Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
RNG??SinergyX schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 12:25:
[...]
de RNG is RNG, daar doe je weinig mee, enige is dat ze met release misschien de RNG pool iets aanpassen, maar hoorde ook al mensen die nu spelers inslaan die mogelijk veel meer waard worden.
psn: taker-mart
RNG, randomness van de spelers die je uit de packs kan halen
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ter land, ter zee en in de kroeg
Icons zijn alleen beschikbaar in Ultimate Team.Christiano007 schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 15:44:
Hoe zit dat met die legends (Gullit enz.) kun je daar gelijk mee spelen als een gewone oefenwedstrijd of moet je die ook uit die pakjes halen?
Icons zijn alleen voor FUT en niet voor andere gamemodes.Christiano007 schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 15:44:
Hoe zit dat met die legends (Gullit enz.) kun je daar gelijk mee spelen als een gewone oefenwedstrijd of moet je die ook uit die pakjes halen?
Dit was in Fifa 17 ook al met de Legends, die alleen speelbaar waren in de gamemode Fifa Ultimate team.
Is toch helaas de gamemode waar de meeste aandacht naar toe gaat.
Ik ben dit jaar ook maar begonnen aan FUT en moet zeggen dat het aardig verslavend kan zijn om puur en alleen te gaan traden en dus een team samen te stellen.
In de Early access alleen maar FUT wedstrijden gespeeld.
Nu de game uit is, ga ik eerst beginnen aan The Journey.
Ik ben nog in het eerste hoofdstuk.
BTW wat een monster score kan je krijgen in Fifa zeg
[ Voor 5% gewijzigd door Pykow op 26-09-2017 17:23 ]
Angelo NL / Global Cargo VTC
Verwijderd
FUT tip nr1 Pakketjes nooit met munten kopen. Altijd via SBCs pakketjes verdienen.taker1987 schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 12:01:
is het nu al handig om packs te openen met 7500k ? gold pakketje
Noem je dat monster score? We spelen normaal 2 cijfers aan doelpunten, of je hebt ze alle 10 tegen, of het gaat aardige 5-5 gelijk op. Per saldo, keepers en verdediging is gewoon bagger.Pykow schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 17:07:
BTW wat een monster score kan je krijgen in Fifa zeg
[video]
Kwam erachter dat de laatste minuten weggevallen zijn. Het was namelijk uiteindelijk 7 - 4 dus 11 doelpunten.SinergyX schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 22:23:
[...]
Noem je dat monster score? We spelen normaal 2 cijfers aan doelpunten, of je hebt ze alle 10 tegen, of het gaat aardige 5-5 gelijk op. Per saldo, keepers en verdediging is gewoon bagger.
Ik weet niet wat youtube heeft gedaan
Wat let je om zelf het zelf te doen?Giel1 schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 22:31:
Ik zal wel een zeurpiet zijn hoor, maar ik blijf het raar vinden dat een groot deel van de community al met de game is begonnen (zowel early access als ICON) terwijl het spel officieel nog niet uitgebracht is. Natuurlijk is dat voor EA alleen maar positief (want extra inkomsten), maar als koper van de normale editie voel je je toch wel een beetje genept. Maar goed, desondanks toch wel zin om vrijdag met de game aan de slag te gaan.
Heb je helemaal gelijk in, het is ieders keuze om daar wel of niet voor te betalen. Dat is ook niet echt het punt wat ik wil maken, ik wilde meer mijn onvrede uiten op een dergelijke verkoopstrategie.
Ik snap het wel, ik kocht andere jaren de normale versie aangezien ik die pakjes niet heel interessant vind. Dit jaar de Ronaldo versie gekocht om eerder te kunnen spelen.Giel1 schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 22:41:
[...]
Heb je helemaal gelijk in, het is ieders keuze om daar wel of niet voor te betalen. Dat is ook niet echt het punt wat ik wil maken, ik wilde meer mijn onvrede uiten op een dergelijke verkoopstrategie.
En EA access vind ik sws een mooi systeem, leuk om kennis te maken met een spel. Heb zo ook 10 uur Madden gespeeld de afgelopen tijd.
