Deze komt meer van pas dan de afgezaagde "let op er zijn risico's": https://www.reddit.com/r/...s/dont_invest_recklessly/
Dat is te merken inderdaad. Kraken was in maart zo traag nog niet en verificatie bij GDAX is ook vertraagd nu. Gevolg is dat ik net bijna 50 euro aan fee bij Coinbase kon betalen. Als zij hun server infrastructuur anders hadden opgezet had dynamische schaling mogelijk geweest. Het nu omzetten hiernaar heeft ontzettend hoge impact vanwege de downtime.Rannasha schreef op woensdag 13 december 2017 @ 12:20:
[...]
Alle exchanges en brokers hebben het laatste jaar een gigantische instroom van nieuwe gebruikers gehad. Soms een toename van gebruikersaantallen van een factor 10 of meer. Wat je nu ziet zijn de groeipijnen als gevolg van die toename. Je kunt niet zomaar even een blik servers opentrekken en je capaciteit verhogen. Zodra de capaciteit de gebruikersaantallen weer een beetje heeft ingehaald zal het een stuk soepeler lopen.
Bittrex heeft de handel in XRP/Ripple stil gelegd zo te zien?
Wallet under maintenance
Wallet under maintenance
Ik heb om 12:09 nog 25 Ripple op Bittrex gekochtGrooV schreef op woensdag 13 december 2017 @ 12:28:
Bittrex heeft de handel in XRP/Ripple stil gelegd zo te zien?
Wallet under maintenance
swing when you're winning!
Kijk nog eensaddinjo schreef op woensdag 13 december 2017 @ 12:29:
[...]
Ik heb om 12:09 nog 25 Ripple op Bittrex gekocht
Ik heb ook een paar minuten geleden nog gekocht, wilde vast een sell order plaatsen maar dat ging niet
[ Voor 17% gewijzigd door GrooV op 13-12-2017 12:30 ]
Dat geld normaliter alleen voor het withdrawen en depositen. Handel is nog wel mogelijk als je Ripple opzoekt in het markets overzicht.GrooV schreef op woensdag 13 december 2017 @ 12:29:
[...]
Kijk nog eensWallet under maintenance, staat ook op status.bittrex.com
Kijk ff naar de bitcoin-chart en stel jezelf deze vraag nog eens. Wachten + bitcoin gaat niet helemaal lekker samen. Resulteert meestal in 'had ik toen maar... 'Verwijderd schreef op woensdag 13 december 2017 @ 12:24:
Is het een goed idee om nu te investeren in BTC voor de lange termijn of kan ik beter een aantal weken tot de correctie wachten?
Beste Tweakers,
Een vraag.
Wat gebeurt er als ik per abuis ETH (van Coinbase) naar een adres heb verstuurd van ETC (ethereum classic ipv ethereum Original).
Zou ik dan gewoon de waarde van ETH op ETC krijgen (op basis van de waarde ETC).
Of ben ik de hele transactie kwijt in het heelal van crypto?
Een vraag.
Wat gebeurt er als ik per abuis ETH (van Coinbase) naar een adres heb verstuurd van ETC (ethereum classic ipv ethereum Original).
Zou ik dan gewoon de waarde van ETH op ETC krijgen (op basis van de waarde ETC).
litebit ligt al een dag plat. Geen ripple te kopen daar :-)
Jammer..
Jammer..
Ik heb gisteren ook xrp gekocht op litebit en dit laten verzenden naar mijn wallet op Bittrex. Tijdens het verzendproces op Litebit ging de xrp wallet op Bittrex in onderhoud. Litebit kon dus niks verzenden.Brainalyser1st schreef op woensdag 13 december 2017 @ 12:08:
[...]
Heeft LiteBit een ripple wallet dan? Ik probeerde het gister namelijk ook maar kon het niet vinden op LiteBit. En via Kraken direct duurde het ook langer dan 15 min waardoor de transactie niet doorging.
Vervolgens stuurt Litebit mij een algemene mail dat ik hierover contact op moet nemen met Litebit support. Dat heb ik per mail gedaan, maar hun support is overbelast. Dit gaat dus nog een tijdje duren en ondertussen heb ik geen geld of xrp' s in bezit ggrrrr....
Ik ben benieuwd of mijn aankoop tegen het toen geldende tarief geldt. Nu sta ik fictief op winst met de stijgende koers, maar straks wellicht op verlies?!

Kunt nog altijd Bitcoin kopen daar om vervolgens naar een exchange te gooien en er dan Ripple mee te kopen.Lasteraar schreef op woensdag 13 december 2017 @ 12:31:
litebit ligt al een dag plat. Geen ripple te kopen daar :-)
Jammer..
Idd, heb ze toch echt gekocht hoor....alles is bevstigd en mijn wallet is geüpdateHoogie2004 schreef op woensdag 13 december 2017 @ 12:30:
[...]
Dat geld normaliter alleen voor het withdrawen en depositen. Handel is nog wel mogelijk als je Ripple opzoekt in het markets overzicht.
swing when you're winning!
Check in dat geval ook even of er een altcoin is met lagere deposit fees en kortere transactietijdTijgertje schreef op woensdag 13 december 2017 @ 12:32:
[...]
Kunt nog altijd Bitcoin kopen daar om vervolgens naar een exchange te gooien en er dan Ripple mee te kopen.
http://support.exodus.io/...ent-eth-to-my-etc-addressolondo schreef op woensdag 13 december 2017 @ 12:31:
Beste Tweakers,
Een vraag.
Verwijderd
Bedankt voor jullie antwoord! Ik ga het in een wallet zetten en proberen er een jaar niet naar te kijken!
Ik zit niet op exchanges. En voordat je daarbij geregistreerd bent...Tijgertje schreef op woensdag 13 december 2017 @ 12:32:
[...]
Kunt nog altijd Bitcoin kopen daar om vervolgens naar een exchange te gooien en er dan Ripple mee te kopen.
Heb maar NEO gekocht. Zie die nog wel wat gaan doen voor 2018.
Je hebt zoveel munten.. Een paar bekende zoals Ethereum en Bitcoin zullen vast en zeker nog even doorknallen in 2018. Echter.. vergt dat weer een grote investering eer dat je daar een leuk bedrag uit kan halen.
Munten als NEO zie ik half 2018 zomaar richting litecoin/ethereum prijzen anno nu gaan.
Daar zit nog wat flex in. Al die munten die begin 2017 rond deze koers zaten zijn nu ook aardig omhoog gegaan ( 100 - 200,- )
Keihard koffiedik kijken. Maar dat was mijn nattevinger analyse.
IOTA gaat down the drain terwijl de rest van de cryptos zowat allemaal groene cijfers schrijft. Las op reddit dat die socalled Microsoft partnership er niet is, het is meer een gerucht maar geen feit, wat in zekere mate wel de aanleiding was voor de stijging van $2,xx naar $5,xx,.. Denk dat ie nog wel lager gaat. Wou 'm kopen, maar uhh met dit in het achterhoofd lijken er betere alternatieven. Helemaal gezien al dat gelazer met het niet naar je wallet kunnen krijgen. Ze hebben nog veel te fixen bij IOTA.
IOTA is sowieso een zinloze coin, erg dom als je daar echt in geloofd.Sahara schreef op woensdag 13 december 2017 @ 12:44:
IOTA gaat down the drain terwijl de rest van de cryptos zowat allemaal groene cijfers schrijft. Las op reddit dat die socalled Microsoft partnership er niet is, het is meer een gerucht maar geen feit, wat in zekere mate wel de aanleiding was voor de stijging van $2,xx naar $5,xx,.. Denk dat ie nog wel lager gaat. Wou 'm kopen, maar uhh met dit in het achterhoofd lijken er betere alternatieven. Helemaal gezien al dat gelazer met het niet naar je wallet kunnen krijgen. Ze hebben nog veel te fixen bij IOTA.
