Toch wel apart dat ricciardo al meer onderdelen gebruikt heeft dan max. Timing was dus gewoon beter...
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Tja, Ricciardo heeft dit seizoen wel eens een race uitgereden hé.MikeyMan schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 22:51:
Toch wel apart dat ricciardo al meer onderdelen gebruikt heeft dan max. Timing was dus gewoon beter...

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Auto Motor und Sport meldt dat Max Verstappen een verbeterde en sterkere motor krijgt in Austin, zijn 6e en dus 10 plekken straf op de grid
aldus Olav Mol
aldus Olav Mol
Ik zou het doen!
Nu.nl loopt ook een beetje op de feiten vooruit:
https://www.nu.nl/formule...nieuwe-renault-motor.html
Nu maar afwachten of de Honda motor in de Renault het deze race wel goed doetDe nieuwe motor van Renault, die meer kracht heeft en ook betrouwbaarder is, wordt komend weekend waarschijnlijk ook aangebracht in de auto's van Toro Rosso en McLaren.
[ Voor 10% gewijzigd door RocketKoen op 19-10-2017 23:26 ]
NU.nl is een soort "story/panorama" aan het worden, kwaliteit is ver te zoeken.RocketKoen schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 23:25:
Nu.nl loopt ook een beetje op de feiten vooruit:
[...]
Nu maar afwachten of de Honda motor in de Renault het deze race wel goed doet
Ik zou het doen!
AMuS meldt dat max dit weekend een nieuwe motor pakt en dus tien plekken straf... Komt niet best uit

Interessanter is dat Ricciardo dus de volgende race een nieuwe maar oudere spec motor krijgt. Ten eerste frappant dat Renault maar 3 van die nieuwste generatie kan/wil leveren; en wellicht wat inzicht in de interne Red Bull verhoudingen? Weten ze al dat Ricciardo vertrekt bijvoorbeeld?MikeyMan schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 23:50:
AMuS meldt dat max dit weekend een nieuwe motor pakt en dus tien plekken straf... Komt niet best uit
Lijkt me meer een 'goedmakertje' voor 5 fails dan meteen hele machtsverhoudingstheorieënRoamor schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 23:57:
[...]
Interessanter is dat Ricciardo dus de volgende race een nieuwe maar oudere spec motor krijgt. Ten eerste frappant dat Renault maar 3 van die nieuwste generatie kan/wil leveren; en wellicht wat inzicht in de interne Red Bull verhoudingen? Weten ze al dat Ricciardo vertrekt bijvoorbeeld?
Volgens AMuS hebben ze er maar 3 en daar blijft het bij voor dit jaar, en deze worden over de teams verdeeld met een Renault motor in de achterkant. Ieder team eentje dus.Roamor schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 23:57:
[...]
Interessanter is dat Ricciardo dus de volgende race een nieuwe maar oudere spec motor krijgt. Ten eerste frappant dat Renault maar 3 van die nieuwste generatie kan/wil leveren; en wellicht wat inzicht in de interne Red Bull verhoudingen? Weten ze al dat Ricciardo vertrekt bijvoorbeeld?
Testing, one, two ...
Mocht het gaan regenen lijkt dit me juist het uitgelezen moment om een motor te wisselen, VER rijdt, misschien op HAM na, iedereen zoek in de regen.MikeyMan schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 23:50:
Inhalen kan best aardig hier. Al zal dichtbij blijven in sector 1 best lastig zijn met de nieuwe auto'stomolino schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 02:55:
[...]
Mocht het gaan regenen lijkt dit me juist het uitgelezen moment om een motor te wisselen, VER rijdt, misschien op HAM na, iedereen zoek in de regen.
Raceweekend, ik zit er al weer helemaal klaar voor.

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.
Jawel, maar Mexico zijn ze sowieso kansloos, dus liever daar toch?tomolino schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 02:55:
[...]
Mocht het gaan regenen lijkt dit me juist het uitgelezen moment om een motor te wisselen, VER rijdt, misschien op HAM na, iedereen zoek in de regen.
Of met de nieuwe motor juist niet!MikeyMan schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 07:35:
[...]
Jawel, maar Mexico zijn ze sowieso kansloos, dus liever daar toch?
Zoveel heeft Renault nou ook weer niet laten zien dit seizoen...
Volgensmij ging RBR daar sowieso al niet vanuit? Kijk ook naar vorig jaar waar ze 3, 5, 4, 5, 3, 4 zijn geworden. Alhoewel Ferrari dit jaar dan wel sterker is, maar dan nog is het de vraag of Kimi dan wel ervoor komt. Die rijdt sowieso al te vaak achter de RBRs aan. En hetzelfde geldt ook voor Bottas die lang niet altijd uit de auto te halen wat erin zit (ver achter HAM rijden).MikeyMan schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 07:35:
[...]
Jawel, maar Mexico zijn ze sowieso kansloos, dus liever daar toch?
Misschien zit er een risico aan die nieuwe motor. Eerst een race testen met Max waarbij RIC geen risico neemt voor zijn klassement. Daarna verder beslissen.Roamor schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 23:57:
[...]
alles kan off-topic
De stoelendans voor 2018 is al klaar.Roamor schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 23:57:
[...]
Weten ze al dat Ricciardo vertrekt bijvoorbeeld?
De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Update 4.36u
Max Verstappen krijgt een gridstraf van minimaal tien plaatsen aan zijn broek. Dat schrijft Auto Motor und Sport. Ook van Renault, Toro Rosso en McLaren zal er één coureur zijn die ten minste zoveel plekken naar achteren gaat. Daarmee dreigt een nieuwe 'Monza' te ontstaan, toen het een chaos was op de grid door de vele gridstraffen.
Bij Renault krijgt Nico Hulkenberg een nieuwe power unit. Daniel Ricciardo ontvangt deze motor in Mexico. De Renault-motoren krijgen nieuwe hardware en aanpassingen aan de turbo van de zesde cilinder.
'De modificaties geven ons meer performance in de kwalificatie en in de race', legt Cyril Abiteboul uit. 'Ook verbeteren ze de betrouwbaarheid. Het is een mooie stap en er zitten ook al oplossingen in de voor de motor van 2018', belooft de technisch directeur. Ook is er nieuwe motorolie toegevoegd, wat al voor een paar pk's extra zorgt. Uiteindelijk moet de update een tiende tot anderhalve tiende opleveren.
Voor Verstappen betekent dit de zesde motor, MGU-H en turbo van het seizoen. Ricciardo zou volgens de Duitse site in Mexico een update krijgen met een oudere specificatie dan die Verstappen nu ontvangt in Austin. (foto: Red Bull Content Pool)
Aldus f1maximaal.
Max Verstappen krijgt een gridstraf van minimaal tien plaatsen aan zijn broek. Dat schrijft Auto Motor und Sport. Ook van Renault, Toro Rosso en McLaren zal er één coureur zijn die ten minste zoveel plekken naar achteren gaat. Daarmee dreigt een nieuwe 'Monza' te ontstaan, toen het een chaos was op de grid door de vele gridstraffen.
Bij Renault krijgt Nico Hulkenberg een nieuwe power unit. Daniel Ricciardo ontvangt deze motor in Mexico. De Renault-motoren krijgen nieuwe hardware en aanpassingen aan de turbo van de zesde cilinder.
'De modificaties geven ons meer performance in de kwalificatie en in de race', legt Cyril Abiteboul uit. 'Ook verbeteren ze de betrouwbaarheid. Het is een mooie stap en er zitten ook al oplossingen in de voor de motor van 2018', belooft de technisch directeur. Ook is er nieuwe motorolie toegevoegd, wat al voor een paar pk's extra zorgt. Uiteindelijk moet de update een tiende tot anderhalve tiende opleveren.
Voor Verstappen betekent dit de zesde motor, MGU-H en turbo van het seizoen. Ricciardo zou volgens de Duitse site in Mexico een update krijgen met een oudere specificatie dan die Verstappen nu ontvangt in Austin. (foto: Red Bull Content Pool)
Aldus f1maximaal.
Even paar posts teruglezen.0xygen500 schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 08:43:
Update 4.36u
Aldus f1maximaal.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Dacht dat het bekend was dat die 5 gridstraffen zou krijgen, niet 10
Bensimpel
Positieve meneer
Inhaal race in austin is toch geen probleem, dus ben benieuwd
😆 - Denk ook eens om ;)
Voor diegene die het interessant vinden.
De nieuwe helm van SAI.
Fotos in de link
https://twitter.com/carlossainz55/status/921087589054140418
De nieuwe helm van SAI.
Fotos in de link
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Is RBR alleen sponsor voor Sainz of ook voor Renault?Jasphur schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 09:20:
Voor diegene die het interessant vinden.
De nieuwe helm van SAI.
Fotos in de link
Sainz blijft een RB coureur, hij is alleen maar uitgeleend aan Renault.0xygen500 schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 09:22:
[...]
Is RBR alleen sponsor voor Sainz of ook voor Renault?
