Vergeet niet dat volwassen mannen van binnen nog steeds kleine jongetjes zijn. The difference between men and boys is the size of their toys.Ankona schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 14:04:
[...]
Maar niet om hier de boel verder te verzuren ofzo, ik uit mijn oprechte verbazing over het feit dat volwassenen blijkbaar in grote getallen gevoelig zijn voor die poppenkast. Niet over het feit dat de marketeers vervolgens die poppenkast gaan uitmelken.
Zelf ben ik er ook niet echt gevoelig voor, zoals ik schreef heb ik in mijn hele leven maar 2 blikjes Red Bull gedronken, en heb ik een miniatuur-RB13 op mijn werkplek staan (en dan nog alleen omdat ik toch al mijn dagelijkse boodschappen bij de Jumbo doe). Al het andere vind ik niet interessant, ik zal dus ook nooit speciaal naar Spa of zo afreizen om "mijn idool" of "mijn team" te zien. Ik ben wel bij de Gamma Racing Days geweest om de sfeer op te snuiven, maar dat is ook maar alleen omdat dat gratis was.
Dus aan mij heeft heel het F1 circus niet zoveel (financieel gezien), toch is het voor mij meer dan een hobby geworden.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter