Voor de mensen die geintresseerd zijn in Ripple.
art. van 13-12-2017
https://dowbit.com/asian-...lockchain-fund-transfers/
art. van 13-12-2017
https://dowbit.com/asian-...lockchain-fund-transfers/
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Maar het heeft wel een muntjejorisdekloris schreef op donderdag 14 december 2017 @ 23:27:
[...]
Het is dus geen muntje
Wikipedia: Ripple (payment protocol)
🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
Je moet je transactie nog een keer aan het IOTA netwerk hangen om hem door te voeren, wat mij de laatste dagen nu het iets rustiger was eindelijk weer lukte.Taro schreef op donderdag 14 december 2017 @ 22:11:
[...]
Ik had 168 MIOTA in mijn wallet sinds juli en heb er onlangs 57 bijgekocht via Bitfinex. Toen ik die naar mijn wallet overmaakte, bleven ze hangen. Kon ze alleen cancellen, toen hebben ze een minimale withdrawal ingesteld. Om die te kunnen halen heb ik dus vanuit mijn wallet 20 MIOTA overgemaakt naar Bitfinex om uiteindelijk 77 MIOTA naar mijn wallet over te kunnen maken. Maar die 20 kwam maar niet aan, toen heb ik 57 naar LTC omgezet, die piekte en daardoor kon ik die net boven de withdrawal limit van Bitfinex afhalen en naar Binance overmaken. Daar heb ik ze weer in IOTA omgezet en die heb ik inmiddels in mijn wallet staan. Alle latere transacties zijn dus al bevestigd, maar die 20 niet. Die annuleer ik ook liever, maar dat kan niet.
Ik heb dus geen idee hoe ik die 20 kan annuleren of alsnog bevestigd kan krijgen, zodat ik het geheel kan overmaken en verkopen. Of wil iemand een bod doen op de bijbehorende seed?
[ Voor 4% gewijzigd door Krankenhausen op 15-12-2017 00:38 ]
Bittrex gaat niet erg lekker op het moment... Al twee keer bevestiging gekregen dat de withdrawal uitgevoerd is maar nog steeds niks op mijn Binance account. Staat ook nog steeds op Authorized en zo groot is het bedrag (~€1000) nou ook weer niet. Als ik jouw bericht lees plus mijn persoonlijke ervaringen dan is het snel exit Bittrex. Wel jammer want de interface vind ik erg fijn werken.Taro schreef op donderdag 14 december 2017 @ 20:32:
Nare eigenschap van Bittrex: Na het withdrawen dmv 2FA word ik automatisch uitgelogd en moet ik opnieuw inloggen. Krijg ik direct daarna de volgende CloudFlare melding:
[afbeelding]
Gelukkig werd ik uitgelogd omdat ik alles naar Coinbase/GDAX heb overgemaakt, mocht het een lange ban zijn dan kom ik er ook nooit meer terug. Maar wel erg eng dat je daar mogelijk nog veel geld hebt staan en er niet meer bij kunt... Ik wacht ook nog steeds op het beantwoorden van mijn support ticket van 5 september.
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Waarom loop je zo warm dan voor Stellar, XLM bedoel je dan toch, omdat ook wel lumen genoemd wordt.p0st schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 00:18:
[...]
Maar het heeft wel een muntje![]()
Het netwerk wordt nu in gebruik genomen door Japan/Korea als test, daarna wordt pas gekeken of ze ook het muntje willen gaan gebruiken.
Ben zelf eerlijk gezegd meer excited voor de toekomst van Stellar, mede opgericht door Ripple medewerkers overigens
Verwijderd
Ripple heeft XRP gemaakt als digitale valuta. Maar daar timmerden ze voorheen niet echt mee aan de weg. Waar ze mee begonnen zijn is een Ledger Protocol schrijven waarin banken onderlinge transacties razendsnel kunnen uitvoeren en bovendien veel goedkoper dan het huidige systeem (Swift). Die software werkt (is getest) en is ook al aan de man gebracht bij een hele rits Japanse banken.appelflap1992 schreef op donderdag 14 december 2017 @ 23:26:
[...]
Ik vind XRP eigenlijk maar een raar muntje, ondanks dat ik er veel van heb, maar heb het alleen omdat de koerst lekker gaat. De koers gaat nu omhoog maar de coin wordt toch nooit gebruikt? Het is het systeem dat banken en landen kunnen gebruiken om snelle transacties te doen maar wat heeft de munt ermee te maken?
Iemand die daar meer over kan zeggen?