Als je FIFA 18 normale edtie pre-ordered met ea access dan krijg je 10 uur speeltijd voor de release als ik het goed begrijp. Nu heb ik FIFA 18 op de normale xbox live manier gepre-ordered, zonder EA access. ALs ik nu een maandje EA access zou nemen, heb ik dan alsnog de mogelijkheid om FIFA 18 10 uur lang te spelen voor officiele release?
Preorder is zelfs niet nodig, een EA access abonnement is voldoende om de 10 uur trial te doen.ourplayground schreef op woensdag 27 september 2017 @ 08:39:
Vraagje:
Als je FIFA 18 normale edtie pre-ordered met ea access dan krijg je 10 uur speeltijd voor de release als ik het goed begrijp. Nu heb ik FIFA 18 op de normale xbox live manier gepre-ordered, zonder EA access. ALs ik nu een maandje EA access zou nemen, heb ik dan alsnog de mogelijkheid om FIFA 18 10 uur lang te spelen voor officiele release?
Dat kan. Maar waarom zou je dat nog willen doen voor de 2 daagjes?ourplayground schreef op woensdag 27 september 2017 @ 08:39:
Vraagje:
ongegeneerde nieuwsgierigheid naar clubs..Pykow schreef op woensdag 27 september 2017 @ 08:45:
[...]
Dat kan. Maar waarom zou je dat nog willen doen voor de 2 daagjes?
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
En of deze fysieke versies daadwerkelijk ook werken?Leoon. schreef op woensdag 27 september 2017 @ 12:47:
Is er al iets bekend over fysieke copies van het spel die zijn aangekomen bij mensen thuis (gisteren werd het bij mensen op de post gedaan toch?) of dat het ergens al verkocht word in de winkels?
XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble
Als ik me niet vergis kan je de game dan pre-loaden, net als bij de digitale versie.Thrace Grumble schreef op woensdag 27 september 2017 @ 13:01:
[...]
En of deze fysieke versies daadwerkelijk ook werken?
Spelen kan nog niet, dat kan pas op 29-9-2017 00:00 uur.
Ik heb gisteren een maand EA access genomen voor 3.99.
Hiermee kreeg ik 10% korting op FIFA, dus betaalde 63 EUR. Hiermee bespaar je uiteindelijk 3 EUR. Maar ik heb meteen EA access weer opgezegd (loopt natuurlijk wel nog een maand door), maar hier zag ik dat je ook de keuze hebt het meteen te cancelen met money back, iets van 3.5 EUR.
Ik ga het zelf niet doen, maar wie weet zijn er hier mensen die dit wel lollig vinden
Het zal sowieso wel FIFA wel weer worden, maar ik erger me kapot aan de randomheid van de online potjes wat de laatste jaren er in zit (scripting/godmode/hoe je t ook wil noemen). Dit zal heus niet opgelost zijn in 18.
Gewoon voor FIFA gaan joh, lekker clubben, je dood ergeren.. hoort er allemaal bijFreshnezz schreef op woensdag 27 september 2017 @ 16:57:
Ughh ben zo aan t twijfelen om PES of FIFA te halen. Sowieso qua aankleding en extra's ziet FIFA er veel beter uit maar qua gameplay vond ik de PES demo toch wel weer lekker spelen.
Het zal sowieso wel FIFA wel weer worden, maar ik erger me kapot aan de randomheid van de online potjes wat de laatste jaren er in zit (scripting/godmode/hoe je t ook wil noemen). Dit zal heus niet opgelost zijn in 18.
En dan als PES voor een mooi prijsje wordt aangeboden, dan doe je die er naast voor de single player.. tenminste dat is mijn plan.
Kijken of dat voorlopig zo blijft :-P
Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold
Tot 23:00 vandaag is hij voor 55€ bij Wehkamp in de dagdeal.Grudgie schreef op woensdag 27 september 2017 @ 20:47:
Hebben veel van jullie deze game in de PS Store gekocht? Wil deze game wel graag kopen, alleen weet ik niet of ik hem nou in de store zal kopen of fysiek.
