Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• MyUtd4Life
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 22-09 17:39

Algemene informatie

Op 27 september verschijnt het nieuwste deel uit de bekende FIFA-serie, namelijk FIFA 18.
Bekijk hiernaast ook de topics voor [Multi] FIFA 18 Ultimate Team en [Multi] FIFA 18 Pro Clubs.

FIFA 18 Demo

Dinsdag 12 september kan je aan de slag met de demo van FIFA 18, op zowel PC, PlayStation 4 als Xbox One. Naast de normale kick-off wedstrijden kan je alvast een eerste indruk op doen van het tweede seizoen van The Journey.

De demo bevat twaalf teams: Atlético de Madrid, Bayern München, Boca Juniors, Guadalajara, Juventus, LA Galaxy, Manchester City, Manchester United, Paris Saint-Germain, Real Madrid, Toronto FC en Vissel Kobe. Er is te spelen in vier stadions namelijk: Santiago Bernabéu, Stubhub Center, King Fahd Stadium en La Bombonera.

Nieuwsbronnen

Officiële pagina's:
EA (Twitter - Facebook)
Nederlandstalige EA website (Twitter - Facebook)

Officiële community's:
FIFA Benelux (Twitter - Facebook)
Futhead News (Twitter)
FIFA Infinity (Twitter)

In ontwikkeling...

TS is nog verre van af, deze zal later worden aangevuld.

FIFA Benelux Administrator

• dutchgio
  • Registratie: april 2012
  • Laatst online: 10:41
19.00 vanavond pas.

| Apple iPad 3rd generation 16GB | Synology DS112J | iOcean X7 | ZTE Nubia Z7 Mini | Xiaomi Redmi Note 3 | ZTE Axon 7 | XDA Recognized developer |

• DirtyBird
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 11:50

DirtyBird

Praktiserend denker

quote:
Kon ik deze post maar een -1 geven, geen leuk nieuws :p

Het lastige van nietsdoen is dat je nooit weet wanneer je klaar bent.

• MyUtd4Life
Waarschijnlijk is de demo wel een (pre)-Gamescom build, waardoor bepaalde aspecten nog niet gefinetuned zullen zijn. Op Gamescom vond ik (t.o.v de "full version" die ik daar ook getest hebt) dat voornamelijk de passing en aannames nog wat werk aan de winkel hadden.

Benieuwd of we inderdaad dus die versie voorgeschoteld krijgen vanavond.

• Leoon.
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 08:47

Leoon.

waka waka hey hey

quote:
MyUtd4Life schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 16:55:
Waarschijnlijk is de demo wel een (pre)-Gamescom build, waardoor bepaalde aspecten nog niet gefinetuned zullen zijn. Op Gamescom vond ik (t.o.v de "full version" die ik daar ook getest hebt) dat voornamelijk de passing en aannames nog wat werk aan de winkel hadden.

Benieuwd of we inderdaad dus die versie voorgeschoteld krijgen vanavond.
Laat het ons maar zo snel mogelijk weten dan :D

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

• MyUtd4Life
quote:
Leoon. schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 17:13:
[...]

Maar precies dat wil ik van je weten! Hoeveel verschil er is tussen wat je gespeeld hebt en de demo :)
In dat geval zal ik m'n best doen om een vergelijking te maken ;)

• Capsaicin
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 20-09 23:33

• Steven030
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 20-09 16:33
Eerste potje erop zitten! Speelt heerlijk en ziet er super uit! En dat zelfs al op een normale xbox One. Ik was bijna overtuigd door de sterke PES demo, maar dit is toch echt meer mijn spel. Alleen al hoe vloeiend alles is, zonder ook maar enige hapering of laadtijd.
Alleen vliegen de goals er vooralsnog wel heel makkelijk in, maar ik had een hoger niveau dan de standaard moeten kiezen. Nu gelijk 5-0 met PSG tegen Real.
En waar de facial graphics van PES er misschien iets beter uitzien (die van FIFA ook supermooi) ziet hier de afstandview er juist mooier en realistischer uit naar mijn mening

Steven030 wijzigde deze reactie 12-09-2017 19:48 (26%)

• dannbla
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 10:04
FIFA 17.5

There's no school like the old school and i'm the headmaster

• Tom. C
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 11:22
quote:
DirtyBird schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 21:32:
Ik vind de graphics niet echt beter. Het veld is wat grover en het hele spel oogt wat donkerder, maar wat is er verder beter? beter textures? betere gezichten/huid? betere animaties? Wat mij betreft allemaal een nee.

Bij ieder ander spel zouden kleine verbeteringen worden doorgevoerd middels patches en updates, bij fifa moet je een jaar wachten :s
Het publiek, stadions, de doelen, spelers.

Fifa 17 ziet er iets meer cartoony uit naar mijn idee maar verder heb je helemaal gelijk. Het donkere moet er sowieso uit.

i7 6700K | Asus Z170 Deluxe | HyperX 16GB DDR4 | GTX 1080 TI FE | Lian-Li PC011 Dynamic | Dell S2716DG | Thrustmaster T300 RS | ClubSport Pedals V3

• hotymoty
  • Registratie: september 2014
  • Laatst online: 20-09 14:15
Ik vind PES lekkerder spelen dan FIFA, gaat wat vloeiender

• DirtyBird

DirtyBird

Praktiserend denker

Het is overigens niet dat ik vind dat ze enorme veranderingen moet doorvoeren, het is al een goed spel. Kleine aanpassingen en geupdate spelers zijn ook prima. De volle mep vragen is alleen niet op zn plaats.
Misschien als de source een keer gekraakt wordt kunnen hobbyisten player updates uitbrengen :)

• Jikan
  • Registratie: augustus 2006
  • Laatst online: 16-09 15:10
Demo aan het downloaden. Verwachtingen zijn erg laag dus het kan alleen maar meevallen (PES fanboy)

• dutchgio
  • Registratie: april 2012
  • Laatst online: 10:41
quote:
hotymoty schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 21:35:
Ik vind PES lekkerder spelen dan FIFA, gaat wat vloeiender
Ik heb de demo van PES ook gespeeld maar daar is de presentatie qua menu's en herhalingen etc. Zo gedateerd dat het ook afdoet aan de spelbeleving.

Dat heeft Fifa wel veel beter voor elkaar.

| Apple iPad 3rd generation 16GB | Synology DS112J | iOcean X7 | ZTE Nubia Z7 Mini | Xiaomi Redmi Note 3 | ZTE Axon 7 | XDA Recognized developer |

• hotymoty
  • Registratie: september 2014
  • Laatst online: 20-09 14:15
quote:
dutchgio schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 21:53:
[...]

Ik heb de demo van PES ook gespeeld maar daar is de presentatie qua menu's en herhalingen etc. Zo gedateerd dat het ook afdoet aan de spelbeleving.

Dat heeft Fifa wel veel beter voor elkaar.
Klopt wel ja, alleen vind ik het spelletje zelf het belangrijkst!

• snefkens
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 22-09 21:41
Paar potjes gespeeld. Merk weinig verschil, enige verschil wat ik merk is dat je iets soepeler een rondje kan draaien. Verder vind ik het een stuk trager, helemaal als je met een slechter team speelt is het niet vooruit te branden, na 2 minuten erger ik mij aan de traagheid van het team. Snap dat er een verschil moet zitten tussen diverse teams, maar op deze manier is het niet leuk om met een slechter team te spelen. Zelfde fouten zitten weer in de game, dus ze hebben letterlijk fifa 17 wat opgepoetst. Graphics zijn wat beter geworden, maar dit is mij zeker geen 65 euro waard. Daarna de PES demo gespeeld, qua graphics is het wat minder en menu's zijn wel wat wennen. Maar qua gameplay is het veel soepeler en minder frustrerend. Speel een voetbalgame vooral om de lol, paar potjes spelen als ik niks te doen heb. Merk dat ik dit jaar PES beter vindt dan Fifa, terwijl ik al Fifa speel zolang ik het ken.... EA vind ik meer op een activision gaan lijken, luie developer die snel wil cashen door zo min mogelijk te investeren. Pre-order heb ik inmiddels gecanceld. Zit nu nog te twijfelen of ik PES 2018 ga kopen.

• Sluuz
  • Registratie: september 2004
  • Nu online
Ik vind deze FIFA juist meer op PES lijken dan voorheen. Het bestuurt soepeler, je input ijlt niet zo na en spelers doen sneller wat je wil. Vond het best lekker spelen, al was semi-pro wel erg makkelijk.

PSN: Sluuz

• SinergyX
  • Registratie: november 2001
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

quote:
Dit inderdaad, 16 naar 17 merkte je echt, nu heb ik weinig "nieuw" gevoel erbij. En de dansjes bij PES zijn leuker :+

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• The Jackel
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 06:25
Het geen waar ik erg aan moet wennen is het verdedigen (bal afpakken van een tegenstander). Voor de rest speelt het prima al zal de volledige versie vermoedelijk toch net iets anders zijn (was met fifa 17 ook zo).

• Leoon.

Leoon.

waka waka hey hey

Heb ook een 17.5 gevoel, maar naja ik ga 'm toch wel kopen. Voor de updates in FUT. Helaas maar waar.

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Vind de demo juist lekker spelen. Ik vind het wel fijn dat de pace wat minder is. Het spel is in mijn ogen nog steeds snel genoeg.

Je spelers bewegen soepeler heb ik het idee alleen is het afmaken wel erg makkelijk lijkt het. Long shots vliegen er vanuit alle standen in.

Ik had hem al gepreorderd (alleen om pro clubs zou ik dit al doen) maar ik heb er echt weer zin in!

• hmr
  • Laatst online: 22-09 21:47
Ik heb het idee dat pasen allemaal wat vloeiender gaat! Ook het nieuwe dribbelen vind ik een verbetering. Het spel ziet er werkelijk waar prachtig uit mijn 4K HDR televisie met ren xbox one S!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• shoombak
  • Registratie: september 2008
  • Niet online
Als je een totaal ander spel had verwacht t.o.v 17 dan heb je de afgelopen jaren ook niet echt opgelet :')

Anyway, demo speelt prima, al is dit natuurlijk een build van maanden geleden, het uiteindelijke spel zal toch net weer anders spelen online en wordt halverwege het jaar weer verpest met een patch

• Purehz
  • Registratie: februari 2013
  • Laatst online: 09:39
Ik heb gisteren na Barca - Juve, 3-4 potjes gespeeld.
Het draaien en passen is sterk verbeterd, verdedigen is weer even wennen en heb toch wel t idee dat het wel een stuk stroperiger/trager is dan FIFA 17. Vooral het omschakelen bij balverlies, dan moet een speler echt op stoom komen.

Hopelijk wordt er nog het 1 en ander aangepast.
En zoals elk jaar zal ik hem toch wel kopen ivm online, hoor veel mensen klagen over volle pond betalen voor een ''update''. Dat is natuurlijk ook zo, maar voor mezelf kan ik het goed verantwoorden, goedkoopste speltijd qua prijs/speeltijd ;)

• bartburg
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 09-09 20:25

Review van de Demo van FIFA18

Oh wat duurt de zomer toch lang als je klaar bent met de oude FIFA en allerlei nieuwtjes van de nieuwe FIFA worden gereleased.
Gelukkig was EA ook ongeduldig en brachten ze op 12 september om 19:00 uur de demo van de nieuwste FIFA.
FIFA 18 Demo de download was meer dan 7 gb (7,8 volgens mij) en dat duurde dan ook even voor deze was gedownload, het eerste dat opviel was dat het icoontje veranderd is. het geel van vorig jaar is ingeruild voor paars dit oogt wat mij betreft wat frisser.

Het startscherm:
Waar we vorig jaar nog Marco Reus in ons startscherm zagen is er dit jaar gekozen voor een thema Ronaldo in het startscherm zien we Cristiano Ronaldo. Het is voor Ronaldo te hopen dat hij een beter seizoen doormaakt dan Reus vorig jaar en dat dit niet te relateren is aan een startscherm.
Ronaldo in het startscherm uiteraard een logische keuze, haat hem vind hem goed maar het blijft op dit moment 1 van de beste spelers ter wereld.

Het menu:
Er is wederom gebruik gemaakt van de windows tiles achtige look die we ook al kennen uit FIFA 17.
De keuzes die we in deze demo krijgen zijn Kick off en The Journey:

The Journey
Hierin volgen we het verhaal van Alex Hunter, voor diegene die FIFA 17 hebben gespeeld weten wie dit is en gaat het verhaal verder met de bekende personen.
Als je FIFA17 hebt laten liggen en je stapt bij FIFA 18 in laat deze demo niet zien of er een mogelijk is opnieuw te starten en hoe dit werkt.
De demo start gewoon ergens in het verhaal waar Alex een keuze maakt en daar de consequentie van krijgt te verwerken. Tip voor diegene die FIFA 17 hebben maar the journey nog niet hebben gedaan en wel intresse hebben in 18 te spelen, speel deze alsnog uit.
Iedereen die in gaan stappen bij FIFA 18 lijkt het me misschien verstandig ergens FIFA 17 goedkoop te vinden om dit verhaal alsnog te spelen.
Persoonlijk kan ik niet wachten tot ik weer verder kan met het verhaal van Alex, ik hoop dan ook dat er meer keuze vrijheid komt en dat beslissingen die je maakt ook meer effect hebben op het verhaal. helaas heb ik dit in de demo niet terug gevonden.

