Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Tegenwoordig is het nr 33 al genoeg om overheen te rijden
[ Voor 11% gewijzigd door bvbal79 op 18-10-2017 12:05 ]
dit heeft ook niets met sport te maken, die vetklep die uit die auto stapt alleen al.bvbal79 schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 12:05:
[video]
Tegenwoordig is het nr 33 al genoeg om overheen te rijdenKan alleen in de USA dit
Ik zou het doen!
bvbal79 schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 12:05:
[video]
Tegenwoordig is het nr 33 al genoeg om overheen te rijdenKan alleen in de USA dit

Dan is een Vettel of Maldonado nog heilig.
Franse stokbrood vreter....Hippocampus schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 13:35:
Ik heb mijn GoT F1 bingo kaart al klaar hoor![]()
[afbeelding]
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Krijgt die gast nou een taserbvbal79 schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 12:05:
[video]

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

f251a3362191f14872ff368789dd3c1a220782a1c582fbb31fec609763dd2cef
Denk dat Sainz zich wel bewezen heeft tegenover VerstappenPierre schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 12:45:
Ben zo nieuwsgierig naar wat Sainz gaat doen in die Renault, of hij valt keihard door de mand (dat het een oelewapper is) of hij prikt hem voor de Hulk.
My fun: Track prepared Renault Megane 3 RS @ 306HP
ik denk niet dat Sainz zomaar even iets doet. Hij zal toch eerst de auto moeten leren kennen.Stefie2010 schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 12:57:
[...]
Denk dat Sainz zich wel bewezen heeft tegenover VerstappenMocht er iemand door de mand gaan vallen dan lijkt me dat eerder Hulkenberg
Ik zou het doen!
Ach welnee... Max won z’n eerste race voor Red Bull... Komt wel goed!rammes schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 12:59:
[...]
ik denk niet dat Sainz zomaar even iets doet. Hij zal toch eerst de auto moeten leren kennen.
Red Bull dacht van niet. Ik vind het verbazingwekkend hoeveel knullige rookiecrashes Sainz zelfs dit jaar nog maakt. Het is dat Kvyat er niets tegenover stelde, maar zo hoog schat ik Sainz niet in. Het was dat hij meerdere jaren aan ervaring voorsprong op Verstappen had, maar qua racecraft kwam/komt hij niet in de buurt imho.Stefie2010 schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 12:57:
[...]
Denk dat Sainz zich wel bewezen heeft tegenover VerstappenMocht er iemand door de mand gaan vallen dan lijkt me dat eerder Hulkenberg
YouTube: Sainz crashes out - Japan 2017Roamor schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 13:06:
[...]
Red Bull dacht van niet. Ik vind het verbazingwekkend hoeveel knullige rookiecrashes Sainz zelfs dit jaar nog maakt. Het is dat Kvyat er niets tegenover stelde, maar zo hoog schat ik Sainz niet in. Het was dat hij meerdere jaren aan ervaring voorsprong op Verstappen had, maar qua racecraft kwam/komt hij niet in de buurt imho.
en dan zo je laatste race uitgaan...
Ik zou het doen!
Dat is het nieuwe vervoer van HAM voor de vlucht naar Mexico.DeerDitch schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 12:49:
LibertyGlobal heeft zo te zien een extra chicane in laten vliegen om voor nog meer spektakel te zorgen...
[afbeelding]
was deze hier al gepost? beetje brokeback mountain gehalte in het midden
[ Voor 5% gewijzigd door bvbal79 op 18-10-2017 13:32 ]
"When you grow up your heart dies"
Deze is nog van vorig jaar - hoeveel beter zijn die filmpjes met Ric and Max wel niet?!bvbal79 schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 13:31:
https://www.facebook.com/...g/videos/1537472552965895
was deze hier al gepost? beetje brokeback mountain gehalte in het midden
Geeft wel aan: als ze die twee nog iets dichter naar elkaar kunnen laten bewegen, kan RBR kwa marketing de komende jaren niet meer stuk. Denk aan die caravan race - briljant voorbeeld dat het niet alleen de red bull is die verkocht kan worden, maar ook Austin Martins.
TAG Heuer valt ook wat mee te doen. "This is an awesome watch. This doesn't break when you use it Max."
(ok, ik ben geen marketeer, dat blijkt)
ping 127.212.23.124

The Key Corner TURN 1

From the outset it was clear that with its dramatic gradient change, Turn 1 was always going to become one of Austin’s trademark elements – and so it has proved. The apex of this left-hander is the highest point on the lap and the steep uphill approach allows the drivers to brake very late. The corner is blind, requiring precision and commitment, and a good exit is vital because a high-speed section follows. It is also an excellent overtaking opportunity – though we've seen plenty of drivers get it wrong while attempting a pass there...
The United States of Hamilton

