zo een wringend gevoel, je verkoopt je xrp omdat je er veel winst op maakt maar als je langer gewacht had dan was het minstens dubbel zoveel.... achja er kennen er waarschijnlijk veel dit gevoel
ik word er wel nerveus van altijd...Als ik nu LTC transfer naar GDAX komt het gelukkig wel vrij snel aan in gdax met een txHash. Deze hash zoek ik dan even op en zie hoeveel confirmations er zijn. Duurde zeker 20 minuten vandaag. Maak ook van gdax altijd even een screenshot omdat het adres altijd wijzigt bij LTC. Nu las ik wel dat ze iig op CoinBase alle adressen bewaren (neem aan ook gdax dan..).. ik heb dit nog nooit geprobeerd overigens.Crypts schreef op donderdag 14 december 2017 @ 18:56:
Ik vind het toch wel een beetje ruk met arbitrage dat exchanges echt heel magertjes info geven over withdrawals... Bittrex kun je niks tot hij uitgevoerd is dan pas krijg je een txid. Bitstamp geeft alleen finished terug... Finished wat?
Ik word er niet zenuwachtig van oid maar irritant is het wel. Net weer een withdrawal gedaan en geen idee waar de centjes nu zijn. En xrp gaat echt lekker, de huidige curve ziet er uit als een stijve p..m.l.
Ik had dat laatst ook maar dat gevoel moet je gewoon negeren en blij zijn met de winst die je hebt. Nu gewoon verder kijken en zoeken naar de volgende potentiele groeibriljantDjès1698 schreef op donderdag 14 december 2017 @ 19:06:
zo een wringend gevoel, je verkoopt je xrp omdat je er veel winst op maakt maar als je langer gewacht had dan was het minstens dubbel zoveel.... achja er kennen er waarschijnlijk veel dit gevoel
Precies hebben is hebben....houden is de kunstDjès1698 schreef op donderdag 14 december 2017 @ 19:06:
haha ja dat ben ik ook van plan maar vind het momenteel zo moeilijk om een munt uit te kiezen... de koers was zo onverwacht dat ik niet weet wat ik moet verwachten... heb jij hoop in een munt?Tominatie schreef op donderdag 14 december 2017 @ 19:08:
[...]
Ik had dat laatst ook maar dat gevoel moet je gewoon negeren en blij zijn met de winst die je hebt. Nu gewoon verder kijken en zoeken naar de volgende potentiele groeibriljant
Nee, sinds het moment dat ik met NEM een hele mooie winst heb gepakt zit ik al een tijdje oldskool in BTC. Maar BTC is al een tijdje redelijk stabiel rond dezelfde prijs, dus erg winstgevend is het niet. Maar ik hou het nog even in BTC totdat ik weer een leuke andere coin heb gevonden met potentie. En misschien heb ik geluk en stijgt BTC opeens naar een nieuw ATHDjès1698 schreef op donderdag 14 december 2017 @ 19:10:
[...]
haha ja dat ben ik ook van plan maar vind het momenteel zo moeilijk om een munt uit te kiezen... de koers was zo onverwacht dat ik niet weet wat ik moet verwachten... heb jij hoop in een munt?
Waarom een vraag stellen als je t antwoordt al weetKorkss schreef op donderdag 14 december 2017 @ 18:59:
Hoe is het met Waves? Kwam toch een announcement aan? Ziek gestegen daarna?
Samsung Flip 7
Oh My.. Mijn main coin Vechain is echt lekker bezig. New partnership aangekondigd met een soort van aziatische wall mart 
https://www.reddit.com/r/...gistics_and_the_power_of/

https://www.reddit.com/r/...gistics_and_the_power_of/
[ Voor 6% gewijzigd door chr0me1 op 14-12-2017 19:19 ]
Die foutmelding komt er al 3 dagen op.. Hoe ik dat weet? Ik probeer al 3 dagen mijn 2de identiteit te verifiëren..Verwijderd schreef op donderdag 14 december 2017 @ 18:21:
Wat een k*t zooi al die exchanges.
* ID kaart gekocht voor gdax.
* blijkt dat ik ook een webcam nodig heb, webcam gekocht,
* van al die tering zooi fotos maken en uploaden, NA dit gedaan te hebben komt een bericht "unfortuantly, id verification is under heavy load, please try again in 30 minutes"
Tja, dat verifiëren blijft een issue.
Ik heb bij Gatehub wat Ripple staan, en de koers komt in de buurt van een prijs waarvoor ik het wel verkopen. Maar, het lukt me niet om te verifieren.
Ze hebben mijn "Full name" nodig op een document. Op elk document, ook op het koopcontract van het huis, staan mijn doopnamen. Er komt wel eens post op mijn roepnaam binnen, maar dat is dan weer niet geldig. Het is gewoon niet te doen..
Ik heb bij Gatehub wat Ripple staan, en de koers komt in de buurt van een prijs waarvoor ik het wel verkopen. Maar, het lukt me niet om te verifieren.
Ze hebben mijn "Full name" nodig op een document. Op elk document, ook op het koopcontract van het huis, staan mijn doopnamen. Er komt wel eens post op mijn roepnaam binnen, maar dat is dan weer niet geldig. Het is gewoon niet te doen..
Hahaha sorry man, moest evendave1972 schreef op donderdag 14 december 2017 @ 19:17:
[...]
Waarom een vraag stellen als je t antwoordt al weetmaar tis niet je van het ....maar wat niet is kan nog komen, kijk naar Verge
Die verge dip van toen, zit me nog niet lekker denk ik