Kickoff
Deze modus is al zo oud als dat FIFA bestaat en logisch dat hij in een demo zit.
klassiek 1 tegen 1, persoon tegen persoon of tegen computer.
Er kan gekozen worden uit maar liefst 12 teams die up to date zijn qua transfers (lees je mee konami)
•Manchester United
•Manchester City
•Real Madrid CF
•Atlético de Madrid
•Juventus F.C.
•FC Bayern Munich
•Paris Saint-Germain F.C.
•LA Galaxy
•Toronto FC
•Boca Juniors
•C.D. Guadalajara
•Vissel Kobe

Er zijn 4 stadions waarin kan worden gespeeld
•Santiago Bernabéu
•La Bombonera
•StubHub Center
•King Fahd Stadium

De gamemodus heeft verschillende moeilijksheids graden in zich die van amateur tot legendarisch lopen.
aanpassingen van commentaar etc is voornamelijk uitgezet maar verwacht in de full game dat daar ook nog behoorlijke aanpassingen zijn te maken.
Teammanagent ziet er in eerste instantie het zelfde uit als FIFA17 maar bij het openen van het scherm laat EA een nieuwe feature zien het snell wisselen. er kan nu voor een wedstrijd een speler worden gekozen die je als snelle wissel voor een basis speler kan inzetten. in de praktijk werkt dit prima tijdens een doodspelmoment is er een optie die zichtbaar in scherm word om via R2 ingedrukt een snelle wissel toe te passen dit scheelt tijd en onnodig pauzeren van het spel.

Spelervaring:
Maar hoe speelt het nu, is het te vergelijken met FIFA 17 wat zijn de verschillen?
Laat ik beginnen met moeilijkheid, er lijkt iets met de AI van de demo te zijn.
alle spelmodi behalve legendary voelde als gemakkelijk aan en het gebeurde meer dan eens dat de computer mij gewoon op goal liet doorlopen. Legendary daar in tegen bood wel degelijk weerstand en je beslissing tijd word door het jagen van de computer op de bal behoorlijk op de proef genomen.
Toch lijkt het erop dat EA bewust de AI wat laag heeft ingestoken en verwacht ik dat wanneer de full game uit komt een stand als wereldklasse beter aanvoelt dan dat het nu doet.
Qua Tempo oogt FIFA 18 wat langzamer dan FIFA 17 en lijk je meer de tijd te krijgen oplossingen te vinden in je verschillende pass opties.
Het passen lijkt wat meer de richting te krijgen die jij aangeeft mede door de indicator om de speler is het nu snel te zien waar je met de controller naar toe wees op moment van spelen, ook dit is een verbetering ten opzichte van FIFA17.
In FIFA 17 was het afschermen van de bal erg belangrijk en in FIFA 18 werkt dit ook nog steeds, wat wel beter lijkt te werken is het wegdraaien bij het moment van aanname en inspelen en dit voelt vloeiender dan dat dit deed.
De goalkeepers voelen de laatste jaren in FIFA alsof ze een figuranten rol vervullen ze staan er maar doen amper wat ook worden ze niet tot nauwelijks door mensen betrokken in het spel.
in FIFA 18 is dit niet anders de keepers voelen niet best aan nergens heb je het gevoel controle over ze te hebben en ze maken of een enorme redding die bijna onmogelijk lijkt of de duiken over de simpelste bal heen. helaas krijgt EA het maar niet voor elkaar hier wat van te maken.

Dan nog even over de graphics:
De replays en startscenes zijn fantastisch mooi en strak.
De ingame graphics lijken wat donker of juist bij zonnig weer overbelicht en komen niet helemaal goed uit. Het veld is mooi en de slijtage op het veld is duidelijk zichtbaar. ook het publiek lijkt wat meer te bewegen en mooier vormgegeven dan in FIFA 17, maar ach wie kijkt daar nou naar!

Conclusie:
Heb je FIFA 17 niet maar wil je genieten van een jongensdroom verhaal in the Journey, aarzel niet koop FIFA 17 om nog even vlak voor de start van FIFA 18 het verhaal te kunnen volgen.
Zo het er nu uitziet zijn er weer kleine stappen gemaakt waarmee ik komend seizoen met plezier FIFA 18 ga spelen en heb ik genoeg gezien om goed gevoel te hebben bij mijn pre-order.
De nieuwe aftrap is positief. Lijkt mij minder gevoelig voor de aftrapglitch. Verdedigen is echt moeilijk geworden en vereist een compleet andere aanpak. Het pasen, steekballen en loopacties zijn daar en tegen briljant.
quote:
Leoon. schreef op woensdag 13 september 2017 @ 09:04:
[...]

Je kunt l2 indrukken en dan heb je een normale aftrap. Alsnog..
Dat is dan weer jammer..

• sirkeith
  • Registratie: november 2016
  • Laatst online: 19-09 15:47
Ik heb 3 potjes gespeeld, maar merkte wel dat de spelers zich een stuk beter vrijlopen. Het zag er zeker goed uit dus ik ga hem zeker halen (voor zover ik daar nog over twijfelde).

• Amelandbor
  • Registratie: september 2005
  • Nu online
quote:
dannbla schreef op woensdag 13 september 2017 @ 10:08:
Ik stoor mij sinds FIFA 17 (en dat is in de demo van 18 niet anders.) gigantisch aan het hoge assistentie gehalte in het passen (iets wat EA heef ingebracht sinds FIFA17.) Daar waar je in FIFA 16 een doorsteekpass (Y of vierkantje) nog redelijk kon sturen (aan welke zijde van de verdediger bijvoorbeeld.) Lijkt het in FIFA 17 en 18 allemaal op een rails te zitten.

Met een simpele a (of X) pass lijkt het minder te zijn, al vind ik deze ook veel strakker afgesteld dan de voorgaande jaren.

Ja ik ben mij bewust van het feit dat er iets bestaat als 'semi-assistence' maar dat is niet de oplossing. Auto staat gewoon veelste strak afgesteld, een bewuste keuze van EA gezien het feit dat er destijds steen en been werd geklaagd op de EA forums over het 'moeilijke' passen van FIFA 16.
Inderdaad, zonde dat dit niet is aangepast. Aangezien je nu online ook weer mensen krijgt die snel A spammen en de bal komt toch wel aan. Hopelijk is het dwars door de man heen passen en schieten wel aangepast, daar kan je nog wel een hoop mee voorkomen.

• dannbla
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 10:04
quote:
Amelandbor schreef op woensdag 13 september 2017 @ 10:30:
[...]

