[F1 2017] Race 17 - GP van USA Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 12 ... 34 Laatste
Acties:
  • 94.609 views

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Oekiejoekie
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 02-08 02:49
Martinspire schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 16:23:
[...]

Pfff, moet wel een lekker wijf zijn dan, als je het met zo'n karakter uit houdt :+
Tja... Vrouwen kunnen ooit zo onredelijk zijn... Koelkasten en frietpannen horen niet op de slaapkamer. Hoe verzinnen ze het ??? De frietpan is juist dé foodprocessor voor elke man ! :+ (een collega van mij roept altijd: Papa kookt vanavond, Pan met 't mandje !! >:) )

Maar goed, Heel Holland Bakt schijnt dus vanavond de finale te zijn. Dus de discussie zal er waarschijnlijk in meer gezinnen zijn (en godzijdank... dan zijn we er vanaf volgende week vanaf >:) )

Ik heb me al voorgenomen om over een uurtje die coaxkabel op een metertje hoog te spannen... Zodat de scheiding tussen Bakkamp en F1-kamp duidelijk is hier in huis

WEES BLIJ !!! Hier had uw advertentie kunnen staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathy_
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-09 21:58
toolkist schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 13:56:
[...]

Hoezo dat? De Ferrari's moeten nu wel hele gekke dingen doen om hem in bocht 1 al te kunnen sandwichen ;)

[...]

Suggestie: HHB op de tv op de slaapkamer/tablet/bij de buren: Check!
Nummer 11 is kvyat die kan ook nog wel wat uithalen;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 12-09 15:29
Van mij mag de race nu wel beginnen, hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extigo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-09 19:22
zetje01 schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 16:52:
Van mij mag de race nu wel beginnen, hoor.
Je zal toch nog even 4 uurtjes moeten wachten.

Steam

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
Oekiejoekie schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 16:36:
[...]

Tja... Vrouwen kunnen ooit zo onredelijk zijn... Koelkasten en frietpannen horen niet op de slaapkamer. Hoe verzinnen ze het ??? De frietpan is juist dé foodprocessor voor elke man ! :+ (een collega van mij roept altijd: Papa kookt vanavond, Pan met 't mandje !! >:) )

Maar goed, Heel Holland Bakt schijnt dus vanavond de finale te zijn. Dus de discussie zal er waarschijnlijk in meer gezinnen zijn (en godzijdank... dan zijn we er vanaf volgende week vanaf >:) )

Ik heb me al voorgenomen om over een uurtje die coaxkabel op een metertje hoog te spannen... Zodat de scheiding tussen Bakkamp en F1-kamp duidelijk is hier in huis
Je maakt een denkfout. frietpan en koelkast horen in de keuken. En je hebt niet voor niets een afstandsbediening voor de tv en een vrouw voor de inwendige behoeftes. Het mag eigenlijk niet uitmaken waar het eten en drinken vandaan moet komen, als je vrouw het maar snel bij je kan brengen.

alles kan off-topic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Extigo
  • Laatst online: 12-09 19:22
Oekiejoekie schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 16:36:
[...]

Ik heb gelukkig een vrouw die weet hoe graag ik naar F1 kijk. Zij pakt dus de tablet met een koptelefoon en ik kijk gewoon de F1 op TV *O* *O*

Steam

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 02:10

sjaool

Every life should have 9 cats

Die helm van Grosjean ziet er toch wel bijzonder uit van de zijkant gezien.

Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/lk2w2ywduatz.jpg

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• xippie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-07 12:21
demo31051987 schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 16:55:
[...]

Ik heb gelukkig een vrouw die weet hoe graag ik naar F1 kijk. Zij pakt dus de tablet met een koptelefoon en ik kijk gewoon de F1 op TV *O* *O*
Nog beter, mijn wederhelft is erger qua motorsport kijken dan ik. Ik hoef niet perongeluk voor haar langs te lopen als ze aan het kijken is. Krijg ik gelijk slaag.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Heerlijk toch. Vanavond om 21.00 in bed liggen en na de wedstrijd de lampjes uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xippie
PWM schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 16:59:
Heerlijk toch. Vanavond om 21.00 in bed liggen en na de wedstrijd de lampjes uit.
Ik haat tv's in de slaapkamer, of moet je verplicht op de bank liggen? 8)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

xippie schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 17:00:
[...]

