 december 2017 @ 23:04:
De vorige keer was er wat rumoer voorafgaande aan de start van futures. Op dit moment lijkt eigenlijk niemand bang te zijn, hell, niet eens terughoudend.

Ik verwacht dat er vrijwel niks bijzonders gaat gebeuren.
Dit dus. De vorige keer is er ook niks gebeurd, nu gaat er ook niks gebeuren.

Als we in de loop van volgende week over de 20k gaan, dán komt er media aandacht en dan gaat er wellicht wat gebeuren. Eerder verwacht ik er weinig van :P

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirodr01
pfft haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hij daalt als een jekko

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mozes123
  • Laatst online: 21-06-2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchneon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-01-2024

Dutchneon

6.375Wp Panda's&5100Wp SF-MT10

De kaarten worden lekker geschud maar niks bijzonders voor btc

Powerplants: 6375Wp Yingli Panda & 5440Wp SF170s: http://pvoutput.org/list.jsp?userid=34987

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchMan
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-01 11:53

DutchMan

NederlandseMan

(jarig!)
prelude36a schreef op maandag 18 december 2017 @ 00:32:
De kaarten worden lekker geschud maar niks bijzonders voor btc
Niks bijzonder? Niet zoals de vorige future die van start ging nee maar tis meer de vraag of we de 19k aan gaan tikken en wat er dan gebeurd.

Why live life if u cannot remember it when you are dead ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchneon

Dutchneon

DutchMan schreef op maandag 18 december 2017 @ 00:37:
[...]

Niks bijzonder? Niet zoals de vorige future die van start ging nee maar tis meer de vraag of we de 19k aan gaan tikken en wat er dan gebeurd.
Uuuuh, we hebben net bijna 20k aangetikt, en ook bijna half uurtje in 18k gezeten. niks wat de afgelopen dagen niet gebeurd is.....

Powerplants: 6375Wp Yingli Panda & 5440Wp SF170s: http://pvoutput.org/list.jsp?userid=34987

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchMan

DutchMan

NederlandseMan

(jarig!)
prelude36a schreef op maandag 18 december 2017 @ 00:43:
[...]

Uuuuh, we hebben net bijna 20k aangetikt, en ook bijna half uurtje in 18k gezeten. niks wat de afgelopen dagen niet gebeurd is.....
Hier bedoelde ik dus gdax mee. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 00:30
DutchMan schreef op maandag 18 december 2017 @ 00:47:
[...]

Hier bedoelde ik dus gdax mee. :)
GDAX de hele tijd open en daar gebeurt ook weinig spannends? 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

CME gaat in BTC futures handelen. Hoera !!!!
We hebben het nu over Futures, FTE, Candles, prijssturende botjes, etcc. Lijkt echt of je ineens op wallstreet bent.
Waar is de tijd gebleven dat iemand die van bitcoin hoort, zich registreert bij een exchange en 0.5 BTC koopt en hoopt dat die ooit wat meer waard wordt.
Is er nog iemand geïnteresseerd in de gedachtengoed van blockchain of is het nu een moneygrab markt geworden waar we van coin naar coin flippen en niet eens weten wat die allemaal doen of wat blockchain is ? Er wordt geschat dat 80-90% van de mensen die nu in crypto handelen speculanten zijn die niet eens weten wat een cryptocoin is.Daar word ik niet echt vrolijk van :(
Het is misschien niet leuk om te zeggen maar ik hoop dat er een flinke crash komt. Dan merk je gauw genoeg dat de speculantjes snel verdwijnen. :) Die zijn allemaal aangetrokken door de hysterische verhalen in de media over de waanzinnige groei van BTC waar gemakkelijk geld te verdienen is.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2017 01:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja ik heb gewoon 500 euro aan bitcoins gekocht en het meeste zit in mijn wallet, ik zie wel of het groeit. Met een klein deel zit ik op een exchange maar ben een totale noob dus nog niks gedaan. Volgens mij kan je beter ook even helmaal niks doen de afgelopen dagen want Bitcoin is de grootste groeier dacht ik.

Of valt er meer winst te halen door groei in alt coins proberen mee te pakken en dan weer bitcoins terug te kopen ? (is dat uberhapt een zinvolle strategie ?)

Zoals ik zei ben ik een totale noob maar ik probeer mij er wel in te verdiepen.

Ik ga denk ik eerst gewoon spelen met het order boek en gewoon laag in te kopen en hoog te verkopen door te kijken naar bestaande orders...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchMan

DutchMan

NederlandseMan

(jarig!)
Verwijderd schreef op maandag 18 december 2017 @ 01:35:
Tja ik heb gewoon 500 euro aan bitcoins gekocht en het meeste zit in mijn wallet, ik zie wel of het groeit. Met een klein deel zit ik op een exchange maar ben een totale noob dus nog niks gedaan. Volgens mij kan je beter ook even helmaal niks doen de afgelopen dagen want Bitcoin is de grootste groeier dacht ik.

Of valt er meer winst te halen door groei in alt coins proberen mee te pakken en dan weer bitcoins terug te kopen ? (is dat uberhapt een zinvolle strategie ?)

Zoals ik zei ben ik een totale noob maar ik probeer mij er wel in te verdiepen.

Ik ga denk ik eerst gewoon spelen met het order boek en gewoon laag in te kopen en hoog te verkopen door te kijken naar bestaande orders...
Als "noob" zou ik de bitcoins lekker in je wallet laten zitten. Als je weer geld heb bitcoins bij kopen in de dips. Tip die ik je kan geven. Ga er niet mee handelen als je niet weet wat je doet, hierdoor verlies je in de meeste gevallen.

Mijn strategie is tot nu toe hodl en heeft mij zonder stress en zorgen een leuke winst opgeleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchneon

Dutchneon

Toch lekker wat actie nu, beniewd of we een bounce krijgen die de shorts breken of dat het bij een correctie blijft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja precies goed aan het zakken. Denken jullie dat dit gaat doorzetten of eerder klein dipje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 18 december 2017 @ 01:06:
CME gaat in BTC futures handelen. Hoera !!!!
We hebben het nu over Futures, FTE, Candles, prijssturende botjes, etcc. Lijkt echt of je ineens op wallstreet bent.
Waar is de tijd gebleven dat iemand die van bitcoin hoort, zich registreert bij een exchange en 0.5 BTC koopt en hoopt dat die ooit wat meer waard wordt.
Is er nog iemand geïnteresseerd in de gedachtengoed van blockchain of is het nu een moneygrab markt geworden waar we van coin naar coin flippen en niet eens weten wat die allemaal doen of wat blockchain is ? Er wordt geschat dat 80-90% van de mensen die nu in crypto handelen speculanten zijn die niet eens weten wat een cryptocoin is.Daar word ik niet echt vrolijk van :(
Het is misschien niet leuk om te zeggen maar ik hoop dat er een flinke crash komt. Dan merk je gauw genoeg dat de speculantjes snel verdwijnen. :) Die zijn allemaal aangetrokken door de hysterische verhalen in de media over de waanzinnige groei van BTC waar gemakkelijk geld te verdienen is.
Blockchain. Haha. Man. Ik kan geen eens een koffie kopen met mijn bitcoins. Tenzij de ontvanger een week wil wachten tot ie die twee euro bitcoins krijgt.
Bitcoin is alleen geschikt voor speculanten als ik en andere snelle beursjongens!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 18 december 2017 @ 02:10:
[...]
Blockchain. Haha. Man. Ik kan geen eens een koffie kopen met mijn bitcoins. Tenzij de ontvanger een week wil wachten tot ie die twee euro bitcoins krijgt.
Bitcoin is alleen geschikt voor speculanten als ik en andere snelle beursjongens!
Zeker ingestapt omdat je in de Telegraaf las dat bitcoin op 20.000$ staat :). Samen met de andere pakjes. Snelle beursjongetjes zullen huilend uit het raam springen en om hun mammie roepen omdat btc ineens terugzakt naar 18.000$. Wat eigenlijk een normale beweging is voor degene die iets meer weten van de geschiedenis van btc en al wat langer in de cryptohandel zitten :). Deze zullen niet in paniek raken.

NB : Blockchain is niet alleen BTC. De meeste mensen die niets van blockchain technologie weten denken dit helaas wel :)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2017 02:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou ook niet raar opkijken als hij na deze dip doorstijgt naar 22/23.000 dollar om vervolgens een grotere dip te maken. Moet wel mijn LTC in de gaten houden en anders parkeren in een paar andere Alts.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2017 03:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• metallicattim
  • Laatst online: 08:25
Verwijderd schreef op maandag 18 december 2017 @ 02:26:
[...]

Zeker ingestapt omdat je in de Telegraaf las dat bitcoin op 20.000$ staat :). Samen met de andere pakjes. Snelle beursjongetjes zullen huilend uit het raam springen en om hun mammie roepen omdat btc ineens terugzakt naar 18.000$. Wat eigenlijk een normale beweging is voor degene die iets meer weten van de geschiedenis van btc en al wat langer in de cryptohandel zitten :). Deze zullen niet in paniek raken.

NB : Blockchain is niet alleen BTC. De meeste mensen die niets van blockchain technologie weten denken dit helaas wel :)
Heeft ie niet toch een beetje gelijk? Je kan praktisch nergens met BTC betalen dus wat is het doel er nu precies van uiteindelijk?

