Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odieus
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 20-05 13:38

Odieus

Onuitstaanbaar

Topicstarter
Mede-auteurs:
  • EvEs0r
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 09-06 19:02

EvEs0r

• kevinn
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 27-05 14:52

kevinn

• Ricloo86
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-11-2024

Ricloo86

• Audiowaste
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 09-06 23:04

Audiowaste

• Ronster
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 09-06 20:20

Ronster

Afbeeldingslocatie: https://media.easports.com/content/dam/ea/easports/fifa/features/2017/cristiano-ronaldo/june5/ronaldo-share.jpg

FIFA 18 Pro Clubs

Welkom bij het FIFA 18 Pro Clubs topic!

In dit topic weer alle ruimte om samen Pro Club teams op te richten en alle tactieken met elkaar te delen over deze mooie gamemode van Fifa. Ook zullen de regels die de teams hanteren hier later terug te vinden zijn.

Nieuwe features

On 10th of August 2017 FIFA 18 Beta for Pro Clubs and other modes kicked in, so we have some new features that we can look at in the new FIFA.

Some new features or improved features in FIFA 18 Pro Clubs include:

Hairstyles in every length
Celebrations
Kit Designs
Kit Colours
Custom Away Kits
Set Play styles
Match Room Player roles
Match Room Layout
Player Growth
In the lobby before searching for the match you can choose and select corner takers, penalty takers, free kick takers and the captain who will wear the armband. In FIFA 18 you can finally customize your club’s away kit. The traits tree is totally different as seen in the screenshot below, now it’s more like spider web, so to unlock a certain skill you have to unlock these before.

For your player you can choose up to three different player styles or builds, for instance you can have different player builds like CAM, CB and GK and you can switch between them by pressing one button.

Progression bars for acquiring next level in passing, shooting etc are now percentage values. The player growth is quite revamped. For instance, to get five star skills for your player you need to purchase four stages of dribbling (four skill points) to gain just +1 skill move, so it costs a lot.

There’s some new formations: 3-5-1-1, 3-1-4-2 and 4-1-3-2. Penalties are back to the way they were in FIFA 16. There’s no tattoos like rumours said. Only a few new hairstyles, some new beards and a few new celebrations (for example crossing hands (X) by Lewandowski)

Interesting and fun feature is that you can react with your player using emotes in game by pressing directions on the D-Pad – you can thank your teammate for the pass or taunt your opponent. Drop in matches are still only 5 vs 5. Below you can find some screenshots from the FIFA 18 Pro Clubs beta.

Afbeeldingslocatie: https://www.pro11.net/wp-content/uploads/2017/08/fifa-18-pro-clubs-player-traits.jpg
Afbeeldingslocatie: https://www.pro11.net/wp-content/uploads/2017/08/fifa-18-pro-clubs-lobby.jpg
Afbeeldingslocatie: https://www.pro11.net/wp-content/uploads/2017/08/fifa-18-pro-clubs-playstyles2.jpg
Afbeeldingslocatie: https://www.pro11.net/wp-content/uploads/2017/08/fifa-18-pro-clubs-play-styles.jpg
Afbeeldingslocatie: https://www.pro11.net/wp-content/uploads/2017/08/fifa-18-pro-clubs-custom-roles.jpg
bron

Teams

Hieronder vind je een lijst van Tweakers teams per platform.

Playstation 4
Tweakers FC
TweakersPSNPositieRol
Ricloo86Ricloo86LW/ST/RWManager
kevinnSouthationAny/CAMManager
EvEs0rEvesorST/LW/RW/CAMManager
OdieusLinQ-NLRW/CAM/CMManager
?Porphyrion_NLLWMember
?xXBOSSIEXxMascotte/Bank/Waar hij het minst in de weg looptMember
DaimenDaiov97ST/CAM/CM/RM/LMMember
FraxleHDFraxleHDST/CAM/CM/RM/LMNieuw
Djelon?ST/CAM/RB/LMNieuw
CRpt3r55Crypter55CAM/LM/RM/STNieuw

Tweakers FC wil aankomend seizoen met een brede selectie beginnen, lijkt het je leuk om mee te spelen reageer dan in het topic! Vermeld daarbij even je favoriete positie en je PSN ID.

Tweakers 2e Team
TweakersPSNPositieRol
AudiowasteFrank_MVVRM/LM/CAM*
taker1987taker-mart??
superessyDirestraits87??
Maurice079iRoyalFlushh??
vuileharrievuileharrie?Rode kaarten pakker
Rooobiin89rooobiin89??
KippetandSluweSjors??
WeHoDoplexforce??
bravehendrikbravehendrik??
?Vinccer??
MatsetstMatsetst??

Note 1: team toegevoegd waar we FIFA 17 mee speelden, kan zijn dat er namen missen
Note 2: nog niet duidelijk of al deze mensen ook daadwerklijk FIFA 18 gaan meespelen
Note 3: gaat er niet altijd even serieus aan toe 8)

XBOX One
TweakerXBL Positie(s)Status
Maverick!R0nster76CAMManager
Supermach Supermach14 ATTManager
ourplaygroundkersnaamgebruiMIDMember
-Flashback73DEF/MIDMember
Pannekoek81Pannekoek81 MID/ATTMember
-Bolle uiMID/ATTMember
JPM85JoeriRSDMID/ATTMember
-PlofjeLoverMID/ATTMember

PC

Mocht je mede-auteur willen worden, stuur dan even een PM! TS is een begin opzet, wees vrij om deze naar eigen inzicht aan te passen.

[ Voor 49% gewijzigd door Ronster op 26-09-2017 11:45 ]

PSN: LinQ-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
Top Jop!

Ben benieuwd hoe het dit jaar speelt, hoop dat de any's gewoon beter zijn naar mate je hoger speelt en niet van die rare dingen doen.

PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:22
Grote groep van de VFL zit in de beta, de rollen (FK, penalty, etc) lijkt nog niet goed op te slaan, maar lijkt een bug (niemand zit te wachten dit elke keer te moeten aanpassen).

AI is nog steeds een drama, een 433 park the bus gaan de fullbacks nog steeds als wingers rennen.

GK lijkt veruit de meest 'generfde' positie, zaken als je 16 niet uit mogen, geen auto-uitloop, geen pre-jump (onzin), maar nog wel de idiote 'bal komt op me af maar toch spring ik heel raar' animaties. Hoor zelfs aantal GK veteranen aangeven als dit zo blijft, ze stoppen met GK.

Ach, ze kunnen het hopelijk 'goed genoeg' houden tot weer zomer volgend jaar, hoef ik me maar 2-3 maanden max te irriteren en kunnen we naar FIFA 19 :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
SinergyX schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 16:52:
Grote groep van de VFL zit in de beta, de rollen (FK, penalty, etc) lijkt nog niet goed op te slaan, maar lijkt een bug (niemand zit te wachten dit elke keer te moeten aanpassen).

AI is nog steeds een drama, een 433 park the bus gaan de fullbacks nog steeds als wingers rennen.

GK lijkt veruit de meest 'generfde' positie, zaken als je 16 niet uit mogen, geen auto-uitloop, geen pre-jump (onzin), maar nog wel de idiote 'bal komt op me af maar toch spring ik heel raar' animaties. Hoor zelfs aantal GK veteranen aangeven als dit zo blijft, ze stoppen met GK.

Ach, ze kunnen het hopelijk 'goed genoeg' houden tot weer zomer volgend jaar, hoef ik me maar 2-3 maanden max te irriteren en kunnen we naar FIFA 19 :P
Oke, dat klinkt nog niet erg positief allemaal.

Hoop dat er ook positieve veranderingen zullen zijn, en wat vernieuwingen zou helemaal leuk zijn. Het is nu al meerdere jaren veel van hetzelfde. |:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EvEs0r
Yes! Ik heb er ook weer zin in (ondanks de geringe aanpassingen - maar dat zijn we inmiddels wel gewend hè :))

Denk wel dat het nieuwe trait-systeem wat beter is dan het huidige systeem. Meer om te unlocken en voor je gevoel dus meer om vrij te spelen en meer keuzevrijheid. Ben wel benieuwd hoe snel je de unlocks gaat verdienen, dat gaat voor een groot deel bepalen of het nieuwe systeem slaagt of niet.

Nee, ik ben géén Belg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ricloo86 schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 16:57:
[...]

Oke, dat klinkt nog niet erg positief allemaal.

Hoop dat er ook positieve veranderingen zullen zijn, en wat vernieuwingen zou helemaal leuk zijn. Het is nu al meerdere jaren veel van hetzelfde. |:(
Het nieuwe 'cross' systeem van de trailers zit er ook in, alleen hebben verdedigers niet echt de opties gekregen dit te kunnen counteren. Dus voor aanval een verbetering, maar verdediging niet echt zo.

Wel positief waren ze dat eindelijk de lobby compleet op de schop is, die was natuurljik al een kleine 5 jaar hetzelfde.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinn
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 27-05 14:52

kevinn

PSN; southation

Topicstarter
SinergyX schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 17:01:
[...]

Het nieuwe 'cross' systeem van de trailers zit er ook in, alleen hebben verdedigers niet echt de opties gekregen dit te kunnen counteren. Dus voor aanval een verbetering, maar verdediging niet echt zo.

Wel positief waren ze dat eindelijk de lobby compleet op de schop is, die was natuurljik al een kleine 5 jaar hetzelfde.
Ik ben bang dat dit enorm overpowered gaat worden deze fifa. In elke fifa krijgt EA het voor elkaar om het ene te nerfen en het ander weer overpowered te maken.

De beste verbetering is het kunnen aanpassen van player roles. De enige manier om de verdedigers achter te houden was de bus parkeren.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FraxleNL
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 26-10-2023

FraxleNL

PSN: FraxleHD

Beste,

Hierbij meld ik Djelon en ondergetekende aan voor het PS4 Tweakers team. Wij zijn twee veelzijdige malloten die zowel op het middenveld als in de aanval kunnen spelen. Ik zal echter nog een korte samenvatting van onze gewenste posities geven:

Djelon: ST, CAM, RB & LM
FraxleHD: ST, CAM, CM of RM/LM

Jarenlange training van onze lieftallige captain @Edzeau heeft er toe geleid dat wij veelzijdige teamplayers zijn.

Graag hoor ik of onze aanmelding in goede orde is ontvangen.

Met vriendelijke groet / with kind regards,

FraxleHD.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 958129

Lijkt me een leuk idee @FraxleNL 👍

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
FraxleNL schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 23:27:
Beste,

Hierbij meld ik Djelon en ondergetekende aan voor het PS4 Tweakers team. Wij zijn twee veelzijdige malloten die zowel op het middenveld als in de aanval kunnen spelen. Ik zal echter nog een korte samenvatting van onze gewenste posities geven:

Djelon: ST, CAM, RB & LM
FraxleHD: ST, CAM, CM of RM/LM

Jarenlange training van onze lieftallige captain @Edzeau heeft er toe geleid dat wij veelzijdige teamplayers zijn.

Graag hoor ik of onze aanmelding in goede orde is ontvangen.

Met vriendelijke groet / with kind regards,

FraxleHD.
Top dat jullie er weer bij zijn mannen!

Gaan gewoon even bekijken naar de animo voor het spel uitkomt om wellicht 1, 2 of meer teams te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRpt3r55
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15:23
Ik doe ook graag mee op Ps4!

Etuuuuuh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odieus

Odieus

Onuitstaanbaar

Topicstarter
Heb je nog een favoriete positie? En wat is je PSN ID?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audiowaste
Ricloo86 schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 09:05:
Top dat jullie er weer bij zijn mannen!

Gaan gewoon even bekijken naar de animo voor het spel uitkomt om wellicht 1, 2 of meer teams te maken.
Of 3 teams 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
Daar valt meer toch onder? ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Audiowaste
Ricloo86 schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 11:46:
[...]

Daar valt meer toch onder? ;)
Wij zullen in ieder geval ook weer een team starten, nog even kijken wie er allemaal mee gaan doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odieus

Odieus

Onuitstaanbaar

Topicstarter
Audiowaste schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 11:48:
[...]

Wij zullen in ieder geval ook weer een team starten, nog even kijken wie er allemaal mee gaan doen
Mocht je ook medeauteur willen worden zodat je je team toe kan voegen aan TS, laat maar even weten dan voeg ik je toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
Audiowaste schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 11:48:
[...]

Oke top! maar daar doen dan Fraxle en Djelon mee verwacht ik?

Edzeau gisteren gesproken en die verwacht niet te gaan spelen met 18, dus tof als jij dit op je neemt Audiowaste (Frank_MVV toch?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audiowaste
Ricloo86 schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 11:50:
Oke top! maar daar doen dan Fraxle en Djelon mee verwacht ik?

Edzeau gisteren gesproken en die verwacht niet te gaan spelen met 18, dus tof als jij dit op je neemt Audiowaste (Frank_MVV toch?)
Nee, afgelopen versie niet met hun gespeeld vanwege diverse redenen.
Vandaar zijn wij nog een ander team gestart, zal eerst eens kijken met hoeveel mensen we nog zijn.

Ben inderdaad Frank_MVV, @FraxleNL en @Anoniem: 958129 zullen niet bij ons mee doen. Hooguit sporadisch als ze dat willen natuurlijk.

@taker1987 en @vuileharrie weer erbij?

[ Voor 15% gewijzigd door Audiowaste op 15-08-2017 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
Audiowaste schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 11:52:
[...]

Vandaar zijn wij nog een ander team gestart, zal eerst eens kijken met hoeveel mensen we nog zijn.
Uit hoeveel spelers bestaat je team?

Wellicht een optie om van alle (PS4) teams een chat met de spelers aan te maken, is er vaak wel iemand of een team om mee te spelen mocht de animo minder gaan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audiowaste
Ricloo86 schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 11:56:
Uit hoeveel spelers bestaat je team?