Oja dat is natuurlijk ook zo, leenconstructieArrne schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 09:23:
[...]
Sainz blijft een RB coureur, hij is alleen maar uitgeleend aan Renault.
Sainz werkt nu gewoon als detacheerder in de F1 
Mooie helm iig
Mooie helm iig

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Sorry, maar ik word een beetje flauw van al die kijk RIC en VER eens grappige vriendjes zijn foto's van RBR. Laten die jongens nou maar gewoon races winnen, de rest mag me gestolen worden.
alles kan off-topic
Helaas, zo werkt het niet. Die jongens van Red Bull zitten er niet voor de liefdadigheid, die willen gewoon blikjes verkopenAnkona schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 09:36:
Sorry, maar ik word een beetje flauw van al die kijk RIC en VER eens grappige vriendjes zijn foto's van RBR. Laten die jongens nou maar gewoon races winnen, de rest mag me gestolen worden.
't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht
Daar zit een hele tactiek achter. Redbull is een drankje wat inkoopprijs heeft van 10 cent, zij moeten wel het merk "stoer houden" anders verkoopt het niet.Ankona schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 09:36:
Klopt, maar dan hoeft die fanbase het toch niet overal viraal te laten gaan?0xygen500 schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 09:39:
[...]
Daar zit een hele tactiek achter. Redbull is een drankje wat inkoopprijs heeft van 10 cent, zij moeten wel het merk "stoer houden" anders verkoopt het niet.
alles kan off-topic
Jouw reactie geeft al aan dat het perfect werkt, die marketingmachine van Red Bull. Heb je er schijt aan dan moet je maar gewoon doorklikken... Ik vind het wel grappig (maar soms ook wel geforceerd), maar verder haal ik mijn schouders op omdat ik in mijn hele leven misschien 2 blikjes Red Bull heb gedronken.Ankona schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 09:40:
[...]
Klopt, maar dan hoeft die fanbase het toch niet overal viraal te laten gaan?
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Ik vind de filmpjes van RIC en VER juist hilarisch. Heb al meerdere malen thuis YouTube aangezet om iedereen thuis ook te laten genieten.
Vind Red Bull niet te zuipen (geen één energydrank overigens) dus aan mij zullen ze geen blikjes slijten.
Ojawel, ééntje. De speciale Max Verstappen versie van vorig jaar.
Die staat ongeopend in m'n kast.
Ojawel, ééntje. De speciale Max Verstappen versie van vorig jaar.
Die staat ongeopend in m'n kast.
[ Voor 8% gewijzigd door Rivanov op 20-10-2017 09:52 ]
Verwijderd
Net als mij in Real Racing 3...gewoon rechtdoorneocon schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 20:41:
LOL, Magnussen ziet een race op Laguna Seca wel zitten.
Ben benieuwd hoe ie hem door de corckskrew gaat krijgen.![]()
Als het haalbaar zou zijn zou het ook wel mijn favoriet zijn. Maar toch
Gezien er geen enkele Amerikaan mee rijdt, verwacht ik het niet. Het is een beetje neerbuigend om als buitenlander je erin te mengen imo.
De enige die ik het zie doen is Hamilton, maar die gasten zijn met hele andere dingen bezig.
Zeg maar zo?Verwijderd schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 09:56:
[...]
Net als mij in Real Racing 3...gewoon rechtdoor
Vorige jaar een docu gezien over deze man. Erg sneu verhaal. Maar wel de rede dat alle rijders nu die hoofdsteun hebben.
[ Voor 7% gewijzigd door Jasphur op 20-10-2017 10:06 ]
Ik mag hopen dat ze in de F1 zo verstandig zijn om politiek buiten de sport te houden.Martinspire schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 09:59:
[...]
Gezien er geen enkele Amerikaan mee rijdt, verwacht ik het niet. Het is een beetje neerbuigend om als buitenlander je erin te mengen imo.
De enige die ik het zie doen is Hamilton, maar die gasten zijn met hele andere dingen bezig.
"When you grow up your heart dies"
F1 is zelf één groot politiek spel.sjaool schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 10:06:
[...]
Ik mag hopen dat ze in de F1 zo verstandig zijn om politiek buiten de sport te houden.
Hammie heeft gezegd niks te doen. Zo'n duitse voetbal club had wel allemaal geknield.Martinspire schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 09:59:
[...]
Sowieso, als je als niet-Amerikaanse coureur jezelf hier nu in gaat mengen doe je dat ook alleen maar omdat het zo 'hip' is. Je hoort ze de rest van het jaar ook niet over de nogal twijfelachtige regimes van sommige landen waar ze racen.