Ferrari might top this table, but it’s worth noting that none of their nine US wins have come in Austin. They were the dominant force at Indianapolis at the start of the century, but in Texas they have never bettered the third place they achieved with Fernando Alonso at the inaugural 2012 race. Mercedes have won three of the five Grands Prix to date at the Circuit of The Americas, with Mercedes-powered cars winning four of the five, the other going to the Renault-engined Red Bull of Sebastian Vettel back in 2013.

ooepssjaool schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 13:34:
@bvbal79 Al redelijk vaak gepost ja. Is een filmpje uit 2016.

Foto's via McLarenF1 twitter
De eerse paar races kan je daar echt nog niets over zeggen. Hij zal wel flink moeten wennen aan de auto.Pierre schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 12:45:
Ben zo nieuwsgierig naar wat Sainz gaat doen in die Renault, of hij valt keihard door de mand (dat het een oelewapper is) of hij prikt hem voor de Hulk.
Ik zeg niet dat Saintz van hetzelfde niveau is als Verstappen, alleen dat hij zich aardig bewezen heeft toen ze samen bij TR zaten en ook dit seizoen rijdt hij bij vlagen zeer goed. Tegenover welk toptalent heeft Hulkenberg zich staande kunnen houden tot nu toe?Roamor schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 13:06:
[...]
Red Bull dacht van niet. Ik vind het verbazingwekkend hoeveel knullige rookiecrashes Sainz zelfs dit jaar nog maakt. Het is dat Kvyat er niets tegenover stelde, maar zo hoog schat ik Sainz niet in. Het was dat hij meerdere jaren aan ervaring voorsprong op Verstappen had, maar qua racecraft kwam/komt hij niet in de buurt imho.
Als ik Vettel was zou ik Kvyat wat toestoppen om torpedo te spelen bij Hamilton. Maar de kans dat die elkaar tegenkomen is niet zo groot. Dus kan hij beter Kimi lief aankijken..Jasphur schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 10:24:
Hehe. Gniffel. Gek koetje.
https://twitter.com/redbullracing/status/920311001672798208
@Mystikal hoezo kampioen bekend? Als HAM twee races uitvalt en VET twee keer eerste word dan is er nog eens kans dat…
Wie rekent even uit of dit haalbaar is?
Knowledge reigns supreme over nearly anything
De kans dat die elkaar niet tegenkomen is vooral wanneer KVY eruit vliegt. Anders moet hij gewoon op bepaalde momenten niet in zijn spiegels kijken hahaMalfunctions schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 14:19:
[...]
Als ik Vettel was zou ik Kvyat wat toestoppen om torpedo te spelen bij Hamilton. Maar de kans dat die elkaar tegenkomen is niet zo groot. Dus kan hij beter Kimi lief aankijken..
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Dat ook niet echt. In 2015 was het al 49 vs 18 voor Verstappen. Dit met vier uitvalbeurten tegenover zeven voor Sainz. Geen flauw idee wat er precies achter zat. Wel wist Verstappen ook tweemaal 4de te worden, dat is Sainz maar een keer gelukt in drie jaar. Dat hij vervolgens Kyvat versloeg mag geen verrassing heten. Dat deed hij alleen ook weer niet heel overtuigend.Stefie2010 schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 13:54:
[...]
Ik zeg niet dat Saintz van hetzelfde niveau is als Verstappen, alleen dat hij zich aardig bewezen heeft toen ze samen bij TR zaten en ook dit seizoen rijdt hij bij vlagen zeer goed. Tegenover welk toptalent heeft Hulkenberg zich staande kunnen houden tot nu toe?
Voor de toekomst denk ik dat hij blij mag zijn dat hij bij Renault zit, en daar kan hij maar beter blijven en hopen dat ze hun zaakjes op orde krijgen. Verstappen is first pick geworden voor zowel RBR als Mercedes als Lewis stopt. Bij McLaren hebben ze al Vandoorne en dan komt Norris ook nog als Alonso vertrekt/stopt. Bij Ferrari komt Leclerc eraan en als die presteert in de Sauber in 2018, dan kan hij zomaar Kimi gaan vervangen als nummer twee.
Waar moet een Sainz dan naartoe behalve Renault? Hetzelfde kan je je afvragen voor heel wat coureurs die denken dat ze nog een kans maken voor een betere auto. Alleen Ocon zie ik nog naar Mercedes gaan na verloop van tijd. Stel dat RBR volgend jaar de stijgende lijn voortzet, dan Ocon die Bottas vervangt. De rest maakt maar bar weinig kans om naar een van de top teams te gaan.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Wederom, nergens zeg ik dat Sainz van hetzelfde niveau als Verstappen is alleen dat Sainz meer indruk gemaakt heeft tegenover teamgenoten dan Hulkenberg, vind ik altans, kijkend naar het niveau van de teamgenoten.DaniëlWW2 schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 14:40:
[...]
Dat ook niet echt. In 2015 was het al 49 vs 18 voor Verstappen. Dit met vier uitvalbeurten tegenover zeven voor Sainz. Geen flauw idee wat er precies achter zat. Wel wist Verstappen ook tweemaal 4de te worden, dat is Sainz maar een keer gelukt in drie jaar. Dat hij vervolgens Kyvat versloeg mag geen verrassing heten. Dat deed hij alleen ook weer niet heel overtuigend.
Voor de toekomst denk ik dat hij blij mag zijn dat hij bij Renault zit, en daar kan hij maar beter blijven en hopen dat ze hun zaakjes op orde krijgen. Verstappen is first pick geworden voor zowel RBR als Mercedes als Lewis stopt. Bij McLaren hebben ze al Vandoorne en dan komt Norris ook nog als Alonso vertrekt/stopt. Bij Ferrari komt Leclerc eraan en als die presteert in de Sauber in 2018, dan kan hij zomaar Kimi gaan vervangen als nummer twee.
Waar moet een Sainz dan naartoe behalve Renault? Hetzelfde kan je je afvragen voor heel wat coureurs die denken dat ze nog een kans maken voor een betere auto. Alleen Ocon zie ik nog naar Mercedes gaan na verloop van tijd. Stel dat RBR volgend jaar de stijgende lijn voortzet, dan Ocon die Bottas vervangt. De rest maakt maar bar weinig kans om naar een van de top teams te gaan.
Ik zou het doen!
En mogelijk ook in Mexico niet, er gaan geruchten dat Hartely nog wat langer mag blijven.rammes schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 15:18:
De Vt1 en 2 rijdt Kvyat ook niet, die plek is voor Sean Gelael.
SAI is alleen maar uitgeleend aan Renault, ik ga ervan uit dat RB hem achter de hand wil houden voor het geval RIC of VER naar een ander team vertrekt.DaniëlWW2 schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 14:40:
[...]
Dat ook niet echt. In 2015 was het al 49 vs 18 voor Verstappen. Dit met vier uitvalbeurten tegenover zeven voor Sainz. Geen flauw idee wat er precies achter zat. Wel wist Verstappen ook tweemaal 4de te worden, dat is Sainz maar een keer gelukt in drie jaar. Dat hij vervolgens Kyvat versloeg mag geen verrassing heten. Dat deed hij alleen ook weer niet heel overtuigend.
Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”
- DaniëlWW2
- Niet online
Maar dat is mijn punt niet. Mijn punt is dat Sainz niet in staat bleek om een mentaal gebroken Kyvat echt zoek te rijden. Ja, hij is beter, maar niet zoveel beter. Niet als je bedenkt wat voor talent er allemaal aan zit te komen, of er al is. Ik schat Verstappen, Ocon, Leclerc, Vandoorne en Norris allemaal hoger in dan Sainz.Stefie2010 schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 15:04:
[...]
Wederom, nergens zeg ik dat Sainz van hetzelfde niveau als Verstappen is alleen dat Sainz meer indruk gemaakt heeft tegenover teamgenoten dan Hulkenberg, vind ik altans, kijkend naar het niveau van de teamgenoten.
Natuurlijk haak ik hiermee ook in op Sainz die een RBR zitje wil. Onder huidige omstandigheden verdient hij dat zitje botweg niet. Naast de talenten zijn Ricciardo, Alonso, Vettel en Hamilton er ook nog. Hulkenberg is ook niet slecht, maar ook geen wereldtalent ofzo. Sainz mag eerst maar eens gaan bewijzen of hij Hulkenberg wel bij kan houden.
Als een noodgreep, maar of dit voor Sainz nu zo geweldig is. Stel dat Ricciardo of Verstappen vertrekt, dan is Sainz onherroepelijk nummer twee naast iemand anders. Dat zal desastreus zijn voor zijn carrière.Kassad schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 15:51:
[...]
SAI is alleen maar uitgeleend aan Renault, ik ga ervan uit dat RB hem achter de hand wil houden voor het geval RIC of VER naar een ander team vertrekt.
Ik heb trouwens wel zin in dit circuit. Redelijk wat downforce, zeer veel schakelen, relatief weinig vol gas, veel bochten en ook mooie stukken. Kan een leuk baantje worden. Ook lijkt Max in te zetten op Mexico dus als hij hier penalty's pakt, dan krijgen we hopelijk een inhaalrace.
[ Voor 3% gewijzigd door DaniëlWW2 op 18-10-2017 16:17 ]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Dan weet ik niet met wat voor racebril je kijkt, maar Verstappen is toch duidelijk beter hoorStefie2010 schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 12:57:
[...]