En ja alles kan, dat zien we elke dag in cryptoland
Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold
thx!Egbert1907 schreef op donderdag 14 december 2017 @ 19:23:
nederland 2 nu btc
En blockchain technologieEgbert1907 schreef op donderdag 14 december 2017 @ 19:23:
nederland 2 nu btc
Verwijderd
Ripple +300 procent in 2 dagen.freestyler2 schreef op woensdag 13 december 2017 @ 11:16:
Verschil Bitcoin en Ripple
Het primaire verschil tussen Bitcoin en Ripple is hun oorspronkelijke doel. Bitcoin is jaren geleden ontwikkeld om het allereerste peer-to-peer cryptocurrency protocol te zijn. Oftewel, rechtstreekse betalingen tussen individuen en bedrijven, zonder een tussenkomende bank. Gedecentraliseerd. Bitcoin is in de eerste plaats een munt. Ripple is ontworpen om een betalingssysteem te zijn, waarop munteenheden overgedragen kunnen worden. Daarop wordt Ripple (XRP) verhandeld, een eigen cryptocurrency. Banken zouden in theorie het betalingssysteem Ripple kunnen gebruiken, zonder iets met de munteenheid te doen. Het is dus een tweeledig (doch sterk verbonden) product.
Bitcoin Ripple
Daarom trekken sommigen de status van Ripple als cryptocurrency dan ook in twijfel. Ripple is ouder dan Bitcoin, en begon in 2004. De munt Ripple werd pas gelanceerd in 2013. Het primaire doel was om veilige, snelle en gratis transacties te faciliteren, wereldwijd. Transacties zijn toepasbaar op elke soort asset. Of het nou digitale goederen, ouderwetse valuta of handelswaar is. De kracht van het systeem wordt nu gedemonstreerd met een eigen netwerk, waarop Ripple wordt verhandeld. De kans is klein, maar Ripple zou dus een wereldwijd succes kunnen worden, terwijl de munt zelf flopt. Headlines zoals “Bank X begint tests met Ripple” betekent dus niet per se dat jouw coins ook in waarde gaan stijgen.
Bron
Zeg, heb je nog meer coins waar je negatief over staat? Die je helemaal kut vindt? Ik heb namelijk nog wat euros die ik wil beleggen.
Je kunt het ook te serieus nemen... Ik ben de hele dag al bezig met xrp tussen exchanges en ja als ik had gewacht dan had ik veel meer winst kunnen pakken maar dus ook kunnen verliezen. Nu heb ik die winst binnen en ik weer het volgende avontuur in.Djès1698 schreef op donderdag 14 december 2017 @ 19:06:
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Verwijderd
Je gaat veel meer stress krijgen als die koers omhoog explodeert.Rakward schreef op donderdag 14 december 2017 @ 17:44:
[...]
Daarom laat ik ook een deel staan.
Maar als over 3 jaar hij nog op 50 per stuk staat wil ik jou ook horen.![]()
Nu ben ik stressvrij, hoef niet meer te vrezen voor een crash.
Tenzij Bitpanda nu opeens niet zou uitbetalen ofzo, dan ontplof ik.
Ken je die jongen die twee pizzas kocht met 10.000 bitcoins?
Het gaat over kippen, dus meer over ltc dan over btc.Egbert1907 schreef op donderdag 14 december 2017 @ 19:23:
nederland 2 nu btc
Rise chikun!
#team_UTC+1
An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper Mini '12 i7/16/256 Air '13 i5/8/256 iPad mini 5 64GB iPhone SE 128GB
Ken je die andere jongen die toen 2 pizzas kocht voor 20 dollar? Die had er ook 10.000 bitcoins van kunnen kopen en nu rijk kunnen zijnVerwijderd schreef op donderdag 14 december 2017 @ 19:29:
[...]
Je gaat veel meer stress krijgen als die koers omhoog explodeert.
(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer
Het lukt mij al meer dan een uur niet om in te loggen op Bittrex. De login was altijd al relatief traag, maar na 1 minuut en 20 seconden zijn mijn username en wachtwoord eindelijk gesubmit. Daarna komt de 2FA, maar, die heeft de goede eigenschap om maar 1 minuut geldig te zijn, te kort voor Bittrex op dit moment, dus ik kan niet inloggen....
Iemand anders dezelfde problemen op dit moment?
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Nee, ik ben binnen een paar seconde binnenTaro schreef op donderdag 14 december 2017 @ 19:35:
Het lukt mij al meer dan een uur niet om in te loggen op Bittrex. De login was altijd al relatief traag, maar na 1 minuut en 20 seconden zijn mijn username en wachtwoord eindelijk gesubmit. Daarna komt de 2FA, maar, die heeft de goede eigenschap om maar 1 minuut geldig te zijn, te kort voor Bittrex op dit moment, dus ik kan niet inloggen....
Net geprobeerd n.a.v je bericht en kom er gelijk doorheen.Taro schreef op donderdag 14 december 2017 @ 19:35:
Mhm, ouderwets UTP kabeltje in de laptop en het werkt direct inderdaad. Gelukkig, geen WiFi meer gebruiken dus. Ik was al bang dat ik er niet meer bij zou kunnen. Thx
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Ik had ook op thuisbezorgd.nl een pizza gekocht voor 0.04 btc..watercoolertje schreef op donderdag 14 december 2017 @ 19:34:
[...]
Ken je die andere jongen die toen 2 pizzas kocht voor 20 dollar? Die had er ook 10.000 bitcoins van kunnen kopen en nu rijk kunnen zijn
Die goede ouwe tijd

