[ZT] Cryptocurrencies - handel & koers #5 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 106 ... 223 Laatste
Acties:
  • 1.466.293 views

• RustStorm
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19:09
[b]Lasteraar schreef op donderdag 14 december 2017 @ 09:13:[

Wat ik gemerkt heb van mijn korte tijd als NEO owner.. dat het een onrustige koers heeft. Op en neer. Maar ook elke keer weer omhoog. Ik kijk gewoon niet te vaak .. geeft meer rust :-)
Precies wat je zegt ja. :) dat had ik ook al geobserveerd alvorens de keuze voor NEO gemaakt te hebben. Dus ik wacht rustig af. Zal op een gegeven moment wat meer BTC bijkopen denk ik, om daar weer mee te spelen op Bittrex. Want ook NEO lijkt mij interessant, maar daar kan ik pas echt een uitspraak over doen als ik het een en ander heb gelezen.

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

• Mirved
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09-10 16:32
Lasteraar schreef op donderdag 14 december 2017 @ 09:23:
[...]

Kritiek is er altijd, op elke coin. Nu is bovenstaande mij ontgaan.
Ik kijk meer naar het team achter de coin, hoe actief ze zijn. Stratis is bijv ook een nog laag gewaardeerde coin met wél een serieus team erachter.

Dat zijn de coins die in 2018 nog voor positieve verassingen kunnen zorgen.
De grote knallers kun je enkel op meeliften wanneer je nog niet <1jaar geleden ingestapt bent. Coins zoals NEO en Stratis zijn leuk om nog wat rendement op te halen zonder een belachelijk hoge instap.

Dat is toch waar dit topic over gaat? Handel? :-) En de koers van de coins.

Heb dit jaar eigenlijk enkel met Bitcoin en met Stratis wat leuk geld kunnen verdienen. Voor volgend jaar zet ik mijn zinnen op NEO.
Nou kom maar op dan. Vertel eens over het team achter Neo. Wat zij in het verleden al geleverd hebben en wat hun voortgang is? Wat hebben ze allemaal de laatste weken op hun github gereleased?

• migila
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 29-11-2023
Lasteraar schreef op donderdag 14 december 2017 @ 09:23:
[...]
Coins zoals NEO en Stratis zijn leuk om nog wat rendement op te halen zonder een belachelijk hoge instap.
Hoge instap? Wat bedoel je daarmee? Rendement hangt niet aan een bedrag vast....
Als je bedoelt dat je met weinig geld heel rijk wil worden dan moet je geen top 100 (cmc) munt pakken denk ik..

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 24-09 11:36

hmr

Even een update over mijn vriendenportfolio.

Zoals reeds gemeld heb ik met 13 vrienden allemaal een bedrag ingelegd van 100 euro en heb ik als beheerder een portfolio samengesteld van: BTC, POWR, NEO en DASH.

We hebben nu al bijna 80% rendement :D. Blijft leuk dit, al is het maar de hoeveelheid lol die we hebben in de app. Ook toen de koers minder ging.. :). Deze portfolio blijft HODL en er wordt dan ook niet gespeculeerd.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• BLACKfm
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08-10 16:25

BLACKfm

o_O

Ik heb 1000 ripple en 0,9 monero op bittrex staan, nu wou ik die verplaatsen naar kraken, maar moet ik geverifieerd worden.

Nu staat er bij dat process dat je je ID bewijs en foto's op geen enkele manier mag wijzigen, dus ook geen watermerken.

Nu is dat haast het domste wat je kan doen in het kader van identiteitsfraude, maar hoe pak ik dat nou aan?
Vroeger was dit geen probleem, maar nu ik het er van af wil halen kan dat blijkbaar niet als je geen verificatie hebt.

Litebit.eu voorraad check :).

• dannelini
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 04-06 10:38
Hi mensen,

Ik heb een heerlijk winstpercentage kunnen verkrijgen op mijn coins. Nu wil ik in de opkomende weekend dip (hopelijk) wat coins bijkopen. Op welk platform zijn de marges momenteel het beste? Coinbase was een beetje dramatisch op het moment las ik. Tips zijn welkom.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20:49
Mirved schreef op donderdag 14 december 2017 @ 09:31:
[...]

Nou kom maar op dan. Vertel eens over het team achter Neo. Wat zij in het verleden al geleverd hebben en wat hun voortgang is? Wat hebben ze allemaal de laatste weken op hun github gereleased?
Dat is natuurlijk prima te googlen en niet de bedoeling van dit topic (er is een algemeen cryptocurrencies topic)

https://github.com/neo-project
https://hackernoon.com/ne...ate-plan-dna-4c33e9b6bfaa

Verwijderd

Wie kan mij helpen?
ik had mijn ripple op gatehub staan, nu is mijn nano ledger binnen dus was het aan het overzetten, maar nu loop ik er tegen aan dat je altijd een reserve op gatehub moet hebben staan. dus nu kan ik mijn laatste 25xrp niet overzetten. klopt dit of iemand een trucje hiervoor?

• Gaargod
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21:37
Verwijderd schreef op donderdag 14 december 2017 @ 09:53:
Wie kan mij helpen?
ik had mijn ripple op gatehub staan, nu is mijn nano ledger binnen dus was het aan het overzetten, maar nu loop ik er tegen aan dat je altijd een reserve op gatehub moet hebben staan. dus nu kan ik mijn laatste 25xrp niet overzetten. klopt dit of iemand een trucje hiervoor?
Ik houd me ook aanbevolen. Al een paar keer voorbij gekomen in dit topic (o.a. van mij >:) ) maar tot op heden niemand met het gouden idee om ze eraf te halen.

• Nutellaah
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 08-10 15:37

Nutellaah

Bits N Sites

Wie kan mij helpen?
Ik heb een aantal accounts en overal staat wel wat ripple (idem met sommige andere coins). Wat ik soms doe is een stuk terug storten en dan proberen iets over te maken in de hoeveelheid die zij wensen. Vb. 1000 in één keer lukt, maar 1011 niet.
Ik weet nu wel niet hoe Gatehub hierin werkt.

Steam: Nutella | Tweakers: Nutellaah
i7-9700K | MSI Z390-A PRO | MSI GeForce RTX 2080 Gaming X Trio | 16GB DDR4 @ 3200 Mhz

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• maniac_1979
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 25-07 08:18
Nutellaah schreef op donderdag 14 december 2017 @ 10:03:
[...]

Ik heb een aantal accounts en overal staat wel wat ripple (idem met sommige andere coins). Wat ik soms doe is een stuk terug storten en dan proberen iets over te maken in de hoeveelheid die zij wensen. Vb. 1000 in één keer lukt, maar 1011 niet.
Ik weet nu wel niet hoe Gatehub hierin werkt.
https://ledger.zendesk.co...-XRP-Ripple-to-my-Ledger- :)

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Wie kan mij helpen?
Dat is inderdaad erg vreemd aan gatehub, ik weet niet waarom ze dat doen maar misschien proberen ze zo nog een beetje volume op gatehub te houden 8)7. Wou in het begin ook gatehub gebruiken maar gelukkig niet gedaan en zit nu prima op kraken. Maar kan je die laatste 25xrp wel gewoon verkopen daar? Neem aan van wel.

• Nutellaah
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 08-10 15:37

Nutellaah

Bits N Sites

Jep, ik weet dat dit wel een goed idee is, maar ik heb soms graag wat extra staan op een account. Nu inderdaad geen slecht idee om alles zo over te zetten naar mijn Ledger Nano, bedankt!

Steam: Nutella | Tweakers: Nutellaah
i7-9700K | MSI Z390-A PRO | MSI GeForce RTX 2080 Gaming X Trio | 16GB DDR4 @ 3200 Mhz

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:56
Tominatie schreef op donderdag 14 december 2017 @ 10:09:
[...]

Dat is inderdaad erg vreemd aan gatehub, ik weet niet waarom ze dat doen maar misschien proberen ze zo nog een beetje volume op gatehub te houden 8)7. Wou in het begin ook gatehub gebruiken maar gelukkig niet gedaan en zit nu prima op kraken. Maar kan je die laatste 25xrp wel gewoon verkopen daar? Neem aan van wel.
Nee en nee, per transactie wordt er 20 (misschien is het nu al 25) ripple gebruikt als gas op het netwerk. Dat moet je niet zien als geld maar als energie om de transactie te kunnen doen. Je kan ze dus niet cashen, ook al hebben we het nu over 5 of 10 euro.

discogs

• freestyler2
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online

freestyler2

Moderator

https://dutchitchannel.nl...r-en-litecoin-stijgt.html

Het dagelijkse nieuwsbericht met de gouden tip wordt u aangeboden door: freestyler2 :+

Tenzij je naam Google is hou op met te doen alsof je alles weet.

• Tominatie
  • Niet online
loewie1984 schreef op donderdag 14 december 2017 @ 10:14:
[...]
Nee en nee, per transactie wordt er 20 (misschien is het nu al 25) ripple gebruikt als gas op het netwerk. Dat moet je niet zien als geld maar als energie om de transactie te kunnen doen. Je kan ze dus niet cashen, ook al hebben we het nu over 5 of 10 euro.
Hoezo is die energie in XRP dan nodig bij gatehub en niet bij bittrex? Bij bittrex kan ik altijd mijn gehele aantal aan xrp verplaatsen :o 8)7.

• loewie1984
Tominatie schreef op donderdag 14 december 2017 @ 10:17:
[...]

Hoezo is die energie in XRP dan nodig bij gatehub en niet bij bittrex? Bij bittrex kan ik altijd mijn gehele aantal aan xrp verplaatsen :o 8)7.
Ik heb zelf een account bij gatehub, bij aanmelding kreeg ik 20 xrp als gas voor transactie. Ik heb geaccepteerd dat ik ze niet kan verplaatsen. Bitcoin is een exchange, gatehub is bij mijn weten geen echte exchange. Het verschil zit hem er in dat je op een exchange in coins kan handelen dat is iets anders dan een XRP gebruiken voor een transactie (btw. heb je XRP al eens gebruikt voor een transactie)

Zelfde geld voor NEO, op een exchange kun je 123.435543 NEO hebben, in je neon wallet alleen maar hele eenheden.

discogs

• whackertje
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 16-02-2024
fender89 schreef op donderdag 14 december 2017 @ 07:57:
Toch wel even een FFUUUU momentje voor mezelf.