Wellicht een optie om van alle (PS4) teams een chat met de spelers aan te maken, is er vaak wel iemand of een team om mee te spelen mocht de animo minder gaan worden.
Op dit moment zitten in de groepsapp 11 mensen, maar de laatste tijd niet meer actief.
Heb nog geen idee hoeveel van de groep ook daadwerkelijk FIFA 18 Pro Clubs gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRpt3r55
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15:23
Odieus schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 11:42:
[...]

Heb je nog een favoriete positie? En wat is je PSN ID?
Mijn favoriete posities zijn CAM / LM / RM / SP

Mijn psn is Crypter55

Etuuuuuh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 01-07-2024
Audiowaste schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 11:52:
[...]

Ben inderdaad Frank_MVV, @FraxleNL en @Anoniem: 958129 zullen niet bij ons mee doen. Hooguit sporadisch als ze dat willen natuurlijk.

@taker1987 en @vuileharrie weer erbij?
uiteraard doe ik weer mee , na een succesvol team gestart afgelopen jaar ben ik dit jaar zeker weer van de partij met de groep van vorig jaar . 8)

psn: taker-mart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FraxleNL

FraxleNL

@Anoniem: 958129 en ik willen wel graag meedoen met een team dat iets serieuzer is met spelen. Wij hebben vorig jaar een tussenpauze genomen en willen dit jaar weer meedoen om de prijzen.

@Audiowaste ik heb vorig jaar een keer met jullie meegedaan. Doelpunt kwam gelijk in de compilatie :p.

Ik wil eventueel wel meehelpen met het bijwerken van de TS. Let me know ;).

[ Voor 12% gewijzigd door FraxleNL op 15-08-2017 13:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Audiowaste
taker1987 schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 12:57:
[...]
uiteraard doe ik weer mee , na een succesvol team gestart afgelopen jaar ben ik dit jaar zeker weer van de partij met de groep van vorig jaar . 8)
Wordt FIFA18 niet betaald vanuit de "rode kaarten pot"? Duur grapje dan voor vuileharrie!
FraxleNL schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 13:04:
@Anoniem: 958129 en ik willen wel graag meedoen met een team dat iets serieuzer is met spelen. Wij hebben vorig jaar een tussenpauze genomen en willen dit jaar weer meedoen om de prijzen.

@Audiowaste ik heb vorig jaar een keer met jullie meegedaan. Doelpunt kwam gelijk in de compilatie :p.
Klopt, je weet dat je bij ons altijd mee mag doen Legend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
Volgens mij zijn er nu sowieso 2 teams, top!

@Audiowaste Misschien een idee om jou team toe te voegen aan TS? en eventuele spelers die willen joinen op te vangen? of is het besloten team?

Bij ons kunnen spelers zich aanmelden, wij zitten nu op 8.
Moeten er wel voor waken niet met teveel te zijn gezien de posities :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audiowaste
Ricloo86 schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 13:24:
@Audiowaste Misschien een idee om jou team toe te voegen aan TS? en eventuele spelers die willen joinen op te vangen? of is het besloten team?
Sure, ik wil het team best toevoegen. Al weet ik nog niet precies wie allemaal gaat spelen.
In principe mag iedereen mee doen, maar heeft geen zin om met 30 mensen in een club te zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
Audiowaste schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 13:28:
[...]

Sure, ik wil het team best toevoegen. Al weet ik nog niet precies wie allemaal gaat spelen.
In principe mag iedereen mee doen, maar heeft geen zin om met 30 mensen in een club te zitten.
Eens vandaar dat een inventarisatie wel goed is om in de TS te hebben.

Bij ons zijn er ook nog 3 spelers waarvan we niet weten wat ze doen, 1 daarvan speelt nu bij en hele actieve club (niet Tweakers gerelateerd).
Mochten deze spelers ook bij Tweakers komen heb je al een hele flinke groep.

Wel goed om een redelijke team bezetting te hebben omdat je toch na een aantal maanden merkt dat sommige spelers afhaken of minder actief worden.

Wij hebben en 6-tal spelers die al jaren samen speelt nu wat wel de basis is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audiowaste
Ricloo86 schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 13:33:
[...]

Eens vandaar dat een inventarisatie wel goed is om in de TS te hebben.

Bij ons zijn er ook nog 3 spelers waarvan we niet weten wat ze doen, 1 daarvan speelt nu bij en hele actieve club (niet Tweakers gerelateerd).
Mochten deze spelers ook bij Tweakers komen heb je al een hele flinke groep.

Wel goed om een redelijke team bezetting te hebben omdat je toch na een aantal maanden merkt dat sommige spelers afhaken of minder actief worden.
Eensch. Ik zal ons huidige team in ieder geval zo ver als mogelijk toevoegen. Na een aantal maanden zul je zien dat teams toch wel gaan samensmelten. Voor mijn gevoel waren mensen FIFA17 ook veel sneller zat dan eerdere versies.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Odieus

Odieus

Onuitstaanbaar

Topicstarter
Audiowaste schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 13:28:
[...]

Heb je toegevoegd als mede-auteur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
Audiowaste schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 13:44:
[...]

Eensch. Ik zal ons huidige team in ieder geval zo ver als mogelijk toevoegen. Na een aantal maanden zul je zien dat teams toch wel gaan samensmelten. Voor mijn gevoel waren mensen FIFA17 ook veel sneller zat dan eerdere versies.
Ja eens, 16 heb ik persoonlijk ook veel meer gespeeld.

Hopen dat 17 de prijzenkast helemaal gevuld wordt, want doel is toch wel om elke prijs te gaan behalen dit jaar >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FraxleNL

FraxleNL

Kijk, mooi om te horen dat er al wat teams worden samengesteld. Nu rest mij de vraag in welk team Djelon en ik terecht komen? @Ricloo86, is dat jouw team?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Audiowaste
Odieus schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 13:45:
[...]

Heb je toegevoegd als mede-auteur
Top, zal in ieder geval zo goed als mogelijk ons oude team toevoegen.
FraxleNL schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 13:58:
Kijk, mooi om te horen dat er al wat teams worden samengesteld. Nu rest mij de vraag in welk team Djelon en ik terecht komen? @Ricloo86, is dat jouw team?
Je bent bang dat je bij ons komt he? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
FraxleNL schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 13:58:
Daar ben je natuurlijk helemaal vrij in, wat je zelf leuk vindt.

En is niet per definitie mijn team, @EvEs0r @Odieus @kevinn zijn er ook vanaf het begin bij en zijn manager.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FraxleNL

FraxleNL

Ricloo86 schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 14:02:
[...]

Daar ben je natuurlijk helemaal vrij in, wat je zelf leuk vindt.

En is niet per definitie mijn team, @EvEs0r @Odieus @kevinn zijn er ook vanaf het begin bij en zijn manager.
Ik noem jou nu in dit geval omdat ik in ieder geval zeker van was dat jij betrokken bent bij dat team haha. Ik weet dat jullie wat serieuzer spelen. Het lijkt mij leuk om aankomend seizoen (samen met Djelon) aan te sluiten bij jullie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
FraxleNL schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 14:38:
[...]

