nee hoor ziggo heeft gewoon keuze gemaakt om coronel meer tijd te geven.
Hm... Toro Rosso is zo wel een beetje het kneuzenteam...
"When you grow up your heart dies"
Dat gaat wel even duren zo...
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
waaaah... Danii "The Torpedo" Kvyat
Hij zei het echt!!
Hij zei het echt!!
" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams
Het zal nog wel eens een keer gebeuren dat Rob & Tom nog zitten te ouwehoeren terwijl op de grid de lampen groen zijn geworden...
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
LOL. Max heeft een lange intro!
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Bijna een MMA-aankondiging.
F1 mag wat mij betreft wel wat meer gehyped worden en show erom heen... Zodat de meeste onaantrekkelijke races toch nog wat aantrekkelijker worden
F1 mag wat mij betreft wel wat meer gehyped worden en show erom heen... Zodat de meeste onaantrekkelijke races toch nog wat aantrekkelijker worden
Da's waar ook. OCO heeft nog geen een DNF of DNS gehad sinds zijn entree in de F1.
De top 3 teams wordens dus afzonderlijk aangekondigd. Nice.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Ik vind dit toch wel mooi hoor. Ecclestone had zoveel meer moeten doen
" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams
Kunnen ze beter in Azerbaidjan doen, daar is het nodigRedHat schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 20:42:
Bijna een MMA-aankondiging.
Als je dit leest, heb je teveel tijd.
Goede uitspraak ook van Max Verstappen.
Gaaf dit! Schakel net in, super!
Waiting on the world to change
Max vind het ook wel cool!
Ook leuk die korte interviews van Will Buxton.
En dat filmpje van RIC.
En dat filmpje van RIC.
Had die speaker t nou ff moeilijk met z'n tekst over Vettel?
Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg...
Redelijk epic inderdaad!sjaool schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 20:44:
Ook leuk die korte interviews van Will Buxton.
En dat filmpje van RIC.
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro Watch S7 AirPods Pro
Ik vind dit ook wel heel erg cool eigenlijk! Precies wat RIC zegt: Pumps you up!Terranova schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 20:41:
Dit is wel awesome eigenlijk
HAM!!! HAhahaha.. check 'm big swaggah
Hartstikke leuk hoor met die gekke Amerikanen, maaruh, ik kom toch voor de race, niet voor de show.
Hup, gassen met dat hok
Hup, gassen met dat hok
Dat preview aankondiging filmpje van Hamilton is toch wel een beetje aan de gay kant
Word er niet warm of koud van eerlijk gezegd.
Laat ze dit lekker bij hun eigen sporten houden ipv. dit zo te ver-yanken.
En hij negeert zoals gewoonlijk de eerste vraagRedHat schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 20:46:
Dat preview aankondiging filmpje van Hamilton is toch wel een beetje aan de gay kant
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Ik was 4 juli (Independence Day) in Amerika op vakantie. Als je dat hebt meegemaakt, ben je alles gewend.Paulus07 schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 20:47:
Te amerikaans overdreven gedoe allemaal voor mij
Ieder land heeft zijn eigen manier en dit is de Amerikaanse manier.SuBBaSS schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 20:47:
Word er niet warm of koud van eerlijk gezegd.
Beter dan het kattengejank in die Aziatische landen.
Wat ze er bij Ziggo van lieten zien vond ik wel tof eigenlijk.
Kan me wel voorstellen dat de coureurs die het eerst omgeroepen werden het niet zo tof vonden om daar een soort erehaag te moeten vormen.
Kan me wel voorstellen dat de coureurs die het eerst omgeroepen werden het niet zo tof vonden om daar een soort erehaag te moeten vormen.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Sure!sjaool schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 20:48:
[...]
Ieder land heeft zijn eigen manier en dit is de Amerikaanse manier.
En voor je het weet hebben ze het gekaapt en is Ronald McDonald de mascotte!
Nee heus leuk hoor, kom over als een zure maar snap wel dat dit werkt.
