Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• DirtyBird
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 16-09 19:09

DirtyBird

Praktiserend denker

quote:
Wolliebolly schreef op woensdag 13 september 2017 @ 15:15:
Waarom zit iedereen te haten op FIFA en vinden PES helemaal de bom. Houd dat dan lekker op het PES forum.
Ik haat niet op FIFA, ik haat op het beleid van EA mbt FIFA, ik vind het spel an sich goed.
Ik vind PES niet de bom. Ik ben skeptisch zelfs, gezien bovenstaande geef ik dat dit jaar een kans.

Het lastige van nietsdoen is dat je nooit weet wanneer je klaar bent.

• NLoldebroek
  • Registratie: december 2002
  • Laatst online: 09:25
Goedemiddag,

Zojuist de PC versie gedownload en geïnstalleerd.

Krijg hem niet speelbaar, zie screenshot.

Weet iemand, met welke instelling, dit te maken kan hebben?

• Purehz
  • Registratie: februari 2013
  • Laatst online: 08:24
quote:
NLoldebroek schreef op woensdag 13 september 2017 @ 15:48:
Goedemiddag,

[afbeelding]
Zijn dat kunstgrasschoenen waarmee je het veld hebt omgeploegd? :D

Verder.. geen idee
quote:
Goedemiddag,

[afbeelding]
Laatste drivers geïnstalleerd?

• Wolliebolly
  • Registratie: februari 2017
  • Laatst online: 16-09 14:20
quote:
Goedemiddag,

[afbeelding]
Update je drivers eens, probeer een beta versie. Wellicht helpt dat.
Speelt inderdaad weer aardig hetzelfde, voelt hier en daar wat anders aan. Vind het op de PC er wel wat beter uitzien. De pace lijkt wat lager, maar dat is het meestal in H2H of The Journey als je het vergelijkt met FUT.

• BM
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 07:38

BM

Moderator Spielerij
Ik heb het Fifa18 demo review topic gemerged met het 'normale' Fifa18 topic. Geen reden om daar een apart topic voor aan te houden :)

X1 Gamercard | iRacing
Even the dark has a silver lining

• servival7
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 10:47
Ik vind het totaal niet hetzelfde spelen. Ik heb nu een paar potjes met de demo gespeeld maar vind het verschrikkelijk traag. Spelers zijn tijdens het sprinten niet vooruit te branden. Het wissellen van spelers en het passen voelt verschrikkelijk stroperig aan.

Ik mag hopen dat de definitieve versie beter speelt want anders vrees ik dat dit spel heel snel weer op marktplaats staat.

• Robehr
  • Registratie: oktober 2014
  • Laatst online: 13-09 19:11
Er is meer controle en draaien gaat vlotter naar mijn idee. Ook is fysieke kracht duidelijker aanwezig. Probeer maar eens een duel van Pogba te winnen. De enorme versnelling die sommige spelers hadden is gelukkig weg. Dat was totaal niet realistisch. Ik vind het wel een verbetering tegenover 17.

Sony Bravia KDL 50W815b - Apple iPhone 6 Gold 16gb - Apple iPad Air 2 Gold 16gb - Sony PlayStation 4

• SuperVeloce
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 22-08 10:14
Snap niet dat de gezichten van Acensio en Casimero van Real Madrid nog steeds niet kloppen... Of zou dat nog verbeterd worden in hele versie?

• Maichel
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 11:04
Ik vind verdedigen wel moeilijker, of in ieder geval anders. Slidings waren (bij mij) altijd erg succesvol, nu raak ik er bijna geen een meer maar verdedigen in het algemeen is ook gewoon anders geworden.

Kwestie van wennen natuurlijk :)

PSN: Maichel

• Pykow
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 23:49

Pykow

Pykow Gaming | BuG

Zojuist fifa 18 demo gespeeld en het is nog even wennen.
Het spel lijkt zich helemaal gericht te hebben op steekpass en de ai van de tegenstander liep soms compleet de verkeerde kant op.

Nou heb ik gespeeld op mijn laptop en niet op mn game pc waar ik normaal op speel. Dus ben benieuwd of sommige bevindingen wel terrecht zijn.heb wel met dezelfde controller gespeeld.

-Maar je schiet echt snoeihard tegenwoordig.
-Er lijkt een assist aanwezig te zijn in de verdediging waardoor ze automatisch willen meelopen met een speler ipv je kan instappen.
- ze nemen de bal raar aan of draaien een kant op die ik niet wil.

Maar ben wel positief hoe het er weer uit ziet en hoewel iedereen zegt trager. Voelt het voor mij een stuk sneller door de steekpass.

Pykow Gaming | Twitter | Twitch | YouTube

quote:
Pykow schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 10:28:
Zojuist fifa 18 demo gespeeld en het is nog even wennen.
Het spel lijkt zich helemaal gericht te hebben op steekpass en de ai van de tegenstander liep soms compleet de verkeerde kant op.

Nou heb ik gespeeld op mijn laptop en niet op mn game pc waar ik normaal op speel. Dus ben benieuwd of sommige bevindingen wel terrecht zijn.heb wel met dezelfde controller gespeeld.

-Maar je schiet echt snoeihard tegenwoordig.
-Er lijkt een assist aanwezig te zijn in de verdediging waardoor ze automatisch willen meelopen met een speler ipv je kan instappen.
- ze nemen de bal raar aan of draaien een kant op die ik niet wil.

Maar ben wel positief hoe het er weer uit ziet en hoewel iedereen zegt trager. Voelt het voor mij een stuk sneller door de steekpass.
Ik ben wel benieuwd hoe het gaat met de steekpass in de definitieve versie. Zou zomaar kunnen dat ze het opeens weghalen.
Zou wel erg jammer zijn als dat zou gaan gebeuren omdat ik heel erg ben van de steekpass.
ik hoop maar dat de skillmoves niet onrealistisch OP worden.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm

• Nachtapotheker
  • Registratie: september 2001
  • Nu online
Gisteren ook demotje gespeeld op de PS4, maar ik vind het nog geen echte vooruitgang. Ik voel eigenlijk weinig verschil met FIFA17, ik zou dit dan ook eerder FIFA 17,5 noemen :+

Positieve punten:
* Draaien gaat soepeler
* Loopacties en diepgang veel beter
* Passes gaan beter de richting op die ik wil

Negatieve punten:
* Weinig vernieuwing in gameplay
* Gameplay een beetje houterig
* Slidings zijn slechter geworden (speler reageert te traag op de knop bij slidings)

• SinergyX
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 10:42

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik verlaag het inmiddels tot 17.2.

De AI doet nog precies hetzelfde (2 man druk zetten, trapt AI de bal direct richting zijlijn), jij doet een tackle en bal rolt richting AI speler (jouw team), AI loopt gewoon door, negeert compleet de bal. AI boost mode (beetje het mario kart rubberbanding), recht op de keeper, keeper maakt vage beweging, doelpunt.

Als dit al zo is bij de 'premium' teams, dit gaat leuk worden met pro clubs en lagere clubs (speel carriere altijd vanaf LG2).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• shoombak
  • Registratie: september 2008
  • Niet online
Ik ben blij dat ik nog steeds elke keer mijn taalinstellingen moet opgeven bij het opstarten. Waarom dat er nog steeds inzit begrijp ik echt niet

• Amelandbor
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 10:14
Heeft iemand al gezien of hoge ballen en het niet kunnen switchen van spelers er nog in zit? In de demo zit nog steeds wel de bug dat je niet ver kan uitgooien met de keeper als je te vroeg op passen drukt.

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

quote:
Amelandbor schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 14:15:
Heeft iemand al gezien of hoge ballen en het niet kunnen switchen van spelers er nog in zit? In de demo zit nog steeds wel de bug dat je niet ver kan uitgooien met de keeper als je te vroeg op passen drukt.
Bij afketsende ballen is dat nog steeds zo, je blijft gelocked op 1 speler, pas op het laatste moment kan je wisselen maar is die speler alweer weggelopen van de bal :P Bij normale X ballen lijkt het iets sneller te gaan (LB-2 X lijkt de AI ook te willen schieten/koppen).

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Er!k
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 06:47
Ik ga het dit jaar eens met de Switch versie proberen in plaats van de PC :)

• Maichel
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 11:04
quote:
Er!k schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 15:03:
Ik ga het dit jaar eens met de Switch versie proberen in plaats van de PC :)
Ah, je bent dus "geSwitched" :P

PSN: Maichel

• Amelandbor
quote:
SinergyX schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 14:17:
[...]

Bij afketsende ballen is dat nog steeds zo, je blijft gelocked op 1 speler, pas op het laatste moment kan je wisselen maar is die speler alweer weggelopen van de bal :P Bij normale X ballen lijkt het iets sneller te gaan (LB-2 X lijkt de AI ook te willen schieten/koppen).
Ik vraag me serieus af wat die gasten daar een heel jaar aan het doen zijn.

• Falastine
  • Registratie: september 2013
  • Nu online

Falastine

Think about my signature...

Ik vraag me serieus af waarom mensen ooit massaal naar FIFA overstapte omdat PES ruk was en nu al 2 jaar echt top waarom niemand terug durft. Die FUT heeft de meeste verslaafd gemaakt.

Experience is what you get when you don't get what you want.....

Ik blijf ook gewoon Fifa spelen dit jaar. FUT ga ik wellicht proberen maar is niet echt mijn ding. Ik heb weinig geluk met pakketjes en ben ook geen handelaar (Geen tijd voor ook). En als je op een gegeven moment alleen nog maar spelers met Ronaldo, Messi, Neymar etc tegenkomt is de lol er ook al snel af.

Ik heb daarentegen echt veel zin aan een nieuw seizoen Pro Clubs!

• Er!k
quote:
Maichel schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 15:26:
[...]

Ah, je bent dus "geSwitched" :P
Ja, ik ga voor gaas vrees ik... En dan stiekem hopen op FIFA 19 met Jupiler League en aantal NL stadions en nog een betere Switch versie!

• rejer
  • Registratie: februari 2012
  • Laatst online: 15-09 22:01
quote:
Falastine schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 15:32:
Ik vraag me serieus af waarom mensen ooit massaal naar FIFA overstapte omdat PES ruk was en nu al 2 jaar echt top waarom niemand terug durft. Die FUT heeft de meeste verslaafd gemaakt.
Licenties zijn voor mij een belangrijk punt.

https://www.konami.com/wepes/2018/eu/en/page/license

rejer wijzigde deze reactie 15-09-2017 20:11 (7%)

• Pykow

Pykow

Pykow Gaming | BuG

quote:
Er!k schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 19:22:
[...]

Ja, ik ga voor gaas vrees ik... En dan stiekem hopen op FIFA 19 met Jupiler League en aantal NL stadions en nog een betere Switch versie!
Ik baal dat er geen switch demo aanwezig is.

• Amelandbor
quote:
FUT en de bijbehorende licenties en online zijn voor mij de redenen. Speelde PES veel toen online nog niet echt goed te doen was.

Qua content is fifa echt wel veel en veel beter. Hoeveel uren ik alleen al aan sbc's heb gespendeerd afgelopen jaar :F

• Pykow

Pykow

Pykow Gaming | BuG

quote:
Ik ben altijd bij fifa gebleven vanwege de licenties. Clubnamen, stadion etc moeten gewoon kloppen.

• MyUtd4Life
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 16-09 21:30
Wisten jullie toevallig al dat dit kan in FIFA 18?

