• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

Inderdaad, zelfs mensen die al een paar uurtjes spelen via EA Access/Origin Access spelen hebben de markt nog steeds gelocked. Het lijkt er op dat je echt de volledige game moet spelen.

• Steven030
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22-08 09:59
Morgen zou de app online gaan toch? Zal wel gepaard gaan met het openen van de markt.
Maar even, wat een drama zijn die clubs uit de eredivisie. De spelers hebben helemaal geen gelijkenissen met de echte spelers, dat bederft wel een klein beetje het spelplezier voor mij

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Wat een bedrijf...
ea acces account is geactiveerd

Start ik fifa op. Gooit die mij er uit en zegt dat het actieve profiel geen lidmaatschap heeft

:(

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Solotov
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 25-08 21:08
Heb net voor het eerst een paar potjes van de Origin Acces gespeeld..
Ben niet echt tevreden. Speelt nauwelijks anders dan Fifa 17, nog steeds spelers met belachelijke nepgezichten (Lucas Vasques, Casemiro, Kovacic bijv).

En tot overmaat van ramp hebben ze de lichaamsschijnbewegingen van LB/L1 naar RB/R1 gewisseld..

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-09 17:25

Pykow

Angelo OTR

Steven030 schreef op donderdag 21 september 2017 @ 16:55:
Morgen zou de app online gaan toch? Zal wel gepaard gaan met het openen van de markt.
Maar even, wat een drama zijn die clubs uit de eredivisie. De spelers hebben helemaal geen gelijkenissen met de echte spelers, dat bederft wel een klein beetje het spelplezier voor mij
Dat is altijd zo geweest en ik verwacht ook niet dat ze dit ooit gaan aanpassen.
Knvb is wel in gesprek met Fifa voor Fifa 19, maar ik verwacht eerder een jupiler league, dan dat de gezichten worden na gemaakt.
SR8 schreef op donderdag 21 september 2017 @ 13:42:
Inderdaad, zelfs mensen die al een paar uurtjes spelen via EA Access/Origin Access spelen hebben de markt nog steeds gelocked. Het lijkt er op dat je echt de volledige game moet spelen.
Ik kan gewoon de markt op, zowel de catalogus markt als de FUT markt is gewoon open.
Shreddaaa schreef op donderdag 21 september 2017 @ 18:23:
Ben niet echt tevreden. Speelt nauwelijks anders dan Fifa 17, nog steeds spelers met belachelijke nepgezichten (Lucas Vasques, Casemiro, Kovacic bijv).

En tot overmaat van ramp hebben ze de lichaamsschijnbewegingen van LB/L1 naar RB/R1 gewisseld..
Het speelt wel iets anders dan Fifa 17, maar niet echt in positieve zin.
De keepers maken echt belachelijke bewegingen en soms staan ze gewoon vast.
Ze hebben nu een motion toegevoegd, dat zal betekenen dat de animaties en bewegingen vloeiender moeten verlopen. Zo moet er eerst een animatie volledige afgespeeld zijn, alvorens er een nieuwe gestart wordt. Dus je zal minder afgebroken of gekke bewegingen zien.
Grootnadeel is dus dat je spelers langzamer worden en dat je vaak merkt dat je gewoon benadeeld wordt door een "motion".

Vooral bij de keepers gaat het vaak mis, ze zijn trager of hebben niet in de gaten dat het balbezit is verloren en daardoor totaal niets doen of te laat.

Angelo NL / Global Cargo VTC

• q-enf0rcer.1
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-09 18:49
Net de FIFA 18 demo gespeeld, hoewel ik normaal gesproken bijna ieder jaar PES haal twijfel ik dit jaar toch heel erg door de demo. Die van PES voelt duidelijk als de vorige versie, terwijl FIFA naar mijn mening een positieve stap heeft gezet. De gameplay is dit jaar erg vloeiend, en hoewel het verdedigen erg wennen is vind ik het aanvallen nu veel gelijkenis hebben met PES qua hoe vloeiend dit gaat(en dat is een compliment, want de vorige editie vond ik het toch te stroperig). Ik snap alleen niet zo goed waarom FIFA er voor heeft gekozen een toets in te bouwen voor "jockey". Naar mijn mening zou dit gewoon altijd actief moeten zijn. Want zonder deze knop ingedrukt te houden win je praktisch geen bal in het spel. Doe ik hier iets fout of is het echt de bedoeling dat deze button altijd is ingedrukt als de tegenstander in balbezit is? :S

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23:43
Al een aantal keren FIFA18 gespeeld. Op de XBOX One, PS4 en PC. Alle 3 de versies zijn kwa gameplay niet vooruit te branden. Spel is traag, ik heb een bewegelijkheid van een slagschip dat 3 kilometer lang is en het verdedigen gaat voor geen meter.. Al met al, typisch FIFA.
Ik vind 1 mode helemaal geweldig in FIFA en dat is de Be A Pro mode. Helaas kan ik die niet uit testen.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shreddaaa schreef op donderdag 21 september 2017 @ 18:23:

Misschien kan je dan nu eindelijk weer normaal iemand DIEP sturen. Voorheen deed je dit altijd met LB/L1 maar dan deed je speler weer een gare schijnbeweging zonder bal, terwijl ik me flank speler de diepte in wou sturen...
Wellicht dat ze dat nu veranderd hebben. Ben alleen benieuwd hoe ze dat dan doen met geplaatst schot wat normaal gesproken altijd met RB/R1 is. Wil je straks geplaatst schot doen gaat je speler doorlopen zonder bal als schuinbeweging zeker??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

q-enf0rcer.1 schreef op donderdag 21 september 2017 @ 23:26:
Net de FIFA 18 demo gespeeld, hoewel ik normaal gesproken bijna ieder jaar PES haal twijfel ik dit jaar toch heel erg door de demo. Die van PES voelt duidelijk als de vorige versie, terwijl FIFA naar mijn mening een positieve stap heeft gezet. De gameplay is dit jaar erg vloeiend, en hoewel het verdedigen erg wennen is vind ik het aanvallen nu veel gelijkenis hebben met PES qua hoe vloeiend dit gaat(en dat is een compliment, want de vorige editie vond ik het toch te stroperig). Ik snap alleen niet zo goed waarom FIFA er voor heeft gekozen een toets in te bouwen voor "jockey". Naar mijn mening zou dit gewoon altijd actief moeten zijn. Want zonder deze knop ingedrukt te houden win je praktisch geen bal in het spel. Doe ik hier iets fout of is het echt de bedoeling dat deze button altijd is ingedrukt als de tegenstander in balbezit is? :S
Jockey toets is inderdaad in fifa18 belangrijk.
Maar dat je dit zelf kan bepalen is in mijn ogen beter dan automatisch.

Je zegt trouwens de demo te hebben gespeeld.
Ik kan je hierbij mededelen dat de full game een stuk beter is en dat de gameplay sneller is.
Wel zijn de animatie wat grootben sloom en erger ik mijn rot aan de keepers.
Mosin schreef op donderdag 21 september 2017 @ 23:40:
Al een aantal keren FIFA18 gespeeld. Op de XBOX One, PS4 en PC. Alle 3 de versies zijn kwa gameplay niet vooruit te branden. Spel is traag, ik heb een bewegelijkheid van een slagschip dat 3 kilometer lang is en het verdedigen gaat voor geen meter.. Al met al, typisch FIFA.
Ik vind 1 mode helemaal geweldig in FIFA en dat is de Be A Pro mode. Helaas kan ik die niet uit testen.. :(
Hopelijk niet alleen de demo getest. Want die is gewoon minder goed dan de full version.
Alleen de keepers zijn ruk.
Gisteren dok Stekelenburg naar achteren, terwijl de bal in de hoek ging. (Was 1vs1)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Pykow schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 06:22:
[...]

Hopelijk niet alleen de demo getest. Want die is gewoon minder goed dan de full version.
Gisteren dok Stekelenburg naar achteren, terwijl de bal in de hoek ging. (Was 1vs1)
Ik zag dat ik via Origin Acces het spel wel kan spelen. Misschien toch naar eens proberen!
Ja, ik merkte dat ze rete langzaam uitkomen. Natuurlijk vreselijk irritant..

Valt me ook op dat FIFA zo verschrikkelijk werkt met spelers selecteren. Want als ik met Robben speel en ik wil met hem naar de 16 rennen en ik switch naar Boateng dan merk je dat Robben gewoon als een magneet terug gezet wordt op zijn positie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven030
De Companion app is nu online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22:42

Player1S

Probably out in the dark

Mosin schreef op donderdag 21 september 2017 @ 23:40:
Gister ook begonnen met Be A Pro maar gelijk werd me duidelijk waarom ik eigenlijk FIFA gruwelijk haat.

Je hebt de bal en opeens teleport deze naar de voet van de tegenstander :(
En ze hebben nog steeds Roelof, slechtste scheids ooit, Luinge als voorbeeld voor de scheids genomen.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:25

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Keepers zijn wederom een complete aanfluiting, zal best als je een top keeper hebt dat het meevalt, maar alles wat 'generieke' keepers zijn, belachelijk. In Pro clubs is dat factor 10 erger, die kunnen werkelijk helemaal niets.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• q-enf0rcer.1
Pykow schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 06:22:
[...]

Jockey toets is inderdaad in fifa18 belangrijk.
Maar dat je dit zelf kan bepalen is in mijn ogen beter dan automatisch.

Je zegt trouwens de demo te hebben gespeeld.
Ik kan je hierbij mededelen dat de full game een stuk beter is en dat de gameplay sneller is.
Wel zijn de animatie wat grootben sloom en erger ik mijn rot aan de keepers.

[...]

Kun je mij ook uitleggen wat "jockey" dan precies inhoudt? Want qua animatie lijkt er weinig te gebeuren, ik vind het ook vreemd dat dit ook werkt tijdens het sprinten. Daarom ben ik van mening dat dit iets is wat altijd actief hoort te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

q-enf0rcer.1 schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 10:17:
[...]

Kun je mij ook uitleggen wat "jockey" dan precies inhoudt? Want qua animatie lijkt er weinig te gebeuren, ik vind het ook vreemd dat dit ook werkt tijdens het sprinten. Daarom ben ik van mening dat dit iets is wat altijd actief hoort te zijn.
Met jockey komt de speler minder snel langs jou.
Gewoon een dribbel hou je hier dus mee tegen.
Daarnaast kan je met jockey zo in de weg lopen, dat de tegenstander de bal niet kan afspelen.

Voordeel van jockey los laten is dat je opeens een sprintje kan trekken om ergens anders te gaan staan.
Met jockey ren je minder snel.
Zonder jockey kan je weer beter een stevige tackel uitvoeren (knop Xbox (B) / PS (Rondje) langer indrukken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
L1nt schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 09:44:
[...]

Gister ook begonnen met Be A Pro maar gelijk werd me duidelijk waarom ik eigenlijk FIFA gruwelijk haat.

Je hebt de bal en opeens teleport deze naar de voet van de tegenstander :(
En ze hebben nog steeds Roelof, slechtste scheids ooit, Luinge als voorbeeld voor de scheids genomen.
Juist, dat gebeurd ook nog wel eens. Bij FIFA16 bijv. Het valt me wel op dat hun de animaties echt bagger gemaakt hebben. Als je er een beetje op let, dan zijn het letterlijk gewoon scripted momenten waar je geen klote tegen doet. Fysieke duels zien er nep uit, waarbij ik met Lewandowski gewoon van de bal gezet wordt en als ik vervolgens wil sprinten duurt het 3 seconden voordat hij uberhaupt er achter aan gaat..
Met Lewandowski win je een complete oorlog. Die gast is rete sterk. Klopt dus ook weer geen ene reet van wat FIFA ermee doet :9

Ik ging laatst een paar gasten uitleggen waarom FIFA niet helemaal zo realistisch is als dat het lijkt.. Nou nou, dat had ik beter niet kunnen zeggen. Toen had ik iets ergs gezegd. Vervolgens onder het gamen kon ik die gasten haar fijn uitleggen wat het probleem is en dan krijg je te horen: ''Ja, hmm. Naja''. Die gasten maken de gaming industrie dus kapot ;(

[ Voor 18% gewijzigd door Mosin op 22-09-2017 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Mosin schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 11:15:
[...]

Juist, dat gebeurd ook nog wel eens. Bij FIFA16 bijv. Het valt me wel op dat hun de animaties echt bagger gemaakt hebben. Als je er een beetje op let, dan zijn het letterlijk gewoon scripted momenten waar je geen klote tegen doet. Fysieke duels zien er nep uit, waarbij ik met Lewandowski gewoon van de bal gezet wordt en als ik vervolgens wil sprinten duurt het 3 seconden voordat hij uberhaupt er achter aan gaat..
Met Lewandowski win je een complete oorlog. Die gast is rete sterk. Klopt dus ook weer geen ene reet van wat FIFA ermee doet :9

Ik ging laatst een paar gasten uitleggen waarom FIFA niet helemaal zo realistisch is als dat het lijkt.. Nou nou, dat had ik beter niet kunnen zeggen. Toen had ik iets ergs gezegd. Vervolgens onder het gamen kon ik die gasten haar fijn uitleggen wat het probleem is en dan krijg je te horen: ''Ja, hmm. Naja''. Die gasten maken de gaming industrie dus kapot ;(
Ze hebben ooit ook al stukje script gevonden waarmee bewezen werd dat ze wedstrijden manipuleerden. Waar je bv als Man. United opeens alle ballen hoog over schiet en FC Balophetdak 8 uit 1 counter kan scoren.

Gister ook maar even ge-rage-quit toen ik na tig kansen te missen na 1 counter achter kwam. Van bepaalde clubs weiger ik te verliezen. :+
NB: Dat was single player, Be a Pro dus benadeelde geen online sessie.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ritchiegreb
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 04:29
Hallo

Weet iemand miss hoe sommige al aan FIFA 18 komen,
Op de snap van boef zie je dat die hem ook al heeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arwintju
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 10-09 09:49
ritchiegreb schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 16:25:
Hallo

Sommige bekende mensen krijgen hem al eerder als cadeautje. Gisteren was er een FIFA launch event op utrecht centraal met wat selectiespelers van Ajax en die hebben hem ook allemaal al gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb altijd weinig geduld met fifa en dus zit ik er over na te denken om die duurdere versie te kopen die 3 dagen eerder uit is. Echter hou ik me ook bezig met FUT, dan kan ik eigenlijk toch beter die van 100 kopen? Bedoel voor 10 euro meer krijg je meteen het dubbele voor terug als je vergelijkt met die versie van 90?

Als ik toch al 90 euro "moet " gaan betalen dan kan ik ook net zo goed die van 100 nemen of ligt dat nou aan mij?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SR8
  • Niet online

SR8

Als je FIFA 17 nog hebt dan krijg je via een banner in de game nog 10% korting. Dan kost de ICON editie €90.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lampje77
  • Laatst online: 01-01-2023
Misschien een tip voor degene die het spel nog niet gekocht heeft! Bij de Wehkamp is FIFA maandag de dagdeal. Kan alleen geen prijs ontdekken en voor welke platformen het is. Ps4 versie staat op het plaatje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

ritchiegreb schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 16:25:
Hallo

Ook al hebben ze hem eerder. Hij is gelocked in origin tot 26 en/of 29 september.
Je kan vanaf vandaag ook preloaden op de pc

• Mars18
  • Laatst online: 10-09 11:14
Verdedigen is nog lastig online zeg

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Verwijderd

Pykow schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 23:49:
[...]

Ook al hebben ze hem eerder. Hij is gelocked in origin tot 26 en/of 29 september.
Je kan vanaf vandaag ook preloaden op de pc
is niet gelocked.. vrienden van me spelen hem ook al. Al die e-divisie spelers hebben hem ook al.. op ps4..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nino_070
  • Laatst online: 01-09 16:28
L1nt schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 11:36:
[...]
Ze hebben ooit ook al stukje script gevonden waarmee bewezen werd dat ze wedstrijden manipuleerden. Waar je bv als Man. United opeens alle ballen hoog over schiet en FC Balophetdak 8 uit 1 counter kan scoren.
Geloof je dit nou echt? Waar hadden "ze" (wie?) dat script gevonden dan? Want Fifa bestaat uit executables waarvan je niet als speler de broncode kan achterhalen

• Mosin
L1nt schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 11:36:
[...]

Gister ook maar even ge-rage-quit toen ik na tig kansen te missen na 1 counter achter kwam. Van bepaalde clubs weiger ik te verliezen. :+
NB: Dat was single player, Be a Pro dus benadeelde geen online sessie.
Ja dat bedoel ik dus. Ook in game zien veel animaties er vreselijk uit.
Dat herken ik wel.. Heb in PES 2016 letterlijk geen 1x van PSG gewonnen. Elke keer als ik verloor was ik stier giftig man :+ -O-

Verwijderd

nino_070 schreef op zaterdag 23 september 2017 @ 02:48:
[...]

Geloof je dit nou echt? Waar hadden "ze" (wie?) dat script gevonden dan? Want Fifa bestaat uit executables waarvan je niet als speler de broncode kan achterhalen
De broncode verhaal is mij ook bekend, maar meer als gerucht. Heb er ook nooit bewijs van gezien.

Geloof het zelf ook niet echt want genoeg streamers die soms 30 potjes achter elkaar aan winnen..
Die zouden daar ook last van moeten hebben lijkt me..

• cri0s
  • Laatst online: 21:32
Gisteren de demo via Origin gespeeld. Een uurtje of twee verder gespeeld met The Journey. Los van het lachwekkend slechte acteerwerk van Ronaldo, vond ik het best vermakelijk. Speelde flink anders dan 17 op de PS4, maar niet veel slechter. Verdedigend een stuk moeilijker, maar daar valt aan te wennen. Het irritantste voor mij was dat ik met een DS4 speelde en dat is met FIFA op PC niet zo'n strak plan, hahaha. Vanavond ga ik weer een paar potjes ballen en kijken of er een verschil te merken is als ik wat lichtvoetige verdedigers opstel. Het idee in deze versie van FIFA is dat de fysiek van sommige spelers meer voelbaar is. Dus een lichte vleugelspeler zou anders moeten voelen dan een forsere middenvelder. Ik ga het eens testen.

BrilnerdNL @ Twitch Instagram: BrilnerdNL

cri0s schreef op zaterdag 23 september 2017 @ 13:01:
Gisteren de demo via Origin gespeeld. Een uurtje of twee verder gespeeld met The Journey. Los van het lachwekkend slechte acteerwerk van Ronaldo, vond ik het best vermakelijk. Speelde flink anders dan 17 op de PS4, maar niet veel slechter. Verdedigend een stuk moeilijker, maar daar valt aan te wennen. Het irritantste voor mij was dat ik met een DS4 speelde en dat is met FIFA op PC niet zo'n strak plan, hahaha. Vanavond ga ik weer een paar potjes ballen en kijken of er een verschil te merken is als ik wat lichtvoetige verdedigers opstel. Het idee in deze versie van FIFA is dat de fysiek van sommige spelers meer voelbaar is. Dus een lichte vleugelspeler zou anders moeten voelen dan een forsere middenvelder. Ik ga het eens testen.
Niet teveel spoilers over de journey hoor ;) Ik ben wel benieuwd hoe dit verhaal verder gaat. Leuke add-on sinds fifa17, maar denk dat het na fifa18 wel uitgemolken zal zijn.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

• nino_070
  • Laatst online: 01-09 16:28
Verwijderd schreef op zaterdag 23 september 2017 @ 12:56:
[...]

De broncode verhaal is mij ook bekend, maar meer als gerucht. Heb er ook nooit bewijs van gezien.

Geloof het zelf ook niet echt want genoeg streamers die soms 30 potjes achter elkaar aan winnen..
Die zouden daar ook last van moeten hebben lijkt me..
Het gerucht doet al jaren de ronde ja, maar het "bewijs" wat sommige websites posten zijn zogenaamde broncodes die simpelweg niet officieel te achterhalen zijn, dus zijn geen bewijs. Tenzij een medewerker van EA het lekt en een journalistiek hoog in aanzien staande partij dit meldt.

Maar inderdaad, de gemiddelde Tweaker zal daar toch doorheen prikken. Alhoewel ik soms ook 't gevoel heb dat niks lukt voor een flink aantal potjes, geloof ik 't niet echt
Wolliebolly schreef op woensdag 13 september 2017 @ 15:15:
Waarom zit iedereen te haten op FIFA en vinden PES helemaal de bom. Houd dat dan lekker op het PES forum.
Nou EA verkloot het elk jaar. Daar kritisch op zijn is helemaal niks mis mee. Dat wil niet zeggen dat iedereen een PES fanboy is.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

• Wolliebolly
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 08-07 16:29
Bean77 schreef op zaterdag 23 september 2017 @ 14:32:
[...]

Nou EA verkloot het elk jaar. Daar kritisch op zijn is helemaal niks mis mee. Dat wil niet zeggen dat iedereen een PES fanboy is.
Ik heb FIFA 18 en PES 2018 gehaald en speel voornamelijk PES, maar alsnog kan dat beter op het PES forum blijven.

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Wolliebolly schreef op zaterdag 23 september 2017 @ 14:49:
[...]

Ik heb FIFA 18 en PES 2018 gehaald en speel voornamelijk PES, maar alsnog kan dat beter op het PES forum blijven.
Ach ieder jaar krijg je dezelfde discussie.
Ga je voor Fifa of PES.
Ja Fifa is eigenlijk ieder jaar hetzelfde en dat is erg jammer.
Waarbij PES zijn uiterste best doet om licenties van Fifa over te nemen.
Maar toch hou ik van voetbal en ben ik blij dat er twee goede voetbal games aanwezig zijn in de markt.

Hoe geweldig PES ook zal zijn, het zal duren of misschien zelfs onmogelijk om ooit te kunnen winnen van Fifa. Heel veel mensen spelen Fifa ultimate team, E-sports is steeds groter aan het worden in Fifa.
EA heeft een groter budget (mede dankzei microtransacties in FUT), waardoor ze veel meer naamsbekendheid hebben en dus groot zullen blijven.

Iedereen die af en toe een spelletje speelt, kent gewoon FIFA, Call of duty, GTA en Battlefield.
Met veel concurrentie kan je zo grote naam "schade" toe brengen.
Doordat er heel wat goede shooters zijn, spelen steeds minder mensen call of duty.
als PES niet de licenties krijgt van de grootste competities, geen FUT gerelateerde content bied, dan zal PES altijd op de 2e plaatst blijven staan.
Nogmaals ik kan begrijpen dat mensen PES geweldig en beter vinden dan Fifa, maar het gaat om jou eigen wensen en eisen wat je stelt aan zo'n game.

• Scavy
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 31-12-2023
cri0s schreef op zaterdag 23 september 2017 @ 13:01:
Wat waren precies de problemen dan om met een DS4 te spelen op de pc?
Ik gebruik hem zelf ook icm inputmapper en een dongle en werkt eigenlijk prima hier.

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

nino_070 schreef op zaterdag 23 september 2017 @ 13:50:
[...]

Het gerucht doet al jaren de ronde ja, maar het "bewijs" wat sommige websites posten zijn zogenaamde broncodes die simpelweg niet officieel te achterhalen zijn, dus zijn geen bewijs. Tenzij een medewerker van EA het lekt en een journalistiek hoog in aanzien staande partij dit meldt.

Maar inderdaad, de gemiddelde Tweaker zal daar toch doorheen prikken. Alhoewel ik soms ook 't gevoel heb dat niks lukt voor een flink aantal potjes, geloof ik 't niet echt
Nou, ik ben er vrij zeker van dat er wel een stukje code in zit waarmee ze het echte leven proberen te simuleren. In het echt heb je ook wel eens dat een top team simpelweg niet kan winnen van een prut team en dat hun keeper opeens de beste wedstrijd ooit speelt.

Wat mij weer enorm teleurstelt is dat ze nog steeds de kleine makkelijke details niet weten te fixen. Ik speel uit, ik scoor en hele stadion juicht :')

Ook jammer dat je na een goal te weinig controle hebt over je speler (ik speel be a pro). Ik krijg een perfecte voorzet van medespeler waaruit ik scoor maar het lukt niet om direct naar hem te lopen want de game wil dat je als een malloot gaat juichen. :(

Idem met vrije ballen en uittrappen e.d. Als ik naar de keeper wil lopen, laat me. Dat het een kaart oplevert is mijn probleem. Tenminste maak het een optie net als hands.

Ook de ratings lijken nergens op te slaan. Na 14 potjes sta ik met Twente bovenaan. Heerenveen er vlak onder en dan pas de traditionele top 3. Een Heracles staat juist stijf onderaan terwijl die de laatste jaren behoorlijk spelen.

Wel mooi pluspunt vind ik dat het schema van seizoen 1 gewoon klopt d:)b

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Holy crap wat is Fifa 18 gewoon moeilijk of The journey was erg gescript.
Zonder te spoilen weet je dat je tegen Real madrid moet spelen.

Ik kwam weer achter te staan met 0 -1 en was dus de sjaak om het in te halen.
Gelijk vanaf de aftrap daarna kon ik weer 1 -1 maken. Dit gebeurd mij nu al voor de zoveelste keer.
Vervolgens lijken mijn verdedigers een eigen wil te hebben en kom ik weer achter te staan met 1 -2.
En in 90ste minuut scoor ik de 2 - 2 en komt er een verlening.
In de eerste helft van de verlening kwamen opeens al mijn paasjes aan en binnen no-time score ik de 3 - 2.
Ja erg spannend allemaal, maar ik snap niet wat er gaande is.

In de eerste training had ik ook al moeite met score en scoorde ik ook na een tegendoelpunt vanuit een aftrap.Omdat ik niet begreep wat er aan de hand was, heb ik het niveau maar naar Semi-pro gezet (zat op professional), maar ik voel en merk geen enkele verschil.
Verdedigers doen gewoon heel erg gek. Bewegingen zijn te langzaam.
Fifa 17 speelt in mijn ogen 10x beter. Nu moet het nog even wennen zijn, maar erg frustrerend dat je alles opnieuw weer moet leren.

• SR8
  • Niet online

SR8

De prijs bij de Mediamarkt wordt €57.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/cYx0FEb.png

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 12-09 15:44
SR8 schreef op zaterdag 23 september 2017 @ 21:16:

[afbeelding]
Per wanneer? Releasedag?

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Neem aan van wel, webshop van MM staat nog steeds op 63/65.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Mensen speel the journey niet in early access. Je kan niet heel het verhaal spelen.
Je krijgt dan de melding dat je de full game nodig hebt.
Dus steek je 10 uur beter aan FUT of carreer mode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• q-enf0rcer.1
Pykow schreef op zaterdag 23 september 2017 @ 15:13:
[...]

Ach ieder jaar krijg je dezelfde discussie.
Ga je voor Fifa of PES.
Ja Fifa is eigenlijk ieder jaar hetzelfde en dat is erg jammer.
Waarbij PES zijn uiterste best doet om licenties van Fifa over te nemen.
Maar toch hou ik van voetbal en ben ik blij dat er twee goede voetbal games aanwezig zijn in de markt.

Hoe geweldig PES ook zal zijn, het zal duren of misschien zelfs onmogelijk om ooit te kunnen winnen van Fifa. Heel veel mensen spelen Fifa ultimate team, E-sports is steeds groter aan het worden in Fifa.
EA heeft een groter budget (mede dankzei microtransacties in FUT), waardoor ze veel meer naamsbekendheid hebben en dus groot zullen blijven.

Iedereen die af en toe een spelletje speelt, kent gewoon FIFA, Call of duty, GTA en Battlefield.
Met veel concurrentie kan je zo grote naam "schade" toe brengen.
Doordat er heel wat goede shooters zijn, spelen steeds minder mensen call of duty.
als PES niet de licenties krijgt van de grootste competities, geen FUT gerelateerde content bied, dan zal PES altijd op de 2e plaatst blijven staan.
Nogmaals ik kan begrijpen dat mensen PES geweldig en beter vinden dan Fifa, maar het gaat om jou eigen wensen en eisen wat je stelt aan zo'n game.
Er zit al heel lang een modus zoals FUT in PES hoor, ik weet even niet wat de naam hiervan is maar in plaats van packs open je een soort van voetballen waar dan één speler in zit per keer als ik me niet vergis :D

De oplossing in PES voor het licentie probleem zijn "option files", daarmee kunnen de fans zelf een perfecte database maken. Het leuke is dat er zelfs soms databases circuleren van 1974 etc. Het nadeel is dat je hier een klus aan hebt om dit aan de praat te krijgen. Het gaat best makkelijk maar toch is het vervelend dat dit nodig is.

Mijn keuze is overigens FIFA dit jaar, naar mijn mening heeft PES te kleine stappen gemaakt en heeft FIFA duidelijk een mooie stap gezet op het gebied van gameplay. Als PES de scheidsrechters strenger had gemaakt en de replay camera had aangepast had ik wellicht voor PES gekozen. Beide zijn helaas nog even matig en lang niet zo goed als in FIFA.

Als ik kritisch kijk naar FIFA is het enige wat me niet bevalt het verdedigen. Dit is nu te complex gemaakt met de "jockey" key. Die zit niet op een handige plek waardoor je iedere keer loopt te klungelen met de controller. In versies zoals FIFA 14 was het verdedigen naar mijn mening een stuk beter doordat het minder complex was.

[ Voor 6% gewijzigd door q-enf0rcer.1 op 24-09-2017 00:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

q-enf0rcer.1 schreef op zondag 24 september 2017 @ 00:54:
[...]

Er zit al heel lang een modus zoals FUT in PES hoor, ik weet even niet wat de naam hiervan is maar in plaats van packs open je een soort van voetballen waar dan één speler in zit per keer als ik me niet vergis :D

De oplossing in PES voor het licentie probleem zijn "option files", daarmee kunnen de fans zelf een perfecte database maken. Het leuke is dat er zelfs soms databases circuleren van 1974 etc. Het nadeel is dat je hier een klus aan hebt om dit aan de praat te krijgen. Het gaat best makkelijk maar toch is het vervelend dat dit nodig is.

Mijn keuze is overigens FIFA dit jaar, naar mijn mening heeft PES te kleine stappen gemaakt en heeft FIFA duidelijk een mooie stap gezet op het gebied van gameplay. Als PES de scheidsrechters strenger had gemaakt en de replay camera had aangepast had ik wellicht voor PES gekozen. Beide zijn helaas nog even matig en lang niet zo goed als in FIFA.

Als ik kritisch kijk naar FIFA is het enige wat me niet bevalt het verdedigen. Dit is nu te complex gemaakt met de "jockey" key. Die zit niet op een handige plek waardoor je iedere keer loopt te klungelen met de controller. In versies zoals FIFA 14 was het verdedigen naar mijn mening een stuk beter doordat het minder complex was.
Eens fifa 18 verdediging is echt een draama dit jaar. Misschien een marketing trucje om volgend jaar met fifa19 weer te kunnen zeggen dat verdedigen verbeterd is haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 00:27
Heb de eerste van de journey bekeken op youtube. Gozer maakt een CAm aan, maar omdat er 5-3-2 wordt gespeeld, wordt hij als CM gedropt met de objectieven van een CAM.

Ja dan weet je dat EA er weeral niet over nagedacht heeft

Enja, van de demo heb ik ook al geleerd hoe dramatisch de verdediging is, je loopt er gewoon doorheen. Wordt dus weeral pacewhoren

[ Voor 22% gewijzigd door AntiChrist7 op 24-09-2017 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leoleo
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 00:28
Normaal gesproken koop ik Fifa disc versie, maar nu wil ik 'm voor het eerst downloaden via de ps store, de Ronaldo edition. Op de ps store staat dat ie vanaf 25/9 beschikbaar zou zijn. Weet iemand wat hiermee wordt bedoeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Leoleo schreef op zondag 24 september 2017 @ 21:35:
Normaal gesproken koop ik Fifa disc versie, maar nu wil ik 'm voor het eerst downloaden via de ps store, de Ronaldo edition. Op de ps store staat dat ie vanaf 25/9 beschikbaar zou zijn. Weet iemand wat hiermee wordt bedoeld?
Bij de preorders mag je 3 dagen eerder beginnen bij de Ronaldo en Icon editions.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arwintju
AntiChrist7 schreef op zondag 24 september 2017 @ 20:35:
Heb de eerste van de journey bekeken op youtube. Gozer maakt een CAm aan, maar omdat er 5-3-2 wordt gespeeld, wordt hij als CM gedropt met de objectieven van een CAM.

Ja dan weet je dat EA er weeral niet over nagedacht heeft

Enja, van de demo heb ik ook al geleerd hoe dramatisch de verdediging is, je loopt er gewoon doorheen. Wordt dus weeral pacewhoren
Hoezo zou dat niet kunnen? Je kan ieder weekend voorbeelden zien waarbij spelers op papier Cm staan maar eenmaal in de wedstrijd als CAM of CA fungeren. Niks raars aan wat mij betreft.

Verdediging is lastig maar van pacewhoren is geen sprake wat mij betreft. Je loopt er dan ook niet zomaar ff doorheen. Ik verwacht hier veel klachten over van mensen zoals bijvoorbeeld jij die niet even de moeite nemen om het spel te leren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Dat is toch ook gewoon voetbal?

Het zou juist raar zijn als ze om een 'talent' als Hunter ineens de hele opstelling omgooien zodat hij op 10 kan spelen.

Daarom moet je je ook verdiepen in de club die je kiest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
Arwintju schreef op zondag 24 september 2017 @ 22:08:
[...]

Hoezo zou dat niet kunnen? Je kan ieder weekend voorbeelden zien waarbij spelers op papier Cm staan maar eenmaal in de wedstrijd als CAM of CA fungeren. Niks raars aan wat mij betreft.
Het punt is niet dat het niet zou kunnen, het gaat erom dat de game er niet bij nadenkt. Waarom je de optie CAM geven, maar je dan toch op cm droppen, maar wel de doelstellingen van CAM geven? lui gamedesign. De AI moet toch wel meer dan 1 opstelling kunnen hanteren

En verdiepen, iedereen pakt zijn favo club

[ Voor 3% gewijzigd door AntiChrist7 op 24-09-2017 22:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arwintju
AntiChrist7 schreef op zondag 24 september 2017 @ 22:12:
[...]

Het punt is niet dat het niet zou kunnen, het gaat erom dat de game er niet bij nadenkt. Waarom je de optie CAM geven, maar je dan toch op cm droppen, maar wel de doelstellingen van CAM geven? lui gamedesign. De AI moet toch wel meer dan 1 opstelling kunnen hanteren

En verdiepen, iedereen pakt zijn favo club
je kan nu eenmaal alle posities kiezen in de Journey. Ik snap niet dat dit zo'n groot punt is voor jou. Het is maar een heel klein onderdeeltje die echt 0 invloed heeft op de game of op je prestaties....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
Arwintju schreef op zondag 24 september 2017 @ 22:14:
[...]

je kan nu eenmaal alle posities kiezen in de Journey. Ik snap niet dat dit zo'n groot punt is voor jou. Het is maar een heel klein onderdeeltje die echt 0 invloed heeft op de game of op je prestaties....
Het heeft juist wel invloed op je prestaties, dat is het punt. Je krijgt de objectieven van een cam, maar je speelt niet in die positie. natuurlijk gaat je rating eronder lijden.

Gewoon slecht geprogrammeerd, zo simpel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arwintju
AntiChrist7 schreef op zondag 24 september 2017 @ 22:25:
[...]

Het heeft juist wel invloed op je prestaties, dat is het punt. Je krijgt de objectieven van een cam, maar je speelt niet in die positie. natuurlijk gaat je rating eronder lijden.

Gewoon slecht geprogrammeerd, zo simpel
Maar dat is toch logisch? in een 532 is het best logisch dat de een van de CM's optreed als een CAM. Dat is toch juist het mooie ervan. Ee opstelling is meestal alleen op papier maar wordt totaal anders uitgevoerd. Ik vind dat niet slecht programmeren. Is eerder realistisch te noemen. Maar het is maar waar je je aan ergert.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Leoleo
  • Laatst online: 00:28
ja die 3 dagen eerder is de 26e. en op ps store staat 'beschikbaar ' de 25e. Dagje eerder spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
Arwintju schreef op zondag 24 september 2017 @ 22:32:
[...]

Maar dat is toch logisch? in een 532 is het best logisch dat de een van de CM's optreed als een CAM. Dat is toch juist het mooie ervan. Ee opstelling is meestal alleen op papier maar wordt totaal anders uitgevoerd. Ik vind dat niet slecht programmeren. Is eerder realistisch te noemen. Maar het is maar waar je je aan ergert.
Als je denkt dat FIFA zo slim is om daarmee rekening te houden overschat je EA toch sterk hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

edit:

verkeerde topic

[ Voor 78% gewijzigd door Verwijderd op 25-09-2017 00:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12-09 11:49
Leoleo schreef op zondag 24 september 2017 @ 23:27:
ja die 3 dagen eerder is de 26e. en op ps store staat 'beschikbaar ' de 25e. Dagje eerder spelen?
Op psn staat ook 26ste .

psn: taker-mart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 01:21

Oekol

waka waka hey hey

SR8 schreef op zaterdag 23 september 2017 @ 21:16:

[afbeelding]
19 euro bij game mania, gisteren gebruik van gemaakt. 2 oude PS4 spellen inleveren. Zelf F1 2015 ingeleverd en uncharted the collection. Primaaa

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Al bekend over de tijden dat FIFA te spelen is?
Heb hem nog nergens besteld maar wil de Ronaldo icon versie gaan halen. Maar als je vanavond na 00:00 hem al kan downloaden dan " pre " order ik hem nu alsnog digitaal via psn.
Mocht het zo zijn dat je morgenmiddag pas los kan, dan haal ik hem liever uit de winkel zodat ik hem op disc heb waar me voorkeur wel naar uitgaat..
Dan is nog de vraag welke winkel heeft morgen de Ronaldo icon versie nog liggen want de meeste winkels zijn al door hun pre orders heen...

Lastig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Niet online

SR8

Het is de Ronaldo of ICON versie. Het zijn 2 verschillende versies. Het grootste verschil, Ronaldo krijgt 20 packs en de ICON 40 packs en de ICON is alleen digitaal verkrijgbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven030
Verwijderd schreef op maandag 25 september 2017 @ 11:28:
Heb hem nog nergens besteld maar wil de Ronaldo icon versie gaan halen. Maar als je vanavond na 00:00 hem al kan downloaden dan " pre " order ik hem nu alsnog digitaal via psn.
Mocht het zo zijn dat je morgenmiddag pas los kan, dan haal ik hem liever uit de winkel zodat ik hem op disc heb waar me voorkeur wel naar uitgaat..
Dan is nog de vraag welke winkel heeft morgen de Ronaldo icon versie nog liggen want de meeste winkels zijn al door hun pre orders heen...

Lastig..
Misschien valt het te proberen om hem in de Nieuw Zeeland store te halen, dan kan je misschien al over 54 minuten los :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Steven030 schreef op maandag 25 september 2017 @ 12:06:
[...]

Misschien valt het te proberen om hem in de Nieuw Zeeland store te halen, dan kan je misschien al over 54 minuten los :9~
haha met fifa 17 wel gedaan. Toen amerikaans profiel aangemaakt en zo kon ik hem vorig jaar 2 dagen eerder spelen dan de rest..

Maar ik denk dat ik hem zo pre-order via psn. Zodat die straks al vast wat kan gaan downloaden want ik gok dat je hem vanavond al kan spelen na 00:00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Verwijderd schreef op maandag 25 september 2017 @ 11:28:

Lastig..
Zo lastig hoeft het niet te zijn. Is die halve dag eerder jou, -laten we zeggen- 10 à 20 euro waard? (de restwaarde op marktplaats wanneer je hem ooit aan het eind van het jaar verkopen gaat)

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SR8 schreef op maandag 25 september 2017 @ 11:36:
Het is de Ronaldo of ICON versie. Het zijn 2 verschillende versies. Het grootste verschil, Ronaldo krijgt 20 packs en de ICON 40 packs en de ICON is alleen digitaal verkrijgbaar.
De Icon dan, maar in principe komt het op hetzelfde neer..

Ik bedoel qua datum enzo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Leoon. schreef op maandag 25 september 2017 @ 12:08:
[...]

Zo lastig hoeft het niet te zijn. Is die halve dag eerder jou, -laten we zeggen- 10 à 20 euro waard? (de restwaarde op marktplaats wanneer je hem ooit aan het eind van het jaar verkopen gaat)
Waar heb jij het over? halve dag? 10 a 20 euro meer waard?

Niet lullig bedoeld, maar daar vroeg ik helemaal niks over...

Mijn vraag was hoelaat de digitale versie van ronaldo of de icon, ( de versies die vanaf 26e live zijn ) beschikbaar zijn om te spelen. Is dat meteen vanaf 00:00 Nederlandse tijd? Of moeten we bv wachten tot het 12:00 middags is ( nederlandse tijd ).

Heeft niks te maken met 10 a 20 euro meer... ( niet lullig bedoeld overigens, want het klinkt wel bot hoe ik het zeg.. )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Verwijderd schreef op maandag 25 september 2017 @ 12:16:
[...]

Waar heb jij het over? halve dag? 10 a 20 euro meer waard?

Niet lullig bedoeld, maar daar vroeg ik helemaal niks over...

Mijn vraag was hoelaat de digitale versie van ronaldo of de icon, ( de versies die vanaf 26e live zijn ) beschikbaar zijn om te spelen. Is dat meteen vanaf 00:00 Nederlandse tijd? Of moeten we bv wachten tot het 12:00 middags is ( nederlandse tijd ).

Heeft niks te maken met 10 a 20 euro meer... ( niet lullig bedoeld overigens, want het klinkt wel bot hoe ik het zeg.. )
Als je online koopt kun je je fifa niet verkopen. Als je offline koop kun je je fifa verkopen. Dus die halve dag kan als je het op die manier bekijkt 10-20 euro waard zijn. De vraag is dan aan jou of dat het die halve dag waar is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Leoon. schreef op maandag 25 september 2017 @ 12:20:
[...]

Als je online koopt kun je je fifa niet verkopen. Als je offline koop kun je je fifa verkopen. Dus die halve dag kan als je het op die manier bekijkt 10-20 euro waard zijn. De vraag is dan aan jou of dat het die halve dag waar is.
Ik verkoop mijn fifa niet door. Niet arrogant bedoeld. Maar geld speelt voor mij geen rol..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Verwijderd schreef op maandag 25 september 2017 @ 12:23:
[...]

Ik verkoop mijn fifa niet door. Niet arrogant bedoeld. Maar geld speelt voor mij geen rol..
In dat geval zou ik sowieso de duurste versie kopen die er is en early access er bij van EA. Mócht er dan een mogelijkheid zijn dat je eerder kan gamen heb jij die iig altijd. Verder krijg je lekker veel pakjes! d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leoon. schreef op maandag 25 september 2017 @ 12:24:
[...]