https://twitter.com/renaultsportf1/status/920639358385958913
Que?GH45T schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 16:40:
Op de een of andere manier zie ik Ricciardo nog wel eens met Sainz ruilen. Dus Ricciardo naar Renault en Sainz naar Red Bull.
Dan blijft Sainz alleen om zijn helm aan te gevenGH45T schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 16:40:
Op de een of andere manier zie ik Ricciardo nog wel eens met Sainz ruilen. Dus Ricciardo naar Renault en Sainz naar Red Bull.

Nieteens een hele rare gedachte... Wie heft RB nog in de gelederen die een gat kan opvullen? Sainz naast Verstappen voor 2019 kan zomaar.
SAI naast VER ala. Als VER dat toelaat (referent naar wat CH zei over dat Max zijn eigen team kan/moey gaan maken bij RBR) maar RIC naar Renault Racing. Never nooit niet als ik eerlijk mag zijn. RIC zal als hij RBR verlaat toch eerder naar een team omhoog gaan dan naar Renault Racing?? Toch? Tochhhh?MikeyMan schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 16:50:
[...]
Nieteens een hele rare gedachte... Wie heft RB nog in de gelederen die een gat kan opvullen? Sainz naast Verstappen voor 2019 kan zomaar.
toch inderdaad tochJasphur schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 16:57:
[...]
SAI naast VER ala. Als VER dat toelaat (referent naar wat CH zei over dat Max zijn eigen team kan/moey gaan maken bij RBR) maar RIC naar Renault Racing. Never nooit niet als ik eerlijk mag zijn. RIC zal als hij RBR verlaat toch eerder naar een team omhoog gaan dan naar Renault Racing?? Toch? Tochhhh?
Het mooi is als beide coureurs gaan racen dit weekend,DaniëlWW2 schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 11:04:
Dat deze nog niet geplaatst is zeg. Beschamend gewoon.
Dat ze beiden deze situatie nog wel in hun achterhoofd zullen hebben.
| live and give like no one else |

Tsjah, als je naar een fabrieksteam wilt heb je niet heel veel keuzes... Vettel zal niet op hem zitten te wachten, evenals Hamilton. RB kiest voor max. Blijft Renault over...Jasphur schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 16:57:
[...]
SAI naast VER ala. Als VER dat toelaat (referent naar wat CH zei over dat Max zijn eigen team kan/moey gaan maken bij RBR) maar RIC naar Renault Racing. Never nooit niet als ik eerlijk mag zijn. RIC zal als hij RBR verlaat toch eerder naar een team omhoog gaan dan naar Renault Racing?? Toch? Tochhhh?
- DaniëlWW2
- Niet online
Tja, Renault geeft het volledige package aan alle teams als onderdeel van het contract. Dat kunnen ze dus niet doen.UltraSub schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 17:15:
@Jasphur misschien wil iedereen wel naar Renault als ze dat blok verbeteren en quali mode alleen voor het fabrieksteam houden en met alle geheimen die ze verkrijgen van andere teams een top 3 auto neerzetten.
Klopt, Sainz is niet het niveau Verstappen, zoals ik al 2x eerder hier aangaf.Pierre schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 16:37:
[...]
Dan weet ik niet met wat voor racebril je kijkt, maar Verstappen is toch duidelijk beter hoor
🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
Met een deel uit het interview met prins Bernhard van Oranje dat later nog gepost wordt.
[ Voor 51% gewijzigd door sjaool op 18-10-2017 19:35 ]
"When you grow up your heart dies"
Maar, man-man-man wat is dat RTL Slipstream toch een gezwam van twee dronken aardbeien.
Ook nu heb ik het weer binnen 3 minuten weggeklikt.
"Zandvoort is een soort Monaco..."
echt...
| live and give like no one else |
Ik speel het zelf niet maar komt er voor F1 2017 een update zodat Sainz de laatste paar races bij Renault rijdt? Of is het in het spel gewoon Toro Rosso, en maakt Palmer het seizoen af?
Vroeg ik me ff af
En dat Slipstream is idd te slecht voor woorden. Vooral hoe die Kees van der Grint zelf namen verzint.
Bootas. Ros Braun.