FIFA Benelux Administrator

• AntiChrist7
  • Laatst online: 08:01
Waarom blijven ze vasthouden aan die journey crap? buiten het melodramatisch scripted gezwets, is de AI gewoon een ramp om mee te spelen als je maar 1 speler bestuurt, zeker als het een spits is. Ze passen maar 50% van de tijd wanneer je het vraagt en dan moet je al hard inzakken en de verdediging is al helemaal niets mee aan te vangen

AntiChrist7 wijzigde deze reactie 15-09-2017 22:54 (4%)

• Pykow

Pykow

Pykow Gaming | BuG

quote:
AntiChrist7 schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 22:53:
Waarom blijven ze vasthouden aan die journey crap? buiten het melodramatisch scripted gezwets, is de AI gewoon een ramp om mee te spelen als je maar 1 speler bestuurt, zeker als het een spits is. Ze passen maar 50% van de tijd wanneer je het vraagt en dan moet je al hard inzakken en de verdediging is al helemaal niets mee aan te vangen
Speel dan met het volledige team in the journey. Dat heb ik de laatste tijd ook gedaan.
En natuurlijk is het gescript. Het is geeoon een verhaaltje dat je speelt. Ook al speel je heel goed of wat matig. Het verhaal loopt door.

In fifa17 werd ik redelijk meegezogenbin het verhaal. Het was dan wel gescript, maar de dialogen zijn gewoon goed voor een voetbal game. Ik ben blij dat je in fifa18 nu ook dingen kunt vrijspelen. Kleine extratje.

quote:
MyUtd4Life schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 22:24:
Wisten jullie toevallig al dat dit kan in FIFA 18?
[video]
nee, maar lijkt me vooral onhandig muv 1:1 situaties.
In andere situaties lijkt het me vooral verwarrend omdat je ook een verdediger bestuurd.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985

• AntiChrist7
quote:
Pykow schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 06:36:
[...]

Speel dan met het volledige team in the journey.
Als ik met een volledige ploeg een seizoen wil spelen, dan speel ik wel gewoon carriere. Een modus waar ze misschien wat meer moeite in moeten steken want die heeft al jaren dezelfde problemen. Volledige ploeg spelen terwijl je eigenlijk maar 1 speler bent is gewoon een schaamlapje om te verbergen hoe slecht het in elkaar , dat is geen oplossing

Als ze een storymode in FIFA willen steken, hadden ze Be a pro en Career moeten uitbreiden, daar kan je je eigen verhaal creëren. Dit is echt waste of resources
quote:
AntiChrist7 schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 10:06:
[...]

Als ik met een volledige ploeg een seizoen wil spelen, dan speel ik wel gewoon carriere. Een modus waar ze misschien wat meer moeite in moeten steken want die heeft al jaren dezelfde problemen. Volledige ploeg spelen terwijl je eigenlijk maar 1 speler bent is gewoon een schaamlapje om te verbergen hoe slecht het in elkaar , dat is geen oplossing

Als ze een storymode in FIFA willen steken, hadden ze Be a pro en Career moeten uitbreiden, daar kan je je eigen verhaal creëren. Dit is echt waste of resources
Tsjah en als ik een voetbal spelletje wil spelen speel ik wel FUT of PES. Wil ik met 1 speler dan speel ik wel Pro Clubs............

Ik vind het juist wel een leuke toevoeging. Het verhaal is geinig en je krijgt de optie om alleen met Hunter te spelen of om het hele team te besturen. Carierre verveelt mij mateloos en na 1 a 2 seizoen(en) heb ik het vaak wel gezien. The Journey is voor mij daarom zeker een meerwaarde,

• Falastine
  • Nu online

Falastine

quote:
Pykow schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 21:15:
[...]

Ik ben altijd bij fifa gebleven vanwege de licenties. Clubnamen, stadion etc moeten gewoon kloppen.
5 min werk daarna heb je het beste voetbal spel ever. Met de beste online ervaring ooit..

• Jumpman
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 01:03
quote:
Amelandbor schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 15:29:
[...]

Ik vraag me serieus af wat die gasten daar een heel jaar aan het doen zijn.
Marketing en kijken naar de omzet.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• AntiChrist7
quote:
038Zwolle schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 10:50:
[...]

Tsjah en als ik een voetbal spelletje wil spelen speel ik wel FUT of PES. Wil ik met 1 speler dan speel ik wel Pro Clubs............

Ik vind het juist wel een leuke toevoeging. Het verhaal is geinig en je krijgt de optie om alleen met Hunter te spelen of om het hele team te besturen. Carierre verveelt mij mateloos en na 1 a 2 seizoen(en) heb ik het vaak wel gezien. The Journey is voor mij daarom zeker een meerwaarde,
Mensen die carriere spelen, doen dat meerdere keren. the Journey wordt 1 keer, max twee keer gespeeld. Dat is gewoon de wet van vraag en aanbod.

Maar als het begint met argumenten als "ik vind x niet leuk" en manke vergelijkingen tussen een online en een offline mode, laat maar
En daar is dat toch prima voor antichrist. Geen vervanging maar een aanvulling. Argumenten als "als ik met een hele ploeg wil spelen , speel ik wel carrière" slaat nergens op imho. De afwisseling van modes maakt het leuk. En idd carrière vind ik zelf persoonlijk erg saai. 1 seizoen met hunter spelen lijkt me daarentegen wel leuk

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Digitale preorder is nu te installeren.

• Pykow

Pykow

Pykow Gaming | BuG

quote:
SinergyX schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 16:49:
Digitale preorder is nu te installeren.
Mits je ea/origin access hebt.
Anders pas 22 september 19.00 cest.
Tenminste dat staat in origin

• niels0172
  • Laatst online: 08-09 01:07
quote:
Pykow schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 17:59:
[...]

Mits je ea/origin access hebt.
Anders pas 22 september 19.00 cest.
Tenminste dat staat in origin
Ik heb Origin Access maar kan hem nog niet preloaden?
Ik zie ook staan 22 sep 19.00 :(.

• Pykow

Pykow

Pykow Gaming | BuG

quote:
AntiChrist7 schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 10:06:
[...]

Dat is maar net hoe je er naar kijkt. Ik speel the journey uit nieuwsgierigheid naar het verhaal.
Carreer mode is leuk om kampioenschap,promoveren,beker wedstrijden en de transfers.
Be a pro om een eigen speler te kunnen maken en dingetjes vrij te kunnen spelen.

Beide zijn leuk om te doen. EA mag wel wat meer werk verrichten. We willen eigenlijk allemaal iets gloednieuws zien.
quote:
AntiChrist7 schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 13:24:
[...]