Ik overweeg zelf ook om BTC te kopen maar zie door de bomen het bos niet meer... het is behoorlijk gecompliceerd geworden en dat werkt niet mee om de grote massa warm te krijgen voor BTC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

metallicattim schreef op maandag 18 december 2017 @ 05:55:
[...]

Heeft ie niet toch een beetje gelijk? Je kan praktisch nergens met BTC betalen dus wat is het doel er nu precies van uiteindelijk?

Ik overweeg zelf ook om BTC te kopen maar zie door de bomen het bos niet meer... het is behoorlijk gecompliceerd geworden en dat werkt niet mee om de grote massa warm te krijgen voor BTC.
Hmm ,ja. Was een beetje kriebelig denk ik :)
BTC is verworden tot "goud" van de cryptowereld. Je kunt er niets mee maar hebt het wel altijd nodig.. Als je een altcoin wilt kopen dan in de eerste trading pair altijd BTC/<ALTCOIN>.
Verder kent de grote massa alleen BTC. Die stappen in kopen BTC, en doen verder niets. Dus het wordt ook steeds schaarser/duurder.
Het heeft waarde omdat men er waarde aan toekent. In Korea ligt dit altijd hoger dan hier. Waarom ?? Steeds meer speculatie ook omdat het steeds verder omhoog schiet wat speculanten aantrekt. De pakjes zullen we maar zeggen.

De waarde van de blockchain technologie zou moeten komen uit alle proejcten / plarforms die nu uit de grond schieten. Sommige echte scams die er met je geld vandoor gaan. Andere die met goede ideeën een zinvol product willen maken. Onder andere dus het mogelijk maken om te betalen zonder dat je uren op confirmatie moet wachten.

Het grote geld dat nu in bitcoin stroomt weet niet eens wat blockchain technologie is. Ze zien alleen $$ tekens en proberen snelle winst te pakken en we weten allemaal hoe dat afloopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
  • Laatst online: 12-10 06:44
DutchMan schreef op maandag 18 december 2017 @ 01:46:
[...]

Als "noob" zou ik de bitcoins lekker in je wallet laten zitten. Als je weer geld heb bitcoins bij kopen in de dips. Tip die ik je kan geven. Ga er niet mee handelen als je niet weet wat je doet, hierdoor verlies je in de meeste gevallen.

Mijn strategie is tot nu toe hodl en heeft mij zonder stress en zorgen een leuke winst opgeleverd.
Welke strategie? Het is ook niet onverstandig om naast de btc wat aanvullende Altcoins te kopen voor 2018?

Zoals de IOTA, ETH, NEO etc.
Of bedoel je dat niet met handelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
NXT gaat de afgelopen uren skyhigh omhoog. Heb ik ergens wat nieuws gemist? Ik kan niet vinden waarom deze coin plots zo stijgende is.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• radem205
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-02-2022
pven schreef op maandag 18 december 2017 @ 07:21:
NXT gaat de afgelopen uren skyhigh omhoog. Heb ik ergens wat nieuws gemist? Ik kan niet vinden waarom deze coin plots zo stijgende is.
Dat valt op zich wel mee toch. Is van 0.00004 naar 0.00005 BTC gegaan. Noem ik niet skyhigh...

[ Voor 4% gewijzigd door radem205 op 18-12-2017 07:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
radem205 schreef op maandag 18 december 2017 @ 07:30:
[...]

Dat valt op zich wel mee toch. Is van 0.00004 naar 0.00005 BTC gegaan. Noem ik niet skyhigh...
Ruim 20% in een paar uur vind ik niet 'valt wel mee'. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJTimo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 05:42
Verwijderd schreef op maandag 18 december 2017 @ 02:26:
[...]

Jij denkt dat al die rappe beursgasten in hun apenpakjes niet weten hoe bitcoin werkt? Er zullen er vast een paar tussen zitten, maar veel professionele traders zitten er als particulier al langere tijd in en de meeste ook wel met size. De gemiddelde compliance officer heeft daar namelijk geen problemen mee, omdat het geen gereguleerd financieel product is.

Overigens is het niet weten hoe een blockchain werkt toch een prachtig fenomeen? Dat betekent namelijk dat die techniek als vanzelfsprekend wordt beschouwd en dus aan de mass adoption kan. Dat is waar "we" toch met z'n allen naar toe willen! :D

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Cancun
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 01-04 18:46
Ja excuses had even moeten laten weten hier dat ik gisteren al mijn NXT heb verkocht.
Dan zie je meestal een dag erna een flinke stijging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebbelx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 10-10 09:08
Hoelang duurt het infeite eer je een bevestigingsmail krijgt van gdax ? Net geregistreerd maar lijkt wel even te duren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferra
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Bepaalt de beschikbaarheid van een munt zijn koers? Of zijn er meer factoren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• radem205
Cancun schreef op maandag 18 december 2017 @ 08:20:
[...]