Ik haat tv's in de slaapkamer, of moet je verplicht op de bank liggen? 8)
Vrouw en kinderen zijn op vakantie :p Ik kan vanavond zelfs met een pizza en koud sixpackje naar bed :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xippie
PWM schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 17:01:
[...]

Vrouw en kinderen zijn op vakantie :p Ik kan vanavond zelfs met een pizza en koud sixpackje naar bed :+
Maar één sixpack?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ankona
PWM schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 17:01:
[...]

Ik probeer het me voor te stellen. Maar in welke opstelling vervangen een pizza en een koud sixpackje een vrouw in bed?

alles kan off-topic

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• TinusTegengas
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 08-09 20:56

TinusTegengas

Formula Racing

Met een beertender op je nachtkastje begint het bijna op professioneel zuipen te lijken :+

I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Weerupdate van 09:55 uur Austin COTA door Natalie Ferrari (what's in a name). :+
For the rest of today, expect skies to gradually clear, leading to bright sunshine and nice weather for the Formula 1 race at COTA Sunday afternoon. Wind gusts to 30 mph may affect your outdoor plans, otherwise the weather will be gorgeous.
Bron: KXAN

[ Voor 5% gewijzigd door sjaool op 22-10-2017 17:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TinusTegengas

TinusTegengas

Formula Racing

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekiejoekie
sjaool schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 17:05:
Weerupdate van 09:55 uur Austin COTA door Natalie Ferrari (what's in a name). :+
Oei... Da's wel een pijnlijke... Als het weerbericht niet klopt vanavond, zullen ze eindelijk eens een keer moeten roepen "Het lag aan Ferrari", in plaats van dat eeuwige "Het lag aan Verstappen" :D

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
Haha. Al die keyboard warriors hier. Als ze straks roept met een lijstje sta je klaar. Want anders... :+ :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hansvk
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 07:32
Gelet op laatste pagina reacties in dit topic is de race duidelijk veel te laat :9
Ontopic. Benieuwd naar de pace van Ferrari (als ze starten dan :o ).

PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Robsta86
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 08:16
Heb wel medelijden met jullie hoor! Mijn vriendin kijkt gewoon mee en vindt het ook gewoon oprecht leuk.

Verder zorgt ze voor de snacks en als m'n glas leeg is haalt ze een nieuw speciaal biertje uit de koelkast.

Allemaal uit haarzelf, is geen training aan voorafgegaan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekiejoekie
hansvk schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 18:13:
Gelet op laatste pagina reacties in dit topic is de race duidelijk veel te laat :9
Hoezo ? We hebben net een nieuw record in deze topicserie... Er is al bijna 2 uur niet meer geklaagd over gridstraffen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dijkstraat
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 21:35
Oekiejoekie schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 18:16:
[...]

Hoezo ? We hebben net een nieuw record in deze topicserie... Er is al bijna 2 uur niet meer geklaagd over gridstraffen :+
Nu je het er over hebt :+
More trouble for Honda - MGU-H issue so new PU for Vandoorne this morning. Extra 25-place grid penalty so 30 places in total now #F1 #USGP

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hansvk
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 07:32
Nog een paar uur en VER start vanaf P10 >:)

PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 10-09 11:54
Even een middagje familiebezoek en het F1 topic is een vrouwendiscussie geworden. Haha. Die van mij kijkt gewoon mee. En begint (net als ik) steeds meer van de sport te begrijpen ipv het zijn alleen meer snelle autos en rijke coureurs.

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Dus Max schuift weer een plekje op... Wat een farce die strafpunten.
En dat wordt volgend jaar alleen maar erger.

Maar goed, nog maar 1 uurtje en dan begint de voorbeschouwing.
/me Heatonme is blij dat hij eindelijk snapt hoe hij de Sky F1 uitzending op de TV kan casten.

Wear Sunscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pilskes
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Stoffel krijgt nog een 25 plaats straf ivm nieuwe PU

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Modbreak:En nu moet ik weer als politieagentje op gaan treden. :/
Mensen kom op. Ja de race is wat later, maar dan hoef je niet de hele dag met reacties te komen over je vriendin/vrouw/whatever, ruzie over de TV en al helemaal niet met "keuken" opmerkingen. Hou het gewoon bij de aankomende F1 race, daar is dit topic voor. Al die andere dingen kunnen gewoon in de HK.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lukadad
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 07:18
Dan kan ik McLaren wel begrijpen dat ze de nieuwe front bij ALO gebruikt hebben. VAN heeft die eventjes mogen gebruiken in FP1 toen ALO met zijn hydraulisch probleem zat. Dat wordt dus een kleurloze rit voor VAN. Hopelijk kan ALO wel iets forceren.