Zit te denken; zou het niet zo kunnen zijn dat Max vandaag met de nieuwe motor een paar rondjes doet, om te kijken wat het brengt, en op basis daarvan beslist of ze de penalty gaan pakken?
Als ze hem vandaag al monteren krijgt hij een grid penalty.MikeyMan schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 10:25:
Zit te denken; zou het niet zo kunnen zijn dat Max vandaag met de nieuwe motor een paar rondjes doet, om te kijken wat het brengt, en op basis daarvan beslist of ze de penalty gaan pakken?
Dat in tegenstelling tot de grid penalties die gelden voor versnellingsbakken.
-
Pff... Lekker overzichtelijk al die regels...Edd schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 10:29:
[...]
Als ze hem vandaag al monteren krijgt hij een grid penalty.
Dat in tegenstelling tot de grid penalties die gelden voor versnellingsbakken.

Dacht dat ik redelijk op de hoogte was
[ Voor 6% gewijzigd door MikeyMan op 20-10-2017 10:40 ]
We moeten lang wachten op FP1 dit keer. 17:00u duurt nog zo lang
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Kwalificatie morgen om 23:00 is nog erger...Hackus schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 10:44:
We moeten lang wachten op FP1 dit keer. 17:00u duurt nog zo lang
Race om 9 uur is wel genot, eindelijk een race kijken zonder kinderen die er doorheen tetteren, nu alleen mijn vrouw ...
Dat betekend dat ik mee moet naar de stad zaterdagmiddag.....Rivanov schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 10:45:
[...]
Kwalificatie morgen om 23:00 is nog erger...
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Compleet met nabeschouwing wordt het nachtwerk. En maandagochtend gaat de wekker weer op tijd. Daarom haat ik die avondraces. Gewoon 's ochtends om 7:00 zoals Japan. Héérlijk!Blik1984 schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 10:49:
Race om 9 uur is wel genot, eindelijk een race kijken zonder kinderen die er doorheen tetteren, nu alleen mijn vrouw ...
Helaas is hij overleden door die klap. ‘Inwendig onthoofd’ door zijn helm.Verwijderd schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 10:48:
[...]
Zo...dat is een klappert!
Ik stuur hem dan wel links in...
Of gewoon Mexico. 20:00!Rivanov schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 10:53:
[...]
Compleet met nabeschouwing wordt het nachtwerk. En maandagochtend gaat de wekker weer op tijd. Daarom haat ik die avondraces. Gewoon 's ochtends om 7:00 zoals Japan. Héérlijk!
Zo heeft iedereen zijn voorkeuren. De nabeschouwing vind ik toch niet dernate boeiend dat ik die direct wil zien, doe altijd cherrypicking maandagavond van wat ik nog wil zien.Rivanov schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 10:53:
[...]
Compleet met nabeschouwing wordt het nachtwerk. En maandagochtend gaat de wekker weer op tijd. Daarom haat ik die avondraces. Gewoon 's ochtends om 7:00 zoals Japan. Héérlijk!
En sowieso zijn mijn kinderen om 7 iir wakker, dus rustig F1 kijken om 7 uur zit er ook niet bij
Is eigenlijk dezelfde tijd, maar iets met de klok een uur terug dat weekend...
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Of gewoon niet. Onzin
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Is dat volgende week alweer ja? Jeetje. Ik zie het eerste blad vallen en ineens is het KerstTinusTegengas schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 10:59:
[...]
Is eigenlijk dezelfde tijd, maar iets met de klok een uur terug dat weekend...

Heerlijk toch. Best time of the year.Jasphur schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 11:03:
[...]
Is dat volgende week alweer ja? Jeetje. Ik zie het eerste blad vallen en ineens is het Kerst
Ik vind die nieuwe regels voor 2018 betreffende de motoren echt helemaal niks.
Hartley start nu ook al vanaf achteraan door PU straffen:
https://www.motorsport.co...from-back-of-grid-967642/
Max waarschijnlijk ook grid straffen en dan zijn er nog een paar races, dat wordt lachen aan het einde van seizoen 2018...
Hartley start nu ook al vanaf achteraan door PU straffen:
https://www.motorsport.co...from-back-of-grid-967642/
Max waarschijnlijk ook grid straffen en dan zijn er nog een paar races, dat wordt lachen aan het einde van seizoen 2018...
Bensimpel
Positieve meneer
21 uur hoor.Rivanov schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 10:45:
[...]