In dat geval zou ik sowieso de duurste versie kopen die er is en early access er bij van EA. Mócht er dan een mogelijkheid zijn dat je eerder kan gamen heb jij die iig altijd. Verder krijg je lekker veel pakjes! d:)b
Early acces is er niet op de ps4...

Maar niet lullig bedoeld, maar heb je wel mijn vraag gelezen?

Is de versie die je in de PSN STORE DOWNLOAD, ook vanaf 00:00 NEDERLANDSE tijd te spelen?
Daar gaat het hier om en niet om de prijzen van het spel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Niet online

SR8

Verwijderd schreef op maandag 25 september 2017 @ 12:09:
[...]

De Icon dan, maar in principe komt het op hetzelfde neer..
Het komt niet op hetzelfde neer, want de Icon is alleen digitaal verkrijgbaar en jij hebt het nog over naar de winkel gaan en dat je liever een fysieke editie hebt.

Jij wil de ICON editie, dan zit je dus vast aan de store.

[ Voor 3% gewijzigd door SR8 op 25-09-2017 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SR8 schreef op maandag 25 september 2017 @ 12:26:
[...]

Het komt niet op hetzelfde neer, want de Icon is alleen digital verkrijgbaar en jij hebt het nog over naar de winkel gaan en dat je liever een fysieke editie hebt.

Jij wil de ICON editie, dan zit je dus vast aan de store.
Is de ICON editie echt alleen maar via de store te verkrijgen? In dat geval heb je inderdaad gelijk en heb ik daarmee ook meteen mijn antwoord. Dan bestel ik hem sowieso via de store want wil wel de ICON versie,

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SR8
  • Niet online

SR8

Ja, alleen digitaal. Je schijnt wel een kaartje met een download code te kunnen kopen bij Gamemania, maar waar vul je die dan in? Op de PS store, dus dat maakt ook niks uit.
En via FIFA17 krijg je nog 10% korting op de ICON editie.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• pipapaulus
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 18:33
Hahaha! Deze man ;(
Verwijderd schreef op maandag 25 september 2017 @ 12:23:
[...]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ja want ik lig ook echt wakker van 10 euro meer of minder.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12-09 09:28
Ik was helaas net te laat met mijn pre-order plaatsen dus niet de Ronaldo versie kunnen krijgen, dus voor normale gegaan. Maar ben wel benieuwd of iemand die wel de fysieke Ronaldo versie gepre-orderd heeft iets kan zeggen / al weet over hoe jullie de 3 dagen eerdere gameplay krijgen? Want als ze gewoon de discs doen zullen sommige mensen vast "per ongeluk" normale versies verkopen als ze zo wat extra klanten kunnen trekken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RifatSahin
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 22-03-2023
Wat mij trouwens enorm opvalt is dat spelers niet meer druk zetten en niet meer naar een afvallend bal toerennen. Hebben jullie daar ook last van of hoe kan je dat voorkomen? Trouwens het afpakken van de bal is ook weer een enorm opgave geworden *zucht*.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12-09 09:28
RifatSahin schreef op maandag 25 september 2017 @ 16:05:
Wat mij trouwens enorm opvalt is dat spelers niet meer druk zetten en niet meer naar een afvallend bal toerennen. Hebben jullie daar ook last van of hoe kan je dat voorkomen? Trouwens het afpakken van de bal is ook weer een enorm opgave geworden *zucht*.
Viel mij in de demo ook op , de AI bestuurde medespelers zijn veel conservatiever in hun bewegingen naar een bal toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SC4RF4C3
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-12-2024
Elke jaar hetzelfde, EA sports doets niet aan de gameplay. Enige waar ze mee bezig zijn zijn nieuwe kaartjes uitbrengen met nieuwe stats. Zouden ze ook met een simpele update kunnen doen, maar met een goede marketing verkopen ze het ieder jaar weer onder een nieuwe deel. Geen fifa meer voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Bij coolblue hadden ze een technische storing mensen krijgen hun versie waarvoor ze meer hebben betaald pas as vrijdag

Burp

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

SC4RF4C3 schreef op maandag 25 september 2017 @ 17:27:
Elke jaar hetzelfde, EA sports doets niet aan de gameplay. Enige waar ze mee bezig zijn zijn nieuwe kaartjes uitbrengen met nieuwe stats. Zouden ze ook met een simpele update kunnen doen, maar met een goede marketing verkopen ze het ieder jaar weer onder een nieuwe deel. Geen fifa meer voor mij.
Lees eens een paar reacties boven je..Heel het verdedigen is anders?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Lijkt dat de preorders nu werken (UK en NL).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nieksvd
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 17:32
Kun je nu nog de pre-order bonus krijgen als je 'm bestelt bij Mediamarkt (voor €57 overigens, ook al stond dat een stuk hiervoor ook al), of krijg je dan alleen de game zonder pre-order extra's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

nieksvd schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 06:43:
Kun je nu nog de pre-order bonus krijgen als je 'm bestelt bij Mediamarkt (voor €57 overigens, ook al stond dat een stuk hiervoor ook al), of krijg je dan alleen de game zonder pre-order extra's?
Er is geen pre order bonus.
Alleen een ronaldo editie of icon editie die je vanaf vandaag kan spelen en extra content geeft.
Zelfs al koop je over een maand deze edities dan krijg je extra content.
Mensen gebruik eens google

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nieksvd
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 17:32
Pykow schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 07:15:
[...]

Er is geen pre order bonus.
Alleen een ronaldo editie of icon editie die je vanaf vandaag kan spelen en extra content geeft.
Zelfs al koop je over een maand deze edities dan krijg je extra content.
Mensen gebruik eens google
Alsjeblieft, controleer je feiten voordat je dingen aanneemt.
https://picscdn.redblue.d...obile_786_587_png/FIFA-18 -%7C-PlayStation-4
Ik citeer (uit de afbeelding):
"Pre-order en ontvang Jumbo premium goud-pakketten T.W.V. €15"
Dat laat mij denken dat er wel een pre order bonus bestaat, is het niet? ;)

Edit: link klopt niet helemaal, wie op mediamarkt.nl naar FIFA 18 PS4 zoekt zal zien wat ik bedoel.

[ Voor 12% gewijzigd door nieksvd op 26-09-2017 07:30 . Reden: Foutieve link ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SR8
  • Niet online

SR8

Voor de standaard editie is er inderdaad wel een pre-order bonus.

Afbeeldingslocatie: https://media.contentapi.ea.com/content/www-easports/nl_NL/fifa/news/2017/fifa-18-pre-order-offers/_jcr_content/par/image_1.img.jpg

Dus Pykow, voordat je begint te schreeuwen, zelf eens wat beter inlezen.

[ Voor 35% gewijzigd door SR8 op 26-09-2017 08:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Het zou kunnen dat die in een niet-preorder ook wordt verkocht, maar ik verwacht het niet en dat die die extra's niet hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

SR8 schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 08:00:
Voor de standaard editie is er inderdaad wel een pre-order bonus.

[afbeelding]

Dus Pykow, voordat je begint te schreeuwen, zelf eens wat beter inlezen.
Ok was bij mij niet bekend. Maar ik lees nu om het uur wel een vraag over release datums en de pakketten. Daar ben ik wel ff klaar mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Purehz
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 12-09 14:05
Nog meer mensen die donderdag op vrijdag nacht voor de Mediamarkt gaan liggen voor een exemplaar?