Ik noem jou nu in dit geval omdat ik in ieder geval zeker van was dat jij betrokken bent bij dat team haha. Ik weet dat jullie wat serieuzer spelen. Het lijkt mij leuk om aankomend seizoen (samen met Djelon) aan te sluiten bij jullie.
Helemaal goed! (jullie zijn al aan TS toegevoegd)

Gekozen posities wil geen garantie geven overigens, als we met meerdere aan het spelen zijn moeten we gewoon kijken voor "natuurlijke" roulatie.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Odieus

Odieus

Onuitstaanbaar

Topicstarter
FraxleNL schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 14:38:
[...]

Als jullie willen kan @Ricloo86 jullie ook toevoegen aan onze whatsapp groep, moeten jullie dan maar even via PM regelen ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FraxleNL

FraxleNL

Odieus schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 14:46:
[...]

Als jullie willen kan @Ricloo86 jullie ook toevoegen aan onze whatsapp groep, moeten jullie dan maar even via PM regelen ;)
Top, ik zal het nummer van mij en Djelon doorgeven aan @Ricloo86 via een PM :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
FraxleNL schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 14:50:
[...]

Top, ik zal het nummer van mij en Djelon doorgeven aan @Ricloo86 via een PM :).
Toegevoegd! d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 30-05 13:24
Ik vind clubs ook altijd leuk om te doen, maar ik ben best een prutser :D Divisie 2 speler in FUT maar ik kan niet verdedigen of skill dribbelen, moet het vooral van passen en rennen hebben. Dit jaar (helaas maar een paar avonden) clubs gespeeld met een paar vrienden en daar zitten we nu ongeslagen in divisie 5 geloof ik. Stond daar spits, maar middenveld lijkt me ook wel prima. PSN: FreyrJoster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 09-06 23:55
Begin echt weer zin te krijgen aan Pro Clubs. Wij spelen met 2 teams op drukke dagen en hebben dit jaar eindelijk eens alle prijzen gepakt en spelen eigenlijk alleen nog maar in divisie 1. Als we degraderen promoveren we meestal wel gelijk weer en dat is echt een hele verbetering ten opzichte van vorig jaar.

Momenteel heb ik zon 1500 games gespeeld (Speel ook eigenlijk alleen maar Pro Clubs) en zag dat we met onze 'main team' zo'n 130 seizoenen gespeeld hebben inmiddels.

Het is jammer dat FIFA 18 niet echt veel verbeterpunten heeft. Ik vind het wel een groot pluspunt dat je nu in de lobby dingen kunt wijzigen. Ook de traits lijken beter opgebouwd dan dit jaar.

Dat de keepers niet meer uit de 16 kunnen komen lijkt me geen verbeterpunt. Wellicht wel fijner in drop-in matches. Ook schijnt het keepen een stuk moeilijker te zijn gemaakt. Ben benieuwd hoe dit gaat uitpakken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricloo86
Joster schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 18:55:
Ik vind clubs ook altijd leuk om te doen, maar ik ben best een prutser :D Divisie 2 speler in FUT maar ik kan niet verdedigen of skill dribbelen, moet het vooral van passen en rennen hebben. Dit jaar (helaas maar een paar avonden) clubs gespeeld met een paar vrienden en daar zitten we nu ongeslagen in divisie 5 geloof ik. Stond daar spits, maar middenveld lijkt me ook wel prima. PSN: FreyrJoster
Gewoon lekker spelen, het blijft uiteraard ook een spelletje ;)
Wat mij betreft welkom bij ons team, maar wellicht heeft Frank nu al meer plaats.
038Zwolle schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 20:22:
Begin echt weer zin te krijgen aan Pro Clubs. Wij spelen met 2 teams op drukke dagen en hebben dit jaar eindelijk eens alle prijzen gepakt en spelen eigenlijk alleen nog maar in divisie 1. Als we degraderen promoveren we meestal wel gelijk weer en dat is echt een hele verbetering ten opzichte van vorig jaar.

Momenteel heb ik zon 1500 games gespeeld (Speel ook eigenlijk alleen maar Pro Clubs) en zag dat we met onze 'main team' zo'n 130 seizoenen gespeeld hebben inmiddels.

Het is jammer dat FIFA 18 niet echt veel verbeterpunten heeft. Ik vind het wel een groot pluspunt dat je nu in de lobby dingen kunt wijzigen. Ook de traits lijken beter opgebouwd dan dit jaar.

Dat de keepers niet meer uit de 16 kunnen komen lijkt me geen verbeterpunt. Wellicht wel fijner in drop-in matches. Ook schijnt het keepen een stuk moeilijker te zijn gemaakt. Ben benieuwd hoe dit gaat uitpakken
Mooie prestatie, ik ga er dan ook vanuit dat je met dat team weer verdergaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
Ricloo86 schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 08:46:
[...]

Gewoon lekker spelen, het blijft uiteraard ook een spelletje ;)
Wat mij betreft welkom bij ons team, maar wellicht heeft Frank nu al meer plaats.
[...]

Mooie prestatie, ik ga er dan ook vanuit dat je met dat team weer verdergaat?
Thnx, ja klopt. We zijn eigenlijk als open club begonnen maar met de jaren steeds meer een team geworden. Iedereen speelt op verschillende posities en als er teveel zijn die willen aanvallen gebruiken we ons 2e team.

In tijden van weinig activiteit gooien we de club nog wel eens open en gooien de ego's eruit. Maar eigenlijk is de club elke avond wel actief sinds een aantal maanden.

We gebruiken ook geen headset alleen de app van playstation op de telefoon om mee te commiceren. Ik vind het extra tof dat we een redelijke club zijn geworden zonder regels of verplichtingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
038Zwolle schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 16:17:
[...]

Thnx, ja klopt. We zijn eigenlijk als open club begonnen maar met de jaren steeds meer een team geworden. Iedereen speelt op verschillende posities en als er teveel zijn die willen aanvallen gebruiken we ons 2e team.

In tijden van weinig activiteit gooien we de club nog wel eens open en gooien de ego's eruit. Maar eigenlijk is de club elke avond wel actief sinds een aantal maanden.

We gebruiken ook geen headset alleen de app van playstation op de telefoon om mee te commiceren. Ik vind het extra tof dat we een redelijke club zijn geworden zonder regels of verplichtingen.
Oke d:)b

Overigens lijkt het mij juist wel onhandig om geen communicatie via HS te hebben.
Los van de lol en gezelligheid is het soms ook wel erg handig om wat tactieken te bespreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
Ricloo86 schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 16:19:
[...]