Ja excuses had even moeten laten weten hier dat ik gisteren al mijn NXT heb verkocht.
Dan zie je meestal een dag erna een flinke stijging.
Graag in het vervolg wel even melden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:57
Zat even wat coins te kijken, en zie dat NEM begin deze maand een explosieve stijging meemaakte, gevolgd door een scherpe daling. Maar daarna iedere dag solide groei. Het is gewoon een top 10 munt waar ik maar heel weinig mensen over hoor.

Gaat deze munt het maken? Ik kan er maar weinig over vinden, wat maakt het uniek?

Ik heb op het moment mijn geld vooral op ADA gezet voor volgend jaar, denk dat Neo het ook wel eens goed kan doen (naast BTC natuurlijk). Maar hoor graag over andere muntjes, iemand meer ervaring met Nem?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tinusvolkel
  • Registratie: Augustus 2014
  • Nu online
freestyler2 schreef op donderdag 14 december 2017 @ 20:24:
[...]

Ik ben overigens op de mening van Ripple teruggekomen, snel nog ff wat gekocht, met succes, nu blijkt.

Maar Natuurlijk, u vraagt wij draaien.

Augur (rep) gaat ook nooit een succes worden :P :P

[...]
Bedankt voor deze trigger _/-\o_ al langer getwijfeld over Augur en dankzij dit bericht er iets meer in verdiept en er wat ingeslagen wat momenteel al 36% in waarde is gestegen.

Strava | 8600 Wp zzo | 1600 Wp nnw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Babu-tzc
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 08-05 13:37
Het is mij net gelukt om mij te verifieren bij coinbase met afscherming van BSN nummer. Je moet blijven proberen! Het heeft mij wel een stuk of 10 pogingen gekost over 2 dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:01

Boy

www.byoscoop.nl

Verwijderd schreef op zondag 17 december 2017 @ 13:55:
Ik zou Tron (TRX) ook in de gaten houden. Justin Sun de nieuwe Mr Ma?
Ja, bizar hoe die munt gaat! Airdrop gekregen van 500 stuks, was 1 euro waard, ik dacht 'het zal wel'.

vervolgens knalt dat naar 6 euro, 7 euro...kijk ik vanochtend, 19 euro! 1900% gewoon. Ik zou bijna meer erin gaan duwen op dit moment

Naar de bioscoop? => gebruik de app op Byoscoop.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansdegit
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 27-09 20:51
lamaar

[ Voor 97% gewijzigd door hansdegit op 18-12-2017 10:19 ]

Gitje's Stroomfabriek: 6095 Wp Yingli Panda, 2520 Wp Suntech, Tigo Monitoring & Schaduwmanagement, Kostal Piko 10.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dick Turpin
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 14-09-2022
Strat vs XRP

Verhoudt de token Strat zich t.o.v. van het bedrijf Stratis zoals de XRP tot het bedrijf Ripple.

Het bedrijf Ripple kan mega worden, zonder dat de XRP sky high gaat.
Is dat ook zo bij Stratis en Strat?

Ik heb me ingelezen op Stratis en heb er een goed gevoel over.
Marketingtechnisch kan het volgens mij nog wel iets beter.
De waarde van Strat gaat ook heel geleidelijk omhoog zonder echte pieken.
Ik heb een aantal Strat's en ben van plan om ze heel lang te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• radem205
Ik ben nog op zoek naar coins die laag staan, maar veel potentie in zit. Momenteel zit ik in TRX, NEO en ETH (ook mede doordat BTC weer wat daalt).

Wat raden jullie aan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• freestyler2
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online

freestyler2

Moderator

Tinusvolkel schreef op maandag 18 december 2017 @ 08:54:
[...]

Bedankt voor deze trigger _/-\o_ al langer getwijfeld over Augur en dankzij dit bericht er iets meer in verdiept en er wat ingeslagen wat momenteel al 36% in waarde is gestegen.
heeft denk ik alles met dit te maken.

Augur(REP) the worlds most undervalued crypto project

Verkocht en inderdaad voila koersstijging 8)7

Ik ben ook van plan om mijn Iconomi (ICN) te gaan verkopen :+ Dus stap in, het is nu een goed moment :X

Tenzij je naam Google is hou op met te doen alsof je alles weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:50
DarkShadow schreef op maandag 18 december 2017 @ 08:49:
Zat even wat coins te kijken, en zie dat NEM begin deze maand een explosieve stijging meemaakte, gevolgd door een scherpe daling. Maar daarna iedere dag solide groei. Het is gewoon een top 10 munt waar ik maar heel weinig mensen over hoor.

