[ZT] Cryptocurrencies - handel & koers #5 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 109 ... 223 Laatste
Acties:
  • 1.466.294 views

• smok84
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 18:11
Voor de mensen die geintresseerd zijn in Ripple.

art. van 13-12-2017
https://dowbit.com/asian-...lockchain-fund-transfers/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09-10 22:29

p0st

Dutch Reefer

Maar het heeft wel een muntje :9

Het netwerk wordt nu in gebruik genomen door Japan/Korea als test, daarna wordt pas gekeken of ze ook het muntje willen gaan gebruiken.

Ben zelf eerlijk gezegd meer excited voor de toekomst van Stellar, mede opgericht door Ripple medewerkers overigens :>

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krankenhausen
  • Registratie: December 2010
  • Niet online
Taro schreef op donderdag 14 december 2017 @ 22:11:
[...]

Ik had 168 MIOTA in mijn wallet sinds juli en heb er onlangs 57 bijgekocht via Bitfinex. Toen ik die naar mijn wallet overmaakte, bleven ze hangen. Kon ze alleen cancellen, toen hebben ze een minimale withdrawal ingesteld. Om die te kunnen halen heb ik dus vanuit mijn wallet 20 MIOTA overgemaakt naar Bitfinex om uiteindelijk 77 MIOTA naar mijn wallet over te kunnen maken. Maar die 20 kwam maar niet aan, toen heb ik 57 naar LTC omgezet, die piekte en daardoor kon ik die net boven de withdrawal limit van Bitfinex afhalen en naar Binance overmaken. Daar heb ik ze weer in IOTA omgezet en die heb ik inmiddels in mijn wallet staan. Alle latere transacties zijn dus al bevestigd, maar die 20 niet. Die annuleer ik ook liever, maar dat kan niet.

Ik heb dus geen idee hoe ik die 20 kan annuleren of alsnog bevestigd kan krijgen, zodat ik het geheel kan overmaken en verkopen. Of wil iemand een bod doen op de bijbehorende seed? :)
Je moet je transactie nog een keer aan het IOTA netwerk hangen om hem door te voeren, wat mij de laatste dagen nu het iets rustiger was eindelijk weer lukte.

1 Log in op je wallet
2 Klik op History
3 Vind de unconfirmed transaction (kan meerdere keren voorkomen, kies er dan gewoon 1tje)
4 Klik op "show Bundle" link
5 Nu krijg je een pop-up met rebroadcast of re-attach (soms een minuutje wachten)
6 Kies Re-attach
7 Herhaal dit elke 4 uur oid totdat hij er wel doorheen komt, kies evt een andere Node

Nu staan ze op bitfinex dus moet je weer iets verzinnen om ze daar weg te halen, maar het is mij nog niet gelukt om een IOTA transactie te annuleren. Ik vind het allemaal een beetje gammel werken..

Edit: Op een gegeven moment lukt het maar tijdens de grote drukte een week geleden heeft het 10x en een paar dagen geduurd voor ik er doorheen kwam.

[ Voor 4% gewijzigd door Krankenhausen op 15-12-2017 00:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
Taro schreef op donderdag 14 december 2017 @ 20:32:
Nare eigenschap van Bittrex: Na het withdrawen dmv 2FA word ik automatisch uitgelogd en moet ik opnieuw inloggen. Krijg ik direct daarna de volgende CloudFlare melding:

[afbeelding]

Gelukkig werd ik uitgelogd omdat ik alles naar Coinbase/GDAX heb overgemaakt, mocht het een lange ban zijn dan kom ik er ook nooit meer terug. Maar wel erg eng dat je daar mogelijk nog veel geld hebt staan en er niet meer bij kunt... Ik wacht ook nog steeds op het beantwoorden van mijn support ticket van 5 september.
Bittrex gaat niet erg lekker op het moment... Al twee keer bevestiging gekregen dat de withdrawal uitgevoerd is maar nog steeds niks op mijn Binance account. Staat ook nog steeds op Authorized en zo groot is het bedrag (~€1000) nou ook weer niet. Als ik jouw bericht lees plus mijn persoonlijke ervaringen dan is het snel exit Bittrex. Wel jammer want de interface vind ik erg fijn werken.

Geen idee of het ergens mee te maken heeft maar ik heb vandaag ook alles daar weggehaald behalve dit laatste kleine beetje.

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smok84
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 18:11
p0st schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 00:18:
[...]

Maar het heeft wel een muntje :9

Het netwerk wordt nu in gebruik genomen door Japan/Korea als test, daarna wordt pas gekeken of ze ook het muntje willen gaan gebruiken.

Ben zelf eerlijk gezegd meer excited voor de toekomst van Stellar, mede opgericht door Ripple medewerkers overigens :>
Waarom loop je zo warm dan voor Stellar, XLM bedoel je dan toch, omdat ook wel lumen genoemd wordt.
Vindt er maar weinig info over eerlijk gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jlvdp
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 28-09-2022
Niemand hier in Substratum? Is weer helemaal hot nadat de USA netneutraliteit hebben weggestemd _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bittrex heeft een stop gezet op nieuwe registraties vanwege de drukte. Ik las hierboven al wat negatieve dingen of bittrex, geen idee of het gegrond is.

Maar ik heb nog wel een account kunnen maken van we week, ben alleen nog niet verified. Zal ik doorgaan of bittrex of raden jullie mij een andere exchange aan?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Noxa
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 08-10 20:59
appelflap1992 schreef op donderdag 14 december 2017 @ 23:26:
[...]

Ik vind XRP eigenlijk maar een raar muntje, ondanks dat ik er veel van heb, maar heb het alleen omdat de koerst lekker gaat. De koers gaat nu omhoog maar de coin wordt toch nooit gebruikt? Het is het systeem dat banken en landen kunnen gebruiken om snelle transacties te doen maar wat heeft de munt ermee te maken?

Iemand die daar meer over kan zeggen?
Ripple heeft XRP gemaakt als digitale valuta. Maar daar timmerden ze voorheen niet echt mee aan de weg. Waar ze mee begonnen zijn is een Ledger Protocol schrijven waarin banken onderlinge transacties razendsnel kunnen uitvoeren en bovendien veel goedkoper dan het huidige systeem (Swift). Die software werkt (is getest) en is ook al aan de man gebracht bij een hele rits Japanse banken.

Die banken kunnen daar mee aan de slag zonder een enkele XRP te gebruiken. Maar gaan ze wel XRP gebruiken, dan gaat het nog sneller en is het nog eens 60% goedkoper om die transacties te doen. Dus hebben ze het nodig? Nee. Is er een goed motivatie om het wel te doen? Ja!

De CEO van SBI group, een financiële reus in Japan, heeft van de week getwitterd dat ze "all in" gaan op XRP. Dat, samen met een live test van hun systeem en een aanstaande aankondiging van een partnership met 2 bekende bedrijven zorgt voor de huidige koersstijging.

Overigens is die test een beetje onzin, want het is al lang getest en het werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robb.
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 13:12
Verwijderd schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 04:18:
Bittrex heeft een stop gezet op nieuwe registraties vanwege de drukte. Ik las hierboven al wat negatieve dingen of bittrex, geen idee of het gegrond is.

Maar ik heb nog wel een account kunnen maken van we week, ben alleen nog niet verified. Zal ik doorgaan of bittrex of raden jullie mij een andere exchange aan?
Ik ben ook aan het wachten op de verificatie. Echt heel irritant dat dit zo lang duurt. Bij welke Exchange loop je wel soepel door dit proces?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogje
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
robb. schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 07:07:
[...]