Overigens lijkt het mij juist wel onhandig om geen communicatie via HS te hebben.
Los van de lol en gezelligheid is het soms ook wel erg handig om wat tactieken te bespreken.
Heb je over het algemeen helemaal gelijk in. Maar eigenlijk bespreken we alles via de PS app via de telefoon.
(Soms gebeurd dan natuurlijk wel eens dat we scoren, iedereen losgaat op de app en we alweer een tegendoelpunt te pakken hebben)

Ik vind het juist wel fijn dat we zonder regels en of 'verplichte' headsets alsnog prima mee kunnen draaien in div 1. Ook schikt iedereen zich in zijn rol en zijn er nooit problemen over eventuele vaste plaatsen in het team.

Ook wel nice dat we eigenlijk elke avond gewoon een paar potjes kunnen spelen. Het gebeurd zelden tot nooit dat er een avond niet gespeeld word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odieus

Odieus

Onuitstaanbaar

Topicstarter
Ricloo86 schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 16:19:
[...]

Hebben wij tactieken? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audiowaste
Ik heb vanavond eigenlijk wel weer eens zin in Pro Clubs, nog andere gegadigden?

• Ricloo86
Audiowaste schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 19:55:
Ik heb vanavond eigenlijk wel weer eens zin in Pro Clubs, nog andere gegadigden?
Wij waren aan het spelen ;) (zie je bericht alleen nu pas)

• Supermach
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 08:52
Overigens zullen wij op de Xbox uiteraard ook weer actief zijn, zoals wij ook met 17 nog altijd doorharken. Op dit moment bestaat het team uit 7 actieve leden en een paar incidentele deelnemers, maar ik ga er vanuit dat als 18 uit is dit aantal wat hoger wordt.

• Ricloo86
Supermach schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 09:53:
Overigens zullen wij op de Xbox uiteraard ook weer actief zijn, zoals wij ook met 17 nog altijd doorharken. Op dit moment bestaat het team uit 7 actieve leden en een paar incidentele deelnemers, maar ik ga er vanuit dat als 18 uit is dit aantal wat hoger wordt.
Top man!

Misschien je team aan TS toe voegen? (en eventuele toevoegingen)

• SinergyX
Nog wat info wat ik gister nog meekreeg:
-Totaal 115 skillpoints voor de nieuwe traits, zou je in een ~50-60 wedstrijden kunnen halen.
-Pace is flink teruggeschroefd, maximale wat ze hebben gezien is 88 en lijkt nu meer positie afhankelijk dan build/lengte, een ST heeft de hoogste pace, defender de laagste (~10 verschil maximaal).
-Stamina als Any speler lijkt te zijn gefixed, midfielder Any kan rustig 50% stamina overhouden einde van de wedstrijd.
-GK is semi-nerf, het is dus bijna altijd 'manual' mode, geen auto dives meer.

Overal, de game is voor de aanval, long shots, headers, fakeshots, alles stuk verbeterd terwijl defense en GK flink achteruit gaan (je moet er echt goed in zijn). Voordeel dat CB's nu de bal écht uitkoppen, ipv simpele kopbal net buiten de 16. Standing tackles zijn momenteel soort van bugged, ze reageren veel te traag en blijven ~2-5 seconde soms vast in hun animatie.

• Roppedop
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12:53

Roppedop

XBL/PSN: RudeRob

SinergyX schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 10:30:

Overal, de game is voor de aanval, long shots, headers, fakeshots, alles stuk verbeterd.
Hoe bedoel je beter? Toch niet nog makkelijker om long schoten erin te knallen?

www.oldskoolnl.nl

• Ricloo86
Nog wat info wat ik gister nog meekreeg:
1-Totaal 115 skillpoints voor de nieuwe traits, zou je in een ~50-60 wedstrijden kunnen halen.
2-Pace is flink teruggeschroefd, maximale wat ze hebben gezien is 88 en lijkt nu meer positie afhankelijk dan build/lengte, een ST heeft de hoogste pace, defender de laagste (~10 verschil maximaal).
3-Stamina als Any speler lijkt te zijn gefixed, midfielder Any kan rustig 50% stamina overhouden einde van de wedstrijd.
4-GK is semi-nerf, het is dus bijna altijd 'manual' mode, geen auto dives meer.

Overal, de game is voor de aanval, long shots, headers, fakeshots, alles stuk verbeterd terwijl defense en GK flink achteruit gaan (je moet er echt goed in zijn). Voordeel dat CB's nu de bal écht uitkoppen, ipv simpele kopbal net buiten de 16. Standing tackles zijn momenteel soort van bugged, ze reageren veel te traag en blijven ~2-5 seconde soms vast in hun animatie.
1. Dit is nou niet bepaald een echte uitdaging, 50 potjes zit je in het begin zo aan.
2. Lijkt mij een realistische toepassing, echter moet het niet zo zijn dat je tegen een ST op voorhand al kansloos bent.
3. Vond stamina eigenlijk in 17 prima in balans.
4. En als je zonder ANY speelt dan? Op zich wel aardig dat dit er wellicht tot gaat leiden dat er meerdere spelers als keeper gaan spelen en zich kunnen onderscheiden, nadeel als je met weinig spelers speelt.

Prima dat defence achteruit gaat, als ze maar niet zo retarted zijn en je wel normaal kan spelen met deze spelers. Dan betekend het dat je met een goede ANY in het voordeel kan zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SinergyX
Roppedop schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 10:36:
[...]

Hoe bedoel je beter? Toch niet nog makkelijker om long schoten erin te knallen?
Van wat ik begreep dus wel, maar dat combi zijn met nieuwe keepen. Gene die ik sprak speelt hoofdzakelijk 11 vs 11.
Ricloo86 schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 10:44:
[...]

1. Dit is nou niet bepaald een echte uitdaging, 50 potjes zit je in het begin zo aan.
2. Lijkt mij een realistische toepassing, echter moet het niet zo zijn dat je tegen een ST op voorhand al kansloos bent.
3. Vond stamina eigenlijk in 17 prima in balans.
4. En als je zonder ANY speelt dan? Op zich wel aardig dat dit er wellicht tot gaat leiden dat er meerdere spelers als keeper gaan spelen en zich kunnen onderscheiden, nadeel als je met weinig spelers speelt.

Prima dat defence achteruit gaat, als ze maar niet zo retarted zijn en je wel normaal kan spelen met deze spelers. Dan betekend het dat je met een goede ANY in het voordeel kan zijn.
1. zal mogelijk beta systeem zijn, final kan het mogelijk 100-200 wedstrijden worden ofzo.
2. Lijkt nu afhankelijk te zijn van je traits, maar ik hoor nu al mensen die ST op CB positie spelen vanwege die extra pace - al is het de vraag wat het absolute verschil is in de praktijk.
3. Als Any zat je vaak met het probleem dat je Pro bleef lopen en je stamina harder leegliep dan gewoon Pro spelen.
4. Geen idee, zij spelen altijd met Any. Maar basis blijft hetzelfde, AI doet retarted dingen op z'n tijd en keepers blijven zeer slecht.

We merkte nu al dat CB's enigszins zeldzaam werden, FB's helemaal, dat lijkt dus nu erger te worden. Veel clubs bij ons waren al naar een 3-5-2 gegaan en lijken er steeds meer te gaan doen (je speelt in de basis een false 5-3-2, naar dan zonder FB's en 2 extra CB's).