Ik ben ook aan het wachten op de verificatie. Echt heel irritant dat dit zo lang duurt. Bij welke Exchange loop je wel soepel door dit proces?Verwijderd schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 04:18:
Bittrex heeft een stop gezet op nieuwe registraties vanwege de drukte. Ik las hierboven al wat negatieve dingen of bittrex, geen idee of het gegrond is.
Maar ik heb nog wel een account kunnen maken van we week, ben alleen nog niet verified. Zal ik doorgaan of bittrex of raden jullie mij een andere exchange aan?
Ik heb het idee dat door de hype elke niet-obscure Exchange het te druk heeft.robb. schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 07:07:
[...]
Ik ben ook aan het wachten op de verificatie. Echt heel irritant dat dit zo lang duurt. Bij welke Exchange loop je wel soepel door dit proces?
Any errors in spelling, tact, or fact are transmission errors.
Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.
[ Voor 72% gewijzigd door Crasheeee op 15-12-2017 08:39 ]
Iemand die hier nog iets vanaf weet?onnaj schreef op woensdag 13 december 2017 @ 13:15:
Ik bezit ook een aantal ripples en deze staan op mijn gatehub account. Er valt mij echter iets bijzonders op.
Vanochtend kon ik via de trade op gatehub slechts €0,32 per ripple ontvangen terwijl de koers op dat moment +€0,40 was.
Als ik op bittrex keek zou ik wel €0,40 per ripple krijgen, heb daar alleen geen ripple staan en wil ze nu ook niet verkopen, maar voor de toekomst wil ik wel even kijken waar ik ze het beste kan stallen. Even afgezien als de waarde heel veel stijgt want dan pak ik een ledger maar vooralsnog zie ik dat niet gebeuren.
Maar het bevreemdt mij dat het verschil zo aanzienlijk is. Of zie ik iets over het hoofd?
Als ik de koers tov btc kijk dan is het wel vergelijkbaar met bittrex, apart toch? Of hanteert gatehub gewoon een zeer slechte euro koers?
50K nieuwe gebruikers en 10K support tickets per dag is geen kattenpis. Al vermoed ik dat er veel minder support tickets binnen zouden komen als de website beter zou werken.Crasheeee schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 08:35:
Aangezien nog veel handelaren zijn op Kraken. Hier wat toelichting op de problemen: https://blog.kraken.com/p...ervice-upgrade-next-week/
|| Vierkant voor Wiskunde ||
https://coinmarketcap.com/currencies/ripple/#marketsonnaj schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 08:36:
[...]
Iemand die hier nog iets vanaf weet?
De koers is inmiddels natuurlijk anders maar de koers is nog steeds veel slechter op gatehub dan de werkelijke koers
Als alle trade websites het zo druk hebben, dan is het niet gek om te denken dat dit zorgt voor wantrouwen in de cryptowereld. Wat de koers weer beinvloed.Rannasha schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 08:38:
[...]
50K nieuwe gebruikers en 10K support tickets per dag is geen kattenpis. Al vermoed ik dat er veel minder support tickets binnen zouden komen als de website beter zou werken.
Maar goed, upgrade volgende week. Ik ben benieuwd.
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
Stel jezelf de volgende vraag:Noxa schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 06:49:
[...]
Ripple heeft XRP gemaakt als digitale valuta. Maar daar timmerden ze voorheen niet echt mee aan de weg. Waar ze mee begonnen zijn is een Ledger Protocol schrijven waarin banken onderlinge transacties razendsnel kunnen uitvoeren en bovendien veel goedkoper dan het huidige systeem (Swift). Die software werkt (is getest) en is ook al aan de man gebracht bij een hele rits Japanse banken.
Die banken kunnen daar mee aan de slag zonder een enkele XRP te gebruiken. Maar gaan ze wel XRP gebruiken, dan gaat het nog sneller en is het nog eens 60% goedkoper om die transacties te doen. Dus hebben ze het nodig? Nee. Is er een goed motivatie om het wel te doen? Ja!
De CEO van SBI group, een financiële reus in Japan, heeft van de week getwitterd dat ze "all in" gaan op XRP. Dat, samen met een live test van hun systeem en een aanstaande aankondiging van een partnership met 2 bekende bedrijven zorgt voor de huidige koersstijging.
Overigens is die test een beetje onzin, want het is al lang getest en het werkt.