Zit er over te denken, vrijdag vrij nemen dan kan ik direct spelen ipv wachten op postbode die vaak pas om 12 uur komt. Iemand ervaring met de drukte tijdens de nachtverkoop (globaal of specifiek Apeldoorn/Deventer)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiswat
  • Laatst online: 20:50
Purehz schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 08:44:
Nog meer mensen die donderdag op vrijdag nacht voor de Mediamarkt gaan liggen voor een exemplaar?

Zit er over te denken, vrijdag vrij nemen dan kan ik direct spelen ipv wachten op postbode die vaak pas om 12 uur komt. Iemand ervaring met de drukte tijdens de nachtverkoop (globaal of specifiek Apeldoorn/Deventer)?
Je kunt het toch ook bestellen en vrijdagochtend afhalen bij de MM?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Niet online

SR8

Ik ben 1x geweest met FIFA13 (MM Leeuwarden). Rolluiken gingen om 0:00 open en ongeveer een half uur later stond ik weer buiten met FIFA inclusief
t-shirt. :+

Het is lastig zeggen of het druk wordt. Aan de ene kant, de fanatiekelingen kopen de Ronaldo of ICON editie, dus minder druk. Aan de andere kant, de Mediamarkt combineert de FIFA release met de release van de SNES mini, dus daar komen weer andere mensen voor.

[ Voor 18% gewijzigd door SR8 op 26-09-2017 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-09 13:02

Yes, ik ga naar Ede. 75 KM rijden maar ik vind t wel leuk altijd :)

PSN: Maichel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online

Ik snap niet dat je wel tijd/geld hebt om naar een nachtopening te gaan terwijl je de game inmiddels al kan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobPete89
  • Laatst online: 14-09-2022
shoombak schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 10:22:
[...]

Ik snap niet dat je wel tijd/geld hebt om naar een nachtopening te gaan terwijl je de game inmiddels al kan spelen.
Inderdaad! Deze zijn weer beschikbaar, morgen in huis. Geld wat je kwijt ben aan benzine kan je hier aan uitgeven + eerder spelen + packs:). https://www.wehkamp.nl/Zo...6&View=Grid&NavState=&Ns=

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Purehz
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 12-09 14:05
shoombak schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 10:22:
[...]

Waarom zou ik geen tijd / geld hebben om naar de nachtverkoop te gaan? :P
Het is meer dat ik dan vrijdag de deur niet meer uit hoef.
Edit: Dacht dat je op mij reageerde.. maar zelfde situatie als Maichel
Maichel schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 10:20:
[...]

Yes, ik ga naar Ede. 75 KM rijden maar ik vind t wel leuk altijd :)
voor mij maar 20 km rijden en waarschijnlijk gaat er nog wel een vriend mee. Voor de tijd maar een biertje doen in de stad, leuk uitje ;)
SR8 schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 10:18:
[...]

Ik ben 1x geweest met FIFA13 (MM Leeuwarden). Rolluiken gingen om 0:00 open en ongeveer een half uur later stond ik weer buiten met FIFA inclusief
t-shirt. :+

Het is lastig zeggen of het druk wordt. Aan de ene kant, de fanatiekelingen kopen de Ronaldo of ICON editie, dus minder druk. Aan de andere kant, de Mediamarkt combineert de FIFA release met de release van de SNES mini, dus daar komen weer andere mensen voor.
Ga maar gewoon kijken, nog even bedenken hoelaat ik er ga staan voordat ie weer opent.
RobPete89 schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 10:25:
[...]

Inderdaad! Deze zijn weer beschikbaar, morgen in huis. Geld wat je kwijt ben aan benzine kan je hier aan uitgeven + eerder spelen + packs:). https://www.wehkamp.nl/Zo...6&View=Grid&NavState=&Ns=
FUT speel ik niet dus geen meerwaarde van de packs. Verder nog kadokaart van mediamarkt liggen.
benzinekosten zijn 5 euro.. Maar als je FUT speelt snap ik uiteraard de meerwaarde!

[ Voor 19% gewijzigd door Purehz op 26-09-2017 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-09 13:02
RobPete89 schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 10:25:
[...]

Benzine is gratis, en ben vrijdag's toch al vrij....dus why not :)

PSN: Maichel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://i66.tinypic.com/t6otis.png

Best aardig team, al zeg ik het zelf. Ik ben vooral een fan van N'Zonzi die als een spin op het middenveld bizar veel onderschept. Gezien de moeilijkheid van verdedigen in Fifa 18 is dat wel lekker. Hij is ook nog eens lang. Zijn enige minpunt is zijn snelheid, vandaar de shadow-chem. Asensio en Semedo moet ik nog uitproberen, maar ik ben door mijn 10-urige early acces heen en ik vind het toch wel een beetje zonde om 31 euro extra te betalen voor 3 dagen eerdere toegang en wat pakjes.

Behalve de 10-urige early acces heb ik ook geen FIFA-punten of iets dergelijks gekocht. Ik heb nu 15K aan munten, een berg spelers en 61 gouden contracten (+28) die ik later met winst hoop door te verkopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MyUtd4Life
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 10-09 19:39
Inderdaad best aardig team @Capsaicin. Ik zou als ik jou was de prijs van Asensio komende dagen in de gaten houden. Het kan zijn dat hij best wat gaat stijgen in waarde.

Overigens even rekening mee houden dat er een apart topic is voor FUT:
[Multi] FIFA 18 Ultimate Team

[ Voor 27% gewijzigd door MyUtd4Life op 26-09-2017 11:47 ]

FIFA Benelux Administrator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12-09 11:49
is het nu al handig om packs te openen met 7500k ? gold pakketje

psn: taker-mart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshnub
  • Laatst online: 21:51
Heb PES 2017 & Naruto ingeleverd voor FIFA 18 @ € 19 bij Gamemania, mooie prijs lijkt me. Ik zie alleen dat sommige hun bestelling al verzonden is bij andere winkels. Bestaat er een mogelijkheid dat FIFA al eerder in de verkoop zal gaan bij Gamemania of houden zij zich meestal wel aan release dates?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
GameMania is daar volgens mij vrij strict in, die houden doorgaans gewoon het embargo aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Niet online

SR8

@Freshnub
En daarnaast, bij wie het wel verzonden is, weet je zeker dat niet om de Ronaldo editie ging, waarvan de release vandaag is.

Zie bijvoorbeeld de UK, daar zijn ze er dit jaar op aangesproken vanwege de Ronaldo en Icon editie (3 dagen eerder spelen)
We have just been advised by EA that they have placed a shipping restriction on Fifa 18 for all retailers, these will now be shipped on Thursday the 28th for the 29th. This should not affect delivery of the item for release, but some delays can occur within the postal service on rare occasions. If you wish to cancel this order, please do as quickly as possible in the pre-order section of your account.

[ Voor 66% gewijzigd door SR8 op 26-09-2017 12:32 ]

Pagina: 1 ... 3 ... 7 Laatste

Let op:
De volgende topics zijn er ook, voor de respectievelijke onderdelen: [Multi] FIFA 18 Ultimate Team en [Multi] FIFA 18 Pro Clubs