Ga je schamen.
- DaniëlWW2
- Niet online
Wees blij dat ze niet de F1 rechten hebben en je er elke race mee zit. Zijn Olav en Jack opeens niet zo slecht meer hé. Coronel wel, maar die kan je ook overslaan.3x3 schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 19:49:
Ik zal het Promo-verhaalje van Bernhard jr. van Oranje later wel kijken.
Maar, man-man-man wat is dat RTL Slipstream toch een gezwam van twee dronken aardbeien.
Ook nu heb ik het weer binnen 3 minuten weggeklikt.
"Zandvoort is een soort Monaco..."
echt...
Maar terug naar het topic, voordat het weer alleen maar over de RTL presentatoren gaat.
[ Voor 9% gewijzigd door DaniëlWW2 op 18-10-2017 21:04 ]
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Dat is maanden geleden al eerder naar buiten gekomen, voor 4 races. Maar VT1 én VT2, hoe kom je bij VT2?rammes schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 15:18:
De Vt1 en 2 rijdt Kvyat ook niet, die plek is voor Sean Gelael.
[ Voor 17% gewijzigd door hardware-lover op 18-10-2017 23:08 ]
Testing, one, two ...
Hulkenberg krijgt nu in ieder geval een serieuze teamgenoot en gaat het zoals bij Ricciardo die ooit zei: ik dacht dat ik hard kon racen, totdat Max kwam...Stefie2010 schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 15:04:
[...]
Wederom, nergens zeg ik dat Sainz van hetzelfde niveau als Verstappen is alleen dat Sainz meer indruk gemaakt heeft tegenover teamgenoten dan Hulkenberg, vind ik altans, kijkend naar het niveau van de teamgenoten.
Hulkenberg is wel de enige van het veld die Le Mans gewonnen heeft (even tussen de F1 races door).
30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services
https://twitter.com/redbullracing/status/920815811312238592
Precies dit. Ik denk dat er een reden achter zit waarom Renault Sainz heeft ingehuurd en Red Bull hem toch wil aanhouden. Daarbij wordt de situatie voor Ricciardo steeds lastiger. Het is dat Verstappen dit jaar zoveel pech heeft gehad, anders was Ricciardo helemaal ondergesneeuwd terwel het een fantastische coureur is. Ricciardo komt langzaam ook bij de oudere garde, wil een wereldtitel en dat gaat je niet lukken als je teamgenoot beter is. Een fabrieksteam is ook wel handig om dat te behalenMikeyMan schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 17:17:
[...]
Tsjah, als je naar een fabrieksteam wilt heb je niet heel veel keuzes... Vettel zal niet op hem zitten te wachten, evenals Hamilton. RB kiest voor max. Blijft Renault over...
Sainz is nog wat jonger. Als hij bij Red Bull terecht kan mag hij zich bewijzen. Red Bull werkt niet met 1e en 2e coureur. Ik denk dat de frustratie tussen Verstappen en Sainz tijdens Toro Rosso grotendeels kwam uit het idee dat ze niet tegelijk zullen promoveren naar Red Bull en zodoende een enorme onderlinge strijd.
Tldr: De kans dat Ricciardo volgend jaar kampioen wordt schat ik dus niet zo hoog in. Tijdens 2019 seizoen wordt hij 30 jaar. Renault wil tegen die tijd serieus meestrijden voor kampioenschap en zou wel eens het enige topteam kunnen zijn waar een stoeltje beschikbaar komt.
Tada. Filmpje van Max.Jasphur schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 08:19:
RIC en VER zijn bijnde NASA geweest. Benieuwd wat of daar een leuk filmpjenvan komt. Kort filmpje van RIC in de link
https://twitter.com/redbullracing/status/920815811312238592
https://www.instagram.com/p/BaZaQG6gFQP/
Deze ook nog niet gezien.
En nog 1 vanwege het geluid
[ Voor 16% gewijzigd door TinusTegengas op 19-10-2017 08:44 ]
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Red Bull werkTE niet met en 1e en 2e coureur. Gezien de uitingen van Horner en Marko de afgelopen weken, zou daar weleens verandering in kunnen komen. Zeker gezien ze het steeds lastiger krijgen om twee gelijkwaardige coureurs te selecteren.GH45T schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 08:36:
[...]
Precies dit. Ik denk dat er een reden achter zit waarom Renault Sainz heeft ingehuurd en Red Bull hem toch wil aanhouden. Daarbij wordt de situatie voor Ricciardo steeds lastiger. Het is dat Verstappen dit jaar zoveel pech heeft gehad, anders was Ricciardo helemaal ondergesneeuwd terwel het een fantastische coureur is. Ricciardo komt langzaam ook bij de oudere garde, wil een wereldtitel en dat gaat je niet lukken als je teamgenoot beter is. Een fabrieksteam is ook wel handig om dat te behalen. Ik zie op het moment Hamilton, Vettel en Verstappen nog niet vertrekken. Blijft er over Renault. Contract tussen Renault en Red Bull is na volgend jaar ook afgelopen. Reken maar dat Renault mee wil gaan doen voor die titel.
Sainz is nog wat jonger. Als hij bij Red Bull terecht kan mag hij zich bewijzen. Red Bull werkt niet met 1e en 2e coureur. Ik denk dat de frustratie tussen Verstappen en Sainz tijdens Toro Rosso grotendeels kwam uit het idee dat ze niet tegelijk zullen promoveren naar Red Bull en zodoende een enorme onderlinge strijd.
Tldr: De kans dat Ricciardo volgend jaar kampioen wordt schat ik dus niet zo hoog in. Tijdens 2019 seizoen wordt hij 30 jaar. Renault wil tegen die tijd serieus meestrijden voor kampioenschap en zou wel eens het enige topteam kunnen zijn waar een stoeltje beschikbaar komt.
Kubica was niet de enige die zou testen. Succesvolle test zal dus wel neerkomen op "hij heeft inderdaad een hele dag rondjes kunnen rijden". Vraag is alleen hoe Di Resta het doet. En daarnaast zullen er nog wel meer factoren meespelen, zoals marketingwaarde, hoeveel geld een coureur mogelijk zelf meebrengt, etc.0xygen500 schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 08:45:
Kubica naar Williams? Bron: de succesvolle testen die die afgeleverd heeft. Natuurlijk geen zekerheid,maar wat denken jullie ervan.
Maar is hij snel? Dat weten we nog steeds niet toch?0xygen500 schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 08:45:
Kubica naar Williams? Bron: de succesvolle testen die die afgeleverd heeft. Natuurlijk geen zekerheid,maar wat denken jullie ervan.
En die hand... Hij kan er rondjes mee rijden, dat is duidelijk. Maar wat als hij een keer verrast wordt en in een split-second moet uitwijken. Wat dan?
hoho, Brendon Hartley ook!MrSleeves schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 07:49:
[...]
Hulkenberg krijgt nu in ieder geval een serieuze teamgenoot en gaat het zoals bij Ricciardo die ooit zei: ik dacht dat ik hard kon racen, totdat Max kwam...
Hulkenberg is wel de enige van het veld die Le Mans gewonnen heeft (even tussen de F1 races door).
Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”
Marktwaarde van Kubica is denk ik hoger dan Di Resta.RobertMe schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 08:59:
[...]
Kubica was niet de enige die zou testen. Succesvolle test zal dus wel neerkomen op "hij heeft inderdaad een hele dag rondjes kunnen rijden". Vraag is alleen hoe Di Resta het doet. En daarnaast zullen er nog wel meer factoren meespelen, zoals marketingwaarde, hoeveel geld een coureur mogelijk zelf meebrengt, etc.
Verder over uitwijken in splitsecond, is racen niet bijna allemaal splitsecond werk?