Overigens geldt dat voor de meeste coins, zijn alleen goed voor de handel
[ Voor 5% gewijzigd door GrooV op 13-12-2017 12:54 ]
IOTA biedt naar mijn mening weinig waarde voor enterprise, waar IoT toch om draait. Daar maken ze wel gebruik van de blockchain dienst van IBM, of bouwen zelf wat met behulp van het Coco framework. Ik zou me als bedrijf ook nooit willen verbinden aan iets als IOTA, het risico is namelijk te groot. Het is net als de AI coins (echtSahara schreef op woensdag 13 december 2017 @ 12:44:
Ik zie wel meer coins opgegooid worden met een hippe wordpress website en een leuke video erbij, maar echt inhoud hebben ze vaak niet.
[ Voor 11% gewijzigd door Roet op 13-12-2017 12:56 ]
Zo denk/dacht ik ook, echter moet je niet vergeten dat het uiteindelijk om percentages gaat. Ik had bijv. tijdje geleden alleen BTC gekocht (100 euro) om een andere coin mee te kopen. Ik dacht ook niet dat het rendabel was om BTC te hebben voor kleine bedragen. Omdat wegens omstandigheden het niet was gelukt de altcoin te kopen had ik de BTC maar ff geparkeerd. En nu is 74% gestegen t.o.v. toen. Is het toch mooi al 174,- waardLasteraar schreef op woensdag 13 december 2017 @ 12:41:
[...]
Ik zit niet op exchanges. En voordat je daarbij geregistreerd bent...
Je hebt zoveel munten.. Een paar bekende zoals Ethereum en Bitcoin zullen vast en zeker nog even doorknallen in 2018. Echter.. vergt dat weer een grote investering eer dat je daar een leuk bedrag uit kan halen.
Munten als NEO zie ik half 2018 zomaar richting litecoin/ethereum prijzen anno nu gaan.
Daar zit nog wat flex in. Al die munten die begin 2017 rond deze koers zaten zijn nu ook aardig omhoog gegaan ( 100 - 200,- )
Als je 2 weken geleden 1000 euro BTC had gekocht dan had je nu een paar honderd euro meer gehad.Lasteraar schreef op woensdag 13 december 2017 @ 12:41:
[...]
Ik zit niet op exchanges. En voordat je daarbij geregistreerd bent...
Tja als je echte klappers wil maken moet je flut coins kopen maar de kans op verlies is ook heel groot
Verwijderd
Laat even weten hoe laat ze zijn aangekomen, ben benieuwd naar de huidige transactietijd. En hoeveel transactiekosten je betaalt.DarkSim1986 schreef op woensdag 13 december 2017 @ 11:52:
Heb vanochtend voor het eerst via coinbase gekocht. Deed dit eerder via litebit.
Heb vanochtend de Euros omgezet naar bitcoin en vervolgens naar Bittrex gestuurd. Dit staat nu al sinds 08:35 op in behandeling, bevestigingen 0.
gaat dit altijd zo traag? Bij litebit stond het er meestal uiterlijk 2 uur later in de wallet.
In vergelijking met de traditionele aandelenbeurs in Amsterdam is het nog steeds ontzettend veel. Lijk je even te vergeten in de huidige waan.GrooV schreef op woensdag 13 december 2017 @ 12:59:
[...]
Als je 2 weken geleden 1000 euro BTC had gekocht dan had je nu een paar honderd euro meer gehad.
150E gestort, dit betaal je dan aan fee: 0.00089544 BTC....Verwijderd schreef op woensdag 13 december 2017 @ 13:00:
[...]
Laat even weten hoe laat ze zijn aangekomen, ben benieuwd naar de huidige transactietijd. En hoeveel transactiekosten je betaalt.
3E volgens coinbase
[ Voor 3% gewijzigd door DarkSim1986 op 13-12-2017 13:03 ]
Jup, overigens had je beter zclassic kunnen kopen, had je nog meer gehadWietsee. schreef op woensdag 13 december 2017 @ 13:02:
[...]
In vergelijking met de traditionele aandelenbeurs in Amsterdam is het nog steeds ontzettend veel. Lijk je even te vergeten in de huidige waan.
3E ?DarkSim1986 schreef op woensdag 13 december 2017 @ 13:03:
[...]
150E gestort, dit betaal je dan aan fee: 0.00089544 BTC....
3E volgens coinbase
0.00089544 BTC is meer dan een tientje.
Hmm zal eens kijken wat er straks daadwerkelijk gestort wordt op bittrexjt81 schreef op woensdag 13 december 2017 @ 13:06:
[...]
3E ?
0.00089544 BTC is meer dan een tientje.
Voor Bitcoin kun je hier kijken:Verwijderd schreef op woensdag 13 december 2017 @ 13:00:
[...]
Laat even weten hoe laat ze zijn aangekomen, ben benieuwd naar de huidige transactietijd. En hoeveel transactiekosten je betaalt.
https://blockchain.info/nl/unconfirmed-transactions
Er zijn nu ~125.000 not-confirmed transacties, en ze worden verwerkt met ~4.5 transactie / seconde. Eenvoudige rekensom leert je dat je 7 a 8 uur moet wachten op confirmation.
Meer mensen die vaak loeren bij de Gainers en Losers op coinmarketcap.com.
Echt interessant die bewegingen, ook als je tabblad 1h ziet. Litecoin Plus bijvoorbeeld nu.
Echt interessant die bewegingen, ook als je tabblad 1h ziet. Litecoin Plus bijvoorbeeld nu.
Ik bezit ook een aantal ripples en deze staan op mijn gatehub account. Er valt mij echter iets bijzonders op.
Vanochtend kon ik via de trade op gatehub slechts €0,32 per ripple ontvangen terwijl de koers op dat moment +€0,40 was.
Als ik op bittrex keek zou ik wel €0,40 per ripple krijgen, heb daar alleen geen ripple staan en wil ze nu ook niet verkopen, maar voor de toekomst wil ik wel even kijken waar ik ze het beste kan stallen. Even afgezien als de waarde heel veel stijgt want dan pak ik een ledger maar vooralsnog zie ik dat niet gebeuren.
Maar het bevreemdt mij dat het verschil zo aanzienlijk is. Of zie ik iets over het hoofd?
Als ik de koers tov btc kijk dan is het wel vergelijkbaar met bittrex, apart toch? Of hanteert gatehub gewoon een zeer slechte euro koers?
Vanochtend kon ik via de trade op gatehub slechts €0,32 per ripple ontvangen terwijl de koers op dat moment +€0,40 was.
Als ik op bittrex keek zou ik wel €0,40 per ripple krijgen, heb daar alleen geen ripple staan en wil ze nu ook niet verkopen, maar voor de toekomst wil ik wel even kijken waar ik ze het beste kan stallen. Even afgezien als de waarde heel veel stijgt want dan pak ik een ledger maar vooralsnog zie ik dat niet gebeuren.
Maar het bevreemdt mij dat het verschil zo aanzienlijk is. Of zie ik iets over het hoofd?
Als ik de koers tov btc kijk dan is het wel vergelijkbaar met bittrex, apart toch? Of hanteert gatehub gewoon een zeer slechte euro koers?
