Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
quote:
bvbal79 schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 14:31:
[...]

Ik heb daar het gevoeld toch dat het ad random is. Zo begon ik maandag met een verlies tegen een bronzen team waarna ik een full TOTS team wegspeelde....
Misschien, maar in squad battles is de rating van een team echt niet relevant, alles is toch geboost waardoor het voornamelijk gaat om formatie/tactiek.

Sowieso, als de AI besluit niet high pressure/aggression te spelen dan is het een free-win.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Jedi Geub
  • Registratie: januari 2004
  • Niet online
Online is deze game echt zo gaar met al die exploid sukkeltjes... Allemaal 6 man achterin, 2 snelle mannen voorin en dan die steekbal 3x doen. Is sowieso 2x een goal dan...

EA maakt de game zo voorspelbaar en dom op deze manier...

PSN: Jedi_Geub [Link] https://tweakers.net/aanbod/1212935/apple-watch-series-2-(nylon-bandje-42mm)-zilver-(grijs).html [/link]

• Vlassie1980
  • Registratie: april 2003
  • Laatst online: 14:33
Is het uberhaupt alweer mogelijk in deze versie of in komende versies om je eigen muziek op PS4 te importeren? Hoe vet zou het zijn om dit als muziek of entrance scene te hebben :)

• DirtyBird
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 19:09

DirtyBird

Praktiserend denker

Ik maak keer op keer de fout in FUT dat ik probeer te voetballen en daarmee wordt het me ook steeds duidelijker wat er precies mis is met het spel, namelijk dat voetballen en opbouwend spelen niet loont. Je kunt ongelimiteerd sprinten en je spelers spelen een pot makkelijk uit. Daar komt bij dat tijdens een confrontatie de speler die sprint in het voordeel is. Natuurlijk zitten er allemaal gare bugs in waar je van gaat fronsen (inworpen en corners ogenschijnlijk verkeerd toegewezen, bizarre overtredingen waar niet voor gefloten wordt, etc), maar ik denk dat ze het met een vrij kleine ingreep een veel beter spel zouden kunnen maken.
- Sprinten zwaarder bestraffen mbt stamina van de spelers
- grotere error op afstandsschoten

Nu loont het om achterin op de kluts te spelen en te loeren op een counter en vol te sprinten. Dat levert box-to-box wedstrijden op die eigenlijk vrij saai zijn en, zoals @Jedi Geub al zegt, voorspelbaar.

Het zou wel het tempo uit het spel halen waarmee ze waarschijnlijk een groot deel van de grote groep casuals verliezen.

Het lastige van nietsdoen is dat je nooit weet wanneer je klaar bent.

• harrybeuker
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 22:46
https://sportnieuws.nl/es...sschien-eindelijk-winnen/

Speel jij FIFA met je vrienden, maar is het voor jou geen uitdaging meer om van ze te winnen? Dan heeft ontwikkelaar EA dé spelmodus voor jou gemaakt. In FIFA 19 kun je namelijk ook spelen met 'house rules'.

Dit zijn eigenlijk een soort handicaps die je jezelf of een ander kunt opleggen om het spel wat uitdagender te maken. Zo kun je bijvoorbeeld instellen dat je hele team al met een gele kaart begint of dat je spelers vanaf het begin geen energie hebben. Ook je scoringsmogelijkheden kun je flink beperken: zo kun je ervoor zorgen dat alleen afstandsschoten of volleys en kopballen als goals tellen.

Survival
Daarnaast gaat het gerucht dat ook de survival-regel een onderdeel zal zijn van de house rules van FIFA 19. Die regel zorgt ervoor dat je een speler verliest bij elk doelpunt dat je maakt. Voor je tegenstander geldt hetzelfde. Meer officiële aankondigingen kunnen we waarschijnlijk verwachten op de gamebeurs Gamescom, die van 21 tot 25 augustus wordt gehouden.

harrybeuker wijzigde deze reactie 31-07-2018 14:21 (83%)

• stijn014
  • Registratie: december 2004
  • Nu online
Heb tijdens het WK FIFA 18 gekocht (België wereldkampioen weet je wel ;)) Mijn vorige fifa was 2003. Kan ik het spel gewoon blijven spelen als fifa 19 uitkomt of gaat EA er alles aan doen om mij opnieuw te doen betalen? Ik speel geen FUT of online. Enkel carreer en de WK mode.

• Fifaflaws
  • Registratie: februari 2018
  • Laatst online: 13-09 21:42
XD FIFA. Ik ga echt nooit meer geld uitgeven aan de serie. HE-LE-MAAL KLAAR MEE

• Fleximex
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 15:39
Afgelopen week weer wat potjes gespeeld. Het blijft zuur dat verdedigers zo goed de bal kunnen rondspelen en dat het enige wat je met druk zetten bereikt is dat je ruimtes weggeeft en spelers van de tegenstanders vrij laat staan. Maar het alternatief, niet druk zetten, is geen alternatief als je achter staat...