Missed out on Lego? Visit Yprabrick : https://store.bricklink.com/lukadad

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ankona
Humma Kavula schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 18:38:
Dus Max schuift weer een plekje op... Wat een farce die strafpunten.
En dat wordt volgend jaar alleen maar erger.

Maar goed, nog maar 1 uurtje en dan begint de voorbeschouwing.
/me Heatonme is blij dat hij eindelijk snapt hoe hij de Sky F1 uitzending op de TV kan casten.
Wel weer handig, volgend jaar kun je gewoon die hele kwalificatie overslaan. Doet toch nergens meer toe.

alles kan off-topic

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• TinusTegengas

TinusTegengas

Formula Racing

sjaool schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 16:57:
Die helm van Grosjean ziet er toch wel bijzonder uit van de zijkant gezien.

[afbeelding]
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DMvtk-qW0AE6XEE.jpg:large

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Jasphur
Clinton en Usain Bolt zijn ook op de paddock nou.

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DMwXbOdX0AAikd2?format=jpg&name=large
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DMwaL_rX0AIzPtc?format=jpg&name=large

[ Voor 23% gewijzigd door Jasphur op 22-10-2017 19:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 00:06
Ankona schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 18:49:
[...]

Wel weer handig, volgend jaar kun je gewoon die hele kwalificatie overslaan. Doet toch nergens meer toe.
De eerste 2/3 van het seizoen zal het nog wel meevallen, maar daarna gaat het hard ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07:04

Spotmatic

Ken sent me

Adlermann schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 19:01:
[...]

De eerste 2/3 van het seizoen zal het nog wel meevallen, maar daarna gaat het hard ;)
Met de nieuwe regels (max. 3 motoren) zal het volgend jaar wat sneller gebeuren. ;)

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nick93192
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 12-09 11:50
Spotmatic schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 19:02:
[...]

Met de nieuwe regels (max. 3 motoren) zal het volgend jaar wat sneller gebeuren. ;)
Is het al zeker dat die nieuwe regels er komen? Het laatste wat ik er over gelezen heb is dat de FIA nog in beraad was met de teams.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 04:08
Zo he he.. de preshow is dan eindelijk begonnen. Wat een k*t tijd. :+

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 14:53

AzzKickah

06-CENSORED

Rivanov schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 19:33:
Zo he he.. de preshow is dan eindelijk begonnen. Wat een k*t tijd. :+
Heerlijk man. Sky op TV, verwarming aan, beentjes op de bank, vreten is onderweg, bier ligt koud.

I'm ready!! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dijkstraat
Zo de speakers staan op standje 10 zo te horen bij de sky preview :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Man wat is dat roze op sky, hele kamer gloeit roze

Wear Sunscreen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekiejoekie
nick93192 schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 19:32:
[...]

Is het al zeker dat die nieuwe regels er komen? Het laatste wat ik er over gelezen heb is dat de FIA nog in beraad was met de teams.
De oplossing kan zo veel makkelijker... Vanavond loopt Stevie Wonder daar rond. Als ze die nou even vragen als steward voor 2018... Dan zijn we van alle zinloze straffen af :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Dijkstraat
Uiteraard een echte Amerikaanse truck voor de track parade
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DMwmxGHWAAEvEE6.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Humma Kavula schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 19:35:
Man wat is dat roze op sky, hele kamer gloeit roze
Ja dat is mijn idee al het hele weekend. Vind het een beetje té. :+

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Ik ben benieuwd hoe snel Ross Brawn het erdoor krijgt om de coureurs niet meer te straffen voor het vervangen van onderdelen door middel van een gridstraf. En dan ook nog op wat voor manier aangezien straffen met boetes niet gaat werken gezien het vermogen van sommige teams. Dan zou het volgens mij om punten voor het constructeurskampioenschap moeten gaan. En hopelijk alleen nog gridstraffen voor fouten die de coureurs zelf maken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RobertMe
  • Laatst online: 05:05
Nu weten we ook waarom VER zo vaak is uitgevallen. Dopje van de bougie vergeten te halen :+

Op Sky is een uitleg van gewone bougie vs F1 bougie. Ze hebben er eentje mogen lenen van Renault, maar op het uiteinde, where the magic happens, zit wel een dopje om niks prijs te geven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Laatst online: 07:33

Pierre

Van nature lui!