Kwalificatie morgen om 23:00 is nog erger...
https://www.f1calendar.com/
😆 - Denk ook eens om ;)
Nope, het is toch echt 23:00...Bensimpel schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 11:15:
[...]
22 uur hoor.
@Rainbow_Dash moet je nou echt speciaal doen omdat je op dublin time zit?
Wat me ook stoort is dat die site helemaal geen rekening houdt met daylight savings
Zeker het verschil in de US en EU , waar ze de klok terugzetten op verschillende dagen.
Wat me ook stoort is dat die site helemaal geen rekening houdt met daylight savings
Zeker het verschil in de US en EU , waar ze de klok terugzetten op verschillende dagen.
[ Voor 53% gewijzigd door Soggney op 20-10-2017 11:20 ]
Statement of Soggney, If you find anything offensive, I will not care. Inventory
Bensimpel
Positieve meneer
Ik zit de kijken naar NL tijd, maar blijkbaar start het om 23 uur idd in NL, ik volg altijd f1 calendar, en daar staat gewoon 21u, dus ik snap het niet meer.Soggney schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 11:18:
@Rainbow_Dash moet je nou echt speciaal doen omdat je op dublin time zit?
😆 - Denk ook eens om ;)
Ja, en 12:00 in Los Angeles.Bensimpel schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 11:15:
[...]
21 uur hoor.

Ja die late Q had geloof ik te maken met een concert tussen VT3 en Q in. Ik zie wel, misschien kijk ik, misschien ook niet
Justin Timberlake treedt op ná de kwalificatie geloof ik. Vandaar dit tijdstip.Suicyder schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 11:20:
Ja die late Q had geloof ik te maken met een concert tussen VT3 en Q in. Ik zie wel, misschien kijk ik, misschien ook niet
Hij treedt juist op voor de kwalificatie! Die als gevolg daarvan een uur later begint dan eerder gepland.Rivanov schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 11:22:
[...]
Justin Timberlake treedt op ná de kwalificatie geloof ik. Vandaar dit tijdstip.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Bensimpel
Positieve meneer
Goed dat ik dat het nu weet, anders zat ik ruim 2 uur te wachten met popcorn
😆 - Denk ook eens om ;)
Ah oke. Ja ik hoorde Olav Mol er iets over zeggen vanochtend bij Evers Staat Op, maar dan verstond ik het verkeerd of het ervoor of erna was.Spotmatic schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 11:24:
[...]
Hij treedt juist op voor de kwalificatie! Die als gevolg daarvan een uur later begint dan eerder gepland.
Misschien dat ze het per ongeluk op UTC hebben staan ipv UTC+2.Bensimpel schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 11:20:
[...]
Ik zit de kijken naar NL tijd, maar blijkbaar start het om 23 uur idd in NL, ik volg altijd f1 calendar, en daar staat gewoon 21u, dus ik snap het niet meer.
You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.
Ik denk eerder dat ze de standaard tijd hebben aangehouden in plaats van de aangepaste JustinTijd. In mijn agenda staat-ie ook op 21.00.Tylocke schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 11:42:
[...]
Misschien dat ze het per ongeluk op UTC hebben staan ipv UTC+2.
Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”
Ah dat zou wel wat aannemelijker zijn als ds overige tijden wel kloppen.Kassad schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 11:47:
[...]
Ik denk eerder dat ze de standaard tijd hebben aangehouden in plaats van de aangepaste JustinTijd. In mijn agenda staat-ie ook op 21.00.
You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.
WOW if true.F1 Paddock Pass @F1PaddockPass
House of Cards, Orange is the New Black... and F1? Sean Bratches has hinted that an F1/Netflix deal could be in the works. Wow. #F1PP
F1 Paddock Pass @F1PaddockPass
Sean Bratches was speaking at a Business Development Forum at COTA yesterday and mentioned this to press. If true, it's a game changer. #F1
Als we dan voor 2euro pm bovenop je normale abbo F1 kunnen streamen ben ik een blij man (een blij jongetje omschrijft het beter)
Als in dat de race-weekenden dan op Netflix te zien zijn?
Of moet ik me zorgen gaan maken over een F1 reality serie oid?

Waarschijnlijk de F1 weekenden via Netflix te streamen.AzzKickah schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 12:08:
[...]
Als in dat de race-weekenden dan op Netflix te zien zijn?
Of moet ik me zorgen gaan maken over een F1 reality serie oid?
Het is natuurlijk al langer bekend dat Liberty echt werk wil maken van het online aspect. Sean Bratches was de grote man bij ESPN die livestreaming groot heeft gemaakt.