Hier hetzelfde probleem. Wilde wat XRP kopen via LiteBit maar weer 0 coins available. Mijn validaties op andere sites zijn er nog niet allemaal door. Balen.RustStorm schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 08:54:
Ik merk dat ik het bijzonder jammer vind dat een site al LiteBit continu zonder coins zit om te verkopen. Hierdoor word je op een gegeven moment wel gedwongen om naar een exchange te gaan als Kraken waar je direct een SEPA overboeking kan doen en vervolgens kan traden... Vermoed dat ik hierdoor regelmatig achter het net zal gaan vissen de komende periode (tot de rust tot op zekere hoogte weer is wedergekeerd), daar ik vooralsnog niet bij Kraken terecht wil... (is eigen keuze, i know:)).
Ik hoop dat het weer wat de betere kant op zal gaan qua aanbod de komende tijd. Heb zin om op Bittrex het een en ander aan trades te gaan doen.
👉🏻 Blog 👈🏻
Ik heb nog steeds geen antwoord gehad op mijn support ticket van ondertussen bijna 3 weken geleden... Fout in hun database waardoor een order tot 3x toe niet werd opgepikt en ik hem ook niet meer kon cancelen. Ineens was vorige week de order verdwenen en kon ik weer handelen. Gelukkig was de koers iets omhoog gegaan waardoor ik iets meer winst maakte. Maar dat had ook anders kunnen zijn en dan had ik (naast dat het geld 2 weken vast stond) echt wel een probleem gehad.Verwijderd schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 04:18:
Bittrex heeft een stop gezet op nieuwe registraties vanwege de drukte. Ik las hierboven al wat negatieve dingen of bittrex, geen idee of het gegrond is.
Dank voor de TLDR, want dat artikel heeft wel veel woorden nodig om eigenlijk niks te zeggen. Immers waar is het bewijs, of uberhaupt reden om aan te nemen, dat dit bewust 'fake news' was? Vooral gezien het iig gedeeltelijk juist was. Het was alleen verder doorgetrokken dan juist was.Cis schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 07:34:
Hoe fake news ook ons beïnvloedt in cryptocurrency:
https://www.psychologytod...te-cryptocurrency-markets
Voor de TLDR: IOTA is ook bestookt met fake news, waarbij de big whales het grote geld hebben gemaakt, en de kleine man tot 50% verloor...
Was het https://cryptowat.ch/?BFmango schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 08:45:
Ik heb hier een link voorbij zien komen van een handige website waar je meerdere koersgrafieken op een pagina ziet.
Vergelijkbare layout met http://bitcoinity.org/markets/kraken/EUR maar dan met 8-12 koersen op een scherm waarbij je zelf e.e.a. kan customizen.
Weet iemand welke dat is?
Zoiets?BFmango schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 08:45:
Ik heb hier een link voorbij zien komen van een handige website waar je meerdere koersgrafieken op een pagina ziet.
Vergelijkbare layout met http://bitcoinity.org/markets/kraken/EUR maar dan met 8-12 koersen op een scherm waarbij je zelf e.e.a. kan customizen.
Weet iemand welke dat is?
Als het voordelig voor je heeft opgepakt, waarom ga je dan hun support (die het al druk zat heeft) lastig vallen?Jarninho schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 09:04:
[...]
Ik heb nog steeds geen antwoord gehad op mijn support ticket van ondertussen bijna 3 weken geleden... Fout in hun database waardoor een order tot 3x toe niet werd opgepikt en ik hem ook niet meer kon cancelen. Ineens was vorige week de order verdwenen en kon ik weer handelen. Gelukkig was de koers iets omhoog gegaan waardoor ik iets meer winst maakte. Maar dat had ook anders kunnen zijn en dan had ik (naast dat het geld 2 weken vast stond) echt wel een probleem gehad.
Erg blij te lezen dat er een stop zit op de aanmeldingen en dat ze dus hun processen eerst gaan verbeteren.
[ Voor 44% gewijzigd door uNoTopia op 15-12-2017 09:13 ]
[ Voor 98% gewijzigd door uNoTopia op 15-12-2017 09:13 ]
Verwijderd
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2017 09:16 ]
De waarde van XRP zegt toch niets over hoeveel het de bank kost om geld over te maken?Mirved schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 08:55:
[...]
Stel jezelf de volgende vraag:
Wanneer is het interessant voor een bank om XRP te gebruiken? Als XRP goedkoop is. Is het dan interessant om in XRP te investeren als het alleen maar gebruikt gaat worden mits het goedkoop blijft?
Tierelier
XRP wordt toch gebruikt door de bank voor de transactie. Dan moeten ze die toch inkopen? of krijgen ze die gratis? Dan zou er totaal geen koop druk van banken zijn en de waarde dus ook niet stijgen.jorisdekloris schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 09:22:
[...]