hmm, ripple gemist vandaag vanwege familie verplichtingen
zal die nog veel hoger uitkomen?
We love the smell of innovation in the morning!
zo, de alts zijn weer (even?) booming. al mijn coins vliegen de pan uit. niet huilen dat ik vandeweek litecoins en ripples heb verkocht, maar blij zijn met wat ik nog wel heb 
trx vliegt ook de pan uit momenteel (kleine tip voor gokkers
)
trx vliegt ook de pan uit momenteel (kleine tip voor gokkers
Ripple kopen op Litebit is tijdens de road to the moon weer niet mogelijk, omdat er onderhoud is op een andere beurs!! Grr
Tja is het dan niet al bijna te laat? EEns de forse stijging ingezet is heb je imho meer kans verlies te doen dan winst als de koers terug normaliseert.BBBrt schreef op donderdag 14 december 2017 @ 19:50:
zo, de alts zijn weer (even?) booming. al mijn coins vliegen de pan uit. niet huilen dat ik vandeweek litecoins en ripples heb verkocht, maar blij zijn met wat ik nog wel heb
trx vliegt ook de pan uit momenteel (kleine tip voor gokkers)
Vraag mij af hoe ze dat synchroniserentechnoaddict schreef op donderdag 14 december 2017 @ 19:55:
Ripple kopen op Litebit is tijdens de road to the moon weer niet mogelijk, omdat er onderhoud is op een andere beurs!! Grr
Zijn LTC en ETH in een vrije val terecht gekomen? Prepare for landing at NAP! 
Als iedereen zijn LTC en ETH nu inruilt voor Rippies, wordt XRP binnen no-time 2e cryptomunt.
Als iedereen zijn LTC en ETH nu inruilt voor Rippies, wordt XRP binnen no-time 2e cryptomunt.
Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.
ETH moet nu echt even laten zien wat ie wil inderdaad, anders ga ik snel nog naar Ripple toe.Cis schreef op donderdag 14 december 2017 @ 20:01:
Zijn LTC en ETH in een vrije val terecht gekomen? Prepare for landing at NAP!
Laat eth maar even flink zakken, kan ik weer normaal eth kopen om dan vervolgens alts mee te kopen.
Bears and Bulls
Daarom heb ik ook niet alles verkochtVerwijderd schreef op donderdag 14 december 2017 @ 19:29:
[...]
En dat verhaal heb ik zelf al meermaals verteld aan collega's die lachten met mijn Bitcoin investering.
Als morgen een zware dip is koop ik mss weer wat bij wel.
Ik denk dat een stijging nog mogelijk is, maar zo astronomisch als tot nu toe geweest is niet denk.
Maar wie van ons heeft een glazen bol? Veel "experts" dachten dat hij al veel eerder zou knappen en veel enthousiastelingen hadden nooit voorspel dat de koers dit jaar maal 16 ging gaan.
Beter 1 in de hand dan 10 in de lucht.
En ik ik zit er nog steeds in, sommige lijken hier te denken dat ik helemaal ben uitgestapt.
En nog een belangrijke reden, ik had eigenlijk maar weinig op mijn bankrekening staan voor "in case of emergency", dus nu heb ik wat meer gemoedsrust.
[ Voor 10% gewijzigd door Rakward op 14-12-2017 20:13 ]
Bij litebit kun je voorlopig geen ETH verkopen?Djès1698 schreef op donderdag 14 december 2017 @ 18:44:
[...]
Ik gebruik persoonlijk litebit en heb er nog geen problemen mee gehad, enkel soms lang wachten maar dit is dan overal zo en kan je niet onderuit... als wallet gebruik ik exodus dit is een desktop wallet en ondersteunt een heel aantal munten en vooral de grootste die jij ook wil. mooie layout ook. Voor ripple kan je dit niet gebruiken daarvoor gebruik ik de online wallet gatehub dat is een wallet die ripple zelf aanbeveeld
" Selling ARDR, NXT, Ethereum and Monero has been disabled to lower pressure on our support desk. Please convert your coins to Bitcoin and sell them through LiteBit. "
Leuk al die andere currencies en ik zie ook wel een aantal die mij bevallen, echter het gemak waarmee ik in een overzichtelijke en makkelijke android app of website BTC, ETH of LTC koop kan ik mij er maar moeilijk toe zetten moeite te gaan doen om op (voor mij) vage en moeilijke manier te handelen in cryptocurrencies. But do correct me if i'm wrongKleineJoop schreef op donderdag 14 december 2017 @ 20:03:
[...]
ETH moet nu echt even laten zien wat ie wil inderdaad, anders ga ik snel nog naar Ripple toe.
En toevallig vind ik dus van niet! :-)
Welke alts heb jij dan?BBBrt schreef op donderdag 14 december 2017 @ 19:50:
trx vliegt ook de pan uit momenteel (kleine tip voor gokkers)
Als jarenlang hodler van BTC heb ik ook maar eens een plukje verkocht, krijg teveel vragen van collega'sRakward schreef op donderdag 14 december 2017 @ 20:12:
[...]
Ja dat verhaal heb ik zelf al meermaals verteld aan collega's die lachten met mijn bitcoin investering.
Als morgen een zware dip is koop ik mss weer wat bij wel.
Ik denk dat een stijging nog mogelijk is, maar zo astronomisch als tot nu toe geweest is niet denk.
Maar wie van ons heeft een glazen bol? Veel "experts" dachten dat hij al veel eerder zou knappen en veel enthousiastelingen hadden nooit voorspel dat de koers dit jaar maal 16 ging gaan.
Beter 1 in de hand dan 10 in de lucht.
En ik ik zit er nog steeds in, sommige lijken hier te denken dat ik helemaal ben uitgestapt.
hoe het werkt en dan het liefst op een simpele manier.
Sorry, ik help ze graag maar ben niet van de afdeling Opleidingen.
Men denkt er te gemakkelijk over, iets met 3 klikken op de knop bij aankoop/verkoop.
Dat wordt dus duidelijk niet gezegd door de makers van Ripple...freestyler2 schreef op donderdag 14 december 2017 @ 17:17:
[...]
Bron
"In case everything works out good for Ripple and the global institutions will accept Ripple widely. Thus, we could see XRP price rise towards $2.00 level by the end of 2018. The only issue we see though, the company is controlling the XRP supply."
Ik ben overigens op de mening van Ripple teruggekomen, snel nog ff wat gekocht, met succes, nu blijkt.Verwijderd schreef op donderdag 14 december 2017 @ 19:27:
[...]
Ripple +300 procent in 2 dagen.
Zeg, heb je nog meer coins waar je negatief over staat? Die je helemaal kut vindt? Ik heb namelijk nog wat euros die ik wil beleggen.
Maar Natuurlijk, u vraagt wij draaien.
Augur (rep) gaat ook nooit een succes worden
freestyler2 schreef op woensdag 13 december 2017 @ 08:53:
[...]
Haha oke eerlijk antwoord![]()
Overigens is de Augur (REP) ook een zekere kanshebber. Project zit momenteel in BETA maar er zijn bronnen die zeggen dat er een release datum aan zit te komen.
Augur werkt op hetzelfde platform als Ethereum.
Voor degene die wat meer willen weten over de laatste update klik hier. Voor het complete interview luister op soundcloud. circa 45min!
[ Voor 56% gewijzigd door freestyler2 op 14-12-2017 20:32 ]
Tenzij je naam Google is hou op met te doen alsof je alles weet.
Nare eigenschap van Bittrex: Na het withdrawen dmv 2FA word ik automatisch uitgelogd en moet ik opnieuw inloggen. Krijg ik direct daarna de volgende CloudFlare melding:

Gelukkig werd ik uitgelogd omdat ik alles naar Coinbase/GDAX heb overgemaakt, mocht het een lange ban zijn dan kom ik er ook nooit meer terug. Maar wel erg eng dat je daar mogelijk nog veel geld hebt staan en er niet meer bij kunt... Ik wacht ook nog steeds op het beantwoorden van mijn support ticket van 5 september.
Gelukkig werd ik uitgelogd omdat ik alles naar Coinbase/GDAX heb overgemaakt, mocht het een lange ban zijn dan kom ik er ook nooit meer terug. Maar wel erg eng dat je daar mogelijk nog veel geld hebt staan en er niet meer bij kunt... Ik wacht ook nog steeds op het beantwoorden van mijn support ticket van 5 september.
Ik begrijp nog steeds niet waarom een coin met een supply van 100 miljard meer dan een dollar waard kan worden......
Verwijderd
Ik heb een paar bitcoin en wil nu graag de stap naar exchanges maken, maar vraag mij nog af hoe zo'n exchange werkt...
Kan je op elke exchange bitcoins tegen andere altcoins verhandelen? Dus bijvoorbeeld bitcoins omzetten in xrp ?
En hoe gaat dit met het verhandelen, als ik mijn bitcoins tegen ethereum verhandel gebeurt dat dan ook gelijk op de blockchain? Of gebeurt dit allemaal binnen de exchange en wordt periodiek met de blockchains gesynchroniseerd ofzo ?
Of als ik een sell order plaats voor bitcoin tegen fiat en deze order wordt doorgevoerd is de verplaatsing van betaling dan ook gelijk op de blockhain gezet
Kan je op elke exchange bitcoins tegen andere altcoins verhandelen? Dus bijvoorbeeld bitcoins omzetten in xrp ?
En hoe gaat dit met het verhandelen, als ik mijn bitcoins tegen ethereum verhandel gebeurt dat dan ook gelijk op de blockchain? Of gebeurt dit allemaal binnen de exchange en wordt periodiek met de blockchains gesynchroniseerd ofzo ?
Of als ik een sell order plaats voor bitcoin tegen fiat en deze order wordt doorgevoerd is de verplaatsing van betaling dan ook gelijk op de blockhain gezet
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2017 20:59 ]
ik heb nu iota, eos en ripple als de 'grote jongens' en daarnaast tron, mana, cardano en status als 'kleintjes'.
misschien maar wat alts verkopen en weer terugkopen op een eventuele dip
Lijkt mij vrij simpel. Het aantal heeft niets met de prijs te maken. Prijs is een kwestie van vraag en aanbod. Als er slechts 100 (van de 100 miljard) coins op de markt zijn en iedereen wilt ze hebben, dan kan de prijs best oplopen.deppenboks schreef op donderdag 14 december 2017 @ 20:54:
Ik begrijp nog steeds niet waarom een coin met een supply van 100 miljard meer dan een dollar waard kan worden......
En dan krijg je van die rare mensen die roepen dat er een triljoen euro in de coin gepompt is, want ja, "marketcap".