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
---RAWE CEEK!!!---
Hoezo lol? Oude foto lijkt me?
Hij springt er alleen al uit doordat hij de racekleding aan heeft. Laat staan dat hij, IMHO, met die lange haren een vrouw lijkt. (in ieder geval op de verkleinde foto)
Maar wie is dat eigenlijk op de auto? Vergne?
Yup, Vergne.RobertMe schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 13:52:
[...]
Hij springt er alleen al uit doordat hij de racekleding aan heeft. Laat staan dat hij, IMHO, met die lange haren een vrouw lijkt. (in ieder geval op de verkleinde foto)
Maar wie is dat eigenlijk op de auto? Vergne?
Cogitationis poenam nemo patitur
Och wat een heerlijk ongefundeerde uitspraak. Maar blijkbaar heb je niet al het nieuws rond Kubica tot je genomen. Hij heeft juist tijdens de test eerder dit jaar bij Renault in Hongarije bewezen dat dit geen enkel probleem is. Omstandigheden waren zwaar (lees warm, hoge temperaturen en een track welke fysiek redelijk zwaar is voor een coureur) en hij had daar geen moeite mee. volgens mij zelfs een complete race-sim gedraaid.NoFearCreations schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 13:45:
Kubica gaat gewoon nooit gebeuren. Het risico is gewoon te groot, en hoe goed hij ook is, hij moet wel de hele race 100% kunnen presteren. Geen enkel team gaat tijd en geld investeren in zo'n risico.
Feit is dat hij gewoon rete snel is in een single-seater. Hij is absoluut beter dan Di Resta, wat naar mijn bescheiden mening een prima coureur is, maar geen topper.
hier stond ooit een hoop info over wat eens een vet cool wrede configuratie was....
Ja duh. Dit is in 2010.
Maar hij zag er toen al als een sloeber uit.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Volgens mij lijkt hij tegenwoordig meer op een blonde Justin Bieber. Ongeacht zijn uiterlijk is hij sowieso een verfrissing van het deelnemersveld.Rivanov schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 14:02:
[...]
Ja duh. Dit is in 2010.
Maar hij zag er toen al als een sloeber uit.
Ik zal me rot lachen als hij niet alleen voor Kvyat eindigt, maar ook voor Sainz.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Ik ben het met je eens, maar vroeg me af of die test in een 2017 wagen was of in een ouder model. Je ziet namelijk dat de coureurs dit jaar veel vermoeider zijn dan afgelopen jaren dus als het een oud model was is dit niet 1 op 1 te vergelijken.f4stf0rw4rd schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 13:55:
[...]
Och wat een heerlijk ongefundeerde uitspraak. Maar blijkbaar heb je niet al het nieuws rond Kubica tot je genomen. Hij heeft juist tijdens de test eerder dit jaar bij Renault in Hongarije bewezen dat dit geen enkel probleem is. Omstandigheden waren zwaar (lees warm, hoge temperaturen en een track welke fysiek redelijk zwaar is voor een coureur) en hij had daar geen moeite mee. volgens mij zelfs een complete race-sim gedraaid.
Feit is dat hij gewoon rete snel is in een single-seater. Hij is absoluut beter dan Di Resta, wat naar mijn bescheiden mening een prima coureur is, maar geen topper.
Gaaf, het is net of de engineers van Star Trek Enterprise aan een away-missie bezig zijn
Hij heeft eerst in een 2012 auto getest en voor de zomerstop in Hongarije de bandentest in een 2017 auto. Ik verwacht eigenlijk niet dat hij nog (onoverkomelijke) fysieke problemen heeft wat racen betreft. Anders hadden ze hem echt niet zoveel track tijd gegeven. De vraag is of de snelheid (racepace) er nog is.Holkers schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 14:25:
[...]
Ik ben het met je eens, maar vroeg me af of die test in een 2017 wagen was of in een ouder model. Je ziet namelijk dat de coureurs dit jaar veel vermoeider zijn dan afgelopen jaren dus als het een oud model was is dit niet 1 op 1 te vergelijken.
Gezien vader Stroll en Williams ook wat te zeggen hebben, verwacht ik eigenlijk dat het eerder Di Resta gaat worden.
Het mooiste zou natuurlijk zijn: Hulkenberg voor Hartley, Hartley voor Kvyat, Kvyat voor SainzSpotmatic schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 14:15:
[...]
Volgens mij lijkt hij tegenwoordig meer op een blonde Justin Bieber. Ongeacht zijn uiterlijk is hij sowieso een verfrissing van het deelnemersveld.
Ik zal me rot lachen als hij niet alleen voor Kvyat eindigt, maar ook voor Sainz.
Was in een 2017 wagen. hier meer info: https://nl.motorsport.com...ije-vettel-kubica-937605/Holkers schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 14:25:
[...]
Ik ben het met je eens, maar vroeg me af of die test in een 2017 wagen was of in een ouder model. Je ziet namelijk dat de coureurs dit jaar veel vermoeider zijn dan afgelopen jaren dus als het een oud model was is dit niet 1 op 1 te vergelijken.
[ Voor 13% gewijzigd door f4stf0rw4rd op 19-10-2017 14:54 ]
hier stond ooit een hoop info over wat eens een vet cool wrede configuratie was....
Op reddit lees ik dat ie een 1.22 deed in Hongarije met een 2014 auto. Dat zou betekenen dat het zo rond de pole van Rosberg zit, sneller ook dan Massa en Bottas (die 1.23 deed). Nou was een Braziliaans medium die deed alsof ie slecht was, maar de vergelijking was krom (wilden het met dit jaar vergelijken).Holkers schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 14:25:
[...]
Als ie inderdaad snel was, dan verwacht ik hem er wel in. Ongeacht wat die gekke Brazilianen doen om Massa erin te houden.
Gewoon de huidige banden, auto zal dus wel iets aangepast zijn om het bredere spul kwijt te kunnen.LoeWn schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 15:13:
2014 auto. Maar welke banden liggen er dan onder? Ze gaan toch niet banden van 3 jaar oud bewaren voor testen?
In de 2e dag van de testen van Hongarije heeft KUB gewoon 142 rondes gereden met de Renault van 2017 in vrij warm weer. Had de 4e tijd die dag en 6e tijd overall.Martinspire schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 15:03:
[...]
Op reddit lees ik dat ie een 1.22 deed in Hongarije met een 2014 auto. Dat zou betekenen dat het zo rond de pole van Rosberg zit, sneller ook dan Massa en Bottas (die 1.23 deed). Nou was een Braziliaans medium die deed alsof ie slecht was, maar de vergelijking was krom (wilden het met dit jaar vergelijken).
Als ie inderdaad snel was, dan verwacht ik hem er wel in. Ongeacht wat die gekke Brazilianen doen om Massa erin te houden.