Zit je buiten of zo :9

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Had RIC niet even een pet op maat kunnen laten maken? Dit ziet er toch niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Nou nee maar het was net hier binnen maar 17,5 graden dus die heb ik wel ff aangeslingerd ja d:)b

Lekker knus op de bank met de pre-show erop. Chiiiiiiilllll.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekiejoekie
sjaool schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 19:42:
Ik ben benieuwd hoe snel Ross Brawn het erdoor krijgt om de coureurs niet meer te straffen voor het vervangen van onderdelen door middel van een gridstraf. En dan ook nog op wat voor manier aangezien straffen met boetes niet gaat werken gezien het vermogen van sommige teams.
Nee, alsjeblieft niet straffen met boetes. De gridstraffen/beperkingen in onderdelen waren er juist om een meer level playingfield te krijgen tussen vermogende teams (kunnen 3 topmotoren per weekend betalen en tikken de boete lachend af) en de minder vermogende teams (kopen de "mindere" motoren, en hebben een beperkter budget.
Dan zou het volgens mij om punten voor het constructeurskampioenschap moeten gaan. En hopelijk alleen nog gridstraffen voor fouten die de coureurs zelf maken.
Ik vond het idee van straffen in percentages van je constructeurspunten niet eens zo'n slecht idee. Bijvoorbeeld 5% punten kwijt voor de eerste motor te veel, 7,5% voor de tweede. Op die manier draai je de teams aan de onderkant niet meteen de nek om.

Andere suggestie: Maak 2 categorieen. De fabrieksteams, en de overige teams. Categorie 1 heeft beter materieel en mag 3 motoren gebruiken, de rest 5 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blokker_1999
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12-09 19:28

Blokker_1999

Full steam ahead

Oekiejoekie schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 19:54:
[...]

Nee, alsjeblieft niet straffen met boetes. De gridstraffen/beperkingen in onderdelen waren er juist om een meer level playingfield te krijgen tussen vermogende teams (kunnen 3 topmotoren per weekend betalen en tikken de boete lachend af) en de minder vermogende teams (kopen de "mindere" motoren, en hebben een beperkter budget.

[...]

Ik vond het idee van straffen in percentages van je constructeurspunten niet eens zo'n slecht idee. Bijvoorbeeld 5% punten kwijt voor de eerste motor te veel, 7,5% voor de tweede. Op die manier draai je de teams aan de onderkant niet meteen de nek om.

Andere suggestie: Maak 2 categorieen. De fabrieksteams, en de overige teams. Categorie 1 heeft beter materieel en mag 3 motoren gebruiken, de rest 5 ?
Je draait die kleine teams net wel de nek om. Die punten bepalen hun positie en die positie is dan weer belangrijk voor het budget. Het falen van de motor is niet eens hun eigen schuld aangezien zij de motor inkopen ipv zelf ontwikkellen.

En een kampioenschap met meerdere categorieën is ook niet goed, dat gaat alsnog een F1 met 2 snelheden geven. Wat ga je daarna doen? Een opsplitsing voor de eerste piloot in een team en een tweede zodat die tweede ook eens een kans krijg om het kampioenschap te winnen ondanks een melding dat zijn teamgenoot sneller is?

Er is geen simpele, magische oplossing voor dit probleem. Elke oplossing brengt weer zijn eigen nadelen mee.

No keyboard detected. Press F1 to continue.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rivanov
Bolt & HAM met de AMG GT-R!! _O_

(was net te zien op Sky)

[ Voor 6% gewijzigd door Rivanov op 22-10-2017 20:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasmibalsingh
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 00:12
Max op p16 en start nu dus op de vuile kant van de baan. Veel hoeft dat niet te betekenen want volgens mij was dat in Japan ook het geval en haalde hij toch RIC in die een plaat voor hem startte op de racelijn.