/edit: En als het dan ook in 4K (misschien zelfs HDR?
[ Voor 39% gewijzigd door Rivanov op 20-10-2017 12:14 ]
Het was ook 21u , maar het is verschoven naar 23u omdat ze er een concert van Justin Timberlake tussendoor hebben gepland om er meer een event van te maken om wat geld terug te verdienen .Bensimpel schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 11:20:
[...]
Ik zit de kijken naar NL tijd, maar blijkbaar start het om 23 uur idd in NL, ik volg altijd f1 calendar, en daar staat gewoon 21u, dus ik snap het niet meer.
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Helaas. 21u was leuk geweest om te kijken, 23u is me te laat.
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
Krijgen bedoel je, heeft niets meer met verdienen te maken.0xygen500 schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 12:30:
Alonso gaat 30 m per jaar verdienen
alles kan off-topic
Bensimpel
Positieve meneer
Ze moeten wel wat om hem te houden he,0xygen500 schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 12:30:
😆 - Denk ook eens om ;)
Lijkt me gaaf om controle over de regie te krijgen. Dat iedere auto een eigen kanaal heeft, dan mis je echt niets van gevechten en kan je helemaal meeleven met je favoriete rijder. De start wordt dan wel nog meer billenknijpen.Rivanov schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 12:09:
[...]
Waarschijnlijk de F1 weekenden via Netflix te streamen.
Het is natuurlijk al langer bekend dat Liberty echt werk wil maken van het online aspect. Sean Bratches was de grote man bij ESPN die livestreaming groot heeft gemaakt.
/edit: En als het dan ook in 4K (misschien zelfs HDR?) uitgezonden wordt zou het helemaal fantastisch zijn. Dan kan de rest van de wereld ook genieten van de F1 in 4K en niet alleen Sky Sports abonnees.
Joh, alle teams hebben activiteiten, Sponsors!! je weet toch....Ankona schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 09:40:
[...]
Klopt, maar dan hoeft die fanbase het toch niet overal viraal te laten gaan?
Dat veel van Red Bull hier voorbij komt heeft natuurlijk met Max te maken.
Het is bij Mercedes en Ferrari net zo, alleen daar ligt de focus van de gemiddelde Nederlandse F1 fan iets minder.
Cogitationis poenam nemo patitur
Heb wat bij te lezen, was ff druk, werken enzo en daarna bijkomen daarvan
FP1 ga ik missen, maar de rest is prima te volgen! Happy race weekend!!!!
FP1 ga ik missen, maar de rest is prima te volgen! Happy race weekend!!!!

Waiting on the world to change
Dat vraag ik me sterk af. Mercedes wilt niet te boek staan als populair, maar als degelijk. Populair is precies wat Redbull wilt zijn.Bullet NL schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 12:58:
[...]
Joh, alle teams hebben activiteiten, Sponsors!! je weet toch....
Het is bij Mercedes en Ferrari net zo, alleen daar ligt de focus van de gemiddelde Nederlandse F1 fan iets minder.
Zit wel een adder onder het gras, Sky is namelijk de preferred broadcast partner, ze hebben een lang lopend contract. Ik denk niet dat het al zover is. Bovendien al gaat dit er komen, het zal USA only verhaal worden vermoed ik.Rivanov schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 12:09:
[...]
Waarschijnlijk de F1 weekenden via Netflix te streamen.
/edit: En als het dan ook in 4K (misschien zelfs HDR?) uitgezonden wordt zou het helemaal fantastisch zijn. Dan kan de rest van de wereld ook genieten van de F1 in 4K en niet alleen Sky Sports abonnees.
Netflix die Live TV gaat aanbieden is ook iets nieuws, vraag me af in hoeverre ze dit al kunnen.
Ik snap best de motivatie van de marketeers om dit te doen, zeker als het werkt. Maar toch, ik word er behoorlijk flauw van en snap niet dat de fans (dus ook hier) zo als een loopse teef achter die flauwekul aan lopen te geilen. Misschien ligt het aan mij, maar ik zie er echt de lol niet van in. Al slaap je in een Max pyjama en heb je je auto in RB kleuren geverfd, dan nog. Van mijn zoon zou ik het nog wel begrijpen, al is die niet in F! geïnteresseerd maar in alles wat los en vast zit rond voetbal. Maar hij is 9, hier zijn de meesten toch al wat ouder.Bullet NL schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 12:58:
[...]
Joh, alle teams hebben activiteiten, Sponsors!! je weet toch....