Inderdaad, zonde dat dit niet is aangepast. Aangezien je nu online ook weer mensen krijgt die snel A spammen en de bal komt toch wel aan. Hopelijk is het dwars door de man heen passen en schieten wel aangepast, daar kan je nog wel een hoop mee voorkomen.
Dan maar niet te spreken over de, ik noem het de '360 no-scope' passes die sinds FIFA 17 ook mogelijk zijn. Daarmee bedoel ik de passes die worden gegeven uit een 180 graden draai. De speler verstuikt letterlijk zijn rubberen enkels, maar de pass komt gewoon perfect aan.

Net een potje met LA Galaxy gespeeld, ook met dat team kun je gewoon tiki taka voetbal spelen op een hoog Barca tempo, want de passes komen toch wel aan.

Echt mijn grootste hekelpunt en een dealbreaker voor mij, je hoeft gewoon amper na te denken met deze game.Ja de max snelheid van spelers ligt misschien een tikje lager, maar daarmee is het tempo van het hele spel nog niet terug gebracht. Dit tempo haal je eruit door mensen te verplichten na te denken over een pass, ipv gewoon domweg op een paar knoppen te drukken.

FIFA is helaas puur gericht op actie, middenveld wordt vaak compleet overgeslagen, het spel moet zo snel mogelijk van het ene doel naar het andere plaatsvinden om daar in rap tempo zoveel mogelijk schoten op doel af te vuren.

There's no school like the old school and i'm the headmaster

• Falastine
  • Registratie: september 2013
  • Laatst online: 11:04

Falastine

Think about my signature...

Of je probeert een keer PES18 en ziet dat het een heel stuk beter speelt en alles heeft wat jij mist.

Ik ben vorig jaar over gestapt geen minuut spijt gehad.

Experience is what you get when you don't get what you want.....

• bartburg
  • Laatst online: 09-09 20:25
quote:
Falastine schreef op woensdag 13 september 2017 @ 11:01:
Of je probeert een keer PES18 en ziet dat het een heel stuk beter speelt en alles heeft wat jij mist.

Ik ben vorig jaar over gestapt geen minuut spijt gehad.
Elk jaar probeer ik PES weer als demo en elk jaar weer bekruipt me het gevoel van net niet.
Het gevoel dat FIFA mij geeft mis ik bij PES en ik kan me ontzettend storen aan kleine dingen als neymar die nog bij Barcelona zit.
dit is natuurlijk erg persoonlijk als je dat niet erg vind kan het zijn dat je PES een betere game vind.
Ook het ontbreken van een soort Journey modes in PES is een reden. door de Journey ervaar ik toch een soort jongensboeken ervaring in een voetbal spel en dat beviel me vorig jaar prima ondanks dat er nog veel aan kan worden getweaked.

maar zoals ik al zei de ene vind PES prettiger de ander FIFA ik zelf ben meer van de FIFA.

• Falastine

Falastine

Ow de eerste week vaak al. Maar de echt goede pas na een maandje zo waarbij complete leagues zijn nagemaakt en badges.

• Thomas18GT
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 06:50
quote:
FIFAspeler schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 22:37:
Wacht eens, ik heb FIFA in de store gekocht. Kan ik het dan wel gewoon spelen op meerdere accounts?
Uiteraard :)

Op de Playstation had ik de US versie vorig jaar met een US account. Die versie speelde ik zelfs gewoon met mijn EU account, alleen kan je dan geen fifa points kopen in de EU store. Dat is uiteraard wel normaal als je de EU versie hebt.

• DirtyBird

DirtyBird

Praktiserend denker

Ik heb een beetje naast de pot gepist in het pes 2018 forum hier en ik ga dit jaar ook pes kopen. Ben benieuwd wat ik ervan ga vinden. Voorgaande jaren altijd even de demo of een illegale versie gepakt en dan snel weer weggelegd voor fifa omdat dat vertrouwd is. Nooit een echte kans gegeven dus. Dit keer gewoon balls to the wall kopen en het een echte kans geven.
Ik gun het EA ook gewoon niet echt om zoveel geld te vragen voor een sumiere update.

• Muheed10
  • Registratie: januari 2013
  • Laatst online: 07-06 09:44
quote:
Granaatappel schreef op woensdag 13 september 2017 @ 14:39:
Ligt het aan mij of is het grafisch achteruit gegaan? Ziet er echt minder uit met die donkere gloed over het spel heen..
Op wat voor een TV speel je de game? Op de PS4 Pro draait die blijkbaar in (upscaled) 4K, HDR, ik vind hem daar prima uitzien.

Wel last van wat dirty screen effect .. of vertical banding, maar dat heeft meer met de tv en kijkafstand te maken denk ik.

• Wolliebolly
  • Registratie: februari 2017
  • Laatst online: 19-09 13:38
Waarom zit iedereen te haten op FIFA en vinden PES helemaal de bom. Houd dat dan lekker op het PES forum.

• Robehr
  • Registratie: oktober 2014
  • Laatst online: 20-09 19:35
Er is meer controle en draaien gaat vlotter naar mijn idee. Ook is fysieke kracht duidelijker aanwezig. Probeer maar eens een duel van Pogba te winnen. De enorme versnelling die sommige spelers hadden is gelukkig weg. Dat was totaal niet realistisch. Ik vind het wel een verbetering tegenover 17.

Sony Bravia KDL 50W815b - Apple iPhone 6 Gold 16gb - Apple iPad Air 2 Gold 16gb - Sony PlayStation 4

• Pykow
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 07:54

Pykow

Pykow Gaming | BuG

Zojuist fifa 18 demo gespeeld en het is nog even wennen.
Het spel lijkt zich helemaal gericht te hebben op steekpass en de ai van de tegenstander liep soms compleet de verkeerde kant op.

Nou heb ik gespeeld op mijn laptop en niet op mn game pc waar ik normaal op speel. Dus ben benieuwd of sommige bevindingen wel terrecht zijn.heb wel met dezelfde controller gespeeld.

-Maar je schiet echt snoeihard tegenwoordig.
-Er lijkt een assist aanwezig te zijn in de verdediging waardoor ze automatisch willen meelopen met een speler ipv je kan instappen.
- ze nemen de bal raar aan of draaien een kant op die ik niet wil.

Maar ben wel positief hoe het er weer uit ziet en hoewel iedereen zegt trager. Voelt het voor mij een stuk sneller door de steekpass.

Pykow Gaming | Twitter | Twitch | YouTube

• SinergyX
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik verlaag het inmiddels tot 17.2.

De AI doet nog precies hetzelfde (2 man druk zetten, trapt AI de bal direct richting zijlijn), jij doet een tackle en bal rolt richting AI speler (jouw team), AI loopt gewoon door, negeert compleet de bal. AI boost mode (beetje het mario kart rubberbanding), recht op de keeper, keeper maakt vage beweging, doelpunt.

Als dit al zo is bij de 'premium' teams, dit gaat leuk worden met pro clubs en lagere clubs (speel carriere altijd vanaf LG2).