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekiejoekie
Blokker_1999 schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 20:00:

Er is geen simpele, magische oplossing voor dit probleem. Elke oplossing brengt weer zijn eigen nadelen mee.
Oh nee, deze discussie loopt al minimaal sinds de jaren 90... En elke oplossing die we tot nu toe gezien hebben was Kwalitatief Uitermate Teleurstellend. Maar de huidige oplossing vind ik nog een van de meest slechte. Die straft de coureur, niet de veroorzaker...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Het is wachten op het complete filmpje. Lijkt mij echt gaaf om te zien hoe Usain Bolt met de billen geknepen in die wagen zit. :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ari Gold
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23:55
sjaool schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 20:06:
Het is wachten op het complete filmpje. Lijkt mij echt gaaf om te zien hoe Usain Bolt met de billen geknepen in die wagen zit. :D
Hij rent toch sneller dan die wagen? :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

Ari Gold schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 20:07:
[...]

Hij rent toch sneller dan die wagen? :+
Dat zeker want die wagen rent niet :+

:>

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ari Gold
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23:55
ScrooLoose schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 20:08:
[...]

Dat zeker want die wagen rent niet :+

:>
De paarden onder die motorkap wel. /3

Ik verwacht btw wel een mooie inhaalrace van VER. :)

[ Voor 12% gewijzigd door Ari Gold op 22-10-2017 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 09-09 15:29

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Lasmibalsingh schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 20:05:
Max op p16 en start nu dus op de vuile kant van de baan. Veel hoeft dat niet te betekenen want volgens mij was dat in Japan ook het geval en haalde hij toch RIC in die een plaat voor hem startte op de racelijn.
Olaf Mol geeft net aan p15 omdat VanDoorne een extra straf heeft gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TinusTegengas

TinusTegengas

Formula Racing

Equator schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 20:12:
[...]

De Mol geeft net aan p15 omdat VanDoorne een extra straf heeft gekregen.
Wie is de Mol :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dijkstraat
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DMwvNWWWkAM04fO.jpg

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rivanov
Die knaap met z'n 140 jaar oude fotocamera nu op Sky.
Ben ik de enige die de foto's nou niet zo spectaculair vind? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Equator schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 20:12:
[...]

De Mol geeft net aan p15 omdat VanDoorne een extra straf heeft gekregen.
dat zou vreemd zijn want Vandoorne stond al achter Verstappen volgens mij...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Leuke docu over Joshua Paul die F1 foto's maakt met een 1913 Graflex 4×5 View Camera op Sky F1. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dijkstraat
Rivanov schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 20:15:
Ik vind het best wel cool :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
nee hoor... het is meer de gedachte erachter dan de daadwerkelijke foto.... met iedere SRL camera kun je dit bereiken :), maar met zo'n camera is wel wat cooler :)

[ Voor 6% gewijzigd door P.O. Box op 22-10-2017 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Laatst online: 07:33

Pierre

Van nature lui!

Nope je bent zeker niet de enige

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 09-09 15:29

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Misschien heb ik het verkeerd begrepen of gehoord maar dat hoorde ik hem zeggen. Het kan ook zijn dat Olaf Mol het verkeerd had..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Ietsje jonger, het is 104 jaar. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuBBaSS
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03:52

SuBBaSS

-has Ryzen

Nou leuk hoor die gast met z'n ouwe camera.
Wat een gimmick, wat voegt het nou werkelijk toe?

Ja laat de race maar beginnen!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Honestly... :+

Sky F1, Vettel en Ted. :P

Ted zegt honestly en Vettel zegt, hey dat is mijn quote. :

[ Voor 40% gewijzigd door sjaool op 22-10-2017 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjantje72
  • Registratie: Juni 2006
  • Nu online
Jasphur schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 18:33:
Even een middagje familiebezoek en het F1 topic is een vrouwendiscussie geworden. Haha. Die van mij kijkt gewoon mee. En begint (net als ik) steeds meer van de sport te begrijpen ipv het zijn alleen meer snelle autos en rijke coureurs.
Geen bier aan het testen? :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hoevenpe
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-09 20:35
Staat hier een grote 0,75l fles Bock klaar voor bij de start... :P

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Hmmm. Had gekund maar neuh. Morgen weer maandag he.

Is links starten eigenlijk niet heel handig op deze baan? En dan bedoel ik links ter hoogte van waar Max nu staat.