Ik ben ook aan het wachten op de verificatie. Echt heel irritant dat dit zo lang duurt. Bij welke Exchange loop je wel soepel door dit proces?
Ik heb het idee dat door de hype elke niet-obscure Exchange het te druk heeft.

Any errors in spelling, tact, or fact are transmission errors.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Cis
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 03-10 12:14

Cis

Hoe fake news ook ons beïnvloedt in cryptocurrency:

https://www.psychologytod...te-cryptocurrency-markets

Voor de TLDR: IOTA is ook bestookt met fake news, waarbij de big whales het grote geld hebben gemaakt, en de kleine man tot 50% verloor...

Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ppie
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Bittrex heeft het idd erg druk. Ik wacht ook op verificatie. Vind het wel goed dat ze een stop hebben gezet op nieuwe aanmeldingen. las ook dat ze veel personeel trainen. Ze kunnen het niet aan, ik denk dat het allemaal komt door de 10k bitcoin gekte. Global news zet wel wat in actie natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21:20
Na lang wachten ben ik wel blij dat Bittrex die mail heeft gestuurd waarin ze toegeven flink onderbezet te zijn, en dat ze bezig zijn met het verdubbelen van het support personeel, maar dat de meeste medewerkers nog ingewerkt worden. Ik geloof dat verhaal wel.
Ik vraag me wel af hoe Bittrex mijn ticket gaat behandelen. Probleem is dat mijn namen op mijn ID niet overeen komen met mijn accountnaam (doopnaam / roepnaam). Bij Gatehub heb ik namelijk het zelfde probleem, en daar kom ik maar niet door de verificatie heen met de zelfde oorzaak als bij Bittrex. Verschil tussen die twee partijen is wel dat ik bij Gatehub binnen 2 dagen een rejection krijg, en bij Bittrex wacht ik al weken op de uitkomst van het ticket. Het zou jammer zijn als Bittrex na weken, misschien zelfs maanden uiteindelijk, het ticket afsluit met de tekst "Je naam komt niet overeen. Probeer een ander document". Ik heb vrijwel geen ander geldig document waar mijn roepnaam op staat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampie
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 05-09 08:51
Ik kom in dit topic slechts twee posts tegen over Crypto20, waarvan de ico eind november is afgelopen. Crypto20 is een fonds van de 20 best presenterende crypto's.
Sinds de afloop van de ICO eind november is deze praktisch al verdubbeld in waarde en ik heb er eigenlijk een heel stabiel gevoel bij met een prima opbrengst.

Meer mensen die zijn ingestapt? Half januari gaat deze naar de exchanges, ben erg benieuwd wat er dan gaat gebeuren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crasheeee
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 07-10 19:42
Nieuws over Kraken: https://blog.kraken.com/p...ervice-upgrade-next-week/

De volgende alinea bevat de kern van het verhaal:

Next week we will be rolling out a major systems upgrade which should resolve these scaling and load issues. The upgrade is long overdue and has been substantially delayed by the diversion of resources toward the protracted fire fighting effort required to deal with the last several months of unrelenting growth.

[ Voor 72% gewijzigd door Crasheeee op 15-12-2017 08:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onnaj
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06-10 21:16
onnaj schreef op woensdag 13 december 2017 @ 13:15:
Ik bezit ook een aantal ripples en deze staan op mijn gatehub account. Er valt mij echter iets bijzonders op.

Vanochtend kon ik via de trade op gatehub slechts €0,32 per ripple ontvangen terwijl de koers op dat moment +€0,40 was.

Als ik op bittrex keek zou ik wel €0,40 per ripple krijgen, heb daar alleen geen ripple staan en wil ze nu ook niet verkopen, maar voor de toekomst wil ik wel even kijken waar ik ze het beste kan stallen. Even afgezien als de waarde heel veel stijgt want dan pak ik een ledger maar vooralsnog zie ik dat niet gebeuren.

Maar het bevreemdt mij dat het verschil zo aanzienlijk is. Of zie ik iets over het hoofd?

Als ik de koers tov btc kijk dan is het wel vergelijkbaar met bittrex, apart toch? Of hanteert gatehub gewoon een zeer slechte euro koers?
Iemand die hier nog iets vanaf weet?

De koers is inmiddels natuurlijk anders maar de koers is nog steeds veel slechter op gatehub dan de werkelijke koers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:17
Crasheeee schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 08:35:
Aangezien nog veel handelaren zijn op Kraken. Hier wat toelichting op de problemen: https://blog.kraken.com/p...ervice-upgrade-next-week/
50K nieuwe gebruikers en 10K support tickets per dag is geen kattenpis. Al vermoed ik dat er veel minder support tickets binnen zouden komen als de website beter zou werken.

Maar goed, upgrade volgende week. Ik ben benieuwd.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ppie
  • Niet online
onnaj schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 08:36:
[...]

Iemand die hier nog iets vanaf weet?

De koers is inmiddels natuurlijk anders maar de koers is nog steeds veel slechter op gatehub dan de werkelijke koers
https://coinmarketcap.com/currencies/ripple/#markets
Onderaan staan alle markets. Zoals je ziet kan de prijs per market verschillen. Je kunt er voor kiezen om over te boeken naar een andere market.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ppie
  • Niet online
Rannasha schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 08:38:
[...]

50K nieuwe gebruikers en 10K support tickets per dag is geen kattenpis. Al vermoed ik dat er veel minder support tickets binnen zouden komen als de website beter zou werken.

Maar goed, upgrade volgende week. Ik ben benieuwd.
Als alle trade websites het zo druk hebben, dan is het niet gek om te denken dat dit zorgt voor wantrouwen in de cryptowereld. Wat de koers weer beinvloed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BFmango
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15-12-2024
Ik heb hier een link voorbij zien komen van een handige website waar je meerdere koersgrafieken op een pagina ziet.

Vergelijkbare layout met http://bitcoinity.org/markets/kraken/EUR maar dan met 8-12 koersen op een scherm waarbij je zelf e.e.a. kan customizen.

Weet iemand welke dat is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RustStorm
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:06
Ik merk dat ik het bijzonder jammer vind dat een site al LiteBit continu zonder coins zit om te verkopen. Hierdoor word je op een gegeven moment wel gedwongen om naar een exchange te gaan als Kraken waar je direct een SEPA overboeking kan doen en vervolgens kan traden... Vermoed dat ik hierdoor regelmatig achter het net zal gaan vissen de komende periode (tot de rust tot op zekere hoogte weer is wedergekeerd), daar ik vooralsnog niet bij Kraken terecht wil... (is eigen keuze, i know:)).

Ik hoop dat het weer wat de betere kant op zal gaan qua aanbod de komende tijd. Heb zin om op Bittrex het een en ander aan trades te gaan doen.

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirved
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 16:06
Noxa schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 06:49:
[...]

Ripple heeft XRP gemaakt als digitale valuta. Maar daar timmerden ze voorheen niet echt mee aan de weg. Waar ze mee begonnen zijn is een Ledger Protocol schrijven waarin banken onderlinge transacties razendsnel kunnen uitvoeren en bovendien veel goedkoper dan het huidige systeem (Swift). Die software werkt (is getest) en is ook al aan de man gebracht bij een hele rits Japanse banken.