Gaat deze munt het maken? Ik kan er maar weinig over vinden, wat maakt het uniek?

Ik heb op het moment mijn geld vooral op ADA gezet voor volgend jaar, denk dat Neo het ook wel eens goed kan doen (naast BTC natuurlijk). Maar hoor graag over andere muntjes, iemand meer ervaring met Nem?
Zojuist weer een flinke stijging en komt daarmee weer in de buurt van de vorige top. Heb gelukkig halverwege de daaropvolgende dip kunnen kopen en houd nog ff vast. Om heel eerlijk te zijn hierop puur gespeculeerd na wat goede berichten gelezen te hebben. Ga vandaag verder verdiepen en kijken of ik hem aanhoudt of niet. Maar de stabiele groei de afgelopen dagen vind ik veelbelovend!

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• freestyler2
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online

freestyler2

Moderator

radem205 schreef op maandag 18 december 2017 @ 09:28:
Ik ben nog op zoek naar coins die laag staan, maar veel potentie in zit. Momenteel zit ik in TRX, NEO en ETH (ook mede doordat BTC weer wat daalt).

Wat raden jullie aan?
Stellar (XLM), Augur (REP) en Iconomi (ICN) vertonen op dit moment een stijgende lijn en staan relatief gezien laag en zijn dus nu nog betaalbaar.

Verdiep je er eens in zou ik zeggen...

Disclaimer: Tweakers en de posters in dit topic zijn niet verantwoordelijk voor financieel verlies als gevolg van handelen op basis van de informatie uit dit topic.

In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst

Tenzij je naam Google is hou op met te doen alsof je alles weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebbelx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 10-10 09:08
Werkt registratie niet op gdax?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12-10 07:11

hmr

Aan het begin van de zomer voor zowel 500,- aan Ripple als 500,- aan Verge gekocht...

De afgelopen week voor het eerst echt vaak de koers gecheckt haha. Wat een rit, maar ga denk ik toch maar een hardware wallet aanschaffen om ze van gatehub en litebit te halen...

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmr schreef op maandag 18 december 2017 @ 09:42:
Aan het begin van de zomer voor zowel 500,- aan Ripple als 500,- aan Verge gekocht...

De afgelopen week voor het eerst echt vaak de koers gecheckt haha. Wat een rit, maar ga denk ik toch maar een hardware wallet aanschaffen om ze van gatehub en litebit te halen...
Verge gaat idd hard, afgelopen week ook ingestapt op 1,5ct.
Hopelijk krijgen ze het voor elkaar en wordt het een mooi pareltje voor 2018...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• akaQ
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 10-10 13:33
NXT heeft 28dec een airdrop, 0.5 IGNIS voor 1 NXT geloof ik. Dus zal tot de 28e nog wel wat stijgen. Daarna totale crash.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastasidaz
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 31-08 18:33
Ik zou graag een aantal Ripples willen aanschaffen. Bij LiteBit staat deze langere tijd op 0. Waar kan ik het beste ripples kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Mastasidaz schreef op maandag 18 december 2017 @ 09:55:
Ik zou graag een aantal Ripples willen aanschaffen. Bij LiteBit staat deze langere tijd op 0. Waar kan ik het beste ripples kopen?
Gatehub.net

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
akaQ schreef op maandag 18 december 2017 @ 09:45:
[...]

NXT heeft 28dec een airdrop, 0.5 IGNIS voor 1 NXT geloof ik. Dus zal tot de 28e nog wel wat stijgen. Daarna totale crash.
Interessant. Ik heb nu mijn NXT op Poloniex staan, ik denk dat het de moeite is om NXT even over te zetten naar bv Litebit?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/VglLrCRNgGOGQOcukbiotFsl/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JERRA9
  • Laatst online: 08-10 22:28
Ik zie in mijn wallet op Binance ineens ETF's staan, ik kan er niet veel duidelijks op internet van vinden. Kan iemand me in grote lijnen uitleggen wat het precies is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesse111
  • Laatst online: 31-08 23:45
Verwijderd schreef op maandag 18 december 2017 @ 09:44:
[...]

Verge gaat idd hard, afgelopen week ook ingestapt op 1,5ct.
Hopelijk krijgen ze het voor elkaar en wordt het een mooi pareltje voor 2018...
Raar dat mensen hier nog steeds geloven in Verge, ze hebben al meerdere malen hun deadlines niet gehaald en naar mijn mening de community 'opgelicht', Wraith zou al in Augustus uitkomen.
Vorige keer dat Wraith bijna klaar zou zijn hadden ze een countdown timer gemaakt, daarna zou Wraith gereleased worden en klaar zijn voor gebruik. Countdown was klaar en github kreeg geen update... Komt de dev daarna doodleuk dat de countdown timer van een 'rogue' marketing member was :+ De countdown liep al een week (of 8 dagen)! Coin ging mooi omhoog natuurlijk, maar daarna toch weer hard omlaag, want de afspraak was niet nagekomen. Het lijkt wel alsof iedereen deze shitpraktijken snel vergeten.