12-12 j.l. , 2660 stuks Ripple verkocht voor een bescheiden winstje (aankoop € 500, verkoop € 650), i.v.m een, in mijn optiek, onverwacht harde stijging van de koers. Nog geen 48 uur later had ik er € 1200 voor kunnen vangen .... :(

Ach ja, Het is nog altijd een positief resultaat maar de volgende keer zal ik toch meer geduld moeten betrachten :+
Idem man. 50 euro winst gepakt op een hele tijd, aankoop was ook 500. Verkocht vorige week. 8)7

• bramb0
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 28-01-2024
Ik heb de indruk dat iedereen zijn crypto naar Kraken stuurt om een fiat withdrawl te doen. Ik vraag me af hoe Kraken dit kan blijven uitbetalen?
Uiteindelijk moeten ze wel genoeg fiat op stock hebben om iedereen te blijven bedienen...
Wat als iedereen opeens alles wil in fiat? Kan dit blijven duren?

• nemesis2212
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-12-2024
bramb0 schreef op donderdag 14 december 2017 @ 10:22:
Ik heb de indruk dat iedereen zijn crypto naar Kraken stuurt om een fiat withdrawl te doen. Ik vraag me af hoe Kraken dit kan blijven uitbetalen?
Uiteindelijk moeten ze wel genoeg fiat op stock hebben om iedereen te blijven bedienen...
daarnaast komt er ook heel veel geld binnen van mensen die coins kopen en vaak ook vasthouden en niet meteen weer withdrawen. ze hebben echt wel genoeg buffer voor tonnen of miljoenen lijkt mij

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09-10 17:05
bramb0 schreef op donderdag 14 december 2017 @ 10:22:
Handel op een exchange gebeurt altijd tussen gebruikers. De exchange is slechts matchmaker en beheerder. Als je 1 BTC verkoopt voor €14000, dan zijn die €14000 afkomstig van een andere gebruiker, die vervolgens de 1 BTC van jou krijgt. Kraken, en iedere andere exchange, zijn zelf geen partij hierin. Ze hebben (normaalgesproken) dus altijd voldoende geld en cryptocurrencies beschikbaar omdat ze enkel het geld van de gebruikers in beheer hebben.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

• CT
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

Aanvullend: Daarom gaat waarschijnlijk de verkoop bij litebit en bitonic e.d. wel op slot bij een stijging. Puur omdat ze het wel uitbetalen met een buffer.
Exchanges hebben dit probleem dus niet.

Op een exchange, mocht je in 1x heeel veeel perse willen verkopen, zet je een market order, maar dan verkoop je voor wat de 'gek er voor geeft' en dan crashed dus ineens een koers omdat er kopers zijn die weer orders hebben staan van bijv. 1 euro.

• Mirved
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09-10 16:32
Bartske schreef op donderdag 14 december 2017 @ 09:52:
[...]

Dat is natuurlijk prima te googlen en niet de bedoeling van dit topic (er is een algemeen cryptocurrencies topic)

https://github.com/neo-project
https://hackernoon.com/ne...ate-plan-dna-4c33e9b6bfaa
Je linkjes geven geen antwoorden. Ik stel die vragen specifiek omdat er niks te vinden is op google over het team en wat die in het verleden bereikt hebben. Tevens dat er geen commits zijn op hun github en er totaal geen transparantie zit in hun development. Wees zeker zo vrij om via PM mijn ongelijk te bewijzen als dit topic daar niet gepast voor is.

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:23
BLACKfm schreef op donderdag 14 december 2017 @ 09:50:
Ik heb 1000 ripple en 0,9 monero op bittrex staan, nu wou ik die verplaatsen naar kraken, maar moet ik geverifieerd worden.

Nu staat er bij dat process dat je je ID bewijs en foto's op geen enkele manier mag wijzigen, dus ook geen watermerken.

Nu is dat haast het domste wat je kan doen in het kader van identiteitsfraude, maar hoe pak ik dat nou aan?
Vroeger was dit geen probleem, maar nu ik het er van af wil halen kan dat blijkbaar niet als je geen verificatie hebt.
Ik zou het niet wijzigen, en zorg dat je naam goed overeenkomt met de naam die je al eerder hebt opgegeven als gebruikersnaam. Anders kan je maanden wachten op de verificatie, ik wacht nu al 3 weken.

• freestyler2
  • Niet online

freestyler2

Moderator

Ripple stoot Litecoin van de troon als vierde grootste cryptomunt.

Er verschuift het één en ander in de top vijf van populairste cryptomunten. Litecoin, dat pas enorm boomde, wordt voor het eerst toch voorbijgestoken door een andere munt.

Bron

Opzich niet gek natuurlijk gezien de koersstijging van Ripple, maar ik heb zoals waarschijnlijk vele andere mijn ripples met een "flinke" procentuele winst verkocht. Nu maar hopen dat dit geen domme zet is geweest 8)

[ Voor 23% gewijzigd door freestyler2 op 14-12-2017 11:05 ]

• Theniers
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 04-06 23:31
freestyler2 schreef op donderdag 14 december 2017 @ 11:04:
Ripple stoot Litecoin van de troon als vierde grootste cryptomunt.

Er verschuift het één en ander in de top vijf van populairste cryptomunten. Litecoin, dat pas enorm boomde, wordt voor het eerst toch voorbijgestoken door een andere munt.

Bron

Opzich niet gek natuurlijk gezien de koersstijging van Ripple, maar ik heb zoals waarschijnlijk vele andere mijn ripples met een "flinke" procentuele winst verkocht. Nu maar hopen dat dit geen domme zet is geweest 8)
Dat zijn echt van die nietszeggende artikelen, een kind van vijf kan ook naar de top 5 kijken en zeggen: "Jup, Ripple staat op plek 4."

Het kostte mij 10x zoveel tijd om dat artikel te lezen dan om zelf even naar coinmarketcap te gluren.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
hmr schreef op donderdag 14 december 2017 @ 09:47:
Even een update over mijn vriendenportfolio.

Zoals reeds gemeld heb ik met 13 vrienden allemaal een bedrag ingelegd van 100 euro en heb ik als beheerder een portfolio samengesteld van: BTC, POWR, NEO en DASH.

We hebben nu al bijna 80% rendement :D. Blijft leuk dit, al is het maar de hoeveelheid lol die we hebben in de app. Ook toen de koers minder ging.. :). Deze portfolio blijft HODL en er wordt dan ook niet gespeculeerd.
Pas goed op met het doen van 'handel' met vrienden.. "Met vrienden moet je wandelen, niet handelen" is mijn mening.. Zeker de grote van je groep kan in de toekomst tegen je gaan werken als het om grotere bedragen begint te gaan.. Iedereen gaat zich steeds meer inlezen en zijn of haar eigen mening vormen dus hopelijk heb je dingen op papier gezet aangezien je nu al handel drijft met €1300,- voor anderen.

Vrienden vragen mij ook wel eens 'om advies' omdat ik het de laatste maanden toevallig 'goed' doe.. Maar ik vertel ze alleen maar hoe ik het heb gedaan en blijf ver van samenwerkingen of het geven van advies.. Maar goed, succes en veel plezier in ieder geval want leuk is het zeker! _/-\o_

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NeFoRcE
  • Laatst online: 09-10 14:43

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

D-Ed schreef op donderdag 14 december 2017 @ 11:10:
[...]

Pas goed op met het doen van 'handel' met vrienden.. "Met vrienden moet je wandelen, niet handelen" is mijn mening.. Zeker de grote van je groep kan in de toekomst tegen je gaan werken als het om grotere bedragen begint te gaan.. Iedereen gaat zich steeds meer inlezen en zijn of haar eigen mening vormen dus hopelijk heb je dingen op papier gezet aangezien je nu al handel drijft met €1300,- voor anderen.

Vrienden vragen mij ook wel eens 'om advies' omdat ik het de laatste maanden toevallig 'goed' doe.. Maar ik vertel ze alleen maar hoe ik het heb gedaan en blijf ver van samenwerkingen of het geven van advies.. Maar goed, succes en veel plezier in ieder geval want leuk is het zeker! _/-\o_
^^ Dit. Want wat als een vriendschap verwatert (of erger). Krijgt ie dan z'n geld terug, naar ratio, verkoop je coins, terwijl de anderen juist willen dat die bewaard blijven, hier kun je nog wel eens flinke complicaties mee krijgen...

Professioneel Heftruck Syndroom

• BraX
  • Laatst online: 03-10 14:17
NeFoRcE schreef op donderdag 14 december 2017 @ 11:19:
[...]

^^ Dit. Want wat als een vriendschap verwatert (of erger). Krijgt ie dan z'n geld terug, naar ratio, verkoop je coins, terwijl de anderen juist willen dat die bewaard blijven, hier kun je nog wel eens flinke complicaties mee krijgen...
Ik heb tijdens het afgelopen weekend weg met een aantal vrienden afgesproken om de inleg voor het volgende weekend alvast in een combi-koers in te leggen. Vrijblijvend om mee te doen inleg 150€ pp. Dus dat is gewoon nu inleggen en jaar wachten en zien waar we eindigen.
Echt ermee hand lijkt mij inderdaad geen sterk plan.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

waarom niet gewoon ieder een eigen account?
Kan iedereen voor zichzelf bepalen wat ze ermee doen.
Zie het nut niet om gezamelijk 1 account te hebben als je toch niet gaat traden..

• Liberteh
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-10 08:48

Liberteh

All your base belong to me

Gezamelijk in Crypto investeren op één account = huilen. Gegarandeerd.
Daarnaast, dit moet je straks opgeven bij de Belastingdienst.