Die banken kunnen daar mee aan de slag zonder een enkele XRP te gebruiken. Maar gaan ze wel XRP gebruiken, dan gaat het nog sneller en is het nog eens 60% goedkoper om die transacties te doen. Dus hebben ze het nodig? Nee. Is er een goed motivatie om het wel te doen? Ja!

De CEO van SBI group, een financiële reus in Japan, heeft van de week getwitterd dat ze "all in" gaan op XRP. Dat, samen met een live test van hun systeem en een aanstaande aankondiging van een partnership met 2 bekende bedrijven zorgt voor de huidige koersstijging.

Overigens is die test een beetje onzin, want het is al lang getest en het werkt.
Stel jezelf de volgende vraag:

Wanneer is het interessant voor een bank om XRP te gebruiken? Als XRP goedkoop is. Is het dan interessant om in XRP te investeren als het alleen maar gebruikt gaat worden mits het goedkoop blijft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technorabilia
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 15:30
RustStorm schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 08:54:
Ik merk dat ik het bijzonder jammer vind dat een site al LiteBit continu zonder coins zit om te verkopen. Hierdoor word je op een gegeven moment wel gedwongen om naar een exchange te gaan als Kraken waar je direct een SEPA overboeking kan doen en vervolgens kan traden... Vermoed dat ik hierdoor regelmatig achter het net zal gaan vissen de komende periode (tot de rust tot op zekere hoogte weer is wedergekeerd), daar ik vooralsnog niet bij Kraken terecht wil... (is eigen keuze, i know:)).

Ik hoop dat het weer wat de betere kant op zal gaan qua aanbod de komende tijd. Heb zin om op Bittrex het een en ander aan trades te gaan doen.
Hier hetzelfde probleem. Wilde wat XRP kopen via LiteBit maar weer 0 coins available. Mijn validaties op andere sites zijn er nog niet allemaal door. Balen. :X

👉🏻 Blog 👈🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarninho
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 21-01-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 04:18:
Ik heb nog steeds geen antwoord gehad op mijn support ticket van ondertussen bijna 3 weken geleden... Fout in hun database waardoor een order tot 3x toe niet werd opgepikt en ik hem ook niet meer kon cancelen. Ineens was vorige week de order verdwenen en kon ik weer handelen. Gelukkig was de koers iets omhoog gegaan waardoor ik iets meer winst maakte. Maar dat had ook anders kunnen zijn en dan had ik (naast dat het geld 2 weken vast stond) echt wel een probleem gehad.

Erg blij te lezen dat er een stop zit op de aanmeldingen en dat ze dus hun processen eerst gaan verbeteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Cis schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 07:34:
Hoe fake news ook ons beïnvloedt in cryptocurrency:

https://www.psychologytod...te-cryptocurrency-markets

Voor de TLDR: IOTA is ook bestookt met fake news, waarbij de big whales het grote geld hebben gemaakt, en de kleine man tot 50% verloor...
Dank voor de TLDR, want dat artikel heeft wel veel woorden nodig om eigenlijk niks te zeggen. Immers waar is het bewijs, of uberhaupt reden om aan te nemen, dat dit bewust 'fake news' was? Vooral gezien het iig gedeeltelijk juist was. Het was alleen verder doorgetrokken dan juist was.

Nu geloof ik echt wel dat er bewust FUD wordt verspreid voor winst, maar zoals ik al eerder schreef, van wat ik hier zie langs komen zie ik veel meer twijfelachtige FOMO dan FUD verspreid worden. Het is vooral alles waar fanboys het niet mee eens zijn dat als FUD wordt aangemerkt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ieperlingetje
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
BFmango schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 08:45:
Ik heb hier een link voorbij zien komen van een handige website waar je meerdere koersgrafieken op een pagina ziet.

Vergelijkbare layout met http://bitcoinity.org/markets/kraken/EUR maar dan met 8-12 koersen op een scherm waarbij je zelf e.e.a. kan customizen.

Was het https://cryptowat.ch/?

Tijdmachine | Nieuws trends

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• uNoTopia
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 15-08 14:29
BFmango schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 08:45:

Zoiets?

https://multicharts.netli...AKEN:LTCEUR,KRAKEN:ETHEUR
Jarninho schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 09:04:
[...]

Ik heb nog steeds geen antwoord gehad op mijn support ticket van ondertussen bijna 3 weken geleden... Fout in hun database waardoor een order tot 3x toe niet werd opgepikt en ik hem ook niet meer kon cancelen. Ineens was vorige week de order verdwenen en kon ik weer handelen. Gelukkig was de koers iets omhoog gegaan waardoor ik iets meer winst maakte. Maar dat had ook anders kunnen zijn en dan had ik (naast dat het geld 2 weken vast stond) echt wel een probleem gehad.

Erg blij te lezen dat er een stop zit op de aanmeldingen en dat ze dus hun processen eerst gaan verbeteren.
Als het voordelig voor je heeft opgepakt, waarom ga je dan hun support (die het al druk zat heeft) lastig vallen? :')

[ Voor 44% gewijzigd door uNoTopia op 15-12-2017 09:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uNoTopia
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 15-08 14:29
delete

[ Voor 98% gewijzigd door uNoTopia op 15-12-2017 09:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja net een account aangemaakt op litebit omdat daar wel veel altcoins stonden. Maar belange ook niet allemaal. Was aan het denken om ook wat kleine coins aan te kopen zoals
-Streamr DATAcoin
- XtraBYtes
- Tronix
Maar die zijn allemaal niet beschikbaar.
NXT is momenteel ook uitgeschakeld wegens drukte.

Zijn er aanbevelingen voor nog grotere Altcoins exchanges, die makkelijk en snel zijn?

Thanks!

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2017 09:16 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• wilmundo
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
Wat ik mis bij meerdere exchanges, is transparatie. Geef op de website aan dat het tijdelijk extra druk is (b.v. t.a.v. aanmeldingen). Nu maak je ergens een account aan, kan je niet geverifieerd worden (b.v. Kraken: feature disabled). Als ik dat eerder had geweten, had ik überhaupt geen account aangemaakt. Zelfde met Bittrex. Aangeven dat je een Basic account krijgt na aanmelding en vermelding van wat persoonsgegevens. Maar niet dat je buiten the States geen Basic account kan krijgen, maar direct moet verifiëren voor Enhanced.

Mijn tip is: mocht je ergens een account willen maken, type dan b.v. het volgende in je search engine: 'Bittrex verification Reddit'. Lees vooral de meest recente topics. Ik heb de fout gemaakt bepaalde topics te lezen die achterhaalde info bevatte. Uiteraard kan je hetzelfde doen voor 'Kraken/Poloniex/Bitstamp/Gdax/Cex.io/ verification Reddit'. Je weet dan veel beter waar je aan toe bent.

Een vraag voor Ledger Nano (S) bezitters: is het mogelijk om een soort van 'read only' wallet op je telefoon (Android) te hebben van je portfolio? Ik hoef niet alle walletfuncties, zoals verzenden en ontvangen. Ik zou gewoon willen weten wat 'the current net worth' is van de coins op exchanges en in de Ledger. Iemand enig idee?

Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisdekloris
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20:53
Mirved schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 08:55:
[...]

Stel jezelf de volgende vraag:

Wanneer is het interessant voor een bank om XRP te gebruiken? Als XRP goedkoop is. Is het dan interessant om in XRP te investeren als het alleen maar gebruikt gaat worden mits het goedkoop blijft?
De waarde van XRP zegt toch niets over hoeveel het de bank kost om geld over te maken?

Tierelier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirved
jorisdekloris schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 09:22:
[...]