Hij heeft daarmee zijn 300km met een recente wagen gedaan waardoor hij weer in aanmerking kon komen voor zijn superlicentie.
Maar is dit niet meer voor het algemene topic?
You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.
Haha wat een broekies nog hier zeg. En Hartley wil graag op James Hunt lijken ofzo?
Geeft wel extra exposure. En aangezien het een groot commercieel circus is...... (alleen rondjes rijden kost alleen maar geld, veel geld)NoFearCreations schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 13:45:
Kubica gaat gewoon nooit gebeuren. Het risico is gewoon te groot, en hoe goed hij ook is, hij moet wel de hele race 100% kunnen presteren. Geen enkel team gaat tijd en geld investeren in zo'n risico.
alles kan off-topic
Dat geloof ik niet zo... Totaal andere krachten die erop staan. Zal wel een speciale testband zijn.Lensent schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 15:13:
[...]
Gewoon de huidige banden, auto zal dus wel iets aangepast zijn om het bredere spul kwijt te kunnen.
Mag niet. Zijn speciale test/demo-banden voor oude auto's.Lensent schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 15:13:
[...]
Gewoon de huidige banden, auto zal dus wel iets aangepast zijn om het bredere spul kwijt te kunnen.
Hulk zo ver mogelijk bij mag vandaan
[ Voor 28% gewijzigd door YakuzA op 19-10-2017 19:30 ]
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
heb het nog niet gezien maar was er vuurwerk?YakuzA schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 19:29:
[...]
Mag niet. Zijn speciale test/demo-banden voor oude auto's.
[...]
Hulk zo ver mogelijk bij mag vandaan
Ik zou het doen!
Zo! Deze persconferentie geeft in 20 minuten het hele jaar van Ericsson weer. Geen enkele rol van betekenis en alleen maar veldvulling.

