[ZT] Cryptocurrencies - handel & koers #5 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 102 ... 223 Laatste
Acties:
  • 1.466.289 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 23:39
Ik ben dus mijn Google 2FA codes kwijt na een onverwachte reset tijdens een telefoon reparatie. Gelukkig van Binance/Bittrex/Liqui/cryptopia en Hitbtc destijds een foto van de backup code gemaakt, behalve, je raadt t al, Kraken.
En het duurt echt dagen tot zij reageren, nog steeds geen reactie gehad van ze. Ik was ook maar tier 2 nog en had geen id etc opgegeven voor tier 3.

Iemand die ooit zoiets heeft meegemaakt bij kraken? Laat nou net mn etc/ltc en eth daar zijn en wat fiat. De stijging van Ltc wel gemist zo, Blockfolio doet me niet goed als ik niet bij mn muntjes kan :p

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sunri5e
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-10 22:37
Morgen de "major announcement" bij Waves.
sasha35625 (06-12)
Standing on the shoulders of giants you have to work on taking their ideas further and bringing them to masses. That's what all crypto people do now, we have to solve blockchain scalability issues and make crypto an integral part of the world we live in, compliant with the regulations (changing them at the same time, if needed). Scalability is probably harder to crack (we'll work on that too), for now we want to focus on making token sales safe and profitable for investors. Expect a major announcement this week.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds 5 dagen pas ingestapt nu dankzij de LTC wat winst gepakt, ik was op de hoge BTC ingestapt, nu vraag ik me alleen af wat verstandig is. De coins houden of uitstappen en de winst pakken en op later moment weer instappen.

Het is gedachten proces die je aardig bezig kan houden 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quxatrox
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 29-08 07:45
Verwijderd schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 20:43:
Sinds 5 dagen pas ingestapt nu dankzij de LTC wat winst gepakt, ik was op de hoge BTC ingestapt, nu vraag ik me alleen af wat verstandig is. De coins houden of uitstappen en de winst pakken en op later moment weer instappen.

Het is gedachten proces die je aardig bezig kan houden 8)7
Lastig om in te schatten en dan vooral advies te geven.

Ik ga altijd 50/50 als ik twijfel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C6DL
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 16-09 19:31
Maar klopt het dat me bitcoins op kraken nu letterlijk minder waard zijn dan op andere exchanges?
Als ik ze nu dus verkoop krijg ik per BTC 13900, maar op gdax bijna 15.000 euro
Waarom zou ik me btc nog daar laten staan als ze elders meer waard zijn?
Sterker nog waarom laat iedereen daar nog alles staan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ethirty
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:10

Ethirty

Who...me?

C6DL schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 20:46:
Maar klopt het dat me bitcoins op kraken nu letterlijk minder waard zijn dan op andere exchanges?
Dat is nu al 1000x uitgelegd hier. Je kan het blijven vragen of even zelf terugzoeken.

#team_UTC+1

An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper  Mini '12 i7/16/256  Air '13 i5/8/256  iPad mini 5 64GB  iPhone SE 128GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-8one
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-10 13:51

T-8one

take it easy, take a sisi

Musta schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 20:38:
Ik ben dus mijn Google 2FA codes kwijt na een onverwachte reset tijdens een telefoon reparatie. Gelukkig van Binance/Bittrex/Liqui/cryptopia en Hitbtc destijds een foto van de backup code gemaakt, behalve, je raadt t al, Kraken.
En het duurt echt dagen tot zij reageren, nog steeds geen reactie gehad van ze. Ik was ook maar tier 2 nog en had geen id etc opgegeven voor tier 3.

Iemand die ooit zoiets heeft meegemaakt bij kraken? Laat nou net mn etc/ltc en eth daar zijn en wat fiat. De stijging van Ltc wel gemist zo, Blockfolio doet me niet goed als ik niet bij mn muntjes kan :p
je kunt bij je google account toch gewoon je telefoon wijzigen?
https://www.cnet.com/how-...nticator-to-a-new-device/

GP 32 the most powerfull handheld in the world :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C6DL
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 16-09 19:31
Ethirty schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 20:52:
[...]

Dat is nu al 1000x uitgelegd hier. Je kan het blijven vragen of even zelf terugzoeken.
Nou op me laatste vraag volgens mij niet.. maar goed,
ik kom er vanzelf wel achter zodra ik mijn btc overhevel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ik weet niks
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 15-01 23:32
C6DL schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 20:46:
Als je ze bij kraken koopt ben je ook goedkoper uit.
Dus als je ze bij 1 partij wilt kopen en verkopen maakt het niet veel uit.

Je kunt ze ook bij Kraken kopen en vervolgens bij gdax verkopen, maar gezien de hoge fee met BTC is het niet snel interresant. Verder is Kraken vaak erg traag waardoor tussentijdse koers schommeligen vervelend kunnen uitpakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 02-10 09:33
Sunri5e schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 20:38:

[...]
Let maar op wat er met waves gebeurt straks _/-\o_

Samsung Flip 7

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

C6DL schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 20:54:
[...]

Nou op me laatste vraag volgens mij niet.. maar goed,
ik kom er vanzelf wel achter zodra ik mijn btc overhevel.
Nog 1x dan. Kraken heeft sowieso een trouw klantenbestand. Ondanks alle ellende hebben ze vandaag ook gewoon dik 200k LTC verhandeld.

En als je daar wel een account hebt en ergens anders de validatie niet rond krijgt heb je ook weinig keus. Tel daarbij de problemen op van het overboeken en de kosten en je weet gelijk waarom niet iedereen geld kan verdienen met koersverschillen.

Maar goed, dat was dus al een paar keer uitgelegd. ;)

#team_UTC+1

You can call me McOverloper  Mini '12 i7/16/256  Air '13 i5/8/256  iPad mini 5 64GB  iPhone SE 128GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• descon
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06-10 12:11
freestyler2 schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 19:52:
[...]

haha jaa en de vraag is.... kopen of juist nu verkopen?! Wie zal het zeggen.

Maar 400% winst is natuurlijk nog steeds niet slecht....
Ik had als insteek...als ik maar meer pak als op de spaarrekening....was iets te negatief geloof ik 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Sunri5e schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 20:38:

[...]
All aboard the hype-train!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• paul-s83
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 23:32
C6DL schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 20:13:
Op kraken doet de BTC/EUR nu 13.900 euro
Op gdax doet de BTC/EUR nu 14.568 euro

Als ik 2 btc "opneem" bij kraken en naar gdax stuur, heb ik dan een winst minus de fee's?
Of heeft het geen enkel nut?
Beste en veiligste is om op de ene exchange BTC te hebben, en op de andere fiat. Dus op Kraken kopen met fiat, en "tegelijk" je BTC op Gdax verkopen.

Dan heb je namelijk nog steeds 2 BTC in bezit, maar steek je wel 2 x het verschil in euro prijs tussen Gdax en Kraken in je zak (14.568 - 13900).

Wil je dit truukje nog een keer doen dan moet je je BTC dus weer van Kraken naar GDax sturen, en je fiat van Gdax naar Kraken (of extra achter de hand hebben :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RustStorm
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 07-10 21:53
De vraag is alleen: met hoeveel stap je aan boord? ;) Ik ben mezelf dat aan het afvragen eerlijk gezegd... ^_^

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bella82
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08-10 08:08
Musta schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 20:38:

Gebruik zelf ook Authy om dit te voorkomen.
Heb je nu uiteraard niets aan maar goed...
Anders speciaal een aparte crap-telefoon aanschaffen om dit te voorkomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 18:21
RustStorm schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 21:24:
[...]

De vraag is alleen: met hoeveel stap je aan boord? ;) Ik ben mezelf dat aan het afvragen eerlijk gezegd... ^_^
Announcement, doet me denken aan verge poosje terug. Pump tot de announcement, enkele minuten erna een insane dump ;)

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 07-10 22:55

p0st

Dutch Reefer

Korkss schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 21:32:
[...]

Announcement, doet me denken aan verge poosje terug. Pump tot de announcement, enkele minuten erna een insane dump ;)
EEN announcement doet je denken aan Verge? Ik snap de link echt totaal niet... Er worden dagelijks "grote announcements" gedaan, en je ziet inderdaad vaak "buy the rumour, sell the news", dus een dip gelijk na de bekendmaking van nieuws. Maar ik vermoed dat de announcement van Waves van een iets andere magnitude zal zijn dan Verge met hun scammy "wraith protocol". Waves is echt wel een vrij stabiel project met goede fundamenten!

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RustStorm
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 07-10 21:53
Nvm :)

[ Voor 97% gewijzigd door RustStorm op 12-12-2017 21:36 ]

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• robino007
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 21:08
Korkss schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 21:32:
[...]

Gaat dit over hun nieuwe client wat al op hun twitter staat? Ik vind waves op dit moment niet interresant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 18:21
p0st schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 21:34:
[...]

EEN announcement doet je denken aan Verge? Ik snap de link echt totaal niet... Er worden dagelijks "grote announcements" gedaan, en je ziet inderdaad vaak "buy the rumour, sell the news", dus een dip gelijk na de bekendmaking van nieuws. Maar ik vermoed dat de announcement van Waves van een iets andere magnitude zal zijn dan Verge met hun scammy "wraith protocol". Waves is echt wel een vrij stabiel project met goede fundamenten!
Meer dat mensen hyped lijken door een announcement. Geef verge hier even als voorbeeld.
Ben benieuwd, stap zelf niet in maar leuk om te kijken wat er gaat gebeuren.

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Machlah
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21:12
Korkss schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 21:38:
[...]

Meer dat mensen hyped lijken door een announcement. Geef verge hier even als voorbeeld.
Ben benieuwd, stap zelf niet in maar leuk om te kijken wat er gaat gebeuren.
Welke mega dump had je het dan over mbt Verve? Heb niks gemerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argon007
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 21:25
Ben mij aan het verifiëren bij GDAX, maar snap niet echt wat ze bedoelen met "Bank Statement"? Ik moet daar Bank Statement Day / Month / Year invullen alsook de naam van de bank (wat ik dus wel weet natuurlijk :-) )

Iemand al de GDAX verificatie doorlopen die mij kan zeggen wat je hier invulde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Machlah
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21:12
argon007 schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 21:43:
Ben mij aan het verifiëren bij GDAX, maar snap niet echt wat ze bedoelen met "Bank Statement"? Ik moet daar Bank Statement Day / Month / Year invullen alsook de naam van de bank (wat ik dus wel weet natuurlijk :-) )

Bankafschrift? Kan toch niet zo moeilijk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-09 18:18
argon007 schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 21:43:

Ik heb een PDF van de bank met de boeking van mijn salaris geupload een aantal dagen terug en ben er mee geverifieerd.

Zoals hierboven gezegd wordt, een bankafschrift inderdaad.

[ Voor 6% gewijzigd door Radiance op 12-12-2017 21:47 ]

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nu wordt Ripple gepumpt.

Is er een site waar ik sochtends kan lezen om 8 uur wat de pump van de dag wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 08-10 15:35
technoaddict schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 14:32:
[...]

Ik heb al een half jaar xrp. Toen voor het zelfde bedrag gekocht als waar het nu mee op de markt te koop staat. Er gebeurt echt helemaal niks!
Op Reddit gaan verhalen rond dat grotere machten de prijs zo statisch houden. Reden weet ik even niet meer. Vele onderzoeksblaadjes noemen de Ripple als ze enkele veelbelovende Crypto's moeten noemen. Ik geloof er ook wel in, maar kan nog zo een jaar duren voordat de koers omhoog gaat.
Noem het maar niets, 41% omhoog vandaag, ik ben blij met xrp :+

Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 05:06
ik lees hier veel over Kraken en niet over bijvoorbeeld Bittrex. Momenteel heb ik alle coins ondergebracht bij Bittrex. Wat is het belangrijkste verschil tov Kraken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainalyser1st
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21-09 10:21
MaStar schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 22:11:
ik lees hier veel over Kraken en niet over bijvoorbeeld Bittrex. Momenteel heb ik alle coins ondergebracht bij Bittrex. Wat is het belangrijkste verschil tov Kraken?
Waarschijnlijk omdat je bij Kraken vrij simpel verified tier 2 bent en daarmee al redelijk uit de voeten kan mits het werkt natuurlijk, wel balen dat er op Kraken.com vanavond echt geen order te plaatsen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rushhour77
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 08-09 12:56
Verwijderd schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 22:10:
nu wordt Ripple gepumpt.

Is er een site waar ik sochtends kan lezen om 8 uur wat de pump van de dag wordt?
https://asia.nikkei.com/B...als-Friday?n_cid=NARAN012
Gaat lekker zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:31

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
migila schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 22:08:
[...]

Topic regel:
Wat willen we hier niet zien?
"De Kraken servers zijn ruk". Nee echt? Ja, echt waar. Het is al heel lang ruk. Het hoeft niet elke dag weer eens vermeld te worden.
Uit het reactiescherm:
* Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen :)

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emielos
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 09-06-2022
Even een vraagje.

litebit is een betrouwbare speler op het gebied van litecoin. anycoindirect bieden ze ook aan en zelfs goedkoper. Weet iemand of dit wel een betrouwbare site is? er worden overal andere waardes gegeven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brainalyser1st
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21-09 10:21
migila schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 22:08:
[...]

Topic regel:
"De Kraken servers zijn ruk". Nee echt? Ja, echt waar. Het is al heel lang ruk. Het hoeft niet elke dag weer eens vermeld te worden.
Had het inderdaad wel gelezen maar ben ook een beetje gefrustreerd aangezien ik letterlijk 3 uur achter elkaar een order probeerde te plaatsen. Ben er nu wel ff klaar mee, jammer dat ik die kans gemist heb. Heb sinds kort een account en ben de afgelopen 2 dagen even wat zaken aan het testen. Maar dat gaat dus niet als Kraken.com totaal niet meewerkt wat orders betreft, deposits en withdraws werken in ieder geval wel :P Heb ook nog niet eens zoveel 520 error pagina's krijg er alleen met geen mogelijkheid een order in.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• freestyler2
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online

freestyler2

Moderator

MaStar schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 22:19:
[...]

Alles op Ripple pompen nu? ;)
Nah niet verstandig om hierop all in te gaan. Ripple zelf gaat niet gebruikt worden, de technologie achter Ripple wel, maw er is een reden dat de koers relatief laag is, ook al is er een koersstijging momenteel

Tenzij je naam Google is hou op met te doen alsof je alles weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 21:05
emielos schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 22:22:
Even een vraagje.

litebit is een betrouwbare speler op het gebied van litecoin. anycoindirect bieden ze ook aan en zelfs goedkoper. Weet iemand of dit wel een betrouwbare site is? er worden overal andere waardes gegeven.
Litebit? Is dat niet de site die twee keer is gehacked in korte tijd?

Litebit heeft ook niets met litecoin te maken (dat wist je zeker al?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 01:58
MaStar schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 22:11:
Bittrex heeft geen fiat is wel een belangrijk verschil. Daarnaast een ruimer aanbod aan alts en betere servers. Wel merkbaar lagere prijzen doorgaans maar dat is vermoedelijk omdat er geen fiat naartoe gestuurd kan worden.
freestyler2 schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 22:23:
[...]

Nah niet verstandig om hierop all in te gaan. Ripple zelf gaat niet gebruikt worden, de technologie achter Ripple wel, maw er is een reden dat de koers relatief laag is, ook al is er een koersstijging momenteel
Relatief laag? Relatief tegenover wat? Gewoon een gigantische toename vandaag. Market cap nog steeds 6e, dus gaat genoeg geld in om. Maar verder wel ermee eens dat Ripple wellicht interessanter is dan XRP.

[ Voor 8% gewijzigd door The Redman op 12-12-2017 22:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emielos
xminator schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 22:23:
[...]

Litebit? Is dat niet de site die twee keer is gehacked in korte tijd?

Litebit heeft ook niets met litecoin te maken (dat wist je zeker al?)
Dat wist ik inderdaad al. Het is gewoon een speler die het ook verkoopt. van dat hacken weet ik zo 1 2 3 zelf niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simokko
  • Laatst online: 11-03 12:11
Even een vraagje.

Ik heb zonder problemen daar Bitcoins gekocht, maar wacht nu al 6 uur op Litecoins. Ze Tweeten niet meer, op mails reageert men niet. Het zal vast betrouwbaar zijn, maar zwaar overbelast dus nu zeker geen aanrader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Even een vraagje.

Ja, tot nu toe erg betrouwbaar, al een aantal keer iets besteld.

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxa
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 20:59
[...]

https://www.xrpchat.com/t...b=comments#comment-136599

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• freestyler2
  • Niet online

freestyler2

Moderator

The Redman schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 22:24:
[...]

Relatief laag? Relatief tegenover wat? Gewoon een gigantische toename vandaag.
Relatief laag tegenover elke coin. Tenzij je hier een grote hoeveelheid van koopt (wat niet verstandig is, lees diverse fora op internet met uitleg hierover). Natuurlijk nu vandaag zijn er een hoop mensen die een mooie winst gepakt hebben, maar dit zal nooit te nimmer de koers van Bitcoin evenaren en je zal je niet snel rijk moeten rekenen.

De technologie van Ripple is interessant, niet Ripple zelf. Bron zal ik nog eens opzoeken maar wellicht kan iemand mij bevestigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GustavSan
  • Laatst online: 15-09 16:34
[...]

Vergeleken afgelopen maand(en) een reuzestap. Ben benieuwd of het een omgekeerde dip is of dat dit een trend wordt (eindelijk).

Denken jullie verder dat ik morgenochtend ga wakkerworden en LTC ineens weer op €126 zie staan (glazen bol, iemand :) ?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_president
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 17-05 22:10
Ik zelf xrp op bittrex staan, maar die staan in me wallet op onderhoud. Hoe kan dat,terwijl ze wel verhandeld worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Redman
freestyler2 schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 22:27:
[...]

Relatief laag tegenover elke coin. Tenzij je hier een grote hoeveelheid van koopt (wat niet verstandig is, lees diverse fora op internet met uitleg hierover). Natuurlijk nu vandaag zijn er een hoop mensen die een mooie winst gepakt hebben, maar dit zal nooit te nimmer de koers van Bitcoin evenaren en je zal je niet snel rijk moeten rekenen.
Er zijn dan ook wel een stuk meer Ripple(s?) in omloop dan de rest van de marketcap top-10 bij elkaar. Dan is het niet onlogisch dat de waarde uitgedrukt in euro's per munt lager is toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

The Redman schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 22:24:
Bittrex heeft geen fiat is wel een belangrijk verschil. Daarnaast een ruimer aanbod aan alts en betere servers. Wel merkbaar lagere prijzen doorgaans maar dat is vermoedelijk omdat er geen fiat naartoe gestuurd kan worden.
Het mag natuurlijk niet, maar ik zie USDT wel als een vorm van fiat, of in ieder geval een mooie tussenstop om dalen op te vangen. Ik ken de bezwaren van USDT, maar door USDT gebruik ik voor 50% van portefeuille graag Bittrex. Het is gewoon erg fijn en snel handelen en waar in het verleden anderen plat gingen tijdens snelle koersstijgingen bleef Bittrex overeind. De rest heb ik op GDAX staan om snel naar Euro uit te kunnen stappen als het nodig is.

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

El_president schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 22:30:
Ik zelf xrp op bittrex staan, maar die staan in me wallet op onderhoud. Hoe kan dat,terwijl ze wel verhandeld worden?
Je kunt ze tijdens onderhoud niet withdrawen, maar wel verhandelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_president
Taro schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 22:31:
[...]

Je kunt ze tijdens onderhoud niet withdrawen, maar wel verhandelen.
Nee dit is ook niet mogelijk :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheeler 2
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 02-12-2021
Even een vraagje.

Met anycoindirect heb ik goede ervaringen. Wel van te voren even goed berekenen welke koers ze bieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wallie Wallie
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 20:33
bella82 schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 21:26:
[...]

Gebruik zelf ook Authy om dit te voorkomen.
Heb je nu uiteraard niets aan maar goed...
Anders speciaal een aparte crap-telefoon aanschaffen om dit te voorkomen?
Titanium Backup? Althans die gebruik om kritische apps naar de cloud te back-uppen. Nog niet nodig gehad dus of het echt werkt weet ik niet. Iemand anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Hier wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freestyler2
  • Niet online

freestyler2

Moderator

The Redman schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 22:30:
[...]

Er zijn dan ook wel een stuk meer Ripple(s?) in omloop dan de rest van de marketcap top-10 bij elkaar. Dan is het niet onlogisch dat de waarde uitgedrukt in euro's per munt lager is toch?
Dat natuurlijk niet, maar Ripples kunnen niet gemined worden zoals dit bij vele andere crypto's wel het geval is. De oprichters kunnen zo nog vele miljarden extra Ripples online gooien en dan gaat de koers vanzelf weer omlaag. Momenteel is er gewoon veel meer aanbod dan vraag, maar de toekomst zal het leren....

Nogmaals de technologie zal gebruikt worden van Ripple maar nimmer zal Ripple zelf als handelswaar door de banken gebruikt gaan worden aangezien de banken zelf de controle willen houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emielos
wheeler 2 schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 22:33:
[...]

Met anycoindirect heb ik goede ervaringen. Wel van te voren even goed berekenen welke koers ze bieden.
bedankt voor de informatie. Wat ik gek vind is dat 1 op die site 270 euro is. via een app zoals plus500 is het 340. vind ik nogal een behoorlijk groot verschil dat het bijna ongeloofwaardig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freestyler2
  • Niet online

freestyler2

Moderator

ETH is op dit moment ook gekke dingen aan het doen, zojuist een koers aangetikt van EUR 480 en nu weer EUR 464. Heeft iedereen zijn ETH ingeruild voor XRP ofzo :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jkool07
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 08-10 16:42
In je bittrex- wallet wordt dan inderdaad niet gelinkt naar de Ripple 8)7 . Vanuit het hoofdscherm wel, of via de directe link.

https://bittrex.com/Market/Index?MarketName=BTC-XRP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• douwe.nl
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 21:51
freestyler2 schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 22:40:
ETH is op dit moment ook gekke dingen aan het doen, zojuist een koers aangetikt van EUR 480 en nu weer EUR 464. Heeft iedereen zijn ETH ingeruild voor XRP ofzo :+
Ik had een sell order op 25ct staan op xrp, ooit er in gezet zo van wie weet, gekocht op 20/21ct dus prima. ik heb er juist eth van gekocht :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freestyler2
  • Niet online

freestyler2

Moderator

douwe.nl schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 22:42:
[...]

Ik had een sell order op 25ct staan op xrp, ooit er in gezet zo van wie weet, gekocht op 20/21ct dus prima. ik heb er juist eth van gekocht :P
haha nu ben ik wel benieuwd hoeveel stuks je er dan had gekocht als je genoegen neemt met zo'n kleine marge (relatief gezien :9 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheeler 2
  • Laatst online: 02-12-2021
emielos schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 22:36:
[...]

bedankt voor de informatie. Wat ik gek vind is dat 1 op die site 270 euro is. via een app zoals plus500 is het 340. vind ik nogal een behoorlijk groot verschil dat het bijna ongeloofwaardig is.
Litecoin kost bij anycoin 270 en bij litebit 284. Dat verschil lijkt me wel plausibel. Elders kan het vast nog goedkoper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• douwe.nl
freestyler2 schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 22:43:
[...]

haha nu ben ik wel benieuwd hoeveel stuks je er dan had gekocht als je genoegen neemt met zo'n kleine marge (relatief gezien :9 )
1000xrp, ik ben nog lerende en zit er totaal nog geen 1000 euro in nu maar wel +40% overall atm :)

Meer kon kennelijk, maar winst = winst

[ Voor 5% gewijzigd door douwe.nl op 12-12-2017 22:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utke56
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 01-08 18:42
Just for the record HODL'en heeft mij tot nu toe zoveel meer profits opgeleverd dan een panick sell (ik verkoop het graag als daytraden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freestyler2
  • Niet online

freestyler2

Moderator

douwe.nl schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 22:44:
[...]

1000xrp, ik ben nog lerende en zit er totaal nog geen 1000 euro in nu maar wel +40% overall atm :)
Lekker bezig! Toch snel verdiend :-)
Nu pas weer XRP kopen als de koers zakt (tenzij hij natuurlijk alleen maar blijft stijgen, mja wie zal dat zeggen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rik033
  • Laatst online: 05-07-2021
Goedenavond,

Nieuw op het forum en lees al tijdje mee om meer kennis op te doen. In Juli begonnen met stukje voor stukje beetje voor beetje Crypto's aan te schaffen en momenteel in bezit van (delen) BTC, BCC, IOTA, LTC, XMR, ETH, XRP, DASH en (flop) ACC. Ben er ingestapt voor de lange termijn dus kijken ongeduldig dagelijks op mijn app blockfolio hoe het gaat (met vandaag mooie groene cijfers) Sinds juli ongeveer 60% rendement op mijn portefeuilletje met verschillend succes per crypte. Deel opgeslagen op mijn aangeschaft Ledger Nano S en deel ondergebracht bij BINANCE. Heb ook een account op Bittrex maar doe ik nauwelijks nog wat mee. Voor de aanschaf gebruikt gemaakt van voornamelijk Litebit en anycoindirect. Werken prima voor mij. Verwacht op lange termijn nog flinke stijging, daytraden doe ik nauwelijks of moet net ergens een goed gevoel bij hebben maar das met alles, ik lees dus met veel plezier mee. Coinbase ooit mee begonnen maar mee gestopt door relatief hoge fee's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freestyler2
  • Niet online

freestyler2

Moderator

Utke56 schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 22:45:
Just for the record HODL'en heeft mij tot nu toe zoveel meer profits opgeleverd dan een panick sell (ik verkoop het graag als daytraden).
Jep zeker waar maar het is voor vele moeilijk om geld te zien verdampen.

Tip voor degene die hier niet tegen kunnen: Zoek op internet of je een oorzaak kan vinden van een Crash, is die er niet, dan is HODL een goed advies. Is er wel iets aan de hand, dan inderdaad een panick sell!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Redman
Taro schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 22:30:
[...]

Het mag natuurlijk niet, maar ik zie USDT wel als een vorm van fiat, of in ieder geval een mooie tussenstop om dalen op te vangen. Ik ken de bezwaren van USDT, maar door USDT gebruik ik voor 50% van portefeuille graag Bittrex. Het is gewoon erg fijn en snel handelen en waar in het verleden anderen plat gingen tijdens snelle koersstijgingen bleef Bittrex overeind. De rest heb ik op GDAX staan om snel naar Euro uit te kunnen stappen als het nodig is.
Klopt, maar al die nieuwe mensen in crypto hebben nog geen crypto en dus ook geen USDT. Die moeten hun reis beginnen met een bank wire of SEPA en dat kan dus niet. Je kunt op Bittrex alleen tussen crypto exchangen (dus ja ook USDT) en dus ben je per definitie niet 'nieuw' in crypto. Natuurlijk is er ook nog de mogelijkheid om eerst een wallet aan te maken en een broker het te laten doorsturen, maar ik denk dat het gros van de mensen dat niet ziet en Coinbase downloadt.

Althans, dat was mijn idee over waarom de Bittrex-koers de laatste tijd zeer regelmatig beduidend lager ligt. Correct me if I'm wrong.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kraken bitcoin/euro $1k+ onder de andere exchanges. Ik wil niet verkopen voor dit bedrag. Maar kan de coins er ook niet uitkrijgen omdat ik niet tier 3 verified ben. Voelt zeer naar om zon groot risico te lopen. Gaat niet om een klein bedrag. :'(

Morgen kraken hacked? kan niet slapen zo :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hi all, ik heb vanavond via Coinbase wat litecoins gekocht. Als ik onder mijn accounts kijk zie ik daar nog steeds alleen de waarde van mijn euro Wallet en niet de waarde van de litecoins die ik heb aangekocht (LTC Wallet is 0,00) Als ik op de LTC Wallet klik zie ik wel de transactie staan die ik heb uitgevoerd. Duurt het altijd wat langer voordat dit gesynct is of is dit normaal instantly zichtbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_president
jkool07 schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 22:41:
[...]

In je bittrex- wallet wordt dan inderdaad niet gelinkt naar de Ripple 8)7 . Vanuit het hoofdscherm wel, of via de directe link.

https://bittrex.com/Market/Index?MarketName=BTC-XRP
Ja is inmiddels op deze manier gelukt.. thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaïr.exe
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 07-10 18:16
Verwijderd schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 22:10:
nu wordt Ripple gepumpt.

Alsje: https://www.tradingview.com/people/
En ik volg een beetje deze gozer: https://www.tradingview.com/u/alanmasters/

Let op, het is geen garantie op groei. Je ziet het eindresultaat nooit van tevoren. Het is een beetje gokken, maar zo logisch mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Verwijderd schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 22:49:
Hi all, ik heb vanavond via Coinbase wat litecoins gekocht. Als ik onder mijn accounts kijk zie ik daar nog steeds alleen de waarde van mijn euro Wallet en niet de waarde van de litecoins die ik heb aangekocht (LTC Wallet is 0,00) Als ik op de LTC Wallet klik zie ik wel de transactie staan die ik heb uitgevoerd. Duurt het altijd wat langer voordat dit gesynct is of is dit normaal instantly zichtbaar?
Hangt van de manier van aankopen af. Via creditcard of uit je Euro tegoed zou je ze direct moeten hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTACrime
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Coinbase loopt vandaag ook bij mij een beetje achter. De coins zijn er wel, maar het is niet direct zichtbaar. Ze hebben moeite met het volume denk ik. Ik zou me er geen zorgen over maken, zal morgen wel weer opgelost zijn :)

[ Voor 3% gewijzigd door GTACrime op 12-12-2017 22:54 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Kraken bitcoin/euro $1k+ onder de andere exchanges. Ik wil niet verkopen voor dit bedrag. Maar kan de coins er ook niet uitkrijgen omdat ik niet tier 3 verified ben. Voelt zeer naar om zon groot risico te lopen. Gaat niet om een klein bedrag. :'(

Morgen kraken hacked? kan niet slapen zo :O
Hoezo zou kraken gehackt worden? Ze hebben misschien last van een DDos aanval op het moment of wat technische problemen waardoor veel mensen niet kunnen traden en zo de BTC/EUR achterblijft. Zal snel wel weer bijtrekken. Gewoon lekker slapen! :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Taro schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 22:51:
[...]

Hangt van de manier van aankopen af. Via creditcard of uit je Euro tegoed zou je ze direct moeten hebben.
Ja had ze aangekocht vanuit mijn euro tegoed. Hm vreemd. Ik heb omdat ik Coinbase voor het eerst gebruik ook 0,000562 bitcoin ontvangen. Deze zie ook niet terug in de Bitcoin Wallet, wel de transactie die erbij hoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michielonline
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 26-09 09:42
En niet vergeten dat je bij oudere adviezen op de play knop kan drukken om te zien of de analyse hout sneed. Ik ben zo al langer op zoek naar iemand met goede adviezen en heb wel al door dat een “pro” label geen garantie voor succes is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Verwijderd schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 22:54:
[...]
Ja had ze aangekocht vanuit mijn euro tegoed. Hm vreemd. Ik heb omdat ik Coinbase voor het eerst gebruik ook 0,000562 bitcoin ontvangen. Deze zie ook niet terug in de Bitcoin Wallet, wel de transactie die erbij hoort.
Bij Coinbase zou ik er geen twijfel over hebben dat dit goedkomt. Gewoon even afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• douwe.nl
freestyler2 schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 22:46:
[...]

Lekker bezig! Toch snel verdiend :-)
Nu pas weer XRP kopen als de koers zakt (tenzij hij natuurlijk alleen maar blijft stijgen, mja wie zal dat zeggen).
Of iota / btc / cardano weet het nog niet.

Ff rustig bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snoekds20
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 22:42
heb hetzelfde verhaal als jij, gewoon tot morgen wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freestyler2
  • Niet online

freestyler2

Moderator

freestyler2 schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 22:40:
Inmiddels is ETH weer bijna terug op zijn oude koers van EUR 480. Met een beetje gelukt tikt hij morgenochtend de EUR 500 aan!

edit: bedragen aangepast

[ Voor 3% gewijzigd door freestyler2 op 12-12-2017 23:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klie2003
  • Laatst online: 23-09 11:51
freestyler2 schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 23:00:
[...]

Inmiddels is ETH weer bijna terug op zijn oude koers van EUR 380. Met een beetje gelukt tikt hij morgenochtend de EUR 400 aan!
Waar?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Utke56
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 01-08 18:42
Hij staat toch op plus 500?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freestyler2
  • Niet online

freestyler2

Moderator

Kraken :)

Hij schommelt nu nog rond de EUR 475.
Gisteren had ETH nog een koers van EUR 380 als ik mij niet vergis.

edit: oops ik zie waar de verwarring over gaat!

Typfout gemaakt, nu aangepast!

[ Voor 14% gewijzigd door freestyler2 op 12-12-2017 23:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MaStar
Rik033 schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 22:46:
Goedenavond,

Nieuw op het forum en lees al tijdje mee om meer kennis op te doen. In Juli begonnen met stukje voor stukje beetje voor beetje Crypto's aan te schaffen en momenteel in bezit van (delen) BTC, BCC, IOTA, LTC, XMR, ETH, XRP, DASH en (flop) ACC. Ben er ingestapt voor de lange termijn dus kijken ongeduldig dagelijks op mijn app blockfolio hoe het gaat (met vandaag mooie groene cijfers) Sinds juli ongeveer 60% rendement op mijn portefeuilletje met verschillend succes per crypte. Deel opgeslagen op mijn aangeschaft Ledger Nano S en deel ondergebracht bij BINANCE. Heb ook een account op Bittrex maar doe ik nauwelijks nog wat mee. Voor de aanschaf gebruikt gemaakt van voornamelijk Litebit en anycoindirect. Werken prima voor mij. Verwacht op lange termijn nog flinke stijging, daytraden doe ik nauwelijks of moet net ergens een goed gevoel bij hebben maar das met alles, ik lees dus met veel plezier mee. Coinbase ooit mee begonnen maar mee gestopt door relatief hoge fee's
Hoe is je verdelimg in deze portefeuille?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik weet niks
Dat een koers van een currency tussen twee exchanges kan varieren begrijp ik. Maar mag je niet verwachten dat deze verschillen gemiddeld ongeveer 0 zijn, waarom zit Kraken consequent lager?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jack_
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 00:25
Rik033 schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 22:46:
Heb ook een account op Bittrex maar doe ik nauwelijks nog wat mee. Voor de aanschaf gebruikt gemaakt van voornamelijk Litebit en anycoindirect. Werken prima voor mij. Verwacht op lange termijn nog flinke stijging, daytraden doe ik nauwelijks of moet net ergens een goed gevoel bij hebben maar das met alles, ik lees dus met veel plezier mee. Coinbase ooit mee begonnen maar mee gestopt door relatief hoge fee's
welkom!

1 ding snap ik niet. Je valt over de hoge fees van Coinbase, terwijl je bij brokers relatief duur je coins koopt.

Bij Gdax (gekoppeld aan Coinbase) met een minimale fee exchange prijzen hebt (in elk geval voor de sell op gdax) en je het goed om kunt zetten naar fiat.

Nu heb je wel helemaal gelijk dat als je weinig rompslomp wil je je toch alleen wil holden, maakt een 10-20% hogere prijs op Litebit/Anycoindirect ook niet zoveel uit als je voor grotere stijgingen gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

snoekds20 schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 22:58:
[...]

heb hetzelfde verhaal als jij, gewoon tot morgen wachten
Ah ok thanks. Het zal de drukte zijn.. Wel jammer want snel verkopen zit er op deze manier niet in...

Onder accounts zie ik trouwens onder alle wallets een knopje "ontvangen" staan, als je daarop klikt zie je een QR code met daarbij adres van de Wallet. Nu heb ik blijkbaar een aantal keer op dit knopje geklikt en zie onder het kopje functies ook verschillende adressen staan voor 1 bepaalde Wallet. Kan dit kwaad, kan je ze opschonen of kan ik gewoon 1 adres hiervan gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

ik weet niks schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 23:04:
Dat een koers van een currency tussen twee exchanges kan varieren begrijp ik. Maar mag je niet verwachten dat deze verschillen gemiddeld ongeveer 0 zijn, waarom zit Kraken consequent lager?
Omdat arbitrage niet werkt als sites niet werken en handel moeilijk tot onmogelijk is.

#team_UTC+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snoekds20
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 22:42
Verwijderd schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 23:05:
[...]

Ah ok thanks. Het zal de drukte zijn.. Wel jammer want snel verkopen zit er op deze manier niet in...

Onder accounts zie ik trouwens onder alle wallets een knopje "ontvangen" staan, als je daarop klikt zie je een QR code met daarbij adres van de Wallet. Nu heb ik blijkbaar een aantal keer op dit knopje geklikt en zie onder het kopje functies ook verschillende adressen staan voor 1 bepaalde Wallet. Kan dit kwaad, kan je ze opschonen of kan ik gewoon 1 adres hiervan gebruiken?
geen idee, iemand een antwoord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik weet niks
Ethirty schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 23:11:
[...]

Omdat arbitrage niet werkt als sites niet werken en handel moeilijk tot onmogelijk.
Nu heb je het waarschijnlijk over de slechte performance van Kraken. Wat ik begrepen heb moet de perfomance update nog plaats vinden maar afgelopen week gaat het een stuk beter op Kraken.

Maar wat je zegt verklaart waarom het verschil zo hoog kan oplopen, nog niet waarom het consequent lager is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

snoekds20 schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 23:12:
[...]

geen idee, iemand een antwoord?
Blijkbaar een privacy dingetje...

https://support.coinbase....r/portal/articles/2276500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jaïr.exe schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 22:51:
[...]

Alsje: https://www.tradingview.com/people/
En ik volg een beetje deze gozer: https://www.tradingview.com/u/alanmasters/

Let op, het is geen garantie op groei. Je ziet het eindresultaat nooit van tevoren. Het is een beetje gokken, maar zo logisch mogelijk.
Dank voor de tip, hij gaf 19 uur geleden aan dat ETH op het punt staat uit te breken en inderdaad hij is aan het stijgen. Maar de echte klapper komt nog zegt ie, snel.
“All bullish signals remain”

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2017 23:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GustavSan
  • Laatst online: 15-09 16:34
Als er zoveel xrp's in de omloop zijn en die market cap relatief laag is (toch) hoe kan deze coin dan uberhaupt stijgen? Wordt de waarde door Ripple zelf gedirigeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djès1698
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 25-10-2020
Ik wou mijn xrp verkopen en stond ophet punt tot ik zag dat ik eerst mijn rekening moest verifiëren ... iemand enig idee of dit snel gaat ? Er staat 1 tot 3 dagen... ik weet dat het niet voor vnvnd zal zijn dus hopelijk blijven de xrp beetje hoog :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Ik lees dat de Noord Koreaanse regering zich ook helemaal is gaan storten op de bitcoins en ze die zelf nu ook minen.

Ik citeer: "Het communistische land is zelf begonnen met het genereren van bitcoin, en het hacken van marktplaatsen waar de digitale munt wordt verhandeld".

Ik weet dat Nicehash recent is gehackt maar zijn er verder nog meerdere hacks geweest op met name exchanges? De bron van dit nieuws is Zuid-Korea dus je kan het misschien met een korreltje zout nemen... Iedergeval ga ik mijn crypto's nu wel meer spreiden over exchanges: binance, bittrex. Verlies ik niet gelijk alles bij een hack.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

ik weet niks schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 23:15:
[...]

Nu heb je het waarschijnlijk over de slechte performance van Kraken. Wat ik begrepen heb moet de perfomance update nog plaats vinden maar afgelopen week gaat het een stuk beter op Kraken.

Maar wat je zegt verklaart waarom het verschil zo hoog kan oplopen, nog niet waarom het consequent lager is.
Is toch niet zo moeilijk te bedenken? Voor degene die wel arbitrage kunnen doen zijn op een gegeven moment ook de funds op. En het duurt minstens een dag om alles weer heen en weer te boeken.

Vandaag is op zijn minst bijzonder te noemen: BTC relatief stabiel en een massive spike bij LTC en enkele andere coins.

#team_UTC+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik weet niks
Tominatie schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 23:32:
Ik lees dat de Noord Koreaanse regering zich ook helemaal is gaan storten op de bitcoins en ze die zelf nu ook minen.

Ik citeer: "Het communistische land is zelf begonnen met het genereren van bitcoin, en het hacken van marktplaatsen waar de digitale munt wordt verhandeld".

Ik weet dat Nicehash recent is gehackt maar zijn er verder nog meerdere hacks geweest op met name exchanges? De bron van dit nieuws is Zuid-Korea dus je kan het misschien met een korreltje zout nemen... Iedergeval ga ik mijn crypto's nu wel meer spreiden over exchanges: binance, bittrex. Verlies ik niet gelijk alles bij een hack.
Is dit een nieuw verschijnsel? die hackers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radjesh
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 05-10 13:17

Radjesh

hoi

Weet iemand een antwoord op het volgende;

Ik heb via Gatehub 909 ripples in mijn wallet. Echter als ik naar de 'Net worth' in euros kijk, zie ik een bedrag staan van 224 euro.

224 / 909 = 0,24

Waarom stijgt dit niet mee met de koers van nu?

Niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
ik weet niks schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 23:35:
[...]
Ik zou het oprecht niet weten, vandaar mijn vraag. Ik zit nog niet lang in deze wereld en misschien weten de crypto goeroes die er al enorm lang inzitten of er in het verleden ook hacks zijn geweest. Maar de inmenging van Noord-Korea in bitcoin is denk ik wel nieuw te noemen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

ik weet niks schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 23:35:
[...]

Je doet je nickname wel eer aan hè? :P

Waar macht of geld te halen valt zullen criminelen of hackers altijd een manier vinden.

#team_UTC+1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MaStar
Verwijderd schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 23:15:
[...]

Dank voor de tip, hij gaf 19 uur geleden aan dat ETH op het punt staat uit te breken en inderdaad hij is aan het stijgen. Maar de echte klapper komt nog zegt ie, snel.
“All bullish signals remain”
Mooi signaal. Zou nog verder moeten stijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik weet niks
Ethirty schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 23:34:
[...]
Is toch niet zo moeilijk te bedenken? Voor degene die wel arbitrage kunnen doen zijn op een gegeven moment ook de funds op. En het duurt minstens een dag om alles weer heen en weer te boeken.
Euuh, voor mij wel. Wat je zegt verklaard waarom de verschillen toenemen, dit kan dus beide kanten op gaan, in de plus en min. Kraken zit consequent in de min (zolang ik actief ben)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• appelflap1992
  • Laatst online: 21:02
Radjesh schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 23:38:
Weet iemand een antwoord op het volgende;

Ik heb via Gatehub 909 ripples in mijn wallet. Echter als ik naar de 'Net worth' in euros kijk, zie ik een bedrag staan van 224 euro.

224 / 909 = 0,24

Waarom stijgt dit niet mee met de koers van nu?
Hey grappig, ik heb hier het zelfde, ook bij gatehub, omrekenen naar euro's komt gatehub met een lager bedrag, maar als je het in btc weergeeft klopt het wel.
Pagina: 1 ... 102 ... 223 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~[font=,24]ZERO TOLERANCE! LEES DIT EERST VOOR JE POST!~[/]
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken.

• Algemene vragen over cryptocurrencies (wallet software, blockchain technologie, etc.). Plaats die in Bitcoin en overige cryptocurrencies #3.
  • "De Kraken servers zijn ruk". Nee echt? Ja, echt waar. Het is al heel lang ruk. Het hoeft niet elke dag weer eens vermeld te worden.
  • Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
  • Crypto en belasting. Hier offtopic, kan worden besproken in het bovengenoemde topic. Suggesties om te frauderen (zoals hiet niet netjes opgeven van je vermogen) worden niet gewaardeerd.
  • Vragen die al zijn beantwoord in de topicstart of de topic zelf. Gebruik de search!
  • Linkdrops. Begeleid links naar grote lappen tekst of video met een korte samenvatting (als die niet al gegeven is). Als jij iets interessant vindt om te delen, zeg er dan bij waarom je het interessant vindt.
  • Referrals. Ten overvloede, want dit staat ook in het algemene beleid van GoT.
  • Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen.
  • Slowchat. Dit betreft dus óók reacties als "Bitcoin nu op $2800", "ETH daling is ingezet" , "To the moon!" en meer van zulks. Er is een speciaal Slack kanaal opgezet door de community waar veel van de hier actieve posters te vinden zijn: click
~[font=,16]Posts die hieraan voldoen worden vanaf nu zonder pardon en zonder notificatie verwijderd, sancties volgen bij herhaling.~[/]

Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, het reilen en zeilen van exchanges, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om :).

~[html]<script type="text/javascript"> document.addEventListener("DOMContentLoaded", function() { if (document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value == "") document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value= "Wat willen we hier **NIET** zien?\n* Vragen over wallets\n* Discussies over coins en blockchain\n* Welke coin je moet kopen\n* Opmerkingen over de huidige koers van coin X\n* Slowchat\n* REFERRAL LINKS!\n* Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen :)\n\nLees de topicwaarschuwing hierboven in het rode vlak AANDACHTIG door voor je reageert."; }); </script>~[/html]