Bij de 2 vs 2 potjes was het in iedergeval doelpunt festijn, en dat waren gasten die behoorlijk goed Any spelen.

Maarja, nog kleine maand wachten :)

[ Voor 73% gewijzigd door SinergyX op 17-08-2017 11:43 ]

• Audiowaste
Ricloo86 schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 09:19:
[...]

Wij waren aan het spelen ;) (zie je bericht alleen nu pas)
No problem, maar geloof dat jullie toch altijd pas later op de avond beginnen? Lig zelf eigenlijk wel vrij vroeg in mijn nest ;)

• Ricloo86
Audiowaste schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 11:46:
[...]

No problem, maar geloof dat jullie toch altijd pas later op de avond beginnen? Lig zelf eigenlijk wel vrij vroeg in mijn nest ;)
Begonnen rond 20.00u dus dat was redelijk vroeg ;)

• Audiowaste
Ricloo86 schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 11:48:
[...]

Begonnen rond 20.00u dus dat was redelijk vroeg ;)
Dat valt inderdaad mee, voeg mij anders toe op PSN. Als er weer gespeeld wordt, doe ik wel een paar wedstrijden mee.

• Ricloo86
Audiowaste schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 11:50:
[...]

Dat valt inderdaad mee, voeg mij anders toe op PSN. Als er weer gespeeld wordt, doe ik wel een paar wedstrijden mee.
Als ik er aan denk zal ik dat even doen, anders moet je mij maar even een request sturen ;)

Al verstuurd

[ Voor 4% gewijzigd door Ricloo86 op 17-08-2017 11:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EvEs0r
Ik zag de volgende zin ergens voorbijkomen op het internet, waarbij details uitgelekt zijn over de bèta:
There is a new game mode: "Pro Clubs Championship". Further information is not mentioned.
Ben benieuwd!

Bron: https://www.fifaah.com/ne...ive-in-game-and-more.html

Nee, ik ben géén Belg!

• Odieus

Odieus

Onuitstaanbaar

Topicstarter
een ST heeft de hoogste pace, defender de laagste (~10 verschil maximaal).
ST de hoogste pace vind ik wel vreemd, ik zou bij de Wingers de meeste pace verwachten daar spelen doorgaans de kleinere snelle behendige spelers en dat ze dan minder shooting/finishing/strength hebben en bij een ST andersom.

• Ricloo86
Odieus schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 15:14:
[...]

ST de hoogste pace vind ik wel vreemd, ik zou bij de Wingers de meeste pace verwachten daar spelen doorgaans de kleinere snelle behendige spelers en dat ze dan minder shooting/finishing/strength hebben en bij een ST andersom.
Wanneer ga jij je pro aanpassen dan? :*)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Odieus

Odieus

Onuitstaanbaar

Topicstarter
Ricloo86 schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 15:16:
[...]

Wanneer ga jij je pro aanpassen dan? :*)
;( Ik speel ook liever in de as, maar gezien het gebrek aan spelers hebben we vaker een rechts buiten nodig :P

• SinergyX
Odieus schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 15:14:
[...]

Het is natuurlijk veel het gevoel dat een speler anders loopt of reageert, ik speel al goed jaar 6'3 en ging me altijd goed af qua pace, het is ook dat sommige vasthouden aan een bepaalde speelstyle dat ze zulke dingen inbeelden :P

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 10:56

Pykow

Angelo OTR

Ieder jaar wil ik pro clubs spelen, maar dan komt het vaak voor dat niemand online is of dat iedereen al op een fijne positie speelt.
Daarom speel ik carreer mode met een speler.

Speel voortaan op de PC. Loopt vloeiender dan op mn xdoos

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ronster
Ricloo86 schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 09:55:
[...]

Top man!

Misschien je team aan TS toe voegen? (en eventuele toevoegingen)
Voeg mij maar weer toe als mede auteur, dan zal ik eerdaags het XB team wel aanvullen 👍

XBox: Ronsterrrrr || Meta Quest: Ronsterrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
Maverick! schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 17:35:
[...]

Voeg mij maar weer toe als mede auteur, dan zal ik eerdaags het XB team wel aanvullen 👍
@Odieus Regel jij dat ff! :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Odieus

Odieus

Onuitstaanbaar

Topicstarter
Maverick! schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 17:35:
[...]

Done!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronster
Thanks!

EDIT: OP bijgewerkt met XB1 team.

[ Voor 12% gewijzigd door Ronster op 20-08-2017 13:52 ]

XBox: Ronsterrrrr || Meta Quest: Ronsterrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moes2
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 07-06 11:08
Ik wil ook graag meedoen. Nooit serieus Pro Clubs gespeeld, alleen wedstrijden met random mede- en tegenspelers.

Ik speel het liefst als RW/RM, anders als C(D)M/CAM/ST. PSN = Draat505

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
Moes2 schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 16:01:
Ik wil ook graag meedoen. Nooit serieus Pro Clubs gespeeld, alleen wedstrijden met random mede- en tegenspelers.

Ik speel het liefst als RW/RM, anders als C(D)M/CAM/ST. PSN = Draat505
Je mag je bij mij of (LinQ) aanmelden op PS, tegen die tijd gewoon even verzoek bij de club indienen of de party joinen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audiowaste
Ons team nu ook toegevoegd met een aantal side notes erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
Waar ik vorige week nog vertelde dat we alleen maar div 1 en 2 spelen zijn we zelfs teruggevallen naar div 4! Van de week..:

Gelukkig zijn we eergisteren weer goed begonnen en hebben gisteren de titel van div 1 gehaald. Zo makkelijk als gisteren is get echter nog nooit gegaan . we wonnen de laatste wedstrijden met 6-0, 3-1 en 4-0..

Ik kan wel merken dat er steeds minder mensen online komen dus het word echt tijd voor 18! Ookal zijn er elk jaar weinig veranderingen een maand van te voren begint een nieuwe FIFA toch weer te kriebelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 10:56

Pykow

Angelo OTR

038Zwolle schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 13:45:
Waar ik vorige week nog vertelde dat we alleen maar div 1 en 2 spelen zijn we zelfs teruggevallen naar div 4! Van de week..:

Gelukkig zijn we eergisteren weer goed begonnen en hebben gisteren de titel van div 1 gehaald. Zo makkelijk als gisteren is get echter nog nooit gegaan . we wonnen de laatste wedstrijden met 6-0, 3-1 en 4-0..

Ik kan wel merken dat er steeds minder mensen online komen dus het word echt tijd voor 18! Ookal zijn er elk jaar weinig veranderingen een maand van te voren begint een nieuwe FIFA toch weer te kriebelen
Ik speel tijdens de laatste maanden ook minder Fifa 17.
Geen zin om veel tijd erin te steken als ik over paar weken weer op 0 ga beginnen.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoWTM
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 28-02 11:14
Beste FIFA spelers,

Ik wil zelf dit jaar de overstap maken van het PC team naar het PS4 team.
Ben erachter gekomen dat op de PS4 de FIFA community toch mij beter past en ook veel actiever is (hoop ik ook bij Clubs). Heb een aantal jaren veel gespeeld op de PC, voornamelijk met Scavy, wat mij goed bevallen is.

