Sinds de zomer lees ik dit topic regelmatig mee. Zie dat er veel daytrade wordt, maar dat hodlen vaak net zo goed verdiend. Heb zelf in de zomer LTC en ETH gekocht op een koers van respectievelijk 40 en 260 euro. Afgelopen dagen waren daarom natuurlijk een feestje.
Ik zat me daarom wel af te vragen om niet eens (een gedeelte) te gaan cashen. Daarom voor mezelf een payout scheme gemaakt. Daarmee kan ik me emoties uitschakelen (wat betreft crypto's) en volgens een vast stramien werken wat mij het meeste "geluk" oplevert.
Ik heb gekeken hoe ik mijn 2,0 LTC het beste kan verkopen om uiteindelijk een mooi doel te hebben (4k euro aka een nieuwe wielrenfiets) en toch nog 0,5 LTC over te houden, mocht LTC echt ooit naar de moon gaan. Verder ben ik erg sceptisch over de hele crypto-markt. Ik vergelijk het met de internet-bubble. Als je kijkt naar de beurskoersen van 1999 en wie er daar van zijn overgebleven.... Vraag is natuurlijk altijd of we wat betreft de bubble nu in 1997 of 2001 zitten....
Anyway, dit is mijn scheme waarop ik elke keer 0,5 LTC verkoop om winst te pakken bij betreffende koers. Mocht LTC echt door blijven groeien naar 4.688 euro per LTC, dan heb ik mijn nieuwe fiets te pakken.
Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.