De waarde van XRP zegt toch niets over hoeveel het de bank kost om geld over te maken?
[ Voor 15% gewijzigd door Mirved op 15-12-2017 09:26 ]
Neen
Ik gebruik hier de app blockfolio voor op de mobiel. Geef je gewoon aan welke currencies je hebt en hoeveel, en je ziet de huidige waarde ervan, plus de stijging / daling de afgelopen 24 uurwilmundo schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 09:17:
Een vraag voor Ledger Nano (S) bezitters: is het mogelijk om een soort van 'read only' wallet op je telefoon (Android) te hebben van je portfolio? Ik hoef niet alle walletfuncties, zoals verzenden en ontvangen. Ik zou gewoon willen weten wat 'the current net worth' is van de coins op exchanges en in de Ledger. Iemand enig idee?
[ Voor 41% gewijzigd door caspervc op 15-12-2017 09:27 ]
MY24 Volvo XC40 Recharge SMER Fjord Blue
En weer binnen 3 seconden verkocht. Waarde blijft dus gelijk.Mirved schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 09:25:
[...]
XRP wordt toch gebruikt door de bank voor de transactie. Dan moeten ze die toch inkopen? of krijgen ze die gratis? Dan zou er totaal geen koop druk van banken zijn en de waarde dus ook niet stijgen.
Fout. Een transactie verbrand XRP. Net zoals Gas bij ETH of de Fee die je betaald bij bitcoin.th4k1ck3r schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 09:27:
[...]
En weer binnen 3 seconden verkocht. Waarde blijft dus gelijk.
Correct, er wordt inderdaad XRP verbrand. Dat is echter dramatisch lager dan bijvoorbeeld de fee die je bij ETH, BTC, etc moet betalen.Mirved schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 09:29:
[...]
Fout. Een transactie verbrand XRP. Net zoals Gas bij ETH of de Fee die je betaald bij bitcoin.
En nog lager dan de huidige kosten voor een internationale transactie in de oude wereld.th4k1ck3r schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 09:32:
[...]
Correct, er wordt inderdaad XRP verbrand. Dat is echter dramatisch lager dan bijvoorbeeld de fee die je bij ETH, BTC, etc moet betalen.
Tierelier
BIj de huidige prijs wel. Indien de prijs stijgt niet en dan is XRP ineens niet meer interessant. En voila we zijn weer terug bij mijn beginpunt.jorisdekloris schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 09:33:
[...]
En nog lager dan de huidige kosten voor een internationale transactie in de oude wereld.
Wat is de conclusie die je hieruit kunt halen?th4k1ck3r schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 09:32:
[...]
Correct, er wordt inderdaad XRP verbrand. Dat is echter dramatisch lager dan bijvoorbeeld de fee die je bij ETH, BTC, etc moet betalen.
[ Voor 31% gewijzigd door freestyler2 op 15-12-2017 09:40 ]
Tenzij je naam Google is hou op met te doen alsof je alles weet.
Dat klopt. Maar wat heeft dat met deze discussie te maken? We hadden het erover dat een transactie XRP kost en als deze dus meer waard wordt het meer kost voor banken om er gebruik van te maken.th4k1ck3r schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 09:32:
[...]
Doe jezelf eens een plezier en reken uit wat het op dit moment kost om een transactie te doen. Dan ga je opnieuw kijken naar jouw opmerking en reken je uit wat de prijsstijging moet zijn voordat het niet meer interessant is.Mirved schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 09:34:
[...]
BIj de huidige prijs wel. Indien de prijs stijgt niet en dan is XRP ineens niet meer interessant. En voila we zijn weer terug bij mijn beginpunt.
[ Voor 25% gewijzigd door th4k1ck3r op 15-12-2017 09:41 ]
Ja, dat kan. Open de Ledger Chrome App, klik dan op het account dat je wil volgen (standard heet die "My Account"). Je ziet dan ergens (volgens mij rechtsboven) een optie "Export extended public key" (of iets in die richting). Hiermee kun je "public seed" van je wallet exporteren in de vorm van een tekenreeks of QR code.wilmundo schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 09:17:Een vraag voor Ledger Nano (S) bezitters: is het mogelijk om een soort van 'read only' wallet op je telefoon (Android) te hebben van je portfolio? Ik hoef niet alle walletfuncties, zoals verzenden en ontvangen. Ik zou gewoon willen weten wat 'the current net worth' is van de coins op exchanges en in de Ledger. Iemand enig idee?