Y'24
Het lukt nu echt totaal niet meer om gebruik te maken van Kraken. Ik word er (als inloggen uiteindelijk lukt na 100x een 502 of 525 melding) gewoon weer uitgeknikkerd....
Ik ben dik tevreden met Binance..uNoTopia schreef op donderdag 14 december 2017 @ 21:06:
Het lukt nu echt totaal niet meer om gebruik te maken van Kraken. Ik word er (als inloggen uiteindelijk lukt na 100x een 502 of 525 melding) gewoon weer uitgeknikkerd....
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Hoi,
Een vraagje..Ik heb lopen googlen en youtuben, maar komt niet echt helemaal uit
Ik heb een account bij Litebit en Bittrex. Ik heb Via LiteBit aantal coins gekocht.
Nu weet ik niet hoe ik deze weer fiat kan maken? Een coin heb ik al naar BTC geconverteerd.
Maar hoe verder? Ik kan deze niet weer via Litebit verkopen volgens mij?
Heb trouwens wel een account bij Kraken (die uiteraard nu eruit ligt) Kan deze ook daar getransfereerd worden?
Ik heb een account bij Litebit en Bittrex. Ik heb Via LiteBit aantal coins gekocht.
Nu weet ik niet hoe ik deze weer fiat kan maken? Een coin heb ik al naar BTC geconverteerd.
Heb trouwens wel een account bij Kraken (die uiteraard nu eruit ligt) Kan deze ook daar getransfereerd worden?
Hier het zelfde ..kon nog net zien wat mijn bundel Rippels hebben gedaan die ik gisteren kocht voor een stukje BTC.uNoTopia schreef op donderdag 14 december 2017 @ 21:06:

Indien je je coins bij Litebit wil terug zetten naar fiat, moet je ze verkopen. Hier krijg je dan litebit credits voor terug en die laat je dan uitbetalen (credits staan gelijk aan de euros volgens mij)ghost100 schreef op donderdag 14 december 2017 @ 21:12:
Hoi,
Ik probeer ook al een paar uur men euries af kraken te halen zonder ook maar enig succes, maar blijkbaar hebben ze het nu extreem druk.. volgens mij is de website gewoon totaal ruk..
https://status.kraken.com/ voor meer info
Verwijderd
fiat withdrawals werken nog wel op kraken, gister nog iets binnengekregen.LxgOne schreef op donderdag 14 december 2017 @ 21:15:
Ik probeer ook al een paar uur men euries af kraken te halen zonder ook maar enig succes, maar blijkbaar hebben ze het nu extreem druk.. volgens mij is de website gewoon totaal ruk..
Zo heb een leuke profit eruit gehaald. Nu nog een portfolio over met 5 coins.
-Dash
-Neo
-Bitcoin
-Litecoin
-Ethereum
Ga niet meer traden, kost me teveel tijd en moeite. Ook door werk en prive niet veel tijd meer om alles constant te checken. Hopelijk gaan deze coins nog wat leuks doen aankomende tijd!
Edit: Ohja en heb nog wat ICO Bankera tokens
-Dash
-Neo
-Bitcoin
-Litecoin
-Ethereum
Ga niet meer traden, kost me teveel tijd en moeite. Ook door werk en prive niet veel tijd meer om alles constant te checken. Hopelijk gaan deze coins nog wat leuks doen aankomende tijd!
Edit: Ohja en heb nog wat ICO Bankera tokens
[ Voor 7% gewijzigd door Korkss op 14-12-2017 21:22 ]
Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold
Waar kan je Ripples om laten zetten naar euro's? Bij litebit kan het alleen dan betaal je de hoofdprijs, vooral voor grote orders. Gebruik nu bittrex alleen die doet geen fiat. Ondersteund coinbase xrp-eur ?
omzetten naar BTC/LTC en dan naar bl3p?dennislangstraa schreef op donderdag 14 december 2017 @ 21:21:
Waar kan je Ripples om laten zetten naar euro's? Bij litebit kan het alleen dan betaal je de hoofdprijs, vooral voor grote orders. Gebruik nu bittrex alleen die doet geen fiat. Ondersteund coinbase xrp-eur ?
We love the smell of innovation in the morning!
Hoi,
Zoals ik het zie kan je bij Litebit euro en Credits omzetten,
Echt zit ik met het volgende. Bij Bitrex als je op de min drukt staat er dat ik een adres moet invullen?
Bij Litebit vragen ze ook om een adres? (Retouradres)
Ik wou beetje ripple afromen, zit er helaas nu niet in op kraken
Moet je trouwens je coins omzetten naar BTC? Of kan je ze ook direct verkopen via een ander site?
Echt zit ik met het volgende. Bij Bitrex als je op de min drukt staat er dat ik een adres moet invullen?

Moet je trouwens je coins omzetten naar BTC? Of kan je ze ook direct verkopen via een ander site?
[ Voor 14% gewijzigd door ghost100 op 14-12-2017 21:28 ]
Moet je natuurlijk wel op de withdrawal pagina gerakenVerwijderd schreef op donderdag 14 december 2017 @ 21:17:
[...]
fiat withdrawals werken nog wel op kraken, gister nog iets binnengekregen.

Op litebit moet je in jouw Wallet op de knop Verkopen klikken. Dan kun je het aantal opgeven waar je Litebit credits voor krijgt. Daarna kun je volgens mij de Litebit credits voor euro's inwisselen.ghost100 schreef op donderdag 14 december 2017 @ 21:24:
Hoi,
Disclaimer: ik heb het zelf nog niet gedaan.
Op LiteBit staan nu alle munten op 0 beschikbaar? Geen voorraad.
Edit: blijkbaar door de voorraad heen ofzo? M.a.w. LiteBit heb je even niks aan?
Edit: blijkbaar door de voorraad heen ofzo? M.a.w. LiteBit heb je even niks aan?
[ Voor 22% gewijzigd door technorabilia op 14-12-2017 21:33 ]
👉🏻 Blog 👈🏻
Ja, die heeft er - samen met anderen - voor gezorgd dat bitcoin daadwerkelijk gebruikt werd en er iets mee werd gedaan. Hij kocht trouwens elke maand ongeveer pizza's voor zoveel bitcoin. Hij had er genoeg, hij is degene die als eerste bitcoin mining op GPU heeft gedaan.Verwijderd schreef op donderdag 14 december 2017 @ 19:29:
[...]
Bron: https://www.amazon.com/Ag...ng-Economic/dp/1250081556
Ik heb er ervaring mee en kun je vertellen dat precies zo gaat. Je betaalt wel een kleine fee, 41 cent dacht ik, als je laat uitbetalen.adis schreef op donderdag 14 december 2017 @ 21:27:
[...]
Op litebit moet je in jouw Wallet op de knop Verkopen klikken. Dan kun je het aantal opgeven waar je Litebit credits voor krijgt. Daarna kun je volgens mij de Litebit credits voor euro's inwisselen.
Disclaimer: ik heb het zelf nog niet gedaan.
Hoi,
Ok duidelijk, zover was ik idd gekomen, maar wat zet ik in het retouradres?
Want op bitrex vragen ze ook om een adres?
Kopen is echt makkelijk, in bitrex klik je op de plus van de coin je creeert een adres, deze kopie plak je in Litebit....betalen klaar.
Maar van Bitrex naar Litebit??
Kopen is echt makkelijk, in bitrex klik je op de plus van de coin je creeert een adres, deze kopie plak je in Litebit....betalen klaar.
Kun je daar direct vanaf bv Bittrex coins sturen voor uitbetaling? Of moet je het ook eerst naar je eigen wallet (exodus bv) sturen? Ik Zie op tegen 2 keer transactiekosten te betalen..
Kom er ook niet op meer.. gelijk error jij ook? Heb net voor 2 ruggen eth gekocht en heb nog 2k fiat staan. Eth is aan het stijgen kan nu niks echt rukLxgOne schreef op donderdag 14 december 2017 @ 21:15:
Ga naar je wallet op bittrex en klik op het minnetje en vul het adres van litebit in wat je daar hebt.ghost100 schreef op donderdag 14 december 2017 @ 21:35:
Hoi,
Hoi,
Helaas werkt niet, want kopen krijg je wel adres op litebit verkopen niet, maarrrrr
Ik heb wat gevonden. Blijkbaar moet ik op Bittrex 2 way auth. etc.. activeren (2 weg beveiliging)
Daarna moet je ergens in de menu een "Withdraw" adres speciaal voor dan coin maken
.
Even kijken of dit werkt...
(was ik eindelijk in kraken, kreeg ik een storing bij het withdraw
)
Helaas werkt niet, want kopen krijg je wel adres op litebit verkopen niet, maarrrrr
Ik heb wat gevonden. Blijkbaar moet ik op Bittrex 2 way auth. etc.. activeren (2 weg beveiliging)
Daarna moet je ergens in de menu een "Withdraw" adres speciaal voor dan coin maken