[ Voor 13% gewijzigd door onnaj op 13-12-2017 13:16 ]
Dat is een veel te simpele redenatie. Transacties worden niet op chronologische volgorde in blocks opgenomen, maar op volgorde van fees. Als je voldoende fees mee stuurt, dan zit je er bij het eerstvolgende block al in.Hoogie2004 schreef op woensdag 13 december 2017 @ 13:08:
[...]
Voor Bitcoin kun je hier kijken:
Er zijn nu ~125.000 not-confirmed transacties, en ze worden verwerkt met ~4.5 transactie / seconde. Eenvoudige rekensom leert je dat je 7 a 8 uur moet wachten op confirmation.
Daarnaast heeft een heel groot deel van de onbevestigde transacties een dusdanig lage fee dat het al bij verzending niet realistisch was dat die transactie snel (or uberhaubt) bevestigd zou worden.
Een mogelijke reden om dergelijke transacties toch te versturen is voor webdiensten (zoals exchanges) om grote hoeveelheden inputs te bundelen en zo vervolg-transacties goedkoper te maken. Een transactie met tientallen inputs is heel groot (in bytes) en dus duur om te maken. Als je de coins niet direct nodig hebt, dan kun je een transactie maken die al deze kleine inputs combineert tot een grote output. Deze grote output kun je daarna veel efficienter gebruiken.
De bundelings-transactie verstuur je vervolgens met een erg lage fee het netwerk op met de gedachte dat als deze niet bevestigd wordt, je het later gewoon nog een keer probeert.
|| Vierkant voor Wiskunde ||
Ware het niet dat elke transactie een miner fee meegeeft. Dat geeft https://jochen-hoenicke.de/queue/#2h mooi weer.Hoogie2004 schreef op woensdag 13 december 2017 @ 13:08:
[...]
Van de 125.000 not confirmed transacties, zijn er ongever 92k met minder dan 70 sat/B en die zullen nog wel een tijdje moeten wachten. Met hogere fees, kom je ook eerder aan de beurt.
Verwijderd
dit is niet hoe het werkt natuurlijk. er komen ook steeds nieuwe txs bijHoogie2004 schreef op woensdag 13 december 2017 @ 13:08:
[...]
Rannasha schreef op woensdag 13 december 2017 @ 13:15:
[...]
Dat is een veel te simpele redenatie. Transacties worden niet op chronologische volgorde in blocks opgenomen, maar op volgorde van fees. Als je voldoende fees mee stuurt, dan zit je er bij het eerstvolgende block al in.
Daarnaast heeft een heel groot deel van de onbevestigde transacties een dusdanig lage fee dat het al bij verzending niet realistisch was dat die transactie snel (or uberhaubt) bevestigd zou worden.
Een mogelijke reden om dergelijke transacties toch te versturen is voor webdiensten (zoals exchanges) om grote hoeveelheden inputs te bundelen en zo vervolg-transacties goedkoper te maken. Een transactie met tientallen inputs is heel groot (in bytes) en dus duur om te maken. Als je de coins niet direct nodig hebt, dan kun je een transactie maken die al deze kleine inputs combineert tot een grote output. Deze grote output kun je daarna veel efficienter gebruiken.
De bundelings-transactie verstuur je vervolgens met een erg lage fee het netwerk op met de gedachte dat als deze niet bevestigd wordt, je het later gewoon nog een keer probeert.
Volkomen gelijk natuurlijkBonsaiboom schreef op woensdag 13 december 2017 @ 13:16:
[...]
Ware het niet dat elke transactie een miner fee meegeeft. Dat geeft https://jochen-hoenicke.de/queue/#2h mooi weer.
Van de 125.000 not confirmed transacties, zijn er ongever 92k met minder dan 70 sat/B en die zullen nog wel een tijdje moeten wachten. Met hogere fees, kom je ook eerder aan de beurt.
Ik wilde alleen een (simpele) indicatie geven, die (in mijn ervaring) ongeveer de max. tijd is die het duurt als je niet zelf aan de fee loopt te sleutelen. Toegegeven, mijn ervaringen zijn beperkt tot 2 of 3 transacties bij een druk netwerk..
Ik probeer nu al 2 keer de verificatie voor Bitfinex door te lopen maar bij 'Identity' vul ik alles in maar na het uploaden doet ie net of er niks is ingevuld. Meer mensen last van? De overige velden gaan wel goed.
Verwijderd
Wacht even. Dat zijn de transactiekosten van 1,5 provent van de aankoop van BTC denk ik.DarkSim1986 schreef op woensdag 13 december 2017 @ 13:03:
[...]
150E gestort, dit betaal je dan aan fee: 0.00089544 BTC....
3E volgens coinbase
Maar hoeveel zijn de transactiekosten voor het versturen van Coinbase naar Bittrex?
mm kan dat zelf nu zo 123 niet vinden.(ben ook nieuw met coinbase)Verwijderd schreef op woensdag 13 december 2017 @ 13:22:
[...]
Wacht even. Dat zijn de transactiekosten van 1,5 provent van de aankoop van BTC denk ik.
Maar hoeveel zijn de transactiekosten voor het versturen van Coinbase naar Bittrex?
van de 150E staat dat er nu 147.05 is verstuurd. En dat dat 0,01005265 zou moeten zijn.
Erg dom?GrooV schreef op woensdag 13 december 2017 @ 12:53:
[...]
IOTA is sowieso een zinloze coin, erg dom als je daar echt in geloofd.
Overigens geldt dat voor de meeste coins, zijn alleen goed voor de handel

Verwijderd
Ach, ik ken een prins. Die heeft meer dan 500 woningen.PieterK123 schreef op woensdag 13 december 2017 @ 09:43:
Vanochtend besloten mijn inleg uit BTC te halen via GDAX. Ik las een artikel op Bloomberg dat circa 1000 personen 40% van de in omloop zijnde bitcoins bezitten. Met deze hoge koers zal een aantal overwegen (de helft van) hun bezit te verzilveren. Een dergelijke actie heeft al gevolgen voor de markten. Oftewel: ik vind het te gevaarlijk worden en zou het jammer vinden als ik óók mijn inleg kwijt ben.
Tricky business. Om alles eruit te trekken vind ik ook weer iets te veel van het goede.
Wat denk je dat er met de huizenprijzen in Amsterdam gebeurt als hij ze allemaal bestens gaat verkopen?
Kan iemand even samengevat uitleggen waarom de bitcoin ook alweer gezakt was van waarde begin 2014?
Ik mis een onderbouwing hier.GrooV schreef op woensdag 13 december 2017 @ 12:53:
IOTA is sowieso een zinloze coin, erg dom als je daar echt in geloofd.
en als je mensen toch dom noemt dan is het ook niet al te slim om 'geloofd' verkeerd te spellen
Daar ben ik het wel mee eens.Overigens geldt dat voor de meeste coins, zijn alleen goed voor de handel
Ja dat lijkt me een goed plan, elk bedrijf z'n eigen blokchainRoet schreef op woensdag 13 december 2017 @ 12:55:
IOTA biedt naar mijn mening weinig waarde voor enterprise, waar IoT toch om draait. Daar maken ze wel gebruik van de blockchain dienst van IBM, of bouwen zelf wat met behulp van het Coco framework.

Ook hier totaal geen onderbouwing. Zelfde kun je zeggen over blockchain in het algemeen.Ik zou me als bedrijf ook nooit willen verbinden aan iets als IOTA, het risico is namelijk te groot. Het is net als de AI coins (echt) gewoon niet levensvatbaar, zeker niet op dit moment.
Zelfde geldt voor 99% van alle andere coins. IOTA heeft daarentegen al een hoop POC's en samenwerkingsverbanden, dit in tegenstelling tot de meeste andere coins.Ik wacht nog op het eerste grote bedrijf wat ook, buiten een pilot/POC, echt IOTA gaat toepassen.
Een distributed ledger die wél schaalt, geen fees én geen minerkartels kent vind ik juist geweldige eigenschappen.Zoals hierboven gezegd; de coin biedt 0,0 toegevoegde waarde. Het heeft wat unieke eigenschappen misschien, maar die zijn niet belangrijk naar mijn mening.
Klopt, geldt inderdaad voor de meeste coins.Ik zie wel meer coins opgegooid worden met een hippe wordpress website en een leuke video erbij, maar echt inhoud hebben ze vaak niet.
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting.
Lijkt me stug, ik zou me eerder zorgen maken over de 850000 MtGox bitcoins die ooit vrij gaan komenPieterK123 schreef op woensdag 13 december 2017 @ 09:43:
Vanochtend besloten mijn inleg uit BTC te halen via GDAX. Ik las een artikel op Bloomberg dat circa 1000 personen 40% van de in omloop zijnde bitcoins bezitten. Met deze hoge koers zal een aantal overwegen (de helft van) hun bezit te verzilveren. Een dergelijke actie heeft al gevolgen voor de markten. Oftewel: ik vind het te gevaarlijk worden en zou het jammer vinden als ik óók mijn inleg kwijt ben.
Tricky business. Om alles eruit te trekken vind ik ook weer iets te veel van het goede.
Zoals ik zei, alleen goed voor de handel dusD-Ed schreef op woensdag 13 december 2017 @ 13:24:
[...]
Erg dom?In een week of vijf van 37 cent (rond de 0,90 ingestapt) naar 5,50 noemen ze bij ons een goede investering.. Dat ie nu wat inzakt is jammer maar tja.. Welke munt heeft daar geen last van af en toe
Zo zitten we er allemaal in toch..?GrooV schreef op woensdag 13 december 2017 @ 13:39:
[...]
Zoals ik zei, alleen goed voor de handel dus
Maar met dit verschil dat ik wél in IOTA geloof.. Toen ik instapte klom IOTA nog door naar 1,04 en zakte daarna tot 0,37.. HODL is me gelukt
De komende twee maanden zijn voor mij erg belangrijk en houd ik de nieuwsberichten omtrent de data marketplace goed in de gaten. Ik geloof nog helemaal in het team.
Edit: @SteeringWheel Dank voor de toelichting
[ Voor 4% gewijzigd door D-Ed op 13-12-2017 13:46 ]
Vooral blijven gelovenD-Ed schreef op woensdag 13 december 2017 @ 13:44:
[...]
Zo zitten we er allemaal in toch..?
Maar met dit verschil dat ik wél in IOTA geloof.. Toen ik instapte klom IOTA nog door naar 1,04 en zakte daarna tot 0,37.. HODL is me gelukt![]()
De komende twee maanden zijn voor mij erg belangrijk en houd ik de nieuwsberichten omtrent de data marketplace goed in de gaten. Ik geloof nog helemaal in het team.
“Geloven”, in die zin dat ik het allemaal zo goed mogelijk in de gaten houd en er (vanaf de zomer tot nu) vertrouwen in heb.. Zeker de aankomende resultaten van de samenwerkingen houd ik dus goed id gatenGrooV schreef op woensdag 13 december 2017 @ 13:46:
[...]
Vooral blijven gelovenHoop dat je gelijk hebt. Zo geloofde ik ooit in Storj maar blijkt het gewoon een onbetrouwbaar zooitje te zijn (het woord scam zal ik niet noemen)
Weet iemand of GateHub er uit ligt? Ik wilde wat Ripple aanschaffen maar kom niet voorbij de Sign in van GateHub.
MacBook Pro Retina 2015 | iPhone XR | iPad 2018 | Time Capsule | Apple TV 4th gen | Apple Watch Series 2 | AirPods
Had het al eerder hier geplaatst, maar VeChain (supply chain optimalisatie) is bezig met een traject wat nog 5 weken duurt waarin ze masternodes introduceren, partnerships met grote verzekeringsmaatschappij voor maritieme wereld (DNV GL; 2.5 miljard omzet, 20% van de markt in handen) presenteren en nog gelist wordt op een grote exchange in december. Meer informatie hier: https://medium.com/@vecha...he-beginning-d9f0fdbdc910
De listing op een grote exchange (ze staa nu al op Binance en Kucoin) moet nog komen, tegelijkertijd worden er tokens van de markt gehaald voor de masternodes. Bij elkaar opgeteld denk ik dat er nog zeker rek in de prijs zit van 0.50 USD vandaag de dag
Ze staan onder begeleiding van PwC, dus heb vertrouwen in de compliance, regelgeving etc.
De listing op een grote exchange (ze staa nu al op Binance en Kucoin) moet nog komen, tegelijkertijd worden er tokens van de markt gehaald voor de masternodes. Bij elkaar opgeteld denk ik dat er nog zeker rek in de prijs zit van 0.50 USD vandaag de dag
Ze staan onder begeleiding van PwC, dus heb vertrouwen in de compliance, regelgeving etc.
ik zie ineens een zooitje BCX in mijn wallet op Binance verschijnen, maar kan nergens iets vinden over de reden waarom/waarvoor....
Welke coin is dit, fork of airdrop?
Is nog een onzin-fork, gisteren geforkt op hetzelfde blok als Super Bitcoin.deppenboks schreef op woensdag 13 december 2017 @ 14:18:
ik zie ineens een zooitje BCX in mijn wallet op Binance verschijnen, maar kan nergens iets vinden over de reden waarom/waarvoor....
https://www.bcx.org/
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
Hoi, toevallig kwam ik net een project tegen, het heet Fan Controlled Football League. De naam zegt het al, het houdt in dat fans enorm worden betrokken in de besluiten dat hun team neemt. Dit allemaal gebasseerd op de blockchain, d.m.v 'FAN-tokens' die vandaag in sale zijn gegaan. Ik denk dat het zo dan zou moeten gaan werken in de praktijk; je zit in het stadion en via een app kan je live mee beslissen over acties die jouw team moet ondernemen (bijv. vrijetrap direct op goal schieten of een voorzet), degene met de meeste FAN-tokens zou dan ook de meeste invloed hebben hierop. Eenmaal, het publiek bijv. heeft besloten op goal te schieten komt dit terecht bij jouw team die dit zal uitvoeren. Dit is echt gloednieuw en enorm risicovol maar het heeft wel wat vind ik.
Je koopt als fan dan eigenlijk een soort aandeel in het team, waardoor je live mee kan besluiten over wat jouw team zou moeten doen in bepaalde situaties.
Het klinkt leuk maar of dit in de praktijk gaat werken... Is er misschien iemand die zich al beter verdiept heeft in dit project en mij meer kan vertellen?
Je koopt als fan dan eigenlijk een soort aandeel in het team, waardoor je live mee kan besluiten over wat jouw team zou moeten doen in bepaalde situaties.
Het klinkt leuk maar of dit in de praktijk gaat werken... Is er misschien iemand die zich al beter verdiept heeft in dit project en mij meer kan vertellen?
Apart dat ze wel uitgekeerd worden maar nergens te verhandelen zijn?Tourniquet schreef op woensdag 13 december 2017 @ 14:20:
[...]
Is nog een onzin-fork, gisteren geforkt op hetzelfde blok als Super Bitcoin.
https://www.bcx.org/
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Sommige exchanges (Binance, okex) kiezen ervoor om alvast een markt te openen voor deze coins, terwijl er nog geen werkende software of blockchain is. Eigenlijk is het dus gewoon een soort Future.Crypts schreef op woensdag 13 december 2017 @ 14:25:
[...]
Apart dat ze wel uitgekeerd worden maar nergens te verhandelen zijn?
Vooral handig voor de tegenpartijTominatie schreef op woensdag 13 december 2017 @ 14:24:
Hoi, toevallig kwam ik net een project tegen, het heet Fan Controlled Football League. De naam zegt het al, het houdt in dat fans enorm worden betrokken in de besluiten dat hun team neemt. Dit allemaal gebasseerd op de blockchain, d.m.v 'FAN-tokens' die vandaag in sale zijn gegaan. Ik denk dat het zo dan zou moeten gaan werken in de praktijk; je zit in het stadion en via een app kan je live mee beslissen over acties die jouw team moet ondernemen (bijv. vrijetrap direct op goal schieten of een voorzet), degene met de meeste FAN-tokens zou dan ook de meeste invloed hebben hierop. Eenmaal, het publiek bijv. heeft besloten op goal te schieten komt dit terecht bij jouw team die dit zal uitvoeren. Dit is echt gloednieuw en enorm risicovol maar het heeft wel wat vind ik.
I know maar zelfs als future zijn ze (nog) nergens te vinden?Tourniquet schreef op woensdag 13 december 2017 @ 14:31:
[...]
Sommige exchanges (Binance, okex) kiezen ervoor om alvast een markt te openen voor deze coins, terwijl er nog geen werkende software of blockchain is. Eigenlijk is het dus gewoon een soort Future.
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
@Tominatie wat je nu gaat krijgen is heel veel blockchain gebaseerde oplossingen voor een probleem wat nog gecreëerd moet worden. Ik zou me afvragen of het echt iets toevoegt om er in te investeren. Speculeren op elke munt kun je altijd en dan maakt wel of geen goed project / team / idee geen bal uit.
Nouja, ze worden niet echt als "future" benoemd, maar o.a. Binance en OKEX hebben handelsparen BTC/SBTC en BTC/BCX. Het handelen kan alleen binnen de muren van die exchanges, deposits en withdrawals zijn niet mogelijk want er is geen werkend netwerk om die coins daadwerkelijk te verplaatsen.Crypts schreef op woensdag 13 december 2017 @ 14:35:
[...]
I know maar zelfs als future zijn ze (nog) nergens te vinden?
Edit: Binance zo te zien nog niet, maar op okex kun je ze wel verhandelen las ik.
[ Voor 8% gewijzigd door Tourniquet op 13-12-2017 14:43 ]
Verwijderd
Kraken btc/eur loopt weer te schuren tegen de sellwall van 200btc die er sinds gister staat. is nu 180 van over. rare snuiter, zoveel coins sellen op een exchange met relatief weinig volume en honderden euros onder de marktprijs.
1 aprilgrap?Tominatie schreef op woensdag 13 december 2017 @ 14:24:
De allereerste vraag die je in zo'n geval moet stellen is: Waarom een blockchain-oplossing?Tominatie schreef op woensdag 13 december 2017 @ 14:24:
De blockchain is een geweldige innovatie die erg interessant is voor diverse toepassingen, maar het heeft ook flinke nadelen en het is geeen wondermiddel dat alles beter maakt.
Misschien wel het belangrijkste aspect van een blockchain is het niet afhankelijk zijn van een centrale autoriteit. Zodra je een toepassing hebt waarbij er om andere redenen toch een centrale autoriteit in het spel is, dan is het nut van een blockchain direct sterk afgenomen of zelfs helemaal weg.
In dit geval: Waarom zou een voetbalbond (of een enkele club) niet zelf een systeem kunnen gebruiken waarin gebruikers accounts hebben waar ze op in kunnen loggen om te stemmen? Dit kun je lekker centraal in een database stoppen. Waar zit precies het voordeel van een blockchain?
Sinds cryptocurrencies & blockchains populair zijn geworden, lijkt het idee om alles maar in een soort blockchain-toepassing te stoppen de nieuwe rage. Er wordt eerst besloten om een blockchain-toepassing te maken, want dan kun je hippe buzzwords gebruiken, en daarna wordt pas nagedacht of het echt wel zo'n goed idee is. En vaak is dat niet zo.
|| Vierkant voor Wiskunde ||
Verwijderd
Dit zijn gewoon een soort van aandelen. ik neem aan dat met 'schieten' niet letterlijk 'schieten wordt bedoeld? Maar strategische beslissingen van een club. Of is het helemaal bullshit?Rannasha schreef op woensdag 13 december 2017 @ 14:48:
[...]
De allereerste vraag die je in zo'n geval moet stellen is: Waarom een blockchain-oplossing?
De blockchain is een geweldige innovatie die erg interessant is voor diverse toepassingen, maar het heeft ook flinke nadelen en het is geeen wondermiddel dat alles beter maakt.
Misschien wel het belangrijkste aspect van een blockchain is het niet afhankelijk zijn van een centrale autoriteit. Zodra je een toepassing hebt waarbij er om andere redenen toch een centrale autoriteit in het spel is, dan is het nut van een blockchain direct sterk afgenomen of zelfs helemaal weg.
In dit geval: Waarom zou een voetbalbond (of een enkele club) niet zelf een systeem kunnen gebruiken waarin gebruikers accounts hebben waar ze op in kunnen loggen om te stemmen? Dit kun je lekker centraal in een database stoppen. Waar zit precies het voordeel van een blockchain?
Sinds cryptocurrencies & blockchains populair zijn geworden, lijkt het idee om alles maar in een soort blockchain-toepassing te stoppen de nieuwe rage. Er wordt eerst besloten om een blockchain-toepassing te maken, want dan kun je hippe buzzwords gebruiken, en daarna wordt pas nagedacht of het echt wel zo'n goed idee is. En vaak is dat niet zo.
Mag ik je bronnen ontvangen?freestyler2 schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 22:36:
[...]
Dat natuurlijk niet, maar Ripples kunnen niet gemined worden zoals dit bij vele andere crypto's wel het geval is. De oprichters kunnen zo nog vele miljarden extra Ripples online gooien en dan gaat de koers vanzelf weer omlaag. Momenteel is er gewoon veel meer aanbod dan vraag, maar de toekomst zal het leren....
Nogmaals de technologie zal gebruikt worden van Ripple maar nimmer zal Ripple zelf als handelswaar door de banken gebruikt gaan worden aangezien de banken zelf de controle willen houden.
Ik zit zelf in Ripple. Ze hebben recent 55 escrow contracten gesloten die bepalen dat iedere maand maximaal 1 miljard Ripple aan institutional investors (banken, andere financiële instellingen) verkocht kan worden. Dat komt dus niet op de vrije markt. Indien er een deel van de 1 miljard Ripple niet verkocht worden, worden ze opnieuw in een escrow contract gezet welke +55 maanden later afloopt.
Ripple (het bedrijf) kan dus maar zeer beperkt Ripples 'online gooien'.
Daarnaast is de technologie van Ripple tweedelig. Klanten kunnen alleen de techniek gebruiken, of ook de techniek icm de Ripple. In het tweede geval zijn de besparingen nog groter.
Zo lees ik het inderdaad ook!th4k1ck3r schreef op woensdag 13 december 2017 @ 14:54:
[...]
Mag ik je bronnen ontvangen?
Ik zit zelf in Ripple. Ze hebben recent 55 escrow contracten gesloten die bepalen dat iedere maand maximaal 1 miljard Ripple aan institutional investors (banken, andere financiële instellingen) verkocht kan worden. Dat komt dus niet op de vrije markt. Indien er een deel van de 1 miljard Ripple niet verkocht worden, worden ze opnieuw in een escrow contract gezet welke +55 maanden later afloopt.
Daarnaast is de technologie van Ripple tweedelig. Klanten kunnen alleen de techniek gebruiken, of ook de techniek icm de Ripple. In het tweede geval zijn de besparingen nog groter.
Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC
Ik geloof het wel. Je kan dan bijv. clubkleuren, clubtenues etc. als fans beslissen, de coach etc. Zo onstaan er clubs waar fans echt betrokken worden met beslissingen. Maar het is denk ik in de praktijk heel moeilijk dit te creëren. Klinkt op papier wel leuk voor in de toekomst.Verwijderd schreef op woensdag 13 december 2017 @ 14:50:
[...]
Dit zijn gewoon een soort van aandelen. ik neem aan dat met 'schieten' niet letterlijk 'schieten wordt bedoeld? Maar strategische beslissingen van een club. Of is het helemaal bullshit?
Mwa, 1 miljard Ripple vind ik niet beperkt. Dat is op dit moment 2,5% van het totaal. Dat is op jaarbasis dus nu 30%.th4k1ck3r schreef op woensdag 13 december 2017 @ 14:54:
[...]
Mag ik je bronnen ontvangen?
1 april grap of scam met een leuk verhaal.Tominatie schreef op woensdag 13 december 2017 @ 14:57:
[...]
Ik geloof het wel. Je kan dan bijv. clubkleuren, clubtenues etc. als fans beslissen, de coach etc. Zo onstaan er clubs waar fans echt betrokken worden met beslissingen. Maar het is denk ik in de praktijk heel moeilijk dit te creëren. Klinkt op papier wel leuk voor in de toekomst.
Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC
Gefeliciteerd! U hebt 0,00915721 BTC (ter waarde van € 134,42 EUR) verzonden naar 1GKtDozSVm2hpWwA6HT9k3wYVPNsi12sjc via Coinbase. Om deze transactie mogelijk te maken hebt u 0,00089544 BTC (ter waarde van € 13,14 EUR) aan netwerkkosten betaald.Verwijderd schreef op woensdag 13 december 2017 @ 13:22:
[...]
Wacht even. Dat zijn de transactiekosten van 1,5 provent van de aankoop van BTC denk ik.
13 eurie dus...
Toch even hier vragen hoor.
NEO gaat naar coinbase heb ik begrepen? Maar wie/wat/waar zijn de bronnen? Hebben jullie hier wat gezien of meegekregen?
NEO gaat naar coinbase heb ik begrepen? Maar wie/wat/waar zijn de bronnen? Hebben jullie hier wat gezien of meegekregen?
Ik moet het ook even vragen.Lasteraar schreef op woensdag 13 december 2017 @ 14:59:
Toch even hier vragen hoor.
Ripple gaat naar coinbase heb ik begrepen. Dezelfde bron als NEO, namelijk geruchten
Hij had het goed. ETH is flink aan het groeien nu.Verwijderd schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 23:15:
[...]
Dank voor de tip, hij gaf 19 uur geleden aan dat ETH op het punt staat uit te breken en inderdaad hij is aan het stijgen. Maar de echte klapper komt nog zegt ie, snel.
“All bullish signals remain”
Investeren
Klopt... YouTube: Coin Base Possible Coin Listings!th4k1ck3r schreef op woensdag 13 december 2017 @ 15:00:
[...]
Ik moet het ook even vragen.
Ripple gaat naar coinbase heb ik begrepen. Dezelfde bron als NEO, namelijk geruchten
"Listen to this review of Cryptobud. He is a very legit trader and analyst. I suggest you to see some of his videos before judging."
[ Voor 16% gewijzigd door MaZo op 13-12-2017 15:04 ]
Qua concept best wel grappig. Er gaat nu eenmaal gigantisch veel geld rond in voetbal. En dat zou betekenen dat als je club beter presteert (door te luisteren naar de fans), je aandeel ook meer waard wordt.Tominatie schreef op woensdag 13 december 2017 @ 14:57:
[...]
Ik geloof het wel. Je kan dan bijv. clubkleuren, clubtenues etc. als fans beslissen, de coach etc. Zo onstaan er clubs waar fans echt betrokken worden met beslissingen. Maar het is denk ik in de praktijk heel moeilijk dit te creëren. Klinkt op papier wel leuk voor in de toekomst.
Blockchain helpt hierin door alles vast te leggen zodat er niet vals gespeeld kan worden door de club zelf (zoals bij een normale database/applicatie wel het geval kan zijn).
Los daarvan heb ik niet echt interesse om te investeren.
football !== voetbal. Het is niet het 'Europees' voetbal, maar USA Football.croc schreef op woensdag 13 december 2017 @ 15:04:
[...]
Qua concept best wel grappig. Er gaat nu eenmaal gigantisch veel geld rond in voetbal. En dat zou betekenen dat als je club beter presteert (door te luisteren naar de fans), je aandeel ook meer waard wordt.
Blockchain helpt hierin door alles vast te leggen zodat er niet vals gespeeld kan worden door de club zelf (zoals bij een normale database/applicatie wel het geval kan zijn).
Los daarvan heb ik niet echt interesse om te investeren.
So? Concept blijft toch gelden. En daar gaat toch ook geld in rond?Arnold schreef op woensdag 13 december 2017 @ 15:06:
[...]
football !== voetbal. Het is niet het 'Europees' voetbal, maar USA Football.
"In 2015 we began developing a platform to put sports fans in control of team decisions on and off the field. In February 2017 the first fan-controlled professional sports team on the planet, the Salt Lake Screaming Eagles, made its debut. The pilot test in a little known ten-team indoor football league attracted tens of thousands of fans from 100+ countries, generated media coverage from top publications including the Wall Street Journal and New York Times, and yielded partnerships with both Sports Illustrated and Amazon's Twitch. By the end of the season, the fans proved their worth, propelling the Screaming Eagles to the 3rd best offense in the league."Sneezzer schreef op woensdag 13 december 2017 @ 14:58:
[...]
1 april grap of scam met een leuk verhaal.
Een scam lijkt het me niet, want ze hebben het dus al getest. Er komt dus een competitie volledig "fan-controlled" als ik het goed begrijp en je hebt FAN-tokens nodig om beslissingen te maken in je team. Ik denk wel dat er in de toekomst van sport fans meer betrokken gaan worden, maar misschien is dit wel een beetje vergezocht...
Edit: je zou dit filmpie op hun youtube kanaal even kunnen bekijken YouTube: Screaming Eagles fans call touchdown zo gaat dat dus in zijn werk.
[ Voor 8% gewijzigd door Tominatie op 13-12-2017 15:14 ]
Niks gemist toch? Die zakt eerst even helemaal in, daarna kan je altijd nog instappenPJ. schreef op woensdag 13 december 2017 @ 14:58:
Electroneum re-launch net gemist, jammer...
Sorry ik had gesubmit zonder verhaal af te makencroc schreef op woensdag 13 december 2017 @ 15:07:
[...]
So? Concept blijft toch gelden. En daar gaat toch ook geld in rond?
Dat bij Europees voetbal je dus idd de 'bijzaken' zou kunnen 'crowdsourcen', maar dat American Football, zoals deze partij aanbied zich meer leent om ook echt spel te beinvloeden, wat het meer waarde zal geven.
Het is misschien geen ideale wereld. Maar in een ideale wereld hebben we ook allemaal dezelfde kabel voor beeld (displayport, HDMI, lightning etc.) of randapparatuur (USB, firewire, lightning etc.). Maar in die wereld leven we niet, en in de werkelijkheid denk ik niet dat veel bedrijven het snel met elkaar eens worden. Ik zie nu al bedrijven die kijken om bijvoorbeeld een blockchain op te zetten uitsluitend tussen hen en hun klanten.SteeringWheel schreef op woensdag 13 december 2017 @ 13:36:
Ja dat lijkt me een goed plan, elk bedrijf z'n eigen blokchain
Ik vind niet dat je hetzelfde kan zeggen over blockchain in het algemeen. Zeker bij B2B is blockchain zeer interessant. Het heeft alleen niets met een currency te maken. Zie bijvoorbeeld YouTube: IBM and Maersk Demo: Cross-Border Supply Chain Solution on Blockchain voor een zeer bruikbare business oplossing waar dus geen cryptocurrency voor nodig is, maar extreem veel toegevoegde waarde heeft. Dit geldt meteen als onderbouwing op mijn bovenstaande mening; Maersk begint dus zelf een blockchain, en neemt hem niet ergens anders af. En daarom denk ik dat dit niet commercieel levensvatbaar is op dit moment. Maar let op; het is slechts wat ik denk, het is geen feit.Ook hier totaal geen onderbouwing. Zelfde kun je zeggen over blockchain in het algemeen.
Het is ook nog eens zo dat je sterk afhankelijk bent van een bedrijf wat de currency onderhoudt en bepaalt in welke richting het op gaat qua ontwikkeling.
Ik heb jarenlang met RFID gewerkt en ben de tel kwijt qua POC's die we hebben gedaan, echter weet ik dat er maar een klein percentage POC's ook echt overgaat in een implementatie. Ik zie met IoT hetzelfde, we doen POC's, een leuke technologie voor erbij en voor de marketing, maar slechts beperkte inzet omdat het te weinig oplevert. Momenteel maakt IoT grote stappen met SigFox, LoRa en NB-IoT, echter zie ik de devices daarvan, niet toegepast worden in scenario's waarbij een cryptocurrency nodig is.IOTA heeft daarentegen al een hoop POC's
De samenwerkingsverbanden neem ik met een korreltje zout, zie onder andere de samenwerking met Microsoft en Cisco.en samenwerkingsverbanden,
Ik ben ook niet de enige die er zo over denkt; (let op, niet allemaal even journalistiek dit
https://medium.com/@justi...with-big-tech-5f5010bf8d0
https://medium.com/@preet...-blockchains-253c800e9428
https://cointelegraph.com...e-no-official-partnership
https://hackernoon.com/wh...ply-alarming-934f1908194b
Het maakt ook niet uit wat de andere coins hebben, als die er nog slechter voor staan dan IOTA, wil dat nog niet zeggen dat IOTA er goed voor staat.dit in tegenstelling tot de meeste andere coins.
Kan je me problemen geven die hiermee worden opgelost, welke niet kunnen worden opgelost door een andere/eigen blockchain en op een rendabele manier? Ik ben oprecht geïnteresseerd.Een distributed ledger die wél schaalt, geen fees én geen minerkartels kent vind ik juist geweldige eigenschappen.
Leuk om te zien dat we elkaar in ieder geval scherp houden!
[ Voor 4% gewijzigd door Roet op 13-12-2017 16:00 ]
Heeft er nog iemand problemen met senden vanaf gatehub? Krijg constant foutmelding.... had graag xrp verkocht maar kan het niet verzenden....
Bij Litebit is de wallet in onderhoud, ik wil ze wel van je kopenDjès1698 schreef op woensdag 13 december 2017 @ 15:26:
Heeft er nog iemand problemen met senden vanaf gatehub? Krijg constant foutmelding.... had graag xrp verkocht maar kan het niet verzenden....
Graag maar daar ligt het probleem net.... ik krijg ze niet verzonden vanuit mn wallet....adis schreef op woensdag 13 december 2017 @ 15:27:
[...]
Bij Litebit is de wallet in onderhoud, ik wil ze wel van je kopen
Dit doe ik ook, maar dan op basis van BTC waarde en afromen naar mijn cold storage.BB-One schreef op woensdag 13 december 2017 @ 11:08:
[...]
Ik hanteer ongeveer dezelfde werkwijze. ik noem het afromen van de winst. Ik heb voor mijzelf een maximumwaarde van mijn hodl portefeuille vastgesteld.
Even met fictieve bedragen:
Maximumwaarde € 1.000 - € 1.100
Waarde portefeuille nu: € 1.100 --> ongeveer € 100 naar fiat.
Weer wachten tot de portefeuille € 1.100 waard is --> € 100 naar fiat.
ik ben de afgelopen weken wel een paar keer verrast dat na een nachtje slapen ik in een keer € 200 naar fiat moest overzetten
Djès1698 schreef op woensdag 13 december 2017 @ 15:30:
[...]
Graag maar daar ligt het probleem net.... ik krijg ze niet verzonden vanuit mn wallet....
Spreek dan nu een prijs af en verzend het zodra mogelijkadis schreef op woensdag 13 december 2017 @ 15:27:
[...]
Bij Litebit is de wallet in onderhoud, ik wil ze wel van je kopen
Met het omzetten naar Fiat loop je dus terug in aantallen coins?DaCoTa schreef op woensdag 13 december 2017 @ 15:36:
[...]
Dit doe ik ook, maar dan op basis van BTC waarde en afromen naar mijn cold storage.
Dan ben je er op een gegeven moment dus doorheen.
Ik heb een initiële inleg bepaald, in verdeling verschillende cryptos gekocht naar mijn inzicht en onderzoek. Na minimaal de verdubbeling van de coins heb ik 1 malig mijn investering er compleet uitgehaald afgelopen week. (was geen verdubbeling maar zelfs het drievoudige dankzij LTC)
Nu probeer ik met zachtjes traden mijn aantallen coins omhoog te krijgen door op piek momenten een klein deel te verkopen, en bij de daling weer iets bij te kopen.
Investering is eruit, nu proberen winst te maximaliseren. Beste methode lijkt wel lang hodl te doen en een keer een moment kiezen om een beetje te cashen en weer bij te kopen.
Van de week met LTC gedaan, complete investering eruit gehaald en nog 2 LTC extra verkocht en ik heb dus nu een buy order staan voor hetzelfde totaalbedrag maar dan 3 coins .
Ik zit momenteel op Binance, wat gebaseerd is op pairs tussen cryptovaluta's. Maar uiteindelijk gaat het om de fiat valuta. Wie kan mij helpen om (beter) inzicht te krijgen in wat de koers doet voor de uiteindelijke fiat valuta? Ik vind het namelijk knap lastig dat ik voornamelijk zie hoe de verschillende altcoins zich verhouden tot de bitcoin, en daarnaast de bitcoin ook onderhevig is aan schommelen (logisch).
Je kan het kopen op Cryptopia, is nu lekker aan het dalen. 30% daling al. Je kunt het nu kopen op een All-Time Low. Had die van mij verkocht op 0.00000740 BTC per stuk. Ga misschien kopen op 0.00000300 BTCPJ. schreef op woensdag 13 december 2017 @ 14:58:
Electroneum re-launch net gemist, jammer...
[ Voor 14% gewijzigd door Jaïr.exe op 13-12-2017 16:04 ]
Heb er (een beetje) gekocht.buffel1997 schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 13:36:
Zijn er mensen die hier meedoen met de NAGA ICO?
Ik vind het concept enerzijds wel interessant maar ben totaal niet overtuigd van de meerwaarde. Nu, heb ondertussen de boot al genoeg gemist door niet mee te gaan in ongeveer elke coin ooit dus deze beslissing is verder ook niet onderbouwd.
Weet hier iemand waarom de prijs van een bv een Winston in vergelijking met VeChain al geruime tijd hoger staat?Rookert25 schreef op woensdag 13 december 2017 @ 13:51:
Had het al eerder hier geplaatst, maar VeChain (supply chain optimalisatie) is bezig met een traject wat nog 5 weken duurt waarin ze masternodes introduceren, partnerships met grote verzekeringsmaatschappij voor maritieme wereld (DNV GL; 2.5 miljard omzet, 20% van de markt in handen) presenteren en nog gelist wordt op een grote exchange in december. Meer informatie hier: https://medium.com/@vecha...he-beginning-d9f0fdbdc910
De listing op een grote exchange (ze staa nu al op Binance en Kucoin) moet nog komen, tegelijkertijd worden er tokens van de markt gehaald voor de masternodes. Bij elkaar opgeteld denk ik dat er nog zeker rek in de prijs zit van 0.50 USD vandaag de dag![]()
Ik zat er aan te denken toch maar een upgrade van free naar pro te doen op cointracking echter zag ik bij mijn laatst ingevoerde trades dat er iets heel geks is gebeurt? De import van Bitstamp laat een aankoop ltc/btc zien van 33.33? Dat lijkt me nogal aan de dure kant. 
Hebben mensen hier toevallig ervaring met cointracking en dan specifiek een pro of unlimited abbo? Als trades niet goed ingelezen worden heb ik er natuurlijk weinig aan...
Hebben mensen hier toevallig ervaring met cointracking en dan specifiek een pro of unlimited abbo? Als trades niet goed ingelezen worden heb ik er natuurlijk weinig aan...
Doe het niet. Maak het jezelf gemakkelijk en gebruik gewoon de satoshi of BTC waarden.radem205 schreef op woensdag 13 december 2017 @ 15:58:
Ik zit momenteel op Binance, wat gebaseerd is op pairs tussen cryptovaluta's. Maar uiteindelijk gaat het om de fiat valuta. Wie kan mij helpen om (beter) inzicht te krijgen in wat de koers doet voor de uiteindelijke fiat valuta? Ik vind het namelijk knap lastig dat ik voornamelijk zie hoe de verschillende altcoins zich verhouden tot de bitcoin, en daarnaast de bitcoin ook onderhevig is aan schommelen (logisch).
Als je bang hebt dat bitcoin gaat schommelen heb je niets in altcoins te zoeken.
Ik kijk al 5 jaar niet meer naar de euro prijs maar probeer gewoon mijn btc aantal te verhogen.
Gebruik de app Delta en voer je transacties daar in. Zover ik kan zien worden daar de zaken ook in euros getoond.radem205 schreef op woensdag 13 december 2017 @ 15:58:
Goed plan: ik doe een voorstel: prijs EUR 0.39. Voor 50 euro aan coins?th4k1ck3r schreef op woensdag 13 december 2017 @ 15:44:
[...]
[...]
Spreek dan nu een prijs af en verzend het zodra mogelijk
Heeft iemand nog NEMs in de aanbieding? Ik wil geen NEMs kopen via litebit omdat ik er dan meteen voor meer dan 100 euro in moet stoppen.
ja ik ben ook niet heel blij met die minimale inleg van 100 euro. voor heen was er geen minimale inleg, en als die er wel was dan was het 20 euro.adis schreef op woensdag 13 december 2017 @ 16:20:
[...]
Goed plan: ik doe een voorstel: prijs EUR 0.39. Voor 50 euro aan coins?
Heeft iemand nog NEMs in de aanbieding? Ik wil geen NEMs kopen via litebit omdat ik er dan meteen voor meer dan 100 euro in moet stoppen.
ik wil ook nog wat kopen maar voor elke coin 100 euro neerleggen is beetje overdreven helaas. mogelijk passen ze het nog aan bij litebit
Zijn er mensen die hierin geloven? Gerelateerd aan Substratum..
Verwijderd
Haha, 10% fee. Met je blockchaintechnologie.DarkSim1986 schreef op woensdag 13 december 2017 @ 14:59:
[...]
Gefeliciteerd! U hebt 0,00915721 BTC (ter waarde van € 134,42 EUR) verzonden naar 1GKtDozSVm2hpWwA6HT9k3wYVPNsi12sjc via Coinbase. Om deze transactie mogelijk te maken hebt u 0,00089544 BTC (ter waarde van € 13,14 EUR) aan netwerkkosten betaald.
13 eurie dus...
Je had beter het geld cash kunnen opnemen en met aangetekende post maar Bittrex kunnen sturen via een bank, was je goedkoper uit denk ik.
Haha, ja ook in de crypto wereld zitten boeven die er zonder risico's stinkend rijk van worden.Verwijderd schreef op woensdag 13 december 2017 @ 16:42:
[...]
Haha, 10% fee. Met je blockchaintechnologie.
Je had beter het geld cash kunnen opnemen en met aangetekende post maar Bittrex kunnen sturen via een bank, was je goedkoper uit denk ik.
Dit topic is gesloten.
Let op:
~[font=,24]ZERO TOLERANCE! LEES DIT EERST VOOR JE POST!~[/]
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken.
Wat willen we hier niet zien?
Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, het reilen en zeilen van exchanges, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om
.
~[html]<script type="text/javascript"> document.addEventListener("DOMContentLoaded", function() { if (document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value == "") document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value= "Wat willen we hier **NIET** zien?\n* Vragen over wallets\n* Discussies over coins en blockchain\n* Welke coin je moet kopen\n* Opmerkingen over de huidige koers van coin X\n* Slowchat\n* REFERRAL LINKS!\n* Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen :)\n\nLees de topicwaarschuwing hierboven in het rode vlak AANDACHTIG door voor je reageert."; }); </script>~[/html]
~[font=,24]ZERO TOLERANCE! LEES DIT EERST VOOR JE POST!~[/]
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken.
Wat willen we hier niet zien?
- Algemene vragen over cryptocurrencies (wallet software, blockchain technologie, etc.). Plaats die in Bitcoin en overige cryptocurrencies #3.
- "De Kraken servers zijn ruk". Nee echt? Ja, echt waar. Het is al heel lang ruk. Het hoeft niet elke dag weer eens vermeld te worden.
- Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
- Crypto en belasting. Hier offtopic, kan worden besproken in het bovengenoemde topic. Suggesties om te frauderen (zoals hiet niet netjes opgeven van je vermogen) worden niet gewaardeerd.
- Vragen die al zijn beantwoord in de topicstart of de topic zelf. Gebruik de search!
- Linkdrops. Begeleid links naar grote lappen tekst of video met een korte samenvatting (als die niet al gegeven is). Als jij iets interessant vindt om te delen, zeg er dan bij waarom je het interessant vindt.
- Referrals. Ten overvloede, want dit staat ook in het algemene beleid van GoT.
- Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen.
- Slowchat. Dit betreft dus óók reacties als "Bitcoin nu op $2800", "ETH daling is ingezet" , "To the moon!" en meer van zulks. Er is een speciaal Slack kanaal opgezet door de community waar veel van de hier actieve posters te vinden zijn: click
Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, het reilen en zeilen van exchanges, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om
~[html]<script type="text/javascript"> document.addEventListener("DOMContentLoaded", function() { if (document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value == "") document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value= "Wat willen we hier **NIET** zien?\n* Vragen over wallets\n* Discussies over coins en blockchain\n* Welke coin je moet kopen\n* Opmerkingen over de huidige koers van coin X\n* Slowchat\n* REFERRAL LINKS!\n* Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen :)\n\nLees de topicwaarschuwing hierboven in het rode vlak AANDACHTIG door voor je reageert."; }); </script>~[/html]