@Carboy54 Dat is inderdaad degene die ik heb. Net aangesloten mbv verschillende aanwijzingen op het forum. Dank!
Tip: toch even de stroom eraf halen. Ik heb het toch voor elkaar gekregen om met m'n stomme hoofd even kortsluiting te maken, maar gelukkig doet alles het nog.
Pana-aansluiting 9 t/m 12 gebruikt en aangesloten op 1 t/m 4 van thermostaat, als volgt:
9 naar 4
10 naar 3
11 naar loos
12 naar 1
App ge-download en vervolgens de vrij omslachtige gebruiksaanwijzing uit het doosje opgevolgd. De korte route werkte niet, de lange naar twee keer proberen wel. Vervolgens thermostaat ge-ijkt met m'n gewone kamerthermostaat waar m'n gas-cv voor nood nog aanhangt.
Of hij handig is in te stellen op weekdagen enzo weet ik nog niet.
Tip: toch even de stroom eraf halen. Ik heb het toch voor elkaar gekregen om met m'n stomme hoofd even kortsluiting te maken, maar gelukkig doet alles het nog.
Pana-aansluiting 9 t/m 12 gebruikt en aangesloten op 1 t/m 4 van thermostaat, als volgt:
9 naar 4
10 naar 3
11 naar loos
12 naar 1
App ge-download en vervolgens de vrij omslachtige gebruiksaanwijzing uit het doosje opgevolgd. De korte route werkte niet, de lange naar twee keer proberen wel. Vervolgens thermostaat ge-ijkt met m'n gewone kamerthermostaat waar m'n gas-cv voor nood nog aanhangt.
Of hij handig is in te stellen op weekdagen enzo weet ik nog niet.
Carboy54 schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 20:34:
@blauwemac Als jij deze hebt gekocht: https://nl.aliexpress.com...=a2g0s.8937460.0.0.QJDpry met 16 amp aansluiting dan is dit geen potentiaal vrij contact. ( opschrift load ) dan is het vlgs mij als volgt: N+L aansluiten thermostaat vanaf de Pana N+L.= 9 en 10 Volgens mij komt er bij het inschakelen van de thermostaat dan spanning te staan op L1 220V als dat zo is moet je die gebruiken om aan te sluiten op 12 verwarmen. Wellicht het proberen waard om vanuit de doos dit even met een paar draadjes te controleren. Laat wat weten ik moet hem nog bestellen.
Pana WH-MDC05f3e5 / 2700Wp / Nefit gasketel 2000 voor SWW / Vermont Castings Encore