Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• MyUtd4Life
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 20:40

Algemene informatie

Op 27 september verschijnt het nieuwste deel uit de bekende FIFA-serie, namelijk FIFA 18.
Bekijk hiernaast ook de topics voor [Multi] FIFA 18 Ultimate Team en [Multi] FIFA 18 Pro Clubs.

FIFA 18 Demo

Dinsdag 12 september kan je aan de slag met de demo van FIFA 18, op zowel PC, PlayStation 4 als Xbox One. Naast de normale kick-off wedstrijden kan je alvast een eerste indruk op doen van het tweede seizoen van The Journey.

De demo bevat twaalf teams: Atlético de Madrid, Bayern München, Boca Juniors, Guadalajara, Juventus, LA Galaxy, Manchester City, Manchester United, Paris Saint-Germain, Real Madrid, Toronto FC en Vissel Kobe. Er is te spelen in vier stadions namelijk: Santiago Bernabéu, Stubhub Center, King Fahd Stadium en La Bombonera.

Nieuwsbronnen

Officiële pagina's:
EA (Twitter - Facebook)
Nederlandstalige EA website (Twitter - Facebook)

Officiële community's:
FIFA Benelux (Twitter - Facebook)
Futhead News (Twitter)
FIFA Infinity (Twitter)

In ontwikkeling...

TS is nog verre van af, deze zal later worden aangevuld.

FIFA Benelux Administrator

• MyUtd4Life
Waarschijnlijk is de demo wel een (pre)-Gamescom build, waardoor bepaalde aspecten nog niet gefinetuned zullen zijn. Op Gamescom vond ik (t.o.v de "full version" die ik daar ook getest hebt) dat voornamelijk de passing en aannames nog wat werk aan de winkel hadden.

Benieuwd of we inderdaad dus die versie voorgeschoteld krijgen vanavond.

• MyUtd4Life
quote:
Leoon. schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 17:00:
[...]

Laat het ons maar zo snel mogelijk weten dan :D
Maar dan zou ik vergelijken met de "full version" van dat moment, die op dit moment of bij de release (of na day one patch) weer heel anders kan zijn. Probeerde juist te zeggen dat deze demo mogelijk best aanzienlijk verschil kan hebben (in negatieve zin) dan de game die je over twee weken kan spelen. Ik vind dat op basis van een demo of beta vaak te snelle conclusies worden getrokken over uiteindelijke game.

• MyUtd4Life
quote:
Leoon. schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 17:13:
[...]

Maar precies dat wil ik van je weten! Hoeveel verschil er is tussen wat je gespeeld hebt en de demo :)
In dat geval zal ik m'n best doen om een vergelijking te maken ;)

• MyUtd4Life
Wisten jullie toevallig al dat dit kan in FIFA 18?

• MyUtd4Life
Zag gisteren berichtje voorbij komen dat volgens mij van het EA forum waar developer had gezegd dat mensen met een gelockte transfermarkt inderdaad pas bij de release de transfermarkt kunnen gebruiken.

• MyUtd4Life
Inderdaad best aardig team @Capsaicin. Ik zou als ik jou was de prijs van Asensio komende dagen in de gaten houden. Het kan zijn dat hij best wat gaat stijgen in waarde.

Overigens even rekening mee houden dat er een apart topic is voor FUT:
[Multi] FIFA 18 Ultimate Team

MyUtd4Life wijzigde deze reactie 26-09-2017 11:47 (27%)

• MyUtd4Life
Update 3 van FIFA 18 is vanaf vandaag ook beschikbaar voor PlayStation 4 & Xbox One.

Pagina: 1

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Games

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True