(was ik eindelijk in kraken, kreeg ik een storing bij het withdraw

[ Voor 10% gewijzigd door ghost100 op 14-12-2017 21:43 ]
Als het je lukt graag even stappenplannetje maken voor eventuele zoekopdrachten. Alles overzichtelijk in een post is wel fijn.ghost100 schreef op donderdag 14 december 2017 @ 21:41:
Hoi,
Daarna moet je ergens in de menu een "Withdraw" adres speciaal voor dan coin maken.
Bij Bitonic.nl lijkt hetzelfde aan de hand te zijn.kraades schreef op donderdag 14 december 2017 @ 21:27:
Op LiteBit staan nu alle munten op 0 beschikbaar? Geen voorraad.
Vreemd?!
omzetten naar BTC/LTC en dan naar bl3p
Ja dat kan ook via coinbase, alleen wil liefst xrp direct naar fiat traden, gaat zover ik weet alleen via litebit?
Ja dat kan ook via coinbase, alleen wil liefst xrp direct naar fiat traden, gaat zover ik weet alleen via litebit?
Ik heb nog steeds problemen met een IOTA transactie die al 6 dagen onbevestigd is, ondanks vele rebroadcasts en reattachs. Het vreemde is dat ik door die pending transactie van 20 MIOTA naar Bitfinex toe, niets kan met de in totaal 217.7 MIOTA, ik krijg bij een overboeking de melding dat de private key ge-re-used wordt en dat daardoor het vertrouwen minder wordt.
Ik wil mijn IOTA graag verkopen, maar kan er dus niet vanaf door 1 pending transactie.
Iemand enig idee?
Ik wil mijn IOTA graag verkopen, maar kan er dus niet vanaf door 1 pending transactie.
Iemand enig idee?
Was hier na paar minuten weer opgelost.BFmango schreef op donderdag 14 december 2017 @ 21:44:
[...]
Bij Bitonic.nl lijkt hetzelfde aan de hand te zijn.
Vreemd?!
👉🏻 Blog 👈🏻
Bedoel je van Exchange naar je wallet of van Exchange verkopen op de market voor usd of andere coin.Taro schreef op donderdag 14 december 2017 @ 21:49:
Ik heb nog steeds problemen met een IOTA transactie die al 6 dagen onbevestigd is, ondanks vele rebroadcasts en reattachs. Het vreemde is dat ik door die pending transactie van 20 MIOTA naar Bitfinex toe, niets kan met de in totaal 217.7 MIOTA, ik krijg bij een overboeking de melding dat de private key ge-re-used wordt en dat daardoor het vertrouwen minder wordt.
Iemand enig idee?
Heb zelf deel verplaatst in wallet wat bijna 4 dagen duurde (vooral traagheid vanuit bitfinex)
Ondanks wat negatieve geluiden laat ik mijn grootste deel iota bij me tot in ieder geval 2018Q1. Ingekocht rond 0,70 dus nog redelijk de tijd
Is het bij Litebit niet gewoon als volgt met uitbetalen in EUR?
- Aantal / bedrag invullen
- Bij retouradres je wallet adres van je cryptomunt invullen (zelfde wat je invulde met kopen)
- Stel de transactie gaat mis dan wordt het weer naar je wallet geplaatst.
- Geen vinkje zetten bij ontvangen in credits ipv EUR (tenzij je dat wilt)
- IBAN kiezen
- Klaar
Correct me if i'm wrong. Heb zelf nog nooit verkocht via Litebit, maar het lijkt vrij eenvoudig.
- Bij retouradres je wallet adres van je cryptomunt invullen (zelfde wat je invulde met kopen)
- IBAN kiezen
- Klaar
Correct me if i'm wrong. Heb zelf nog nooit verkocht via Litebit, maar het lijkt vrij eenvoudig.
Ik had 168 MIOTA in mijn wallet sinds juli en heb er onlangs 57 bijgekocht via Bitfinex. Toen ik die naar mijn wallet overmaakte, bleven ze hangen. Kon ze alleen cancellen, toen hebben ze een minimale withdrawal ingesteld. Om die te kunnen halen heb ik dus vanuit mijn wallet 20 MIOTA overgemaakt naar Bitfinex om uiteindelijk 77 MIOTA naar mijn wallet over te kunnen maken. Maar die 20 kwam maar niet aan, toen heb ik 57 naar LTC omgezet, die piekte en daardoor kon ik die net boven de withdrawal limit van Bitfinex afhalen en naar Binance overmaken. Daar heb ik ze weer in IOTA omgezet en die heb ik inmiddels in mijn wallet staan. Alle latere transacties zijn dus al bevestigd, maar die 20 niet. Die annuleer ik ook liever, maar dat kan niet.wikacota schreef op donderdag 14 december 2017 @ 22:04:
[...]
Bedoel je van Exchange naar je wallet of van Exchange verkopen op de market voor usd of andere coin.
Heb zelf deel verplaatst in wallet wat bijna 4 dagen duurde (vooral traagheid vanuit bitfinex)
Ondanks wat negatieve geluiden laat ik mijn grootste deel iota bij me tot in ieder geval 2018Q1. Ingekocht rond 0,70 dus nog redelijk de tijd
Ik heb dus geen idee hoe ik die 20 kan annuleren of alsnog bevestigd kan krijgen, zodat ik het geheel kan overmaken en verkopen. Of wil iemand een bod doen op de bijbehorende seed?
Omdat Ethereum een platform is, niet enkel een store of value. Waar tevens de toegevoegde waarde ligt in de Dapps die daarop gebouwd kunnen worden en nog gaan komen (neem als voorbeeld CryptokittiesCis schreef op donderdag 14 december 2017 @ 18:48:
[...]
Waarom naar ETH overgestapt?
ETH (en LTC) zijn toch veel volatieler dan BTC?
Althans: had het wel bijzonder gevonden als bitcoin van 4000 naar 15000 naar 9000 zou gaan. In 1 maand![]()
Ik word trouwens wel onrustig van alle tegenstrijdige verhalen hier over "alle" munten.
Ik had tot eergisteren bijv XRP. Op basis van comments hier (oud idee) en historische gegevens (geen koerschange) besloten om mijn rippies te verkopen voor BTC. En 2 dagen later knalt de koers omhoog.
En nu dreigt hetzelfde voor BTC: Holders die uitstappen omdat ze bang zijn dat de bubble barst. Terwijl 2 weken geleden volop werd gespeculeerd over 50k of 100k per bitcoin.
Door de adviezen in dit forum ben ik alleen maar wijzer geworden. Maar vnmlk op negatieve wijze: lang niet altijd volgen wat hier wordt geroepen. Vaker niet dan wel ,
Wanneer Bitcoin met Lightning aankomt is nog maar de vraag en dat geeft in mijn optiek op de lange termijn onzekerheid. Tevens bezit ik Litecoin en veel Vertcoin (fantastische community!). Deze drie gaan hand in hand wanneer Atomic Swaps worden uitgerold. Dus wanneer de synergie tussen deze munten ontstaat zal ik hier, naar mijn eigen inzicht, echt wel een graantje meepikken.
Daarnaast mis ik het leiderschap bij Bitcoin. We hebben de Nederland Wladimir J. van der Laan als core developer, doe mij maar Vitalik Buterin. Ben het niet eens met al zijn uitspraken. Maar, ik mis het enthousiasme, de identiteit, de ideologie en gevoel bij het 'product' om er daadwerkelijk met volle overtuiging in te geloven. Bij ether heb ik dat wel wanneer ik Vitalik zie spreken. Bij Bitcoin Core heb ik dat compleet niet.
TLDR; ik heb weinig bondnig met Bitcoin en meer bonding met ETH. Als al mijn ETH 0 euro waard wordt, zal ik niet rouwen omdat ik daadwerkelijk in het product geloof. Bij Bitcoin heb ik dat niet en doe ik het alleen voor het geld.
Ja kan je bent alleen erg stom als je dat doet. Of ze zijn weer eens in onderhoud.
De inkoop voor de volgende cryptocurrency is tijdelijk uitgeschakeld om de drukte te kunnen schalen: NXT, ARDR, Monero, Ethereum. Wij raden aan deze munten eerst om te wisselen op een cryptocurrency exchange. Dit is gewoon te grapig dat dit er staat. Hier los je de drukte niet mee op
Je kan beter dan anycoin doen maar nog beter een exchange.
De inkoop voor de volgende cryptocurrency is tijdelijk uitgeschakeld om de drukte te kunnen schalen: NXT, ARDR, Monero, Ethereum. Wij raden aan deze munten eerst om te wisselen op een cryptocurrency exchange. Dit is gewoon te grapig dat dit er staat. Hier los je de drukte niet mee op