De waarde van XRP zegt toch niets over hoeveel het de bank kost om geld over te maken?
XRP wordt toch gebruikt door de bank voor de transactie. Dan moeten ze die toch inkopen? of krijgen ze die gratis? Dan zou er totaal geen koop druk van banken zijn en de waarde dus ook niet stijgen.

[ Voor 15% gewijzigd door Mirved op 15-12-2017 09:26 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Boesjke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-10 13:26

Boesjke

Excellent!!

Even mijn ervaring delen met het laten uitbetalen in EUR voor degenen die daar misschien nieuwsgierig naar zijn.

In de afgelopen weken heb ik me zowel via Kraken als via Coinbase laten uitbetalen dmv een SEPA transfer.
Bij Kraken kreeg ik dit 1x op dezelfde dag binnen (withdrawal request om 9.30 gedaan) en 1x 1 dag later (withdrawal request om 11.30 gedaan).
Bij Coinbase duurde dit 2 dagen. (Op woensdag 10.40 withdrawal request gedaan stond vanochtend op mijn rekening). BIj Coinbase kreeg ik na mijn withdrawal request ook meteen een mail waarin stond dat ik het op 16 december zou krijgen (wat dus niet klopt, ik kreeg het 1 dag eerder).

Conclusie: Als je het geld niet meteen nodig hebt dan zou ik altijd voor Coinbase kiezen ipv Kraken aangezien de EUR prijs daar meestal iets hoger ligt. (Hoewel mijn sample size 1 is heb ik verder ook geen slechte ervaringen kunnen vinden over Coinbase).

Neen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• caspervc
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19:59
wilmundo schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 09:17:

Een vraag voor Ledger Nano (S) bezitters: is het mogelijk om een soort van 'read only' wallet op je telefoon (Android) te hebben van je portfolio? Ik hoef niet alle walletfuncties, zoals verzenden en ontvangen. Ik zou gewoon willen weten wat 'the current net worth' is van de coins op exchanges en in de Ledger. Iemand enig idee?
Ik gebruik hier de app blockfolio voor op de mobiel. Geef je gewoon aan welke currencies je hebt en hoeveel, en je ziet de huidige waarde ervan, plus de stijging / daling de afgelopen 24 uur

[ Voor 41% gewijzigd door caspervc op 15-12-2017 09:27 ]

MY24 Volvo XC40 Recharge SMER Fjord Blue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• th4k1ck3r
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 10-06 14:08
Mirved schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 09:25:
[...]

XRP wordt toch gebruikt door de bank voor de transactie. Dan moeten ze die toch inkopen? of krijgen ze die gratis? Dan zou er totaal geen koop druk van banken zijn en de waarde dus ook niet stijgen.
En weer binnen 3 seconden verkocht. Waarde blijft dus gelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mirved
th4k1ck3r schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 09:27:
[...]

En weer binnen 3 seconden verkocht. Waarde blijft dus gelijk.
Fout. Een transactie verbrand XRP. Net zoals Gas bij ETH of de Fee die je betaald bij bitcoin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• th4k1ck3r
Mirved schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 09:29:
[...]

Fout. Een transactie verbrand XRP. Net zoals Gas bij ETH of de Fee die je betaald bij bitcoin.
Correct, er wordt inderdaad XRP verbrand. Dat is echter dramatisch lager dan bijvoorbeeld de fee die je bij ETH, BTC, etc moet betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisdekloris
  • Laatst online: 20:53
th4k1ck3r schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 09:32:
[...]

Correct, er wordt inderdaad XRP verbrand. Dat is echter dramatisch lager dan bijvoorbeeld de fee die je bij ETH, BTC, etc moet betalen.
En nog lager dan de huidige kosten voor een internationale transactie in de oude wereld.

Tierelier

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mirved
jorisdekloris schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 09:33:
[...]

En nog lager dan de huidige kosten voor een internationale transactie in de oude wereld.
BIj de huidige prijs wel. Indien de prijs stijgt niet en dan is XRP ineens niet meer interessant. En voila we zijn weer terug bij mijn beginpunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freestyler2
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online

freestyler2

Moderator

[...]

Wat is de conclusie die je hieruit kunt halen?

Wat me overigens bijna elke dag opvalt is dat er rond 4uur snachts een dip in diverse koersen zit. Bijvoorbeeld ETH zakte onder de 500eu, LTC had ook een domper evenals de XRP. De koersen zijn weer redelijk hersteld maar zit hier een bepaalde logica achter?

[ Voor 31% gewijzigd door freestyler2 op 15-12-2017 09:40 ]

Tenzij je naam Google is hou op met te doen alsof je alles weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirved
[...]

Dat klopt. Maar wat heeft dat met deze discussie te maken? We hadden het erover dat een transactie XRP kost en als deze dus meer waard wordt het meer kost voor banken om er gebruik van te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• th4k1ck3r
Mirved schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 09:34:
[...]

BIj de huidige prijs wel. Indien de prijs stijgt niet en dan is XRP ineens niet meer interessant. En voila we zijn weer terug bij mijn beginpunt.
Doe jezelf eens een plezier en reken uit wat het op dit moment kost om een transactie te doen. Dan ga je opnieuw kijken naar jouw opmerking en reken je uit wat de prijsstijging moet zijn voordat het niet meer interessant is.

Ik heb het zelf al gedaan. Als ik 500 ripples wil versturen naar een willekeurig adres kost me dat 0.000015 XRP. Tegen de huidige koers van 0,65 euro per ripple is dat 0.00000975 euro.
Stel nou dat de prijs van ripple met 10.000% zou stijgen, dan kom je uit op een transactieprijs van 0.00975 euro. Nog steeds heel erg veel goedkoper.

[ Voor 25% gewijzigd door th4k1ck3r op 15-12-2017 09:41 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rannasha
wilmundo schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 09:17:Een vraag voor Ledger Nano (S) bezitters: is het mogelijk om een soort van 'read only' wallet op je telefoon (Android) te hebben van je portfolio? Ik hoef niet alle walletfuncties, zoals verzenden en ontvangen. Ik zou gewoon willen weten wat 'the current net worth' is van de coins op exchanges en in de Ledger. Iemand enig idee?
Ja, dat kan. Open de Ledger Chrome App, klik dan op het account dat je wil volgen (standard heet die "My Account"). Je ziet dan ergens (volgens mij rechtsboven) een optie "Export extended public key" (of iets in die richting). Hiermee kun je "public seed" van je wallet exporteren in de vorm van een tekenreeks of QR code.

De public seed / extended public key is een seed waaruit alle public keys / adressen kunnen worden afgeleid. Op dezelfde manier als de private keys uit de gewone seed kunnen worden afgeleid. Het is veilig om deze public seed te gebruiken op een met internet verbonden apparat.

Deze public seed kun je vervolgens importeren in een Android wallet die deze ondersteunt. Ik gebruik Mycelium, maar er zullen vast meer mogelijkheden zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Boefs
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 28-09 13:52
kraades schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 09:02:
[...]

Hier hetzelfde probleem. Wilde wat XRP kopen via LiteBit maar weer 0 coins available. Mijn validaties op andere sites zijn er nog niet allemaal door. Balen. :X
Dit was ik ook zat, koop nu gewoon BTC bij Bitonic en exchange het dan met shapeshift.io naar de juiste wallets.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RustStorm
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:06
Kom er zojuist achter dat ik niet eens nieuwe " wallets " aan kan maken bij Bittrex, omdat m'n account nog niet "verified" is... Wederom een kwestie van jammer. Zal dus geen coins kunnen traden waarvan ik geen wallet heb vermoedelijk? (probeer het niet uit, want iets kwijtraken zou jammer zijn)

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilmundo
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
Rannasha schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 09:40:
[...]