Het is al lastig zat als je het allemaal in je eentje doet.

First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin

• freestyler2
  • Niet online

freestyler2

Moderator

Japan en (zuid)Korea beginnen morgen (vrijdag) met het testen van Ripple, dit verklaart de enorme stijging in Ripple.

Voor de geïnteresseerde onder ons het volledig artikel:
https://www.nikkei.com/article/DGXMZO24535220S7A211C1EE9000/

https://asia.nikkei.com/B...ments-enter-trials-Friday

Voor degene die niet goed zijn in Japans, Google translate is your friend:
https://translate.google....24535220S7A211C1EE9000%2F

Voor zover ik op internet kan terugvinden, zal de test plaats gaan vinden in XRP. Het lijkt erop dat ze, indien de test succesvol blijkt, de technologie van Ripple willen gaan gebruiken (dus niet per definitie XRP).

[ Voor 25% gewijzigd door freestyler2 op 14-12-2017 11:34 ]

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 24-09 11:36

hmr

[...]

Deze discussie al vaker gevoerd. En in beginsel ben ik het met je eens. Daarom wordt er niet mee gehandeld en hebben wij een hodl strategie. Eerste moment van uitstappen is na één jaar. Dan kun je naar rato jouw aandeel "opnemen".

Het motto is, wij nemen allemaal een gok van 100 euro en over een jaar maken we de balans op. Aan het begin heeft iedereen input mogen leveren over de portefeuille en nu is het gewoon in een appgroep lol hebben en speculeren over de koers zonder dat het invloed heeft op de portefeuille.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Empirical2159
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 14-09 00:26
Tominatie schreef op donderdag 14 december 2017 @ 10:17:
[...]

Op mijn desktop wallet moet ik altijd een 20 XRP reserve hebben om mijn wallet te funden, misschien ook het geval bij gatehub? zou wel erg apart zijn..

Verwijderd

Ook ik verwijs vrienden en newbies naar een combi-coin, zoals http://BuyCombiCoin.com:
Ideaal voor beginners, kunnen ze zich snel inlezen en desgewenst meteen 30 coins tegelijk kopen.

Kunnen ze de blits uithangen op feestjes...hoef je ook geen ellenlange verhalen over coin x, y of z te houden.

• th4k1ck3r
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 10-06 14:08
Empirical2159 schreef op donderdag 14 december 2017 @ 11:32:
[...]

Op mijn desktop wallet moet ik altijd een 20 XRP reserve hebben om mijn wallet te funden, misschien ook het geval bij gatehub? zou wel erg apart zijn..
Even opheldering:

Bij Gatehub heb je een Ripple wallet adres. Je eigen adres dus. Bij Bitstamp bijvoorbeeld, heb je een account en geen eigen wallet adres. Als je van Gatehub naar Bitstamp Ripples wilt versturen dan doe je dat dus vanaf je eigen ripple wallet naar het Ripple wallet van Bitstamp.

Ripple wallets hebben inderdaad een minimum van 20 XRP als gas/treshold/noem het hoe je wilt.
Daarnaast heb je per geactiveerd tradingpair 5 extra ripples nodig.

• Kwikbolojabi
  • Laatst online: 06-11-2021
freestyler2 schreef op donderdag 14 december 2017 @ 10:17:
https://dutchitchannel.nl...r-en-litecoin-stijgt.html

Het dagelijkse nieuwsbericht met de gouden tip wordt u aangeboden door: freestyler2 :+
Kijk en dat vind ik nu interessant. Vanochtend een discussie gehad met een non believer in crypto die stelde dat zolang de banken de currency niet aanvaarden het allemaal een bubbel is. Mijn mening is echter dat deze technologie een grote stap voorwaarts is waarbij banken niet achter kunnen blijven en in een of andere vorm mee in het verhaal zullen moeten stappen. Ik bekijk het momenteel een beetje als het wilde westen met enorme schommelingen waarbij speculanten grof geld kunnen verdienen maar eens het ingeburgerd geraakt bij zowel de burgers als het bedrijfsleven en banken er een zekere stabiliteit zal ontstaan. Maar dat is natuurlijk maar mijn bescheiden mening.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rannasha
In de categorie "Kraken servers zijn ruk", een update van Kraken over de rukheid van hun servers. Helaas niet erg nuttig:
“The new Kraken Trade Engine is in the last stage before deployment. The exact launch date depends on how the final testing goes, but we are getting close. We expect it to increase capacity and strengthen performance significantly. We appreciate your patience and know you’ll enjoy it!”

I can promise you this - I work every day interviewing and hiring people to work at Kraken. We are hiring passionate, talented people for all of our roles. Since I have been with Kraken we have doubled the size of our software development team and I am tasked with doubling or tripling it again in 2018. We are working on every aspect of the user experience in every possible way. We hear everything that is said and we do take it to heart. We are undergoing large-scale internal testing because we want the rollout to be as smooth as possible. As soon as we have a formal announcement it will be posted on our blog.

• Theniers
freestyler2 schreef op donderdag 14 december 2017 @ 11:28:
Voor zover ik op internet kan terugvinden, zal de test plaats gaan vinden in XRP. Het lijkt erop dat ze, indien de test succesvol blijkt, de technologie van Ripple willen gaan gebruiken (dus niet per definitie XRP).
Zeker? Dit staat in jouw gelinkte artikel:

"Eventually, the banks aim to send money by using Ripple's virtual currency, known as XRP, cutting costs an estimated 60% compared with conventional methods."

Yen --> XRP --> Terug naar Yen.

• i7x
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 06-10 11:33

i7x

Emoji fan 👽🦑🦋🍓

Ik heb vandaag op Kraken met Bitcoin wat Bitcoin Cash gekocht. Nu kijk ik op mijn account en zie ik dat:
• Ik meer Bitcoin bezit dan voor de aankoop (van 0.00150 naar 0.0017)
• Ik daarnaas took de Bitcoin Cash bezit (van 0.00 naar 0.12)
• De totale euro-waarde van mijn account nog wel gelijk is (behalve dan het verschil door de koers inmiddels)

Hoe kan dit precies?

🦅 U.S. ETFs kopen in Europa? https://europoor.com/ 📈 ARKK, 📈 UPRO, 📈 TECL, 📈 QQQJ, ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SteeringWheel
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-09 22:13
Verwijderd schreef op donderdag 14 december 2017 @ 00:20:
Heb je advies voor een goie IOTA wallet ?
Er is er nog maar één: https://github.com/iotaledger/wallet/releases
Binnenkort komt een andere: https://medium.com/iota-u...-desktop-app-8aebaf19520a
Rannasha schreef op donderdag 14 december 2017 @ 00:24:
Dat het geen scam is betekent niet dat het meteen realistisch of haalbaar is.
Dat jij dat niet vindt, betekent ook niet dat het onrealistisch of onhaalbaar is. Ging er om dat er nog steeds genoeg mensen zijn die denken dat het een scam is. Realistisch/haalbaar zal de toekomst uit moeten wijzen.
Welke zekerheid geeft dat? Wellicht dat het iets meer houvast biedt in het geval dat de ontwikkelaars hardcore oplichters zijn, maar als ze "gewoon" onderpresteren ten opzichte van de beloftes, dan maakt het helemaal niets uit.
Welke zekerheden heb je uberhaupt in het leven of bij andere coins bijvoorbeeld? Kans op onderpresteren geldt voor elke coin. Er is in ieder geval een officieel orgaan. Dat is al meer dan de meeste andere coins.
CFB = BCNext? Dat verklaart een boel. En hij doet mee met dit project? Dat verklaart ook een boel. Tijd voor een geschiedenislesje over NXT. NXT was ooit de #2 marketcap cryptocurrency en zou de nieuwe marktleider worden. Probleem was echter dat NXT volledig closed source was (want anders zou iemand anders het misschien namaken, klinkt bekend?). Er was een onbekende ontwikkelaar genaamd BCNext die de boel aan het ontwikkelen was en tegelijkertijd iemand met de naam Come-from-Beyond die op Bitcoin-forums als een soort NXT-PR-persoon fungeerde. Blijkbaar zijn dat dus een en dezelfde.