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• shoombak
  • Niet online
Ik ben blij dat ik nog steeds elke keer mijn taalinstellingen moet opgeven bij het opstarten. Waarom dat er nog steeds inzit begrijp ik echt niet

• Maichel
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 09:34
quote:
Er!k schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 15:03:
Ik ga het dit jaar eens met de Switch versie proberen in plaats van de PC :)
Ah, je bent dus "geSwitched" :P

PSN: Maichel

• Falastine

Falastine

Ik vraag me serieus af waarom mensen ooit massaal naar FIFA overstapte omdat PES ruk was en nu al 2 jaar echt top waarom niemand terug durft. Die FUT heeft de meeste verslaafd gemaakt.

Ik blijf ook gewoon Fifa spelen dit jaar. FUT ga ik wellicht proberen maar is niet echt mijn ding. Ik heb weinig geluk met pakketjes en ben ook geen handelaar (Geen tijd voor ook). En als je op een gegeven moment alleen nog maar spelers met Ronaldo, Messi, Neymar etc tegenkomt is de lol er ook al snel af.

Ik heb daarentegen echt veel zin aan een nieuw seizoen Pro Clubs!

• rejer
  • Registratie: februari 2012
  • Laatst online: 20-09 21:44
quote:
Falastine schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 15:32:
Ik vraag me serieus af waarom mensen ooit massaal naar FIFA overstapte omdat PES ruk was en nu al 2 jaar echt top waarom niemand terug durft. Die FUT heeft de meeste verslaafd gemaakt.
Licenties zijn voor mij een belangrijk punt.

https://www.konami.com/wepes/2018/eu/en/page/license

rejer wijzigde deze reactie 15-09-2017 20:11 (7%)

• Amelandbor
  • Registratie: september 2005
  • Nu online
quote:
FUT en de bijbehorende licenties en online zijn voor mij de redenen. Speelde PES veel toen online nog niet echt goed te doen was.

Qua content is fifa echt wel veel en veel beter. Hoeveel uren ik alleen al aan sbc's heb gespendeerd afgelopen jaar :F

• Pykow

Pykow

Pykow Gaming | BuG

quote:
Ik ben altijd bij fifa gebleven vanwege de licenties. Clubnamen, stadion etc moeten gewoon kloppen.

• MyUtd4Life
Wisten jullie toevallig al dat dit kan in FIFA 18?

• Pykow

Pykow

Pykow Gaming | BuG

quote:
AntiChrist7 schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 22:53:
Waarom blijven ze vasthouden aan die journey crap? buiten het melodramatisch scripted gezwets, is de AI gewoon een ramp om mee te spelen als je maar 1 speler bestuurt, zeker als het een spits is. Ze passen maar 50% van de tijd wanneer je het vraagt en dan moet je al hard inzakken en de verdediging is al helemaal niets mee aan te vangen
Speel dan met het volledige team in the journey. Dat heb ik de laatste tijd ook gedaan.
En natuurlijk is het gescript. Het is geeoon een verhaaltje dat je speelt. Ook al speel je heel goed of wat matig. Het verhaal loopt door.

In fifa17 werd ik redelijk meegezogenbin het verhaal. Het was dan wel gescript, maar de dialogen zijn gewoon goed voor een voetbal game. Ik ben blij dat je in fifa18 nu ook dingen kunt vrijspelen. Kleine extratje.

• AntiChrist7
  • Nu online
quote:
038Zwolle schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 10:50:
[...]

Tsjah en als ik een voetbal spelletje wil spelen speel ik wel FUT of PES. Wil ik met 1 speler dan speel ik wel Pro Clubs............

Ik vind het juist wel een leuke toevoeging. Het verhaal is geinig en je krijgt de optie om alleen met Hunter te spelen of om het hele team te besturen. Carierre verveelt mij mateloos en na 1 a 2 seizoen(en) heb ik het vaak wel gezien. The Journey is voor mij daarom zeker een meerwaarde,
Mensen die carriere spelen, doen dat meerdere keren. the Journey wordt 1 keer, max twee keer gespeeld. Dat is gewoon de wet van vraag en aanbod.

Maar als het begint met argumenten als "ik vind x niet leuk" en manke vergelijkingen tussen een online en een offline mode, laat maar
En daar is dat toch prima voor antichrist. Geen vervanging maar een aanvulling. Argumenten als "als ik met een hele ploeg wil spelen , speel ik wel carrière" slaat nergens op imho. De afwisseling van modes maakt het leuk. En idd carrière vind ik zelf persoonlijk erg saai. 1 seizoen met hunter spelen lijkt me daarentegen wel leuk

• Pykow

Pykow

Pykow Gaming | BuG

quote:
SinergyX schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 16:49:
Digitale preorder is nu te installeren.
Mits je ea/origin access hebt.
Anders pas 22 september 19.00 cest.
Tenminste dat staat in origin

• Pykow

Pykow

Pykow Gaming | BuG

quote:
Falastine schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 20:48:
[...]

7 min werk😉

[afbeelding]

[afbeelding]

Dit is echt zo waar hè.

[img][afbeelding]
Hoe krijg je het voor elkaar om binnen 7 minuten alle teams goed te zetten en ontbrekende teams toe te voegen ?
Heb je binnen 7 minuten ook stadions toegevoegd ?

Nope dat lukt je niet. Daarom ga ik voor fifa en niet voor PES.
Je mist teams, stadions, namen,logo's, spreekkoren. Presentaties zoals bij bpl, la liga , bundes liga.

Ik speel niet online en ik wil dingen herkennen van de echte wereld.

• Pykow

Pykow

Pykow Gaming | BuG

quote:
Rivanov schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 21:43:
[...]

Ooit van de Option File gehoord? ;)
Kan je dan nieuwe ontbrekende teams toevoegen en stadions die er niet zijn ?

• Leoon.

Leoon.

waka waka hey hey

quote:
Falastine schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 12:59:
[...]

5 min werk daarna heb je het beste voetbal spel ever. Met de beste online ervaring ooit..
Maar zonder FUT, het enige wat ik speel in fifa

• Arwintju
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 09:49
quote:
Falastine schreef op zondag 17 september 2017 @ 01:33:
[...]

Je download een bestand toevoegen via PS4 of pc en klaar elk team dat je in FIFA hebt en elk stadion is daar... Tis letterlijk zo gepiept. Jij denkt toch niet dat mensen alles handmatig gaan aanpassen .
Zou jij lekker terug willen gaan naar het PES forum? Denk niet dat jij hier komt om serieus over FIFA te discussiëren namelijk. Daar mag je FIFA zoveel afkraken als je wil maar dat is hier een beetje apart. Net zoals je mensen PES door de strot probeert te duwen.