Ja, dat kan. Open de Ledger Chrome App, klik dan op het account dat je wil volgen (standard heet die "My Account"). Je ziet dan ergens (volgens mij rechtsboven) een optie "Export extended public key" (of iets in die richting). Hiermee kun je "public seed" van je wallet exporteren in de vorm van een tekenreeks of QR code.

De public seed / extended public key is een seed waaruit alle public keys / adressen kunnen worden afgeleid. Op dezelfde manier als de private keys uit de gewone seed kunnen worden afgeleid. Het is veilig om deze public seed te gebruiken op een met internet verbonden apparat.

Deze public seed kun je vervolgens importeren in een Android wallet die deze ondersteunt. Ik gebruik Mycelium, maar er zullen vast meer mogelijkheden zijn.
Bedankt Rannasha en caspervc. Daar kan ik wel wat mee: Blockfolio heb ik geïnstalleerd en Mycelium heb ik veel goede reviews over gelezen. Overigens Rannasha, voornamelijk dankzij jouw review heb ik de Ledger besteld. Weet je of het mogelijk is om 2 accounts te hebben i.c.m. 1 ledger? Dat je als het ware de hoeveelheid coins kan splitsen?

Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaargod
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20:11
Lampie schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 08:30:
Ik kom in dit topic slechts twee posts tegen over Crypto20, waarvan de ico eind november is afgelopen. Crypto20 is een fonds van de 20 best presenterende crypto's.
Sinds de afloop van de ICO eind november is deze praktisch al verdubbeld in waarde en ik heb er eigenlijk een heel stabiel gevoel bij met een prima opbrengst.

Meer mensen die zijn ingestapt? Half januari gaat deze naar de exchanges, ben erg benieuwd wat er dan gaat gebeuren :)
Yep, I'm in :)
Ben er destijds met 1 ETH ingestapt, op de laagste ICO koers (dacht 0,95 dollar / token). Token NAV is nu al meer dan 2 dollar! Ben benieuwd op welke exchange deze gelist gaat worden in Januari, en wat er dan gaat gebeuren. Mooie is dat dit een closed-end fund is, er komen dus geen nieuwe tokens bij. Ik zit erin voor de lange(re) termijn, gezien de verwachte groei van de complete cryptomarkt en waar deze dus lekker op kan meedrijven >:)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Koja78
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 07-10 08:41
Mirved schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 09:25:
[...]

Is de waarde van veel crypto's momenteel niet puur emotioneel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steefmeister
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 12:43
Gisteren heb ik een account aangemaakt op GateHub. Ik kom echter maar niet door de 1e verificatie heen die per sms text bevestigd moet worden.

Ik heb het met drie verschillende nr's geprobeerd, maar op ze allemaal komt geen verificatiecode binnen. Heb een support ticket ingestuurd. Iemand anders ook deze ervaring gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BFmango
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15-12-2024
Deze was het niet, maar is ook handig. Bedankt.
uNoTopia schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 09:10:
[...]

Zoiets?

https://multicharts.netli...AKEN:LTCEUR,KRAKEN:ETHEUR

[...]

Als het voordelig voor je heeft opgepakt, waarom ga je dan hun support (die het al druk zat heeft) lastig vallen? :')
Ja, die was het. Bedankt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• th4k1ck3r
Steefmeister schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 10:01:
Gisteren heb ik een account aangemaakt op GateHub. Ik kom echter maar niet door de 1e verificatie heen die per sms text bevestigd moet worden.

Ik heb het met drie verschillende nr's geprobeerd, maar op ze allemaal komt geen verificatiecode binnen. Heb een support ticket ingestuurd. Iemand anders ook deze ervaring gehad?
Gatehub heeft het op dit moment erg lastig met de vele accounts die worden aangevraagd. Een vriend van me zit ook al dagen te wachten, maar heeft voor de grote stijging het account aangevraagd en de sms ontvangen. e.e.a. zal met de drukte te maken hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarninho
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 21-01-2024
uNoTopia schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 09:10:
[...]

Zoals ik schreef heeft het geld heeft meer dan 2 weken vastgestaan. Ik kon niks. Cancelen gaf een 'invalid_order', en als de koers langs mijn sell point ging, werd de order niet opgepikt.

Dus dan open je toch een support ticket? Of laat jij je dat maar gewoon gebeuren? Ik hoop het niet. Voor de duidelijkheid: Ik heb dus al 3 weken een support ticket open staan waar behalve 2x een standaard 'sorry we hebben het druk' reactie niet op is gereageerd.

Dat na ruim 2 weken ineens de order was verdwenen en door púúr geluk ik nog een klein beetje kon verdienen (ik kon midden in een pump verkopen) doet niets af aan het feit dat ik hierdoor erg voorzichtig ben geworden met Bittrex. Als er iets fout gaat heb je gewoon geen support.

Lijkt mij toch wel nuttige info om te delen hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GibMaster
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-09 22:23
Jlvdp schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 02:39:
Niemand hier in Substratum? Is weer helemaal hot nadat de USA netneutraliteit hebben weggestemd _/-\o_
Zeker wel! Zijn goed aan het stijgen inderdaad. Heb me ook ingeschreven voor de Beta. Als het systeem echt zo werkt als ze zeggen dan zou dit wel eens een heel mooi project kunnen worden. 8)

www.covesting.io/?ref=12955

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• douwe.nl
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 10:57
Gaargod schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 09:48:
[...]

Yep, I'm in :)
Ben er destijds met 1 ETH ingestapt, op de laagste ICO koers (dacht 0,95 dollar / token). Token NAV is nu al meer dan 2 dollar! Ben benieuwd op welke exchange deze gelist gaat worden in Januari, en wat er dan gaat gebeuren. Mooie is dat dit een closed-end fund is, er komen dus geen nieuwe tokens bij. Ik zit erin voor de lange(re) termijn, gezien de verwachte groei van de complete cryptomarkt en waar deze dus lekker op kan meedrijven >:)
Ik ben ook zeer benieuwd en wil er wel wat in steken :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• freestyler2
  • Niet online

freestyler2

Moderator

GibMaster schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 10:24:
[...]

Zeker wel! Zijn goed aan het stijgen inderdaad. Heb me ook ingeschreven voor de Beta. Als het systeem echt zo werkt als ze zeggen dan zou dit wel eens een heel mooi project kunnen worden. 8)
Aldus GibMaster :+
Zoals vele andere projecten :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crasheeee
  • Laatst online: 07-10 19:42
Boesjke schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 09:26:
Even mijn ervaring delen met het laten uitbetalen in EUR voor degenen die daar misschien nieuwsgierig naar zijn.

In de afgelopen weken heb ik me zowel via Kraken als via Coinbase laten uitbetalen dmv een SEPA transfer.
Bij Kraken kreeg ik dit 1x op dezelfde dag binnen (withdrawal request om 9.30 gedaan) en 1x 1 dag later (withdrawal request om 11.30 gedaan).
Bij Coinbase duurde dit 2 dagen. (Op woensdag 10.40 withdrawal request gedaan stond vanochtend op mijn rekening). BIj Coinbase kreeg ik na mijn withdrawal request ook meteen een mail waarin stond dat ik het op 16 december zou krijgen (wat dus niet klopt, ik kreeg het 1 dag eerder).