Maar goed, na flink wat commentaar heeft BCNext de sourcecode van NXT uitgebracht en wat bleek: De hele broncode van dat project zat in één bestand met alles in één gigantische Java-klasse (I kid you not). Toen die broncode eenmaal uitgebracht was, nam de interesse in NXT snel af.
Dus hij had in z'n eentje NXT en POS bedacht en geschreven. Vind ik een knappe prestatie. Volgens mij had hij inderdaad in NXT ook bewust fouten achtergelaten en een wedstrijd uitgeschreven voor de community om te vinden.
Iemand die zich met cryptografie en blockchains bezig houdt kan in mijn optiek beter heel goed wiskundig onderlegd zijn, dan dat diegene alle ins en outs van designpatterns/OO programmeren kent. Daar heb je weer andere mensen voor.
Grote bedrijven en organisaties hebben behoorlijk onafhankelijke onderzoeksafdelingen die heel veel vrijheid hebben in het kiezen van projectjes om aan mee te doen. Dat betekent dat er flink wat projectjes worden opgestart die weinig kans op slagen hebben. In de hoop dat ze net dat ene pareltje er tussen uit kunnen vissen.
Eens, maar laat IOTA net dat pareltje zijn :P .
Wat heb je te vrezen van scamcoins? Bitcoin en Ethereum zijn volledig open source en kunnen door iedereen gekloond worden. En dat gebeurt ook. Toch levert dat geen problemen op. Het origineel heeft normaalgesproken de beste ontwikkelaars en de grootste community. Scam-kloons zijn totaal geen bedreiging.
IOTA zelf niets, maar de achteloze investeerder wél. Daar was het om te doen. Zie bijvoorbeeld de ADK scam kloon.
Dat er een voorbeeld is van toepassingen waarin een andere radix betere resultaten oplevert is niet heel bijzonder. Maar dit is 1 toepassing met een hele specifieke radix, waarvan de waarde nauw samenhangt met andere eigenschappen van het algoritme. Ik zie niet waarom dit een argument is voor het gebruik van balanced ternary, wat iets volledig anders is. Vooralsnog is er geen duidelijk bewijs waarom balanced ternary in het geval van IOTA een goed idee is, of uberhaubt een andere reden heeft dan "het is anders, dus het is cool".
Daar heb je wel gelijk in. Het lijkt vergezocht. Aan de andere kant is het ook een stukje confirmation bias, 'niemand doet het dus het moet wel slecht zijn'. Vooral niet outside the box denken zou ik zeggen. Dat iets nu niet voor de hand lijkt te liggen betekent niet dat het niet zou kunnen werken in de toekomst.
Sissors schreef op donderdag 14 december 2017 @ 09:10:
Ik denk niet dat IOTA een scam is. Ik denk dat het team erachter incompetent is. Ene Come-From-Beyond zie ik ook steeds bij reacties over IOTA terug, dus dit zullen iig gedeeltelijk dezelfde zijn als achter NXT. Nu heb ik daar nooit wat van meegekregen, maar die waren dus toen ook niet al te competent.
Tja, als je iemand die alleen, in 2013, een nieuwe coin en consensus mechanisme bedenkt en schrijft incompetent vindt...
In mijn Google acties kwam ik ook op Reddits uit op links naar presentaties over ternary logic, maar het werd me niet helemaal duidelijk of dit ook mensen waren die nu bij IOTA horen. Maar dat was echt typisch een verhaal waar je weg mee kon komen bij mensen die niet bekend zijn met CMOS, maar iemand die er wel bekend mee is nooit in zal trappen. (Als je wil kan ik de uitleg hier posten, maar misschien beetje offtopic).
Zie hierboven mijn reactie op Rannasha.
Laatste puntje, je schrijft dat we ze kunnen vertrouwen met hun JINN source code. Maar hoe dan? Als ze nu al bewust foutieve source code leveren? En als het dan code was die inefficienter was gemaakt is het één ding. Nog steeds niet netjes, maar goed. Maar ze leveren bewust code waar beveiligingsgaten in zitten. Wat als je er eentje van mist als bedrijf die JINN integreert op een MCU? Dan hebben we het niet over een patch uitbrengen, dan hebben we het over de bestaande voorraad producten vernietigen, nieuwe maskers laten maken (hopelijk is alleen nieuw metaal maskers nodig), en als je op schiet komen nieuwe producten na een paar maanden uit de fab rollen. Dat kost je vele miljoenen.
JINN staat los van de genoemde sourcecode. De bewust foutieve code was voor gebruik tijdens de opstartfase. Op het moment dat JINN uit zal mogen komen, is dat niet meer aan de orde.

Verder vind ik dat er nogal selectief ge-quote wordt. Hoe zit het met de rest van het team? Die zijn ook incompetent? Gooien allemaal hun goede naam te grabbel? En de nu al bestaande realworld toepassingen? Ook gebakken lucht? Noem mij eens een paar nu al bestaande killerapplicaties van andere coins. En dan niet de betaling van een product op een website via een payment service provider of de tamagotchi katten die het gebrek aan schaalbaarheid pijnlijk blootleggen.
De schaalbaarheid, geen fees, geen miners? Dat zijn ook geen voordelen voor een nu al werkend product?
De enige argumenten tegen IOTA die ik hoor zijn het gebruik van ternaire logica en bewuste fouten in de sourcecode. Al het andere lijkt te worden genegeerd.

Zoals ik al eerder zei, ik zal de meeste mensen toch niet kunnen overtuigen. Die lijken vast te zitten in hun eigen confirmation bias. En het kan inderdaad net zo goed mislukken. We spreken elkaar over een paar jaar weer, dan zullen we zien wie 'zie je nu wel' kan zeggen ;) .

Edit: hier nog een leuke opsomming van iemand met pro's en con's https://www.reddit.com/r/...scussioninfo_scam_or_not/

A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting.

• freestyler2
  • Niet online

freestyler2

Moderator

Kwikbolojabi schreef op donderdag 14 december 2017 @ 11:40:
[...]

Kijk en dat vind ik nu interessant. Vanochtend een discussie gehad met een non believer in crypto die stelde dat zolang de banken de currency niet aanvaarden het allemaal een bubbel is. Mijn mening is echter dat deze technologie een grote stap voorwaarts is waarbij banken niet achter kunnen blijven en in een of andere vorm mee in het verhaal zullen moeten stappen. Ik bekijk het momenteel een beetje als het wilde westen met enorme schommelingen waarbij speculanten grof geld kunnen verdienen maar eens het ingeburgerd geraakt bij zowel de burgers als het bedrijfsleven en banken er een zekere stabiliteit zal ontstaan. Maar dat is natuurlijk maar mijn bescheiden mening.
De grote vraag is alleen, wordt het BTX/LTC, ETH of XRP.
Of komt er nog een vernieuwde variant?

Mijn bets zet ik vooralsog op het systeem van Ripple, niet zozeer de XRP. De financiële wereld wil namelijk helemaal geen onafhankelijkheid, ze willen de controle behouden. Particulier is een ander verhaal, maar het grote geld zit toch bij de bedrijven en die zullen uiteindelijk bepalen wat het zal gaan worden.

• Rannasha
Theniers schreef op donderdag 14 december 2017 @ 11:42:
[...]

"Eventually, the banks aim to send money by using Ripple's virtual currency, known as XRP, cutting costs an estimated 60% compared with conventional methods."

Waarom? Op het Ripple-netwerk kun je ook andere tokens versturen, met hetzelfde gemak. Dus men kan net zo goed Yen-tokens maken en die rondpompen in plaats van XRP. Functioneel is dat hetzelfde, maar je hoeft niet in elk stadium te wisselen tussen twee valuta's, met de bijbehorende koers-risico's.

Verwijderd

[...]

Inderdaad. Zeker als je gaat handelen. Bij gewoon holden van een paar ETH ofzo is het duidelijk. Alleen wat als iemand zijn deel wil uitbetaald hebben? voor wie zijn de fee kosten etc?

• freestyler2
  • Niet online

freestyler2

Moderator

Theniers schreef op donderdag 14 december 2017 @ 11:42:
[...]

Dan gebruiken ze toch XRP of zie ik het nu verkeerd?

• Mir64za
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 09-10 16:14
Iemand goeie tips voor een Neo Wallet.

Verwijderd

Kan iemand uitleggen waarom partijen tokens of coins burnen? Ik begrijp dat hiermee een schaarste wordt voorgewend maar is het alleen om wat reuring te geven of zit er meer achter?

Verwijderd

Als ik coins wil storten van coinbase naar bittrex, wat is nu handiger?
Bitcoins of ethereum overmaken?
Speelt dat kattenspel nog op het ETH net?
Hoe lang duurt dit nu met de huidige drukte?

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
Ik ben bezig met een rondje arbitrage via Kraken en ja dat is vragen om problemen. :+
Maar het is in theorie te lucratief om te laten liggen en tot nu toe valt het alleszins mee.

Heb het volgende rondje gemaakt: Bittrex btc->xrp->Kraken->xrp->btc->-ltc->Bittrex. Vandaar ga ik weer terug naar btc maar de deposit staat nog op 3/6 confirmations. Weet iemand hoelang het ongeveer duurt voor er 6 confirmations op komen? Niet dat ik echt haast heb maar ben wel benieuwd, de eerste 3 waren zo binnen maar hij staat nu al even vast. :)

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

• Rannasha
SteeringWheel schreef op donderdag 14 december 2017 @ 11:44:

Welke zekerheden heb je uberhaupt in het leven of bij andere coins bijvoorbeeld? Kans op onderpresteren geldt voor elke coin. Er is in ieder geval een officieel orgaan. Dat is al meer dan de meeste andere coins.
Maar wat biedt zo'n foundation dan concreet? Behalve wat schijnveiligheid omdat het officieel klinkt. Een stichting registreren is overigens niet echt een hoge drempel. Dat kan vrijwel iedereen.

[quote[Dus hij had in z'n eentje NXT en POS bedacht en geschreven. Vind ik een knappe prestatie. [/quote]
POS bestond al. Dat is voor het eerst uitgebracht met PeerCoin.
Volgens mij had hij inderdaad in NXT ook bewust fouten achtergelaten en een wedstrijd uitgeschreven voor de community om te vinden.
Het idee van open source is dat je een volledig werkende broncode publiceert, die anderen kunnen evalueren en waar men eigen builds van kan maken, eventueel op andere platforms. Een defecte source uitbrengen en er een "zoek de fout" spelletje van maken heeft weinig te maken met de spirit van open source.
Iemand die zich met cryptografie en blockchains bezig houdt kan in mijn optiek beter heel goed wiskundig onderlegd zijn, dan dat diegene alle ins en outs van designpatterns/OO programmeren kent. Daar heb je weer andere mensen voor.
Juist. Maar die andere mensen zijn er pas veel te laat bijgekomen. Iemand die slim genoeg is om een eigen (niet-kloon) cryptocurrency te maken, hoort ook wel te beseffen dat hij niet op alle vlakken een expert is. Zeker als er vele miljoenen afhangen van jouw software.
Eens, maar laat IOTA net dat pareltje zijn :P .
De toekomst zal dat uitwijzen. Maar mijn punt was dat een samenwerkingsverband met een groot bedrijf op zichzelf niet per se veel betekent.
IOTA zelf niets, maar de achteloze investeerder wél. Daar was het om te doen. Zie bijvoorbeeld de ADK scam kloon.
Dus ze maken bewust hun eigen product minder solide (door geen volledige source uit te brengen) zodat ze een paar ongeinformeerde investeerders aan het handje kunnen houden? Dat lijkt mij erg onverstandig.
Daar heb je wel gelijk in. Het lijkt vergezocht. Aan de andere kant is het ook een stukje confirmation bias, 'niemand doet het dus het moet wel slecht zijn'. Vooral niet outside the box denken zou ik zeggen. Dat iets nu niet voor de hand lijkt te liggen betekent niet dat het niet zou kunnen werken in de toekomst.
In het algemeen geldt: Hij die beweert, bewijst.