Xlive: CyclOwneDD | PSN: CyclOwneD-NL | Origin: CyclOwneD-NL |

• rSNNN
  • Registratie: oktober 2013
  • Laatst online: 19-09 16:55

rSNNN

Titel ondertitel

quote:
Vissert schreef op maandag 18 september 2017 @ 07:50:
[...]

Alleen als je de Icon editie hebt gehaald geloof ik.
De Ronaldo Edition ook.

League of legends, PSN, CSGO : rSNNN

• Rivanov
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 11:51

Rivanov

Apple freak

quote:
chengbondkwok schreef op zondag 17 september 2017 @ 10:07:
Ligt het aan mij of is de prijs van FIFA 18 hoger dan FIFA 17? Normaal gesproken kon ik meestal een pre-order plaatsen bij de grote winkels voor ~€55, maar ze blijven nu allemaal steken op €65.... Als dat zo blijft koop ik het liever digitaal voor €5 meer.
Verwacht dat Mediamarkt nog wel gaat 'stunten' met de prijs.
Zijn de pre-orders overigens al te preloaden op PS4?

Rivanov wijzigde deze reactie 18-09-2017 08:30 (5%)

Steam | Twitch | Mixer | Xbox Live: Rivanov | PSN: RivanovNL :: LG OLED55B6v :: PS4 Pro :: Xbox One X

• Er!k
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 06:21
quote:
Turfschipper schreef op maandag 18 september 2017 @ 00:06:
Mensen hier die de Switch versie overwegen?
Ik heb hem besteld. Ben al sinds jaar en dag PC speler (met XBOX controller); maar geef nu de Switch versie een kans. Lekker mobiel gamen in plaats van boven op de zolderkamer...

• Pykow

Pykow

Pykow Gaming | BuG

quote:
overdoseh schreef op maandag 18 september 2017 @ 12:15:
Excuses als het al gevraagd is. Maar als ik nu de Origin access koop voor 1 maand (4 euro dacht ik), kan ik dan de 21e al spelen en het na een maandje weer opzeggen? Dat klinkt wel erg aantrekkelijk namelijk om voor 4 euro al een week eerder te kunnen spelen :)!
Ik heb zelf een jaar afgesloten voor 25 euro.
Momenteel geniet ik van Titanfall 2 en kan ik vanaf aanstaande donderdag al aan de slag met fifa18 :D

• shoombak
  • Niet online
quote:
overdoseh schreef op maandag 18 september 2017 @ 14:44:
[...]

De andere titels die erin zitten heb ik bijna allemaal al, dus doe het puur voor fifa :). Kan je Titanfall en BF1 etc. dan ook maar 10 uur spelen of is dat alleen bij de early access van FIFA?
De spellen in de Vault (zoals Titanfall en BF1) kun je onbeperkt spelen zolang je subscriptie loopt. Trials voor bijv Fifa 18 zijn gelimiteerd tot 10 uur speeltijd.

Overigens is het aan te raden om zeker te zijn dat je de game helemaal afsluit zodat de timer niet per ongeluk door blijft lopen.

shoombak wijzigde deze reactie 18-09-2017 14:48 (11%)

• shoombak
  • Niet online
Overigens is er nog een kleine kans dat de EA Access woensdag (20 september) al unlockt, blijkbaar zou Early Access voor Fifa 17 op donderdag 22 september uit moeten komen, maar was het in werkelijkheid woensdag 21 september.

shoombak wijzigde deze reactie 18-09-2017 15:51 (4%)

Bij wehkamp staat Fifa in de top 3 meest verkochte games (Fifa 17) ze verdienen hier dus gewoon lekker aan.

zodra 1 van de grotere winkels 18 in de aanbieding doet gaat de rest gelijk mee. Tot die tijd heb ik 18 bij wehkamp gepreorderd . Mocht hij toch goedkoper bij mm oid verschijnen stuur ik hem gewoon terug.
Zo niet is het ook prima. Ik betaal gerust een 10tje meer voor een game waar ik zoveel tijd in steek

• Pykow

Pykow

Pykow Gaming | BuG

quote:
Jumpman schreef op maandag 18 september 2017 @ 21:46:
Het lijkt er wel op dat EA de markt met FIFA 17.5 18 behoorlijk aan het reguleren is. Even in mijn e-mail gekeken vanaf 2014 FIFA elk jaar voor de PS4 kunnen kopen voor € 39,00 t/m € 44,50 op de release datum (zonder games inleveren acties etc.). Dit jaar is er volgens mij nog geen pre-order drop geweest onder de € 55,00 (bron Budgetgaming). Ik verwacht dat de grote ketens (Media Markt, Bol.com, etc.) FIFA 18 voor € 55,00 te koop zetten en dat de game niet voor veel minder te koop zal zijn. Misschien geeft EA wel een minimale prijs af voor de eerste weken na de release? Het is in ieder geval erg frappant, dit jaar. Terwijl we meestal zien, dat de jaarlijks terugkerende games elk jaar dat de console generatie er is ietsje goedkoper worden.
Tegenwoordig betaal je voor heel veel triple a titels al snel 70 euro voor een digital deluxe editie.
Jammer dat de games zo duur zijn en dat je daardoor minder games per jaar koopt.
Voor fifa betaal ik snel 70 euro zonder er over na te hoeven denken.
Ik speel zo 300 uur fifa als het niet meer is.

quote:
ajaxalex schreef op donderdag 21 september 2017 @ 13:09:
Same here, ik neem aan door de preload dat de transfermarkt wel unlocked wordt?
Ik zou er niet van uit gaan..

• Solotov
  • Registratie: juli 2013
  • Laatst online: 11:28
Heb net voor het eerst een paar potjes van de Origin Acces gespeeld..
Ben niet echt tevreden. Speelt nauwelijks anders dan Fifa 17, nog steeds spelers met belachelijke nepgezichten (Lucas Vasques, Casemiro, Kovacic bijv).

En tot overmaat van ramp hebben ze de lichaamsschijnbewegingen van LB/L1 naar RB/R1 gewisseld..

• SR8
  • Registratie: oktober 2004
  • Niet online
Als je FIFA 17 nog hebt dan krijg je via een banner in de game nog 10% korting. Dan kost de ICON editie €90.

• nino_070
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 22-09 12:18
quote:
L1nt schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 11:36:
[...]
Ze hebben ooit ook al stukje script gevonden waarmee bewezen werd dat ze wedstrijden manipuleerden. Waar je bv als Man. United opeens alle ballen hoog over schiet en FC Balophetdak 8 uit 1 counter kan scoren.
Geloof je dit nou echt? Waar hadden "ze" (wie?) dat script gevonden dan? Want Fifa bestaat uit executables waarvan je niet als speler de broncode kan achterhalen

• Leoleo
  • Registratie: november 2015
  • Laatst online: 20-09 18:38
ja die 3 dagen eerder is de 26e. en op ps store staat 'beschikbaar ' de 25e. Dagje eerder spelen?

• Toobster
  • Registratie: mei 2009
  • Laatst online: 07-02-2018
quote:
Leoon. schreef op maandag 25 september 2017 @ 12:08:
[...]

Zo lastig hoeft het niet te zijn. Is die halve dag eerder jou, -laten we zeggen- 10 à 20 euro waard? (de restwaarde op marktplaats wanneer je hem ooit aan het eind van het jaar verkopen gaat)
Waar heb jij het over? halve dag? 10 a 20 euro meer waard?

Niet lullig bedoeld, maar daar vroeg ik helemaal niks over...

Mijn vraag was hoelaat de digitale versie van ronaldo of de icon, ( de versies die vanaf 26e live zijn ) beschikbaar zijn om te spelen. Is dat meteen vanaf 00:00 Nederlandse tijd? Of moeten we bv wachten tot het 12:00 middags is ( nederlandse tijd ).

Heeft niks te maken met 10 a 20 euro meer... ( niet lullig bedoeld overigens, want het klinkt wel bot hoe ik het zeg.. )

• Toobster
quote:
Leoon. schreef op maandag 25 september 2017 @ 12:20:
[...]

Als je online koopt kun je je fifa niet verkopen. Als je offline koop kun je je fifa verkopen. Dus die halve dag kan als je het op die manier bekijkt 10-20 euro waard zijn. De vraag is dan aan jou of dat het die halve dag waar is.
Ik verkoop mijn fifa niet door. Niet arrogant bedoeld. Maar geld speelt voor mij geen rol..

• Leoon.

Leoon.

waka waka hey hey

quote:
Toobster schreef op maandag 25 september 2017 @ 12:23:
[...]

Ik verkoop mijn fifa niet door. Niet arrogant bedoeld. Maar geld speelt voor mij geen rol..
In dat geval zou ik sowieso de duurste versie kopen die er is en early access er bij van EA. Mócht er dan een mogelijkheid zijn dat je eerder kan gamen heb jij die iig altijd. Verder krijg je lekker veel pakjes! d:)b

• SR8
  • Niet online
Ja, alleen digitaal. Je schijnt wel een kaartje met een download code te kunnen kopen bij Gamemania, maar waar vul je die dan in? Op de PS store, dus dat maakt ook niks uit.
En via FIFA17 krijg je nog 10% korting op de ICON editie.

• PeevdTee
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 21-09 12:07
Hahaha! Deze man ;(
quote:
Toobster schreef op maandag 25 september 2017 @ 12:23:
[...]

• Toobster
quote:
Ja want ik lig ook echt wakker van 10 euro meer of minder.. :(

• RifatSahin
  • Registratie: mei 2017
  • Laatst online: 18-09 20:09
Wat mij trouwens enorm opvalt is dat spelers niet meer druk zetten en niet meer naar een afvallend bal toerennen. Hebben jullie daar ook last van of hoe kan je dat voorkomen? Trouwens het afpakken van de bal is ook weer een enorm opgave geworden *zucht*.

• Toobster
quote:
SC4RF4C3 schreef op maandag 25 september 2017 @ 17:27:
Elke jaar hetzelfde, EA sports doets niet aan de gameplay. Enige waar ze mee bezig zijn zijn nieuwe kaartjes uitbrengen met nieuwe stats. Zouden ze ook met een simpele update kunnen doen, maar met een goede marketing verkopen ze het ieder jaar weer onder een nieuwe deel. Geen fifa meer voor mij.
Lees eens een paar reacties boven je..Heel het verdedigen is anders?

• SinergyX
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Lijkt dat de preorders nu werken (UK en NL).

• SR8
  • Niet online
Voor de standaard editie is er inderdaad wel een pre-order bonus.

Dus Pykow, voordat je begint te schreeuwen, zelf eens wat beter inlezen.

SR8 wijzigde deze reactie 26-09-2017 08:09 (35%)

• Pykow

Pykow

Pykow Gaming | BuG

quote:
SR8 schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 08:00:
Voor de standaard editie is er inderdaad wel een pre-order bonus.

[afbeelding]

Dus Pykow, voordat je begint te schreeuwen, zelf eens wat beter inlezen.
Ok was bij mij niet bekend. Maar ik lees nu om het uur wel een vraag over release datums en de pakketten. Daar ben ik wel ff klaar mee.

• shoombak
  • Niet online
quote:
Purehz schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 08:44:
Nog meer mensen die donderdag op vrijdag nacht voor de Mediamarkt gaan liggen voor een exemplaar?

Zit er over te denken, vrijdag vrij nemen dan kan ik direct spelen ipv wachten op postbode die vaak pas om 12 uur komt. Iemand ervaring met de drukte tijdens de nachtverkoop (globaal of specifiek Apeldoorn/Deventer)?
Ik snap niet dat je wel tijd/geld hebt om naar een nachtopening te gaan terwijl je de game inmiddels al kan spelen.

• MyUtd4Life
Inderdaad best aardig team @Capsaicin. Ik zou als ik jou was de prijs van Asensio komende dagen in de gaten houden. Het kan zijn dat hij best wat gaat stijgen in waarde.

Overigens even rekening mee houden dat er een apart topic is voor FUT:
[Multi] FIFA 18 Ultimate Team

MyUtd4Life wijzigde deze reactie 26-09-2017 11:47 (27%)

• Giel1
  • Nu online
Ik zal wel een zeurpiet zijn hoor, maar ik blijf het raar vinden dat een groot deel van de community al met de game is begonnen (zowel early access als ICON) terwijl het spel officieel nog niet uitgebracht is. Natuurlijk is dat voor EA alleen maar positief (want extra inkomsten), maar als koper van de normale editie voel je je toch wel een beetje genept. Maar goed, desondanks toch wel zin om vrijdag met de game aan de slag te gaan.

• Giel1
  • Nu online
quote:
Amelandbor schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 22:36:
[...]

Wat let je om zelf het zelf te doen?
Heb je helemaal gelijk in, het is ieders keuze om daar wel of niet voor te betalen. Dat is ook niet echt het punt wat ik wil maken, ik wilde meer mijn onvrede uiten op een dergelijke verkoopstrategie.

• ourplayground
  • Registratie: november 2008
  • Laatst online: 14-09 17:42

ourplayground

kersnaamgebrui

quote:
Pykow schreef op woensdag 27 september 2017 @ 08:45:
[...]

Dat kan. Maar waarom zou je dat nog willen doen voor de 2 daagjes?
ongegeneerde nieuwsgierigheid naar clubs.. :)

Xbox live Gamertag & PSN: kersnaamgebrui

• Freshnezz
  • Laatst online: 22-09 22:37

Freshnezz

Why so serious?

quote:
Harribo schreef op donderdag 28 september 2017 @ 10:34:
[...]