Conclusie: Als je het geld niet meteen nodig hebt dan zou ik altijd voor Coinbase kiezen ipv Kraken aangezien de EUR prijs daar meestal iets hoger ligt. (Hoewel mijn sample size 1 is heb ik verder ook geen slechte ervaringen kunnen vinden over Coinbase).
Iets met 'resultaten in het verleden en garanties'.

Als je nou aanhaalt dat de engine van Kraken brak is oke, maar op een paar eigen verkopen concluderen dat een exchange een betere keus is is wat mij betreft een iets wat voorbarige conclusie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12:29
BTC is weer aan een mooie runup bezig. Ben benieuwd of we nu wel door de 15K euro op GDAX heen kunnen breken, als dat zou lukken zie ik het rooskleurig in voor de komende weken. Mochten we weer een terugval krijgen zou dat toch wel eens een stuk harder kunnen gaan dan de vorige keren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bartske schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 10:57:
BTC is weer aan een mooie runup bezig. Ben benieuwd of we nu wel door de 15K euro op GDAX heen kunnen breken, als dat zou lukken zie ik het rooskleurig in voor de komende weken. Mochten we weer een terugval krijgen zou dat toch wel eens een stuk harder kunnen gaan dan de vorige keren.
weekend is meestal een dipje omdat er dan geen fiat deposits binnenkomen, ik denk ook wel dat we weer gaan zien wat we het laatste weekend zagen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• radem205
  • Laatst online: 02-02-2022
Even jullie advies: als ik tijdelijk even altcoins wil parkeren om te zien wat de koersen doen, kan ik dan beter deze altcoins inwisselen voor BTC of voor USDT? Volgens mij is USDT minder volatiel dan BTC, waardoor het inwisselen voor USDT beter is. Of zie ik dit verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
Verwijderd schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 10:59:
[...]

weekend is meestal een dipje omdat er dan geen fiat deposits binnenkomen, ik denk ook wel dat we weer gaan zien wat we het laatste weekend zagen ;)
Weekend dipje is zeker geen garantie (afgelopen zomer was het wel elke week raak), kijk maar naar de grafiek van de afgelopen weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Machlah
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 09-10 12:15
radem205 schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 11:01:
Even jullie advies: als ik tijdelijk even altcoins wil parkeren om te zien wat de koersen doen, kan ik dan beter deze altcoins inwisselen voor BTC of voor USDT? Volgens mij is USDT minder volatiel dan BTC, waardoor het inwisselen voor USDT beter is. Of zie ik dit verkeerd?
Als je je altcoins wilt parkeren zou ik niet omwisselen voor BTC en/of USDT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• radem205
Machlah schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 11:03:
[...]

Als je je altcoins wilt parkeren zou ik niet omwisselen voor BTC en/of USDT.
Wat dan wel? Naar fiat heb je te maken met fees, waardoor ik dacht dat dit niet heel verstandig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BB-One
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 11:27
radem205 schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 11:05:
[...]

Wat dan wel? Naar fiat heb je te maken met fees, waardoor ik dacht dat dit niet heel verstandig is.
Je zegt dat je altcoins wilt parkeren...

Maar volgens mij bedoel je dat je al je altcoins wilt verkopen (=geen positie meer in altcoins) en dan mocht de koers van een altcoin bevallen dan weer altcoins kopen, klopt dat?

USDT is dan inderdaad een goede optie, BTC ben je weer afhankelijk van de koers van BTC/USDT (of EUR).
Voor je gemoedsrust hangt er van af of je in USD/EUR of in BTC rekent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebbelx
  • Laatst online: 09:08
Damn....met Ethereum ook enorm aan het zakken...Nog altijd wel enorme winst sinds vorige week maar vgl met 2 dagen geleden wel serieus gedaald :s

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wietsee.
  • Laatst online: 20:16
Rebbelx schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 11:09:
Damn....met Ethereum ook enorm aan het zakken...Nog altijd wel enorme winst sinds vorige week maar vgl met 2 dagen geleden wel serieus gedaald :s
Oeh no -10% wat een daling. Uitstappen!

Web Enrichment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Revaes
  • Laatst online: 07-10 09:38
technoaddict schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 08:26:
Na lang wachten ben ik wel blij dat Bittrex die mail heeft gestuurd waarin ze toegeven flink onderbezet te zijn, en dat ze bezig zijn met het verdubbelen van het support personeel, maar dat de meeste medewerkers nog ingewerkt worden. Ik geloof dat verhaal wel.
Ik vraag me wel af hoe Bittrex mijn ticket gaat behandelen. Probleem is dat mijn namen op mijn ID niet overeen komen met mijn accountnaam (doopnaam / roepnaam). Bij Gatehub heb ik namelijk het zelfde probleem, en daar kom ik maar niet door de verificatie heen met de zelfde oorzaak als bij Bittrex. Verschil tussen die twee partijen is wel dat ik bij Gatehub binnen 2 dagen een rejection krijg, en bij Bittrex wacht ik al weken op de uitkomst van het ticket. Het zou jammer zijn als Bittrex na weken, misschien zelfs maanden uiteindelijk, het ticket afsluit met de tekst "Je naam komt niet overeen. Probeer een ander document". Ik heb vrijwel geen ander geldig document waar mijn roepnaam op staat :)
Wellicht handig om in het vervolg overal gewoon je 'echte' naam te gebruiken zoals die ook op je paspoort staat, dat scheelt een hoop gedoe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorvusGS
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 03-07 22:28
Wietsee. schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 11:10:
[...]

Oeh no -10% wat een daling. Uitstappen!
En BTC is aan een run bezig. Overstappen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wietsee.
  • Laatst online: 20:16
CorvusGS schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 11:11:
[...]

En BTC is aan een run bezig. Overstappen!
Ah ik zie het, naar beneden welteverstaan ;).

Web Enrichment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Revaes
  • Laatst online: 07-10 09:38
edit: dubbel post

[ Voor 192% gewijzigd door Revaes op 15-12-2017 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rookert25
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11:07
Fijn dat VeChain richting de USD 1 gaat :9

Verder heeft Coinbase laten weten dat er "veel meer" altcoins naar Coinbase komen in 2018, wat kunnen we verwachten daarvoor? Elke munt die daarop komt zal denk ik snel omhoog knallen, het is toch de beste broker die je kan hebben als altcoin, tezamen met een listing op GDAX gaat het hard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
Rookert25 schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 11:17:
Fijn dat VeChain richting de USD 1 gaat :9

Verder heeft Coinbase laten weten dat er "veel meer" altcoins naar Coinbase komen in 2018, wat kunnen we verwachten daarvoor? Elke munt die daarop komt zal denk ik snel omhoog knallen, het is toch de beste broker die je kan hebben als altcoin, tezamen met een listing op GDAX gaat het hard.
Dat zal speculatief zijn, want voor zover ik weet moet het team achter elke coin een NDA tekenen als ze bezig zijn met onderhandelingen met een exchange.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rookert25
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11:07
Bartske schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 11:20:
[...]

Dat zal speculatief zijn, want voor zover ik weet moet het team achter elke coin een NDA tekenen als ze bezig zijn met onderhandelingen met een exchange.
Daarom, ben benieuwd :)

Denk dat BTC binnenkort een run naar de USD 20.000 in gaat zetter :/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dav0s
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-09 09:09

Dav0s

Hr?