Mensen die carriere spelen, doen dat meerdere keren. the Journey wordt 1 keer, max twee keer gespeeld. Dat is gewoon de wet van vraag en aanbod.

Maar als het begint met argumenten als "ik vind x niet leuk" en manke vergelijkingen tussen een online en een offline mode, laat maar
Probleem zit hem inderdaad niet in de game modes maar in de resources.
The journey heeft echt wel een meerwaarde. Maar ze moeten ook wat doen aan de andere gamemodes

• hotymoty
  • Registratie: september 2014
  • Laatst online: 08:04
Ik merk trouwens dat ik elke wedstrijd op Legendarisch win, dat is wel erg jammer. Geen tegenstand meer. Hebben jullie dat ook?

• Falastine
  • Nu online

Falastine

quote:
7 min werk😉

Dit is echt zo waar hè.

[img]https://tweakers.net/ext/f/koYPbqiNkxzQjHi97s9feykt/full.png

Falastine wijzigde deze reactie 16-09-2017 21:07 (10%)

• Pykow

Pykow

Pykow Gaming | BuG

quote:
Falastine schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 20:48:
[...]

7 min werk😉

[afbeelding]

[afbeelding]

Dit is echt zo waar hè.

[img][afbeelding]
Hoe krijg je het voor elkaar om binnen 7 minuten alle teams goed te zetten en ontbrekende teams toe te voegen ?
Heb je binnen 7 minuten ook stadions toegevoegd ?

Nope dat lukt je niet. Daarom ga ik voor fifa en niet voor PES.
Je mist teams, stadions, namen,logo's, spreekkoren. Presentaties zoals bij bpl, la liga , bundes liga.

Ik speel niet online en ik wil dingen herkennen van de echte wereld.

• Rivanov
  • Registratie: maart 2005
  • Nu online

Rivanov

Apple freak

quote:
Pykow schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 21:41:
[...]

Hoe krijg je het voor elkaar om binnen 7 minuten alle teams goed te zetten en ontbrekende teams toe te voegen ?
Heb je binnen 7 minuten ook stadions toegevoegd ?

Nope dat lukt je niet. Daarom ga ik voor fifa en niet voor PES.
Je mist teams, stadions, namen,logo's, spreekkoren. Presentaties zoals bij bpl, la liga , bundes liga.

Ik speel niet online en ik wil dingen herkennen van de echte wereld.
Ooit van de Option File gehoord? ;)

Steam | Twitch | Mixer | Xbox Live: Rivanov | PSN: RivanovNL :: LG OLED55B6v :: PS4 Pro :: Xbox One X

• Pykow

Pykow

Pykow Gaming | BuG

quote:
Rivanov schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 21:43:
[...]

Ooit van de Option File gehoord? ;)
Kan je dan nieuwe ontbrekende teams toevoegen en stadions die er niet zijn ?

• Falastine
  • Nu online

Falastine

quote:
Pykow schreef op zondag 17 september 2017 @ 00:03:
[...]

Kan je dan nieuwe ontbrekende teams toevoegen en stadions die er niet zijn ?
Je download een bestand toevoegen via PS4 of pc en klaar elk team dat je in FIFA hebt en elk stadion is daar... Tis letterlijk zo gepiept. Jij denkt toch niet dat mensen alles handmatig gaan aanpassen .

quote:
Falastine schreef op zondag 17 september 2017 @ 01:33:
[...]

Je download een bestand toevoegen via PS4 of pc en klaar elk team dat je in FIFA hebt en elk stadion is daar... Tis letterlijk zo gepiept. Jij denkt toch niet dat mensen alles handmatig gaan aanpassen .
iemand zal dat eens moeten hebben gedaan ;)

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985

• Joster
  • Registratie: juli 2004
  • Laatst online: 16-09 14:06
quote:
Bossie schreef op zondag 17 september 2017 @ 07:30:
[...]

iemand zal dat eens moeten hebben gedaan ;)
En elk jaar opnieuw moeten doen ;)

• Leoon.
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 08:14

Leoon.

waka waka hey hey

quote:
Falastine schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 12:59:
[...]

5 min werk daarna heb je het beste voetbal spel ever. Met de beste online ervaring ooit..
Maar zonder FUT, het enige wat ik speel in fifa

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

• chengbondkwok
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 10:48

chengbondkwok

Business Intelligence
Ligt het aan mij of is de prijs van FIFA 18 hoger dan FIFA 17? Normaal gesproken kon ik meestal een pre-order plaatsen bij de grote winkels voor ~€55, maar ze blijven nu allemaal steken op €65.... Als dat zo blijft koop ik het liever digitaal voor €5 meer.

• dutchgio
  • Registratie: april 2012
  • Laatst online: 11:05
Ik was daar inderdaad ook in afwachting van, verwachte nog wel een aanbieding van 55,-.
Kleine webshops zitten nu op +-58.

| Apple iPad 3rd generation 16GB | Synology DS112J | iOcean X7 | ZTE Nubia Z7 Mini | Xiaomi Redmi Note 3 | ZTE Axon 7 | XDA Recognized developer |

• SR8
  • Registratie: oktober 2004
  • Niet online
Dat idee van die hogere prijs heb ik ook een beetje.
Sommige mensen hebben deze week wel een code gekregen van Wehkamp zodat je €10 korting krijgt ,€55 voor PS4, €53 voor X1. (Daar heb je niks aan als je geen mail hebt gehad, maar is meer voor de beeldvorming.)

Mediamarkt heeft natuurlijk ieder jaar de 1e week een aanbieding. Vorig jaar was de prijs €53. Ik hoop (als er een aanbieding is) dat ie niet hoger wordt dan €55, want daar wilde ik de game dit jaar maar halen.

• Arwintju
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 10:54
quote:
Falastine schreef op zondag 17 september 2017 @ 01:33:
[...]

Zou jij lekker terug willen gaan naar het PES forum? Denk niet dat jij hier komt om serieus over FIFA te discussiëren namelijk. Daar mag je FIFA zoveel afkraken als je wil maar dat is hier een beetje apart. Net zoals je mensen PES door de strot probeert te duwen.