Voetbal spelletjes zijn tegenwoordig verziekt met cheat ai of hoe je het anders wilt noemen.
En iedereen blijft zichzelf maar gewoon naaien door die spellen te kopen.
Niet dat je veel keuze hebt tegenwoordig, tis pes of fifa. Ook jammer.

Denk dat als ik wat koop het fifa wordt, heb ik in elk geval de goede rosters.
Dit dus... heb helemaal niet het gevoel dat als ik win of verlies dat dat komt omdat ik beter of slechter ben dan de tegenstander maar meer om hoe de user gamplay settings op dat moment staan ingesteld (pass accuracy, speed, shot errors etc). Dit is al jaren zo.

Wel goede anger management therapie tho 8)7

• reallifejoost
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 23-01 18:37
Waar te koop, is de standaard versie al ergens te koop?

• Muggie
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 22-09 23:10

Muggie

8 pm

Ik koop Fifa al jaren niet meer, probeer wel altijd even de demo om te kijken of ze dingen echt beter hebben gemaakt maar ook deze gaat er linea recta weer af na een potje. Als ze het nog steeds niet voor elkaar hebben om de keeper een hoge bal van de tegenstander die ruim naast het doel gaat en waarbij de keeper op de achterlijn staat gewoon achter te laten gaan in plaats van hem corner te schoppen dan heb ik gelijk al mijn bedenkingen. Tel daarbij op dat mijn spits die alleen voor de keeper komt en op ongeveer 14 meter van het doel en schiet ... boing ... lat ... tuurlijk. Dag Fifa.

PSN: mug_8pm

• Denman
  • Laatst online: 00:22
quote:
De-Hamster schreef op donderdag 28 september 2017 @ 11:07:
Ik ga zo eens de stad in. Kijken of ik bij een van de winkels het spel toch al kan kopen. Ze willen nog wel eens die spellen een paar dagen eerder verkopen.
De kleinere winkels wellicht nog wel, maar grote ketens zoals MM kunnen volgens mij een mega boete krijgen als ze het spel eerder in de winkels leggen.

Voor mij wordt ie morgen gehaald :Y)
We spelen altijd Pro Clubs met 4 vrienden, en 1 daarvan haalt de game morgen bij de plaatselijke Intertoys en brengt 'm dan bij iedereen langs.

En a.s. zaterdag staat de eerste FIFA 18 dag al gepland. 4 PS4's en 4 TV's in 1 woonkamer. Switchje er tussen zodat iedereen internet heeft, en dan Pro Clubben maar!
Paar kratjes bier, Thuisbezorgd bestellen want we hebben uiteraard geen tijd om te koken en altijd zin in vette hap. Staat eigenlijk altijd garant voor een leuke dag, en een kater de volgende dag :+

Ik hoop alleen dat de servers het een beetje houden het eerste weekend.

Join het GoT Pulse-Team!

• Maurice079
  • Registratie: mei 2015
  • Laatst online: 11:12
Ik heb me denk ik zelden zo slecht in fifa gevoeld. Goeiemorgen wat is dit wennen. Ik verlies echt extreem veel potjes. :(

PSN: iRoyalFlushh

Acties:
  • +1Henk 'm!

• SR8
  • Niet online
Het verschil tussen manual en (standaard) assisted controls is nog nooit zo groot geweest. Dus EA maakt verdedigen handmatiger, maar aanvallen weer een stukje automatischer.
Zo krijg je natuurlijk nooit een gebalanceerde game.

SR8 wijzigde deze reactie 01-10-2017 10:26 (4%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• MadMoody
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 07:20
Pfffff..... dat verdedigen is echt een drama! Het is weer een enorm voordeel als je met een team speelt met veel snelheid. Het middenveld wordt compleet overlopen en je verdedigers zijn overal te laat, Ik vind de gameplay zwaar achteruit gegaan! Ik heb al een beetje spijt dat ik niet voor die andere footie heb gekozen,,,

• fetix1
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 10:17
Pff, wat is dat verdedigen moeilijk gemaakt zeg. Heb Fifa 17 niet gespeeld.

Was altijd heel goed in verdedigen waardoor ik bijna alles won. Veel kansen nodig om zelf tot scoren te komen. Nu loopt iedereen me zo voorbij. Heb ook echt geen idee hoe het precies werkt.

• fetix1
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 10:17
Man man man, wat is Fifa anders geworden sinds 16 zeg. Ik kan er echt niets meer van...
We worden allemaal jaarlijks in de zeik genomen door EA. Stil zitten terwijl je geschoren wordt. Of niet geschoren worden.

Dutch: That is a fine place for it, the best...

Voor de season spelers onder ons. Welke teams zijn meer OP dan andere? Binnenkort een paar potjes met vrienden en moet natuurlijk wel winnen :+

• SinergyX
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

quote:
Frank1973 schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 15:52:
Ik ben carrière begonnen als speler, mijn stats zijn inmiddels 85 als SP. Kan ik deze speler meenemen als ik een nieuwe carrière start als manager?

Ik heb nog nooit manager gespeeld.. vandaar de vraag.
Carriere is altijd 'per keer', je eigen carriere speler zal dus geen speler worden die je kan halen als manager.

• Mars18
  • Registratie: september 2006
  • Laatst online: 20-09 15:13
quote:
Vissert schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 12:55:
Voor de season spelers onder ons. Welke teams zijn meer OP dan andere? Binnenkort een paar potjes met vrienden en moet natuurlijk wel winnen :+
1x online gespeeld met psg
Gelijk 5-0 voor in de rust ;)

Wat een aanval

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 4 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• Messje
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 22-09 18:36
Speel zelf altijd met Spurs, PSG is echt het makkelijkste team om tegen te spelen van de top teams. Tegen Man United heb ik het altijd het lastigst, met Rashford en Lukaku.

Xbox1 trouwens.

Messje wijzigde deze reactie 12-10-2017 21:25 (5%)

• AntiChrist7
  • Nu online
quote:
Frank1973 schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 09:08:
Ik speel carrière trainer met Everton, alles loopt goed.. echter een vraag over de trainingen. Sommige basisplaats spelers die altijd goed spelen lopen ook terug in de stats. Moet die ook laten trainen??

Bv Williams CV is gestart met 82 is nu 81 en dan staat erbij -3%

Je zou toch zeggen iemand die elke wedstrijd speelt tevreden is en in vorm die kan alleen maar voorruit gaan?

Iemand een suggestie/mening/oplossing hier over?
Williams is 33, dan is het normaal dat zijn stats achteruit gaan, is elke fifa al zo. Hem trainen heeft geen zin, kan je beter houden voor jonge spelers met potentie
Pagina: 1 2

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Smartphones

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True