Verder blijft Fifa nog steeds dat spel van de magische knopcombinaties. Tegenstanders weten altijd met voorzetten het hoofd van een medespeler te vinden waarbij ook nog eens die speler naar de bal toe springt en jouw speler als een zoutzak omhoog gaat of helemaal niet springt.

Wat heeft mijn tegenstander dan gedaan om een goal te verdienen? Ook heb je soms voorzetten tegen waarbij de spelers van de tegenstander gewoon in de dekking staan en niet richting de plaats rennen waar de bal gaat komen. Maar op het moment dat de voorzet gegeven is opeens die kant op sprinten. Let wel. Je tegenstander bestuurt die speler helemaal niet. Dat is de AI die dat doet. En jouw verdediger blijft natuurlijk staan. Nogmaals: waaraan verdient mijn tegenstander dan een goal als hij enkel en alleen een voorzet geeft?

Ik heb ook altijd het idee dat ik zoveel meer moeite moet doen om een goal te maken dan mijn tegenstanders. Het voelt als een shooter waarbij ik 10 keer moet schieten om iemand dood te krijgen, terwijl andere spelers 3 keer hoeven te schieten. En dat met hetzelfde wapen...

Het beloningssysteem wat bij eigenlijk elke game aanwezig is (doe iets goed en krijg een beloning) is er in Fifa niet. Geef 10 geweldige passes, maar pass 11 komt net niet aan waardoor een aanval stuk loopt. Tegenstander krijgt per toeval de bal op de flank geeft 1 voorzet en raak.
Wat klopt hier niet EA? En natuurlijk is voetbal niet zo simpel dat je een bepaalde vooraf bepaalde set aan dingen moet doen om een goal te scoren (a.k.a. verdienen), maar het werk dat je nu moet verzetten om een goal te maken is zo inconsistent en zo niet gebalanceerd dat je gaat twijfelen of Fifa wel een game is. Een simulatie is het ook niet want daarvoor staat het te ver van echt voetbal af.

Wie het weet mag het mij vertellen.

• Freshnezz
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 17:17

Freshnezz

Why so serious?

quote:
Fleximex schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 20:51:

Wat heeft mijn tegenstander dan gedaan om een goal te verdienen? Ook heb je soms voorzetten tegen waarbij de spelers van de tegenstander gewoon in de dekking staan en niet richting de plaats rennen waar de bal gaat komen. Maar op het moment dat de voorzet gegeven is opeens die kant op sprinten. Let wel. Je tegenstander bestuurt die speler helemaal niet. Dat is de AI die dat doet. En jouw verdediger blijft natuurlijk staan. Nogmaals: waaraan verdient mijn tegenstander dan een goal als hij enkel en alleen een voorzet geeft?

Ik heb ook altijd het idee dat ik zoveel meer moeite moet doen om een goal te maken dan mijn tegenstanders. Het voelt als een shooter waarbij ik 10 keer moet schieten om iemand dood te krijgen, terwijl andere spelers 3 keer hoeven te schieten. En dat met hetzelfde wapen...

Het beloningssysteem wat bij eigenlijk elke game aanwezig is (doe iets goed en krijg een beloning) is er in Fifa niet. Geef 10 geweldige passes, maar pass 11 komt net niet aan waardoor een aanval stuk loopt. Tegenstander krijgt per toeval de bal op de flank geeft 1 voorzet en raak.
Wat klopt hier niet EA? En natuurlijk is voetbal niet zo simpel dat je een bepaalde vooraf bepaalde set aan dingen moet doen om een goal te scoren (a.k.a. verdienen), maar het werk dat je nu moet verzetten om een goal te maken is zo inconsistent en zo niet gebalanceerd dat je gaat twijfelen of Fifa wel een game is. Een simulatie is het ook niet want daarvoor staat het te ver van echt voetbal af.

Wie het weet mag het mij vertellen.
Precies dit dus.. dit spel slaat helemaal nergens op, je hebt gewoon totaal geen controle. Het ligt aan de AI of de kans groter is dat je wint, niet eens of je beter bent dan je tegenstander of niet.

Je gaat mij niet vertellen dat het door de tegenstander komt dat elke paas van mij stronttraag is, dat mijn spelers de simpelste ballen niet kunnen aannemen, dat er voor open goal op de paal geschoten wordt, dat letterlijk alles onderschept wordt, dat de tweede bal altijd bij je tegenstander terecht komt, dat je snelste speler door de traagste verdediger wordt ingehaald, dat je getackeld wordt, die speler weer van de grond op staat, je inhaalt en de bal weer kan afpakken voordat jouw speler die hele bal nog niet onder controle heeft etc. etc. etc. etc..

Met pijn en moeite divisie 1 gehaald met seizoenen, en sindsdien alleen maar verloren en inmiddels achter elkaar gezakt naar divisie 6. Denk dat ik van de afgelopen 40 wedstrijden er maar 4 ofzo gewonnen heb (wtf |:( ). Soms denk ik echt dat ik gewoon een hersenbeschadiging heb en dat ik gewoon echt niet meer weet hoe ik dit spel moet spelen niet normaal. Ik speel misschien wel meer dan 20 jaar voetbal games maar dit k*tspel slaat echt alles.