Dit was ik ook zat, koop nu gewoon BTC bij Bitonic en exchange het dan met shapeshift.io naar de juiste wallets.kraades schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 09:02:
[...]
Hier hetzelfde probleem. Wilde wat XRP kopen via LiteBit maar weer 0 coins available. Mijn validaties op andere sites zijn er nog niet allemaal door. Balen.
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
Bedankt Rannasha en caspervc. Daar kan ik wel wat mee: Blockfolio heb ik geïnstalleerd en Mycelium heb ik veel goede reviews over gelezen. Overigens Rannasha, voornamelijk dankzij jouw review heb ik de Ledger besteld. Weet je of het mogelijk is om 2 accounts te hebben i.c.m. 1 ledger? Dat je als het ware de hoeveelheid coins kan splitsen?Rannasha schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 09:40:
[...]
Ja, dat kan. Open de Ledger Chrome App, klik dan op het account dat je wil volgen (standard heet die "My Account"). Je ziet dan ergens (volgens mij rechtsboven) een optie "Export extended public key" (of iets in die richting). Hiermee kun je "public seed" van je wallet exporteren in de vorm van een tekenreeks of QR code.
De public seed / extended public key is een seed waaruit alle public keys / adressen kunnen worden afgeleid. Op dezelfde manier als de private keys uit de gewone seed kunnen worden afgeleid. Het is veilig om deze public seed te gebruiken op een met internet verbonden apparat.
Deze public seed kun je vervolgens importeren in een Android wallet die deze ondersteunt. Ik gebruik Mycelium, maar er zullen vast meer mogelijkheden zijn.
Yep, I'm inLampie schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 08:30:
Ik kom in dit topic slechts twee posts tegen over Crypto20, waarvan de ico eind november is afgelopen. Crypto20 is een fonds van de 20 best presenterende crypto's.
Sinds de afloop van de ICO eind november is deze praktisch al verdubbeld in waarde en ik heb er eigenlijk een heel stabiel gevoel bij met een prima opbrengst.
Meer mensen die zijn ingestapt? Half januari gaat deze naar de exchanges, ben erg benieuwd wat er dan gaat gebeuren
Is de waarde van veel crypto's momenteel niet puur emotioneel?Mirved schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 09:25:
[...]
XRP wordt toch gebruikt door de bank voor de transactie. Dan moeten ze die toch inkopen? of krijgen ze die gratis? Dan zou er totaal geen koop druk van banken zijn en de waarde dus ook niet stijgen.
Deze was het niet, maar is ook handig. Bedankt.
Ja, die was het. Bedankt!!uNoTopia schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 09:10:
[...]
Zoiets?
https://multicharts.netli...AKEN:LTCEUR,KRAKEN:ETHEUR
[...]
Als het voordelig voor je heeft opgepakt, waarom ga je dan hun support (die het al druk zat heeft) lastig vallen?
Gatehub heeft het op dit moment erg lastig met de vele accounts die worden aangevraagd. Een vriend van me zit ook al dagen te wachten, maar heeft voor de grote stijging het account aangevraagd en de sms ontvangen. e.e.a. zal met de drukte te maken hebben.Steefmeister schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 10:01:
Gisteren heb ik een account aangemaakt op GateHub. Ik kom echter maar niet door de 1e verificatie heen die per sms text bevestigd moet worden.
Ik heb het met drie verschillende nr's geprobeerd, maar op ze allemaal komt geen verificatiecode binnen. Heb een support ticket ingestuurd. Iemand anders ook deze ervaring gehad?
Zoals ik schreef heeft het geld heeft meer dan 2 weken vastgestaan. Ik kon niks. Cancelen gaf een 'invalid_order', en als de koers langs mijn sell point ging, werd de order niet opgepikt.uNoTopia schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 09:10:
[...]
Als het voordelig voor je heeft opgepakt, waarom ga je dan hun support (die het al druk zat heeft) lastig vallen?
Zeker wel! Zijn goed aan het stijgen inderdaad. Heb me ook ingeschreven voor de Beta. Als het systeem echt zo werkt als ze zeggen dan zou dit wel eens een heel mooi project kunnen worden.Jlvdp schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 02:39:
Niemand hier in Substratum? Is weer helemaal hot nadat de USA netneutraliteit hebben weggestemd
Ik ben ook zeer benieuwd en wil er wel wat in stekenGaargod schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 09:48:
[...]