Als een balanced ternary systeem grote voordelen heeft, waarom laten ze dat dan niet zien met een theoretische analyse of met een daadwerkelijk product? Het aanhalen van dat ene artikel over elliptische krommen is een teken van zwakte: Er wordt een anecdote bijgehaald die nauwelijks (of eigenlijk total niet) is gerelateerd aan hetgeen ze mensen van willen overtuigen. In plaats van duidelijke argumenten voor hun eigen keuze, wordt er gestrooid met een ongerelateerd artikel dat vol genoeg zit met wiskunde en theoretische informatica om de meeste mensen te verwarren.
Crypts schreef op donderdag 14 december 2017 @ 11:59:
Ik ben bezig met een rondje arbitrage via Kraken en ja dat is vragen om problemen. :+
Maar het is in theorie te lucratief om te laten liggen en tot nu toe valt het alleszins mee.

Heb het volgende rondje gemaakt: Bittrex btc->xrp->Kraken->xrp->btc->-ltc->Bittrex. Vandaar ga ik weer terug naar btc maar de deposit staat nog op 3/6 confirmations. Weet iemand hoelang het ongeveer duurt voor er 6 confirmations op komen? Niet dat ik echt haast heb maar ben wel benieuwd, de eerste 3 waren zo binnen maar hij staat nu al even vast. :)
Gemiddeld krijg je er 1 bevestiging bij per 10 minuten, zodra je de eerste binnen hebt. Met de eerste bevestiging gebeurt er daadwerkelijk iets met jouw transactie: die wordt in een block opgenomen. De bevestigingen daarna zijn enkel vervolg-blocks die gemined worden. Dat gaat met een tempo van eens per 10 minuten gemiddeld, maar omdat dit een toevalsproces is kan het makkelijk langer duren. Een uur tussen twee blocks is niet uitzonderlijk, maar twee blocks met een minuut pauze ook niet.

[ Voor 15% gewijzigd door Rannasha op 14-12-2017 12:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
SteeringWheel schreef op donderdag 14 december 2017 @ 11:44:
[...]

Nee, jij hebt last van confirmation bias. En niet alleen jij, de hele schare fanboys heeft het. Ik heb actief gezocht naar hun ternaire logica. Er worden genoeg vragen over gesteld, maar er komen geen antwoorden. En als je dan fanboys ziet linken naar een Soviet computer uit de jaren 50 en dat als bewijs zien dat het geweldig is. Of naar een paper uit een blad/conferentie waar ik nog nooit van heb gehoord, en zeker geen IEEE is (wat de normale plaats voor zulk soort zaken is), wat vol met idioterie staat, dan is het geen confirmation bias dat we het binair moeten doen omdat we dat altijd al doen, het is confirmation bias van fanboys die maar naar een excuus zoeken waarom ternair een goed idee zou zijn.
[...]

JINN staat los van de genoemde sourcecode. De bewust foutieve code was voor gebruik tijdens de opstartfase. Op het moment dat JINN uit zal mogen komen, is dat niet meer aan de orde.
Natuurlijk niet. Als een organisatie nu onbetrouwbaar is, dan ga je er niet zomaar vanuit dat ze over paar jaar wel ineens betrouwbaar zijn geworden. Natuurlijk mensen, en organisaties, veranderen. Maar het is zeker geen goed begin als je al begint met nep source code releasen met gaten erin.
Verder vind ik dat er nogal selectief ge-quote wordt. Hoe zit het met de rest van het team? Die zijn ook incompetent? Gooien allemaal hun goede naam te grabbel? En de nu al bestaande realworld toepassingen? Ook gebakken lucht? Noem mij eens een paar nu al bestaande killerapplicaties van andere coins. En dan niet de betaling van een product op een website via een payment service provider of de tamagotchi katten die het gebrek aan schaalbaarheid pijnlijk blootleggen.
Het probleem met incompetentie is dat je het zelf niet zo snel in de gaten hebt. Vooral als je juist in je confirmation bias vast zit, wat ik denk dat ze met hun ternaire gelul zitten. En welke bestaande realworld toepassingen? Je bedoelt de theoretisch ideeën?
De schaalbaarheid, geen fees, geen miners? Dat zijn ook geen voordelen voor een nu al werkend product?
De enige argumenten tegen IOTA die ik hoor zijn het gebruik van ternaire logica en bewuste fouten in de sourcecode. Al het andere lijkt te worden genegeerd.
Het punt is niet dat ik het hele idee achter IOTA, met dat je andere transacties moet valideren om zelf een transactie te doen, geen goed idee vind. Als relatieve leek lijkt me dat een geweldig idee. Maar dat veranderd niet dat ik het team erachter als incompetent zie. En misschien zijn ze op andere gebieden wel briljant, maar de gebieden die ik kan overzien slaat het nergens op wat ze doen.

Ik heb uberhaupt geen reden om de ene coin wel of de andere coin niet af te kraken, ik heb ze geen van allen. Ik vind de blockchain een heel interessant idee, net als de IOTA tangle. Maar persoonlijk zie ik momenteel de praktische invulling ervan als een grote zeepbel. Maar de techniek heb ik geen enkel probleem mee.

• KookSpook
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 20-09 16:17
mathelicious schreef op donderdag 14 december 2017 @ 08:45:
[...]

Ik heb op bittrex mijn bsn afgedekt en die is geaccepteerd.
Klinkt goed maar die accepteren geen fiat ;(

Verwijderd

een id-kaart aangevraagd alleen om op gdax te komen, heb je ook een fucking webcam nodig. schiet mij neer echt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• argon007
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 21:17
Verwijderd schreef op donderdag 14 december 2017 @ 12:12:
een id-kaart aangevraagd alleen om op gdax te komen, heb je ook een fucking webcam nodig. schiet mij neer echt.
Je kan de registratie ook voltooien door de "Coinbase" app te downloaden op uw smartphone. Dan heb je geen webcam nodig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HaTe
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 22:12

HaTe

haat niet

KookSpook schreef op donderdag 14 december 2017 @ 12:01:
[...]

Klinkt goed maar die accepteren geen fiat ;(
Je kan Bitstamp nog proberen

[ Voor 35% gewijzigd door HaTe op 14-12-2017 12:15 ]

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

Verwijderd

argon007 schreef op donderdag 14 december 2017 @ 12:14:
[...]

Je kan de registratie ook voltooien door de "Coinbase" app te downloaden op uw smartphone. Dan heb je geen webcam nodig.
ik had nu alleen id kaart via coinbase.com geupload, nu staat overal:

"The identity verification process usually takes 3-5 minutes, but can take longer in times of increased traffic."

wat ik lees is dat ik hierna alsnog webcam shit moet doen om op gdax te komen.

• Ethirty
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21:58

Ethirty

Who...me?

Rannasha schreef op donderdag 14 december 2017 @ 11:42:
In de categorie "Kraken servers zijn ruk", een update van Kraken over de rukheid van hun servers. Helaas niet erg nuttig:

[...]
De eerste reactie van "helpfultroll" zegt eigenlijk alles wat er te zeggen is over Kraken op dit moment.

Maar goed, GDAX geeft me ook onduidelijke errors om door de verificatie heen te komen, dus het is momenteel gewoon overal even "ruk".

[ Voor 16% gewijzigd door Ethirty op 14-12-2017 12:22 ]

#team_UTC+1

An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper  Mini '12 i7/16/256  Air '13 i5/8/256  iPad mini 5 64GB  iPhone SE 128GB

• freestyler2
  • Niet online

freestyler2

Moderator

Ethirty schreef op donderdag 14 december 2017 @ 12:21:
[...]

De eerste reactie van "helpfultroll" zegt eigenlijk alles wat er te zeggen is over Kraken op dit moment.

Maar goed, GDAX geeft me ook onduidelijke errors om door de verificatie heen te komen, dus het is momenteel gewoon overal even "ruk".
Voor degene die niet weten waar dit over gaat:

"helpfultroll 24 punten 10 uur geleden

I really hope one of the people you are looking to hire is a Public Relations Manager. You need to get better at communicating what is going on, and keeping your clients up to date. We understand that some things about the upcoming changes cannot be discussed, mostly regarding implementation details, but just basic facts and dates need to be communicated.

Let's look at one of your competitors, GDAX, for example. A few days ago they had a notification bar at the top of their website indicating that their services would be down. You could click on the link for more information, explaining what would happen to their order book, how it would be gradually shut down, and then how it would be enabled, including dates and times for when it was all happening. THIS is how you communicate.

You on the other hand have told us that something new is coming, and it will be better. Cool. That's great.

We NEED to know more though:

WHEN will it be released? Please give a date. You've already missed December the 11th, so you need to apologize for missing that, tell us why it was missed, and then state the new date.
HOW will it be released? Will the order book be disabled? Will new orders be accepted? Buys and sells? Can we cancel existing orders until a certain time when the entire site shuts down for maintenance?
WHY you are doing what you're doing? If you tell us the kind of insane page requests you're getting, we'd be more accepting of the current issues. Right now, your behaviour is terrifying to anyone that is using your platform. We don't even know if you have a new engine due to the lack of general transparency and missed dates.

I have personally moved coins off your exchange, and will wait and see before I use your services again. I really hope you manage to win me over again, as your support staff and fiat transfers have been excellent.

Please, please be more transparent. Your behaviour is unsettling to say the least."