[ Voor 9% gewijzigd door Jasphur op 22-10-2017 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Channel 4 is al met gridwalk bezig en Sky nog niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Sky heeft nu reclame. Ziggo een interview met Max.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Rivanov schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 20:28:
Channel 4 is al met gridwalk bezig en Sky nog niet?
Nope. Wel een dochter die graag een dierentuin voor haar moeder wilt kopen als ze de lotto wint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
sjaool schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 20:29:
I know, maar bij Channel 4 zag je net wel Brundle lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Breezers
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16-03-2021
We zitten er weer klaar voor :)F oOo

“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Sky F1 heeft nu ook de gridwalk met Martin Brundle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
sjaool schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 20:30:
Sky F1 heeft nu ook de gridwalk met Martin Brundle.
Ja, helaas wel erg lang met Bolt.. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
sjaool schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 20:29:
Altijd interessant die sanitaire strategie.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lensent
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 03-09 12:44
Ja, hihi, plassen, hihi

Zucht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Amerika staat er weer gekleurd op. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekiejoekie
Clinton op de grid bij Ziggo... Opmerkelijk, gezien zijn reputatie had ik die ondertussen al wel ergens met de pitspoezen gezien :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddye
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 08:42
Ankona schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 20:30:
[...]

Altijd interessant die sanitaire strategie.
Misschien niet interessant, wel heel belangrijk

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Rivanov
Hahaha die knaap. LET'S GET READY TO RUMBBLLEEEEE

Komt ie aan hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
HAHA OMG! Hoor dit dan. _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Dit is toch prachtig :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 08:37

Hupske

AFCA

Heeullll slecht! Leest ook lekker voor.

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racing_Reporter
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07-09 19:15

Racing_Reporter

Contentmaker

THE. CRINGE.

Als je dit leest, heb je teveel tijd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Edd
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:01

Edd

Waarom krijg ik hier een heel erg "Death Race"-gevoel bij? En verwacht ik straks dat de auto's vol met spikes en wapens zitten??

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Fernando is dit wel 'gewend' na z'n Indy avontuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Ach, het heeft wel wat. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dijkstraat
Ik vind het geniaal _O- _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
HAHA WTF. Die twee op dat dak. Dacht, ze gaan springen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

Geniaal! Ik vind het wel iets hebben :-)
Jammer dat Ziggo dit compleet overslaat..

rMBP M3 16"  rMBP M1 13"  iPhone 14 Pro  Watch S7  AirPods Pro

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Catmandos
  • Laatst online: 12-09 14:59
ik hoop dat dit echt alleen 1 X in het jaar gebeurt, wat een .......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 11-09 09:12

Chakotay

Lick here to continue

Dit is echt gigantisch slecht :D

Murrica, fuckyeah!

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Hadden ze Hans Zimmer niet even een stukkie muziek kunnen laten componeren. :P

Dat had het helemaal compleet gemaakt. :)

[ Voor 22% gewijzigd door sjaool op 22-10-2017 20:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuBBaSS
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03:52

SuBBaSS

-has Ryzen

Met zo'n begin mogen ze ook wel een Le Mans-start overwegen wat mij betreft (bij de indy cars dan en dit geneuzel hierbij weg houden).

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malfunctions
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 12-09 16:22
Gekkenhuis schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 20:39:
Geniaal! Ik vind het wel iets hebben :-)
Jammer dat Ziggo dit compleet overslaat..
Lijkt me een rechten dingetje.

Knowledge reigns supreme over nearly anything

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Benieuwd hoe Max wordt aangekondigd. :+

Pagina: 1 ... 12 ... 34 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:

Dit topic sluit ergens in de week na de race . Een nieuw racetopic wordt in de week voor de race geopend op de dinsdag, 8:00.

Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.

Een aantal andere dingen die je hier niet gaat bespreken/doen voor de sfeer in dit topic:
-Offtopic dingen, zoals (maar niet exclusief) actuele ontwikkelingen bij andere sporten;
-Complottheorieën waarom Max zijn auto steeds kapot gaat, inclusief dat hij dit zelf doet met zijn rijstijl;
-Verwijten naar elkaar;
-Beschuldigen van een F1 noob, fanboy of 'succes-fan' te zijn;
-Als er iets voorbij komt, plaats dan even waar de bron was zodat iedereen het begrijpt. Dus Ziggo, Channel 4, Sky etc.
-Zeuren over Ziggo/Olav/Jack/etc. We weten het nu wel en het draagt niks bij aan het topic.

Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2017
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2017 - deel 2 besproken worden.
Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.

IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1