Yep, I'm in![]()
Ben er destijds met 1 ETH ingestapt, op de laagste ICO koers (dacht 0,95 dollar / token). Token NAV is nu al meer dan 2 dollar! Ben benieuwd op welke exchange deze gelist gaat worden in Januari, en wat er dan gaat gebeuren. Mooie is dat dit een closed-end fund is, er komen dus geen nieuwe tokens bij. Ik zit erin voor de lange(re) termijn, gezien de verwachte groei van de complete cryptomarkt en waar deze dus lekker op kan meedrijven
Aldus GibMasterGibMaster schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 10:24:
[...]
Zeker wel! Zijn goed aan het stijgen inderdaad. Heb me ook ingeschreven voor de Beta. Als het systeem echt zo werkt als ze zeggen dan zou dit wel eens een heel mooi project kunnen worden.
Iets met 'resultaten in het verleden en garanties'.Boesjke schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 09:26:
Even mijn ervaring delen met het laten uitbetalen in EUR voor degenen die daar misschien nieuwsgierig naar zijn.
In de afgelopen weken heb ik me zowel via Kraken als via Coinbase laten uitbetalen dmv een SEPA transfer.
Bij Kraken kreeg ik dit 1x op dezelfde dag binnen (withdrawal request om 9.30 gedaan) en 1x 1 dag later (withdrawal request om 11.30 gedaan).
Bij Coinbase duurde dit 2 dagen. (Op woensdag 10.40 withdrawal request gedaan stond vanochtend op mijn rekening). BIj Coinbase kreeg ik na mijn withdrawal request ook meteen een mail waarin stond dat ik het op 16 december zou krijgen (wat dus niet klopt, ik kreeg het 1 dag eerder).
Conclusie: Als je het geld niet meteen nodig hebt dan zou ik altijd voor Coinbase kiezen ipv Kraken aangezien de EUR prijs daar meestal iets hoger ligt. (Hoewel mijn sample size 1 is heb ik verder ook geen slechte ervaringen kunnen vinden over Coinbase).
Verwijderd
weekend is meestal een dipje omdat er dan geen fiat deposits binnenkomen, ik denk ook wel dat we weer gaan zien wat we het laatste weekend zagenBartske schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 10:57:
BTC is weer aan een mooie runup bezig. Ben benieuwd of we nu wel door de 15K euro op GDAX heen kunnen breken, als dat zou lukken zie ik het rooskleurig in voor de komende weken. Mochten we weer een terugval krijgen zou dat toch wel eens een stuk harder kunnen gaan dan de vorige keren.
Weekend dipje is zeker geen garantie (afgelopen zomer was het wel elke week raak), kijk maar naar de grafiek van de afgelopen weken.Verwijderd schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 10:59:
[...]
weekend is meestal een dipje omdat er dan geen fiat deposits binnenkomen, ik denk ook wel dat we weer gaan zien wat we het laatste weekend zagen
Als je je altcoins wilt parkeren zou ik niet omwisselen voor BTC en/of USDT.radem205 schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 11:01:
Even jullie advies: als ik tijdelijk even altcoins wil parkeren om te zien wat de koersen doen, kan ik dan beter deze altcoins inwisselen voor BTC of voor USDT? Volgens mij is USDT minder volatiel dan BTC, waardoor het inwisselen voor USDT beter is. Of zie ik dit verkeerd?
Wat dan wel? Naar fiat heb je te maken met fees, waardoor ik dacht dat dit niet heel verstandig is.Machlah schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 11:03:
[...]
Als je je altcoins wilt parkeren zou ik niet omwisselen voor BTC en/of USDT.
Je zegt dat je altcoins wilt parkeren...radem205 schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 11:05:
[...]
Wat dan wel? Naar fiat heb je te maken met fees, waardoor ik dacht dat dit niet heel verstandig is.
Oeh no -10% wat een daling. Uitstappen!Rebbelx schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 11:09:
Damn....met Ethereum ook enorm aan het zakken...Nog altijd wel enorme winst sinds vorige week maar vgl met 2 dagen geleden wel serieus gedaald
Wellicht handig om in het vervolg overal gewoon je 'echte' naam te gebruiken zoals die ook op je paspoort staat, dat scheelt een hoop gedoe.technoaddict schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 08:26:
Na lang wachten ben ik wel blij dat Bittrex die mail heeft gestuurd waarin ze toegeven flink onderbezet te zijn, en dat ze bezig zijn met het verdubbelen van het support personeel, maar dat de meeste medewerkers nog ingewerkt worden. Ik geloof dat verhaal wel.