PSN: IS_DJ
Ben benieuwd hoe ie hem door de corckskrew gaat krijgen.
Als het haalbaar zou zijn zou het ook wel mijn favoriet zijn. Maar toch
Now Leaving Springfield - The Armpit of America's Butt-Crack
https://www.motorsport.co...gp-engine-penalty-967512/
Nieuwe ICE want te hoge kilometrage aldus Honda
Deze doet volgens mij alweer mee sinds Italië dus is eigenlijk na de komende race weer aan vervanging toe. Italie + de 4 races betekent motor vervangen in Mexico. Motoren zouden 5 races mee moeten gaan maar dat geluk heeft hij niet dit seizoenWoudloper schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 22:09:
Wat is er eigenlijk aan de hand met die motor van RBR bij VER dat deze alweer vervangen moet worden? Heeft deze alweer het maximaal aantal kilometers gedraaid?
[ Voor 6% gewijzigd door TinusTegengas op 19-10-2017 22:32 ]

[bron: Petr Hlawiczka]
Testing, one, two ...
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
Dit topic is gesloten.
Dit topic sluit ergens in de week na de race . Een nieuw racetopic wordt in de week voor de race geopend op de dinsdag, 8:00.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.Een aantal andere dingen die je hier niet gaat bespreken/doen voor de sfeer in dit topic:
-Offtopic dingen, zoals (maar niet exclusief) actuele ontwikkelingen bij andere sporten;
-Complottheorieën waarom Max zijn auto steeds kapot gaat, inclusief dat hij dit zelf doet met zijn rijstijl;
-Verwijten naar elkaar;
-Beschuldigen van een F1 noob, fanboy of 'succes-fan' te zijn;
-Als er iets voorbij komt, plaats dan even waar de bron was zodat iedereen het begrijpt. Dus Ziggo, Channel 4, Sky etc.
-Zeuren over Ziggo/Olav/Jack/etc. We weten het nu wel en het draagt niks bij aan het topic.
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2017
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2017 - deel 2 besproken worden.
Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1