• Crypts
Rannasha schreef op donderdag 14 december 2017 @ 11:59:
Gemiddeld krijg je er 1 bevestiging bij per 10 minuten, zodra je de eerste binnen hebt. Met de eerste bevestiging gebeurt er daadwerkelijk iets met jouw transactie: die wordt in een block opgenomen. De bevestigingen daarna zijn enkel vervolg-blocks die gemined worden. Dat gaat met een tempo van eens per 10 minuten gemiddeld, maar omdat dit een toevalsproces is kan het makkelijk langer duren. Een uur tussen twee blocks is niet uitzonderlijk, maar twee blocks met een minuut pauze ook niet.
Met ltc? Bedoel je niet eth of btc? Overigens had ik wat weinig geduld, met 15 minuten was de ltc binnen echter doe ik het meestal met xrp wat toch wel een stukje sneller gaat. Overigens is het een leuk rondje geweest met 2,1% after fees op dit exacte moment. :)

Het had nog een stukje hoger kunnen zijn maar dat is het valutarisico natuurlijk. Ik heb ook niet gewacht maar zo snel mogelijk gekocht en verkocht tegen ask en bid prijzen zonder te kijken naar de spread om er het laatste beetje uit te persen.
Alles bij elkaar heeft het 40 minuten geduurd en ongeveer €28 (omgerekend €42 per uur) opgeleverd. Of dat het (risico) waard was laat ik aan eenieder maar op zich is het niet gek veel werk en ik heb weleens minder verdient per uur.

Geen idee of dit nog vaker ga doen maar het is dus haalbaar en het ging me erom om dat uit te zoeken. ;)

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

• croc
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13-05 14:37
Crypts schreef op donderdag 14 december 2017 @ 12:36:
[...]
Alles bij elkaar heeft het 40 minuten geduurd en ongeveer €28 (omgerekend €42 per uur) opgeleverd. Of dat het (risico) waard was laat ik aan eenieder maar op zich is het niet gek veel werk en ik heb weleens minder verdient per uur.
Maar hoeveel heb je ingelegd om die 28 EUR te genereren? Een ~1500 EUR ongeveer?

• mrstylo
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 02-09 15:10
Zo irritant dat het bij Litebit nog steeds niet mogelijk is om Navcoin te kopen. Dit is al een week zo.

[ Voor 9% gewijzigd door mrstylo op 14-12-2017 12:51 ]

• BillMcNeal
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16-08 11:10
mrstylo schreef op donderdag 14 december 2017 @ 12:43:
Zo irritant dat het bij Litebit nog steeds niet mogelijk is om Navcoin te gaan kopen. Volgens mij al een week zo.
Erger me daar ook aan. Heb ook geen idee van welke exchange zij de coin weer halen, het lijkt me niet dat die ook al meer dan een week in onderhoud is. Dat is namelijk wel wat Litebit aangeeft..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
croc schreef op donderdag 14 december 2017 @ 12:42:
[...]

Maar hoeveel heb je ingelegd om die 28 EUR te genereren? Een ~1500 EUR ongeveer?
No offence maar als je met crypto's speelt moet je wel iets beter leren hoofdrekenen. :P

Precieze inleg was exact €1122,77 op dat moment. Het ging mij er vooral om om te kijken of het praktisch haalbaar was en ook iets zou opleveren en dat doet het dus. :)
Ik probeer gewoon vanalles uit, crypto's zijn voor mij echt een speeltuin maar inmiddels ook een goede bron van inkomsten. ;)

• Rannasha
Crypts schreef op donderdag 14 december 2017 @ 12:36:
[...]

Met ltc? Bedoel je niet eth of btc?
Oh ja, ik bedoelde BTC. LTC is 2.5 minuten per bevestiging, maar werkt verder hetzelfde (dus ook mogelijk forse variantie in de block-intervallen).

• jorisdeket
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 23-08-2021
Na me verdiept te hebben in NEO toch de keuze gemaakt :*)
Al me hebben en houden Verkocht naar BTC bij Bitstamp, verstuurd naar Bitfinex omgezet naar NEO en veilig op me Ledger Nano S overgemaakt.
Volgende week nog wat bij kopen. Transactietijd is zot vergeleken met LTC of BTC

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 01-10 20:53

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

jorisdeket schreef op donderdag 14 december 2017 @ 12:54:
Na me verdiept te hebben in NEO toch de keuze gemaakt :*)
Al me hebben en houden Verkocht naar BTC bij Bitstamp, verstuurd naar Bitfinex omgezet naar NEO en veilig op me Ledger Nano S overgemaakt.
Volgende week nog wat bij kopen. Transactietijd is zot vergeleken met LTC of BTC
Wanneer ben je ingestapt? NEO is al enkele malen boven de 40 euro geweest maar zakt tot dusver elke keer daarna ook wel weer terug, dus instappen kan tot dusver beste rond de 30 euro.
En bij enige hoeveelheid genereer je ook GAS, weet niet of je die kunt claimen op je Ledger Nano S?

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

• croc
Crypts schreef op donderdag 14 december 2017 @ 12:51:
[...]

No offence maar als je met crypto's speelt moet je wel iets beter leren hoofdrekenen. :P

Precieze inleg was exact €1122,77 op dat moment. Het ging mij er vooral om om te kijken of het praktisch haalbaar was en ook iets zou opleveren en dat doet het dus. :)
Ik probeer gewoon vanalles uit, crypto's zijn voor mij echt een speeltuin maar inmiddels ook een goede bron van inkomsten. ;)
None taken, want ik kom toch echt op 2.49% winst dan (28 EUR op 1122.77 EUR inleg).

In ieder geval een deftige return voor het lage risico.

• hansdegit
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 27-09 20:51
Mu.siQ schreef op donderdag 14 december 2017 @ 13:11:
[...]

En bij enige hoeveelheid genereer je ook GAS, weet niet of je die kunt claimen op je Ledger Nano S?
Jazeker. Met de NEON wallet software is dat een peuleschil. Dat werkt prima samen met je Ledger.

Gitje's Stroomfabriek: 6095 Wp Yingli Panda, 2520 Wp Suntech, Tigo Monitoring & Schaduwmanagement, Kostal Piko 10.1

• jorisdeket
  • Laatst online: 23-08-2021
Ik weet het maar ga deze gewoon HODL, heb er een goed gevoel over O-) Zeer makkelijk met de Ledger Nano S, je kan gewoon via de site de apps downloaden ook voor OSX, Gas ook te claimen.
Mu.siQ schreef op donderdag 14 december 2017 @ 13:11:
[...]

Wanneer ben je ingestapt? NEO is al enkele malen boven de 40 euro geweest maar zakt tot dusver elke keer daarna ook wel weer terug, dus instappen kan tot dusver beste rond de 30 euro.

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Nu online
Ik had vorige week voor 22 euro Dogecoin gekocht bij Litebit. Die 22 was vandaag de dag 28 euro geworden.
Vanmorgen heb ik voor 100 euro bijgekocht. Die transactie (kosten 40 cent ofzo) is afgerond, en nu zie ik bij de Verkoopwaarde dat ik 116 euro zou krijgen bij verkoop. Dat terwijl de koers nu op vrijwel het zelfde punt staat als wanneer ik het kocht deze ochtend. Iemand enig idee hoe dat kan?

• Theniers
Korea FUD

"...the South Korean government’s planned regulations around bitcoin and the cryptocurrency market have been leaked...."

Valt naar mijn mening allemaal wel mee. Maatregelen om de kleine investeerders te beschermen. Maar grote instituten mogen voorlopig niet meer investeren? Anyhoo, zal vast wel een tijdelijke invloed hebben op de BTC koers.

• nemesis2212
technoaddict schreef op donderdag 14 december 2017 @ 13:29:
Ik had vorige week voor 22 euro Dogecoin gekocht bij Litebit. Die 22 was vandaag de dag 28 euro geworden.
Vanmorgen heb ik voor 100 euro bijgekocht. Die transactie (kosten 40 cent ofzo) is afgerond, en nu zie ik bij de Verkoopwaarde dat ik 116 euro zou krijgen bij verkoop. Dat terwijl de koers nu op vrijwel het zelfde punt staat als wanneer ik het kocht deze ochtend. Iemand enig idee hoe dat kan?
als je kijkt naar de koop waarde en verkoop waarde van dezelfde coin op litebit zie je dat er een verschil van 5%+- zit. dus stel je zou voor 100 euro kopen, dan is het daarna meteen 95-90 euro waard als verkoop waarde. anders verdienen ze er ook niks aan :9

fee is vrij hoog helaas

• argon007
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 21:17
Op welke website zie je terug waar je het goedkoopst een bitcoin kan kopen (live)?
Ik heb de site al eens gezien, maar kan die niet meer onmiddellijk terugvinden.

Soms zijn der verschillen groot tussen verschillende sites. Ik heb mij daarom ook bij "velen" geregistreerd zodat ik vrij spel heb om te kopen/verkopen.

Nu enkel nog die site terug te weten komen ;-)

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Nu online
nemesis2212 schreef op donderdag 14 december 2017 @ 13:31:
[...]

als je kijkt naar de koop waarde en verkoop waarde van dezelfde coin op litebit zie je dat er een verschil van 5%+- zit. dus stel je zou voor 100 euro kopen, dan is het daarna meteen 95-90 euro waard als verkoop waarde. anders verdienen ze er ook niks aan :9

fee is vrij hoog helaas
Ok, behoorlijk verschil. Echter is het in mijn geval zo'n 10% :) Dubbele.
Ach ik zie wel waar het schip eindigt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 02:52
argon007 schreef op donderdag 14 december 2017 @ 13:32:
Op welke website zie je terug waar je het goedkoopst een bitcoin kan kopen (live)?
Ik heb de site al eens gezien, maar kan die niet meer onmiddellijk terugvinden.

Soms zijn der verschillen groot tussen verschillende sites. Ik heb mij daarom ook bij "velen" geregistreerd zodat ik vrij spel heb om te kopen/verkopen.

Nu enkel nog die site terug te weten komen ;-)
https://www.cryptocompare.com/coins/btc/markets/USD

• C6DL
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 16-09 19:31
argon007 schreef op donderdag 14 december 2017 @ 12:14:
[...]