Dus ik begrijp het wel van RBR, ik begrijp alleen niet dat het werkt. Maar het werkt, dus dat ligt aan mij. Maar toch...
alles kan off-topic
Goed verhaal joh.Ankona schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 13:14:
[...]
Ik snap best de motivatie van de marketeers om dit te doen, zeker als het werkt. Maar toch, ik word er behoorlijk flauw van en snap niet dat de fans (dus ook hier) zo als een loopse teef achter die flauwekul aan lopen te geilen. Misschien ligt het aan mij, maar ik zie er echt de lol niet van in. Al slaap je in een Max pyjama en heb je je auto in RB kleuren geverfd, dan nog. Van mijn zoon zou ik het nog wel begrijpen, al is die niet in F! geïnteresseerd maar in alles wat los en vast zit rond voetbal. Maar hij is 9, hier zijn de meesten toch al wat ouder.
Dus ik begrijp het wel van RBR, ik begrijp alleen niet dat het werkt. Maar het werkt, dus dat ligt aan mij. Maar toch...
Flauwekul? Achter aan loopt te geilen?
Kruip lekker weer je nest in, zou ik zeggen.
Je bent niet verplicht om het te kijken of om erop te reageren. Leven en laten leven.Ankona schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 13:14:
[...]
Ik snap best de motivatie van de marketeers om dit te doen, zeker als het werkt. Maar toch, ik word er behoorlijk flauw van en snap niet dat de fans (dus ook hier) zo als een loopse teef achter die flauwekul aan lopen te geilen. Misschien ligt het aan mij, maar ik zie er echt de lol niet van in. Al slaap je in een Max pyjama en heb je je auto in RB kleuren geverfd, dan nog. Van mijn zoon zou ik het nog wel begrijpen, al is die niet in F! geïnteresseerd maar in alles wat los en vast zit rond voetbal. Maar hij is 9, hier zijn de meesten toch al wat ouder.
"When you grow up your heart dies"
Joh, Marketing.... Jij hebt zeker ook een Nee/Nee stikker op je brievenbus?Ankona schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 13:14:
[...]
Formule 1 = Marketing, de verschillende merken doen mee van wege de marketingrelatie met hun producten.
Je lijkt het hele idee achter de autosport niet te begrijpen, Autoraces zijn ontstaan om in het weekend op het circuit te winnen, de opvolgende maandag in de showroom te verkopen.
Waarom zou een merk als Mercedes, Ferrari of Renault anders nog mee doen in deze geldverslindende sport?
Precies, de marketing voor hun product....ligt niet in auto's.... Wel in het drankje wat ze maar wat graag willen verkopen. Williams, een merk op zich, deed in het verleden heel veel test en onderzoek werk voor autofabrikanten. Verder heb je nog een paar mannen in de F1 wereld rond lopen met een flinke zak geld. Daar is het een leuke hobby voor, maar ook daar komt een stuk marketing om de hoek zetten... Immers, geld er in steken is 1 ding, maar om dit samen met een groep bedrijven te doen is natuurlijk veel leuker....
Dan nu Red Bull, inderdaad, een van de teams waar geen "automerk" achter staat... Die hebben de mannen nodig om op de dagen voorafgaand aan een race marketingactiviteiten ten uit voer te brengen.
Naamsbekendheid, Red Bull heeft maar 1 belang, dat waar ook te wereld iemand aan energiedrank denkt dit synoniem is aan het merk Red Bull. In de hoop de verkoop nog verder te stuwen.
Dat jij je vervolgens ergert aan deze poppenkast, tja.... Dat kan en mag natuurlijk. Maar je lijkt volkomen voorbij te gaan aan de het feit dat deze bedrijven het mogelijk maken dat er überhaupt een race is.....Immers, alleen de zon gaat voor niets op......
Das toch minder dan hij dit jaar kreeg?0xygen500 schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 12:30:
Verder hoorde ik in de paddock pass of die andere dat Kvyat met de race engineer van Sainz rijd in Austin
[ Voor 22% gewijzigd door YakuzA op 20-10-2017 13:52 ]
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Hoe de marketing werkt is mij wel helder. Overigens gaat het bij RB nog een stap verder. Die leven niet zozeer van de verkoop van die vloeibaar gemaakte suiker, maar vooral ook van de events en merchandising rond hun merk. Maar dat terzijde, daarvan had ik al een paar keer aangegeven dat ik die kant wel kan begrijpen.Bullet NL schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 13:45:
[...]
Joh, Marketing.... Jij hebt zeker ook een Nee/Nee stikker op je brievenbus?