Jammer dat je daar de Ronaldo editie niet kan kopen.nino_070 schreef op woensdag 27 september 2017 @ 21:47:
[...]
Tot 23:00 vandaag is hij voor 55€ bij Wehkamp in de dagdeal.
Snap niet dat je dat zou willen...en dat kon wel, maar tot een bepaald aantal dagen van tevoren.Grudgie schreef op woensdag 27 september 2017 @ 21:52:
[...]
Jammer dat je daar de Ronaldo editie niet kan kopen.
Waarschijnlijk omdat je de game dan ook 3 dagen eerder kreeg dan de release.
Voor de FUT pakketjes die je krijgt misschien?nino_070 schreef op woensdag 27 september 2017 @ 23:14:
[...]
Snap niet dat je dat zou willen...en dat kon wel, maar tot een bepaald aantal dagen van tevoren.
Waarschijnlijk omdat je de game dan ook 3 dagen eerder kreeg dan de release.
20 stuks 1x per week
Beide reviews staan online. En ja het is als ik de review lees idd nog niet opgelost hij krijgt ook een laag cijfer dit jaar.Freshnezz schreef op woensdag 27 september 2017 @ 16:57:
Ughh ben zo aan t twijfelen om PES of FIFA te halen. Sowieso qua aankleding en extra's ziet FIFA er veel beter uit maar qua gameplay vond ik de PES demo toch wel weer lekker spelen.
Experience is what you get when you don't get what you want.....
Nou sterker nog, ik zit te twijfelen om überhaupt nog een voetbalspel te kopen.Freshnezz schreef op woensdag 27 september 2017 @ 16:57:
Zowel bij fifa als bij pes heb ik de laatste jaren het idee meer tegen een systeem te spelen dan de tegenstander. Dat frustreert.
Dan haal je betere spelers maar dan nog kunnen ze soms opeens niets meer lijkt het.
Waarom dan steeds die moeite om betere spelers te verkrijgen? Hoewel het natuurlijk niet zo zwart wit is.
Voetbal spelletjes zijn tegenwoordig verziekt met cheat ai of hoe je het anders wilt noemen.
En iedereen blijft zichzelf maar gewoon naaien door die spellen te kopen.
Niet dat je veel keuze hebt tegenwoordig, tis pes of fifa. Ook jammer.
Denk dat als ik wat koop het fifa wordt, heb ik in elk geval de goede rosters.
Dit dus... heb helemaal niet het gevoel dat als ik win of verlies dat dat komt omdat ik beter of slechter ben dan de tegenstander maar meer om hoe de user gamplay settings op dat moment staan ingesteld (pass accuracy, speed, shot errors etc). Dit is al jaren zo.Harribo schreef op donderdag 28 september 2017 @ 10:34:
[...]
Voetbal spelletjes zijn tegenwoordig verziekt met cheat ai of hoe je het anders wilt noemen.
En iedereen blijft zichzelf maar gewoon naaien door die spellen te kopen.
Niet dat je veel keuze hebt tegenwoordig, tis pes of fifa. Ook jammer.
Denk dat als ik wat koop het fifa wordt, heb ik in elk geval de goede rosters.
Wel goede anger management therapie tho

PSN: mug_8pm
Verwijderd
En dat ligt allemaal aan fifia en niet aan jou zelf...Muggie schreef op donderdag 28 september 2017 @ 10:49:
Ik koop Fifa al jaren niet meer, probeer wel altijd even de demo om te kijken of ze dingen echt beter hebben gemaakt maar ook deze gaat er linea recta weer af na een potje. Als ze het nog steeds niet voor elkaar hebben om de keeper een hoge bal van de tegenstander die ruim naast het doel gaat en waarbij de keeper op de achterlijn staat gewoon achter te laten gaan in plaats van hem corner te schoppen dan heb ik gelijk al mijn bedenkingen. Tel daarbij op dat mijn spits die alleen voor de keeper komt en op ongeveer 14 meter van het doel en schiet ... boing ... lat ... tuurlijk. Dag Fifa.
De kleinere winkels wellicht nog wel, maar grote ketens zoals MM kunnen volgens mij een mega boete krijgen als ze het spel eerder in de winkels leggen.De-Hamster schreef op donderdag 28 september 2017 @ 11:07:
Ik ga zo eens de stad in. Kijken of ik bij een van de winkels het spel toch al kan kopen. Ze willen nog wel eens die spellen een paar dagen eerder verkopen.
Voor mij wordt ie morgen gehaald
We spelen altijd Pro Clubs met 4 vrienden, en 1 daarvan haalt de game morgen bij de plaatselijke Intertoys en brengt 'm dan bij iedereen langs.
En a.s. zaterdag staat de eerste FIFA 18 dag al gepland. 4 PS4's en 4 TV's in 1 woonkamer. Switchje er tussen zodat iedereen internet heeft, en dan Pro Clubben maar!
Paar kratjes bier, Thuisbezorgd bestellen want we hebben uiteraard geen tijd om te koken en altijd zin in vette hap. Staat eigenlijk altijd garant voor een leuke dag, en een kater de volgende dag
Ik hoop alleen dat de servers het een beetje houden het eerste weekend.
Mensen hebben 20 euro betaald om 3 dagen eerder te kunnen spelen, denk dat EA streng zal zijn en de standaard game overal pas morgen verkrijgbaar zal zijn.De-Hamster schreef op donderdag 28 september 2017 @ 11:07:
Ik ga zo eens de stad in. Kijken of ik bij een van de winkels het spel toch al kan kopen. Ze willen nog wel eens die spellen een paar dagen eerder verkopen.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Sorry hoor maar is een 8.0 een laag cijfer? Volgens mij is dat een uitstekend/ruim voldoende.Falastine schreef op donderdag 28 september 2017 @ 10:17:
[...]
Beide reviews staan online. En ja het is als ik de review lees idd nog niet opgelost hij krijgt ook een laag cijfer dit jaar.
Nou vind ik ook dat de redactie elk product wel met erg hoge cijfers beoordeelt, volgens mij loopt de beoordelingsschaal op T.net van 6.0-10.0. Misschien eens tijd voor een draadje in GR.
In de samenvatting met minpunten zie je dat echter weinig terug, en wel veel pluspunten.
Dat komt niet helemaal overeen met het geschreven stuk.
Dat wordt denk ik te weinig belicht; los van de minpunten is Fifa wel een goede game.
Burp
De oude fifa's gelden niet voor de huidige inruilactie.Roestini schreef op donderdag 28 september 2017 @ 16:03:
Ik zou graag van de inruilactie van Gamemania gebruik maken, maar ik zie FIFA 17 of 16 niet in hun inruillijst staan? Uit het verleden weet ik wel dat je FIFA gewoon kon inruilen. Weet iemand of dit kan?
Tientje prijsverschil is mij teveeldennis_rsb schreef op donderdag 28 september 2017 @ 16:12:
Gaan jullie hem in de store kopen of fysiek? Ik neig er naar om hem in dr store te kopen. (Als het prijsverschil niet te groot is) het is een spel wat de meeste toch maar 1 jaar spelen en niet doorverkopen dus dan lijkt mij store beter, ook omdat er dan geen schijfje in hoeft. Fifa 17 had ik ook uit de store, naja hij zat bij m’n One😬
Had m persoonlijk liever digitaal gehaald, maar m''n zoontjes nemen de spellen nog wel eens mee naar vriendjes, dus wederom fysieke schijf
"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!
Voorgaande jaren begon de inruilactie al in augustus en was de FIFA van dat jaar nog genoeg waard.Roestini schreef op donderdag 28 september 2017 @ 16:12:
Dank. Weet ik dat ook weer..
Dit jaar begon de actie een maand later en zat FIFA17 al onder de minimale (verkoop)waarde.
Altijd digitaaldennis_rsb schreef op donderdag 28 september 2017 @ 16:12:
Gaan jullie hem in de store kopen of fysiek? Ik neig er naar om hem in dr store te kopen. (Als het prijsverschil niet te groot is) het is een spel wat de meeste toch maar 1 jaar spelen en niet doorverkopen dus dan lijkt mij store beter, ook omdat er dan geen schijfje in hoeft. Fifa 17 had ik ook uit de store, naja hij zat bij m’n One😬
Welke stad waar?De-Hamster schreef op donderdag 28 september 2017 @ 14:23:
Helaas, in de stad verkopen ze hem nog niet. Een filiaal gaf aan pas rond 16 uur te gaan verkopen.