Vincentvdh schreef op donderdag 14 december 2017 @ 22:09:
Is het bij Litebit niet gewoon als volgt met uitbetalen in EUR?
- IBAN kiezen
- Klaar
Zie bij Kucoin de mededeling van een Ethereum Fork "Ethereum Fog" vandaag.
Kan er verder weinig over vinden,bij jullie iets bekend?
Kan er verder weinig over vinden,bij jullie iets bekend?
Kun je dit uitleggen? Puur qua prijs? Stel ik wil nu XRP verkopen. Ik heb de keuze tussen Kraken en Litebit. Dan zou Litebit best de meest effectieve manier kunnen zijn momenteel.TheDudez schreef op donderdag 14 december 2017 @ 22:18:
Ja kan je bent alleen erg stom als je dat doet. Of ze zijn weer eens in onderhoud.
De inkoop voor de volgende cryptocurrency is tijdelijk uitgeschakeld om de drukte te kunnen schalen: NXT, ARDR, Monero, Ethereum. Wij raden aan deze munten eerst om te wisselen op een cryptocurrency exchange. Dit is gewoon te grapig dat dit er staat. Hier los je de drukte niet mee op![]()
[...]
Iemand enig idee of er een reden is dat ik geen transactie kan doen met Ether van m'n Ledger naar Bittrex? Krijg direct een 'rejected by server' , al meerdere gas limits geprobeerd (en ook reboot etc) maar kom er niet doorheen.
Dat klopt alleen je betaald dan wel een flinke prijs.
Vincentvdh schreef op donderdag 14 december 2017 @ 22:22:
[...]
Kun je dit uitleggen? Puur qua prijs? Stel ik wil nu XRP verkopen. Ik heb de keuze tussen Kraken en Litebit. Dan zou Litebit best de meest effectieve manier kunnen zijn momenteel.
jij krijgt tenminste rejected, bij mij zijn ze al ruim 9 uur onderweg. Ik heb het nog een keer geprobeerd maar ik heb ook geen mogelijkheid om de eerste te cancellen. Pff blockchain.brentnl schreef op donderdag 14 december 2017 @ 22:26:
Iemand enig idee of er een reden is dat ik geen transactie kan doen met Ether van m'n Ledger naar Bittrex? Krijg direct een 'rejected by server' , al meerdere gas limits geprobeerd (en ook reboot etc) maar kom er niet doorheen.
Ik kan mijn ripple niet verkopen want er is onderhoud
dan maar morgen opnieuw proberen en met een beetje geluk stijgt hij nog wat

dan maar morgen opnieuw proberen en met een beetje geluk stijgt hij nog wat

Verwijderd
Wanneer je een verkoop order plaatst en die wordt voltooid, wordt dan gelijk dit op de blockchain aangepast of gebeurt dit alleen binnen de exchange en later pas op de blockchain ?
Aan de persoon die coinlib aanraadde: hartelijk dank het is idd een veel mooiere en overzichtelijkere site dan coinmarketcap thanx

Eindelijk heb ik een exchange gevonden waarop ik instant geverifieerd ben:
CEX.IO nu nog even kijken hoe snel fiat aankomt via SEPA.
Ja die zijn helemaal niet duur btc daar dik 17kSteaRic schreef op donderdag 14 december 2017 @ 22:39:
Eindelijk heb ik een exchange gevonden waarop ik instant geverifieerd ben:
Pff inderdaadEgbert1907 schreef op donderdag 14 december 2017 @ 22:43:
[...]
Ja die zijn helemaal niet duur btc daar dik 17k