Xlive: CyclOwneDD | PSN: CyclOwneD-NL | Origin: CyclOwneD-NL |

• Pykow

Pykow

Pykow Gaming | BuG

Zojuist origin access afgesloten.
Kan ik eerder aan fifa18 beginnen en lekker titanfall 2 spelen op dit moment.
25 euro per jaar is niks haha.

Ben deze week ook nog thuis en kan die 10 uur mooi invullen vanaf donderdag.
Wil ook the journey opnemen op mn kanaal en dat komt dan ook weer goed uit.

Pykow wijzigde deze reactie 17-09-2017 21:40 (35%)

• Turfschipper
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 02:54
Mensen hier die de Switch versie overwegen?

• taker1987
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 08:31
pre order is vanaf de 26ste speelbaar toch ?

psn: taker-mart

quote:
taker1987 schreef op maandag 18 september 2017 @ 00:54:
Alleen als je de Icon editie hebt gehaald geloof ik.

• rSNNN
  • Registratie: oktober 2013
  • Laatst online: 10:31

rSNNN

Titel ondertitel

quote:
Vissert schreef op maandag 18 september 2017 @ 07:50:
[...]

Alleen als je de Icon editie hebt gehaald geloof ik.
De Ronaldo Edition ook.

League of legends, PSN, CSGO : rSNNN

• Jumpman
quote:
Arwintju schreef op zondag 17 september 2017 @ 15:32:
[...]

Zou jij lekker terug willen gaan naar het PES forum? Denk niet dat jij hier komt om serieus over FIFA te discussiëren namelijk. Daar mag je FIFA zoveel afkraken als je wil maar dat is hier een beetje apart. Net zoals je mensen PES door de strot probeert te duwen.
Volgens mij legt hij alleen uit hoe het bij PES werkt (waar een paar posts daarvoor min of meer om gevraagd wordt). Zelf ook FIFA speler, maar twee jaar geleden ook PES eens geprobeerd en je hebt echt binnen enkele minuten de echte namen, shirts, stadions etc.

• Rivanov
  • Registratie: maart 2005
  • Nu online

Rivanov

Apple freak

quote:
chengbondkwok schreef op zondag 17 september 2017 @ 10:07:
Ligt het aan mij of is de prijs van FIFA 18 hoger dan FIFA 17? Normaal gesproken kon ik meestal een pre-order plaatsen bij de grote winkels voor ~€55, maar ze blijven nu allemaal steken op €65.... Als dat zo blijft koop ik het liever digitaal voor €5 meer.
Verwacht dat Mediamarkt nog wel gaat 'stunten' met de prijs.
Zijn de pre-orders overigens al te preloaden op PS4?

Rivanov wijzigde deze reactie 18-09-2017 08:30 (5%)

Steam | Twitch | Mixer | Xbox Live: Rivanov | PSN: RivanovNL :: LG OLED55B6v :: PS4 Pro :: Xbox One X

• pelidee
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 15-08 10:02
quote:
Rivanov schreef op maandag 18 september 2017 @ 08:29:
[...]

Verwacht dat Mediamarkt nog wel gaat 'stunten' met de prijs.
Zijn de pre-orders overigens al te preloaden op PS4?
MediaMarkt kennende zal in de week van de release de game voor €55,- op te halen zijn of het moet sinds jaren anders zijn.

• Pykow

Pykow

Pykow Gaming | BuG

quote:
taker1987 schreef op maandag 18 september 2017 @ 00:54:
21 september voor EA origin access abonnementhouders
26 september voor Ronaldo en Icon edition
29 september standaard editie

Preload staat op dit moment op 22 september 19:00

Ik heb EA access, maar zie nog geen pre-load mogelijkheid op dit moment.

quote:
Pykow schreef op maandag 18 september 2017 @ 10:38:
[...]

21 september voor EA origin access abonnementhouders
26 september voor Ronaldo en Icon edition
29 september standaard editie

Preload staat op dit moment op 22 september 19:00

Ik heb EA access, maar zie nog geen pre-load mogelijkheid op dit moment.
Wat wel bijzonder is; in het mailtje welke ik kreeg na de aankoop van de Icon editie staat:

Verwachte releasedatum: 25/09/2017 @ 11:00 PM

• Pykow

Pykow

Pykow Gaming | BuG

quote:
Vissert schreef op maandag 18 september 2017 @ 11:49:
[...]

Wat wel bijzonder is; in het mailtje welke ik kreeg na de aankoop van de Icon editie staat:

Verwachte releasedatum: 25/09/2017 @ 11:00 PM
Ja dat kan UK tijd zijn over VS

• Er!k
quote:
Turfschipper schreef op maandag 18 september 2017 @ 00:06:
Mensen hier die de Switch versie overwegen?
Ik heb hem besteld. Ben al sinds jaar en dag PC speler (met XBOX controller); maar geef nu de Switch versie een kans. Lekker mobiel gamen in plaats van boven op de zolderkamer...

• overdoseh
  • Registratie: juni 2012
  • Laatst online: 10:44
Excuses als het al gevraagd is. Maar als ik nu de Origin access koop voor 1 maand (4 euro dacht ik), kan ik dan de 21e al spelen en het na een maandje weer opzeggen? Dat klinkt wel erg aantrekkelijk namelijk om voor 4 euro al een week eerder te kunnen spelen :)!

• SR8
  • Niet online
quote:
overdoseh schreef op maandag 18 september 2017 @ 12:15:
Excuses als het al gevraagd is. Maar als ik nu de Origin access koop voor 1 maand (4 euro dacht ik), kan ik dan de 21e al spelen en het na een maandje weer opzeggen? Dat klinkt wel erg aantrekkelijk namelijk om voor 4 euro al een week eerder te kunnen spelen :)!
Ja, dat is mogelijk. De beperking is dat je maar 10 uur kan spelen. Dus niet een hele week.

• overdoseh
quote:
SR8 schreef op maandag 18 september 2017 @ 12:21:
[...]