Echter zou ik dus graag willen aansluiten bij het PS4 team van Tweakers.
PSN : SonOfTortureTM

Ervaring :
Speel al vanaf 2010 Semi-PRO FIFA voor AETAS eSports, waar ik nu ook al een aantal
jaren functioneer als Manager, ben vaak te vinden op LAN events binnen de Benelux.
Jongere jaren toen ProClubs beetje actief werd, heb ik tijdje gespeeld voor Team Wonderkid.

Posities :
SP, of elders voorin
ANY is ook mogelijk

MvG,

Sjoerd

EDIT : Mocht het nodig zijn om een nieuw team te starten, wil ik best hiervoor de verantwoordelijkheid nemen :)

[ Voor 7% gewijzigd door SoWTM op 01-09-2017 16:06 ]

Heracles Almelo | Borussia Dortmund

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Anoniem: 302127

is het dit jaar eindelijk weer mogelijk om bij meerdere clubs aan te sluiten? Ik join altijd met een vast groepje vrienden een club maar wil daarnaast ook wel met tweakers mee doen. Kijken wat het niveau hier is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
SonOfTorture schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 12:31:
Beste FIFA spelers,

Ik wil zelf dit jaar de overstap maken van het PC team naar het PS4 team.
Ben erachter gekomen dat op de PS4 de FIFA community toch mij beter past en ook veel actiever is (hoop ik ook bij Clubs). Heb een aantal jaren veel gespeeld op de PC, voornamelijk met Scavy, wat mij goed bevallen is.

Echter zou ik dus graag willen aansluiten bij het PS4 team van Tweakers.
PSN : SonOfTortureTM

Ervaring :
Speel al vanaf 2010 Semi-PRO FIFA voor AETAS eSports, waar ik nu ook al een aantal
jaren functioneer als Manager, ben vaak te vinden op LAN events binnen de Benelux.
Jongere jaren toen ProClubs beetje actief werd, heb ik tijdje gespeeld voor Team Wonderkid.

Posities :
SP, of elders voorin
ANY is ook mogelijk

MvG,

Sjoerd

EDIT : Mocht het nodig zijn om een nieuw team te starten, wil ik best hiervoor de verantwoordelijkheid nemen :)
Wat mij betreft sluit je bij ons aan!

Laat maar weten ( kan je dan ook eventueel toevoegen op whats app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Anoniem: 302127 schreef op zondag 3 september 2017 @ 05:34:
is het dit jaar eindelijk weer mogelijk om bij meerdere clubs aan te sluiten? Ik join altijd met een vast groepje vrienden een club maar wil daarnaast ook wel met tweakers mee doen. Kijken wat het niveau hier is :)
Nee, gewoon een kwestie van 2 accounts bijhouden, zo zit ik ook in 3 clubs. In 17 was het niet echt moeilijk snel hogere ratings te krijgen, verwacht dat in 18 weinig anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

SinergyX schreef op maandag 4 september 2017 @ 13:56:
[...]

Nee, gewoon een kwestie van 2 accounts bijhouden, zo zit ik ook in 3 clubs. In 17 was het niet echt moeilijk snel hogere ratings te krijgen, verwacht dat in 18 weinig anders.
Hm ja, dat kan natuurlijk ook. Maar wel een beetje lelijk dat het zo moet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 659412

Hi allemaal,

Ook ik zou mij graag willen aanmelden voor een competatieve Pro-Club. Ik heb jaren Pro-Clubs ervaring op zowel de PC als op de PS4. Afgelopen jaar heb ik voornamelijk met wat vrienden op de PS4 gespeeld op een gemoedelijk niveau. Voorheen heb ik op de PC gespeeld, als 1 van de managers van FC Goalll en met dat team hebben we jarenlang in de top10 van de wereld meegespeelt.

Ik zou wel graag (regelmatig) op goed niveau weer willen spelen d.m.v. goed gecombineerd aanvalspel. Ik speel zelf het liefst en het best op het middenveld, LM CM of RM.

Als ik bij een leuk en goed team mag aansluiten dan zou dat fijn zijn. Voeg me maar toe op PSN. Mijn Online ID is Mr_Bombasztiek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odieus

Odieus

Onuitstaanbaar

Topicstarter
Anoniem: 659412 schreef op woensdag 6 september 2017 @ 15:02:
Hi allemaal,

Ook ik zou mij graag willen aanmelden voor een competatieve Pro-Club. Ik heb jaren Pro-Clubs ervaring op zowel de PC als op de PS4. Afgelopen jaar heb ik voornamelijk met wat vrienden op de PS4 gespeeld op een gemoedelijk niveau. Voorheen heb ik op de PC gespeeld, als 1 van de managers van FC Goalll en met dat team hebben we jarenlang in de top10 van de wereld meegespeelt.

Ik zou wel graag (regelmatig) op goed niveau weer willen spelen d.m.v. goed gecombineerd aanvalspel. Ik speel zelf het liefst en het best op het middenveld, LM CM of RM.

Als ik bij een leuk en goed team mag aansluiten dan zou dat fijn zijn. Voeg me maar toe op PSN. Mijn Online ID is Mr_Bombasztiek
Wat mij betreft kan je je bij ons aansluiten, je mag mij ook op PSN toevoegen. We hebben ook een whatsapp groep waar ik je aan toe kan voegen, maar dan moet je even je nummer PMen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
Odieus schreef op woensdag 6 september 2017 @ 16:09:
[...]

Wat mij betreft kan je je bij ons aansluiten, je mag mij ook op PSN toevoegen. We hebben ook een WHATS APP GROEP waar ik je aan toe kan voegen, maar dan moet je even je nummer PMen ;)
:X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 659412

Tof... ik zal jullie toevoegen!

• Joster
Gisteren divisie 1 gespeeld met 10 man in Pro Clubs 17 8)7 _O- Dat is echt niet te doen whaha, gelukkig nog wel gehandhaafd.

• SinergyX
Joster schreef op donderdag 7 september 2017 @ 15:00:
Gisteren divisie 1 gespeeld met 10 man in Pro Clubs 17 8)7 _O- Dat is echt niet te doen whaha, gelukkig nog wel gehandhaafd.
Je hoort gewoon met 11 man Pro clubs te doen, doen wij een paar honderd wedstrijden per jaar :P

• Joster
SinergyX schreef op donderdag 7 september 2017 @ 15:15:
[...]

Je hoort gewoon met 11 man Pro clubs te doen, doen wij een paar honderd wedstrijden per jaar :P
Serieus? :D Vond het best een chaos daar wij normaal met 5-6 man zijn haha.

• Ricloo86
SinergyX schreef op donderdag 7 september 2017 @ 15:15:
[...]

Als je allemaal heel duidelijk houdt aan de afspraken en posities is het misschien te doen.