Nee dat kan niet,
ik probeer al een week lang elke dag mijn verificatie te voltooien op deze manier.
Na een paar keer proberen mag je het pas over 24u weer doen.
Kortom, niet mogelijk om te verifiëren

• Soeski
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-10 08:19
Het valt me wel op dat de koersen echt enorm verschillen tussen verschillende Exchangers of zelfs Wallets. Zelf van Coinbase naar mijn Exodus Wallet verzonden en de waarde in Exodus is echt significant lager geworden (na fees), zo'n 2-3%. Toch apart dat dit zo kan verschillen, buiten marginale afwijkingen dan.
Hopelijk werkt het ook de andere kant op als ik ze weer in Coinbase zou willen zetten vanuit Exodus :)

Verwijderd

Heey, top deze topics op tweakers! Ik heb nog een ander vraagje. Bestaan er bloggers/sites waar je op kan aanmelden van mensen die heel succesvol zijn in het handelen van cryptocoins. En je deze kan volgen wat zij doen, hun handelsacties dadelijk volgen. Mss bestaan er zelfs systemen voor om automatisch hun bewegingen te volgen. Stel X verkoopt 50bitcoins om 10:50, systeem spot dat en verkoopt voor jou ook 50bitcoins(of ingesteld bedrag)?

Thanks!

• loewie1984
Verwijderd schreef op donderdag 14 december 2017 @ 13:41:
Heey, top deze topics op tweakers! Ik heb nog een ander vraagje. Bestaan er bloggers/sites waar je op kan aanmelden van mensen die heel succesvol zijn in het handelen van cryptocoins. En je deze kan volgen wat zij doen, hun handelsacties dadelijk volgen. Mss bestaan er zelfs systemen voor om automatisch hun bewegingen te volgen. Stel X verkoopt 50bitcoins om 10:50, systeem spot dat en verkoopt voor jou ook 50bitcoins(of ingesteld bedrag)?

Thanks!
Die zijn er wel zeker, en wordt ook regelmatig mee geadverteerd op het internet. Maar ik zou oppassen als ik jou was en niet iedereen blind volgen, anders mag je mij ook wel kopiëren hoor, mijn eerste crypto endavour eindigde in 1.37 btc verspelen door stomme trades. Iemand kopiëren op zo'n site terwijl je geen idee hebt of het echt is of niet is het domste wat je kan doen.

Mensen moeten niet denken dat een zak geld er tegen aan gooien hun nu ineens financiële onafhankelijkheid gaat brengen, je moet er zeg maar ook nog voor "werken". Research doen, twitter reddit, bitcointalk, coin websites bekijken etc. Het komt je niet aanwaaien.

Maar anders zou ik eens kijken bij google

discogs

• kristof1234
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 11-05 16:54
wrong topic

[ Voor 98% gewijzigd door kristof1234 op 14-12-2017 14:01 ]

• Ethirty
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21:58

Ethirty

Who...me?

C6DL schreef op donderdag 14 december 2017 @ 13:40:
[...]

Nee dat kan niet,
ik probeer al een week lang elke dag mijn verificatie te voltooien op deze manier.
Na een paar keer proberen mag je het pas over 24u weer doen.
Kortom, niet mogelijk om te verifiëren
Ik begin ook langzaam tot die conclusie te komen. Daarnaast hanteren zowel Coinbase als Gdax net iets andere eisen, dus ik zie nog niet helemaal hoe ik verificatie zou kunnen voltooien. 1 document via de app lukt al niet, laat staan 2, of een webcam foto.
kristof1234 schreef op donderdag 14 december 2017 @ 13:50:
Misschien vooral een vraag voor de mensen uit België (argumenten van Nederlanders natuurlijk ook welkom).

https://www.tijd.be/netto...in-bitcoin-belegt/9958726

"Als u niet als zo'n goede huisvader optreedt en met hoge risico's inspeelt op hevige prijsschommelingen, voert u in de ogen van de fiscus verrichtingen met een speculatief karakter uit. Is dat het geval, dan geldt daar een belastingtarief van 33 procent voor."

Ik heb twee delen in mijn portfolio:
- een holding stash met X aantal bitcoin
- een arbitrage stash van Y euros

De afgelopen 6 maanden is het aantal bitcoin X constant gebleven. Dus geen speculatief karakter of daytrading.

Anderzijds stuur ik dagelijkse heel wat euros door voor arbitrage. Dit zou mogelijk in aanmerking kunnen komen als "speculatief" maar strikt gezien is arbitrage niet-speculatief. De arbitrage stash is ongeveer verdubbeld in euro waarde.

Er zijn tussen twee categorieën in mijn portfolio. Het probleem is dat deze overlappen. Ik gebruik soms een deel van mijn bitcoins om arbitrage te doen (hoewel het aantal X constant blijft).

Het is ook een beetje vaag. Stel dat ik 7 bitcoins heb, ik arbitrage elke dag van de week 1 bitcoin, dan heb ik ze alle 7 al eens verkocht/gekocht. Of gebruik ik de 6 van de 7 bitcoins niet?

Ik ben een beetje ongerust dat belastingen mijn totale portfolio als speculatief gaat beschouwen, maar dat is niet het geval? Indien ze het écht vragen, wil ik belastingen betalen op arbitrage-profit maar niet op hodling meerwaarde.

Misschien kan ik 75% van mijn bitcoins in cold storage zetten voor 6 maanden (met timestamp officieel) zodat ik in de toekomst een argument kan geven waarom het niet speculatief ("kijk deze wallet, deze is 6 maanden inactief geweest, dus ik was helemaal niet aan het speculeren met dit deel")
Jammer van je lange verhaal, maar dit is niet de plek voor belastingadvies. Zie die hele grote waarschuwing die je genegeerd hebt. ;)

[ Voor 64% gewijzigd door Ethirty op 14-12-2017 13:53 ]

#team_UTC+1

An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper  Mini '12 i7/16/256  Air '13 i5/8/256  iPad mini 5 64GB  iPhone SE 128GB

• Rox92
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 00:38
Ethirty schreef op donderdag 14 december 2017 @ 13:51:
[...]

Ik begin ook langzaam tot die conclusie te komen. Daarnaast hanteren zowel Coinbase als Gdax net iets andere eisen, dus ik zie nog niet helemaal hoe ik verificatie zou kunnen voltooien. 1 document via de app lukt al niet, laat staan 2, of een webcam foto.
Mij is het gelukt ongeveer 5 dagen geleden rond een uur of 21/ half 10. Misschien dat het dan wat rustiger is. 2 verificaties met de coinbase app en dan kon ik ook op gdax traden. Geen foto van mezelf met id was nodig.

Verwijderd

FunFair doet het goed de laatste week en ik hoor niks dan lovende woorden erover.

Buiten het foute argument "we hebben niet nog een casino token nodig" lees ik weinig tegengas echter. FunFair levert een platform en geen casino dus dat argument gaat niet op.

Buiten de vraag hoe groot casino adoptie gaat zijn kan ik zelf wein tegenargumenten bedenken. Wie helpt me uit de droom en heeft er een kritischere blik op?

• C6DL
[...]

Heb ook van alles al geprobeerd.
Ben inmiiddels wel zover dat de "sms manier" het beste werkt.
Heb een haarscherpe foto van mijn rijbewijs en passport geprobeerd.. helaas zonder resultaat.
Ik probeer het elke dag een keer... het zou toch ooit moeten lukken O-)

• nemesis2212
kristof1234 schreef op donderdag 14 december 2017 @ 13:50:
Misschien vooral een vraag voor de mensen uit België (argumenten van Nederlanders natuurlijk ook welkom).

https://www.tijd.be/netto...in-bitcoin-belegt/9958726

"Als u niet als zo'n goede huisvader optreedt en met hoge risico's inspeelt op hevige prijsschommelingen, voert u in de ogen van de fiscus verrichtingen met een speculatief karakter uit. Is dat het geval, dan geldt daar een belastingtarief van 33 procent voor."

Ik heb twee delen in mijn portfolio:
- een holding stash met X aantal bitcoin
- een arbitrage stash van Y euros

De afgelopen 6 maanden is het aantal bitcoin X constant gebleven. Dus geen speculatief karakter of daytrading.

Anderzijds stuur ik dagelijkse heel wat euros door voor arbitrage. Dit zou mogelijk in aanmerking kunnen komen als "speculatief" maar strikt gezien is arbitrage niet-speculatief. De arbitrage stash is ongeveer verdubbeld in euro waarde.

Er zijn tussen twee categorieën in mijn portfolio. Het probleem is dat deze overlappen. Ik gebruik soms een deel van mijn bitcoins om arbitrage te doen (hoewel het aantal X constant blijft).

Het is ook een beetje vaag. Stel dat ik 7 bitcoins heb, ik arbitrage elke dag van de week 1 bitcoin, dan heb ik ze alle 7 al eens verkocht/gekocht. Of gebruik ik de 6 van de 7 bitcoins niet?

Ik ben een beetje ongerust dat belastingen mijn totale portfolio als speculatief gaat beschouwen, maar dat is niet het geval? Indien ze het écht vragen, wil ik belastingen betalen op arbitrage-profit maar niet op hodling meerwaarde.

Misschien kan ik 75% van mijn bitcoins in cold storage zetten voor 6 maanden (met timestamp officieel) zodat ik in de toekomst een argument kan geven waarom het niet speculatief ("kijk deze wallet, deze is 6 maanden inactief geweest, dus ik was helemaal niet aan het speculeren met dit deel")
zolang je niks uitkeert naar fiat (geld naar je bank) dan kan de belastingdienst weinig doen. zij hebben echt geen idee wie er een 0.01 btc of 20 btc ergens op een wallet heeft staan. Ook als je er mee trade maakt het weinig uit volgens mij, maar ik kan het verkeerd hebben.

Verwijderd

Thanks!
Ik weet dat een vriend van mij eToro gebruikt. Weet het fijne er niet van af, maar hier kun je 'geld zetten' op traders. Vervolgens wordt er met jouw geld automatisch dezelfde coins gekocht in dezelfde verhouding als deze trader het koopt.

Weet niet of ik het helemaal goed uitleg, maar misschien is het voor jou eens waard om er naar te kijken. (nav "automatisch hun bewegingen te volgen") :P

• croc
nemesis2212 schreef op donderdag 14 december 2017 @ 13:54:
[...]

zolang je niks uitkeert naar fiat (geld naar je bank) dan kan de belastingdienst weinig doen. zij hebben echt geen idee wie er een 0.01 btc of 20 btc ergens op een wallet heeft staan. Ook als je er mee trade maakt het weinig uit volgens mij, maar ik kan het verkeerd hebben.
Dus ik schrijf fiat over naar Coinbase, van daaruit stuur ik door naar 3 à 4 andere exchanges, waarna ik na een tijd een deeltje terugstuur naar Coinbase om terug in fiat uit te keren. De belastingdienst zou dan al records moeten opvragen van a) Coinbase, b) alle andere exchanges, c) alle trades gaan analyseren... allemaal om te zien of je wel of niet speculatief bezig bent? En wat is de definitie van "goede huisvader" trouwens? Ik zou je er allemaal niet teveel zorgen over maken. Tenzij je tonnen en tonnen overschrijft.

• Edwin88
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 03-10 23:05

Thanks!
Jij wil simpel rijk worden. Zo werkt crypto niet. Zo worden anderen simpel rijk van jouw geld.

Stel, dit systeem bestaat: waarom zou iemand zoiets maken? Om er rijker van te worden? Als iemand goed is met crypto dan word ie op een andere manier rijker...

• kristof1234
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 11-05 16:54

[...]

Jammer van je lange verhaal, maar dit is niet de plek voor belastingadvies. Zie die hele grote waarschuwing die je genegeerd hebt. ;)
Ok, die waarschuwing hebben ze er dan recent bijgezet. De lijst met waarschuwingen is ondertussen al uitgebreid sinds ik er enkele maanden geleden was. Ik post het nog in het andere topic dan.

[ Voor 22% gewijzigd door kristof1234 op 14-12-2017 14:03 ]

• Lollercopter
  • Laatst online: 09-10 12:46
[...]

Het is een godgeklaag, ik sta al $@%$!^$ een week lang die stink documenten te uploaden en steeds ketst het weer af zonder reden het is echt om moedeloos van te worden.

Ik ben geverifieerd op kraken .... ik ga niet eens proberen daar uit te cashen want je ziet ongeveer 20 cloudfare paginas per minuut...

• C6DL
Lollercopter schreef op donderdag 14 december 2017 @ 14:04:
[...]

Het is een godgeklaag, ik sta al $@%$!^$ een week lang die stink documenten te uploaden en steeds ketst het weer af zonder reden het is echt om moedeloos van te worden.

Ik ben geverifieerd op kraken .... ik ga niet eens proberen daar uit te cashen want je ziet ongeveer 20 cloudfare paginas per minuut...
waarom stinken ze? :9

• SleepTwitch
  • Laatst online: 09-10 07:27
Ik zit met een vraag, ik ben ongeveer een half jaar geleden echt begonnen met crypto en mijn portfolio is nu aardig in waarde toegenomen. Nu lees ik hier en daar over verschillende hardware wallets en overweeg ik er zelf ook 1 aan te schaffen, alleen vraag ik me af wat de toegevoegde waarde is. Momenteel heb ik vrijwel al mn coins in eigen beheer, zij het via Exodus / MEW etc. De wachtwoorden, recovery phrases, seeds, wallet files e.d. heb ik op 3 verschillende geëncrypte USB sticks staan die ik verspreid heb op 3 locaties. Wat zou een hardware wallet in dit geval toe voegen voor mij?

• Ninjetsu NL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 05-10 08:31
Lollercopter schreef op donderdag 14 december 2017 @ 14:04:
[...]

Anders eens naar BL3P kijken... krijg je vaak ook nog een betere prijs dan op Kraken en verification ging daar op zich vrij rap :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• loewie1984
als je wilt cashen snel en betrouwbaar is het handigste op dit moment (lees dit moment) de boel om te wisselen naar ltc en uitcashen via bl3p of ltebit. Ik weet het zijn niet ieders favoriete keuzes, maar als we even reeel kijken naar de opties:

bitcoin en ethereum network zijn hevig congested, enerzijds door de hype op btc, anderzijds door cryptokitties op het eth netwerk. LTC is de lachende derde, snel betrouwbaar en de wisselfees zijn acceptabel.

Ik ben gisteravond uitgestapt in eth en ltc, vanuit mijn exodus wallet alle eth omgewisseld naar ltc. Exchange fee was heel goedkoop (slechts 10 eu) vervolgens alle ltc naar bl3p gestuurd en laten uitbetalen. Vandaag geld op de rekening.

Als je nergens meer geverifieerd komt (bijv. btcdirect hebben ook een verificatie stop) kraken is wat je zegt cloudflare all the way, dan zijn dat je opties.

discogs

• Lollercopter
  • Laatst online: 09-10 12:46
Ninjetsu NL schreef op donderdag 14 december 2017 @ 14:06:
[...]

Anders eens naar BL3P kijken... krijg je vaak ook nog een betere prijs dan op Kraken en verification ging daar op zich vrij rap :)
Weet ik, super fantastisch allemaal maar de nieuwe registraties staan al weken dicht volgens mij |:( :'( ik ben zeer fan van bitonic.nl (zelfde eigenaar) dus ik zou daar echt direct registreren als het zou kunnen ...
geld stinkt niet dat is waar :9

• red1
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 01:03
Verge, XVG, gaat erg hard de afgelopen 2 dagen. +98%. En ze moeten hun Wraith protocol nog lanceren deze maand. Meer tweakers die hierop wachten?

• Wom
  • Laatst online: 00:36

Wom

red1 schreef op donderdag 14 december 2017 @ 14:11:
Verge, XVG, gaat erg hard de afgelopen 2 dagen. +98%. En ze moeten hun Wraith protocol nog lanceren deze maand. Meer tweakers die hierop wachten?
Puur toevallig deze in mijn portfolio zitten, maar ik hou ze maar lekker bij inderdaad :)

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

• MAX3400
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

red1 schreef op donderdag 14 december 2017 @ 14:11:
Ik wacht nergens op; XVG zit een beetje in mijn HODL-portfolio en daar kijk ik eens in de 2 weken een keertje naar of er echt absoluuuut iets verkocht moet worden. Voorlopig hou ik die 20K coins mooi in mijn wallet; zie wel wanneer ze een Euro (of meer) waard zijn geworden. :+

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Ninjetsu NL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 05-10 08:31
Lollercopter schreef op donderdag 14 december 2017 @ 14:11:
[...]

Weet ik, super fantastisch allemaal maar de nieuwe registraties staan al weken dicht volgens mij |:( :'( ik ben zeer fan van bitonic.nl (zelfde eigenaar) dus ik zou daar echt direct registreren als het zou kunnen ...

[...]

geld stinkt niet dat is waar :9
3 December ben ik daar iig nog geverified na drie dagen wachten... dus ik weet niks van een verification-stop :) Gewoon doen en kijken waar je strandt zou ik zeggen. Scheelt op 1 BTC toch 600 euro atm... 8) :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
croc schreef op donderdag 14 december 2017 @ 13:12:
[...]

None taken, want ik kom toch echt op 2.49% winst dan (28 EUR op 1122.77 EUR inleg).

In ieder geval een deftige return voor het lage risico.
Dat klopt, had het bedrag naar boven afgerond maar het ging mij dan ook om het idee. Wel scherp maar dan moet ik je maar niet op de vingers tikken over het hoofdrekenen. :+

Pagina: 1 ... 106 ... 223 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~[font=,24]ZERO TOLERANCE! LEES DIT EERST VOOR JE POST!~[/]
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken.

Wat willen we hier niet zien?
  • Algemene vragen over cryptocurrencies (wallet software, blockchain technologie, etc.). Plaats die in Bitcoin en overige cryptocurrencies #3.
  • "De Kraken servers zijn ruk". Nee echt? Ja, echt waar. Het is al heel lang ruk. Het hoeft niet elke dag weer eens vermeld te worden.
  • Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
  • Crypto en belasting. Hier offtopic, kan worden besproken in het bovengenoemde topic. Suggesties om te frauderen (zoals hiet niet netjes opgeven van je vermogen) worden niet gewaardeerd.
  • Vragen die al zijn beantwoord in de topicstart of de topic zelf. Gebruik de search!
  • Linkdrops. Begeleid links naar grote lappen tekst of video met een korte samenvatting (als die niet al gegeven is). Als jij iets interessant vindt om te delen, zeg er dan bij waarom je het interessant vindt.
  • Referrals. Ten overvloede, want dit staat ook in het algemene beleid van GoT.
  • Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen.
  • Slowchat. Dit betreft dus óók reacties als "Bitcoin nu op $2800", "ETH daling is ingezet" , "To the moon!" en meer van zulks. Er is een speciaal Slack kanaal opgezet door de community waar veel van de hier actieve posters te vinden zijn: click
~[font=,16]Posts die hieraan voldoen worden vanaf nu zonder pardon en zonder notificatie verwijderd, sancties volgen bij herhaling.~[/]

Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, het reilen en zeilen van exchanges, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om :).

~[html]<script type="text/javascript"> document.addEventListener("DOMContentLoaded", function() { if (document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value == "") document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value= "Wat willen we hier **NIET** zien?\n* Vragen over wallets\n* Discussies over coins en blockchain\n* Welke coin je moet kopen\n* Opmerkingen over de huidige koers van coin X\n* Slowchat\n* REFERRAL LINKS!\n* Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen :)\n\nLees de topicwaarschuwing hierboven in het rode vlak AANDACHTIG door voor je reageert."; }); </script>~[/html]