Ik vraag me wel af hoe Bittrex mijn ticket gaat behandelen. Probleem is dat mijn namen op mijn ID niet overeen komen met mijn accountnaam (doopnaam / roepnaam). Bij Gatehub heb ik namelijk het zelfde probleem, en daar kom ik maar niet door de verificatie heen met de zelfde oorzaak als bij Bittrex. Verschil tussen die twee partijen is wel dat ik bij Gatehub binnen 2 dagen een rejection krijg, en bij Bittrex wacht ik al weken op de uitkomst van het ticket. Het zou jammer zijn als Bittrex na weken, misschien zelfs maanden uiteindelijk, het ticket afsluit met de tekst "Je naam komt niet overeen. Probeer een ander document". Ik heb vrijwel geen ander geldig document waar mijn roepnaam op staat
En BTC is aan een run bezig. Overstappen!
Ah ik zie het, naar beneden welteverstaanCorvusGS schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 11:11:
[...]
En BTC is aan een run bezig. Overstappen!
[ Voor 192% gewijzigd door Revaes op 15-12-2017 11:13 ]
Dat zal speculatief zijn, want voor zover ik weet moet het team achter elke coin een NDA tekenen als ze bezig zijn met onderhandelingen met een exchange.Rookert25 schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 11:17:
Fijn dat VeChain richting de USD 1 gaat![]()
Verder heeft Coinbase laten weten dat er "veel meer" altcoins naar Coinbase komen in 2018, wat kunnen we verwachten daarvoor? Elke munt die daarop komt zal denk ik snel omhoog knallen, het is toch de beste broker die je kan hebben als altcoin, tezamen met een listing op GDAX gaat het hard.
Daarom, ben benieuwdBartske schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 11:20:
[...]
Dat zal speculatief zijn, want voor zover ik weet moet het team achter elke coin een NDA tekenen als ze bezig zijn met onderhandelingen met een exchange.
Just startedRookert25 schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 11:23:
[...]
Daarom, ben benieuwd
Denk dat BTC binnenkort een run naar de USD 20.000 in gaat zetter
First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin
En toevallig vind ik dus van niet! :-)
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
https://support.binance.c...-Fee-Structure-on-BinanceMultispeed schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 11:24:
Als ik op binance met BTC een currency koop (lets say Ripple). betaal ik dan een fee daarvoor ? Zelfde geld voor als ik de Ripples weer om wil zetten naar BTC, betaal ik dan een fee ?
Waar denk je dat de exchanges geld mee verdienen?Multispeed schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 11:24:
Als ik op binance met BTC een currency koop (lets say Ripple). betaal ik dan een fee daarvoor ? Zelfde geld voor als ik de Ripples weer om wil zetten naar BTC, betaal ik dan een fee ?
Dat gebeurde vannacht tussen 3:00 en 4:00 ook. Boeie, welkom in de speculatieve wereld van de Crypto.Rebbelx schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 11:09:
Damn....met Ethereum ook enorm aan het zakken...Nog altijd wel enorme winst sinds vorige week maar vgl met 2 dagen geleden wel serieus gedaald
Kinda mised that, hmm real bad haha sorry
Withdrawel en het verplaatsen van geld van wallet naar wallet cross website (dacht ik) maar ik ben gewoon nog te groen zie ik haha. Ik ga die binance link even goed doorkijken.Rannasha schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 11:25:
[...]
Waar denk je dat de exchanges geld mee verdienen?
[ Voor 41% gewijzigd door Multispeed op 15-12-2017 11:28 ]
En toevallig vind ik dus van niet! :-)
Nou dat zeg ik zeker niet, het feit dat Kraken een brakke site heeft is niet informatief.Crasheeee schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 10:46:
[...]
Iets met 'resultaten in het verleden en garanties'.
Als je nou aanhaalt dat de engine van Kraken brak is oke, maar op een paar eigen verkopen concluderen dat een exchange een betere keus is is wat mij betreft een iets wat voorbarige conclusie.
Neen
Als je er niet mee om kan gaan: of hodlen en niet traden of alles omzetten naar euro.k995 schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 11:35:
Altijd hetzelfde deel van bitcin in iets anders gezet en hop bitcoin schiet omhoog.
![]()
Hoe gaan jullie om met dergelijke gemiste of foute beleggingen?
Wat als wat als, als je zo blijft denken dan heb je een heeel zwaar leven.k995 schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 11:35:
Altijd hetzelfde deel van bitcin in iets anders gezet en hop bitcoin schiet omhoog.