[ Voor 14% gewijzigd door SuBBaSS op 22-10-2017 20:52 ]
Ik miste wel de "leeets get ready to rrrruuuumbleeee!" op het einde
Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul
maar wat ik wel miste is de straaljagers die over vliegen tsssss
Je zag nog net een dude uit een Cessna springen, geen idee wat daar de bedoeling van wasCatmandos schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 20:50:
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro Watch S7 AirPods Pro
Wat ook zo mooi was dat de lagere teams/coureurs per team werden aangekondigd, en de top 6 (wat toevallig de top 3 teams zijn) dan apart met interviewtjes (behalve the iceman natuurlijk). Bij de top 6 werd er duidelijk veel meer aandacht aan gegeven en in die zin "alles lager is maar om te zorgen dat er niet maar 6 auto's rond gaan"Malfunctions schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 20:49:
Wat ze er bij Ziggo van lieten zien vond ik wel tof eigenlijk.
Komt vast nog, in plaats van 'ladies and gentlemen, start your engines'Chakotay schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 20:50:
Krijgen volgens mij nog een: STAAART YOUUUUURR ENGINEEESSSSChakotay schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 20:50:
Heerlijk dit! I love it!
Dé manier om de sport wereldwijd populairder te maken. Dat de zure nuchtere Nederlander er niet zo goed tegen kan...jammer dan
Dé manier om de sport wereldwijd populairder te maken. Dat de zure nuchtere Nederlander er niet zo goed tegen kan...jammer dan
Waiting on the world to change
die vlogen over hoor maarja iets met stealth worden gewoon niet waargenomen op de camera'sCatmandos schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 20:50:
Bensimpel
Positieve meneer
Readyy to rrrrrrumble!
Veel plezier iedereen en go max!
Veel plezier iedereen en go max!
😆 - Denk ook eens om ;)
Rivanov schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 20:48:
[...]
Ik was 4 juli (Independence Day) in Amerika op vakantie. Als je dat hebt meegemaakt, ben je alles gewend.

- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Oke, dat volkslied is en blijft mij te erg.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ziggo stream is drama op het moment, continu bufferen. 1ste keer dit jaar voor mij.
---RAWE CEEK!!!---
Bensimpel
Positieve meneer
Valt me tegen dat trump er niet is 
Its gonna be huge, trust me.
😆 - Denk ook eens om ;)
en de laatste keer vermoed ikNoFearCreations schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 20:54:
Ziggo stream is drama op het moment, continu bufferen. 1ste keer dit jaar voor mij.
Game on, veel fun allemaal

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Haas first, Vettel Third.Bensimpel schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 20:54:
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Fake news!Bensimpel schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 20:54:
Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg...
Huge, real huge...Bensimpel schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 20:54:
Hoezo, mis ik iets?
---RAWE CEEK!!!---
Ah fijn, hebben ze Clinton toch nog voor de camera gekregen.
dan heb je geluk... zeker bij avondwedstrijden is het bij mij altijd raak zo rond de start.... meestal pas met de start zelf en vloek ik de hele straat bij elkaarNoFearCreations schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 20:54:
de truuk is nu: illegale stream voor de eerste 5 ronden, en daarna weer legaal verder.
Ach ja, voor de nuchtere Ollander is dit natuurlijk allemaal overdreven, patriottisch en over de top.
...en ondertussen lopen we wel in een leeuwenpak en dossen we ons in oranje op de NL-tribune in [insert random EUR race]
...en ondertussen lopen we wel in een leeuwenpak en dossen we ons in oranje op de NL-tribune in [insert random EUR race]
...
[ Voor 100% gewijzigd door TinusTegengas op 22-10-2017 20:57 ]
Nou ja, ik denk dat gezien de dramatische kwaliteit je vast niet nog een keer weer gaat betalen.
Beter dan altijd maar die koning van Spanje te moeten eren
My fun: Track prepared Renault Megane 3 RS @ 306HP
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Alsjeblieft niet zeg. Ik word zo strontziek van hem.Bensimpel schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 20:54:
Maar fijne race iedereen, en blijf lief voor elkaar zodat ik ook kan blijven kijken.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Zelfde. Helemaal plat nu.NoFearCreations schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 20:54:
Zo zitten ik & mijn vrouw hier ook op de bank

Hopelijk de grote Max Verstappen inhaalshow.
Alle andere races eigenlijk geen problemen gehad. Ziggo site doet nu helemaal niks meer, heb de app maar opgestart op me telefoon.JeroenTheStig schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 20:56:
[...]
Nou ja, ik denk dat gezien de dramatische kwaliteit je vast niet nog een keer weer gaat betalen.
---RAWE CEEK!!!---
Fijne race allemaal!
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Geweldig hahaha
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
LET'S GET READY TO RUUUUUMMBBLEEEE
Ik heb nu 2x de melding gehad dat content in de regio geblokkeerd is. Zit toch echt in Nederland. Gebruik de app op W10. Dat is ook weer nieuw.NoFearCreations schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 20:54:
Fijne race allemaal
Gentlemen start your engines and let's get ready to rumble....!
"Nobody knows formula 1 like me! "Bensimpel schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 20:54:
Nee joh, Hans gaat winnenFreshMaker schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 20:58:
[...]
Daar al WEL de winnares in beeld .....
Niets gaan verklappen, ik kijk HHB wel terug
DUGG
Nou.. Daar hebben we hem.. Start your engines and let's get ready to rumble..
Alleen klinkt het bij de NASCAR toch iets beter met die motoren..
Alleen klinkt het bij de NASCAR toch iets beter met die motoren..
-
Zwart beeld op de stream.. Lekker ia dat

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Via de Ziggo app hier nog geen problemen
JAAA RUUUMBLEEEE !
JAAA RUUUMBLEEEE !
Zelfde hier. Heerlijk!batsma schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 20:58:
Mijn vrouw zit zowaar op de tablet naar HHB te kijken, ik heb de volle 50inch voor mezelf!
PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82
Mn stream loopt erg ver achter haha.
Ik ga even stoppen met het topic. Tot straks en fijne race allemaal!
Ik ga even stoppen met het topic. Tot straks en fijne race allemaal!
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Om eerlijk te zijn, dit is toch best een leuk begin van een F1 race
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Dit topic is gesloten.
Let op:
Een aantal andere dingen die je hier niet gaat bespreken/doen voor de sfeer in dit topic:
-Offtopic dingen, zoals (maar niet exclusief) actuele ontwikkelingen bij andere sporten;
-Complottheorieën waarom Max zijn auto steeds kapot gaat, inclusief dat hij dit zelf doet met zijn rijstijl;
-Verwijten naar elkaar;
-Beschuldigen van een F1 noob, fanboy of 'succes-fan' te zijn;
-Als er iets voorbij komt, plaats dan even waar de bron was zodat iedereen het begrijpt. Dus Ziggo, Channel 4, Sky etc.
-Zeuren over Ziggo/Olav/Jack/etc. We weten het nu wel en het draagt niks bij aan het topic.
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2017
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2017 - deel 2 besproken worden.
Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1
Dit topic sluit ergens in de week na de race . Een nieuw racetopic wordt in de week voor de race geopend op de dinsdag, 8:00.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.Een aantal andere dingen die je hier niet gaat bespreken/doen voor de sfeer in dit topic:
-Offtopic dingen, zoals (maar niet exclusief) actuele ontwikkelingen bij andere sporten;
-Complottheorieën waarom Max zijn auto steeds kapot gaat, inclusief dat hij dit zelf doet met zijn rijstijl;
-Verwijten naar elkaar;
-Beschuldigen van een F1 noob, fanboy of 'succes-fan' te zijn;
-Als er iets voorbij komt, plaats dan even waar de bron was zodat iedereen het begrijpt. Dus Ziggo, Channel 4, Sky etc.
-Zeuren over Ziggo/Olav/Jack/etc. We weten het nu wel en het draagt niks bij aan het topic.
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2017
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2017 - deel 2 besproken worden.
Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1