Ja, dat is mogelijk. De beperking is dat je maar 10 uur kan spelen. Dus niet een hele week.
Thanks, super! Weet je hoeveel pakjes je kan openen in 10 uur.... ;)

• SR8
  • Niet online
De 21e gaat ook de web app online voor diegene die daar in aanmerking voor komen. En PC is het enige platform die FIFA points kunnen kopen via de webapp. In principe heb je geen Origin Access nodig om packs te openen als jij de 21e op de web app kunt komen.

• Pykow

Pykow

Pykow Gaming | BuG

quote:
overdoseh schreef op maandag 18 september 2017 @ 12:15:
Ik heb zelf een jaar afgesloten voor 25 euro.
Momenteel geniet ik van Titanfall 2 en kan ik vanaf aanstaande donderdag al aan de slag met fifa18 :D

• overdoseh
quote:
Pykow schreef op maandag 18 september 2017 @ 13:28:
[...]

Ik heb zelf een jaar afgesloten voor 25 euro.
Momenteel geniet ik van Titanfall 2 en kan ik vanaf aanstaande donderdag al aan de slag met fifa18 :D
De andere titels die erin zitten heb ik bijna allemaal al, dus doe het puur voor fifa :). Kan je Titanfall en BF1 etc. dan ook maar 10 uur spelen of is dat alleen bij de early access van FIFA?

• shoombak
  • Niet online
quote:
overdoseh schreef op maandag 18 september 2017 @ 14:44:
[...]

De andere titels die erin zitten heb ik bijna allemaal al, dus doe het puur voor fifa :). Kan je Titanfall en BF1 etc. dan ook maar 10 uur spelen of is dat alleen bij de early access van FIFA?
De spellen in de Vault (zoals Titanfall en BF1) kun je onbeperkt spelen zolang je subscriptie loopt. Trials voor bijv Fifa 18 zijn gelimiteerd tot 10 uur speeltijd.

Overigens is het aan te raden om zeker te zijn dat je de game helemaal afsluit zodat de timer niet per ongeluk door blijft lopen.

shoombak wijzigde deze reactie 18-09-2017 14:48 (11%)

• Pykow

Pykow

Pykow Gaming | BuG

Ik blijf helaas wel problemen houden op de PC versie met FIFA.
in FIFA 17 moet ik vsync aanzetten in de nvidia 3D settings om een vloeiende game te krijgen.
Ik heb namelijk een G-Sync 144hz monitor (2e monitor is een 60hz, maar daar game ik niet op).

Wanneer ik vsync uit laat staan voor FIFA, dan schiet mijn FPS naar 200+ met als gevolg dat het hoe gek het ook klinkt, gewoon stutters opleverd. met vsync aan blijft de game steken op 144FPS en dat is lekker vloeiend.

In FIFA18 demo heb ik dezelfde instellingen toegepast, maar nu doen ze daar nog eens een schepje bovenop.
Ik moet in de spelinstellingen aangeven dat ik de game wil beperken op 60fps (bps) en vsync staat aan in de nvidia 3D instellingen. Ik haal nu keurig 144FPS en het spel is super vloeiend.
Nu start ik OBS om mijn gameplay op te nemen en dan begint de ellende.
De game schaalt zich terug naar 60FPS en krijgt weer last van stutters.
Ik sluit OBS weer af en er is geen vuiltje aan de lucht te bekennen.

Hopelijk is dit een probleem in de DEMO versie en straks niet in de volledige versie, want anders ga ik echt balen. Fifa kan ik gewoon niet spelen op 60fps op mijn monitor.
Je kan gewoon niet meer terug als je van 144hz komt.

• shoombak
  • Niet online
Overigens is er nog een kleine kans dat de EA Access woensdag (20 september) al unlockt, blijkbaar zou Early Access voor Fifa 17 op donderdag 22 september uit moeten komen, maar was het in werkelijkheid woensdag 21 september.

shoombak wijzigde deze reactie 18-09-2017 15:51 (4%)

• Jumpman
Het lijkt er wel op dat EA de markt met FIFA 17.5 18 behoorlijk aan het reguleren is. Even in mijn e-mail gekeken vanaf 2014 FIFA elk jaar voor de PS4 kunnen kopen voor € 39,00 t/m € 44,50 op de release datum (zonder games inleveren acties etc.). Dit jaar is er volgens mij nog geen pre-order drop geweest onder de € 55,00 (bron Budgetgaming). Ik verwacht dat de grote ketens (Media Markt, Bol.com, etc.) FIFA 18 voor € 55,00 te koop zetten en dat de game niet voor veel minder te koop zal zijn. Misschien geeft EA wel een minimale prijs af voor de eerste weken na de release? Het is in ieder geval erg frappant, dit jaar. Terwijl we meestal zien, dat de jaarlijks terugkerende games elk jaar dat de console generatie er is ietsje goedkoper worden.

Bij wehkamp staat Fifa in de top 3 meest verkochte games (Fifa 17) ze verdienen hier dus gewoon lekker aan.

zodra 1 van de grotere winkels 18 in de aanbieding doet gaat de rest gelijk mee. Tot die tijd heb ik 18 bij wehkamp gepreorderd . Mocht hij toch goedkoper bij mm oid verschijnen stuur ik hem gewoon terug.
Zo niet is het ook prima. Ik betaal gerust een 10tje meer voor een game waar ik zoveel tijd in steek

• Pykow

Pykow

Pykow Gaming | BuG

quote:
Jumpman schreef op maandag 18 september 2017 @ 21:46:
Het lijkt er wel op dat EA de markt met FIFA 17.5 18 behoorlijk aan het reguleren is. Even in mijn e-mail gekeken vanaf 2014 FIFA elk jaar voor de PS4 kunnen kopen voor € 39,00 t/m € 44,50 op de release datum (zonder games inleveren acties etc.). Dit jaar is er volgens mij nog geen pre-order drop geweest onder de € 55,00 (bron Budgetgaming). Ik verwacht dat de grote ketens (Media Markt, Bol.com, etc.) FIFA 18 voor € 55,00 te koop zetten en dat de game niet voor veel minder te koop zal zijn. Misschien geeft EA wel een minimale prijs af voor de eerste weken na de release? Het is in ieder geval erg frappant, dit jaar. Terwijl we meestal zien, dat de jaarlijks terugkerende games elk jaar dat de console generatie er is ietsje goedkoper worden.
Tegenwoordig betaal je voor heel veel triple a titels al snel 70 euro voor een digital deluxe editie.
Jammer dat de games zo duur zijn en dat je daardoor minder games per jaar koopt.
Voor fifa betaal ik snel 70 euro zonder er over na te hoeven denken.
Ik speel zo 300 uur fifa als het niet meer is.