Voor wie nog steeds probeert geverifieerd te worden bij Coinbase/GDAX: het is mij net in een uurtje gelukt, dus de druk lijkt daar een beetje van de ketel :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Liberteh
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 18:14

Liberteh

All your base belong to me

Rookert25 schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 11:23:
[...]

Daarom, ben benieuwd :)

Denk dat BTC binnenkort een run naar de USD 20.000 in gaat zetter :/
Just started ;)

First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Multispeed
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-02 09:07

Multispeed

HEY! Dat ben ik!

Als ik op binance met BTC een currency koop (lets say Ripple). betaal ik dan een fee daarvoor ? Zelfde geld voor als ik de Ripples weer om wil zetten naar BTC, betaal ik dan een fee ?

En toevallig vind ik dus van niet! :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
  • Laatst online: 20-02-2021
ik zag tot mijn verbazing dat een sell order xrp niet is uitgevoerd terwijl dat imho wel zo had moeten zijn... Nu is er ook een redelijk daling ingezet en niemand heeft een glazen bol maar lijkt het handig nu uit te stappen of is er nog iets van te verwachten?
En ik baal hier enorm van want nu uitstappen betekent dus verlies pakken, niet veel maar toch...

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• radem205
Multispeed schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 11:24:
Als ik op binance met BTC een currency koop (lets say Ripple). betaal ik dan een fee daarvoor ? Zelfde geld voor als ik de Ripples weer om wil zetten naar BTC, betaal ik dan een fee ?
https://support.binance.c...-Fee-Structure-on-Binance

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
Multispeed schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 11:24:
Waar denk je dat de exchanges geld mee verdienen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freestyler2
  • Niet online

freestyler2

Moderator

Rebbelx schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 11:09:
Dat gebeurde vannacht tussen 3:00 en 4:00 ook. Boeie, welkom in de speculatieve wereld van de Crypto.

Alle top 5 munten zakken momenteel (ETH, Ripple, BCH, LTC) m.u.v. Bitcoin

Er zijn voor zover ik nu kan vinden geen gekke dingen aan de hand, dus niks anders dan dat diverse munt bezitters nu hebben gecashed. Over een paar uur, of volgende week zal het naar alle waarschijnlijkheid gewoon weer stijgen.

Of we moeten nu allemaal verkopen, dan zal de koers zeker verder inzakken.
Maar op het moment dat het weer aantrekkelijk wordt om te kopen, dan zal iedereen weer kopen en zal de koers weer stijgen (Vraag/Aanbod).

Als jij nu schrikt van deze daling, dan zit je er of
1. Met teveel geld in
2. Je bent niks gewend :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Multispeed
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-02 09:07

Multispeed

HEY! Dat ben ik!

Kinda mised that, hmm real bad haha sorry
Rannasha schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 11:25:
[...]

Waar denk je dat de exchanges geld mee verdienen? :)
Withdrawel en het verplaatsen van geld van wallet naar wallet cross website (dacht ik) maar ik ben gewoon nog te groen zie ik haha. Ik ga die binance link even goed doorkijken.

[ Voor 41% gewijzigd door Multispeed op 15-12-2017 11:28 ]

En toevallig vind ik dus van niet! :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utke56
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 01-08 18:42
Ik heb nog een x aantal Ripple in mijn Gatehub Wallet. Ik wil deze graag naar Bittrex / Bitfinex overzetten. Iemand enig idee hoe? Dien ik eerst om te zetten? Ik zie bij send payments geen XRP staan. Dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boesjke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-10 13:26

Boesjke

Excellent!!

Crasheeee schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 10:46:
[...]

Iets met 'resultaten in het verleden en garanties'.

Als je nou aanhaalt dat de engine van Kraken brak is oke, maar op een paar eigen verkopen concluderen dat een exchange een betere keus is is wat mij betreft een iets wat voorbarige conclusie.
Nou dat zeg ik zeker niet, het feit dat Kraken een brakke site heeft is niet informatief.

Ik deel puur mijn eigen ervaring met het withdrawen van EUR naar mijn eigen bankrekening zodat anderen daar misschien in de toekomst wat aan hebben.
Wat zijn jouw ervaringen? :)

Neen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k995
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-04 20:45
Altijd hetzelfde deel van bitcin in iets anders gezet en hop bitcoin schiet omhoog.

:(

Hoe gaan jullie om met dergelijke gemiste of foute beleggingen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• argon007
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 20:45
Psycholoog opbellen en afspraak maken?

Neen, serieus. Dit is het spel zeker? Of je wint, of je verliest. Het is en blijft gokken!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bartske
k995 schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 11:35:
Altijd hetzelfde deel van bitcin in iets anders gezet en hop bitcoin schiet omhoog.

Als je er niet mee om kan gaan: of hodlen en niet traden of alles omzetten naar euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freestyler2
  • Niet online

freestyler2

Moderator

Wat als wat als, als je zo blijft denken dan heb je een heeel zwaar leven.

Get over it, je hebt op dat moment een keuze gemaakt waar jij oke mee was. Met een beetje geluk heb je toen wat winst gemaakt waar je toen tevreden mee was.
Als we allemaal in 2010 bitcoins haddden gekocht, en tot op vandaag vast hadden gehouden waren we nu op Tweakers allemaal miljonair, wat als wat als....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:30

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Haha, kijk wat minder naar daily / hourly charts. Als de alts omhoog gaan voor enige tijd dan zal Bitcoin na een tijdje het stokje meestal weer overnemen (en omgekeerd). Mijn hodl portfolio waarde is hierdoor ook redelijk stabiel. Daytrading doe ik niet aan, niet goed voor mijn hart hehe.

Ik stop fiat in de munten maar ga niet meer onderling wisselen. Dat gaat vaak fout. Echter zit ik nu comfortabel en heb ik besloten toekomstige investeren buiten crypto te beleggen. Geeft ook iets meer rust.

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• o-TANK-o
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 20-02-2018
brentnl schreef op donderdag 14 december 2017 @ 22:26:
Iemand enig idee of er een reden is dat ik geen transactie kan doen met Ether van m'n Ledger naar Bittrex? Krijg direct een 'rejected by server' , al meerdere gas limits geprobeerd (en ook reboot etc) maar kom er niet doorheen.
Via https://www.myetherwallet.com/ werkt het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Idem, enkele weken terug al mijn ripples en iota verkocht.. duizenden euro's misgelopen..
Puur uit emotie gehandeld..

Nu begin ik opnieuw en hold ik gewoon, uiteindelijk stijgt het wel weer.. (hoop ik :) )

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RvV
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20:52

RvV

Balen. Maar als iedereen alles van te voren zou weten...
Kijk naar wat je wel hebt kunnen bereiken. Ook al is het maar een paar procent.
Afgelopen week heb ik ook alle runs gemist omdat ik all in op btc zat.
En een beetje geduld doet soms ook wonderen. Mensen denken soms wel eens dat ze binnen een paar weken hun inzet gegarandeerd zien verdubbelen. Als je er te veel mee zit, is het misschien wel niet jouw tak van sport.

Y'24

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adnanos
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 06-06-2024
Ik zit met een probleem:
ik moet 0.22 BTC ongeveer krijgen. Ik heb de txid nummer ook gekregen (2670f330b81947af83adfdfc3be0ae9c9941e1923a38f635424f740dd3cd7407).
Ik kan deze enkel terugvinden op chain.so
Volgens chain.so is er 11.07873798BTC gestuurd naar 2 adressen (1 daarvan naar mij). De fee zou 0.00002592BTC zijn. Als dit klopt krijg ik mijn BTC toch nooit?!
Het probleem is dat degene die het mij gestuurd heeft niet meer te bereiken is/niet reageert.
Kan hier nog iets aan gedaan worden? Wat is de kans dat ik mijn BTC ooit krijg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solidslayer
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 20:51
sh4d0wman schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 11:40:
[...]