Formule 1 = Marketing, de verschillende merken doen mee van wege de marketingrelatie met hun producten.
Je lijkt het hele idee achter de autosport niet te begrijpen, Autoraces zijn ontstaan om in het weekend op het circuit te winnen, de opvolgende maandag in de showroom te verkopen.
Waarom zou een merk als Mercedes, Ferrari of Renault anders nog mee doen in deze geldverslindende sport?
Precies, de marketing voor hun product....ligt niet in auto's.... Wel in het drankje wat ze maar wat graag willen verkopen. Williams, een merk op zich, deed in het verleden heel veel test en onderzoek werk voor autofabrikanten. Verder heb je nog een paar mannen in de F1 wereld rond lopen met een flinke zak geld. Daar is het een leuke hobby voor, maar ook daar komt een stuk marketing om de hoek zetten... Immers, geld er in steken is 1 ding, maar om dit samen met een groep bedrijven te doen is natuurlijk veel leuker....
Dan nu Red Bull, inderdaad, een van de teams waar geen "automerk" achter staat... Die hebben de mannen nodig om op de dagen voorafgaand aan een race marketingactiviteiten ten uit voer te brengen.
Naamsbekendheid, Red Bull heeft maar 1 belang, dat waar ook te wereld iemand aan energiedrank denkt dit synoniem is aan het merk Red Bull. In de hoop de verkoop nog verder te stuwen.
Dat jij je vervolgens ergert aan deze poppenkast, tja.... Dat kan en mag natuurlijk. Maar je lijkt volkomen voorbij te gaan aan de het feit dat deze bedrijven het mogelijk maken dat er überhaupt een race is.....Immers, alleen de zon gaat voor niets op......
Wat ik nou juist niet begrijp is dat de manier waarop ze aandacht creëren werkt. (dus niet dat ze het doen, maar dat het werkt) Maar niet om hier de boel verder te verzuren ofzo, ik uit mijn oprechte verbazing over het feit dat volwassenen blijkbaar in grote getallen gevoelig zijn voor die poppenkast. Niet over het feit dat de marketeers vervolgens die poppenkast gaan uitmelken.
alles kan off-topic
Ik vind het eigenlijk best een slechte zaak. Voor de gemiddelde EU kijker is 21:00 een mooie tijd, maar 23:00 (00:00 in het oosten) vind ik zelf te laat. Mij lijkt de gemiddelde Justin Timberlake doelgroep (meiden van 15-20?) ook niet echt overeenkomsten hebben met de F1 doelgroep (veelal jongens/mannen).Leoon. schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 12:16:
Het was ook 21u , maar het is verschoven naar 23u omdat ze er een concert van Justin Timberlake tussendoor hebben gepland om er meer een event van te maken om wat geld terug te verdienen .
En is er niet een regel dat Q1 2 uur na FP3 aanvangt?
Dit topic is gesloten.
Let op:
Een aantal andere dingen die je hier niet gaat bespreken/doen voor de sfeer in dit topic:
-Offtopic dingen, zoals (maar niet exclusief) actuele ontwikkelingen bij andere sporten;
-Complottheorieën waarom Max zijn auto steeds kapot gaat, inclusief dat hij dit zelf doet met zijn rijstijl;
-Verwijten naar elkaar;
-Beschuldigen van een F1 noob, fanboy of 'succes-fan' te zijn;
-Als er iets voorbij komt, plaats dan even waar de bron was zodat iedereen het begrijpt. Dus Ziggo, Channel 4, Sky etc.
-Zeuren over Ziggo/Olav/Jack/etc. We weten het nu wel en het draagt niks bij aan het topic.
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2017
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2017 - deel 2 besproken worden.
Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1
Dit topic sluit ergens in de week na de race . Een nieuw racetopic wordt in de week voor de race geopend op de dinsdag, 8:00.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.Een aantal andere dingen die je hier niet gaat bespreken/doen voor de sfeer in dit topic:
-Offtopic dingen, zoals (maar niet exclusief) actuele ontwikkelingen bij andere sporten;
-Complottheorieën waarom Max zijn auto steeds kapot gaat, inclusief dat hij dit zelf doet met zijn rijstijl;
-Verwijten naar elkaar;
-Beschuldigen van een F1 noob, fanboy of 'succes-fan' te zijn;
-Als er iets voorbij komt, plaats dan even waar de bron was zodat iedereen het begrijpt. Dus Ziggo, Channel 4, Sky etc.
-Zeuren over Ziggo/Olav/Jack/etc. We weten het nu wel en het draagt niks bij aan het topic.
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2017
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2017 - deel 2 besproken worden.
Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1