PSN: MrMistral
Edit: kan inderdaad spelen!
[ Voor 9% gewijzigd door Giel1 op 28-09-2017 19:04 ]
Verwijderd
Ik heb psp4 upload gekocht bij intertoys voor 100 euro, zodat mijn zoon de nieuwe FIFA 18 kan downloaden.
Het spel download totaal niet. Iemand tips voor ons?
Bedankt
automation fanboy
Ik heb hetzelfde, net als vele vele anderenJelte,89 schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 00:41:
Ehh,
Heb op instant gaming de game gepreorderd, code is geaccepteerd door origin, deze geeft ook aan dat ik em in bezit heb, maar de download is nergens te zien, mis ik iets?
Daar is een apart topic voor: [Multi] FIFA 18 Pro ClubsPunkbuster schreef op donderdag 28 september 2017 @ 20:49:
Mensen die zin hebben om FIFA 18 pro clubs te doen? Add LEiPo op PS4
Remember what the dormouse said
Moet ik nu contact opnemen met hun support dienst voor een nieuwe key ofwat want dat gaat het probleem toch niet oplossen als EA zegt dat je hun product gekocht hebt via een 3th party ..
Beetje zonde.. nooit problemen gehad met instant gaming.. tot nu dan.. of komt er toch nog een fix?
Instant gaming is de keysite? (Dit is een grijze site, keys zijn vaak gekocht met gestolen creditcardgegevens. Als deze transacties worden teruggedraaid heb je kans dat je game wordt gedeactiveerd.)Ashtaria schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 09:21:
Ik heb ook het probleem met instant gaming..
Moet ik nu contact opnemen met hun support dienst voor een nieuwe key ofwat want dat gaat het probleem toch niet oplossen als EA zegt dat je hun product gekocht hebt via een 3th party ..
Beetje zonde.. nooit problemen gehad met instant gaming.. tot nu dan.. of komt er toch nog een fix?
Bladerend door het topic wat ik linkte blijkt dat niet alleen 3rd party keys maar ook Origin en fysieke keys niet gedownload kunnen worden. De gemene deler is de Standard edition.
Screenshots van chats met EA support zeggen eigenlijk één ding: wachten.
Waarschijnlijk serverproblemen dus [/glazenbol]
Verwijderd
Via EA word ik doorverwezen naar een live chat met een wachttijd van 60 minuten...
lekker is dat... dan haal ik m wel ergens anders... in ieder geval niet bij gamemaniadutchgio schreef op donderdag 28 september 2017 @ 16:07:
[...]
De oude fifa's gelden niet voor de huidige inruilactie.
Verwijderd
Zelfde verhaal hier. Het is vandaag toch release date?Jackson6 schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 10:57:
Hahah lekker hoor ik denk ik redeem die code even, download button ver te zoeken, zucht.
Ja, hele ea forums staan er vol mee...Krylinck schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 12:00:
[...]
Zelfde verhaal hier. Het is vandaag toch release date?
Grotman: Ik heb je topic (deze reactie dus) en de reacties daarop naar dit centrale topic verplaatst, dat past hier prima
[ Voor 40% gewijzigd door Grotman op 29-09-2017 13:21 ]
Draai de camera compleet links of rechts en schiet? Dan weet je of die mis kan gaanshagun schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 13:02:
In de eerste vrije trap die je krijgt met ronaldo, scoor je die sowieso of kan je hem wel missen?
Ik herken je situatie haha. Ik heb 'm ook online besteld ik heb alleen één geluk, is dat ik nu aan 't werk ben en de game hopelijk in mn brievenbus kanNieuwevolger schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 13:39:
Geen slimme zet om 2 euro te besparen door fifa te bestellen bij wehkamp. Ik kan nu heel de middag wachten op de pakket dienst
[ Voor 6% gewijzigd door ThaAresX op 29-09-2017 13:41 ]
Ik heb er geen probleem mee, ik moet juist speciaal om om naar de winkel te gaan, nu ligt hij op de mat als ik thuiskom.Nieuwevolger schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 13:39:
Geen slimme zet om 2 euro te besparen door fifa te bestellen bij wehkamp. Ik kan nu heel de middag wachten op de pakket dienst
Burp
https://www.reddit.com/r/...ad_hoolabaloo_megathread/oostland33 schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 13:14:
Al een tijd bekend wanneer game in de bibliotheek komt? zie geen fifa 18, gisteren standaard key verzilvert via GamesDeal.
There's no school like the old school and i'm the headmaster
Ik had hem besteld bij de MM en kreeg net van PostNL bericht dat hij is afgeleverd en in de brievenbus zit.ThaAresX schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 13:40:
[...]
Ik herken je situatie haha. Ik heb 'm ook online besteld ik heb alleen één geluk, is dat ik nu aan 't werk ben en de game hopelijk in mn brievenbus kan. Ik ben al wel begonnen met Fut via de Companion app.
Moet goed komen dus!
Ik bij Ajax voor de special edition haha. Heb t alleen druk vanavond met ook nieuwe PC bouwen.Teka schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 14:21:
[...]
Ik had hem besteld bij de MM en kreeg net van PostNL bericht dat hij is afgeleverd en in de brievenbus zit.
Moet goed komen dus!
Ik was nog huiverig om te preloaden met de vrees dat het dan compleet zou buggen in de gamebibliotheek. Morgen kijken ik wel om het spel te downloaden, hopelijk werkt het tegen die tijd prima.c0burn schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 14:41:
Bij mij ook de melding dat preloaden mogelijk was en release op 10 oktober. Toch maar de download gestart en zojuist voor de eerste keer probleemloos opgestart tijdens installatie. Nog niet alle content speelbaar, maar ik denk dat het probleem is opgelost, voor mij althans.

Die mail is bij sommige mensen onterecht dus er is nog hoop voor jeSlqmLqck schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 15:21:
Zojuist mail van Bol.com ontvangen dat er iets mis is met de levering. Hopen dat ie er toch ligt vnv maar ik ben bang van niet...
PSN: MrMistral
Je kan hem missenshagun schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 13:02:
In de eerste vrije trap die je krijgt met ronaldo, scoor je die sowieso of kan je hem wel missen?
[mbr]Grotman: Ik heb je topic (deze reactie dus) en de reacties daarop naar dit centrale topic verplaatst, dat past hier prima :)[/]
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Bij mij was hij terecht, geen FIFA 18 op de deurmat.MrMistral schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 15:47:
[...]
Die mail is bij sommige mensen onterecht dus er is nog hoop voor je
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
ik begin altijd eerst met een seizoentje in carriere modus. Nadat ik men toernooi heb afgewerkt krijg ik een melding dat er op een van men verdedigers een bod is gedaan, dat automatisch geaccepteerd werd. Is dit een nieuwe feature? Kan je hier iets tegen doen? Ik speel gewoon in België, niet in bv Spanje met opstapclausules. Kan je zien hoeveel deze bedragen zijn voor je spelers?
Thanks!
BrilnerdNL @ Twitch Instagram: BrilnerdNL
En pas een contract geven als er zo een bod is binnengekomen is ook geen optie, want dat lukt dan niet meer (net getest)
Ter land, ter zee en in de kroeg
Aan beide kanten gaan ze er zo makkelijk in, uitslagen als 2-4, 3-3, 5-4 etc.
PS4 btw.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
AI goalkeepers, veelal gewoon baggerOn_E schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 22:34:
Heb het gevoel dat er teveel goals worden gemaakt. (tegen de AI)
Aan beide kanten gaan ze er zo makkelijk in, uitslagen als 2-4, 3-3, 5-4 etc.
PS4 btw.
De volgende topics zijn er ook, voor de respectievelijke onderdelen: [Multi] FIFA 18 Ultimate Team en [Multi] FIFA 18 Pro Clubs