![]()
Haha, kijk wat minder naar daily / hourly charts. Als de alts omhoog gaan voor enige tijd dan zal Bitcoin na een tijdje het stokje meestal weer overnemen (en omgekeerd). Mijn hodl portfolio waarde is hierdoor ook redelijk stabiel. Daytrading doe ik niet aan, niet goed voor mijn hart hehe.k995 schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 11:35:
![]()
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Via https://www.myetherwallet.com/ werkt het wel.brentnl schreef op donderdag 14 december 2017 @ 22:26:
Iemand enig idee of er een reden is dat ik geen transactie kan doen met Ether van m'n Ledger naar Bittrex? Krijg direct een 'rejected by server' , al meerdere gas limits geprobeerd (en ook reboot etc) maar kom er niet doorheen.
Verwijderd
Balen. Maar als iedereen alles van te voren zou weten...k995 schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 11:35:
![]()
Y'24
Ik herkende frustratie, gewoon vasthouden, het corrigeert meestal wel aardig. Maar het lijkt wel een wekelijks traditie, dat BTC even verdubbelt ten kosten van alle andere coins.sh4d0wman schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 11:40:
[...]
Haha, kijk wat minder naar daily / hourly charts. Als de alts omhoog gaan voor enige tijd dan zal Bitcoin na een tijdje het stokje meestal weer overnemen (en omgekeerd). Mijn hodl portfolio waarde is hierdoor ook redelijk stabiel. Daytrading doe ik niet aan, niet goed voor mijn hart hehe.
Ik stop fiat in de munten maar ga niet meer onderling wisselen. Dat gaat vaak fout. Echter zit ik nu comfortabel en heb ik besloten toekomstige investeren buiten crypto te beleggen. Geeft ook iets meer rust.
"Puur uit emotie gehandeld."Verwijderd schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 11:42:
Idem, enkele weken terug al mijn ripples en iota verkocht.. duizenden euro's misgelopen..
Puur uit emotie gehandeld..
Nu begin ik opnieuw en hold ik gewoon, uiteindelijk stijgt het wel weer.. (hoop ik)
Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw
[ Voor 34% gewijzigd door freestyler2 op 15-12-2017 11:47 ]
Verwijderd
Jep, ik had me winst gepakt en wachte op een moment om weer in te stappen (na een correctie die niet kwam)..janvanduschoten schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 11:44:
[...]
"Puur uit emotie gehandeld."
Dat is denk ik vaak de grote val, bang zijn te verliezen of om winst mis te lopen. Het gebeurt, je leert ervan
Ik zit erin voor de lange termijn dus als ik coins koop stuur ik deze altijd zo snel mogelijk naar een offline wallet. Ik merk dat als ik toch iets op de exchange laat staan de drang te groot is om het toch te gaan verkopen bij een dip.k995 schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 11:35:
![]()
Blijft altijd lastig, wanneer stap je uit de stijgende bitcoin en stap je in de dalende ETH (en moet je het überhaupt wel doen).freestyler2 schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 11:45:
Het afgelopen uur zijn veel munten alleen maar gedaald.
De LTC wordt nu wel weer interessant om te gaan kopen.
Slechts 2 die het met een stijging vrij goed doen momenteel:
Bitcoin en Bitconnect.
Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw
Dan kunnen we elkaar de hand schudden hahajanvanduschoten schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 11:48:
[...]
Blijft altijd lastig, wanneer stap je uit de stijgende bitcoin en stap je in de dalende ETH (en moet je het überhaupt wel doen).
Achteraf gezien doe ik dat meestal op een fout moment
Die trend merk ik de laatste tijd ook.freestyler2 schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 11:45:
Het afgelopen uur zijn veel munten alleen maar gedaald.
De LTC wordt nu wel weer interessant om te gaan kopen.
Slechts 2 die het met een stijging vrij goed doen momenteel:
Bitcoin en Bitconnect.
Conclusie die ik hier nu uit trek is dat mensen weer volop inzetten op de Bitcoin en de Alts even links laten liggen, hopelijk wordt dit geen trend want ik heb juist zelf de Bitcoin links laten liggen
Steam/Origin: BobbLeeSwaggr BF V stats
True, al heeft mijn transactie van 10 btc vanuit blockchain laatst 48 uur geduurd, peentjes gezweet en weinig geslapen...CorvusGS schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 11:47:
[...]
Ik zit erin voor de lange termijn dus als ik coins koop stuur ik deze altijd zo snel mogelijk naar een offline wallet. Ik merk dat als ik toch iets op de exchange laat staan de drang te groot is om het toch te gaan verkopen bij een dip.
Daytrading al lang mee gestopt: kost enorm veel tijd, stress en het blijft gokken.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq