[ZT] Cryptocurrencies - handel & koers #5 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 101 ... 223 Laatste
Acties:
  • 1.466.288 views

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ruudonline
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:31
Theniers schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 16:28:
Ik moet toch even mijn ei kwijt en vragen hoe jullie met gemiste kansen omgaan.

Ik heb vorige week 10 LTC gekocht voor 87,- en een dag later verkocht voor 92,-. Een leuke daytrade dacht ik zo. Ik had niet de moeite genomen om opnieuw in te kopen omdat ik never nooit niet de explosieve stijging had zien aankomen. Met de huidige koers betekent dit dat ik ~2200,- heb misgelopen.

Dit raakt mij veel harder dan dat ik had gedacht. Helemaal omdat bovenstaand bedrag voor mij veel geld is. Het voelt alsof je de zilveren medaille hebt gewonnen.

Hoe gaan jullie hiermee om?
Herkenbaar. Al eerder 13 LTC verkocht voor 40 euro terwijl ik ze al jaren had, nu uiteraard balen. Maar ja, de koe achteraf in de kont kijken is geen probleem. Toen heb je op basis van bepaalde keuzes een beslissing genomen. Ik was blij met mijn mooie rendement toen ik ze verkocht, daar probeer ik aan vast te houden. Je moet je niet druk proberen te maken om iets wat je niet meer hebt en niet kunt beinvloeden. Zonde van je tijd en energie. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 23:13

HaTe

haat niet

Verwijderd schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 16:22:
[...]

Vergeet de ethereum pump niet, die begint net. Heel erg veel omzet vandaag, dit is een gifgroene dag voor cryptocoins!
Hoezo begint hij net? Wat verwacht je hiervan dan?

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLACKfm
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16:25

BLACKfm

o_O

Ik denk 'op de beurs krijg je wel waar voor je centen' .. Etherium op kraken.com ~475 euro en litebit.eu 522 euro bij verkoop :S.

Waarom krijg je er op kraken relatief gezien geen drol voor?

offtopic:
de topicwaarschuwing "Bitcoin nu op %2800" mag wel een nulletje erbij

Litebit.eu voorraad check :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argon007
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 21:25
BLACKfm schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 16:34:
Ik denk 'op de beurs krijg je wel waar voor je centen' .. Etherium op kraken.com ~475 euro en litebit.eu 522 euro bij verkoop :S.

Waarom krijg je er op kraken relatief gezien geen drol voor?

offtopic:
de topicwaarschuwing "Bitcoin nu op %2800" mag wel een nulletje erbij
Waar zie je het makkelijkst op welke Exchange je het meeste krijgt per coin variant? Of doe je dit manueel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je krijgt via bitonic 200 euro meer per bitcoin vergeleken Kraken............... wat is er gaande.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLACKfm

BLACKfm

o_O

argon007 schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 16:37:
[...]

Waar zie je het makkelijkst op welke Exchange je het meeste krijgt per coin variant? Of doe je dit manueel?
In dit geval gewoon met de hand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:10

Ethirty

Who...me?

Damn, het verschil in LTC tussen Kraken en GDAX is nou wel erg hoog (249 vs 318!), balen dat ik geen account heb en dat valideren voorlopig ook nog wel even vertraagd blijft. }:|

Veel plezier met de arbitrage voor degene die er wel op kunnen handelen.

#team_UTC+1

An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper  Mini '12 i7/16/256  Air '13 i5/8/256  iPad mini 5 64GB  iPhone SE 128GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17:11

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

KoploperMau schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 15:21:
Gisteravond voor het slapen gaan nog even snel wat Litecoins gehaald. Ik heb nu bij €332 en een mooie winst de kuierlatten genomen. Ik wacht weer even tot hij gaat dalen. :)
Ik dacht gisterenavond hetzelfde, alleen niet gekocht :')
ETH net wel verkocht, even wachten op die dip om weer bij te kopen.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

Verwijderd schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 16:38:
Je krijgt via bitonic 200 euro meer per bitcoin vergeleken Kraken............... wat is er gaande.
Helemaal niks.

#team_UTC+1

You can call me McOverloper  Mini '12 i7/16/256  Air '13 i5/8/256  iPad mini 5 64GB  iPhone SE 128GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giant87
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 07-10 20:57
Ethirty schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 16:38:
Damn, het verschil in LTC tussen Kraken en GDAX is nou wel erg hoog (249 vs 318!), balen dat ik geen account heb en dat valideren voorlopig ook nog wel even vertraagd blijft. }:|

Veel plezier met de arbitrage voor degene die er wel op kunnen handelen.
Bij Coinbase krijg je een bericht dat je LTC op dit moment niet kan verkopen. GDAX == LTC, toch raar. En inderdaad, al tig keer rijbewijs +webcam trajectje doorlopen zonder succes, dat terwijl passport er al wel in staat.

Litecoin network ? Partial Outage

[ Voor 14% gewijzigd door Giant87 op 12-12-2017 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLACKfm

BLACKfm

o_O

Verwijderd schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 16:38:
Bitonic en litebit.eu (en vast meerdere) die houden wel een flinke marge aan. Kopen is waarschijnlijk ook 200 euro duurder dan ergens op een beurs.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:31

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
BLACKfm schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 16:40:
[...]

Bitonic en litebit.eu (en vast meerdere) die houden wel een flinke marge aan. Kopen is waarschijnlijk ook 200 euro duurder dan ergens op een beurs.
Die verklaring snijdt natuurlijk geen hout. Als ze een marge hanteren bij inkoop (wat ze idd doen, daar niet van), dan zou je verwachten dat je er bij Bitonic minder voor kunt krijgen dan bij Kraken. :)

De daadwerkelijke reden is vast dat Kraken momenteel te brak is om goede arbitrage te kunnen doen.

[ Voor 9% gewijzigd door .oisyn op 12-12-2017 16:43 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-09 15:27

spacer

SAP nerd

Ik heb vorige week 10 LTC gekocht voor 87,- en een dag later verkocht voor 92,-. Een leuke daytrade dacht ik zo. Ik had niet de moeite genomen om opnieuw in te kopen omdat ik never nooit niet de explosieve stijging had zien aankomen. Met de huidige koers betekent dit dat ik ~2200,- heb misgelopen.

Dit raakt mij veel harder dan dat ik had gedacht. Helemaal omdat bovenstaand bedrag voor mij veel geld is. Het voelt alsof je de zilveren medaille hebt gewonnen.

Ach, ik heb dat ook wel een beetje. Eind oktober had ik nog 1400 IOTA maar ik vond dat ze te lang stil bleven staan. Ik heb ze toen omgezet in ETH om er GUTS / GET ICO's mee te kopen. Maar eigenlijk was dat mijn daytrade geld waardoor ik nu niets meer heb om mee te 'spelen' ;).

Gelukkig HODL ik ook nog wat BTC waardoor er zeker genoeg winst is :9.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-09 11:20

thunder8

Het gedonder begint weer.

Verwijderd schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 16:30:
[...]

Zul je altijd hebben.

Misschien het daytraden en lange termijn los halen. Lange termijn echt op projecten zetten waar je in gelooft. Daytraden alleen bij extreme (verwachte) stijgingen).
Ik ben met een maat 2 weken geleden begonnen met een bescheiden bedrag. In 3 delen gedeeld. 1/3 BTC, 1/3 Waves, 1/3 beetje traden. Dat laatste kent niet de beste resultaten. Soms pak je een mooie stijging mee, voor de rest net iedere keer op het verkeerde moment ingestapt en soms dikke verliezen gepakt. Per saldo nog steeds een leuk rendement, maar qua daytraden houdt het (nog) niet over.

Eigen portefuille gaat wel erg lekker, vooral omdat ik die coins al een paar jaar heb. Vooral de laatste maanden gaat het erg hard. :)

PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLACKfm

BLACKfm

o_O

.oisyn schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 16:43:
[...]

Die verklaring snijdt natuurlijk geen hout. Als ze een marge hanteren bij inkoop (wat ze idd doen, daar niet van), dan zou je verwachten dat je er bij Bitonic minder voor kunt krijgen dan bij Kraken. :)

De daadwerkelijke reden is vast dat Kraken momenteel te brak is om goede arbitrage te kunnen doen.
Oh, had de 'meer' voor 'minder' gelezen 8)7, ja dan is het wel gek ja :P.

Maar de kraken website is de hele dag al lastig te bereiken, kan me voorstellen dat daardoor trading ook wat achterloopt en daarmee ook de prijzen relatief lager blijven :?.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jamlip
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 29-04 11:35
Heeft iemand van jullie weleens geprobeerd op "goedkope" sites te kopen en op "dure" sites te verkopen? Bijvoorbeeld:

BTC kopen op Litebit, doorsturen naar wallet op Coinbase en weer verkopen? Ben benieuwd of je op deze manier snel wat geld kan pakken maar ben bang dat je door de vertraging iedere keer de boot mist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SteeringWheel
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-09 22:13
Machlah schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 16:11:
[...]
Een coin met een zeer hoge supply moet veel meer geld in gepompt worden om er voor te zorgen dat de prijs per coin omhoog gaat. Als dat geld er simpelweg niet is of niet in gestoken word dan zal de prijs niet of minder omhoog gaan. Zoals iemand hiervoor al opmerkte, de marketcap is een functie van coinprijs*aantal coins en niet andersom. % winst heeft verder niets met je vraag te maken IMHO.
Ik ga dit niet snappen kan ik je nu al vertellen. Bv:

code:
1
2
3
4
5
date | coin | marketcap | supply  | price/coin 
X    | A    | 1000000   | 2000000 | 0.05
X    | B    | 1000000   | 2000    | 50
Y    | A    | 2000000   | 2000000 | 0.1
Y    | B    | 2000000   | 2000    | 100

Tussen datum X en Y wordt in beide coins 1000000 gepompt. Dan zijn ze op datum Y allebei evenveel gestegen. Waarom zou het geld niet in coin A, met een hoge supply gestoken worden, maar wel in coin B? Het maakt een speculator/investeerder toch niet uit hoeveel er van een bepaalde coin zijn?
Rannasha schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 16:27:
[...]
Dat maakt niet zo veel uit, lijkt mij. Een node mode nog steeds op de hoogte zijn van de volledige staat van de tangle om eventuele double-spends te kunnen detecteren.
Volgens mij werkt het zo niet helemaal. Nodes kunnen onafhankelijk van elkaar transacties uitvoeren. Daarbij kan het zelfs zo zijn dat op enige moment een doublespend plaats vindt welke pas later gedetecteerd wordt.
[...]
20 seconden PoW op een moderne pc is zeer onpraktisch voor low-power IoT apparaten. Zelfs een redelijk geavanceerd IoT platform als de RPi zal hier al vele malen langer over doen. Laat staan echte zuinige en simpele chips. >1 minuut wachten bij een betaalpaal tot je IoT apparaat de transactie heeft kunnen minen is niet echt gebruiksvriendelijk.
Een veelgehoord en valide argument. Daar zou dus JINN + swarm nodes uitkomst moeten bieden.
[...]
Zolang er PoW is, is er een fee die goed verstopt zit in energiekosten, warmteproductie, verloren tijd, enz... Ik heb liever een transparante fee waarvan ik direct weet hoe groot die is, dan een verborgen fee die zich voordoet als gratis.
Ik niet, aangezien het een relatief kleine POW is. Wat kost 20 seconden POW aan elektriciteit tegenover een bitcoin transactie. Dat is bijna niet eens uit te rekenen zo weinig. Bovendien heb ik liever ook geen minerkartels.

A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 01:58
jamlip schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 16:51:
Heeft iemand van jullie weleens geprobeerd op "goedkope" sites te kopen en op "dure" sites te verkopen? Bijvoorbeeld:

BTC kopen op Litebit, doorsturen naar wallet op Coinbase en weer verkopen? Ben benieuwd of je op deze manier snel wat geld kan pakken maar ben bang dat je door de vertraging iedere keer de boot mist.
Kan je zeker geld aan verdienen, met name bij coins die snel en goedkoop verplaatst kunnen worden, zoals Litecoin en Ether. Zoek ze maar uit want de verschillen zijn wezelijk:
https://www.cryptocompare.com/coins/ltc/markets/USD
https://www.cryptocompare.com/coins/eth/markets/USD

Zou het alleen bij voorkeur niet doen bij brokers zoals Litebit en Coinbase want dan betaal je twee keer een hoge marge en ook nog een mining fee voor je tx.

[ Voor 10% gewijzigd door The Redman op 12-12-2017 17:01 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• uNoTopia
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 15-08 14:29
En ik gisteravond maar denken dat het tijd werd om tijdelijk uit te cashen, LTC @ 185 euro en ETH @ 424 euro, man man man. _O-
Leuk verdient maar zo voelt het niet. De volgende keer dump ik alles op m'n ledger en ga ik overwinteren. :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

uNoTopia schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 16:53:
En ik gisteravond maar denken dat het tijd werd om tijdelijk uit te cashen, LTC @ 185 euro en ETH @ 424 euro, man man man. _O-
Leuk verdient maar zo voelt het niet. De volgende keer dump ik alles op m'n ledger en ga ik overwinteren. :Z
Ja is inderdaad bizar vandaag. Krijg een notificatie op mijn telefoon als de koers +/- 10% is, die is vandaag al meerdere keren afgegaan 8)7

Maar ik klaag niet. :9

#team_UTC+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunri5e
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-10 22:37
Ethirty schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 16:55:
[...]

Ja is inderdaad bizar vandaag. Krijg een notificatie op mijn telefoon als de koers +/- 10% is, die is vandaag al meerdere keren afgegaan 8)7

Maar ik klaag niet. :9
Hoe zet je zo'n notificatie aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junia
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-10 08:21
removed

[ Voor 97% gewijzigd door Junia op 12-12-2017 17:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JBplap
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

JBplap

Powered by:

Volgens mij zit je gewoon met veel te veel geld (voor jou doen) in Crypto's.
Dat zorgt ervoor dat je ook minder goed na kunt denken over beslissingen.

Want die trade van toen heeft niks met de koers van vandaag te maken.
Of baal je er ook van dat jij niet het winnende kraslot hebt gekocht?

Je moet in deze volatiele markt echt alleen met geld zitten dat je echt kunt missen.
Dat zal voor 1 persoon misschien 10 euro zijn, voor een ander misschien 1 miljoen, maar dat moet voor de %'en niet uitmaken.
Winst in %en is wat uitmaakt, niet in harde euro's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrooV
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08-10 11:08
15 minuten geleden wat ETH naar Bittrex gestuurd, block is al tig keer geconfirmed maar zie hem niet in mijn wallet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

Sunri5e schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 16:56:
[...]

Hoe zet je zo'n notificatie aan?
Dat doe ik in Bitcoin Ticker (iOS). Hierin kan ik makkelijk op mijn mobiel koersen volgen en mijn porfolio. Maar ook Blockfolio heeft vast zoiets.

#team_UTC+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilmundo
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
Ik verlies het overzicht een beetje. Hoe meer ik lees, des te meer het blijkt dat ik verouderde informatie lees. Vandaar dat ik jullie aanbevelingen enorm goed kan gebruiken. Ik wil tegen relatief gunstige tarieven BTC en ETH kopen. Eventueel ook LTC en andere coins. Deels HODL, deels om mee te handelen.

Even mijn ervaringen so far:
-Als proef voor 200 euro BTC gekocht op bitonic en laten versturen naar mijn Electrum wallet (OSX);
-Ledger Nano S gekocht;
-Aangemeld op Poloniex. Ontzettend moeilijk zitten doen om een selfie te krijgen volgens https://poloniex.freshdes...ion-photo-]deze vereisten. De selfiecamera van m'n telefoon heeft AF en daarmee is het erg lastig om m'n id scherp te krijgen en niet m'n gezicht. Eindelijk voor elkaar. Klaar om te uploaden. Blijkt dat het alleen via webcam kan. Storend dat een supportpagina dan niet wordt aangepast. Ik heb geen HD webcam, dus dat werd een probleem. Via m'n telefoon lukte het niet (mobiele site), totdat ik veel later bedacht dat ik m'n app permissions moest aanpassen (Android). Kortom: als je toestemming geeft om de camera te gebruiken via Chrome op je Android telefoon, kan je als het goed is verifiëren. Ik heb voorkant en achterkant van rijbewijs gedaan (niet afgeschermd...) en een selfie. Na een kwartier was het geverifieerd.
-Doordat het niet lukte op Poloniex, ook een account aangemaakt op Bittrex, omdat je met een Basicaccount e.e.a. kunt doen. Maar Basic is niet langer mogelijk voor non US citizens... Alleen enhanced... Opnieuw erg storend dat een supportpagina niet wordt bijgewerkt en je dit moet afleiden uit Reddit.
-Ook op Kraken.com aangemeld omdat zowel Poloniex als Bittrex op niets leken uit te lopen. Account kunnen aanmaken en Tier 2 is prima. Kan ik niet verifiëren omdat die functie (tijdelijk?) disabled is. Mijn hele vluchte blik merkte op dat ik wel erg vaak merkte dat er serverproblemen zijn (zoals al in de topicwarning staat...). Kraken wilde ik gebruiken om fiat geld te storten en om te zetten naar BTC etc.
-Nu werkt Poloniex dus en ik heb m'n geringe hoeveelheid BTC van m'n Electrum wallet verplaatst naar Poloniex. Inmiddels LSK, STR en XPR gekocht (vanuit BTC) om te zien hoe de site werkt.

Maar ik wil nu voor 3k BTC kopen, zodat ik daar ETH van kan kopen op Poloniex. Ja omslachtig, maar m'n aanmeldingen zijn niet echt een succestory so far...Frustrerend, omdat ik mij echt wel inlees, maar blijkbaar achter de feiten aanloop omdat ik niet de meest recente info tot mij neem. Al doende leert men, toch? Ik vermoed dat ik weer aangewezen ben op Bitonic... Wat zouden jullie doen om zoveel mogelijk BTC te krijgen? Liefst vandaag. Betalen met fiat geld of CC.

Flickr

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• medaill0n
  • Laatst online: 27-10-2024
Bij Coinbase is sinds de daling van Litecoin de verkoop tijdelijk gestopt.
Als ik Litecoins wil verkopen krijg ik de melding: Litecoin verkopen zijn tijdelijk uitgeschakeld.

Hiermee durf ik mijn Coins niet meer bij Coinbase te plaatsen. Als de markt in elkaar stort ben je bij Coinbase waarschijnlijk je geld kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08 10:39
weten jullie of anycoindirect direct verstuurd na betaling ? ook na 17:00 ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Redman
medaill0n schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 17:04:
Bij Coinbase is sinds de daling van Litecoin de verkoop tijdelijk gestopt.
Als ik Litecoins wil verkopen krijg ik de melding: Litecoin verkopen zijn tijdelijk uitgeschakeld.

Hiermee durf ik mijn Coins niet meer bij Coinbase te plaatsen. Als de markt in elkaar stort ben je bij Coinbase waarschijnlijk je geld kwijt.
Zwaar overdreven. Bij heftige koersschommelingen heeft de helft van alle brokers/exchanges struggles dus als je denkt dat het gras groener is aan de overkant kom je bedrogen uit. Gebruik overigens om te beginnen GDAX.com - de exchange van Coinbase.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simokko
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 11-03 12:11
Zo te zien niet. Het lijkt overal veel te druk te zijn. Bij mij staat al 1,5 uur "Sending coins...". Transactie verder nergens terug te vinden. Waardeloos, maar is het niet overal veel te druk nu?
shakespeare schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 17:07:
weten jullie of anycoindirect direct verstuurd na betaling ? ook na 17:00 ?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• paul-s83
  • Laatst online: 23:32

Even een kritische noot, je koopt voor 870 aan crypto, en neemt genoegen met 50 tientjes winst? Sorry maar dat klinkt niet erg logisch, alsof er geen strategie achter zit. Aan je post historie te zien loop je al wat langer mee en had je kunnen weten dat je met holden meer bereikt :) Mijn advies zou dus zijn om wat minder in te leggen, bijvoorbeeld 250 euro en wachten totdat je inleg x 2 gaat ofzo. Bij een daling schiet je niet meteen in de stress omdat je maar een klein bedrag hebt ingelegd.

En noem het aub geen daytraden,..Als je echt daytrade had je wel weer opnieuw ingestapt, ongeacht de actuele koers. Nu heb je out of the blue random wat ingelegd en met de eerste de beste kleine winst verkocht ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• medaill0n
  • Laatst online: 27-10-2024
The Redman schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 17:07:
[...]

Zwaar overdreven. Bij heftige koersschommelingen heeft de helft van alle brokers/exchanges struggles dus als je denkt dat het gras groener is aan de overkant kom je bedrogen uit. Gebruik overigens om te beginnen GDAX.com - de exchange van Coinbase.
Ik ben nieuw in de cryptomarkt en ben gestart bij Coinbase, ik maak dit nu voor het eerst mee.
Ik was niet op de hoogte van de "struggles"van de brokers. Mijn aanname was dat ze een verkoop/inkoop stop hebben ingezet.

Overdreven of niet. Als de markt in elkaar stort wil jij ook je Coins kunnen verkopen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickkok
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 17-12-2021
Ik heb eenzelfde iets. Op coinbase heb ik wat Litecoins staan en zijn gewoon 1500 euro meer waard kwa verkoop dan dat ik ze al op een relatief dure Litebit zou kopen. Normaal zou je denken dat je er juist minder voor krijgt bij verkoop. Nou kan ik ze natuurlijk verkopen en dan ergens anders een stuk goedkoper weer inkopen alleen duurt de verkoop volgens mij 2 dagen voor dat het binnen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21:35

Als ik jou was zou ik of iets kopen en hodlen, of alles verkopen en lekker niks doen. Daytraden moet je absoluut niet met emotie doen, en het lijkt dat jij er wel veel emotie inlegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Redman
medaill0n schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 17:14:
[...]

Ik ben nieuw in de cryptomarkt en ben gestart bij Coinbase, ik maak dit nu voor het eerst mee.
Ik was niet op de hoogte van de "struggles"van de brokers. Mijn aanname was dat ze een verkoop/inkoop stop hebben ingezet.

Overdreven of niet. Als de markt in elkaar stort wil jij ook je Coins kunnen verkopen denk ik.
Juist niet. Dan zou ik ze juist vasthouden tot het weer hersteld is. :*) Om nou overigens te spreken van een instortende markt omdat de dagwinst corrigeert van 100% naar 80%... Daags nadat ik voor het eerst crypto kocht halveerden ze allemaal in waarde. Intussen weer hele nette zwarte cijfers. Never sell, only hodl tenzij je op de maan staat. De vandaag verwerkte volumes in Litecoin zijn gewoon erg bijzonder.

Overigens helemaal niet ondenkbaar dat de LTC-pump later weer hervat wordt, dus misschien ben je op een dag Coinbase nog dankbaar voor dat ze vandaag wat problemen hadden. :)

Maar ff serieus, check GDAX. Kunt gewoon inloggen met je Coinbase-account maar dan omzeil je fees.

[ Voor 14% gewijzigd door The Redman op 12-12-2017 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

wilmundo schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 17:01:
Liefst vandaag. Betalen met fiat geld of CC.
Dan heb je maar 1 optie: een broker, als ze nog iets op voorraad hebben.

Anders moet je echt wachten op validatie. En dat kan momenteel lang duren door de enorme aanloop van nieuwe accounts op zo'n beetje elke exchange. En dan moet je nog fiat overmaken - 1 a 2 werkdagen.

#team_UTC+1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• shakespeare

gisteren 20 stuks verkocht op 153, 135 gekocht. paar rooitjes misgelopen.. ik ben er aan gewend inmiddels:) achteraf is het mooi praten, vooraf ben je al blij met wat je waard bent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunri5e

Als je daar niet tegen kunt dan moet je niet daytraden. Gewoon lekker laten staan en af en toe eens naar kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simokko
  • Laatst online: 11-03 12:11
Er zijn nogal een aantal koop/verkoop sites van bitcoins/litecoin/ethereum waar ze lang doen over de aankoop. Is dit om tijd in de bouwen, een soort rente?

Bij zowel LiteCoin als anycoindirect maken ze het wel gemakkelijk om te kopen, maar voordat iets in je wallet verschijnt (maakt niet uit welke wallet volgens mij) is er minstens een paar uur verstreken op dit moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Gevalletje shit happens. Heb al eerder gepost dat ik ook iets soortgelijks heb meegemaakt. Voor teveel geld erin gegaan en met het eerste de beste beetje winst genoegen genomen waardoor ik uiteindelijk 2500 euro ben misgelopen. Gewoon stom van mij en ik had beter moeten weten maar de onervarenheid kreeg de bovenhand en dan maak je soms (emotionele) stomme beslissingen.

Merk meer en meer dat je bij Cryptos geduld moet hebben en je niet moet laten leiden door de waan van de dag. Constant CMC en andere koersen bekijken werkt echt averechts en zorgt er alleen maar voor dat je sneller van die emotionele beslissingen maakt waar je later spijt van krijgt.

En de verleiding is heel groot dat snap ik ook wel. Heb het nu zelf ook weer enigszins met LTC en ETH maar ik denk dat de meeste mensen zo'n FOMO gevoel hebben als een coin mooned die zij niet in hun portfolio hebben.

Ook hier is het weer een kwestie van geduld. LTC en ETH zullen vanzelf weer een keer gaan dippen dus pas dan zal ik weer wat fiat erin gaan steken en geen moment eerder.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
  • Laatst online: 20-02-2021
paul-s83 schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 17:11:
[...]

Even een kritische noot, je koopt voor 870 aan crypto, en neemt genoegen met 50 tientjes winst?
Wat een bullshit, dat is minus fees ruim 5%... Ik vind het alleen op de lengte van een dag wellicht wat weinig aangezien je dan veel risico neemt tov het te behalen rendement maar 5% is prima. Ben wel met je eens dat het geen daytraden is, dat is aan- en verkopen op dezelfde dag hence de naam daytraden. Vandaag iets kopen en morgen weer verkopen valt daar imho niet onder. Daarnaast is een dag een eeuwigheid in cryptoland. :)

Edit: ik heb trouwens met enige regelmaat van die dingetjes, zo denk je een leuk rendement te pakken en ineens stort de boel in en moet je genoegen nemen met veel minder. Of je verkoopt te snel en mist een moon, tsja. Wordt je hard van. :+
Ik kan daar echt niet wakker van liggen, ik kijk gewoon vooruit naar de volgende trade/kans. ;)

[ Voor 20% gewijzigd door Crypts op 12-12-2017 17:32 ]

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TijsN90
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 08-09 10:01
Ik zie dat Tether momenteel op $ 1.06 staat. Op Bittrex is ook een prijsverschil te zien tussen de USDT koers en de $ waarde die wordt weergegeven op de BTC market.
Klopt het dat het dan wellicht slim kan zijn om nu in bijv. Bitcoin te stappen met de hoop dat die ongeveer gelijk blijft/stijgt en te wachten tot de Tether koers gecorrigeerd wordt naar de $1.00 om meer terug te krijgen dan dat ik er nu voor betaal? is toch weer 6%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

Planespotter schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 17:28:
[...]

Gevalletje shit happens. Heb al eerder gepost dat ik ook iets soortgelijks heb meegemaakt. Voor teveel geld erin gegaan en met het eerste de beste beetje winst genoegen genomen waardoor ik uiteindelijk 2500 euro ben misgelopen. Gewoon stom van mij en ik had beter moeten weten maar de onervarenheid kreeg de bovenhand en dan maak je soms (emotionele) stomme beslissingen.
Die situaties heeft iedereen hier wel eens gehad. Of je nou 1,5BTC had @ €600 en ze van de hand hebt gedaan, verkoopt op 9000 terwijl ze een paar dagen later 14000 zijn. Shit happens en achteraf gezien hadden we allemaal rijk kunnen zijn. :)

In 2013 had ik 20 LTC @ €10. Was leuk geweest als ik toen al had geweten waar het vandaag naar zou stijgen, maar niemand heeft een werkende glazen bol. :+

#team_UTC+1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Crypts schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 17:28:
[...]

Wat een bullshit, dat is minus fees ruim 5%... Ik vind het alleen op de lengte van een dag wellicht wat weinig aangezien je dan veel risico neemt tov het te behalen rendement maar 5% is prima. Ben wel met je eens dat het geen daytraden is, dat is aan- en verkopen op dezelfde dag hence de naam daytraden. Vandaag iets kopen en morgen weer verkopen valt daar imho niet onder. Daarnaast is een dag een eeuwigheid in cryptoland. :)

Edit: ik heb trouwens met enige regelmaat van die dingetjes, zo denk je een leuk rendement te pakken en ineens stort de boel in en moet je genoegen nemen met veel minder. Of je verkoopt te snel en mist een moon, tsja. Wordt je hard van. :+
Ik kan daar echt niet wakker van liggen, ik kijk gewoon vooruit naar de volgende trade/kans. ;)
LIjkt me geen bullshit van paul-s83, maar een goede uitleg. 5% is kruimelwerk in cryptoland, alleen al vandaag op blockfolio percentages van 70%, 40%, 17%, 10%. Op hold die zooi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kristof1234
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 11-05 16:54
Dat LTC gek doet is duidelijk, maar even technische vraag. Litecoin is toch niet zo cruciaal voor bitcoin lightening network. Ja, je kan atomic swaps etc. doen, maar bitcoin LN werkt toch ook zonder litecoin?

Was deze pump niet enkele dagen geleden gestart nadat nieuws over LN uitkwam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoploperMau
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 08-10 04:18

Zoals hierboven ook vermeld, shit happens. Je weet nooit wat de koers gaat doen. Voor hetzelfde geld staat bitcoin morgen op 0. :)

Wees blij met een eventuele winst, verlies je geld, dan doe je dat met geld dat je hopelijk missen kunt dus is er ook geen man overboord. Het is en blijft een gokje en dat zal het voorlopig ook nog wel even blijven. Je doet er niks aan. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
ik hoorde vandaag een collega over litecoin die de ballen verstand er van heeft.. volgens mij is bitcoin te duur voor de meeste mensen en wordt er gezocht naar een alternatief. of de currency technisch goed in elkaar zit boeit ze niet.

ik wacht nu tot mijn deposits weer binnenkomen.. dit gaat me nog te traag. al mijn money is in omloop zeg maar..
Toch mijn fiat laten staan op een exchange denk ik dan maar.. doen jullie dat ook? wel een beetje risky volgens mij..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rox92
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 08-10 12:04
KanARIEpietjes schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 15:04:
Wat een drama is het om momenteel je account verified te krijgen op coinbase.

Na x aantal pogingen eindelijk een upload van een rijbewijs welke goed gaat en naar de status "pending" gaat. En vervolgens na een paar uur de melding:

Failed: Unknown
Response status:

En opnieuw uploaden mag niet, er zit een 24uur cooldown op.

Ze zullen het wel druk hebben i guess :|
Bij mij duurde het ook zo'n 3 dagen voordat het gelukt was. Elke dag proberen en hopen dat de drukte afneemt. Verder heb ik het met de coinbase app gedaan. Werkt erg makkelijk! Denk er ook aan dat je 2 documenten moet uploaden om te kunnen handelen op Gdax.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

shakespeare schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 17:46:
ik hoorde vandaag een collega over litecoin die de ballen verstand er van heeft.. volgens mij is bitcoin te duur voor de meeste mensen en wordt er gezocht naar een alternatief. of de currency technisch goed in elkaar zit boeit ze niet.

ik wacht nu tot mijn deposits weer binnenkomen.. dit gaat me nog te traag. al mijn money is in omloop zeg maar..
Toch mijn fiat laten staan op een exchange denk ik dan maar.. doen jullie dat ook? wel een beetje risky volgens mij..
Hangt bij mij geheel af van het bedrag en de crypto in kwestie. BTC met een waarde van < 1000 euro laat ik wel op de exchange staan (Bittrex) omdat ik dat gebruik om te investeren in andere coins. M'n fiat > BTC exchange is Bl3p en daar houd ik ook een bedrag van 1000 euro aan.

Maar ik heb eigenlijk in beide exchanges wel veel vertrouwen. Zodra ik echter BTC heb omgezet in een bepaalde currency dan gaan die coins linea recta naar m'n Ledger Nano S (mits de coin ondersteund wordt, IOTA wallet pls!)

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
  • Laatst online: 20-02-2021
Verwijderd schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 17:41:
[...]

LIjkt me geen bullshit van paul-s83, maar een goede uitleg. 5% is kruimelwerk in cryptoland, alleen al vandaag op blockfolio percentages van 70%, 40%, 17%, 10%. Op hold die zooi!
Ja hold, daar zeg je het al maar met daytraden 5% pakken vind ik persoonlijk heel netjes. Daar ging het om. Dat je met holden wellicht veel meer winst maakt dat kan, kan ook van niet. ;)

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoploperMau
  • Laatst online: 08-10 04:18
CoinBase heeft de handel in LTC en ETH platgelegd. Ik heb de mijne dus net op tijd verkocht...

Weet iemand hoe lang het zal duren en waarom de handel is stilgelegd? Ik denk erover om maar snel te wisselen van exchange want ze hebben wel vaak problemen. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
TijsN90 schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 17:37:
Ik zie dat Tether momenteel op $ 1.06 staat. Op Bittrex is ook een prijsverschil te zien tussen de USDT koers en de $ waarde die wordt weergegeven op de BTC market.
Klopt het dat het dan wellicht slim kan zijn om nu in bijv. Bitcoin te stappen met de hoop dat die ongeveer gelijk blijft/stijgt en te wachten tot de Tether koers gecorrigeerd wordt naar de $1.00 om meer terug te krijgen dan dat ik er nu voor betaal? is toch weer 6%.
Hoe zie je dat voor je dan? Als USDT hoog staat, staat BTC/USDT natuurlijk lager dan BTC/USD. Als jij al USDT hebt staan, kun je dat natuurlijk gewoon in BTC steken en wachten tot USDT weer corrigeert naar $1, waardoor BTC/USDT stijgt.

Maar dit geldt voor elke currency tov USDT. Door je USDT om te zetten in een andere currency, short je eigenlijk je USDT :). Alleen ben je natuurlijk wel afhankelijk van tussentijdse waardeverandering van die currency.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TijsN90
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 08-09 10:01
.oisyn schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 17:55:
[...]

Hoe zie je dat voor je dan? Als USDT hoog staat, staat BTC/USDT natuurlijk lager dan BTC/USD. Als jij al USDT hebt staan, kun je dat natuurlijk gewoon in BTC steken en wachten tot USDT weer corrigeert naar $1, waardoor BTC/USDT stijgt.

Maar dit geldt voor elke currency tov USDT. Door je USDT om te zetten in een andere currency, short je eigenlijk je USDT :). Alleen ben je natuurlijk wel afhankelijk van tussentijdse waardeverandering van die currency.
Thanks, gewoon even een dubbel check.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rox92
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 08-10 12:04

Achteraf is altijd makkelijk praten! Achteraf gezien had ik mijn spaargeld een jaar geleden in bitcoin gestopt en nu 1.5 ton gehad. Achteraf gezien had ik de ltc die ik gisteren had verkocht beter nog 1 dagje kunnen houden en had ik 4.000 euro extra gehad. En zo kan ik nog wel even door gaan :P
Zelf kijk ik nooit naar wat ik had kunnen hebben want dan word je knettergek. Ik hou zelf altijd de slogan aan: van winst pakken is nog nooit iemand arm geworden. Winst is winst, zolang het geen verlies is ben ik tevreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Modbreak:Mededelingen over welke exchanges het wel en niet doen hoeven echt niet iedere keer weer geplaatst te worden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wheeler 2
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 02-12-2021
Rox92 schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 18:00:
[...]

Winst is winst, zolang het geen verlies is ben ik tevreden.
Mooi! En tot we een glazen bol hebben moeten we het daarmee doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rox92 schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 18:00:
[...]

Achteraf is altijd makkelijk praten! Achteraf gezien had ik mijn spaargeld een jaar geleden in bitcoin gestopt en nu 1.5 ton gehad. Achteraf gezien had ik de ltc die ik gisteren had verkocht beter nog 1 dagje kunnen houden en had ik 4.000 euro extra gehad. En zo kan ik nog wel even door gaan :P
Zelf kijk ik nooit naar wat ik had kunnen hebben want dan word je knettergek. Ik hou zelf altijd de slogan aan: van winst pakken is nog nooit iemand arm geworden. Winst is winst, zolang het geen verlies is ben ik tevreden.
Zelfde hier vanmiddag rond 12h 50 LTC verkocht @ 212€.... een paar uur later tikt die de 350€ aan als ik dat had geweten :P

Heb nog een aantal LTC die ik zou willen verkopen (hodl al sinds 50$) maar geraak niet geverifieerd op gdax en op coinbase zit ik aan mijn wekelijkse limiet....hmmmm |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ko.Kane
  • Laatst online: 17:05
Voor een een dag traden is 5% best netjes. Om het in perspectief te plaatsen. Stel dat je om de dag eens er voor gaat zitten, een jaar lang, en dat elke keer je 5% haalt, en met 100€ begint:

1.05^180=6517, 6517x100=651 700€

Dat zou toch best impressive zijn, toch?

Nu nog zorgen dat je elke dag dat haalt.... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahara
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 23:05
Wat is een goede fee in satoshi om btc over te maken naar een exchange vanuit bijv. een Electrum wallet? Zodat je bitcoin aankomt en niet eeuwig of uren in de queue blijft staan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ryan1981
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19:55

Ryan1981

Je ne sais pas

Vandaag weer. 32 euro verschil

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/s2dTIIH.png

Met grote volumes kun je hier toch flink geld mee verdienen niet?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JorzoR
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16:16
Ryan1981 schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 18:25:

[afbeelding]

En ook flinke verliezen >:)

T is gewoon goed gokken atm

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

Ryan1981 schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 18:25:

[afbeelding]

Je vergelijkt 2 verschillende paren. Dan moet je minimaal ook BTCEUR meenemen om te zien wat het effect echt is. En als het zo makkelijk is, dan neem ik aan dat je er al op hebt ingespeeld?

#team_UTC+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sourcecode
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 09-04 21:30

sourcecode

Prepare for the next ATH

GrooV schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 16:59:
15 minuten geleden wat ETH naar Bittrex gestuurd, block is al tig keer geconfirmed maar zie hem niet in mijn wallet :(
vanwaar verstuurd dan?
software wallet ?

ja dat kan langer duren.... vandaag dan...
het is razend druk overal...

Prepare for the next ATH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Redman
KoploperMau schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 17:53:
CoinBase heeft de handel in LTC en ETH platgelegd. Ik heb de mijne dus net op tijd verkocht...

Weet iemand hoe lang het zal duren en waarom de handel is stilgelegd? Ik denk erover om maar snel te wisselen van exchange want ze hebben wel vaak problemen. :)
1. Coinbase is geen exchange. Het bedrijf achter Coinbase heeft wel een exchange die compatible is met je Coinbase-account: GDAX.com
2. Verwacht je minder problemen bij andere exchanges?
sourcecode schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 18:43:
[...]

vanwaar verstuurd dan?
software wallet ?

Als de transactie al bevestigingen heeft, maakt het weinig meer uit waar het vandaan komt. Wel kan het zijn dat de ontvangende partij een backlog heeft in het herkennen van binnenkomende transacties.
Sahara schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 18:23:
Wat is een goede fee in satoshi om btc over te maken naar een exchange vanuit bijv. een Electrum wallet? Zodat je bitcoin aankomt en niet eeuwig of uren in de queue blijft staan?
Kijk even op https://bitcoinfees.earn.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technorabilia
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 20:42
GDAX en Bitfinex validatie is weer down.

Ik heb geld overgemaakt naar Coinbase en dat zie ik ook netjes op mijn dashboard (sinds vanochtend).
Alleen als ik bv. bitcoin wil kopen dan staat mijn wallet nog steeds op mijn oude saldo.

Typisch gevalletje van eventual consistency? De queue is nog niet verwerkt?

👉🏻 Blog 👈🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemesis2212
  • Laatst online: 14-12-2024
sourcecode schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 18:43:
[...]

vanwaar verstuurd dan?
software wallet ?

kitties say hi! |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dav0s
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-09 09:09

Dav0s

Hr?

Ik zit al een tijdje te puzzelen met de Delta crypto app. Ik heb via een broker ooit ether gekocht en die op een paper wallet gezet. Hoe kan ik die toevoegen aan Delta? Brokers zijn geen optie die je kan selecteren via de app...

Iemand een oplossing hiervoor gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Ik riep al even dat de LTC ondergewaardeerd is/was, zelfs nu nog.
Hier een leuk stukje leesvoer erover: https://slimbeleggen.com/...itecoin-nog-net-begonnen/ ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Zowaar weer is beweging in Ripple vandaag, wie had dat gedacht! :+
Gefeliciteerd aan alle LTC hodlers, wat een stijging :9

Had gister alles in BTC gezet maar hij blijft een beetje steken rond de 17k. Had ik niet verwacht maar misschien zijn er ook veel mensen uitgestapt om de stijging van LTC of ETH mee te pakken, dus verwacht eigenlijk alsnog wel een behoorlijke pump als men weer in BTC besluit te stappen. Die 20k gaat er deze week gewoon komen! ;).

Dan nog iets, is er hier iemand die mij meer kan vertellen over Factom (FCT)? Het heeft zo weinig coins in omloop en is toch nog relatief goedkoop. Is dit niet een potentiële moneybomb? 1 keer positief in het nieuws en de prijs wordt enorm omhoog gestuwd lijkt mij. Maar waarschijnlijk is het een shitcoin met geen plannen/toekomst, ben iedergeval benieuwd of er hier al iemand is die zich erin heeft verdiept. Ik zal zo ook even gaan kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paul-s83
  • Laatst online: 23:32
Crypts schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 17:50:
[...]

Ja hold, daar zeg je het al maar met daytraden 5% pakken vind ik persoonlijk heel netjes. Daar ging het om. Dat je met holden wellicht veel meer winst maakt dat kan, kan ook van niet. ;)
5% met daytraden is idd heel netjes. Alleen doet de poster niet aan daytraden. Dus als je dan in een coin stapt moet je natuurlijk niet de dag erna verkopen en er dan achter komen dat je net als zovelen in dit topic een lekkere pump hebt gemist 🤓

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freestyler2
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online

freestyler2

Moderator

Tominatie schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 19:07:
Zowaar weer is beweging in Ripple vandaag, wie had dat gedacht! :+
Gefeliciteerd aan alle LTC hodlers, wat een stijging :9

Had gister alles in BTC gezet maar hij blijft een beetje steken rond de 17k. Had ik niet verwacht maar misschien zijn er ook veel mensen uitgestapt om de stijging van LTC of ETH mee te pakken, dus verwacht eigenlijk alsnog wel een behoorlijke pump als men weer in BTC besluit te stappen. Die 20k gaat er deze week gewoon komen! ;).

Dan nog iets, is er hier iemand die mij meer kan vertellen over Factom (FCT)? Het heeft zo weinig coins in omloop en is toch nog relatief goedkoop. Is dit niet een potentiële moneybomb? 1 keer positief in het nieuws en de prijs wordt enorm omhoog gestuwd lijkt mij. Maar waarschijnlijk is het een shitcoin met geen plannen/toekomst, ben iedergeval benieuwd of er hier al iemand is die zich erin heeft verdiept. Ik zal zo ook even gaan kijken.
Ja bummer, toevallig gisteravond alle LTC verkocht tegen een koers van rond de €200,- 8)7

In XBT gebeurde vandaag ook niets anders dat anders, ETH is wel een bijzondere vandaag, flinke koersstijging en net enkele minuten geleden weer een koersdaling. Voor de zekerheid toch maar weer even een paar ETH bijgekocht dit kan morgen nog weleens, zoals de LTC verassend uit gaan pakken!

LTC laat ik voorlopig weer even links liggen tot de koers weer gaat zakken.

Tenzij je naam Google is hou op met te doen alsof je alles weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k995
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-04 20:45
Trend keert zich precies om, LTC naar beneden BTC sterk naar boven.

Gelukkig zit ik op beide de mindere winst/verlies op de ene pak ik dan wel op de andere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mozes123
  • Laatst online: 21-06-2024
k995 schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 19:29:

Gelukkig zit ik op beide de mindere winst/verlies op de ene pak ik dan wel op de andere.
Is normaal, ik heb net BTC voor LTC verkocht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16:54
k995 schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 19:29:

Valt mij ook op, de dag verschil stijgt ineens behoorlijk van m'n coin portefeuille.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

Bizar hoe je geest werkt als je 500% winst ziet afnemen naar 400% winst. Teleurstelling, terwijl blijdschap toch de boventoon zou moeten voeren. :')

#team_UTC+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freestyler2
  • Niet online

freestyler2

Moderator

Ethirty schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 19:51:
Bizar hoe je geest werkt als je 500% winst ziet afnemen naar 400% winst. Teleurstelling, terwijl blijdschap toch de boventoon zou moeten voeren. :')
haha jaa en de vraag is.... kopen of juist nu verkopen?! Wie zal het zeggen.

Maar 400% winst is natuurlijk nog steeds niet slecht....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

op kraken dumpen mensen gewoon tientallen bitcoins 6% onder de marktwaarde. net nog een sellorder van 200btc waar na een lange tijd pas 20btc vanaf genomen was. er komt gewoon geen nieuw geld binnen op kraken omdat bijna alle newbies naar coinbase gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

freestyler2 schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 19:52:
[...]

Ik wacht het rustig af, handelen is toch vrijwel niet te doen. Wel alvast een Gdax account aan kunnen maken, nu nog even de verificatie doorlopen. Dan heb ik in ieder geval een tweede plek.

#team_UTC+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
freestyler2 schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 19:52:
[...]

mm, hier is de vraag, stoppen met werken of niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

RaptorXS schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 19:57:
[...]

mm, hier is de vraag, stoppen met werken of niet ;)
Verschil moet er zijn. :D

Maar ik zit wel te denken wat voor leuks ik met het geld kan doen, mits ik niet nog 100-200% zie verdampen :P
Verwijderd schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 19:57:
op kraken dumpen mensen gewoon tientallen bitcoins 6% onder de marktwaarde. net nog een sellorder van 200btc waar na een lange tijd pas 20btc vanaf genomen was. er komt gewoon geen nieuw geld binnen op kraken omdat bijna alle newbies naar coinbase gaan.
Dat ligt toch echt helemaal aan Kraken zelf. Het is structureel verreweg de slechts functionerende exchange en dat is echt al onacceptabel lang zo. Communicatie erover is op zijn zachtst gezegd ook gewoon ruk.

En om voor mij onduidelijke reden hoe, blijft er een flink volume doorheen gepompt worden elke dag.

[ Voor 51% gewijzigd door Ethirty op 12-12-2017 20:04 ]

#team_UTC+1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Ja ik zag het inderdaad, iemand dumpte ff 213BTC, dat is een kleine 3 miljoen euro 8)7 . Ondertussen wordt daar al genoeg van afgesnoept hoor zag net dat het 'nog maar' 170 was. Dat is natuurlijk enorm veel, maar wat je zegt enorm veel mensen dumpen onder die enorme wall dus het is altijd nog ff een karwei om zo'n wall weg te werken. BTC gaat deze week gewoon een nieuw ATH aantikken... staat nu op 17500. Ik geloof dat het vorige ATH stond op 18000. Je weet genoeg als DWDD bijna reclame gaat maken voor BTC. Waarschijnlijk heeft Mathijs al zijn geld erin gepompt om eindelijk niet meer dat programma te hoeven presenteren zodat hij even kan uitrusten na zolang elke dag het te hebben gedaan 8)7 :+ :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sourcecode
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 09-04 21:30

sourcecode

Prepare for the next ATH

laten ze eerst maar wat aan de performance doen.........
hoeveel keer ik de Cloudflare melding heb gezien gaat nergens over

Prepare for the next ATH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C6DL
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 16-09 19:31
Op kraken doet de BTC/EUR nu 13.900 euro
Op gdax doet de BTC/EUR nu 14.568 euro

Als ik 2 btc "opneem" bij kraken en naar gdax stuur, heb ik dan een winst minus de fee's?
Of heeft het geen enkel nut?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Joker
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08-10 01:00
C6DL schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 20:13:

Als ik 2 btc "opneem" bij kraken en naar gdax stuur, heb ik dan een winst minus de fee's?
Als je snel genoeg bent

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• C6DL
Het was meer bij wijze van..
Ik probeer me nog steeds te verifieeren bij coinbase, echt kansloos.
Ook via de app lukt het niet, max file size 5 mb als je een foto wilt uploaden.

Heel leuk, maar ik krijg zelfs in de meeste lage stand dit niet voor elkaar :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mozes123
  • Laatst online: 21-06-2024
Als Kraken snel genoeg is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lighting_
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 05-09 16:48
Tominatie schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 20:04:
[...]

Ja ik zag het inderdaad, iemand dumpte ff 213BTC, dat is een kleine 3 miljoen euro 8)7 . Ondertussen wordt daar al genoeg van afgesnoept hoor zag net dat het 'nog maar' 170 was. Dat is natuurlijk enorm veel, maar wat je zegt enorm veel mensen dumpen onder die enorme wall dus het is altijd nog ff een karwei om zo'n wall weg te werken. BTC gaat deze week gewoon een nieuw ATH aantikken... staat nu op 17500. Ik geloof dat het vorige ATH stond op 18000. Je weet genoeg als DWDD bijna reclame gaat maken voor BTC. Waarschijnlijk heeft Mathijs al zijn geld erin gepompt om eindelijk niet meer dat programma te hoeven presenteren zodat hij even kan uitrusten na zolang elke dag het te hebben gedaan 8)7 :+ :+
213....wie zijn die gasten. Neem aan dat ze ook niet al hun btc verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

C6DL schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 20:13:

Je hebt pas winst als het weer euro's zijn, anders heb je alleen btc verplaatst van a naar b.
lighting_ schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 20:16:
[...]

213....wie zijn die gasten. Neem aan dat ze ook niet al hun btc verkopen.
Een paar jaar geleden werd er nog 20k BTC voor een pizza betaald, de mensen die al vanaf het begin erin zitten kijken echt niet meer op van 200 BTC.

[ Voor 30% gewijzigd door Ethirty op 12-12-2017 20:20 ]

#team_UTC+1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sunri5e
Q&A Session with Igor Pugachevsky (Waves). Summary
Afbeeldingslocatie: https://wavescommunity.com/wp-content/uploads/2017/12/MARK-151_1200х628_en-1.png

Here’s a follow up of the live Q&A session with Waves Platform Director of Product Igor Pugachevsky. This is a full version of the session, we keep original punctuation and even typos.
Enjoy reading!

Igor Pugachevsky: Hello everyone!

Niels: 1. I heard you guys will add localisation in the new client in the future. Will you ask the community for help translating? I would love to help.
2. Also will dark (night) theme be added to the new interface anytime soon?
3. Waves had been added to some new exchanges lately. Is the Waves team also working on being added to big exchanges like Binance or Kraken?
4. Is Waves working on support from hardware wallets like the nano ledger or trezor?
5. Liquidity is a big problem, are there new tradepairs and gateways underway to help achieve more volume?
6. The new interface and NG is nearly here. What marketing activities does the Waves marketing team has planned toe the near future?

Igor Pugachevsky: 1. Yes, we plan to implement localosation in the release version after the public beta (starting 13th dec) is over. Probably yes, we’ll announce the bounty program when it’s ready
2. Dark mode in our plans for the next year.
3. We are in the process of negotiating with some major exchanges. In December there will be some news.
[Note: as Igor is the Director of Product, Q 4&5 aren’t in his scope of work.]
6. Yes, full spectrum! We are kicking off with a high profile presentation for media, community and investors
on 13.12, followed by official communications on Waves formal channels and community channels. Followed by an event in Seoul on 19.12 and a series of other activities that we will announce separately. What out our information space.

Catza: When we will have “trollbox” on client ?
Igor: We are revealing all upcoming features in Amsterdam on 13.12, and a series of communications will follow in support from that point via all comms channels

tehMoonwalkeR: hi, Q: what are the plans concerning gouvernance, how will the waves comunity be part of the future evolvement of the platform?
Igor Pugachevsky: We are announcing Product Roadmap for 2018 on 13.12 and will be happy to start involvement discussions then. There is also an exciting engagement initiative that we have prepared for community governance, watch out for the news.

Terricrepo: Igor! Q: we need custom background (skins) for lite client, is it in the plans?
Igor Pugachevsky: We care about the design dearly, and have worked hard to prepare full rebranding to launch together with Client Release. You will love it, guys. Don’t worry, it will not affect the DNA of the brand, we remain Waves Platform

Darren: The new client is 2fa enabled ?
Igor Pugachevsky: Safety is obviously a key priority and we have been working to implement efficient safety mechanics into new Client, 2fa has also been considered.

Adam Lukacs: Hi Igor will you guys live stream the Amsterdam event?
Igor Pugachevsky: We are currently working to organize it, yes, confirmations coming Monday…

Ronaldi: 2018 price predictions?
Igor Pugachevsky: Hoping to drive Waves to at least TOP 5.

N: Have any big companies been in contact with waves for partnerships? Ndas?
Igor Pugachevsky: Yes, indeed. Confidential at this stage, but something to look forward to!

Jay: Are we going to have like credit card / debit card type hardware for transactions for stores?
Igor Pugachevsky: Hang on till Amsterdam event guys, tons of announcements incoming.

John Snow: Q: is the current lite client team also the same team that is or will be building the crypto wallet for the Russian NSD?
Igor Pugachevsky: Nope, separate teams

Adam Lukacs: Any chance for waves on Ledger nano?
Igor Pugachevsky: Several partnerships in process. I’m afraid that’s all I can say atm 🙂

John Snow: Q: is there any new information as to how Tidex.com and the Waves DEx will be integrated? There were talks about the orderbooks possibly being linked.
Igor Pugachevsky: I don’t have any information about it.

Biggzi: Q. Igor are you guys still currently working on implementing new gateways or have other priorities taken over for now?
Igor Pugachevsky: We’re plan to implement new fiat gateway in Dec

Sergio B: Is there any plan to introduce dex into tabtrader?
Igor Pugachevsky: Not at this stage.

Inga: Q&A is coming to an end guys, couple of last question, please?

Владислав Данилов Igor, why do you think that waves will be in top 5?
Igor Pugachevsky: Our upcoming updates and partnerships, taking Waves to become most powerful and user friendly platform in existence and our Roadmap for 2018 inspired this expectation.

Inga: Ok, guess that’s it for now, guys

Inga: Thanks for your time, Igor 🙂 Can’t wait for more announcements on the 13th!!

Igor Pugachevsky: Thanks for great and interesting questions, guys! Hope to see you all in Amsterdam 😉
http://wavescommunity.com...igor-pugachevsky-summary/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C6DL
Ethirty schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 19:57:
[...]

Ik wacht het rustig af, handelen is toch vrijwel niet te doen. Wel alvast een Gdax account aan kunnen maken, nu nog even de verificatie doorlopen. Dan heb ik in ieder geval een tweede plek.
Ik zie dat jij er ook mee bezig bent om de verificatie te doen.
Heb je nog tips? ben je er inmiddels door heen?
Doe je het via de app? site? coinbase? .. ik kom echt geen steek verder nog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master FX
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16:00
C6DL schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 20:22:
[...]
Ben je na verificatie op de ene site ook geverifieerd op de andere (i.e. Coinbase en GDAX)
Ze gebruiken wel één en dezelfde login.

[ Voor 4% gewijzigd door Master FX op 12-12-2017 20:24 ]

Stay safe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

[...]

Oh, ik zat alleen nog op de site rond te klikken, maar itt Kraken kan je echt helemaal niks zonder eerst gelijk alles te uploaden. Ben nu toch al te laat om op €350 te cashen. :+

#team_UTC+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathiasc
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 16:22
[...]

het beste werkt de verify via de mobiele weg, zelf meermaals geprobeerd, via mobiel meestal direct, via pc/webcam lukte het me nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freestyler2
  • Niet online

freestyler2

Moderator

Ethirty schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 20:26:
[...]

Oh, ik zat alleen nog op de site rond te klikken, maar itt Kraken kan je echt helemaal niks zonder eerst gelijk alles te uploaden. Ben nu toch al te laat om op €350 te cashen. :+
Hoe bedoel je op Kraken kan je niks zonder alles te uploaden??

je kan gewoon kopen/verkopen zonder ID of foto te uploaden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C6DL
mathiasc schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 20:26:
[...]

het beste werkt de verify via de mobiele weg, zelf meermaals geprobeerd, via mobiel meestal direct, via pc/webcam lukte het me nooit.
Hoe dan?
Max size 5 mb zegt hij bij mij.. zodra ik een foto schiet is die al 9mb..
heb resolutie al op laag gezet.. en kan ook niet kiezen om iets te uploaden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xh3adshotx
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 28-02-2023
C6DL schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 20:27:
[...]

Hoe dan?
Max size 5 mb zegt hij bij mij.. zodra ik een foto schiet is die al 9mb..
heb resolutie al op laag gezet.. en kan ook niet kiezen om iets te uploaden :(
Dan verklein je 'm met Irfanview o.i.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

freestyler2 schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 20:27:
[...]

Hoe bedoel je op Kraken kan je niks zonder alles te uploaden??

je kan gewoon kopen/verkopen zonder ID of foto te uploaden...
Ik had het over itt: in tegenstelling tot ;)

Kraken ben ik al lvl3.

#team_UTC+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C6DL
xh3adshotx schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 20:28:
[...]

dat kan dus niet omdat je in de app de foto moet maken.
je hebt dan geen verklein opties..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitsah
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-10-2024
xh3adshotx schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 20:28:
[...]

Vorige week verificatie proces in tien minuten doorgelopen. Gebruik gemaakt van de link die naar mij gestuurd werd via SMS. Foto gemaakt met iPhone 6S en binnen een paar minuten verificatie voltooid en geaccepteerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathiasc
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 16:22
C6DL schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 20:33:
[...]

dat kan dus niet omdat je in de app de foto moet maken.
je hebt dan geen verklein opties..
klopt je hebt geen optie om de afbeelding te kiezen, ik heb het "gewoon" met m'n iPhone geschoten, geen speciale instellingen oid.

misschien eens met een telefoon van iemand anders proberen ?
Pagina: 1 ... 101 ... 223 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~[font=,24]ZERO TOLERANCE! LEES DIT EERST VOOR JE POST!~[/]
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken.

Wat willen we hier niet zien?
  • Algemene vragen over cryptocurrencies (wallet software, blockchain technologie, etc.). Plaats die in Bitcoin en overige cryptocurrencies #3.
  • "De Kraken servers zijn ruk". Nee echt? Ja, echt waar. Het is al heel lang ruk. Het hoeft niet elke dag weer eens vermeld te worden.
  • Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
  • Crypto en belasting. Hier offtopic, kan worden besproken in het bovengenoemde topic. Suggesties om te frauderen (zoals hiet niet netjes opgeven van je vermogen) worden niet gewaardeerd.
  • Vragen die al zijn beantwoord in de topicstart of de topic zelf. Gebruik de search!
  • Linkdrops. Begeleid links naar grote lappen tekst of video met een korte samenvatting (als die niet al gegeven is). Als jij iets interessant vindt om te delen, zeg er dan bij waarom je het interessant vindt.
  • Referrals. Ten overvloede, want dit staat ook in het algemene beleid van GoT.
  • Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen.
  • Slowchat. Dit betreft dus óók reacties als "Bitcoin nu op $2800", "ETH daling is ingezet" , "To the moon!" en meer van zulks. Er is een speciaal Slack kanaal opgezet door de community waar veel van de hier actieve posters te vinden zijn: click
~[font=,16]Posts die hieraan voldoen worden vanaf nu zonder pardon en zonder notificatie verwijderd, sancties volgen bij herhaling.~[/]

Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, het reilen en zeilen van exchanges, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om :).

~[html]<script type="text/javascript"> document.addEventListener("DOMContentLoaded", function() { if (document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value == "") document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value= "Wat willen we hier **NIET** zien?\n* Vragen over wallets\n* Discussies over coins en blockchain\n* Welke coin je moet kopen\n* Opmerkingen over de huidige koers van coin X\n* Slowchat\n* REFERRAL LINKS!\n* Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen :)\n\nLees de topicwaarschuwing hierboven in het rode vlak AANDACHTIG door voor je reageert."; }); </script>~[/html]