• Jumpman
quote:
Pykow schreef op maandag 18 september 2017 @ 22:29:
[...]

Tegenwoordig betaal je voor heel veel triple a titels al snel 70 euro voor een digital deluxe editie.
Jammer dat de games zo duur zijn en dat je daardoor minder games per jaar koopt.
Voor fifa betaal ik snel 70 euro zonder er over na te hoeven denken.
Ik speel zo 300 uur fifa als het niet meer is.
Hier sinds de PS4 nooit meer dan € 49,00 betaald voor welke triple A game dan ook (en had ze allemaal op releasedatum of ervoor in huis.

Dat tientje maakt mij overigens ook niet uit voor een topgame of een game die ik veel speel, maar bij FIFA 18 viel met het gewoon op.

• hotymoty
Jeetje mina wat heeft EA fifa verkracht zeg...
Het gaat veel te snel en elke normale pass is een kanonskogel, dan nog niet over de animaties gesproken. Wat voelt het allemaal houterig aan, vooral de duels. Het schieten is wel netjes gedaan. En de moeilijkheidsgraad van de computer is lachwekkend. Ik win elke wedstrijd op Legendarisch niveau, dat kan toch niet lijkt me. Met een paar kanonskogel passes ben ik bij de 16 van tegenstander die geen klote uitvoert, zowel verdedigend als aanvallend. Ik zit op een punt dat ik kansen ga verprutsen omdat ik een beetje met de computer speel (te mooi willen doen omdat het te makkelijk is).

Ben ik de enige die deze punten ervaar? Zal toch niet.

Ik haal elk jaar FIFA, maar dit jaar valt het vies tegen.

• Pykow

Pykow

Pykow Gaming | BuG

quote:
hotymoty schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 02:07:
Jeetje mina wat heeft EA fifa verkracht zeg...
Het gaat veel te snel en elke normale pass is een kanonskogel, dan nog niet over de animaties gesproken. Wat voelt het allemaal houterig aan, vooral de duels. Het schieten is wel netjes gedaan. En de moeilijkheidsgraad van de computer is lachwekkend. Ik win elke wedstrijd op Legendarisch niveau, dat kan toch niet lijkt me. Met een paar kanonskogel passes ben ik bij de 16 van tegenstander die geen klote uitvoert, zowel verdedigend als aanvallend. Ik zit op een punt dat ik kansen ga verprutsen omdat ik een beetje met de computer speel (te mooi willen doen omdat het te makkelijk is).

Ben ik de enige die deze punten ervaar? Zal toch niet.

Ik haal elk jaar FIFA, maar dit jaar valt het vies tegen.
Het is een demo.
In de demo gaat alles altijd makkelijker.
Als je snel passt dan kan de ai je niet bij benen in de demo. Dit zal wel gefixed zijn in de volledige versie. Of in ieder geval gepatch worden

• dannbla
  • Laatst online: 16-09 22:09
quote:
Pykow schreef op maandag 18 september 2017 @ 15:23:
Ik blijf helaas wel problemen houden op de PC versie met FIFA.
in FIFA 17 moet ik vsync aanzetten in de nvidia 3D settings om een vloeiende game te krijgen.
Ik heb namelijk een G-Sync 144hz monitor (2e monitor is een 60hz, maar daar game ik niet op).

Wanneer ik vsync uit laat staan voor FIFA, dan schiet mijn FPS naar 200+ met als gevolg dat het hoe gek het ook klinkt, gewoon stutters opleverd. met vsync aan blijft de game steken op 144FPS en dat is lekker vloeiend.

In FIFA18 demo heb ik dezelfde instellingen toegepast, maar nu doen ze daar nog eens een schepje bovenop.
Ik moet in de spelinstellingen aangeven dat ik de game wil beperken op 60fps (bps) en vsync staat aan in de nvidia 3D instellingen. Ik haal nu keurig 144FPS en het spel is super vloeiend.
Nu start ik OBS om mijn gameplay op te nemen en dan begint de ellende.
De game schaalt zich terug naar 60FPS en krijgt weer last van stutters.
Ik sluit OBS weer af en er is geen vuiltje aan de lucht te bekennen.

Hopelijk is dit een probleem in de DEMO versie en straks niet in de volledige versie, want anders ga ik echt balen. Fifa kan ik gewoon niet spelen op 60fps op mijn monitor.
Je kan gewoon niet meer terug als je van 144hz komt.
De 60 FPS optie staat eigenlijk verkeerd benoemd in de settings menu (is al jaren zo) het is eigenlijk gewoon een 'vsync aan' optie. Ook ik heb 144hz G-Sync en gebruik de volgende settings:

60 FPS in FIFA opties geselecteerd
Nvidia settings:
G-Sync uit (Fixed refresh)
Vsync: Adaptive
threaded optimization; On

Hiermee haal ik stabiel 165 fps (165hz.)
Probeer dat eens :)

There's no school like the old school and i'm the headmaster

• Pykow

Pykow

Pykow Gaming | BuG

quote:
dannbla schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 08:46:
[...]

De 60 FPS optie staat eigenlijk verkeerd benoemd in de settings menu (is al jaren zo) het is eigenlijk gewoon een 'vsync aan' optie. Ook ik heb 144hz G-Sync en gebruik de volgende settings:

60 FPS in FIFA opties geselecteerd
Nvidia settings:
G-Sync uit (Fixed refresh)
Vsync: Adaptive
threaded optimization; On

Hiermee haal ik stabiel 165 fps (165hz.)
Probeer dat eens :)
Bij vsync kan ik alleen kiezen voor: gebruik 3d toepassing, uit, aan of snel.
Thread optimalisering heb ik nu aangezet.
G-sync kan je alleen aan of uit zetten, maar deze heb ik standaard aan staan.

• Mars18
  • Registratie: september 2006
  • Laatst online: 10:46
Had al niet meer gedacht aan EA Acces, maar snel weer verlegen dan.
Als ik dan 10 uur kan spelen vanaf de 21e.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 4 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• dannbla
  • Laatst online: 16-09 22:09
quote:
Pykow schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 08:56:
[...]

Bij vsync kan ik alleen kiezen voor: gebruik 3d toepassing, uit, aan of snel.
Thread optimalisering heb ik nu aangezet.
G-sync kan je alleen aan of uit zetten, maar deze heb ik standaard aan staan.
Fixed refresh kiezen dan kun je ook adaptive vsync gebruiken en zal het stotteren weg zijn ;)

EDIT:
https://steamuserimages-a...41719321AB64384D1FC1C02B/

dannbla wijzigde deze reactie 19-09-2017 09:12 (12%)

There's no school like the old school and i'm the headmaster

• wildcardxxl
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 31-01-2018
Wat nou als je wel EA Acces hebt maar niet FIFA 18 hebt gekocht/gepreorderd? Kan je dan ook 1 uur spelen?

Heb 18 gekocht voor de ps4 omdat ik de Pro heb en hem daarom liever daarop speel. Twijfel nog of ik mijn One wil houden maar 10 uurtjes 18 er nog op kunnen spelen is mooi meegenomen!

• Mars18
  • Registratie: september 2006
  • Laatst online: 10:46
quote:
wildcardxxl schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 09:12:
Wat nou als je wel EA Acces hebt maar niet FIFA 18 hebt gekocht/gepreorderd? Kan je dan ook 1 uur spelen?

Heb 18 gekocht voor de ps4 omdat ik de Pro heb en hem daarom liever daarop speel. Twijfel nog of ik mijn One wil houden maar 10 uurtjes 18 er nog op kunnen spelen is mooi meegenomen!
Dan kan je ook 10 uur spelen, kon vorig jaar ook.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 4 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• Pykow

Pykow

Pykow Gaming | BuG

quote:
dannbla schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 09:11:
[...]

Fixed refresh kiezen dan kun je ook adaptive vsync gebruiken en zal het stotteren weg zijn ;)

EDIT:
https://steamuserimages-a...41719321AB64384D1FC1C02B/
Zie hier het probleem van wat er mis gaat met OBS en de Fifa 18 demo

Gisteren heb ik The journey Fifa 17 opgenomen als voorbereiding op mijn opnames voor The journey seizoen 2. Maar daar heb ik verder geen last van lag

• shoombak
  • Niet online
Vorig jaar was het op de Xbox overigens mogelijk om een tweede MS account aan te maken op je Xbox, daarop nogmaals een maand EA Access te nemen om zo nog 10uur te spelen.

YouTube: EA Profile Switch

• hotymoty
quote:
Pykow schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 05:09:
[...]

Het is een demo.
In de demo gaat alles altijd makkelijker.
Als je snel passt dan kan de ai je niet bij benen in de demo. Dit zal wel gefixed zijn in de volledige versie. Of in ieder geval gepatch worden
Mag het hopen. Het voelt allemaal zo onrealistisch aan, vooral duels. Ik hoop dat ze het een of ander veranderen.

• Steven030
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 14-09 14:43
Hij is nu te spelen via EA/Origin Acces!

• jordyyyys
  • Registratie: november 2013
  • Laatst online: 07:36
Ik zag dat je bij Game Mania een digitaal netwerk kaartje aan kan schaffen waarmee je de Icon Edition kan downloaden, is dit aan te raden, en kan ik hem dan preloaden?

iPhone X 64 GB | Canon 40d | www.instagram.com/jorvisuals

• Leoon.

Leoon.

waka waka hey hey

Net ook even de webapp aangeslingerd. Transfermarkt is niks te doen. Wat kloten zeg :( Geprobeerd met VPN om via amerikaanse website te gaan maar is geen verschil, met IE ook geen verschil. Ben fucked tot 't uitkomt?

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

• MyUtd4Life
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 16-09 21:30
Zag gisteren berichtje voorbij komen dat volgens mij van het EA forum waar developer had gezegd dat mensen met een gelockte transfermarkt inderdaad pas bij de release de transfermarkt kunnen gebruiken.

FIFA Benelux Administrator

• SR8
  • Niet online
Ja dat is het bericht van de EA Community Manager na terugkoppeling met EA:
quote:
If you don't currently have FUT Transfer Market Access on the Web or Companion App (when it launches) then you'll need to wait until the full game launches on the 26th/29th Sept (depending on version purchased) so you can start playing FUT on your console or PC.

This isn't something that can be unlocked manually either on the forums or via the support team, you would need to wait until you're able to get into the full game.

Playing normally on your platform of choice once launched, should unlock your access to the Transfer Market on the Web/Companion App. Because our system changes from time to time there isn't one way to unlock access.

• Leoon.

Leoon.

waka waka hey hey

quote:
SR8 schreef op donderdag 21 september 2017 @ 10:59:
Ja dat is het bericht van de EA Community Manager na terugkoppeling met EA:

[...]
Wauw dat zuigt echt enorm zeg.. Dit is genaaid in het kwadraat. Nu krijgen mensen voorsprong op anderen..

• SR8
  • Niet online
Vorig jaar gebeurde dit ook al. Ik denk dat ze dit doen om de servers te ontlasten en de release van de webapp zo soepel mogelijk te laten verlopen.

• ajaxalex
  • Registratie: juli 2015
  • Laatst online: 16-09 15:12

ajaxalex

`Kroon

Same here, ik neem aan door de preload dat de transfermarkt wel unlocked wordt?
quote:
ajaxalex schreef op donderdag 21 september 2017 @ 13:09:
Same here, ik neem aan door de preload dat de transfermarkt wel unlocked wordt?
Ik zou er niet van uit gaan..
Pagina: 1 2 3 ... 7 Laatste

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Games

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True