Pluspunt is wel dat mijn controller nog heel is #angermanagement

• Catch22
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 23:05
I feel you bro. Ik twijfelde soms zelfs of mijn controllers wel goed zijn.

Volgende maand maar kijken hoe het met fifa19 is

R5 1600 - RX480 - AOC AG271QX - LG 34UC79G

• Freshnezz

Freshnezz

Why so serious?

quote:
Catch22 schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 14:33:
I feel you bro. Ik twijfelde soms zelfs of mijn controllers wel goed zijn.

Volgende maand maar kijken hoe het met fifa19 is
Ja of toch weer terug naar PES gaan... ik ben in ieder geval hard aan het twijfelen

• Catch22
Freshnezz schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 15:21:
[...]

Ja of toch weer terug naar PES gaan... ik ben in ieder geval hard aan het twijfelen
Heb de demo net een paar potjes gespeeld, maar het voelt wel erg fijn.

• Freshnezz

Freshnezz

Why so serious?

Catch22 schreef op donderdag 13 september 2018 @ 23:46:
[...]

Heb de demo net een paar potjes gespeeld, maar het voelt wel erg fijn.
Tsja, kvind t ook wel iets beter spelen, maar helaas zegt een demo niet zoveel 8)7

• Fleximex
Toch maar weer eens in divisie 1 kampioen geworden. Ik moet zeggen dat ik ondanks mijn gezeik op dit spel ik nog steeds per 6 wedstrijden er 4 win, 1 gelijk en 1 verlies. En dat in divisie 1. En bij het winnen is het vaak ook nog eens overtuigend.

Maar die wedstrijden die ik verlies zijn zo moeilijk te pruimen. Vaak tegen van die Franse teams met hele technische en fysiek sterk + snelle spelers. Dan kan je soms niks doen. Je tegenstander spamt de pass knop en hobbelt er doorheen. Het meest frustrerende is dat je spelers met verdedigende acties heel snel in een lange animatie blijven hangen en dan eigenlijk stunned zijn (dus gewoon 1-2 seconden niet bestuurbaar zijn).
Het moet gewoon niet kunnen dat je in het strafschop gebied nog dieptepasjes of korte passjes kan geven. Gewoon niet realistisch en weinig tegen te doen. Dat voelt zo goedkoop aan als je dan een goal tegen krijgt.
Ik herhaal het nogmaals. Ik moet vaak veel meer moeite doen om een goal te maken.

• Dennis585
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 19:32
Vrijdag staat FIFA 19 digitaal op mijn Xbox One X te wachten.

In PES speel ik altijd solo Master League.

Is er in FIFA 19 ook zoiets en hoe heet dat?

• JBS
  • Registratie: januari 2004
  • Niet online
Mis ik iets, of is er geen algemeen FIFA 19 topic?

• Catch22
JBS schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 13:30:
Mis ik iets, of is er geen algemeen FIFA 19 topic?
Klopt. Ik ben op vakantie dus kan het even niet doen. Heb derhalve ook nog niet gespeeld dus heb ook niets te melden.

• Fleximex
Mijn vorige post ging over seizoen 63 en nu ook in seizoen 64 kampioen van divisie 1 *O*

Weet niet of het komt omdat de betere spelers al bij Fifa 19 zitten, maar het gaat belachelijk goed nu. Zit nu al lang in een goede flow. Helaas tijd om er weer uitgerukt te worden door Fifa 19 binnenkort eens te kopen _O-

Edit: en weer 2x kampioen divisie 1. En 1 keer misgelopen op één punt. Laatste kampioenschap net glansrijk:

Edit 2:
Weer meerdere keren kampioen geworden. Maar nu het laatste seizoen voor het eerst in 30 seizoenen ofzo gedegradeerd. Terwijl ik gewoon best goed speel. Ik heb toch 10 seizoenen lang een run gehad met echt maar enkele verliezen of gelijke spelen. Alleen maar overwinningen voor de rest. Maar nu toch zo'n tien keer verloren in relatief korte tijd.
Ik ben er weer even helemaal klaar mee. Vooral omdat ik in geen één van die het idee had dat de tegenstander beter was. Maar ik krijg weer veel van de bananen voorzetten die zo gescript zijn dat de jouw verdediger niet kopt ook al sta je voor je man. En je keeper niet van zijn lijn komt.
Ook de AI van de verdediging laat het soms weer afweten. Ach. Binnenkort Fifa 19 eens proberen.

Het meest idiote is nog dat ik in de leaderboards van die mensen zie staan die 2000 overwinningen hebben en minder dan 200 verlies partijen en dus ruim voor elke 10 overwinningen één keer verliezen. Ik moet eerlijk zeggen dat ik het idee heb nog nooit te zijn tegen gekomen. Ook niet waarvan ik nu verlies. Want hun tactiek is niet viable om zo'n hoge winning rate te hebben.

Fleximex wijzigde deze reactie 11-11-2018 21:25 (74%)

Pagina: 1 ... 5 6 7 Laatste

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Games

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True