Mijn ervaring leert dat +6 al redelijk chaotisch kan zijn, daarbij kun je op de PS niet met meer dan 8 in een party.

• SinergyX
Ricloo86 schreef op donderdag 7 september 2017 @ 16:37:
[...]

Als je allemaal heel duidelijk houdt aan de afspraken en posities is het misschien te doen.

Mijn ervaring leert dat +6 al redelijk chaotisch kan zijn, daarbij kun je op de PS niet met meer dan 8 in een party.
Kan, maar gericht spelen in competitie verband (VFL, FGL, FPA, etc) speel je juist met de gedachte dat je maar 1 specifieke positie speelt, zelfs als dat een LB of GK is.

Hoop nog steeds dat ze ooit met wissels komen, kunnen we zelfs met 14 man spelen :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricloo86
SinergyX schreef op donderdag 7 september 2017 @ 16:40:
[...]

Kan, maar gericht spelen in competitie verband (VFL, FGL, FPA, etc) speel je juist met de gedachte dat je maar 1 specifieke positie speelt, zelfs als dat een LB of GK is.

Hoop nog steeds dat ze ooit met wissels komen, kunnen we zelfs met 14 man spelen :D
Competities zeggen mij niets, wat houdt dat in?

• Joster
Ricloo86 schreef op donderdag 7 september 2017 @ 16:37:
[...]

Inderdaad ja, belachelijk dat je op PS geen party van 10-12-16 man kan maken sowieso. Wij zijn gisteren dus maar uit de party gegaan en hebben gewoon een FIFA party gedaan, dan kan je wel met meer. Val je af en toe weg bij het laden van een wedstrijd en meteen erna, maar dat maakte niet zoveel uit :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SinergyX
Ricloo86 schreef op donderdag 7 september 2017 @ 16:46:
[...]

Competities zeggen mij niets, wat houdt dat in?
Zelfgemaakt competities die het 'eggie' nabootsten, ik zit bij 1 van de grootste, VFL, gewoon compleet virtuele 'voetbalwereld', 5 grootste divisies (UK, duitsland, italie, spanje, frankrijk) waar je hele seizoen speelt met managers, spelers die tekenen voor een club, verkopen/aankoop in transferwindow etc. Je bent dus als pro 'in dienst' van zo'n club.

Aantal van zulke competities zijn nu meer naast elkaar gezet qua wedstrijddagen, dat je in principe nu 7 dagen in de week competities zou kunnen spelen :P (plus zelfs nog s'nachts met de US-based competities).

SinergyX schreef op donderdag 7 september 2017 @ 16:50:
[...]

Zelfgemaakt competities die het 'eggie' nabootsten, ik zit bij 1 van de grootste, VFL, gewoon compleet virtuele 'voetbalwereld', 5 grootste divisies (UK, duitsland, italie, spanje, frankrijk) waar je hele seizoen speelt met managers, spelers die tekenen voor een club, verkopen/aankoop in transferwindow etc. Je bent dus als pro 'in dienst' van zo'n club.

Aantal van zulke competities zijn nu meer naast elkaar gezet qua wedstrijddagen, dat je in principe nu 7 dagen in de week competities zou kunnen spelen :P (plus zelfs nog s'nachts met de US-based competities).
vandaar dat je meerdere accounts hebt, je zit dus ook al in zo'n team.
Wordt er ook gestreamd in die competities?
Heb zelf altijd al een idee gehad om zo'n competitie op te zetten. Met samenvattingen op een website en een aantal wedstrijden live streamen.

• SinergyX
Anoniem: 302127 schreef op donderdag 7 september 2017 @ 23:34:
[...]
vandaar dat je meerdere accounts hebt, je zit dus ook al in zo'n team.
Wordt er ook gestreamd in die competities?
Heb zelf altijd al een idee gehad om zo'n competitie op te zetten. Met samenvattingen op een website en een aantal wedstrijden live streamen.
An sich mag je maar 1 account gebruiken bij zo'n competitie, er zijn wel streams, maar samenvattingen maken kost iets teveel tijd. Even snel rekenen, 5 leagues met 2 divisies, elk ~15 clubs, UK zelfs 4 divisies dus 60 clubs, zit je op aardig wat wedstrijden op een avond.

De kleinere competities hebben vaak 2-4 leagues, sommige iets meer, maar VFL is daarvan wel de grootste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

SinergyX schreef op donderdag 7 september 2017 @ 23:56:
[...]

An sich mag je maar 1 account gebruiken bij zo'n competitie, er zijn wel streams, maar samenvattingen maken kost iets teveel tijd. Even snel rekenen, 5 leagues met 2 divisies, elk ~15 clubs, UK zelfs 4 divisies dus 60 clubs, zit je op aardig wat wedstrijden op een avond.

De kleinere competities hebben vaak 2-4 leagues, sommige iets meer, maar VFL is daarvan wel de grootste.
Ik kijk er niet raar van op dat we over een paar jaar naar dit soort wedstrijden gaan kijken op "tv/internet " .
Elke zondag avond van x tot x een aantal live wedstrijden. En voor de rest kunnen er wedstrijden geupload worden op "de site ". Wat samenvattingen maken etc.

Ik had er 5 jaar geleden toen ik een beetje op het idee kwam, wat mee moeten gaan doen maarja, te veel werk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
SinergyX schreef op donderdag 7 september 2017 @ 16:50:
[...]

En waar wordt dat beheert dan? kan ik dat zien?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SinergyX
Ricloo86 schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 08:55:
[...]

En waar wordt dat beheert dan? kan ik dat zien?
Www.the-vfl.com, forum etc. Stats gaan via app.the-vfl.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
SinergyX schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 09:11:
[...]

Www.the-vfl.com, forum etc. Stats gaan via app.the-vfl.com.
Site ziet er best wel dood uit eigenlijk.

Lijkt mij wel een keer leuk om te gaan doen in 18.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ricloo86 schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 09:54:
[...]

Site ziet er best wel dood uit eigenlijk.

Lijkt mij wel een keer leuk om te gaan doen in 18.
Geen idee wat jij ziet als bezoeker :P

Maar we zitten tussen 2 seizoenen, pas in oktober beginnen we weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Er is vanaf nu [Multi] FIFA 18 voor discussie over alles wat geen Pro clubs is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FIFAspeler
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 11-06-2020
Ik wil in 18 ook weleens clubs proberen, nog nooit gedaan :)

• Ricloo86
FIFAspeler schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 17:23:
Ik wil in 18 ook weleens clubs proberen, nog nooit gedaan :)
Welk platform speel je?

• Audiowaste
Wel vaker uitgenodigd voor VFL en zit ook in de community maar verder heb ik eigenlijk nooit mee gedaan aan wedstrijden. Dit wil ik in FIFA 18 eigenlijk wel eens gaan doen om dat het echt een heel leuk concept is.
Pagina: 1 2 Laatste

Let op:
Alles wat niet gerelateerd is aan Pro clubs kan in [Multi] FIFA 18, FIFA Ultimate Teams kan in [Multi] FIFA 18 Ultimate Team