Vanavond mijn eerste echt fijne voorspellingstrade gemaakt:
Ripple, dacht al dat hij omhoog zou gaan omdat hij de volgende altcoin in het rijtje is qua populariteit. Beetje zitten daytraden op Bittrex, nog nooit eerder gedaan. 100 euro winst, joepie. Toen na een lange kwakkelperiode te veel onzekerheid en vroeg verkocht op 4195. Daarna steeg hij binnen 10 minuten naar 4800. Dan sla je je voor je kop!
Toch gezegd tegen mezelf, geen FOMO-aankoop. Ingeschat waar hij zou landen en buy order gezet op 4500 en uit eten gegaan met een flink gevoel van FOMO. Lekker gegeten en niet de koers gechecked. Uiteindelijk daalde hij naar 4400, kwam terug en buy order was vervuld op een voordelige prijs en hij staat nu op 5200. Mijn voorspelling kwam bijna precies uit! Dat is veel fijner dan het geld wat ik er uit krijg
.
Ik moet zeggen dat crypto-gokken ook psychologisch gewoon interessant is. Het doet gewoon veel met je. De stress, jezelf trainen tegen de impulsbeslissingen en de gevolgen op je gesteldheid van de koers en het nieuws té veel in de gaten houden. Nu maar hopen dat ik het gevoel van de grote crash als een whale gaat cashen niet mee maak!
Ripple, dacht al dat hij omhoog zou gaan omdat hij de volgende altcoin in het rijtje is qua populariteit. Beetje zitten daytraden op Bittrex, nog nooit eerder gedaan. 100 euro winst, joepie. Toen na een lange kwakkelperiode te veel onzekerheid en vroeg verkocht op 4195. Daarna steeg hij binnen 10 minuten naar 4800. Dan sla je je voor je kop!
Toch gezegd tegen mezelf, geen FOMO-aankoop. Ingeschat waar hij zou landen en buy order gezet op 4500 en uit eten gegaan met een flink gevoel van FOMO. Lekker gegeten en niet de koers gechecked. Uiteindelijk daalde hij naar 4400, kwam terug en buy order was vervuld op een voordelige prijs en hij staat nu op 5200. Mijn voorspelling kwam bijna precies uit! Dat is veel fijner dan het geld wat ik er uit krijg
Ik moet zeggen dat crypto-gokken ook psychologisch gewoon interessant is. Het doet gewoon veel met je. De stress, jezelf trainen tegen de impulsbeslissingen en de gevolgen op je gesteldheid van de koers en het nieuws té veel in de gaten houden. Nu maar hopen dat ik het gevoel van de grote crash als een whale gaat cashen niet mee maak!
Inmiddels via Ledger FAQ op deze url uitgekomen, en via daar wel succesvol kunnen versturen naar Bittrex. 25/36 confirmations al binnen 5min, dus dat gaat goedkomen.adis schreef op donderdag 14 december 2017 @ 22:35:
[...]
jij krijgt tenminste rejected, bij mij zijn ze al ruim 9 uur onderweg. Ik heb het nog een keer geprobeerd maar ik heb ook geen mogelijkheid om de eerste te cancellen. Pff blockchain.
Hoop dat jouw order ook snel doorkomt!
Litebit is meestal voor de klant die geen exchange heeft en laat die wel makkelijk in de kou staan. Je zal maar die koers zien kelderen en niet kunnen verkopen.TheDudez schreef op donderdag 14 december 2017 @ 22:18:
De inkoop voor de volgende cryptocurrency is tijdelijk uitgeschakeld om de drukte te kunnen schalen: NXT, ARDR, Monero, Ethereum. Wij raden aan deze munten eerst om te wisselen op een cryptocurrency exchange. Dit is gewoon te grapig dat dit er staat. Hier los je de drukte niet mee op![]()
[...]
Weet iemand op welke tijd Japan en Z-Korea de testen uit gaan voeren? Het is nu bijna 7 uur s'morgens daar..
Tenzij je naam Google is hou op met te doen alsof je alles weet.
Ok. Ik heb heel lang meegelezen maar voel dat ik even mijn contributie moet doen. Ik plaats nu een heel eerlijke ervaring als leek die mee wilt doen met de hype. Daar kom ik eerlijk voor uit.
Ik heb een account op Bittrex aangemaakt (na heel lang lezen en overwegen) en heb daar via bitonic 200 euro aan BTC naar gestort.
Ik vind BTC niet interessant omdat het rendement daarop zo klein is met kleine bedragen maar was meer getriggerd door geruchten en artikelen over Ripple en Verge.
Na één dag ervaring.
Spanning! Ik had gisteren 1500 aan XVG gekocht. Durfde steeds maar niet vanwege de schommelingen. Dit is waar het gok stukje dus bij komt kijken.
Dit gedaan te hebben was ik blij verrast dat deze het gelijk goed deed. Jammer gevoel dat ik niet meer had ingezet. Maar wilde voorzichtig beginnen.
Vandaag Ripple toch gekocht! Wilde ik gister al toen hij lager stond maar toen was het niet mogelijk omdat er maintenance was. Balen want hij steeg goed. Uiteindelijk toch maar 50 stuks gekocht en gelukkig steeg hij.
Maar nu komt het. Ik had gezien dat LTC op 290-300 hing en heb de volgende dag ingekocht op 288 voor 50 euro. Wat nu!! hij dropt plots!!
. Dus daar kwam gelijk de emotie (en gok element wat ik ken van sites als Pokerstars
) .. hier merkte ik dat ik op mijn gevoel afging en het euforische gevoel van de andere inzetten was gelijk weg! ... wat deed ik.. ik heb nog eens op 270 ingezet met 50 euro! ... Tot mijn grote verbazing zakte deze verder!!
Vanavond zag ik de 255 voorbij komen en wilde ik mijn laatste beetje BTC inzetten om te het verlies van LTC weer goed te maken... toen kwam het besef! ...Nu moet ik rustig doen!
Ik heb toen besloten het allemaal lekker te laten staan voor de long run en kijken wat het over een lange periode gaat doen. Wel in de gaten houden maar niet zo "mee bezig zijn".
Ik heb amper BTC meer maar verwacht daar niks van met de beetjes waar ik mee werk. Met geld maak je geld... en de percentages van BTC zulen nauwlijks merkbaar zijn.
Ik twijfel wel om nog eens wat te storten om daar actiever met kleine altcoins te gaan spelen. Daytrading dus.
Dit is mijn wallet nu

Ik zal ongetwijfeld meningen krijgen maar wilde dit kwijt.... my first ervaring. Misschien wat herkenning.
Ik heb een account op Bittrex aangemaakt (na heel lang lezen en overwegen) en heb daar via bitonic 200 euro aan BTC naar gestort.
Ik vind BTC niet interessant omdat het rendement daarop zo klein is met kleine bedragen maar was meer getriggerd door geruchten en artikelen over Ripple en Verge.
Na één dag ervaring.
Spanning! Ik had gisteren 1500 aan XVG gekocht. Durfde steeds maar niet vanwege de schommelingen. Dit is waar het gok stukje dus bij komt kijken.
Dit gedaan te hebben was ik blij verrast dat deze het gelijk goed deed. Jammer gevoel dat ik niet meer had ingezet. Maar wilde voorzichtig beginnen.
Vandaag Ripple toch gekocht! Wilde ik gister al toen hij lager stond maar toen was het niet mogelijk omdat er maintenance was. Balen want hij steeg goed. Uiteindelijk toch maar 50 stuks gekocht en gelukkig steeg hij.
Maar nu komt het. Ik had gezien dat LTC op 290-300 hing en heb de volgende dag ingekocht op 288 voor 50 euro. Wat nu!! hij dropt plots!!