Wel mooi als je een flinke winst hebt gepakt, maar ik zou toch iedereen willen aanraden om zich beter in te lezen voor je iets koopt.

Pas als Wraith écht komt (testnet of github update), dan pas is deze coin weer de moeite waard om in te investeren. Tot die tijd is dit gewoon een dogecoin fork met een TOR wallet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastasidaz
Bedankt voor je reactie hmr! Kan ik bij Gatehub Ripples kopen zonder een legitimatiewijs te verstreken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

jesse111 schreef op maandag 18 december 2017 @ 09:58:
[...]

Wel mooi als je een flinke winst hebt gepakt, maar ik zou toch iedereen willen aanraden om zich beter in te lezen voor je iets koopt.

Pas als Wraith écht komt (testnet of github update), dan pas is deze coin weer de moeite waard om in te investeren. Tot die tijd is dit gewoon een dogecoin fork met een TOR wallet.
Ver voor Augustus gekocht en besloten te Hodl-en..

Inlezen of niet, het blijft gewoon speculeren. Het al dan niet halen van deadlines etc is vervelend of goed voor de rep van een munt. Maar totdat altcoin daadwerkelijk breed geaccepteerd wordt zijn we toch allemaal aan het bidden voor een goed resultaat? Ben benieuw naar jouw portefeuille...

@Mastasidaz - even beter inlezen jongen. Al deze vragen kun je ook met Google of in dit topic vinden...

[ Voor 6% gewijzigd door hmr op 18-12-2017 10:02 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemesis2212
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-12-2024
jesse111 schreef op maandag 18 december 2017 @ 09:58:
[...]

Raar dat mensen hier nog steeds geloven in Verge, ze hebben al meerdere malen hun deadlines niet gehaald en naar mijn mening de community 'opgelicht', Wraith zou al in Augustus uitkomen.
Vorige keer dat Wraith bijna klaar zou zijn hadden ze een countdown timer gemaakt, daarna zou Wraith gereleased worden en klaar zijn voor gebruik. Countdown was klaar en github kreeg geen update... Komt de dev daarna doodleuk dat de countdown timer van een 'rogue' marketing member was :+ De countdown liep al een week (of 8 dagen)! Coin ging mooi omhoog natuurlijk, maar daarna toch weer hard omlaag, want de afspraak was niet nagekomen. Het lijkt wel alsof iedereen deze shitpraktijken snel vergeten.

ok cool. ik blijf mooi wel in verge investeren (net als vele hier denk ik). ik heb er al best wat winst mee gemaakt. wraith staat nu voor eind deze maand dus we gaan het zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wielhelm
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:55

wielhelm

80/86 ST bladebladed

Mastasidaz schreef op maandag 18 december 2017 @ 10:00:
[...]

Bedankt voor je reactie hmr! Kan ik bij Gatehub Ripples kopen zonder een legitimatiewijs te verstreken?
helaas, dat kan niet.
Daarnaast duurt bij mij de verificatie al meer dan 2 weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• akaQ
  • Laatst online: 10-10 13:33
pven schreef op maandag 18 december 2017 @ 09:58:
[...]

Interessant. Ik heb nu mijn NXT op Poloniex staan, ik denk dat het de moeite is om NXT even over te zetten naar bv Litebit?

[afbeelding]
Hou er wel rekening mee dat ze massaal gedumpt zullen worden na of op de 28e ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastasidaz
wielhelm schreef op maandag 18 december 2017 @ 10:01:
[...]

helaas, dat kan niet.
Daarnaast duurt bij mij de verificatie al meer dan 2 weken.
Is er een manier om zonder een legitimatiebewijs te verstrekken aan Ripples te komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesse111
  • Laatst online: 31-08 23:45
nemesis2212 schreef op maandag 18 december 2017 @ 10:01:
[...]

ok cool. ik blijf mooi wel in verge investeren (net als vele hier denk ik). ik heb er al best wat winst mee gemaakt. wraith staat nu voor eind deze maand dus we gaan het zien.
We gaan het inderdaad merken. Tot nu toe is er weinig te activiteit op de github van Verge. Ik ben benieuwd.
hmr schreef op maandag 18 december 2017 @ 10:01:
[...]

Ver voor Augustus gekocht en besloten te Hodl-en..

Inlezen of niet, het blijft gewoon speculeren. Het al dan niet halen van deadlines etc is vervelend of goed voor de rep van een munt. Maar totdat altcoin daadwerkelijk breed geaccepteerd wordt zijn we toch allemaal aan het bidden voor een goed resultaat? Ben benieuw naar jouw portefeuille...

@Mastasidaz - even beter inlezen jongen. Al deze vragen kun je ook met Google of in dit topic vinden...
Ik hodl nog wat NAV, TRX, Dash, XRP en voor de rest BTC. Op het moment niet veel alts dus in mijn portfolio. Binnenkort maar weer eens even scouten voor wat nieuwe coins.

[ Voor 47% gewijzigd door jesse111 op 18-12-2017 10:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• StefanG85
  • Registratie: November 2009
  • Nu online
[...]

[afbeelding]
Nee je moet ze naar een NXT wallet sturen. Download de NXT wallet en stuur daar je NXT heen vanuit de exchange.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• degroot
  • Niet online
[...]

[afbeelding]
Let wel op dat het erg druk is bij Litebit. Zeg maar gerust gigantisch druk. Lopen echt achter met een enorme back order.
Zaterdag uitbetaling laten doen. Staat nog altijd op "Klaar voor uitbetaling". Andere keren was dit binnen uurtje geregeld. Nu al 2 dagen deze status. Internet leert dat iedereen daar last van heeft. Ook met deposits/withdrawals naar wallets.

www.degroot-it.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HaskoF
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 08-10 14:33
De afgelopen dagen is er veel gebeurd op cryptocoin gebied. Het lijkt erop dat je met elke munt wel goed kan investeren. Je moet er wel echt snel bij zijn.

Ik ben dit weekend begonnen en heb alles voor de hoofdprijs gekocht als ik het met een week eerder vergelijk.
Ik denk dat vooral de verwachtingen van de BTC future er voor heeft gezorgd dat iedereen is gaan instappen op de altcoins.

Ik hou het in ieder geval vast tot 1 januari en ben benieuwd wat de komende dagen ons gaat brengen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemesis2212
degroot schreef op maandag 18 december 2017 @ 10:07:
[...]

Let wel op dat het erg druk is bij Litebit. Zeg maar gerust gigantisch druk. Lopen echt achter met een enorme back order.
Zaterdag uitbetaling laten doen. Staat nog altijd op "Klaar voor uitbetaling". Andere keren was dit binnen uurtje geregeld. Nu al 2 dagen deze status. Internet leert dat iedereen daar last van heeft. Ook met deposits/withdrawals naar wallets.
uitbetaling naar credits of je bank? bij die status zou je bij je credits het er al bij moeten hebben. naar je bank kan paar dagen duren. meestal 1 dag wat ik gemerkt heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
HaskoF schreef op maandag 18 december 2017 @ 10:07:
De afgelopen dagen is er veel gebeurd op cryptocoin gebied. Het lijkt erop dat je met elke munt wel goed kan investeren. Je moet er wel echt snel bij zijn.

Ik ben dit weekend begonnen en heb alles voor de hoofdprijs gekocht als ik het met een week eerder vergelijk.
Ik denk dat vooral de verwachtingen van de BTC future er voor heeft gezorgd dat iedereen is gaan instappen op de altcoins.

Ik hou het in ieder geval vast tot 1 januari en ben benieuwd wat de komende dagen ons gaat brengen :)
Is er een alternatief voor Litebit? ik zit maar te wachten tot ze weer voorraad hebben, maar ondertussen zie ik de markt lekker doorgaan..

Ik heb een verificatie lopen bij bitstamp, maar dat mag ook eventjes duren.
Ik wil gewoon NU beginnen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dick Turpin
  • Laatst online: 14-09-2022
degroot schreef op maandag 18 december 2017 @ 10:07:
[...]

Dat heeft toch gewoon met de werktijden van de banken te maken en niet met Litebit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemesis2212
Imperium schreef op maandag 18 december 2017 @ 10:08:
[...]

Is er een alternatief voor Litebit? ik zit maar te wachten tot ze weer voorraad hebben, maar ondertussen zie ik de markt lekker doorgaan..

ik wacht ook op voorraad. litebit heeft laatste paar dagen vaker geen dan wel voorraad helaas. schiet niet op 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeoHound
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 01-10-2024
als de mensen toch zo nodig via Litebit willen bestellen waarom niet via bitonic btc kopen en dan op je desbetreffende koers inwissel voor je altcoins ?

dat is direct en snel, alleen wel prijzig. maar kan je wel nu instappen ipv over 2 weken :P
of is dit enorm duur in vergelijking ? heb dit zelf een maand geleden zelf gedaan en geen spijt van :).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• degroot
  • Niet online
Dick Turpin schreef op maandag 18 december 2017 @ 10:09:
[...]

Dat heeft toch gewoon met de werktijden van de banken te maken en niet met Litebit?
Nee, ze doen bij Litebit ook betalingen in het weekend. De status van je verkooporder springt dan naar "Uitbetaald". Daarna duurt het inderdaad een dag voor geld op je rekening staat (ivm iban betaling tussen banken)

www.degroot-it.nl

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• HaskoF
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 08-10 14:33
Imperium schreef op maandag 18 december 2017 @ 10:08:
[...]

Wat ik heb gedaan is het volgende:
Stap1: Download de Coinbase APP en registreer je als nieuwe gebruiker.
Stap2: Voeg 2 verificatie documenten toe (Rijbewijs en paspoort)
Stap3: Maak een bedrag over waar je mee wil starten om te handelen en wacht tot deze is aangekomen
Stap4: Koop BTC met dat bedrag
Stap5: Log in met je Coinbase account bij GDAX en haal al je bitcoins op van Coinbase naar GDAX ZOnder FEE
Stap6: Maak een account aan op www.binance.com
stap7: Verzend al je BITcoins van GDAX naar binance (duurt ongeveer 30-45 minuten)
Stap8: Succes met handelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanalologo
Het is wel echt bizar hoe alles stijgt, heb gister ochtend groot gedeelte van een aantal coins die zaterdag en zondag flink gestegen zijn verkocht en gestopt in wat ''bekendere/stabielere'' coins gestopt als NEO, Stratis, Komdo en Wave. :Lijkt tot nu toe goed uit te pakken.

Ook mooi aan het +en op Emc2, benieuwd naar het nieuws, buy the rumours and sell the news, dus morgen maar verkopen?

Hoe kan het trouwens dat ''nieuwelingen'' altijd maar uitkomen bij Ripple?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flavio_
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 05-08 21:27
Een algemene vraag over bepaalde de te betalen fees. Stel ik koop via Coinbase voor 100 euro aan ETH. Dit zet ik vervolgens over naar Binance, vanwaar ik er bijvoorbeeld XVG of TRX van koop. Stel dat ik over een jaar weer uitkeren... Dan verkoop ik het voor ETH, zet ik dit over naar Coinbase en vervolgens verkoop ik het weer voor euro's. Is het zo dan zo dat ik tweemaal de fee (Binance 0,1% en Coinbase 1,49% dacht ik) betaal?

Stel dat XVG of TRX groeit met een x aantal %, maar juist ETH flink daalt, dan is er een grote kans dat ik er niks aan over ga houden. Klopt mijn denkwijze? Als je het gelijk kan omzetten naar euro's (dus zoals bijvoorbeeld XRP bij Bitstamp), dan heb ik toch eigenlijk meer zekerheid??
Pagina: 1 ... 120 ... 223 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~[font=,24]ZERO TOLERANCE! LEES DIT EERST VOOR JE POST!~[/]
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken.

Wat willen we hier niet zien?
  • Algemene vragen over cryptocurrencies (wallet software, blockchain technologie, etc.). Plaats die in Bitcoin en overige cryptocurrencies #3.
  • "De Kraken servers zijn ruk". Nee echt? Ja, echt waar. Het is al heel lang ruk. Het hoeft niet elke dag weer eens vermeld te worden.
  • Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
  • Crypto en belasting. Hier offtopic, kan worden besproken in het bovengenoemde topic. Suggesties om te frauderen (zoals hiet niet netjes opgeven van je vermogen) worden niet gewaardeerd.
  • Vragen die al zijn beantwoord in de topicstart of de topic zelf. Gebruik de search!
  • Linkdrops. Begeleid links naar grote lappen tekst of video met een korte samenvatting (als die niet al gegeven is). Als jij iets interessant vindt om te delen, zeg er dan bij waarom je het interessant vindt.
  • Referrals. Ten overvloede, want dit staat ook in het algemene beleid van GoT.
  • Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen.
  • Slowchat. Dit betreft dus óók reacties als "Bitcoin nu op $2800", "ETH daling is ingezet" , "To the moon!" en meer van zulks. Er is een speciaal Slack kanaal opgezet door de community waar veel van de hier actieve posters te vinden zijn: click
~[font=,16]Posts die hieraan voldoen worden vanaf nu zonder pardon en zonder notificatie verwijderd, sancties volgen bij herhaling.~[/]

Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, het reilen en zeilen van exchanges, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om :).

~[html]<script type="text/javascript"> document.addEventListener("DOMContentLoaded", function() { if (document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value == "") document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value= "Wat willen we hier **NIET** zien?\n* Vragen over wallets\n* Discussies over coins en blockchain\n* Welke coin je moet kopen\n* Opmerkingen over de huidige koers van coin X\n* Slowchat\n* REFERRAL LINKS!\n* Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen :)\n\nLees de topicwaarschuwing hierboven in het rode vlak AANDACHTIG door voor je reageert."; }); </script>~[/html]