Haha, kijk wat minder naar daily / hourly charts. Als de alts omhoog gaan voor enige tijd dan zal Bitcoin na een tijdje het stokje meestal weer overnemen (en omgekeerd). Mijn hodl portfolio waarde is hierdoor ook redelijk stabiel. Daytrading doe ik niet aan, niet goed voor mijn hart hehe.

Ik stop fiat in de munten maar ga niet meer onderling wisselen. Dat gaat vaak fout. Echter zit ik nu comfortabel en heb ik besloten toekomstige investeren buiten crypto te beleggen. Geeft ook iets meer rust.
Ik herkende frustratie, gewoon vasthouden, het corrigeert meestal wel aardig. Maar het lijkt wel een wekelijks traditie, dat BTC even verdubbelt ten kosten van alle andere coins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:10

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Verwijderd schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 11:42:
Idem, enkele weken terug al mijn ripples en iota verkocht.. duizenden euro's misgelopen..
Puur uit emotie gehandeld..

Nu begin ik opnieuw en hold ik gewoon, uiteindelijk stijgt het wel weer.. (hoop ik :) )
"Puur uit emotie gehandeld."

Dat is denk ik vaak de grote val, bang zijn te verliezen of om winst mis te lopen. Het gebeurt, je leert ervan :p

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freestyler2
  • Niet online

freestyler2

Moderator

Het afgelopen uur zijn veel munten alleen maar gedaald.
De LTC wordt nu wel weer interessant om te gaan kopen.

Slechts 2 die het met een stijging vrij goed doen momenteel:
Bitcoin en Bitconnect.

Conclusie die ik hier nu uit trek is dat mensen weer volop inzetten op de Bitcoin en de Alts even links laten liggen, hopelijk wordt dit geen trend want ik heb juist zelf de Bitcoin links laten liggen :+

[ Voor 34% gewijzigd door freestyler2 op 15-12-2017 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

janvanduschoten schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 11:44:
[...]

"Puur uit emotie gehandeld."

Dat is denk ik vaak de grote val, bang zijn te verliezen of om winst mis te lopen. Het gebeurt, je leert ervan :p
Jep, ik had me winst gepakt en wachte op een moment om weer in te stappen (na een correctie die niet kwam)..
Daarna 2x een lift-off... ;w

That's life...
Daarom nu de strategie aangepast en emotie uit proberen te schakelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorvusGS
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 03-07 22:28

Ik zit erin voor de lange termijn dus als ik coins koop stuur ik deze altijd zo snel mogelijk naar een offline wallet. Ik merk dat als ik toch iets op de exchange laat staan de drang te groot is om het toch te gaan verkopen bij een dip.

Daytrading al lang mee gestopt: kost enorm veel tijd, stress en het blijft gokken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:10

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

freestyler2 schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 11:45:

Bitcoin en Bitconnect.
Blijft altijd lastig, wanneer stap je uit de stijgende bitcoin en stap je in de dalende ETH (en moet je het überhaupt wel doen).
Achteraf gezien doe ik dat meestal op een fout moment :P

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freestyler2
  • Niet online

freestyler2

Moderator

janvanduschoten schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 11:48:
[...]

Blijft altijd lastig, wanneer stap je uit de stijgende bitcoin en stap je in de dalende ETH (en moet je het überhaupt wel doen).
Achteraf gezien doe ik dat meestal op een fout moment :P
Dan kunnen we elkaar de hand schudden haha

Als jij nou even vooraf zegt wat je gaat kopen (of verkopen), dan zal ik dat ook doen en weten we beide wat we dus eigenlijk niet moeten doen :o :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobbLeeSwaggr
  • Laatst online: 01-10 11:56
freestyler2 schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 11:45:

Bitcoin en Bitconnect.

Conclusie die ik hier nu uit trek is dat mensen weer volop inzetten op de Bitcoin en de Alts even links laten liggen, hopelijk wordt dit geen trend want ik heb juist zelf de Bitcoin links laten liggen :+
Die trend merk ik de laatste tijd ook.
Als ETC/LTC e.d. dalen dan stijgt BTC
Indien BTC daalt stijgt ETC/LTC

Komt denk ik omdat toch steeds meer mensen cryto voor cryto traden.
met een beetje slim spelen op binance kan je hierdoor wel je totaal aantal munten laten groeien.

Steam/Origin: BobbLeeSwaggr BF V stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DH1337
  • Laatst online: 23-06-2023
CorvusGS schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 11:47:
[...]

Ik zit erin voor de lange termijn dus als ik coins koop stuur ik deze altijd zo snel mogelijk naar een offline wallet. Ik merk dat als ik toch iets op de exchange laat staan de drang te groot is om het toch te gaan verkopen bij een dip.

Daytrading al lang mee gestopt: kost enorm veel tijd, stress en het blijft gokken.
True, al heeft mijn transactie van 10 btc vanuit blockchain laatst 48 uur geduurd, peentjes gezweet en weinig geslapen...
Pagina: 1 ... 109 ... 223 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~[font=,24]ZERO TOLERANCE! LEES DIT EERST VOOR JE POST!~[/]
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken.

Wat willen we hier niet zien?
  • Algemene vragen over cryptocurrencies (wallet software, blockchain technologie, etc.). Plaats die in Bitcoin en overige cryptocurrencies #3.
  • "De Kraken servers zijn ruk". Nee echt? Ja, echt waar. Het is al heel lang ruk. Het hoeft niet elke dag weer eens vermeld te worden.
  • Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
  • Crypto en belasting. Hier offtopic, kan worden besproken in het bovengenoemde topic. Suggesties om te frauderen (zoals hiet niet netjes opgeven van je vermogen) worden niet gewaardeerd.
  • Vragen die al zijn beantwoord in de topicstart of de topic zelf. Gebruik de search!
  • Linkdrops. Begeleid links naar grote lappen tekst of video met een korte samenvatting (als die niet al gegeven is). Als jij iets interessant vindt om te delen, zeg er dan bij waarom je het interessant vindt.
  • Referrals. Ten overvloede, want dit staat ook in het algemene beleid van GoT.
  • Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen.
  • Slowchat. Dit betreft dus óók reacties als "Bitcoin nu op $2800", "ETH daling is ingezet" , "To the moon!" en meer van zulks. Er is een speciaal Slack kanaal opgezet door de community waar veel van de hier actieve posters te vinden zijn: click
~[font=,16]Posts die hieraan voldoen worden vanaf nu zonder pardon en zonder notificatie verwijderd, sancties volgen bij herhaling.~[/]

Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, het reilen en zeilen van exchanges, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om :).

~[html]<script type="text/javascript"> document.addEventListener("DOMContentLoaded", function() { if (document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value == "") document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value= "Wat willen we hier **NIET** zien?\n* Vragen over wallets\n* Discussies over coins en blockchain\n* Welke coin je moet kopen\n* Opmerkingen over de huidige koers van coin X\n* Slowchat\n* REFERRAL LINKS!\n* Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen :)\n\nLees de topicwaarschuwing hierboven in het rode vlak AANDACHTIG door voor je reageert."; }); </script>~[/html]