Vanavond zag ik de 255 voorbij komen en wilde ik mijn laatste beetje BTC inzetten om te het verlies van LTC weer goed te maken... toen kwam het besef! ...Nu moet ik rustig doen!
Ik heb toen besloten het allemaal lekker te laten staan voor de long run en kijken wat het over een lange periode gaat doen. Wel in de gaten houden maar niet zo "mee bezig zijn".
Ik heb amper BTC meer maar verwacht daar niks van met de beetjes waar ik mee werk. Met geld maak je geld... en de percentages van BTC zulen nauwlijks merkbaar zijn.
Ik twijfel wel om nog eens wat te storten om daar actiever met kleine altcoins te gaan spelen. Daytrading dus.
Dit is mijn wallet nu

Ik zal ongetwijfeld meningen krijgen maar wilde dit kwijt.... my first ervaring. Misschien wat herkenning.
Ik heb ook een leuke computer..
Welke wallet gebruiken jullie voor Verge? Ik heb de verge-electrum wallet windows gedownload alleen als ik de toepassing open krijg ik de volgende melding :
cx_Freeze: Python error in mainscript
wallet start verder niet op , iemand bekend met dit probleem en is er nog een andere wallet voor Verge?
cx_Freeze: Python error in mainscript
wallet start verder niet op , iemand bekend met dit probleem en is er nog een andere wallet voor Verge?
Ik hoor iedereen over die berucht test maar wat houdt die test in, wat gaan ze doen? Iemand meer info der echt iets van af weet? Wat is bijvoorbeeld het gevolg als die test slaagt? Gaan ze dan met ripple werken?freestyler2 schreef op donderdag 14 december 2017 @ 22:55:
Weet iemand op welke tijd Japan en Z-Korea de testen uit gaan voeren? Het is nu bijna 7 uur s'morgens daar..
Live op tv een aantal transacties doen in een belangrijk financieel programma aldaar. Schijnt nogal big deal te zijn.appelflap1992 schreef op donderdag 14 december 2017 @ 23:14:
[...]
Ik hoor iedereen over die berucht test maar wat houdt die test in, wat gaan ze doen? Iemand meer info der echt iets van af weet? Wat is bijvoorbeeld het gevolg als die test slaagt? Gaan ze dan met ripple werken?
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Haha, serieus? Nou heftigWom schreef op donderdag 14 december 2017 @ 23:17:
[...]
Live op tv een aantal transacties doen in een belangrijk financieel programma aldaar. Schijnt nogal big deal te zijn.
Bedankt voor de opheldering,
https://www.coindesk.com/...en-japan-and-south-korea/appelflap1992 schreef op donderdag 14 december 2017 @ 23:19:
[...]
Haha, serieus? Nou heftigIk hoef mij vannacht dus geen zorgen te maken dat de koers zakt omdat de grote test mislukt is en daardoor de koers inzakt.
Bedankt voor de opheldering,
Tierelier
Ging het niet hoofdzakelijk om Japanse en Zuid-Koreaanse financiële instituten die met elkaar test transacties gingen uitvoeren met als reden om kosten te besparen?Wom schreef op donderdag 14 december 2017 @ 23:17:
[...]
Live op tv een aantal transacties doen in een belangrijk financieel programma aldaar. Schijnt nogal big deal te zijn.
Edit: bekijk eens het artikel van jorisdekloris hierboven
[ Voor 7% gewijzigd door Aurora op 14-12-2017 23:24 ]
Don't forget the Cloud is just someone else's computer
Ze kunnen 30% kosten besparen op internationale transacties. Als de testen goed gaan willen ze ergens eind Q1'18 implementeren.Aurora schreef op donderdag 14 december 2017 @ 23:22:
[...]
Ging het niet hoofdzakelijk om Japanse en Zuid-Koreaanse financiële instituten die met elkaar test transacties gingen uitvoeren met als reden om kosten te besparen?
Edit: bekijk eens het artikel van jorisdekloris hierboven
Tierelier
Ik vind XRP eigenlijk maar een raar muntje, ondanks dat ik er veel van heb, maar heb het alleen omdat de koerst lekker gaat. De koers gaat nu omhoog maar de coin wordt toch nooit gebruikt? Het is het systeem dat banken en landen kunnen gebruiken om snelle transacties te doen maar wat heeft de munt ermee te maken?Aurora schreef op donderdag 14 december 2017 @ 23:22:
[...]
Ging het niet hoofdzakelijk om Japanse en Zuid-Koreaanse financiële instituten die met elkaar test transacties gingen uitvoeren met als reden om kosten te besparen?
Iemand die daar meer over kan zeggen?
Het is dus geen muntjeappelflap1992 schreef op donderdag 14 december 2017 @ 23:26:
[...]
Ik vind XRP eigenlijk maar een raar muntje, ondanks dat ik er veel van heb, maar heb het alleen omdat de koerst lekker gaat. De koers gaat nu omhoog maar de coin wordt toch nooit gebruikt? Het is het systeem dat banken en landen kunnen gebruiken om snelle transacties te doen maar wat heeft de munt ermee te maken?
Iemand die daar meer over kan zeggen?
Wikipedia: Ripple (payment protocol)
Tierelier
Dit topic is gesloten.
Let op:
~[font=,24]ZERO TOLERANCE! LEES DIT EERST VOOR JE POST!~[/]
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken.
Wat willen we hier niet zien?
Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, het reilen en zeilen van exchanges, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om
.
~[html]<script type="text/javascript"> document.addEventListener("DOMContentLoaded", function() { if (document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value == "") document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value= "Wat willen we hier **NIET** zien?\n* Vragen over wallets\n* Discussies over coins en blockchain\n* Welke coin je moet kopen\n* Opmerkingen over de huidige koers van coin X\n* Slowchat\n* REFERRAL LINKS!\n* Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen :)\n\nLees de topicwaarschuwing hierboven in het rode vlak AANDACHTIG door voor je reageert."; }); </script>~[/html]
~[font=,24]ZERO TOLERANCE! LEES DIT EERST VOOR JE POST!~[/]
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken.
Wat willen we hier niet zien?
- Algemene vragen over cryptocurrencies (wallet software, blockchain technologie, etc.). Plaats die in Bitcoin en overige cryptocurrencies #3.
- "De Kraken servers zijn ruk". Nee echt? Ja, echt waar. Het is al heel lang ruk. Het hoeft niet elke dag weer eens vermeld te worden.
- Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
- Crypto en belasting. Hier offtopic, kan worden besproken in het bovengenoemde topic. Suggesties om te frauderen (zoals hiet niet netjes opgeven van je vermogen) worden niet gewaardeerd.
- Vragen die al zijn beantwoord in de topicstart of de topic zelf. Gebruik de search!
- Linkdrops. Begeleid links naar grote lappen tekst of video met een korte samenvatting (als die niet al gegeven is). Als jij iets interessant vindt om te delen, zeg er dan bij waarom je het interessant vindt.
- Referrals. Ten overvloede, want dit staat ook in het algemene beleid van GoT.
- Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen.
- Slowchat. Dit betreft dus óók reacties als "Bitcoin nu op $2800", "ETH daling is ingezet" , "To the moon!" en meer van zulks. Er is een speciaal Slack kanaal opgezet door de community waar veel van de hier actieve posters te vinden zijn: click
Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, het reilen en zeilen van exchanges, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om
~[html]<script type="text/javascript"> document.addEventListener("DOMContentLoaded", function() { if (document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value == "") document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value= "Wat willen we hier **NIET** zien?\n* Vragen over wallets\n* Discussies over coins en blockchain\n* Welke coin je moet kopen\n* Opmerkingen over de huidige koers van coin X\n* Slowchat\n* REFERRAL LINKS!\n* Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen :)\n\nLees de topicwaarschuwing hierboven in het rode vlak AANDACHTIG door voor je reageert."; }); </script>~[/html]